[HDD/Flash]Sony NW-* mp3 spelers ervaringentopic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 11.545 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faabiejaxx
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 10:31
Het is geen goed idee om zelf het kapje van je sony walkman af te halen om het stof weg te poetsen. Ik heb mijn Sony Walkman A-1000 nu iets langer dan drie jaar en ik had er binnen een half jaar al last van. Nu heb ik zojuist toch het kapje eraf gehaald (ik ben van plan een nieuwe mp3speler te kopen) en nu krijg ik het kapje er niet meer op. Het scherm is trouwens wel een stuk mooier zonder kapje alleen de toetsen liggen dan niet meer lekker in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Heb je dit al geprobeerd?
http://www.atraclife.com/...x.php?showtopic=786&st=40

Met die stappen-beschrijving heb ik vanochtend m'n A1000 uit elkaar gehaald en uitgestofd, en alles zit nu weer goed in elkaar... :)

Edit:
Effe zo dan maar:
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/4439/servicemanualsite5and51xh.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Wicked_Wy op 15-04-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:54
Weet iemand of er zoiets bestaat als een Sony NW-Ax000~Ipod adapter waarmee de Sony NW-Ax000s aan te sluiten zijn op Ipod accessoires zoals de Simpak iBlaze rug-/laptoptas?
En zo ja, natuurlijk de vraag: waar kan ik dat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:54
Lauryn schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:14:
Nog een vraag: waarom verwijdert Sonic Stage mijn mijn verwijderde nummers niet? Moet ik nu handmatig alle nummers in Sonic Stage gaan verwijderen, terwijl ik ze al in the Trash Can heb gezet?
Yep, die Trash Can functionaliteit werkte alleen i.c.m. Sony Connect.
Toen Sony besloot om Sony Connect definitief om zeep te helpen en Sonic Stage ervoor in de plaats aan te bieden, is blijkbaar vergeten om Sonic Stage zodanig aan te passen dat de Trash Can geleegd wordt als er een NW-Axx00 aangesloten is.
Enorm jammer want tijdens het luisteren, kom ik zo af en toe een nummer tegen en denk: "Gèh! Die hoef ik echt NOOIT meer te horen". De Trash Can dan onderweg gebruiken, werkt beter dan achteraf bedenken: "Welke nummers wilde ik ook weer NOOIT meer horen?" met het gevolg dat ik toch weer door de nummers heen moet om te luisteren welke rotte appels er tussen zitten en hoor ik tòch die nummers wéér die ik juist NOOIT meer wilde horen.
>zucht<

Weet iemand intussen of er betere alternatieven dan Sonic Stage zijn om de (oudere) "Network Walkmans" van muziek te voorzien/ontdoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Heb inmiddels nog een probleem erbij.

Ikzelf heb een NW A1000, mijn man een NW A3000. Ik update mijn mp3 speler regelmatig. Mijn man bijna nooit.

Probleem; Sonic Stage sluit zodra ik de NW A3000 aansluit? Wat ik ook doe, zodra ik hem inplug, sluit hij af. De NW A1000 geeft geen problemen.

Is dit bekend? En wat kan ik ertegen doen?

Alvast wederom bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Sony heeft inmiddels een nieuw topmodel. NWZ-X1051 16GB en NWZ-X1061 32GB. Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/01/sony-walkman-nwz-x1000-with-oled-touchscreen-wifi.jpg

ervaringen zijn hier te lezen voor geinteresseerden:
http://www.head-fi.org/fo...sions-discussions-424404/

Kort samengevat, browser is slecht, geluidskwaliteit en scherm subliem (nog beter dan de A82x en S63x), kosten; waarschijnlijk zo'n €300.

[ Voor 16% gewijzigd door kutkip op 24-05-2009 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Voor de sonicstage haters. Eindelijk een waardige vervanger: Jsymphonic

Sonicstage: eindelijk een waardige vervanger: JSymphonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:24
kutkip schreef op zondag 24 mei 2009 @ 01:31:
Sony heeft inmiddels een nieuw topmodel. NWZ-X1051 16GB en NWZ-X1061 32GB. [afbeelding]

ervaringen zijn hier te lezen voor geinteresseerden:
http://www.head-fi.org/fo...sions-discussions-424404/

Kort samengevat, browser is slecht, geluidskwaliteit en scherm subliem (nog beter dan de A82x en S63x), kosten; waarschijnlijk zo'n €300.
Nu wachten tot hij ergens in nederland beschikbaar komt.. Amazon en play.com hebben hem al wel, maar zenden niet naar nederland (229 pond). Hij staat wel bij sonystyle, voor een belachelijke prijs, maar ook daar issie nog niet leverbaar.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat wel bij 'levering eind mei'. Hmm, volgens mij zijn we intussen al behoorlijk eind mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor deze nieuwe speler van Sony mag wel een nieuw topic geopend worden. Deze is alleen voor de oude modellen :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast