HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
T i M schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:42:
Wat kan je nou allemaal met die PIT bundel.
Mijn vraag is misschien niet helemaal duidelijk, maar wat kan je nou precies met die PIT bundel. Je kunt internetten, maar via wat. Je krijgt toegang tot alle hotspots in Nederland. En verder? Je hebt toch ook gratis toegang tot GPRS?

Iemand die me dit precies kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
T i M schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:18:
[...]
Mijn vraag is misschien niet helemaal duidelijk, maar wat kan je nou precies met die PIT bundel. Je kunt internetten, maar via wat. Je krijgt toegang tot alle hotspots in Nederland. En verder? Je hebt toch ook gratis toegang tot GPRS?

Iemand die me dit precies kan vertellen?
Zucht.....edit dan je vorige vraag ipv 2x dezelfde vraag te stellen op 1 dag.......

PIT (pocket internet totaal) zie de website van t-mobile (google is your best friend). http://www.t-mobile.nl/t-...ket_internet_tarieven.asp

Valt onder, onbeperkt (lees fair use policy van 1GB):
  • GPRS
  • UMTS (tijdelijk volgens mij)
  • Gebruik van t-mobile hotspots (wifi) met je telefoon

[ Voor 9% gewijzigd door DeOS op 20-12-2005 18:16 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:05:
[...]

Zucht.....edit dan je vorige vraag ipv 2x dezelfde vraag te stellen op 1 dag.......

PIT (pocket internet totaal) zie de website van t-mobile (google is your best friend). http://www.t-mobile.nl/t-...ket_internet_tarieven.asp

Valt onder, onbeperkt (lees fair use policy van 1GB):
  • GPRS
  • UMTS (tijdelijk volgens mij)
  • Gebruik van t-mobile hotspots (wifi) met je telefoon
Hoe en of kun je dan gebruik maken van UMTS ik gebruik alleen maar gprs als ik het goed begrijp is umts sneller dan gprs toch?? En kun je umts ook overal gebruiken? net als gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:50:
[...]
Hoe en of kun je dan gebruik maken van UMTS ik gebruik alleen maar gprs als ik het goed begrijp is umts sneller dan gprs toch?? En kun je umts ook overal gebruiken? net als gprs?
Je kunt van UMTS gebruik maken als je toestel dit ondersteunt. Wat dus helaas niet het geval is met de HTC Wizard en zijn varianten. Deze ondersteunt EDGE, wat o.a. Telfort aanbied. Volgorde van snelheid GPRS --> EDGE --> UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Weet iemand of je een pop account gelijk kan laten verzenden als je een mail hebt geschreven? Zo onhandig om dan daarna op verzenden en ontvangen te drukken. Hij hoeft niet elk kwartier mail op te halen om de accu te sparen, maar als ik een mail schirjf wel graag gelijk weg.

Hotmail haalt hij maar een paar kb per mail op. Is dat aan te passen net als bij POP-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apz0r
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:23
iemand al eens een filmpje opgenomen??
als ik een filmpje opneem en deze naar de pc transporteer crasht explorer.exe tijdens het inlezen van de properties. kan dus niets met zn filmpje :(

iemand idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
volgens mij heb je codecs nodig. Heer speelt de pc (mediaplayer classic) ze ook niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apz0r
  • Laatst online: 11-09 14:23
Jaspov schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:26:
volgens mij heb je codecs nodig. Heer speelt de pc (mediaplayer classic) ze ook niet standaard.
het is een avi dus zou niet mogen daarbij explorer.exe crasht al bij het zien van de file dus ik probeer hem nog niet eens te openen/af te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Een tweaker moet eens keertje zelf maken voor zijn telefoon.
Lekker prutsen aan kabels. >:)

Dat heb ik dus ook gedaan. Ik mis bij Tomtom pakket namelijk splitter voor mijn MDA Vario en Tomtom GPS muis. De meegeleverde auto adapter levert 5V en dat maakt al makkelijk om 'm ook te gebruiken voor MDA Vario. De autoadapter kan maximaal 2A leveren, en dat is aardig wat stroom.

Dus ik stroop mijn mouwen op en ga ermee knutselen. Het spreekt vanzelf dat spanning op USB en stekker goed moeten staan.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/htc-guide/images/3/35/Voedingkabel1.jpg
De USB kabel komt van MDA Vario pakket. Ja, die is mooi dun genoeg... knippen! >:)

Na wat solderen en even meten of + en - in orde zijn heb ik deze:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/htc-guide/images/a/a1/Voedingkabel2.jpg
De USB kabel is helft in lengte dan andere kabel voor Tomtom GPS

De test verloopt zonder problemen:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/htc-guide/images/5/58/Voedingkabel3.jpg
Beide apparaten laten goed hun oplaadstatus zien. Verbruik totaal is ongeveer 450 mA. Beiden blijken ongeveer 225 mA aan stroom te trekken voor opladen. No problem voor autoadapter.

Uiteraard kan men kant en klare auto pakket nemen, maar ik heb niet zoveel trek in om te gaan zoeken. En prutsen... ik werk graag met m'n handen en doe de uitdaging graag aan.
Alsjeblieft.

Ik zal vanaf morgen tutorial maken en op mijn htc-guide site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey mensen,

Ik ben weer aan het knutselen geweest, en toen heb ik Pocket Weather geinstalleerd :) alles wel redelijk ingevuld bij de Options. Maar ik krijg maar geen weerbericht in beeld !! Ook niet als ik op de bar Refresh druk :S.

heeft iemand Pocket Weather alwel werkend gekregen op zijn Vario ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik nogmaals :),

Ik ben druk aan het googlen etc geweest op t internet, en heb her en der leuke software gevonden en geprobeerd. Ik zal aangezien er nu heel scherp gecontroleerd wordt op warez e.d. niks meer zeggen daarover. Maar wat ik wel graag kwijt wou is:

-Dat Monopoly super werkt op de Vario ! (lekker snel en soepel)
-Dat Flux HET VETSTE 3D Race spel is wat ik tot nu toe gezien heb op de MDA, dit spel laat de kracht en rekensnelheid van de Vario op en top zien !! in 1 woord WHOOOOOW !!!
Afbeeldingslocatie: http://www.origo.hu/szoftverbazis/image/palmpilot/wince/flux_ppc_demo.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.mobuy.com.tw/shop/product_img/software/FluxChallenge_240.jpg

Hier dan de LINK voor de TRAIL versie, mischien iets voor de startpost !:

http://www.pdamill.com/files/flux_ppc_demo.exe

Nou ik ga verder met software testen :)
Jullie horen nog !

Btw: ProStudent v1.95 for PocketPC is drama !! (hierin had je schoolroosters e.d. moeten kunnen instellen enzo, nou t liep alleen maar vast kan ik je vertellen !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Het is al eerder gevraagd maar zonder helder antwoord! Is het mogelijk om active sync 4.0 of hoger te installeren op een windows xp comp zonder sp1 of sp2.????

mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Men neme www.google.nl, typt in "Active Sync 4.1" klikt op zoek en klikt op de eerste site die tevoorschijn komt. Scroll iets naar beneden waar "System Requirements" staan en klik erop. Dan kom je op deze site, waar het volgende staat:
ActiveSync 4.1 System Requirements

* Supported Operating Systems: Microsoft Windows 2000 Service Pack 4; Microsoft Windows XP Media Center Edition; Windows Server 2003 Service Pack 1; Windows Server 2003 Service Pack 1 for Itanium-based Systems; Windows Server 2003, Datacenter Edition for 64-Bit Itanium-Based Systems; Windows XP Professional 64-Bit Edition (Itanium); Windows XP Service Pack 1; Windows XP Service Pack 2; Windows XP Tablet PC Edition
* Microsoft Outlook 2000, Microsoft Outlook XP, or Microsoft Outlook 2003 messaging and collaboration clients required for synchronization to the desktop or portable computer of e-mail, Calendar, Contacts, Tasks, and Notes. (Outlook 2003 is recommended)
* Microsoft Office 2000, Microsoft Office XP or Microsoft Office 2003
* Microsoft Internet Explorer 6.0 or later (required)
* Microsoft Systems Management Server 2.0

The following mobile device operating systems are supported by ActiveSync 4.1:
* Microsoft Windows Mobile 5.0
* Messaging and Security Feature Pack for Microsoft Windows Mobile 5.0
* Microsoft Windows Mobile 2003 Second Edition
* Microsoft Windows Mobile 2003
* Microsoft Pocket PC 2002, Microsoft Windows CE OS version 3.0
* Microsoft Smartphone 2002, Microsoft Windows CE OS version 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er is gesproken over een of andere patch die dit dus wel kon oplossen? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:57:
Beste mensen,

Het is al eerder gevraagd maar zonder helder antwoord! Is het mogelijk om active sync 4.0 of hoger te installeren op een windows xp comp zonder sp1 of sp2.????
mvg.
Ik vroeg me af waarom je geen SP1 erop doet. Dat mag je wel minimaal erop zetten.
Gooi je ook wel andere patches erop?

Wat is reden om geen SP1 erop te zetten? Hoe denken anderen erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MrDummy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:16:
Wat is reden om geen SP1 erop te zetten? Hoe denken anderen erover?
dat USB 2.0 wordt ondersteund en dat dat te snel is voor sommige mensen :?
iets anders kan ik mij niet bedenken

edit:
toch wel:
misschien geen rechten om op het werk SP1 te installeren?

[ Voor 13% gewijzigd door trigger808 op 21-12-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:21
Misschien een hele domme vraag maar ik kom er niet uit... Hoe moet ik cijfers intoetsen tijdens gepsrekken, bij afluisteren voicemail of bij een keuze menu. De Dialer laat geen cijfers meer zien op het moment dat er een verbinding is gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Weet iemand toevallig waar de geluidjes voor het alarm zitten? Oftewel; waar kan ik me eigen geluidjes toevoegen aan et alarm :)? (alarm van de tijd zegmaar, wekker dus)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:25:
Heey mensen,

Ik ben weer aan het knutselen geweest, en toen heb ik Pocket Weather geinstalleerd :) alles wel redelijk ingevuld bij de Options. Maar ik krijg maar geen weerbericht in beeld !! Ook niet als ik op de bar Refresh druk :S.

heeft iemand Pocket Weather alwel werkend gekregen op zijn Vario ?
Inmiddels zonder problemen. Krijg je wel het weeroverzicht, maar geen gedownloade data? De nieuwe versie maakt nl zelf nooit een verbinding aan, maar gebruikt een openstaande verbinding. Open bijvoorbeeld eerst een internetpagina en vervolgens downloaden weatherdata.
Indien dit niet werkt proberen opnieuw te installeren (heb ook probleem gehad, na reinstall verholpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Folkert schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:59:
Misschien een hele domme vraag maar ik kom er niet uit... Hoe moet ik cijfers intoetsen tijdens gepsrekken, bij afluisteren voicemail of bij een keuze menu. De Dialer laat geen cijfers meer zien op het moment dat er een verbinding is gemaakt...
he toevallig, ik wilde deze vraag net gaan stellen. De enige manier die ik nog gevonden heb is het om het met het toetsenbord te doen, maar dat is bijna ondoenlijk aangezien je voor ieder getal eerst de toets met de punt moet indrukken.
dus ik sluit me aan bij Folkert... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 15-09 23:31
tescione schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:25:
[...]

he toevallig, ik wilde deze vraag net gaan stellen. De enige manier die ik nog gevonden heb is het om het met het toetsenbord te doen, maar dat is bijna ondoenlijk aangezien je voor ieder getal eerst de toets met de punt moet indrukken.
Onder een van de hardware toetsen zit "Toetsenblok" en dat geeft weer je originele toestenbord weer tijdens het bellen.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 09:23
heb ook wat vaags. Gewoon op het begin scherm en onder het start menu krijg ik veelal alleen nog maar de icoontjes te zien.

voorbeeldje. Zie bijvoorbeeld wel het mapje met die schroef er doorheen...maar dan valt de omschrijving'''instellingen'''' erachter weg. Iemand een idee hoe ik deze terug kan krijgen.

beetje vaag probleem maar wel irritant navigeren soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Wil ik ook wel weten. Net als geluiden voor SMS en EMAIL. Je kan ze bij instellingen wel wijzigen, maar hoe voeg je eigen geluiden toe? Starttopic vermeldt wel hoe dit te doen voor ringtones maar dit nog niet. Ik dacht zelf dat de geluiden in de windows map staan maar als ik daar iets bij zet dan kan ik die niet kiezen bij SMS, EMAIL etc....
FLeSH schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:01:
Weet iemand toevallig waar de geluidjes voor het alarm zitten? Oftewel; waar kan ik me eigen geluidjes toevoegen aan et alarm :)? (alarm van de tijd zegmaar, wekker dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Beetje zoeken in je foon was ook handig geweest. Als het goed is staan er namelijk al een aantal alarmgeluidjes op. Als je die weet te vinden, dan weet je ook waar je eigen moeten staan.

spoiler:
via de verkenner naar de map "mijn apparaat" naar "windows", even selecteren op "type" en dan onderaank kijken, hier werken alleen .wav-files

[ Voor 11% gewijzigd door TheKeeper op 21-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
murata schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:41:
[...]

wifi op de livebox is optineel.
maar bluetooth zit er gewoon gratis bij :)

heb nu de volgende situatie.
livebox wordt via bluetooth gevonden.
via verbindingen probeer ik nieuwe verbinding aan te maken
ik kies voor modemverbinding en dan kan ik kiezen voor bluetooth als modem
maar kan daarna geen nieuwe paar toevoegen
livebox wordt herkend maar na voltooien komt het niet in het lijstje te staan.
het gaat niet lukken helaas. want ze hebben alle profielen uit de livebox gesloopt. misschien met een bijgewerkte firmware. maar voorlopig zie ik het niet werken.

bij de vorige firmware kon je nog de profielen zijn, maar je kon niets instellen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Zoals ik ook schreef heb ik dat al gedaan. Echter als ik daar wav bestanden bij plaats dan kan ik die niet selecteren onder geluiden en meldingen voor SMS en EMAIL zoals ik ook al schreef.
TheKeeper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:38:
Beetje zoeken in je foon was ook handig geweest. Als het goed is staan er namelijk al een aantal alarmgeluidjes op. Als je die weet te vinden, dan weet je ook waar je eigen moeten staan.

[ Voor 5% gewijzigd door jaspov op 21-12-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Hmmz, ik heb een klein probleempje met mijn Vario (Qtek rom), mijn bluetooth headsetje die ik bij mijn abbo kreeg werkt steeds niet meer als ik een tijdje niet in de buurt ben geweest (lees dag).

Ik laat mijn bluetooth headset altijd op werk maar als ik dan de volgende dag weer aan kom moet ik mijn headset verwijderen en dan opnieuw pairen...

Nu kan ik mij iets herinneren hierover gelezen te hebben in dit topic maar kan het niet vinden. Iemand enig idee?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi alle bijna alle patches erop, weet welke ik wel kan installeren en welke niet. SP2 heeft gewoon vele irritante dingen waarmee ik niet wil werken. Of dat ik SP1 zit weet ik niet. Maar ik vind Windows XP met alle nodige patches gewoon een stuk fijner werken. Daarom ben ik nog steeds op zoek naar de patch voor ms active sync 4.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:46:

Ik ben druk aan het googlen etc geweest op t internet, en heb her en der leuke software gevonden en geprobeerd. Ik zal aangezien er nu heel scherp gecontroleerd wordt op warez e.d. niks meer zeggen daarover. Maar wat ik wel graag kwijt wou is:

-Dat Flux HET VETSTE 3D Race spel is wat ik tot nu toe gezien heb op de MDA, dit spel laat de kracht en rekensnelheid van de Vario op en top zien !! in 1 woord WHOOOOOW !!!
[afbeelding]
[afbeelding]

)
dit is echt een mega goed spel dit is een van de eerste hits geweest van playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:46:

[afbeelding]
[afbeelding]

Nou ik ga verder met software testen :)
Jullie horen nog !

Btw: ProStudent v1.95 for PocketPC is drama !! (hierin had je schoolroosters e.d. moeten kunnen instellen enzo, nou t liep alleen maar vast kan ik je vertellen !)
My god, wat een geniaal spel. Ziet er echt enorm vet uit, goed geluid en prachtige graphics. Zeker een aanrader voor de OP Eggy!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app kunnen jullie aanbevelen voor het mappen van hardware buttons? Ik wil graag twee keer klikken op een knop aan een ander programma kunnen toewijzen. Zoiets als SmartButton of AE Button Plus, maar dan werkend onder WM5. Ik heb een programmatje dat een shortcut maakt naar call history. Die wil ik met twee keer drukken op het groene telefoontje kunnen oproepen. Of desnoods met twee keer de linker softkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linker boven knop is voor mijn vario afsluiten en de rechter bovenknop is verkenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Jaspov schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:10:
Zoals ik ook schreef heb ik dat al gedaan. Echter als ik daar wav bestanden bij plaats dan kan ik die niet selecteren onder geluiden en meldingen voor SMS en EMAIL zoals ik ook al schreef.

[...]
Werken ze wel als gewone "beltooon"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:53
pdamill maakt overigens hele gekke games voor pda's :) en ze draaien als een trein ondanks de mooit gfx

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Ja, prima. Alleen daarvoor moeten ze weer in de map die in de OP wordt beschreven (sounds oid)
TheKeeper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:18:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Jaspov schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:33:
Ja, prima. Alleen daarvoor moeten ze weer in de map die in de OP wordt beschreven (sounds oid)

[...]
Dan vraag ik me af of je wel daadwerkelijk .wav-files gebruikt.
mp3 en de windows media player variant (weet de extensie even niet, gebruik ze nooit ivm iPod) zijn namelijk niet als alarmgeluiden te gebruiken.

renamen naar .wav heeft natuurlijk geen zin 8)7
even een converter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Wel vertiefte %$%#@%%...

Mijn headset is naar zijn moer... en itt de rest hier vond ik hem wel fijn, veel beter dan die ik bij mijn Compact had... weet iemand of en waar er een winkel is waar ik die headset (die er dus origineel bij zat) kan kopen?

BVDVDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

TheKeeper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:38:

spoiler:
via de verkenner naar de map "mijn apparaat" naar "windows", even selecteren op "type" en dan onderaank kijken, hier werken alleen .wav-files
Dit werkt bij mij dus niet, ik heb de bestanden al in c:\windows gehad, maar verschijnen gewoon niet in de selectielijst.
TheKeeper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:18:
[...]

Ja dat doen ze wel, ik had trouwens deze vraag al in het vorige deel gesteld.
Ik heb een bestand genaamd r2d2.wav, deze doet het als beltoon, maar gewoon niet zichtbaar als smstoon, ook niet als ik deze in de map zet met e t-mobile sms geluiden.

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 21-12-2005 18:24 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
En als je hem de naam geeft van een default alarm tone en deze even tijdelijk op je storage card of pc zet?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:56:
linker boven knop is voor mijn vario afsluiten en de rechter bovenknop is verkenner
Die heb je via de normale instellingen van WM5 toegewezen, neem ik aan? Ik zoek juist een programma om extra functies te kunnen toewijzen. Dus bijvoorbeeld: een keer linksboven drukken is berichten (zoals standaard is ingesteld), twee keer drukken is verkenner of bellijst of iets dergelijks.

Iemand een suggestie? Zoals ik al schreef: zoiets als SmartButton of AE Button Plus, maar dan voor WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Bij mij wordt de Bleutooth headset ook niet gevonden

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Weet iemand of avantgo werkt op de wizard? hier lukt het wel handmatig te syncen vanuit avantgo op de Wizard, maar hij synct niet. In activesync op de pc zie ik wel avantgo - in activesync op de ppc niet?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:38:
[...]

Die heb je via de normale instellingen van WM5 toegewezen, neem ik aan? Ik zoek juist een programma om extra functies te kunnen toewijzen. Dus bijvoorbeeld: een keer linksboven drukken is berichten (zoals standaard is ingesteld), twee keer drukken is verkenner of bellijst of iets dergelijks.

Iemand een suggestie? Zoals ik al schreef: zoiets als SmartButton of AE Button Plus, maar dan voor WM5.
AEBPlus werkt bij mij prima, afgezien dan van het feit dat ie de Comm Manager knop en de IE knop altijd hetzelfde zet, die kun je dus niet gebruiken om te remappen. Tenminste, de 2e press niet. Ik heb dus de IE knop gewoon op IE laten staan, 2x drukken geeft Comm Manager ( net als de Comm Manager knop zelf), 3x drukken een Mort Button met oa flight mode on/off, BT SwitchIT, en andere progs. De messaging button en voice dial button heb ik wel met 2 en 3x drukken andere progs onder hangen (in mijn geval een lijst met 12 apps door een Mortbutton) Mortbuttons vind je op www.sto-helit.de. O ja, AEBPlus vern*ukt ook je ingedrukt houden van je voice dial button om snel dingen op te nemen, maar dat doe ik toch nooit. Als er ooit een volledig WM compliant versie komt zet ik alles wel om, maar tot nu toe ben ik best blij met de set-up zo.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00
tescione schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:25:
[...]

Niet precies een antwoord op je vraag, maar als je twee keer op de toets met de punt drukt, dan staat ie gelocked tot je em weer twee keer indrukt... Hetzelfde geld voor shift (caps).

edit: ik heb trouwens ook even zitten spelen met het maken van een custom wav voor sms ontvangen, en lukt me prima... Ik zie echter ook gewoon standaard wavs in de windows map staan, die NIET beschikbaar zijn in het geluiden en meldingen scherm :S. Ik heb twee van die geluiden bekeken, en ze lijken me qua encoding allebei hetzelfde (notify.wav, wel beschikbaar, TimerSound.wav, niet beschikbaar... allebei pcm, 11025 hz, 1 channel, 16 bit...) dus waar het verschil nou in zit? Overigens was mijn custom wav 22khz dus het hoeft ook niet per se hetzelfde te zijn.
Mijn wavje is trouwens gemaakt met cooledit... saved as windows PCM.

Het ligt ook niet aan de naam lijkt het, mijn wav heeft meer dan 8 karakters (fightingspirit.wav), en wel of niet hoofdletters en dergelijken staan ook gewoon door mekaar...

[ Voor 42% gewijzigd door Finraziel op 22-12-2005 01:28 ]

Gamertag: FinrazielNL

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
GroteBozewolf schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:38:
[...]

Onder een van de hardware toetsen zit "Toetsenblok" en dat geeft weer je originele toestenbord weer tijdens het bellen.
Inderdaad, tijdens het bellen is de linker softkey "Toetsenblok"geworden, als je daar dus op drukt krijg je de dialpad en kan je nummers ingeven.
[b] Weet iemand of je een pop account gelijk kan laten verzenden als je een mail hebt geschreven? Zo onhandig om dan daarna op verzenden en ontvangen te drukken. Hij hoeft niet elk kwartier mail op te halen om de accu te sparen, maar als ik een mail schirjf wel graag gelijk weg.
Dat zou ik idd ook wel eens willen weten, een send knop lijkt me wel makkelijk, hoef je niet iedere keer ook alle berichten binnen te halen.

• trigger808
  • Niet online
Weet iemand of je een pop account gelijk kan laten verzenden als je een mail hebt geschreven? Zo onhandig om dan daarna op verzenden en ontvangen te drukken. Hij hoeft niet elk kwartier mail op te halen om de accu te sparen, maar als ik een mail schirjf wel graag gelijk weg.
dat wil ik ook graag weten, had namelijk al 5 mailtjes verstuurd die ik na 2 weken weer in de postvak UIT tegenkwam, en toen pas doorhad waarom mailtjes niet aankwamen

• Mex
  • Laatst online: 16-09 10:27

Mex

trigger808 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:18:
[...]

dat wil ik ook graag weten, had namelijk al 5 mailtjes verstuurd die ik na 2 weken weer in de postvak UIT tegenkwam, en toen pas doorhad waarom mailtjes niet aankwamen
Ik ben dergelijke optie helaas nog niet tegen gekomen, volgens mij zit 't er niet op.

• DeOS
Ik ben volgens mij ook een bugje in mijn mda vario tegen gekomen :? . Als ik me vario met de usb kabel aan me comp hang, een soft reset geef (met aan knop bovenop) en daarna weer aanzet start de mda vario gewoon door zonder naar mijn ingestelde pin op de sim kaart te vragen. Hij blijft wel lang naar een netwerk zoeken, maar als je naar de instellingen van netwerk gaat en je drukt op netwerk zoeken dan maakt hij gewoon verbinding met t-mobile en kan ik gewoon bellen 8)7 . Lekker safe dus zo'n code op je sim kaart :z.......
trigger808 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:18:
[...]
Ehhhmmm.....haal je maar 1 keer in de 2 weken je mail op :? bij het verzenden/ontvangen worden ze verstuurd toch.

Het probleem lijkt me puur iets kenmerkend voor outlook. Oplossing: andere email client gebruiken.

[ Voor 39% gewijzigd door DeOS op 22-12-2005 13:12 ]

• jaspov
Uit de OP:

"Je kunt ook gebruik maken van de ingebouwde handschrift herkenning. Wanneer je op het beeldscherm een letter 'tekent' met je stylus herkent hij deze."

Werkt dit bij iemand?

• Mex

Mex

Jaspov schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:03:
Uit de OP:

"Je kunt ook gebruik maken van de ingebouwde handschrift herkenning. Wanneer je op het beeldscherm een letter 'tekent' met je stylus herkent hij deze."

Werkt dit bij iemand?
Eh, ja, wat gaat er verkeerd dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Mex op 22-12-2005 14:09 ]

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
Hoe draagbaar is deze telefoon? Is het te doen om hem in je broekzak mee te dragen? kan het scherm daartegen?

• Mex

Mex

Byte_Me schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:12:
Hoe draagbaar is deze telefoon? Is het te doen om hem in je broekzak mee te dragen? kan het scherm daartegen?
Het scherm kan er zowieso tegen, het is alleen wel aan te raden het scherm richting je lijf te dragen. Als je normale tot grote broekzakken hebt dan is hij prima in een broekzak te vervoeren, al loop je wel met een flinke bult in je broek ;)

Verwijderd

hee dan heb ik er 2 :P

• DeOS
Jaspov schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:03:
Uit de OP:

Werkt dit bij iemand?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit bij de nederlandse windows mobile 5 (nog) niet is geïmplementeerd :(.
Mex schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:09:
[...]
Ehhh....hoe gaat het bij jou goed dan? Welk windows mobile/rom versie heb je?

[ Voor 28% gewijzigd door DeOS op 22-12-2005 14:46 ]

• ToMaSZ
  • Laatst online: 19:42
Mex schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:09:
[...]

De vario (t-mobile rom, ook zonder ext.rom install) heeft de handschriftfunctie niet... :(

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• Mex

Mex

Was een engelse 9100 waar het gewoon in zat.

http://www.phatware.com/calligrapher/

• ToMaSZ
Met 3e partijsoftware. Zo kan ik het ook ja. Maar in de 'Oude' PPC2002 en WM2003 devices zat standaard handschriftherkenning.

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:06:
Ik ben volgens mij ook een bugje in mijn mda vario tegen gekomen :? . Als ik me vario met de usb kabel aan me comp hang, een soft reset geef (met aan knop bovenop) en daarna weer aanzet start de mda vario gewoon door zonder naar mijn ingestelde pin op de sim kaart te vragen. Hij blijft wel lang naar een netwerk zoeken, maar als je naar de instellingen van netwerk gaat en je drukt op netwerk zoeken dan maakt hij gewoon verbinding met t-mobile en kan ik gewoon bellen 8)7 . Lekker safe dus zo'n code op je sim kaart :z.......
Heb hetzelfde geconstateerd en het heeft mij ook verbaasd. Dat netwerk zoeken doet het toestel bij mij ook zonder problemen. Indien een aantal reminders actief zijn geeft hij deze zelfs al tijdens de bootsequence (splashscreen), hetgeen er bijna voor zorgt dat er rook uit het apparaat komt.

Dat je dit als onveilig betitelt ben ik niet met je eens. Immers dit doet zich alleen voor als je het toestel een soft-reset geeft terwijl hij aangesloten blijft op de pc. Dit zou betekenen dat je het toestel onbeheerd op je bureau achterlaat . Een 'boef' kan dan niets meer en niets minder dan je toestel aanzetten. Dit is niet onveiliger dan je toestel aan de 'boef' geven terwijl hij al aanstaat. Indien je toestel gereset wordt terwijl hij niet aangesloten is, je hem vervolgens weer aanzet met een aangesloten USB-kabel, dan moet je gewoon netjes je SIM-pin invoeren.

• DeOS
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:18:
[...]
Dat je dit als onveilig betitelt ben ik niet met je eens. Immers dit doet zich alleen voor als je het toestel een soft-reset geeft terwijl hij aangesloten blijft op de pc. Dit zou betekenen dat je het toestel onbeheerd op je bureau achterlaat . Een 'boef' kan dan niets meer en niets minder dan je toestel aanzetten. Dit is niet onveiliger dan je toestel aan de 'boef' geven terwijl hij al aanstaat. Indien je toestel gereset wordt terwijl hij niet aangesloten is, je hem vervolgens weer aanzet met een aangesloten USB-kabel, dan moet je gewoon netjes je SIM-pin invoeren.
Najah onveilig is misschien niet het goede woord, maar het is toch zeker wel een beveiligingslek/risico. Iemand kan toegang krijgen tot de gegevens op mijn sim kaart en bellen op mijn kosten (de reden waarom ik een SIM-pin op mijn SIM heb zitten). Als ik mijn toestel mocht verliezen en iemand deze vind met een lege batterij is dit toch een manier om mijn sim te benaderen en te kunnen bellen.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:49:
Tegen die tijd is mijn SIM iig al geblokkeerd :)
Kunnen ze nog steeds bij je contactpersonen enz ;) . Maar goed....

[ Voor 13% gewijzigd door DeOS op 22-12-2005 15:50 ]

Verwijderd

Tegen die tijd is mijn SIM iig al geblokkeerd :)

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
DeOS schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:38:
[...]

Najah onveilig is misschien niet het goede woord, maar het is toch zeker wel een beveiligingslek/risico. Iemand kan toegang krijgen tot de gegevens op mijn sim kaart en bellen op mijn kosten (de reden waarom ik een SIM-pin op mijn SIM heb zitten). Als ik mijn toestel mocht verliezen en iemand deze vind met een lege batterij is dit toch een manier om mijn sim te benaderen en te kunnen bellen.
het ligt er nogal aan. ik neem aan dat je aangemeld was op het netwerk voordat je de reset gaf. als ik dat op mijn nokia 6600 doe, hoef ik ook mijn pin niet nogmaals in te voeren. als het zo is dat je je telefoon kunt laten booten tot het pincode scherm, resetten terwijl aangesloten via USB, en vervolgens door kunt laten booten tot je bent aangemeld, dan is het een bug en een beveiligingslek. Is het hoe dan ook nodig een pincode in te voeren, voor of na de reset, dan is het gewoon een functie. hoef je niet onnodig je pincode steeds in te voeren.

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Ik heb nu 1 week mijn vario, ik heb alle tweaks etc succes vol weten uit te voeren op 1tje na. Namelijk de carrierlogo.gif te kunnen vervangen. iemand enig idee, hoe je die vervangt. heb het met Explorer op de vario en mijn pc het bestand proberen te overwritten zelfde geld voor total commander. Ik heb ook eerst het bestand proberen te wissen maar dat wou ook niet

00.5 moreevolved

• DeOS
Byte_Me schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:52:
[...]
het ligt er nogal aan. ik neem aan dat je aangemeld was op het netwerk voordat je de reset gaf. als ik dat op mijn nokia 6600 doe, hoef ik ook mijn pin niet nogmaals in te voeren. als het zo is dat je je telefoon kunt laten booten tot het pincode scherm, resetten terwijl aangesloten via USB, en vervolgens door kunt laten booten tot je bent aangemeld, dan is het een bug en een beveiligingslek. Is het hoe dan ook nodig een pincode in te voeren, voor of na de reset, dan is het gewoon een functie. hoef je niet onnodig je pincode steeds in te voeren.
Maakt niet uit of je voor de reset de SIM-pin hebt ingevoerd of niet. Reset op het pin invoerscherm geeft hetzelfde resultaat. Mag ik het nu eindelijk een bug noemen? :P

• AngelusHD
  • Laatst online: 26-07 19:18
zonder pincode kan je alleen maar alarm nummers bellen, je pda code vraagt ie wel gewoon, ook als je hem in je usb zet en reboot

Verwijderd

Er is echt iets heel vreemds met aan de hand met mijn Vario.

Als ik gebeld wordt gaat de telefoon gewoon over (met beltoon), echter hoor ik niks als ik opneem. Degene die mij belt hoort mij ook niet. Ook krijg ik geen geluiden meer te horen via 'Geluiden en meldingen' in Instellingen. Normaal hoor je bijvoorbeeld tikgeluidjes als je op bepaalde knoppen drukt. Het lijkt wel of er iets mis is met het speakertje? Maar dan zou ik ook geen beltoon moeten horen toch?

Ik heb al van alles geprobeerd:
- Volledig uitgezet met knop aan de bovenkant
- Accu eruit gehaald
- Softreset
- Geluidsniveau's gecontroleerd
- Mute 'dempen' optie gecontroleerd

Zijn er misschien anderen die hetzelfde probleem hebben gehad?

Alle hulp is welkom.....!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:49
Heb je al een hard reset geprobeerd? Ik heb er in iedergeval nog geen last van gehad.

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
murata schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:41:
[...]

wifi op de livebox is optineel.
maar bluetooth zit er gewoon gratis bij :)

heb nu de volgende situatie.
livebox wordt via bluetooth gevonden.
via verbindingen probeer ik nieuwe verbinding aan te maken
ik kies voor modemverbinding en dan kan ik kiezen voor bluetooth als modem
maar kan daarna geen nieuwe paar toevoegen
livebox wordt herkend maar na voltooien komt het niet in het lijstje te staan.
Ik heb het werkend gekregen met m'n compact. Uiteraard via een andere BT stack omdat WM03 deze niet ondersteund. (dacht Vario ook niet ?) Iig de truck zit hem in de LB. Je moet op het REG knopje drukken daarna wordt ie een paar gevormd en kun je internetten. Althans dat deed ie mij wel even.

Nu is ie weg ter reperatie. Zit op smart te wachten op de Vario & m'n compactje

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:53:
[...]

AEBPlus werkt bij mij prima...Als er ooit een volledig WM compliant versie komt zet ik alles wel om, maar tot nu toe ben ik best blij met de set-up zo.
Dank Koksie, ik probeer AEBPlus. Ik was afgeschrikt door berichten hier en daar dat hij bepaalde toetstoewijzingen zodanig verrommelde dat een hard reset de enige optie was.

Verwijderd

Appie_NL schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:00:
[...]

Eggy: misschien slim om te vermelden dat er in dit bestand de locatie van je kaarten moet staan (bijvoorbeeld \StorageCard\Benelux-Map\) Want dit had ik eerst fout, en dat zorgde ervoor dat TomTom 5.21 crashde zodra je een stem had gekozen tijdens het eerste keer opstarten.
Kan iemand mij vertellen waarom ik deze map niet heb?

tomtom opnieuw geinstalleerd maar kan deze map niet vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:30:

Als ik gebeld wordt gaat de telefoon gewoon over (met beltoon), echter hoor ik niks als ik opneem. Degene die mij belt hoort mij ook niet. Ook krijg ik geen geluiden meer te horen via 'Geluiden en meldingen' in Instellingen. Normaal hoor je bijvoorbeeld tikgeluidjes als je op bepaalde knoppen drukt. Het lijkt wel of er iets mis is met het speakertje? Maar dan zou ik ook geen beltoon moeten horen toch?

- Accu eruit gehaald
- Softreset

waarschijnlijk heb je een keer je headset gebruikt. Ik in iig wel, en kreeg hetzelfde probleem.
Probleem is dat er één of ander palletje blijft steken in de openening van je headset.

Wat ik heb gedaan om het op te lossen is eerst een muziekje aanzetten en vervolgens voorzichtig gewroet in de opening van de headset, met de plug van de headset, net zolang tot het palletje weer terug schoot en ik de muziek kon horen.

Succes!

• Finraziel
DeOS schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:40:
[...]

Maakt niet uit of je voor de reset de SIM-pin hebt ingevoerd of niet. Reset op het pin invoerscherm geeft hetzelfde resultaat. Mag ik het nu eindelijk een bug noemen? :P
whoa...
Je hebt gelijk... Ik was nogal sceptisch, denkend dat de sim gewoon stroom zou houden als je de usb kabel er aan hebt, en daardoor niet opnieuw om de pin zou vragen... maar inderdaad, nadat ik flightmode aan en uit gezet heb, en het toestel opnieuw om de pin vroeg, het toestel totaal uitgezet en weer aangezet, en hij springt bij mij zo op T-mobile en heb er mijn vodafone nummer mee gebeld zonder een pincode in te voeren (ik hoefde niet eens handmatig te zoeken naar netwerk).
Om zeker te zijn heb ik nu net nog een keer het ding helemaal uitgezet, de sim er uit gehaald en terug gestopt, aangezet, op het sim invoer scherm de vario uitgezet (wederom door lang de powerknop ingedrukt te houden), en weer terug aangezet, en hoppa... netwerk, en ik kan bellen.
Ik werk zelf op een tweede lijn van een mobiele operator, maar dat de pincode zo'n lek beveiligingssysteem was wist ik niet...

• Operations
  • Laatst online: 15-09 10:08
Mmmm ik dacht klok me vario toch ff en stukkie over maar ik krijg dat hackmaster niet aan de praat. Het is helemaal geinstalleerd voor zodra ik hem dan open klik gebeurd er niks. Iemand een idee?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:44:
[...]

Kan iemand mij vertellen waarom ik deze map niet heb?

tomtom opnieuw geinstalleerd maar kan deze map niet vinden.
Had ik ook niet, moet je eventjes zelf aanmaken.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:30:

- Accu eruit gehaald
- Softreset

Belsignaal komt denk ik uit de stereo luidsprekers aan de zijkanten van het toestel.
TheGeneral schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:49:
Mmmm ik dacht klok me vario toch ff en stukkie over maar ik krijg dat hackmaster niet aan de praat. Het is helemaal geinstalleerd voor zodra ik hem dan open klik gebeurd er niks. Iemand een idee?
Wachten tot de nieuwe versie van Pocket Hack Master uit komt die wél het type processor van de Wizard ondersteunt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 22-12-2005 21:07 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Ik heb tomtom aan de gang gekregen met de kaarten van duitsland en de benelux! Dank voor alle info.

Nu ben ik op zoek naar een ander programma dan tomtom B) om de snelheid en eventuele verdere plaats specificaties op m'n scherm te krijgen. Het gaat er vooral om dat de snelheid groot in beeld komt. Iemand een suggestie?

Zijn er ook al mensen die een homebrew standaardje hebben gemaakt voor de vario?

Verwijderd

is er misschien een alternatief om sms-tonen en alarm-tonen aan te passen??
heb zelf al de programma's phonealarm en alarmtoday geprobeerd, maar is zonder succes naar mijn idee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:16:
[...]

waarschijnlijk heb je een keer je headset gebruikt. Ik in iig wel, en kreeg hetzelfde probleem.
Probleem is dat er één of ander palletje blijft steken in de openening van je headset.

Wat ik heb gedaan om het op te lossen is eerst een muziekje aanzetten en vervolgens voorzichtig gewroet in de opening van de headset, met de plug van de headset, net zolang tot het palletje weer terug schoot en ik de muziek kon horen.

Succes!
Yes! Bedankt voor de tip! Het lag inderdaad aan de aansluiting van de headset. Na wat gepor in de opening is het geluid weer terug. Dat belt een stuk makkelijker! Wat moest ik zonder dit forum beginnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ben dit ook al op xda-developers aan het vragen, maar is hier iemand toevallig die zijn wizard zo ver gekregen heeft om bij manual network selection niet zelf op zoek te gaan naar een ander netwerk als je in het buitenland komt? Ik wil dat mijn vario alleen T-mobile NL selecteert, en als die niet beschikbaar is dan gewoon helemaal niks...
Heb de telefoon al op handmatige netwerk selectie staan en bij netwerken instellen alle netwerken behalve T-mobile uitgevinkt, maar het stomme ding gaat vrolijk naar proximus als ik de grens over ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:45
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:34:
[...]
Yes! Bedankt voor de tip! Het lag inderdaad aan de aansluiting van de headset. Na wat gepor in de opening is het geluid weer terug. Dat belt een stuk makkelijker!
ik heb precies hetzelfde gehad, vind het eigenlijk best goedkoop dat dit zo makkelijk kon gebeuren. Gelukkig maar één keer gehad.

Trouwens: ik heb de afgelopen week een paar keer een random reboot gehad; een keer tijdens MP3 spelen en twee keer toen hij gewoon hier op tafel lag. Ook crashte Worms verscheidene malen. Ik ben er toen achter gekomen dat dit was nadat ik CheckNotifications had gedraaid. Na de reboot en het programmaatje niet meer op te starten is het wel goed. Ik denk dat het beste is om notificaties weg te gooien, een softreset te doen en dan moeten de programma's wel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

NO2 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:06:
Ik heb tomtom aan de gang gekregen met de kaarten van duitsland en de benelux! Dank voor alle info.

Nu ben ik op zoek naar een ander programma dan tomtom B) om de snelheid en eventuele verdere plaats specificaties op m'n scherm te krijgen. Het gaat er vooral om dat de snelheid groot in beeld komt. Iemand een suggestie?

Zijn er ook al mensen die een homebrew standaardje hebben gemaakt voor de vario?
De snelheid kun je nu toch al prima in beeld zien, wat bedoel je met plaatsspecifiaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Mex schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:29:
[...]

De snelheid kun je nu toch al prima in beeld zien, wat bedoel je met plaatsspecifiaties?
Snelheid GROOT in beeld is simpel. Zet de veilige snelheid omlaag naar 10km/h, dan krijg je boven de 10 een flinke indicatie van hoe hard je rijdt.

Andere software met meer info is bijv. ozi explorer, of als je wel wil blijven navigeren kun je route66 of navigon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen week ook verblijd met de qtek 9100, nu had ik echter een vraag over mail en de sync daarvan.

Ik heb nu mijn email gesynced staan (wat van mijn outlook op mijn pc komt) echter wanneer ik nu een emailaccount op de qtek instel, maakt hij daarvoor een nieuwe map aan waar de mail dan inkomt terwijl ik wil dat wanneer ik de mail van mijn domein ophaal (op de qtek), dat hij dat ook plaatst in de map die ik daarvoor in outlook gebruik (en welke dus ook gescynd wordt). Ik zie echter geen mogelijkheid om op de qtek een folder in te stellen waar hij nieuw opgehaalde mail kan plaatsen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mn vario nu een paar weken en 1 ding snap ik niet ik leg mn vario volledig opgeladen naast me ik ga slapen en als ik wakker wordt is mn batterij nog maar 52 %

weet iemand hoe dit kan ?

mn bluetooth en wifi kaart staan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finraziel schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:33:
[...]

whoa...
Je hebt gelijk... Ik was nogal sceptisch, denkend dat de sim gewoon stroom zou houden als je de usb kabel er aan hebt, en daardoor niet opnieuw om de pin zou vragen... maar inderdaad, nadat ik flightmode aan en uit gezet heb, en het toestel opnieuw om de pin vroeg, het toestel totaal uitgezet en weer aangezet, en hij springt bij mij zo op T-mobile en heb er mijn vodafone nummer mee gebeld zonder een pincode in te voeren (ik hoefde niet eens handmatig te zoeken naar netwerk).
Om zeker te zijn heb ik nu net nog een keer het ding helemaal uitgezet, de sim er uit gehaald en terug gestopt, aangezet, op het sim invoer scherm de vario uitgezet (wederom door lang de powerknop ingedrukt te houden), en weer terug aangezet, en hoppa... netwerk, en ik kan bellen.
Ik werk zelf op een tweede lijn van een mobiele operator, maar dat de pincode zo'n lek beveiligingssysteem was wist ik niet...
Zo, een klein excuusje van mijn kant is ook wel op zijn plaats. DeOS: het is zeker een bug en zo lek als een mandje. Maar we hebben door mijn voorbarige commentaar wel weer veel geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:15:
ik heb mn vario nu een paar weken en 1 ding snap ik niet ik leg mn vario volledig opgeladen naast me ik ga slapen en als ik wakker wordt is mn batterij nog maar 52 %

weet iemand hoe dit kan ?

mn bluetooth en wifi kaart staan uit
Scherm wel uit? Dat is het enige wat ik me zou kunnen indenken, of lopen er nog mp3tjes ofzo op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het scherm staat uit maar zo ingesteld dat als je het scherm aanraakt dat ie gelijk weer aan gaat

en nee dr draaien geen progjes in de achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Ik heb net in CheckNotifications gekeken naar alle items. Ik zie heel veel verjaardagen. Eerst dacht ik dat hij ze per persoon wellicht voor meerdere jaren pakt, maar als ik naar de data kijk dan staan sommige verjaardagen er echt drie keer in, is dat normaal? De dubbele items worden niet rood gemarkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Jaspov schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:08:
Ik heb net in CheckNotifications gekeken naar alle items. Ik zie heel veel verjaardagen. Eerst dacht ik dat hij ze per persoon wellicht voor meerdere jaren pakt, maar als ik naar de data kijk dan staan sommige verjaardagen er echt drie keer in, is dat normaal? De dubbele items worden niet rood gemarkeerd.
Heb je gesynced op meerdere pc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:02:
ja het scherm staat uit maar zo ingesteld dat als je het scherm aanraakt dat ie gelijk weer aan gaat

en nee dr draaien geen progjes in de achtergrond
Dan draait je mda wel nog door. Aangezien je scherm slechts hoeft te aanraken is dit geen standby mode. Echte standby mode is de powerknop boven indrukken of in instellingen zo instellen dat ie na xxx minuten in standby mode komt. Dus niet alleen maar scherm uit.
In standby mode kun je niet aanzetten door op scherm te aanraken. Daarmee kan ie 200 uur aanblijven in standby. Enige wat nog aangeeft dat ie nog draait is langzaam knipperende led boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Ja, thuis en op het werk. Ik zoek naar manieren het ding sneller te krijgen. Die cpu is in games aardig rap, maar als er geen applicaties draaien en ik klik op start, moet ik vaak 3 seconden wachten voor het menu opent. Alle tweaks toegepast, ik draai notifications, maar het blijft een traag ding.
Mex schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:19:
[...]Heb je gesynced op meerdere pc's?

[ Voor 45% gewijzigd door jaspov op 23-12-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha dan ga ik dat maar ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Kan iemand mij nog eens kort vertellen hoe dat zit met msn messenger.
Alles werkt prima, internet explorer mail enzzz, maar elke keer als ik wil inloggen op msn, met een nromaal hotmail adres.. krijg ik de melding: Het aanmelden bij MSN Messenger service is mislukt omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw.

Dit heb ik nu al bijna een hele dag, sinds ik de vario heb, en hij heeft het dus nooit gedaan. Wie weet een werkende oplossing? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Vonkie schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:30:
Kan iemand mij nog eens kort vertellen hoe dat zit met msn messenger.
Alles werkt prima, internet explorer mail enzzz, maar elke keer als ik wil inloggen op msn, met een nromaal hotmail adres.. krijg ik de melding: Het aanmelden bij MSN Messenger service is mislukt omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw.

Dit heb ik nu al bijna een hele dag, sinds ik de vario heb, en hij heeft het dus nooit gedaan. Wie weet een werkende oplossing? Bedankt.
ga naar start -> instellingen -> verbindingen -> verbindingen -> tweede tabblad -> selecteer netwerken (of zo) en zorg dat onder het zelfde staat als boven.
Kan zijn dat ik wat termen verkeerd heb want mijn vario ligt onder en ik ben te lui om em te gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 12:02

PnD

like in Pinda ^_^

MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:40
NetStumbler is volgens mij zowel voor PPC als vaste machines te vinden.
Netstumbler had ik ook al gevonden, maar die geeft geen radartje weer, welke richting het netwerk te vinden is..

Ik zoek dus een programmaatje die weergeeft welke richting het draadloze netwerk zich bevindt, zodat ik weet welke kant ik op moet om een sterker signaal te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door PnD op 23-12-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik ben nu enkele maanden in het bezit van de MDA Vario en ik loop telkens tegen eenzelde "bug" aan. Op het moment dat ik een beetje aan het rommelen ben (bellen, sms'en, explorer doorbladeren, mailen over WiFi, wisselen van landscape mode naar normaal, etc) wil het nog wel een gebeuren dat het venster Programma's blijft "hangen".

Het Today scherm krijg ik niet meer te voorschijn en met Magic Button 2.0 kan ik hem ook niet afsluiten. Opnieuw opstarten of een softreset biedt uitkomst.. maar dat is niet echt relax om 3x daags te doen.

De kerstgroeten!
Goochem

Herkend iemand dit probleem? Weet iemand een oplossing?

Goochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
PnD schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:09:
[...]

Netstumbler had ik ook al gevonden, maar die geeft geen radartje weer, welke richting het netwerk te vinden is..

Ik zoek dus een programmaatje die weergeeft welke richting het draadloze netwerk zich bevindt, zodat ik weet welke kant ik op moet om een sterker signaal te krijgen.
http://www.aspecto-software.com/WiFiFoFum/

dit is wat je zoekt... uit FAQ Deel 4... 8)

Goochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Mex schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:42:
[...]

Scherm wel uit? Dat is het enige wat ik me zou kunnen indenken, of lopen er nog mp3tjes ofzo op de achtergrond?
Als veel applicaties nog open staan gaat het volgens mij ook harder, athans dat had ik altijd met pda,s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haploid
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12-2021

Haploid

Doh!

Ik snap geen reet van dat mailprogrammaatje dat bij m'n MDA Vario zit. Hij haalt op zich netjes de mail op, maar of ik de mail nou lees of niet, als ik nog een keer verzenden/ontvangen doe, dan is alles weer weg. Erg onhandig, want als ik hem nu om de 15 minuten laat checken, dan is m'n mail verdwenen als ik niet snel kijk. :?

Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Zojuist mijn Vario in ontvangst mogen nemen! Heel fijn WiFi op je telefoon!
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is en zoja hoe ik het volgende kan doen:

Ik heb geen WiFi modem, maar wel een ingebouwde WiFi kaart op mijn PC. Ik heb dus een internetverbinding via een gewone UTP kabel. Nu wil ik graag met mijn Vario verbinding maken via WiFi via de WiFi-kaart in deze PC. Heb al van alles geprobeerd, maar begin nu te twijfelen of het uberhaupt kan.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

hmmm heb de vario vanmiddag binnengekregen.
eigenlijk de hele middag aan de usb laten hangen, net even meegenomen, dus op accu stroom.
Nu viel me op dat de vario een paar keer spontaan rebootte.
verder geen programma's draaien behalve agile messenger.
Dus hij reboot niet als hij op netstroom zit. Ik heb de accu regeling al ingesteld dat het toestel zichzelf niet uitschakeld na x minuten. Iemand hier ook mee te maken gehad?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die een warez gerelateerde vraag stelt, de weg wijst naar of aanbiedt te mailen van warez krijgt onmiddelijk een OW.