Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.462 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik wil nog versie 1.03 van de software proberen (heb eigenlijk weinig hoop dat het werkt, maar ja... you never know
Het werkt gewoon niet met PeePeeTeePee.
Maar idd de DS is kieskeurig, tja bewijst maar weer dat Nintendo geen online strategie klaar had voor de DS toen deze werd ontworpen, anders was de hardware wel wat meer compatible geweest.
Daar ben ik het dus ook weer niet mee eens. Ik vind het kut maar voor Nintendo was het een bewuste keuze om stromverbruik laag te houden. Die strategie is niet zomaar bedacht hoor. Boendien heeft Nintendo zowel de SNES als N64 en volgens mij ook de NES online gehad in J. Hiernaast is een online community bouwen echt niet zo moeilijk :) (Ik bedoel..alsof Xbox live zoveel moeite kost om te ontwikkelen)

[ Voor 72% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2006 10:58 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:15:
Heb m'n 42,1" Sea Bass ingeleverd en daarmee een
spoiler:
Nintendo Bench
gewonnen. Yay :+

[...]
Zag dat jij geen friend code hebt ingevoerd voor ACWW, hoe zit dat? :P Dat Surrounded er niet in stond vond ik ook al raar, tot ik me bedacht dat z'n wifi nog steeds niet werkt, balen zeg. Voor de rest wat posters hier toegevoegd. Binnenkort de poorten maar eens openzetten (nog geen idee hoe dat werkt).
Nou D³ heb mijn ACWW code nu toegevoegt dus je kunt me toevoegen. :) Ik heb mijn poorten opstaan dus. :) Wel netjes houden he niet gelijk de hele boel leegplunderen. :P

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 17-01-2006 12:54 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Dalijk maar eens kijken hoe mijn nieuwe verdieping eruit ziet. Gisteren met de hulp van Pollo eindelijk mijn 298000 hypotheek afgelost.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jammer dat je die hypotheek niet kan vaststellen in een gesprek ofzo :D Gebaseerd op je inkomen hahaha.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

schnumi schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:54:
Nou D³ heb mijn ACWW code nu toegevoegt dus je kunt me toevoegen. :) Ik heb mijn poorten opstaan dus. :) Wel netjes houden he niet gelijk de hele boel leegplunderen. :P
Yay! :) Heb net ff gekeken maar er stond niemand in de lijst van friends waar ik heen kon, dus je poort zal wel dicht staan (of misschien heb ik toch je town naam nodig). Zal wel ff in IRC gaan idlen, als je vandaag nog je poorten opent geef dan daar even een schreeuw dan kom ik langs.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Zeer vet:

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/1/1609133426.jpg

Maar erg nietDS, meer een Cube box. Maar het blijft VET.

[ Voor 32% gewijzigd door S2S op 17-01-2006 16:41 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nice, maar hoezo niet-DS? Is er maar 1 soort DS game dan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:16:
Nice, maar hoezo niet-DS? Is er maar 1 soort DS game dan ? :D
Dat weet je toch wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:54:
Daar ben ik het dus ook weer niet mee eens. Ik vind het kut maar voor Nintendo was het een bewuste keuze om stromverbruik laag te houden. Die strategie is niet zomaar bedacht hoor. Boendien heeft Nintendo zowel de SNES als N64 en volgens mij ook de NES online gehad in J. Hiernaast is een online community bouwen echt niet zo moeilijk :) (Ik bedoel..alsof Xbox live zoveel moeite kost om te ontwikkelen)
De Famicom (NES) kon een beetje online. Er was geloof ik een add-on uitgebracht waarmee je je bankgegevens kon regelen oid. De SNES had de Satellaview, waarmee je dingen kon downloaden via een satelliet tijdens uitzend-uren. Niet echt internet, en je kon ook niet tegen elkaar spelen. In de US wel met een paar spellen via Xband, wat alleen dan weer niet door Nintendo was gemaakt. MK(2?) was een van de spellen die je online kon doen, en werkte een beetje vergelijkbaar met Xbox Live. De N64 kon je online mbv de 64DD. Daarmee kon je connecten naar de Randnet Online service met een modem die je in je N64 kon pluggen. Maar echt online gave dingen doen kon je er ook niet echt mee volgens mij. Een beetje chatten met je buddies, maar dat is het wel zo'n beetje. Dus ECHT online ervaring, als in massaal tegen elkaar gamen, heeft Nintendo toch echt nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 17-01-2006 17:38 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De SNES had de Satellaview, waarmee je dingen kon downloaden via een satelliet tijdens uitzend-uren.
Beursinformatie was dacht ik ook te bekijken :) Ik zei ook niet dat Nintendo ervaring had met massale online game community's maar goed..ze weten wat het is. Daarnaast word er echt zo overdreven over het opstarten van zoiets. Je hebt alleen een bak met geld nodig :) Expertise koop je in, helemaal aangezien dit niet Nintendo's core business is.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, er waren nog een aantal andere applicaties. Voor de Super Famicom bestaat ook een game, Derby Stallion (populaire paardenracegame in Japan), waarvoor je een add-on kon kopen waarmee je weddenschappen naar een centrale kon sturen. :) En hoewel ze dus wel online ervaring hebben, is het natuurlijk wel iets heel anders dan een online gamende community. Maar zoals je zegt, ik zie ook niet echt in hoe dat iets heel gaafs zou kunnen belemmeren. Je kunt bij de concurrent kijken wat wel en niet werkt. Je kan daar juist je voordeel mee doen lijkt me...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:54:
[...]
Het werkt gewoon niet met PeePeeTeePee.
Oh okee. Dus dat weet je wel zeker nu? :'(

Hadden ze best op de verpakking mogen zetten. (Niet dat ik het dan had geweten, maar toch. ;) In principe voldoet m'n computer aan alle systeemeisen zoals ze op de verpakking staan).

Ik zal planet deze week 's mailen. Maar het zal wel niet zo eenvoudig zijn dat zij alleen maar ergens iets aan hoeven te vinken en dat het dan in orde is. ;) In februari moet die game-avond er maar eens komen dan. :)

En dat metroid-doosje vind ik niet echt vet. Ook niet echt lelijk maar... tsja... beetje gewoontjes. Ik vind de hoesjes van Fusion en Zero Mission mooier. Gewoon één duidelijk schilderij, niet zo'n laffe collage. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hè, dat gezeur elke keer weer op die boxarts.. :P
Deze is gewoon vet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ga binnenkort drie weken naar het buitenland en ik verwacht me daar helemaal gek te vervelen.
Welke NDS game moet ik dan meenemen? Ik heb al:

Mario 64
Polarium
Zookeeper
Mario Kart DS
Animal Crossing: Wild World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Deddiekoel schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:48:
Ik ga binnenkort drie weken naar het buitenland en ik verwacht me daar helemaal gek te vervelen.
Welke NDS game moet ik dan meenemen? Ik heb al:

Mario 64
Polarium
Zookeeper
Mario Kart DS
Castlevania is in ieder geval een aanrader. Één van de beste DS games van dit moment.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Niks daarvan.. Phoenix Wright ! (Heb Castlevania nog niet gespeeld.. staat op de to-buy list :P)
Ik heb ’m gisteren uitgespeeld. Elke dag een stuk spelen. Heeft toch wel een tijd geduurd.
Goeie humor, leuk verhaal, goede prijs, lekker lang.

Dikke aanrader.

EDIT: Waar ga je heen dat je verwacht je zo te gaan vervelen :?

[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 17-01-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:08:
Hè, dat gezeur elke keer weer op die boxarts.. :P
Haha, ja sorry. :p Is altijd een beetje obsessie van me. Ik vond die geschilderde hoezen vroeger altijd zo prachtig.
Deddiekoel schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:48:
Mario 64
Polarium
Zookeeper
Mario Kart DS
Je hebt de belangrijkste al denk ik.
Maar Meteos is ook wel leuk. Advance Wars. Castlevania. The usual suspects eigenlijk. ;) Dat zijn denk ik ook wel spellen waar je een tijdje zoet mee bent.
En ik weet niet wanneer je precies vertrekt, maar op 27 januari verschijnt natuurlijk Mario & Luigi. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ok, ik heb de knoop doorgehakt en ga morgen een Mario Kart Pack halen :).
Nu maar hopen dat m'n router(s) lief zijn :P.
Morgen zal ik wel posten of en met welke van de 2 (of met beide) het werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mario & Luigi inderdaad !
Ben er gisteren net aan begonnen en het ziet er tot nu toe allemaal erg goed uit.
Moet Nintendo tegenwoordig in zoveel mogelijk spellen 1337-speak stoppen of wat ?
Phoenix Wright had een character die 'hip' sprak en nu gelijk in het begin bij M&L ook.
Hoop niet dat het een lange trend zal zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ds revision is here: hihihihihihihihhi

Afbeeldingslocatie: http://hideos.mine.nu/ds.png

Afbeeldingslocatie: http://hideos.mine.nu/wth.png

Afbeeldingslocatie: http://hideos.mine.nu/hmm.png

Knopies weg...tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 18-01-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
NEEM ONS NIET IN HET OOTJE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Dat doe ik ook niet ;) Dit is echt! ....een primeur hier, het heeft verband met het floor vision rumor. Ik verwacht dit nieuws later op de dag of deze week ook op andere sites

Afbeeldingslocatie: http://www.kyoto-np.co.jp/static/2006/01/17/P2006011700261.jpg

Ik denk dat dit het is wat lik-sang bedoelde.

[ Voor 32% gewijzigd door S2S op 18-01-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:48:
Ds revision is here: hihihihihihihihhi
Maar wat is het? Waar is die vloer? Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
wat de TERING?
gewoon een DS zonder knoppen :|
Heb je lekker veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Lijkt meer op een tech demo dan iets voor het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Dit moet je eens zien!

Nintendo Floor screen (filmpje)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
* apNia bedwingt traantjes van geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat floor screen filmpje is dik een jaar oud en nog niet zo lang geleden hier al gepost. Gewoon een mooi reclamebord/vloer..boeie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 18-01-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto's zijn genomen in Shigureden, een themapark in Kyoto. Mijn Japans is niet al te best (niet aanwezig eigenlijk. ;)), maar ik maak er uit op dat Nintendo heeft meegeholpen aan een interactieve tentoonstelling. Op de vloer die afbeeldingen (gedichten? Het is blijkbaar een themapark over klassieke Japanse literatuur en gedichten), en op de DS kun je er dan meer informatie over opvragen.

www.shigureden.com
http://www.nintendo.co.jp/n09/shigureden/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia heeft Viewtiful Joe Scratch afgeprijst naar € 16,50. Mijn bestelling is geplaatst!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

OK, ik heb inmiddels een ds met mario kart, en tot mijn grote genoegen werkt m'n us robotics 8054 router perfect :D.
Ik kan gewoon connecten zonder iets extra's te hoeven doen :).
Man mario kart via WFC is verslavend :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ari3 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:52:
Play-Asia heeft Viewtiful Joe Scratch afgeprijst naar € 16,50. Mijn bestelling is geplaatst!
Argh.. ik had ’m al in mijn basket geplempt, tot ik me opeens besefte dat het de Japanse versie was.
Thanks voor de tip iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Net een goed potje MKDS gehad. Heel de tijd dicht bij elkaar, goed gebruik van items en bijzonder close finishes. Uiteindelijk net de laatste race gewonnen en zo de overall cup (1x3e, 1x2e en 2x1e geworden), spannend hoor :P

Wel vreemd dat WFC met WEP hier niet werkt, maar goed fysiek gezien zit toch niemand binnen het bereik van mn WLAN dus het kan geen kwaad.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:45:
[...]

Argh.. ik had ’m al in mijn basket geplempt, tot ik me opeens besefte dat het de Japanse versie was.
Dat is inderdaad erg jammer. :(

Ik meen me te herinneren dat de Japanse versie van Viewtiful Joe 1 op de gamecube echt extreem importfriendly was. Als in: volledig engels, alle tussenscenes, gesproken en geschreven teksten en alle menu's... geen woord japans.

Eens kijken of er ergens informatie is dat het bij de DS-versie weer zo is. :) 16 euro is echt geen geld!

Edit:
Bah, niet echt dus. :( Heb op een forum impressies gevonden van iemand die geïmporteerd heeft.
When it comes to language, the story is in Japanese text as mentioned before, but all the menus are in English, including the options page. Cut scenes are generally text based, but there are the occasional English phrase thrown about during gameplay.
Ik had het liever andersom gezien. ;) De opties kom je toch wel uit met een goede faq, het verhaal niet kunnen volgen is veel vervelender.
Whenever the scene changes angle you must push the next slide up from the touch screen. A cool idea which gets a little annoying after the while considering I don’t understand a word of what’s going on and you can't touch the screen to scroll on text.
Jammer, maar ik denk dat ik er dan toch maar vanaf zie. :'(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:58:
Die foto's zijn genomen in Shigureden, een themapark in Kyoto. Mijn Japans is niet al te best (niet aanwezig eigenlijk. ;)), maar ik maak er uit op dat Nintendo heeft meegeholpen aan een interactieve tentoonstelling. Op de vloer die afbeeldingen (gedichten? Het is blijkbaar een themapark over klassieke Japanse literatuur en gedichten), en op de DS kun je er dan meer informatie over opvragen.

www.shigureden.com
http://www.nintendo.co.jp/n09/shigureden/index.html
Nou is mijn Japans iets beter, maar ook helaas nog niet vloeiend te noemen. :P Ik heb hier even mijn woordenboek niet bij de hand, en ik ken niet alle woorden die er op die tweede link staan. Boven staat iig dat op 27-1-2006 Kyoto... open gaat. En onderin staat dat er in Shugureden... een ... game van Nintendo .. gebruikt wordt. Ik zal als ik thuis ben de missende woorden wel even opzoeken :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:41:
[...]
Ik zal als ik thuis ben de missende woorden wel even opzoeken :P
Spannend! :) Ik ben benieuwd.

Misschien is die "game van nintendo" gewoon de DS? Of lijken de tekens voor game en spelcomputer totaal niet op elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Reggie interview:
http://news.com.com/Ninte...-6028279.html?tag=st.prev

Wel een beetje een onwetende interviewer maar ja.

edit: zal wel aan mij liggen maar deze had ik nog niet gezien. Nintendo DS (Titanium)...ziet er al wat slicker uit.

Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/30895578-2-300-overview-1.gif

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 19-01-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

.KeN. schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:15:
EDIT: Waar ga je heen dat je verwacht je zo te gaan vervelen :?
Ik ga 3 weken voor mijn werk naar Mauritius. Ik verwacht daar erg lange dagen dus zal elke avond wel wat uren moeten killen (genoeg om saai te worden en te weinig om echt iets te doen).

Is Phoenix Wright al uit in europa? Lijkt me idd wel geestig!

Maar ik denk dat ik toch voor Mario & Luigi ga aangezien ik op 29 Januari vlieg. Zijn de Schiphol winkels open op Zondag? Anders moet ik op Zaterdag even mijn slag slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
Deddiekoel schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:05:
Is Phoenix Wright al uit in europa? Lijkt me idd wel geestig!
Yep. Ik zag em pas liggen bij de Makro...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:52:
Spannend! :) Ik ben benieuwd.

Misschien is die "game van nintendo" gewoon de DS? Of lijken de tekens voor game en spelcomputer totaal niet op elkaar?
Boven staat "Open op (of tot, dat weet ik niet zeker) 27-01-2006, Kyoto Sagano (een wijk in Kyoto).

Onder staat "Er worden verscheidene game technologiën gebruikt van Nintendo in de exhibition facilities (ik kan niet echt een geschikte NL vertaling bedenken) van Shigureden (betekent trouwens iets als het paleis van de motregen :+ ).

Voor game en spelcomputer bestaan naar mijn weten geen karakters, maar wordt katakana gebruikt. Dit is een klankenalfabet bestaande uit eenvoudige tekens die elk een klank weergeven en vooral wordt gebruikt om buitenlandse leenwoorden te schrijven.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

exhibition facilities
..wat dacht je van tentoonstelling / tentoongesteld (to exhibit)

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuwe DS-accessoires

Mini-DS kaart houder (2 stuks)
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl27.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl30.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl33.gif
Zoveelste tasje
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl35.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl38.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl39.gif
Schoonmaakset
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl43.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl44.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060120/ggl45.gif

Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Shigureden museum is dus gewoon een project van voormalig Nintendo president Hiroishi Yamauchi.
Former Nintendo president's poetry museum finishes construction; grand opening slated for end of the month.
Former Nintendo president Hiroshi Yamauchi is using state-of-the-art technology to bring life to a part of Kyoto's history. The Ogura Hyakunin Isshu Project Foundation, which is headed by Yamauchi, announced today that its Shigureden Museum will open on January 27. The two-story museum will be paved with 70 45-inch LCD panels that display Ogura Hyakunin Issu poem cards. The poems are used in a traditional card game, in which the host reads the first half of a poem and players must find the card with the second half. Since Nintendo started out as a company that made playing cards, Yamauchi has said the museum is a way for him to return to his roots.
gamespot
Dat maakt de hele samenwerking wel een stuk minder verrassend. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net een trailer gezien van metriod pinball op gametrailers gezien en dat ziet er best wel cool uit ondanks ik niet echt van pinball games hou maar hier beweegt echt alles in komen mosters op je af enzo is wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

DS is UK millionaire

09:45, Jan 20th by Johnny Minkley

Nintendo today landed the latest blow in its fierce handheld battle with Sony, declaring that DS sales have officially passed the one million mark in the UK.

The milestone comes after rival PSP overtook the UK DS installed base for the first time last week according to Chart-Track data. But it’s understood that the ChartTrack figures did not include Toys R Us, which has been a major contributor to the recent strong sales of the DS.

"It's been a phenomenal year for Nintendo handhelds and we're especially pleased with DS reaching this milestone,” UK marketing director Dawn Paine told MCV.

http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=725

Gaat dus lekker.

en totaal in EU:

http://www.ga-forum.com/showpost.ph...6&postcount=206
DS - 3.5 million
PSP - 2.35 million

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 20-01-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dankzij het bericht over de Pongklok krijg ik ineens inspiratie voor een simpel doch gewoon GAAF multiplayer spel voor de DS. Gewoon pongen! Of zit dat toevallig al in die cartridges waar hele verzamelingen games op staan (zag wel eens zoiets liggen ofzo, maar de cover ziet er dan zo pauper uit dat ik de hele inhoud ga wantrouwen :P )?

[ Voor 3% gewijzigd door Helsie op 20-01-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Liever nieuwerwetse pong dan :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/41031020060118_135358_13_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Dat weet ik nog zo net niet, mss is de gameplay wel bagger van deze Topspin. :+

Dan maar Pong, weet je in ieder geval dat de Gp goed is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja maar goed..ik vind pong voor dezer dagen toch echt te simpel. Wat dat betreft kan je veel meer met bv. Pacman. Een zwaar geupdate pong van maximaal 19,95 zou er bij mij wel in gaan hoor.

ps: Zelfs pong kan je verneuken..te trage beweging van de pad bijvoorbeeld :)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Overzicht Japanse hardware verkopen 2005
Afbeeldingslocatie: http://img495.imageshack.us/img495/8880/jpnhw20054kh.th.png

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Dat is ook pas de 3e keer dat die langskomt...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Inmiddels weten we wel dat de DS beter verkoopt als de PSP in japan. Hoewel dat laatste overzichtje erg mooi is. Heb ik het nu wel genoeg gehoord. Ik bedoel als het andersom zou zijn, dat de PSP constant meer verkoopt dan de DS dan hoor je er niemand over. Bijvoorbeeld waarom praten we nooit over de verkopen in engeland? Verkoopt de PSP daar beter als de DS? Ik weet dit niet hoor, maar tis gewoon een opmerking...

Anyway heb nu sinds een paar dagen Metroid Pinball :):)
Ben er erg content mee, de multiplayer is super. Echt spannend. Alleen jammer dat je maar 1 tafel kunt spelen. Verder is de bijgeleverde rumble pak wel grappig, maar niet super ofzo. Heb het spel maar geimport omdat hij hier pas over 3/4 maanden komt :O en de prijs 50% hoger komt te liggen.

Ik ga maar weer spelen want ik moet echt beter worden, omdat mn vrouw me bijna iedere keer verslaat met haar Pinky DS. Geen idee hoe ze het doet, ze speelde nooit games in haar hele leven... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Sur_G schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:38:
constant meer verkoopt dan de DS dan hoor je er niemand over. Bijvoorbeeld waarom praten we nooit over de verkopen in engeland? Verkoopt de PSP daar beter als de DS? Ik weet dit niet hoor, maar tis gewoon een opmerking...
Omdat bij de verkoopcijfers van engeland de cijfers van de Toys 'r rus (oid) (de grootste verkoper van DS in Engeland) niet meegeteld word.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sur_G schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:38:
Bijvoorbeeld waarom praten we nooit over de verkopen in engeland? Verkoopt de PSP daar beter als de DS? Ik weet dit niet hoor, maar tis gewoon een opmerking...
Die cijfers heb ik hier boven toch ook gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Dames en Heren, Jongens en Meisjes!

Wat een goed nieuws!!

Na bijna 1 maand krijg ik het volgende emailtje binnen!
Beste Geheim!,

We zijn blij je te kunnen informeren dat jouw bestelling is verzonden. Je kunt het volgnummer van het pakketje vinden in jouw account geschiedenis. Klik om direct in te loggen op onderstaande link of kopieer deze in je browser.

http://www.lik-sang.com/history.php?order_id=Geheim!

Voor het gemak zijn hier nogmaals je registratiegegevens:

Je inlognaam/e-mailadres is: geheim Je wachtwoord is: ********

Gewoonlijk duurt het afhankelijk van de bestemming voor standaard luchtpost zendingen zo'n 7 tot 20 dagen om aan te komen en voor express zendingen meestal maar 2 tot 4 dagen. UPS zendingen kunnen online gevolgd worden op www.ups.com.

We willen je graag bedanken voor je keuze voor Lik Sang, jouw Hong Kong video game export specialist en we staan graag tot je dienst bij iedere toekomstige aankoop.

Het Lik-Sang.com Team
http://www.lik-sang.com

With best regards,

Your Lik-Sang Team
Order Status Order shipped (January 21, 2006 10:42:06)

Dus tussen de 7 tot 20 kan ik ook AC-WW gaan spelen.... :9

[ Voor 3% gewijzigd door DukeN op 21-01-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Als ik een kind krijg ga ik hem/haar ook Geheim noemen.
Zal voor veel lol zorgen in het leven,

"Wat is je naam?"
"Geheim"
"Vertel nooouuu!"

Alleen daarom zou ik al een kind nemen :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Whut?! op 21-01-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

.

[ Voor 99% gewijzigd door Max|Burn op 21-01-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DukeN schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:18:
Dames en Heren, Jongens en Meisjes!

Wat een goed nieuws!!

Na bijna 1 maand krijg ik het volgende emailtje binnen!

[...]

Order Status Order shipped (January 21, 2006 10:42:06)

Hahaha shiiit man..
Een maand :D

Als ik voor AC:WW ga rijd ik even naar Savegames, koop ’m en ben binnen het half uur weer thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik heb nu ook een blauw schild ontweken door een sprongetje te maken. Hoe precies moet je me niet vragen. :p Het was meer iets dat perongeluk gebeurde. Ik vraag me af of dit echt een mogelijkheid is die in het spel is gebouwd of een glitch? De grote blauwe explosie vind nog wel gewoon plaats, maar op één of andere manier had ik er geen last van. Sterker nog, ik had de indruk dat ik er een speedboost van kreeg. :p

Ik maakte in ieder geval wél een sprongetje vlak voordat het gebeurde. Maar sinds ik er in dit topic over las doe ik dat elke keer als ik op het punt sta door een blauw schild geraakt te worden. Ik heb geen idee wat er deze keer anders was.

Het was wel erg leuk. :D
DukeN schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:18:

Gefeliciteerd! Goed nieuws, het zou onderhand ook weleens tijd worden. Veel plezier voor straks. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vanmiddag Trauma Center : Under the Knife gehaald, en tis best een leuk (en vooral origineel) spelletje. De tijdsdruk die op je operaties staan geven je in ieder geval een moeilijkheidsgraad mee, die me goed bevalt. Aanradertje, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ondanks dat Mario & Luigi uit gaat komen ben ik nog steeds niet overtuigd van die ene game die ik moet hebben voor de NDS. M&L heb ik ook op de GBA en vond hem daar wel leuk maar toch heb ik niet het musthave gevoel (GBA versie ook nog steeds niet uitgespeeld...)
Misschien dat Castlevania me meer zal kunnen bekoren, hoe is daar de replay value van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Zijn er nog mensen hier met AC:WW die mij willen toevoegen?

Mijn AC CODE = 4510-3541-1632
naam : Johnny
stad : Bravo

Is er trouwens geen AC topic waar we kunnen afspreken wie wanneer zijn deuren open heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Deddiekoel schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:19:
Ondanks dat Mario & Luigi uit gaat komen ben ik nog steeds niet overtuigd van die ene game die ik moet hebben voor de NDS. M&L heb ik ook op de GBA en vond hem daar wel leuk maar toch heb ik niet het musthave gevoel (GBA versie ook nog steeds niet uitgespeeld...)
Misschien dat Castlevania me meer zal kunnen bekoren, hoe is daar de replay value van?
Castlevania is zeer vet.

Je hebt meerdere eindes. Waardoor je verschillende dingen unlocked. Zoals:
spoiler:
de Julius mode, hard mode en boss rush.
En het is leuk om alle zielen te verzamen. En dat kost aardig wat tijd. Ik had 20:15 om de map 100% te krijgen en alle zielen te verzamelen.

* Vanitas kijkt uit naar het tweede deel op de NDS

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

OH MY GOD!
Kleine scan / screenshots maar je kan hier toch wel aan zien dat Tales of the Tempest voor de DS wel heel mooi word (voor DS begrippen iig)

Afbeeldingslocatie: http://www.ds-x2.com/images/news/jj984jj/tot16hm.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 22-01-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 14:23
MaxBurn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:54:
OH MY GOD!
Kleine scan / screenshots maar je kan hier toch wel aan zien dat Tales of the Tempest voor de DS wel heel mooi word (voor DS begrippen iig)

[afbeelding]
Had de scans al gezien ja, ziet er echt super uit! (voor zover ik kan zien).
Kan niet wachten tot hij uitkomt, is er al een releasedate bekend?

edit:

13 april.... vooralsnog alleen japanse release

[ Voor 7% gewijzigd door D3ft0n3 op 22-01-2006 21:32 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste Retro Cup gehaald in mirrormode met 3 star rating. Die ga ik nu dus echt nooit meer op die manier spelen.

Nu begonnen aan de Banana Cup (dat is toch de 2e?). Ik heb het gevoel dat dit de moeilijkste gaat worden. Donut Plains 1 is misschien wel mijn favoriete SNES-baan. Waarschijnlijk ook de meest gespeelde... ik word echt helemaal gek in mirrormode. Bijna bij elke bocht lig ik in het gras. :p Zelfs als ik me bewust voorneem om het tegenovergestelde van mijn instincten te doen (net als George... ;)) heb ik toch nog een onwijs sterke aandrang om links ipv rechts te sturen... vaag.

Frappe Snowland is ook een vreemde gewaarwording. Ik heb iedere keer de neiging om links langs het grote Yoshi-standbeeld te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

RTBravo schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:32:
Zijn er nog mensen hier met AC:WW die mij willen toevoegen?

Mijn AC CODE = 4510-3541-1632
naam : Johnny
stad : Bravo

Is er trouwens geen AC topic waar we kunnen afspreken wie wanneer zijn deuren open heeft staan?
Lees jij niks? zowel in de SP staat het vermeld, ALS in het vak, boven je bericht wat je gaat typen :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

LOL, dat soort blokken lees ik juist nooit omdat dat altijd van die standaard info in staat dat je aardig moet zijn en geen scheldwoorden mag gebruiken etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoe kan je dat weten? Je leest het nooit. Maar goed we hebben het ook ongeveer 500 maal in het topic herhaalt..

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 23-01-2006 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
MaxBurn schreef op maandag 23 januari 2006 @ 06:03:
Hoe kan je dat weten? Je leest het nooit. Maar goed we hebben het ook ongeveer 500 maal in het topic herhaalt..
pwned!

Scans zien er ziek uit :)
Ik wacht in spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik moet toch zeggen dat Mario64 DS een top game is. Heb hem kunnen ruilen tegen mijn kirby maar het is toch echt een hele beleving de game weer opnieuw te spelen. Blijft toch 1 van de beste 3d adventure games. Hij speelt ook goed met d-pad maar die touchpad functie is niks... Kom maar op met Banjo Kazooie ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Owjah ik ben echt totally pwned! _/-\o_ :/

[ Voor 8% gewijzigd door RTBravo op 23-01-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net sonic rush gekocht :) Ik wist niet zeker of het wel wat voor mij zou zijn aangezien het mij vooral veel rennen leek en weinig zelf doen, ik heb nog maar even gespeeld en daar lijkt het (helaas) wel een beetje op, al gaat het wel machtig snel :9~ Wat mij eigelijk vooral opvalt is dat het net lijkt of er geen lijn in die levels zit, je heb niet echt het idee dat je ergens heen moet, ik heb stage 1 uitgespeeld, maar ik zou echt niet weten hoe ik gelopen ben. Ligt dit aan mij?

Valt me trouwens wel op dat er maar weinig DS games zijn die ik het houden waard vind. Castlevania, quendan (echt een must have) en mariokart zijn games die ik niet weg zou willen doen, maar nfsu2, polarium en JumpSuperStars heb ik al verkocht en ik zit er ook aan te denken om mario64 en kirby weg te doen omdat ik wel zeker weet dat ik ze toch niet opnieuw ga uitspelen.

M&L lijkt me ook wel grappig (die komt deze maand toch nog uit?) maar eerst maar sonic uitspelen anders weet ik wel hoe het gaat, dan ligt 1 van de 2 straks stof te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:35:
...
quendan (echt een must have)
...
het is Ouendan 8)
btw heb ouendan van 't weekend uitgespeeld op Hard Mode. Het mooie van dit spel is dat het steeds beter lijkt te worden naarmate het moeilijker wordt...Nu maar 's aan Insane Mode beginnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Over die tempest screenshots:

Vergeet niet dat de "mindere" shots screenshots van de world map zijn. De towns etc. zien er toch echt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
hmm, net meteos binnen, ik had wel hoge verwachtigen van dit spel, maar ik vind het toch hoogst opmerkelijk dat ik na 16 minuut play time al de credits op mn scherm had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is een puzzelspel... "Uitspelen" is daar doorgaans niet echt een doel. Er zijn lekker veel modi hoor. Zat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja replaywaarde is the key lukaso-san!

WAX ON

WAX OFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:43:
hmm, net meteos binnen, ik had wel hoge verwachtigen van dit spel, maar ik vind het toch hoogst opmerkelijk dat ik na 16 minuut play time al de credits op mn scherm had...
Eer dat je het voor elkaar krijgt om in de derde "Star trip" mode "True Meteos" als tegenstander te krijgen, ben je anders toch al een tijdje bezig ! ( Ik in ieder geval, krijg die missie meestal niet rond )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ok, ik zie al in dat mijn reactie een beetje voorbarig was, maar ik vond het gewoon een beetje een vroeg moment voor een aftiteling.

Begrijp ik het goed dat je bij de story mode, telkens een verschillende planeet kunt kiezen, en die dan allemaal uitspelen? Echt duidelijk vind ik het boekje niet...

je hebt dus iig, 3 speelmodi(7 achter elkaar, steeds kiezen of random) van die elk 5 moeilijkheidsniveau's en dan telkens een planeet kiezen om mee te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik post dit vanaf mn DS via Win2DS :) VNC-achtig progrzmma waarmee je je PC wireless met je DS kunt besturen. Altijd leuk die homebrew proggies :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ik zie het, zo maar ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
hmm, heeft iemand toevallig nog de install voor de gigabyte softap? voor als je een PCI WiFi kaartje hebt? de standaard dl link doet het bij mij niet meer...

http://tw.giga-byte.com/D...n/FileList/Driver/gn-wpkg v1.5&FileExtName=zip

excuseer, ik had al een tijdje zitten zoeken, maar kon niet echt iets vinden op die gigabijt site en ook niet op google

[ Voor 20% gewijzigd door lukaso op 23-01-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Of je kijkt gewoon op de NL link..
Zoeken is ook een vak blijkbaar.. ;) (je zit op tweakers.net hoor) Zit softap functionaliteit er trouwens niet standaard in? Dit is slechts nieuwere GUI zo lijkt het.
http://europe.giga-byte.c...Driver/gn-wpkg%20v1.5.zip

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 23-01-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Whew.. net eindelijk M&L uitgespeeld.
Ben er ongeveer een uurtje of 20 zoet mee geweest.

Aanradertje :)

EDIT: Ik krijg dat Win2DS niet op mijn DS..?
Probeer het met WifiMe, maar die wil niet echt meewerken.

Hoe krijg ik het wel voormekaar ? (of wat doe ik fout ?)

[ Voor 45% gewijzigd door Ken. op 23-01-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Afbeeldingslocatie: http://www.luukvanderg.nl/getweakte_ds.jpg

hehehehe :P :D

.KeN. wat heb je voor hardware daar liggen?

[ Voor 25% gewijzigd door lukaso op 23-01-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Shit, dat ziet er vet uit :D

Hardware.. alleen een RT-kaartje.
Da’s zeker niet genoeg hè (aan het uitsteeksel in je GBA-poort te zien vrees ik al het 'ergste')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
das een gba movieplayer(25e), met cf kaartje erin.

hack je GBA movieplayer met geschikte firmware
zet win2ds.nds op je cf
installeer firmware voor ralink pci wifi kaart
laad win2ds op je ds via je gehackte GBA movieplay en firefly(wifime)
uninstall firmware voor wifi pci kaart
installeer normale firmware pci kaart
laat je wifikaart als accespoint fungeren
stel de juiste ip's in in win2ds op je ds
connect.

maar het kan ook makkelijker, als je wat meer spulletjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43

DoctorV64

Cosmopoliet

yeesssss eindelijk AC binnen :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
Mijn moeder is vandaag online gegaan met Animal Crossing. Ze vindt het dikke pret, haar naam is Elly en der stad is Maarssen. Er zijn er al 2 geweest in haar stad maar ze wist op dat moment niet hoe ze moest chatten, nu wel :P Excuses daarvoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Takahandar op 23-01-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

BLC_Twan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:53:
Mijn moeder is vandaag online gegaan met Animal Crossing. Ze vindt het dikke pret, haar naam is Elly en der stad is Maarssen. Er zijn er al 2 geweest in haar stad maar ze wist op dat moment niet hoe ze moest chatten, nu wel :P Excuses daarvoor ;)
Ik ben langsgeweest (Sander) :) Ze is al een stuk verder dan ik zag ik, wat een kast van een huis zeg. Alleen een beetje brandgevaarlijk de inrichting in die aanbouw ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:30:
[...]

Ik ben langsgeweest (Sander) :) Ze is al een stuk verder dan ik zag ik, wat een kast van een huis zeg. Alleen een beetje brandgevaarlijk de inrichting in die aanbouw ;)
hoe gaat ze dat in hemelsnaam verzekeren? Ik denk dat haar maandlasten hoger worden met zo'n dure opstal verzekering. Gaat tijden duren voordat ze haar huis afgelost heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

lukaso schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:20:
[afbeelding]

hehehehe :P :D

.KeN. wat heb je voor hardware daar liggen?
Mijn ds zegt nogal 'waiting....' nadat ik mn wepsleutel heb ingevoerd.
Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
XiN-eViL schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:29:
[...]

Mijn ds zegt nogal 'waiting....' nadat ik mn wepsleutel heb ingevoerd.
Iemand een idee waarom?
Homebrew ondersteund nog geen WEP, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:35:
das een gba movieplayer(25e), met cf kaartje erin.

hack je GBA movieplayer met geschikte firmware
zet win2ds.nds op je cf
installeer firmware voor ralink pci wifi kaart
laad win2ds op je ds via je gehackte GBA movieplay en firefly(wifime)
uninstall firmware voor wifi pci kaart
installeer normale firmware pci kaart
laat je wifikaart als accespoint fungeren
stel de juiste ip's in in win2ds op je ds
connect.

maar het kan ook makkelijker, als je wat meer spulletjes hebt.
ik heb een gba movieplayer en een cf kaartje heb ik nog meer hardware nodig ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:18:
[...]

ik heb een gba movieplayer en een cf kaartje heb ik nog meer hardware nodig ervoor?
Je hebt in principe WiFiMe of PassMe nodig (Tenzij je Firmware v4 hebt, dan heb je PassMe2 nodig, en die werkt niet met GBAMP dacht ik).

Edit: Hier staat dus hoe je je firmwareversie bepaald: http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=7961

Hier staat hoe je je GBAMP klaar maakt voor homebrew: http://www.ndshb.com/modu...ontent&pa=showpage&pid=26

[ Voor 48% gewijzigd door OppFox op 24-01-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met dat wifime hoe werkt dat precies kan je dat ook dmv de ds usb stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Met WiFiMe kan je PC met een speciale driver met je NDS comminuceren, zodat je via Download Play homebrew op je GBAMP kan starten.

Maar voor WiFiMe heb je een PCI of PCMCIA wireless netwerkkaartje nodig met een RT2500 of RT2560 chipset. Compleet lijstje vind je hierzo: http://ralink.rapla.net/ (Dus ALLEEN PCI en PCMCIA, en niet UBS oid)

Hier is nog een tutorial hoe je WiFiMe opzet, misschien dat je daar wat wijzer van word: http://www.aaronrogers.com/nintendods/wifime.php
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.