Handige software voor nieuwsgroepen/binaries/usenet

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 35.675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Uiteindelijk heb ik ook gewoon Unison gekocht, zeker omdat ik Transmit ook een fijn programma vind.

Maak gewoon een NZB met de welbekende zoekmachine, open die rechtstreeks vanuit Safari in Unison en de rest gaat vanzelf. Repairen en unpacken doe ik met UnRarX.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe zorg je ervoor dat Safari automatisch NZB's opent in Unison? Ik moet de NZB's altijd nog in Finder opsporen en aanklikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelklikje op het icoon binnen de downloadmanager van Safari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:21:
Dubbelklikje op het icoon binnen de downloadmanager van Safari?
Dubbelklikken != Automatisch

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Is dat niet gewoon:

Safari prefs > General > Open "safe" files ....

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:08:
Is dat niet gewoon:

Safari prefs > General > Open "safe" files ....

:?
Ja joh, maak je Mac gelijk maar enorm onveilig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
haha... open "safe" files, en dan begint hij over onveilig..
ken je engels..

en trouwens, het eerste wat ik met gedownloade items doe is openen
nu jij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:52
Dat het "Safe downloads" heet maakt het nog niet veilig ;)
Dingen die je bewust download zijn het probleem niet, zoals je zegt open je die toch wel.
Het gaat er mee om dat er dan ook dingen gedownload en geopend kunnen worden zonder dat je daar bewust van bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:47:
haha... open "safe" files, en dan begint hij over onveilig..
ken je engels..

en trouwens, het eerste wat ik met gedownloade items doe is openen
nu jij weer.
Het staat niet voor niets tussen quotes. Het automatisch mounten van DMG files vind ik persoonlijk niet bepaald veilig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:15:
[...]

Ja joh, maak je Mac gelijk maar enorm onveilig :X
Enorm!

Gewoon uitkijken wat je downloadt. Niets nieuws lijkt me?

[ Voor 13% gewijzigd door lowfi op 21-05-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je Growl werkend krijgt met Hellanzb?

Het is heel simpel kom ik net achter. M'n config heb ik aangepast:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
# Enable Mac OS X Growl notifications
Hellanzb.GROWL_NOTIFY = True

# The growl notification server, in the format 'hostname'
Hellanzb.GROWL_SERVER = 'localhost'

# The growl password
Hellanzb.GROWL_PASSWORD = '******'

Dan bij Growl systeem voorkeuren, network tab, aanvinken:

'Listen for incoming notifications'
'Allow remote application registration'

Password invullen en klaar.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Het enige nadeel is dat ik voor elke growl-notification voor hellanzb een notification krijg dat hella zich heeft gemeld bij growl :X

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:25
Hmm, ik snap er geen kont meer van :P

Ik heb Xcode Tools geïntalleerd, darwinports ook erop gezet en daarna de update gedraaid. Ik kreeg vervolgens dit in mijn terminal:
code:
1
2
Mac:/ root# sudo port install hellanzb
Error: Port hellanzb not found

..iemand?

De tutorial op daankortenbach.nl (eerder genoemd), zegt het volgende:
If you got any error in step 3, do this and step 5:
Open Terminal.app and go to this folder: cd /opt/local/var/db/dports/sources/rsync.rsync.darwin ports.org_dpupdate_dports/archivers/par2/ (that is one line) In that folder should be a "Portfile" file. If your path layout is a bit different, don't worry, find a path that looks like it, you will find it there.
Edit the Portfile with the fullowing command: sudo nano Portfile
Now in nano, navigate to the bottom and change: gcc-3.3 into gcc-4.0 and g++-3.3 into g++-4.0
Save and exit nano (contrul-x, y)
Maar als ik naar deze folder wil browsen, strand ik ook. Ik kom tot /opt/local/var/db/dports/sources/rsync.rsync.darwinports.org_dupdate_dports/ en dan de volgende folder (archivers) kan hij niet vinden..

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Doe eerst eens:

code:
1
sudo port selfupdate

Dat update darwinports tot de nieuwste versie (nu trouwens MacPorts genaamd) en dan doet hij het waarschijnlijk wel!

Bij mij installeerde hij van de week zonder problemen na het updaten naar MacPorts 1.40, hoefde dus geen gcc versies aan te passen enzo.

[ Voor 28% gewijzigd door GekkePrutser op 21-06-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
hey GekkePrutser, ook dit wil niet bij mij.. Hij begint te mekkeren over dat mijn .profile niet goed is
Mac:/Users/steven root# sudo port selfupdate
DarwinPorts base version 1.400 installed
Downloaded MacPorts base version 1.442
Configuring, Building and Installing new MacPorts base
Error: /opt/local/bin/port: selfupdate failed: Error installing new MacPorts base: shell command "cd /opt/local/var/db/dports/sources/rsync.rsync.darwinports.org_dpupdate1/base && ./configure --prefix=/opt/local --with-install-user=root --with-install-group=admin --with-tclpackage=/Library/Tcl && make && make install" returned error 1
Command output: checking build system type... powerpc-apple-darwin8.10.0
checking host system type... powerpc-apple-darwin8.10.0
checking target system type... powerpc-apple-darwin8.10.0
checking for gcc... no
checking for cc... no
checking for cl.exe... no
configure: error: no acceptable C compiler found in $PATH
See `config.log' for more details.
maar mijn .profile ziet er zo uit:
##
# DELUXE-USR-LOCAL-BIN-INSERT
# (do not remove this comment)
##
echo $PATH | grep -q -s "/usr/local/bin"
if [ $? -eq 1 ] ; then
PATH=$PATH:/usr/local/bin
export PATH
fi
#
# Your previous .profile (if any) is saved as .profile.mpsaved
# Setting the path for MacPorts.
export PATH=/opt/local/bin:/opt/local/sbin:$PATH
# export PATH=$PATH:/opt/local/bin
Ook als ik de '2e' export PATH probeer (# bij de huidige, laatste regel de # weg) krijg ik de zelfde error.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
@stevenP: Het ziet er in elk geval uit alsof je de Xcode tools nog niet hebt geinstalleerd. Uit het eerste stukje maak ik namelijk op dat hij de GCC compiler niet kan vinden, en die hoort bij Xcode. Deze staat op de Mac OS X CD en moet je eerst installeren. Of had je dat al gedaan? In dat geval is er iets erg vreemds aan de hand.

Ten tweede zegt hij zelfs voor de foutmelding dat hij een directory onder /opt niet kan vinden. Deze zou aangemaakt moeten zijn tijdens de installatie van MacPorts. Misschien is die installatie niet succesvol afgerond omdat Xcode niet geinstalleerd was.

Dus ik zou zeggen: Installeer eerst Xcode en installeer dan MacPorts opnieuw, dan zou het moeten werken.

Edit: Ah, ik lees net hierboven dat je Xcode wel al geinstalleerd hebt. In dat geval functioneert deze blijkbaar niet goed. Wat gebeurt er als je op de commandline 'gcc' intikt? Krijg je dan 'gcc: no input files specified' of kan hij het bestand gcc niet vinden?

[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 25-06-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ok, na een volledige re-install van Xcode en MacPorts ging het wel goed :) Nu ook HellaNZB gecompileerd!

Maar zie ik nou dat ik een premium account nodig heb bij newzbin om een nzb te downloaden? 8)7 de button "create nzb" is bij mij inactive, of die ik wat fout?

Zijn er ook nog andere zoekmethodes behalve newzbin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenhiemstra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:15
Geen links naar warez sites.

[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 17-09-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

weet iemand toevallig hoe ik kan enablen in unison dat ie weergeeft hoelang een transfer duurt? Ik zal er weer onwijs overheen kijken telkens maar ik kan het nergens vinden in de settings.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blauwgrond:~ george$ sudo port selfupdate
DarwinPorts base version 1.442 installed
The MacPorts installation is not outdated and so was not updated
selfupdate done!
blauwgrond:~ george$ sudo port install hellanzb
---> Fetching hellanzb
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://www.hellanzb.com/distfiles/
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-od.opendarwin.org/python
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-msn.opendarwin.org/python
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-od.opendarwin.org/
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-msn.opendarwin.org/
Error: Target com.apple.fetch returned: fetch failed
Error: Status 1 encountered during processing.

Hmmmm....lijkt erop of al die urls die benaderd worden 'dood' zijn. Ik kan ze ook niet via de browser benaderen. Kan iemand dit bevestigen dat ze er inderdaad niet zijn? Heeft iemand nog hellanzb-0.13.tar.gz online staan en in welke file kan ik de urls wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

Ik gebruik op windows het programma newsleecher om via usenet te downloaden en vooral onderdeel supersearch bevalt me heel erg.

Is er voor de mac ook een programma wat dit soort functionaliteit heeft?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:51:
blauwgrond:~ george$ sudo port selfupdate
DarwinPorts base version 1.442 installed
The MacPorts installation is not outdated and so was not updated
selfupdate done!
blauwgrond:~ george$ sudo port install hellanzb
---> Fetching hellanzb
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://www.hellanzb.com/distfiles/
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-od.opendarwin.org/python
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-msn.opendarwin.org/python
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-od.opendarwin.org/
---> Attempting to fetch hellanzb-0.13.tar.gz from http://distfiles-msn.opendarwin.org/
Error: Target com.apple.fetch returned: fetch failed
Error: Status 1 encountered during processing.

Hmmmm....lijkt erop of al die urls die benaderd worden 'dood' zijn. Ik kan ze ook niet via de browser benaderen. Kan iemand dit bevestigen dat ze er inderdaad niet zijn? Heeft iemand nog hellanzb-0.13.tar.gz online staan en in welke file kan ik de urls wijzigen...
ondertussen al gefixed, heb het nu draaiend...maar top laat zien dat Python 70% of meer CPU in gebruik neemt op een Powerbook G4, 1,5 GHz, 1,25 GB RAM. Da's toch #$^@@ niet normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Laatst online: 01:19

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hellanzb gebruikt smakken met cpu-power. Dat is python eigen. Ik heb mijn eigen unattended download servertje (mac mini) dus mij boeit dat niet.

Wil je ook werk verzetten met je computer, dan is dat 'lastig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:43
Ik heb SABnzbd draaien op mijn Mac. Alleen ik kan op de één of andere manier niks downloaden. Hij scant de dir niet op NZB's, en als ik handmatig de NZB open in de interface dan gebeurt er niets.

Ook krijg ik regelmatig een error als ik in Safari de UI wil starten. "500 Internal error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request."

Iemand een oplossing?

Ik gebruik Mac OS 10.4.10, Safari 2.0.4 en SABnzbd heb ik hier vandaan: http://www.br41n.com/sabnzbd_ic.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Q schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:44:
Hellanzb gebruikt smakken met cpu-power. Dat is python eigen. Ik heb mijn eigen unattended download servertje (mac mini) dus mij boeit dat niet.

Nog altijd minder dan bv Unison met een 20Mbit abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi

Nog altijd minder dan bv Unison met een 20Mbit abo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu Open FTD en SABnzbd voor de mac, werkt perfect :) Gewoon zoals ik het ook gewend ben @ Windows O+

• Blaffeh
Blaffeh schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:08:
Ik heb SABnzbd draaien op mijn Mac. Alleen ik kan op de één of andere manier niks downloaden. Hij scant de dir niet op NZB's, en als ik handmatig de NZB open in de interface dan gebeurt er niets.

Ook krijg ik regelmatig een error als ik in Safari de UI wil starten. "500 Internal error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request."

Iemand een oplossing?

Ik gebruik Mac OS 10.4.10, Safari 2.0.4 en SABnzbd heb ik hier vandaan: http://www.br41n.com/sabnzbd_ic.html
Niemand hier een oplossing voor? Als ik SABnzbd laat draaien zonder er iets mee te doen, dan loopt het ook vast volgens mijn Activiteitenweergave.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaffeh op 15-09-2007 20:24 ]

• Q

Q

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:02:
Ik gebruik nu Open FTD en SABnzbd voor de mac, werkt perfect :) Gewoon zoals ik het ook gewend ben @ Windows O+
Ik gebruik OpenFTD met Hellanzb en daar ben ik ook tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat alleen in de 12 minuten dat 'ie op m'n Macbook bezig is met parity checken en uitpakken (maar mijn Windows apps gebruikten daarbij ook veel CPU-power). Daarbuiten merk ik er eigenlijk helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:00:
[...]

Ik merk dat alleen in de 12 minuten dat 'ie op m'n Macbook bezig is met parity checken en uitpakken (maar mijn Windows apps gebruikten daarbij ook veel CPU-power). Daarbuiten merk ik er eigenlijk helemaal niets van.
Ik heb 22 Mbit en tijdens een download (ongeveer 2.5 megabyte/s) zie ik 'm dan 50% cpu pakken op een mac mini core duo.

Ik moet zeggen dat SABnzbd er wel wat knapper uitziet. Ik ben momenteel op SABnzbd overgestapt. Dit progsel is trouwens ook op Python gebaseerd en dat is niet de meest performance efficiente taal.

Maar dit alles boeit alleen als je op je pc ook nog werk wilt verzetten tijdens downloads. Mijn mini is 100% download/storage station, meer niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Q op 16-09-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb SABnzb geprobeerd en was in de veronderstelling dat ik deze remote geheel kon besturen. Klopt het dat je ongeveer alles op afstand kan doen, behalve NZB's inladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
Dat klopt. Nzb's kun je trouwens ook remote toevoegen. Je kan dus alles ook remote doen. De webinterface is ook de enige interface namelijk.

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Blaffeh schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:08:

Iemand een oplossing?

Dit probleem heb ik ook sinds vandaag. Gister kon ik nog prima NZB bestanden toevoegen, en downloaden. Programma al verwijderd, en opnieuw geinstalleerd... maar nog steeds de ' 500 Internal error ' .

/edit

Programma net opnieuw geinstalleerd. Toen de SABnzbd.ini verwijderd (Configfile: /Applications/SABnzbd.app/Contents/Resources/SABnzbd.ini). Toen opnieuw de server toegevoegd, en het werkt weer. (Die .ini wordt vanzelf weer aangemaakt, wanneer je die verwijderd)

[ Voor 14% gewijzigd door borstel op 20-09-2007 00:13 ]

• Blaffeh
drensenbrink schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:07:
[...]

Dit probleem heb ik ook sinds vandaag. Gister kon ik nog prima NZB bestanden toevoegen, en downloaden. Programma al verwijderd, en opnieuw geinstalleerd... maar nog steeds de ' 500 Internal error ' .

/edit

Programma net opnieuw geinstalleerd. Toen de SABnzbd.ini verwijderd (Configfile: /Applications/SABnzbd.app/Contents/Resources/SABnzbd.ini). Toen opnieuw de server toegevoegd, en het werkt weer. (Die .ini wordt vanzelf weer aangemaakt, wanneer je die verwijderd)
Aha! Het draait hier nu weer. Bedankt! Staat ondanks dat bij jou ook dat SABnzbd niet reageert bij Activiteitenweergave?

• Q

Q

Ik heb na wat vreeme instabiliteit SABnzbd snel weer omgewisseld voor Hellanzb, die werkt altijd goed.

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Blaffeh schreef op donderdag 20 september 2007 @ 07:16:
[...]

Aha! Het draait hier nu weer. Bedankt! Staat ondanks dat bij jou ook dat SABnzbd niet reageert bij Activiteitenweergave?
Ja, dat zie ik ook bij activiteiten weergave. Maar verder werkt het prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft er iemand ervaring met DropNZB?
Bij mij doet hij nogal moeilijk namelijk. Aangezien Unison erg vaak connectie error's geeft met Eweka wil ik toch en andere Gui voor mijn NZB's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
zAo schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:25:
Heeft er iemand ervaring met DropNZB?
Bij mij doet hij nogal moeilijk namelijk. Aangezien Unison erg vaak connectie error's geeft met Eweka wil ik toch en andere Gui voor mijn NZB's :)
ik heb met de laatste versie geen problemen, wat voor problemen heb jij er mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:09

Japie.G

Colour Classic

bij mij werkt unison/eweka in combinatie met unrarx nog altijd perfect!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de leuke effectjes binnen Unison al uit te schakelen? Is het al mogelijk om een downloadsnelheid te zien? Of een totaal E.T.A?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 21:08
Ik heb sinds kort een imac met leopard en heb voor m'n nieuwsgroepen openftd geinstaleerd maar op m'n 24" scherm vind ik de letters een beetje klein kun je deze ook vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens CMD + Scroll of CTRL + Scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- nzb drop: werkt schitterend
- mac par deluxe: werkt ideaal
snelheid goed tot zeer goed, wel 2gig geheugen in macbook van me.
binsearch.info maakt mijn nzbtjes trouwens
- toast: hier brand ik alles mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:27:
Probeer eens CMD + Scroll of CTRL + Scroll.
werkt niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Command en + misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hellanzb rulezz!

Werkte tot voor kort met newsleecher onder Fusion maar ik word met elke nieuwe release van dat progsel er zieker en zieker van. Ouwe bugs worden maar niet opgelost en de resources gaan met sprongen omhoog. Dat automatisch parren en uitpakken is zo buggy dat ik het gewoon maar uit heb staan want regelmatig delete tie gewoon alles (source en destination). Supersearch is nu nog het enige wat ik er van gebruik en export mn result naar nzb. Hella pakt em op en handelt em af. Damn wat is dat par2 en unrar HEEEEL VEEEEL sneller dan dat macpar zeg!

Wat ik me afvraag: zijn er multicore geoptimaliseerde versies van par2 en/of unrar? Dat zou helemaal vliegen :)

En nog iets: hoe start ik hellanzb automatisch bij het opstarten van mn mac? gewoon lukt wel maar niet daemonized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Volgens mij is bij unpar en unrar de harddisk de limiterende factor tegenwoordig. Als ik naar activity monitor kijk zie ik hooguit 15 tot 20% cpu gebruik.

Komt nog eens bij dat de meeste rar bestanden op usenet niet eens gecompressed zijn. Het wordt zo aangeboden omdat het dan makkelijk aan elkaar te plakken is.

Ik gebruik tegenwoordig sabnzbd. Interface is net wat fijner en ook makkelijker in de startup te zetten doordat het gewoon een soort appje is. Bovendien hoef je ook de dev tools er niet voor te installeren.

http://br41n.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

InflatableMouse schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:08:
Hellanzb rulezz!

Werkte tot voor kort met newsleecher onder Fusion maar ik word met elke nieuwe release van dat progsel er zieker en zieker van. Ouwe bugs worden maar niet opgelost en de resources gaan met sprongen omhoog. Dat automatisch parren en uitpakken is zo buggy dat ik het gewoon maar uit heb staan want regelmatig delete tie gewoon alles (source en destination). Supersearch is nu nog het enige wat ik er van gebruik en export mn result naar nzb. Hella pakt em op en handelt em af. Damn wat is dat par2 en unrar HEEEEL VEEEEL sneller dan dat macpar zeg!

Wat ik me afvraag: zijn er multicore geoptimaliseerde versies van par2 en/of unrar? Dat zou helemaal vliegen :)

En nog iets: hoe start ik hellanzb automatisch bij het opstarten van mn mac? gewoon lukt wel maar niet daemonized?
Gooi deze anders in een screen via een shell-scriptje en gooi dat shell-script in je startup items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:27:

Ik gebruik tegenwoordig sabnzbd. Interface is net wat fijner en ook makkelijker in de startup te zetten doordat het gewoon een soort appje is. Bovendien hoef je ook de dev tools er niet voor te installeren.
Werkt bij mij echt zeldzaam brak en wordt daarnaast niet actief ontwikkeld afaik. De webserver draait niet of half, e.d. Ik ben weer terug bij hella :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

waarom niet gewoon unison gebruiken?? is toch helemaal niets mis mee? kan niet makkelijker imo.. ik gebruik t icm newzbin.. 2 klikken en your on the move..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

dadj schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:17:
waarom niet gewoon unison gebruiken?? is toch helemaal niets mis mee? kan niet makkelijker imo.. ik gebruik t icm newzbin.. 2 klikken en your on the move..
Unison crashed mij te vaak met lange queues, al die losse vensters vind ik klote, en het pakt niets uit dus nog met de hand parren en unrarren. Daarnaast lopen threads bij mij vaak vast (timeouts) en Unison reset ze niet automatisch. Staat tie na 30 minuten op 1 draadje te downloaden en moet ik ze met de hand resetten.

SABnzbd lijkt leuk maar gebruikt nog steeds dat trage macpar. Aan de andere kant is de webbased setup wel weer handiger dan van hella. Maar ja, na 1 keer goed zetten kijk je er ook niet meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Sab doet ook automatisch unrar & unpar. Zonder macpar.

Ik vind van hella onhandig dat je eerst xx gig aan dev tools & andere meuk moet installen die je vervolgens niet meer gebruikt.

Unison vind ik ook erg onhandig (veel timeouts idd).... ook al heb ik het wel ooit gekocht omdat het toen 1 van de weinige usenet clients was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik gebruik ook altijd Unison, en het werkt perfect. En van de bovenstaande problemen heb ik dan ook geen last. nzb-files open ik gewoon vanuit opera en als ik het binnen heb klik ik de par ff aan zodat MacPar Deluxe zn werk doet. Bevalt me erg goed :) Het enige wat me tegenvalt is de interface van het download scherm. Dat is te simpel en geeft je te weinig informatie.

Daarom had ik net nog even NZB Drop geprobeerd, maar dat is helemaal een klote progsel. Niet zozeer qua interface, dat is wel lekker simpel, en geeft je net wat meer info dan Unison. Maar het is niet in staat om een constante download snelheid aan te houden. Ook heeft het veel meer CPU load dan Unison. Telkens wordt het mds proces aangeroepen om de files samen te voegen / controleren. Waardoor de CPU voor een tijdje maximaal belast wordt.

Ik had em net tijdens het eten even aangezet, en 15 minuten later was mn laptop 20 graden warmer geworden... :(

Dat heb ik dus mooi weer weggemikt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deephouse
  • Niet online
Ook ik heb ooit Unison gekocht in de tijd dat er nauwelijks (bruikbare) alternatieven voor het Mac platform waren.
Maar ik heb het niet lang gebruikt want je kunt maar 1 download server instellen, en de maker is ook niet voornemens om dit aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Vanitas schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:54:
Ook heeft het veel meer CPU load dan Unison. Telkens wordt het mds proces aangeroepen om de files samen te voegen / controleren. Waardoor de CPU voor een tijdje maximaal belast wordt.
mds is de metadata-service die samen met mdimport de achtergrond-processen van spotlight zijn.

zet je download/tmp/queue dir in als 'private' van spotlight (in je sysprefs), dan bespaar je iig de tussentijdse updates voor niks.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
chem schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:43:
[...]

mds is de metadata-service die samen met mdimport de achtergrond-processen van spotlight zijn.

zet je download/tmp/queue dir in als 'private' van spotlight (in je sysprefs), dan bespaar je iig de tussentijdse updates voor niks.
Beetje vreemd dat dit voor zoveel load zorgt dan. Dit heb ik enkel maar bij NZB Drop, andere tooltjes werken gewoon zoals het hoort. Ook lijkt het alsof NZB Drop het mds proces zelf aanroept als een bestand binnen is. Want het is altijd op dat moment.

Ach het maakt me ook niet veel uit, ik hou het wel bij Unison. NZB Drop probeer ik nog wel eens als er een nieuwe versie van uit is.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deephouse schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:31:
Ook ik heb ooit Unison gekocht in de tijd dat er nauwelijks (bruikbare) alternatieven voor het Mac platform waren.
Maar ik heb het niet lang gebruikt want je kunt maar 1 download server instellen, en de maker is ook niet voornemens om dit aan te passen.
Exact wat ik mis met Unison, het is niet gemaakt als NZB slurper. Een goede NZB slurper heeft de mogelijkheid tot meerdere servers, welke als fill-server in te stellen zijn, en de mogelijkheid tot het instellen van het aantal threads per server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

lowfi schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:26:
Sab doet ook automatisch unrar & unpar. Zonder macpar.

Ik vind van hella onhandig dat je eerst xx gig aan dev tools & andere meuk moet installen die je vervolgens niet meer gebruikt.

Unison vind ik ook erg onhandig (veel timeouts idd).... ook al heb ik het wel ooit gekocht omdat het toen 1 van de weinige usenet clients was :(
Doet Sab ook growl notificaties?

Ik zal er noges naar kijken dan want als het macpar niet nodig heeft betekent dat het in weze net zo goed/snel moet kunnen werken als hella.

mijn bezwaar met hella is dat het 30-35 procent cpu gebruikt, met name omdat het python meuk is. Ik wou dat mensen zoiets "gewoon" in C/C++ konden maken ...

Ik ben daarnaast ook al tegen wat andere kleine dingetjes aangelopen, bv free disk space op de home page werkt bij mij niet, ik heb de php code maar hardcoded naar m'n uiteindelijke locatie gezet zodat ik in ieder geval iets zinnigs heb staan daaro ipv "warning - disk_free_space() bla bla bla".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Sab doet nog geen growl. Op de site staat wel dat ze ermee bezig zijn. Ook sab gebruikt python (al hoe je geef macports etc te installeren) dus cpu gebruik is eigenlijk hetzelfde. De originele devver is gestopt met sabnzbd (niet de mac app dus maar de python app) maar er wordt een doorstart gemaakt met sabnzbd plus door andere mensen. Waarvan de maker van de mac versie ook onderdeel uitmaakt.

Net een soap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Python ... grrr.

Maar mischien dat het verschil is dat hella en .py script is en sab gecompileerde executable, of vergis ik me nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Klopt :) Dus je hebt geen devtools etc meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Deephouse schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:31:
je kan wel meerdere servers toevoegen.. ik gebruik er zelf maar 1 met 4 threads (tweakdsl) werkt super.
ik heb trouwens nooit crashes, ook niet met een que van 25Gb ofzo.. gebruik unison al ruim een jaar.
totale download snelheid mis ik wel een beetje maar dat maakt eigenlijk toch niets uit in the end..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

K'heb nog effe het een en ander bekeken maar Sabnzb is echt wel een betere keuze IMO.

Onder de 20% CPU belasting tijdens downloaden op 8 draadjes, totaal zo'n 1,8MB p/s, maar het mooie is nog wel dat het process 19 threads bevat welke worden verdeeld over de 4 cores in mijn systeem. Hella doet dat niet, 1 process, 1 thread en continue 35% belasting op 1 core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 12-09 09:59
SABnzbd.app, ideaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik HellaNZB wil installeren via MacPorts op Leopard dan hangt 'ie op de dependency gettext (die ik ook niet los kan installeren, geeft ook een error).

Via Google e.d. is er geen oplossing te vinden, dus daarom de vraag: heeft iemand anders HellaNZB via MacPorts geïnstalleerd op een clean 10.5(.1)? Laat dan aub even weten hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

mtenbos schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:17:
Ik heb sinds kort een imac met leopard en heb voor m'n nieuwsgroepen openftd geinstaleerd maar op m'n 24" scherm vind ik de letters een beetje klein kun je deze ook vergroten?
http://www.google.com/search?&q=openftd+font+size -> http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=339163

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem had ik vorige keer met SABnzbd ook, doe ik iets fout? Alles ingesteld enzo, NZB erin, downloaden, gaat allemaal prima. Vervolgens via de webapp SABnzbd uitgeschakeld (hij verdwijnt dan ook uit de dock) en weer gestart. Als ik dan naar de webapp ga krijg ik een 500 error (en soms een andere, maar iig geen webapp).

edit: Hrm, kwam er in de logs achter dat 'ie het template opeens ergens zocht waar 'ie niet stond.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:49:
Dit probleem had ik vorige keer met SABnzbd ook, doe ik iets fout? Alles ingesteld enzo, NZB erin, downloaden, gaat allemaal prima. Vervolgens via de webapp SABnzbd uitgeschakeld (hij verdwijnt dan ook uit de dock) en weer gestart. Als ik dan naar de webapp ga krijg ik een 500 error (en soms een andere, maar iig geen webapp).

edit: Hrm, kwam er in de logs achter dat 'ie het template opeens ergens zocht waar 'ie niet stond.
had het opgelost door niet de directories te veranderen. Hij download dan als het ware in the application package... daaruit gewoon wat snel koppelingen maken voor easy access en werken maar.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Is er een mac Grabber die SSL ondersteund?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Iemand die uitleg kan/wil geven?

Ik wil van iGrabnews af aangezien het continu crasht bij grote ques...

Nu lees ik veel goede verhalen over SABNZBD. Dus geinstalleerd en ik kom op het web-interface.

Ik loop alleen vast op het instellen van de directories.

Mijn situatie:

Heb een externe USB schijf genaamd: "Extern"

Daarin zit de map: "Usenet"

Map voor cache: "Usenet\cache"

Hoe dien ik dit in te vullen bij SABNZBD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Ga even naar je Finder. Daar moet je je adres kunnen vinden onder Get Info bij je cachemap die je wilt gebruiken... Bij mij is het /Users/nitespeed/Downloads/Usenet

Aangezien je een externe schijf gebruikt zal je vanaf /Volumes moeten starten...

[ Voor 39% gewijzigd door NiteSpeed op 28-12-2007 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand toevallig een link waar je sabnzbd kan downloaden voor de mac ? overal is de link niet meer goed, en staat hij er niet meer op :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Ik ben benieuwd waar je dan kijkt, op softpedia, versiontracker e.d. werken de links prima :). Maar dit is de officiele site: http://br41n.com/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:18:
Ik ben benieuwd waar je dan kijkt, op softpedia, versiontracker e.d. werken de links prima :). Maar dit is de officiele site: http://br41n.com/.
oke, mischien wel een beetje scheel gezocht :D evengoed bedankt dat je me toch wilde helpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het programma sab+ nu ook aan de praat op me macbook. Werkt lekker! Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerst sabnzbd op me MBP echter deed deze het niet meer sinds de bekende 500 internal error :( (echt een k*t probleem!) dus heb ik hem verwijdert, echter kom ik erachter dat de site down is waar hij te downloaden is ! wie heeft een alternatief, of weet waar hij toch te downloaden is ?? :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:30:
ik had eerst sabnzbd op me MBP echter deed deze het niet meer sinds de bekende 500 internal error :( (echt een k*t probleem!) dus heb ik hem verwijdert, echter kom ik erachter dat de site down is waar hij te downloaden is ! wie heeft een alternatief, of weet waar hij toch te downloaden is ?? :'( :D
Geef me minuutje, ik ga mijne even uploaden.

[edit]
De laatste versie, 0.30rc3

[ Voor 9% gewijzigd door Osxy op 16-01-2008 18:36 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:33:
[...]

Geef me minuutje, ik ga mijne even uploaden.

[edit]
De laatste versie, 0.30rc3
super ! ben je heeeel erg dankbaar _/-\o_ nu kan ik weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik gebruik sabnzbd+ 0.3.4 maar ik vraag me af of alles wel helemaal goed gaat hiero.

Het punt is namelijk dat op het moment dat een download klaar is maakt tie een __UNPACK folder aan en kopieert tie de geproceste bestanden. Dit gaat zo ongelovelijk langzaam dat het downloaden en processen gewoon sneller gaat. Maw, er staan een half uur later 2 __UNPACK folders en na een paar uur 4. In de history queue staan er dan vaak maar 1 of 2 op 'loaded' = true. Ik help em dan maar een handje door een en ander met de hand te kopieren en op te ruimen maar het is gewoon niet goed lijkt me.

In eerste instantie had ik par, unpack en delete ook aan staan zodat alles vanzelf ging. Omdat tie achter begon te lopen dacht ik dat mn macje te traag was en heb ik dat allemaal uit gezet. Nu kopieert tie het alleen nog maar en het gebeurd nog steeds.

Ik download op +/-1,5 MB p/s. De cache folder staat op een aparte HD, de sabnzbtmp staat op een tweede HD en de complete folder staat op een firewire 800 disk. Alles is razendsnel met kopieren en ik heb bewust deze drie folders al van elkaar gescheiden.

iemand hier ook last van, of tips, of mischien is het normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
neographikal schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:50:
[...]

OS X niet gebruiken om Newsleecher? One word: Sabnzbd. Draait overigens ook onder Windows, dus je kunt ermee spelen.
Agreed! Sabnzbd is zeer okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28
Ik geloof niet dat er iets kan tippen aan Newsleecher om te zoeken, browsen en downloaden van usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

dezeppo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:30:
Ik geloof niet dat er iets kan tippen aan Newsleecher om te zoeken, browsen en downloaden van usenet.
Unison is een perfect alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
Jasper schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:28:
[...]

Agreed! Sabnzbd is zeer okay.
Inderdaad. En dan nog je keuze af laten hangen van het downloaden van usenet. Net of je daar je PC of Mac voor koopt .. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat het hier over usenet gaat had ik even een vraagje.
kan Sabnzbd net als alt.binz op windows ook gelijk parren en rarren zonder dat je er naar om hoeft te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
Ja, enige verschil is dat SABnzbd alleen een webinterface heeft. Maar wel een fijne imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deephouse
  • Niet online
Unison zou pas perfect zijn als je meerdere servers kunt instellen en met meerdere connecties. Maar de developer van Unison heeft aangegeven dat nooit te zullen implementeren.
En ja, dan heeft een 20Mbit adsl-lijn ook weinig nut ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Unison crashed met (te) veel headers downloaden (HDTV groep bv) en crashed met lange queues, unison moet headers downloaden (wat tie ook nog es langzaam doet), unison kan niet zoeken (zoals supersearch dat kan). Unison parred en unrarred niet voor je .. wat is er zo perfect aan???

Sabnzbd+ rulezz en heeft maar 1 probleempje. Op een langzamere pc duurt het parren, repairen en unrarren langzamer dan de volgende download. Op een gegeven moment is tie met meerdere par/repair/unrar jobs bezig en kernel panict mn mac. Als ik meerdere grotere downloads heb dan moet ik em af en toe pauzeren (als ik thuis ben) of anders de queue om en om alleen laten downloaden. Die moet ik dan achteraf de helft met de hand parren/unrarren. So be it. Tegen het eind van dit jaar heb ik weer een mac pro dan heb ik daar geen last meer van. >:)

Het zou mooier zijn geweest als tie de par/repair/unrar na elkaar schedulede in plaats van elke complete download parallel aan elkaar te parren/repairen/unrarren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:30
jaa maar over wat voor PC/mac praat je dan? een imac G4 800 Mhz? of hebben we het dan over een intel core 2 duo 2,16 Ghz?

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Niet online
Ik gebruik Newsleecher in VMware puur omdat er geen degelijk alternatief is. Dan moet ik wel bijzeggen dat ik een zeer flexibele client nodig heb met veel functies. Unison is alleen leuk voor beginners, maar zelfs dan vind ik het matige client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinata schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:02:
een zeer flexibele client nodig heb met veel functies
Zoals wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Newsleecher, zoals Pinata ook zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:23:
Newsleecher, zoals Pinata ook zegt...
Ik had het over de onmisbare features uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf heb je nog meer nodig dan sabnzbd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:39:
wtf heb je nog meer nodig dan sabnzbd?
Iets met een normale interface en niet via een of andere gare webinterface zou ik wel erg handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een zeer tevreden gebruiker van Hellanzb.
Onder linux was dit al mijn client en nu op mijn mac dus ook.
Het heeft geen van de nadelen die ik hierboven over sabnzb hoor.
Probeer het eens: http://www.hellanzb.com/trac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Niet online
ik zal even een opsomming maken
- meerdere servers, waarbij je een fillserver kunt aangeven ( ondersteunt SABnzbd wel )
- ssl ( ondersteunt Unison en SABnzbd wel )
- Als je een grote queue hebt, dan moet er gemakkelijk snel wat tussendoor gedownload kunnen worden. Te denken valt aan een paar pics of een mp3 ( ken eigenlijk alleen Newsbin Pro die zo flexibel is)
- niet noodzakelijk, maar wel handig is de mogelijkheid om meerdere groepen te mergen.
- Automagisch repairen en unrarren is erg handig en bespaart ook gewoon tijd.
- overzichtelijke logbestand om snel te kijken wat er mis is, als het mis gaat. :P
- Newsleecher heeft een makkelijke en toch geavanceerde zoekfunctie

Daarna nog een paar kleine dingen. Ik kraak hiermee geen andere clients mee af, maar voormij is er eigenlijk niet echt een alternatief hiervoor. ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:08

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Op dit moment probeer ik sabnzb te gebruiken maar krijg ik telkens de volgende foutmelding (download stopt na een paar minuten)

Stage Par2
[PAR-INFO] **(naam van download)**: => Not enough repair blocks left (have: 0, need: 2252)

Wat doe ik fout en hoe verander ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NNTPGrab gaat richting de kant op van Altbinz/Newsleecher. Het is van dezelfde maker als OpenFTD :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Deephouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:18:
[...]
Unison zou pas perfect zijn als je meerdere servers kunt instellen en met meerdere connecties. Maar de developer van Unison heeft aangegeven dat nooit te zullen implementeren.
En ja, dan heeft een 20Mbit adsl-lijn ook weinig nut ;(
meerdere connecties doet het al maar inderdaad maar 1 server tegelijk. met 4-6 threads haal ik mn 1.6Mb/sec prima. (tweakdsl)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste