Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakBoy schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:01:
[...]

offtopic:
Met TS wordt de Topic Start bedoeld... voor de rest .. dat kunnen ook dvd bestanden zijn :p
Sinds wanneer heeft een DVD .ts bestanden, volgens mij is dat nog steeds VOB en IFO, TS is Hi-Def en dus geen DVD :7

Denk ik maak t ff duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 12:23
In Nederland precies wel maar in België toch nog altijd niet. Vorige week dachten ze bij Mediamarkt dat ze deze week gingen binnenkomen, nu spreken ze terug over eind december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Rox_NL schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:54:
[...]

Nou, het valt mee, de achievements houd je. De progress bij arcade games ook, maar je echte savegames ben je kwijt. Kan ik PGR en CoD weer spelen tot waar ik ben :(
hmm bagger, ook enige indicatie hoe dit kan gebeuren?

en kan je savegames ook backuppen ofzo?

is toch lekker dat je dan je saves kwijt bent zeg... triest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch leuk, zijn he games langer houdbaar :+

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Mensen, is een topic waar je Xbox360 spellen kunt ruilen niet handig? Ik weet dat er een vraag + aanbod sectie is, maarja ik denk dat dit misschien handiger is. Of mag dat zowieso niet? Mods? Ik zou bijvoorbeeld wel een spel willen ruilen over 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit als je de xbox met een HDMI aansluiting aansluit geeft dat nou nog beter beeld dan component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

atmoz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:32:
Mensen, is een topic waar je Xbox360 spellen kunt ruilen niet handig? Ik weet dat er een vraag + aanbod sectie is, maarja ik denk dat dit misschien handiger is. Of mag dat zowieso niet? Mods? Ik zou bijvoorbeeld wel een spel willen ruilen over 2 weken :)
Je kan het ook even in de SlowChat proberen :)

Of mij een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
markmg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:46:
Weet iemand hoe het zit als je de xbox met een HDMI aansluiting aansluit geeft dat nou nog beter beeld dan component?
niet want die aansluiting zit er niet op. Waarom lees je niet bv eens de TS door want dit komt ongeveer 25x per topic door. EN als je dingen gaat omzetten wordt het er niet beter op

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Xbox360 heeft geen HDMI. Je kunt VGA proberen als het via component niet zo mooi is.
PWM schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:53:
[...]

Je kan het ook even in de SlowChat proberen :)

Of mij een mail sturen.
Wat/waar is SlowChat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
zie irc link in TS

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Gimbooze schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:39:
[...]

Ligt eraan bij mij tbh, meestal gewoon dim+
Als ik niet kan wachten koop ik ze bij de Gameshop in de weimarstraat omdat dat lekker dichtbij is :)
Gister PGR bij Bart Smit gekocht, maar dat was dus de laatste keer dat ik daar een spel koop.. 10 minuten staan wachten omdat ze PGR niet konden vinden ('t was de laatste), ook al eens eerder problemen gehad daar met een al gebruikte halflife2 etc en spellen zijn nooit gesealed daar omdat ze doosjes in de winkel hebben staan en boekjes/cd's in een kluis.
Ik heb van Mediamarkt, GCShop en Game247.nl sealed games gekregen.

Over ruilen gesproken btw, ik heb met dank aan Fok ( O+ ) binnenkort gratisch PGR3, PDZ of Kameo op m'n deurmat liggen, die heb ik alleen alle 3 al :+ Iemand die Condemned al uit heeft en graag zou ruilen mag me een mailtje sturen ;)

Apart topic voor ruilwerk doen we niet aan, daar hebben we idd een V&A sectie voor op de site. Misschien ook een keer een idee om iets los voor op te zetten :)

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 20-12-2005 11:17 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ja, alles blijft digitaal. Alleen die aansluiting zit er dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAARUMMMMM LEEST IEMAND HET TOPIC START GEBEUREN TERINGJANTJE TOCH NIET DOORRRRRRRR

Edit: sterker nog, what about the f*cking XBOX 360 manual

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:01:
[...]

hmm bagger, ook enige indicatie hoe dit kan gebeuren?

en kan je savegames ook backuppen ofzo?

is toch lekker dat je dan je saves kwijt bent zeg... triest
Nee, helemaal geen idee. 's Ochtends gewoon gegamed en alles netjes uitgezet (ik ga altijd naar dashboard en schakel dan pas uit) en 's avonds wil ik weer maar hij kan mijn profiel in pgr niet vinden. Ik terug naar dashboard, is het ineens corrupt....

Het leuke (in dat geval heel irrante) van savegames is dat hij deze per gebruiker op slaat. Je moet dan eerst je gebruiker selecteren voordat je de savegames ziet. Dus via een andere gebruiker kun je je eigen savegames niet benaderen. Het wordt dus echt opnieuw beginnen dan.

Ga zo eens kijken of je de savegames op je iPod kunt bewaren, maar anders zul je de gok moeten wagen of een memory card kopen. Maar volgens mij zijn er nog niet zo veel mensen die het gehad hebben.

/Edit, je kunt je savegames en profiles niet op je iPod bewaren. Weten we dat ook weer :O
/Edit 2, helaas, ook op het xbox forum is geen andere oplossing dan het gebruiken van een memory card. Zie Hier (vooral de laatste post)

[ Voor 15% gewijzigd door Rox_NL op 20-12-2005 11:52 . Reden: Xboxforums afgestruind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik ga gelijk een back-up maken op me memory card!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:29

Pubbert

random gestoord

Afg. maandag lagen er trouwens nog een stuk of 20/30 VGA kabels in MM Eindhoven.

Is 13-1 nu de 100% definitieve DoA4 launchdate? :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Laatst online: 18-09 11:48
atmoz schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:32:
Probeer het eens op www.xboxworld.nl en daar in het forum. Er is daar een Apart forumonderdeel waarin je spellen kunt ruilen.
Heb er pas COD 2 geregeld, die ik vanmiddag ga ophalen.
De meeste mensen zijn er betrouwbaar. er wordt een lijst met namen bij gehouden waarop betrouwbare mensen staan (zoals ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Thund3r schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:38:
Afg. maandag lagen er trouwens nog een stuk of 20/30 VGA kabels in MM Eindhoven.

Is 13-1 nu de 100% definitieve DoA4 launchdate? :)
Ik heb al een week niets meer over vertraging van Delayed Or Alive 4 gehoord :P

Volgens IGN komt ie nog steeds op 21 december in de VS uit, morgen weten we meer dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 20-12-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:41:
[...]

Ik heb al een week niets meer over vertraging van Delayed Or Alive 4 gehoord :P
Correctie: Delayed or Arive 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:09:
ik heb call of duty hier liggen voor de xbox 1, als ik deze in de xbox 360 doe dan krijg ik de melding dat deze niet kan draaien en dat ik een uypdate moet downloaden, namelijk 1.2

waar kan ik deze vinden? en hoe kan ik deze installeren?
Dudes,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Is hier een oplossing voor ?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:14:
Over ruilen gesproken btw, ik heb met dank aan Fok ( O+ ) binnenkort gratisch PGR3, PDZ of Kameo op m'n deurmat liggen, die heb ik alleen alle 3 al :+ Iemand die Condemned al uit heeft en graag zou ruilen mag me een mailtje sturen ;)
U got mail... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik dacht dat er een apparte kabel voor was net zoals een scart en compo 8)7
fout gelezen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Weet iemand een winkel waar de losse hardeschijf op voorraad te vinden is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:44
Eolis schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:
Bij mijn dixons ligt een HDD , VGA Kabel (8>

Zijn die zo gewild ?

Ik heb maar een Core gekocht :Y) Kon nergens premium vinden B)
Ach wat maakt het uit het gaat toch onder de boom :9

[ Voor 21% gewijzigd door carfreak02 op 20-12-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

carfreak02 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:06:
[...]

Bij mijn dixons ligt een HDD , VGA Kabel (8>

Zijn die zo gewild ?
Bij mijn Dixons ??? :| Mag ik ook weten welke dixons dat is zodat ik hem kan gaan halen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:44
Eolis schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:07:
[...]

Bij mijn Dixons ??? :| Mag ik ook weten welke dixons dat is zodat ik hem kan gaan halen ???
In Maassluis ..

EDIT: Zie dat jij in Utreg woont beetje ver :O

[ Voor 11% gewijzigd door carfreak02 op 20-12-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Eolis schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:
ik wens je veel succes! ik had bij dixons erg veel geluk op een ochtend 1 min na opening!

maar gewoon elke dag een paar zaken in de buurt afbellen! meer kan je niet doen januari schijnt het opgelost te zijn!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Nou mijn defecte exemplaar is net opgehaald ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik een vervangend exemplaar krijg.
Ze worden trouwens naar duitsland gestuurd ......

Ik houd jullie even op de hoogte over de vorderingen :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor mijzelf besloten om deze dag nog even aan te zien met mijn problemen. Voordat ik M$ ga bellen.

Voor diegene die het nog niet gelezen hadden:
Games las hij sinds afgelopen week zeer slecht. De dvd drive maakte lawaai als een gek en liep steeds na een periode van 1 uur of meer vast. Daarna las hij niks meer, zelfs geen dvd films. En moest ik wachten en rebooten tot hij het weer deed.

Ik heb volgens mij de oplossing gevonden en tot nu toe gaat alles goed! _/-\o_
  1. Ik heb de voeding direct op een stopcontact in de muur aangesloten (Niet via een verlengsnoer dus.)
  2. Tevens heb ik het blok op een kartonnen doosje gelegd zonder deksel. Zodat de luchtcirculatie optimaal is.
Zie:
Afbeeldingslocatie: http://files.photojerk.com/alan/DSC00200.jpg

Ik las dit op:
http://www.gamespot.com/f...?topic_id=23998153&page=0

Alles werkt tot nu toe weer goed! :) Had voornamelijk problemen in PGR3, nog niks opgemerkt. Vanmiddag gamen met een maat. Ben benieuwd of de problemen nu wegblijven.

Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:34:
  1. Tevens heb ik het blok op een kartonnen doosje gelegd zonder deksel. Zodat de luchtcirculatie optimaal is.
Wordt jouw PSU voor jouw gevoel dan erg warm?

Heb met de mijne nog geen probs gehad (afkloppen...), ik had uit voorzorg de PSU al opgehangen met een tie-wrap constructie voor een betere luchtcirculatie, maar achteraf lijkt dit eigenlijk onnodig geweest te zijn aangezien deze (zelfs na 5 uur intensief PGR3) nauwelijks warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb mijn powersupply ook direct in de muur gestopt.

Zat al een router, moden (die vallen mee) en mijn LCD HD tv in die box. Leek me niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:22:
[...]

WAARUMMMMM LEEST IEMAND HET TOPIC START GEBEUREN TERINGJANTJE TOCH NIET DOORRRRRRRR

Edit: sterker nog, what about the f*cking XBOX 360 manual
Afgestudeerd met 2 titels toch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de genen die nog opzoek zijn naar een xbox 360 premium:

Ik heb vrijdag er een kunnen bemachtigen bij de mm in rdam, nu belde zojuist de bartsmit dat mijn bestelling binnen was (had ik nog niet gecancelled).

Dus nu ligt daar een xbox 360 voor mij klaar, ik woon zelf in dirksland. De bart smit zit een dorp verder..

Hij moet uiterlijk vrijdag opgehaald worden.

Heb je interesse, stuur maar een mail naar a.klepper_chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Onder het kopje 'leuke weetjes' is er wel degelijk al een game die alle 3 de cores van de X360 inzet, namelijk Geometry Wars :D
Q: One of the most striking new graphical features in the game is the "gravity grid" play area. How did you make this look so cool; does every object in the game really have its own gravity?

The grid itself is made up of 60,000 points, each one exerting a small amount of force on its neighbour. The simulation itself sits on the edge of stability which is what causes it to swing about so much when one of the game objects gives it a small push!

Only a few types of object affect the grid. As the grid system is rather expensive to calculate, it actually runs on the second core along with the audio system, (the first core being dedicated to gameplay and particles, the third is used to render the audio).
Om te zien overigens hoe je 2.1 miljoen scoort in Geometry Wars klik hier :X

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 20-12-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:42:
Onder het kopje 'leuke weetjes' is er wel degelijk al een game die alle 3 de cores van de X360 inzet, namelijk Geometry Wars :D

[...]

Klopt. Volgens mij hebben ze het ook gedaan om een beetje te testen hoe programmeren op 3 cores werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:42:
werkt niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 20-12-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:21
Gisteren bij de Dynabite in Den Haag een PGR3 faceplate gehaald. :D
Er stond er één in de vitrine, en ik vroeg of ik die mocht kopen.
"ja, maar dan kan ik geen bon voor je maken" was het antwoord. 20 euro voor betaald, en ik heb een mooi frontje. Wel grappig dat ze iets verkochten wat ze helemaal niet mogen verkopen. (PGR3 faceplate is uitgegeven op beurzen etc als pers/bezoekers extra-tje, staat ook duidelijk op de verpakking "Not for retail sale or distribution". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:58

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

SmokeyTheBandit schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:08:
Nou mijn defecte exemplaar is net opgehaald ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik een vervangend exemplaar krijg.
Ze worden trouwens naar duitsland gestuurd ......

Ik houd jullie even op de hoogte over de vorderingen :)
Bij mij heeft het in totaal 2 dagen geduurd.
Zodra de kapotte in Duitsland gearriveerd is, wordt de nieuwe direct afgezonden.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ik de Xbox Magazine van december een hele mooie xbox360 schoudertas van het merk Planet21, weet iemand toevallig waar deze te koop is?

google leeft in iedergeval niks op en de site van planet21 zelf stamt van bijna 2 jaar terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dixons website is de xbox360 gewoon te bestellen voor 399 INCLUSIEF verzendkosten! En op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps,

Net besteld en denk dat ik de laatste had, want nu niet meer op voorraad volgens site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:53:
Ik zag ik de Xbox Magazine van december een hele mooie xbox360 schoudertas van het merk Planet21, weet iemand toevallig waar deze te koop is?

google leeft in iedergeval niks op en de site van planet21 zelf stamt van bijna 2 jaar terug :S
Ik heb die dingen bij Media Markt Rotterdam Centrum zien liggen.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe simpel is het om de XBOX360 te connecten met je PC?
Ik heb een router/ADSL-modem/switch ineen en die gebruik ik nu alleen voor mijn PC.
Als ik de XBOX-360 daarop aansluit moet ik dan direct via Media Connect 2 muziek kunnen streamen vanaf mijn PC op mijn XBOX?
Of moet je er nog ingewikkelde capriolen voor uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOD*erdomme!

Denk ik het probleem te hebben opgelost. Terug bij af. Zojuist weer lees problemen met PGR3 en Condemned. M$ wordt gebeld...

* snik * :/

edit:
Ik merk wel dat de achterzijde van de console best warm wordt. Maar neem aan dat dit normaal is?
Ik vind het ook zo vreemd dat het probleem met de drive zich nu pas voordoet, terwijl ik hem al vanaf 2 dec. heb :?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:18:
Ik heb een router/ADSL-modem/switch ineen en die gebruik ik nu alleen voor mijn PC.
Als ik de XBOX-360 daarop aansluit moet ik dan direct via Media Connect 2 muziek kunnen streamen vanaf mijn PC op mijn XBOX?
In Theorie niet.

Ik moet eerlijk bekennen, mij is het nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:28:
Ik merk wel dat de achterzijde van de console best warm wordt. Maar neem aan dat dit normaal is?
Dat is normaal ja, daar wordt het bij mij warmer dan op de voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:00:
[...]

Afgestudeerd met 2 titels toch ? ;)
Idd, als je ze een keer aan de muur wilt zien hangen kom je maar op de koffie! Altijd gezellig. En jij, ook een bepaald papiertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:18:
http://www.xbox.com/en-US/pcsetup

Download daar het tooltje, je kan bij settings op je xbox media centerinstellen, volge de instructies en draai de setup op je xp machine, zorg wel dat .net framework geinstalleerd is.

Het zou moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 09:11
digitalmind schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:49:
"ja, maar dan kan ik geen bon voor je maken" was het antwoord. 20 euro voor betaald, en ik heb een mooi frontje. Wel grappig dat ze iets verkochten wat ze helemaal niet mogen verkopen. (PGR3 faceplate is uitgegeven op beurzen etc als pers/bezoekers extra-tje, staat ook duidelijk op de verpakking "Not for retail sale or distribution". :+
Ik heb dezelfde bij Dixons Tilburg gehaald.
Lag ook gewoon in de vitrine.
Hier gewoon een bon bij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:34:
Ik had voor mijzelf besloten om deze dag nog even aan te zien met mijn problemen. Voordat ik M$ ga bellen.

Voor diegene die het nog niet gelezen hadden:
Games las hij sinds afgelopen week zeer slecht. De dvd drive maakte lawaai als een gek en liep steeds na een periode van 1 uur of meer vast. Daarna las hij niks meer, zelfs geen dvd films. En moest ik wachten en rebooten tot hij het weer deed.

Ik heb volgens mij de oplossing gevonden en tot nu toe gaat alles goed! _/-\o_
  1. Ik heb de voeding direct op een stopcontact in de muur aangesloten (Niet via een verlengsnoer dus.)
  2. Tevens heb ik het blok op een kartonnen doosje gelegd zonder deksel. Zodat de luchtcirculatie optimaal is.
Zie:
[afbeelding]

Ik las dit op:
http://www.gamespot.com/f...?topic_id=23998153&page=0

Alles werkt tot nu toe weer goed! :) Had voornamelijk problemen in PGR3, nog niks opgemerkt. Vanmiddag gamen met een maat. Ben benieuwd of de problemen nu wegblijven.

Ik hou jullie op de hoogte!
hey was jij niet diegene die hier ook al een picture dropte met die teringtroep dat de voeding eerst in/onder/tussen de doos lag? En een 360 boven een la met sokken en weet ik wat nog meer voor een bende er omheen? Wat verwacht je dan van evt. niet kwijt kunnen van warmte e.d. ;)

Maar ik zie dat er gelukkig weinig bende in die doos zit die als ventilatiehol moet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

digitalmind schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:49:
Geef het een paar weken, dan zal de PGR3 plate ook wel in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:34:
[...]

http://www.xbox.com/en-US/pcsetup

Download daar het tooltje, je kan bij settings op je xbox media centerinstellen, volge de instructies en draai de setup op je xp machine, zorg wel dat .net framework geinstalleerd is.

Het zou moeten werken..
Het werkt ook! ik vind het alleen jammer dat je onder het kopje video niet pc kan kiezen om te streamen iemand dat al opgevallen of toch gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomastvd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:38:
[...]

Het werkt ook! ik vind het alleen jammer dat je onder het kopje video niet pc kan kiezen om te streamen iemand dat al opgevallen of toch gelukt?
Dat heb ik verder zelf niet getest, zit nu op mijn werk.. zal vanavond eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:35:
[...]

hey was jij niet diegene die hier ook al een picture dropte met die teringtroep dat de voeding eerst in/onder/tussen de doos lag? En een 360 boven een la met sokken en weet ik wat nog meer voor een bende er omheen? Wat verwacht je dan van evt. niet kwijt kunnen van warmte e.d. ;)

Maar ik zie dat er gelukkig weinig bende in die doos zit die als ventilatiehol moet werken :P
Nee, dat was die watergekoelde Xbox: WSaeNoTSoCK in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:39:
[...]

Dat heb ik verder zelf niet getest, zit nu op mijn werk.. zal vanavond eens kijken :)
Je kan dus niet zoals ik het zie je videotjes streamen vanaf je pc. alleen van de harddisk van je boxie zelf. maar ik zie ook geen mogelijkheid om gewoon te copy pasten naar je xbox toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het streamen van HD materiaal gaat alles behalve vlekkeloos, ik merk regelmatig kleine stotteringen en als er iemand anders op mijn netwerk zit te internetten is het helemaal niet te kijken, het is gewoon een 100Mbit netwerk...

Lijkt me stug dat het streamen van HD content de volledige 100Mbit in beslag neemt, verder heb ik een 8Mbit adsl lijntje en zou er dus 92Mbit over moeten zijn.

Hebben hier meedere mensen last van of zit er ergens iets fout in mn config.

(als niemand inet gebruikt... whow geweldig dat HI-DEF materiaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:48:
Het streamen van HD materiaal gaat alles behalve vlekkeloos, ik merk regelmatig kleine stotteringen en als er iemand anders op mijn netwerk zit te internetten is het helemaal niet te kijken, het is gewoon een 100Mbit netwerk...

Lijkt me stug dat het streamen van HD content de volledige 100Mbit in beslag neemt, verder heb ik een 8Mbit adsl lijntje en zou er dus 92Mbit over moeten zijn.

Hebben hier meedere mensen last van of zit er ergens iets fout in mn config.

(als niemand inet gebruikt... whow geweldig dat HI-DEF materiaal)
Heb je wel je poorten allemaal goed staan er zijn namelijk ook poorten voor het streamen. ff opzoeken....
Misschien ook wel handig voor in de startpost daar staat dacht ik alleen in voor het liven.

Port: 1900
Naam: UPnP Framework
Protocol: UDP
Scope: My network (subnet) only

Port: 2290
Naam: Remote Media Center Experience
Protocol: TCP
Scope: Any computer (including those on the Internet)

Port: 3376
Naam: Media Center Extender Service

Port: 5555
Naam: Media Streaming (Media Connect)

Port: 7777
Naam: Network Validation

Port: 88
Naam: Xbox Live 1
Protocol: TCP / UDP

Port: 3074
Naam: Xbox Live 2
Protocol: TCP /UDP

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat porten forwarden wat te maken met de snelheid, ik heb WinMCE in VMWare geinstalleerd en 1 gig toegekend. Zou het daarom te traag zijn?
WinMCE doet toch niet meer als het materiaal over het netwerk pompen?
Moet ik een ander progsel proberen, ik heb nu HDTVpump ofzoiets.

Ik las dat er best veel voor te vinden is. Ik word alleen het zoeken een beetje beu, afgelopen zondag heel de dag bezig geweest.

Is het aan te raden om WinMCE als vervanger voor XPpro te gebruiken? (kan zelf niet bedenken waaorm niet...)

Als dit niet in het topic thuishoort hoor ik het wel, het gaat hier wel over de 360 namelijk >:)

(die poorten zal ik vanaaf ff proberen als ik thuis ben, thnx for the info)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:35:
[...]

Als je even de link traced, is niet mijn kamer ;) komt van gamespot

edit:
Ter*ng M$ support. Lijnen zijn zo overbezet als wat...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:45:
[...]
Nou, misschien wel omdat

1. In het Westen de lonen hoger zijn (ook door hogere woonlasten e.d., maar toch) en meer mensen daar zo'n ding aan kunnen/willen schaffen
2. Mensen uit Tukkerland ook in Duitsland kunnen shoppen voor de 360 en dat dan niet meer in Enschede doen & wie weet door alle tekortverhalen sowieso al zijn uitgeweken naar Duitsland
3. Met name het Westen iets overbevolkter is dan het platteland om Enschede heen
4. In Enschede gemiddeld genomen niet de meest modern gerichte mensen zullen wonen met flatscreen LCD's en 360's in de huuskoamer ;)
Haha. Wat een beeldvorming. Alle Duitsers komen naar Enschede om te shoppen. Niet andersom. Hoger inkomen? Geloof niet dat het hier arme sloebers zijn. Denk eerder in de "ghetto's" van het westen dat de echte armoede heerst :)
Dat er meer mensen wonen wordt ook wel weer vertaald naar meer winkels, dus dat ik ook een vergezochte reden.

Volgens mij moet je gewoon goed zoeken en kun je in de buurt altijd wel je dingetjes vinden en komen veel verhalen over tekorten aanwaaien vanuit de VS.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:01:
Is het aan te raden om WinMCE als vervanger voor XPpro te gebruiken? (kan zelf niet bedenken waaorm niet...)
Ja, draait het zelf nu 2 weken ongeveer en merk geen verschil met windows xp pro. Daarnaast is MCE met de 360 als extender helemaal te gek.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
thomastvd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:54:
[...]

Heb je wel je poorten allemaal goed staan er zijn namelijk ook poorten voor het streamen. ff opzoeken....
Misschien ook wel handig voor in de startpost daar staat dacht ik alleen in voor het liven.
MCE-streaming is niet echt core-business van deze thread, als ik dit soort dingen in de startpost ga zetten kan ik ook wel reviews van HD-TV's en alle info over surroundversterkers met optische inputs toe gaan voegen. Dank je, maar nee ik hou het wel bij de X360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En lieve Brabantse mevrouw met zagte G accent heeft al mijn gegevens zojuist opgenomen.

UPS kan er vanaf morgen omkomen _/-\o_

M$ garandeerde mij dat ik a.s. week ik een heb. Ben alleen wel al mn save games kwijt. :'(

Tis niet anders.

edit:
Gesprek is opgenomen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
ID83: kun je het aub over Microsoft en MS hebben ipv M$ wat sec gewoon een kinderachtige troll en flamebait is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:29:
ID83: kun je het aub over Microsoft en MS hebben ipv M$ wat sec gewoon een kinderachtige troll en flamebait is?
Is toch gewoon een afkorting, aan zijn reacties te zien is hij ook positief over de 360...
Op de support na dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aahh. Zie net dat ik helemaal niet de "All cars Badge" heb. Even gekeken, Corvette dubbel :(

Nu heb ik 80 auto's. Hoe kan ik zien welke ik mis?

/EDIT

Ik zie wel carlists via Google, maar geen klopt :)

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 20-12-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:30:
[...]

Is toch gewoon een afkorting, aan zijn reacties te zien is hij ook positief over de 360...
Op de support na dan :X
De correcte afkorting van Microsoft is MS, de enige reden om het M$ te noemen is flauwe verbastering als zijnde dat ze alles voor het geld doen, dus een troll geen haar beter dan Mickeysoft, Microsucks of wat je nog meer aan schoons kunt bedenken. En als het argument is dat ze nu eenmaal alles voor het geld doen moet je ook consequent zijn en $ony, Phi£ip$, $am$ung, Joyt€ch etc. etc. hebben. Niet dus, noem het beestje gewoon bij z'n correcte naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, maak je niet druk!

Het spijt me...vergeet me? ;)

offtopic:
Microsoft (MS) jullie zijn de beste!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:14:
[...]

Ik heb van Mediamarkt, GCShop en Game247.nl sealed games gekregen.

Apart topic voor ruilwerk doen we niet aan, daar hebben we idd een V&A sectie voor op de site. Misschien ook een keer een idee om iets los voor op te zetten :)
meh, daarom is de V&A op de frontpage ook enorm outdated, heeft alle consoles gemengd, en krijg je van 90% van de gebruikers geen reactie terug. Dus de V&A sectie is niet echt succesvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:43:
Jemig, maak je niet druk!

Het spijt me...vergeet me? ;)
Heej ik ben stiekem ook nog crew he, maar had geen zin om met onvriendelijke modbreaks te gaan strooien en zo, dus ik vroeg het netjes ;) :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know Curry. :)

Trouwens kwam net een zeer vette game tegen. Had er nog niks van gehoord of gezien.
Check: http://www.asobostudio.com/GRO.html vooral de trailers zijn echt meister. Deze moet ik echt hebben, helemaal mijn ding. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waar kan je trouwens je License Plate aanpassen? Ik zag van de week iemand rijden met zijn nick er op.

En in het lijstje van Achievements per auto staat ook License Plate:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:50:
I know Curry. :)

Trouwens kwam net een zeer vette game tegen. Had er nog niks van gehoord of gezien.
Check: http://www.asobostudio.com/GRO.html vooral de trailers zijn echt meister. Deze moet ik echt hebben, helemaal mijn ding. _/-\o_
Jij hebt smaak kerel, dit word de 1e rally op de 360!!!!!!
Vond ColinMcRae al zo saai op de 360 :O
(tis dakar trouwens, aan de trucks te zien :-) )

Geweldig!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nog Stommer. Ik heb mijn auto's geteld, en kom tot 80. Kijk ik bij de te kopen auto's: 80 :?

Ik mis er 1????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

PWM schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:59:
Nog Stommer. Ik heb mijn auto's geteld, en kom tot 80. Kijk ik bij de te kopen auto's: 80 :?

Ik mis er 1????
is daar geen apart topic voor btw?

Ik heb mijn xbox nu 24 uur in mijn bezit en volgens mij heb ik er daarvan 14 zitten spelen :P
Wel alleen nog maar RTFWC:2006, maar ook ff NFS, NBA Live en Madden gedownload.. Echt bizar dat je bij NBA Live gewoon het zweet van die spelers zijn voorhoofd ziet lopen! :9~

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:50:
Xboxyde had er al een keer een filmpje over, vond 'm wat tegenvallen eigenlijk: trailer 1 en trailer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort discussies kun je met curry zelf bespreken. Daar is dit topic niet voor bedoeld

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
PWM schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:59:

Ik mis er 1????
achievements kloppen ook niet. Ik heb PDZ uitgespeeld en heb daar geen enkele achievement voor gekregen. Ik heb hem zelfs 3x uitgespeeld en geen punten voor gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Laatst online: 19:25

Xun

AvanCade schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:07:
[...]

achievements kloppen ook niet. Ik heb PDZ uitgespeeld en heb daar geen enkele achievement voor gekregen. Ik heb hem zelfs 3x uitgespeeld en geen punten voor gekregen...
je moet elke missie uitspelen in je eentje of co-op alle missies doen. Ook de moeilijkheidsgraad moet hetzelfde wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:04:
[...]

Maar bij deze, ik blijf Microsoft ook gewoon M$ noemen alleen al uit het feit dat er zo op gereageerd wordt. Weet je mijn stellingname ook alvast :)
Mijn persoonlijke stellingname heb je nog helemaal niet gehoord, dus geen idee waarom je persoonlijk tegen mij van leer trekt in je post. Ik heb enkel nog als crewlid de stellingname van het forum Gathering of Tweakers uitgelegd, waarvan ik je toch dringend wil aanraden iets meer notie te nemen. Je bent hier te gast, en dus hou je je aan de huisregels. Een gastvrij verblijf kan ook eindigen indien de gast op de stoelen komt schijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:29

Pubbert

random gestoord

Omdat ik op mn werk in Duitsland geen kerstpakket krijg, maar gewoon een bonus :P Wil ik er 2 games bijhalen (PGR3 en PD0 heb ik al)

Ik twijfel nog tussen:

• Need for Speed Most Wanted
De demo vind ik erg vet, met de SP kan je je vrij lang bezighouden. Nog weinig over de MP gelezen (Splitscreen ervaringen?) En ik heb al een racegame.

• Fifa RTCW
Demo vind ik ook wel aardig, iig beter als Fifa 2006 voor PC, heb de vorige Fifa 96 tot Fifa 2005 elk jaar helemaal scheel gespeeld, Fifa RTCW hat Fifa 2006 voor de PC moeten zijn. Maar krijgt matige punten in de reviews (6/7)

• Call of Duty 2
Op mn laptop ook (alleen nu niet ivm driver probs, werkt niet meer op DX9) aan begonnen, leuke SP campagne, maar de MP schijnt tegen te vallen via Live, hoe is de splitscreen hier, coöp mogelijk? Heeft de game nog replay waarde als je de SP uitgespeeld hebt?

• Amped 3
Nog maar weinig over gelezen hier dat mensen deze hebben, maar vroeger met een PC Snowboard game prima vermaakt, en deze schijnt een flinke dosis humor te hebben, waar ik wel van houd.

Verder lijken Codemned, King Kong, Kameo, Tony Hawk me ook wel goede games, maar niet echt mijn genre, hoewel ik graag een demo van King Kong zou willen doen, hoe is de MP/Splitscreen heirbij?

De andere EA sports games lijken me niets, niet mijn sporten.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:13:
[...]

Mijn persoonlijke stellingname heb je nog helemaal niet gehoord, dus geen idee waarom je persoonlijk tegen mij van leer trekt in je post. Ik heb enkel nog als crewlid de stellingname van het forum Gathering of Tweakers uitgelegd, waarvan ik je toch dringend wil aanraden iets meer notie te nemen. Je bent hier te gast, en dus hou je je aan de huisregels. Een gastvrij verblijf kan ook eindigen indien de gast op de stoelen komt schijten.
Je dan volgens de Mod ff een PB gezonden m.b.t. M$, niet persoonlijk iets en kan me niet voorstellen dat dit als schijten op stoelen wordt beschouwd. Zo wel, dan moet een ieder zichzelf hardop afvragen of dit een forum is waar je wel wilt zijn mocht er hierdoor een gastvrij verblijf worden geëindigd...

Trouwens, mijn laatste opmerking m.b.t. XBOX viel daarbij ook weg:

Verder ben ik tevreden over dit topic en voor zover te zien is ook de 360, al hou ik het voorlopig nog bij mijn gewone xdoos met HD pack, Gentoox linux, XBOX Media Center, toetsenbord/muis draadloos op een LCD HD tv, 5.1 surround digital etc etc nog niet echt reden om opnieuw te investeren ;)

En ook de pagina's die ik zie in vergelijk van beeldkwaliteit ben ik nog niet overtuigd hoewel ik de kracht van de hardware op termijn wel flink verschil zie brengen. Vooralsnog gaat die oude doos op HD nog best mee met een hoge kwaliteit in 480p of 720p in een aantal games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:04:
[...]

Xboxyde had er al een keer een filmpje over, vond 'm wat tegenvallen eigenlijk: trailer 1 en trailer 2.
offtopic:
Ja dat zijn dezelfde trailers als op de "officiele website", maar goed. Ieder zn smaakje he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Xun schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:08:
[...]

je moet elke missie uitspelen in je eentje of co-op alle missies doen. Ook de moeilijkheidsgraad moet hetzelfde wezen.
Ja dat snap ik, ik heb het ook allemaal op agent uitgespeeld, en helemaal niks. En met co-op missies kun je sowieso geen single player missies unlocken :(.

Gewoon een dikke bug in de achievement systeem, want ik hoor vaker problemen over dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomastvd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:54:
[...]

Port: 1900
Naam: UPnP Framework

Port: 2290
Naam: Remote Media Center Experience

Port: 3376
Naam: Media Center Extender Service

Port: 5555
Naam: Media Streaming (Media Connect)

Port: 7777
Naam: Network Validation

Port: 88
Naam: Xbox Live 1
Protocol: TCP / UDP

Port: 3074
Naam: Xbox Live 2
Protocol: TCP /UDP

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Getver, ik heb deze poorten geopend in mijn firewall maar nog steeds de volgende melding bij het installeren van MCE:
"SetUp cannot find XBOX360 console" :( :'(

Wie kan me toch helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:04:
[...]

Getver, ik heb deze poorten geopend in mijn firewall maar nog steeds de volgende melding bij het installeren van MCE:

Wie kan me toch helpen??
Heb je wel op je xbox het menu media en dan onderaan op media center gekozen?
En daar de setup mee doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Wie kan me toch helpen??
Haha, ik heb het andersom :?

360 wordt gevonden, maar 360 ziet PC niet.

Heb CoD2 binnen :)

EDIT:

Zie dat de meeste Achievements worden gehaald op Veteran level. Is die een beetje te doen? Of kan je beter lager beginnen?

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 20-12-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:15:
Omdat ik op mn werk in Duitsland geen kerstpakket krijg, maar gewoon een bonus :P Wil ik er 2 games bijhalen (PGR3 en PD0 heb ik al)

Ik twijfel nog tussen:

• Need for Speed Most Wanted
De demo vind ik erg vet, met de SP kan je je vrij lang bezighouden. Nog weinig over de MP gelezen (Splitscreen ervaringen?) En ik heb al een racegame.

• Fifa RTCW
Demo vind ik ook wel aardig, iig beter als Fifa 2006 voor PC, heb de vorige Fifa 96 tot Fifa 2005 elk jaar helemaal scheel gespeeld, Fifa RTCW hat Fifa 2006 voor de PC moeten zijn. Maar krijgt matige punten in de reviews (6/7)

• Call of Duty 2
Op mn laptop ook (alleen nu niet ivm driver probs, werkt niet meer op DX9) aan begonnen, leuke SP campagne, maar de MP schijnt tegen te vallen via Live, hoe is de splitscreen hier, coöp mogelijk? Heeft de game nog replay waarde als je de SP uitgespeeld hebt?

• Amped 3
Nog maar weinig over gelezen hier dat mensen deze hebben, maar vroeger met een PC Snowboard game prima vermaakt, en deze schijnt een flinke dosis humor te hebben, waar ik wel van houd.

Verder lijken Codemned, King Kong, Kameo, Tony Hawk me ook wel goede games, maar niet echt mijn genre, hoewel ik graag een demo van King Kong zou willen doen, hoe is de MP/Splitscreen heirbij?

De andere EA sports games lijken me niets, niet mijn sporten.
Ik zit met dezelfde keuze, ik heb nl. ook pd0 en pgr3 en nu zat ik ook te twijfelen tussen nfsmw, amped 3 en cod2.
Nu ga ik dus voor cod2 omdat het er wel erg gelikt uit ziet naar mijn mening. Had hem al uitgespeeld op mijn pc waar die alleen op 640*480 lekker draaide dus op mijn 360 ziet hij er dus stukken beter uit dan op mijn pc. Wat betreft de live multiplayer zal het wel meevallen als je gewoon met wat nederlanders uit je friends list speelt dan heb je geen last van lag ofzo en ja die max. 8 players vind ik niet zo erg.
Het is ook jammer dat je zo weinig mensen hoort over amped 3 want snowboard games kunnen mij altijd wel boeien, al vanaf cool boarders 1 en heeft voor mij ook een langere speelwaarde dan bijvoorbeeld king kong of condemned die ik eerder een weekje zou huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:18:
[...]

Haha, ik heb het andersom :?

360 wordt gevonden, maar 360 ziet PC niet.

Heb CoD2 binnen :)

EDIT:

Zie dat de meeste Achievements worden gehaald op Veteran level. Is die een beetje te doen? Of kan je beter lager beginnen?
Veteran is echt wel pittig :), maar ook het meest intens. Het is jouw keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kameo :p

Ik heb die fifa demo gespeeld, en dat speelt echt heel erg belaberd... Gewoon PES5 kopen als je een voetbal spel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
waar zijn nog premiums te vinden?
MM in groningen heeft allang niets meer (ook geen na levering gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wie kan me toch helpen??
HIJ DOET HET!!! _/-\o_ :*) :*)
Wat ik heb gedaan??

Ik heb via een of ander forum gevonden dat je je UnPnP-service moest laten draaien en deze stond idd. uit bij mij. Service gestart -> et voilá! XBOX360 meets PC.
me=happy :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:01:
[...]

HIJ DOET HET!!! _/-\o_ :*) :*)
Wat ik heb gedaan??

Ik heb via een of ander forum gevonden dat je je UnPnP UPnP-service moest laten draaien en deze stond idd. uit bij mij. Service gestart -> et voilá! XBOX360 meets PC.
me=happy :) :*)
Staat voor Universal Plug and Play.

Nooit te oud om wat te leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Windows Media Center nou ook een OS? Ik heb hem op cd staan, maar heb nu Windows XP geinstaleerd. Om WMC te gebruiken moet je dan gewoon XP nog op je pc hebben staan, of zit winxp ook gewoon in WMC ingebouwt? Wil het namelijk wel even instaleren zo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:32:
Kameo :p

Ik heb die fifa demo gespeeld, en dat speelt echt heel erg belaberd... Gewoon PES5 kopen als je een voetbal spel wilt.
Of je koopt gewoon de Fifa 2005 versie voor de normale doos, die draait ook op 720p (ook hier op mijn xdoos via HD Pack en HD TV), als hij tenminste gesupport wordt voor de 360 natuurlijk.

Die speelt ideaal mocht de 360 versie van Fifa 2006 niet bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een beetje te wennen aan het grafische geweld van de 260 afgelopen weken, gaat me nu (?!) pas regelmatig opvallen dat de games die ik heb zkr niet goed op de 360 afgestemd zijn. Bij PGR3 de textures die later komen, tijdens de seconde aftellen. En ook bij CoD2 zie ik grafische dingen die eigenlijk niet mogen op de 360. Het valt me bij CoD2 op dat het level of detail wel heel laat tevoorschijn komt als ik op iets afloop.( boom, auto, persoon etc.)
Andere mensen ook al opgevallen?
Bij kameo zie ik opeens in het laatste level dat bepaalde textures gewoon erg low res zijn, maar dat komt door de lange tijd dat kameo onderweg is.

Zo, ik vondt het eens hoogtijd om ook even deze punten te melden. Nu weer de standaard boodschap: wat is deze console toch ongelooflijk goed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je video van je PC op je XBOX afspelen? Moet je daar weer extra software voor hebben of is dat helemaal niet mogenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:51:
waar zijn nog premiums te vinden?
MM in groningen heeft allang niets meer (ook geen na levering gehad)
Echt wel, zag ze gister nog staan (8!). Je moet wel even bij de cd-balie zijn, daar staan ze achter. Ze staan niet bij de Xbox, PS2 en GameCube spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:22:
[...]

Echt wel, zag ze gister nog staan (8!). Je moet wel even bij de cd-balie zijn, daar staan ze achter. Ze staan niet bij de Xbox, PS2 en GameCube spullen.
in groningen?

edit:
ik heb zonet van wehkamp de advanced scart kabel ontvangen. te beelden het plaatje van de VGZ kabel af maar je krijgt daadwerkelijk de scart.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 20-12-2005 18:27 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.