Het Nintendo DS Topic Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.477 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:36:
[...]
Wat ik irritant vond, als je door het raster waar een bloem in viel rende knalde de bloem uit elkaar..sinds wanneer zijn bloemen ZO zwak ;)
Is nog steeds zo op de DS. Maar kom op, ZO erg was het nou ook weer niet. Je moest er minstens 15 of 20 keer doorheen rennen voordat ze uit elkaar vielen. Het was (en is) niet alsof ze bij de eerste aanraking al kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 08:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bij de eerste run = stuk ;d (vaak ga je er net langs namelijk, moet echt door het midden)
Altijd fijn om je met moeite gecultiveerde tuin naar de kloten terug te vinden omdat je stiefbroertje er per ongeluk doorheen gerost is :P

[ Voor 89% gewijzigd door Max|Burn op 19-12-2005 13:06 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukt het een btje te communiceren met de bewoners in het engels met AC:WW? en reageren ze dan ook normaal terug wat je vraagt?

maare ik heb het noot gezien/gespeeld op de cube dus dan is het wel de moeite waard om hem te kopen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het gaat via context menu's. Je kan dus niet zelf een gesprek beginnen over een willekeurig onderwerp :) Zoals Surrounded zei; Met brieven schrijven kan je wel zelf teksten typen. Alleen zal de reply brief/opmerking altijd random zijn want het spel snapt toch niet wat je zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

volgends mij haalt hij wel sleutelwoorden uit je text (friend, letter, promise, visit, gift ed.) om een klein beetje een goed antwoord te kunnen geven.
maar inderdaad echt chatten (zoals alice de chatbot oid) is er niet bij.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik meende dat ik dat ooit hoorde over deze versie dat je echt met hun kon praten dus zelf dingen typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nog nooit van gehoord..in ieder geval: nee dus.
@Surrounded:
Uit je blog over AC:
en ze kunnen nu ook net doen alsof ze bijten.
Ook dat gebeurde al...
Valt me op dat mensen toch regelmatig "vernieuwingen" noemen die al in AC voor de GC zaten.

ROFL!!!
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/35/73336865_637f0de0e9.jpg
Erg leuk Surrounded :P

En je dorp heet costanza...seinfeld ownage ? :D

[ Voor 100% gewijzigd door Max|Burn op 19-12-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Wat ik een beetje faal in te zien is waarom AC zo'n hoge replaywaarde heeft. Hoe het mij tot dusver aandoet is het een soort tamagotchi versus MMORPG quests gevoel. Nou heb ik het tamagotchi deel al gehad en ook MMORPG-ish quests vind ik niet zo leuk meer. Zal ik nou een buil vallen aan AC of zie ik het gewoon himmal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de nintendo wifi stick voor 30 tot 35 euro kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:22

Wekkie

Yeah

Hey Captain N, volgens mij racete ik net tegen jou ;) Ik was Wacko, helaas een slechte race voor mij, hoewel ik wel grinnikte toen ik jullie alle 3 met 'n blue shell raakte op 't strand :>

Mooi gereden hoor :)

Edit: Iedereen snapt natuurlijk dat dit over MKDS gaat :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Wekkie op 19-12-2005 20:42 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kwam in een catalogus van begin 2005 een foto van Mario Kart tegen.
Ziet ernaar uit dat deze baan de uiteindelijke versie nooit gehaald heeft.
Weet/kent iemand deze baan en is ie speelbaar geweest op bijv. de E3? (screenshot/video).
Afbeeldingslocatie: http://img330.imageshack.us/img330/4122/mariokartds2yv.th.jpg

Is het Yoshi Circuit?

[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 19-12-2005 21:24 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik baal echt als een stekker van mijn WiFi dongle. En die Nintendo site is ook helemaal nutteloos!
Heb nog wel mijn netwerk naar 192.168.2.x gezet (stond op de US site) maar ook dat mocht niet baten.
De verbinding die bij de Nintendo stick hoort kan na reboot geen IP adres meer opzetten...
Iemand hier enig idee waar dit aan kan liggen of die weet hoe je handmatig die stick kunt instellen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:32:
Ik baal echt als een stekker van mijn WiFi dongle. En die Nintendo site is ook helemaal nutteloos!
Heb nog wel mijn netwerk naar 192.168.2.x gezet (stond op de US site) maar ook dat mocht niet baten.
De verbinding die bij de Nintendo stick hoort kan na reboot geen IP adres meer opzetten...
Iemand hier enig idee waar dit aan kan liggen of die weet hoe je handmatig die stick kunt instellen?
wat een kloteding! nou, ik wil hem wel voor 20 euro van je overnemen, kun je iets goeds kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:05:
Bij de eerste run = stuk ;d (vaak ga je er net langs namelijk, moet echt door het midden)
Ik heb toch echt hele andere ervaringen. Soms wilde ik weleens expres een paar bloemen weg hebben, dus even flink er overheen staan rennen... maar dat ging dan toch niet in één keer hoor. Moest ik er aardig wat rondjes op draven voordat ze uit elkaar vielen.
Ook dat gebeurde al...
Valt me op dat mensen toch regelmatig "vernieuwingen" noemen die al in AC voor de GC zaten.
Was de australische versie dan soms anders als de europese ofzo? :p

Ik bedoelde dus echt dat de dobber onder water verdwijnt, maar dat je dan toch nog niet beet heb. Is me op de cube volgens mij nog nooit gebeurd, op de DS nu al een paar keer.

(...)

Hm, maar op de cube had je natuurlijk wel die rumble die je vertelde of je beet had. Misschien dat ik me daardoor niet zo snel in de maling liet nemen door het nep-bijten.
Erg leuk Surrounded :p
Thanks! :D Leuk dat je die eruit pikt, ook één van degene waar ik zelf wel aardig tevreden over was.
En je dorp heet costanza...seinfeld ownage ? :D
Seinfeld is inderdaad een geniale serie. :p Misschien wel mijn favoriete comedy. Nou... nee, fawlty towers blijft beter, maar sommige seinfeld-afleveringen komen heel dicht in de buurt.
George is natuurlijk m'n favoriet. Heerlijk om te zien hoe hij zichzelf zo kan opwinden over de onbenulligste dingen.
Is het Yoshi Circuit?
Volgens mij wel ja. Dat rode heuvel in de verte zou precies yoshi's zadel kunnen zijn. Het ziet er allemaal wel iets anders uit dan in de final build, maar ik denk toch yoshi circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik bedoelde dus echt dat de dobber onder water verdwijnt, maar dat je dan toch nog niet beet heb. Is me op de cube volgens mij nog nooit gebeurd, op de DS nu al een paar keer.
Nou nee dat gebeurde niet echt. Wat ik bedoel is dat je vaak de dobber NET NIET onder water zag gaan waarbij de rumble ook aansloeg, dit terwijl er NIET gebeten werd. Dit lijkt mij toch echt op "waarbij het net lijkt of ze bijten" :) Dan heb ik het vooral over die moddervette vissen van 5000,- ofzo :)
George is natuurlijk m'n favoriet. Heerlijk om te zien hoe hij zichzelf zo kan opwinden over de onbenulligste dingen.
Same here, een van de weinige series waar ik helemaal in me uppie alsnog een gigantische lachkick kan krijgen. Costanza is briljant en me favoriet met er vlak achter Kramer. Newman vind ik ook wel tof. (Giegelend popcorn eten in de rechtzaal terwijl het seinfeld groepje terecht staat, priceless) Seinfeld is eigenlijk harstikke goed maar heeft gewoon een andere rol. zonder Seinfeld/Elaine zouden Kramer en Costanza niet zo extreem lijken :)

De vader van George, Frank, is eigenlijk al net zo brljant als George zelf :D

[ Voor 86% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ken de MKDD banen op me duimpje dus..ja :) (Kronkel aan het begin van het plaatje rechts/links/rechts omlaag en dan de sloped/banked scherpe bocht naar links met ook nog eens dezelfde steentjes) Alleen is dat in een tropische setting terwijl het in de uiteindelijke versie gewoon een circuit is, net als op de GC.

edit: oeps...dubbelpost

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook of het leuk is om voor je ds een rumble pack te kopen want heb mario en luigi 2 en die ondersteund dat

heb wel gelezen dat het veel lawaai maakt

Afbeeldingslocatie: http://clabedan.typepad.com/photos/uncategorized/viewimage5yd.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

@Wekkie: Ik heb zelf niet gespeeld gisteren, dus ik kan het niet geweest zijn ;) Karel is m'n nick.

Volgens mij wordt Metroid Prime: Hunters geleverd met een rumble pack, dus als je die toch al wilt kopen zou ik het rumble pack niet los kopen ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rumble pak (pak ??) krijg je ook bij Metroid Pinball.
Best geinig spel nog overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:32:
Wat ik bedoel is dat je vaak de dobber NET NIET onder water zag gaan waarbij de rumble ook aansloeg, dit terwijl er NIET gebeten werd.
Maar volgens mij (het is alweer een paar maanden geleden) ging de rumble toch ook heel lichtjes aan (echt een klein schokje maar) als de vis zeg maar aan de dobber snuffelde? Dat doen ze dan een keer of 3, en vervolgens als ze bijten gaat de rumble veel harder. Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit meegemaakt dat hij al zo hard begon te trillen terwijl ik nog niet echt beet had. Wel een paar keer dat ik zo gespannen was dat ik al bij de lichte trilling inhaalde. Als je zag dat het echt een gigantische vis was ofzo. Maar ik heb het idee dat Wild World je toch meer voor de gek probeert te houden.
Newman vind ik ook wel tof. (Giegelend popcorn eten in de rechtzaal terwijl het seinfeld groepje terecht staat, priceless)
Ja die is inderdaad ook heel goed. Als ik die acteur in een film zie spelen vind ik hem altijd heel irritant, maar als Newman slaat hij precies de juist toon aan. Die eeuwigdurende vete met Jerry. En alleen al dat toontje als ze elkaar gedag zeggen: Hello.... newman. :p
De vader van George, Frank, is eigenlijk al net zo brljant als George zelf :D
Ja, ook heel sterk. Vooral als hij ruzie maakt met george's moeder (altijd dus), begin je het karakter van george veel beter te begrijpen. ;) Mijn favoriete george moment is als iemand die opmerking maakt van 'hey george, the ocean called they're running out of shrimp.' En dan vliegt hij een paar dagen later duizenden kilometers terug omdat hij eindelijk een goede tegenreactie heeft bedacht. :p Oh man... Of bij die auto-dealer als hij die wil bewijzen dat die monteur zijn twix heeft opgegeten. 'It was a set up, they were all twix!' Het is jammer dat die DVD-box zo duur is, ik wil hem opzich toch wel graag hebben.
Maar goed, dit wordt nu wel heel erg off topic. :) Tenzij we het over die aflevering gaan hebben met the frogger. ;) 'GLC must live on!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 11:14

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Heeft iemand hier Tony Hawk Sk8teland aangeschafd?

Ik heb in de tony hawk series al vele vele uren besteed. De laatste tony hawk op de xbox (met die bmx etc) kon mij helaas niet meer zo erg boeien. Nou lijkt mij dat de wifi functie van TH op de DS veel goed kan maken. Ik lees overal dat het een top spel. Maar toch wil ik nu nog niet die 45 euro neerleggen voor de zoveelste tony game.

Misschien kan iemand mij echt overtuigen of wat meer vertellen over de wifi functie.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je kan ook gewoon reviews lezen zoals wij doen Duken... :)

offtopic:
independant George and Relationship George _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 20-12-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:01

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

apNia schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:06:
Wat ik een beetje faal in te zien is waarom AC zo'n hoge replaywaarde heeft. Hoe het mij tot dusver aandoet is het een soort tamagotchi versus MMORPG quests gevoel. Nou heb ik het tamagotchi deel al gehad en ook MMORPG-ish quests vind ik niet zo leuk meer. Zal ik nou een buil vallen aan AC of zie ik het gewoon himmal verkeerd?
ik heb ook een beetje zo'n gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

.KeN. schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:10:
Rumble pak (pak ??) krijg je ook bij Metroid Pinball.
Best geinig spel nog overigens.
Pinball idd, ik wist dat er iets niet klopte aan mijn post :P En het is ook Pak idd. Op de N64 had je namelijk ook Controller Paks en Rumble Paks. Geen idee waar het niet Pack is eigenlijk :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:01:
weet iemand ook of het leuk is om voor je ds een rumble pack te kopen want heb mario en luigi 2 en die ondersteund dat

heb wel gelezen dat het veel lawaai maakt

[afbeelding]
Sommige mensen zeggen dat hij lawaai maakt andere vinden hem juist zeer stil.

Op het IGN forum zijn ze erg positief erover dus ach het is vrij persoonlijk denk ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

WOOHOO!
Mijn USB Dongle werkt weer!
Eerst alles gedeinstalleerd. Daarna heb ik de regcleaner van JVTools gebruikt en die heeft 455 foute meldingen in mijn register weggehaald. Daarna opnieuw geinstalleerd en in 3 keer wilde het installatie progje voltooien. Niet zo heel raar, gebeurde vaker. Daarna herstart en wunderbar het werkt!

Dus kom maar op met die AC friendcodes! Mijn staat al op de site, Pimpy D in Pimptown (ben niet zo goed in stadnamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Deddiekoel schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:03:
WOOHOO!
Mijn USB Dongle werkt weer!
Eerst alles gedeinstalleerd. Daarna heb ik de regcleaner van JVTools gebruikt en die heeft 455 foute meldingen in mijn register weggehaald. Daarna opnieuw geinstalleerd en in 3 keer wilde het installatie progje voltooien. Niet zo heel raar, gebeurde vaker. Daarna herstart en wunderbar het werkt!

Dus kom maar op met die AC friendcodes! Mijn staat al op de site, Pimpy D in Pimptown (ben niet zo goed in stadnamen)
Die WFC-dongle (of iig de software) is soms inderdaad 'a pain in the ass'... (al draait ie bij mij nu als een tierelier) :)

Trouwens, bij mij verdwijnt vaak na een tijdje om de een of andere vage reden iedere keer het Nintendo Wi-Fi icoontje uit mn system tray. Gewoon een leeg vak tussen de andere icoontjes :? Geen groot probleem natuurlijk, maar wel zo irritant :'(

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/systray.png

[ Voor 9% gewijzigd door ironx op 20-12-2005 22:32 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ken het probleem, erg vreemd. Maar blijkbaar gebeurt er dus het een en ander in de registry met die software set-up. Ik ben iig heel blij, baalde al dat 1 dag ndat mijn dongle de geest gaf AC:WW binnen kwam!

Is er hier trouwens al iemand online geweest, bij mij blijft hij hangen in het verbinding maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Kunnen mensen misschien wat ervaringen plaatsen over Animal Crossing en Mario en Luigi voor de DS? Vertel zoveel mogelijk wat je ervan vind. Ik zit er aan te denken de eerste aan te schaffen en misschien ook wel de laatst genoemde. Maar zou graag wat ervaringen lezen...

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er zelf aan te denken om Animal Crossing nog te kopen, Mario en Luigi heb ik nog voor de GBA ligge, eerst nog ff uit spelen:), lukt me alleen nog niet om online te gaan met Mario Kart. Heb het geprobeerd met mijn Intel draadloos netwerkkaart volgens een methode hier eerder beschreven, werkt alleen niet voor mijn kaart >:) . Maar wat is nou het voordeel van de Nintendo WIFI usb stick :? Het moet toch ook kunnen met een gewone USB WIFI stick, lijkt mij:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Captain N schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:06:
[...]

Pinball idd, ik wist dat er iets niet klopte aan mijn post :P En het is ook Pak idd. Op de N64 had je namelijk ook Controller Paks en Rumble Paks. Geen idee waar het niet Pack is eigenlijk :?
Hehe, da’s "hip" denken ze zeker bij Nintendo :P

Ik vond ’m vrij stil eigenlijk.
Niet dat je ’m niet hoort ofzo, maar het is niet storend en voegt juist iets extra’s toe aan het spel (het geluid lijkt wel bij die flipperkast te horen)
Maar dat zal waarschijnlijk niet bij elk spel van toepassing zijn.

Lijkt iig niet op de rumbles die ik tot nu toe heb gehoord (standaard console controllers en fakes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Console controller rumble hoor je helemaal niet man :) Je hoort wel wat (trillen tegen je hand o.a.)maar dat is niet het mechanisme, zoals bij de DS :)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 21-12-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 01:02:
Kunnen mensen misschien wat ervaringen plaatsen over Animal Crossing en Mario en Luigi voor de DS? Vertel zoveel mogelijk wat je ervan vind. Ik zit er aan te denken de eerste aan te schaffen en misschien ook wel de laatst genoemde. Maar zou graag wat ervaringen lezen...
ik heb mario en luigi en het is een turn base game meestal hou ik daar niet van maar dit spel is het wel goed je kan bros. items gebruiken zoals schilden etc. soms vind ik de toetsen combinatie die je moet doen om aan te vallen met grote mario en kleine mario etc wel even lastig het is dus even wennen aan de besturing.
je kan helaas niet gebruik maken van de stylus functie wat ik wel meer voor de ds had verwacht.

de 2 schermen worden ook goed gebruikt dmv filmpjes en soms moet je met de baby's het bovenscherm gebruiken terwijl je met de grote mario en luigi het onderste kan gebruiken.
verder zit er veel humor in en dat is wel weer cool.

het moeilijksheid graad is ook wel te doen sommige bosses zijn wat lastiger en je moet ze dan op een bepaalde manier raken maar daar kom je zelf wel achter, ik heb hem al een poosje en heb hem nog niet uitgespeeld maar het echt wel de moeite waard om te kopen.

meer info:

http://ds.ign.com/objects/748/748543.html

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:37
+ZING!+

Jawel :D Ik heb gisteren MK:DS van m'n lieve vrouwtje gekregen! Hoezee, hoezee!

Ik moet zeggen: het speelt lekker, alhoewel ik wel wat verkrampte handen krijg... Helaas heb ik geen open Wifi AP's in de buurt zitten, dus ik kan nog niet on-line. Denk dat ik zsm even met m'n iBook ga rommelen om te zien of ik die als APtje kan gebruiken... En anders even wachten tot we thuis Airport Express hebben :)

Tot nu toe moet ik toegeven dat de nieuwe banen er in elk geval erg mooi uit zien en leuk in elkaar zitten!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56

Licko

ZVDK

heb nu overal minimaal 1 ster ranking, dus online een ster boven mn naam :D
alleen bij de missies van lvl6 lukt t me niet om allemaal sterretjes te krijgen. zijn er op internet geen tips te vinden mbt de missies? hebben jullie tips? :P

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MaxBurn schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:39:
Console controller rumble hoor je helemaal niet man :) Je hoort wel wat (trillen tegen je hand o.a.)maar dat is niet het mechanisme, zoals bij de DS :)
Nou, dan weet je bij deze dus hoe hard of zacht de Rumble Pak klinkt ;)
En ik hoor weldegelijk het mechanisme draaien gezien ik mijn controller altijd vrij strak in mijn handen heb. Schroef maar eens een controller open, dan snap je wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:08:
heb nu overal minimaal 1 ster ranking, dus online een ster boven mn naam :D
alleen bij de missies van lvl6 lukt t me niet om allemaal sterretjes te krijgen. zijn er op internet geen tips te vinden mbt de missies? hebben jullie tips? :P
www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik moet zeggen dat AC me op alle vlakken positief heeft verrast. Het is een game die je IMO vooral in kleine sessies speelt maar wel elke dag. Ik ben nog aan het opstarten en heb gisteren mijn eerste vis gevangen. Ik ben met name benieuwd naar de online ervaring, omdat ik het praten met de CPU personages nog niet zo heel leuk vind. Maar met name omdat het nu op een handheld is trek ik AC beter dan op de Cube. Het is nu veel makkelijker om even snel wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik ben toch benieuwd naar AC door de positieve reacties.. een AC fan die mijn vraag van de vorige pagina nog kan beantwoorden?
apNia schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:06:
overigens ga ik lekker op de Euro release wachten... meeste kans mensen online te vinden denk ik dan toch :)

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 21-12-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
apNia schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:14:
Ik ben toch benieuwd naar AC door de positieve reacties.. een AC fan die mijn vraag van de vorige pagina nog kan beantwoorden?

[...]

overigens ga ik lekker op de Euro release wachten... meeste kans mensen online te vinden denk ik dan toch :)
Ik heb AC vrijdag al zien hangen bij MM.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ja, maar dat is uiteraard de US versie. Kost ie daar gewoon 40euro trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je Popolocrois bij MediaMarkt vinden?
Never mind :X

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:13:
Ik ben met name benieuwd naar de online ervaring, omdat ik het praten met de CPU personages nog niet zo heel leuk vind.
Ik ben daar juist erg te spreken over. Op de gamecube vond ik het al geweldig, maar in deze versie hebben de vertalers zichzelf echt overtroffen. _/-\o_ (De mensen van Treehut dus, bij able en mable hebben ze allemaal een eigen patroon achter gelaten).

Het is alsof ze door het succes van de gamecube aangemoedigd zijn om nog net even wat verder te gaan. Alle karakters lijken wat meer uitgediept. Die verwaande, bitchy vrouwelijke bewoners zijn nu bijvoorbeeld actrice van beroep, en dat past echt perfect. "Most actresses these days are just a pretty face. But I can do so much more. And ofcourse I also have a pretty face." ;)

Ik heb vandaag ook voor het eerst mogen meemaken dat ik twee bewoners onderling hoorde praten. Dat was ook erg vermakelijk, ik heb weer een paar keer zitten grinniken. Natuurlijk ben ik ook nog steeds beniewd naar de online-ervaring, maar ook offline vind ik hem echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Surrounded, ben jij overigens al online? Ik wil dan nl. best jouw dorpje eens komen bekijken!

Is er hier al iemand online geweest met AC?

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 21-12-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ja ik ben al een paar keer online geweest met animal crossing. Mensen hebben mijn dorp bezocht en ik hun dorpjes. Ik vind het echt een geweldig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Om online te kunnen moeten de mensen in jouw friendlist dan ook online zijn? Want als ik probeer te verbinden dan blijft hij daar eigenlijk op hangen...

@Bianca staat jouw friendcode in the online lijst uit het warning block?

[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 21-12-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Je kan 2 dingen doen online: je zet de poorten van jouw dorp open, mensen uit je friendslist kunnen dan jouw dorp binnenlopen. En je kan zoeken of mensen uit jouw friendslist online zijn. Als je dan nintendo wfc kiest gaat hij verbinding maken en zie je mensen uit je lijst die online zijn. Zij moeten dus ook online zijn als jij hun dorp wilt bezoeken (dan staan zeg maar hun poorten open)

Mijn friendscode staat nog niet online

[ Voor 21% gewijzigd door Bianca op 21-12-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
DS Gadgets

Opbergsysteem 3 cards
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl35.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl41.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl40.gif
Stylus
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl28.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl30.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl32.gif

Bron: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051220/ggl.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn wel en ik heb ook momenteel mijn dorpspoorten open gezet!

• Bianca
  • Niet online
Deddiekoel schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:11:
Mijn wel en ik heb ook momenteel mijn dorpspoorten open gezet!
Heb je toegevoegd, weet alleen niet of ik jou dan ook kan bezoeken.

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:46:
Surrounded, ben jij overigens al online? Ik wil dan nl. best jouw dorpje eens komen bekijken!
Nog niet. Volgend jaar hopelijk. Ik ga die technische dienst helemaal plat bellen totdat ze me eindelijk eens fatsoenlijk verder helpen. ;)

Ik vind die software (en de handleiding) van de nintendo usb WiFi connector trouwens ook knap waardeloos. Als het allemaal goed werkt is het vast fantastisch, maar zodra het mis gaat biedt dat pakket verdomd weinig ondersteuning.

Maar zodra het me is gelukt is iedereen welkom in Costanza natuurlijk. :) Hoewel ik waarschijnlijk ook wel erg veel tijd aan Mario Kart online zal besteden.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als het allemaal goed werkt is het vast fantastisch, maar zodra het mis gaat biedt dat pakket verdomd weinig ondersteuning.
Doorgaans gaan dit soort dingen alleen mis op brakke windows installaties en vervolgens kan de oorzaak een uit honderden zijn dus dat dat niet in de handleiding staat is niet zo vreemd.. ;)

Alphen a/d Rijn is niet echt in de buurt anders zou ik wel ff langskarren om het te fixen :P Is wel redelijk dicht bij me werk. (38kM, Rijswijk) Misschien een keer biertje doen als het in Januari nog niet opgelost is ;) (December is nogal druk)

ps: D3's site is wel een behoorlijk succes, 228 users _/-\o_ Das best veel man :)

[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 22-12-2005 08:53 ]

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:56:
Denk dat ik zsm even met m'n iBook ga rommelen om te zien of ik die als APtje kan gebruiken... En anders even wachten tot we thuis Airport Express hebben :)
Ik het hetzelfde met deze hint gedaan met m'n iBook, werkt naar behoren:

http://www.macosxhints.co...p?story=20051119155606277

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:43:
Doorgaans gaan dit soort dingen alleen mis op brakke windows installaties
Zou me inderdaad niks verbazen... ;)
en vervolgens kan de oorzaak een uit honderden zijn dus dat dat niet in de handleiding staat is niet zo vreemd.. ;)
Nou ja okee, dat zal dan wel. Maar je krijgt nu echt alleen maar een melding in de trant van "er is een fout opgetreden" zonder uitleg of iets, en je kunt gewoon niet verder. In de handleiding staat dan dat de USB connector wel moet zijn aangesloten voordat ie werkt (joh!), en dat er windows xp op je pc moet staan etc. En voor de rest wordt je doorverwezen naar die website waar ik ook geen goede oplossing tegenkom. Het is wel erg minimaal allemaal. Maar goed, grote kans dat het inderdaad aan mijn pc ligt die ongetwijfeld een grote bende is. ;)
Alphen a/d Rijn is niet echt in de buurt anders zou ik wel ff langskarren om het te fixen :P
Toch bedankt voor de gedachte. :)
Misschien een keer biertje doen als het in Januari nog niet opgelost is ;) (December is nogal druk)
Ja thnx, we zullen zien. Ik heb toch nog steeds de stille hoop dat de technische dienst me nog wel verder zal kunnen helpen. Maar als dat niet lukt is alle hulp natuurlijk welkom. :D

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
die bovenste zou ik sireus wel willen hebben, ia'tje?

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:37
die bovenste zou ik sireus wel willen hebben,
Ik die tweede eigenlijk wel... Vind de meegeleverde stylus veels te klein... De stylus die bij m'n eMate 300 zit vind ik heerlijk (is ook lekker zwaar), maar die kan ik niet echt makkelijk mee nemen.
Ik het hetzelfde met deze hint gedaan met m'n iBook, werkt naar behoren:
Ik had het ook redelijk snel aan de praat, zonder die Hint. Is eigenlijk een eitje onder OS X _/-\o_ Het enige nadeel is dat bij mij op kantoor de firewall de vereiste extra poorten blokkeert :( En die gaan ze natuurlijk niet ff open zetten omdat Thomasje wil Mario Karten :D

EDIT:
Damn! Van dat snaken krijg je kramp in je duim!

[ Voor 13% gewijzigd door Liegebeest op 22-12-2005 12:53 ]

Liege, liege, liegebeest!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik gebruik altijd de stylus van me IPAQ ;) De DS stylus is best wel flut.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 22-12-2005 11:49 ]

Verwijderd

ik heb mario en luigi en het is een turn base game meestal hou ik daar niet van maar dit spel is het wel goed je kan bros. items gebruiken zoals schilden etc. soms vind ik de toetsen combinatie die je moet doen om aan te vallen met grote mario en kleine mario etc wel even lastig het is dus even wennen aan de besturing.
je kan helaas niet gebruik maken van de stylus functie wat ik wel meer voor de ds had verwacht.

de 2 schermen worden ook goed gebruikt dmv filmpjes en soms moet je met de baby's het bovenscherm gebruiken terwijl je met de grote mario en luigi het onderste kan gebruiken.
verder zit er veel humor in en dat is wel weer cool.

het moeilijksheid graad is ook wel te doen sommige bosses zijn wat lastiger en je moet ze dan op een bepaalde manier raken maar daar kom je zelf wel achter, ik heb hem al een poosje en heb hem nog niet uitgespeeld maar het echt wel de moeite waard om te kopen.

meer info:

http://ds.ign.com/objects/748/748543.html

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
@Surrounded: Wat heb jij een ongelofelijke malloot op je blog ineens :P Genaamd duh.

Verwijderd

zo, animal crossing gisteren besteld in canada en vandaag al verstuurd.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik bestel me spullen toch liever vanuit Nederland..om nou helemaal naar Canada te gaan en dan pas te bestellen...

okok..ik heb een erg lange dag gehad en ben erg flauw :)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Zit erover te denken om Another Code nog te halen, voor tijdens de loze uurtjes in mijn ski-vakantie. Maar nu lees ik overal dat je het spel met 4 a 5 uur alweer helemaal uit hebt. Is het echt zo extreem of is dat met hulp van een walkthrough? Ik zoek gewoon een leuke adventure en Another Code schijnt dat te zijn, maar als het echt zo kort is, moet ik er nog maar even goed over nadenken. Zijn er evt nog leuke alternatieve DS adventures?

uhm...

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ben je een slome gamer 8-10 uur, gemiddeld 6-7 uur en ben je een vlotte gamer 4-5 uur. Zo'n gevoel krijg ik er bij... :(

Verwijderd

Kort gezegd: ja. :(
Misschien dat je 1 of 2 keer wat langer over een puzzel na moet denken, dat levert dan nog een uurtje extra speeltijd op. Maar je knalt echt heel snel door dat spel heen. Ook zonder walkthrough.

Lost in Blue schijnt juist het tegenovergestelde te zijn (langdradig), en dat zijn de enige 2 adventure-games op de DS totnutoe volgens mij.
MaxBurn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:37:
offtopic:
@Surrounded: Wat heb jij een ongelofelijke malloot op je blog ineens :P Genaamd duh.
offtopic:
Haha, tsja... je hebt je bezoekers niet voor het uitzoeken helaas. Maar als hij echt vervelend wordt kan ik hem altijd nog bannen. >:) Bedankt dat je me zo hebt verdedigd toen ik nog niet online was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Surrounded, wat voor problemen heb jij met je USB stick/software?

Ik heb dus ook serieuze problemen gehad dat het gewoon niet meer wilde werken.
Bij mij heeft een regclean mbv jvtools (zie T.net voor trial download) oplossing geboden. Daarvoor kreeg ik hem soms aan de praat maar dan was het na een reboot weer over. Toen ik alles had uninstalled, herstart, regclean, reboot en opnieuw installeren (moest meen ik 3 keer achter elkaar) toen was het gepiept.
Wat ik eerder had geprobeerd (was tip van de US site) was mijn netwerk verplaatsen van 192.168.1.x naar 192.168.2.x! Mijn USB unit zit nu op 192.168.1.1 (was eerder iets in de 175 range).
Het werkt nu iig weer naar behoren!

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 23-12-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Another Code...Ik ben een slome gamer, en ik had em in 4,5 uur ofzo. Gelukkig had ik hem alleen maar geleend en niet gekocht.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

4-5 uur is echt kort. Dat kan ik schijtend op de plee nog wel volspelen op een dag hahahahaa

[ Voor 83% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeey eindelijk moest ik de stylus na tig uren spelen gebruiken met mario en luigi 2 om modder weg te vegen op een plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Holy crap man.
De verkoopcijfers van afgelopen week uit Japan zijn echt insane!
408K+ DS vs. 95K PSP.

Wel zie je weer HET gevaar. Bijna alle hoog scorende games zijn van Nintendo zelf..al sinds de N64 is Nintendo echt de grotste concurrent van..Nintendo... Third party's verkopen gewoon minder door de Nintendo games.
Software:
#. Naam van spel (Ontwikkelaar/Console) - Deze week (Totaal)

1. Tales of Abyss (Namco/PS2) - 404,667 (Nieuw)
2. Animal Crossing: Wild World (Nintendo/DS) - 183,699 (760,977)
3. Mario Kart DS (Nintendo/DS) - 145,666 (365,057)

4. Final Fantasy IV (Square Enix/GBA) - 96,848 (Nieuw)
5. Tamagotchi Connection: Corner Shop! (Bandai/DS) - 91,747 (564,923)
6. Pokemon Mysterious Dungeon: Red (Pokemon/GBA) - 84,669 (355,624)
7. Pokemon Mysterious Dungeon: Blue (Pokemon/DS) - 80,484 (353,918)
8. Training For Adults: Work Your Brain (Nintendo/DS) - 56,529 (911,441)

9. Rogue Galaxy (SCE/PS2) - 50,520 (288,151)
10. Gentle Brain Exercises (Nintendo/DS) - 47,799 (772,847)

Hardware:
#. Console - Deze Week (Totaal 2005) [Totaal]

1. Nintendo DS - 408,770 (3,163,547) [4,659,143]
2. PSP - 95,689 (1,928,637) [2,410,889]
3. PlayStation 2 - 55,342 (1,792,725)
4. GameBoy Advance SP - 19,098 (644,500) [5,639,553]
5. GameCube - 17,849 (223,955)
6. GameBoy Micro - 14,432 (376,682) [376,682]
7. Xbox 360 - 8,623 (52,593) [52,593]
8. GameBoy Advance - 416 (23,827)
9. Xbox - 182 (11,754) [472,189]

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:46:
Wel zie je weer HET gevaar. Bijna alle hoog scorende games zijn van Nintendo zelf..al sinds de N64 is Nintendo echt de grotste concurrent van..Nintendo... Third party's verkopen gewoon minder door de Nintendo games.
Is inderdaad een gevaar, maar het verhaal heeft natuurlijk twee kanten. De third parties brengen gewoon weinig games uit die de moeite waard zijn. Als ik wel eens reviews lees op Fok, dan wordt je er niet vrolijk van. Het zijn vaak echt afgeraffelde games. En Nintendo maakt volgens mij nooit troep. Is denk ik ook maar goed ook, want dan verkoopt die DS goed en gaan third parties misschien eens goede games maken. Nintendo laat volgens mij genoeg ruimte over om dat te doen, zo zijn er nog geen goede realistische race-games te krijgen en op de strategie markt (spellen als Age of Empires en Civilization) laat Nintendo zich ook ongemoeid. Denk dus niet dat het grootste probleem is dat de spellen van Nintendo zo goed zijn, maar dat de spellen van anderen vaak zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

True maar als iemand per jaar 5 games koopt en deze zijn alle 5 van Nintendo dan blijft er weinig over voor de third party's. Zelfs als ze wel goede games hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 11:14

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ook is het zo dat de Nintendo hardware bezitters Nintendo software"fan" zijn. Ik heb ook alle Nintendo consoles gekocht maar bij die consoles ook bijna alleen Nintendo software. Zoals mario, zelda en mariokart. Met de DS is dat het zelfde. Ik heb de DS voor games als Mario Kart, Animal Crossing, Mario 64, Kirby etc. De typise Nintendo games. (Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen maar ik denk dat er naast de Nintendo consoles 90% nintendo software naast ligt) Als je echte 3th party software wil spelen koop je wel een PSP.

Ik heb een gamecube ook voor de Nintendo software. De 3th party software koop ik wel voor de xbox. Ik denk ook dat veel mensen er zo overna denken.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeN op 23-12-2005 11:32 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De echte goeie third party games per console zijn toch de games die alleen voor dat console uitgebracht worden (over het algemeen dan).

Moet Nintendo dan slechtere games gaan maken? ;) Lijkt me niet.

Maar wat er wel aan de hand is, is dat echte grote games uit andere genres bij Nintendo console niet goed aan bod komen, denkende aan games als Devil May Cry, Ninja Gaiden, God of War, zoiets mag er op de Cube / Revo ook wel komen .... RPGs zijn ze nu wel aardig mee bezig .... en ja, een echte racers in de stijl van PGR3.

Third party games doen het niet altijd goed op de Cube inderdaad. Komt ook omdat in inderdaad Nintendo in dat genre zelf betere games heeft, wat bij Xbox en PS2 niet altijd het geval is. Daarnaast is er altijd wel iets technisch niet in orde met die games, slechte framerate, brakke port of gewoon domme bugs .... en daar kun je Nintendo gewoon niet de schuld van geven.

Ik ben benieuwd of het online gedeelte voor de Revo goed genoeg is, want daar liepen ze wel mee achter. Ikzelf vind het niet belangrijk, maar voor het grote plaatje is het dat denk ik wel. Ik hoop alleen niet, dat net als met Xbox, daluk de grote nadruk op online games ligt, zodat offline games of slechte afgewerkt zijn met een online gedeelte erin, of ze er gewoon bijna niet meer komen .... laat staan dat met dan met patches en zo gaat komen.

Ik heb overigens wel degelijk third party games, er zitten beste goeie bij namelijk ;). Prince of Persia is mijn favoriet hieruit!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Prince of persia heb ik altijd al niks gevonden, doe mij maar Devil May Cry (3) of Metal Gear.
Zolang nintendo steun krijgt van Konami en Capcom (beste devvers als het aan mij ligt) komt het weer goed de volgende gen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alleen gaat dit over de DS ;)
Ik heb redelijk wat third party games maar dat zijn dan weer de games die meestal niet veel verkocht hebben. (GC bv. Killer 7(verkocht op de gc voor geen meter), Gladius, PoP (1 verkocht klote), BG&E (verkocht klote), Viewtiful Joe en eigenlijk nog veel meer.)

De beste third party developer vind ik tegenwordig toch wel Ubisoft (Nintendo achtige production values), Konami (nog steeds..omg! :)), Blizzard(ook Nintendo achtige production values), Capcom (RE4, K7, VJ, need i say more), Namco wisselt tussen briljant en ruk.

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

TheEvilCuber schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:46:
Prince of persia heb ik altijd al niks gevonden, doe mij maar Devil May Cry (3) of Metal Gear.
Zolang nintendo steun krijgt van Konami en Capcom (beste devvers als het aan mij ligt) komt het weer goed de volgende gen.
Ik verwacht van wel. Capcom en Konami zijn twee developers waarvan de spellen op Nintendo platforms goed verkopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar waar blijven de goede games van die ontwikkelaars dan? Capcom is bezig met een RE voor de DS dat weet ik, maar hebben ze verder al toppers uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:40:

Lost in Blue schijnt juist het tegenovergestelde te zijn (langdradig), en dat zijn de enige 2 adventure-games op de DS totnutoe volgens mij.
Een aanrader als je importeert of een winkel in de buurt hebt die importspellen verkoopt: Phoenix Wright Ace Attorney. Geweldige adventure over rechtszaken met veel droge humor en bijzondere plotwendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:47:
maar hebben ze verder al toppers uitgebracht?
Alhoewel lang niet meer zo goed als het origineel in zijn tijd was, nog steeds een goede game: Viewtiful Joe: Double Trouble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb ook al eerder gezegd dat Nintendo zijn eigen grootste concurrent is. Mede door de trouwe fanbase zullen Nintendo bezitters sneller een Nintendo game kopen.

Maar zoals ook al is gezegd opereert Nintendo voornamelijk in haar 'eigen' genres. De grote genres op de andere consoles liggen nog volledig open. Ik denk dan aan toppers als GTA, PES en Burnout. Ik weet zeker dat dergelijke grote games op een Nintendo platform goed zouden verkopen.
Maar er moet ook gezegd worden dat GC bezitters kwaliteit ook wel echt waarderen. Ik denk hierbij aan RE4. Ook heeft Soul Caliber 2 bewezen dat een GC versie het beste kan verkopen.

Het probleem blijft eigenlijk dat de userbase te klein wordt bevonden om de kosten te maken. Je moet wel echt een topgame maken om gekocht te worden. Want aan kwaliteit is er dankzij Nintendo zelf geen gebrek.

Ik denk dat Nintendo gamers eigenlijk de puurste gamers zijn. Die willen gameplay en hoge production values.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er komt nu ongetwjfeld een bitch reply met dat "Nintendo gamers" zichzelf zo omhoog hemelen en net doen alsof zij de enige zijn die verstand van games hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar dat is toch ook zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nintendo owned in Japan

Hardware verkoopcijfers
Nintendo DS 408.770 [3.163.547]
PSP 95.689 [1.953.737]
PlayStation2 55.342 [1.792.725]
Game Boy Advance SP 19.098 [644.501]
GameCube 17.849 [223.955]
Game Boy Micro 14.432 [384.593]
Xbox 360 8.623 [52.593]
Game Boy Advance 416 [24.054]
Xbox 182 [12.143]

Japanse software verkopen
1. Tales of The Abyss (Namco, PS2) 405.000
2. Animal Crossing : Wild World (Nintendo, NDS) 184.000 [761.000]
3. Mario Kart DS (Nintendo, NDS) 146.000 [365.000]
4. Final Fantasy IV Advance (Square Enix, GBA) 97.000
5. Tamagotchi Connection (Bandai, NDS) 92.000 [565.000]
6. Pokémon Mysterious Dungeon Red (Nintendo, GBA) 85.000 [356.000]
7. Pokémon Mysterious Dungeon Blue (Nintendo, NDS) 80.000 [354.000]
8. Adult Brain Training (Nintendo, NDS) 57.000 [911.000]
9. Rogue Galaxy (Sony, PS2) 51.000 [288.000]
10. Brain Training DS (Nintendo, NDS) 48.000 [773.000]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Lees even een paar posts omhoog 8)7
Zonde van de ruimte :)

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ssst

offtopic:
Dubbelpost van mezelf :S

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wil nu eindelijk eens gebruik maken van de online mogelijkheden van AC:WW (is toch de reden dat ik het heb gekocht).
Dus ga ik vandaag de hele dag mijn DS aan staan met mijn poorten open. Dus iedereen die langs wil komen, please do. Ik zal uiteraard vandaag hier x keer checken om te zien of ik iemand friendcode moet invullen om hem zo ook toegang te geven!
Als je langs komt laat dan wat op het bord achter, uiteraard wordt fruit (ik heb zelf perzikken) ook gewaardeerd. Alle vissen die ik tot nu toe heb gevangen zijn te bewonderen in het museum!

Mijn gegevens:
Naam: Pimpy D
Stad: Pimptown
FC: 180450 105358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Als je mij toevoegd kom ik bij je langs met peren.
Animal Crossing friendcode: 0000-6128-5283 in Toadtown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

@Bianca, ik heb je code toegevoegd, u zijt wellekome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2191-0435-5676 Lizzie in Wildtown. Ik heb appels, peren, kersen en perzikken. Mis alleen nog sinaasappels dus, maar ik hoef niet per se te ruilen. Ik wil ze ook wel gewoon geven als ik op bezoek ben. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/fcdb
en
irc://irc.tweakers.net/nintendo
:(

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 24-12-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Cool man, ik heb mijn NDS dus de hele dag aan op mijn bureau liggen.
Kom ik net terug (PoP:TTT uitgespeeld) liggen er allemaal peren! Hartstikke bedankt Bianca!!
Nu moet ik wel twee dagen wachten totdat Tom Nook een nieuwe collectie heeft. Ik heb nl. een schep nodig om met mijn nieuwe Peren een perenboom te planten. Mocht er iemand met een schep in de aanbieding zijn, mijn poorten staan open (en ik heb Pollo ook al toegevoegd)!

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 24-12-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@deddiekoel: kom anders langs in mijn dorp, mijn poort is open. Tom nook heeft helaas geen schep bij mij. Wel een axe, hengel, en slingshot.

[ Voor 38% gewijzigd door Bianca op 24-12-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Deddiekoel schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:03:
Mocht er iemand met een schep in de aanbieding zijn, mijn poorten staan open!
Ik heb nog wel een schep voor je, een gouden zelfs.. Ik ben 2405-7918-1888//MurDoc//Ducktown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag niet naar Toadtown omdat er een conversation is ??
Mijn poort opengezet.
Ik heb een shovel als je die nog nodig hebt Deddiekoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ok... ik lees nu berichten over AC:WW op de DS en dat jullie gewoon bij elkaar in het dorp lopen enzo :O kan ik ook dorpen bezoeken, als de persoon offline is? neem dat de DS aanstaat e.d.

Volgens mij is dit echt wel vet :D :D [small] ik heb dan wel geen DS, maar als dit leuk is ga ik er wel. samen met deze game en mario kart natuurlijk 8)

Wie vertelt er wat leuke dingen van :p op de Cube is het wel leuk, maar na een tijdje was het beetje saai geworden. ging alleen nog maar spullen naar de winkel brengen om te verkopen zo'n beetje ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:27:
Ik mag niet naar Toadtown omdat er een conversation is ??
Mijn poort opengezet.
Ik heb een shovel als je die nog nodig hebt Deddiekoel.
Oh er waren 2 anderen in mijn dorp, zag wel dat er iemand kwam en dat geannuleerd werd. Ben nu weer terug in mijn dorp dus zal de poort openen.

@aap: het spel is echt tof, vooral omdat je ook andere dorpen kan bezoeken en mensen bij mij in mijn dorp kunnen komen. Je kan nu veel meer verzamelen, heb nog steeds geen enkel fossiel dubbel gehad. Je kan nu naar de kapper (later pas) en je kan brillen en hoofddeksels kopen. Ik vind het nog verslavender dan op de cube.

[ Voor 30% gewijzigd door Bianca op 24-12-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn zoontje heeft net een DS gekregen voor kerst (nintendogs + blauw), maar dat ding heeft twee dode subpixels. Ruilen ze die ook om of gaan ze zeuren dat niet de hele pixel dood is :? Vind dit namelijk nogal zonde. Ze zijn bijna continue blauw(ig), behalve op een witte achtergrond, dan zijn ze gewoon wit.

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 24-12-2005 18:54 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je je friends code met iedereen delen? Post hem dan hier. Niet in het topic, want daar vindt niemand hem meer terug.

#nintendo op irc.tweakers.net (irc.tweakers.net/nintendo voor een web-client) voor gezellig babbelen over de Nintendo DS of een potje Mario Kart.