Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.321 views sinds 30-01-2008

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 15:26

S2S

DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:14:
[...]

divx is (kennelijk) wel via een workaround beschikbaar. (ff zoeken in dit topic op media encoder)
bij mij werkt ie niet, heb versie 5 en 6 van de encoder geprobeerd, maar hij de app crasht.
ben dus benieuwd of het lag aan combi van vmware en mce2005
Volgens mij moet je 9 hebben. Maar wat ik wel had is dat het erg aan de codecs ligt die op je systeem staan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:57
Argh waarom restart die 360 als je de vid kabel er uit trekt, denk wil eens effe vergelijken met component en advanced scart cable, maar dat gaat helaas niet zo simpel. :(
Wel netjes iig van Wehkamp, binnen 1 dag in huis. Hopelijk ook snel mijn extra wireless controller binnen. Kunnen we er iig tegen aan met kerst. :P

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 14:10
S2S schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:16:
[...]

Volgens mij moet je 9 hebben. Maar wat ik wel had is dat het erg aan de codecs ligt die op je systeem staan.
het is windows media encoder 9, maar in het about gedeelte staat 6..
maar aan die codec's zat ik ook al te denken. heb nu alleen de fdshow geinstalleerd en dat is een filter. wel vaag als ie die nodig heeft, want hij kan ze wel afspelen. ik dacht dat je codec's alleen nodig had om naar een bepaald formaat toe te gaan. en
ga morgen wel ff een codec pack download en het dan opnieuw proberen.

edit:
de file versie van mijn download was 6 (in de version properties van het install bestand)
heb net ff gordian knot geinstalleerd. en weer crash als ik op apply klik (leek wel langer te duren, maja)

[ Voor 16% gewijzigd door DarkChylde op 22-12-2005 20:42 ]

• S2S
  • Laatst online: 23-06 15:26

S2S

Albinoraptor schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:17:
Argh waarom restart die 360 als je de vid kabel er uit trekt, denk wil eens effe vergelijken met component en advanced scart cable, maar dat gaat helaas niet zo simpel. :(
Wel netjes iig van Wehkamp, binnen 1 dag in huis. Hopelijk ook snel mijn extra wireless controller binnen. Kunnen we er iig tegen aan met kerst. :P
Dit kon volgens mij ook al niet met de xbox, beveiliging ofzo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44
psychonikeo schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:25:
[...]

Hmm.. had je nog tips voor me hoe je die rollup kon installeren?
Als je me even op msn spreekt?

stefanschuiling.hotmail.com

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is de regeling er nog dat je Perfect Dark krijgt als er een game disc / dvd is beschadigd door je xbox??? Of is dat alleen weer voor de usa...

Anoniem: 128052

Ik weet dat dit niet echt hier hoort maar ik vraag het toch maar :P

Foute instelling. Als je weet dat het niet hoort, dan moet je het ook niet doen

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 23-12-2005 00:12 ]

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 162077 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:16:
Even voor de no-no`s hier een pic van Windows MCE aan het werk in WinXP.
(Rechter monitor)

http://www.badongo.com/pi...screenie_Gab3.JPG&s=black
Jij hebt iemand uit bosnie in je msn lijst (of die bosnisch kan ;)) :9.of praten ze daar servisch, ach maakt ook niet uit

Nou, op de een of andere wondere manier was mijn CoD2 savegame ineens weer terug. PGR ook weer uitgespeeld (3x in 3 weken is niet leuk.....), dus ben zo goed als waar ik was....

[ Voor 6% gewijzigd door Rox_NL op 22-12-2005 21:26 ]

Anoniem: 162077

Rox_NL schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:25:
[...]

Jij hebt iemand uit bosnie in je msn lijst (of die bosnisch kan ;)) :9.

Nou, op de een of andere wondere manier was mijn CoD2 savegame ineens weer terug. PGR ook weer uitgespeeld (3x in 3 weken is niet leuk.....), dus ben zo goed als waar ik was....
Sjonge jonge, jullie kijken ook overal naar :)
Klopt ja, hij gaat regelmatig naar kroatië op vakantie, spreken ze daar bosnisch ?

Anoniem: 128052 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:18:
Ik weet dat dit niet echt hier hoort maar ik vraag het toch maar :P

Als ik Windows Media Center Edition wil instaleren krijg ik deze error:

[afbeelding]

Ik heb dat bestand proberen te zoeken, en het dan te deleten (Was 0kb :P) maar dan werkt het nog niet... Ligt het dus aan me pc of aan het bestand op me cd? (Zoals je mischien begrijpt heb ik hem niet origineel :p

Skippen werkt trouwens ook niet :(
Volgens mij installeer je die MCE als upgrade?
Dat is zowiezo niet aan te raden, probeer het eerst in VMWare. Had je ook de SP2 cd bij de hand en de WinXP Pro cd? Deze zijn bijde nodig voor de installatie ervan!

EDIT: Sorry voor de dubbel O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 22-12-2005 21:37 ]

Anoniem: 128052

Oh ja dat deed ik ja :O Want ik had geen zin in een Format. Zal wel VMWare proberen morgen :)

En btw, ik heb een Windows 6.1 cd :O Dus is die moet ook wel werken neem ik aan ;p

Anoniem: 142894

kan ik deze kabel van joytech op mijn Dell 2405FPW aansluiten en ook gelijk op mijn logitech z680?? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.joytech.net/images/products/58-1-xbox360_digital_av_cable.jpg

alvast bedankt _/-\o_

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-06 22:47
DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:14:
[...]

divx is (kennelijk) wel via een workaround beschikbaar. (ff zoeken in dit topic op media encoder)
bij mij werkt ie niet, heb versie 5 en 6 van de encoder geprobeerd, maar hij de app crasht.
ben dus benieuwd of het lag aan combi van vmware en mce2005
Waar is die dan te vinden? Heb al geprobeerd te zoeken in dit topic maar krijg dat niet voor elkaar? :? Dus als iemand het weet te vinden: graag!! Maar klinkt haast te mooi om zo waar te zijn. (dat je xbox360 divx afspeelt)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Anoniem: 142894 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:00:
kan ik deze kabel van joytech op mijn Dell 2405FPW aansluiten en ook gelijk op mijn logitech z680?? :?

[[url=http://Picl]]

alvast bedankt _/-\o_
Ja, van de site, ff op joytech.net kijken lezen :*)

"Digital Optical Cable provides superior audio clarity and 5.1 digital audio"

EDIT:
Nu ik toch op die site ben, ik wil ook wel een zwarte faceplate.
Zie hier: http://www.joytech.net/pr...oductID=82&lang=1&catID=4

@ hieronder.

Eens, ik wil zo graag morrowind, die was eerst launch-game, toen heb ik m`n pre-order kit gehaald en mezelf gaan verheugen. Een kleine domper is het wel, tot maart :X

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 22-12-2005 22:42 ]

• Rox_NL
  • Niet online
Anoniem: 162077 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:27:
[...]

Sjonge jonge, jullie kijken ook overal naar :)
Klopt ja, hij gaat regelmatig naar kroatië op vakantie, spreken ze daar bosnisch ?

Dankzij Wikipedia weet ik nu dat ze in kroatie kroatisch spreken en in bosnie: kroatisch, servisch en bosnisch ;), maar die taal zal ook wel wat overlap hebben net als met nederlands en duits enzo, maar laten we ontopic gaan :9

Zijn er al meer mensen bij wie het profiel corrupt was? En wat vinden jullie van de periode die nu aanbreekt met de 360. Tot aan maart komen er namelijk bijna geen games meer uit, en mijn insziens is dat toch een gemis. Of vermaken jullie je wel met de spellen die je nu hebt?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 22:28
WTF, het savegame drama wordt erger, mijn NFS savegame doet ook raar op het moment dat ik een quick game wil starten. Dan loopt de Xbox vast.

Ik vermoed problemen met mijn xbox, dus effe MS gebeld, gezeik dat ik hem 2 weken kwijt ben. Dus effe de bart smit gebeld en die zeiden dat ik hem direct effe kon omruilen als ik wilde. Dat wilde ik wel.

Dus effe savegames op een memory card gekopieerd en nieuwe Xbox gehaald, savegames natuurlijk nog corrupt, maarja. Ik kan iig nog wel carreer modus racen (en ook live gamen gaat goed).

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Rox_NL schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:25:
[...]

Dankzij Wikipedia weet ik nu dat ze in kroatie kroatisch spreken en in bosnie: kroatisch, servisch en bosnisch ;), maar die taal zal ook wel wat overlap hebben net als met nederlands en duits enzo, maar laten we ontopic gaan :9

Zijn er al meer mensen bij wie het profiel corrupt was? En wat vinden jullie van de periode die nu aanbreekt met de 360. Tot aan maart komen er namelijk bijna geen games meer uit, en mijn insziens is dat toch een gemis. Of vermaken jullie je wel met de spellen die je nu hebt?
ik vermaak me wel, eerst even pd0, pgr3 en kameo uitspelen. Dan ga ik kameo weer doorverkopen, schaf ik condemned aan. Condemned uit verkoop ik die ook weer, koop dan waarschijnlijk cod 2 en tegen die tijd dat ik die ook weer uit heb zitten we alweer in maart. En tussendoor mezelf natuurlijk ook nog zoet houden met het online gebeuren. Komt wel goed dus :)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:41:
Vinden jullie de kwaliteit van het afspelen van een DVDtje acceptabel .....
Het loopt niet goed vloeiend en het is wazig...... me 50 euro kostende yamada spelertje doet het vele malen beter ..... 8)7
Uhm geen idee waar je dan last van hebt, bij mij deed ie het op beide DVD's die ik getest heb cleaner en mooier dan m'n standalone DVD-speler van destijds 800 gulden.

Professionele website nodig?

• Banjy
Ik heb misschien het antwoord op mijn niet afspelende film gevonden:

If you are using a DivX codec 4 or later for playing DivX 3 contents and you do not have the
DivX 3.11 Alpha codec installed this is a tool that you might need. Some movies are created
with WMA sound format which is unrecognizable by the mp3 codecs of DivX versions higher than
3. In such cases your player starts searching the net for the appropriate codec and never
finds it because there is no such available for download. The only available appropriate
DivX audio codec comes with the DivX 3.11 alpha codec installation pack (other repacks also)
- DivXa32.acm. So now you've got an unique DivX 3.11 Alpha repack that will install only the
missing audio decompressor, will add an item in your audio compression manager (for win 9x -
control panel / multimedia / devices / audio compression codecs) and also an option for
uninstallation from control panel (add/remove programs). This is an advantage over installing
the whole of the DivX 3.11 pack because it installs its older video codecs which you do not
need and it overwrites the registry and uninstall information which makes it impossible to
uninstall DivX 3.11 Alpha and the other later DivX codec version you might have separately.
This may cause some undesired behaviour of your codecs and players. All you need to do for
hearing the WMA sound of your movie is to install this pack.

Lijkt wel verdacht veel op mijn probleem. WMV9 film waar het geluid niet werkt of dus op de xbox 360 niet werkt. Ik heb het probleem namelijk nu ook met een tweede film waarbij het beeld het nu wel doet en het geluid niet (op me pc) ipv allebij. De xbox 360 doet weer niks.

Echter heb ik de .exe gerunt en het veranderd helemaal niks! :( Weet iemand misschien de plek om dit handmatig in neer te gooien? (DivXa32.acm) Al gevonden! Maar haalt niks uit :( Ik heb toch altijd al zo een takke hekel gehad aan dat hele codec verhaal!! het komt me echt de strot uit, welke idioot al die verschillende codecs toch heeft bedacht!!! Maar ja, iemand nog een idee? Hij gaat nog steeds op zoek naar de codec (WMP10) krijgt een error en geeft mij dan alleen maar beeld. :?
Ok na het installeren van een AC3 direct filter (of iets in die richting) heb ik geluid!!!

Echter loopt het niet synchroon, zou dit door me pc kunnen komen (AMD 64 3000+) het lijkt mij niet want heb er nog nooit last van gehad... Heb hem weer eens terug overgeklokt naar 2,25 Ghz en het maakt niks uit! Het begin loopt heel even goed en dan gaat het fout. CPU load schiet wel naar 100% en lijkt het wel moeilijk te hebben (1080p/DTS) maar vind het vreemd dat 450mhz (plus overall system sneller) geen invloed heeft. Het geluid loopt trouwens voor op het beeld ben ik achter. Een ander 1080p filmpje heeft hier ook last van. Misschien toch pc gerelateerd?

Windows Media Encoder is trouwens ook een ongelovelijk *** programma. Eerst de melding dat de codec niet gevonden kan worden, ok netjes kan ik in komen. Heb ik eindelijk de codec geinstalled zegt hij dat de input file niet ondersteund is!!!! Zeg dat dan meteen. Dat is altijd zo met die Microsoft programma's pas aan het einde van de rit ontdek je dat het aan het begin al fout gaat! Wauw het is me nu gelukt om een preview van een film te converten met behoud van resolutie echter nog geen 5.1 surround geluid, maar dat ga ik nog ff testen...

Maar ja nog steeds geen fatsoenlijke manier om zulke (AC3 audio tracks) om te zetten naar iets dat de xbox 360 afspeelt. :(

Nogmaals heeft iemand een link naar de divx workaround of weet iemand wat het precies inhoud?? Wil het echt graag weten. Op internet vind je verder niks er over (tenminste ik niet ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door Banjy op 23-12-2005 00:33 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:15
Weet iemand hoe je ingevoerde creditcardinfo weer verwijderd van je xboxlive account?
Blijft namelijk standaard staan, dus iedereen die inlogt kan er dan spullen mee kopen. Op zich niet zo heel erg, maar ik was van plan m'n xbox uit te lenen en dan kunnen er dus ook andere gasten op.

Of kan je gewoon je eigen account weggooien en een nieuwe aanmaken, die dan wel op xboxlive kan met "mijn" 1 maand gold, maar niet de creditcardinfo gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
kan iemand mij bewijzen dat de"L" en "R" triggers annaloog drukgevoelig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:12:
Ja hoor, neem maar een Ferrari F-50 GT in PGR3, maak een krappe bocht en speel maar met je triggers. Te hard induwen is zwaar wielspin en/of spinnen, langzaamaan indrukken in uit-accelereren met weinig wielspin.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:34
Ja, in Perfect Dark Zero kan je met de linker trigger zoomen, 2x, 3x en 4x naar mate je harder drukt zoomt hij verder in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Laatst online: 30-05 14:58
test
:*)
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/irmscher.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door irmscher op 23-12-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-06 20:05
matthijst schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:57:
Weet iemand hoe je ingevoerde creditcardinfo weer verwijderd van je xboxlive account?
Blijft namelijk standaard staan, dus iedereen die inlogt kan er dan spullen mee kopen. Op zich niet zo heel erg, maar ik was van plan m'n xbox uit te lenen en dan kunnen er dus ook andere gasten op.

Of kan je gewoon je eigen account weggooien en een nieuwe aanmaken, die dan wel op xboxlive kan met "mijn" 1 maand gold, maar niet de creditcardinfo gebruikt?
je kan instellen dat die niet autmomatisch inlogd op je account, laat die gasten dan maar op hun eigen account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 13:35
Banjy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:21:
Ik heb misschien het antwoord op mijn niet afspelende film gevonden:

Maar ja nog steeds geen fatsoenlijke manier om zulke (AC3 audio tracks) om te zetten naar iets dat de xbox 360 afspeelt. :(

Nogmaals heeft iemand een link naar de divx workaround of weet iemand wat het precies inhoud?? Wil het echt graag weten. Op internet vind je verder niks er over (tenminste ik niet ;) )
Als ik in media encoder een vob open (dvd emt ac3-geluid) dan heb ik wel gewoon geluid op de xdoos, misschien moet je ff de ac3-filter installeren? (meuktracker, daar staat ie ook in).

Iemand een idee hoe je overlays uitschakelt voor powerdvd? op die manier wil ik een screen capture streamen zodat ik ook ondertiteling heb als ik dvd's stream. Nu alleen zwart beeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, kerst is alweer bijna, en dan liggen PDZ, play n charge kit en een HD-VGA kabel (als ik vandaag nog gebeld wordt tenminste ;)) onder de boom voor me :D

offtopic:
en nog lekker een half dagje werken en dan anderhalve week vrij, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Bedankt voor de tip! Sinds eergisteren heb ik dankzij een andere tip die iemand hier gaf ook mijn Premium binnen via Dixons. Dus als iemand zin heeft om een keertje te winnen met PGR3 en mijn vrouw niet druk Hexic speelt (...), is hier mijn gamertag:

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/MagicMau.jpg

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:24

TheVMaster

Moderator WOS
Ik vraag me al tijden af wrom mijn REP niet hoger komt dan 3 sterren....

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/TheVMaster.jpg

We waarderen elkaar toch wel allemaal positief? O-)

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 23-12-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sperenvanger schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:10:
[...]

Ja, in Perfect Dark Zero kan je met de linker trigger zoomen, 2x, 3x en 4x naar mate je harder drukt zoomt hij verder in.
Analoog kan het nooit zijn, het is zowiezo draadloos dus dat maakt het alweer gelijk digitaal.
Wel heeft het een aantal stappen, met NFS dacht ik een stuk of 8, of dit voor andere spellen ook geld weet ik niet.

@ The VisionMaster,
Ik zie toch echt 3,5 ster bij je gamercard 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 23-12-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60781

bij deze mijn gamertag

Kan ik ook op de xbox wiki toegevoegd worden?
Op het moment alleen nog PGR maar COD2 staat in de bestelling

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Funky%20Fish.jpg

En voeg me gerust Toe!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

TheVisionMaster schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:40:
Je kunt op je 360 precies zien hoe je REP history eruit ziet (hoe anderen jou ge-REPped hebben).

Zal je wel proberen up te levelen als ik je online zie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:24

TheVMaster

Moderator WOS
Shiverzz schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:05:
[...]

Je kunt op je 360 precies zien hoe je REP history eruit ziet (hoe anderen jou ge-REPped hebben).

Zal je wel proberen up te levelen als ik je online zie... ;)
I know, maar kan ik dan ook zien wie me positief ge-REPped hebben?? Volgens mij niet of wel? Ik rep altijd iedereen (iig van me friendslist..en die is al best lang :p) positief.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Albinoraptor schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:17:
Zeg je hebt je xbox 360 toch niet binnen 1 dag via Wehkamp gehad of wel soms?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50713

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:09:
[...]
klopt, gisteren gewoon in de kalverstraat in amsterdam eentje gekocht zonder te bestellen
Damn, m'n vriendin gaat zo nog even bellen, maar ik ben bang dat ik in de vakantie zonder xbox zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 50713 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:21:
[...]

Damn, m'n vriendin gaat zo nog even bellen, maar ik ben bang dat ik in de vakantie zonder xbox zit.
Ik weet niet waar je woont, maar m'n ma was gister in de stad (den haag) kerstinkopen aan 't doen en ze zei dat ze in verschillende winkels nog dozen zag staan (of er ook echt wat inzat zou ik niet durven te zeggen ;)). Dus misschien levert het wat op om eens wat zaken in Den Haag op te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

TheVisionMaster schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:17:
I know, maar kan ik dan ook zien wie me positief ge-REPped hebben??
Nee, voor zover ik weet niet helaas. Maar heb je al negatieve feedback gehad dan?

Moet binnenkort toch ook maar eens m'n gehele friends list positief gaan REPpen, maar niet vanavond want ik zie net dat mn nieuwe Media Center PC (AMD64 4000+ met dubbele tuner en alles erop en eraan :9~ ) vandaag wordt afgeleverd....
...Daar gaat mn 13e maand en de 'quality time' die ik voor het vrouwtje gereserveerd had... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50713

Gimbooze schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:24:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar m'n ma was gister in de stad (den haag) kerstinkopen aan 't doen en ze zei dat ze in verschillende winkels nog dozen zag staan (of er ook echt wat inzat zou ik niet durven te zeggen ;)). Dus misschien levert het wat op om eens wat zaken in Den Haag op te bellen.
Ik woon in Groningen en vertrek over een uurtje of wat naar m'n vriendin, dus het zal wel volgend jaar worden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In Eindhoven bij winkelcentrum woensel heeft e-plaza nog 10 premiums liggen ofzo.
Ik geloof dat het aanbod weer groot genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
LiquidSmoke schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 07:42:
[...]

Als ik in media encoder een vob open (dvd emt ac3-geluid) dan heb ik wel gewoon geluid op de xdoos, misschien moet je ff de ac3-filter installeren? (meuktracker, daar staat ie ook in).

Iemand een idee hoe je overlays uitschakelt voor powerdvd? op die manier wil ik een screen capture streamen zodat ik ook ondertiteling heb als ik dvd's stream. Nu alleen zwart beeld :(
Dat filter was inderdaad het probleem (kwam ik gister achter)! Nadat ik deze had geinstalleerd kon ik geluid horen. Echter liep de DTS stream niet synchroon. En mijn xbox 360 luste er nog steeds geen kaas van. MAAAAR: Windows Media Encoder kon nu wel wat met het bestand en deze heeft hem omgezet mbh van resolutie en geluid (maar weet ik niet helemaal zeker)

De originele had namelijk DTS. Als ik hem nu afspeel staat er DD5.1 maar of dit nou een echte is of een 'verzonnen' door Media Encoder weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Ja hoor, ga maar racen in PGR3, dan merk je het verschil wel tussen een beetje gas en plankgas. De triggers hebben niet voor niets een travel van 1cm of zo.

Erg jammer dat er zoveel mensen zijn die het artikel lezen op T.net en denken dat de bumpers en triggers hetzelfde zijn (en dan nog hoger gemodereerd worden dan de mensen die dat corrigeren).

En natuurlijk is het signaal wat naar de Xbox gestuurd wordt, digitaal... Met een analoge controller wordt meer bedoeld dat er gradaties zijn tussen een beetje druk en veel druk, of een joystick een klein beetje verplaatsen of maximaal verplaatsen. Er zit dan een A/D convertertje achter die dit vertaalt naar een waarde tussen 0 en 255 (of 0 en 15, whatever) waar een computer meer mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik nu een Xbox 360 moet halen of dat ik em moet halen wanneer Pro Evolution Soccer voor de 360 uit is.

Ik heb de Xbox speciaal voor Pro Evolution Soccer aangeschaft.
Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen aangezien het me m.b.t. tot PES me zwaar tegenviel.
Topspin ziet er gelikt uit waarom heeft Konami niet beter z'n best gedaan om PES er gelikter eruit te laten zien op de Xbox?

Met de Xbox 360 verwacht ik dat Pro Evo er een stuk beter uitziet maar datzelfde gevoel had ik ook bij de aanschaf van de Xbox.
Waarom zou ik er nog vanuit moeten gaan dat PES er op de 360 er veel beter uitziet?
PES 5 ziet er bv op de PS2 nog beter uit dan de Xbox.

Stel de opvolger van PES 5 ziet er gelikt uit op de Xbox 360...
Zou ik er dan ook vanuit mogen gaan dat ze nu de Xbox versie ook grafisch beter gaan uitwerken?

Mocht dat zo zijn waarom dan zolaat? Mocht dat niet zo zijn, waarom lijkt het dan zo dat Konami op grafisch vlak Pro Evolution Soccer voor de Xbox zo links laat liggen?

*De 360 koop ik alleen voor Pro Evolution Soccer*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6913

Joh, dan koop je hem toh lekker niet?
Beetje non-argumenten spammen waarom je wel/niet wilt kopen...
Of je wil hem, of niet.
En het is geen verplichting om een 360 te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 17-06 07:19
me xbox wordt nu opgehaald bij bart smit door een maat van mij eindelijk !!!!!

:D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 15:24

Xun

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:31:
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik nu een Xbox 360 moet halen of dat ik em moet halen wanneer Pro Evolution Soccer voor de 360 uit is.

Dat had ik achteraf beter niet kunnen doen aangezien het me m.b.t. tot PES me zwaar tegenviel.
Topspin ziet er gelikt uit waarom heeft Konami niet beter z'n best gedaan om PES er gelikter eruit te laten zien op de Xbox?

Met de Xbox 360 verwacht ik dat Pro Evo er een stuk beter uitziet maar datzelfde gevoel had ik ook bij de aanschaf van de Xbox.
Waarom zou ik er nog vanuit moeten gaan dat PES er op de 360 er veel beter uitziet?

Zou ik er dan ook vanuit mogen gaan dat ze nu de Xbox versie ook grafisch beter gaan uitwerken?

Mocht dat zo zijn waarom dan zolaat? Mocht dat niet zo zijn, waarom lijkt het dan zo dat Konami op grafisch vlak Pro Evolution Soccer voor de Xbox zo links laat liggen?

de xbox versie van pes is ook een poort van de ps2 versie. Vandaar dat hij er niet zo goed uitziet als bijv. fifa.
maar ik dacht dat een spel om zijn gameplay ging? want als alles er gelikt uit moet zien kan ik zo me ouwe consoles de bak in mieteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6913 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:48:
Joh, dan koop je hem toh lekker niet?
Beetje non-argumenten spammen waarom je wel/niet wilt kopen...
Of je wil hem, of niet.
En het is geen verplichting om een 360 te halen...
Hee wanneer je mijn post goed leest dan kun je eruit halen dat ik em zeker overweeg!
Je denkt wel erg zwart/wit!

Ik onderschat de kwaliteit v/d 360 niet!
Ik vraag me metname af waarom PES er niet beter op de xbox uitziet.

Beter lezen de volgende keer graag!

@:Xun

Zijn Pes 4 en Pes 5 beiden regelrechte poorten van de PS2 versie?
Wat de gameplay betreft heb je natuurlijk gelijk, maar met de kracht van de 360 wil het oog natuurlijk ook wat.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 23-12-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Na een hoop gelurk, ook maar eens posten dat ik hem heb (een week al of zo).

Ik had eerst alleen PD0 erbij, wat ik trouwens echt een vet spel vind. Helaas ben ik net verhuisd en heb ik nog geen internet, dus heb ik alleen offline kunnen spelen. Maar het oude PD gevoel was wel weer terug! Ik heb ter voorbereiding ende voorpret nog eens de N64 afgestoft...

Ook Kameo gehaald gisteren en dat was nog eens een schepje erbovenop... Echt super! Nog veel mooier vind ik zelf...

Maar goed, ik ga weer eens verder werken...

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:31:

Het lijkt me toch dat je PES sowieso niet koopt voor het grafische gedeelte aangezien dat zowel op de PS2 als de Xdoos uit de jaren 80 lijkt te komen. Gaat om de gameplay in die game voor zover ik het kan beoordelen.

Als je grafisch optimale (voetbal)games wilt, zou ik eens kijken naar Fifa 2005 of Fifa 2006 (xdoos versie, want de 360 versie is men niet zo positief over)

Pak verder maar eens Burnout Revenge of SSX on Tour via HD pack op een LCD HD (ready) tv en vergelijk die maar eens met de PS2 versies, dan zie je de grafische kracht van de Xdoos tov van de PS echt wel

Het is zelfs zo dat ik door de HD pack en HD capaciteiten van die goede ouwe xdoos op 480p, 720p of 1080i (laatste in een paar games) op mijn LCD echt nog niet de behoefte heb om over te schakelen op een 360. Zeker niet als ik met de optische kabel Dolby Digital hoor over m'n 5.1 setje ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 23-12-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 13:29

Pubbert

random gestoord

Vanavond Amped3 erbij, kijken of het wat is :) Zal hier ff mijn ervaringen posten, want volgens mij hebben nog weinig mensen deze game. Heb besloten om niet NFS:MW te kopen, omdat ik denk dat ik deze na de SP (op mn Laptop nu op 25% ofzo) niet meer speel.

[ Voor 70% gewijzigd door Pubbert op 23-12-2005 12:19 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06 14:36
een wireless controller kan best ver vliegen :)

*&$%)(#@$@) PGR3 cone challenges :( :( :(

zucht.... ik haal alles op HARD makkelijk, zonder retry, maar die cone challenges... geen ene haal ik op HARD... net 50x dezelfde gedaan, snap t gewoon niet

wat kun je overigens beter doen, kost wat kost voor de gate gaan, of beter een missen dan het paaltje raken?

overigens is mijn eerste run altijd de beste, daarna wordt het alleen maar minder ...

als pgr4 cone challenges heeft is er al in ieder geval 1 persoon die hem alleen koopt om ritueel te verbranden :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142031

http://www.youtube.com/wa...ture=Views&page=5&t=t&f=b

mensen .... hy is gehacked zo te zien
door middel van een haombrew app van de psp

( ooo jahh compateble met onze concurenten is een goed idee..............DOAHWW)

ik weet niet hoeveel hier van "echt" is maar een fake wil ik het ook weer niet noemen

wat denken jullie ... goede of slechte ontwikkeling ?

( als dit al eerder gepost is ... :Y) 8)7 sorry !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:22:

zucht.... ik haal alles op HARD makkelijk, zonder retry, maar die cone challenges... geen ene haal ik op HARD... net 50x dezelfde gedaan, snap t gewoon niet

wat kun je overigens beter doen, kost wat kost voor de gate gaan, of beter een missen dan het paaltje raken?

overigens is mijn eerste run altijd de beste, daarna wordt het alleen maar minder ...

als pgr4 cone challenges heeft is er al in ieder geval 1 persoon die hem alleen koopt om ritueel te verbranden :)
Koop de GTR.

Het belangrijkst is onafgebroken kudos te scoren, anders red je het nooit. Tussen 2 cones in nog even aan je handrem trekken, en je komt al een heel end.

In bochten kan je beter "Sliden" dan proberen de Cone in de bocht te pakken. Een goede slide levert zo'n 10x zoveel kudos op als een poortje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Convoy

g44p

Anoniem: 142031 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:24:

( ooo jahh compateble met onze concurenten is een goed idee..............DOAHWW)

ik weet niet hoeveel hier van "echt" is maar een fake wil ik het ook weer niet noemen

1 woord: FAKE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sowieso slecht, maar het lijkt mij wel hartstikke fake :)

Wat je al niet met monitor switch kan bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:16:
[...]

Het lijkt me toch dat je PES sowieso niet koopt voor het grafische gedeelte aangezien dat zowel op de PS2 als de Xdoos uit de jaren 80 lijkt te komen. Gaat om de gameplay in die game voor zover ik het kan beoordelen.

Als je grafisch optimale (voetbal)games wilt, zou ik eens kijken naar Fifa 2005 of Fifa 2006 (xdoos versie, want de 360 versie is men niet zo positief over)

Pak verder maar eens Burnout Revenge of SSX on Tour via HD pack op een LCD HD (ready) tv en vergelijk die maar eens met de PS2 versies, dan zie je de grafische kracht van de Xdoos tov van de PS echt wel

Het is zelfs zo dat ik door de HD pack en HD capaciteiten van die goede ouwe xdoos op 480p, 720p of 1080i (laatste in een paar games) op mijn LCD echt nog niet de behoefte heb om over te schakelen op een 360. Zeker niet als ik met de optische kabel Dolby Digital hoor over m'n 5.1 setje ;)
Eigenlijk denk je dus dat PES zelfs op de 360 er wederom gepoort gaat uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-06 14:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

als de lade dichtgaat zie je notabene een "lagmoment" als t ware in de video.

Kortom: gewoon een prutsertje die leuk om kan gaan met microsoft video editor oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

PWM schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:28:
[...]

Sowieso slecht, maar het lijkt mij wel hartstikke fake :)

Wat je al niet met monitor switch kan bereiken :)
Jup, ff pd0 opstarten gerecorded met zn dvd recorder (miss zelfs video 8)7 of gewoon op hd) en dan een of ander dvdtje in xbox doen, ff naar de oh zo magische PSP kijken, en opeens start PD0 op, of bedoel ik zn dvd speler (of video/hd 8) ) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:25:
[...]

Koop de GTR.

Het belangrijkst is onafgebroken kudos te scoren, anders red je het nooit. Tussen 2 cones in nog even aan je handrem trekken, en je komt al een heel end.

In bochten kan je beter "Sliden" dan proberen de Cone in de bocht te pakken. Een goede slide levert zo'n 10x zoveel kudos op als een poortje :)
kan zoveel remmen en sturen als ik wil op een recht stuk maar driften lukt niet, en als het al lukt raak ik altijd het paaltje omdat je al driftend door het poortje moet

waarom krijg ik overigens voor de eerdere championships 350.000 credits als ik ze complete op silver, en bij de lateren maar 212.500 als ik ze complete op gold???

vind het hele spel maar vaag... stick to racing, dan is het leuk, maar al die extra crap eromheen... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Als de kerstman(tpg) van me houd bezorgt hij mij vandaag ook mijn 360
besteld via dixons.
alleen nu komt het 2e probleem wat is een cool spel.

perfect dark lijkt me wel vetjes
en condemend
maar ook king kong trekt mijn aandacht?

ik weet dat ik moet gaan voor waar ik van hou maar nu is het dubben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Is al bevestigd als hardstikke fake.
Phusebox schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:34:
[...]

waarom krijg ik overigens voor de eerdere championships 350.000 credits als ik ze complete op silver, en bij de lateren maar 212.500 als ik ze complete op gold???
Je krijgt alleen de meerprijs ten opzichte van de vorige championship prijs die je erop hebt gewonnen.
vind het hele spel maar vaag... stick to racing, dan is het leuk, maar al die extra crap eromheen... bah
Dan had je PGR niet moeten kopen, dat gaat om Speed meets Style ;) De Drift/Cone/Speed challenges horen gewoon bij de franchise.

[ Voor 51% gewijzigd door curry684 op 23-12-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Met wat voor auto rijd je de cone challenges eigenlijk?
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de McLaren, omdat ie makkelijk in de drift gaat (KUDOS!!!) en daarbij aardig goed onder controle te houden is. En zoals PWM al zei....vaak genoeg aan je handrem trekken, en op die manier veel afwisselende combo's maken.

Moet zelf nog een stuk of 5 (waaronder 2 cone) challenges op ' hardcore' , en dan heb ik m'n platinum badge te pakken... 8)

Iemand al in bezit van de 'style racer badge' ? Volgens mij rust daar een vloek op ofzo, krijg 'm met geen mogelijkheid unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiverzz schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:39:
[...]

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de McLaren, omdat ie makkelijk in de drift gaat (KUDOS!!!) en daarbij aardig goed onder controle te houden is. En zoals PWM al zei....vaak genoeg aan je handrem trekken, en op die manier veel afwisselende combo's maken.

Moet zelf nog een stuk of 5 (waaronder 2 cone) challenges op ' hardcore' , en dan heb ik m'n platinum badge te pakken... 8)

Iemand al in bezit van de 'style racer badge' ? Volgens mij rust daar een vloek op ofzo, krijg 'm met geen mogelijkheid unlocked...
momenteel doe ik de cone challenges met de enzo

mclaren heb ik niet, geen geld voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:34:
[...]

kan zoveel remmen en sturen als ik wil op een recht stuk maar driften lukt niet, en als het al lukt raak ik altijd het paaltje omdat je al driftend door het poortje moet

Groot gelijk, daarom ikke deel 2 niet meer gekocht hebben. Stink cone challenges, moet wel leuk blijven. Ik houd wel van simulatie maar niet van dit soort troep, wekt alleen maar agressie op bij gamers }) (niet goed voor de controllers, wel goed voor de verkopen van MS :Y) )

I want a new ColinMcrae, is er al iets aangekondigt behalve die Dakar rally game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Phusebox schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:40:
momenteel doe ik de cone challenges met de enzo
mclaren heb ik niet, geen geld voor
Ik zou zeker voor de cone challenges de Enzo links laten liggen (prima bak om mee te racen, maar om dwars te gaan kun je beter iets anders kiezen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nope. Alles Gold. Alle auto's gekocht, wat dat betreft het spel dus af (ga niet aan platinum beginnen, teveel gezeur om die Cone's :)

Alleen die Style :( Ik voldoe aan alle voorwaarden, maar ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
2 vraagjes,

1. Iemand enig idee of er nog ergens in omgeving Haarlem 360 Premium pakketten te koop zijn?
2. Die backward compatibility dat je je oude Xbox spellen afspeelt, op xbox360.com staat dat dit enkel voor de North American versies geld, dus mijn PAL spellen werken voorlopig nog niet?

Alvast bedankt~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:30:
[...]

Eigenlijk denk je dus dat PES zelfs op de 360 er wederom gepoort gaat uitzien?
Dat weet ik niet, want m'n glazen bol moet nog opgepoetst worden ;)

Het enige wat ik zie is dat PES grafisch gezien, welke versie dan ook, PS, Xdoos 1 noem maar op, nou niet geweldig te noemen is. De lame poort van PS2 naar xdoos is natuurlijk ook niet best, maar 't gaat gewoon om de gameplay in die game, dat is duidelijk.

Voor grafische geweld moet je gewoon PES (tot nu toe althans) niet hebben. Ik denk dat men dit gewoon als selling point heeft voor de game: de gameplay en grafisch laten ze maar zo zo.
Misschien dat de 360 versie daar verandering in gaat brengen, maar ik zie er een lijn in.

Dus wederom het advies, wil je grafisch iets moois, ga op voetbalgebied dan voor Fifa 2005 of Fifa 2006 voor de normale doos. Wil je goede gameplay (realistischer) ga dan voor PES en stoor je niet aan de wat bejaarde graphics. Als je meer arcade gameplay ook ok vindt, zou ik zeker voor Fifa gaan. Mijn favoriet is Fifa, puur omdat het oog ook wat wil en realisme enkel te vinden is als je buiten met de bal aan je poten staat. Al dat gebullshit over realistisch of niet, je zit met een f*cking controller in je poten. Het gaat om beleving, zit je in de game of niet. En dat zit ik niet als ik de pixels kan tellen, dat zit ik wel als ik goed beeld heb, mooie sound, leuke moves, en goed iemand op de enkels kan schoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:38:
Als de kerstman(tpg) van me houd bezorgt hij mij vandaag ook mijn 360
besteld via dixons.
alleen nu komt het 2e probleem wat is een cool spel.

perfect dark lijkt me wel vetjes
en condemend
maar ook king kong trekt mijn aandacht?

ik weet dat ik moet gaan voor waar ik van hou maar nu is het dubben
Santa Claus loves you, you know it
If he brings you the 360 before X-Mas
You'll have to promise him he can give you a f*ck in the ars
Because he has't f*cked anything since Rednose
(or was it the mailman from TPG....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[afbeelding]

Ik zal je wel positief waarderen als ik je tegenkom... Zou zonde zijn om Tweakers met minder dan 5 sterren te laten zitten.

Same here; blij dat ik nog een oude TV heb met dikke beeldbuis. Goud was nog wel te doen maar platina is een *&$%)(#@$@)-werkje. Terwijl de rest van platina, zoals de speed-challenges, street-races en drifts me enorm meevallen.

Ow, en dan nog iets: gisteren nog even Geometry Wars gespeeld en warempel een nieuwe persoonlike highscore van 350.000 en nog wat punten. Blijkt gvd die netwerkkabel niet goed in mijn switch te zitten. Ik kabel plaatsen en hopen maar nee hoor... Score komt niet op de leaderboards. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Iris@Gamer/200512/1135331525_0.jpg

Aan te vragen op http://www.xboxlivediamond.com/

Korting bij winkels en op games. Kaart krijg je in de bus :)

EDIT

Maar zo te zien niet in Europe :(

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 23-12-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21-06 14:10
nudie schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:01:
2 vraagjes,

1. Iemand enig idee of er nog ergens in omgeving Haarlem 360 Premium pakketten te koop zijn?
2. Die backward compatibility dat je je oude Xbox spellen afspeelt, op xbox360.com staat dat dit enkel voor de North American versies geld, dus mijn PAL spellen werken voorlopig nog niet?

Alvast bedankt~
ik heb doa3 gekocht, van de week, en die doet het perfect (na update). dus de ondersteunde games zouden het gewoon moeten doen. (vond het er trouwens erg goed uitzien op de 360, ziet doa3 er op de xbox er ook zo goed uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkChylde schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:10:
[...]

ik heb doa3 gekocht, van de week, en die doet het perfect (na update). dus de ondersteunde games zouden het gewoon moeten doen. (vond het er trouwens erg goed uitzien op de 360, ziet doa3 er op de xbox er ook zo goed uit?)
Reken maar van yes ;)

En na een upgrade naar een HD pack cable voor de normale doos lijkt het al helemaal 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Volgens mij zijn er hier niet zo heel veel mensen die Fifa 2006 op de 360 spelen, maar toch ff een vraagje.

Volgens mij is een van de achievments het bereiken van het WK. Dit heb ik gister gedaan, maar hij werd niet gerekend als achievment.. Of is het de bedoeling dat je de play-offs haalt op het WK?
Cup Qualification: Qualified for the FIFA World Cup in the Road to FIFA World Cup mode. (300P)
Het staat zo zelfs op wiki

[ Voor 20% gewijzigd door Nikooos op 23-12-2005 13:34 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik dacht dat Nederland van de week een nieuwe voorraad 360 had gekregen, maar overal waar ik naartoe bel is hij uitverkocht. Zoek met spoed een premium pakket omgeving Haarlem namelijk ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:06:
[afbeelding]

EDIT

Ik heb me gewoon alsnog koppig ingeschreven met "The Netherlands" op Address Line 2... we zien wel wat ervan komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:21:
[...]

Ik heb me gewoon alsnog koppig ingeschreven met "The Netherlands" op Address Line 2... we zien wel wat ervan komt :+
Same here >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

wil iemand me trouwens ook nog aan wiki toevoegen? :*)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/PsychoNikeO.jpg

Ik vraag het toch heeeeeeeel lief? :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 23:47
Aah daar is tie.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/STOMATVD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 23-06 17:56
He, jij hebt NFS:MW. Heb je m al online getest? Is t wat? En splitscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 23:47
cvs79 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:37:
[...]

He, jij hebt NFS:MW. Heb je m al online getest? Is t wat? En splitscreen?
Jah is moeilijk het is een gaaf spel dat zeker. Maar ik heb niks om het mee te vergelijken als ik nou bijvoorbeeld PGR3 ook heb gespeeld kan ik er wat meer over zeggen. NFS is meer Arcade.

Online is leuk! splitscreen hou ik niet zo van bij geen enkel spel beperkt toch erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:27

[afbeelding]

Laat ff een paar keer een meisje spelen
:P

Mijn zusje speelt ook op m'n 360 en je krijgt direct positieve feedback :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-05 21:59
[...]

[...]
Ik gebruik de TVR Sagaris vaak voor Cone Challenges, erg fijne auto daarvoor. Drift niet zo snel, maar daardoor is het een stuk beter te doen om niet tegen Cones aan te rijden. Bij de bochten is iets te hard de bocht in gaan en dan een beetje remmen en sturen tegelijk genoeg om toch even wat Kudos te pakken.

Belangrijkste is echter gewoon dat je er rap mee kan slalommen zonder Cones omver te rijden en dus lange combo´s kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Als iemand mij ook ff toe wil voegen :P Om met de rage mee te doen.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Dond3r.jpg

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
thomastvd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:40:
[...]

Jah is moeilijk het is een gaaf spel dat zeker. Maar ik heb niks om het mee te vergelijken als ik nou bijvoorbeeld PGR3 ook heb gespeeld kan ik er wat meer over zeggen. NFS is meer Arcade.

Online is leuk! splitscreen hou ik niet zo van bij geen enkel spel beperkt toch erg veel.
ik vind need for speed mw tegenvallen online....heb erg veel last van lag dan...en dat heb ik met pgr3 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De RUF Porsche Concept is ook goed voor de Cones :) Niet met Slides. Maar je reced zo snel en scherp door de cones dat je geen extra kudos nodig hebt _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door PWM op 23-12-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 19:28

fulgore

goud

Nauwelijks een week oud en vandaag al een deel 10 _/-\o_

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:59:
[...]

Nope. Alles Gold. Alle auto's gekocht, wat dat betreft het spel dus af (ga niet aan platinum beginnen, teveel gezeur om die Cone's :)

Alleen die Style :( Ik voldoe aan alle voorwaarden, maar ja.....
Confirmed to be buggy op de Xbox.com forums. Bizarre is eraan bezig schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:04:
[...]

Hee wanneer je mijn post goed leest dan kun je eruit halen dat ik em zeker overweeg!
Je denkt wel erg zwart/wit!

Ik onderschat de kwaliteit v/d 360 niet!
Ik vraag me metname af waarom PES er niet beter op de xbox uitziet.

Beter lezen de volgende keer graag!

@:Xun

Zijn Pes 4 en Pes 5 beiden regelrechte poorten van de PS2 versie?
Wat de gameplay betreft heb je natuurlijk gelijk, maar met de kracht van de 360 wil het oog natuurlijk ook wat.
als jij de 360 alleen koopt voor de 360 pes, waarom wacht je dan niet eerst de screenies af? Hij komt pas over een jaar uit, waarom nu al beslissen dan. Waar het op neer komt, niemand zal je op dit moment nog een nuttig antwoord kunnen geven.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Ik heb begin dec een 360 gewonnen bij de box. nu heb ik hem nog steeds niet. ze zeggen dat ze hard op zoek zijn naar eentje. Weet iemand van jullie een winkel die hem op voorraad heeft? dan mail ik die winkelnaam door naar de box zodatr ze hem daar kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 19:28

fulgore

goud

PWM schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:06:
[afbeelding]

EDIT

Waar lees jij dan dat het niet voor Europeanen geldt ?

Ik lees dit:
Xbox Live® Diamond Card Program Terms & Conditions

Xbox Live® 12-month subscribers (either with an annual subscription or twelve (12) continuous months of paid subscription) who elect to receive Xbox 360 e-mail communications containing exclusive information, offers and other opportunities will receive a free Xbox Live Diamond Card.
Dus niet het vinkje vergeten ;)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 17-06 07:19
lol ik ga nu weg van me werk en me mattie hehe :P heeft me box opgehaald en die staat nu bij hem te wachten

tot online :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51389

Na alle delen hier gevolgt te hebben, vorige week er toch maar voor gegaan.
En ik moet zeggen zelfs op een CRT (32" Philips Breedbeeld 100Hz) ben ik er erg tevreden mee.
Vindt alleen de MCE Extender erg gelimiteerd, het TV gedeelte werkt prima. Maar om door mijn 7000+ mp3 nummers te browsen is een hel.

Verder vindt ik Amped 3 helemaal geweldig, wat een humor in die filmpjes zeg (Heel erg Adult Swim, als mensen dat hier kennen... Robot Chicken anyone?). Jammer alleen van de beperkte multiplayer.

PGR3 is helemaal super als race game.. geen arcade.. geen overdreven sim.. een heerlijke mix eigenlijk wel..

CoD2 heb ik sinds gisteren en de single player is wel zwaar okay.. Multiplayer nog niet geprobeert (eerst eens wat beter worden)

Oh ja, graag zou ook ik aan de Wiki toegevoegd willen worden en als anderen me toe willen voegen.. go ahead!:
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Dutch%20Karma.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:38:
[...]

Je krijgt alleen de meerprijs ten opzichte van de vorige championship prijs die je erop hebt gewonnen.
nou , ik start een championship clean zonder dat ik ook al iets heb gedaan, doe alle races silver en krijg 350k
volgende championship dacht ik; doe eens goud; en toen kreeg ik maar 225k

het afgelopen championship kreeg ik overigens iets van 6500k (ja 6.5 miljoen dus), maar dat zal wel normaal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013

Anoniem: 51389 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:36:
Verder vindt ik Amped 3 helemaal geweldig, wat een humor in die filmpjes zeg (Heel erg Adult Swim, als mensen dat hier kennen... Robot Chicken anyone?). Jammer alleen van de beperkte multiplayer.

PGR3 is helemaal super als race game.. geen arcade.. geen overdreven sim.. een heerlijke mix eigenlijk wel..

CoD2 heb ik sinds gisteren en de single player is wel zwaar okay.. Multiplayer nog niet geprobeert (eerst eens wat beter worden)
[afbeelding]
Haha, dit is na de Kerst ook mijn game lijst. Ik heb nu ook amped en hij is idd erg grappig. Ik ga je ook zeker toevoegen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij misschien even uitleggen hoe je aan dat wiki toegevoegd kan worden. Vroeg me gewoon af of het plaatsen van je gamertag hier voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 51389 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:36:Vindt alleen de MCE Extender erg gelimiteerd, het TV gedeelte werkt prima. Maar om door mijn 7000+ mp3 nummers te browsen is een hel.
Goed dat je het zegt. En aangezien ik op werk zit; even een vraagje:

Welk freeware-pakket kan je eenvoudig aangeven voor DirectoryX om de id3-tags te veranderen naar een bepaald genre? Scheelt in ieder geval flink browsen bij mij aangezien ik al een mooie indeling heb op mijn PC alleen nog nooit id3-tags heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:49:
[...]

Goed dat je het zegt. En aangezien ik op werk zit; even een vraagje:

Welk freeware-pakket kan je eenvoudig aangeven voor DirectoryX om de id3-tags te veranderen naar een bepaald genre? Scheelt in ieder geval flink browsen bij mij aangezien ik al een mooie indeling heb op mijn PC alleen nog nooit id3-tags heb aangepast.
zoek eens via Google naar mp3 tag tools. is een heel klein progje wat ik zelf al tijden gebruik. Hiermee kan je meerdere mp3's teglijk een id3 tag geven, scheelt heel veel werk.

ff de link voor je gezocht

http://osdn.dl.sourceforg...e/massid3lib/mtt-v1.2.exe

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 163013 op 23-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgert
  • Laatst online: 18-06 16:16
Ik heb uitgebreid gezocht in alle 9 topics naar alternatieven voor de MS WiFi module. Het is duidelijk dat de wireless gateways zoals de WET54G een oplossing zijn, ongeveer even duur maar met meer toepassingen. Maar het is me niet duidelijk of het ook mogelijk is om een USB-WiFi dongle te gebruiken. Ik stond vandaag met de MS WiFi module in de free record shop af te rekenen, werd ik aangesproken door een man in de rij die me voor gek verklaarde dat ik dat ding kocht, hij zei dat hij hetzelfde resultaat had met een gewone dongle... Ik heb 'm dus maar achtergelaten en eens even gegoogled of er iets over te vinden is, maar helaas.

Iemand ervaring hiermee? ...

Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Moet je even zoeken naar zo'n Xbox360 USB Compatabiliy Lijst, daar staan inmiddels geteste apparaten in, die werken i.c.m de 360.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.