Ik heb de link naar de eerdere versie gevonden. Maar als ik nu 1.2.0 open, hoe kom ik dan bij toon pakketinhoud ?Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:15:
[...]
Sorry, misschien. heel dom, maar ik weet niet wat je bedoelt, krijg het niet voor elkaar .
Help ?
Wel nice dat hij zo snel met een update ervoor is gekomen. Eigenlijk heeft SABnzbd dit gewoon standaard al nodig, ze zouden het gewoon moeten koppelen.SaURoN schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:02:
[...]
SabnzbdX doet het in iedergeval wel (http://osx.boiboite.net/)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
ik krijg op een of ander vaag manier sabnzbx niet aan de praat. Misschien komt dit doordat ik gister toch al brak achter mijn beeldscherm zat.Vanitas schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:14:
[...]
Wel nice dat hij zo snel met een update ervoor is gekomen. Eigenlijk heeft SABnzbd dit gewoon standaard al nodig, ze zouden het gewoon moeten koppelen.
Hebff verder gekeken en in sabnzbd+ kun je instellen dat ie je downloads map elke paar seconden scant op nieuwe nzb's. Als ie deze vind, start ie de download en gooit hij de nzb automatisch weg. Zo kan het dus ook
Sinds versie 0.9 van sabnzb zit ik te klooien met de key.
Ik heb gisteren de laatste versie van sabnzbX gedownload en als ik daar de key invoer en vervolgens weer klik op sabnzbX en kies voor start sabnzb dan kom ik niet via mijn web browser in sabnzb.
Sterke nog er gebeurd niets.
Kan iemand toelichten wat er niet goed gaat.
Ik heb gisteren de laatste versie van sabnzbX gedownload en als ik daar de key invoer en vervolgens weer klik op sabnzbX en kies voor start sabnzb dan kom ik niet via mijn web browser in sabnzb.
Sterke nog er gebeurd niets.
Kan iemand toelichten wat er niet goed gaat.
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Niet de app openen, maar rechtermuisknop erop > Toon pakketinhoud.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:07:
[...]
Ik heb de link naar de eerdere versie gevonden. Maar als ik nu 1.2.0 open, hoe kom ik dan bij toon pakketinhoud ?
Dan die map die genoemd is uit 1.2.0 slepen naar 1.1.1
Verwijderd
Hallo ik probeer de sabnzb+ uit maar krijg er niets uit. Ik heb wel de osx versie.
De dmg file kunnen downloaden.
Programma in de applicatie map gecopieerd. Nadien zie ik niets.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mezelf. er staat een gele pijl met SAB op.
Verder doet het niets. Moet er geen interface zijn ofzo?
Vervolgens heb ik SABnzbX gedownload. Hierkomt bovenaan een klein vierkantje op.
Via localhost 8080 krijg ik niks te zien. Ook als ik mijn newserver ingeef gebeurt er niks.
Iemand intresse om mij wat extra uitleg te geven?
De dmg file kunnen downloaden.
Programma in de applicatie map gecopieerd. Nadien zie ik niets.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mezelf. er staat een gele pijl met SAB op.
Verder doet het niets. Moet er geen interface zijn ofzo?
Vervolgens heb ik SABnzbX gedownload. Hierkomt bovenaan een klein vierkantje op.
Via localhost 8080 krijg ik niks te zien. Ook als ik mijn newserver ingeef gebeurt er niks.
Iemand intresse om mij wat extra uitleg te geven?