Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Uiteraard puur mijn mening:

- PSP volwassener? Nee, alleen de DS heeft wel een breder aanbod. De PSP richt zich op een krappere doelgroep en dus zie je daar alleen maar "volwassen" games. "volwassen" is trouwens erg relatief. De diepgang van PSP games is naar mijn idee juist minder omdat de doelgroep van de PSP graag simpele games heeft. (ze zeggen wel van niet maar als ik zie hoe ongelofelijk simpel de games zijn t.o.v. DS games bv...)

- PSP betere graphics: Ja

- PSP leuker: .... :P...mijn mening: Nee

Als ik trouwens je hele vraagstelling zie ben je blijkbaar erg gevoelig voor graphics en "stoere" games dus dan kan je beter voor een PSP gaan... :) Dingen als de betere gameplay met een hoop games noem je geeneens. Waarom is Nintendogs bijvoorbeeld een kinderspel? Omdat je ze niet dood kan schieten? Het is ook niet mijn soort game maar een kinderspel is het absoluut niet.

Check voor DS games o.a. de volgenden:

http://ds.ign.com/index/r...ll_rating&sort.order=desc

http://ds.ign.com/index/r...ll_rating&sort.order=desc

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 09:39 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 22:38
Nee het is niet zo dat ik vanalles dood wil schieten enzo. Maar als je zo naar die DS games kijkt dan zie je alleen maar blije kleuterfiguurtjes en blije kleuren enzo, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk en daar gaat het dus fout.

Jij vind dat kinderachtig maar waarom? Je bent toch gewoon een kerel? Wat maakt het dan uit? Je wilt toch gewoon een goede game spelen en dan kijk ik echt niet naar graphics. Bovendien valt het best mee, ik vind Mario Kart DS bijv niet kinderachtig.

Dat is denk ik het grote verschil, je moet gewoon door de "kinderachtige" graphics heen kunnen kijken want de gameplay enz is vaak geweldig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Onthou ook dat, alhoewel de DS grafisch gewoon minder is, de screenshots doorgaans echt GEEN recht doen aan de grafische kwaliteit.

Ik kan moeilijk "volwassen" games aanraden aangezien mijn definitie van volwassen anders is dan de jouwe. Mariokart DS is briljant en heeft een supergameplay, dat vind ik volwassen.

Een paar games die in ieder geval niet kleurrijk zijn:
- Castlevania: Dawn of Sorrow (platform/adventure/rpg)
- Fifa Soccer 2006 (sport)
- Meteos (kleurrijk maar niet kinderachtig, puzzel))
- Ultimate spiderman
- Tony Hawk American SK8land (extreme sports, gratis online)
- Sonic Rush
- Phoenix Wright: Ace Attorney
- Polarium (puzzel)

Nog uit te komen:
- Metroid Prime: Hunters (FPS, gratis online)
- Resident Evil (Survival horror)

Voorbeeld van wat IK diepgaande games vind, danwel verhaal danwel gameplay:
- Mario en Luigi 2: Partners in Time
- Mariokart DS
- Advance Wars: Dual Strike
- Animal Crossing: Wild World

[ Voor 93% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Kom dacht ik, laat ik mijn AC code maar eens bij het lijstje zetten voor wat meer online plezier.
Alleen weet ik bij god niet meer welk wachtwoord ik op die site gebruikt heb :P

* Ecco heeft meeltje gestuurd met verzoek wachtwoord te fixen...

En in de tussentijd, mijn code is 1375-0025-4803. Ik voeg de rest alvast toe :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Vind ik ook. Maar wat MaxBurn zei en wat mij al opviel, je bent erg panisch voor een slap karakter van je console (en voldoet dus perfect aan de playstation doelgroep). Je bent er zelf bij welke games je koopt. Geen console tot dusver is met alleen blije poppetjes gekomen! Ik denk iig dat de PSP het beste bij je past als je het karakter van je console in acht neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:27:
Wat zijn nou leuke spellen voor de DS? Mariokart komt er steeds goed uit, maar dit lijkt mij eigenlijk ook maar een kinderspel. Zijn er ook wat meer volwassen spellen voor de DS?
Ik denk dat als je het zou beginnen te spelen je verbaasd zou staan over hoeveel diepgang het racen in Mario Kart heeft. Zoveel technieken en trucjes om onder de knie te krijgen.

Maar goed, het is maar net wat je verstaat onder volwassen games denk ik. De beste games op de DS hebben allemaal "mariokart-achtige" beelden en geluiden. Als je dat echt niet trekt kun je imo beter een PSP kopen. :)

De enige uitzondering die ik zo 1, 2, 3 kan bedenken is Castlevania: Dawn Of Sorrow. In de toekomst komen ook nog Metroid Prime Hunters en Resident Evil Deadly Silence uit. Ik heb het idee dat die je ook wel wat meer zullen aanspreken. Maar nogmaals, als je totaal geen belangstelling hebt voor de Mario en Kirby spelletjes moet je je volgens mij serieus afvragen of de DS wel de juist spelcomputer voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ach..ik heb al zo gigantisch veel voorvallen gehad waarbij me DS of GC belachelijk werd gemaakt. Als je diezelfde mensen (al dan niet gedwongen :D) voor de DS of GC zet vinden ze het echt ongelofelijk leuk. Op me vakantie naar Turkije kreeg ik de volle laag van een vriend van me..een DS kopen..welk weldenkend mens boven de 10 doet dat nou.

Vervolgens heb ik de DS in de 4 uur durende vlucht niet meer gezien...en de games die dan zogenaamd "kiddy" waren scoorden nog het best bij hem. Hij zat echt fanatiek met de stylus te kloten met Wario Ware Touched :)

edit:
oh trouwens..de DS is meer een chick magnet dan de PSP :P Zou bijna Nintendogs er voor kopen..

"Do you want to touch my puppy? >:) "

Ik stel voor dat dat de slogan word in DS topic deel 13 :P

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Inderdaad gameplay schijnt erg goed te zijn bij Ninteno. Jammer dat die spellen zo duur zijn.
Weet iemand waar ik de DS goedkoop kan halen en spellen ook? Ik zie natuurlijk ook winkels in de pricewatch staan, maar misschien weet iemand wel waar ik hem nog meer kan halen.
Misschien is het verstandiger hem in de winkel te gaan halen, aangezien als ie dode pixels heeft, je hem gewoon terug kan brengen, in plaats van op sturen.

En het is zo dat die DS goedkoper is dan de PSP, dat weegt ook mee. Ik wil gewoon fijn kunnen gamen af en toe, lekker spelen hehe.

[ Voor 14% gewijzigd door eX0duS op 02-01-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Spellen duur? 35-40 (heel soms 45)euro. Duurder dan dat en je weet meteen dat je een winkelier hebt die kunstmatig de prijs hooghoud aangezien de adviesprijs meestal 39,95 is. De PSP is dan wel een tikkeltje duurder.. Goedkoop is het allemaal niet maar wel goedkoper dan de PSP.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ds een half jaar geleden via marktplaats gekocht. 110 euro voor de DS + mario64 DS en polarium! geen dode pixels en ik heb nog garantie ook want de verkoper heeft netje het bonnetje van de intertoys bij opgestuurd... zo is het natuurlijk een stuk minder duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16
Ik koop altijd m'n spellen bij DimensionPlus. Houden ook echt de adviesprijs aan van €39,95, in tegenstelling tot FRS, Dixons noem het maar op ;) Jammer dat ze alleen filialen hebben in Doetinchem (waar ik naartoe ga) en Groningen. Maar je kunt natuurlijk ook online bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 01:33:
[...]

Redelijk??? LOL, gister al bijna 100k uit eigen dorp (staat dan ook stampvol met "exotische" bomen).
Fruit "uit eigen dorp" is 100 bells waard, maar exotisch fruit is 500 waard....dat tikt snel aan :D
Ik heb de meeste inheemse bomen dan inmiddels ook vervangen door exotische ... dat schiet tenminste op als er niet zo veel mensen hun poort open hebben. Dat en je hebt geen last van WFC connecten, want dat duurt bij elkaar toch ook al snel 2 min :(
Hoe kom jij aan al dat exotische fruit dan? Ik heb nog geen kokosnoot aan zien spoelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Als ik jou was zou ik er een kopen waar je hem kunt bekijken voordat je hem koopt. Er kan nu eenmaal een dode pixel op zitten, en het is niet echt prettig om er eentje te hebben in een DS die je uit de US of zo gekocht hebt online. Als je er een op Marktplaats haalt: eerst kijken, dan kopen!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Hoe kom jij aan al dat exotische fruit dan? Ik heb nog geen kokosnoot aan zien spoelen :(
Je kan fruit ruilen via WiFi, je kan je eigen fruit naar andere bewoners sturen, dan krijg je meestal een ander stuk fruit terug, en soms spoelt er idd een kokosnoot aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:14:
Als ik jou was zou ik er een kopen waar je hem kunt bekijken voordat je hem koopt. Er kan nu eenmaal een dode pixel op zitten, en het is niet echt prettig om er eentje te hebben in een DS die je uit de US of zo gekocht hebt online. Als je er een op Marktplaats haalt: eerst kijken, dan kopen!
ik ben hem ook gaan halen, ik hou niet zo van dat opsturen.. dus inderdaad altijd eerst goed bekijken, en zorgen dat het garantiebewijs erbij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet flamen of trollen ;)

De meest spellen kan je wel voor 35-40 euro "krijgen". Volgens mij liggen de PSP spellen bij de 50-60 euro ... Ik importeer m'n DS-spellen meestal voor 30-35 omdat het gewoon sneller en goedkoper is dan in Nederland kopen.

http://www.budgetgaming.nl/ is een handige site voor mensen met een kleine portemonee. (Of iig nederlanders >:) )

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 02-01-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:21:
ik ben hem ook gaan halen, ik hou niet zo van dat opsturen.. dus inderdaad altijd eerst goed bekijken, en zorgen dat het garantiebewijs erbij zit!
Opsturen is op zich niet veel mis mee, maar de DS kost aardig wat om te verzenden en is toch wel redelijk risicovol. In ieder geval wel als je het vergelijkt met een game. Met een DS game kan niet zoveel mis zijn, maar een dode pixel komt nog wel eens voor.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Captain N schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:14:
Ik graaide er in totaal 4 met dode pixels uit de schappen :( Heb er nu wel ééntje zonder, maar die is van mijn zoontje. Wil zelf de Mario Kart set kopen, maar ik hoop wel dat die zonder dode pixels is als ik hem koop. Ben een beetje klaar met dat ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:52:
Nee het is niet zo dat ik vanalles dood wil schieten enzo. Maar als je zo naar die DS games kijkt dan zie je alleen maar blije kleuterfiguurtjes en blije kleuren enzo, vandaar.
Zelfs Manson heeft een DS, dan is ie toch niet meer kinderachtig?
Marilyn Manson appeared on an in-between commercial feature on E! Channel recently, and had this to say:

MM: Yeah, I bought a Nintendo DS a couple of weeks ago. That thing is pretty neat.

E!: What games?

MM: Oh, uh, I'm pretty good at Mario Kart. My friend got me this little Japanese lawyer game(Phoenix Wright). It's (bleep) amazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Reageer er dan ook niet op ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 02-01-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:25:
*knip
De meest spellen kan je wel voor 35-40 euro "krijgen". Volgens mij liggen de PSP spellen bij de 50-60 euro ... Ik importeer m'n DS-spellen meestal voor 30-35 omdat het gewoon sneller en goedkoper is dan in Nederland kopen.

http://www.budgetgaming.nl/ is een handige site voor mensen met een kleine portemonee. (Of iig nederlanders >:) )
Rustig maar hoor, ik hoef niet te patsen bij mijn vriendjes, dus als jij dat denkt zit je verkeerd. Vroeg me alleen of het prijsverschil voor mij zou wegen. Ik denk dat het toch een DS gaat worden, ben nu aan het kijken hoe ik er goedkoop aan kan komen

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 02-01-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:24:
Inderdaad gameplay schijnt erg goed te zijn bij Ninteno. Jammer dat die spellen zo duur zijn.
Weet iemand waar ik de DS goedkoop kan halen en spellen ook?
Voor de spellen kun je altijd nog bij de Free Record Shop gaan kijken, daar staan er altijd wel een paar voor de DS in het 2ehands vak. :)

En de DS kan ook GBA-games afspelen (als je dat nog niet wist), die zijn ook vaak afgeprijsd.
Met een beetje rondkijken moet je zo voor een paar tientjes toch wel een aantal leuke games kunnen krijgen.
Ik wil gewoon fijn kunnen gamen af en toe, lekker spelen hehe.
Als je besluit er één te halen, koop dan in ieder geval Mario Kart erbij. :) Die voldoet daar perfect aan en het is grafisch zo'n beetje het beste wat je nu op de DS kunt krijgen. Okee het is geen PSP, maar ik denk dat je toch aangenaam verrast zult zijn door hoe goed het er nog uit ziet.

En die geruchten over de goede gameplay van Nintendo-spellen zijn in de meeste gevallen ook gewoon waar. :) De grote Nintendo-games zijn echt tot in de puntjes verzorgd. Van muziek en geluid tot het leveldesign. En het allerbelangrijkste: ze voelen gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Pewwy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:34:
Ik graaide er in totaal 4 met dode pixels uit de schappen :( Heb er nu wel ééntje zonder, maar die is van mijn zoontje. Wil zelf de Mario Kart set kopen, maar ik hoop wel dat die zonder dode pixels is als ik hem koop. Ben een beetje klaar met dat ruilen.
Dan vraag je toch of je hem even mag bekijken voordat je hem koopt? Of je bekijkt hem gelijk na je koop nog in de winkel, dan kan je hem gelijk omruilen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Was het maar zo makkelijk, je mag hem niet van tevoren bekijken meestal en als hij niet goed blijkt te zijn mag je hem mooi zelf naar nintendo gaan sturen (ze willen dan nog wel even voor je bellen als je blijft zeuren) Nu al 2x meegemaakt verdorie. (met GBA SP en PSP)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
TheEvilCuber schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:44:
Was het maar zo makkelijk, je mag hem niet van tevoren bekijken meestal en als hij niet goed blijkt te zijn mag je hem mooi zelf naar nintendo gaan sturen (ze willen dan nog wel even voor je bellen als je blijft zeuren) Nu al 2x meegemaakt verdorie. (met GBA SP en PSP)
Jij hebt niks, maar dan ook niks met Nintendo te maken. Je koopt hem bij een winkel, en *zij* zijn verantwoordelijk voor een 100% goed werkend produkt en de afhandeling van garantie voor 2 jaar.

Die winkel is gewoon verplicht het produkt om te ruilen/laten repareren/geld terug te geven, heb het zelf ook al eens zoiets meegemaakt en kreeg uiteindelijk ook gelijk van ze.

Zo ook met mijn broertje die een pas een DS heeft gekocht bij de Dixons. Kreeg een lulverhaal aan te horen van 1 jaar garantie en dat ie garantie kon bijkopen voor een paar tientjes. Ook maar even uitgelegen van minimaal 2 jaar garantie (wettelijk bepaald) en garantie bijkopen voor een DS vind ik een beetje onzin... :)

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 02-01-2006 14:55 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

En als je geen zin hebt in dat gezeur kun je natuurlijk ook altijd even van te voren vragen of ze hem zelf willen omruilen als er een dode pixel zit. Zo niet, dan loop je naar de volgende winkel. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ironx schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:53:
[...]

Jij hebt niks, maar dan ook niks met Nintendo te maken. Je koopt hem bij een winkel, en *zij* zijn verantwoordelijk voor een 100% goed werkend produkt en de afhandeling van garantie voor 2 jaar.

Die winkel is gewoon verplicht het produkt om te ruilen/laten repareren/geld terug te geven, heb het zelf ook al eens zoiets meegemaakt en kreeg uiteindelijk ook gelijk van ze.

Zo ook met mijn broertje die een pas een DS heeft gekocht bij de Dixons. Kreeg een lulverhaal aan te horen van 1 jaar garantie en dat ie garantie kon bijkopen voor een paar tientjes. Ook maar even uitgelegen van minimaal 2 jaar garantie (wettelijk bepaald) en garantie bijkopen voor een DS vind ik een beetje onzin... :)
Ik weet het zelf wel hoor, de praktijk is helaas anders.

Kocht laatst een PSP, zag meteen na 10 minuten opweg naar huis al dat er totaal 8 niet goede pixels op zaten (paar lui, paar dood, + krasje onder het scherm)
Dus ik ging de volgende dag terug (binnen 24 uur) en er werd me meteen fijn verteld dat ik em op eigen kosten naar sony mocht sturen en dat ik hem 15 dagen kwijt zou zijn.

Ben nog flink boos geweest en hem verteld dat ik een overeenkomst heb met hem en niet met sony. En meteen de man (filiaaleigenaar FRS Adam CS) verteld hoe het werkte wettelijk maar daar wilde hij niks van weten. (werd zelf boos op mij :/ )
Ik heb het nog maar eens geprobeerd bij een andere FRS (de grootste eind kalverstraat)
Daar nog een keer het hele Sony blabla verhaal aangehoord en ze duidelijk gemaakt dat ik gewoon meteen een nieuwe psp wilde. Na een kwartier welles nietes riep een jongen die er werkte (de jongste, zo te zien een gamer) dat ze ze wel terugnamen als het binnen 24 uur was (had ik slechts 10x vermeld in mijn verhaal maargoed)
Uiteindelijk toch een nieuwe PSP gehad 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 02-01-2006 15:16 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
TheEvilCuber schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Ik weet het zelf wel hoor, de praktijk is helaas anders.
Inderdaad... ze weten (vaak) dondersgoed hoe het in elkaar steekt maar ze doen gewoon alsof ze een randebiel voor hun neus hebben staan. Klant heeft gekocht en betaald, dus daar is het gat van de deur en zie maar hoe je het oplost.

Maar ik ben dus weer van een type dat zich niet snel laat afwimpelen door dat geleuter maar je wordt er wel eens moedeloos van...

Terug on-topic: iemand trouwens al leuke ervaringen met die flessenpost meegemaakt, of doet niemand hier daar aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb ooit eens een PC laten fixen zonder extra kosten buiten de garantietermijn. Garantie was 1 jaar, europese wetgeving bepaald 2 jaar. Daarbuiten is het ook nog zo dat de garantie feitelijk is "Wat je van het produkt mag verwachten" Erg discutabele regel maar bv. van een TV mag je verwachten dat hij langer dan 2 jaar meegaat. Gaat het ding na 2 jaar stuk dan "zou" in theorie nog steeds kosteloos gerepareerd moeten worden. Ergo: Als je flink doorschermt dan krijg je meestal wel je gelijk. Het jammere aan "recht" is..houd de winkel vol dan moet je een rechtzaak aanspannen..en dat kost doorgaans veel meer geld... (en de juridische kosten kan je bijna nooit verhalen)

Nee een rechtssysteem is niet perfect...

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat daar irriteer me ook altijd aan, koop je iets nieuws vertellen ze er vrolijk bij dat je en jaar garantie hebt. Mooi niet dus europese richtlijnen enzo.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

TheEvilCuber schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:03:
Dat daar irriteer me ook altijd aan, koop je iets nieuws vertellen ze er vrolijk bij dat je en jaar garantie hebt. Mooi niet dus europese richtlijnen enzo.
Die is ook absoluut niet verplicht als deze in het land zelf nog niet aangenomen is. Waarom blijven mensen toch terugvallen op regels die niet eens rechtsgeldig zijn.....

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

We hebben het over NL waar zover ik weet dit toch al een aantal jaartjes van kracht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
disjfa schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:34:
[...]

Die is ook absoluut niet verplicht als deze in het land zelf nog niet aangenomen is. Waarom blijven mensen toch terugvallen op regels die niet eens rechtsgeldig zijn.....
Het is een EU regelgeving die dus ook in NL geldig is.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
RICHTLIJN 1999/44/EG VAN HET EUROPEES PARLEMENT EN DE RAAD van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen, artikel 5, Termijnen

1.De verkoper is aansprakelijk krachtens artikel 3 wanneer het gebrek aan overeenstemming zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar vanaf de aflevering van de goederen. Indien voor de uitoefening van de in artikel 3, lid 2, vermelde rechten in de nationale wetgeving een verjaringstermijn geldt, kan die niet verstrijken binnen een periode van twee jaar vanaf de aflevering.
En die gehele Europese richtlijn is op 1 mei 2003 overgenomen in het Burgelijk Wetboek, Boek 7, artikel 6:
3.De toepasselijkheid op de consumentenkoop van een recht dat de door de richtlijn nr. 99/44/EG van het Europees Parlement en de Raad van de Europese Unie van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen (PbEG L 171) voorziene bescherming niet of slechts ten dele biedt, kan er niet toe leiden dat de koper de bescherming verliest die hem krachtens deze richtlijn wordt geboden door de dwingende bepalingen van het recht van de lidstaat van de Europese Unie of de andere staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte, waar hij zijn gewone verblijfplaats heeft.
Maargoed, beter weer ontopic voordat dit een juridisch getouw-trek-topic gaat worden :D

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 02-01-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Captain N schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:40:
[...]

Dan vraag je toch of je hem even mag bekijken voordat je hem koopt? Of je bekijkt hem gelijk na je koop nog in de winkel, dan kan je hem gelijk omruilen.
Dode subpixels kan je gewoon missen als je hem in de winkel test. Spellen die alles ff snel testen zijn er voor zover ik weet nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ok animal crossing en wil mijn nintendo wf stick instaleren maar ik krijg steeds toepassingsfout, fout met gedeelde internetverbinding, wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Surrounded heeft nog steeds problemen met zijn USB stick. Ik probeer hem hiermee te hlepen en wil hier even wat ervaringen inwinnen (het blijft tweakers).

Surrounded heeft internet van Planet en voor zover ik kan bepalen nog van de oude(re) stempel. Wat ik zie is dat hij middels zijn Atcatel Speedtouch Home verbinding maakt door een PPTP verbinding op te zetten. Ik denk dan ook dat de PPTP verbinding hem de das om doet.

Wat ik dus graag wil weten is of er hier nog meer mensen zijn met een Alcatel Speedtouch Home modem en of die dan ook dezelfde problemen hebben (of niet natuurlijk).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik dacht dat hij een router had? :) Surrounded had me gemailt en ja het komt hoogstwaarschijnlijk door de PPTP verbinding, ik had alleen nog niet geantwoord en had aangenomen dat er nog wel een router tussen zou hangen. Een router ertussen hangen die de PPTP verbinding opzet zou al een oplossing zijn. (sowieso handiger dan steeds inbellen) Je kan de alcatel speedtouch home (heb hem zelf ook gehad) ook als router ipv bridge draaien. Dan werkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:44:
gewoon bij mediamarkt kopen. als die niet goed is loop je meteen door naar de inruilservice, die doen niet moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu heb ik steeds dat die hij het ip adres niet kan vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat probleeem heb ik ook altijd de eerste x dat ik het probeer!!!
foutcode 52000
maar de tweede x is dat over!
iemand daar een oplossing voor ? Ik gebruik een E-tech router met accespoint!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:19:
Ik dacht dat hij een router had? :) Surrounded had me gemailt en ja het komt hoogstwaarschijnlijk door de PPTP verbinding,
Zucht... ik kan me nog herinneren dat ik eind november dit schreef:
En zo te horen moet ik morgen maar weer een rondje speelgoed- en electronica-winkels gaan maken, als de USB-connectors nu ook al gesignaleerd zijn. Nu ik alle vragen over online gaan hier lees weet ik helemaal zeker dat ik zo'n ding wil hebben. Okee het is duur, maar dan heb je verder ook geen gezeur.
;)
Ik heb nog nooit van m'n leven zoveel gezeur gehad met een nieuw apparaat! :p
En ik heb voor de duidelijkheid trouwens geen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die weet hoe ik dat goed kan krijgen dan met die wifi stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je geeft wel heel weinig info Bibo. Je kan beter een appart topic openen of een handige kennis er naar laten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben m'n DS ff kwijt...

Nintendogs gekocht en mevrouw Bubba is nu addicted :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja...dat word een roze DS erbij kopen.. ;)
Maareh..zij kocht Nintendogs toch? jij niet? Luisterd ie al ? :D

edit: Er wordt trouwens gigantisch gescoort in Japan met de DS. Nu weet ik dat de DS en PSP in de VS/EU min of meer gelijk opgaan (DS meestal iets meer verkocht) maar wat zijn daar de huidige cijfers van?...

edit2:
Net een thread gevonden van rond eind November waar men al over de 2 miljoen zat terwijl MKDS, ACWW etc nog niet was uitgebracht..

Zal me niet verbazen als de DS in 2005 over de 10 miljoen is gegaan wereldwijd. (3 milj vs, 2 milj eu, 5 milj jap, en dan mis je nog heel wat gebieden zoals Australie) Deze cijfers laten alleen altijd wel even op zich wachten...

[ Voor 102% gewijzigd door Max|Burn op 03-01-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Gisteravond nog even snel potje MKDS via WFC gedaan... was een heel raar potje moet ik zeggen.

Meneer was echt onkwetsbaar voor alles en nog wat geloof ik. Rode schilden gingen dwars door hem heen, en het blauwe schild deed hem ook al niks. Doe daar een score bij van 300+ gewonnen en 0 verloren en je krijgt toch een raar vermoeden dat er iets niet helemaal klopt. :?

Nu is er al een Action Replay uit voor de DS (zover ik weet), maar het zou natuurlijk ook iemand met een aangepaste ROM op zo'n kopieergeval kunnen zijn.

Maar ik snap echt niet wat er nou zo gigantisch leuk is om zo nog te gaan spelen? Om alleen maar een hoge score te krijgen? Kom op zeg... verziekt het spel alleen maar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je zag ook dat hij ongedeerd was? Na een blauw schild ben ik zelf ook vrijwel direct op snelheid. Maar goed..misschien cheatte hij en had hij constant een ster ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
ironx schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:07:
Maar ik snap echt niet wat er nou zo gigantisch leuk is om zo nog te gaan spelen? Om alleen maar een hoge score te krijgen? Kom op zeg... verziekt het spel alleen maar :|
Tja, zo denk ik ook over cheating in een online spel. (single player cheaten maakt natuurlijk niet uit) Als je het niet zelf berijkt, wat heb je er dan aan. :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MaxBurn schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:11:
Je zag ook dat hij ongedeerd was? Na een blauw schild ben ik zelf ook vrijwel direct op snelheid. Maar goed..misschien cheatte hij en had hij constant een ster ofzo?
Er gebeurde gewoon niets met hem. Normaal als iemand een ster heeft zie je van die regenboogkleurtjes. Hij was 'gewoon'...

En als ik achter hem reed en ik schoot een rood schild af zag je echt dat hij er dwars door heen ging en het schild ook gewoon weg was. En het lijkt me stug dat dat ronde na ronde zo is?

Blauwe schild idem dito. Je ziet het schild naar beneden gaan, een explosie, en normaal zie je het figuurtje dan toch wel door de lucht vliegen. Hij reedt dus gewoon door...

Echt vaag allemaal, maar het zal bijna zeker weten met zo'n cheatdevice zijn geweest of aangepaste ROM... maargoed, als hij zo lol heeft, ga je gang... ik vind dat soort personen alleen maar zielig om zo online te gaan spelen met anderen :)

[ Voor 12% gewijzigd door ironx op 03-01-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hij kan ook nog dat 'ie ontzetten hard reed met mini turbo's en zo, maar erg lagte. Dan berekent het spel een baan voor hem op jou scherm, waarin je dus dat soort dingen niet ziet.

En zoals hier al gezegd... ik snap niet wat er leuk aan is. Zou zo iemand trots zijn op zichzelf na een dagje Mario Kart?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vond net nog een koopje bij Play-Asia: Table Game Spirits voor €14 inclusief verzending. Ja, ik weet dat table games zuigen, maar deze bevat ook Arkanoid en daarom de moeite waard om te bestellen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weinig info geef ik toch niet? Ik heb animal crossing met een nintendo wifi stick gekocht, dat geinstaleerd en alles, eerst wel wat problemen gehad maar op een gegeven moment kon ik wil inloggen voor een friendcode, ik heb mensen toegevoegd aan mijn vriendenlijst maar als ik bij hun op bezoek wil of zelf mn poort open wil doen krijg ik unable to obtain ip adress. er zijn toch wel meer mensen met wifi stick hier die kunnen zeggen hoe ze hun instellingen e.d. hebben staan of werkt iedereen met een router, zo ja welke want ik denk er over om binnenkort een draadloos netwerk aan te schaffen maar dan moet dat wel met mn ds werken.
en handige kennissen vragen? hahahaha ik ben hier thuis de enige die weet hoe een computer aan moet en ik ben een meisje dus mn vriendinnen hebben dr nog minder verstand van dan mij en mn vrienden komen dr ook niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens wel mogelijk om een blauw schild te ontwijken. Het is mijn broertje al een paar keer gelukt om er 1 te ontwijken door op het moment dat het schild op op jouw wil neerkomen een snelheidje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik ook een keer.. maar alsnog, echt soms kan ik gewoon NIET winnen van iemand.. al rijd ik flawless, aan het einde zit ie een halve ronde voor... zo is er niks meer aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
De nieuwe Play-Asia weekaanbieding, Mawashite Koron (€12,70), is een aanrader. Dit is de opvolger van het bekende speelhalspel Cameltry dat ook als port verkrijgbaar was op de SNES. Je stuurt een bal langs obstakels in een doolhof door het doolhof te laten draaien. Zeer vermakelijk!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:19:
Zo weinig info geef ik toch niet? Ik heb animal crossing met een nintendo wifi stick gekocht, dat geinstaleerd en alles, eerst wel wat problemen gehad maar op een gegeven moment kon ik wil inloggen voor een friendcode, ik heb mensen toegevoegd aan mijn vriendenlijst maar als ik bij hun op bezoek wil of zelf mn poort open wil doen krijg ik unable to obtain ip adress. er zijn toch wel meer mensen met wifi stick hier die kunnen zeggen hoe ze hun instellingen e.d. hebben staan of werkt iedereen met een router, zo ja welke want ik denk er over om binnenkort een draadloos netwerk aan te schaffen maar dan moet dat wel met mn ds werken.
en handige kennissen vragen? hahahaha ik ben hier thuis de enige die weet hoe een computer aan moet en ik ben een meisje dus mn vriendinnen hebben dr nog minder verstand van dan mij en mn vrienden komen dr ook niet uit :/
Heb je je DS wel toegevoegd in het bijgeleverde progje van Nintendo?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

ari3 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:55:
De nieuwe Play-Asia weekaanbieding, Mawashite Koron (€12,70), is een aanrader. Dit is de opvolger van het bekende speelhalspel Cameltry dat ook als port verkrijgbaar was op de SNES. Je stuurt een bal langs obstakels in een doolhof door het doolhof te laten draaien. Zeer vermakelijk!
Ook bekend als On the Ball (die op de SNES dus) :)

offtopic:
Oh ja, ari3, zou jij me nog kunnen toevoegen op MSN als je dat gebruikt? Ik vroeg me nog wat af over Japan, en ik geloof dat jij daar wel verstand van hebt ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Captain N op 03-01-2006 13:23 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeuhmmm, ik heb volgens mij alleen de stick geinstaleerd? dan zegt ie op een gegeven moment gedeelde internetverbinding instaleren ofzo en dan staat er voltooid, dan krijg ik een schermpje dat mijn ds verbinding maakt en moet ik mezelf toestemming geven om die verbinding te gebruiken, als je dat bedoelde dat heb ik gedaan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:23:
eeeuhmmm, ik heb volgens mij alleen de stick geinstaleerd? dan zegt ie op een gegeven moment gedeelde internetverbinding instaleren ofzo en dan staat er voltooid, dan krijg ik een schermpje dat mijn ds verbinding maakt en moet ik mezelf toestemming geven om die verbinding te gebruiken, als je dat bedoelde dat heb ik gedaan ja
Heb je in Animal crossing gezocht naar je nintendo-wifi stick?

Als je het spel op start en dan other things kiest (geloof ik, ik heb het spel nu niet hier)

Je moet dan in je settings zoeken naar je stick, denk dat er zoiets staat als connect to usb.

http://www.nintendowifi.c...ted.do?entryId=usbInstall

En een reboot van je pc kan ook helpen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 10:41

bonzz.netninja

Niente baffi

ari3 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:55:
maar da's toch kei japans...en mijn japans is zo slecht

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
maar da's toch kei japans...en mijn japans is zo slecht
Mwah, ziet er redelijk speelbaar uit, ook als je geen Japans kunt lezen. In dit screenshot zie ik voornamelijk Engelse schermteksten:
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.45487.008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Captain N schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:51:
Hij kan ook nog dat 'ie ontzetten hard reed met mini turbo's en zo, maar erg lagte. Dan berekent het spel een baan voor hem op jou scherm, waarin je dus dat soort dingen niet ziet.

En zoals hier al gezegd... ik snap niet wat er leuk aan is. Zou zo iemand trots zijn op zichzelf na een dagje Mario Kart?
Spelen met lag heb ik ook al eens gehad, en weet hoe het er dan aan toe gaat (dan speler hier, dan speler daar, dan speler door de lucht etc...), maar dit was dus echt zonder lag, dat merk je gewoon.

En ja, reken maar dat er echt mensen zijn die 'trots' op zichzelf kunnen zijn door alleen maar te spelen met cheats. Zolang ze maar bovenaan staan in een lijst hebben ze lol (genoeg meegemaakt op Xbox Live) :|

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 03-01-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

MaxBurn schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:19:
Ik dacht dat hij een router had? :) Surrounded had me gemailt en ja het komt hoogstwaarschijnlijk door de PPTP verbinding, ik had alleen nog niet geantwoord en had aangenomen dat er nog wel een router tussen zou hangen. Een router ertussen hangen die de PPTP verbinding opzet zou al een oplossing zijn. (sowieso handiger dan steeds inbellen) Je kan de alcatel speedtouch home (heb hem zelf ook gehad) ook als router ipv bridge draaien. Dan werkt het ook.
Dat denk ik dus ook, je kan de alcatel home zodanig 'hacken' dat het een Pro wordt (met router).
Ik neem aan dat dat is wat je bedoelt, zoniet dan hoop ik dat het makkelijker kan!

Voor mij oogt die hack trouwens vrij safe maar ik snap wel dat Surrounded ietswat huiverig is.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De hack is niet zo heel safe :D Ik had hem goed uitgevoerd en toen was me hele modem dood. Vervolgens kreeg ik hem er echt net aan uit met een ping of life. Daarna werkte het prima.

Alcatel Speedtouch Home to Pro hack:
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.php

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 03-01-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

@Surrounded:

Misschien kun je in Windows proberen handmatig een bridge op te zetten tussen de USB stick en de PPTP verbinding?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Mijn ouders hebben thuis ook Planet ADSL en een Speedtouch modem, maar daar hangt een US Robotics wifi router aan.

En ik krijg constant de melding 'unable to obtain IP adress', en dat terwijl die modem helemaal open staat, geen enkele vorm van beveiliging, verder fabrieksinstellingen enz. Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

-Sander schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:50:
Mijn ouders hebben thuis ook Planet ADSL en een Speedtouch modem, maar daar hangt een US Robotics wifi router aan.

En ik krijg constant de melding 'unable to obtain IP adress', en dat terwijl die modem helemaal open staat, geen enkele vorm van beveiliging, verder fabrieksinstellingen enz. Snap er niks van.
Staat DHCP op de WiFi router of het modem aan?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 03-01-2006 22:01 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Die gastjes die bij Mario Kart alles winnen lopen de hele tijd te snaken, beetje sneu als je zo wilt winnen, krijg je leprahandjes van denk ik:D

Net begonnen met Animal Crossing. Hoe lang duurt het doorgaans voordat je daar online iemand kunt vinden? Of lukt dat eigenlijk nooit spontaan, ala Mario Kart, en moet je echt afspreken?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:26:
Net begonnen met Animal Crossing. Hoe lang duurt het doorgaans voordat je daar online iemand kunt vinden? Of lukt dat eigenlijk nooit spontaan, ala Mario Kart, en moet je echt afspreken?
Er zijn nog niet zo heel veel mensen die het spel hebben, maar als je de mensen van FOK/GOT uit de lijst in de OP toevoegt is er 's middags/'s avonds bijna altijd wel iemand met zijn/haar poorten open. Mits ze jou ook toegevoegd hebben natuurlijk, beide partijen moeten elkaars FriendCode hebben om te kunnen reizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die gastjes die bij Mario Kart alles winnen lopen de hele tijd te snaken, beetje sneu als je zo wilt winnen, krijg je leprahandjes van denk ik:D
Sorry maar die opmerking is best sneu. Mensen die niet de moeite doen een spel onder de knie te krijgen en vervolgens gaan zeuren dat een ander dat wel heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 07:16:
[...]
Sorry maar die opmerking is best sneu. Mensen die niet de moeite doen een spel onder de knie te krijgen en vervolgens gaan zeuren dat een ander dat wel heeft gedaan.
Ik vind jouw opmerking ook best sneu. Je moet gewoon rijden, bochten goed nemen en de beschikbare items gebruiken. Continu snaken vind ik daar niet bij horen. Ik ben heel blij voor je dat jij het doorhebt, maar het maakt een race echt niet leuker ofzo (en je moet al aardige risico's op rsi gaan nemen om het spel op die manier te spelen). Helaas kun je niet uitkiezen tegen wie je wilt racen, want anders zou je 2 groepen kunnen maken: Snakers en niet snakers. Dan kunnen de snakers lekker tegen elkaar en hoef ik er geen last van te hebben. ;)

Maar ik vind het over het algemeen wel meevallen, want mijn winst-verlies loopt ongeveer 1 op 1 en dat is precies genoeg om het leuk te houden. Af en toe winnen en af en toe verliezen. Prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]
:O

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wat zijn snakers nou weer? Power-boost begrijp ik of is dit weer iets nieuws?

btw... lik-sang wacht nog netjes op mijn betaling van AC die ik via het mooie systeem "internetbankieren naar buitenland" hebt overgemaakt.. nog 2 weken wachten voordat het geld uberhoud daar aankomt in het buitenland... Ik kan nog beter de fiets pakken en naar lik-sang in pingpangpong stad fietsen. Volgens mij is dat nog sneller... ;(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met MKDD voeren de staff ghosts zelf zelfs SSMT's uit(Met MKDS nog niet naar gekeken) Ga dan gewoon niet zeuren dat het lame is, het hoort er bij. Ik hoor het geklaag al sinds MK64 dus dat word gewoon vervelend, speel het dan niet. Een beetje hetzelfde als iemand die klaagt dat je teveel heen en weer beweegt en dodged met een shooter waardoor ze je niet raken:P (die waren er namelijk ook..) It's in the game 8)

Beetje relaxed SSMT's uitvoeren is trouwens helemaal niet RSI gevoelig :) Recordpogingen wel..

[ Voor 107% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
DukeN : snaken is powerboost-driften op rechte stukken. Dus dan drift je zeg maar van links naar rechts en weer terug op het rechte stuk, steeds powerboostend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:55:
@Surrounded:

Misschien kun je in Windows proberen handmatig een bridge op te zetten tussen de USB stick en de PPTP verbinding?
Uhm... okee, ik weet er eigenlijk gewoon te weinig vanaf. ;) Ik liep net een beetje te zoeken naar informatie over bruggen opzetten tussen verbindingen. Maar ik heb echt een heel slecht voorgevoel dat als ik daarmee ga lopen prutsen, ik alles overhoop zal gooien en straks helemaal niet meer online kan. Bedankt voor de tip, echt ik waardeer het enorm dat mensen me zo goed proberen te helpen. :) Maar ik ben gewoon geen tweaker. Daar, ik heb het gezegd. :p
Ik ben heel blij voor je dat jij het doorhebt, maar het maakt een race echt niet leuker ofzo
Zo te horen heb jij het nog niet door, dan kun je volgens mij ook niet beoordelen of het spel er al dan niet leuker van wordt voor mensen die het wel doorhebben.

Zou ik het spel leuker vinden als het er niet in zat? Ja. Van mij zou dat boosts opbouwen tijdens het sliden er onmiddellijk uitgesloopt mogen worden. Vroeger was het sliden een doel op zich (en daardoor veel moeilijker/leuker om onder de knie te krijgen), nu is het alleen maar een middel geworden om een boost op te bouwen. Ik vind dat jammer.

Maar goed, het zit er nu eenmaal wel in. Mensen gebruiken het. Ik ben ervan overtuigd dat de makers het ook zo bedoeld hebben. Dus zit ik er toch ook maar op te oefenen. When in Rome... ;)

Op brede banen lukt het me ondertussen wel aardig. En grote rechte stukken die normaal gesproken een beetje saai zouden zijn worden wel wat onderhoudender als je onderweg wat te doen hebt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DukeN schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:13:
Wat zijn snakers nou weer? Power-boost begrijp ik of is dit weer iets nieuws?

btw... lik-sang wacht nog netjes op mijn betaling van AC die ik via het mooie systeem "internetbankieren naar buitenland" hebt overgemaakt.. nog 2 weken wachten voordat het geld uberhoud daar aankomt in het buitenland... Ik kan nog beter de fiets pakken en naar lik-sang in pingpangpong stad fietsen. Volgens mij is dat nog sneller... ;(
Ondersteund Lik-sang.com geen Paypal? Dat zou een stuk sneller gaan. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zou ik het spel leuker vinden als het er niet in zat? Ja. Van mij zou dat boosts opbouwen tijdens het sliden er onmiddellijk uitgesloopt mogen worden.
Van mij mag het er ook uit hoor. alleen; Het zit er in..dus gebruik ik het.
Je moet gewoon rijden, bochten goed nemen en de beschikbare items gebruiken.
In bochten boost ik dan ook netjes langs de rand van het gras :)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:51:
[...]
Net zoals bunny hoppen en automatic awp'en (reload bug feature) in online shooters (zoals CS).. iedereen heeft er een hekel aan maarja zolang het mogelijk is :/

misschien zou een maximum ssmt limit ingesteld moeten worden (zodat je niet constant doet maar 2 x per boch en 1x op een recht stuk oid) dat het zegmaar niet werkt als je het vaker probeert.

Ah well ik kan het en gebruik het ook als het nodig is (in bochten e.d) op rechten stukken beland ik toch alleen maar in de berm :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Net zoals bunny hoppen
Alleen bewegen die juist voorspelbaar..van mij mogen ze hoppen :D (Naja ik kan niet voor CS spreken) maar in andere games zoals Q3A/UT enz helpt onregelmatig strafen en random dodgen veel beter. Same for Battlefield e.d.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:51:
[...]
In ieder geval totdat de Revolution uit komt en we een versie van SMK kunnen downloaden die ook online gespeeld kan worden... (ik hoop, ik hoop, ik hoop) Dan hebben we al die inferieure latere versies niet meer nodig. ;)
offtopic:
Volgens mij wijzig jij echt ieder bericht dat je plaatst later weer. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:00:
[...]
Alleen bewegen die juist voorspelbaar..van mij mogen ze hoppen :D (Naja ik kan niet voor CS spreken) maar in andere games zoals Q3A/UT enz helpt onregelmatig strafen en random dodgen veel beter. Same for Battlefield e.d.
gelukkig is bunnyhoppen al niet meer mogelijk in CS sinds 1.5 (of eerder)
Het hielp ook alleen maar om je sneller te bewegen. Iets dat erg vervelend kan zijn in een spel als CS waar rushen naar een bepaalde plek erg belangerijk kan zijn voor de tactiek.

Q3A en UT zijn natuurlijk heel anders, dat draait om ontwijken en bewegen.

Maargoed back to mario kart ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
[...]
Tsja, als jij denkt dat het de bedoeling is dat je in een racespel op rechte stukken gaat zitten driften }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Volgens mij wijzig jij echt ieder bericht dat je plaatst later weer.
klopt..bijna altijd...voeg altijd dingen toe.
Zoals nu een quote van mathijs :P
matthijst schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:10:
[...]

Tsja, als jij denkt dat het de bedoeling is dat je in een racespel op rechte stukken gaat zitten driften }:O
Het is een kart game waarbij je tegenstanders kan opblazen met schildjes..we gaan het nu niet over realisme hebben he? In MKDD weet ik dan toevallig wat alle ghosts doen en daar weet ik dat de staff ghosts van de ontwikkelaars en testers op bepaalde banen inderdaad op rechte stukken MT's uitvoeren. Ga dan niet zeggen dat het niet "hoort" :)

[ Voor 77% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Neu, niet over realisme, maar 't gaat gewoon nergens over; driften op rechte stukken...

Persoonlijk maakt het me ook niet zoveel uit; als er weer zo'n 300-0 Japanner meerijdt weet de rest ondertussen wel dat je niet tegen die gast rijdt...
Snap niet dat ze er zelf lol aan hebben; blijft weinig van een spel over zo.......

Van die mannetjes die met hun A1-elftal met 23-0 van F6 winnen en dan ook nog uitgebreid gaan feesten omdat het zo'n spannende wedstrijd was...

Van mij mogen ze, ik vind het sneu :D

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 04-01-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

schnumi schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:48:
[...]

Ondersteund Lik-sang.com geen Paypal? Dat zou een stuk sneller gaan. :)
Jep dat doen ze ook Maar omdat ik geen paypal account bezit en zag dat je dus ook via internet bankieren geld kon overmaken heb ik dat gedaan... Helaas kwam ik er hier achter dat deze betaling het langzaamste is en dat likmesang er na 3 weken achterkomt dat er is betaalt...

Helaas kan ik het nu niet meer terug draaien en wacht het gewoon af ;(

btw iemand zijn tony hawk tegen mijn kriby ruilen? :*)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:23:
Helaas kwam ik er hier achter dat deze betaling het langzaamste is en dat likmesang er na 3 weken achterkomt dat er is betaalt...
Misschien heb je geluk en gaat het bij jou wat sneller. :) Het zijn maar richtlijnen. Ik weet alleen dat het bij mij zo lang duurde, maar dat is ook alweer een tijdje geleden. Wellicht is Lik Sang in de tussentijd wat efficienter gaan werken. In principe moet het zelfs met deze methode veel sneller kunnen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Van mij mogen ze, ik vind het sneu
Je kan ook gewoon niet klagen en zoeken naar tegenstanders die op gelijk niveau zitten. (Rivals) Ik heb vroeger mega veel UT gespeeld en daar liep men ook te klagen om van alles en nog wat als je veel beter speelde dan de rest. (vandaar dat je dan ook gewoon niet meer op publics ga spelen omdat er gewoon niks aan is met al die zeikerds) Ik ben mede daardoor dan ook helemaal gestopt met FPS games. Nu speel ik alleen af en toe op me DS en krijg je hier gewoon hetzelfde geouwehoer weer. Vandaar dat ik misschien zo euh..fel..reageer.

Die "Japanners" kiezen gewoon net als jij Global en de meesten hopen vervolgens net als jij op tegenstanders met min of meer gelijk niveau. Een game met 4 man die zo loeisnel gaan is namelijk erg spannend.

[ Voor 82% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben er ook niet echt over te spreken. Het lukt me onderhand vrij aardig om op rechte stukken te turbo-en, maar ik vind het verreweg van leuk. Het leuke aan een racespel vind ik om te proberen de ideale lijn te volgen. Om de bochten zo strak mogelijk te nemen. Een boost als je uit die bocht komt vind ik niet erg (hoewel ik niks mis vond met hoe het in SMK ging), maar het snaken op rechte stukken, of hoe je het ook wilt noemen vind ik ook ... tja... sneu eigenlijk :P Zoals hier al eerder gezegd, ik vind dat je het het beste kunt vergelijken met bunny-hoppen. Het is mogelijk in het spel, dus het is geen cheaten oid. Maar leuker wordt het er niet op.

Je zou ergens moeten kunnen instellen of je mini-turbo's aan wilt zetten. En dan ook voor online-play, dat je alleen maar speelt tegen mensen die dezelfde setting hebben. Dat zou dat een stuk leuker maken.
MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:38:
(Rivals) Ik heb vroeger mega veel UT gespeeld en daar liep men ook te klagen om van alles en nog wat als je veel beter speelde dan de rest. (vandaar dat je dan ook gewoon niet meer op publics ga spelen omdat er gewoon niks aan is met al die zeikerds) Ik ben mede daardoor dan ook helemaal gestopt met FPS games. Nu speel ik alleen af en toe op me DS en krijg je hier gewoon hetzelfde geouwehoer weer. Vandaar dat ik misschien zo euh..fel..reageer.
Het probleem is niet dat die anderen veel beter zijn, maar dat de manier van spelen gewoon niet leuk is. Iedereen kan als 'ie een beetje z'n best doet en wat oefent die mini-turbo's wel onder de knie krijgen (althans, als je een beetje gamer bent :)). Een ander voorbeeld wat me aan dit doet denken... vroeger speelde ik vaak voetbalspelletjes zoals ISS98 op de N64. Daar sprak ik altijd af met m'n tegenstander dat we op een aantal manieren niet zouden scoren, omdat je op die manier ALTIJD scoorde (bijvoorbeeld de bal schieten, en dan vlak voor de keeper er ineens superveel effect aan geven waardoor 'ie ineens helemaal van richting veranderd). Nogmaals, het gaat er dus niet om dat anderen veel beter zijn. Als ik het allerbeste zou kunnen snaken van iedereen en altijd er mee zou winnen zou ik het nog niet leuk vinden. Het gaat erom dat ik (en velen met mij :)) gewoon normaal willen racen, zoals je normaal ook op een kartbaan zou doen. Alleen nu met rare wapens :)

[ Voor 62% gewijzigd door Captain N op 04-01-2006 10:57 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Oeps... dubbel... |:(

[ Voor 99% gewijzigd door Captain N op 04-01-2006 10:58 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Raakt aardig offtopic dus dan even zo. De dingen, moves(simpelweg dodges maar ook bepaalde jumps/moves die alleen konden als je PRECIES een bepaald stukje muur raakte bijvoorbeeld en strafen) die ik met UT deed waren ook wel door iedereen aan te leren. Die deden dat ook niet, waardoor ze gewoon minder goed zijn. Win je dan klagen ze.(je cheat, je beweegt als een aap, je dodge te veel, etc) Ziet er erg hetzelfde uit :) Maar goed ik hou er wel over op..al dat gezeik is sowieso de reden dat ik MKDS niet online speel. :) Jezelf inhouden omdat de rest anders zeurt is strontvervelend.

Je kan wel zeggen dat snaken lame is maar uiteindelijk komt het er op neer dat geeneen online game leuk is als er grote niveau verschillen zijn. Het heeft gewoon niets met dat snaken te maken want tot nu toe heb ik dit met elke multiplayer of online game al meegemaakt.

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nintendo de game dan patchen, voor zover dat mogelijk is?

Ik heb nog niet het genoegen gehad om MK DS online te spelen, maar als ik die verhalen lees dan lijkt me het inderdaad stom om telkens te worden ingemaakt door mensen die het spel en alle functies om sneller te gaan van buiten kennen :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:45:
Daar sprak ik altijd af met m'n tegenstander dat we op een aantal manieren niet zouden scoren, omdat je op die manier ALTIJD scoorde (bijvoorbeeld de bal schieten, en dan vlak voor de keeper er ineens superveel effect aan geven waardoor 'ie ineens helemaal van richting veranderd).
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Ik ben het er ook wel mee eens geloof ik. Maar om het dan gewoon niet te doen zou ik ook weer niet kunnen. :p Als ik met een ruime marge voorop rij, en ik zie een lang uitgestrekte lege baan voor me. En ik weet dat ik met een paar drukjes op de knop zou kunnen gaan boosten... dan geniet ik er toch niet meer echt van om gewoon recht vooruit de ideale lijn te volgen. :( Dan moet die mogelijkheid gewoon echt niet in het spel zitten. Anders heb ik teveel het gevoel dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het overgrote deel kan alleen boosten in de bochten dus je zal weinig problemen hebben :)
als ik nog eens online ga is het ook alleen tegen victenn, rogue agent of esines want die zijn wel snel :) Ik heb MKDD ook online gedaan en die games zijn gewoon spannend. (bij mkdd door lag wel frustrerend)

offtopic:
@Matthijst: Je vroeg trouwens of iemand dat nog wel leuk vind, 300-0 score e.d. Nee..het is niet leuk om zo makkelijk te winnen maar wat moet je anders? Super Mario Smash Bros. heb ik ook 1000 wins en 50 losses ofzo. MKDD verloor ik 1 op de 100 games. Daar is inderdaad geen hol aan maar wat moet je dan doen? Voor de finishlijn stoppen en expres tweede worden of met SSBM dan maar expres 3 suicides uitvoeren?

[ Voor 69% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik neem het ook niemand kwalijk dat ze snaken. Ik doe het zelf ook (voor zover het op dit moment lukt). Maar ik zou het veel leuker vinden als het snaken gewoon niet kon. Dan zou iedereen gewoon normaal rijden, en je ook niet met het probleem zitten dat je je inhoudt omdat anderen anders gaan zeiken ;) Vandaar dat ik een optie "mini-turbo's on" mis, want ik neem aan dat er ook vast mensen zijn die het snaken wel echt leuk vinden.
MaxBurn schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:12:
offtopic:
@Matthijst: Je vroeg trouwens of iemand dat nog wel leuk vind, 300-0 score e.d. Nee..het is niet leuk om zo makkelijk te winnen maar wat moet je anders? Super Mario Smash Bros. heb ik ook 1000 wins en 50 losses ofzo. MKDD verloor ik 1 op de 100 games. Daar is inderdaad geen hol aan maar wat moet je dan doen? Voor de finishlijn stoppen en expres tweede worden of met SSBM dan maar expres 3 suicides uitvoeren?
Gelukkig heb je daar nu de Rivals knop voor :+

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 04-01-2006 11:18 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Daar ben ik het wel mee eens hoor..ik ben normaal wel voor minimalistische gameplay. De skills zitten dan in de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:16:
Vandaar dat ik een optie "mini-turbo's on" mis, want ik neem aan dat er ook vast mensen zijn die het snaken wel echt leuk vinden.
Nee, het zou beter zijn om het er helemaal uit te halen. ;)
Dan konden ze ook de banen daarop aanpassen. Minder brede rechte stukken, meer lastige bochten achter elkaar. Tricky geplaatste boostpads als een baan saai dreigt te worden... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb dan geen DS en dus ook geen MKDS, maar wel MKDD en daar kun je het ook in doen. Ikzelf kan de MT sowieso al voor geen meter, ik kan er al helemaal geen tijd mee winnen (zelfs niet in een bocht ;) ), maar ik heb zelf ook weinig behoefte er aan om het te leren moet ik zeggen. Ook ik vind het veel leuker om de ideale lijn te rijden, dan dat ik bezig ben met MT's. Het zit idd in het spel, dus tot op zekere hoogte zou je het wel moeten beheersen, maar als ik de wereldrecords zie dan denk ik niet dat het spel gespeeld wordt zoals het is bedoeld. Het is immers meer een laagdrempelige partygameracer (leuk woord voor scrabble :P ) en niet een superserieus racespel. Denk dat het leuker was geweest als ze het aantal mt's per ronde hadden beperkt ofzo.

Maar goed iedereen moet het spel natuurlijk spelen op de manier dat ze het het leukste vinden. Als je het vervelend vind dat anderen de hele tijd snaken, dan moet je gewoon andere tegenstanders zoeken en niet tegen die mensen gaan rijden. Kan me voorstellen dat als je het eenmaal goed kan je daar weer de uitdaging ziet om het zo goed mogelijk te kunnen en dus te gaan racen tegen mensen die het ook zo spelen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.