Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nintendo ruilt dode of luie pixels altijd gelukkig. (de winkel moet het ook doen, ookal zullen ze vrijwel altijd ontkennen en je doorsturen naar nintendo. Laat je absoluut niet afpoeieren)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TheEvilCuber schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:00:
Nintendo ruilt dode of luie pixels altijd gelukkig. (de winkel moet het ook doen, ookal zullen ze vrijwel altijd ontkennen en je doorsturen naar nintendo. Laat je absoluut niet afpoeieren)
Tsja, het is redelijk simpel, ruilen ze hem om dan hebben ze een klant voor nog een DS (ik moet en zal Mario kart kopen), maar ik verwacht daar weinig problemen overigens. Ben trouwens nog best verrast over de kwaliteit van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

OppFox schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:25:
[...]
Ik heb nog wel een schep voor je, een gouden zelfs.. Ik ben 2405-7918-1888//MurDoc//Ducktown :)
Hmmm, ik krijg een foutmelding bij die friendcode :(

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Deddiekoel schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:45:
[...]

Hmmm, ik krijg een foutmelding bij die friendcode :(
Oops, een typo :X moet 2405-7919-1888 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Even een vraagje over Animal Crossing: kun je in dat spel nog steeds gebruik maken van die GameCube codes?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 08:21:
Surrounded, wat voor problemen heb jij met je USB stick/software?
Ik heb al vanalles gehad. :p Het begon met telkens error code 52103. Sindsdien heb ik het al heel vaak verwijderd en weer geherinstaleerd en weer verwijderd en opnieuw geïnstaleerd etc. Toen heb ik ook nog een paar andere foutcodes gehad. En nu op dit moment loopt de software al vast bij de installatieprocedure.
Bij mij heeft een regclean mbv jvtools (zie T.net voor trial download) oplossing geboden. Daarvoor kreeg ik hem soms aan de praat maar dan was het na een reboot weer over. Toen ik alles had uninstalled, herstart, regclean, reboot en opnieuw installeren (moest meen ik 3 keer achter elkaar) toen was het gepiept.
Hm, dat kan ik allicht een keer proberen. Baadt het niet dan schaadt het niet. :)
Wat ik eerder had geprobeerd (was tip van de US site) was mijn netwerk verplaatsen van 192.168.1.x naar 192.168.2.x! Mijn USB unit zit nu op 192.168.1.1 (was eerder iets in de 175 range).
Het werkt nu iig weer naar behoren!
Jongens toch, ik ben bang dat je nu mijn computerskills een beetje overschat. ;) Ik heb geen idee hoe je "een netwerk moet verplaatsen." :|
Aap schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:37:Wie vertelt er wat leuke dingen van :p
kuch kuch...
Dit leek me een geschikt moment om mijn animal crossing dagboek even schaamteloos te pluggen. ;)
op de Cube is het wel leuk, maar na een tijdje was het beetje saai geworden. ging alleen nog maar spullen naar de winkel brengen om te verkopen zo'n beetje ;(
Hm... tsja. Als je de cube-versie snel zat werd ben ik bang dat dat hier niet anders zal zijn. Het is in principe toch nog steeds hetzelfde spel. Tenzij je heel erg veel plezier verwacht te beleven aan de online-modus? Maar ik denk toch dat dat opzich nog geen reden is om het spel te kopen. Volgens mij meer een leuk extraatje voor mensen die toch al helemaal verslingerd waren aan Animal Crossing.

Tenslotte meld ik nog even voor de liefhebbers dat Mediamarkt in alphen aan den rijn vandaag allebei de nintendogs-bundels (roze en blauw) weer ruim op voorraad had. 149 euro's.

Edit:
Even een vraagje over Animal Crossing: kun je in dat spel nog steeds gebruik maken van die GameCube codes?
Nee, godzijdank zijn die codes er helemaal uitgehaald. Nu kun je natuurlijk ook gewoon online naar je vrienden toe reizen om voorwerpen te ruilen, dus ze zijn overbodig geworden. Ik kom nog steeds af en toe briefjes tegen waar ik van die codes voor het één of ander had opgekrabbeld. :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

@Surrounded: drop me een mail op het adres in mijn profiel met je MSN adres dan kunnen we wellicht even samen naar die verbindings problemen kijken. Het is natuurlijk zonde dat iemand met een blog over AC niet eens online kan. Is erg leuk

@Biance & Pollo: Was lachen om bij jullie langs te gaan en bedankt voor alle spullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Uit de Quote van Surrounded:
Wat ik eerder had geprobeerd (was tip van de US site) was mijn netwerk verplaatsen van 192.168.1.x naar 192.168.2.x! Mijn USB unit zit nu op 192.168.1.1 (was eerder iets in de 175 range).
Het werkt nu iig weer naar behoren!
Logisch dat dit niet gaat werken dan he :p je zit namelijk in hele andere range. Btw, is er nog wat speciaals aan die wifi nintendo stick ? of kan ik gewoon de eerste beste wifi stick kopen en deze aan een DS koppelen? kon het op de website van nintendo niet snel vinden.

Ook kon ik niet vinden of je nou, de DS aan de cube kon koppelen. Hebben ze hier nog iets op gevonden? of werkt gewoon _niet_. ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Aap schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:19:
[...]
Logisch dat dit niet gaat werken dan he :p je zit namelijk in hele andere range.
..moet ook want je koppelt 2 netwerken handige harry.. :P = 2 ranges.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 24-12-2005 23:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[...]

Logisch dat dit niet gaat werken dan he :p je zit namelijk in hele andere range. Btw, is er nog wat speciaals aan die wifi nintendo stick ? of kan ik gewoon de eerste beste wifi stick kopen en deze aan een DS koppelen? kon het op de website van nintendo niet snel vinden.

Ook kon ik niet vinden of je nou, de DS aan de cube kon koppelen. Hebben ze hier nog iets op gevonden? of werkt gewoon _niet_. ;(
Werkt niet. Voorlopig is er niks uitgekomen wat het mogelijk maakt om je DS aan je Gamecube te koppelen.

De DS zal wel kunnen communiceren met de Revolution, tenminste dat wordt verwacht.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm jongens ik zoek me dood naar dat Wild crossing spel maar ken hem nie vinden ? :(
Waar hebben jullie hem gehaald ?

BTW Vrolijk kerstfeest ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hij is nog niet te koop 8)7 Release date Europa 31-3-2006.
Je mag dus stoppen met zoeken.. :)
of..
Import..

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 25-12-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik neem aan dat je Animal Crossing Wild World bedoelt?

Die is nog niet verkrijgbaar in de nederlandse winkels, je zal em dus moeten importeren. Of misschien dat ze em bij een winkel als nedgame hebben.

Damn you MaxBurn :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 25-12-2005 11:23 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Logisch dat dit niet gaat werken dan he :p je zit namelijk in hele andere range.
Die config heeft bij mij dus wel gewerkt en zoals al eerder gezegd gaat het dus om een apart netwerk dat ervoor wordt opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, eindelijk alle banen op 50cc een 3star ranking gehaald. :) Volgens mij is de combinatie zo min mogelijk (liefst geen) items gebruiken en gewoon heel snel rijden toch het succesvolste. Alleen de Star Cup lukte me de hele tijd niet, geen idee waarom niet. Nu heb ik het uiteindelijk gehaald met één van m'n rampzaligste pogingen ooit. 8)7

Ik presteerde het om op rainbow road de powerstart te verprutsen (dus rookwolken aan het begin, gelijk al op de 6e positie). Toen ik dan even later weer vooraan reed werd ik precies boven het sprongetje geraakt door een blauw schild en viel in de diepte. En gelijk toen Lakitu me had neergezet crosste Donkey Kong me voorbij en duwde me weer van de baan af.... ergerlijk! Ik wilde de DS eigenlijk al uitzetten, maar heb toch de race maar uitgereden. --> 3star rating.

@Deddiekoel: you've got mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:57:
[...]

Ik heb al vanalles gehad. :p Het begon met telkens error code 52103. Sindsdien heb ik het al heel vaak verwijderd en weer geherinstaleerd en weer verwijderd en opnieuw geïnstaleerd etc. Toen heb ik ook nog een paar andere foutcodes gehad. En nu op dit moment loopt de software al vast bij de installatieprocedure.
ik neem em wel over van je voor een geeltje :-)
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 10:56:
Uhm jongens ik zoek me dood naar dat Wild crossing spel maar ken hem nie vinden ? :(
Waar hebben jullie hem gehaald ?

BTW Vrolijk kerstfeest ;)
voor 37 euro inc verzendkosten bij www.dvdboxoffice.com , ze hadden de mijne binnen 24 uur verzonden, is afgelopen donderdag verstuurd, ik post wel ff wanneer die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Ik heb sindskort een DS aangschaft (voor mijn dochtertje) en ik heb er een paar vragen/opmerkingen over:

1. Mijn dochtertje is 8, je mag toch niet verwachten dat zij de engelse teksten in het spel Nintendogs kan lezen? Is hier een oplossing voor?

2. Ik vind het best vervelend dat je, als je de instellingen wil veranderen, meteen de hele DS moet uitschakelen... Of zie ik een knopje over het hoofd?

3. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmaken van een hondje in Nintendogs, dus ik wil deze save verwijderen. In het boekje staat dat ik de 4 knopjes in moet drukken + L en R. Als ik dit doe, gebeurd er dus helemaal niets? Hebben meer mensen hier last van. Of doe ik het weer verkeerd?

Ik hoop dat jullie hier oplossingen voor hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Mijn dochtertje is 8, je mag toch niet verwachten dat zij de engelse teksten in het spel Nintendogs kan lezen? Is hier een oplossing voor?
Nee helaas niet, wel kun je zelf de teksten in spreken, je dochtertja kan dan gewoon in
het nederlands praten.
2. Ik vind het best vervelend dat je, als je de instellingen wil veranderen, meteen de hele DS moet uitschakelen... Of zie ik een knopje over het hoofd?
Nee, maar de ds staat zo weer aan hoor ;)
3. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmaken van een hondje in Nintendogs, dus ik wil deze save verwijderen. In het boekje staat dat ik de 4 knopjes in moet drukken + L en R. Als ik dit doe, gebeurd er dus helemaal niets? Hebben meer mensen hier last van. Of doe ik het weer verkeerd?
geen idee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Uitleggen wat wat betekent? ik heb nintendogs zelf niet maar als het steeds dezelfde opdrachten zijn moet dat wel lukken. Anders moet het via trial and error of jij moet af en toe even iets voor haar vertalen.

2. Nope kan niet anders. Is idd vrij vervelend.\

3. Ik denk dat jij iets fout doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 17:23

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Als je die knoppen vasthoud zo als het in de handleiding staat beschreven, moet er niks aan de hand zijn, ik heb het zelf ook zo een keer gedaan.

hij gooit dan gewoon de bestaande hond(en) er uit en je kan gewoon opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
bassie91 schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:48:
Ik heb sindskort een DS aangschaft (voor mijn dochtertje) en ik heb er een paar vragen/opmerkingen over:

Jep, een hele makkelijke. Ik ben namelijk ook met mijn zoontje van 6 bezig. Ga uit van de slimheid van je kind, leg het uit, indien nodig nogmaals, en binnen een paar weken verslaat ze je met alle spelletjes ;) Die kids hebben echt geen Nederlands nodig, geloof me.

Vroeguh moesten wij ook alles in het Engels doen. Toen werden tekenfilms ook niet nagesynchroniseerd en leerden we het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Laatst online: 14-05 22:17
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga gewoon even met mijn dochtertje zitten, en dan zal ze het wel snel doorhebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik keek op me 9de al Duitse een Engelse programma's..op die leeftijd alleen maar goed voor de talenkennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:32:
Ik keek op me 9de al Duitse een Engelse programma's..op die leeftijd alleen maar goed voor de talenkennis :)
En als het niet nagesynchroniseerd is, dan klinken de stemmen van de karakters ook niet zo debiel :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:32:
Maar of je ook begreep wat er gezegd werd ;) denk dat je van een 8 jarige niet echt iets mag verwachten. Als ze in groep 7 a 8 zitten dan mag je wel verwachten dat ze simpele zinnetjes wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik keek in groep 3 ook al Sky Channel (Fun Factory) en begreep het.
Al die nasynchronisatie van tegenwoordig is niet goed voor die kinderen.
Was laatst aan het praten met een dude van 12 (DS-related ;)) en die was echt vrij slecht in Engels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ongetwijfeld topics waar je het kunt hebben over nagesynchroniseerde televisie. Dit topic is daar, helaas, niet een van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16
bassie91 schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:48:

Ik hoop dat jullie hier oplossingen voor hebben!
Wanneer het Nintendo scherm verschijnt de L + R + A + B + X + Y -knoppen inhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
"Maar of je ook begreep wat er gezegd werd ;)"
Eh ja ik volgde het helemaal..maar het gaat inderdaad wel erg offtopic :D Ik denk dat ik nog wel jonger was ook.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 26-12-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben toch wel ietswat teleurgesteld in AC...
Ik had begrepen dat er op feestdagen iets bijzonders gebeurde. Nu is het vandaag en gisteren Kerstmis maar ik heb niets bijzonders gezien...
Het enige kerstkado dat ik heb gekregen is de rekening voor mijn ietswat grotere huis: 120000 bells!

Ook heb ik een pakketje voor iemand in een van de dorpen waar ik online ben geweest (ene Mabel). Dus ik hoop dat ik snel weer eens bij Bianca of Pollo langs kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Normaal gebeuren er wel bijzondere dingen ja. Ik neem aan dat de clock van je DS wel goed staat ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 00:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Vraagje aan de Animal Crossing-bezitters, moet je veel tijd besteden aan de game? dwz minimaal 1 uur per dag online zijn of iets dergelijks?

Aan de ene kant lijkt het me een relaxed gamepje zonder gekheid e.d. maar als ik maar 2 to 3 keer per week een uur speel is het dan niet zonde??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boess
  • Laatst online: 03-09 16:54
Sinds enkele dagen ben ik ook in het bezit van de DS icm Mario Kart. Na wat rotzooien met de router, upgraden firmware bleek de oplossing, kan ik nu ook online spelen.

Echter het zoeken naar tegenstanders duurt nogal lang. Tot nu toe heb ik enkel een keer tegen 1 iemand geraced, toen had ik volgens mij Rivals gekozen om uit te zoeken.

Duurt het zoeken naar tegenstanders bij jullie ook zo lang? Het lijkt me dat vooral bij een Mario Kart er toch wel wereldwijd voldoende tegenstanders moeten zijn.

Welke zoekopties kan je het best gebruiken? Of is het werken met lijsten met friendscodes het verstandigst?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

MaxBurn schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:33:
Normaal gebeuren er wel bijzondere dingen ja. Ik neem aan dat de clock van je DS wel goed staat ? :)
Ik vond het wel jammer had er stiekem toch naar uitgekeken.
DoctorV64 schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:43:
Vraagje aan de Animal Crossing-bezitters, moet je veel tijd besteden aan de game? dwz minimaal 1 uur per dag online zijn of iets dergelijks?

Aan de ene kant lijkt het me een relaxed gamepje zonder gekheid e.d. maar als ik maar 2 to 3 keer per week een uur speel is het dan niet zonde??
Je kunt er wel meer tijd besteden maar op zich zijn er grenzen aan wat je op 1 dag kunt doen. Is wel waarom ik de DS versie fijner vind, het is makkelijker om even te spelen.

Ben er trouwens achter dat Mabel een van de able sisters is en dus gewoon in mijn dorp zit. Heb dus gewoon bij haar het pakketje van Sahara kunnen afgooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Mhh toch maar weer mezelf een extra kadootje geven :D
Animal Crossing zit in mijn bestelmandje :D en weer eruit gehaald. Eerst even het jaar fatsoenlijk afsluiten >:)

[ Voor 27% gewijzigd door DoctorV64 op 26-12-2005 16:29 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:32:
Ik ben toch wel ietswat teleurgesteld in AC...
Ik had begrepen dat er op feestdagen iets bijzonders gebeurde. Nu is het vandaag en gisteren Kerstmis maar ik heb niets bijzonders gezien...
Alle "echte" feestdagen (kerst, halloween, thanksgiving) zijn uit het spel verwijderd. In plaats daarvan zijn er nu nieuwe feestdagen verzonnen, maar daar heb ik er nog geen één van meegemaakt.

Waarschijnlijk kun je op gamefaqs alle data en namen van de speciale dagen wel vinden, maar ik wil ze nog niet weten. :p Ik laat me wel verrassen.

Dit had ik al gelezen voordat ik het spel kocht, daarom verbaasde het me wel dat je nog steeds gewoon kerstbomen bij Tom Nook kan kopen. Maar verder lijken ze inderdaad niets aan kerst te doen.
Dat lijkt me geen probleem. Volgens mij kun je dan nog prima van het spel genieten. :) Enige zou kunnen zijn als er zo'n speciale dag is. Als je dat wilt meemaken moet je wel echt op die datum even spelen. Maar goed, dat kun je dan ook even 5 minuten doen om de speciale items te pakken te krijgen. Of je laat het gewoon zitten. Het is zeker niet verplicht om aan de feestdagen mee te doen, gewoon een leuk extraatje. De gewone dagen zijn al leuk genoeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar daagjes ook AC:WW en vond dat ik ook maar eens online moest gaan :)

Ik heb me aangemeld op de GoT-WFC friend-codes pagina, maar de meeste mensen hebben hun stad niet genoemd helaas. :'(

Ik heb nu in m'n friendlist (van lijst en dit draadje):
MurDoc - Ducktown
Pimpy D - Pimptown
Bianca - Toadtown
Lizzy - Wildtown
Wouter - Holten

Dus zodra ze me ook toevoegen kunnen ze langskomen. Ik heb m'n poort open, dus kom maar langs als je wilt :)

Ik ben niet altijd bezig met m'n DS, maar hou hem vandaag wel tijdje aan. Ik heb trouwens appels in m'n dorp (alleen nu ff niet, heb alles geplukt voor geld), en hou het aub beetje netjes.
BTW, als iemand nog een catapult heeft ... ik zag laatst zo'n ballonnetje, maar kon hem niet neerhalen :'(

Friend-code etc staan op die link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel, ik heb geen Mabel in mijn dorp. - edit - ik zie dat je d'r al gevonden hebt.

CommDante, ik heb wel een catapult voor je maar je bent niet online (of ik zie je niet).
Ik zet mijn poort wel open nu voor het geval je later vanavond nog speelt (Lizzie in Wildtown).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:52:
Deddiekoel, ik heb geen Mabel in mijn dorp. - edit - ik zie dat je d'r al gevonden hebt.

CommDante, ik heb wel een catapult voor je maar je bent niet online (of ik zie je niet).
Ik zet mijn poort wel open nu voor het geval je later vanavond nog speelt (Lizzie in Wildtown).
Vreemd, heb m'n DS sindsdien aangehad. Het spel gaat toch gewoon door al staat 'ie dichtgeklapt is?
(Lees: alleen beeld en geluid is uit.)

Ik zal wel ff kijken of ik naar jou toe kan komen.

[edit]
Ik had Lizzy ipv Lizzie en kreeg error bij connecten. Zal m'n WiFi-zooi ff nakijken, had ik laatst iets aan veranderd.

[edit2] Snap er echt helemaal nix van. Connectie in WFC is goed, als ik met Copper praat zegt ie dat ie WFC moet voorbereiden. Dan zegt ie dat ie moet connecten met WFC. Alles klaar, en dan nog een paar formaliteiten die "een paar seconden zal duren" (duurt bijna minuut).
"For some curious reason, you cannot go outside now) <86420>"

Help :?

Ik zal wel ff kijken of er in andere speltopic hier iets over bekend is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vreemd, heb m'n DS sindsdien aangehad. Het spel gaat toch gewoon door al staat 'ie dichtgeklapt is?
(Lees: alleen beeld en geluid is uit.)
Lijkt me niet dat de internetverbinding actief blijft in standby mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ging even terug om die lamp te halen en wat perzikjes maar nu krijg ik die foutmelding en kan ik het dorp niet meer in... mijn poort staat nu weer open.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:28:
[...]
Lijkt me niet dat de internetverbinding actief blijft in standby mode.
Blijkbaar is het iets tussen Lizzie en mij, wat weet ik alleen niet. Ik kan wel bij Bianca komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik was net ook even bij Pollo/Lizzie (heb daar wel schaamteloos de slingshot en het fruit opgeraapt, als dit voor iemand anders bedoelt was kom ik het zsm terug brengen) maar daar werd ook opeens de verbinding verbroken...

Wellicht moeten jullie anders een tijd afspreken om bijvoorbeeld bij Bianca langs te gaan. Dan kun je nl. online zonder een code in te voeren iemands gegevens overnemen!

[ Voor 31% gewijzigd door Deddiekoel op 27-12-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, dat was gewoon omdat ik mijn DS uitzette, had niet door dat er nog iemand was (raar dat je daar dan ook niet even een melding van krijgt...)

Ik kon aan het begin van de avond een keer naar Bianca maar de keren erna kreeg ik steeds die "unknown reason" error. Heb geen andere mensen online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Mmhh, volgens mij is AC best wel leuk ..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

25 dec lag bij mij kirby magical nogiets onder de boom. Wat een goed spel! Gameplay is heerlijk en zeer uitdagend. Ook een goede game om "eventjes" op te pakken. Levels duren namelijk niet te lang en het is echte een DS game. Blijft een apart iets dat je het spel speelt met alleen je toutchpad. Maar voor iedereen dus een dikke aanrader! _/-\o_

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn heb met kerst alleen maar een cadeautje van "Mom" gehad.
Jammer, had er toch wat meer van verwacht.
Maar goed dan kijken we maar uit naar die "alternatieve feestdagen".

Verder blijft AC WW een relaxed gamepje.
Kom ook eens bij mij langs, ik sta in de database ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:06:
Damn heb met kerst alleen maar een cadeautje van "Mom" gehad.
Jammer, had er toch wat meer van verwacht.

Verder blijft AC WW een relaxed gamepje.
Kom ook eens bij mij langs, ik sta in de database ;)
O.o Ik zie geen Tha PC Legend er tussen staan, maar ik kijk geregeld of mensen al hun stadjes erbij hebben gezet en voeg ze dan toe.

Online is echt veel leuker dan alleen in je eigen dorp....eigenlijk gaat er een "wilde wereld" voor je open :P
Offline is ie ook leuk, maar het is gewoon leuker om af-en-toe ff op visite te gaan, kijken of er nog wat leuks te vinden is bij Nook oid .. en gewoon beetje rondhangen en kijken of er nog iets veranderd is =)
Gister viswedstrijdje met Bianca gedaan, helaas 10-6 verloren, maar wel zo'n 3000 bell aan vissen })
Vond 1 of andere super zelfdzame vis. >:)

Wel jammer dat je dan niet een scoreboardje ziet aan het einde van de timer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:06:
Festivus !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

OK :P

Ik heb dus nu Sonic Rush :P

En dat klinkt als volgt bij mij:

*start*
*pling* *pling* *pling* *pling* *pling* *pling* *game over*

Ik suck :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:07:
OK :P

Ik heb dus nu Sonic Rush :P

En dat klinkt als volgt bij mij:

*start*

Ik suck :D
Das bij elke Sonic zo'n beetje....tis eigenlijk net als bij Super Mario Bros, als je de levels eenmaal kent rush er zo snel doorheen dat je ook al springt voordat er een vijand in beeld is, zodat je prcies op hem land etc.

Gewoon eerst rustig spelen, en beetje verkennen, naderhand ga je vanzelf meer sonic style spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:25:
O.o Ik zie geen Tha PC Legend er tussen staan, maar ik kijk geregeld of mensen al hun stadjes erbij hebben gezet en voeg ze dan toe.

Online is echt veel leuker dan alleen in je eigen dorp....eigenlijk gaat er een "wilde wereld" voor je open :P
Offline is ie ook leuk, maar het is gewoon leuker om af-en-toe ff op visite te gaan, kijken of er nog wat leuks te vinden is bij Nook oid .. en gewoon beetje rondhangen en kijken of er nog iets veranderd is =)
Gister viswedstrijdje met Bianca gedaan, helaas 10-6 verloren, maar wel zo'n 3000 bell aan vissen })
Vond 1 of andere super zelfdzame vis. >:)

Wel jammer dat je dan niet een scoreboardje ziet aan het einde van de timer ;(
Dat klinkt leuk! Hoe doe je zo'n wedstrijd?

Zijn er verder AC'ers die insecten vangen? Ik heb er nl. nog geen een gezien, ik neem aan dat dit aan de winter ligt maar het kan natuurlijk ook komen omdat ik iets verkeerd doe. Ik ben met name op zoek naar een kakkerlak omdat Nan daar heel de tijd over loopt te zeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:29
Maar niet zo hard als ik bij MK:DS :D Ik slaag er maar niet in om bij 100cc ook maar iets boven de A-rank te krijgen... Toegegeven: ik heb het spel net en heb nog maar een uurtje of vier gespeeld... Maar goed :p

Laten we maar geen "Wie suckt er meer?!" wedstrijd gaan beginnen...

EDIT:
In AC schijnen kakkerlakken op boomschors te vinden te zijn... Mest kevers krijg je door een kleine sneeuwbal te rollen en die neer te leggen. Loop het scherm uit en kom later checken... Als die sneeuwbal uit zichzelf rolt/beweegt, dan is d'r een mestkever bezig :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Liegebeest op 27-12-2005 12:22 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:07:
*start*
ah..snel kopen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Leuk man al die verhalen van AC ! :D :D :D toch maar es over nadenken om een DS aan te schaffen :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha, lachen, heb alleen nog geen netje denk ik. Ik dacht dat er geen insecten waren in de winter, naja. Strax even uitproberen.

En voor zo'n wedstrijdje heb je een timer nodig. .. Tenzij je naast elkaar zit natuurlijk, dan kan je ook gewoon een stopwatch gebruiken.

En dan maar hopen dat de andere eerlijk zegt hoeveel diegene gevangen had =)

Ik ben eigenlijk alleen maar aan het vissen om die hypotheek af te betalen, poort staat trouwens open ... ook als ik even wat anders aan het doen ben (DS blijft gewoon aan) :)

Wil een groter huis hebben, heb al behoorlijk wat spulletjes verzameld.
Er staat zelfs een maanlander in m'n woonkamer }) , zeker de restjes van die ene die naar mars ging, want je kan er alleen naar kijken (had wel tof geweest als je er in kon zitten) :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een zaakje in rotterdam die Animal crossing heeft liggen ?
Ik wil hem sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :P
En ja, ik weet dat die geimporteerd moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winter zijn er ook pill bugs. Sla op een steen en als er een friemeltje uitkomt moet je die vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57
Iemand ervaring met de M3 icm. een "nieuw" model DS? Of iemand die kan uitleggen hoe het nou werkt met zo'n passme(2) en flashme?

- Als je een nieuwe DS hebt, kan je er dan met passme2 icm. flashme voor zorgen dat hij exact hetzelfde "kan" als een oud type DS?
Of blijft er een nadeel aan de nieuwe DS icm. M3?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hee voor alle ds bezitters: (iedereen bijna hier)
is er bij jullie ook een beetje speling tussen de twee helften van de DS?
als ik mijn ds openklapt, kan ik het bovenste gedeelte een klein beetje links/rechts schuiven :(
is dit normaal? ik heb eigenlijk geen zin om hem terug te sturen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
dat heb ik ook....heb er nog geen last van dat iets niet werkt...

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

pokeran schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:44:
hee voor alle ds bezitters: (iedereen bijna hier)
is er bij jullie ook een beetje speling tussen de twee helften van de DS?
als ik mijn ds openklapt, kan ik het bovenste gedeelte een klein beetje links/rechts schuiven :(
is dit normaal? ik heb eigenlijk geen zin om hem terug te sturen voor garantie.
Ik heb het zelfde. Ik kan mijn bovenste scherm ook 2 a 3 mm naar links en rechts schuiven :+ . Kan geen kwaad lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Voor degene met animal crossing: soms hoor ik ook een zoemend geluid in de buurt van een boom. Maar ik kan er maar geen insect vinden. Weet iemand wat dat zoemende geluid dan is?

Een pillbug had ik al eens gezien ja, maar tegen de tijd dat ik mijn net gevonden had was ie al verdwenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom duurt het eigelijk zo lang voordt de Europese versie van AC uitkomt? Gaan ze het spel aanpassen aan de Europese markt, of is het alleen om marketing technische redenen gedaan?

Ze moeten misschien wat talen toevoegen, maar kan me haast niet voorstellen dat dat veel werk zou zijn. Met een paar vertalers is dat zo gebeurd en veel teksten zijn al voor de GC vertaald. Toen dacht ik dat ze misschien voor elk land de eigen feestdagen zouden gaan inbouwen en dat dat nog even werk was. Maar lees hier net dat AC nu zijn eigen feestdagen kent, dus dat kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik zag laatst in mijn bovenste scherm een kadootje aan een ballon langs zweven. Destijds had ik nog geen slingshot dus heb er niets mee kunnen doen. Iemand anders dit ook al gehad?

En wat is nu precies het nut van de bijl? Ik snap dat ik er bomen mee kan kappen maar ik meen me van de GC versie te herinneren dat je ook iets met die stronken kon doen? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen mijn hengel en mijn schep gebruikt!

Ik vind het online gebeuren echt mooi en dankzij deze thread en de pagina van DS. Ik heb nu best een aardige lijst met mensen waardoor ik regelmatig mensen online tref en ook ikzelf zorg dat ik wanneer mogelijk mijn poort open heb staan! Wel jammer dat het best lang duurt om je poorten open te zetten...

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 27-12-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik denk dat het toch aan die talen ligt!... Valt toch best wel tegen om alles te vertalen hoor!! zijn heeeel veel zinnen ! ... en de bewoners moeten de taal ook kunnen begrijpen!.. ik zou eigenlijk ook geen andere reden weten!

Tip: als je veel geld wilt verdienen moet je dit doen!

Je hebt wel WiFi nodig! ( of een vriend ook met AC) .. neem alleenmaar je eigen fruit mee naar degene waar je naar toe gaat verkoop daar je fruit voor 500 bells per stuk en als je die verkocht hebt neem je fruit van daar mee naar je eigen plaats en verkoop thet daar ook voor 500 bells perstuk dat levert je al weer 15.000 bells op ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:27:
Ik zag laatst in mijn bovenste scherm een kadootje aan een ballon langs zweven. Destijds had ik nog geen slingshot dus heb er niets mee kunnen doen. Iemand anders dit ook al gehad?

En wat is nu precies het nut van de bijl? Ik snap dat ik er bomen mee kan kappen maar ik meen me van de GC versie te herinneren dat je ook iets met die stronken kon doen? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen mijn hengel en mijn schep gebruikt!

Ik vind het online gebeuren echt mooi en dankzij deze thread en de pagina van DS. Ik heb nu best een aardige lijst met mensen waardoor ik regelmatig mensen online tref en ook ikzelf zorg dat ik wanneer mogelijk mijn poort open heb staan! Wel jammer dat het best lang duurt om je poorten open te zetten...
Je kon die stronken weghalen met je schep, voor de rest kon je er niks mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:29:
Tip: als je veel geld wilt verdienen moet je dit doen!

Je hebt wel WiFi nodig! ( of een vriend ook met AC) .. neem alleenmaar je eigen fruit mee naar degene waar je naar toe gaat verkoop daar je fruit voor 500 bells per stuk en als je die verkocht hebt neem je fruit van daar mee naar je eigen plaats en verkoop thet daar ook voor 500 bells perstuk dat levert je al weer 15.000 bells op ! :)
Wat ik aan het doen ben is het fruit dat ik van dorpen waar ik online ben geweest mee terug genomen en dit begraven (kuil maken, fruit selecteren en "bury" kiezen). Als het goed is krijg je dan fuitbomen van die soort in je eigen dorp en dat fruit is nog steeds 500 bells per stuk waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:32:
[...]

Wat ik aan het doen ben is het fruit dat ik van dorpen waar ik online ben geweest mee terug genomen en dit begraven (kuil maken, fruit selecteren en "bury" kiezen). Als het goed is krijg je dan fuitbomen van die soort in je eigen dorp en dat fruit is nog steeds 500 bells per stuk waard!
Ja dat doe ik ook alleen duurt het heel lang voor die bomen vruchten hebben zekers 4 dagen .. daarom is mijn manier wel een stukje sneller :) (ik moet nog 75.000 van me tweede schuld :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een netje nodig, maar niemand is nu online (ook nog maar 3 mensen hebben me toegevoegd), en Nook heeft op dit moment ook geen netje. ... Wil zowiezo ff wat meer dorpjes verkennen. Zal ff saven en m'n poort weer opzetten (was ff een uurtje dicht...als ik mensen toevoeg terwijl die poort openstaat crashed ie bij mij elke keer O.o).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb je nu toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie je niet onder je GoT naam op de lijst staan, als je je dorp erbij hebt staan sta je al in m'n lijst.

M'n poort staat nu open, maar nog steeds zelfde 3 mensen groen ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me aangemeld op de Nintendo DS Friend Code Database maar ik zie me zelf nog niet erbij staan op pagina 1.... ik snap er nog niet veel van heb een wi-fi net gekocht dus moet het nog uitzoeken.

wel super gaaf racen tegen andere.. ik ging tegen japanners en ik had nog gewonnen ook :P
me handen helemaal trillen hehehe :P
maar uhm kan iemand me nou uitleggen wat ik nou precies moet doen met code database heb hem ernu toegevoegd... moet ik iedereen gewoon adden op me ds?
boeie ik voeg er wel een paar toe en zie wel of ze willen racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:29
@OmniCore:
Het is inderdaad de bedoeling dat je de friend codes van mensen toevoegt aan jou MK:DS. Dan krijg je een alarmpje als ze on-line komen en kan je tegen ze racen..

EDIT:
@MaxBurn:
Databeest? Groaar! De kracht van SQL?

[ Voor 15% gewijzigd door Liegebeest op 27-12-2005 15:43 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Moet je wel je friendscode toevoegen... Je bent wel aangemeld maar je hebt geen friendscode toegevoegd aan de databeest :)

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 27-12-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k thx het is gelukt :).......wel een grote lijst hoor :O
EDIT: mijn nickname is daar trouwens Omny

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

AAArgh hou me tegen, dadelijk ga ik AC nog kopen ..... :D
Te laat, besteld en betaald bij play-asia.com. Ik had nog even moeten vragen of iemand een kortingscoupon voor me had eigenlijk :S

[ Voor 54% gewijzigd door DoctorV64 op 27-12-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:34:
AAArgh hou me tegen, dadelijk ga ik AC nog kopen ..... :D
En wat is daar mis mee :? })

Zie dat alweer iemand z'n FC voor AC:WW heeft toegevoegd ... helaas weer zonder stads/dorps-naam zodat je er niets aan hebt.

Als je je inschrijft op die pagina voor AC, zet AUB beide namen erbij zodat we er ook iets aan hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:02:
Voor degene met animal crossing: soms hoor ik ook een zoemend geluid in de buurt van een boom. Maar ik kan er maar geen insect vinden. Weet iemand wat dat zoemende geluid dan is?
Waarschijnlijk een vlieg. Of had je die al gevangen en hoor je nu wat anders?

Ik had gisteren namelijk ook zo'n zoemend geluid... kwartier lopen zoeken en toen zag ik hem eindelijk. Misschien 1 of 2 pixels groot dus je moet echt goed opletten. :p
Festivus !!
I'll get the pole out of the crawl space!!

Net eindelijk mijn eerste 100cc cup op 3star rating uitgespeeld. Ik begin me wel af te vragen hoe mijn DS er over een paar maanden uit zal zien met al die ssmt's. Volgens mij blijft er weinig van de D-pad over op den duur. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus, Sonic Rush.

Ik begin het al ietsjes te kunnen, d.w.z. ik zie ook echt wat er gebeurt met Sonic. Nu nog leren om daar nog invloed op te hebben :P

Ik ben dus door zone 1 heen. 2 is al kutter, omdat dat onder water is en je dus beperkte tijd hebt. Dat spel gaat al erg snel, maar daar dus nog te langzaam :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

@Bianca: Apollo is vandaag bij mij komen wonen, hij zei dat hij eerst in Toadtown had gewoond! Is Frobert toevallig bij jou komen wonen want is bij mij verhuisd...

Edit: Wat ben ik toch een geldwolf. Heb eigenlijk de regel om nieuwe vissen eerst bij het museum af te geven. Maar ik had nu een Stringfish en had het idee dat dat blijkbaar iets bijzonders was. Even laten taxeren dus. Toen bleek dat Mr. Nook er 15000 beels voor wilde geven. Kon ik toch niet laten liggen...

[ Voor 51% gewijzigd door Deddiekoel op 27-12-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjee 15.000 bells voor een vis .. das niet mis !
(tjee rijmt nog ook;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee voor omg rotterdam ? Wil animal crossing nu egt hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Darn, heb voor het eerst een insect gezien, maar was te traag...

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 27-12-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:09:
Iemand nog een idee voor omg rotterdam ? Wil animal crossing nu egt hebben :(
ik was vandaag nog wezen kijken bij Futurezone, maar die is helaas dicht ivm waterschade van de enecostoring afgelopen zaterdagmiddag. Ik heb hem maar online gehaald bij play-asia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook ac ww gekocht en het is wel fantastisch omdat ik nooit de gc versie heb gedaan.

spoiler:
ik heb bob nog nergens gezien ik begin met tom nook.
en waar kan je goed graven voor fossielen want ik zag wel ergens wat scheurtjes in de grond is het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Iedereen begint met Tom Nook :)
Welke bewoners je in je dorp hebt hangt van je dorp af :P (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had gisteren een of andere dokter in me dorp die je hele leuke dingen leert ;) (wat dat inhoudt houd ik natuurlijkj geheim of ik moet het je pm-en maar dan hoor ik het wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Omg..porno in AC !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Tja mmm.... Net Kirby uitgespeelt... heel dubbel gevoel. Zeer goede DS game maar ook erg kort!

Totaal heeft de game 8 levels waarvaan level 8 alleen de eindbaas is. Ik ben door alle levels gevlogen en had alleen problemen met level 7 hier en daar...

Met andere woorden ik heb hem uitgespeelt en mijn playtime... 03.05 uur... Dat is net 3 uur!! Ik kan nu nog de levels opnieuw spelen met time trial en dat soort bende voor het scoren van muntjes zodat je andere muziekjes krijgt etc. Maar dat is toch belachelijk eigenlijk?! 03.05.... grrr!!! Leg je daarvoor 45 euro neer?

Ik zal kijken of het bonnetje nog ergens ligt, kan ik hem ruilen. Maar kriby is een goede game aan de (zeer) korte kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:17:
[...]

Das bij elke Sonic zo'n beetje....tis eigenlijk net als bij Super Mario Bros, als je de levels eenmaal kent rush er zo snel doorheen dat je ook al springt voordat er een vijand in beeld is, zodat je prcies op hem land etc.

Gewoon eerst rustig spelen, en beetje verkennen, naderhand ga je vanzelf meer sonic style spelen.
Wij (m'n vrouw en ik dus :P) hebben nu ook Sonic Rush in huis gehaald (moeders had voor de kerst Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald, maar die scoorde een 3.0 @ IGN.com , dus ik vond het beter om die te ruilen voor een spel dat we toch al wilden hebben ;) )

Rustig spelen is praktisch onmogelijk, want je wordt de hele tijd door allerlei dingen versneld en het gaat alle kanten op. Wel spectaculair natuurlijk, maar het geeft je een gevoel van 'weinig controle over wat er gebeurt'. Die eindbaas van level 1 is wel wat taaier en daar kom ik ook niet zomaar langs. Gaat goed tot hij nog 2-3 streepjes over heeft en dan knal ik van dat plateau af....

Maar spel ziet er gewoon leuk uit en ik moet vast nog even oefenen om het onder controle te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:17:
Tja mmm.... Net Kirby uitgespeelt... heel dubbel gevoel. Zeer goede DS game maar ook erg kort!

Totaal heeft de game 8 levels waarvaan level 8 alleen de eindbaas is. Ik ben door alle levels gevlogen en had alleen problemen met level 7 hier en daar...

Met andere woorden ik heb hem uitgespeelt en mijn playtime... 03.05 uur... Dat is net 3 uur!! Ik kan nu nog de levels opnieuw spelen met time trial en dat soort bende voor het scoren van muntjes zodat je andere muziekjes krijgt etc. Maar dat is toch belachelijk eigenlijk?! 03.05.... grrr!!! Leg je daarvoor 45 euro neer?

Ik zal kijken of het bonnetje nog ergens ligt, kan ik hem ruilen. Maar kriby is een goede game aan de (zeer) korte kant.
Het is ook de bedoeling dat je alle munten probeert te verzamelen, dan ben je wel wat langer bezig. Maar het is idd niet zo'n lange game, al heb ik er wel een uur of tien opzitten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Helsie schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:26:
[...]

Wij (m'n vrouw en ik dus :P) hebben nu ook Sonic Rush in huis gehaald (moeders had voor de kerst Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald, maar die scoorde een 3.0 @ IGN.com , dus ik vond het beter om die te ruilen voor een spel dat we toch al wilden hebben ;) )

Rustig spelen is praktisch onmogelijk, want je wordt de hele tijd door allerlei dingen versneld en het gaat alle kanten op. Wel spectaculair natuurlijk, maar het geeft je een gevoel van 'weinig controle over wat er gebeurt'. Die eindbaas van level 1 is wel wat taaier en daar kom ik ook niet zomaar langs. Gaat goed tot hij nog 2-3 streepjes over heeft en dan knal ik van dat plateau af....

Maar spel ziet er gewoon leuk uit en ik moet vast nog even oefenen om het onder controle te krijgen. :)
Ik heb Sonic Rush ook, en ik zit nu bij de eindbaas van sonic. En die is echt HEEL shit, hij is veel lastiger dan de rest van die bazen. Die over het algemeen toch al lastiger zijn dan in de oudere sonic games.

Maar het spel zelf is wel heel vet. Het is heel mooi gemaakt en je knalt snel door de levels. Behalve dan
spoiler:
zone 7. Waar je met die raketten moet vliegen naar andere gedeeltes van het level. Daar ben ik echt vaak gevallen. En dat kwam meestal doordat de besturing van die dingen zo vaag is.

Ik heb trouwens ook 6 van de 7 Chaos Emeralds gevonden. Dus nu nog nr7, maar die is zo lastig. Echt bijna onhaalbaar die baan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:57:
[...]

Het is ook de bedoeling dat je alle munten probeert te verzamelen, dan ben je wel wat langer bezig. Maar het is idd niet zo'n lange game, al heb ik er wel een uur of tien opzitten geloof ik.
Precies.. ik ga pas door met het volgende gedeelte als ik alle munten heb gevonden (kan er 1 niet vinden, dus ik zit even vast :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Dat gedult heb ik niet. Ik haal die levels kijk een beetje rond en ga verder. Maar ik zal nu kijken hoever ik kan komen met het behalen van de muntjes..... ;)

Iemand kirby ruilen tegen tony of mario 64? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Deddiekoel schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:46:
@Bianca: Apollo is vandaag bij mij komen wonen, hij zei dat hij eerst in Toadtown had gewoond! Is Frobert toevallig bij jou komen wonen want is bij mij verhuisd...
Nee Frobert woont niet bij mij. Heb inmiddels ook een stringfish gevangen en meteen naar het museum gebracht. Met de insecten wil het nog niet echt opschieten. Heb wel een dungbeetle, maar zo'n vlieg is echt te klein.

Degene die animal crossing in Rotterdam zoekt kan zoals gezegd het beste bij futurezone proberen. Ik zou anders ook niet weten waar je het spel kan kopen. Bij de mediamarkt in het centrum heb ik iig nog geen import ds spellen gezien.

Bij kirby zit ik al over de 3 uur en ik heb het spel echt nog niet uitgespeeld. Op het laatst wordt het echt moeilijk om al die rode munten te vinden. En ik ga pas verder als ik de rode munten heb (of echt niet kan vinden).

[ Voor 14% gewijzigd door Bianca op 28-12-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*sniff* Nook is met z'n verbouwing bezig en m'n inventory zit vol vis ... ook niemand die z'n poort open heeft staan, helaas.

Pluspuntje is wel dat ik nu weer appels heb (had alles leeggeplukt en er groeide niets meer paar dagen). :)

Naja, dan maar even cheaten (time-warpen) om die vis te verkopen :/
Wil m'n huis afbetaald hebben zodat ik een nog groter huis kan krijgen voor al m'n spullen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om naar iemands dorp te gaan moet je dan je gate ook open hebben met Animal crossing?

dante ik zie wel dat je online bent met ac maar je gate staat niet open kan je niet vinden

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:02:
om naar iemands dorp te gaan moet je dan je gate ook open hebben met Animal crossing?
Nee, dan moet hij/zij z'n gate open hebben staan ... als je weggaat gaat ie automatisch dicht.
(Maw: als je weg bent kan niemand op geen manier naar jouw dorp komen).

Als je gate niet openstaat kan niemand bij jouw in het dorp komen.

Ook moet je allebei elkaars friendcode hebben. (maar 4 van de 16 in m'n lijst hebben mij toegevoegd O.o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voeg me maar toe dan:

"Erik" in "Assen" 395199 124764

dan zoek ik je stad wel op

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:17 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.