Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.423 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:22:
[...]

Echt wel, zag ze gister nog staan (8!). Je moet wel even bij de cd-balie zijn, daar staan ze achter. Ze staan niet bij de Xbox, PS2 en GameCube spullen.
Vind je het gek dat ze dan niet verkocht worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:28:
[...]

Vind je het gek dat ze dan niet verkocht worden? 8)7
Tja, snap het ook niet. Er staat ook nergens bij de games aangegeven dat ze 360's verkopen. Maar door de onwetendheid van de andere kopers heb ik op het eerste moment gelukkig nog een core kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb net gebeld, ze zijn allemaal gereserveerd (die achter de balie staan) en nog niet opgehaald.

jammer, en ze zei dat ze pas in januari weer kwamen. :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 20-12-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:43:
ik heb net gebeld, en ze zijn allemaal gereserveerd, en nog niet opgehaald.

jammer en ze zei dat ze pas in januari weer kwamen. :'(
Er stond ook een Core, die zijn toch niet gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:46:
[...]

Er stond ook een Core, die zijn toch niet gereserveerd?
ik wil geen core, ookal duurd het een maand langer. op den duur kom je duurder uit

maar ik heb al wel de advanced scart kabel :D

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 20-12-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik heb nu een weekje MCE2005 met me Xdoos verbonden en het is echt zo vet om je series,films en andere media op je tv te kijken zonder te branden of andere ongein!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:47:
[...]

ik wil geen core, ookal duurd het een maand langer. op den duur kom je duurder uit

Hou de Dixons site in de gaten !!
Je kunt op de site aangeven dat ze je een mailtje sturen als er weer voorraad is.
Ik heb er afgelopen vrijdag/zaterdag naastgegrepen, maar vanmiddag stonden ze weer op hun website. Direct besteld rond 13.00 en om 16.00 stond de status al op verzonden, dus morgen komt ie binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:49:
Ik heb nu een weekje MCE2005 met me Xdoos verbonden en het is echt zo vet om je series,films en andere media op je tv te kijken zonder te branken of andere ongein!
Dat wil ik dus ook kunnen maar daar heb je dus een apart besturings systeem voor nodig? Windows Media Center Edition 2005 ofzo? Jammer, had makkelijker geweest als dat via de WMC had gekund :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
irmscher schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:02:
[...]

Hou de Dixons site in de gaten !!
Je kunt op de site aangeven dat ze je een mailtje sturen als er weer voorraad is.
Ik heb er afgelopen vrijdag/zaterdag naastgegrepen, maar vanmiddag stonden ze weer op hun website. Direct besteld rond 13.00 en om 16.00 stond de status al op verzonden, dus morgen komt ie binnen. :)
ik heb vanmorgen nog gekeken maar ze hadden geen op voorraad, nu ook niet (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:47:
[...]

Ik weet nog een winkel in Groningen die nog een premium heeft, 100% waar, de persoon die daar werkt zit nu naast mij.
Mail maar even naar justincollins at hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:05:
[...]
ik heb vanmorgen nog gekeken maar ze hadden geen op voorraad, nu ook niet (meer)
Bij de Dixons zijn ze inderdaad af en toe op voorraad, de site dus goed in de gaten houden. Gisterenavond zag ik ineens xbox premiums op de frontpage verschijnen en heb ik meteen besteld.

Vanmorgen ter controle gebeld met de Dixons. Xbox360 premium was al verstuurd en komt morgen aan. Heb zelf al sinds 2 december een premium, maar kan mijn broertje nu happy maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SlowMeDown schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:43:
[...]

Bij de Dixons zijn ze inderdaad af en toe op voorraad, de site dus goed in de gaten houden. Gisterenavond zag ik ineens xbox premiums op de frontpage verschijnen en heb ik meteen besteld.

Vanmorgen ter controle gebeld met de Dixons. Xbox360 premium was al verstuurd en komt morgen aan. Heb zelf al sinds 2 december een premium, maar kan mijn broertje nu happy maken.
ja dat viel mij ook op, toen hij op de FP stond, heb toen gelijk gekeken of ze op voorraad waren maar dat was niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:45:
[...]

ja dat viel mij ook op, toen hij op de FP stond, heb toen gelijk gekeken of ze op voorraad waren maar dat was niet zo.
Is mega vreemd op de Dixons site. Ik zag hem op de frontpage verschijnen, maar als je erop klikte zag je inderdaad geen voorraad. 5 minuten later ineens wel voorraad. Toen snel besteld.

Vanmorgen nog steeds voorraad, maar even later weer niet. In de gaten houden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb nu een weekje MCE2005 met me Xdoos verbonden en het is echt zo vet om je series,films en andere media op je tv te kijken zonder te branken of andere ongein!
Hoe werkt dat dan, stream je het als het ware vanaf je pc? Kan de 360 ook mp3's/films vanaf de eigen hd spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:05:
[...]

Ik weet niet waar je woont, iig als je in de buurt van z-h woont kan ik een premium voor je regelen, als je een paar posts van mij terug leest..

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagskes

1: is het waar dat je dingen op een creative zen micro kan zetten en dat dan naar de hd kan overzetten zoals mp's3 enzo?

2: is het moeilijk om bv een trailer online te downloaden??

3: Ik zou zo een kabel kopen dat je kan aansluiten op je monitor waar ik dus 2ingangen in heb hoe kan ik dan switchen tussen die ingangen??

ik zou graag ne xbox 360 kopen maar kzit met examens en ben in afwachting van het doorslaggevende rapport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:01:

1: is het waar dat je dingen op een creative zen micro kan zetten en dat dan naar de hd kan overzetten zoals mp's3 enzo?

3: Ik zou zo een kabel kopen dat je kan aansluiten op je monitor waar ik dus 2ingangen in heb hoe kan ik dan switchen tussen die ingangen??

ik zou graag ne xbox 360 kopen maar kzit met examens en ben in afwachting van het doorslaggevende rapport
1. op de xbox zit een usb aansluiten waarop je bijvoorbeeld je fototoestel, mp3-speler e.d. met een usb-kabel kan aansluiten.

2. Dit is heel makkelijk als je eenmaal verbinding hebt met het internet en dat is eigenlijk met alleen een kabeltje naar je modem/router geregeld.

3. geen idee daar zullen misschien andere deskundigen antwoord op kunnen geven ;)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychonikeo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:21:
[...]

1. op de xbox zit een usb aansluiten waarop je bijvoorbeeld je fototoestel, mp3-speler e.d. met een usb-kabel kan aansluiten.

2. Dit is heel makkelijk als je eenmaal verbinding hebt met het internet en dat is eigenlijk met alleen een kabeltje naar je modem/router geregeld.

3. geen idee daar zullen misschien andere deskundigen antwoord op kunnen geven ;)
voor mijn verbinding heb ik nog een vraagje ik heb het al eens rondgevraagd ik heb dus 1verbinding ik zou dus een switch willen kopen, maar hoe werkt dat precies en is dat heel moeilijk enzo?? en wat is de kostprijs voor een goede??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:06:
[...]

Of je koopt gewoon de Fifa 2005 versie voor de normale doos, die draait ook op 720p (ook hier op mijn xdoos via HD Pack en HD TV), als hij tenminste gesupport wordt voor de 360 natuurlijk.

Die speelt ideaal mocht de 360 versie van Fifa 2006 niet bevallen
Pes5 werkt is toch ook 720p op de 360? Niet dat ze grafisch in de buurt komen van fifa 06 op de 360. Jammer dat er geen pes voor de 360 is uitgebracht. Speel uit nood fifa 06 (RTWC) op de 360, moet toch wat te doen hebben op de vrijdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:27
Waar kan je zien hoeveel dagen je nog te gaan heb met xbox live gold?
En kan je makkelijk weer een abbo van een maand nemen? want die zijn niet te koop in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:06:
Waar kan je zien hoeveel dagen je nog te gaan heb met xbox live gold?
En kan je makkelijk weer een abbo van een maand nemen? want die zijn niet te koop in de winkel.
Naar Xbox Live Marketplace gaan, Membership kiezen, en Current memberships kiezen.

Ja, je kunt voor 1 maand Gold kopen online op je xbox. Maar dat is 7.99. Dan kun je net zo goed 19.99 voor een 3 maanden membership. Óf gewoon 59.99 betalen voor een jaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een kort vraagje voor m'n broertje... die heeft zo'n grote LG electronics TV en wilt aan de HD-TV kabel ofzo.. waar is deze te krijgen, want tot dusver alles wat we bellen is uitverkocht :(

de kwaliteit is namelijk betreurend... kan je ook nog dingen instellen zonder die kabel? op een stand was het beeld namelijk veel scherper, maar is dit alleen een HD-TV ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST3V3N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06 08:07

1. Ik heb mijn ipodje op de xbox 360 aangesloten en dat werkt heel goed! Alleen is het volgens mij niet mogelijk om dan daadwerkelijk data vanaf te kopieren naar de hd van de xbox. Dit lukt me tevens ook niet bij mp3-cd's of mp3-dvd's. Of is dit wel mogelijk en heb ik dit nog niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:43:
Even een kort vraagje voor m'n broertje... die heeft zo'n grote LG electronics TV en wilt aan de HD-TV kabel ofzo.. waar is deze te krijgen, want tot dusver alles wat we bellen is uitverkocht :(

de kwaliteit is namelijk betreurend... kan je ook nog dingen instellen zonder die kabel? op een stand was het beeld namelijk veel scherper, maar is dit alleen een HD-TV ding?
De demopods gebruiken idd HDTV.

Welke LG TV heb je? Heb zelf namelijk een LG-RZ30LZ13.

Als er op de jouwe een VGA (soms heet het ook wel RGB) input zit, kun je ook gewoon de VGA kabel kopen, dan heb je ook HDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:46:
[...]

De demopods gebruiken idd HDTV.

Welke LG TV heb je? Heb zelf namelijk een LG-RZ30LZ13.

Als er op de jouwe een VGA (soms heet het ook wel RGB) input zit, kun je ook gewoon de VGA kabel kopen, dan heb je ook HDTV.
VGA is beslist geen RGB het kan dus ook niet soms zo heetten, verder is RGB geen HDTV kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Zow... mijn premiumpje is binnen :) was net optijd met ophalen bij de Dixons, 17:57 _/-\o_

Set-up en alles gaat perfect, live en streaming vanaf mn PC werkten eigenlijk zonder enige problemen.
De games zien er zelfs nog beter uit dan ik verwacht had op mn kwaliteit (;)) televisie van 50Hz. Dacht eerst dat t geluid telkens wegvalde aan een kant, maar dat lag aan mn scart op mn tv :+
Ik ga in elk geval nog eens die advanced scart kabel scoren, dat lijkt me wel beter!

Tot nu toe meer dan tevreden! :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Maar zit die VGA kabel wel gewoon bij core-packs? Want die heeft ie gekocht, anders hadden we namelijk wel een HDTV kabel. Hij had wel bij z'n TV een VGA kabel, maar als ik zo de achterkant bekijk zie ik nergens een compatiebele aansluiting en begin ik ernstig te vermoeden dat ik dan een Xbox VGA kabel zal moeten kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:55:
[...]

VGA is beslist geen RGB het kan dus ook niet soms zo heten, verder is RGB geen HDTV kwaliteit.
Op mijn LG LCD staat toch duidelijk de VGA aansluiting als RGB aangegeven.
apNia schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:58:
Maar zit die VGA kabel wel gewoon bij core-packs? Want die heeft ie gekocht, anders hadden we namelijk wel een HDTV kabel. Hij had wel bij z'n TV een VGA kabel, maar als ik zo de achterkant bekijk zie ik nergens een compatiebele aansluiting en begin ik ernstig te vermoeden dat ik dan een Xbox VGA kabel zal moeten kopen ;)
De achterkant van de 360 zegt niks. Van de kabel die je op die poort op de achterkant aansluit komen hele andere verbindingen. Heb je specs van de TV waar je hem op wilt aansluiten?

En de VGA kabel zit niet standaard bij de Core.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Gully schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:58:

De games zien er zelfs nog beter uit dan ik verwacht had op mn kwaliteit (;)) televisie van 50Hz.

Inderdaad het valt mij ook echt 100% mee. Heb het helaas ook op de TV van mijn ouders gezien op HDTV kwailteit, maar ik ben zekers tevreden tot volgend jaar als ik mijn eigen LCT/plasma tvtje heb.

Heb ook eens wat demo's gedownload, en als ik dan weer naar verschil tussen xbox en de 360 met bijvoorbeeld NFS:Most Wanted, kan ik iedereen aanraden om 360 te kopen, HDTV of geen HDTV, als je van gamen houd moet je hem hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:04:
[...]

Op mijn LG LCD staat toch duidelijk de VGA aansluiting als RGB aangegeven.
En hoe ziet die VGA aansluiting er dan uit op de LG?
Ik neem aan een scart aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Artcore schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:58:
[...]

Hoe werkt dat dan, stream je het als het ware vanaf je pc? Kan de 360 ook mp3's/films vanaf de eigen hd spelen?
ja zover ik het weet stream je het van je pc, maar je moet wel veel video omzetten naar mpg,want divx en avi's kan ie niet lezen!

en mp3's en films van de 360 hd heb ik geen ervaaring mee! sorry!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik met me stomme kop heb dus net PGR 3 besteld in de usa via ebay, lees ik net dat ie niet compatible is. Wie heeft een USA XBOX en wil dit spel voor een zacht prijsje overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:30:
lol, ik met me stomme kop heb dus net PGR 3 besteld in de usa via ebay, lees ik net dat ie niet compatible is. Wie heeft een USA XBOX en wil dit spel voor een zacht prijsje overnemen?
Ga jij maar lekker verder spelen op jouw guitar, daar ben je veel beter in. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:35:
[...]

Ga jij maar lekker verder spelen op jouw guitar, daar ben je veel beter in. LOL
ot: op 19 en 20 maart in de heineken music hall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:36:
[...]

ot: op 19 en 20 maart in de heineken music hall
Ik weet het, i'll be there.
Trouwens kun je die aankoop niet cancellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:38:
[...]

Ik weet het, i'll be there.
Trouwens kun je die aankoop niet cancellen?
ik zit er op beide dagen
cancellen ging niet, ebay . jammer.
maar weer wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

trouwens ik heb eindelijk een hd kabel via marktplaats gekocht en man oh man wat een verschil!

en wat ik nu wel zie is dat need for speed ineens een beetje meer schokt zoals al eerder werd vernomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
darkphoenix schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:59:
trouwens ik heb eindelijk een hd kabel via marktplaats gekocht en man oh man wat een verschil!

en wat ik nu wel zie is dat need for speed ineens een beetje meer schokt zoals al eerder werd vernomen!
wat unlock je dan meer power ofzo en dan draait ie nog zwaarder??
Gully schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:58:
Zow... mijn premiumpje is binnen :) was net optijd met ophalen bij de Dixons, 17:57 _/-\o_

Set-up en alles gaat perfect, live en streaming vanaf mn PC werkten eigenlijk zonder enige problemen.
De games zien er zelfs nog beter uit dan ik verwacht had op mn kwaliteit (;)) televisie van 50Hz. Dacht eerst dat t geluid telkens wegvalde aan een kant, maar dat lag aan mn scart op mn tv :+
Ik ga in elk geval nog eens die advanced scart kabel scoren, dat lijkt me wel beter!

bij wehkamp hebben ze de scarts op voorraad (let wel er staant een VGA plaatje bij maar het is de scart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is CoD2 hetzelfde als op de PC? M.a.w. als ik vast zit, kan ik naar dat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:32:
[...]

Tja, snap het ook niet. Er staat ook nergens bij de games aangegeven dat ze 360's verkopen. Maar door de onwetendheid van de andere kopers heb ik op het eerste moment gelukkig nog een core kunnen scoren.
leuk geschreven, heel erg herkenbaar ook de reactie van verkopers (al dan niet van mediamarkt) die eigenlijk niet goed weten wat ze wel en niet mogen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Artcore schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:58:
[...]

Je streamt je video files vanaf een Windows MCE 2k5 PC, de Xbox360 werkt dan gewoon als extender.

Aangezien ik het nu al 10 keer voorbij heb zien komen, je kan alleen video streamen wanneer je xbox360 aan een MCE PC hangt En ja, MCE is gewoon een complete XP install + wat extra's, dus ook te gebruiken als vervanging voor een huidge XP Pro install.

Divx/Xvid speelt de Xbox360 in extender mode niet standaard af, er is al wel een workaround gepost in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:46:
Is CoD2 hetzelfde als op de PC? M.a.w. als ik vast zit, kan ik naar dat topic?
Ja. Mag het ook hier vragen tho, ik heb 'm nu vrijwel rond op Veteran, zie m'n gamercard :)
PWM schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:18:
Zie dat de meeste Achievements worden gehaald op Veteran level. Is die een beetje te doen? Of kan je beter lager beginnen?
Ik ben begonnen op Regular, maar dat werd wel erg simpel zodra ik FPS-met-de-controller door had. Toen ben ik op Veteran overnieuw begonnen maar dat werd ook wel idioot moeilijk meteen, heb uren gedaan over de 2e missie :D Omdat ik Britse en Russische campagne reeds op regular binnen had heb ik toen de Amerikaanse campaign op Hardened gedaan, en ben daarna Veteran dicht gaan werken. En dat is me vanavond na een paar avondjes gelukt, is op een paar extreme k*tstukken na best te doen als je de missies kent en intussen goed kunt richten. Notoire missies die me op Veteran lang hebben gekost:
  • "Comrade Sniper", waarbij continu Duitsers het gebouw binnen komen terwijl je zit te snipen op MG42's en je in je rug neerschieten. Heb ik me uiteindelijk wat doorheen 'gecheat' alhoewel ik de missie strak heb uitgevoerd.
  • Battle for Caen missie 3: Town Hall (objective A) en Church (D) ben ik echt een tijd aan bezig geweest. Beiden gevalletje 'je moet ogen in je rug hebben want er is altijd nog 1 Duitser die je gemist hebt, en je bent op Veteran binnen 0.5 seconde na eender welk foutje kaput'.
  • Crossing the Rhine: een van de eerste streetfights nadat je de stad in bent was best crimineel zwaar. 2 uur geprobeerd, gaan slapen, en volgende dag lukte het eerste poging, dus kan ook aan mij gelegen hebben :+

[ Voor 95% gewijzigd door curry684 op 21-12-2005 01:28 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 01:13:
[...]

Ja. Mag het ook hier vragen tho, ik heb 'm nu vrijwel rond op Veteran, zie m'n gamercard :)

[...]

Ik ben begonnen op Regular, maar dat werd wel erg simpel zodra ik FPS-met-de-controller door had. Toen ben ik op Veteran overnieuw begonnen maar dat werd ook wel idioot moeilijk meteen, heb uren gedaan over de 2e missie :D Omdat ik Britse en Russische campagne reeds op regular binnen had heb ik toen de Amerikaanse campaign op Hardened gedaan, en ben daarna Veteran dicht gaan werken. En dat is me vanavond na een paar avondjes gelukt, is op een paar extreme k*tstukken na best te doen als je de missies kent en intussen goed kunt richten. Notoire missies die me op Veteran lang hebben gekost:
  • "Comrade Sniper", waarbij continu Duitsers het gebouw binnen komen terwijl je zit te snipen op MG42's en je in je rug neerschieten. Heb ik me uiteindelijk wat doorheen 'gecheat' alhoewel ik de missie strak heb uitgevoerd.
  • Battle for Caen missie 3: Town Hall (objective A) en Church (D) ben ik echt een tijd aan bezig geweest. Beiden gevalletje 'je moet ogen in je rug hebben want er is altijd nog 1 Duitser die je gemist hebt, en je bent op Veteran binnen 0.5 seconde na eender welk foutje kaput'.
  • Crossing the Rhine: een van de eerste streetfights nadat je de stad in bent was best crimineel zwaar. 2 uur geprobeerd, gaan slapen, en volgende dag lukte het eerste poging, dus kan ook aan mij gelegen hebben :+
Ik ben em nu ook begonnen op Veteran level en het is in het begin erg wennen, maar nu gaat ie wel lekker. Na een tijdje begon ik door te krijgen dat het is voornamelijk een kwestie van goed dekking zoeken is. Zodra je "out in the open" staat leg je vrijwel meteen het loodje. Het level design van COD2 (en die is echt dope) komt daardoor het beste tot zijn recht in Veteran mode. Je moet echt van de omgeving gebruik maken, terwijl je op de makkelijkere levels nog redelijk kan rushen.

Ik moet trouwens zeggen dat sinds ik een HD component kabel heb en op 720p speel het een stuk makkelijker is :). Op afstand duitsers afknallen gaat nu echt een stuk makkelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57

Creative Zen Micro werkt hier NIET op een XBOX360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Kan iemand eens vertellen hoe dat precies in zijn werking gaat met het tv kijken via de xbox en media center 2005, heb nu media center geinstalleerd en kan er voor de rest alles mee behalve iets afspelen in programma's. Er staat namelijk al iets voor geprogrameerd (ned4).

Deze kan ik alleen niet afspelen, moet je nu eerst een tv-tuner kaart in je pc stoppen om ook dat te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

AvanCade schreef op woensdag 21 december 2005 @ 06:18:
[...]

Creative Zen Micro werkt hier NIET op een XBOX360
Wel in als je hem (op de micro) in data device mode zet (aparte partitie waar iedereen bij kan)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Heeft iemand nog premiums gespot ergens? Hier in Arnhem verteld iedereen me nu dat er echt niets meer binnen gaat komen dit jaar... eerder vertelden de zelfde mensen mij dt er rond 21-22 december een nieuwe lading zou komen. En ik wil er nu toch wel erg graag 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
harryvos schreef op woensdag 21 december 2005 @ 07:19:
Kan iemand eens vertellen hoe dat precies in zijn werking gaat met het tv kijken via de xbox en media center 2005, heb nu media center geinstalleerd en kan er voor de rest alles mee behalve iets afspelen in programma's. Er staat namelijk al iets voor geprogrameerd (ned4).

Deze kan ik alleen niet afspelen, moet je nu eerst een tv-tuner kaart in je pc stoppen om ook dat te kunnen bekijken.
Goed geraden :) een live stream van een website kun je met media encoder ofzo wel doorsturen.
MAar de tuner wordt gebuikt voor het kijken / opnemen.

De goedkoopste tuner is geloof ik 60 euro, van Hauppauge, moet je ff zoek in het MCE topic, daar staan alle compatible tuners vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 04:41:
[...]

Ik moet trouwens zeggen dat sinds ik een HD component kabel heb en op 720p speel het een stuk makkelijker is :). Op afstand duitsers afknallen gaat nu echt een stuk makkelijker.
Was ik al bang voor eigenlijk dat m'n SD-breedbeeld met hier en daar wel wat nekte, ik had met PGR3 ook al wat moeite met anticipatie omdat het nu eenmaal een paar "meter" eerder blurry wordt in de verte. Is het overigens echt zo'n merkbaar verschil, had niet verwacht dat je het echt bewust zou merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:04:
De achterkant van de 360 zegt niks. Van de kabel die je op die poort op de achterkant aansluit komen hele andere verbindingen. Heb je specs van de TV waar je hem op wilt aansluiten?

En de VGA kabel zit niet standaard bij de Core.
En zo'n HDTV kabel, raden jullie ergens aan zo'n ding te kopen? Want winkels als RAF enzo hebben 'm niet, is echt Xbox specifiek lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 11:09

Niek

f.k.a. The_Surfer

Geeft zo'n VGA kabel nou een beter beeld dan de HDTV uitgang op de premium xbox? Ik krijg binnenkort een HDTV (Benq DV3250), maar ik vraag me af of het beter is om de VGA kabel te gebruiken ipv de HDTV uitgang.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een weekje MCE2005 met me Xdoos verbonden en het is echt zo vet om je series,films en andere media op je tv te kijken zonder te branden of andere ongein!
Kun je nu ook live tv kijken en de programmagids gebruiken via je xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over PGR 3.

Ik heb sommige levels op platinum gehaald en sommige op gold en een enkele op zilver.
Kan ik nu alles proberen gold te halen en die, die ik op platinum heb gehaald ook nog op gold halen zodat ik wel de all gold award krijg?

Hoe werkt dat dus met die awards, kan ik nu nog wel de steel award krijgen etc.

Bedankt

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:56:
Even een vraagje over PGR 3.

Ik heb sommige levels op platinum gehaald en sommige op gold en een enkele op zilver.
Kan ik nu alles proberen gold te halen en die, die ik op platinum heb gehaald ook nog op gold halen zodat ik wel de all gold award krijg?

Hoe werkt dat dus met die awards, kan ik nu nog wel de steel award krijgen etc.
Zodra je alles op minimaal silver hebt krijg je zowel de Steel, Bronze als Silver award. Zodra je daarna Gold dichttikt krijg je Gold er ook bij. Gewoon zoals je verwacht dus :)

Ik ben overigens Major Nelson aan het inhalen op gamerpoints:
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/major%20nelson.jpg Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/curry684.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:16:
[...]

Was ik al bang voor eigenlijk dat m'n SD-breedbeeld met hier en daar wel wat nekte, ik had met PGR3 ook al wat moeite met anticipatie omdat het nu eenmaal een paar "meter" eerder blurry wordt in de verte. Is het overigens echt zo'n merkbaar verschil, had niet verwacht dat je het echt bewust zou merken?
Jep, verschil is echt huge. Heb eerst 2 weken gespeeld op PAL met de advance kabel. Beeld was wel redelijk scherp maar de details vielen voor een groot deel weg. Ook al was ik toen al zwaar onder de indruk v.d. graphics.

Nu ik op 720P speel is alles veeeel duidelijker, scherper, mooier, ga zo maar door. Begrijp nu wat ze bedoelen dat de xbox360 het best op z'n recht komt op een HDTV. Scheelt denk ik ook wel dat ik op een 42"plasma speel.

COD2 vind ik er op 720P er het best uit zien. Maar ik heb gemerkt dat PGR3 er naar mijn mening beter uitziet in 1080i. Ook al ik het verschil tussen 720P en 1080i vrij minimaal. Volgens mij is het zo dat 720p een wat vloeiender beeld geeft dan 1080i (is dacht ik ook de reden dat HDTV sport uitzendingen ook in 720P worden uitgezonden in Amerika). Dat is voor fps als COD2 natuurlijk erg belangrijk. PGR3 heeft wat meer last van jaggies en daar heb je op 1080i weer iets minder last van. Denk dat ik die daarom het liefst op 1080i speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:00:
[...]

Zodra je alles op minimaal silver hebt krijg je zowel de Steel, Bronze als Silver award. Zodra je daarna Gold dichttikt krijg je Gold er ook bij. Gewoon zoals je verwacht dus :)

Ik ben overigens Major Nelson aan het inhalen op gamerpoints:
[afbeelding] [afbeelding]

:Y)
Ok top, ik ben het spel pas aan het spelen dus zal nog wel even duren. Maar dan weet ik dat!

Online is het trouwens niet makkelijk om te winnen. Had gisteren pas genoeg geld voor een F50. Online spelen veel mensen met de F50 maar daar werd ik 2e en dan krijg je niks. Wat is volgens jou de beste auto om online mee te spelen?

Gr.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:27:
[...]
En zo'n HDTV kabel, raden jullie ergens aan zo'n ding te kopen? Want winkels als RAF enzo hebben 'm niet, is echt Xbox specifiek lijkt..
Ik zag dat ze op play.com wel te koop zijn... Ben alleen nog op zoek naar een extra voeding, die is echt nergens te vinden..

Dan kan ik pendelen tussen beneden en boven met mijn Xbox360

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 21-12-2005 11:09 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Voor de Wehkampers: ik heb net weer gebeld met hun. Ze krijgen op 27 dec. een levering van 50 stuks, maar diegene die m vanaf begin november hebben besteld krijgen m pas in januari of zelfs Februari. :( :( :( |:( |:( |:( ;(

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje. ik heb cod2 voor de pc gespeeld en uitgespeeld. is het dan nog de moeite om deze op de xbox te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me haast van niet, aangezien ze identiek zijn...

offtopic:
ik begin me redelijk te irriteren aan het non-niveau van Gamert.nl, zeker op het gebied van de 360.. zo verschrikkelijk ongenuanceerd en niet doordachte stukjes... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:03:
[...]

Ok top, ik ben het spel pas aan het spelen dus zal nog wel even duren. Maar dan weet ik dat!

Online is het trouwens niet makkelijk om te winnen. Had gisteren pas genoeg geld voor een F50. Online spelen veel mensen met de F50 maar daar werd ik 2e en dan krijg je niks. Wat is volgens jou de beste auto om online mee te spelen?
Online career krijg je zelfs credits en kudo's als je laatste wordt hoor? Ik race overigens meestal de B of E class met respectievelijk de Enzo en de 355.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:01:
[...]

Jep, verschil is echt huge. Heb eerst 2 weken gespeeld op PAL met de advance kabel. Beeld was wel redelijk scherp maar de details vielen voor een groot deel weg. Ook al was ik toen al zwaar onder de indruk v.d. graphics.

Nu ik op 720P speel is alles veeeel duidelijker, scherper, mooier, ga zo maar door. Begrijp nu wat ze bedoelen dat de xbox360 het best op z'n recht komt op een HDTV. Scheelt denk ik ook wel dat ik op een 42"plasma speel.

COD2 vind ik er op 720P er het best uit zien. Maar ik heb gemerkt dat PGR3 er naar mijn mening beter uitziet in 1080i. Ook al ik het verschil tussen 720P en 1080i vrij minimaal. Volgens mij is het zo dat 720p een wat vloeiender beeld geeft dan 1080i (is dacht ik ook de reden dat HDTV sport uitzendingen ook in 720P worden uitgezonden in Amerika). Dat is voor fps als COD2 natuurlijk erg belangrijk. PGR3 heeft wat meer last van jaggies en daar heb je op 1080i weer iets minder last van. Denk dat ik die daarom het liefst op 1080i speel.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Alleen Condemned zag er bij mij scherper uit op 1080i

PGR 3 en Perfect Dark hebben veel meer detail en zijn veel scherper in 720p dan in 1080i dus het lijkt me sterk dat dat bij jou omgekeerd is??
Je ziet dit ook al als je je dashboard instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de premium gekocht bij Free Record Shop (Katwijk), alleen was ik er een spelletje vergeten bij te nemen, haha. Ga zometeen even kijken maar heb nog geen idee welke ik wil.

Wel stoer dat je hem aan/uit kan zetten met de controller en remote, scheeld weer opstaan uit die luie bank. Filmpjes kijken gaat ook perfect maar ziet er minder goed uit want ik heb nog geen HDTV, maar alles op zijn tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
DoA4 release dates weer gewijzigd op IGN:
Release Date:
US: December 28, 2005
Japan: December 29, 2005
Gezien het feit dat dit een wijziging van vandaag is zal het nu uiteindelijk wel een keer lukken, en dan moet 13 januari hier ook te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Is er een site (behalve die in de TS wordt gegeven) waar nieuws over release data zou kunnen komen te staan?

Ik zit met smart te wachten op Top Spin 2 en de site uit de TS zegt 23 Januari, FRS zegt 7 April als release date op hun site en psxshop.nl zegt 16 Januari op voorraad.

Zal ik er maar vanuit gaan dat psxshop bluft, FRS geen idee heeft en de site uit de topicstart het goed heeft?

*edit* IGN zegt ook 23 Januari dus daar richt ik me op. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nasty Nate op 21-12-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:15:

• Amped 3
Nog maar weinig over gelezen hier dat mensen deze hebben, maar vroeger met een PC Snowboard game prima vermaakt, en deze schijnt een flinke dosis humor te hebben, waar ik wel van houd.

Ik heb Amped 3. Is inderdaad erg grappig, het verhaal zit vol dwaze dingen die nergens over gaan maar erg leuk zijn.

Verder is het heel groot, free-roam over de bergen met ski pistes. En in totaal over 1200 opdrachten. Dus je bent er wel even mee bezig.

Qua graphics is hij niet slecht. Nog lang geen next-gen game maar wel mooi. En als je van snowboard games houd is dit een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:46:
*edit* IGN zegt ook 23 Januari dus daar richt ik me op. :)
IGN gaat uit van de Amerikaanse release. Hij zal hier wel weer iets later uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:39:
[...]

IGN gaat uit van de Amerikaanse release. Hij zal hier wel weer iets later uitkomen...
tijd voor worldwide releases... :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:36:
[...]

-----------------------------------------------------------------------------------------
Alleen Condemned zag er bij mij scherper uit op 1080i

PGR 3 en Perfect Dark hebben veel meer detail en zijn veel scherper in 720p dan in 1080i dus het lijkt me sterk dat dat bij jou omgekeerd is??
Je ziet dit ook al als je je dashboard instelt.
Dat lijkt me sowieso vreemd, dat het scherper zou zijn in 720p of 1080i aangezien PGR3 in een resolutie wordt opgebouwd die lager is dan 720p ofwel 1280 x 720.

Eigenlijk is PGR3 volgens officiële regels dus geeneens HDTV maar iets van SDTV of iets dergelijks.
Het kan dus ook nooit dat PGR3 er beter uit gaat zien als je 720p of 1080i instelt. Het enige wat er gebeurd is dat het geupscaled wordt, uitgerekt en weer geresized naar de juiste proporties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:09:
[...]

Ik heb Amped 3. Is inderdaad erg grappig, het verhaal zit vol dwaze dingen die nergens over gaan maar erg leuk zijn.

Verder is het heel groot, free-roam over de bergen met ski pistes. En in totaal over 1200 opdrachten. Dus je bent er wel even mee bezig.

Qua graphics is hij niet slecht. Nog lang geen next-gen game maar wel mooi. En als je van snowboard games houd is dit een topper.
Hoe staat Amped 3 volgens jou tov Amped 2 voor de normale xdoos (kan in HD ook op 720p nl. zoals hij hier draait met HD pack en HDTV) en bijvoorbeeld SSX on Tour in HD voor de normale doos?

Wat mij betreft gaat er niets boven SSX on Tour op de normale doos op dit moment nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wat te lezen voor lunch?
http://www.slate.com/id/2132071/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:49:
[...]

Dat lijkt me sowieso vreemd, dat het scherper zou zijn in 720p of 1080i aangezien PGR3 in een resolutie wordt opgebouwd die lager is dan 720p ofwel 1280 x 720.

Eigenlijk is PGR3 volgens officiële regels dus geeneens HDTV maar iets van SDTV of iets dergelijks.
Het kan dus ook nooit dat PGR3 er beter uit gaat zien als je 720p of 1080i instelt. Het enige wat er gebeurd is dat het geupscaled wordt, uitgerekt en weer geresized naar de juiste proporties.
HIj ziet er op 720p scherper uit dan op 1080i bedoel ik. Ik heb hem nog niet geprobeerd op een niet-hd resolutie. Ik vind hem er namelijk prima uitzien op 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:56:
[...]

HIj ziet er op 720p scherper uit dan op 1080i bedoel ik. Ik heb hem nog niet geprobeerd op een niet-hd resolutie. Ik vind hem er namelijk prima uitzien op 720p
We bedoelen hetzelfde, het ging meer over de opmerking van Giropas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:49:
[...]

.

Misschien geen officiele HD resolutie maar wel een die hoger is dan de SD resulotie, bedenk ook dat progressive scan een wereld van verschil maakt hoor qua beeld. Voor PGR3 maakt het dus zeker wel uit (zeker voor de NTSC gebruikers in de wereld) of je het op 720p speelt of op 480i (pal: 576i) ook al is ie intern gerenderd op 600p (ommenabij) en scaled de 360 hem naar de gewenste resolutie up of down...

Trouwens een site die ik regelmatig check voor releasedates en IMO redelijk betrouwbaar is, is www.tothegame.com. Ohja, en check nooit online stores voor release dates, die kloppen echt 9 van de 10 keer totaal niet..

[edit] Bedenk ook dat lcd een vaste reso hebben waarin ze opereren en dus switchen tussen 720p en 1080i kan zorgen voor intern gescale van je tv -> kwaliteitsverlies

[ Voor 8% gewijzigd door Geengrenzuh op 21-12-2005 13:08 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:03:
[...]

Misschien geen officiele HD resolutie maar wel een die hoger is dan de SD resulotie, bedenk ook dat progressive scan een wereld van verschil maakt hoor qua beeld. Voor PGR3 maakt het dus zeker wel uit (zeker voor de NTSC gebruikers in de wereld) of je het op 720p speelt of op 480i (pal: 576i) ook al is ie intern gerenderd op 600p (ommenabij) en scaled de 360 hem naar de gewenste resolutie up of down...

Trouwens een site die ik regelmatig check voor releasedates en IMO redelijk betrouwbaar is, is www.tothegame.com. Ohja, en check nooit online stores voor release dates, die kloppen echt 9 van de 10 keer totaal niet..
De opmerking is gemaakt m.b.t. het feit dat 1080i dus geen zin heeft als de native resolutie nog geeneens op 720p is geprogrammeerd.... Verder geven praktisch de meeste schermen die vandaag de dag aan LCD HD (ready) verkocht worden 1080i resolutie wel weer, maar proppen ze terug naar 720p.

Ofwel, lijkt me praktisch onmogelijk dat PGR3 er beter uit gaat zien op 1080i nog even afgezien van de vertraging in beeldopbouw die je oploopt door het softwarematige/interlaced gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Geinig verhaal, maar toch stel ik enige kanttekeningen bij de competentie van de schrijver. Hij pleit in feite namelijk voor een prijsstijging op basis van economische logica, wat correct is, maar vergeet daarbij het publicitaire aspect afdoende in ogenschouw te nemen: ik ben er welzeker van overtuigd dat het verhogen van de prijzen meer publicitaire schade zou doen dan het afnemen van de schaarste zou compenseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:51:
[...]

Hoe staat Amped 3 volgens jou tov Amped 2 voor de normale xdoos (kan in HD ook op 720p nl. zoals hij hier draait met HD pack en HDTV) en bijvoorbeeld SSX on Tour in HD voor de normale doos?

Wat mij betreft gaat er niets boven SSX on Tour op de normale doos op dit moment nl.
Weet het niet om eerlijk te zijn was ik een en al pc georienteerd totdat de 360 uitkwam. Ik heb dus nooit een console gehad hiervoor en Amped 2 maar heel kort gezien. Wat ik wel wist over de oude SSX is dat dat echt races waren. Amped is meer lekker los rijden en opdrachten vervullen zoals mooie spins of grabs maar ook races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:06:
[...]

De opmerking is gemaakt m.b.t. het feit dat 1080i dus geen zin heeft als de native resolutie nog geeneens op 720p is geprogrammeerd.... Verder geven praktisch de meeste schermen die vandaag de dag aan LCD HD (ready) verkocht worden 1080i resolutie wel weer, maar proppen ze terug naar 720p.

Ofwel, lijkt me praktisch onmogelijk dat PGR3 er beter uit gaat zien op 1080i nog even afgezien van de vertraging in beeldopbouw die je oploopt door het softwarematige/interlaced gebeuren
Volgens mij praten we redelijk langs elkaar heen ;). Tuurlijk geven die schermen wel 1080i weer, maar het is niet hun native resolutie dus zal het er echt kwa beeldkwaliteit niet beter op worden. Verder ben ik het met je eens dat er met een spel wat niet eens op 720p wordt gerenderd er echt niet beter gaat uitzien op een 1080i resolutie, behalve als dat de native resolutie is van je scherm natuurlijk, dan kan het wel een verschil maken... Maargoed genoeg technisch geouwehoer lijkt me :D

Wel jammer dat er tot aan Maart volgend jaar (voor mij dan) niks echt boeiends uitkomt. Maart lijkt wel een topmaand te worden met de nieuwe Ghost Recon en Test drive unlimited die er heel veelbelovend uitzien. Maargoed, genoeg tijd om de games die ik heb helemaal stuk te spelen lijkt me :D, die gamerpoints lijkt nogal een cheeky idee maar het werkt wel. Heb net CoD2 op veteran uitgespeeld en door die points ga ik er toch nog een keer op veteran doorheen, vaag eigenlijk maar die achievements geven je eigenlijk wel meer plezier in het gamen op de een of andere manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
Geengrenzuh schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:03:
[...]

Nou die site geeft 28 April aan voor de Top Spin 2 release!!!!
http://www.tothegame.com/game.asp?id=4361

Hoop echt dat IGN het goed heeft en deze site niet..
Top Spin zou eerst in December al gereleased worden, toen uitstel naar Januari en ik kan me niet voorstellen dat ze daar nu April van hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geengrenzuh schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:25:
Heb net CoD2 op veteran uitgespeeld en door die points ga ik er toch nog een keer op veteran doorheen, vaag eigenlijk maar die achievements geven je eigenlijk wel meer plezier in het gamen op de een of andere manier...
Klopt :)

Je wil alles geprobeerd hebben, en het geeft je echt voldoening als er staat: Achievement Unlocked :)

Behalve bij EA spellen, die je voor het DVD'tje in de lade leggen als 150 punten geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:15:
[...]

Weet het niet om eerlijk te zijn was ik een en al pc georienteerd totdat de 360 uitkwam. Ik heb dus nooit een console gehad hiervoor en Amped 2 maar heel kort gezien. Wat ik wel wist over de oude SSX is dat dat echt races waren. Amped is meer lekker los rijden en opdrachten vervullen zoals mooie spins of grabs maar ook races.
De nieuwe SSX on Tour kun je ook freeride in doen met evt. tricks e.d. denk alleen dat Amped nog steeds meer realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:07:
[...]

Geinig verhaal, maar toch stel ik enige kanttekeningen bij de competentie van de schrijver. Hij pleit in feite namelijk voor een prijsstijging op basis van economische logica, wat correct is, maar vergeet daarbij het publicitaire aspect afdoende in ogenschouw te nemen: ik ben er welzeker van overtuigd dat het verhogen van de prijzen meer publicitaire schade zou doen dan het afnemen van de schaarste zou compenseren :)
Ik zou niet twijfelen aan zijn competentie, gezien zijn achtergrond. ;)

Feit is wel dat de PlayStation2 op een mooie 1149 hollandse Florijnen begon en niet de "schaartste" kende die de xbox nu kent en weldegelijk een marktleider werd. Ben met je eens dat de rol van Microsoft in de gamesmarkt nu en concurrentie van Sony in de gamesmarkt toen niet heel erg de vergelijken zijn, hoewel Microsoft er toch voor gekozen heeft numero uno te zijn door zo vroeg te releasen en dus weldegelijk iets hoger had kunnen gaan zitten...

Wat ik goed en duidelijk naar voren vind komen is dat het dus geenzins logisch is dat Microsoft expres een schaarste creeert... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:30:
[...]
Behalve bij EA spellen, die je voor het DVD'tje in de lade leggen als 150 punten geeft.
Crap! Die heb niet gehaald, en ik heb toch echt Fifa06 RTCW :+

Overigens is die heeeeeeeel snel uitgespeeld en vind ik het online regelrecht tegenvallen!!
Dikke lags en geen leuke leaderboards ala PGR3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Geengrenzuh schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:25:
Heb net CoD2 op veteran hardened uitgespeeld en door die points ga ik er toch nog een keer op veteran doorheen, vaag eigenlijk maar die achievements geven je eigenlijk wel meer plezier in het gamen op de een of andere manier...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Hahah, zie het nu ook, valt gelijk door de mand met je gamertag onderaan je post ;)
Van het weekend trouwens een paar vette potjes online gedaan met CoD2, ik zeg: kom op met die patch en dit kan het nr. 1 live spel worden voor de komende tijd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
th3 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 01:40:
Heeft niemand hier last van al die herrie bij xbox 360 games van de dvd drive? Bij dvd en oude xbox spellen is het systeem aardig stil, maar zo gauw perfect dark erin gaat wordt het net een straalmotor :(
Heb ik ook last van met PGR3. Het lijkt idd wel een staaljager. Tijdens het gamen met een redelijk volume merk je het niet zo erg, maar als ie op Loading staat zonder audio dan is het echt niet om aan te horen. Meer kabaal als een luide PC DVD lezer. :(

Horizontaal iets minder kabaal als verticaal btw.

Meer mensen met dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Joop op 21-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:06:
[...]
Zucht...jij kan dat wel vinden, ik merk ik de praktijk anders. Bij mij ziet PGR3 er beter uit op 1080i punt. Ik ben ook op de hoogte dat hij op een lagere resolutie gerenderd is.

Als je mijn verhaal goed leest zeg ik dat ik minder last van jaggies hebt dan op 720p. Het scheelt niet veel maar er is verschil. Dan kan je wel met het verhaal komen dat er vertraging in de beeldopbouw is maar ik had het over jaggies. Beeldopbouw heeft te maken met de vloeiendheid van de game. En die is progressive beter ja, maar dat zei ik ook al. Daarom gaat mijn voorkeur in COD2 naar 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:06:
[...]

Zucht...jij kan dat wel vinden, ik merk ik de praktijk anders. Bij mij ziet PGR3 er beter uit op 1080i punt. Ik ben ook op de hoogte dat hij op een lagere resolutie gerenderd is.

Als je mijn verhaal goed leest zeg ik dat ik minder last van jaggies hebt dan op 720p. Het scheelt niet veel maar er is verschil. Dan kan je wel met het verhaal komen dat er vertraging in de beeldopbouw is maar ik had het over jaggies. Beeldopbouw heeft te maken met de vloeiendheid van de game. En die is progressive beter ja, maar dat zei ik ook al. Daarom gaat mijn voorkeur in COD2 naar 720p
Ik vind het beeld echt aanzienlijk scherper op 720p bij PGR3. Als je bij Perfect Dark kijkt naar je pistool op 1080i en 720P zie je echt veel verschil 720P lijkt veel scherper.

Ik zal straks thuis nog eens kijken op 1080i misschien dat het ook aan het type tv ligt. Als je tv het beide aankan heb je in ieder geval de luxe om te kiezen wat je zelf het mooiste vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:12:
[...]
Ik zal straks thuis nog eens kijken op 1080i misschien dat het ook aan het type tv ligt. Als je tv het beide aankan heb je in ieder geval de luxe om te kiezen wat je zelf het mooiste vindt.
Uiteraard is dit afhankelijk v.d tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch gegaan voor Kameo, wel een leuk spel.
Waarom moet je eigenlijk 18 zijn om een gamertag te bekijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 11:48
Geengrenzuh schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:02:
[...]

Hahah, zie het nu ook, valt gelijk door de mand met je gamertag onderaan je post ;)
Van het weekend trouwens een paar vette potjes online gedaan met CoD2, ik zeg: kom op met die patch en dit kan het nr. 1 live spel worden voor de komende tijd!!
Wat jij zegt, speel het sinds gisteren. Echt een tegenvaller dat je na elke pot weer wordt terug gezet naar de live interface. Verder ziet het er wel bruut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet iemand misschien waar er in Den Haag nog HD VGA kabels te krijgen zijn? Of misschien een online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop de FRS in de kalverstraat binnen, hebben ze gewoon een premium op voorraad.
ik kon 'em zo meenemen. PGR3 erbij.
Wat moet ik nog meer kopen? RR6 is al onderweg uit de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

The_Surfer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:46:
Geeft zo'n VGA kabel nou een beter beeld dan de HDTV uitgang op de premium xbox? Ik krijg binnenkort een HDTV (Benq DV3250), maar ik vraag me af of het beter is om de VGA kabel te gebruiken ipv de HDTV uitgang.
Iemand een idee?
Ik wil dus weten of er op 720p kwaliteitsverschil te zien is tussen de volgende twee kabels:
http://www.xbox.com/en-US.../xbox360componenthdcable/
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Gimbooze schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:43:
Weet iemand misschien waar er in Den Haag nog HD VGA kabels te krijgen zijn? Of misschien een online shop?
Volgens mij zijn die dingen nergens meer verkrijgbaar, een medewerker van de Dixons vertelde me dat ie er zelf ook nog op zoek naar was. Een mogelijkheid is om hem online te bestellen op http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=719745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Joop schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:06:
[...]

Heb ik ook last van met PGR3. Het lijkt idd wel een staaljager. Tijdens het gamen met een redelijk volume merk je het niet zo erg, maar als ie op Loading staat zonder audio dan is het echt niet om aan te horen. Meer kabaal als een luide PC DVD lezer. :(

Horizontaal iets minder kabaal als verticaal btw.

Meer mensen met dit probleem?
yep bij mij ook een boel herrie... alleen van de dvd-drive... ben toch verbaasd dat ze die niet stiller hebben kunnen krijgen :(

maar verder toppie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:07:
[...]

yep bij mij ook een boel herrie... alleen van de dvd-drive... ben toch verbaasd dat ze die niet stiller hebben kunnen krijgen :(

maar verder toppie...
Wachten op de herziene versie van de 360 met een andere drive... Evenals de gewone xdoos als ik me niet vergis 4 verschillende DVD drives heeft gekend zal ook hier in nabije toekomst wel gewisseld worden. Over een jaartje als de PS3 er is zullen ze al wel zo ver zijn en vind ik het vroeg genoeg een 360 aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
D4V3 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:55:
Om nog even op mijn vraag aan het eind van het vorig topic terug te komen, iemand de vibratie op de 360 controller voor windows al werkend gekregen?
Dat zou ik ook weleens willen weten hoe dat moet.... iemand die al vibratie heeft gehad met de 360 controller op de pc?
Bij mij werkt de vibratie dus gewoon niet, terwijl Microsoft daar wel mee adverteert voor de 360-controller-voor-Windows....

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 16-09 00:11
Hey weet iemand nog een plaats waar ze een premium verkopen?
Want ik wil eigenlijk voor de vakantie er 1 hebben ;)

De freerecordshop in de kalverstraat werd hierboven genoemd, maar die waren uitverkocht :(

Ik woon in Amsterdam, werk in Den Haag maar wil best er voor naar Rotterdam of Utrecht rijden!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.