Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.413 views sinds 30-01-2008

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

The_Surfer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:07:
[...]

Ah inderdaad, AC3 wordt niet out-of-the-box ondersteund in Windows (en dus ook niet op de 360). Je zult moeten proberen om de audio van de film te transcoden naar bijvoorbeeld WMA.
Dat zou op zich vreemd zijn, want een gerenamede .vob naar mpg met een AC3 stream (Dolby Digital 5.1 dus) speelt de 360 prima af via MCE.

En dan bij het afspelen van een .WM9 zou het opeens niet meer ondersteund worden :?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:14:
[...]

hoe is het spel in vergelijking met resident evil 4?
dat kreeg overal een 10/10 en condemned krijgt altijd een 7/10
Condemned vind ik 'enger', bij RE4 kon je aan de muziek zo'n beetje nagaan wanneer je weer een lading vijanden voor je kiezen kreeg, dat is hier niet het geval. De schrik effecten zijn erg goed.

Maar RE4 vind ik tot op heden (bij in lvl 5 van Condemned) een betere game. Die wilde ik maar door spelen en Condemned kan ik best even laten liggen en verder gaan met CoD2: Big Red One

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35
keldon schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:45:
[...]

Dat zou op zich vreemd zijn, want een gerenamede .vob naar mpg met een AC3 stream (Dolby Digital 5.1 dus) speelt de 360 prima af via MCE.

En dan bij het afspelen van een .WM9 zou het opeens niet meer ondersteund worden :?
Dat dacht ik dus ook. Maar volgens mij ondersteund hij geen uncompressed AC3 ofzo? :?
Maar goed iemand een idee welke software deze dus kan decompressen met behoud van kwaliteit en kanalen? :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Verwijderd

Sinds gisteren avond eindelijk mijn xbox 360 premium, nadat deze bijna 2 weken bij mijn vriendin in de kast heeft gestaan als kado voor mijn verjaardag :-(

Maar nu heb ik een vraagje de topicstart is er redelijk summier over en ik heb er hier ook nog weinig over gelezen. Hoe kan ik nu precies ervoor zorgen dat mijn huidige xbox live account (met credit card) wordt omgezet naar mijn xbox 360 en kan ik dan nog steeds via credit card automatisch blijven betalen.

EN over de xbox360: eerste indrukken zijn GOED, heb hem met een vga kabel aangesloten op een DELL 2005FPW breedbeeld TFT. Het geluid van de dvd speler met PGR3 is redelijk hard maar valt me alleszins mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 07:42 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:19:
[...]

Wel, ik heb mijn best gedaan voor jou dat je de 360 kon kopen bij de FRS in Groningen maar ik heb de indruk dat jij niet zo je best gedaan hebt.
Ik wil graag mensen helpen maar dan moeten zij zelf er ook wat voor willen doen.
ik geef jou ook niet de schuld en jelmer ook niet, het is gewoon samenloop van omstandigheden, want ik wist pas eergister avond dat daar eentje was te krijgen, dan kan ik moeilijk woensdag nog vrij vragen, en eerder als 12 uur, half 1 kon gewoon niemand daar wezen. wat helaas te laat was.....

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:25:Maar nu heb ik een vraagje de topicstart is er redelijk summier over en ik heb er hier ook nog weinig over gelezen. Hoe kan ik nu precies ervoor zorgen dat mijn huidige xbox live account (met credit card) wordt omgezet naar mijn xbox 360 en kan ik dan nog steeds via credit card automatisch blijven betalen.
Bij het maken van een profiel op je xbox 360 (je moet je al wel geregistreerd hebben op xbox.com) kies je gewoon de optie recover gamertag. Dan je oude gamertag invoeren en klaar is kees. Het abonnement blijft hetzelfde dan.

Verwijderd

dadelijk even een optische kabel scoren, zodat ik vanavond wat lekkerder geluid heb met gamen :)
bedankt voor de hulp op de IRC gisteren allen :+

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:25:
Sinds gisteren avond eindelijk mijn xbox 360 premium, nadat deze bijna 2 weken bij mijn vriendin in de kast heeft gestaan als kado voor mijn verjaardag :-(

Maar nu heb ik een vraagje de topicstart is er redelijk summier over en ik heb er hier ook nog weinig over gelezen. Hoe kan ik nu precies ervoor zorgen dat mijn huidige xbox live account (met credit card) wordt omgezet naar mijn xbox 360 en kan ik dan nog steeds via credit card automatisch blijven betalen.

EN over de xbox360: eerste indrukken zijn GOED, heb hem met een vga kabel aangesloten op een DELL 2005FPW breedbeeld TFT. Het geluid van de dvd speler met PGR3 is redelijk hard maar valt me alleszins mee.
op www.xbox.com staat er ook gewoon een duidelijk bannertje.. "Migrate you Xbox Live Account to Xbox 360"

Huizenlol.nl - Lol met huizen

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:12
Iemand nog een premium in Eindhoven ergens gezien?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Weet iemand trouwens nog ergens een xbox 360 hdd te vinden?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Klopt het dat er een prepaid kraskaart in de premium doos moet zitten?
Om 1 maand gratis te activeren? Kan namenlijk niks vinden. Als ik ga registreren moet ik CC nummer invullen, nu is dat opzich geen probleem maar op kaartje die in doos zit staat vermeld dat cc niet nodig is.?

PV opbrengst

Verwijderd

Aangezien de dvd speler van mijn 360 nogal wat kuren heeft. Wordt hij, als het goed is, vandaag opgehaald door UPS. Het is zeker niet mogelijk om via een usb opslag device een backup te maken van mijn Gamer Profile. Zodat ik mijn save games niet verlies!? :>

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Voor je gratis maand zonder bijkomend abo moet je Silver selecteren bij het opstarten, dan biedt ie automatisch je maand alsnog aan.

In Eindhoven: bel even met met de winkels op Winkelcentrum Woensel (Free Record Shop, Dixons, ePlaza, Bart Smit), bij FRS en Dixons hadden ze er vorige week gewoon 1 in de winkel, en ze krijgen op donderdag geleverd :)
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:40:
Aangezien de dvd speler van mijn 360 nogal wat kuren heeft. Wordt hij, als het goed is, vandaag opgehaald door UPS. Het is zeker niet mogelijk om via een usb opslag device een backup te maken van mijn Gamer Profile. Zodat ik mijn save games niet verlies!? :>
Haal gewoon je HD eraf als die goed werkt?

[ Voor 37% gewijzigd door curry684 op 22-12-2005 10:41 ]

Professionele website nodig?

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Hier trouwens ook mijn gamecard :)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/PsychoNikeO.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Nikooos op 22-12-2005 16:11 ]

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/gimbooze.jpg

Da's de mijne :)

Verwijderd

Jammer dat Tweakers geen klaagbaak heeft, want anders zou ik daar even flink gebruik van maken. Alles wat ik bestelt heb voor een leuke kerstvakantie kan ik ondertussen wel vergeten.. Elke winkel of leverancier laat het afweten.. Harddisk voor mn 360? sorry meneer, januari.. VGA HD kabel voor mn 360? sorry meneer, januari.. Mooie samsung LCD tv om te kunnen genieten van xbox en 360 in 702p ? sorry meneer, januari.. High Def kabel voor mn oude xbox aan te sluiten aan de LCD? sorry meneer, januari.. Ze hadden het allemaal op voorraad, maar als puntje bij paaltje komt blijken ze ineens niet te kunnen leveren.
Misschien moet ik me maar troosten met de gedachte dat ik niet als enige in dit schuitje zit, maarre...beetje jammer dit :(

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:13:
Jammer dat Tweakers geen klaagbaak heeft, want anders zou ik daar even flink gebruik van maken. Alles wat ik bestelt heb voor een leuke kerstvakantie kan ik ondertussen wel vergeten.. Elke winkel of leverancier laat het afweten.. Harddisk voor mn 360? sorry meneer, januari.. VGA HD kabel voor mn 360? sorry meneer, januari.. Mooie samsung LCD tv om te kunnen genieten van xbox en 360 in 702p ? sorry meneer, januari.. High Def kabel voor mn oude xbox aan te sluiten aan de LCD? sorry meneer, januari.. Ze hadden het allemaal op voorraad, maar als puntje bij paaltje komt blijken ze ineens niet te kunnen leveren.
Misschien moet ik me maar troosten met de gedachte dat ik niet als enige in dit schuitje zit, maarre...beetje jammer dit :(
Euh... http://tweakers.net/shopsurvey

Of staat die winkel daar niet tussen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

[ Voor 33% gewijzigd door curry684 op 22-12-2005 11:37 . Reden: zal ik 'm maar even verHTML'en dan ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Verwijderd

darkphoenix schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:27:
<iframe src="http://gamercard.xbox.com/ amaterasu%007.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe>
Zit een spatie tussen...

Verwijderd

@ Max : Goede tip !! })

• curry684

curry684

Topicstarter
En users hebben wegens securityredenen geen HTML-rechten, je kunt dus geen iframes hier posten ;)

Tip voor iedereen:
code:
1
[url=http://live.xbox.com/member/GAMERTAG][img]http://card.mygamercard.net/GAMERTAG.jpg[/img][/url]

en dan krijg je voor mij dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/curry684.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door curry684 op 22-12-2005 11:40 ]

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:35:
[...]

En users hebben wegens securityredenen geen HTML-rechten, je kunt dus geen iframes hier posten ;)

Tip voor iedereen: [img]http://card.mygamercard.net/GAMERTAG.jpg[/img], en dan krijg je voor mij dus dit:
[afbeelding]
Jeetje wat heb jij een hoop punten curry! Congrats :+

Waar staat die tijd voor (nu 57 mins) ?

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:13:
Even een ritje naar MediaMarkt Middelburg maken. Daar hebben ze m.u.v. de component kabel (maar die heeft volgens nog mij niemand los te koop gezien) alles gewoon ruim op voorraad.

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:37:
[...]

Jeetje wat heb jij een hoop punten curry! Congrats :+

Waar staat die tijd voor (nu 57 mins) ?
Laatste activiteit op Xbox Live cq. live.xbox.com :) En thnx, CoD2 doet wonderen :P

Verwijderd

Even testen hoor 8)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/AlienShine.jpg

EDIT: Bij mij dus geen tijd :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 11:45 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:45:
Even testen hoor 8)

[afbeelding]

EDIT: Bij mij dus geen tijd :?
De luxe versie met vlagje en realtime informatie krijg je alleen als "MGC Supporter", dus als je $5 hebt gesponsord aan die site :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/NorthernLightsX.jpg

Kan iemand mij toevoegen aan wiki aub?

verder heb ik nu Amped 3 en met de kerst PGR3 en CoD2. dus als er mensen zijn die me willen toevoegen, be my guest!!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De nieuwe lichting 360's ligt vandaag in de winkel :)

Ik heb er zelf 1 over die gereserveerd was. Hij ligt in de winkel op mijn naam. Ergens in 't Gooi :)

De eerste die mij mailt mag hem van mij ophalen, premium natuurlijk.

telefoonn@hotmail.com

Ik ben er weer over een uurtje, dan kijk ik even.

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:41:
Voor je gratis maand zonder bijkomend abo moet je Silver selecteren bij het opstarten, dan biedt ie automatisch je maand alsnog aan.

In Eindhoven: bel even met met de winkels op Winkelcentrum Woensel (Free Record Shop, Dixons, ePlaza, Bart Smit), bij FRS en Dixons hadden ze er vorige week gewoon 1 in de winkel, en ze krijgen op donderdag geleverd :)

[...]

Haal gewoon je HD eraf als die goed werkt?
Helaas moet de HDD ook meegestuurd worden :'( En opslaan op een usb stick werkt helaas ook niet heb ik net geprobeerd. Nou ja dan begin ik wel weer opnieuw.

Verwijderd

Heb nog even opgezocht waaronder de verenigde arabische emiraten vallen. Ik denk heel veel geluk te hebben want o.a. volgens deze site valt het midden oosten onder region2. Dus als ze te koop zijn is het waarschijnlijk een region2, althans dat hoop ik.
  • Region 1 - United States and Canada
    • Region 2 - Japan , Europe, South Africa , Middle East, and Greenland
  • Region 3 - S. Korea, Taiwan , Hong Kong, and Parts of Asia
  • Region 4 - Australia , New Zealand , Latin America, and Mexico
  • Region 5 - Eastern Europe , Russia , India , Africa
  • Region 6 - China
Afbeeldingslocatie: http://www.region-free-dvd.com/images/article_clip_image002.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 12:46 ]

Verwijderd

effe checken... Kan ik ook op Wiki?? Ik speel vooral graag PES5 online.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/siemed.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 13:01 ]

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Misschien dat deze vraag ook al een keer langs gekomen is???

Ik heb gewoon MCE draaiend
Maar ik wil dol graag mijn 360 als een soort van file server gebruiken, nou las ik al op google via xboxscene dat dit vrij moeilijk is en dat het alleen via ftp/telnet kon (of linux op pc installeren)
Iemand die het al gelukt is op een makkelijkere manier?

denk dat ik het al heb gevonden:

meuktracker: Windows Media Connect 2.0

[ Voor 10% gewijzigd door Underworld op 22-12-2005 13:12 . Reden: gevonden... ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

Het lijkt alsof het in Nederland nog relatief eenvoudig is om een Xbox 360 te bemachtigen. Vroeg opstaan of op het juiste moment op de juiste plek zijn en je hebt een aardige kans.

Ik sta zelf eerste op een lijst in Kopenhagen (m'n handige vriendin kreeg het voor elkaar), maar ik ben bang dat ik 'm volgende week niet op m'n verjaardag krijg... Ik ben benieuwd of het ene land er naar verhouding meer krijgt dan het andere. Nederlanders zijn volgens mij behoorlijke gamers en misschien krijgen we er daarom meer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:45:
Heb nog even opgezocht waaronder de verenigde arabische emiraten vallen. Ik denk heel veel geluk te hebben want o.a. volgens deze site valt het midden oosten onder region2. Dus als ze te koop zijn is het waarschijnlijk een region2, althans dat hoop ik.
  • Region 1 - United States and Canada
    • Region 2 - Japan , Europe, South Africa , Middle East, and Greenland
  • Region 3 - S. Korea, Taiwan , Hong Kong, and Parts of Asia
  • Region 4 - Australia , New Zealand , Latin America, and Mexico
  • Region 5 - Eastern Europe , Russia , India , Africa
  • Region 6 - China
[afbeelding]
Major question is of M$ ;) dezelfde regio indeling hanteert voor z'n 360 als de standaard DVD regio's? Wie weet zou dat anders kunnen zijn? Het klinkt wel heel logisch trouwens als het wel via dit plaatje werkt.

BTW, Dubai, how in Gods name kom je daar nu weer terecht. Te gek hoor.
Let wel op. Volgens mij mag je vrij invoeren tot 175 Euro. Dat was vroeger tot 1.500 gulden, dus dat bedrag is flink terug geschroeft. Daarboven betaal je invoerheffing etc. Als je de doos in premium versie dus relatief goedkoop kunt scoren (naar Japanse prijs, rond/iets onder de 300 pleuro) dan is 't te doen. Word je niet gesnapt dan heb je heel veel geluk, ben je er wel heet bij, dan kun je 100 euro incalculeren voor de heffingen e.d. Verder: ik neem aan dat als je naar Dubai gaat 't je financieel gezien niet kan boeien of je 't ding voor 300 of 400 pleuro kan krijgen. Als je 'em maar hebt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 13:04 ]

• MAX3400

MAX3400

In principe zijn regio-codes ooit eens wereldwijd afgesproken en het zou erg vreemd zijn als Microsoft zich daar niet aan gaat houden.

Verder vraag ik me af of je als toerist tax-free kan shoppen in Dubai, bij je terugreis weer de belasting terugvragen en dat gebruiken als eventuele invoer-vergoeding in Nederland.

BTW: Dubai veroorloven (prive) en dan een XB kopen is goed geregeld; maar er zijn zat mensen die uit naam van werk naar Dubai gaan maar niet eens zoveel hoeven te verdienen om "even" een XB360 + accesoires aan te schaffen.

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

thnx curry!

ik was net in MM rijswijk zh en daar waren nog 6 cores en een aantal vga en AV scarts.

ik heb me kameo verkocht maar heb heimwee! ;(

wou net nog een spel kopen maar ik vond ze ff geen 60/65 euro waard! voor de titels die er liggen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:55
Hopla, en nog een.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/GroupException.jpg

Xbox360 Premium en Kameo. Kan voorlopig vooruit.

Welke race game raden jullie mij aan om met 2 mensen splitscreen te spelen.

PGR3 of NFS:MW ?

• MAX3400

MAX3400

cvs79 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:34:
Hopla, en nog een.

[afbeelding]

Xbox360 Premium en Kameo. Kan voorlopig vooruit.

Welke race game raden jullie mij aan om met 2 mensen splitscreen te spelen.

PGR3 of NFS:MW ?
Als je vaak met anderen splitscreen wil spelen: MW. Als je steeds met dezelfde persoon speelt: PGR. Want?? Omdat PGR veel meer oefening vereist en jij dus sneller leert als je steeds met anderen speelt die PGR nog nooit hebben gedaan.

Desondanks; denk ook aan de single-player mode en daarbij vind ik PGR meer waar voor het geld bieden.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ik persoonlijk raad NFS MW aan, veel zullen het er niet met me eens zijn, en verkiezen PGR3 (heb ik zelf ook) maar ik vind het op de PC een veel gruwelijker spel!

Verwijderd

PGR,tis gewoon zo'n vet spel voor mutiplayer,die zou ik gewoon halen

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
PGR imo.. MW is gewoon te makkelijk.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Gimbooze schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:40:
PGR imo.. MW is gewoon te makkelijk.
Ben ik het ook volledig mee eens, maar je kan veel meer met je auto's doen (als je daar van houd ....)
Wat ik al eerder in m'n post had gezet, is dat je veel meer het snelheids gevoel hebt in NFS MW

PGR3 is ook qua omgeving veel gedetailieerder wat ik ook wel een groot voordeel vind...
Mja de race ervaring is toch ook wel belangrijk

Ach F*ck it ze zijn beiden gewoon gaaf ;)
ik zit iig alvast te smachten naar Test Drive Unlimetid!!!!!

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:44:
[...]ik zit iig alvast te smachten naar Test Drive Unlimetid!!!!!
Ik hoor het wel als je 'm hebt; kunnen we samen een auto-kluppie opzetten... :Y)

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

darkphoenix schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:30:
thnx curry!

ik was net in MM rijswijk zh en daar waren nog 6 cores en een aantal vga en AV scarts.

ik heb me kameo verkocht maar heb heimwee! ;(

wou net nog een spel kopen maar ik vond ze ff geen 60/65 euro waard! voor de titels die er liggen!
Welke spellen heb je nu dan?
Ik heb Kameo nog, maar wil hem best ruilen :)
Je email staat niet in je profiel, dus ik kon je niet mailen, dus zeg ik het hier maar.

Verwijderd

At Thamart en Max3400.

Ben zelf 16 jaar, ga daar alleen heen om de kerst met m'n vader door te brengen. Hij werkt bijna altijd en reist daarvoor de hele wereld af dus zo nu en dan spreken we op die manier met elkaar af. Wilde eerst de xbox in Singapore gaan halen paar weken terug, maar die hadden ze daar toen niet. Dus toen heb ik daar maar een iBook G4 gekocht.

Maar 400 euro voor zo'n console lijkt me een goede deal. Blijf de prijzen van de spellen alleen echt heel erg duur vinden. Maar opzich ik speel maar één spel per 2 á 3 maanden ( heb er niet echt heel veel tijd voor ) dus dan valt het wel weer te doen. En xbox-live is t.o.v. world of warcraft wat ik eerst speelde nog goedkoper ook dus daar zal het niet aan liggen. Baal er alleen nog een beetje van dat ik op m'n kamer geen mooie tv heb staan, is nog een 'normale' phillips crt, niet eens breedbeeld. Maar nieuwe tv zal er wel komen. Lijkt me zeker een gaaf ding.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:46:
[...]

Ik hoor het wel als je 'm hebt; kunnen we samen een auto-kluppie opzetten... :Y)
hihi doen we, zo gauw als ie uit is! ;)

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:56:
[...]

hihi doen we, zo gauw als ie uit is! ;)
Nog "even"...

Wat ik las over de mogelijkheden online, zou je zelfs een hele club op kunnen zetten met friends; ik denk dat er dus z.s.m. een GoT-club geregistreerd moeten worden o.i.d.

Verder nog weinig gelezen over de mogelijkheden van shared cars / money, maar dat zou wel een uitkomst zijn voor mensen die later het spel kopen en dus kunnen terugvallen op de early die-hards.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

@MAX3400

De garage ziet er iig beter uit als in PGR3 :D
http://media.teamxbox.com/games/ss/1160/1118634993.jpg

Verwijderd

Ik dacht dat er in Test Drive geen echte automerken zouden zitten?!
Wel dus ?

EDIT: oeps, ben in de war met Ridge Racer |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 14:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:49:
At Thamart en Max3400.

Ben zelf 16 jaar, ga daar alleen heen om de kerst met m'n vader door te brengen. Hij werkt bijna altijd en reist daarvoor de hele wereld af dus zo nu en dan spreken we op die manier met elkaar af. Wilde eerst de xbox in Singapore gaan halen paar weken terug, maar die hadden ze daar toen niet. Dus toen heb ik daar maar een iBook G4 gekocht.

Maar 400 euro voor zo'n console lijkt me een goede deal. Blijf de prijzen van de spellen alleen echt heel erg duur vinden. Maar opzich ik speel maar één spel per 2 á 3 maanden ( heb er niet echt heel veel tijd voor ) dus dan valt het wel weer te doen. En xbox-live is t.o.v. world of warcraft wat ik eerst speelde nog goedkoper ook dus daar zal het niet aan liggen. Baal er alleen nog een beetje van dat ik op m'n kamer geen mooie tv heb staan, is nog een 'normale' phillips crt, niet eens breedbeeld. Maar nieuwe tv zal er wel komen. Lijkt me zeker een gaaf ding.
Ach de prijzen van de games is al vaker over gediscussieerd. Persoonlijk denk ik dat het grote onzin is. Als je online besteld, kun je de games al rond de 50 tot 55 Euro kopen. Dat kost een huidige xdoos of PS2 game ook in de winkels voor een nieuwe game welteverstaan niet de afgeprijsde handel.

Daarnaast een PC game kost ook al snel richting de 40 Euro. Dus je betaald 10 tot 15 Euro meer voor een spel dat je 2 a 3 maanden goed gebruikt. Ofwel 3 tot 5 Euro per maand extra. Zou ik persoonlijk niet wakker van liggen. Daarnaast, de vergelijking is al eerder gemaakt. Ga eens naar de bios. Betaal je al rond de 10 pleuro voor één kaartje, dan koop je nog de nodige snacks/popcorn/cola en ben je zo 20 Euro lichter. Voor 1,5 tot 2 uur fun. Voor die ene game ben je gemiddeld genomen direct wat geld kwijt, maar omgezet naar gameplezier per uur denk ik dat je nog geen Euro per uur kwijt bent. Als je in de gamehal in de stad staat is dat min. één Euro per minuut ;)

Aldus is het allemaal maar relatief. Met zo'n pappa overigens en als je als 16 jarige eerst in Singapore een Ibook aan kunt schaffen, nu een 360 in Dubai, kun je ook wel wat games aanschaffen van deze prijs lijkt me zo... ;) Damn dat kende ik niet op m'n 16e haha

En die TV, ach ja ook even sparen ze doen rond de 700 - 900 EUro voor de Samsungs in 23 of 26 inch, verwacht na de kerst of medio 2006 dat diezelfde schermpjes rond de 500 tot 700 pleuro zullen liggen

• MAX3400

MAX3400

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ja de binnenkant ziet er idd behoorlijk mooi uit!

(Gepl.) Release 16.03.2006 : (

Verwijderd

Kunnen ze nog steeds geen ronde uitlaten maken 8)7

Verder mogen we niet klagen denk ik, erg strak!!
Check die reflecties van het 1e plaatje is in de achterlampen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 14:25 ]

Verwijderd

zo te zien,zien die omgevingen er ook vet goed uit in dat spel :Y)

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31
Kan iemand mij vertellen of die 360 'out of the box' ook overweg kan met zelfgefilmde/zelfgemaakte en *kuch* backups van dvds ? En hoe is de kwaliteit/gebruiksvriendelijkheid van het apparaat als dvd speler zijnde?

Verwijderd

whiteguy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:46:
Kan iemand mij vertellen of die 360 'out of the box' ook overweg kan met zelfgefilmde/zelfgemaakte en *kuch* backups van dvds ? En hoe is de kwaliteit/gebruiksvriendelijkheid van het apparaat als dvd speler zijnde?
1 woord : "PERFECT"

(ja alles werkt gewoon, naar mijn mening ziet DVD er beter uit als in een stand-alone player)

Verwijderd

whiteguy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:46:
Hahahaha wat denk je zelf... pfew wat een *kuch* geweldige vraag waar je het antwoord zelf *kuch* wel op kunt verzinnen *kuch* *kuch* last van een koudje...

• whiteguy
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:51:
[...]

Hahahaha wat denk je zelf... pfew wat een *kuch* geweldige vraag waar je het antwoord zelf *kuch* wel op kunt verzinnen *kuch* *kuch* last van een koudje...
Ehm.. mijn xbox kon anders weinig met videobestanden die op een dvd-r staan. Oftewel een vraag die wel te rechtvaardigen is aangezien ik de dvd speler de deur uit kan doen als deze ze wel speelt. En de vakantiefilms op de pc kijken is toch 'iets' minder fraai dan op de tv...

Verwijderd

Justin2000 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:36:
Klopt het dat er een prepaid kraskaart in de premium doos moet zitten?
Om 1 maand gratis te activeren? Kan namenlijk niks vinden. Als ik ga registreren moet ik CC nummer invullen, nu is dat opzich geen probleem maar op kaartje die in doos zit staat vermeld dat cc niet nodig is.?
Hé ... weet niet of je inmiddels antwoord hebt gehad of dat je er zelf al achter bent, maar wat je zegt heeft me ook ff bezig gehouden. Maar!!! ... je moet gewoon kiezen voor gratis Silver abbonement als je jezelf inschrijft op Live en als je dan bent ingelogged krijg je netjes een melding dat je recht hebt op een maand gratis Gold.

Succes

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:16:
[...]

In principe zijn regio-codes ooit eens wereldwijd afgesproken en het zou erg vreemd zijn als Microsoft zich daar niet aan gaat houden.
Volgens de DVD regiocodes zijn Japan en Europa dezelfde regio. Geen enkele console heeft tot nu toe Japan en Europa tot dezelfde regio gerekend. Deze codes zijn alleen afgesproken voor DVD-video en hebben verder niets met gaming te maken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Xander84
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik mag het hier niet direct linken geloof ik, maar check de site van illamma eens (http://www.llamma.com/xbox360/index.html). Staat een interresant flimpje op, naar mijn idee een beetje bullshit maar tis iets om in de gaten te houden :+

XBOX 360 Gamertag

• sorted.bits
  • Laatst online: 07:33
Iemand nog meer problemen gehad met save games van Kameo die corrupt zijn? Ik was op 30% :(

Verwijderd

Nee maar wel met PGR,de melding Unreadible Disc :(

Misschien heb ik een brak apparaat :(

Verwijderd

Xander84 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:29:
Ik mag het hier niet direct linken geloof ik, maar check de site van illamma eens (http://www.llamma.com/xbox360/index.html). Staat een interresant flimpje op, naar mijn idee een beetje bullshit maar tis iets om in de gaten te houden :+
Lees het forum van www.xbox-scene.com maar eens, daar hebben ze het getest en conclusie was, filmpje is vals. (leuk knip en plakwerk dus in premiere ofzo)

• DarkChylde
  • Laatst online: 21:38
fyi

ik heb net mce2005 op vmware geinstalleerd. krijg xbox wel connected, maar normale mpg speelt ie al bagger traag of. op de mce install loopt ie wel soepel.
vermoed dat het komt omdat vmware de videokaart niet goed installed. dus dx9.0 werkt niet, en je kan ook geen mce videokaart drivers installeren (vmware geeft de videokaart alleen door als standaard vga). dus bespaar jezelf de moeite ;-)

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:42:
fyi

ik heb net mce2005 op vmware geinstalleerd. krijg xbox wel connected, maar normale mpg speelt ie al bagger traag of. op de mce install loopt ie wel soepel.
vermoed dat het komt omdat vmware de videokaart niet goed installed. dus dx9.0 werkt niet, en je kan ook geen mce videokaart drivers installeren (vmware geeft de videokaart alleen door als standaard vga). dus bespaar jezelf de moeite ;-)
Heb ik geen problemen mee, geef MCE anders wat meer geheugen in VMWare.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:49:
At Thamart en Max3400.

Ben zelf 16 jaar, ...

Wilde eerst de xbox in Singapore gaan halen paar weken terug, maar die hadden ze daar toen niet. Dus toen heb ik daar maar een iBook G4 gekocht.

........Baal er alleen nog een beetje van dat ik op m'n kamer geen mooie tv heb staan, is nog een 'normale' phillips crt, niet eens breedbeeld. Maar nieuwe tv zal er wel komen. Lijkt me zeker een gaaf ding.
Vraag er een aan je PAPA

Verwijderd

Net naar een stuk of 5 winkels in Amsterdam voor de VGA kabel geweest, maar nergens hebben ze er 1. Ze zeiden dat er niet genoeg vraag naar is, dus ze kopen ze niet meer in =/

Verwijderd

Ik snap er niks meer van.

Ik was die dude die een 360 had waarvan de games bijna niet meer konden worden gelezen. Zit nu al 3 uur achter elkaar PGR3 te spelen. 8)7 Niks leesfouten, alles werkt weer goed...

De dvd speler is kapot of niet, lijkt mij? Maar dit is erg vreemd. MS gaf als tip eventuele savegames van PGR3 te verwijderen, maar dat dit de fout kan zijn lijkt mij sterk.

UPS zou overigens uiterlijk vandaag om mijn 360 komen, niet geweest, beetje jammer.

Maar ach misschien is het niet eens meer nodig dus, hope so :+

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:37:
Net naar een stuk of 5 winkels in Amsterdam voor de VGA kabel geweest, maar nergens hebben ze er 1. Ze zeiden dat er niet genoeg vraag naar is, dus ze kopen ze niet meer in =/
In noord heb ik er laatst nog wat zien liggen, geen idee hoe het nu is though.

This space is occupied

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:51:
[...]

Hij bedoeld niet gekopieerde spellen. Hij bedoeld gebackupte VIDEO dvd's. Ik dacht in eerste instantie ook dat hij spellen bedoelde, maar dan zou hij echt dom zijn ;) Het is dus alsnog een normale vraag wat'ie stelt. :)

• curry684

curry684

Topicstarter
DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:42:
fyi

Ik zit voor m'n 360 naar dezelfde setup te kijken met VMWare, mag ik vragen welke VMWare versie je gebruikt en met wat voor CPU en RAM?

En de doos speelt alle soorten DVD recordable.

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 22-12-2005 16:52 ]

• DarkChylde
ik heb vmware workstation versie 5.5 met een trial instal van mce2005.
er staat 1 virtual processor aan
mem staat nu op 796 (=max recommended door vmware)
en ethernet is bridged (anders vond ie de xbox niet)
host is xp sp2 met 1 gig geheugen, en een p4 op 3 GHz

heb daarna op vmware ffdshow, dot net, xboxmce ding en windows media encoder geinstalleerd

edit: mijn config komt redelijk overeen met die van Gab3 (zie specs in tag), w'rom doet ie het bij dan niet ;(

[ Voor 14% gewijzigd door DarkChylde op 22-12-2005 17:19 ]

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:51:
[...]

Ik zit voor m'n 360 naar dezelfde setup te kijken met VMWare, mag ik vragen welke VMWare versie je gebruikt en met wat voor CPU en RAM?

En de doos speelt alle soorten DVD recordable.
Yup, tot nu toe pakt ie alle media.
Mijn VMWare setup:
Asus p4p800 deluxe
Intel P4 3.0 @ 3.15 ofzo
2048MB Pc3200 (4x 512)
2 x seagate 120GB Sata (raid-0), 2 x WD xxx 200GB (raid-0) (Windows op seagate, swap op WD)
Club 3D GF 6600GT @ stock (meteen artifacts bij 1mhz hoger)
Thermaltake Tsunami case
On-Board sound (stereo config)

VMWare draait prima, ik heb WinMCE 512 mb toegekent, met 256 werkte het ook prima maar als ik dan een beetje wil rommelen gaat het aardig traag. Al het streamen gaat perfect, op .ts bestanden na, af en toe kleine haperingen, ik vermoed door te weinig bandbreedte op een 100Mbit netwerk. Als ik aan het downen ben van nieuwsspul, is het een diashow geworden. Ik heb al een hoop geprobeert om erachter te komen wat het probleem is, duid er toch echt op dat 100Mbit niet genoeg is voor HDTV kijken en tegelijkertijd nog een 8Mbit inet lijntje open :X
Dus als ik HD aan het kijken ben, moet iedereen in m`n huis van inet af |:(

Verder wacht ik gewoon op de divx ondersteuning zodat mn oude xbox de deur uit kan.
Hopelijk heb ik je vraag zo beantwoord curry ?

EDIT: VMWare v5.5
EDIT2: De 360 heeft 100Mbit of 1000Mbit ?
EDIT3: Voor het bekijken van .ts bestanden is HDTVpump vereist.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 17:15 ]

• Xander84

Xander84

DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:02:
ik heb vmware workstation versie 5.5 met een trial instal van mce2005.
er staat 1 virtual processor aan
mem staat nu op 796 (=max recommended door vmware)
en ethernet is bridged (anders vond ie de xbox niet)
host is xp sp2 met 1 gig geheugen, en een p4 op 3 GHz

heb daarna op vmware ffdshow, dot net, xboxmce ding en windows media encoder geinstalleerd
question: Was vmware?? Een merk pc zow?

XBOX 360 Gamertag

• MAX3400

MAX3400

Xander84 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:18:
[...]

www.vmware.com

(daar was je ook gekomen via www.google.com)

Verwijderd

Xander84 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:18:
[...]

Google, search |:(

http://www.vmware.com/products/ws/

Hopelijk kun je engels :*)

• DarkChylde
Vmware is Virtual machine ware. het zorgt dat je binnen een os een ander os kan draaien.
in mijn geval 'denkt' mce 2005 dat ie op mijn machine draait, terwijl hij in feite boven op xp draait.

is een erg handige manier om software en instellingen enzo uit te testen (scheel je een re-install)

Verwijderd

Hmm even door de duidelijkheid. Voor het spelen van .ts bestanden heb je HDTVpump nodig las ik net. Moet ik daarvoor MCE installeren of kan dit ook op XP?

• DarkChylde
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:27:
Hmm even door de duidelijkheid. Voor het spelen van .ts bestanden heb je HDTVpump nodig las ik net. Moet ik daarvoor MCE installeren of kan dit ook op XP?
short answer: zonder MCE geen films (via pc) kijken op je xbox 360

* DarkChylde mss toch een nieuwe topic hiervoor openen?

ben nog ff aan het pielen geweest, wmv's doen het wel :z
ga kijken of ik ergens een voorbeeld mpg kan vinden.. benieuwd of die het wel doen.
(mpg die ik had, zijn videoclips die ik heeeeeeel lang geleden had gedownload. dus mss niet goed encoded)

[ Voor 26% gewijzigd door DarkChylde op 22-12-2005 17:40 ]

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Vinden jullie de kwaliteit van het afspelen van een DVDtje acceptabel .....
Het loopt niet goed vloeiend en het is wazig...... me 50 euro kostende yamada spelertje doet het vele malen beter ..... 8)7

Ondertussen met 3 verschillende 360s mogen werken maar dit euvel vind ik bij alle exemplaren terug ... :'(

De dvds waar ik ze mee heb getest varieren .... van originele tot backups ....

Turn it off and on again.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

star-saber

Ryzen

LiquidSmoke schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:25:
Misschien een tip voor de mensen die DivX op hun xbox willen kijken maar niet alles met Videora om willen zetten;

Windows Media encoder 9 series

Installeer dit op je pc, start de encoder, klik cancel, klik properties, kies een source, dan je bestand, klik op ok, en maak een naam-van-je-film.asx bestand aan met de inhoud: http://je-pc-ip:8080, plaats deze in dezelfde map als je Xvid file (misschien hoeft het niet in dezelfde map, weet het niet precies), ga terug naar de encoder, klik op start session en kies dan met je xbox mce de asx file via video, en voila, kijken maar, werkt perfect hier :)

Weet alleen niet of dit onder XP werkt, heb hier nml MCE draaien.

Bitrates kunnen tot 5 mbit gezet worden geloof ik!

Ff getest: ASX bestand mag elke naam hebben, en in elke map staan, link wordt gelegd op de pc en maakt voor de xbox dus niks uit, op HDTV streamen is zelfs mogelijk, netwerkbelasting lig tnu op plm 600 kb/s.

Chill :)
Ik snap werkelijk niet waar ik dat ip moet neerzetten of die naam.
ik kan ook nergens een asx bestand aanmaken 8)7

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
star-saber schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:43:
[...]

Ik snap werkelijk niet waar ik dat ip moet neerzetten of die naam.
ik kan ook nergens een asx bestand aanmaken 8)7
gewoon een textdocument aanmaken, daarin zet je 'http://je-pc-ip:8080' (zonder quotes), daarna opslaan als iets.asx, dan de broadcast starten en dan met je xbox360 naar die map toebladeren waar je de asx hebt opgeslagen en dan openen!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
weet niet of xboxen nog schaars zijn maar in de MM in eindhoven hadden ze een stuk of 20 core systems staan. Ik wil een premium dus ik heb nog steeds geen xbox :P

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik dacht er vanmiddag 1 te hebben stond 4e op de reserverings lijst komen er 3 binnen, aargh!

PSN: KeaveXL

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
lowfi schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:01:
weet niet of xboxen nog schaars zijn maar in de MM in eindhoven hadden ze een stuk of 20 core systems staan. Ik wil een premium dus ik heb nog steeds geen xbox :P
volgens mij wil iedereen een premium, maar als je niet kan wachten kopen ze wel een core.

eigenlijk een domme fout van MS om ook een HDD loos systeem te maken, want nu moeten developers voor eeuwig daar rekening mee houden dat het ook moet draaien op de core zonder hdd (ookal heeft iedereen een HDD erin bijgekocht of niet)

trouwens weet iemand nog een premium te liggen? er zou vandaag een nieuw lichting zijn geweest :?

• Xander84

Xander84

DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:24:
Vmware is Virtual machine ware. het zorgt dat je binnen een os een ander os kan draaien.
in mijn geval 'denkt' mce 2005 dat ie op mijn machine draait, terwijl hij in feite boven op xp draait.

is een erg handige manier om software en instellingen enzo uit te testen (scheel je een re-install)
Owww das nice, dus als ik het goed begrijp kan ik hier mediacenter mee draaien op mijn huidige xp installatie, zonder dat ik die hoef te verwijderen (dus geen formatteren)?

XBOX 360 Gamertag

• DarkChylde
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:41:
Vinden jullie de kwaliteit van het afspelen van een DVDtje acceptabel .....
Het loopt niet goed vloeiend en het is wazig...... me 50 euro kostende yamada spelertje doet het vele malen beter ..... 8)7

Ondertussen met 3 verschillende 360s mogen werken maar dit euvel vind ik bij alle exemplaren terug ... :'(

De dvds waar ik ze mee heb getest varieren .... van originele tot backups ....
ik heb er 1 dvd mee afgespeeld. maar ziet er perfect uit. haarscherp, net als mijn stand-alone...
(mss op pal60 zetten. dat lost het haperen bij demo kameo ook op)

edit: @curry/gab werkt de workaround (windows media encoder) om divx te kijken bij jullie wel?

[ Voor 8% gewijzigd door DarkChylde op 22-12-2005 18:19 ]

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Yamy_Daffy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:03:
[...]

;) ik heb ook een "back-up" versie
Hmm.. had je nog tips voor me hoe je die rollup kon installeren?

• DarkChylde
als je op de xbox site de software voor je mce wil downen, kies dan de manual link.
daar kan je voor een versie kiezen, die niet de rollup vereist.
volgens mij installeert die versie de rollup zelf (en meteen dotnet)

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

dat werkt bij mij dus niet.. je moet dan toch zo'n setup krijgen die om die code vraagt die je xbox geeft als je media center wil opstarten op je xbox?

• DarkChylde
psychonikeo schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:36:
dat werkt bij mij dus niet.. je moet dan toch zo'n setup krijgen die om die code vraagt die je xbox geeft als je media center wil opstarten op je xbox?
http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/alldownloads.htm
en daar voor de versie waar niet rollup 2 achter staat.
als je die installed moet het lukken.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:17:
[...]

ik heb er 1 dvd mee afgespeeld. maar ziet er perfect uit. haarscherp, net als mijn stand-alone...

edit: @curry/gab werkt de workaround (windows media encoder) om divx te kijken bij jullie wel?
Ik kan je melden dat dat inderdaad werkt, zowel divx als xvid. Wat wel jammer is dat je niet kan spoelen, pause werkt wel maar dan verspringt hij later, zal wel op buffer gaan. En je hebt een aardig zware pc nodig, maar dat is mijn ervaring, op een AMD 2000 Mhz wilde het encode niet echt lekker. Maar op mn AMD 64 3200 werkt het perfect.

Mooi scherp beeld.

[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 22-12-2005 19:03 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Hmm, heeft iemand anders ook last van lichte krasjes op de PGR3-disc? Mijn Kameo-schijfje is nog helemaal gaaf, maar ik vond mijn Xbox tijdens PGR3 nogal rare zoekgeluiden maken, en nu zie ik LICHTE krasjes; ik weet dat het niet echt een probleem is, maar ik houd ervan om mijn schijfjes glad te houden :+.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Verwijderd

ik heb een kamaraad met een dell 24inch scherm hoe kan ik 360 het best aansluiten wat zijn de beste kabels?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Muthas.jpg

Voeg me maar toe hoor, kan ik ook in die Wiki komen?

Trouwens nu CoD2 naast mn PD0 aangeschaft, echt zieke game, super vet! :9 Alleen L!ve zuigt behalve als je echt alleen met nederlanders speelt anders kan je neit eens normaal lopen. En dan nog maar 8 mensen en niet eens de map kunnen kiezen is ook een vage keuze 8)7

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:28
Zojuist een Xbox360 controller gekocht voor op de PC. Effe inpluggen op een usb-poort en automatisch de drivers van internet afhalen, en het zooitje werkt. Wel effe wennen voor deze console-noob 8)7 Ik heb altijd op een toetsenbord en muis gespeeld. Nu mijn vraag: voor spellen zoals PES5 met welke knop kun je het beste je mannetjes besturen? De joystick achtige linker knop (linksboven) of de "pijltjes" links onder? :X

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:17:
[...]

Nee, Divx wordt (nog) niet ondersteund.
Of je moet alles opnieuw willen encoden naar .wmv of .mpg (bedoelde je dat?) .
Heb ik niet zo veel zin in dus gebruik ik daar mn oude doos daar nog voor (XBMC)

EDIT: Dit staat ook allemaal in de topic start...
EDIT2: Kheb maar ff m`n live avatar gebruikt hier, maak ik nu inbreuk op octrooien van MS ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 20:06 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Bizkid.jpg

Morgen PGR3 halen, dus voor degene die me toe willen voegen, gaarne :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 19:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:03:
Het lijkt alsof het in Nederland nog relatief eenvoudig is om een Xbox 360 te bemachtigen. Vroeg opstaan of op het juiste moment op de juiste plek zijn en je hebt een aardige kans.

Ik sta zelf eerste op een lijst in Kopenhagen (m'n handige vriendin kreeg het voor elkaar), maar ik ben bang dat ik 'm volgende week niet op m'n verjaardag krijg... Ik ben benieuwd of het ene land er naar verhouding meer krijgt dan het andere. Nederlanders zijn volgens mij behoorlijke gamers en misschien krijgen we er daarom meer?
klopt, gisteren gewoon in de kalverstraat in amsterdam eentje gekocht zonder te bestellen
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.