Laat maar !
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 18:49 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hi everybody!
The GYM Key Generation Wizard has the collateral effect of damaging the ATRAC tracks in your device. Although they still play on sonicstage, your device will display an error.
Yes, this is a bug, and I don't know how to solve it!
Sorry for that!
[ Voor 3% gewijzigd door Auke op 28-01-2006 17:47 ]
Verwijderd
Dat zou zeker niet verkeerd zijn! Ik gebruik nu uit nood maar Sonicstage met de A3000, maar kwam erachter dat alle ratings van de nummer weg zijn, of gewoon doodleuk niet meer te gebruiken zijn. Daarnaast werkt playhistory en top 100 ook niet meer. Zeer slechte zaak dus. Wat mij ook tegen valt van het apparaat is dat je bijvoorbeeld simple dingen zoals remain time ipv oplopende tijd niet in kan stellen (of ik zie ik nu iets compleet over het hoofd...).Macer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:12:
ER is een nieuwe versie van Connect uit in Japan... Europa zal naar verwachting snel volgen.. Hopelijk is het wat beter geworden.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Die remote was een remote van een MD-speler? Een vriend van me heeft nog een remote liggen en ik mocht dat ding lenen/hebben van hem. Maar ik heb nog niet gekeken of alles werkt...Macer schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:32:
Afgelopen week is mijn remote verstuurd vanuit Hong Kong.. Het zal ongeveer 14 dagen duren voordat hij binnen komt.. Hou jullie op de hoogte.
Verwijderd
Verwijderd
Daar moet je zoiezo Connect voor gebruiken. Daarnaast staat er in de preferences van Connect een optie van Artist link. Deze staat standaard aangevinkt, maar mocht je deze uit hebben gezet (schijnt enorm veel CPU te besparen), dan moet je deze natuurlijk even aanzetten. Volgens mij zorgt connect dan zelf voor het indelen van die Artist Link... as far as I know.Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:57:
Ik heb het al eerder gevraagt, maar kan iemand me uitleggen hoe ik gebruik kan maken van Artist Link ?
Verwijderd
nee nog niet echt een verschil nee, de status van de speler wordt nu wel wat duidelijker aangegeven.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:06:
[...]
Geeft voor mij toch niet echt veel verschil...
Zo, da's snel zeg, netjes! Ga er meteen ook één bestellenMacer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:54:
Ik heb vandaag mijn remote MC35ELK binnengekregen vanuit China via Ebay.. In totaal heeft deze me 22,50 gekost, waarvan het grootste deel verzendkosten..
Dank je voor de link. Toen ik het plaatje zag begon ik even te twijfelen of dit de remote was die ik zocht, want de lcd is er niet op te zien en er staat ook niets over in zijn omschrijving. Typenummer is gelijk, maar kan je nog even bevestigen dattie ook echt een display heeft?
Verwijderd
Ik heb wel interesse.Macer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:10:
De link naar Ebay
http://cgi.ebay.com/New-R...15062QQrdZ1QQcmdZViewItem
Mochten er meerdere mensen geintresseerd zijn kunnen we er misschien gelijk 10 laten overkomen.. Scheelt in de verzendkosten..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 12:57 ]
heb ook wel interesse maar als je leest:Macer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:10:
De link naar Ebay
Mochten er meerdere mensen geintresseerd zijn kunnen we er misschien gelijk 10 laten overkomen.. Scheelt in de verzendkosten..
Verwijderd
vorige week een hd 5 gekocht, en de volgende er bij bedongen (plaatselijke dixons in Meppel) normale winkelprijs was €19,-Mastasidaz schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:46:
Ik wou weten of er misschien iemand is die weet waar ik een goede hoes kan vinden voor mijn sony nw hd5, Het standaard hoesje wat erbij zit geeft naar mijn mening veels te weining bescherming. Ik heb het liefst een hoes waarin de voorkant van plastic is waardoor je de knoppen nog kan indrukken. Ik heb zelf al gezocht maar heb geen hoes gevonden die aan mijn eisen voldeed. Ik hoop dat er iemand is die weet waar ik een goede hoes kan krijgen voor mijn nw hd5.
heb ook intresseMacer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:10:
De link naar Ebay
[ Voor 13% gewijzigd door Mdekoning op 09-02-2006 12:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door leonbong op 04-03-2006 23:04 ]
Verwijderd
Probeer gewoon de play-knop eens.SmooK schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 01:14:
check de knopjes op de zijkant eens bij mij werkt het, het nadeel van mij ab is dat ik mijn hd5 er niet mee aan kan zetten:(
Als je alleen MP3 gebruikt, wat ik dus wel doe. Dan zou ik je adviseren om MP3FileManager.exe te gaan gebruiken. Deze kun je gewoon op de HD3 installeren en dus overal gebruiken. Verder nog even GYM erbij, die je ook op je HD3 installeert, en klaar ben je...ajampaniki schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:16:
Ik moet nu voor de tweede keer sinds ik me hd3 heb heb helemaal formateren omdat ik window opnieuw installeer. Is het toch verstandig om hem te registeren of krijg ik dan nog meer problemen ermee?
[ Voor 3% gewijzigd door Auke op 15-03-2006 22:21 ]
Verwijderd
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik zie in de informatie op die website niet staan dat de nw-hd3 ondersteunt wordt. Heb je het zelf erop geinstalleerd? Kzou nl niet willen dat me mp3 speler kaduk gaat.Auke schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:18:
[...]
Als je alleen MP3 gebruikt, wat ik dus wel doe. Dan zou ik je adviseren om MP3FileManager.exe te gaan gebruiken. Deze kun je gewoon op de HD3 installeren en dus overal gebruiken. Verder nog even GYM erbij, die je ook op je HD3 installeert, en klaar ben je...
http://www.atraclife.com/forums/index.php?showtopic=22
http://clientes.netvisao.pt/~sonygym/
Als je toch absoluut Sonicstage wilt gebruiken moet je deze topic maar even goed doorspitten, want ik heb begrepen ( maar nooit gebruikt) dan de nieuwere versie's een of andere backup functie heeft.
Hier op dit forum is enorm veel info:
http://www.atraclife.com/forums/
http://www.atraclife.com/
Succes
[ Voor 11% gewijzigd door ajampaniki op 24-03-2006 17:25 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 21:33 ]
Nope gebruik dat trucje niet... Weet niet eens meer wat dat doet... Automatisch opstarten ofzo toch?ajampaniki schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:36:
[...]
Ik zie in de informatie op die website niet staan dat de nw-hd3 ondersteunt wordt. Heb je het zelf erop geinstalleerd? Kzou nl niet willen dat me mp3 speler kaduk gaat.
edit: net geinstalleerd, echt te geniaal programma. Echt super dat het gewoon op me mp3 spelert staat. Heb je dat trucje met die autorun.inf geprobeerd? Niet echt noodzakelijk maar wel een leuk handigheidje.
Nah ik zet eigenlijk nooit muziek terug op een computer. Maar kga deze er zeker ophouden. Echt te handig gewoon.Auke schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:59:
[...]
Nope gebruik dat trucje niet... Weet niet eens meer wat dat doet... Automatisch opstarten ofzo toch?
GYM al geinstalleerd??... wel doen!!!
Verwijderd
ik heb de mijne gekocht bij de MM in Eindhoven voor 199 euro (zwarte uitvoering). Of je moet 2dehands gaan zoeken....Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:35:
Weet iemand toevallig hoe de geluidskwaliteit/bouwkwaliteit van zo'n NW-HD5 vergelijkt tegenover de Hi-MD spelers van Sony?
Want ik vind de kwaliteit van Minidisc spelers van Sony altijd het beste wat er te vinden is op de markt, nou wil ik graag weten of de hdd spelers van sony even goed, of misschien zelfs beter geluid bieden...
En weet iemand de NW-HD5 ergens goedkoper te krijgen dan 195 euro?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zal vast dan een klein kwaaltje zijn van Sony met die shuffle stand. Niet echt super storend maar wel stom. Soms lijkt het meer op repeat dan shuffle maar voor de rest top apparaatVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:48:
zoiets heb ik ook wel eens gedacht met mn hd5, ik heb hem nu een paar maanden het is toch wel vreemd dat je sommige nr's nooit hoord en andere best vaak terwijl er 2000+ nrs op staan. ik weet niet of dit aan een oft ander geheugen ligt zoals je zei.. maar toch wel apart.
![]()
Verwijderd
Mixed Reality dev
Mixed Reality dev
Die linker is paars. En de A3000 is verkrijgbaar in het Paars en Zilver.Menesis schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:18:
[afbeelding]
Welke kleur is die linker nu? Op deze foto ziet het er uit als supermooi donkerblauw, maar ik ben bang dat het de paarse versie is?
En in welke kleuren is de A3000 nu precies leverbaar? Hier en daar zie ik alleen paars en zilver/zwart achtig staan terwijl je ook soms groen ziet op foto's...
Die linkse is volgens mij gewoon de paarse versie, maar dan een beetje onder een rare hoek gefotografeerd. Wat de kleurtjes betreft, in de reguliere handel is er alleen paars en zilver, maar via de Sony site kun je ook een zwarte bestellen. Al die andere kleurtjes die je ziet (waaronder inderdaad ook groen) is niet de NW-A3000, maar de NW-A1000. Die heeft maar 6 GB flash geheugen aan boord en is in meer kleurtjes beschikbaar. Hij is ook wat kleiner.Menesis schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:18:
Welke kleur is die linker nu? Op deze foto ziet het er uit als supermooi donkerblauw, maar ik ben bang dat het de paarse versie is?
En in welke kleuren is de A3000 nu precies leverbaar? Hier en daar zie ik alleen paars en zilver/zwart achtig staan terwijl je ook soms groen ziet op foto's...
Verwijderd
Mixed Reality dev
Mixed Reality dev
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door k5052 op 15-04-2006 10:13 ]
Ik snap ook niet dat iedereen zo over software zeurt terwijl er mp3filemanager is dat nota bene vanaf de walkman zelf kan worden gestart! Dat kan iTunes nietVerwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:43:
hoi, ik heb de A3000 ook even gehad.. een weekje ongeveer.. toen heb ik m ingeruild voor de hd5 omdat de bij geleverde software echt slecht was(erg traag, crashed snel, nrs willen niet).. maarja nu heb ik sonicstage bij de hd5, het is wel beter maar ook niet geweldig.. sommige nrs willen hiermee ook niet:S dit kan ook aan de mp3 liggen in sommige gevallen, maar voor de rest meestal aan software. Dus gewoon slechte software maar er zijn ook alternatieven zoals vaio music transfer( officieel voor vaio spelers maar werk volgens mij ook prima op andere spelers(hd5 in iedergeval wel) en mp3filemanager.. dit zijn simpele programma's zonder toeters en bellen.
als je meer info wilt, zoek maar wat rond in de topic zou ik zegge er staat genoeg
Mixed Reality dev
[ Voor 3% gewijzigd door Davitos op 20-04-2006 15:33 ]
Zoals ik het begrijp klopt dit niet meer. Bij de nieuwere plugins moet je de (Gym)keys en dergelijke niet in de root zetten, maar in de directorie GYM op je player. Maar ik heb de plugin nog niet goed werkend gekregen met de HD3.Davitos schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:33:
Zie topicstart voor laatste winamp plugin.
Installation :
Copy the (.dll) file in the your winamp plugin directory.
If you have a protected device (not a NAW1000 player) you will need to use GYM's key wizard and copy the decodeTable.dat at the root of your device. Also you will need the ATRAC plugin for winamp to play files directly from the player.
If you have the NAW1000 (maybe the 3000 also work?) you don't need any key generator and you don't need the ATRAC plugin!
Even een vraagje.Menesis schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:16:
[...]
Ik snap ook niet dat iedereen zo over software zeurt terwijl er mp3filemanager is dat nota bene vanaf de walkman zelf kan worden gestart! Dat kan iTunes niet
Bovendien kun je icm GYM alles wat je zou willen doen met je mp3's lijkt me...
[ Voor 4% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 20-04-2006 20:07 ]
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
De NW-A3000 werkt niet met mp3filemanager. Je bent nu nog verplicht om Sonnicstage of Connect te gebruiken. Beide zeer slechte programma's. Je moet je hoop dan vestigen op de plugin van winamp. Deze zit nu echter nog vol met bugs. Maar otiasj is er erg druk mee bezig om hem goed werkend te maken.ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:03:
[...]
Even een vraagje.
Ik zit er zelf sterk aan te denken om een Sony NW-A3000 aan te schaffen maar na het doorlezen van dit topic ben ik nogal huiverig wat betreft de meegeleverde software, dit heeft mij nogal aan het denken gezet of dit wel de juiste speler voor mij is. Ik vind de NW-A3000 persoonlijk een enorm mooi apparaat en over de geluidskwaliteit van Sony twijfel ik geen seconde, het ontbreken van een video afspeelmogelijkheid zie ik ook eerder als een voordeel dan nadeel (nadruk op muziekkwaliteit)..
Begrijp ik het dus goed Menesis, als ik jouw bovenstaande reactie zo lees, dat jij enkel en alleen maar MP3Filemanager gebruikt om je muziek op de speler te krijgen, en dus totaal geen gebruik maakt van de meegeleverde software? Zo ja, hoe snel kun jij dan (even uitgaande van een doorsnee computer) je MP3-speler vullen met muziek?
Auke schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:06:
[...]
De NW-A3000 werkt niet met mp3filemanager. Je bent nu nog verplicht om Sonnicstage of Connect te gebruiken. Beide zeer slechte programma's. Je moet je hoop dan vestigen op de plugin van winamp. Deze zit nu echter nog vol met bugs. Maar otiasj is er erg druk mee bezig om hem goed werkend te maken.
Je kan ook overwegen om de NW-HD5 te kopen. Die werkt wel met mp3filemanager.
Maar zowel mp3filemanager als de winamp plugin als GYM werkt alleen met MP3. Dus geen Atrac.
Mixed Reality dev
Ik dus ook niet, ik heb zojuist een Samsung YH-J70 aangeschaft. Ik zal mijn bevindingen binnenkort wel in het daarvoor bestemde draadje posten.Menesis schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:54:
[...]
ow wist ik niet...
Ik dacht altijd dat mp3filemanager2.0 voor die nieuwere spelers werkte![]()
Nu koop ik er zeker weten géén.
Zoals hierboven aangegeven is dat helaas net te laat voor mij. In mijn eerdere reactie had ik al aangegeven dat ik qua geluidskwaliteit ten alle tijden direct voor Sony zou kiezen maar de negatieve reacties over de software hebben mij voor een andere speler doen besluiten.Macer schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:20:
De nieuwe versie van Connect is een hele vooruitgang.. Je kan het nu zonder problemen gebruiken.
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Verwijderd
Verwijderd
Iedere MP3 speler kan podcasts afspelen, alleen moet je ze als MP3 bestanden downloaden en op de speler zetten. Itunes is namelijk Ipod-only.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:32:
Hallo allemaal,
Ik ben van plan een MP3-speler te gaan kopen.
Ik wil hem gaan gebruiken voor tijdens het joggen.
Ik heb al een beetje rondgekeken en de Sony NW-A608 leek mij wel wat.
[afbeelding]
Ik zou graag willen weten of deze MP3-speler ook podcasts kan afspelen.
Meer informatie over deze Sony NW-A608 en/of advies over MP3-spelers hoor ik graag!
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Joost Storm
Verwijderd
DankUwel voor de reactie Gamerking!Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:41:
[...]
Iedere MP3 speler kan podcasts afspelen, alleen moet je ze als MP3 bestanden downloaden en op de speler zetten. Itunes is namelijk Ipod-only.
Verwijderd
Ik gebruik momenteel SonicStage 3.4 zonder enkele problemen met mijn NW-HD1 (ik heb sinds SonicStage 2.3 nooit problemen gehad, maar de software liept in de 2.x versies niet zo lekker).Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:16:
[...]
DankUwel voor de reactie Gamerking!
Ik heb nu een Sony CD/MP3 speler en ik gebruik de SonicStage 3.1.
Voor de podcast heb ik iTunes gedownload en ik probeerde vanmiddag deze dus over te zetten naar SonicStage, wat eigenlijk zonder problemen ging.
Ik begreep namelijk dat de Sony MP3-spelers niet compatibel zijn met iTunes.
Ik weet niet of die nieuwe software veel meer problemen oplevert.
MP3 filemaneger werkt ook niet met de A3000,Bigbot schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:33:
ik wou de NW-A1000 gaan halen maar lees nu dat mp3filemanager niet werkt in verband met de NW-A3000 geld dit voor de NW-A1000 ook?
Verwijderd
die winamp plugin heb ik er maar weer af gegooid.Davitos schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:55:
[...]
MP3 filemaneger werkt ook niet met de A3000,
Er is nu wel een winamp plugin, deze werkt nu al redelijk goed, en er wordt nog verder aan gewerkt.
Er is nu een nieuwe versie van de plugin:
Version 1.0.1:
- added version number & about screen
- Fixed + - not showing properly bug
- now show the space left on the device
- now show the percent of the current file
- album list and artist list are now sorted on the device
- VBR files "should" work
- can keep adding files to the list while transfering
I am in the middle of adding the playlist support...
Zie topicstart voor link
Verwijderd
Weet iemand misschien ook de verschillen tussen de NWE-003 en de NW-A608?Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:35:
In de nieuwe Sony folder van Electro world staat de nieuwe Sony NWE-003. Het ziet er vrij klein uit, maar dat dacht ik ook van de voorganger, maar dat valt reuze tegen. Ik ben al langs de lokale electroworld geweest, zij krijgen de player pas volgende week. Heeft iemand al deze player in het echt gezien en vast gehouden?
Heb gelezen dat sony een eigen software heeft voor zijn players, zoals creative en apple doen met hun players. IS er een mogelijkheid om dit te omzeilen zodat je een USB mass storage krijgt en dat je gewoon via verkenner copy and paste kan doen?
De plugin is dan ook nog niet af. Er wordt nog steeds aan gewerkt, en met elke update wordt ie steeds beter. Ik vindt dit een erg mooi iniatief. Ik ben zelf ook niet geheel tevreden over de manier waarop winamp werkt. Maar we krijgen nu wel steeds meer keuzemogenlijkheden.Bigbot schreef op donderdag 27 april 2006 @ 03:15:
[...]
die winamp plugin heb ik er maar weer af gegooid.
winamp werd zeer instabiel ook soms tijdens het adden kapte hij er gewoon mee en moest ik winamp nieuw opstarten.
Met connect gaat het adden van muziek even snel als met winamp.
alleen bij nummers waarvan de bitrate afwijkt van het door jouw ingestelde bitrate gaat hij deze eerst aanpassen vordat hij ze erop zet en dit is iets waardoor connect zeer langzaam kan zijn als veel nummers afwijken.
maar bij mij hebben ze allemaal dezelfde bitrate dus ik blijf maar bij connect is even snel maar veel stabieler.
meer keuze is altijd leuk maar de instabiliteit is erg frustrerend.Auke schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:43:
[...]
De plugin is dan ook nog niet af. Er wordt nog steeds aan gewerkt, en met elke update wordt ie steeds beter. Ik vindt dit een erg mooi iniatief. Ik ben zelf ook niet geheel tevreden over de manier waarop winamp werkt. Maar we krijgen nu wel steeds meer keuzemogenlijkheden.
GYM is voor mij prima. Die doet precies wat ik wil.
MP3filemanager werkt ook geheel op de manier die ik fijn vindt op 2 minpunten na:
1 Geen alfabetische volgorde
2 Als je al nummers aan het uploaden bent, kun je geen nieuwe selecteren.
Ik hoop echt dat iemand een vergelijkbaar programma als mp3filemanager maakt, maar dan die 2 minpunten eruit.
Verwijderd
Verwijderd
waarschijnlijk werkt de gedowloade software wel als je je firewall en antivirus tijdelijk even uit zetNitroke schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:13:
Weet er iemand waar je de volledige Connect Player software kan downloaden?
Op de site van sony blijk ik enkel maar de update te kunnen downloaden. Ik heb al het handmatig installeren van die patch geprobeerd zoals beschreven op http://www.atraclife.com/...dex.php?showtopic=416&hl=
Maar hoewel hij wel installeert, werkt hij niet..
Hopelijk kan iemand me helpen, iemand die de imagefile van de cd kan geven ofzo?
mvg,
Nitroke
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Maar ik heb dit topic een beetje doorgelezen en las dat er een aantal alternatieven waren...Een plugin voor Winamp, MP3Filemanager en GYM. Er ligt nu een HD1 voor €219 bij de expert hier, dus vandaar dat ik toch maar weer even hier kom checken. Het gaat me om het erop zetten van mp3tjes, en met mijn huidige Rio Carbon is er niks voor nodig, maar voor de HD1 wel...eswa schreef op maandag 25 oktober 2004 @ 18:45:
Ik heb hem hier nu liggen, hij is echt gruwelijk mooi! Het schermpje ook!
Ik kan alleen nog geen reviewtje maken, omdat SonicStage niet wil openen!!!
![]()
![]()
![]()
Me computer begint met laden van SonicStage, en dan op een gegeven moment komt ie bij "Loading UI Components" en zodra ie daar komt, gebeurt er niets meer...Ook niet na een kwartier wachten. Ik moest hem afsluiten met ctrl,alt,del. Dus als iemand iets weet, graag!
Ik heb een PackardBell pentium4, 1,8GHz, 768SDRAM, WindowsXP Home (zonder servicepack, dacht ik)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq