Zucht. Ik ga er geen woorden meer over vuilmaken. Het grappige is dat precies op de pagina die je aanwijst het volgende te lezen is (recht boven jou eigen post):neographikal schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:03:
Deze optie is echter afgewezen.
Duidt me aub aan waar jouw voorstel is afgewezen. Dat is niet gebeurd. Er is verder misschien niet op gereageerd. Ik achtte dat niet nodig, gezien mijn voorgaande opmerking.Maar het staat je vrij om zelf wat targets mee te nemen (officiele zijn niet te betalen, dus de tests hebben geen wetenschappelijke waarde) om de tests uit te voeren die je wilt.
Ik wil niet op de persoon spelen of beledigen, maar als ik een argument voor iets hoor dat niet in overeenstemming is met de feiten, haak ik af. Noem me een eikel, zeg dat ik doordraai, maar ik lees iets en jij zegt iets anders. So be it. Ik zal wel gek zijn. Misschien ouderdom
Kans dat je me tegenkomt op een meet is klein. Ik ben niet zo'n meeting-ganger. Alleen als er een bepaald vastgesteld doel is. Vervelende nu is dat juist jij afhaakt. Want volgens mij hadden wij juist een discussie over de zin en onzin van L glas. Daaruit volgde mijn voorstel voor deze meet.
Maar ja..jij gaat nu liever met Magica de hei op. Nu ken ik Magica niet, maar ik kan me voorstellen dat ze aangenamer gezelschap is dan ik...
Jammer dus. No hard feelings, alleen jammer...erg jammer. Gemiste kans enzo.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.