Omdat ik op mn werk in Duitsland geen kerstpakket krijg, maar gewoon een bonus

Wil ik er 2 games bijhalen (PGR3 en PD0 heb ik al)
Ik twijfel nog tussen:
• Need for Speed Most Wanted
De demo vind ik erg vet, met de SP kan je je vrij lang bezighouden. Nog weinig over de MP gelezen (Splitscreen ervaringen?) En ik heb al een racegame.
• Fifa RTCW
Demo vind ik ook wel aardig, iig beter als Fifa 2006 voor PC, heb de vorige Fifa 96 tot Fifa 2005 elk jaar helemaal scheel gespeeld, Fifa RTCW hat Fifa 2006 voor de PC moeten zijn. Maar krijgt matige punten in de reviews (6/7)
• Call of Duty 2
Op mn laptop ook (alleen nu niet ivm driver probs, werkt niet meer op DX9) aan begonnen, leuke SP campagne, maar de MP schijnt tegen te vallen via Live, hoe is de splitscreen hier, coöp mogelijk? Heeft de game nog replay waarde als je de SP uitgespeeld hebt?
• Amped 3
Nog maar weinig over gelezen hier dat mensen deze hebben, maar vroeger met een PC Snowboard game prima vermaakt, en deze schijnt een flinke dosis humor te hebben, waar ik wel van houd.
Verder lijken Codemned, King Kong, Kameo, Tony Hawk me ook wel goede games, maar niet echt mijn genre, hoewel ik graag een demo van King Kong zou willen doen, hoe is de MP/Splitscreen heirbij?
De andere EA sports games lijken me niets, niet mijn sporten.