Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.463 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
MaxBurn schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:40:
[...]
Even groot als nu. De GBA-SP schermpjes zijn ook even groot als die van de GBA. Zou ook niet echt handig zijn i.v.m. resolutie e.d....
Ik zat meer te denken richting het verkleinen van de schermpjes zoals bij de GBA-SP -> GBAmicro (kleinere afmeting zelfde resolutie) :)

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 13-01-2006 01:32 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tuurlijk niet

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat zou niet werken, wordt met het touchen bij sommige games (Polarium ofzo) echt een gepriegel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bron:
Japanese hardware sales for January 2 - January 8:

System - Weekly sales

PSP - 132,757
NDS - 91,379
PS2 - 80,886
Jammer hoor... Kan er ongetwijfeld mee te maken hebben dat de DS is uitverkocht, maar toch.

[ Voor 3% gewijzigd door Helsie op 13-01-2006 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heeft er idd mee te maken dat de DS is uitverkocht. Er word zelfs al 200+ euro betaald voor een 2ehands DS zonder games in japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
dat zou friggin corny zijn, kleinere schermpjes... ik vraag me echt af hoe ze 't gaan oplossen.. ik zie 't niet anders worden dan wat 't al is (clam model) alleen dunner en meer trendy design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hier kun je nog wat leuke ideetjes: http://www.joystiq.com/20...-redesign-the-nintendo-ds

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000053743.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054220.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054221.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054222.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054223.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054224.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054225.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054227.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000054228.jpg

Vooral eerste ontwerp vind er erg mooi, is "gewoon" een apple notebook ontwerp, maar waarom niet zou ik zeggen. Spreekt denk ik veel mensen aan. Sommigen vergeten denk ik nog wel dat de knopjes verzonken moeten zijn omdat hij anders niet dicht kan, maar ik denk dat Nintendo dat wel doorheeft ;)

Mijn vriendin heeft een DS en wat mij betreft mag het ontwerp wel wat ergonomischer. Wat makkelijker vasthouden en wat grotere knopjes die ook iets verder van elkaar afzitten. Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren, daar Nintendo hem denk ik eerder kleiner dan groter zal maken, misschien lossen ze dat ook wel op door een iets kleiner scherm. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb al eerder geopperd dat ik een revolution look verwacht.
Sommigen vergeten denk ik nog wel dat de knopjes verzonken moeten zijn omdat hij anders niet dicht kan, maar ik denk dat Nintendo dat wel doorheeft
Euh..dat is niet waar hoor :D Ze zijn niet verzonken en dat hoeft ook niet..omdat er aan de andere kant een uitsparing zit :)

[ Voor 71% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja dat is toch een beetje mac-ish? Ik vind die 1e ook mooi.. en de laatste zie ik eventueel nog wel werken.. dat je alleen een schermpje opklapt.. maar qua look is dat nogal eh, 80's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Helsie schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:00:
Bron:
[...]
Jammer hoor... Kan er ongetwijfeld mee te maken hebben dat de DS is uitverkocht, maar toch.
Vreemd, ik las ergens anders dat het 191000 voor de DS en 131000 voor de PSP was. Inderdaad door tekorten van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, die eerste is ineens breedbeeld als ik het goed zie :p

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Nog maar even over Animal Crossing:

Hebben jullie ook al een bijnaam gekregen van een bewoner. Een van mijn dorpelingen heeft me nu 'Disco S.' genoemd en heeft dat doorverteld aan iedereen. Dus nu wordt ik door iedereen uit mn dorp met de meest foute bijnaam ooit aangesproken. :)

Hoe zit het trouwens met NES spellen, zitten ze er nogwel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou wel cool zijn als je hem dicht klapte dat hij wel de helft dunner is dan deze ds dat je hem nog makkelijker in je zak kan stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op die micro variant of die revolution look-a-like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor wie het nog niet wist: (Google Translated)
This week players in line of Crossing Animal: Wild World on Nintendo DS could discover, with much surprise, in their letter-box a small message written and sent by Satoru Iwata, the President de Nintendo himself. The person in charge wishes us thus a good year and by the same occasion a small very rare virtual gift sends to us that one cannot obtain differently in the play, ' Mario Bros. Special Coin' to decorate its house! To be certain to recover this very special parcel, it will thus be necessary for you to be connected on line to download the object automatically. A very good idea of Nintendo which will give certainly pleasure with the collectors of Mario objects in Animal Crossing: Wild World . The exit of Crossing Animal: Wild World , which was the play on console more sold in Japan last year, is awaited for the end of next March in Europe.
Bron: Jeux-France.com

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:36:
Hebben jullie ook al een bijnaam gekregen van een bewoner. Een van mijn dorpelingen heeft me nu 'Disco S.' genoemd en heeft dat doorverteld aan iedereen. Dus nu wordt ik door iedereen uit mn dorp met de meest foute bijnaam ooit aangesproken. :)
Haha! Fantastisch. :p
Op dezelfde manier noemt iedereen mij op dit moment "boss". Maar Disco S vind ik nog grappiger. ;)
Hoe zit het trouwens met NES spellen, zitten ze er nogwel in?
Nope. Nintendo vond dat dat teveel afleidde van het spel zelf. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
wie kan die Disco S. grap uitleggen? Snap denk ik iets niet (wellicht omdat ik AC niet heb :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De enige Disco S. die ik ken is Disco Stu van The Simpsons, maar die zal er wel niets mee te maken hebben ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.teesnthings.com/ProductImages/air-fresheners/disco-stu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik wordt in AC door iedereen Skippy genoemd :P

Heeft men al wat succes met het kweken van andere kleuren bloemen? Ik heb tot nu toe 2 maal orange pansy's en één maal orange cosmos :)
En ik heb overal Jacob's ladders groeien, maar dat gebeurt vrij snel als je een great rating op je dorpje krijgt.

Ik dacht eerst trouwens dat als bloemen dood gingen je ze er uit kon trekken, maar kwam er laatst pas achter dat als je ze water geeft ze de volgende dag gewoon weer bloeien |:(

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wordt ook al "boss" genoemd. Maar een bewoner heeft me ook een "Disco S"-achtige naam gegeven. Niet disco s maar iets met een losse P op het einde. Komt neem ik aan omdat mijn ingame naam met een P begint...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft het nieuwe DS ontwerp, ik denk dat het niet meer word dan de DS zoals we die nu hebben met wat mooiere vormen en gemaakt van wat mooier uitziend plastic ala psp (en revo) zodat het er wat mooier uitziet. Als je het mij vraagt kan de DS gewoon niet zo heelveel kleiner, je moet toch ruimte houden voor de schermen en de knoppen. De knoppen dichter bij het scherm plaatsen lijkt mij ook niet fijn, je heb nu al vrij weinig ruimte. Ik hoop trouwens wel dat ze de ronde knoppen draaien zoals bij de snes controller, dat was echt 10x beter dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Lekker nuttig om te filosoferen op basis van een paar willekeurige internetter-ideeën... Die ontwerpen komen gewoon van willekeurige inzenders af. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50

BHQ

Ik ben benieuwd, al is het te hopen dat de schermpjes niet kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zo ben eindelijk aan de wifi. Als je je MKDS score ff wilt opschroeven ben ik beschikbaar want ik suck best wel :P Binnenkort hopelijk ook ACWW :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:25:
Lekker nuttig om te filosoferen op basis van een paar willekeurige internetter-ideeën... Die ontwerpen komen gewoon van willekeurige inzenders af. :|
Als je alleen maar nuttige dingen mag posten en nergens over mag praten of denken dan kan je dit topic voor 3kwart wel deleten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zou het juist niet erg vinden als de knoppen wat dichter op het scherm zouden zitten. In games waarin je de thumbstrap wilt gebruiken moet je nu namelijk je duim echt gigantisch uitrekken wil je bij het schermpje kunnen komen :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
[Ok, wes-, wat jij wil. Op zich meen ik wel de kern van de zaak (topic interessant houden voor mensen die zich op de DS willen oriënteren, en dat betekent niet dat 3/4 weg moet; spelervaringen zijn wel degelijk nuttige info voor mensen die er iets over willen lezen), maar de stijl van het verwijderde bericht was wellicht ingegeven door iets te veel alcohol. ;) Excuses daarvoor.]

[ Voor 183% gewijzigd door Helsie op 14-01-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 02:47:
[...]
Dus je mag meteen nergens over praten als ik het praten over wat willekeurige ideeën zinloos vind? Dit is een topic over de Nintendo DS. En die ziet eruit zoals ie nu eruit ziet, met alle voor- en nadelen van dien. Dat je effe post wat je de beperkingen van de huidige uitvoering is, is tot daar aan toe, maar het gaan filosoferen over hoe een nieuwe editie eruit moet zien, kun je heerlijk doen in een topic 'hoe zou een nieuwe Nintendo DS er voor jou uit moeten zien?'. Nee, dit topic bestaat nog niet, maar voel je niet belemmerd om het aan te maken. Dan is dat gezever hier eruit. Ik kan wel een topic report maken, maar dat schiet ook niet op en verpest evt de sfeer in het topic. Ik denk dat de meesten wel snappen dat je hier gewoon spellen en de DS zelf moet bespreken. En niet dingen in de eventueel gewenste toekomende tijd.

My 2 cts.
Deze post vind ik dus zinloos, b3n666 post zijn mening over de toekomstige variant van de DS dus dit is ook DS-waardig, jou reactie daarintegen is gewoon bot en totaal offtopic, had toch maar een topic report aangemaakt want jou post is gewoon topic verziekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50

BHQ

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 05:17:
had toch maar een topic report aangemaakt want jou post is gewoon topic verziekend.
Heb je überhaupt gekeken naar wat er stond bij de TR-pagina? Juist, niet melden in het topic. Dus jij bent ook fout bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat een geleuter mensen. Als we voor elk denkbaar onderwerp een apart topic moeten openen en dit topic dan blijkbaar omtoveren tot een helpdesk voor potentiele DS kopers dan zal je mij niet meer op GoT over de DS zien praten. Speculeren hoort er al bij sinds het bestaan van gaming dus ik heb echt geen idee waarom dat nu ineens een probleem is.

Dus; Niet zo zeuren allemaal en gewoon lekker filosoferen en ouwehoeren over de DS.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier niemand een wifistick te koop?
toevallig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Toevallig heb ik geen idee. Misschien dat ze op Marktplaats of bij het Vraag-en aanbodgedeelte van Tweakers meer weten? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 02:47:
[maar de stijl van het verwijderde bericht was wellicht ingegeven door iets te veel alcohol. ;) Excuses daarvoor.]
Ahhh kan gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 15:16:
Heeft er hier niemand een wifistick te koop?
toevallig :P
Ik heb geen officiele WiFi stick te koop maar wel een ASUS WL-167g. Deze heeft de benodigde ralink chipset en is dus te tweaken om als Nintendo stick te dienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Deddiekoel schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:42:
[...]
Ik heb geen officiele WiFi stick te koop maar wel een ASUS WL-167g. Deze heeft de benodigde ralink chipset en is dus te tweaken om als Nintendo stick te dienen...
Ik heb nog nergens gelezen dat die werken met de WFC software eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Helsie schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:00:
Bron:

[...]

Heeft er inderdaad mee te maken. de DS is nu al een tijdje uitverkocht en word pas weer midden of eind januari geleverd. Nintendo heeft hiervoor ook al hun verontschuldigingen aangeboden maarja wat wil je als je er zoveel verkoopt telkens. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

die heb ik ook, je kan ook gewoon de normale software installeren en instellen als softAP, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 14:23
Ik heb net een blauw schildje ontweken door te springen :D \o/

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat is het hier rustig.
Is iedereen druk met het AC fishing tourney?
Ik ben naarstig op zoek naar een Tuna van meer daar 101" maar ik krijg die krengen maar niet gevangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:00:
Ik heb net een blauw schildje ontweken door te springen :D \o/
Hoe wat waar?!?
Op welk moment moet je precies springen?

(wel goed nieuws dat het mogelijk is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja met dat blauwe schild dat je dat ontwijkt heb je ook soms ik MK: DD, volgens mij gewoon foutje van het spel/geluk.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 14:23
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:04:
[...]

Hoe wat waar?!?
Op welk moment moet je precies springen?

(wel goed nieuws dat het mogelijk is :))
Ging per ongeluk. Ik wou net een drift inzetten en op dat moment kwam er een blauw schildje boven me hangen. Ik sprong op het moment dat hij naar beneden kwam.
Het is me helaas nog geen 2e keer gelukt, maar ik blijf erop oefenen :p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mijn broertje ook een keer gelukt om een blauw schild te ontwijken door een snelheidje te gebruiken vlak voordat ie neerkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Deddiekoel schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:01:
Wat is het hier rustig.
Is iedereen druk met het AC fishing tourney?
Ik ben naarstig op zoek naar een Tuna van meer daar 101" maar ik krijg die krengen maar niet gevangen :(
Ben druk aan het hengelen. Het vissen lijkt me een stuk makkelijker dan op de Cube, of misschien komt dat doordat ik voorlopig alleen maar klein grut heb gevangen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hm..ook nog niet gezien..turbo's maken helemaal geen hol uit zover ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens noemt iedereen in mijn dorp me: Beefcake.

een ode aan southpark (cartman)?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb m'n 42,1" Sea Bass ingeleverd en daarmee een
spoiler:
Nintendo Bench
gewonnen. Yay :+
schnumi schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:58:
Overigens noemt iedereen in mijn dorp me: Beefcake.
Zag dat jij geen friend code hebt ingevoerd voor ACWW, hoe zit dat? :P Dat Surrounded er niet in stond vond ik ook al raar, tot ik me bedacht dat z'n wifi nog steeds niet werkt, balen zeg. Voor de rest wat posters hier toegevoegd. Binnenkort de poorten maar eens openzetten (nog geen idee hoe dat werkt).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Nintendo heeft inmiddels gereageerd op de geruchten: Nintendo gaat voorlopig geen nieuwe versie van de DS aankondigen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:15:
spoiler:
Nintendo Bench

[...]
Zag dat jij geen friend code hebt ingevoerd voor ACWW, hoe zit dat? :P Dat Surrounded er niet in stond vond ik ook al raar, tot ik me bedacht dat z'n wifi nog steeds niet werkt, balen zeg. Voor de rest wat posters hier toegevoegd. Binnenkort de poorten maar eens openzetten (nog geen idee hoe dat werkt).
Ben nog nooit online gegaan met ACWW. :P Zal vanavond eens online gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Het is me niet meer gelukt om een grotere vis te vangen. Heb zelfs nog nooit een Tuna gevangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Engels leren met de DS ;)

Japanse reclames (4x) (4 links onder video)
Website / demo

[ Voor 8% gewijzigd door Icelus op 15-01-2006 22:44 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had liever gezien dat ze een japans leren op je DS zouden maken. Leuk voor die japanners, maar ik denk dat omgedraaid sneller werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als er iets is dat niet snel werkt, is het wel Japans leren :+ Morgen en woensdag tentamen Japans, argh! :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Dames en Heren, Speciale aanbieden. Ik heb hier Kirby voor de DS. Zo goed als nieuw! Met doosje, handleiding etc etc.
Graag zou ik deze willen ruilen tegen Mario 64 DS. Volgens mij kunnen ze gewoon op de post dus dat is mooi meegenomen.

Geintreseerd in deze spectaculaire ruil? Neem dan contact op met mij op info(A)duken.nl

:)

Edit: de ruil is ook te vinden op

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/29038

[ Voor 12% gewijzigd door DukeN op 16-01-2006 11:58 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit is geen V&A Duken...
Vraag en Aanbod

[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
* apNia wacht in spanning op het nieuwe DS design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Kan je misschien nog lang wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hoe is het met je 3 sterren surrounded? Heb je ze al op alle cups op 150cc or what? :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Surrounded: Werkt je WFC al..of is het tijd voor een game-avondje? :D
Modem hack zou ik wel kunnen doen, al eerder gedaan. (kan zelfs een reserve modem meenemen voor het geval dat hahaha...heb de mijne nog liggen)

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:17:
Kan je misschien nog lang wachten :)
hoezo.. zou vandaag komen ouwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoe kom je daar bij? Dat is nooit gemeld..alleen wat vage bronnen dachten dat.

http://www.ds-gamer.nl/article/2698p1.html
http://www.revo-europe.com/news.php?nid=8726

tum dee dum...

[ Voor 122% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:10:
Als er iets is dat niet snel werkt, is het wel Japans leren :+ Morgen en woensdag tentamen Japans, argh! :P
Ah ik bedoel meer dat ik het vast sneller leer dan hun engels (dus het kan nogsteeds een eeuwigheid duren :P)

suc6 iig met je tentamens B)

Gambatte (of hoe je dat ook spelt) zeg je dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:01:

tum dee dum...
Sterker nog, Ninty zelf heeft het ontkend ;)

(dat het vandaag onthuld zou worden dan , niet DAT er een redesign komt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:06:
[...]
Ah ik bedoel meer dat ik het vast sneller leer dan hun engels
Tja..ligt eraan. Engels is feitelijk "gemiddeld" gezien een makkelijke taal om te leren. In landen als India word er toch ook behoorlijk Engels gesproken. Andersom..don't know :P..lijkt me klote met een rietje.

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Volgens DS Update:
DS Revision Info
Lik-Sang has told us that Nintendo will announce the information about the Revised DS on January 16, which is this Monday. I hope you all have this day off like I do to witness the new DS in all its shiny glory. I will keep you updated on this as it developes.

Source: Lik-Sang
Ik vertrouw Lik Sang toch wel redelijk... toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:15:
spoiler:
Nintendo Bench

[...]
heb helaas verloren met het vis wedstrijd mijn concurentie stond op 46,9 dus daar kon ik niet tegen op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik ben ook zeer serieus aan het overwegen een DS met Mario Kart DS te kopen (heb t op de HCC gespeeld en was meteen verliefd O+ ), maar heeft iemand toevallig ervaring met een USR8054 router (of een verstael adsl2+ modem) met wifi, of dit wel of niet werkt, ik zocht int topic en vond alleen over de USR8054:"bij mij werkt t nog niet op 50 cm afstand, grmbl"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 18:04

S2S

MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:01:

tum dee dum...
Mja Nintendo fans geloven te snel internet rumors IMO.

BTW dat tum dee dum... moet ik direct aan tricky uit SFA denken ehheehhehe

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
In japan kost een DS op dit moment evenveel, zo niet nog meer dan een PSP :D

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/ds_prijs_01.jpg
DS kaal - 29.800 Yen ~ 214 Euro

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/ds_prijs_02.jpg
PSP kaal - 19.999 Yen ~ 143 Euro

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/ds_prijs_03.jpg
En natuurlijk: overal uitverkocht. Echt te erg voor woorden.. :D

Bron: DS-Gamer.nl

En voor wie nog steeds zit te wachten op een officiele aankondiging van de nieuwe DS:
Nintendo heeft geen plannen om de nieuwe DS aan te kondigen ... althans, deze week:
Nintendo of Europe has told GamesIndustry.biz that there are no plans to unveil a redesigned version of the multi-million selling Nintendo DS handheld this week, despite rumours to the contrary.
Bron: GamesIndustry.biz

[ Voor 14% gewijzigd door ironx op 16-01-2006 13:20 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat post ik net hierboven ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
We blijven toch wel beleefd tegen elkaar?

[ Voor 87% gewijzigd door Fuelke op 16-01-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:06:
[...]

Ah ik bedoel meer dat ik het vast sneller leer dan hun engels (dus het kan nogsteeds een eeuwigheid duren :P)

suc6 iig met je tentamens B)

Gambatte (of hoe je dat ook spelt) zeg je dan toch?
Thanks, en ja... gambatte betekent iets als "Doe je best!" :) Ik heb de eerste net ingekopt (denk ik), nu de tweede (en moeilijkere) nog. Nog 2 dagen doorbikkelen op de Kanji :P

@GZ: Ik was daar een tijdje geleden ook aan begonnen, aan het halen van drie sterren op alle banen. Ik heb inmiddels alle 50CC's en op 1 na alle 100CC's gehaald met drie sterren. Ook zonder moeite, het duurt alleen een tijdje om elke race te doen. Ik weet niet of het daar aan ligt, maar als je rijdt zonder veel items te gebruiken en overal tegenaan te botsen krijg je al snel een drie sterren rating. Waarschijnlijk zijn de 150CC cups wel een stuk moeilijker, vooral de mirror cups :P Na m'n tentamens maar even mee verder gaan :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ironx schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:19:
afbeelding]
En natuurlijk: overal uitverkocht. Echt te erg voor woorden.. :D
Hehe heel groot SOLD OUT en daaronder echt stapels DS doosjes.
Zullen wel leeg zijn allemaal, maar het staat wel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:39:
Volgens DS Update:

[...]

Ik vertrouw Lik Sang toch wel redelijk... toch? :(
Lik Sang heeft nooit gezegd dat er een nieuwe DS wordt aangekondigd, alleen dat er een nieuwe versie van een portable zou worden aangekondigd en dat de kans groot was dat het een DS redesign was. Nintendo heeft echter net een nieuwe GBA aangekondigd en het is waarschijnlijk dat de handheld was waar Lik Sang het over had.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Wordt hier (naar mijn mening) een grote fout gemaakt. Een paar feitjes:

1) Famitsu Magazine (Japan) meldde eerder dat er een nieuwe revision van een bestaand platform zou worden gepresenteerd. Handelaars meenden dat het hier om de DS zou kunnen gaan.

2) Lik-Sang (Hong Kong) meldde beide zij bericht hadden ontvangen dat op de 16e (vandaag) de nieuwe DS zou worden gepresenteerd.

3) NoE ontkent dat zij plannen hebben om iets aan te kondigen.

4) NoA ontkent dat zij plannen hebben om iets aan te kondigen.

5) NoJ heeft niets bekend gemaakt tot op het moment van schrijven.

Met wie zouden Famitsu en Lik-Sang meer contact hebben: de PR afdeling van NoJ, of NoE/NoA?

Ik zeg niet dat er daadwerkelijk iets aangekondigd gaat worden vandaag, maar ik denk wel dat er iets te gemakkelijk wordt gewezen naar een statement van NoE.

[edit]
MetroidPrime schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:30:
[...]

Lik Sang heeft nooit gezegd dat er een nieuwe DS wordt aangekondigd, alleen dat er een nieuwe versie van een portable zou worden aangekondigd en dat de kans groot was dat het een DS redesign was. Nintendo heeft echter net een nieuwe GBA aangekondigd en het is waarschijnlijk dat de handheld was waar Lik Sang het over had.
Zoals ik hierboven schreef dat was Famitsu Magazine. Lik-Sang (de online reseller) schrijft letterlijk:
All signs however are pointing to an NDS: SP, and here at Lik Sang too we have received word a couple of days ago from a Japanese contact stating Nintendo will have a formal announcement of the re-design on Jan 16th. Stay tuned to Lik-Sang.com to see if this turns out to be genius or bogus!

[ Voor 35% gewijzigd door Blackbird-ce op 16-01-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Blackbird-ce schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:50:
2) Lik-Sang (Hong Kong) meldde beide zij bericht hadden ontvangen dat op de 16e (vandaag) de nieuwe DS zou worden gepresenteerd.
Lik-Sang heeft letterlijk te horen gekregen dat er vandaag een nieuwe versie van een Nintendo handheld getoond zou worden. Ze hebben daar zelf de DS van gemaakt. Bovendien wisten NoA en NoE van de onthulling van de GBASP af, ze hebben zelfs tegelijkertijd de handheld onthuld. Waarom zou dat bij de DS niet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk dat je een grove fout begaat. Je gaat er in je bericht van uit dat NoA en NoE geen idee hebben van wat NoJ doet :) Maar goed, de meesten kennen me motto nu wel: Rustig afwachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Allemaal goed en wel? Maar zijn we de DS in zijn huidige vorm al zat dan :P .....ik niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik wel, maar dat was ik al voor k hem kocht :) Anti-ergonomisch :) Looks boeien me geen kont. (Ben niet gevoelig voor Trendyness :P ( (tm) by apNia. )

[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ik wel.. ik vind 't nog steeds ongemakkelijk om met dat ding in 't openbaar te zitten. en ja, ik ben gevoelig voor trendyness :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Trends boeien me geen reet maar het ziet wel gay uit als zon grote vent (:P) als ik met zon ding in de bus zit. Nog nooit mee buiten gegamed, ook niet met de psp, dus ik denk niet dat een remake van het uiterlijk zal helpen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik zal wel speciale handen hebben ofzo, MN handjes doen geen pijn. Verder maakt het me geen reet uit hoe hij er uit ziet, denk je dat je met een PSP meer de blitz maakt? In de ogen van de NON-gamers ben je al zielig als je gamed....dus of je dat nou op een DS/PSP doet maakt weinig verschil imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Me handen doen ook geen pijn (op F8C timetrialling in MKDS na) maar dat betekend niet meteen dat het ding ergonomisch goed is. Een cube controller ligt 358640684068 miljard keer zo lekker in de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Japan is het nu al 17 januari, lijkt me sterk dat we dus nog wat horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Inderdaad, het is daar 00:57 nu..

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik op diverse draadloze routers, waaronder de mijne sweex (met een connexant chipset en prism 802.11B controller ingebouwd) niet met de DS connecten?

Hij staat op plain 11Mbit ingesteld. SSID aan. No Wep etc.
zelfs handmatig forceren op DNS en IPadres en SSID helpt niet. De DS ziet gewoon de routers niet. Op meerdere merken en modellen geprobeerd. (geen 1 van die op de officiele website als compactible bestemd overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Fix de routers eens op 1 of 2 mbit..gewoon als test...dikke kans dat het werkt. Verder natuurlijk een rukoplossing maar ja..
Als je er naast ga zitten ook signaal?

Verder is de DS simpelweg niet volledig 802.11b compliant.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 a 2 mbit setting?

Zal me sterk lijken, zeker als ik de DS max 1 meter naast de router houd....
Heb zelfs boven op zolder meer dan 80% ontvangst met mijn pc en laptop ;)

Maar ik ga dat eens proberen.
Wat zijn de problemen dan met die 802.11b incompactibiliteiten?
compactible is toch compactible???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De DS kan maximaal maar 1 tot 2mbit...
In dit geval is Sweex ook al niet al te denderend dus een brakke wifi implementatie van de DS samen met een sweex..vraagt om moeilijkeden hehehe.

[ Voor 69% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. duidelijk. Nu begrijp ik waarom ik dus op geen een model router kon inloggen....
De DS kan maar 1 of 2mbit aan...

Lekker, dan donderd dus de performance van je netwerk geheel in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:53:
Ik denk dat je een grove fout begaat. Je gaat er in je bericht van uit dat NoA en NoE geen idee hebben van wat NoJ doet :)
'k kan niet voor iedereen spreken, maar lang niet alle spokespersons hebben 100% zicht op wat er zich in Japan afspeelt. Heb zelf door mn 'pers'-ervaring in de Nintendo scene aardig wat mensen voorbij zien komen en geloof het of niet: Nintendo of Europe (Benelux helemaal) heeft soms geen flauw benul van wat er gebeurt. Heb het zelfs al eens meegemaakt dat er een aardig grote aankondiging was (dacht dat het de aankondiging van de GBA SP was, maar kan het fout hebben), en dat Nintendo Benelux niet eens wist dat er een aankondiging zou komen en verrast werd door een plotselinge press release + een zooi aanvragen van de NL pers.
Ook heb ik een paar maanden geleden nog met wat mensen van NoE staan praten. Die gaven zelf ook aan dat ze lang niet alles weten wat zich in Japan besloten wordt of bekokstoofd. "Revolution? Nee, weten we zelf niet meer van dan enig ander hier. Sterker nog, soms weten jullie dingen eerder dan wij."

Lang niet alles is bekend. Soms is dat leuk, soms is het vervelend. Verwacht zelf ook niet echt een aankondiging o.i.d., maar toch is het leuk om te zien in wat voor bochten mensen zich wringen om ergens een verklaring (of ontkenning) te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:35:
Ok. duidelijk. Nu begrijp ik waarom ik dus op geen een model router kon inloggen....
De DS kan maar 1 of 2mbit aan...

Lekker, dan donderd dus de performance van je netwerk geheel in elkaar.
Of een andere goede router kopen ;) Zoals Maxburn al zegt Sweex 8)7 Ik heb een linksys router en ik kan gewoon op volle snelheid draaien, DS, X360 gaat allemaal prima tegelijk.

Je krijgt bij Sweex waar voor je geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sterker nog, soms weten jullie dingen eerder dan wij."
Hangt er dus vanaf met wie je praat. Management weet het heus wel.
Ik heb een linksys router en ik kan gewoon op volle snelheid draaien, DS, X360 gaat allemaal prima tegelijk.
Eh, dan nog ligt het aan de DS hoor. Omdat de DS zo brak compatible is moet de router naar 1-2mbit soms, niet omdat de router per se brak is. Met WEP aan werkt de DS bij mij al geeneens meer. Ik moet echt alles uitzetten op me router, belachelijk. Zeker gezien het feit dat er elke dag 2 laptops, 1 pda en 2-4 pc's online staan wireless, verschillende merken NIC's e.d...dat werkt wel prima :)
Ik noem een mogelijke oplossing...deze oplossing werkt meestal niet want meestal ligt het niet aan die 1-2mbps.

[ Voor 95% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:29:
Modem hack zou ik wel kunnen doen, al eerder gedaan. (kan zelfs een reserve modem meenemen voor het geval dat hahaha...heb de mijne nog liggen)
Ik ben iig wel benieuwd of die modem hack uitkomst gaat bieden. Ik denk van wel maar je weet natuurlijk nooit. Want volgens mij blijft het een PPTP verbinding en die is denk ik het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Modem hack werkt zeker weten, aangezien de PC gewoon een normale ethernetverbinding opzet in dat geval. (Het modem belt in i.p.v. de PC, je bent dus ook altijd online zonder vervelend inloggen etc.) De software werkt dan prima.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 21:43

DoctorV64

Cosmopoliet

Na 2 mailtjes richting play-asia eindelijk vandaag bericht dat mijn AC opgestuurd is. Of ze hebben nu weer een voorraad of ik heb genoeg gezeurd :D 27-12 besteld en er stond 1-5 days till shipping.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Aangezien GBA games ook gewoon op de DS werken:
  • 31 maart Tales of Phantasia voor de GBA :D
Toch wel imho één van de beste RPG's van de SNES (en dat zegt wat) :9~

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:28:

Eh, dan nog ligt het aan de DS hoor. Omdat de DS zo brak compatible is moet de router naar 1-2mbit soms, niet omdat de router per se brak is. Met WEP aan werkt de DS bij mij al geeneens meer. Ik moet echt alles uitzetten op me router, belachelijk. Zeker gezien het feit dat er elke dag 2 laptops, 1 pda en 2-4 pc's online staan wireless, verschillende merken NIC's e.d...dat werkt wel prima :)
Die Sweex van die gast hierboven is gewoon brak (sommige dingen van Sweex zijn wel okay)..PUNT Het goede gereedschap is het halve werk, gaat hier dus op.
Maar idd de DS is kieskeurig, tja bewijst maar weer dat Nintendo geen online strategie klaar had voor de DS toen deze werd ontworpen, anders was de hardware wel wat meer compatible geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 17-01-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:29:
Ik wil nog versie 1.03 van de software proberen (heb eigenlijk weinig hoop dat het werkt, maar ja... you never know ;)) Maar die krijg ik totnutoe nog niet geïnstalleerd. Moet eigenlijk ook nog een keer contact opnemen met m'n provider. Maar allemaal nog geen tijd voor gehad. Beetje erg drukke periode momenteel.

Volgende maand heb ik weer meer tijd. Dan is het me ongetwijfeld nog steeds niet gelukt, dus wordt het tijd voor die game-avond. :)
GZ schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:26:
Hoe is het met je 3 sterren surrounded? Heb je ze al op alle cups op 150cc or what? :P
Haha! Nee nog niet bepaald. Ik zit momenteel muurvast bij de eerste retro-cup in mirrormode (shell geloof ik, uit mn hoofd). Die heb ik vrij probleemloos gehaald op 50, 100 & 150... dus het leek me verstandig om dan gelijk ook in één moeite de mirrormode 'even' mee te nemen. Maar dat duurt nu al bijna anderhalve week. ;) Ook eigenlijk te weinig tijd voor gehad, maar toch. Ik haat mirrormode. Helemaal bij de retro cups. Die snes banen zitten echt in mijn onder-onder-onder-onder-bewustzijn opgeslagen onderhand. Het is echt vreselijk irritant dat het nu in ineens niet meer klopt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 17-09 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

Captain N schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:26:
Ik ook. Een "Wat je zou kunnen proberen als je WiFi-verbinding niet werkt."-gedeelte zou handig zijn :)
goed, de sweex router blijkt het dus ook te hebben. Stem ik nogmaals voor opname in de TS over dit vage 1/2 mbit probleem. Want het is gewoon niet iets waar je zelf aan denkt (het slaat natuurlijk ook gewoon nergens op).

[ Voor 38% gewijzigd door bonzz.netninja op 17-01-2006 09:58 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.