Verwijderd
heiligschenner!!! hoe durf je zoiets te zeggen !!!Oscar Mopperkont schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:31:
...laagdrempelige partygameracer...
bedankt voor de tipari3 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:55:
De nieuwe Play-Asia weekaanbieding, Mawashite Koron (€12,70), is een aanrader. Dit is de opvolger van het bekende speelhalspel Cameltry dat ook als port verkrijgbaar was op de SNES. Je stuurt een bal langs obstakels in een doolhof door het doolhof te laten draaien. Zeer vermakelijk!
Wat een game erg goed maakt, is als je als speler zelf veel invloed hebt op het spelverloop, en als er iets fout gaat, dat het dan ook jouw schuld is, en niet dat je gewoon pech hebt dat de nr2 net dat blauwe schild moest krijgen.
dat vind ik nl wel een beetje jammer aan mariokart, wat het soms gewoon frustrerend maakt en dan gaat ie gewoon uit bij mij.
met het snaken kun je er zelf ook nog goed in worden, wat het al een stuk leuker maakt.
dat is echt belachelijk, het is meestal wel zo dat mensen die het spel goed kunnen/kennen die beginners inmaken heVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:10:
Ik heb nog niet het genoegen gehad om MK DS online te spelen, maar als ik die verhalen lees dan lijkt me het inderdaad stom om telkens te worden ingemaakt door mensen die het spel en alle functies om sneller te gaan van buiten kennen!
[ Voor 34% gewijzigd door lukaso op 04-01-2006 12:29 ]
Verwijderd
Idem voor mario kart eigelijk, doe dan ook de extra drift boost, er houd toch niemand je tegen om het te leren?
Idd, als je er niet tegen kan dat je door een spel te oefenen betere skills krijgt dan kan je beter dobbelstenen gooien.
Dat is nou juist een van de punten, dat KAN je niet kiezen, je wordt gewoon op een hoop gepleurd. Ook dat hele Rivals werkt niet echt wat dat betreft.Maar goed iedereen moet het spel natuurlijk spelen op de manier dat ze het het leukste vinden. Als je het vervelend vind dat anderen de hele tijd snaken, dan moet je gewoon andere tegenstanders zoeken en niet tegen die mensen gaan rijden. Kan me voorstellen dat als je het eenmaal goed kan je daar weer de uitdaging ziet om het zo goed mogelijk te kunnen en dus te gaan racen tegen mensen die het ook zo spelen.
Enniewee, ik kan wel een beetje boosten, in bochten enzo gaat het best, maar op rechte einden bak ik er niks van, ik VERLIES dan zowat snelheid.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het heeft te maken met gasten die lame acties uit halen om te winnen. Dingen die wel kunnen, maar die je normaal niet doet: normaal drift je niet zigzaggend over de weg, normaal ren je niet bunnyhoppend door een veld...MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:04:
Je kan wel zeggen dat snaken lame is maar uiteindelijk komt het er op neer dat geeneen online game leuk is als er grote niveau verschillen zijn. Het heeft gewoon niets met dat snaken te maken want tot nu toe heb ik dit met elke multiplayer of online game al meegemaakt.
[/offtopic]
Ik verwacht ook niet dat jij dat gaat vatten, want schijnbaar hou jij van lame trucjes, ieder z'n pleziertje...
Overigens snap ik niet wat je nou loopt te janken: MK heeft geen chatfunctie, dus niemand KAN klagen als je weer eens met je lame trucjes bezig bent....
Haters everywhere but I don’t really care
Uhm? NORMAAL racen misschien?MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:12:
@Matthijst: Je vroeg trouwens of iemand dat nog wel leuk vind, 300-0 score e.d. Nee..het is niet leuk om zo makkelijk te winnen maar wat moet je anders?
Maar ja, dan ziet het er zomaar in dat je op 300-1 komt te staan...
NINTENDO LEVERT EENVOUDIGE, VEILIGE EN GRATIS* Wi-Fi GAMING SERVICE Nintendo bundelt krachten met T-Mobile voor lancering van de Nintendo Wi-Fi Connection in Nederland 4 Januari 2006 – Met de release van Mario Kart DS brengt Nintendo sinds 25 november 2005 baanbrekende in-game Wi-Fi-technologie. Vanaf vandaag wordt deze service gesteund door een overeenkomst met de draadloze aanbieder T-Mobile Netherlands. De lancering van de Nintendo Wi-Fi Connection betekent dat Nederland een bijzondere stap voorwaarts maakt met het spelen van videogames. Nu kan iedereen altijd spelen tegen vrienden en familie, die zich overal ter wereld kunnen bevinden. Eenvoudig, veilig en misschien nog wel het mooiste, helemaal gratis*. Om er zeker van te zijn dat iedere bezitter van een Nintendo DS echt overal ter wereld tegen andere spelers kan spelen, zijn er drie mogelijkheden om verbinding te maken met de Nintendo Wi-Fi Connection: 1) Gamers kunnen één van de ruim 600 T-Mobile Wi-Fi hotspots gebruiken die over Nederland zijn verspreid. Deze zijn onder andere te vinden in hotels, wegrestaurants, congres- en vergaderlocaties, vliegvelden, benzinestations, alle McDonald’s restaurants, bars en grand cafés. Spelers kunnen de dichtstbijzijnde hotspot vinden door naar www.nintendowifi.nl te gaan en daar hun stad en postcode in te voeren. (De volledige lijst met hotspots staat binnen nu en 2 weken op de site). 2) Nintendo zal ook Nintendo Wi-Fi toegangspunten installeren bij een aantal grote videogame-verkooppunten in Nederland, waardoor klanten meteen in de winkel van de verbinding gebruik kunnen maken! 3) Gamers die beschikken over een breedband internetverbinding kunnen thuis gebruik maken van de gratis*, eenvoudige en veilige Wi-Fi gaming service. Het enige wat nodig is, is een Wi-Fi toegangspunt, zoals een draadloze Wi-Fi-router en een actieve breedband internetverbinding. Als iemand niet beschikt over een draadloos toegangspunt, kan een Nintendo Wi-Fi USB Connector worden aangeschaft (verkrijgbaar vanaf 25 november voor een verwachte verkoopprijs van 40 Euro). Deze connector kan in de USB-poort van een PC worden gestoken en biedt Wi-Fi-toegang via een bestaande breedband internetverbinding. De Nintendo Wi-Fi gaming service is gratis* – er hoeft geen tarief of abonnement betaald te worden voor het gebruik van de online games. Het is ook zeer eenvoudig te gebruiken. Spelers kunnen simpelweg hun game aanzetten en kiezen voor Wi-Fi. Er zijn geen ingewikkelde menuschermen en er hoeven geen of weinig gegevens te worden ingesteld. Minstens zo belangrijk is het feit dat de Nintendo Wi-Fi Connection gamers een veilige omgeving biedt. Spelers kunnen ervoor kiezen om alleen tegen hun vrienden te spelen of tegen mensen met overeenkomstige vaardigheden, zonder bang te hoeven zijn om lastig te worden gevallen. Spelers hebben in Mario Kart DS geen directe communicatie met elkaar, er wordt anoniem tegen elkaar gespeeld. Hierdoor kunnen er geen persoonlijke gegevens of ongewenste opmerkingen worden uitgewisseld. “Nintendo heeft een revolutie ontketend in de wereld van online videogames met de lancering van de eerste Wi-Fi game voor de Nintendo DS. Bezitters van een DS kunnen gemakkelijk gebruik maken van de Wi-Fi-mogelijkheden van Mario Kart DS, inclusief alle fun en veelzijdigheid van deze game. Het is Nintendo’s doel om een Wi-Fi game-omgeving te creëren die DS-bezitters aanmoedigt om de Nintendo Wi-Fi Connection te gebruiken zonder de kosten, instellingsprocedures of psychologische barrières die ze kunnen tegenkomen bij andere vormen van Wi-Fi gaming. De Nintendo Wi-Fi Connection biedt iedereen die van videogames houdt een goede reden om voor het eerst gebruik te maken van Wi-Fi gaming”, zegt Jim Merrick, Senior Marketing Director, Nintendo of Europe. “Als onderdeel van onze strategie om de marktleider te worden in mobiele breedbanddiensten, levert T-Mobile het grootste hotspotnetwerk in Nederland. Nintendo DS gamers kunnen al deze hotspots gebruiken om via Wi-Fi Mario Kart DS te spelen en het op te nemen tegen spelers over de hele wereld. Nintendo en T-Mobile voegen een nieuwe en geweldige online dimensie toe aan mobiel gamen. Ik kan me voorstellen dat met name de TMobile HotSpots bij alle McDonald’s restaurants in Nederland de favoriete ontmoetingsplek zullen zijn voor Nintendo DS gamers die een nieuwe uitdaging zoeken”, zegt Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile Netherlands. Nintendo is in onderhandeling met andere grote internet-providers in Europa om ervoor te zorgen dat alle Nintendo DS-spelers gratis gebruik kunnen maken van Wi-Fi hotspots voor het online spelen van de Mario Kart DS videogame. Nintendo DS is het eerste Nintendo-systeem dat gebruik maakt van de Nintendo Wi-Fi Connection. Dezelfde dienst zal worden gebruikt voor Nintendo’s volgende tv-console met de codenaam Revolution. De lancering van de Nintendo Wi-Fi Connection valt samen met de komst van één van Nintendo’s populairste franchises: Mario Kart DS. Mario Kart is de eerste van een lange reeks Nintendo-titels die de mogelijkheden van Wi-Fi optimaal zal benutten. Op 18 november heeft Activision ook een spel uitgebracht die volop gebruik zal maken van de Nintendo Wi-Fi Connection, met de titel ‘Tony Hawk's American SK8Land’. De Nintendo Wi-Fi Connection is in Nederland gelanceerd op 25 november 2005, zonder kosten voor de gebruikers. De Nintendo Wi-Fi USB Connector is op dezelfde dag gelanceerd voor een verwachte verkoopprijs van 40 Euro.
* Nintendo vraagt hier geen kosten voor, die zijn afhankelijk van jouw internet aanbieder.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Met andere woorden, het betalen is dus wel snel gegaan! Super... alleen jammer dat AC niet meer op vooraad is
En jij bepaald uiteraard wat normaal isUhm? NORMAAL racen misschien?
Spawnkillen is lame. Bunnyhoppen is grappig..dat zijn de makkelijkste targets ooit. Als je niet tegen bunnyhoppers kan dan kan je blijkbaar al helemaal niet richten. Leg nou eens goed uit waarom SSMT's lame zijn. 4 man die tegen mekaar, met SSMT en al, al item schietend om de eerste plek strijden is pure skill. Juist met SSMT's heb je een gigantische variatie in het niveau van de spelers.Ik verwacht ook niet dat jij dat gaat vatten, want schijnbaar hou jij van lame trucjes, ieder z'n pleziertje...
Overigens snap ik niet wat je nou loopt te janken: MK heeft geen chatfunctie, dus niemand KAN klagen als je weer eens met je lame trucjes bezig bent....
[ Voor 217% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 15:17 ]
Idd, als ik IRL met mijn 150cc omgebouwde stofzuiger kart door de wolken race tegen apen en dode schildpadden dan zigzag ik nooit (eet wel een paddestoel hier en daar, moet kunnen). Lame omdat in een simulatie als MKDS dan wel te doen hoor!matthijst schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:32:
Het heeft te maken met gasten die lame acties uit halen om te winnen. Dingen die wel kunnen, maar die je normaal niet doet: normaal drift je niet zigzaggend over de weg, normaal ren je niet bunnyhoppend door een veld...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Owned.....D³ schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:10:
[...]
Idd, als ik IRL met mijn 150cc omgebouwde stofzuiger kart door de wolken race tegen apen en dode schildpadden dan zigzag ik nooit (eet wel een paddestoel hier en daar, moet kunnen). Lame omdat in een simulatie als MKDS dan wel te doen hoor!
Waar maakt men zich deze dagen nog druk om... Laat iedereen spelen op zijn eigen manier. Als je de hele race loopt te powerboostzigzaggen heb je wel na 4 races een lamme duim.
Een lakitu shortcut, DAT zou lame zijn. (Een hele baan door een bug uitrijden in 15 seconden bv.)
edit: grappig, ik herkende het meteen. wie weet nog die Snaking vs. SSMT discussie van een tijd terug? Betekend beide hetzelfde maar ik vond dat het SSMT moest heten want snaking is een F0 term. Het is natuurlijk niet zo belangrijk maar als je al een tijdje gewend bent iets zo te noemen...
kom ik dit tegen in een FAQ:
Nu er toch zoveel over gelult word, en naar mijn idee erg leuk artikel. Geeft feitelijk aan hoe ik er over denk. Wat je ook uit het artikel haalt: In F0 was het absoluut een bug in de physics engine waardoor je veel harder ging, in MKDS is het gewoon gameplay.Snaking
=======
Snaking is a technique that takes some practice to get good at, but can make a
difference in a close match. It's best used with karts that have a low Weight
and Drift, but a high Acceleration and Handling. It's done by performing
multiple power slide boosts along a straightaway. This is a great tactic for
those karts, since they tend to lack a good top speed. Be warned: some people
online abuse this tactic. If at all possible, try to mess up their snaking with
a well-aimed item. It should throw them off kilter and allow you to gain some
ground. Use this technique with caution; failing to perform properly will
result in a potentially large drop in speed.
There is much debate between the older and newer Mario Kart communities
regarding the correct name of the technique. The newer term is referred to as
snaking, and aptly so, since it usually resembles a snake's movement. The
older community insists that it should be called an SSMT, or Straight Stretch
Mini Turbo. SSMT has a broader definition, but it's also more technical and
less friendly for casual usage. So whenever you're involved in a Mario Kart
community, just remember that the two terms are interchangeable.
Apparently the term "snaking" was coined by F-ZERO GX players. As a result, I
have removed the credit wrongly given to the MKDS board. It's ridiculous to
place ownership on a word anyway, so I'll just say snaking is snaking and
forego any crediting. Please do not e-mail me arguing over the semantics of
these two terms; I will promptly delete your message. I have presented the two
sides equally and leave it up to the readers to decide which term they decide
to use.
snaking poll:Mario Kart DS 'Snaking': Fair game?
Some newcomers to Nintendo WFC have a problem with the company's first foray into Wifi.
By Patrick Ross - 12-12-05
Print Email
While wading through my mounds of assignments and other commitments, I managed to pick up Nintendo's latest gem Mario Kart DS. I always play a few rounds on Nintendo Wifi Connection at night before I go to sleep, and, most of the time, I win. Why? A little thing--skill, rather--that has come to be known in gaming circles as 'snaking'.
So what is snaking? Snaking is a form of powersliding, which gained its name from being somewhat similar to 'snaking' in F-Zero GX. In GX, smart gamers can exploit a glitch in the game (which is fair game as far as I'm concerned), and, with a good deal of skill, can move a car in a weaving pattern on straightaways that tricks the game into thinking the car is making a turn, which gives the vehicle a needed boost of speed to beat some of the insanely difficult challenges in the game.
The skill is a bit different in Mario Kart in that there are no quirks in the physics engine being exploited. Powersliding is used at the basic level to get an extra boost around turns. However, its uses go far beyond turning. The skilled gamer can, with some practice, pull off Powersliding virtually anywhere--particularly on straightaways. By training your thumb muscles, you can learn to Powerslide in a left-right pattern rapidly in order to move in almost a straight line (if your thumbs are fast and accurate enough) so that you are moving at the maximum speed at all times. Some people call it "button mashing," "cheating," or a "cheap tactic." I call it skill, and I call those who don't like it anti-capitalists.
I frequently play one of my friends who owns the game via Nintendo WFC, and he is one of these anti-capitalists. After being trounced several times, he refused to concede defeat and claimed that I was cheating because I was using the snaking move. Now, why in Miyamoto's name could such a technique, which is not an exploitation of a physics quirk, be considered cheating? Let's take a look at what some people on random DS Forums are saying:
"Snaking is annoying. how is it possible that you can be in 2nd place, hit the guy in 1st with a bomb, and pass him by, and then in 2 seconds you're already back in 2nd? how is it possible that nintendo allowed this to happen? no i don't know how to do it, and to be honest, i don't want to learn. you have people cutting across a feild of grass at normal speed? how is that possible?"
How is it possible? Skill; learning to use all the resources of the game to your advantage. Nintendo put the ability to powerslide at any time in the game for use by the gamer, and if some gamers can do it better than others then--surprise!--they deserve to win! Here's another one:
"It's cheating. it's taking advantage of a glitch in the game."
Where's the glitch? Powersliding was programmed into the game by Nintendo and the instruction manual even tells you how to do it! Off the top of my head, I remember the manual detailing something about "mini-turbos," which are quick Powerslides. This isn't a trick found by clever gamers scrutinizing the physics. It's a legitimate (not to say physics quirks aren't) technique used by skilled gamers to get an extra boost of speed and win. Totally fair.
"The staff ghosts do not snake" (blijkbaar alleen in MKDD dus)
That's a reasonable argument until you consider the fact that the staff ghosts were meant to be beaten. I have no doubt in my mind that the staffers snake like anacondas when they're playing casual games against one another. The staff ghosts have to be beatable by the average gamer who does not have the skill to snake efficiently, and thus the staff played the game to the best of their ability in the average play style. Next.
"Snaking is easy to do. Because of that it just winds up feeling cheap."
If it's so easy to do, then why doesn't everyone do it? The fact is that a Powerslide is easy to do, but efficient snaking most certainly is not. In order to snake like a pro, you must be able to move in a pattern that pushes you into as straight a line as possible. To do this, you must have quick enough thumbs to execute the Powerslides in rapid succession, and you must be accurate with your button pressing. If you are sloppy with your button pressing (i.e. a button masher), you will not succeed in being an efficient snaker. More factors come into play as well, such as angling your Powerslide and throwing your weight around corners with the jump. I won't go into more detail here as this isn't a guide, but marginalizing the tactic by saying it's cheap is just unfair and screams that you are a sore loser.
Now, where does capitalism come into play? Simple. Let's call snaking 'skill' and having a lead 'money'. In the real world, you get ahead by having a skill and using it to gain resources--money. Likewise, in the game, you gain a lead with skill. Somebody who takes the time to get educated or learn a trade will ultimately beat out those who do not. Similarly, in Mario Kart, those who do not snake or do not learn to snake will fall behind those with skill and will inevitably whine about the people in the lead. In the real world, they're called anti-capitalists--communists even. In Mario Kart, they're called newbies. There's still hope for you, though. Nintendo did put things in the game to help the little guy: the cheapest item in the history of video games--the blue shell--and its little cousin--the red shell. Much like high taxes, blue shells come along and blast you in an attempt to cut your lead down without an ounce of effort exerted by the launcher of the shell. (hier moest ik wel even flink lachen..leuke vergelijking)
Therefore, all newbies should stop whining about snaking, learn to play the game like a pro, or accept defeat. Not doing so is merely screaming that you are a sore loser without the ability to play against someone with skill. If it's really so easy to do, then the logical conclusion is that those who whine about a loss to a snaker are simply deficient in some way since they do not use this 'easy' tactic. That's really what you're saying by claiming its easy and then saying you can't do it. Get on the time trials and start practicing. In the meantime, all snakers and those who don't mind snaking are welcome to add me to their friend list in Mario Kart. Here's my code; post yours and I will add you:
485390 954506
1
2
| THUMBS UP! It separates the best from the rest! 43 48.86% THUMBS DOWN! It takes away from the spirit of the game! 45 51.14% |
[ Voor 171% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 15:48 ]
We now return you to our regularly scheduled program.
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Lol!Nintendo did put things in the game to help the little guy: the cheapest item in the history of video games--the blue shell--and its little cousin--the red shell. Much like high taxes, blue shells come along and blast you in an attempt to cut your lead down without an ounce of effort exerted by the launcher of the shell.
Leuke vergelijking.
Maar ik ben het er niet mee eens.
Blauwe schilden krijg je alleen als je op de 7e of de 8e plaats rijdt. Wat heb je er dan aan als je degene vooraan een paar seconden kan afremmen? Als je zover achter ligt heb je wel grotere problemen dan de #1 pesten.
Echt de slechtste toevoeging aan Mariokart ooit. Irritant voor het slachtoffer, nutteloos voor de dader. Ik vind het wel grappig om te zien hoe de CPU spelers op #1 ineens afremmen als er een blauw schild op ze afkomt. Echt sneaky!
Als je online allemaal ongeveer bij elkaar rijd, en de 4e heeft een blue shell, dan maken die paar seconden opeens wel weer uit (vooral als je er 2 of 3 tegelijk raaktVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:03:
Blauwe schilden krijg je alleen als je op de 7e of de 8e plaats rijdt. Wat heb je er dan aan als je degene vooraan een paar seconden kan afremmen? Als je zover achter ligt heb je wel grotere problemen dan de #1 pesten.Ik zou dan liever een ster of een bliksemschicht krijgen.
Dit is zo in Double Dash maar op de DS is dit niet meer zo hoor, volgens mij. Dan gaat ie op degene af die op het moment van schieten 1ste staat. Is mijn ervaring, als ik me niet vergis.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:03:
Echt de slechtste toevoeging aan Mariokart ooit. Irritant voor het slachtoffer, nutteloos voor de dader. Ik vind het wel grappig om te zien hoe de CPU spelers op #1 ineens afremmen als er een blauw schild op ze afkomt. Echt sneaky!"Waarom rijdt Bowser ineens zo belabberd? Ik kan hem zo inhalen! (...) Oh shit, dat betekent natuurlijk..." en dan cirkelt hij alweer boven je hoofd.
* Captain N dekt zich in
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik rem meestal af tot ik de 2e persoon tegenkomen zodat hij ook geraakt wordt
Blauw schild is idd vervelend, maar je moet niet vergeten dat het ook een partygame is. Als je het met zijn 4-en speelt en iemand rijdt op nummer 1 dan is het best wel lachen om te zien dat hij vlak voor de finish genept wordt met een blauw schild waardoor hij uiteindelijk niet wint. Dan kun je als afschieter er weinig aan gehad hebben het zorgt altijd wel voor lachende gezichten.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:03:
Blauwe schilden krijg je alleen als je op de 7e of de 8e plaats rijdt. Wat heb je er dan aan als je degene vooraan een paar seconden kan afremmen? Als je zover achter ligt heb je wel grotere problemen dan de #1 pesten.Ik zou dan liever een ster of een bliksemschicht krijgen.
Verwijderd
Wel, ik baseer mijn uitspraken alleen maar op wat ik zie gebeuren op het scherm.Captain N schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:28:
Dit is zo in Double Dash maar op de DS is dit niet meer zo hoor, volgens mij. Dan gaat ie op degene af die op het moment van schieten 1ste staat. Is mijn ervaring, als ik me niet vergis.
Het is me al meerdere keren gebeurd dat ze opeens afremmen, en tellen later komt het blauwe schild ineens in beeld.
Ik heb het idee dat het slachtoffer wordt bepaald... pfff... 2 seconden voor inslag ofzo. Want soms lukt het ze wel om het schild op die manier op mij af te wenden, en soms blijft het toch gewoon op hen af komen terwijl ze wel afremmen en mij voor laten gaan.. Dus ik vermoed dat een blauw schild aanvankelijk gewoon op de #1 af gaat, en even voor de inslag lockt hij zich op een specifiek personage.
(in Double Dash is het me überhaupt niet echt opgevallen. Maar ik heb nu al minstens 2x meer tijd besteedt aan MK:DS dan ik ooit in double dash heb gestoken.
Mijn foto's op Flickr.
Volgens mij werkt het op zowel MKDD als MKDS hetzelfde. Schiet blauwe, blauwe achter #1 aan. Als #1 #2 word gaat blauwe nog steeds achter nummer #1 (dus target wisselt), bepaald punt is bereikt, target locked..ongeacht positie, knal.Ik heb het idee dat het slachtoffer wordt bepaald... pfff... 2 seconden voor inslag ofzo. Want soms lukt het ze wel om het schild op die manier op mij af te wenden, en soms blijft het toch gewoon op hen af komen terwijl ze wel afremmen en mij voor laten gaan
Ik heb wel eens een blauwe op me dak gehad terwijl ik al 4de lag (met MKDD dan)
Ik zou graag wireless gaan met mijn ds om mariokart ds te spelen (spel heb ik al)
Om een of andere reden vind hij echter mijn wireless router niet, zelfs al sta ik ernaast (Toshiba WBG-1200A)
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik mijn router niet erg hoog inschat, het ding heeft al veel problemen veroozaakt.
Nu had ik ik graag geweten of iemand hier al ervaring had met deze toshiba router en als dit niet het geval is of ik met zo'n nintendo usb stick zeker wifi kan gaan.(ik heb draadloos internet op de pc op mijn kamer)
Hoe presteert die usb stick over het algemeen?
Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208
Verlies/win is ongeveer 50/50, en gasten met SSMT race ik niet tegen (race wel gewoon door, maar beschouw die gasten niet als winnaar)....MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:04:
Uit je commentaar te horen heb je behoorlijk veel verloren van SSMT spelers..je zit er wel heel erg mee?
Leg nou eens goed uit waarom SSMT's lame zijn. 4 man die tegen mekaar, met SSMT en al, al item schietend om de eerste plek strijden is pure skill. Juist met SSMT's heb je een gigantische variatie in het niveau van de spelers.
Waarom ze lame zijn? Zoals gezegd: ik snap niet dat iemand zo sneu is dat hij geil wordt van 300 keer winnen van gasten die zijn trucjes niet willen gebruiken....
AMENmatthijst schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:38:
[...]
Verlies/win is ongeveer 50/50, en gasten met SSMT race ik niet tegen (race wel gewoon door, maar beschouw die gasten niet als winnaar)....
Waarom ze lame zijn? Zoals gezegd: ik snap niet dat iemand zo sneu is dat hij geil wordt van 300 keer winnen van gasten die zijn trucjes niet willen gebruiken....
Plus dat het leuke van Mariokart er van af gaat, en je meer als een krampachtige neurotische maniac aan het raggen bent op je dpad, respectloos te zijn voor je mede gamers dan bezig te zijn met een leuk potje racen. Want tja, ook de blauwe schildjes kunnen de raggers niets maken, items hebben gewoon geen invloed meer. Ik dacht dat Mariokart een gezellige fungame was?
Maar de laatste tijd krijg ik flink de balen er van, zelf kan ik ook aardig snaken (zo noem ik het maar ff) maar doe ik het niet als iemand dat niet kan.
Maar je hebt er eikels tussen zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 04-01-2006 20:45 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Weet je wat: Ik erger me dood aan gamers die er geen reet van bakken en me een saaie pot MKDS bezorgen. Zonde van me tijd.Waarom ze lame zijn? Zoals gezegd: ik snap niet dat iemand zo sneu is dat hij geil wordt van 300 keer winnen van gasten die zijn trucjes niet willen gebruiken....
Sommige mensen, zoals ik, laten iedereen in zijn waarde, sommigen, zoals jij, blijkbaar niet.
[ Voor 247% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 21:15 ]
Bij een race is de bedoeling om zo snel mogelijk van a naar b te gaan. Stel je voor er zat een knop op je ds met 'HARDER GAAN'
zou je daar dan ook niet op drukken?
Je mag die ssmt'ers best negeren als je wilt, maar als je dan tegen mij speelt, dan verlies je ja
[ Voor 5% gewijzigd door lukaso op 04-01-2006 20:54 ]
Haha, grappig, opeens het heilige boontje spelen...MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:49:
Weet je wat: Ik erger me dood aan gamers die er geen reet van bakken en me een saaie pot MKDS bezorgen. Zonde van me tijd.
Sommige mensen, zoals ik, laten iedereen in zijn waarde, sommigen, zoals jij, blijkbaar niet.
Tssss, iedereen die niet wenst te snaken noem jij "gamers die er geen reet van bakken".. etc...
Nee, jij laat mensen flink in hun waarde...
Ik ben totaal niet gefrustreerd, zoals gezegd, als jij lekker wilt snaken moet je dat vooral doen. Ik reageerde op een bericht waarin iemand dacht dat het spel 'lagde', en zo ziet het er ook uit, als er weer zo'n snakemongooltje aan de gang is....
Dus ik dacht, ik zal ff melden dat het geen lag is, maar dat zijn tegenstander opgewonden wordt van wilde duimbewegingen...
Overigens ben ik pas 2-3 snakers tegen gekomen in een potje of 50 online, dus er zijn niet zo heel veel eikels schijnbaar...
Maar goed, wat zijn de instellingen voor WiFi connection bij de Mac? Want dat wil ik op zeer korte termijn wel effe uitproberen.
Haha, grappig ben jij...MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:58:
Sommige mensen zijn lame omdat ze een snelle kart hebben die ik nog niet unlocked heb !
Pfff, ik denk dat iedereen alle karts wel unlocked heeft, daar gaat het niet om.
Schijnbaar wil je gewoon niet berijpen dat niet iedereen zin heeft om te snaken en dat dat niks te maken heeft met het al dan niet kunnen; persoonlijk heb ik er geen zin in om als een mongooltje op die DS te moeten rammen... Jou spreekt dat blijkbaar wel aan, da's leuk voor je....
Lekker slim ook van je: een poll posten waar nota bene in staat dat meer dan de helft op snakers poept... En het dan nog niet snappen....
Succes ermee verder!
Nee ik draaide het ondoordachte, generaliserende gedrag/opmerkingen van een niet nader te noemen gebruiker gewoon even om. Ik denk zelf niet zo hoorAls je als gebruiker van een bepaalde techniek de niet-gebruikers een beetje af gaat lopen zeiken, ben je echt geen haar beter dan de mensen die het omgekeerde doen.
[ Voor 98% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 22:42 ]
Het is onderhand toch wel vrij duidelijk dat niemand in wil/zal geven.
Plus dat jullie het allebei compleet anders zien. Helpt ook absoluut niet..
Gewoon weer ontopic dus !
Wanneer je zoekt naar een access point in de Mac vindt 'ie hem automatisch, en kan je gelijk onlineHelsie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:33:
Maar goed, wat zijn de instellingen voor WiFi connection bij de Mac? Want dat wil ik op zeer korte termijn wel effe uitproberen.
Mijn foto's op Flickr.
Lijkt me goed.KeN. schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:25:
Damn... kan dat doelloze geflame over en weer nou gewoon lekker stoppen ?
Gewoon weer ontopic dus !
Holy crap, dat is dan feitelijk de vierde GBANINTENDO TO UNVEIL IN-CAR GAME BOY ADVANCE SYSTEM AT CES ON THURSDAY
http://nintendoinsider.com/site/EEFyuFZAyyvXnroBRA.php
Oh, da's makkelijk... Je hebt onder System Preferences het tabje "Sharing" nodig. Ga daar naar "Internet" en kies "Share your connection from Built-in Ethernet" en "To computers using AirPort". Stel onder "AirPort options" nog een SSID en een WEP key in en je hoeft alleen nog maar op "Start" te duwen.Maar goed, wat zijn de instellingen voor WiFi connection bij de Mac? Want dat wil ik op zeer korte termijn wel effe uitproberen
En presto! Je DS kan via je Mac het Internet op!
EDIT:
Oh wacht... Je bedoelde met "de Mac" schijnbaar die toko die kleffe broodjes aan de man brengt... Ik dacht meteen aan het fabeltastische computer platform
LOLcailin_coilleach schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:14:
[...]
Oh, da's makkelijk... Je hebt onder System Preferences het tabje "Sharing" nodig. Ga daar naar "Internet" en kies "Share your connection from Built-in Ethernet" en "To computers using AirPort". Stel onder "AirPort options" nog een SSID en een WEP key in en je hoeft alleen nog maar op "Start" te duwen.
En presto! Je DS kan via je Mac het Internet op!
EDIT:
Oh wacht... Je bedoelde met "de Mac" schijnbaar die toko die kleffe broodjes aan de man brengt... Ik dacht meteen aan het fabeltastische computer platform
Ik ben blij dat je voor de appel liefhebbers een goede uitleg hebt gepost, maar ik bedoelde inderdaad de kleffe broodjes boer.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Zie mijn post van vanochtend. Misschien dat je d'r overheen keek, omdat het zo'n klein stukje is. Jep, zo simpel is het met een Mac
[ Voor 58% gewijzigd door Liegebeest op 05-01-2006 10:07 ]
Ik zou het trouwens maar niet gaan gebruiken anders krijg je overal te horen dat je aan het cheaten bent
Verwijderd
Ik krijg alleen bijna nooit bommen als ik 1ste rij.DukeN schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:09:
trouwens je kan met de juiste timing een blauw schild achter je laten ontploffen. Je moet dus 1ste rijden en in bezit zijn van een "bom" voorwerp. Zodra een blauw schild op je afkomt en vlak achter je zit schiet je de bom naar achter en het blauwe schild is stuk. Handig
In de games-bijlage van de Telegraaf van vorig weekeinde (ja ik ben weer lekker actueel
Ik had hem nog gemaild om te vragen hoe hij blauwe schilden ontweek door een sprongetje te maken, maar heb geen reactie gehad.
Waarschijnlijk heeft hij het spel gewoon niet lang genoeg gespeeld en simpelweg gegokt dat het mogelijk zou zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hij als enige aardbewoner een manier heeft gevonden.
Langer je turbo behouden bij turbo jumps?
Je rijd een jump op met turbo op de grond, krijgt je turbo en je blijft automatisch turboën tot je met je kart de grond raakt. Als je valk voor het einde van de jump jumped dan hang een stuk langer in de lucht en behoud je dus de turbo langer. Handige lame truk in wario stadium
[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 05-01-2006 11:53 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Hoe zal dat eigenlijk werken? Moet je je GBA er (met een snoertje?) op aansluiten en is het dan gewoon een extra scherm? Of horen er nog kleine controllertjes bij of iets?MaxBurn schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 07:28:
[...]
Holy crap, dat is dan feitelijk de vierde GBA![]()
http://nintendoinsider.com/site/EEFyuFZAyyvXnroBRA.php
gl: http://www.ds-gamer.nl/article/2626p1.html
een firmware update dus
[ Voor 9% gewijzigd door lukaso op 05-01-2006 13:39 ]
1.03 komt er ook al aan overigens. Japanse versie is al beschikbaar op nintendo.co.jplukaso schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:35:
misschien leuk voor de mensen met problemen met hun wifi-stickje, het schijnt wel te helpen
een firmware update dus
Ik ben ondertussen alweer bezig met het oude installatie ding op de cd.
Verwijderd
Mmmm ik zat voor de gein is eens op www.animal-crossing.com te kijken. en toen kwam ik deze screenshot tegen! Deze haardracht heb ik nog nooit gezien! Mischien worden er nog meer haardrachten beschikbaar dan als op http://www.animalxing.com/hairstyles.php
Is niet echt firmware hoor, meer driver update...lukaso schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:35:
misschien leuk voor de mensen met problemen met hun wifi-stickje, het schijnt wel te helpen
een firmware update dus
1.02 draait hier prima trouwens.
Wel eerst die oude software ge-uninstalled? Vervolgens stick eruit, rebooten en dan pas als de installatie van 1.02 vraagt om de stick, die erin doen. Zou moeten werken.GTACrime schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:26:
Hmm ik heb die nieuwe ook geïnstallerd, maar bij mij werkt het nu helemaal niet meer!
Ik ben ondertussen alweer bezig met het oude installatie ding op de cd.
[ Voor 39% gewijzigd door kevin op 05-01-2006 14:55 ]
http://ds.ign.com/articles/679/679033p1.html
3,5 Miljoen DS'jes in EU is ook wreed goed. De UK is van oudsher een nintendo gebied maar daar doet de PSP het juist beter..tegenwoordig sony land daar.
[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2006 15:21 ]
1 miljoen in 2 weken.MaxBurn schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:07:
Rofl. Voor Nintendo is dit vrij uitzonderlijk. DS is uitverkocht in Japan. (Niet zo heel gek aangezien ze 1 miljoen units in 2 weken uitgepoept hebben)
http://ds.ign.com/articles/679/679033p1.html
3,5 Miljoen DS'jes in EU is ook wreed goed. De UK is van oudsher een nintendo gebied maar daar doet de PSP het juist beter..tegenwoordig sony land daar.
Dat doen ze goed.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Die hanekam heb ik ook al gehad hoor.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:36:
Voor de AC WW mensen onderons:
Mmmm ik zat voor de gein is eens op www.animal-crossing.com te kijken. en toen kwam ik deze screenshot tegen! Deze haardracht heb ik nog nooit gezien! Mischien worden er nog meer haardrachten beschikbaar dan als op http://www.animalxing.com/hairstyles.php
[afbeelding]
Zijn gewoon pruiken die je kunt kopen bij Able & Mabel. (rechtsboven in hun winkel)
Verwijderd
Wanneer of waar kan ik dat K.K. Slider / Totakeke hondje met z'n gitaar tegenkomen?
Overigens wil ik ook erg graag tracks voor m'n stereo, die zijn toch bij deze kerel te krijgen?
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:17:
Wat betrefd Animal Crossing: WW...
Wanneer of waar kan ik dat K.K. Slider / Totakeke hondje met z'n gitaar tegenkomen?
Overigens wil ik ook erg graag tracks voor m'n stereo, die zijn toch bij deze kerel te krijgen?
Verwijderd
Als ik de komende dagen een beetje geïrriteerd overkom ben ik waarschijnlijk toch een poging aan het wagen.
Overigens rijd ik sinds een paar dagen met Donkey Kong in de ei-mobiel. Bevalt erg goed moet ik zeggen! Ik vind hem zo beter dan met Yoshi in diezelfde wagen. Alleen dat trage opstarten...
Ook vervelend dat het spel niet van de vorige keer onthoudt wat de instellingen waren. Voor elke race moet je nu opnieuw kiezen dat je 150 cc wilt en donkey kong in wagen 31/36. Voor zover ik me kan herinneren onthield elk vorige mariokart die instellingen zolang je de console niet uitzette.
Edit:
Oh, en gehaald.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 10:50 ]
1. NDS Brain Training 2 414,556 NEW
2. NDS Animal Crossing DS 205,119 (1,382,228)
3. NDS Mario Kart DS 168,680 (836,478)
4. PS2 Kingdom Hearts 2 156,837 (884,428)
5. NDS Brain Training 153,189 (1,157,870)
6. PS2 Front Mission 5 146,209 NEW
7. NDS Mario & Luigi 2 132,726 NEW
8. NDS Gentle Brain Training 82,789 (935,535)
9. NDS Tamagotchi 63,433 (784,537)
10. NDS Pokemon Mysterious Dungeon: Blue Rescue Force 61,154 (572,858)
DS KICKED ARSE
Verwijderd
Naast een nieuw design zou de vernieuwde spelcomputer ook diverse verbeterde functies krijgen. Navraag bij Japanse winkeliers leerde dat het waarschijnlijk gaat om een nieuwe versie van de Nintendo DS. - Richard Jalving
Bron: Famitsu
Mmmm een uiterlijk en firmware vernieuwing van de DS ? hopelijk online pictochatten! met kleur!1
Dat is gewoon niet normaal meer. Ben je zeker dat het echt is?
Ben wel blij dat Nintendo's andere aanpak met de DS zo goed uitpakt. Had niet verwacht dat Sony nintendo zou asswoopen maar dit is gewoon te erg
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 06-01-2006 12:15 ]
This space is occupied
Moet je nagaan dat deze cijfers nog beter zouden zijn als de NDS niet op was...
Ik koop dus mooi een extra NDS dan. Overigens is de L-knop op me huidige NDS al sinds het begin..weird..Naast een nieuw design zou de vernieuwde spelcomputer ook diverse verbeterde functies krijgen.
Ik heb eigenlijk het gevoel dat de NDS in Japan komend jaar echt schandalig idioot hard gaat, waarom ? Door de belachelijke berg RPG's die er voor uit gaan komen.
[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 12:27 ]
100% niet, maar waar ik het vandaan heb is voor 99% betrouwbaar, dus ik heb geen reden om anders te denken.TheEvilCuber schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:15:
Jezus Christus@ jap. sales
Ben je zeker dat het echt is?
Was te verwachten. Denk zelf aan een slanker uiterlijk ja, misschien met wat heldere schermen zoals die op de GBA micro zit en misschien nog wat extra functies maar daar ben ik niet zeker van.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:13:
Donderdag 5 januari 2006 | Famitsu komt met het bericht dat in het voorjaar van 2006 een nieuw model van een bestaande spelcomputer op de markt zal komen. Volgens het artikel gaat het niet om de GameCube, Xbox of PlayStation 2, maar om een nieuwe uitvoering van de PSP of de Nintendo DS.
Naast een nieuw design zou de vernieuwde spelcomputer ook diverse verbeterde functies krijgen. Navraag bij Japanse winkeliers leerde dat het waarschijnlijk gaat om een nieuwe versie van de Nintendo DS. - Richard Jalving
Bron: Famitsu
Mmmm een uiterlijk en firmware vernieuwing van de DS ? hopelijk online pictochatten! met kleur!1
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Overigens acht ik het redelijk waarschijnlijk dat een redesign de revolution look achterna gaat. Een fonkelwitte shiny DS...oooo
* Max|Burn crosses fingers
Ik denk dat, als er geen tekorten waren, ze meer hadden kunnen verkopen dan vorige week (bijna 600K) Beetje jammer van nintendo maar niet zo heel vreemdPlatform - Aantal
1. DS - 390,181
2. PSP - 110,741
3. PS2 - 78,646
4. GBASP - 15,998
5. GC - 12,579
6. Xbox 360 - 12,300
7. GBM - 11,234
8. GBA - 447
9. Xbox 121
[ Voor 86% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2006 18:23 ]
Heb toch ook wel een beetje het gevoel dat veel developers er 'gewoon maar wat van maken' als het een DS-versie van een spel betreft. King Kong is daar denk ik wel een heel triest voorbeeld van?MaxBurn schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:24:
Oh my god. Wel fucked up dat het bijna allemaal Nintendo Developed is...zoals ik eerder aangaf niet echt goed voor de NDS in het algemeen.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ik wens hetzelfde voor de Revo!
Trouwens de tweaker in me kon het niet laten en dus heb ik na een eerdere vrij onsuccesvolle poging nu wel versie 1.02 aan de praat. Ging deze keer extreem soepel. Zonder USB connector aangesloten de software verwijdert (ging erg erg goed). Daarna versie 1.02 geinstalleerd en in 2 pogingen werkte het (installatie van de USB driver gaat nog steeds 1 keer verkeerd)!
Laat versie 1.03 maar komen!
[ Voor 42% gewijzigd door Deddiekoel op 06-01-2006 21:47 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Sudoku op je DS!
Exclusief op DS-Gamer: de Europese versie van Brain Training zal als enige versie een extra mode bevatten ten opzichte van de Japanse en Amerikaanse versies.
Als je een Japanner bent, dan ken je ongetwijfeld de Brain Training games. De afgelopen week kwam Brain Training 2 uit in dit oosterse land, en meer dan 400.000 Japanners pikten het op in de eerste week. Ook het eerste deel blijft maar kopen, en is al voorbij de miljoen verkochte exemplaren. Nintendo is Nintendo, en wil dit succes natuurlijk exploiteren. Een Europese release staat dan ook gepland voor maart. Maar om de game nu simpelweg over te zetten, met zijn kennisspelletjes, is wel erg simpel. Daarnaast is Europa op dit moment helemaal in de ban van Sudoku, de puzzel met de cijfertjes van 1-9 die je in vierkanten moet invullen.
Één plus één is twee, en daarom kan DS-Gamer nu exclusief onthullen dat de Europese versie van Brain Training je de mogelijkheid biedt om ook Sudoko te spelen. Wil je dus overal kunnen Sudoku-en, dan heeft Nintendo voor jou de oplossing met Brain Training!
Om te zorgen dat de game in Europa net zo'n groot succes wordt als in Japan, is Nintendo van plan een grootse marketingcampagne te beginnen. Net als Nintendogs zal de game vooral aanbevolen worden aan non-gamers, in de hoop zo een groter publiek te bereiken. Train Your Brain, zoals de game hier gaat heten, ligt in maart in de winkels, samen met zijn kleine broertje Big Brain Academy, een minder serieuze game met iets meer minigames, maar nog steeds bedoeld om je hersenen te trainen.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Heb hem zelf ook al geinstalleerd, wat vrijwel probleemloos ging.Deddiekoel schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:38:
Trouwens de tweaker in me kon het niet laten en dus heb ik na een eerdere vrij onsuccesvolle poging nu wel versie 1.02 aan de praat. Ging deze keer extreem soepel. Zonder USB connector aangesloten de software verwijdert (ging erg erg goed). Daarna versie 1.02 geinstalleerd en in 2 pogingen werkte het (installatie van de USB driver gaat nog steeds 1 keer verkeerd)!
Laat versie 1.03 maar komen!
Alleen na installatie begon ie te zeuren over een fout met Internet Connection Sharing...
Toen bij m'n internetverbinding het sharen uitgevinkt (laat ie schijnbaar aanstaan bij deinstallatie?), WFC-software opnieuw geinstalleerd en voila
Zo.. dat wordt duidelijk weer een nieuwe verslaving voor mijn vriendin
Al bekend wanneer ’ie uitkomt ?
[ Voor 47% gewijzigd door Ken. op 07-01-2006 04:42 . Reden: ah.. we waren al een pagina verder :P ]
Op het gevaar af te klinken als een wijsneus: dit staat gewoon in het artikel....KeN. schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 04:41:
[...]
Zo.. dat wordt duidelijk weer een nieuwe verslaving voor mijn vriendin
Al bekend wanneer ’ie uitkomt ?
nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 12:09 ]
Dat bedoelde ik ja
(ik was vannacht niet echt helder en heb er waarschijnlijk overheen gelezen
Als ik er bijvoorbeeld een uit de grond schep is ie al verdwenen voor ik het netje gepakt heb
Er gebeuren trouwens ook de raarste dingen... gister vloog er ineens een UFO door m'n bovenste scherm...
[ Voor 29% gewijzigd door ironx op 07-01-2006 14:20 ]
Gamefaqs.com zegt dat het 31 maart gaat worden. Dezelfde datum als de Europese releases van Resident Evil Deadly Silence, Trauma Center en Animal Crossing Wild World..KeN. schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:29:
Eh.. ja.. eh.. precies.
Dat bedoelde ik ja
(ik was vannacht niet echt helder en heb er waarschijnlijk overheen gelezen)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Tsja... daar kan ik je weinig advies voor geven. Gewoon sneller je netje pakken.ironx schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:16:
Als ik er bijvoorbeeld een uit de grond schep is ie al verdwenen voor ik het netje gepakt heb
Verder is dit gewoon niet het goede seizoen om insecten te vangen. Straks in de lente komen er veel meer en vang je ze met bosjes tegelijk.
Hoe snel je je netje pakt maakt niet uit; zolang je in je inventory aan het rondkijken bent blijven ze gewoon om je hoofd heen vliegen. Je moet alleen heel snel nadat je je inventory sluit met je netje zwaaien, en een beetje mazzel hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:50:
[...]
Tsja... daar kan ik je weinig advies voor geven. Gewoon sneller je netje pakken.
Verder is dit gewoon niet het goede seizoen om insecten te vangen. Straks in de lente komen er veel meer en vang je ze met bosjes tegelijk.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Dat zal dan per insect verschillen.Ecco schreef op Saturday 07 January 2006 @ 22:09:
[...]
Hoe snel je je netje pakt maakt niet uit; zolang je in je inventory aan het rondkijken bent blijven ze gewoon om je hoofd heen vliegen.
Ik kan uit ervaring zeggen dat pill bugs gewoon bij je vandaan blijven lopen als je in je inventory zit. Uiteindelijk verdwijnen ze ook in de grond.
Je spreek jezelf nu tegen..je bedoeld dus dat je bij elke router bij problemen zou kunnen proberen de boel op 1 of 2mbit te zetten. (algemene opmerking dus, niet routerspecifiek) Dat dat werkt ligt trouwens meer aan het brakke wifi gebeuren van de DS zelf. No way dat ik me netwerk naar 1 of 2mbps verkracht alleen om een DS online te krijgen. Beetje zonde van de overige 20mbitbonzz.netninja schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:52:
nouja..als het bij 1 router zou voorkomen is het niet zo zinnig, echter heb ik het nu al met 2 routers...waardoor je zou denken dat het nog vaker zou voorkomen....
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 07-01-2006 22:42 ]
ja en....ik bedoel. dan is het toch een zinnige tip in de ts.MaxBurn schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:42:
[...]
Je spreek jezelf nu tegen..je bedoeld dus dat je bij elke router bij problemen zou kunnen proberen de boel op 1 of 2mbit te zetten. (algemene opmerking dus, niet routerspecifiek) Dat dat werkt ligt trouwens meer aan het brakke wifi gebeuren van de DS zelf. No way dat ik me netwerk naar 1 of 2mbps verkracht alleen om een DS online te krijgen. Beetje zonde van de overige 20mbit
Eh ja om de een of andere reden dacht ik dat hij het over bijen hadVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:20:
[...]
Dat zal dan per insect verschillen.
Ik kan uit ervaring zeggen dat pill bugs gewoon bij je vandaan blijven lopen als je in je inventory zit. Uiteindelijk verdwijnen ze ook in de grond.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
* Vanitas agrees.bonzz.netninja schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:40:
[...]
ja en....ik bedoel. dan is het toch een zinnige tip in de ts.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Oh, een nieuwe uitvoering van de DS bedoel je?
[ Voor 73% gewijzigd door Captain N op 08-01-2006 14:41 ]
Mijn foto's op Flickr.
Maar volgens mij duurt dat nog wel minimaal een maandje of wat (half jaar ?)
Ik denk niet dat Nintendo er nieuwe functies aan gaat hangen als online pictochat...
[ Voor 25% gewijzigd door Deddiekoel op 08-01-2006 15:50 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
man ik heb diep respect voor jouVanitas schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:08:
Net alle souls gehaald in CV - Dawn of Sorrow. Sommige waren echt lastig om te krijgen. Vooral de final guardMaar ik heb ze allemaal
Ik heb mn map ook helemaal compleet nu. En ik heb zelfs de Julius mode uitgespeeld. Sommige bazen daarin waren echt super lastig. Maar met veel schelden is het me dan toch gelukt.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.
#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.