Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:54:
Ik sponsor Nintendo door direct de Lite erbij te kopen en me huidige DS te houden :D
Ik koop veel hardware online maar apparatuur met LCD schermpjes dus echt niet..te eng i.v.m. dode pixels. Heb het met me DS wel gedaan maar dat was tenminste nog in NL. Makkelijker met terugsturen etc.
hoop maar niet dat hij begint met 150 euro :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Even gerekend maar de DS Lite is tot 57,9% van de oorspronkelijke grootte geslonken. Dit is dan berekend als vierkant/rechtoekige vorm wat dus niet echt overeen komt met de vorm van de DS maar de opmerking dat de DS Lite minder dan 2/3 van de DS is klopt dus wel aardig. (2/3 van DS = 67,8%)

Toch een behoorlijke krimp.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 12:46 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:35

S2S

Nog meer info: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147494

We krijgen dus het GBA verhaal, Gba en Gba SP zijn beide nog te koop als ik me niet vergis. Nu dus DS en DS Lite, ik moet toegeven dat dit een erg slimme aanpak is. De normale DS zal in prijs zakken en zeker meer mensen aantrekken.

[ Voor 67% gewijzigd door S2S op 26-01-2006 12:59 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yens in Euro's omgerekend zoutie 119 euro moeten gaan kosten.
Ik verwacht eerder dattie hier in Europa voor 149 launchet.. :r

En hij ziet er zo goed uit.. dat ik nog zo gek ben om 'm te gaan halen ook.
Overigens verklaart dit misschien ook het tekort aan DS'en.
Een deel van de productiecapaciteit werd gebruikt voor de DS lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:10:
Yens in Euro's omgerekend zoutie 119 euro moeten gaan kosten.
Ik verwacht eerder dattie hier in Europa voor 149 launchet.. :r
Volgens mij blijft de prijs in Japan gewoon gelijk, dus dan zal dat in Nederland ook wel het geval zijn. Dus €119,- zonder spel en €139,- met spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

En dan de normale DS voor 100 verkopen...yup yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Arf, kom je net thuis van de aankoop van je DS, lees je dat er een nieuwe versie komt |:( )

Dat terzijde, dit is een historisch moment: eerste post op GoT, en (eindelijk) een DS gekocht :*)
Bij de MediaMarkt in Rotterdam gehaald (144 euri, mario kart pak). Buiten de winkel gelijk even gecheckt op dode pixels (je weet maar nooit), maar alles was in orde _/-\o_
Ik had Castlevania er bij willen kopen, ware het niet dat ik 'm nergens kon vinden (eplaza, bart smit, media markt). En om nou met alleen mario kart op vakantie te gaan..

Dus kan iemand mij vertellen of Tony Hawk American Sk8land de moeite is om te kopen?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 13:22 . Reden: [s]Wasteland[/s] |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor op vakantie zou ik eerder een avonturen spelletje als mario 64 DS of Castlevania aanschaffen. Heb zelf MK en TH vlak na elkaar gekocht, beide hebben niet echt een verhaal of avontuur dus beide zijn niet heel geschikt voor lange sessies (vind ik dan)

[ Voor 45% gewijzigd door Collaborator op 26-01-2006 13:29 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe DS ziet er wel strak uit :Y) . Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor hij in Europa komt. Ik gok/hoop zelf dat het een maandje na de launch in Japan zal zijn (dus rond begin april). Ik was eerst van plan rond maart een DS aan te schaffen, maar nu wacht ik nog maar effe :).

De grootte tekort aan DS'een is idd waarschijnlijk gedeeltelijk te wijten aan het veranderen van een deel van de productie lijn. Ook zal N nooit gedacht hebben dat het zooo hard zou gaan met de DS rond de kerstperiode denk ik.Want een tekort in de drukste tijd van het jaar is niet zo heel slim voor je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De tekorten zijn simpelweg door de buiten verwachting hoge verkopen hoor. Flink produceren van de Lite is, lijkt mij, pas na de feestdagen gedaan. Ze zouden gek zijn om welwillend productie voor de DS op te offeren en dus te weinig te verkopen.

Wel een goede opmerking van een forum poster: Zit de GBA support er nog wel in?! Krijg het idee van niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:15:
[...]
Alleen klopt dit niet echt hoor.. ;) Als je hem uitprint kan je het vast zien maar niet op je scherm :) Even een paar lijntjes trekken op een A4 geeft wel een goede indruk. Ik denk dat hij overall toch een stuk kleiner aanvoelt.
Helaas dit klopt toch echt wel. Ik kan het aantal milimeters makkelijk invoeren hoor in Fireworks ik ben niet stom.. Het is een kwestie van de 2 maten invoeren, en dan de DS 'openklappen'

Echter omdat ik in het midden heb uitgelijnt lijkt het minder groot verschil, als je het in links uitlijnt en vergroot krijg je hetzelfde plaatje als die photoshop manipulatie die eronder gepost werd namelijk. Dat is namelijk optisch bedrog (2 kleine vlakken lijken minder dan een groot vlak)

[ Voor 12% gewijzigd door Justice op 26-01-2006 13:49 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nintendo DS i meesterlijk origineel _/-\o_
wanneer komt de Lite btw uit in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:27:
Als de schermen scherper zijn, dan zullen ze dus ook kleiner moeten zijn. Meer scherpte kun je bij een LCD scherm immers alleen bereiken door de pixeldichtheid te verhogen.
Furthermore, while the physical size of the new DS is smaller (133.0 x 73.9 x 31.5mm -- the old DS was 148.7 x 84.7 x 28.9mm), the actual screen itself will remain identical in size to that of the original.
Bron. :)
MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:41:
Wel een goede opmerking van een forum poster: Zit de GBA support er nog wel in?! Krijg het idee van niet.
For starters, the new DS Lite will continue to play Game Boy Advance games as well; some users have already expressed concern that the GBA slot might have been removed from the new design in order to save money, but we can confirm that this is not the case.
Opnieuw: Bron. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 26-01-2006 13:57 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De verhoudingen kloppen wel ik bedoelde alleen dat je er niet echt een goed gevoel van de ware grootte van krijgt. Dit geld natuurlijk ook voor het plaatje met de overlappende DS'en.

ps: tijd voor een nieuw topic..

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:33:
[...]

Nintendo DS is al tijdje uit hoor vooral in Japan. Nieuwe design betekend weer inpuls voor de verkopen.
Vind 13 maanden niet echt lang; bij de GBA:SP zat er tenminste nog 2 jaar tussen...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Toch leuk om te zien hoe de discussie rond pagina 30 uitkomt: "Nee hoor! NoE en NoA ontkennen het. Tuurlijk weten zij ervan als er iets is..."

Waarmee maar weer is bewezen dat er in Japan dingen gebeuren waar niemand hier iets van weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:59:
[...]
Dit geld natuurlijk ook voor het plaatje met de overlappende DS'en.

ps: tijd voor een nieuw topic..
Oja? Je hebt toch een DS dan pak je die er bij, blijkbaar is je 3d inzicht niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Icelus schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:03:
Vind 13 maanden niet echt lang; bij de GBA:SP zat er tenminste nog 2 jaar tussen...
De GBA had verder ook vrijwel geen concurrentie. De SP was er puur om de levensduur van de GBA te verlengen en wat extra cash binnen te halen door extra interesse en mensen die willen upgraden. De DS echter heeft nu toch wel aardige concurrentie van de PSP. Een van de punten waarin de PSP beter scoort is het slickere design (ok, dat is een mening, maar ik denk dat de meeste het daar wel mee eens zijn :)). Dus even een snelle inhaalslag op dat gebied versterkt de DS z'n positie EN het levert weer extra geld op door meer interesse en mensen die de nieuwere versie weer willen kopen.
Blackbird-ce schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:06:
Toch leuk om te zien hoe de discussie rond pagina 30 uitkomt: "Nee hoor! NoE en NoA ontkennen het. Tuurlijk weten zij ervan als er iets is..."
Waarmee maar weer is bewezen dat er in Japan dingen gebeuren waar niemand hier iets van weet.
Ik was/ben het (gedeeltelijk) met je eens. En ik wil er nog aan toevoegen dat ontkennen niet per sé niet weten is natuurlijk. Het zou ook best kunnen dat er mensen binnen NoE en NoA er vanaf wisten, en lijkt me ook wel waarschijnlijk. Maar het lijkt me wat knullig als Pietje van NoE het verklapt, terwijl Nintendo het officieel naar buiten wil brengen met een statement van Iwata-sama ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 26-01-2006 14:12 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een winkel in regio rotterdam/gouda waar ze Castlevania verkopen?
(Wil 'm eigenlijk toch wel hebben voor morgenavond :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:30

Piggen

Lekker bakkie

Die game is toch al een tijdje uit? Ik neem aan dat hij dan wel algemeen verkrijgbaar zal zijn, bij Bart Smit, Free Record Shop, Futurezone etc.

Ik moet zeggen dat ik de DS Lite wel erg gaaf vind. Tel daarbij op dat ik laatst las over het spel 'Brain training', wat me erg leuk lijkt, en wellicht komt er wel eentje in huis (hoewel ik lange tijd pro-PSP ben geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

S2S schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:07:
[...]
Oja? Je hebt toch een DS dan pak je die er bij, blijkbaar is je 3d inzicht niet helemaal lekker.
Verander de resolutie van je scherm eens voor de grap naar 640*480 of 1280*1024 ofzo. Word jouw DS ook constant spontaan groter/kleiner ? (Cool mijn DS is 8 centimeter breed!) Ik zeg alleen dat de verhoudingen wel kloppen maar qua gevoel/zicht in het echt zal het gewoon anders zijn. Helemaal omdat je de dikte mist hier.

Me "3D inzicht" is overigens prima hoor.

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 10:49
Ik heb even een half offtopic vraagje.
Ben een tevreden bezitter van een Nintendo DS, maar vind de krassen op mijn DS zonde... Overal zijn hoeken verf weg, alleen maar omdat hij op vakantie in het opbergkastje van de auto heeft gelegen.

Nu weet ik dat er voor de Gameboy Advance nieuwe behuizingen te koop zijn op internet, maar voor DS ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Want ik wil aangezien ik geen garantie meer heb de behuizing gaan vervangen. Weet iemand van jullie waar je ze wel kunt kopen? Of weten jullie net zoveel als ik?

Of zou het zin hebben Nintendo eens te mailen en hun die vraag te stellen? Zouden ze bereid zijn een nieuwe behuizing tegen betaling op te sturen?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:15:
Die game is toch al een tijdje uit? Ik neem aan dat hij dan wel algemeen verkrijgbaar zal zijn, bij Bart Smit, Free Record Shop, Futurezone etc.

....
in Rotterdam viel dat dus vies tegen :/
Morgen maar even in Gouda en Den Haag kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MaxBurn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:16:
Verander de resolutie van je scherm eens voor de grap naar 640*480 of 1280*1024 ofzo. Word jouw DS ook constant spontaan groter/kleiner ? (Cool mijn DS is 8 centimeter breed!) Ik zeg alleen dat de verhoudingen wel kloppen maar qua gevoel/zicht in het echt zal het gewoon anders zijn. Helemaal omdat je de dikte mist hier.

Me "3D inzicht" is overigens prima hoor.
S2S bedoelt (neem ik aan) dat als je de grootte van het plaatje afstemt op je DS, je wel de grootte van de DS Lite voor je neus hebt ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
De verhoudingen dus, waar ik ook helemaal niet tegenin ging. Gefokt gedoe af en toe zeg. Overigens zit niet iedereen met zijn DS op het werk...
De micro is ook zo'n voorbeeld, die is echt mega klein en dat snap je pas ECHT als je hem in je handen hebt.
Het ging vooral om 16 Januari/GDC en inderdaad, er werd niets gemeld. Niemand zi dat er niets zou komen :) Een SP-achtig idee is al een hele tijd geleden door Reggie gemeld. Waar het vooral over ging was dat mensen geen DS kochten omdat ze op een SP of Lite aankondiging wachten. Dat vonden de meesten (waaronder ik) onzin. Ik zei toen al zelfs als ze NU iets melden is die DS er nog lang niet. Wat ook zo lijkt te zijn. Maart Japan, dan duurt het waarschijnlijk nog wel even voor het ding hier is. (Mei/Juni?)

[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er nu ook mediafuncties in? ik hoop echt dat nintendo iets van een playyan inbouwt. Dan zouden ze helemaal veel gaan verkopen want dan hebben ze opeens ook mediafuncties zoals de PSP.

Ik vraag me alleen wel af of de DS nu niet te klein is, Ik vond de knoppen al niet erg groot maar nu zijn ze nog kleiner. Hoop ook dat ie in de EU snel in het zwart te koop is, wit vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:21:
Ik heb even een half offtopic vraagje.
Ben een tevreden bezitter van een Nintendo DS, maar vind de krassen op mijn DS zonde... Overal zijn hoeken verf weg, alleen maar omdat hij op vakantie in het opbergkastje van de auto heeft gelegen.

Nu weet ik dat er voor de Gameboy Advance nieuwe behuizingen te koop zijn op internet, maar voor DS ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Want ik wil aangezien ik geen garantie meer heb de behuizing gaan vervangen. Weet iemand van jullie waar je ze wel kunt kopen? Of weten jullie net zoveel als ik?

Of zou het zin hebben Nintendo eens te mailen en hun die vraag te stellen? Zouden ze bereid zijn een nieuwe behuizing tegen betaling op te sturen?
en dan aan nintendo vragen of ze je initials erin willen graveren :P

je kan ook decals (stickers) kopen :P http://www.vinzdecals.com/gfx/NintendoDS/BlueMirrorO.jpg

weet niet of ik de lite versie koop want ik vond de micro ook heel erg klein te klein eerst maar in rl zien hoe hij vasthoud en eruitziet enzo 1 voordeel het beeld is beter zegt men 1 als je de games in de lite stopt ben je dan niet alle save games kwijt enzo van je andere zoals met animal crossing dan kan je weer helemaal overnieuw beginnen enzo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zou je misschien de volgende keer wat leestekens willen gebruiken? Halverwege de eerste regel raak ik nu al de weg kwijt :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
ik zal wel ff nieuw topic aanmaken.. hold up girls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 10:49
Ik wil de decal stickers juist vermijden. Gedoe met waardeloze stickers erop te prutsen...
Iemand anders die misschien een wat nuttigere reply heeft?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Deel 13 Het Nintendo DS Topic Deel 13

met een kleine aditie onderaan de startpost over de nieuwe DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

sorry me in de war met gc topic. Edit :)

[ Voor 90% gewijzigd door Max|Burn op 26-01-2006 15:01 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.