Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 uur geleden al gedaan ;), ik check die lijst zo'n beetje elk uur >;)

Maareh, ik wil juist naar iemands anders stadje, Nook is bij mij dicht, dus kan me vis niet verkopen (vis kan je ook niet stashen.)...je mag wel langskomen, daar niet van, zet ik m'n poort ff open :)

Ik had m'n gate gister open van 10:00 to uur of 20:00 ... kwam niemand. Vandaar dat m'n gate nu niet open stond.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maareh, ik wil juist naar iemands anders stadje, Nook is bij mij dicht
Staat je systeemklok fout of is Nook aan het verbouwen..?

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
2 DS-en na degene die ik heb teruggebracht durf ik te melden dat mijn zoontje nu een blauwe heeft zonder dode pixels. Ik mocht in de winkel testen en kijken of ze goed waren, maar ben er dus nog 2 uit dezelfde reeks tegen gekomen met dode pixels (in het midden van het scherm :X). Wel netjes behandeld bij de Toys 'r Us, waar hij vandaan komt. Medewerkers gaven me 100% gelijk dat ik hem zonder dode pixels wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:34:
[...]
Staat je systeemklok fout of is Nook aan het verbouwen..?
Verbouwen natuurlijk....systeemklok fout ingesteld....is ie dan ook dicht O.o?

2e upgrade alweer >;) Ale het goed is nu met winkelwagentjes (voor de show). Kon net het een en ander verkopen bij Erik en Timen. Timen zou z'n gate openhouden, maar blijkbaar is z'n accu leeg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb erik ook toegevoegd, zal zo ff kijken of iemand het dorp open heeft en anders zet ik mijn poort open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

mariachi4 schreef in deel 11
Heb vandaag MKDS binnen. Is iemand al gelukt om online te komen?
Elke kaar als ik iemand heb gevonden en the match kan beginnen, word ik gedisconnect. Error code 91010, iemand zelfde fout? Die Nintendowifi forum heb je ook niks aan. Ook heb ik daar de error code ingetypt. Maar krijg je een standaard oplossing, ga dichterbij de wifi router staan of schakel andere wireless appaaraten uit (heb ik niet eens)

Heeft iemand hier ook problemen mee mijn broertje heeft dit namelijk ook mariachi4 misschien al een oplossing?

Sorry!! heb een router..

[ Voor 4% gewijzigd door T1eA op 28-12-2005 21:27 ]

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54
Heb je die USB connector? Misschien een firewall aanstaan ofzo?
Gebruik zelf een router en dat werkte meteen....
Als je via een router werkt zou je nog kunnen proberen om je DS een vast IP adres te geven en dat adres in DMZ te zetten?

Kan iemand me trouwens vertellen wie dat vage grijze mannetje is als je online rijdt? Lijkt een rookwolkje ofzo en het icoontje lijkt een beetje op een uitgemergelde grijze Yoshi... Wie is dat ventje en hoe kan je die kiezen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik denk dat je dry bones bedoelt. Die kan je vrijspelen in de grand prix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik wacht geduldig af op mijn AC die hopelijk zeer binnenkort wordt verstuurd door Play-asia. Wel heb ik voor de lol voor 10 euro een gesealde AC voor de Gamecube gescoord met die speciale memcard en nog iets extra's in de case. Ik moet hem nog openmaken. En verder voor € 6,55 FF1&2 voor de GBA gescoord in seal. Hehehe dure maand december en de andere consoles moeten ook aandacht krijgen :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Iemand hier die ook een US Robotics Router heeft, ik heb volgens mij alles goed ingesteld. Open WEP System, geen wachtwoorden, Auto Obtain IP, enz.
En toch krijg ik elke keer de melding ´unable to obtain IP adress´, en dat ik mn DHCP settings moet checken, ik heb de nieuwste firmware.

Enig idee? Ik heb nu MK:DS en AC:WW, en ik wil ze nu ook wel ns online spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

USR9106, heb helemaal niks hoeven aanpassen. Alles staat wide open en nog nooit problemen gehad. Alleen de ontvangst niet zo heel goed door 2 muren en 4 meter ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb een USR8054, en op een halve meter afstand werkt hij nog niet. Grmbl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Bianca schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:02:
Voor degene met animal crossing: soms hoor ik ook een zoemend geluid in de buurt van een boom. Maar ik kan er maar geen insect vinden. Weet iemand wat dat zoemende geluid dan is?

Een pillbug had ik al eens gezien ja, maar tegen de tijd dat ik mijn net gevonden had was ie al verdwenen :)
Ik weet niet of je er al achter bent maar ik heb ook zoiets gehad. Het bleek een mole bug (oid) die je in de grond vind. Dus een een beetje graven en opeens zie dan zo'n beestje uit het gat wegkruipen!
Is de eerste bug die ik heb gevangen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Ik heb het nu werken op mijn router met WEP geactiveerd maar nu krijg ik weer een andere foutmelding als ik online ga.
Het lijkt net alsof er iemand wil connecten met mijn spel en dat hij er dan uitknalt met de melding:

"You were disconnected from Nintendo WFC.
Press the A Button to return to the menu.
Error Code 85020"

Het valt me echt tegen dat het zo moeilijk gaat..

edit

Ik kwam net door zonder die foutmelding maar nu krijg ik weer de oude foutmelding alles staat open en het zou eigenlijk gewoon moeten werken.

[ Voor 19% gewijzigd door T1eA op 28-12-2005 22:15 ]

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Surrounded kwam in zijn zoektocht naar een werkende DS verbinding de volgende link tegen:

http://www.nintendowifi.c...#ConHelp_Download_Drivers

Bevat link naar nieuwe versie van USB software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04

S2S

Nou kan ik wel is dom zijn, hoe maak ik in Animal crossing DS een friendcode aan? Ik zie nergens een optie om op WFC te gaan. :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
S2S schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:05:
Nou kan ik wel is dom zijn, hoe maak ik in Animal crossing DS een friendcode aan? Ik zie nergens een optie om op WFC te gaan. :(
Ga naar je town gate, praat met het rechter ventje, en zeg dat je uit wilt gaan/je gate wilt openen, en selecteer dan Nintendo WFC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de poort met de politie-agent praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hehehehehehe grappig, bedankt jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Teh Perv schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:03:
Ik heb het nu werken op mijn router met WEP geactiveerd maar nu krijg ik weer een andere foutmelding als ik online ga.
Het lijkt net alsof er iemand wil connecten met mijn spel en dat hij er dan uitknalt met de melding:

"You were disconnected from Nintendo WFC.
Press the A Button to return to the menu.
Error Code 85020"

Het valt me echt tegen dat het zo moeilijk gaat..

edit

Ik kwam net door zonder die foutmelding maar nu krijg ik weer de oude foutmelding alles staat open en het zou eigenlijk gewoon moeten werken.
Van Nintendo's site: Error Code 85020

What to do (Home):

* If this error occurs only once in awhile or if you are at a Hotspot location, it is likely due to congestion on the internet or a connection problem being experienced by your or the other player(s).

To ensure the connection isn't dropping on your end, check the following:
o Low battery power on the Nintendo DS (the light changes from green to red when battery power is low).
o Signal strength from the access point is low. Move closer and try again.
o Check for wireless interference. Devices such as cordless phones and microwave ovens should not be in use.

* If you are experiencing this error every time you try to connect, there could be a problem related to your firewall. For more information on firewalls and the Nintendo WFC, click here.

If you continue to receive this error, please click here to view our troubleshooting information for further assistance.

Kan dus je firewall zijn, weet je zeker dat je de pporten open hebt staan. Zet anders even je firewall uit zodat je kan checken of dat het is.

• matthijst
DS een vast IP adres geven en DMZ aanzetten in de router al geprobeerd?

[ Voor 44% gewijzigd door matthijst op 29-12-2005 00:07 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Krijg morgen van mijn vriendin een DS spel.
Maar ik moet er wel lang mee doen.

Keuzes:
- Sonic
- Mario & Luigi
- Animal Crossing
- Advance Wars

Waar ben ik het langs zoet mee ?
Ik gok dat AC de winnaar zal gaan worden, maar ik vraag het toch maar even.
Thanks alvast

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:15:
Krijg morgen van mijn vriendin een DS spel.
Maar ik moet er wel lang mee doen.

Keuzes:
- Sonic
- Mario & Luigi
- Animal Crossing
- Advance Wars

Waar ben ik het langs zoet mee ?
Ik gok dat AC de winnaar zal gaan worden, maar ik vraag het toch maar even.
Thanks alvast
mario en luigi is ook lang heb hem nog niet uitgespeeld, maare ac die is erg lang eigenlijk oneindig en sonic en advance wars weet ik niet

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik wacht lekker met AC tot ie hier in Europa uit is =)

offtopic:
Ken >> pff midden in de nacht, trackside chase door spopo in west, onaffe piece.. uegh ;)

• Peentje
  • Laatst online: 19-09 17:23

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

aha ben nu ook de trotse bezitter van een Wi-Fi usb stick, heb wel een goede router, maar noname wireless access point,

nu werkt het gewoon, pc staat beneden toch altijd aan, mkds geeft online weer een hele nieuwe dimensie, en nu nog even wachten totdat ACWW uitkomt in europa, en MPH.

de games worden echt als maar beter nu.

• matthijst
Duurt alleen wel vrij lang voordat je met MK iemand online gevonden hebt.
Had verwacht dat iedereen met een DS ook wel Mariokart zou hebben en dan vooral voor de online races....

De jeugd van tegenwoordig stelt weer eens teleur :D

Verwijderd

hmm na 2x ergenst anders gespeeld te hebben met me wi-fi usb heb ik opeens een ander friendcode..
it sux

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:08:
hmm na 2x ergenst anders gespeeld te hebben met me wi-fi usb heb ik opeens een ander friendcode..
it sux
Heb je het spel in een andere DS gebruikt? Er staat in de handleiding dat dan je friendscode gewist kan worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op donderdag 29 december 2005 @ 04:33:
Ik wacht lekker met AC tot ie hier in Europa uit is =)

offtopic:
Ken >> pff midden in de nacht, trackside chase door spopo in west, onaffe piece.. uegh ;)
Damn.. dat punt vergeet ik de hele tijd..
Alleen die lelluke doosjes :r
Denk dat ik dan óf voor Sonic, óf voor M&L ga.

offtopic:
damn.. crappy.
West huh ? Dan ga ik zo even zoeken, woon er toch :P

• DukeN
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Voor iedereen die zo opzoek is naar Animal Crossing heb ik goed nieuws. Bij het speuren op marktplaats kwam ik deze tegen:

LINK

Hij verkoopt AC voor 38 + 1,50 verzend kosten. Misschien iets voor jullie? Ik heb geen ervaring met die dude maar hij verkoopt veel import games zo te zien. Ik wacht nog braaf op de EU versie. O-)

Iemand die toevallig zijn Tony Hawk sk8tland voor de DS wilt ruilen tegen mijn Kirby paint brush in nieuwstaat? :) Ik heb het bonnetje niet meer van kirby en kan hem niet meer ruilen B)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Iemand hier al de USB software versie 1.02 geprobeerd?
Ik ben er gisteren mee aan de gang gegaan en hoewel hij wel beter lijkt leverde het voor mij niets op. De verbetering lijkt te zijn dat hij vaker probeert de verbinding op te zetten....
Mijn les is iig als 1.01 werkt blijf er dan vanaf (maar je bent tweaker of je bent het niet)

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Nee, waar heb jij 1.02 vandaan? Wil het ook wel even testen :)

Edit: Laat maar ik zie je eerdere post nu... :+

[ Voor 30% gewijzigd door kevin op 29-12-2005 16:58 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

AC:WW bevalt echt heel goed, heb nu al redelijk wat zooi verzameld, mn eerste hypotheek afbetaald en kan echt geen genoeg krijgen van het vissen en zoeken naar vreemde dingen in mn dorp.

Zo kwam ik net Redd tegen bij mn Town Hall, na het password te hebben ontdekt mocht ik in zn tent met zeldzame spullen binnen, maar ik mocht niks kopen, blijkbaar moet ik daar eerst nog iets voor doen.... maar wat??

Weet iemand nog leuke town tunes trouwens?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kwam deze ACWW site tegen. Heb zelf ACWW niet (al kirebelt het enorm met die verhalen hier, grrr :)) maar het lijkt me handig.

Kan het ook evt implementeren in de FCDB natuurlijk als daar animo voor is. Misschien tijd voor een ACWW HUBje... :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb ook nog een leuke gevonden: Animal Crossing Community, wel eerst even aanmelden.

Ik heb nu Black Sabbath - Iron Man als town tune. :)

• Bianca
  • Niet online
@-Sander: Je moet ook nog 3000 bells aan Redd betalen als lidmaatschap voordat je bij hem kan kopen.

Verder is de volgende site ook erg handig voor AC http://www.animalxing.com/

-edit- Commdante: Ik heb dat bed nog voor je, moet je ff ophalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bianca op 29-12-2005 19:27 ]

Verwijderd

is er niet ergens een site met bekende tunes zodat je die zo kan overnemen met voorbeeld natuurlijk

edit:

laat maar heb het al gevonden

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 20:05 ]

Verwijderd

-Sander schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:40:
Zo kwam ik net Redd tegen bij mn Town Hall, na het password te hebben ontdekt mocht ik in zn tent met zeldzame spullen binnen, maar ik mocht niks kopen, blijkbaar moet ik daar eerst nog iets voor doen.... maar wat??
Ah, is Redd ook weer terug? Die ken ik nog wel van de gamecube-versie. Neem maar een goed gevulde portemonnee mee als je bij hem gaat winkelen. :p Echt woekerprijzen. Denk je een hele zeldzame lamp te hebben gevonden, je hele kapitaal eraan besteed... staat hij de volgende dag bij Tom Nook voor een fractie van die prijs. ;) Maar ja, sommige voorwerpen zijn echt alleen bij Redd te krijgen.

Het is wel leuk hoe hij praat, echt zo'n gluiperige verkoper. "I have a feeling I'll be seeing you again real soon. Am I right?"

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

ACWW vraagje: het is hier al eens langsgekomen maar ik ben het vergeten, zijn USA en Europese versies nou wel of niet compatible kwa wifi? Zo niet dan maak ik er op de FCDB even onderscheid tussen zodat straks bij de euro release mensen niet tevergeefs FCs van andere versies toevoegen.

f.k.a D³

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Daar heb ik idd ook nog geen antwoord op gezien.
En überhaupt de verschillen in-game (feestdagen etc.)
Sint Maarten, Sinterklaas en dat soort zooi zullen ze er vast niet in stoppen lijkt me.
Dat verschilt ook weer per land hier in Europa.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

AC Compatible: No idea, is geen officieel statement van. ik denk het wel. Ik zie absoluut geen reden waarom US-EU niet zou werken. Hooguit kan JAP er niet mee werken lijkt me.
Alle feestdagen zijn fictief danwel hernoemt om geen gelovigen tegen het hoofd te stoten.

[ Voor 117% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2005 21:00 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahh.. dan is er voor mij iig geen reden meer om te wachten op de EU-versie.
Moet alleen wel 'even' Mario & Luigi uitspelen..
Werkt bij mij om de één of andere reden nooit zo, meerdere spellen tegelijk kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Vandaag The Sims 2 en Yoshi T&G op de kop getikt voor 13.50 per stuk bij Free Record shop. Geen geld lijkt mij, de verkoper stalde ze net in het rek. Hij verteld me dat 1 persoon net 5 spellen had gebracht voor de PRE PLAYED -Cash back. Aangezien de spellen al lagner als 6 maanden in het systeem staan bij FRS kosten ze maar 15euro - 10% korting. Verder was er nog Marvel the imperfect stupid game en Meteos maar die was 35euro. Iets te veel voor een 2e handse game. Anyway de games waren in erg goede staat, bij Yoshi zat zelf zelfs de sterren kaart nog bij, ongekrast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. zeer goed deal idd.
Lucky b’stard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n vermoeden dat alleen de handleiding vertaald zal worden, en het spel precies hetzelfde zal blijven.

Waarom? 2e tekenset staat een ringel-s (Zo'n vage B die je uitspreekt als dubbele s) en volgens mij wordt die echt alleen in duitsland gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ik neem het zekere voor het onzekere. Besides, voor de kinderen die ik ga stalken is het minder ver reizen om m'n pielemuis door hun brievenbus te duwen!

[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 30-12-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ach, als ik tegen die tijd nogsteeds fanatiek ACWW speel dan koop ik die PAL versie gewoon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
PAL nog wel ;)

En dan moet je alles weer opnieuw behalen.. da's toch klote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Geeft niet, sta ik op gelijke hoogte met de andere europeanen toch? En daarnaast draaid die multiplayer vooral om communicatie.

Maar ik heb zo´n vermoeden dat het allemaal wel zal werken, zelfs kerstmis zit er niet in, en in de PAL versie van AC op de Cube zat halloween bijvoorbeeld ook gewoon in.

[ Voor 42% gewijzigd door SD5k op 30-12-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan vandaag een nintendo ds te kopen, is het verstandig om de ds gelijk op te laden tot hij helemaal vol is of kan ik gelijk spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:23:
Ik ben ook van plan vandaag een nintendo ds te kopen, is het verstandig om de ds gelijk op te laden tot hij helemaal vol is of kan ik gelijk spelen?
Li-accus zijn meestal 1/4 tot 1/2 vol "tijdens vervoer"...dus gewoon aan adapter en spelen. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Inderdaad, ik kon ongeveer 2u spelen toen ik hem voor het eerst gebruikte zonder op te laden.

Is het nu trouwens wel of niet zo dat je de batterij het beste helemaal leeg moet laten lopen voordat je hem weer oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
nee volgens mij haalt dat niet uit. deze batterijen hebben geen geheugen en kunnen dus opgeladen worden wanneer je wilt. Maar ik rag altijd de lader in als de ds led bijna rood is dan ga ik gewoon verder gamen.

Na eerste keer vervoer is hij inderdaad niet helemaal vol. Maar gewoon lader erin en gamen :D

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Volgens de handleiding moet je hem eerst helemaal opladen voor je de eerste keer gaat spelen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je moet hem eerst helemaal opladen voordat je hem gebruikt. Li-ion batterijen hebben danwel geen geheugeneffect, maar het doet de capaciteit toch geen goed als je hem meteen gaat gebruiken. Er wordt ook in de handleiding gezegd dat je hem eerst moet opladen.

Dat je een li-ion batterij eerst helemaal moet opladen staat ook vaak vermeld in de handleidingen van telefoons. Na hem een paar keer bijna helemaal leeg te hebben gemaakt en weer helemaal opgeladen te hebben kun je de batterij pas gebruiken zoals je wilt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bummer, was m'n appelbomen (thuis-fruit) grotendeels aan het "vervangen" met exotisch fruit ... nu is m'n bijl stuk en Nook heeft geen bijltje :/

Toen ik het spel net had, had ik bijna alle appels begraven O.O Ik wist toen nog niet dat exotisch fruit veel meer waard was en dat je het ook bij jezelf kon planten met prijsbehoud.

Helaas is er ook niemand online om me appels bij te verkopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
* equationunequal heeft sinds gisteren een Mario Kart DS Pak _/-\o_ :)

Bij de Makro hebben ze NFS:U2 en Another Code te koop voor zo'n 15 euro. Ik vroeg me af of NFS perse met touchscreen gespeeld moet worden (nitro enzo) of dat hij gewoon te bedienen is met de d pad en gewone toetsen. Daarnaast vroeg ik me af of Another Code de moeite waard is, aangezien het volgens IGN een erg kort spel is. Iemand hier ervaringen mee?...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hij’s vrij kort idd, maar voor 15 euro zou ik ’m niet laten liggen iig.

[ Voor 29% gewijzigd door Ken. op 30-12-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die Animal Crossing hebbe? Wil degene aub ze poort open zetten ik heb namelijk heeel veel om te verkopen me hele huis ligt vol maar Tom Nook is aan het verbouwen :(

mijn friendcode is 472507692269
dorp is Narnia ik ben iRule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Grrrr!!!! Ik ga animal crossing ook maar importen anders trek ik het niet. Wil ik hem kopen via mijn vorige post met de link naar marktplaats is hij verwijderd :'(

Weet iemand nog een andere plek waar ik AC voor een goede prijs kan kopen?

edit 1: Lik-sang ziet er zo nog het beste uit. Weet iemand een beetje hoelang het duurt voordat je wat binnen hebt wat je daar besteld? AC dus? Meer mensen ervaring mee gehad?

edit 2: lol... ik heb hem al besteld.... je kan het ook via de bank overmaken _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door DukeN op 30-12-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:57:
Bummer, was m'n appelbomen (thuis-fruit) grotendeels aan het "vervangen" met exotisch fruit ... nu is m'n bijl stuk en Nook heeft geen bijltje :/

Toen ik het spel net had, had ik bijna alle appels begraven O.O Ik wist toen nog niet dat exotisch fruit veel meer waard was en dat je het ook bij jezelf kon planten met prijsbehoud.

Helaas is er ook niemand online om me appels bij te verkopen.....
Daar heb ik ook nog een vraag over:
Moet je bomen bewateren om ze te laten groeien? Want mijn geplantte kokosnoten willen niet echt groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:10:
[...]
Moet je bomen bewateren om ze te laten groeien? Want mijn geplantte kokosnoten willen niet echt groeien.
Voor zover ik weet hoef je ze niet te bewateren (ik doe het iig nooit), maar kokosnoot-bomen gaan heel makkelijk dood. Ik en iemand anders hadden er beide al 2 eerder geplant en die gingen dus alle 4 dood.
Uiteindelijk maar op een niet zo ideale plaats gezet, maar wel waar zo'n "weed" groeide. Dan heb je tenminste 100% kans dat ie groot wordt. Ik weet niet of hij alsnog dood gaat als je er door heen rent, dus ik raad je aan het te doen vlak voordat je gaat stoppen en met je gate dicht.

Ik heb binnenkort iig kokosnoten >:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

DukeN schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:07:
Grrrr!!!! Ik ga animal crossing ook maar importen anders trek ik het niet. Wil ik hem kopen via mijn vorige post met de link naar marktplaats is hij verwijderd :'(

Weet iemand nog een andere plek waar ik AC voor een goede prijs kan kopen?

edit 1: Lik-sang ziet er zo nog het beste uit. Weet iemand een beetje hoelang het duurt voordat je wat binnen hebt wat je daar besteld? AC dus? Meer mensen ervaring mee gehad?

edit 2: lol... ik heb hem al besteld.... je kan het ook via de bank overmaken _/-\o_
Ik heb ook eens iets besteld bij Lik-Sang met bankoverschrijving (was zelfs mn DS geloof ik :p), maar toen duurde het echt 3 weken voordat ik bericht kreeg dat ze de betaling hadden ontvangen, en dat terwijl ik het naar hun IBAN nummer in Duitsland had overgemaakt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

-Sander schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:48:
[...]

Ik heb ook eens iets besteld bij Lik-Sang met bankoverschrijving (was zelfs mn DS geloof ik :p), maar toen duurde het echt 3 weken voordat ik bericht kreeg dat ze de betaling hadden ontvangen, en dat terwijl ik het naar hun IBAN nummer in Duitsland had overgemaakt. :/
Damn... dat wil ik dus ook doen. Maar ik krijg het niet goed. Is het nou een gewone overboeking of een acceptgiro?

edit: laat maar... je heb ook een buitenlandse overboeking 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door DukeN op 30-12-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:01:
Damn... dat wil ik dus ook doen. Maar ik krijg het niet goed. Is het nou een gewone overboeking of een acceptgiro?

edit: laat maar... je heb ook een buitenlandse overboeking 8)7
Dat duurt inderdaad echt héél lang! Geen aanrader! Open een gratis paypal-account en je hebt het spel met ongeveer een week in huis :)
maar kokosnoot-bomen gaan heel makkelijk dood. Ik en iemand anders hadden er beide al 2 eerder geplant en die gingen dus alle 4 dood.
Voor zover ik weet (in de gamecube versie iig wel) groeien palmbomen alleen op het strand. Planten precies op de grens tussen het zand en het gras. Ik heb nog maar één kokosnoot gevonden, maar bij mij groeit hij op die manier als kool!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

damn **** ! Ik heb het geld nu al overgemaakt... al laat mijn abn overzicht dat niet zien... raar gedaan. Maar dat is dus "normaal" 3 weken? Werkelijk belachelijk, dat geld komt toch direct aan op die bank? ;( ;(

edit daarbij zijn de bank kosten ook nog eens 4,50 :(

[ Voor 15% gewijzigd door DukeN op 30-12-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Waar vind je kokosnoten?
Op de GC moest je daarvoor naar het GB eiland...Hoe kom je er nu aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:36:
Waar vind je kokosnoten?
Op de GC moest je daarvoor naar het GB eiland...Hoe kom je er nu aan?
spoiler:
Die spoelen aan op het strand.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 30-12-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

DukeN schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:28:
Werkelijk belachelijk, dat geld komt toch direct aan op die bank? ;( ;(
Eh nee..3 weken is een richtlijn. Naar het buitenland toe is het vaak binnen 10 dagen wel gebeurd maar er word een termijn van 3 weken gegeven omdat het nogal wisselt.

Je kan ook gewoon een CC nemen of paypal gebruiken. Dan heb je al dat gelul niet..

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

-Sander schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:38:
[...]

spoiler:
Die spoelen aan op het strand.
En pardoes heb ik een kokosnoot! Mooi man, was wel even schrikken want door een brakke verbinding had het spel eerst nog een gereset! Erg jammer dat je dan niet even snel kunt saven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdboxoffice.com
vorige week donderdag besteld
vrijdag verstuurd
vandaag binnen met de post
37 voor animal crossing

niet slecht he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 00:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Het nadeel van dvdboxoffice is dat ze niet de voorraad aangeven. Daarom heb ik hem maar bij play-asia besteld. Maar qua prijs is DVDBOXOFFICE zeker een site die je in de gaten moet houden.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Nedgame winkel in 40 euro winkel uit spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:10:
[...]
Je moet kokosnoten planten op/vlakbij het strand daar doen ze het best!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:13:
dvdboxoffice.com
vorige week donderdag besteld
vrijdag verstuurd
vandaag binnen met de post
37 voor animal crossing

niet slecht he
Neej idd niet slecht ik had hem voor 38 euro via ebay :) Importeerde iemand ze voor degene die ze wilde :) en nu ben ik ZWAAAR verslaafd (opnieuw ;) bij de NGC versie ook al alleen deze versie vind ik stukken beter!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 10:41

bonzz.netninja

Niente baffi

jeej...net pakket gekocht met MK erbij. Super lollig. Heb alleen 1 dode pixel in bovenste scherm...dus moet maar ff terug

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DoctorV64 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 08:38:
Het nadeel van dvdboxoffice is dat ze niet de voorraad aangeven. Daarom heb ik hem maar bij play-asia besteld. Maar qua prijs is DVDBOXOFFICE zeker een site die je in de gaten moet houden.
Inderdaad dat is een nadeel.

Overigens bestel ik vaak bij videogamesplus.ca

Geven ook aan als een product op backorder etc staat en is altijd razendsnel.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Vanochtend werd het aftellen tot het nieuwe jaar door Mortimer aangekondigd maar ik heb geen zin om op 0:00 mijn DS erbij te pakken. Ik wil dus eigenlijk later kijken en even mijn klok aanpassen. Weet iemand of er dan nog gevolgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Afgezien van eeuwig branden in de hel? Neuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whut?! schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:56:
Afgezien van eeuwig branden in de hel? Neuh...
maar branden in de hel, moet er dan geen 18+ warning op ? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n mario kart pakket opgehaald en dat multiplayer is verslavend man :D Veel leuker dan single vind ik. Je kan enkel andere auto;s unlocken met single player zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... jammergenoeg wel ik vind idd dat multiplayer veel leuker!! Alleen gaat je batterij wel super snel leeg op die manier ! .. en je moet toch een beetje oefenen ;) ik wil niet met een win/verlies verhouding van 1:100 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb dus vannacht mijn tijd-hack gedaan om nieuwjaar mee te maken...
Was niet zo heel slim van me. Ik heb nl. in eerste instantie de tijd verkeerd terug gezet. Ik was nl. vergeten het jaar ook teurg te klikken, waardoor ik dus opeens een jaar later int dorp was. Ik meteen unit uit gezet en tijd recht gezet, blijkt al het onkruid dat er dus was gegroeid er nog steeds te liggen inc de kakkerlakken in mijn huis (die ik niet kan vangen). Ook nog die mol op mijn dak gehad...

Allemaal voor een vrij teleurstellend nieuwjaar. Ik had eigenlijk alle bewoners wel samen verwacht maar dat bord stond er alleen maar af te tellen en dat werd "HAPPY NEWYEAR".
Al met al niet zo geslaagd. Maar heb nu wel tig klavertjes vier, weet alleen niet wat ik ermee moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

We warned you..do not mess with the space/time continuum.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:41
voor degenen die t nog niet weten; Nintendo owned Japan.
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.gaming-universe.de/screens/MC_25-Dezember_2005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo lekker verdienen ;) Ontwikkelaars kiezen nu ook eerder voor de nintendo ds als ze dit grafiekje zien. Nog meer goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand in je dorpje komt(online), kan deze persoon dan ook bomen omhakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:30:
Heb dus vannacht mijn tijd-hack gedaan om nieuwjaar mee te maken...
Was niet zo heel slim van me. Ik heb nl. in eerste instantie de tijd verkeerd terug gezet. Ik was nl. vergeten het jaar ook teurg te klikken, waardoor ik dus opeens een jaar later int dorp was. Ik meteen unit uit gezet en tijd recht gezet, blijkt al het onkruid dat er dus was gegroeid er nog steeds te liggen inc de kakkerlakken in mijn huis (die ik niet kan vangen). Ook nog die mol op mijn dak gehad...

Allemaal voor een vrij teleurstellend nieuwjaar. Ik had eigenlijk alle bewoners wel samen verwacht maar dat bord stond er alleen maar af te tellen en dat werd "HAPPY NEWYEAR".
Al met al niet zo geslaagd. Maar heb nu wel tig klavertjes vier, weet alleen niet wat ik ermee moet...
Dat nieuwjaar viel mij idd ook nogal tegen ! Ik heb gewoon toen het hier 00:00 was me DS ff aangezet!
.... maar er komt iig niemand naar dat plein toe! had ik wel verwacht! ... ik wil wel zo'n klavertje vier! .. zet je poort morgenavond open~! kom ik er eentje halen~! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:14:
Als iemand in je dorpje komt(online), kan deze persoon dan ook bomen omhakken?
Helaas wel, als iemand zich niet gedraagt zou ik hem ook heel snel uit je friendlist halen.
Eigenlijk hanteerd iedereen de volgende regels:
Geen bomen omhakken, niet graven, vragen of je het laatste fruit mag plukken, geen items oppaken om mee te nemen (ID-en maakt natuurlijk niet uit, dan drop je het daarna gewoon en bestel je het betreffende item na bij je eigen Nook), niet rennen door bloemen en om nieuwe boompjes heen lopen.

Bomenschudden wordt meestal vrij gelaten. Ikzelf pluk al gauw een hele hoop als er veel fruit nog is, maar laat genoeg achter voor evt anderen.
De meeste plukken hun bomen zelf al behoorlijk kaal voordat ze een gate open zetten, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's dan minder, de meeste mensen die in mijn friendslist staan komen van de lijst in de ts, zijn wel te vertrouwen neem ik aan.
Jij bent wel een bij mijn dorp geweest (madreel) Nick: Drayson :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 10:41

bonzz.netninja

Niente baffi

weet iemand wat nintendo's policy is wat betreft dode pixels? ik heb er 1tje in mijn bovenste scherm..zou ik terug kunnen naar de MM?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja dat kan je.. search ff anders door topic of vorige delen.. maar je kan't gewoon terugbrengen dacht ik .. al is 't er 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:30:
Mee eens, ongelooflijk teleurstellend nieuwjaarsfeest. Op de gamecube was het veel gezelliger. :( En het vuurwerk zag er daar ook mooier uit (weerspiegeld in het water).
Ikzelf pluk al gauw een hele hoop als er veel fruit nog is, maar laat genoeg achter voor evt anderen.
Waarom zoveel fruit plukken? Okee dat je alle soorten wilt hebben snap ik, maar verder dan dat? Er is toch geen trucje mee mogelijk waar ik niks vanaf weet? Op de gamecube kon je het lievelingsfruit van de eilandbewoner daar neerleggen, en het dan op de GBA omwisselen voor grof geld. Even een uurtje heen en weer varen en je kon weer een huis aflossen. :D Maar zoiets heb ik nog niet in deze versie gevonden. Ik heb dan ook nog niet één keer m'n fruit geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruit kan je verkopen bij Nook. Fruit uit andere dorpen is veel meer waard dan je eigen fruit, zelfs als je het in je eigen dorp plukt. Daarom willen mensen 1) veel verschillende soorten in hun dorp en 2) veel fruit meenemen uit andere dorpen - snel redelijk wat geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 22:46:
Fruit kan je verkopen bij Nook. Fruit uit andere dorpen is veel meer waard dan je eigen fruit, zelfs als je het in je eigen dorp plukt. Daarom willen mensen 1) veel verschillende soorten in hun dorp en 2) veel fruit meenemen uit andere dorpen - snel redelijk wat geld verdienen.
Redelijk??? LOL, gister al bijna 100k uit eigen dorp (staat dan ook stampvol met "exotische" bomen).
Fruit "uit eigen dorp" is 100 bells waard, maar exotisch fruit is 500 waard....dat tikt snel aan :D
Ik heb de meeste inheemse bomen dan inmiddels ook vervangen door exotische ... dat schiet tenminste op als er niet zo veel mensen hun poort open hebben. Dat en je hebt geen last van WFC connecten, want dat duurt bij elkaar toch ook al snel 2 min :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zijn er hier al mensen die in mijn dorp iets bij Nook hebben gekocht?
Ome Tom heeft net nl. Nookway geopend en begrijp dat er iemand van buitenaf iets moet hebben gekocht om de laatste upgrade te regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik verdiende op de GC me huis (maximaal uitgebouwd) in no time terug met vissen van 5000 bell. Die heb je toch ook in AC:WW?

Dode pixel verhaal: Lees de topicstart mensen :)

HELP! Mijn DS heeft een dode pixel!
Als je last hebt van een dode pixel kan je je DS kosteloos laten omruilen voor een nieuwe. Dit probleem lijkt echter op het moment verholpen door Nintendo.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:03:
Ik verdiende op de GC me huis (maximaal uitgebouwd) in no time terug met vissen van 5000 bell. Die heb je toch ook in AC:WW
Ja precies, dat zat ik ook te denken. 500 bells tikt lekker aan? Op regenachtige dagen ving ik soms 30.000 bells in een kwartiertje met een beetje zeevissen. :p

Met die waarzegster kon je ook veel geld verdienen als ze voorspelde dat je vandaag rijk zou worden. Dan kwamen er af en toe zakken van 10.000 bells uit de bomen vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 22:38
Mijn nichtjes hebben ook allemaal zo'n apparaat (is dat ding voor meisjes ofzo), maar ik heb een keer met dat Nintendogs gespeeld en dat zag er op zich wel leuk uit. Maar volgens mij is het eigenlijk een kinderspel of niet? Ik vond het wel grappig dat je er zo veel mee kunt doen, zoals met zijn straat en pootjes spelen. Ook kunnen ze draadloos met elkaar spelen volgens mij.

Mij lijkt het me ook leuk om zo'n ding aan te schaffen. Hij is dik 100 euro goedkoper dan een PSP. Maar volgens mij heeft een PSP meer volwassen spellen en betere graphics, klopt dit?

Ik heb een paar reviews gelezen, en racespellen komen er allemaal maar slecht uit. Ook vind ik de graphics best wel slecht op die screenshots.

Wat zijn nou leuke spellen voor de DS? Mariokart komt er steeds goed uit, maar dit lijkt mij eigenlijk ook maar een kinderspel. Zijn er ook wat meer volwassen spellen voor de DS?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.