Ik heb me uitstekend vermaakt, vrijwel iedereen wel gesproken en iedereen z'n nickname gevraagd!

Ik zal zometeen mijn foto's eens gaan bekijken.
Het was wel duidelijk een dag van prioriteiten stellen. En die prioriteit was: naar de Lensmeet!
Om 8 uur opgestaan, naar m'n ouders gefietst om een auto te lenen. Daar een vrij aangeslagen vader aangetroffen, omdat m'n moeder achterover van de trap was gevallen. Overal pijn, maar niks gebroken. De auto die ik mee zou nemen was die nacht 2 keer afgeslagen toen m'n zusje ermee op stap was, dus m'n vader z'n eigen auto afgestaan. Kwam er wel op neer dat hij pas maandagochtend ipv zondagavond naar Duitsland kon, maar dat had ie gelukkig graag voor ons over.

voor m'n pa.
Met de auto van pa naar het station, WhizzCat opgepikt en door een sprookjesachtig Gronings zondagochtend-landschap Thundernet opgehaald. Cruisecontrol op 145 en richting Utrecht..... Bij Hilversum dankzij de oplettende automobilisten voor me niet geflitst, en vervolgens in Utrecht 2 keer verkeerd gereden. Met de veel te grote Volvo langs allerlei smalle grachten en toch de Abstederdijk gevonden.
Daar dus een gezellige dag gehad en om 21:00, na het eten, weer richting Noorden vertrokken. Whizzcat en Thundernet afgezet, voor €45 diesel in de auto gegooid en iets na twaalf uur de auto afgeleverd bij m'n pa die zat te wachten en om 5:00 alweer op moest. Uiteindelijk lag ik pas na 1 uur in bed, maar het was absoluut de moeite waard!
Bij deze nogmaals een bedankje aan CiPHER en mphilipp voor het opzetten van deze meet!