Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het volgende dilemma:

Kan iemand mij vertellen wat de levensduur van een Micro is, in de zin van: Tot wanneer zullen er nog nieuwe games voor de advance uitkomen? Ik dacht dat ik eruit was en een gameboy Micro zou kopen, maar ik ben weer aan het twijfelen gebracht. Als ik een Micro (ca. 95 euro) plus een goede game (ca. 40 euro) koop, ben ik ongeveer 135 euro kwijt. Nu heb ik gezien dat je voor bijna hetzelfde geld een Nintendo DS kan kopen incl. de game Mario of Nintendogs. Echter, vandaag las ik dat er weer een vernieuwde Nintendo DS aan zat te komen. Mijn vraag is dus: Wat kan ik het beste doen?

Zin om nog veel langer te wachten heb ik niet, evenals het feit dat mijn budget niet meer dan 140 euro bedraagt.

Voordelen Micro:
- Relatief nieuw
- Maakt zijn naam handheld meer dan waar

Nadelen Micro:
- Hoe lang zal het nog duren eer er geen nieuwe Advance gamen meer gemaakt zullen gaan worden?

Voordelen DS:
- Meer toekomts gericht
- Betere graphics, mooier geluid etc.

Nadelen DS:
- Er verschijnt weer een nieuw model binnenkort

Nou, zeg het maar, ik weet het in ieder geval niet meer...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

In één topic dezelfde post plaatsen is genoeg hoor... :Z

Het komt neer op OF DS games maar wat minder fancy en compact OF niet de mogelijkheid om DS games te spelen. Ik zou zelf voor die wat smoothere looks niet over hebben dat ik geen DS games kan spelen. Maar smaken verschillen natuurlijk. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

@J0ost, GBA micro: mooi apparaatje en er zijn al honderden GBA games :)

Wil je iets anders, ga dan voor de DS. Kan je ook nog GBA games op spelen en de gameplay is bij sommige games echt vernieuwend. Ook leuk van de DS natuurlijk dat je online kan....

Ligt helemaal aan jezelf... ik zou voor de DS gaan :) maar ja, dat ben ik.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:08:
[...]

man ik heb diep respect voor jou :) Ik heb sinds een aantal weken ook een DS gekocht (mario kart pack) en laatst ook CV erbij gehaald. Echt een geweldig spel tot nu toe, al heb ik wel wat vloek momentje gehad. Wat mij zowiezo opvalt met de DS spellen die ik heb dat ze allemaal zo ontzettend veel speeltijd hebben (Canvas curse, MK, CV en AW). Nu nog een paar leuke rpg's en ik ben een gelukkig mens
Ik heb er 20:15 over gedaan om alles te halen (Dus 100% map en 100% souls). En het heeft me gewoon moment verveeld. Het blijft gewoon leuk om dmv souls je wapen te upgraden. Want ze zien er echt vet uit als je ze op het laatste "level" krijgt. Maar ook gewoon de soul powers zijn vet. Ze hebben er echt heel veel tijd in gestoken om dat allemaal te bedenken. En dan wil ik het ook allemaal zien. :)

De Julius mode had ik in iets van 4 uur gehaald.
spoiler:
Het is enkel wel jammer dat je niet een echt "beloning" krijg als je het uitspeeld. Behalve de eindbaas dan. Die is wel heel vet. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nadelen DS:
En dat is een nadeel?! Is de DS oude stijl dan ineens minder leuk.. ?..

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, in zoverre dat ik dat met een redelijk 'log' ding zit, terwijl er alweer een nieuw model is welke veel handzamer is o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het kan nog wel een half jaar duren voor dat ding er is. "nieuwe" toekomstige produkten hebben bij mij nog nooit een koop in de weg gezeten.. Er komen altijd betere TV's, PC's, Auto's, bananen, fietsen, tafels, lampjes, condooms en weet ik wat uit..dan maar helemaal nooit iets kopen ? :)

Vind je handzaamheid belangrijk neem een Micro, zo niet neem dan een DS. Uiteindelijk moet je toch zelf kiezen.. Zelfs als er op DIT moment geen nieuwe GBA games meer uitgebracht worden: Er zijn er zoveel dat je over 10 jaar nog niet klaar bent...

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 08-01-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MaxBurn schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:11:
[...]
Ik wilde net zeggen :P

Maar goed, als je het komen van een nieuw model als een geldig argument vindt meewegen om het oude niet te kopen (je noemt het tenslotte als nadeel), dan kun je nooit wat kopen. Het zou mij pas een relevant nadeel lijken wanneer de opvolger van de DS eraan zit te komen (als in: volledig nieuwe console).

Ik vraag me ook af hoeveel mensen hier tegen je gaan zeggen dat je een micro moet kopen... Je post tenslotte in het DS topic, waar volgens mij toch veel mensen zitten die een DS makkelijk 130 euro waard vinden en die keus voor de DS allang gemaakt hebben. En in een aantal huishoudens hebben zelfs de man én de vrouw ieder een eigen DS. Dus tsja... ;) (Ik noem geen voorbeelden natuurlijk van dergelijke nerd huishoudens... O-) )

En de DS log??? Ach ja, da's een mening, denk ik dan maar...

[ Voor 6% gewijzigd door Helsie op 08-01-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Lijkt net of er volgende maand een nieuwe DS in de winkels ligt zo werd er hier gepraat. Volgens mij is er nog helemaal geen officiële aankondiging van Nintendo (of ik heb iets gemist). Ze zijn er wel mee bezig maar totdat we meer horen is er geen peil op te trekken wanneer dat ding uitkomt natuurlijk. "Er komt een nieuwe DS". Joh. Zeker nu de DS het zo goed doet kan ik me voorstellen dat Nintendo het uitbrengen van een verse DS uitstelt om wat achter de hand te hebben mochten de verkopen wat inkakken.

Op z'n vroegst lijkt mij een aankondiging/onthulling op de komende E³ mogelijk. Dat is in mei. Tel er nog wat maandjes bij op (GBmicro werd pas een halfjaar na de E³ onthulling hier uitgebracht) en je bent zo 10 maanden verder.
En dan blijkt dat ze GBA support er hebben uitgesloopt ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat zei ik dus..minimaal een half jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:57:

Kan iemand mij vertellen wat de levensduur van een Micro is, in de zin van: Tot wanneer zullen er nog nieuwe games voor de advance uitkomen? Ik dacht dat ik eruit was en een gameboy Micro zou kopen, maar ik ben weer aan het twijfelen gebracht. Als ik een Micro (ca. 95 euro) plus een goede game (ca. 40 euro) koop, ben ik ongeveer 135 euro kwijt. Nu heb ik gezien dat je voor bijna hetzelfde geld een Nintendo DS kan kopen incl. de game Mario of Nintendogs. Echter, vandaag las ik dat er weer een vernieuwde Nintendo DS aan zat te komen. Mijn vraag is dus: Wat kan ik het beste doen?

Zin om nog veel langer te wachten heb ik niet, evenals het feit dat mijn budget niet meer dan 140 euro bedraagt.

Voordelen Micro:
- Relatief nieuw
- Maakt zijn naam handheld meer dan waar

Nadelen Micro:
- Hoe lang zal het nog duren eer er geen nieuwe Advance gamen meer gemaakt zullen gaan worden?

Voordelen DS:
- Meer toekomts gericht
- Betere graphics, mooier geluid etc.

Nadelen DS:

Nou, zeg het maar, ik weet het in ieder geval niet meer...
Is geen dilemma denk ik. Ik had de DS meteen gekocht toen ik hoorde dat je er ook GBA game sop kon spelen. Wat wil je nu meer? Voor de paar tientjes meer heb je een apparaat waar je nog wel even mee vooruit kan qua GBA en DS games. Ik vond het zelf geen dilemma in ieder geval, had bijna een SP gekocht, ben blij dat ik gewacht heb. Ik zou overigens zelfs nog eerder een SP gekocht hebben dan een micro ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de levensduur van een Micro is, in de zin van: Tot wanneer zullen er nog nieuwe games voor de advance uitkomen?
Het worden er nu al steeds minder inderdaad. Er zitten nog wel een paar interessante games aan te komen op zich. (Screw Breaker van Nintendo zelf schijnt echt iets heel bijzonders te worden. En ze hadden een paar maanden geleden ook dat cupido-spelletje in japan. Waarin je 2000 jaar de generaties van een familie volgt ofzoiets... ik hoop nog steeds dat ze die hier uitbrengen), maar hij is duidelijk over zijn hoogtepunt heen. Maar dat hoeft verder geen bezwaar te zijn, de backcatalogue is al groot genoeg om jaren mee vooruit te kunnen. :)
Uh... ja? :p
Ik heb de DS nu al ongeveer een jaar, en als er echt al over een half jaar een verbeterde versie zou verschijnen zou ik me ook nog steeds flink bekocht voelen. Als je er dan eentje wilt kopen en je leest een paar keer dat er een nieuwe versie zit aan te komen kan ik me best voorstellen dat je gaat twijfelen.

Maar je moet je niet gek laten maken. Het zijn alleen nog maar geruchten. Famitsu heeft gezegd dat ze vermoeden dat er een nieuwe handheld op de markt komt, en het zou gaan om een nieuwe versie van een bestaande handheld. Een fanatieke site is toen bij een paar speelgoedwinkels langs gegaan, en die zeiden dat als het zo is, dat het dan waarschijnlijk om de DS zou gaan.

Als je een heel geduldig mens bent JOost dan zou ik wachten tot er meer duidelijkheid komt. Maar als je gewoon deze week een nieuwe handheld wilt kopen zou ik voor de DS ipv de Micro gaan. :) De DS is echt de spelcomputer van het moment. Het ene geniale spel na het andere verschijnt ervoor, en het einde lijkt nog lang niet in zicht. De DS mag dan groter zijn en minder sexy vormgegeven. Voor de rest kan hij wel alles wat de Micro ook kan, en je kunt al die geniale nieuwe spellen er ook op spelen. Als je budget echt zo krap is lijkt dat me gewoon een betere investering. ;)
En als er over 6 maanden alsnog een nieuwe versie in de winkels ligt zal dat in ieder geval alleen maar een cosmetische make-over zijn. Kleiner, comfortabeler etc. Ze zullen echt geen nieuwe functionaliteit toevoegen, en er gaan ook geen nieuwe spellen uitkomen die alleen maar op de 2e versie te spelen zijn.

En ik zou dan gaan voor het MarioKart pack. Het klinkt alsof je de komende tijd nog geen 2e spel erbij zult kopen. Zelfs als je de grootste hondenliefhebber van Nederland was dan zou Nintendogs je nog geen wekenlang non-stop kunnen boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik las over het nieuwe opkomende design voor de DS. Wil graaaaaaaaaaag previewtje =)
Enige wat me tot dusver dwars zat over de DS waren de looks. Misschien ga ik wel zwichten =)

edit:
New DS?
An article from Famitsu tells that Nintendo is making a revision of a system. It did not specify which system but storekeepers think it is a revision of the Nintendo DS. The hardware is said to be released in the Spring of this year. So keep your hats on cause the DS might just get even better.

[ Voor 49% gewijzigd door apNia op 09-01-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

kan nog eeuwen duren appie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je korting krijgen op de nieuwe ds als je de ouwe inleverd :p.

zou je daar op ook de "oude" ds spellen op kunnen spelen en communiceren met de "oude" ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

duh? :) Anders is het geen DS meer...
Als de nieuwe komt en hij is beter heb ik gewoon 2 DS'jes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:56:
Maar je moet je niet gek laten maken. Het zijn alleen nog maar geruchten. Famitsu heeft gezegd dat ze vermoeden dat er een nieuwe handheld op de markt komt, en het zou gaan om een nieuwe versie van een bestaande handheld. Een fanatieke site is toen bij een paar speelgoedwinkels langs gegaan, en die zeiden dat als het zo is, dat het dan waarschijnlijk om de DS zou gaan.
Ik heb het stuk niet gelezen van/uit Famitsu, maar wie zegt niet dat Nintendo op de komende E3 de opvolger van de GBA(:SP) gaat laten zien? ik dacht dat Nintendo bezig was met de GBA :2 en dat dit een andere lijn zal zijn dan de DS. Want de DS is niet de opvolger van de GBA...

J0ost, ga revieuws lezen op internet, pak even de 10van de DS erbij en de top 10 van de GBA games en dan ben je er snel genoeg uit of je nu een DS wilt of een GBA... het zijn tenslotte de games die je er op moet spelen... dus, ga maar een DS halen ;)

* Dutchie! heeft (eindelijk) binnenkort ook een DS :D

EDIT: Gaat Nintendo nog demo's uitbrengen via hotspots in bepalde winkels e.d. ? ik meen dat hier sprake van is geweest poos geleden.... wat is hier van terecht gekomen?

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 09-01-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
mjah, DS blijft voor mij gewoon DS. of er nou een nieuwe versie uitkomt of niet, ik blijf trouw aan mijn ouwe vertrouwde DSje. hij mag er dan wel niet "cool" uitzien, ookal vind ik dat persoonlijk best meevallen :/ , maar een nieuwe versie kopen vind ik nou ook weer niet nodig. hetzelfde met een PC. vandaag koop ik het nieuwste van het nieuwste. pentuim 7 met 3 gig geheugen (ik doe maar een gooi :P ), morgen komt de pentuim 8 uit, die ga ik dan toch ook niet kopen. dan blijf ik bezig.

Plannen voor een Betere DS is grappig, maar veel vernieuwing zal het niet geven. je speelt er hetzelfde op en de spellen zullen er heus niet beter van worden. Mario blijft Mario. Castlevania blijft Castlevania. heel simpel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou..de DS vind ik qua ligging in de hand vrij matig. Als dat verbeterd koop ik ZEKER de nieuwe DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik vind hem juist ideaal in de hand liggen.

Dingen die ik wel graag anders zou zien:
- gewicht verlagen
- formaat iets kleiner (dump dat GBA slot maar ofzo)
- ingebouwde rumble functie, maar alleen als hij dan niet veel groter moet als zonder
- grotere ABXY knoppen
- minder krasgevoelig touch-screen
- langere batterijduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Aap schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:06:
J0ost, ga revieuws lezen op internet, pak even de 10van de DS erbij en de top 10 van de GBA games en dan ben je er snel genoeg uit of je nu een DS wilt of een GBA... het zijn tenslotte de games die je er op moet spelen... dus, ga maar een DS halen ;)
GBA games kun je ook op je DS spelen he ;) Je kan beter zeggen dat je de top 10 van de GB(C) moet vergelijken met de top 10 van de DS :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Captain N schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:44:
[...]

GBA games kun je ook op je DS spelen he ;) Je kan beter zeggen dat je de top 10 van de GB(C) moet vergelijken met de top 10 van de DS :)
Ja klopt... maar tja, hij koopt vast een GBA, voor de GBA games :p maar ging meer om de vergelijking, aantal DS games, zullen toch anders spelen dan de gemiddelde GBA game :) o.a. 2schermen funtie en/of de stylus. En dan ook nog eens de Online functie ! :D :D

Ligt de DS lekker in de hand dan de GBA : SP ? want die vind ik niet zo erg geweldig... Als de GBA : SP beter ligt (in het algemeen) ga ik daar enorm van balen .... want dan weet ik dus niet of ik nog wel een DS wil...

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 09-01-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
-Sander schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:39:

Dingen die ik wel graag anders zou zien:
- gewicht verlagen
- formaat iets kleiner (dump dat GBA slot maar ofzo)
- ingebouwde rumble functie, maar alleen als hij dan niet veel groter moet als zonder
- grotere ABXY knoppen
- minder krasgevoelig touch-screen
- langere batterijduur
ik krijg ook een beetje verkrampte handen.. PSP gebruikers hier hebben dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen last van kramp hierzo overigens. :)

Ben nu overigens bezig met Mario & Luigi: Partners in Time.

Echt een geweldig spel zeg! Geweldige humor en een leuk verhaal, leuk battlesysteem enz echt een aanrader voor iedereen hier! :)

Spel maakt overigens ook gebruik van het rumble pack alleen heb ik dat niet dus daar kan ik niks over zeggen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 09-01-2006 13:30 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de DS ook internetten toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:37:
Kan je met de DS ook internetten toevallig?
Nee is nog geen internetbrowser voor beschikbaar voor zover ik weet. :)

je kan wel online tegen elkaar gamen als het spel dat toestaat (AC:WW, Mario Kart DS en Tony Hawk zijn de enigste spellen tot nu toe).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Voor homebrew dev zijn ze nog heftig bezig met WiFi kraken.. dus browser zal voor homedev wel soon komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Niet als je veel de L/R knoppen moet gebruiken..te breed en te krampachtige houding. Hij ligt echt niet goed in de hand. Ik zou het geeneens erg vinden als de handheld groot blijft..groot is op zich lekker als ze er een organische grip in kunnen proppen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 09-01-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Om je maar helemaal over de streep te trekken ;)

http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=1649

125,- voor een Nintendogs of Mario kart Pack

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu is via webshops bestellen met hardware niet altijd perfect. Zeker niet met DS'jes en PSP's :) (dode pixels..) Gedoe om het terug te sturen enz.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 09-01-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou geen andere oplossing voor die wifi-stick in een vaste opstelling?
40 euro voor z'on ding is wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1136819013.8494.JPG&w=275
Datel heeft vandaag de WiFi MAX aangekondigd. Met deze USB stick kan je de Nintendo DS of de PSP draadloos met het internet verbinden. Het is dus een alternatief voor Nintendo's eigen Wi-Fi connector. Er kunnen maximaal vijf PSP's mee online, en alle tot dus ver gereleasde DS games worden ondersteund. De connector zal zo'n €25 kosten, en zal binnenkort in de winkel verkrijgbaar zijn.
Bron: Fok!games

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

"De stick werkt met maximaal 5 DSen of PSP's tegelijk, en zou vijf keer zo snel moeten zijn als 'gewoon' WiFi. "
Mithrandir (Gast) op 09-01-2006 17:42
Wat een strontopmerking. WifiMax is wel beter maar dat maakt voor zowel de DS als PSP echt geen hol uit hoor.(ondersteunen geen wifimax) De DS gaat echt niet sneller werken dan de 2mbps die het ding maximaal aankan. Het verschil bij de Nintendo stick is de proxy software die er bij zit...

De stick die Datel op de markt gooit is volgens mij hetzelfde als elk ander wifi stick (die van Nintendo is ook exact hetzelfde maar het heeft dus als plus de WFC software)

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 09-01-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:25

S2S

(jarig!)
Het grappige is dat de software die er bij zit verdacht veel lijkt op mn zyxel Sweex stick ;) game ik pas 1 jaar mee.....maarja het geld zal de gamers wel weer uit de zak worden geklopt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:59:
[...]

Het grappige is dat de software die er bij zit verdacht veel lijkt op mn zyxel Sweex stick ;) game ik pas 1 jaar mee.....maarja het geld zal de gamers wel weer uit de zak worden geklopt.
En die werkt ook met de DS?
En waar kan ik die halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb met kerst Splinter Cell: Chaos Theory gekregen..

Al met al, is het spel al leuker dan ikzelf verwacht had :+
Maar ik wilde een gegeven paard niet in de bek kijken ben aan de gang gegaan.

Nu zit ik in level 3 (Manhattan Streets) en na de eerste save-point kom ik bij een raam (het moet binnen een bepaalde tijd, ik heb nog 4 minuten resterend) en zodra ik bij het raam kom krijg ik een cut-scene waarbij Cambell 5 woordjes uitspreekt en ik krijg daarna gelijk "Mission Failed" |:( .

Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik fout doe, en heb het level al 5x opnieuw gedaan.. 8)7

Wie kan me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 11:11
Dit is waarschijnlijk geen goede plaats om de link te plaatsen. Maar ik wil ook niet het zoveelste topic starten. Dus met een beetje hoop van mijn kant word het aan de starter topic toegevoegd.

Er zijn de laatste tijd nogal wat MKDS clans in de maak, evenals pogingen tot tournaments en ladders. Dit van GOT zelf is een eigen systeem waar het echt om de track tijden gaat. Waar ik op richt is zoals Quake, UT en consoorten een ladder met een punten systeem waarbij punten uitgedeeld worden naar de hand hoeveelste je eindigt enz. Systeem zal nog wel uitgewerkt worden eenmaal de ladder is werkelijk is.

Dat is net het probleem, er is zo geen ladder. Daarom heb ik een ladderrequest aangemaakt bij Clanbase.

Al de mensen die dit zien zitten en/of mensen kennen die zich hierin intresseren, aarzel zeker niet te voten. Wat de ladder zal worden kan niemand op voorhand voorspellen, dus daar kan niemand op dit moment kritiek op hebben. Eerst moeten we zien dat hij er komt.

Dit kan enkel door hier te voten:
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=5719

Vanaf er meer clans zijn die zich op MKDS richten zal het automatisch ook vlotten met echte pickup chans zoals er al menigte zijn op quakenet. Wat nog meer persoonlijk contact inhoud en nog meer fun.
Lijkt mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier ook Teenage Mutant Ninja Turtles 3 - Mutant Nightmare gekocht want ik speelde zulke spellen al op de super nintendo en vond het echt gaaf, wil graag weten of het op de ds ook leuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Quedro schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:03:
Ik heb met kerst Splinter Cell: Chaos Theory gekregen..

Al met al, is het spel al leuker dan ikzelf verwacht had :+
Maar ik wilde een gegeven paard niet in de bek kijken ben aan de gang gegaan.

Nu zit ik in level 3 (Manhattan Streets) en na de eerste save-point kom ik bij een raam (het moet binnen een bepaalde tijd, ik heb nog 4 minuten resterend) en zodra ik bij het raam kom krijg ik een cut-scene waarbij Cambell 5 woordjes uitspreekt en ik krijg daarna gelijk "Mission Failed" |:( .

Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik fout doe, en heb het level al 5x opnieuw gedaan.. 8)7

Wie kan me verder helpen?
dat had ik ook best wel frustrerend

6. You Fail

This glitch occurs at random, but has happened to myself and others. Partway
through level 3 is a cutscene where you'll be crouched on boxes overlooking two
guards. After watching or skipping it, sometimes you will simply fail the
mission. There's nothing to do but reload the game. You can try to alter
where you are standing when the cutscene takes place to see if it makes a
difference.

maare ik wil het graag co-op spelen met iemand dat lijkt me wel gaaf :) heb helaas niemand in de buurt met splinter cell op de ds :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 02:06:
[...]

Maar ben jij er wel langs gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

heeft iemand hier ook Teenage Mutant Ninja Turtles 3 - Mutant Nightmare gekocht want ik speelde zulke spellen al op de super nintendo en vond het echt gaaf, wil graag weten of het op de ds ook leuk is
Nu is TMNT-IV: Turtles in Time op de SNES ook veruit de beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zijn honderden USB WiFi sticks die met de DS werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 07:48:
[...]
Maar ben jij er wel langs gekomen?
ja heb hem al een poosje uitgespeeld

spoiler:
dan krijg je lekker oneindig ammo van alles kan je lekker gaan knallen en gooien met grenades :P zoveel je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zo...een aantal nieuwe plaatjes van contact zien er toch wel erg leuk uit. Damn..ik mag wel een budget klaarzetten voor RPG's in 2006, VEEEEEL. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

schnumi schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:30:
...
Ben nu overigens bezig met Mario & Luigi: Partners in Time.

Echt een geweldig spel zeg! Geweldige humor en een leuk verhaal, leuk battlesysteem enz echt een aanrader voor iedereen hier! :)
...
Waar heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 08:53:
[...]
ja heb hem al een poosje uitgespeeld
Ik heb zelf het spel niet, maar ik vroeg me puur af of die bug dus wel omheen te werken valt ;) Anders ben je ook mooi genaaid met je spelletje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw iemand die ook in drenthe woont of in de buurt met een ds en splinter cell for een potje co-op ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:34:
Zo...een aantal nieuwe plaatjes van contact zien er toch wel erg leuk uit. Damn..ik mag wel een budget klaarzetten voor RPG's in 2006, VEEEEEL. 8)7
laten we hopen dat ze minimaal allemaal wfc ondersteunen en dat je ook gewoon singleplayer kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:25

S2S

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
[...]

En die werkt ook met de DS?
En waar kan ik die halen?
Ik heb de sweex LC 100040 en die werkt perfect met mijn X360 en mijn DS.

http://sweex.nl/product.asp?pid=412

[ Voor 23% gewijzigd door S2S op 10-01-2006 13:37 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:23:
Nu is via webshops bestellen met hardware niet altijd perfect. Zeker niet met DS'jes en PSP's :) (dode pixels..) Gedoe om het terug te sturen enz.
je kan ook naar de mediamarkt gaan en vragen of je hem mag meenemen voor 125 euro.
want ze zegge altijd dat ze de goedkoopste zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Binnen een straal van blabla meter
Aantoonbaar met folder of prijslijst
Muv webshops etc etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een hoop webshops hebben ook gewoon winkels (die dezelfde prijs hanteren) Bv. Nedgame :) (Alleen daar is ie dan weer uitverkocht en 139,-)

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

bassie..... adriaan...... help.... help..... @ robin mode

grrr!!! Net een mailtje van likmesang, bestelling van AC is vertraagd. Hij staat in backorder :| Ze wachten weer op vooraad van de leverancier. Kan ruim 2 weken duren... :'(

Maandje later komt hij hier uit! 8)7

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Back-order, wordt verzonden als het binnen is (25 Jan 2006)

:P

[ Voor 73% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

MaxBurn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:39:
Back-order, wordt verzonden als het binnen is (25 Jan 2006)

:P
aaaa... jij ook! Gelukkig ben ik niet alleen met dit probleem. Hoe nou verder met mijn leven?

Nee maar even zonder dollen. Dit is wel vervelend, lik-sang kan hier natuurlijk niks aan doen maar ik importeer voor het eerst iets in mijn leven. Gaat het gelijk niet goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee, ik heb hem op de GC..wou je gewoon even plagen... / de melding op liksang laten zien.. :)
Had eerst wat anders in me post staan maar dat klopte niet echt..vroeg me af of je de JAP versie had maar lik-sang stuurt uiteraard ook de US..die dus bovenstaande datum heeft.

Maar goed..zoals je weet verkoopt ACWW als een mudderfuckert..niet erg vreemd dus..dat het ding op is :D Gebeurt niet zo gauw bij lik-sang.

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Vlak voor de E3 was het al uitgelekt dat Nintendo er mee bezig was, maar nu is het eindelijk officiëel: Nintendo brengt binnenkort een DS versie van Tetris uit. Er zullen gameplay modes in zitten gebaseerd op Mario, Zelda en Metroid, naast het traditionele Tetris en het spel zal WFC-ondersteuning krijgen.

Hopelijk wordt dit weer een titel om aan het must-have lijstje toe te voegen.

EDIT: MetroidPrime in "Het Nintendo DS topic Deel 8"
Hopelijk betekend dat dat Metroid Dread er ook nog aan zit te komen.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 10-01-2006 19:08 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:50

DoctorV64

Cosmopoliet

Ook play-asia heeft problemen met het leveren van AC. Ik zou hem rond 2-1-2006 opgestuurd krijgen , maar geen mail gehad. Dus ik via de site mijn beklag doen, krijg ik een mail dat zij nog geen voorraad hebben aangeleverd gekregen. Bummer terwijl ik best wel uitkijk naar AC.
Heb hem voor de GC wel gescoord voor 10,71 met memcard en extraatje in seal bij de Makro 2 weken geleden.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zei het op ds-gamer.nl ook..misschien een Dr. Mario als variant erbij ?..woohoo.
The long blue bar. The yellow block. And those darn zigzag things whose images stay on your brain. These familiar Tetris shapes started a generation of video game fans.
Beetje jonge nieuwsposter?...bij mij was het toch echt 4 grijs/groentinten :P.

[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MaxBurn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:17:
Beetje jonge nieuwsposter?...bij mij was het toch echt 4 grijs/groentinten :P.
Of juist niet aangezien Tetris er al eerder was dan de GB ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DS gaat nog steeds als een tierelier in Japan. Hij wordt gewoon tegen Xbox360 prijzen daar verkocht! Er wordt gewoon $200,- betaalt voor een 2e hands.
DSes Selling for $300 in Japan

The dire DS sell-out situation in Japan keeps on keepin’ on. Stores are now selling used units for over $200 US. Yes, used units. A quick search on Yahoo Auctions shows that’s pretty much the going price for the portable. A portable with an added brain game commands more. There’s a new, pure white DS over at Amazon for about the same price as an Xbox 360. Meanwhile, EB Games seems to have plenty of DSes for a measly $129 US. There’s serious money to be made here. Even I stared at my DS for a good hour this afternoon before deciding not to auction the sucker off.
bron: http://www.kotaku.com/gam...r-300-in-japan-147585.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D³ schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:38:
[...]
Of juist niet aangezien Tetris er al eerder was dan de GB ;)
I know, maar..met blauwe en gele blokjes..?...

edit: ah wacht..was even de NES versie vergeten :) De rest (PC enz) draaide monochrome, de GB ook maar de nes zat er natuurlijk nog tussen :D Heb nooit een NES gehad (destijds echt geen geld voor..) maar heb er wel VEEL op gespeeld bij vriendjes :P Wil de NES alleen toch nog wel eens vergeten..... Overigens even opgezocht..de bar was rood..niet blauw, etc..dus..(?)

* Max|Burn ashamed

even een trip down memory lane...Wat speelde ik veel op de NES..hm..van alles SMB1-3, Duckhunt, Kung Fu, Turtles, starwars,super probotector/contra, r-type, double dragon, megaman, zelda, super mario kart. f-zero enz Weet zeker dat er meer zijn waarbij ik, als ik ze zie..meteen weer weet wat het was :D

edit2: funny.. comment over Kung Fu:
The sound in this game is great! The intro before you start has a great little jingle you will be whistling, humming, or tapping all day. The gameplay music is fantastic as well, although a little soft, it does the trick in setting the game. A neat little sound where a ninja scream occurs whenever you hit somebody which also gives this game more points.
En het ergste is..ik kan dat deuntje echt direct omhoog halen ..dum..dumdumdum..dumdumdum..dumdumdumdumdumdumdum..

[ Voor 113% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
MaxBurn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:19:
[...]
even een trip down memory lane...Wat speelde ik veel op de NES..hm..van alles SMB1-3, Duckhunt, Kung Fu, Turtles, starwars,super probotector/contra, r-type, double dragon, megaman, zelda, super mario kart. f-zero enz Weet zeker dat er meer zijn waarbij ik, als ik ze zie..meteen weer weet wat het was :D
Super Mario Kart en F-Zero kwamen toch pas echt uit op de SuperNES :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tetris pics.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v137/CanadianFonz/Games/Tetris%20DS/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v137/CanadianFonz/Games/Tetris%20DS/2.jpg

edit: ah wacht..was even de NES versie vergeten :) De rest (PC enz) draaide monochrome, de GB ook maar de nes zat er natuurlijk nog tussen :D Heb nooit een NES gehad (destijds echt geen geld voor..) maar heb er wel VEEL op gespeeld bij vriendjes :P Wil de NES alleen toch nog wel eens vergeten..... Overigens even opgezocht..de bar was rood..niet blauw, etc..dus..(?)
Tetris is voor zoveel systemen uitgebracht, C64, Amiga, Atari was allemaal kleur hoor. Er zal vast wel een versie zijn met de juiste kleurtjes ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Dyxtra op 10-01-2006 22:08 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ironx schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:00:
[...]
Super Mario Kart en F-Zero kwamen toch pas echt uit op de SuperNES :P
eh ja foutje uiteraard :D

Sowieso..tetris is bij mij gewoon heel erg verbonden met nintendo..ik weet het..vaag. Heb mega veel op de c64, amiga en atari gespeeld maar nooit tetris..wazig :) Dacht dat de nes eerste in klkeur was..guess im wrong..c64 was eerder iig. amiga later afaik.

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 10-01-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]

Op BBC 2 was een paar maanden terug een documentaire te zien over Tetris. Daarin was er een PC versie van Spectrum Holobyte te zien die in kleur was en eerder is uitgebracht dan de NES versie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dat echt screenshots voor het spel!?
Ik vind het echt ongelooflijk lelijk. Het lijkt meer op een mock-up dan officiële screens. :/

Ik weet niet waar ik moet beginnen... alles doet pijn aan m'n ogen. :p

...dat grijs gestreepte kader om het scherm linksboven.
...de foto als achtergrond voor SMB3
...schreeuwerige kleuren in alle schermen
...veel te drukke achtergronden bij de 2e onderste speelschermen
...en die SMB3-prite van mario klopt ook niet. :p
Die hoort maar uit 3 kleuren te bestaan, in Super Mario Bros 3 had Mario een zwarte broek aan. En het komt ook niet uit de allstars-versie, want daar hadden ze hem nog wat meer kleurtjes gegeven. Dus waar ze dit vandaan hebben weet ik ook niet. Ik heb exact dat plaatje pas nog na zitten tekenen als Mario Kart decal. :D Vandaar.

Ik koop het toch wel, maar ik hoop dat er nog flink wat aan gesleuteld wordt voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Wat een TERINGgraphics

verschrikkelijk... steek er verdomme tijd in stelletje luie drukknoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Het is tetris. Sinds wanneer heeft tetris goede graphics nodig. 8)7

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Even belangrijk vraagje... screen protectors, zijn die nou een must voor de DS? of doen jullie het zonder? word het scherm er lelijk van? kun je ze makkelijk verwijderen?

Wie weet hier wat antwoorden op :) kan namelijk aan een DS komen, MET screen protectors... maar weet niet zo goed of dit nu eigenlijk wel beter is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Er is nog zoiets als gevoel voor design.. die Tetrismeuk is het natuurlijk niet practisch als het barst van de toeters en bellen. Maar mooier dan dit moet zeker kunnen. Al heb je te maken met 3D gevormde blokken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:31:
Er is nog zoiets als gevoel voor design.. die Tetrismeuk is het natuurlijk niet practisch als het barst van de toeters en bellen. Maar mooier dan dit moet zeker kunnen.
Precies. :)
Zie Meteos voor hoe kleurrijk en gedetaileerd een puzzlegame eruit kan zien.
En zie Polarium voor hoe een sober design ook heel netjes en stijlvol kan zijn.

Maar dit... het lijkt wel zo'n expres lelijk ontworpen minigame uit wario ware. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Aap schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:58:
Even belangrijk vraagje... screen protectors, zijn die nou een must voor de DS?
Ja
of doen jullie het zonder?
Vrij velig, of vrij niet.
word het scherm er lelijk van?
De verschillende merken zijn niet bepaald van hetzelfde niveau...rijd een auto hard..?...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Iets zegt me dat iemand die pics gemaakt heeft en dat iemand ze in zijn photobucket heeft gestopt. Ooit een foto als achtergrond gezien in een Mario game? (Die educatieve ellende even buiten beschouwing gelaten :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 11-01-2006 09:57 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vind hem ook maar wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

fake.. heel duidelijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:17
Captain N schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:56:
Iets zegt me dat iemand die pics gemaakt heeft en dat iemand ze in zijn photobucket heeft gestopt. Ooit een foto als achtergrond gezien in een Mario game? (Die educatieve ellende even buiten beschouwing gelaten :P)
ign ook?
http://ds.ign.com/articles/680/680516p1.html

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 02:06:
[...]

6. You Fail
Ik heb het dus nog maals geprobeerd, en heb eerst voor het raam gestaan, waardoor ik dus ontdekt werkt (caution) en ben toen op de dozen gaan staan, toen liep de cut-scene wel door 8)7
Vond het jammer dat deze glitch erin zat, maar goed, al met al is het wel een leuk spel, en 3R!K wie weet kunnen we een keer co-op spelen als er een Nintendo DS tunnel voor over internet uitgebracht wordt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:39:
Het is tetris. Sinds wanneer heeft tetris goede graphics nodig. 8)7
ooit de originele arcade kast gespeeld?
blijft absoluut de beste versie met mooie gfx en mooie muziek!

jammer dat nintendo die versie niet uitbrengt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Quedro schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:44:
[...]

Ik heb het dus nog maals geprobeerd, en heb eerst voor het raam gestaan, waardoor ik dus ontdekt werkt (caution) en ben toen op de dozen gaan staan, toen liep de cut-scene wel door 8)7
Vond het jammer dat deze glitch erin zat, maar goed, al met al is het wel een leuk spel, en 3R!K wie weet kunnen we een keer co-op spelen als er een Nintendo DS tunnel voor over internet uitgebracht wordt.. :D
zou het mogelijk zijn om te tunnelen met de ds? zou wel cool zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:05:
[...]

zou het mogelijk zijn om te tunnelen met de ds? zou wel cool zijn
http://www.akkit.org/dstunnel :) (Al word het niet erg vaak geupdate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Screenshots komen van de Nintendo pers site. Ben geneigd te denken dat ze echt zijn.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

D³ schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:05:
[...]
Screenshots komen van de Nintendo pers site. Ben geneigd te denken dat ze echt zijn.
:X ik kan me niet voorstellen dat ze echt echt zijn :'( (zou echt een dieptepunt zijn)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
D³ schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:05:
[...]
Heb je een link naar deze plaatjes op de Nintendo site? (Ben te lui om te zoeken... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Helsie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:46:
Heb je een link naar deze plaatjes op de Nintendo site? (Ben te lui om te zoeken... ;) )
http://press.nintendo.com/object?id=8748

Je hebt wel een account nodig voor de pers site.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ga om promotie vragen ofzo..de stortvloed aan aangekondigde games houd niet op man ! Kan dat allemaal niet bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben ik niet gewend van Ninty :X

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ik hoopte dat het niet waar was. Maar blijkbaar zijn het echte Tetris screens... wat een terreur.. stel Japanse arbeids-kinderen ingehuurd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij is het Nintendo niet zo heel vreemd om juist dit soort games te styleren naarr regio? Zo komt het hier echt niet op de markt. (denk ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja ik hoef sowieso niet nog een Tetris eigenlijk :P

Ik wacht lekker nog ff op Mario & Luigi: Partners in Time :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wat is die kirby een lastige game... grrr!! Die single player speel je zo uit maar als je alle munten wilt behalen. Damn! Opdracht als gebruik niet meer als 100 ml inkt voor 3 munten. Dan heb je een level van ik weet niet hoe groot. 1 foutje... niet gehaalt! :'( Of speel het level uit binnen 45 seconden.... ja hoor! Moet ik soms door muren heen rammen?

Echt voor de die-hards dus. B)

edit:

en dan moet ik ook nog wachten tot eind januari op mijn AC-WW :'(

[ Voor 11% gewijzigd door DukeN op 12-01-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Van gamer.nl
Begin 2005 hield Satoru Iwata een interview met SPOnG waarin hij vertelde dat Nintendo altijd vooruit kijkt, ook als een product af is. Ze willen blijven vernieuwen en verbeteren. Zo noemde Iwata bijvoorbeeld de verbeteringen en het re-design van de Gameboy Advance SP ten opzichte van de GBA. Hij liet weten dat Nintendo ook bezig was met een re-design van de Nintendo DS.

“Some of them are actually working on improved functionality of the existing machine, with some working on a rework of the exterior design exactly in the same way they did with the transition from Game Boy Advance to Game Boy Advance SP.”

Het interview met Iwata dateert van februari 2005, maar vandaag verscheen er op Lik Sang een bericht dat zij via Nintendo hebben gehoord dat maandag 16 januari Nintendo het nieuwe design van de DS bekend zal maken. Lik Sang vermoedt dat het om de NDS: SP zal gaan.

SPOnG laat weten dat het nieuwe design van de DS kleiner zal zijn: "The new DS is expected to be...an opening square with the side-buttons and D-pad barely fitting."

Zo zou de nieuwe DS volgens SPOnG lijken op een mobiele telefoon en zal ook zo gebruikt kunnen worden. Misschien is het meest interessante aspect van de nieuwe DS wel de voice over IP functie die hoogstwaarschijnlijk mogelijk zal zijn via de Wi-Fi service. Voor ongeveer $100 wil Nintendo een DS aanbieden met volledige internet toegang en de mogelijkheid om gratis te bellen met anderen als je je naast een Wi-Fi hotspot bevindt.

Laten we 16 januari maar afwachten voor meer informatie.
We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Kom maar op, met zulke nieuwe functies haal ik er meteen eentje bij :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar alleen kleiner en krappere plaatsing van de knoppen zie ik niet zo zitten. Ligt zeker beter in de hand maar het gaat me meer om de plaatsing van L/R :(

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 12-01-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja, Spong he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het enige dat er op de Lik-Sang site staat over een nieuwe versie van de DS is dit:
Late last year Reggie Fils-Aime, chief marketing manager for Nintendo said how they've been looking into re-designing the DS ever since its launch, and last month Japan's Famitsu magazine teased us all saying they knew a current Nintendo console is getting a revision soon, but wouldn't say which one. All signs however are pointing to an NDS: SP, and here at Lik Sang too we have received word a couple of days ago from a Japanese contact stating Nintendo will have a formal announcement of the re-design on Jan 16th. Stay tuned to Lik-Sang.com to see if this turns out to be genius or bogus! Meanwhile rumors on Spong.com suggest it'll be a square clam-shell design, inspired by cell phones and allowing you to make free VoIP calls from any wireless hot spot.
Het enige dat er bij Lik-Sang bekend is is dat er een redesign van een portable systeem komt en dat deze maandag wordt aangekondigd. De enige bron die er zeker van is dat er een nieuwe DS op maandag wordt aangekondigd is Spong. Maandag krijgen we dus waarschijnlijk de officiële aankondiging van Nintendo dat er een in-car versie van de GBA komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Spong.com suggest it'll be a square clam-shell design
Gerucht is dus een vierkant design ala GBA-SP...

Als ie dan even groot moet worden als de GBA-SP ben ik benieuwd hoe klein de schermpjes dan wel niet zullen zijn. Schermgrootte zoals ie nu is vind ik juist relaxed, maar als ie kleiner moet, hoe klein wordt het onderste scherm dan wel niet?

Ik bedoel: scherm boven kan het gehele vlak gebruiken, maar het onderste gedeelte moet naast het scherm ook nog ruimte bieden aan A, B, X, Y, Start en Select-knop...

Maarja, het zijn nog roddels, alhoewel ik nu wel benieuwd ben naar het officiele persbericht met eventuele foto's/renders...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als ie dan even groot moet worden als de GBA-SP ben ik benieuwd hoe klein de schermpjes dan wel niet zullen zijn.
Even groot als nu. De GBA-SP schermpjes zijn ook even groot als die van de GBA. Zou ook niet echt handig zijn i.v.m. resolutie e.d....

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 12-01-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Versie 1.03 van de WiFi software is uit!

Deze link komt van Nintendo.nl!
Hebben ze snel gedaan!

Changelog is interessant:
In deze versie zijn de onderstaande problemen van versie 1.02 verholpen:

1. De foutcode wordt nu afgebeeld als er zich een gedeelde Internet verbindingsfout voordoet.
2. Het probleem dat fout code 51303 veroorzaakte is nu verholpen.
3. Het probleem dat zich voordeed tijdens het verbinden met het Internet is verholpen.
4. De instellingen worden nu als standaard waarden ingesteld als er zich een gedeelde Internet verbindingsfout voordoet.
5. Het volgende probleem is verholpen: als de gedeelde instellingen niet werken wanneer het WAN IP adres 192.168.0.x is, dan wordt het IP adres 192.168.2.1 en de installatie stopt automatisch.

Correcties die vóór versie 1.03 zijn gedaan:

1. De gedeelde Internetverbindingsfout, die ontstond tijdens de installatie van de versie met de vooraf geïnstalleerde drivers, is verholpen
2. Het probleem waarbij een programmafout ontstond zodra het registratieprogramma opnieuw gestart werd, is verholpen.
3. Het probleem waarbij een niet verbonden adapter voor een te zware belasting van de CPU zorgde, is verholpen.
Staat er nu bij mij op. Installatie ging traditie getrouw weer eens niet in 1 keer goed. Maar hij draait wel prima nu. Op mijn laptop ging alles trouwens wel erg soepel, komt wellicht omdat er een engelstalige windows op staat....

[ Voor 84% gewijzigd door Deddiekoel op 12-01-2006 23:12 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.