HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.143 views sinds 30-01-2008

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:49:
Wat ben jij een irritand jong "leipe leidenaar" met je domme warez requests en je plaatjes die niet gelinkt mogen worden kun je beter wegblijven
Yup, ik had de vorrige keer ook al aangegeven dat zoiets niet de bedoeling was, maar volgens mij is deze duidelijk van de "breezah" generatie.

Is er trouwens ooit een fatsoenlijke ppc versie geweest van Doom?, Quake(2), Duke3d en Wolf3d heb ik al ngs zien komen, maar ik heb nog niemand echt gehoord over pocket doom. De pocket doom die ik weer ken is weer voor de symbian OS.

[ Voor 29% gewijzigd door Carel op 15-12-2005 18:12 ]

• brain150
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17
Dit is op 11 december ook al eens gevraagd, maar ik kon geen antwoord vinden en ik heb nu hetzelfde probleem: mijn vario komt niet meer voorbij het witte scherm met de 4 systeemversiedingetjes (na het in eerste instantie succesvol installeren van SPB pocket plus 3.0). Is er een manier om bijvoorbeeld in een veilige modus op te starten en de software weer te verwijderen?

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Die SPB pocket plus 3.0 heeft juist een Veilige modus die niet werkt op de Vario. Heb hetzelfde probleem gehad, ben ook nog geen andere optie tegengekomen dan een Hard-reset. Maar dat wil je juist niet, alle programma's instellingen en data weer kwijt. We blijven zoeken.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Als je internet explorer gebruikt, hoe kan je dan scrollen zonder het pennetje? Met de pijltjes kan je van link naar link springen maar dat gaat zo schokkerig dat ik dan vaak kwijt ben waar ik was ;-)

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Hebben jullie ook zulke problemen met streaming video op je MDA? Kies je op pocketpcmedia.nl De low quality stream, dan is het beeld en geluid bagger, maar als je de hoge kwaliteit kiest, dan schokt alles en is ie constant aan het bufferen.
Hier een howto om op hoge kwaliteit te streamen naar je MDA mbv ORB.
Deze methode is vooral geschikt voor media die altijd op hetzelfde adres uitzenden, zoals Journaal 24 van de NOS, RTL-7, CNN news channel en Talpa TV. Het idee is dat ORB een HIGH quality stream downsampled naar een stream die de MDA nog precies wel aankan.

00. Lees het eerst eventjes helemaal door, dan weet je wat er allemaal bij komt kijken.
01. Installeer de nieuwste VLC MediaPlayer
02. Installeer ORB op je desktop pc (WinXP SP2 aanbevolen!).
3a. Optioneel: Installeer het WMV3 codec pack van MS
3b: Optioneel: Installeer DScaler, bevat enige Encoders/Decoders. Ik betwijvel of het essentieel is, maar misschien heeft ORB ze nodig. (EDIT: Orb heeft ze niet nodig)
04. Creeër een accountje bij orb via het programma.
05. Ga naar http://www.pocketpcmedia.nl/ en zoek een stream op die je wil hebben.
06. Klik op de HIGH stream zodat deze in Windows Media Player opent.
07. In WMP, klik rechts op het playlist item en kies properties.
08. Copieeer de location door deze te selecteren en dan Control+C in te drukken.
09. Start VideoLan Player op.
10. View->Playlist
11. Manage->Add MRL
12. In het text vak bij "File": control+V de URL.-->Enter
13. Dubbelklik op het toegevoegde item. Als het goed is zie je nu 2 à 3 streams ontstaan (met mms:// ervoor).
14. klik rechts op de tweede stream (de eerste stream is reclame) en kies Info.
15. Kopieer de URL naar het klembord met Control+C.
16. Open een nieuwe internetbrowser (nog gewoon op je pc) en ga naar http://my.orb.com/.
17. Log in en klik onderin op Change Speed. Voer de snelheid in (250-300Kbps is het maximale wat mijn MDA aan kan, ik kies in ieder geval voor 280Kbps). Vink Remember Speed aan en klik op Change Speed.
18. Klik in de werkblak op TV.
19. Klik op Setup.
20. Klik op Custom Channels
21. Voer ChannelName in en plak de URL op het klembord in het vak "Stream URL".
22. Laat de rest maar onveranderd, want als ik daar aan lig te pielen, dan krijg ik een foutmelding tijdens het opslaan van het nieuwe TV station. Ook het editen van een kanaal resulteert in een foutmelding.
23. Klik op Save Changes.
24. Klik op Exit setup.
25. Kies My Custom Channels onder het tabblad TV, klik op je net toegevoegde stream en klik op de playbutton.
26. De eerste keer kan resulteren in een foutmelding dat het bestand niet kan worden gevonden. Schakel eventjes je Firewall uit en probeer het nog een keertje, bij mij kostte het bij sommige TV zenders twee pogingen voordat WMP ging bufferen. Ook het opnieuw opstarten van ORB kan nuttig zijn. Merk op dat het bufferen langer duurt dan normaal. ORB is namelijk on the fly bezig met het re-encoden van de HIGH quality stream.
27. Werkt het naar behoren? Hang dan je MDA in het WIFI netwerk of hang'm aan de ActiveSync (Via AS kan je namelijk internetten op je MDA).
28. Log op je MDA in op my.orb.com, stel voor je MDA ook de snelheid in op iets van 280Kbps, en zoek je net toegevoegde TV zender op. Klik op de playbutton en als het goed is werkt je stream. Nu kan je bijvoorbeeld het NOS journaal Fullscreen bekijken op goede kwaliteit! (Werkt het niet in 1 x, probeer het dan nog een tweede keer, WMP is wat wispelturig).
29. Klaar!

Noot 1:
Stottert het allemaal wat teveel op je MDA? Zet alle andere achtergrondprogramma's uit.
Verder heb ik in WMP op m'n MDA het volgende ingesteld:
1. Videobestand op volledig scherm: Altijd
2. Snelheid ineternet verbinding: Mobiele telefoon, 384kbps. (Zou ook hoger moeten kunnen, maar geen zin om te proberen:P)
3. Verbindingssnelheid detecteren: Uit.
In het begin, als ik net zit te kijken, heb ik soms last van "lage stemmen", vrouwen klinken als mannen. Ook loopt het geluid eventjes niet in-sync. Bij mij verdwijnt dit echter na ongeveer een halve minuut kijken.
[EDIT]Ik moest opnieuw mijn XVID decoder installeren om ORB weer XVIDs te laten streamen die al lokaal op de PC staan.

Noot 2:
Hierbij enige streams, zodat je de stappen 5 tot en met 14 kan overslaan:
1. CNN News: mms://wmlive.bbc.net.uk/wms/news/heads_bb_s1
2. NOS Journaal 24: mms://livemedia.omroep.nl/vpro5-bb
3. RTL-7: mms://217.118.160.41:80/rtlzbroad/
4. Talpa TV: mms://streamers.at.sara.garnierprojects.com/talpastream1

Gaarne feedback op de tutorial, heb zo volledig mogelijk geprobeerd te zijn, maar er kan een foutje in zijn geslopen.
Eggy, zodra iemand dit ook heeft geprobeerd en heeft bevestigd dat het werkt, is dit misschien ook iets voor de OP?

[ Voor 5% gewijzigd door Bebob_NL op 16-12-2005 00:57 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:49:
Wat ben jij een irritand jong "leipe leidenaar" met je domme warez requests en je plaatjes die niet gelinkt mogen worden kun je beter wegblijven
Carel schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:08:
[...]

Yup, ik had de vorrige keer ook al aangegeven dat zoiets niet de bedoeling was, maar volgens mij is deze duidelijk van de "breezah" generatie.
Vind dit wel een beetje kort door de bocht jongens. Meneer is druk bezig in Leiden geweest, heeft voor mensen die daar behoefte aan hebben een mooi kaartje gemaakt. Dat het dan toevallig niet werkt is lullig maar hoeft niet zo afgekraakt te worden.
Ik lees verder nergens dat dit over de gekraakte versie van simsity gaat. Als het om een demo gaat dan zie ik het probleem niet om het hier te vragen.

[ Voor 34% gewijzigd door SuperKneus op 15-12-2005 19:41 ]

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik ben laatst aan het klooien geweest met de camera van mijn mda vario. Nu is mij opgevallen dat bij het inschakelen van de nachtstand er telkens op dezelfde plek blauwe pixels komen op de genomen foto. Zijn er meer mensen die dit hebben?? Ben namelijk benieuwd of dit een defect aan mijn camera is :?

Voorbeeld foto's:

Orginele foto:
http://tinypic.com/ina4jm.jpg

Ingezoomd op 2 van de blauwe pixels:
http://tinypic.com/ina4qr.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door DeOS op 15-12-2005 21:42 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Verwijderd

Hallo mensen !!

Simcity is van de volgende leverancier :

http://www.clubzio.com/eng/index.asp

Voor de mensen die me gemaild hebben, je krijgt z.s.m. mailtje terug met goed nieuws :) (drukdrukdruk hier :) , net ff hard reset gehad :))

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:15
Appie_NL schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:33:
----------streamverhaal-------------
Ik heb het ff uitgeprobeerd en het geluid is in ieder geval perfect!
Ik heb echter 1 probleem: ik heb geen beeld :S
Dus als je hiervoor ook een oplossing kan geven vind ik het echt geweldig!!

Edit: probleem lag bij mezelf.. opgelost dus!! top _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Jorco op 15-12-2005 20:58 ]

PSN ID = Jorco

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:36:
hier onze bevindingen van het vossen in de leidse binnenstad met de Vario
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/4926/grotefoto4h747evv4ke.th.jpg
duidelijk hoor
Niet om je nou compleet af te zeiken.. Maar denk eerst even na wat je zal vragen of typen als antwoord! Dan krijg je niet meer zulk soort reacties! Hardstikke tof dat je dat kaartje hebt
gemaakt... Maar een proggie in de startpost is al duidelijker als het kaartje wat jij hebt gemaakt.

Goeddd, nu weer ff ontopic..

Als je naar: Start --> Instellingen --> Systeem, gaat dan staat er een icoontje opslag wissen. Als ik dat doe, welke opslag gaat dan allemaal verloren? Alle bestanden en contactpersonen... Kan iemand mij dat vertellen? Ben in het begin namelijk zo stom geweest om alles op mun telefoongeheugen op te slaan ipv op memory card.. Kheb dus continue de telefoon vol :(

[ Voor 51% gewijzigd door Korakal op 15-12-2005 22:19 ]

• SuperKneus
Ik geloof dat ik hier eens heb gelezen dat dat een soort van snelle manier is om een hard reset uit te voeren dus ik denk dat er aardig wat verloren gaat. Helemaal zeker weten doe ik het niet.

• Bebob_NL
DT-PiSanG schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:47:
[...]

Ik heb het ff uitgeprobeerd en het geluid is in ieder geval perfect!
Ik heb echter 1 probleem: ik heb geen beeld :S
Dus als je hiervoor ook een oplossing kan geven vind ik het echt geweldig!!

Edit: probleem lag bij mezelf.. opgelost dus!! top _/-\o_
Great to hear!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• jaspov
net ook wat zitten spelen met TCMP. Mooi pakket. Als ik het keyboard uitschuif pakt hij ook keurig videos overdwars. Als ik dan kies voor full screen dan gooit ie het beeld echter ondersteboven. Hoe pas ik dat aan?

had ook nog een andere vraag open staan een stuk boven het gevloek:
Jaspov schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:03:
Als je internet explorer gebruikt, hoe kan je dan scrollen zonder het pennetje? Met de pijltjes kan je van link naar link springen maar dat gaat zo schokkerig dat ik dan vaak kwijt ben waar ik was ;-)

• Bebob_NL
Jaspov schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:15:
net ook wat zitten spelen met TCMP. Mooi pakket. Als ik het keyboard uitschuif pakt hij ook keurig videos overdwars. Als ik dan kies voor full screen dan gooit ie het beeld echter ondersteboven. Hoe pas ik dat aan?

had ook nog een andere vraag open staan een stuk boven het gevloek:

[...]
Hij gaat idd van link naar link, maar als er geen nieuwe link in de buurt bent dan krijgt ie de werking van een page-up/down. Gewoon tot het einde lezen en dan op beneden drukken, gaat ie precies een pagina naar beneden.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Je kunt sowieso de spatiebalk gebruiken om te scrollen, deze gebruik ik althans. Verder dacht ik ook gelezen te hebben op HowardForums dat er een manier was je d-pad te binden aan het scrollen, ik weet dit echter alles behalve zeker.

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 15-12-2005 22:29 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 11:52
Ik heb hier een leuk probleem... SInds vanmiddag deden mijn proggie,s het niet meer... Wat bleek... Geheugenkaart leeg! maar als ik nu bij geheugen kijk dan geeft deze nog wel aan dat er 300nogwat MB gebruikt is van de 512... Dus de data staat er nog wel op. Ik kan er alleen niet meer bij komen. Ga zo maar eens een harde reset uitvoeren. Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen...

Maare vraagje, hoe formatteer ik de kaart vanuit de wizard? Heb geen cardreader voor Mini-SD...

(het laatst door mij geinstalleerde proggie is VLC player beta.... Dat was gisteravond. Vanochtend stond alles er nog op, maar je weet maar nooit. Kijk dus uit met de installatie van VLC)

[ Voor 17% gewijzigd door 2xdehelft op 15-12-2005 23:26 ]

• Bebob_NL
2xdehelft schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:24:
Ik heb hier een leuk probleem... SInds vanmiddag deden mijn proggie,s het niet meer... Wat bleek... Geheugenkaart leeg! maar als ik nu bij geheugen kijk dan geeft deze nog wel aan dat er 300nogwat MB gebruikt is van de 512... Dus de data staat er nog wel op. Ik kan er alleen niet meer bij komen. Ga zo maar eens een harde reset uitvoeren. Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen...

Maare vraagje, hoe formatteer ik de kaart vanuit de wizard? Heb geen cardreader voor Mini-SD...

(het laatst door mij geinstalleerde proggie is VLC player beta.... Dat was gisteravond. Vanochtend stond alles er nog op, maar je weet maar nooit. Kijk dus uit met de installatie van VLC)
Hmmz, hard-reset zal weinig uithalen ben ik bang. Heb hier VLC geprobeerd, die deed het niet, maar liet mijn Vario ook niet crashen. Er zit waarschijnlijk een corrupt bestand op je memory card en zover ik weet is de enige manier om 'm weer in leven te krijgen: een format of mbv een cardreader het corrupte bestand weghalen (meestal het laatst weggeschreven bestand, zoals bijvoorbeeld een foto of een bestand van VLC....). Met Resco File Explorer (zie OP) zou je je Storage Card moeten kunnen formatteren vanaf je Vario, mits deze nog steeds herkent wordt door MS Mobile.
[Edit=typo]

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zow... Pocket Artist 3.2 legaal registreerd voor een lekker laag prijs. Na wat testen bevalt de programma uitstekend en kent veel overeenkomsten met Photoshop. Wie met Photoshop werkt, zal weinig moeite hebben met PA.
(Heb ook Photogenics geprobeerd. Heel soepel in gebruik en goede interface, maar de layersysteem kan ik nog niet mee omgaan, ook niet zonder manual. Photogenics maakt wel indrukwekkende effects. Kies toch voor simpele eenvoud van PA.)

Mobile Atelier / Mobile Pencil zijn wel gratis, maar het gemis aan voldoende layers en geen undo functie is een groot gemis. Atelier is beste en enige met 3 layers en smooth lijnen, maar wordt niet meer verder gemaakt. Jammer. Helaas is MA en MP niet compatibel met WM5. Bij klikken op option of programma instellingen crasht de programma en dan gaat je werk verloren.

Verder ook al Brando protectors besteld... bij GPSPlaza.nl. Geen verzendkosten erbij nog wel. Twee stuks is wel genoeg, eentje is als reserve voor stommiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strietboy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 17:13
Ik heb hier ook hetzelfde op mijn Vario.
Krijg het heen en weer van die meldingen van mensen die online komen op MSN of tegen je praten.
Heb mijn msn hele dag open staan maar wil niet steeds dat me tel gaat trillen als er iemand online komt. De *.cab file staat erop en dingen staan allemaal uit, maar toch trilt dat ding nog en maakt die geluid??? 8)7

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 12:42
Ik zie toevallig net hoeveel brando durft te vragen voor die 2,5 naar 3,5 inch converter.
Voor het geval sommige mensen het niet weten (dus knowitalls mogen hun commentaar voor zich houden), je kunt bij een electronica zaakje voor heel weinig een simpele converter halen die het prima doet. Ik heb de mijne voor 70 cent bij grootaers in Maastricht gehaald, hier te zien op de plug van mijn sennheiser oordopjes geprikt.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pepijn1/screens/IMAGE_00001.jpg
Hij steekt inderdaad wat meer uit maar het scheelt wel €18,30...
(btw foto is met MDA vario gemaakt, kan em helaas even niet bewerken of resizen vanwege afwezigheid van software daarvoor...)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 11:52
Appie_NL schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:47:
[...]

Hmmz, hard-reset zal weinig uithalen ben ik bang. Heb hier VLC geprobeerd, die deed het niet, maar liet mijn Vario ook niet crashen. Er zit waarschijnlijk een corrupt bestand op je memory card en zover ik weet is de enige manier om 'm weer in leven te krijgen: een format of mbv een cardreader het corrupte bestand weghalen (meestal het laatst weggeschreven bestand, zoals bijvoorbeeld een foto of een bestand van VLC....). Met Resco File Explorer (zie OP) zou je je Storage Card moeten kunnen formatteren vanaf je Vario, mits deze nog steeds herkent word door MS Mobile.
Heb idd een hard reset uitgevoerd.... en daarna de kaart geformatteerd met resco. Nu kan ik alles weer van voor af aan er op gaan zetten... :'( Maar het houd je van de straat he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
finraziel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:39:
Ik zie toevallig net hoeveel brando durft te vragen voor die 2,5 naar 3,5 inch converter.
Voor het geval sommige mensen het niet weten (dus knowitalls mogen hun commentaar voor zich houden), je kunt bij een electronica zaakje voor heel weinig een simpele converter halen die het prima doet. Ik heb de mijne voor 70 cent bij grootaers in Maastricht gehaald, hier te zien op de plug van mijn sennheiser oordopjes geprikt.
[afbeelding]
Hij steekt inderdaad wat meer uit maar het scheelt wel €18,30...
(btw foto is met MDA vario gemaakt, kan em helaas even niet bewerken of resizen vanwege afwezigheid van software daarvoor...)
(Ik blijf maar posten vandaag ;)) Precies dezelfde converter heb ik ook, werkt perfect. Ik heb'm altijd in m'n portemonnee zitten, zodat ik'm altijd bij de hand heb en nooit los heb slingeren. Echt een aanrader voor als je in de trein een filmpje wil kijken zonder de rest van de coupé te storen! Meteen een goede reden om de bagger dopjes die zijn bijgeleverd in de diepste put te gooien >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha hoezo baggerdopjes ! RESPECT aan de dopjes van Qtek, ik had die dingen in de broekzak zitten en mijn ma die had een ijverige wasbui dus heeelemaal niet meer aan de zakkencontrole gedacht :P. Na de wasbeurt pakt ze die broek, voelt en denkt verhip ! haha bleek mijn wiredheadset van Qtek een hele wasbeurt meegedraaid te hebben. Nah ik eerst over de rooie maar na 'n paar uurtjes gewacht te hebben toch maar ff geprobeerd :) en ze doen t nu nog net zo mooi als dat ze gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Bedankt, ik ga er wat mee spelen. Iemand ook een idee hoe je in TCMP het beeld omdraait? is mooi breedbeeld, maar net op zijn kop tov het toetsenbord.

En kan je GOT ook openen op de Vario? Lukt me niet. Als ik hier zoek dan zijn er al aardig wat topics geweest over GOT op pda's maar ik ben nergens een oplossing tegengekomen.
Eggy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:28:
Je kunt sowieso de spatiebalk gebruiken om te scrollen, deze gebruik ik althans. Verder dacht ik ook gelezen te hebben op HowardForums dat er een manier was je d-pad te binden aan het scrollen, ik weet dit echter alles behalve zeker.

[ Voor 16% gewijzigd door jaspov op 16-12-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PnD schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:22:
Bestaat zoiets als wifinonum ook voor de PC/laptop? (krijg het niet gegoogled)

Ik heb wel wat programmaatjes gevonden die voor wireless netwerk scannen en zoveel mogelijk informatie geven, maar wat ik wil is zo een "radartje" zodat ik kan zien welke richting ik op moet om het signaal te versterken :)
NetStumbler is volgens mij zowel voor PPC als vaste machines te vinden.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:40:
Heeft iemand de Win XP drivers voor de Qtek 9100 ergens staan? Of zijn deze ergens te downloaden?

Ik heb mijn lader niet bijdehand, alleen een PC en USB kabel. Ik kan niet mijn IMEI checken en vandaar niet registreren op qtek.nl voor support. Ik kan mijn 9100 niet opladen via USB, omdat ik eerst de driver moet installeren...

Die drivers moeten toch wel ergens te downloaden zijn???
*#06#

Geeft ook je IMEI weer; gewoon intikken in je dialer.

Even een vraag van mijn kant (en heel simpel): wie heeft er een briljante site met gratis themes die zowel portrait als landscape er mooi uitzien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Jaspov schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:11:
Bedankt, ik ga er wat mee spelen. Iemand ook een idee hoe je in TCMP het beeld omdraait? is mooi breedbeeld, maar net op zijn kop tov het toetsenbord.

En kan je GOT ook openen op de Vario? Lukt me niet. Als ik hier zoek dan zijn er al aardig wat topics geweest over GOT op pda's maar ik ben nergens een oplossing tegengekomen.

[...]
Hier staat iets over in de startpost:p
Eggy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:35:
Een aantal websites kun je niet bezoeken op je Pocket PC. Hieronder valt het forum Gathering of Tweakers. Je kunt echter wel naar Skweezer.net gaan op je toestel. Op deze site kun je vervolgens gathering.tweakers.net invullen, wanneer je op ok drukt zal de website gecompresseerd worden naar PDA formaat.[...]
Maar om nou op zown klein schrempje alle topics af te zoeken heb ff de link van mun desktop gekopieerd in een word bestand en het word bestand op mun Vario gezet... Word bestand openen, link kopieeren, weer plakken in je skweezer.net browser en surfen maar!
En als je dan eenmaal op de GOT bent kun je RSS aanklikken...
Hoop dat dit het gewenste resultaat geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:40:
[...]
Even een vraag van mijn kant (en heel simpel): wie heeft er een briljante site met gratis themes die zowel portrait als landscape er mooi uitzien?
Dat wil ik ook wel weten, de theme's die ik van de site's uit de startpost heb gehaald zijn wel mooi in portrait maar niet in landscape. Ik vraag me wel af of het mogelijk is om dit goed te maken.

Ik ben ook nog een beetje aan het spelen met Wisbar Advance en de Wisbar Advance Desktop plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Is er een manier om je eigen geluiden aan events te hangen? Ik zie dat t-mobile de geluiden in c:\windows geplempt heeft, maar als ik daar geluiden bij zet, zie ik ze niet bij de rest van de geluiden staan.
Dus hoe kan ik aan mijn email/sms enz mijn eigen geluiden koppelen (ps in de map voor de ringtones werkt het ook niet), ik kan het geluid wel als ringtone instellen, zelfs zonder in de ringtone map te zetten gek genoeg.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SuperKneus schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:48:
[...]

Dat wil ik ook wel weten, de theme's die ik van de site's uit de startpost heb gehaald zijn wel mooi in portrait maar niet in landscape. Ik vraag me wel af of het mogelijk is om dit goed te maken.

Ik ben ook nog een beetje aan het spelen met Wisbar Advance en de Wisbar Advance Desktop plugin.
Er staan een aantal mooie/eenvoudige op www.buzzdev.net in de downloads-sectie. Wel even registreren als member; site heeft in ieder geval nog nooit spam verstuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie site die Buzzdev, heb ook een mooi splash/opstart scherm gezien, maar ik weet dat T-mobile een eigen heeft, kun je deze vervangen ja/ nee ? zou wel suprvet zijn :) een lekker chick ipv domme T-mobile blokjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik ben het een beetje kwijt met 5 threadversies van dit apparaat...

Ik heb mensen zien posten dat ze gebruik maken van PocketBtTools voor het syncen over bluetooth met active sync. Waarom heb je dat nodig? Ik sync over bluetooth zonder, en het was een redelijk eitje om het in te stellen...

Als je de juiste service van je compoter detecteert, en deze ook op de PPC aanvinkt + juiste uitgaande com poort van je PPC opgeeft binnen ActiveSync op je PC dan loopt het als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
@JaMaaT: thanks, ga ik proberen.

Ik ga er vanuit dat een lader op 220v sneller is dan usb, klopt dat? En weet iemand die dingen te vinden? Ik zie heel veel USB charge/sync kabels op alle bekende sites maar een 220v lader zoals is meegeleverd ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jaspov schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:47:

Ik ga er vanuit dat een lader op 220v sneller is dan usb, klopt dat? En weet iemand die dingen te vinden? Ik zie heel veel USB charge/sync kabels op alle bekende sites maar een 220v lader zoals is meegeleverd ben ik nog niet tegengekomen.
http://www.pdashop.nl/accessoire/18887/23

=> http://www.pdashop.nl/product/19504/18887/21 vind ik wel heel handig & schappelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Gmail heeft nu zelf ook een 'mobile' website in het leven geroepen om je gmail te kunnen benaderen via je mobiele apparaat. http://m.gmail.com . Ik vind het inlog scherm zelf niet echt 'mobiel vriendelijk', maarjah :). Vind het zelf toch wel een iets veiligere gedachte om bij gmail in te loggen dan bij gmailwireless....je weet maar nooit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:39:
[...]

Hier staat iets over in de startpost:p

[...]

Maar om nou op zown klein schrempje alle topics af te zoeken heb ff de link van mun desktop gekopieerd in een word bestand en het word bestand op mun Vario gezet... Word bestand openen, link kopieeren, weer plakken in je skweezer.net browser en surfen maar!
En als je dan eenmaal op de GOT bent kun je RSS aanklikken...
Hoop dat dit het gewenste resultaat geeft
Ik heb de url een keer in Skweezer ingetikt en toen dat draaide deze aan mijn favorieten toegevoegd, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:28:
[...]

Ik heb de url een keer in Skweezer ingetikt en toen dat draaide deze aan mijn favorieten toegevoegd, werkt prima.
Gelukkig kan je de zaak ook maile! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey394
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10-2023
DeOS schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:54:
Gmail heeft nu zelf ook een 'mobile' website in het leven geroepen om je gmail te kunnen benaderen via je mobiele apparaat. http://m.gmail.com . Ik vind het inlog scherm zelf niet echt 'mobiel vriendelijk', maarjah :). Vind het zelf toch wel een iets veiligere gedachte om bij gmail in te loggen dan bij gmailwireless....je weet maar nooit :/
Inderdaad, inlogscherm niet echt mobiel vriendelijk, maar verder... het werkt prima en de snelheid bij GPRS is acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

finraziel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 00:39:
Voor het geval sommige mensen het niet weten (dus knowitalls mogen hun commentaar voor zich houden), je kunt bij een electronica zaakje voor heel weinig een simpele converter halen die het prima doet. [..] Hij steekt inderdaad wat meer uit maar het scheelt wel €18,30...
Ze bestaan ja, maar niet geschikt voor headsets met microfoon. De 3e ring ontbreekt.

Volgens mij hebben Brando adapters wel 3e ring erin zodat microfoon ook erdoorheen kan. Of niet?

-----
Kan niet resizen?
Try deze programma: http://www.pocketpcfreeware.com/en/index.php?soft=877
of nog betere:
http://www.pocketpcfreeware.com/en/index.php?soft=368
(klik op Engelse vlag boven voor Engelse taal)

Nou hoef je niet meer klagen en resize ze maar!

=========
Ik heb poging gedaan om Japanse fonts zichtbaar te maken op mijn MDA. Dat lukt gedeeltelijk: alleen in Word kan ik wel kiezen, maar niet goed zichtbaar in Internet Explorer, ook ondanks font linking.
Ik heb instructies gevolgd van MSDN site, maar het gaat nog niet.

Ik heb hier wat uitgetikt: http://mrdummy.net/htc-guide/index.php/Fonts_en_talen

Weet iemand misschien een oplossing voor mijn poging om tekens in IE correct te kunnen weergeven als ik op b.v. Japanse sites bezoek? Alvast dank.

====
Edit:
MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:40:
[...]

NetStumbler is volgens mij zowel voor PPC als vaste machines te vinden.
Ministumbler ja. Programma draait, maar heeft verkeerde com poort keuzes in instellingen. Kortom, niks aan. (WM5 heeft alleen com6 en 7) Maar WiFiFoFom werkt wel en GPS config kan correct ingesteld worden (com6 kan ik kiezen). Andere programma's zijn er niet.

[ Voor 14% gewijzigd door MrDummy op 16-12-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:46:
Hallo mensen !!

Simcity is van de volgende leverancier :

http://www.clubzio.com/eng/index.asp

Voor de mensen die me gemaild hebben, je krijgt z.s.m. mailtje terug met goed nieuws :) (drukdrukdruk hier :) , net ff hard reset gehad :))
Ik kan het spel nergens vinden...weet iemand waar het te downloaden is? (een trail?)

Modbreak:Hoop voor je dat je hier echt een trail versie bedoelt en niets suggestiefs

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:En dat mag dus niet!

[ Voor 84% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Modbreak:En dat mag dus niet!

[ Voor 85% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Zinloze reply

[ Voor 83% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Nog veel zinlozer en illegaal/warez

[ Voor 89% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:10:
nee is geen trial zal ik je de link voor de volledige versie mailen ?
O M G
spoiler:
He does it again! Leidenaar voor de zoveelste keer... DIT MAG NIET!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeey JaMaaT wat heb jij dan ik doe niks illegaals ofzow hier dus loop niet te zeiken

Modbreak:Niet denk je? Zie uw mailbox in 15 minuten.

[ Voor 30% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09
wat is de beste freeware simpele rekenmachine?

is het mogelijk oom de normale dialer groter te maken of in contacts te browser met pijltje omhoog en naar beneden.. zodat je makkeijker iemand kan bellen/.. mat geheel andere dialsoftwar wel maar die duren zo lang met opstarten.. kweetniet of de normale dial aangepast kan worden..

en bestaat er al een tooltje wat temp files/ unused files/en ongeldige reg keys en snelkoppelingen verwijderd?

alvast bedankt

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Dank, maar ik had voor een 220v naar mini-usb een lagere prijs in gedachten. Het is vrij standaard dus kan nooit veel kosten volgens mij. Dat ik dan geen cradle heb vind ik minder interessant. Dus als iemand nog iets weet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:48:
heeey JaMaaT wat heb jij dan ik doe niks illegaals ofzow hier dus loop niet te zeiken
Ik heb gevoel dat jij risico loopt om gebanned te worden van de forum.

Regels zijn er op forum. Als SimCity niet gratis beschikbaar is, dan ook al is er losse PocketPC versie, dan nog mag je niet verspreiden. Je bent dan illegaal bezig.

Het zijn gewoon regels. Tweakers.net en GoT forum zijn openbare plaatsen waar iedereen erbij kan, en ze hebben bedrijven en zelfs Microsoft die wat producten geven aan hen. Stel je voor dat iedereen link mag plaatsen naar warez, dan moet Tweakers.net GoT forum afstoten, of het loopt inkomsten mis van bedrijven in software. Ze betalen niet voor site die illegale zaken toelaten.

Het kan dus niet.
Jaspov schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:13:
Dank, maar ik had voor een 220v naar mini-usb een lagere prijs in gedachten. Het is vrij standaard dus kan nooit veel kosten volgens mij. Dat ik dan geen cradle heb vind ik minder interessant. Dus als iemand nog iets weet :-)
[...]
Welk prijs? Is 11 Euro soms te duur voor je voor een USB 220V lader? Ik vind het best wel oke.
De USB cradle kost 24 Euro of zo. Te zien op o.a. GPSplaza.nl bij Laders/kabels. Kies Qtek 9100 als voorbeeld. Wel vragen of cradle inclusief voeding is, zoals op foto te zien is.

[ Voor 28% gewijzigd door MrDummy op 16-12-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jaspov schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:13:

[...]
Even ter info; je wil dus eigenlijk een 2e standaard-lader?

If so; het is nog even ver weg, maar eind januari gok ik dat je de mijne wel kan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef hier iig geen links dus wat ik hier niet post is ook niet illegaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Jaspov schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:47:

Ik vind dat die usb kabel al verdomde snelkan laden(voor een 1250 mAh), ik vermoed dus daarom ook niet dat het meteen 230v adapter veel beter zou kunnen gaan. Vergeet trouwens ook niet dat de accu zelfs ook een restrictie heeft qua laadtijd, omdat ie anders sneller stuk zou kunnen gaan/overhit en minder capacitiet als gevolg zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:21:
Nee, dat klopt. Maar je zit wel openbaar te roepen "Wie wil ook? Mail me!", wat ook niet moet. Het is beter om zulke dingen buiten de forum te doen, en niet deze forum te gebruiken als uitwisselplek of communicatie. Link of geen link, openbaar aanbieden en uitnodigen werkt bijna hetzelfde, maar dan indirect. :X

Genoeg offtopic geblaat... ik ben geen moderator, maar ik waarschuw wel even (sorry forgive me, mods)...

Ik hoop nog steeds op oplossing op correct weergeven van Japanse tekens in browser :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00

RayNbow

Kirika <3

MrDummy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:25:
[...]
Ik hoop nog steeds op oplossing op correct weergeven van Japanse tekens in browser :9~
Installing Japanese Support On The iPAQ
(geen idee of dit werkt voor WM5)

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 16-12-2005 17:59 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Japanse input heb ik al gezien, maar ik zie nog nergens duidelijke instructies voor Internet Explorer. :|
Daar ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

MrDummy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:04:
[...]

Japanse input heb ik al gezien, maar ik zie nog nergens duidelijke instructies voor Internet Explorer. :|
Daar ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen.
Hmm, http://www.declan-software.com/japanese_ppc/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Subtiel kickje.....niemand die dit even kan testen voor me of bekend voor komt?
DeOS schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:29:
Ik ben laatst aan het klooien geweest met de camera van mijn mda vario. Nu is mij opgevallen dat bij het inschakelen van de nachtstand er telkens op dezelfde plek blauwe pixels komen op de genomen foto. Zijn er meer mensen die dit hebben?? Ben namelijk benieuwd of dit een defect aan mijn camera is :?

Voorbeeld foto's:

Orginele foto:
http://tinypic.com/ina4jm.jpg

Ingezoomd op 2 van de blauwe pixels:
http://tinypic.com/ina4qr.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 16-12-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
DeOS schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:17:

[...]
Nee, lijkt op dooie sub pixels(in de je cam), ik heb ze daar volgens mij niet. Misschien zie je ze idd alleen goed met zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Carel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:51:
[...]

Nee, lijkt op dooie sub pixels(in de je cam), ik heb ze daar volgens mij niet. Misschien zie je ze idd alleen goed met zwart?
Het is puur alleen als ik de nachtstand gebruik. Bij 'normale' foto's zijn de blauwe pixels niet aanwezig, dat vind ik het vreemde. Weet iemand ook wat de camera precies anders doet in nachtstand?

[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 16-12-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:21:
Aanbieden te mailen of met tekst uitleggen waar te vinden zonder te linken is net zo goed niet toegestaan.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

[...]
Nooit last van in normale stand? Maak es schot op grijs plaatje, maar laat hem niet in nachtstand komen. In grijs plaatje mag je geen kleurvlekken zien.

In nachtstand wordt de camera sensor iets versterkt (boost) en dat heeft meer kans op pixelfouten.
Als je enorme gloeiende punten van krijgt in bijna volledige duisternis, dan heeft je sensor minder goede sensorpunten die verkeerd signaal afgeven bij boost.

Als je ook fouten ziet in normale stand, dan is je sensor pixeldefect. Maar ik geloof niet gauw dat ze camera omruilen vanwege camera. De touchscreen is belangrijker.

Ik heb zelf even geprobeerd. Zag net 1 klein blauwe pixel rechtsonder. Die is gelukkig niet storend, maar als bij jouw zo heftig opgloeit.... Weet je zeker dat je niet op LEDs richt? Bij lichtbronnen in nachtstand gloeien ze natuurlijk meer op dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
DeOS schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:54:
[...]

Het is puur alleen als ik de nachtstand gebruik. Bij 'normale' foto's zijn de blauwe pixels niet aanwezig, dat vind ik het vreemde. Weet iemand ook wat de camera precies anders doet in nachtstand?
Zet hem dan eens geforceerd op dag stand en maak een foto met iets zwarts in de hoek ?

Bij nacht stand is de gevoeligheid hoger wat meer ruis oplevert, maardat zou random moeten zijn zeg maar.

[ Voor 15% gewijzigd door Carel op 16-12-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een OW

laat maar k weet het al

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Carel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:00:
[...]

Zet hem dan eens geforceerd op dag stand en maak een foto met iets zwarts in de hoek ?

Bij nacht stand is de gevoeligheid hoger wat meer ruis oplevert, maardat zou random moeten zijn zeg maar.
Net getest en geen blauwe pixels te zien :? (in dag stand) van een donker gebied.

Het treed ook alleen op met een resolutie van 640 480, lager treed het niet zo extreem op (vaste blauwe pixel op vaste plek).

En het treed alleen op als je een foto maakt van een erg donker gebied. Het vreemde blijft dat het geen random pixels zijn maar minimaal 2 vaste pixels op dezelfde plaats.

En nee ik heb geen foto van blauwe ledjes zitten maken 8)7 . Het is een foto van een blikje in een hele donkere omgeving.

[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 16-12-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien ook een werkende tool om de vario met Lotus Notes te synchroniseren? Tot nu toe lopen de trialversies van verschillende aanbieders alles behalve goed; en het zou verdomde handig zijn op mn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Dat heb ik gedaan, maar de IE browser is de enige die nog steeds in blokjes blijft weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

MrDummy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:17:
[...]

Dat heb ik gedaan, maar de IE browser is de enige die nog steeds in blokjes blijft weergeven.
Ik kan dit niet testen, maar deze pagina is misschien interessant: http://www.hpcfactor.com/support/cesd/s/0091.asp

En op deze pagina vond ik 't volgende:
Finally, you might need to change the default character set in Pocket Explorer to : Chinese Traditional (Big5) You do this in Pocket PC 2002 by choosing the following menu items: tools->options->advanced->default character set.

[ Voor 38% gewijzigd door RayNbow op 16-12-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal, Vandaag heb ik mijn vario ontvangen. Nu stuit ik gelijk op een probleem:

In kan niet synchroniseren met MS Office outlook 2003. Als ik in MS ActiveSync scherm op status klik na een synchornisatie dan geeft die aan:

[ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad.
Ondersteuningscode:850100140}

Nu heb ik gelezen dat er problemen zijn met ActiveSync.. net als bij mij.
- Ik heb de firewall uit staan
- Ik heb de connections gecheckt en die staan net als op de pagina van MS,
- Ik heb zowel met cradle en met kabel geprobeerd.
- Ik heb het met zowel ActiveSync 4.0 als ActiveSync 4.1 geprobeerd (met soft resets ertussen)

Niets werkt, hoe kan ik dit op te lossen???

Thanks
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter, die code is met allerlei problemen en tips geassocieerd. Eentje die me te binnen schiet is het opnieuw installeren van Outlook op je pc. Of de 'repair' optie gebruiken. Dat schijnt het bij sommige mensen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:10:
Weet iemand misschien ook een werkende tool om de vario met Lotus Notes te synchroniseren? Tot nu toe lopen de trialversies van verschillende aanbieders alles behalve goed; en het zou verdomde handig zijn op mn werk
Op "my yahoo" gebruiken ze Intellisync om te synchroniseren met whatever. Ik heb het gebruikt om mijn data vanaf m'n palm te syncen naar Yahoo en daarna de data van Yahoo naar mijn Vario te syncen. Ging perfect. Ongetwijfeld is de Yahoo Intellisync software gepatched, maar de originele Intellisync software (www.intellisync.com) lijkt te kunnen wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het contactpersonen boek op de Vario kun je prima een fotootje opnemen bij een kontakt. Als je daarna sync't met Outlook, dan blijft het fotootje behouden. Maar... als je daarna in Outlook een wijziging doorvoert in het betreffende record en je synct het record terug naar de Vario, dan is het fotootje pleite. Kennelijk ondersteunt Outlook deze functionaliteit niet? Iemand bij wie dit wel correct werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen simmanager bij progams help please??? :(
BEDANKT HEB HET VOOR ELKAAR

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Skapoentje,

Ga naar start en dan naar contacpersonen.
Daar vindt je dan je contact en de simmanager.
De link verwijst door naar een map.

Als een T-Mobile versie heb dan staat er op het Today scherm een balk met 5 icoontjes
De eerste van links is het T-Zones icoon en het tweede is contactpersonen.
Dan kom je in dezelfde map.

Succes ;)

Groetjes Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
[...]
Ik zie alleen dergelijke pixels in preview mode op het scherm van m'n Vario zelf, zodra de foto in nachtstand geschoten is zijn de blauwe pixels als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik kan wel alleen foto's maken in 640x480 in de nachtstand, op 1MP krijg ik een foutmelding. Zover ik had begrepen is dat een bug in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:13:
In het contactpersonen boek op de Vario kun je prima een fotootje opnemen bij een kontakt. Als je daarna sync't met Outlook, dan blijft het fotootje behouden. Maar... als je daarna in Outlook een wijziging doorvoert in het betreffende record en je synct het record terug naar de Vario, dan is het fotootje pleite. Kennelijk ondersteunt Outlook deze functionaliteit niet? Iemand bij wie dit wel correct werkt?
Bij mij werkt dit wel goed, de foto komt zelfs bij mij in Outlook te staan. Ik moet wel toegeven dat ik Outlook in combinatie met Exchange SP2 gebruik.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Goed mijn vario-tje draait inmiddels ook. Heb ook het GPRS abbo-tje van T-mobile afgesloten, mijn enige probleem is dat ik geen mail kan versturen hij geeft een time-out als uitgaande mailserver heb ik staan smtp.grps.t-mobile.nl ook heb ik smtp.t-mobile.nl geprobeerd beide geven dus de time-out.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Jaspov schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:11:
[...]
opties -> orientatie -> linkshandig aanvinken...
Er vanuit gaande dat je TCPMP bedoelt, want TCMP is volgens mij de desktop variant.
MrDummy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:05:
[...]

Ze bestaan ja, maar niet geschikt voor headsets met microfoon. De 3e ring ontbreekt.

Volgens mij hebben Brando adapters wel 3e ring erin zodat microfoon ook erdoorheen kan. Of niet?
Niet dus, als je de link volgt naar die webshop staat er expliciet bij dat ze niet geschikt zijn voor headsets:
Een speciale converter die 2,5 mm stereo jack-plug (male) output omzet naar stereo 3,5 mm jack-plug output (female). Door de bouw van de kabel komt er geen enorme plug op de uitgang van uw Smartphone of PDA.

Let op dat deze plug bij het gebruik met een Smartphone enkel geschikt is om muziek te luisteren en niet om gesprekken te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Voor de mensen die gmail mobiel ontdekt hebben... realiseren jullie je dat je ook gewoon de mail client in de wizard kunt instellen om de pop en smtp servers van gmail te gebruiken? :?
Die site blijft natuurlijk wel altijd handig als je in oude mail wil zoeken of zo, maar om nieuwe mail binnen te krijgen is het niet het slimste lijkt me. Mijn vario checkt gewoon elke 15 minuten op nieuwe gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsdegrave
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2024
Mijn MDA Vario komt aankomende week binnen,
Is er toevallig iemand die ervaring heeft met Groupwise 7 Synchronisatie en de vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Appie_NL schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:14:
[...]

Ik zie alleen dergelijke pixels in preview mode op het scherm van m'n Vario zelf, zodra de foto in nachtstand geschoten is zijn de blauwe pixels als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik kan wel alleen foto's maken in 640x480 in de nachtstand, op 1MP krijg ik een foutmelding. Zover ik had begrepen is dat een bug in de firmware.
Das inderdaad een bug, ik heb het net namelijk getest, ik wist het niet eens :P. Op 1600x1200 ingevuld heb je dit probleem immers niet, alleen is dit weer geen 1,3MP.
Waar moet je eigelijk wezen voor firmware updates? en is er geen updates voor WM5.0 te verkrijgen? zoals met winXP op je destop pc?. Ik heb namelijk nog niemand er over gehoord, waar de updates verkrijgbaar zijn en of er wel updates op de markt komen.

Nog een vraagje:
De Piel Frama Case zoals in de SP vermeld staat:
http://www.pielframa.com/i-mate_k-jam.htm

Is deze case niet in Nederland verkrijgbaar zonder al die via card dingen enzo.
Ik kan het niet echt vinden maar zou het zeer op prijs stellen als iemand dit wel kan :P

alvast bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door AngelusHD op 17-12-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Thanks! Dat is hem. Hij stond op linkshandig maar ik ben rechtshandig. Zonder te weten wat het doet had ik het op rechtshandig gezet. Nooit gerealiseerd dat dat het scherm draait! 8)7 8)7
finraziel schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:56:
[...]
opties -> orientatie -> linkshandig aanvinken...
Er vanuit gaande dat je TCPMP bedoelt, want TCMP is volgens mij de desktop variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:26:
[...]

Das inderdaad een bug, ik heb het net namelijk getest, ik wist het niet eens :P. Op 1600x1200 ingevuld heb je dit probleem immers niet, alleen is dit weer geen 1,3MP.
Waar moet je eigelijk wezen voor firmware updates? en is er geen updates voor WM5.0 te verkrijgen? zoals met winXP op je destop pc?. Ik heb namelijk nog niemand er over gehoord, waar de updates verkrijgbaar zijn en of er wel updates op de markt komen.

Nog een vraagje:

Ik kan het niet echt vinden maar zou het zeer op prijs stellen als iemand dit wel kan :P

alvast bedankt
updates worden bekend gemaakt op de club imate of wtek site. Bij T-Mobile moet je waarschijnlijk nog een jaar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:26:
[...]

Nog een vraagje:

alvast bedankt
Bij 'deshop.nl' http://www.deshop.nl/righ...280105&product_id=1497363 blijk je hem ook onder rembours of vooruitbetaling te kunnen bestellen. Bovendien ben je dan ook nog, incl. verzendkosten, zo'n € 5,50 voordeliger uit.

edit: prijs gecorrigeerd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Ik heb idd ook statische gekleurde puntjes bij Nachtstand op zwart, hoe lang ik wacht, ds te meer komen er met dit als max :
Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/1333/image000336cu.th.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Carel op 17-12-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 12-09 12:46
beste mensen,

brando ultra cleer screenprotector binnen gekregen
alleen door een fout van mij is die op de grond gevallen (balen) en dus stoffig geworden
is de onderkant wat plakt te wassen ??

weet iemand het toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteuningscode:850100140]
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:38:
Peter, die code is met allerlei problemen en tips geassocieerd. Eentje die me te binnen schiet is het opnieuw installeren van Outlook op je pc. Of de 'repair' optie gebruiken. Dat schijnt het bij sommige mensen op te lossen.
Thanks,

Helaas heeft het niet geholpen...

Heb office eerst hersteld, toen outlook nog verwijderd en toegevoegd, daarna alles opnieuw geinstaleerd, niets heeft geholpen. (tussen door ook nog soft reset gedaan.
Wat kan ik nu doen, wil het graag werkend krijgen. Ik wil mijn outlook contactpersonen en telnrs. onderhand wel erop hebben. (kan ik die ook via een andere manier erop krijgen?

Hoe kan ik dus wel synchroniseren met outlook office?
Thanks
Peter

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
Ik heb gisteren dan ook mijn Vario binnen gekregen, alleen door een foutje zijn ze de SIM-kaart vergeten mee te sturen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:16:
Ondersteuningscode:850100140]
Peter, klopt die foutcode wel? Ik googlede even, in de hoop de pagina met tips hierover te vinden voor je, maar die foutcode komt volgens google niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
murata schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:54:
beste mensen,

brando ultra cleer screenprotector binnen gekregen
alleen door een fout van mij is die op de grond gevallen (balen) en dus stoffig geworden
is de onderkant wat plakt te wassen ??

weet iemand het toevallig
Ik geloof dat het mooie van deze screenprotector is dat je hem kan wassen en kan hergebruiken, denk dus dat je de twee beschermings lagen er af moet halen, ff onder de kraan moet schoon maken. Drogen met een haardroger en daarna proberen hem er weer op te plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 12-09 12:46
SuperKneus schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:32:
[...]

Ik geloof dat het mooie van deze screenprotector is dat je hem kan wassen en kan hergebruiken, denk dus dat je de twee beschermings lagen er af moet halen, ff onder de kraan moet schoon maken. Drogen met een haardroger en daarna proberen hem er weer op te plakken
thnx zal het morgen proberen
en anders wordt het nieuwe bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Die Brando Protectors zijn anders best goed. Had eerst die meegeleverde geprobeerd, maar dat was niks. Tis de 11 euro wel waard vind ik.

En over die GPS muizen (Nemerix). Is daar genoeg vraag naar? Ik wil wel een IA starten? Ik denk dat ik 75 euro wel kan realiseren. Maar dan moet er wel voldoende animo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
murata schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:51:
[...]
thnx zal het morgen proberen
en anders wordt het nieuwe bestellen
Moet wel lukken hoor. Ik had ook een hoek vol stof. Kwam direct stof op toen ik de twee helfden van elkaar trok op een of andere manier :|. Ik balen natuurlijk....maar ben toen maar flink bezig gegaan onder de kraan in badkamer en eerst beetje deppen met stofvrije doek of keukenrol. Daarna drogen met haardroger...wel eerst zorgen dat er geen druppels meer op de screenprotector liggen als je hem droogt met de haardroger anders krijg je druppel kringen op je screenprotector 8)7 .

[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 17-12-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T i M schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:57:
Ik heb gisteren dan ook mijn Vario binnen gekregen, alleen door een foutje zijn ze de SIM-kaart vergeten mee te sturen :(.
ff naar t-mobileshop, kun je hem zo meenemen. koppelen zo jou nummer aan een nieuwe sim. Morgen zijn ze allemaal open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:31:
[...]

Peter, klopt die foutcode wel? Ik googlede even, in de hoop de pagina met tips hierover te vinden voor je, maar die foutcode komt volgens google niet voor.
Bedankt.
Die code klopt idd.'Maar nu lijkt het iets te gaan doen.
Nieuw probleem, de contacten die ik wil toevoegen zijn 100 mb volgens de activesync.
Kan ik die automatisch via mijn 512mb storage card laten lopen.

Iemand?
gr Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100Mb? Hoeveel zijn het er? Dat klinkt alsof er iets mis is. Om je vraag te beantwoorden: nee, contacts, agenda en email kan niet op de storage card. Die databases worden in het non-volatile geheugen zelf bijgehouden. Alleen attachments kunnen op de card geparkeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd geen 100mb, verkeerde compressie ofzoiets uit outlook. In Oulook zelf is het 164 kb.
De vario vind gewoon de juiste map niet want ik zie er geen in de vario na synchronisatie.
De fout melding is er ook nog steeds.

Ik heb nu al wel alle vcards direct uit outlook gecopy and pasted in een persoonlijke map op de vario.
Kan ik die nu vanuit een persoonlijke map op de vario wel in de contactpersonen krijgen...????

thanks
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

zit nog steeds met dat probleem dat ik geen oranje knipper led zie als ik een sms ontvang.

ik heb via check notifications een applicatie gedelete en sindsdien heb ik dit probleem. weet iemand welke applicatie samenhangt met de sms notificatie?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje aan het proberen om ook mijn Vario te synchroniseren met de pc via USB

Heb een firewall van Microsoft; alle andere instellingen van microsoft site heb ik ook al nagekeken, maar hij doet het nog steeds niet.

Als ik de usb aansluit dan gaat hij ongeveer 5 min 'looking for changes'
Daanrna krijg ik de volgende foutmelding op mijn pc 'Synchronisation cannot be completed succesfully. Please reconnect ect.

Heeft iemand enig idee hoe ik wel synchroniseren om alle informatie van Outlook af te halen (heb OutLook al opnieuw erop gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:07
Heeft iemand zijn MDA VARIO met de livebox van wanadoo family kunnen connecten via WIFI?

Graag je hulp hierbij gevraagd!

Ik heb de keuze uit
VERIFICATIE: openen, gedeeld, WPA, WPA-PSK
GEGEVENSCODERING: uitgeschakeld, WEP

De livebox heeft 26 cijfer/lettercombinatie

Hoe moet ik de MDA VARIO instellen?

BVD

[ Voor 45% gewijzigd door danda op 18-12-2005 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik moet binnenkort weer gaan kijken voor een nieuw abo/telefoon en de t-mobile mda vario trekt m'n interesse. Ik vroeg me echter één ding af: kan de mda als gprs-modem dienen voor m'n laptop en kan ik dus voor 9,50 per maand (bovenop m'n abonnement) onbeperkt internetten met m'n laptop?
(lijkt me leuk om in de trein te WoW-en :) )

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 18-12-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

johnnyv.nl schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:26:
Ik moet binnenkort weer gaan kijken voor een nieuw abo/telefoon en de t-mobile mda vario trekt m'n interesse. Ik vroeg me echter één ding af: kan de mda als gprs-modem dienen voor m'n laptop en kan ik dus voor 9,50 per maand (bovenop m'n abonnement) onbeperkt internetten met m'n laptop?
(lijkt me leuk om in de trein te WoW-en :) )
WoW met maximaal 53kbps? Tis maar waar je zin in hebt.

Maar ja, je kan de Vario als modem aansturen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die een warez gerelateerde vraag stelt, de weg wijst naar of aanbiedt te mailen van warez krijgt onmiddelijk een OW.