HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.145 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:31:
[...]

WoW met maximaal 53kbps? Tis maar waar je zin in hebt.

Maar ja, je kan de Vario als modem aansturen.
Ben net verhuisd en moest gedwongen af en toe met m'n modempje (56k) even WoW checken, ging op zich prima (iig voor grindwerk)

Bedankt voor de info iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

Ik probeer wat te vinden over de snelheid van deze apparaatjes. In reviews lees je dus dat die proc wel weinig MHz heeft, maar dat het best te doen is.

Is er iemand die tegen de limieten aanloopt van de snelheid? Hoe is hij in het gebruik? Merk je iets van traagheid of juist helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:24:
Guys,

Ik probeer wat te vinden over de snelheid van deze apparaatjes. In reviews lees je dus dat die proc wel weinig MHz heeft, maar dat het best te doen is.

Is er iemand die tegen de limieten aanloopt van de snelheid? Hoe is hij in het gebruik? Merk je iets van traagheid of juist helemaal niet?
Traagheid is op te lossen met de tweaks die in de startpost staan. Een veel hogere snelheid ben ik bij andere telefoons nog niet tegengekomen..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:24:
Guys,
Het ligt er vooral aan wat je ermee gaat doen. Kijk, op gebied van DivX afspelen etc kan je het gewoon vergeten metdeze telefoon, tenzij je genoegen neemt met een zeer belabberde bitrate. Verder vind ik hem ook te langzaam voor Skype. Ook voor het afspelen van SNES ROMS is hij net wat te langzaam :)

Alle andere applicaties etc gaan vloeiend, alle games die ik tot op heden heb gespeeld gaan goed, zelfs Tomb Raider (de gepoorte pc versie zeg maar). Voor echt het gebruik als webbrowser, stjah, 320/240 is soweiso te klein en mega rap gaat het niet, maar goed genoeg om alsnog iets simpels op te zoeken etc.
Ik moet wel zeggen dat het OS en alle standaard opties ZEER rap functioneren, zelfs het WLAN/BT aanzetten gaat vele malen rapper/makkelijker dan de meeste PDA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:52:
[...]

Traagheid is op te lossen met de tweaks die in de startpost staan. Een veel hogere snelheid ben ik bij andere telefoons nog niet tegengekomen..
dan vergelijk maar eens met de jasjar/qtek9000/mda pro: daar zie je het verschil met 512 t.o.v. 200Duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:28
Carel schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:06:
[...]

Het ligt er vooral aan wat je ermee gaat doen. Kijk, op gebied van DivX afspelen etc kan je het gewoon vergeten metdeze telefoon, tenzij je genoegen neemt met een zeer belabberde bitrate.
Hier ben ik het niet mee eens. Sure, over wlan films afspelen die bedoeld zijn voor een hogere resolutie gaat niet echt lekker, maar als je je films recompressed (wat makkelijk en snel gaat met PocketDivXEncoder) dan loopt het prima, en is de kwaliteit ook heel goed (als je de standaard settings iets omhoog zet).
Voor de rest is IE ook prima te doen als je op sites zit die voor PDA's geoptimaliseerd zijn (en daar is zat in te vinden) en andere sites zijn toch niet lekker te bekijken op dat kleine schermpje.

edit: overigens kun je de 200 mhz van deze omap proc niet direct vergelijken met de kloksnelheid van een Xscale. Het schijnt in ieder geval dat de omap bij dezelfde kloksnelheid een stuk rapper is (vergelijk het met het verschil tussen intel P4 en amd athlon procs).

edit nog eens... de qtek 9100 met de qtek 9000 vergelijken is niet echt eerlijk. De 9000 is veel duurder en ook een stuk groter/lomper. Het is maar net wat je wil natuurlijk, maar naar mijn idee zijn ze niet echt direct te vergelijken. Of je wil bijna alle denkbare opties in een kleine handzame verpakking, of echt alles plus nog meer maar sleept dan ook bijna een halve notebook mee.

[ Voor 32% gewijzigd door Finraziel op 18-12-2005 13:41 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie info. Tnx. Ik zal misschien een spelletje erop doen, maar snes roms en divx gebruik ik mijn PPC niet voor. Het gaat er vooral om wanneer je hem een tijdje heb dat hij nog lekker snel voelt in zijn basis functies. TomTom was geen probleem zag ik..

Had al een beetje verwacht dat die 200MHz niet zoveel zou zeggen over de snelheid aangezien niemand echt klaagt over traagheid (behalve skype dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:56:
Goeie info. Tnx. Ik zal misschien een spelletje erop doen, maar snes roms en divx gebruik ik mijn PPC niet voor. Het gaat er vooral om wanneer je hem een tijdje heb dat hij nog lekker snel voelt in zijn basis functies. TomTom was geen probleem zag ik..

Had al een beetje verwacht dat die 200MHz niet zoveel zou zeggen over de snelheid aangezien niemand echt klaagt over traagheid (behalve skype dan).
Dan is dit de telefoon voor je, TomTom gaat rap en loopt goed/stabiel, ik heb dr alweer een aantal keren van kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:53
zelfs skype werkt met de nieuwe update. Maakte de boel compleet onstabiel (spontane resets ed) maar het werkte wel 100% soepel. Die onstabiliteit ligt dan weer geheel aan Skype en niet aan de wizard.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Kan iemand trouwens eens wat cam foto's uppen zodat ik eens kan kijken wat het maximale is wat ik kan verwachten :)
Ik had wel wat foto's kunnen maken, maar die waren absoluut belabberd, het is al dagen lang niet echt mooi weer dus ik kan het ook moeilijk testen. De reviewers foto's waren dan al beter, maar ik ben vooral op zoek naar foto' met minimale beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 03:26:
Ben al een tijdje aan het proberen om ook mijn Vario te synchroniseren met de pc via USB

Heb een firewall van Microsoft; alle andere instellingen van microsoft site heb ik ook al nagekeken, maar hij doet het nog steeds niet.

Als ik de usb aansluit dan gaat hij ongeveer 5 min 'looking for changes'
Daanrna krijg ik de volgende foutmelding op mijn pc 'Synchronisation cannot be completed succesfully. Please reconnect ect.

Heeft iemand enig idee hoe ik wel synchroniseren om alle informatie van Outlook af te halen (heb OutLook al opnieuw erop gezet)
Als je de enorme historie hier op GoT bekijkt over dit apparaatje, zie dat al heel veel mensen soortgelijke problemen hebben / hadden. Jouw probleem is exact aan mijn probleem al is tie bij mij op gelost. De oplossing:

Windows systeem uit zetten, kabeltjes aansluiten op Windows en Vario. Firewall uitschakelen (kijk op microsoft site voor de poorten die open moeten staan voor AS). Dan Vario resetten (stylus aan zijkant in gaatje proppen) en wachten tot Vario is opgestart. Dan PC opstarten (Vario is dus aangesloten op de PC, da's cruciaal!). AS ontdekt dat er iets is en gaat weer lang connecten. Ik heb hierna de Vario losgetrokken, maar ff wachten kan natuurlijk ook. Dan AS op de PC geinstrueerd te zoeken naar beschikbare poorten - hij vindt dan de USB. Vario weer aangesloten. Expliciet opdracht gegeven om te connecten, zowel op PC als op de Vario zelf. En zowaar... het werkt. Deze ingewikkelde procedure hoef je maar 1x te doen. Daarna gaat het syncen gewoon goed (tot een harde reset, waarna je weer deze procedure moet volgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Dus niemand die mijj kan vertellen waarom ik via smtp.gprs.t-mobile.nl geen mail kan versturen? Met me pop3 account?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet gewoon je eigen pop3 account instellen werkt prima!
geen problemen met de vario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi The General,

T-Mobile heeft geen smtp en pop instelling op grps.
T-Mobile levert alleen de verbinding met het internet
Dus die instelling die je gebruikt werk dus niet.
Gewoon de smtp en de pop instelling van je eigen provider of gmail (indien ingesteld bij gmail) gebruiken. :)

Groetjes m@rco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
is het iemand gelukt om mda vario aan de praat te krijgen met livebox van wanadoo via bluetooth.

hij zit mijn livebox wel maar connecten lukt niet
ik klik ook op het knopje 'reg' onderin het livebox.

elk hulp is wel welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
smtp.gprs.t-mobile.nl werkt prima hier. Geen idee waarom het bij nou niet werkt? Pak anders de smtp van je provider als dat kan met login.

Ik vraag me zelf af of ik kan instellen dat hij mail direct verzend. Hij hoeft niet continu mail op te halen om de accu te sparen maar als ik een mail maak mag die wel gelijk weg. Ik zie daar zo 1-2-3 geen optie voor, kan dat wel?
TheGeneral schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:40:
Dus niemand die mijj kan vertellen waarom ik via smtp.gprs.t-mobile.nl geen mail kan versturen? Met me pop3 account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de faq gelezen en kon het niet vinden, vandaar dat ik op jullie en beroep doe.
Ik wil de t-mobile versie bestellen aangezien ik daar mijn abonnement makkelijk kan verlengen en hij dan niet zo duur is. Ik neem aan dat t-mobile er een NL versie van het os op zet. Ik wil graag een engelse versie.

Mijn vraag aan jullie is: Is het mogelijk om de OS taal engels te maken, en hoe gaat dit in zijn werk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:40:
[...]
Mijn vraag aan jullie is: Is het mogelijk om de OS taal engels te maken, en hoe gaat dit in zijn werk ?
Ja. Dat schijnt te kunnen. Je vervangt 'gewoon' de ROM - dit wordt zelfs door T-Mobile zelf verteld omdat je daarmee onder meer de transcriber (handschrift herkenning) terugkrijgt. Ik dacht ergens ook iets gelezen te hebben dat 54g dan werkt (ik ben erg benieuwd hoe ik die op een NL ROM ook aan de praat kan krijgen).

Een nadeel is dat je na het vervangen van je ROM geen aanspraak meer kunt doen op de garantie. Ik vind dat een behoorlijk risico en houd gewoon met tegenzin de Nederlandse versie. Klachten dien ik in bij T-Mobile (die overigens de Vario intern gaan gebruiken - misschien dat hierdoor de updates wat sneller komen).

Het is niet mogelijk om ergens een language file te vervangen oid. Het blijft windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:02:
Hoi The General,

T-Mobile heeft geen smtp en pop instelling op grps.
T-Mobile levert alleen de verbinding met het internet
Dus die instelling die je gebruikt werk dus niet.
Gewoon de smtp en de pop instelling van je eigen provider of gmail (indien ingesteld bij gmail) gebruiken. :)

Groetjes m@rco
onzin,

Ik heb een eigen domain voor mijn pop3. Ik gebruik om te verzenden de smtp server van tmobile. werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Even een kickje:

Wat is het effect van de volgende reg hack? En wat zijn de 'side-effects'?
Hiernaast bestaat er nog een dergelijke reg edit waarmee je je HTC Wizard sneller kunt maken.

quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\FATFS\"

2) Klik op de CacheSize waarde en verander de Dword value hiervan van "0" naar "4096".

"HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\FATFS\CacheSize=0x1000(4096)"

3) Klik nu op de EnableCache entry en controleer of de Dword value op "1" staat ingesteld.

"HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\FATFS\EnableCache=0x1(1)"

4) Ga nu naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\Filters\fsreplxfilt\"

5) Stel de Dword waarde van de ReplStoreCacheSize entry in op 4096.

"HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\Filters\fsreplxfilt\
ReplStoreCacheSize=0x1000(4096)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

franssie

Save the albatross

zie ook in het office hoekje van GOT waar ik gepost heb maar de mensen daar hebben denk ik meestal geen Vario. Het gekke is dat ik dus geen e-mail accounts kan verwijderen op mijn Vario ...Gmail en mijn eigen mailserver wil ik er eigenlijk afhebben maar dat lukt me niet :S
Het ding haalt er nu geen mail meer op maar het staat zo lelijk in de lijst met e-mail accounts

[/edit] opgelost! Zie topic link.

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 20-12-2005 13:17 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al eventjes zitten spelen met Outlook op de PC en in activesync, maar ik kan niet de optie vinden om ook sms'en te syncen/backuppen. Lijkt me wel handig. Heeft er al iemand dit gedaan? Let me know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
SMTP van je eigen provider zal meestal niet lukken omdat de meeste providers dit (relaying) blokkeren voor externe IP's (oftewel, alleen als je via hun verbinding hebt, wat dus niet zo is als je T-mobile gprs gebruikt, kun je de smtp server gebruiken).
Mocht het niet lukken met de T-mobile smtp, probeer het dan eens met Gmail... Hun smtp server werkt prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:06:
[...]
Het is niet mogelijk om ergens een language file te vervangen oid. Het blijft windows...
Toch niet helemaal. Als je in je windows map kijkt moet je als het goed is verschillende MUI files zien staan. (is wel zo op simulator). als dit het geval is en de gewone (engelse) bestanden staat er dan zou je het ook in het engels moeten krijgen. op www.buzzdev.net staat in ieder geval wel MUI bestanden om engels naar NL te krijgen.
Als er idd MUI files in de windows map staan dan wil ik wel ff kijken voor je welke regtweaks je verder nodig hebt. Aangezien ik hier niet kan testen omdat ik een MDA Pro heb en die is engels

[ Voor 31% gewijzigd door Rockafello op 19-12-2005 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:32

Nicap

Tsssk....

Wie weet waarom ik dit krijg?

ik kopieer TomTom van me pc naar de SD kaart, die ik in m'n kaartlezer heb. Dat doe ik met Total Commander. Alles lijkt goed, tot ik de SD kaart in de Vario doe. Dan ga ik kijken op de Storage Card en zie ik allemaal rare tekens. Doe ik hem terug in de PC, ook weer rare tekens.
Hoe komt dit?

Als ik TomTom direct met AS naar m'n Storage Card wil plaatsen geeft ie een foutmelding dat het read only is, of dat er niet genoeg ruimte is of dat ie write protected is. De data is 280MB ofzo, en de kaart is leeg, dus dat moet passen.

Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

formateer je kaart is en zet dan cab files erop misschien helpt het :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 12-09 21:04
Nicap schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:59:
Die Brando Protectors zijn anders best goed. Had eerst die meegeleverde geprobeerd, maar dat was niks. Tis de 11 euro wel waard vind ik.

En over die GPS muizen (Nemerix). Is daar genoeg vraag naar? Ik wil wel een IA starten? Ik denk dat ik 75 euro wel kan realiseren. Maar dan moet er wel voldoende animo zijn.
Heb inmiddels ook zo'n brando-protector. De meegeleverde was te klein, lelijk aan te brengen (te dun, dus veel luchtbellen) en toen ik hem erafhaalde bleef er een mooie lijmlaag achter. Kloteding.

Die nemerix gps-jes kun je via marktplaats voor 7 tientjes inc. btw. bestellen bij een opticien in arnhem. Heb ik ook gedaan en had het ding binnen 3 dagen thuis, keurig met een factuurtje en garantiebewijs. Een IA is dan niet echt lonend imo.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Nicap schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:32:

ik kopieer TomTom van me pc naar de SD kaart, die ik in m'n kaartlezer heb. Dat doe ik met Total Commander. Alles lijkt goed, tot ik de SD kaart in de Vario doe. Dan ga ik kijken op de Storage Card en zie ik allemaal rare tekens. Doe ik hem terug in de PC, ook weer rare tekens.
Hoe komt dit?

Als ik TomTom direct met AS naar m'n Storage Card wil plaatsen geeft ie een foutmelding dat het read only is, of dat er niet genoeg ruimte is of dat ie write protected is. De data is 280MB ofzo, en de kaart is leeg, dus dat moet passen.

Iemand raad?
voor zover ik weet zit er geen mogelijkheid op miniSD om hem te locken. dus probeer anders een je SD kaart te formateren? en dan opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:17:
[...]

onzin,

Ik heb een eigen domain voor mijn pop3. Ik gebruik om te verzenden de smtp server van tmobile. werkt perfect.
Ik gebruik mail.t-mobile.nl. Werkt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Mmmm ik heb nu ook hotmail bij de enevelopje staan zeg maar, alleen daar ontvang ik 50 spamberichten per dag op maar dat hoef ik helemaal niet te zien op me pda dus wil eigenlijk me hotmail daar weg hebben. Iemand een idee hoe? Gewoon deleten kan niet.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Nicap schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:32:

Hoe komt dit?

Iemand raad?
Zegt bijna genoeg: kaart is corrupt.
Wellicht heb je na kopieren de SD kaart te vroeg uit cardreader getrokken. In XP moet je eerst cardreader ejecten (rechtsonderaan op icoon waar je aangesloten apparaten via USB los kan koppelen.) Pas als je kaart of reader hebt losgekoppeld, dan is het veilig weggeschreven en zal het niet corrupt raken. Vooral als je Total Commander aanlaat of niet naar andere drive gaat, is kaart nog even "bezet".
Het is dus NIET gewoon eruittrekken direct na kopieren! Eerst ejecten/stoppen via icoon rechtsonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
Ik heb bij mijn vario ook een bluetooth headset gekregen. Deze heb ik opgeladen via USB, en bij mijn Vario heb ik bluetooth ingeschakeld. Maar hij vindt geen apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de adapt-300 aangeschaft, en zie dat de meegeleverde oplader voor in de auto een USB out heeft; maar kan je met een standaard USB naar mini USB kabel dan ook je Vario opladen?

Ben een n00b op dit gebied, dus alle hulp of tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:31:
Ik heb de adapt-300 aangeschaft, en zie dat de meegeleverde oplader voor in de auto een USB out heeft; maar kan je met een standaard USB naar mini USB kabel dan ook je Vario opladen?

Ben een n00b op dit gebied, dus alle hulp of tips zijn welkom :)
Ja dat kan ik doe het zelf ook, is best handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat scheelt weer een handje duiten; en dat is niet verkeerd in deze maand :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:44
@ The Keeper

Heb deze Reg hack gister uitgevoerd. Moet zeggen dat ik er weinig van merk (de extra snelheid), weet niet of dit side effects zijn maar gister heb ik een record aantal keren een softreset gedaan. Was ook wel aan het klooien met allerlei progjes, maar dit viel me toch op.

Ik kijk het nog een paar dagen aan, blijven deze resets of andere problemen dan hoor je dat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Erik070 schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:09:
@ The Keeper

Heb deze Reg hack gister uitgevoerd. Moet zeggen dat ik er weinig van merk (de extra snelheid), weet niet of dit side effects zijn maar gister heb ik een record aantal keren een softreset gedaan. Was ook wel aan het klooien met allerlei progjes, maar dit viel me toch op.

Ik kijk het nog een paar dagen aan, blijven deze resets of andere problemen dan hoor je dat hier.
Lijkt me sterk dat dit door de registry hack komt. Ik heb tot op heden nog geen enkele spontane reset gehad en heb toch al aardig wat in m'n registry lopen klooien :p

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
T i M schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:11:
Ik heb bij mijn vario ook een bluetooth headset gekregen. Deze heb ik opgeladen via USB, en bij mijn Vario heb ik bluetooth ingeschakeld. Maar hij vindt geen apparaten.
Ik neem aan dat die de headset is die je bij de t-mobile shop aanbieding krijgt? Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen van de headset? Voor het pairen moet je de eerste keer namelijk de aan/uit knop iets van 10 sec ingedrukt houden totdat hij afwisselend rood/oranje knipperd volgens mij. Dan kun je pas pairen. Je kunt niet pairen als je hem 'gewoon' aandrukt door eventjes op de aan/uit knop te drukken. Ik zeg dit uit me hoofd dus kan niet helemaal kloppen, maar in grote lijnen wel.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

T i M schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:11:
Wel manualtje headset gelezen? Staat ook beetje in wat je moet doen...

Ik heb ff manual gevolgd en dat gaat flex. Je moet niet vergeten ook knopje op headset even indrukken zodat ie signaal zendt naar Vario, want headset doet in rust niks. En dat is logisch dat je niks ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:44
Zoals ik al zei, was ook lekker aan het klooien gister, dat zal dan wel de oorzaak zijn geweest.

Trouwens nog steeds geen programma gevonden voor media aansturing op je pc dat vlekkeloos loopt, ben nu al een week een met Netremote bezig, maar deze wil nog weleens de geest geven of gewoon geen verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Is er iemand die weet of ik ergens aan spare parts voor dit toestel kan komen? Heb m'n batterijklep gesloopt en om hem nou op te sturen, onderzoekskosten te betalen en te horen dat het niet onder garantie valt (duh) en dan ook nog eens m'n toestel 2 weken kwijt te zijn voor een nieuw klepje gaat me wat ver... :)

Als iemand suggesties heeft of een vriendje bij een repair center :P, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 12:01
Goeiedag allemaal,

wij overwegen bij ons op kantoor om deze apparaatjes aan te schaffen icm met telfort EDGE, omdat wij nu veel video over GPRS doen, we hebben al een test van EDGE gezien met Ipaq`s en nokia`s. maar ik heb gehoord dat het op de Qtek 9100 niet helemaal vlekkeloos werkt omdat deze WM5.0 bevat. wij gebruiken vooral de client die te vinden is op http://www.alnetsystems.com, kan iemand mij misschien vertellen of dit programma sowieso werkt, en of het werkt via EDGE?

bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:33
ik heb tomtom nu goed werkend alleen mijn sd kaart is nu chaos..

er staan nu mappen als 2577 palm enz..

kheb tomtom volledig op apparaat geinstalleerd kan ik nu me sd mappen verwijderen.. welke moeten er blijven staan??

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
mmm als je hem gewoon vanaf een originele cd installeerd of een update uitvoert dan hoef je niet te klooien met mappen op je SD. Denk dat je hier weinig hulp krijgt voor je duistere software zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Mijn TomTom sd-kaartje bestaat uit:
2577, cache, Licences, tomtom, voices, zip en het bestand start.exe. Verder natuurlijk nog m'n directory met de kaart die ik gebruik.

Als je gewoon je TomTom SD kaart eerst had geupdate naar 5.21, zoals ze melden bij tomtom support was de installatie gewoon automagisch vlekkeloos verlopen.

(originele tomtom navigator 5.0 met 5.21 update)
Die cache folder weet ik niet zeker trouwens, dat kan ook m'n IE cache zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door ToMaSZ op 19-12-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
Ik heb die bluetooth headset aan de gang, maar nu wil ik als ik via media player iets afspeel. Dat ie dat naar mijn headset stuurt. Ik zet dus een liedje aan, en dan druk ik op het "centrale" knopje van de headset. Dan komt er ff paar sec muziek uit, en dan komt er op het scherm van mijn Vario te staan: Spreek na de toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Heeft iemand al de BT headset gelijktijdig met een BT GPS muis en TomTom aan de praat gekregen ? Bij mij verbreekt ie iedere keer zijn pair met de headset als ik aan het navigeren ben.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:01
T i M schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:01:
Ik heb die bluetooth headset aan de gang, maar nu wil ik als ik via media player iets afspeel. Dat ie dat naar mijn headset stuurt. Ik zet dus een liedje aan, en dan druk ik op het "centrale" knopje van de headset. Dan komt er ff paar sec muziek uit, en dan komt er op het scherm van mijn Vario te staan: Spreek na de toon.
Stel in je profiel van tweakers even in dat je 500 berichten per pagina wil zien en kijk dan even in deel 4, ik geloof dat ze het daar al een keer der over hebben gehad en dat het niet slim/mogelijk zou zijn om te doen wat jij wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robindk schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:15:
Goeiedag allemaal,

wij overwegen bij ons op kantoor om deze apparaatjes aan te schaffen icm met telfort EDGE, omdat wij nu veel video over GPRS doen, we hebben al een test van EDGE gezien met Ipaq`s en nokia`s. maar ik heb gehoord dat het op de Qtek 9100 niet helemaal vlekkeloos werkt omdat deze WM5.0 bevat. wij gebruiken vooral de client die te vinden is op http://www.alnetsystems.com, kan iemand mij misschien vertellen of dit programma sowieso werkt, en of het werkt via EDGE?

bedankt alvast.
Ik weet niet precies wat nu je vraag is, maar als je je afvraagt of EDGE goed werkt op de Qtek9100 dan is het het antwoord: ja. Ik haal rond de 180-190kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:36:
[...]

Ik weet niet precies wat nu je vraag is, maar als je je afvraagt of EDGE goed werkt op de Qtek9100 dan is het het antwoord: ja. Ik haal rond de 180-190kb/s.

[ Voor 26% gewijzigd door LyxKyo op 19-12-2005 17:00 ]

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Laatst online: 16-09 09:29
Het lukt me niet om een hard reset uit te voeren, dit is wat ik doe

zet hem aan
log in met pincode
heb sim kaart erin zitten
druk com en voice toets tegelijk in
met pennetje op reset knopje

als ik dit doe krijg ik een soft reset, het is ook zo dat als ik op die 2 knoppen druk dat ik dan het voice menutje nog even zie.

Heeft iemand ervaring ?

never mind :)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash_Override007 op 19-12-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:36:
[...]

@ brave_michel: Bevalt het goed die combinatie, en waar heb je m met je Telfort abbo gekocht? zou je er iets over kunnen vertellen. Ik zie dit nl als DE ideale situatie, alleen de prijs is anders.

[ Voor 27% gewijzigd door LyxKyo op 19-12-2005 17:00 ]

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Wie weet waar ik een adaptertje kan hopen zodat ik het Mini-SD kaartje in mijn SD-card reader kan steken? Hij hoort normaal gesproken meegeleverd te worden met je Mini-SD kaart maar aangezien die dus meegeleverd is met de telefoon zat'ie er niet bij?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
SuperKneus schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:27:
[...]

Stel in je profiel van tweakers even in dat je 500 berichten per pagina wil zien en kijk dan even in deel 4, ik geloof dat ze het daar al een keer der over hebben gehad en dat het niet slim/mogelijk zou zijn om te doen wat jij wil
Heb ik gelezen ja, maar toch wil ik muziek luisteren via mijn bluetooth headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Hoe kan ik rechtstreeks via windows dingen op mijn extra sd Geheugen kaart zetten :)?

[ Voor 6% gewijzigd door bop op 19-12-2005 17:23 ]

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 15:38

Dentheman

Zie signature

FLeSH schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:23:
Hoe kan ik rechtstreeks via windows dingen op mijn extra sd Geheugen kaart zetten :)?
Je gaat naar je mobiel: en dan naar storage card...en dan maar slepen :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Dentheman schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:30:
[...]

Je gaat naar je mobiel: en dan naar storage card...en dan maar slepen :)
haha ja, ik bedoelde via PC Windows :) (sorry was neit duidelijk, mijn fout :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Wat hij zegt klopt wel hoor.

Sluit je telefoon aan via de kabel of bluetooth
Start Active Sync
Geef eventueel je code in
Klik op verkennen
Klik op de bovenste folder : Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat
En kijk daar hebben we de storage card

Als je het helemaal zonder telefoon wil doen dan moet je even een card reader aanschaffen, sd kaart er in en slepen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

SuperKneus schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:48:
Wat hij zegt klopt wel hoor.

Sluit je telefoon aan via de kabel of bluetooth
Start Active Sync
Geef eventueel je code in
Klik op verkennen
Klik op de bovenste folder : Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat
En kijk daar hebben we de storage card

Als je het helemaal zonder telefoon wil doen dan moet je even een card reader aanschaffen, sd kaart er in en slepen maar
ohhh ja, haha, compleet gemist! (heb em sinds vanmiddag ;))

Bedankt eej :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb nog ff 2 vraagjes 1 kick ikj nog ff na omdat ik die vrijdag al gevraagd had.

Maar dit zijn ze dan:

Volgende week ga ik op vakantie, iemand enig idee hoe je GPRS ECHT uitzet ? omdat ik PIT heb en mijn telefoon nogal Connectlustig is :P kan t me veel geld kosten als t niet echt uitstaat.
En er was een post geplaats met een link naar themes e.d. en daar zag ik ook een opstartscreen voor Windows :) echt vet coolen ! maar werken deze ook op de MDA ?

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicknec schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:51:
[...]

@ brave_michel: Bevalt het goed die combinatie, en waar heb je m met je Telfort abbo gekocht? zou je er iets over kunnen vertellen. Ik zie dit nl als DE ideale situatie, alleen de prijs is anders.
Nicknec, ik had al een Telfort abonnement. Die heb ik sim-only verlengd (5,95 per maand) en daarbij een databundeltje van 5 mb gekocht (5 euro). Dat werkt perfect en is erg goedkoop, in tegenstelling tot de andere breedbandabonnementen. Het toestel heb ik los gekocht, simlock vrij, bij Central Point. Qua instellingen was het erg eenvoudig, alles werkte binnen een minuut. En: landelijke dekking! Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik weet niet hoe je gprs echt kan uit zetten, misschien de hack om hem altijd aan te zetten om te draaien?

Die windows schermen zijn idd cool. Die van pockethems.com kunnen direct op de vario gebruikt worden. Wil je het helemaal mooi doen dan zal je Wisbar Advance en de plugin Wisbar Advance Dektop op je vario moeten installeren. Dan is het namelijk mogelijk om dit te krijgen

Windows Mobile Vista

Ik heb het ook voor elkaar gekregen maar vond dat de vario te langzaam hierdoor werd. Ik hou het nu dus maar op de standaard theme's uit de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zekerste manier om te zorgen dat je geen gprs verbinding maakt is om je instellingen te saboteren lijkt me.
Ga naar start -> instellingen -> verbindingen -> verbindingen -> bestaande verbindingen beheren
Als het goed is staat daar maar een verbinding, die bewerk je dan, en verander de naam van het toegangspunt (accesspoint).
Je kunt natuurlijk ook alle verbindingen gewoon weg halen, maar dan moet je even noteren hoe alles stond (wat mogelijk meer werk is dan noteren wat je straks bij het toegangspunt terug moet zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 16-09 17:29
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:22:
Hallo mensen,

Ik heb nog ff 2 vraagjes 1 kick ikj nog ff na omdat ik die vrijdag al gevraagd had.

Maar dit zijn ze dan:

Volgende week ga ik op vakantie, iemand enig idee hoe je GPRS ECHT uitzet ? omdat ik PIT heb en mijn telefoon nogal Connectlustig is :P kan t me veel geld kosten als t niet echt uitstaat.
En er was een post geplaats met een link naar themes e.d. en daar zag ik ook een opstartscreen voor Windows :) echt vet coolen ! maar werken deze ook op de MDA ?

Bedankt !
Heej, ik ben net 3 dagen in londen geweest. wat ik gedaan heb is me instellingen verkloot. ga naar instellingen->verbindingen->verbindingen->geavenceerd->netwerk selecteren. heb er gewoon mijn isp van gemaakt. en geen isp ingesteld. hij kon gewoon geen verbinding krijgen. is in nl ook weer makkelijk terug te zetten

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:43:
[...]

Als je de enorme historie hier op GoT bekijkt over dit apparaatje, zie dat al heel veel mensen soortgelijke problemen hebben / hadden. Jouw probleem is exact aan mijn probleem al is tie bij mij op gelost. De oplossing:

Windows systeem uit zetten, kabeltjes aansluiten op Windows en Vario. Firewall uitschakelen (kijk op microsoft site voor de poorten die open moeten staan voor AS). Dan Vario resetten (stylus aan zijkant in gaatje proppen) en wachten tot Vario is opgestart. Dan PC opstarten (Vario is dus aangesloten op de PC, da's cruciaal!). AS ontdekt dat er iets is en gaat weer lang connecten. Ik heb hierna de Vario losgetrokken, maar ff wachten kan natuurlijk ook. Dan AS op de PC geinstrueerd te zoeken naar beschikbare poorten - hij vindt dan de USB. Vario weer aangesloten. Expliciet opdracht gegeven om te connecten, zowel op PC als op de Vario zelf. En zowaar... het werkt. Deze ingewikkelde procedure hoef je maar 1x te doen. Daarna gaat het syncen gewoon goed (tot een harde reset, waarna je weer deze procedure moet volgen).
Heb het bovenstaande gedaan. Meerdere malen maar hij sync nog steeds niet met outlook.
Heb ook nog verder terug gezocht en volgende geprobeerd
1. PC uitzetten
2. USB kabeltje aansluiten
3. Soft reset Vario
4. PC starten (als Vario is opgestart)
5. Active Sync verdomt het nog steeds
5. Weer soft reset Vario
6. Active Sync blijft het verdommen
7. USB kabeltje los getrokken. AS kapt er vrij snel mee. Daarna kabeltje er weer in en AS via menuutje weer aan het zoeken gezet. En voila, binnen de seconde vond ie m. Ook na rebooten enz.

Het rare is, dat als ik mijn MDA Compact aansluit dat deze het wel gewoon doet. Andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
heeft er iemand raad met volgend probleem want ik kom hier eigenlijk niet direkt iemand tegen met soortgelijke probs

heb miserie met mijn Qtek 9100 en tomtom
na ongeveer uur tot 1u20 loopt toestel vast als tomtom draait en moet ik softreset doen

ik heb al vanalles gedaan + tevens update tomtom maar steeds zelfde probleem

heb harde reset gedaan en enkel tomtom erop staan maar nougatbollen dus nog steeds vastlopen
heb nadat ik fix had met gpsmuis in veranda tomtom opgestart en gewoon laten liggen en na ongeveer uurken was toestel weer vastgelopen

ik heb nieuwe minisdkaartje van sandisk en Adapt 300 btmuis

Iemand een idee wat het kan zijn want heb er serieus wat geld moeten in investeren
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
niemand?
Jaspov schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:28:
Ik vraag me zelf af of ik kan instellen dat hij mail direct verzend. Hij hoeft niet continu mail op te halen om de accu te sparen maar als ik een mail maak mag die wel gelijk weg. Ik zie daar zo 1-2-3 geen optie voor, kan dat wel?[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik neem even dit van de startpost:
Nog een kleine toevoeging op deze tutorial. Mocht het installeren van het ttn.cab bestand je niet lukken op de hierboven beschreven wijze, voer dan de volgende stappen uit:

quote:
1) Installeer dit bestand op je HTC Wizard.

2) Kopieer de bestanden uit dit .cab bestand in de volgende folders, zich bevindende op de HTC Wizard zelf en niet op je geheugenkaart:

"Program Files\Navigator\data.chk"
"Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe"
"My Documents\TomTom\CurrentMap.dat" (Note: in dit bestand moet de locatie van je kaarten staan, bijvoorbeeld: "\StorageCard\Benelux-Map\")

3) Voer een soft reset uit.

4) Open nu het ttn.cab bestand.

----------------------------------------------------------
Ik krijg dus de ttn.cab fout.
Ik heb het bestand van punt 1 gedownload en wil dat installeren op de vario. Hij geeft echter de foutmelding dat het geen geldige pocketpc programma is en wil dus niet installeren.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Nicap schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:39:
Ik neem even dit van de startpost:
Nog een kleine toevoeging op deze tutorial. Mocht het installeren van het ttn.cab bestand je niet lukken op de hierboven beschreven wijze, voer dan de volgende stappen uit:

quote:
1) Installeer dit bestand op je HTC Wizard.

2) Kopieer de bestanden uit dit .cab bestand in de volgende folders, zich bevindende op de HTC Wizard zelf en niet op je geheugenkaart:

"Program Files\Navigator\data.chk"
"Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe"
"My Documents\TomTom\CurrentMap.dat" (Note: in dit bestand moet de locatie van je kaarten staan, bijvoorbeeld: "\StorageCard\Benelux-Map\")

3) Voer een soft reset uit.

4) Open nu het ttn.cab bestand.

----------------------------------------------------------
Ik krijg dus de ttn.cab fout.
Ik heb het bestand van punt 1 gedownload en wil dat installeren op de vario. Hij geeft echter de foutmelding dat het geen geldige pocketpc programma is en wil dus niet installeren.

Mis ik iets?
Ja je hebt de TomTom Mobile versie ipv de Pocket PC variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Vaag bugje?:

Als de mobiel is 'uitgeschakeld (stand-by)' omdat hij een tijdje niet is gebruikt, en ik klap het toetsenbord uit waarna ik op de power knop druk om em weer 'op te starten' krijg ik een fel wit scherm waarna hij totaal niet meer reageert en er een soft-reset nodig is.
(zonder het toetsenbord uit te klappen werkt alles wel goed)

Is dit een bekend probleem of een vage instelling vna me ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

BezurK schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:11:
Wie weet waar ik een adaptertje kan hopen zodat ik het Mini-SD kaartje in mijn SD-card reader kan steken? Hij hoort normaal gesproken meegeleverd te worden met je Mini-SD kaart maar aangezien die dus meegeleverd is met de telefoon zat'ie er niet bij?
Bekijk het bewaardoosjes nog es heel goed waar je gratis 512MB Mini-SD eruit hebt gehaald. Wat zie je daar?

....

Een adapter!
Als je Mini-SD koopt, zit er altijd Mini-SD -> SD adapter bij in de doos. Je kan het alsnog in normale SD gleuf van cardreader schuiven met de adapter. ;)

Hoe komt dat je 'm nog niet ziet staan? :o
FLeSH schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:15:
Als de mobiel is 'uitgeschakeld (stand-by)' omdat hij een tijdje niet is gebruikt, en ik klap het toetsenbord uit waarna ik op de power knop druk om em weer 'op te starten' krijg ik een fel wit scherm waarna hij totaal niet meer reageert en er een soft-reset nodig is.
Ja, als je net aanzet gaat ie snel naar landscape mode. Ik heb even hier gekeken: geen probleem. Er is inderdaad even wit scherm, maar de Today scherm bouwt daarna wel goed op.
Je hebt misschien niet compatibele programma's in je today staan. Niet alle proggies kunnen landscape mode aan, geloof ik. Er zijn nog niet zoveel WM5 compatibele proggies, zeker bijna niet op freeware gebied.

[ Voor 37% gewijzigd door MrDummy op 19-12-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Jerome! schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:56:
[...]

Ja je hebt de TomTom Mobile versie ipv de Pocket PC variant.
Ik bedoelde meer dat andere programma, waarmee je CAB files kan extracten en zo. Het is wel de juiste versie van TT. Die eerste zin van die tutorial klopt volgens mij niet. De cecabmngr kun je niet installeren op de Wizard/Vario. Op de PC wel, dus daarmee maar geprobeerd.

Heb TT er nu op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Zo, brando protector is binnen. Het is me gelukt zonder douche methode stofvrij en luchtvrij erop te plakken. Ik gebruik simpelweg mijn airduster voor.

Maar 1 ding ben ik niet zo happy. Hij is in lengte 1 mm te kort. Maar misschien moet het maar zo, anders is eraf pellen haast onmogelijke klusje.
Bovenaan is dus nog ruimte van ongeveer 1-1,5 mm over, omdat ik ene kant tegen de rand van scherm aandruk....
De breedte is wel goed. Precies genoeg.

De protector van T-Mobile heb ik eraf gehaald. Ik keek even of ie lijmplekken achterlaat. Dat blijkt nog mee te vallen (protector zit ongeveer 2 weken erop, niet zo lang dus) maar het maakt wel kleine sporen achter, alleen te zien in de lamplicht. Minimaal dus.
En als je Brado protector erover plakt, zie je bijna niets meer. Gelukkig maar.

Heb ff gereinigd met LCD vloeistof spray en wcpapier, dan vervolgens schoon en stofvrij blazen met airduster, en op instructies van Brando keurig bij korte kant begonnen en beschermvelletje nog niet helemaal eraf, wrijf ik rustig op.

In het begin voel ik mijn styles wel beetje "schuren" over de oppervlakte... voelt dus iets anders aan.
Maar dat verdwijnt vrij snel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
MrDummy schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:31:
[...]

Bekijk het bewaardoosjes nog es heel goed waar je gratis 512MB Mini-SD eruit hebt gehaald. Wat zie je daar?

....

Een adapter!
Als je Mini-SD koopt, zit er altijd Mini-SD -> SD adapter bij in de doos. Je kan het alsnog in normale SD gleuf van cardreader schuiven met de adapter. ;)

Hoe komt dat je 'm nog niet ziet staan? :o

[...]
Ik heb die doos compleet leeg gehaald wijsneus en hij zat er echt niet in hoor. Sterker nog, het geheugenkaartje zat al IN de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Dan zou ik eens naar de winkel terug gaan, want normaal wordt je miniSD in een opbergdoosje geleverd IN een adapter. en deze zat dacht ik zelfs nog in plastic. dus ik denk dat er iemand in de winkel je telefoon heeft bekeken/uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

BezurK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:03:
[...]

Ik heb die doos compleet leeg gehaald wijsneus en hij zat er echt niet in hoor. Sterker nog, het geheugenkaartje zat al IN de telefoon...
Hier een afbeelding van hoe T-Mobile hem geleverd heeft bij mij (let op het doosje met SD-Minikaartje)

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2060.JPG

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:07
murata schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:57:
is het iemand gelukt om mda vario aan de praat te krijgen met livebox van wanadoo via bluetooth.

hij zit mijn livebox wel maar connecten lukt niet
ik klik ook op het knopje 'reg' onderin het livebox.

elk hulp is wel welkom
Ik zit met hetzelfde probleem, elke hulp is herbij welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Rockafello schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:15:
Dan zou ik eens naar de winkel terug gaan, want normaal wordt je miniSD in een opbergdoosje geleverd IN een adapter. en deze zat dacht ik zelfs nog in plastic. dus ik denk dat er iemand in de winkel je telefoon heeft bekeken/uitgeprobeerd.
Nee, Mini-SD zit niet al in de adapter. Het bewaardoosje heeft Mini-SD en adapter naast elkaar.

Als er inderdaad Mini-SD in je MDA zit, dan is ie wellicht al gebruikt en geprobeerd.
Normaal zit er reeds een dummykaart in, gewoon stuk plastic kaartje om te voorkomen dat vuil erin komt. Dat is normaal bij nieuw MDA.

Foutje in elk geval. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Vreemd verhaal dit, bij mij zat er ook gewoon een stukje plastik in de foon. In het doosje van de mini sd kaart zat de kaart en de "mini-sd naar sd omvormer". Ik zou idd terug gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Wie kan mij helpen of herkent het probleem??

Ik gebruik sinds gisteren Orb op mijn Vario. Op zich werkt het allemaal redelijk, behalve één ding. Telkens als ik een lijst afspeel van bijv. één artiest of genre, stop het liedje na ongeveer één minuut en gaat hij verder met het volgende nummer. Zeer irritant. Hij doet het wel goed als ik alles per liedje apart afspeel.
Op het users forum van Orb hebben sommigen hetzelfde probleem, alleen kan ik nog geen oplsossing vinden.
Anyone? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
antipode schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:11:
Wie kan mij helpen of herkent het probleem??

Ik gebruik sinds gisteren Orb op mijn Vario. Op zich werkt het allemaal redelijk, behalve één ding. Telkens als ik een lijst afspeel van bijv. één artiest of genre, stop het liedje na ongeveer één minuut en gaat hij verder met het volgende nummer. Zeer irritant. Hij doet het wel goed als ik alles per liedje apart afspeel.
Op het users forum van Orb hebben sommigen hetzelfde probleem, alleen kan ik nog geen oplsossing vinden.
Anyone? :?
Zelfde probleem hier. Ik heb me gek gezocht naar de bron van het probleem, maar kan er niet de vinger achter krijgen. Superirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 10:57

QuasaR

One ring to rule them all

Nicap schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:34:
[...]

Ik bedoelde meer dat andere programma, waarmee je CAB files kan extracten en zo. Het is wel de juiste versie van TT. Die eerste zin van die tutorial klopt volgens mij niet. De cecabmngr kun je niet installeren op de Wizard/Vario. Op de PC wel, dus daarmee maar geprobeerd.

Heb TT er nu op staan.
Dat komt omdat de cecabmngr een windows programma is. Die installeer je dus gewoon op je PC, je pakt de bestanden uit op je PC en kopieert de .cab files naar je pocketpc. Op je pocketpc kun je dan de .cab bestanden uitvoeren.

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
MrDummy schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:29:
Zo, brando protector is binnen. Het is me gelukt zonder douche methode stofvrij en luchtvrij erop te plakken. Ik gebruik simpelweg mijn airduster voor.

Maar 1 ding ben ik niet zo happy. Hij is in lengte 1 mm te kort. Maar misschien moet het maar zo, anders is eraf pellen haast onmogelijke klusje.
Bovenaan is dus nog ruimte van ongeveer 1-1,5 mm over, omdat ik ene kant tegen de rand van scherm aandruk....
De breedte is wel goed. Precies genoeg.
Jah dat klopt, bij mij is de brando sceenprotector ook 1 mm te kort aan de onderkant, maar das een beetje me eige fout, aangezien ik het perongerluk bovenin eron heb geschoven*. mischien is dat bij jouw ook het geval geweest :P. Zet maar is de 2delayer die je erafhaalt voordat je gaat plakken op je scherm, en hij past precies :P

Ik had de zelfde vraag nog in deel 4 gelezen, maar naar mijn weten is daar geen antwoord opgekomen. Ik heb sins 2 weken Magic button op me MDA en het werkt echt perfect, maar soms telefooneer ik nog wel is met me MDA :P en dan kan ik de telefoon niet sluiten.. OOK als ik op dat Home huisje klik blijft het scherm op het telefoonscherm staan :(. best irritant.

[ Voor 17% gewijzigd door AngelusHD op 20-12-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:38:
[...]

Nicknec, ik had al een Telfort abonnement. Die heb ik sim-only verlengd (5,95 per maand) en daarbij een databundeltje van 5 mb gekocht (5 euro). Dat werkt perfect en is erg goedkoop, in tegenstelling tot de andere breedbandabonnementen. Het toestel heb ik los gekocht, simlock vrij, bij Central Point. Qua instellingen was het erg eenvoudig, alles werkte binnen een minuut. En: landelijke dekking! Tot nu toe ben ik erg tevreden.
goed om te horen! thnx. waar ik ook nog benieuwd naar ben is (vraag aan iedereen), het browsen, hoe gaat dat? is de browser "smart" genoeg?

ben erg benieuwd, ik sta nl op het punt om een qtek te kopen. alleen wil ik hierover graag nog wat meer info.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Het hierboven geconstateerde probleem met Orb heb ik ook. Ik wilde eerst nog vragen of andere mensen er ook last van hadden maar ben dit toen vergeten. Ik vraag me af of er uberhaupt wel mensen zijn waarbij hij een lijst geheel afspeelt. Het is ook erg jammer dat je niet kunt streamen via PocketMusic. ASX files koppelen aan PocketMusic heeft geen nut.
angelus20 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:52:
[...]

Ik had de zelfde vraag nog in deel 4 gelezen, maar naar mijn weten is daar geen antwoord opgekomen. Ik heb sins 2 weken Magic button op me MDA en het werkt echt perfect, maar soms telefooneer ik nog wel is met me MDA :P en dan kan ik de telefoon niet sluiten.. OOK als ik op dat Home huisje klik blijft het scherm op het telefoonscherm staan :(. best irritant.
Ik heb maar gewoon "Don't Show When Inactive" gekozen uit het pop up menu wanneer je je stylus ingedrukt houdt op het icoontje. Zo heb ik er in ieder geval geen last meer van.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicap schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:39:

In dat bestand staat bij mij: "& \StorageCard\Benelux-Map\"
Maarreh hij vindt bij mij de GPS niet: om de een of andere reden wil het ding de bluetooth compoorten (COM6 en COM7) niet herkennen in TT. Met GPSProxy nog even geprobeerd de COMpoorten om te routen maar die werkt niet met WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Rockafello schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:15:
Dat is vreemd want ik heb'm telefonisch direct bij Orange besteld en geleverd gekregen via postkoerier? Dan zou iemand'm bij het distributiecentrum ofzo open hebben moeten maken maar het zegel zat nog compleet intact op de doos. Dat check ik altijd voordat ik'm open maak... Productiefoutje dan ofzo? Wel kut iig want ik kan nu niks ff gauw op m'n kaartje zetten :(

Die dingen moet toch los te koop zijn ergens? Of ik moet gewoon een 512mb kaartje erbij kopen natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Dat je geen SD adapter hebt ligt aan orange. Een collega van mij heeft het ding ook bij orange gehaald en hij had er ook geen adapter bij. Na een hoop stennis schoppen kon hij er een bij de orange shop komen halen waar ze er 'toevallig nog een hadden liggen', maar volgens orange krijg je standaard dus geen adapter.
Blijft een beetje vreemd maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

ToMaSZ schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:47:
[...]

Zelfde probleem hier. Ik heb me gek gezocht naar de bron van het probleem, maar kan er niet de vinger achter krijgen. Superirritant.
Het hierboven geconstateerde probleem met Orb heb ik ook. Ik wilde eerst nog vragen of andere mensen er ook last van hadden maar ben dit toen vergeten. Ik vraag me af of er uberhaupt wel mensen zijn waarbij hij een lijst geheel afspeelt. Het is ook erg jammer dat je niet kunt streamen via PocketMusic. ASX files koppelen aan PocketMusic heeft geen nut.
In ieder geval fijn om te weten dat ik niet alleen sta. Wellicht dat er binnen afzienbare tijd een update voor uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
Wat kan je nou allemaal met die PIT bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
finraziel schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:03:
Dat je geen SD adapter hebt ligt aan orange. Een collega van mij heeft het ding ook bij orange gehaald en hij had er ook geen adapter bij. Na een hoop stennis schoppen kon hij er een bij de orange shop komen halen waar ze er 'toevallig nog een hadden liggen', maar volgens orange krijg je standaard dus geen adapter.
Blijft een beetje vreemd maar goed.
Ja dat is zeker vreemd. Ben tot nu toe altijd enorm tevreden geweest over Orange maar dit vind ik wel een tegenvaller. Wat moet ik nou met een SD-Mini kaartje als geen enkele cardreader die kan lezen zonder adapter? En als mac-gebruiker heb ik ook al niks aan USB (ActiveSync) of BT aangezien voor beiden nog geen drivers zijn voor WM5.0 :(

Gelukkig zijn de mensen van Mark/Space met hun Missing Sync hard bezig om WM5.0 ondersteuning in te bouwen... Dan daar maar op wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Als je toevallig WLAN hebt, dan kun je misschien zo bestanden op je wizard krijgen... als het tenminste met apple hetzelfde werkt als met windows, ik heb geen verstand van apple... Kun je samba shares gebruiken met apple?
Anyway, wat je kunt proberen is in de verkenner in het menu te kiezen voor pad openen -> nieuw pad, en daar dan de netwerk naam van je desktop computer invullen. In mijn geval vul ik dan \\finraziel in om op mijn windows XP bak uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
danda schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:45:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem, elke hulp is herbij welkom
heb weer van alles geprobeerd
dhcp staat aan
mijn livebox wordt herkend
kan code invoeren en voltooien maar daarna kan ik niet verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

murata schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:09:
[...]

heb weer van alles geprobeerd
dhcp staat aan
mijn livebox wordt herkend
kan code invoeren en voltooien maar daarna kan ik niet verbinden.
Geef je wlan kaart eens een vast IP-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
QuasaR schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:11:
[...]

Geef je wlan kaart eens een vast IP-adres.
het gaat hier om bluetooth.
hoe kan je dat een ip geven in vario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

murata schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:26:
[...]

het gaat hier om bluetooth.
hoe kan je dat een ip geven in vario
Een Livebox met bluetooth ?
Voor zover ik heb kunnen vinden heeft de Livebox wel wifi.

Je kunt je ip-adres op de volgende manier instellen.
Ga naar de Comm Manager (knopje links boven aan de zijkant van je MDA)
(Als wifi nog niet ingeschakeld is, doe dit dan)
Ga dan naar Instellingen -> Wifi instellingen.
Ga naar menu -> Netwerkkaarten
Klik op tabblad netwerkadapters
Klik dan op de SDIO WLAN Wireless Adapter

Hier kun je je ip-adres opgeven en de Nameservers.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
QuasaR schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:32:
[...]

Een Livebox met bluetooth ?
Voor zover ik heb kunnen vinden heeft de Livebox wel wifi.

Je kunt je ip-adres op de volgende manier instellen.
Ga naar de Comm Manager (knopje links boven aan de zijkant van je MDA)
(Als wifi nog niet ingeschakeld is, doe dit dan)
Ga dan naar Instellingen -> Wifi instellingen.
Ga naar menu -> Netwerkkaarten
Klik op tabblad netwerkadapters
Klik dan op de SDIO WLAN Wireless Adapter

Hier kun je je ip-adres opgeven en de Nameservers.

Suc6
wifi op de livebox is optineel.
maar bluetooth zit er gewoon gratis bij :)

heb nu de volgende situatie.
livebox wordt via bluetooth gevonden.
via verbindingen probeer ik nieuwe verbinding aan te maken
ik kies voor modemverbinding en dan kan ik kiezen voor bluetooth als modem
maar kan daarna geen nieuwe paar toevoegen
livebox wordt herkend maar na voltooien komt het niet in het lijstje te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag deze info op een andere site.

Wil je dat je GPRS verbinding na elke actie automatisch verbroken wordt? Geen probleem. Wil je dat je GPRS verbinding juist altijd aan blijft? Ook geen probleem. GB-SOFT heeft net een update uitgebracht voor haar gratis GPRS configuratie tool

linkk voor het tooltje.

http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm

BRON: pocketinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
finraziel schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:45:
Als je toevallig WLAN hebt, dan kun je misschien zo bestanden op je wizard krijgen... als het tenminste met apple hetzelfde werkt als met windows, ik heb geen verstand van apple... Kun je samba shares gebruiken met apple?
Anyway, wat je kunt proberen is in de verkenner in het menu te kiezen voor pad openen -> nieuw pad, en daar dan de netwerk naam van je desktop computer invullen. In mijn geval vul ik dan \\finraziel in om op mijn windows XP bak uit te komen.
Cool, ik wist niet dat WM5 dit ook kon? Uiteraard ondersteund apple gewoon SMB (in de vorm van "Windows File Sharing") dus dat moet lukken :D Ik ga het zo eens proberen!
Tot nu toe had ik het via een lokale HTTP server gedaan maar dat vind ik zo'n gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 06-09 16:41
murata schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:41:
[...]
heb nu de volgende situatie.
livebox wordt via bluetooth gevonden.
via verbindingen probeer ik nieuwe verbinding aan te maken
ik kies voor modemverbinding en dan kan ik kiezen voor bluetooth als modem
maar kan daarna geen nieuwe paar toevoegen
livebox wordt herkend maar na voltooien komt het niet in het lijstje te staan.
Hiervoor zal je bleutooth stack een PAN (personal area networking) verbinding moeten kunnen maken, met een modemverbinding red je het niet. Ik weet niet of de MDA dat ondersteunt, maar dat is waarschijnlijk de oorzaak van je connectieprobleem.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die een warez gerelateerde vraag stelt, de weg wijst naar of aanbiedt te mailen van warez krijgt onmiddelijk een OW.