Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:44:
Heb een 60 full frost arcance mage.

Mijn mana bedraagt Unbuffed (geen AI ) 6800 mana. Dat is veel meer als welke priest dan ook. Dat een priest sneller oom raakt is niet vreemd. Healing kost meer mana dan frostspells.

* over het agro van mt af halen.. Mja je moet niet vol dps en in het begin. warrior eers 3 surender armor en je hebt nergens last van.. tenzij je 2x 2k dmg crits en daarna een 3k deed.. Zoals ik tegen oni...

Leuk dan zo'n CT Raid

*You got agro from Onyxia*

dood -_-
Kwenie hoor, maar ik ben een lvl 60 holy/disc priest en heb ook standaard 6800 mana (gewoon blue equipment, enkele devout pieces) dus dat slaat nergens op :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:48:
[...]

Ik heb dan wel niet zoveel ervaring met WoW als menig ander hier (lvl 31 mage) maar wat vind jij dan zo "fout" aan een fire/frost build. Deze build lijkt mij juist perfect... fire voor veel damage en frost om je tegenstander te vertragen. Met mijn build kan ik nu mobs aan die 3 tot 4 lvl's hoger dan mijzelf zijn, en ik zal dan ook een eigen build proberen te vormen, en er niet zo maar overnemen van internet.

Maar mijn vraag dus, waarom vind jij een fire/frost build nou een slechte keus? :)
Sorry dat ik mij er mee bemoei :P

fire/frost buld kan best maar heeft wat nadelen.

Geen instant Arcane Explosion :<
Geen Evocation :<
Geen Clearcast :<

3 dingen waar ik eigenlijk niet zonder kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan me echt niets voorstellen bij het gebruik van ice armor in MC. Al onze mages gebruiken mage armor in MC (en de meeste andere instances).

ALs mage moet je gewoon goed aggro management doen, en geen tank willen spelen met ice armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:52:
[...]

Kwenie hoor, maar ik ben een lvl 60 holy/disc priest en heb ook standaard 6800 mana (gewoon blue equipment, enkele devout pieces) dus dat slaat nergens op :P
Vriend van me die naast met zit is een Holy priest . Buffed 7200 mana. Hij heeft compleet Vestments of Prophecy... Dus of jij hebt een beetje veel int. voor een priest... of je moet nog een keer gaan kijken hoe veel mana je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:56:
ik kan me echt niets voorstellen bij het gebruik van ice armor in MC. Al onze mages gebruiken mage armor in MC (en de meeste andere instances).

ALs mage moet je gewoon goed aggro management doen, en geen tank willen spelen met ice armor.
Mage armor ftw...

Mischien bij Ragnaros Frost armor?
Maar dan heb je niet genoeg fire ress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:53:
[...]

Sorry dat ik mij er mee bemoei :P

fire/frost buld kan best maar heeft wat nadelen.

Geen instant Arcane Explosion :<
Geen Evocation :<
Geen Clearcast :<

3 dingen waar ik eigenlijk niet zonder kan..
Klopt wel, maar tegelijkertijd heeft een Frostbuild het nadeel dat je "moeite" hebt met frostimmune mobs en dat je relatief weinig burstdamage doet. Bij een Firebuild ben je minder populair in MC én mis je de cc-mogelijkheden van Frost.

En persoonlijk vind ik IAE niet zo uber omdat het mana vréét en niet zoveel damage per mob doet, dus kun je het pas lekker gaan gebruiken als de mobs al halfdood zijn, of als je als mage zijnde de manapool van de priest tot je beschikking hebt. :P
Nuttig wel, onmisbaar niet, net als Evocation en Clearcast (Clearcast procced toch nooit als je het nodig hebt, maar wel vaak als de mob net dood gaat :+ ). Als je het gemis van die spells/talents kunt compenseren door skill, timing en het beheersen van je class, terwijl je een elementalbuild hebt ben je niet opeens nutteloos als mage imho.

Overigens vergeet je improved counterspell, ook erg nuttig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:58
[...]

Vriend van me die naast met zit is een Holy priest . Buffed 7200 mana. Hij heeft compleet Vestments of Prophecy... Dus of jij hebt een beetje veel int. voor een priest... of je moet nog een keer gaan kijken hoe veel mana je hebt.
Op prophecy zit niet ongeveer evenveel intellect als de top int blue gear spullen.
Enige verschil is dat er bij phrophecy ook mmeer stamina/spirit/mana/5sec/healing bij zit.
Een mana pool van 7000 unbuffed is niet zo gigantisch voor een discipline priest (+10% int).
Heb zelf een mana pool van 7700, 6 set pieces van phrophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoort mij niet zeggen dat fire/frost slecht is. Maar het is niks voor mij (mijn guild zou me ook in elkaar schoppen :P).

Ik heb geen verbeterde counterspel. Mischien niet handig van mij.

MC moet je frostmage voor zijn. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoH schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:05:
[...]

Op prophecy zit niet ongeveer evenveel intellect als de top int blue gear spullen.
Enige verschil is dat er bij phrophecy ook mmeer stamina/spirit/mana/5sec/healing bij zit.
Een mana pool van 7000 unbuffed is niet zo gigantisch voor een discipline priest (+10% int).
Heb zelf een mana pool van 7700, 6 set pieces van phrophecy.
Ik heb het over nuttige priests ;)

Holy priests dus

*ontketend hopelijk een Shadow VS Holy priest discussie.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:08:
Je hoort mij niet zeggen dat fire/frost slecht is. Maar het is niks voor mij (mijn guild zou me ook in elkaar schoppen :P).

Ik heb geen verbeterde counterspel. Mischien niet handig van mij.

MC moet je frostmage voor zijn. >_<
Ach, heb het zelf ook een tijd niet gehad, je moet wat beter timen met het casten van je counterspell, met improved counterspell is het gewoon casten en dan komt die mob toch wel naar je toe. :)

Ben benieuwd naar de expansion, hopen dat er een zware frostinstance inzit, moeten de mages opeens weer respeccen naar fire. :P

* Gaius wijst Shalaschaska subtiel op het edit-knopje... O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 20-12-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Miles Teg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:00:
[...]

Klopt wel, maar tegelijkertijd heeft een Frostbuild het nadeel dat je "moeite" hebt met frostimmune mobs en dat je relatief weinig burstdamage doet. Bij een Firebuild ben je minder populair in MC én mis je de cc-mogelijkheden van Frost.

En persoonlijk vind ik IAE niet zo uber omdat het mana vréét en niet zoveel damage per mob doet, dus kun je het pas lekker gaan gebruiken als de mobs al halfdood zijn, of als je als mage zijnde de manapool van de priest tot je beschikking hebt. :P
Nuttig wel, onmisbaar niet, net als Evocation en Clearcast (Clearcast procced toch nooit als je het nodig hebt, maar wel vaak als de mob net dood gaat :+ ). Als je het gemis van die spells/talents kunt compenseren door skill, timing en het beheersen van je class, terwijl je een elementalbuild hebt ben je niet opeens nutteloos als mage imho.

Overigens vergeet je improved counterspell, ook erg nuttig. :)
In de arcane tree zitten inderdaad zeer handige, doch misbare talants ;)
IAE is inderdaad een dikke drain op je mana pool, maar voordeel is dat je het altijd kan gebruiken, blizzard is niet handig als er van alles op je staat te meppen/
Evocation moge duidelijk zijn
Clearcast is erg prettig maar zeker misbaar.
Improved counterspell is soms handig bij bepaalde mobs, maar eigenlijk de meest misbare van deze.

Maar ik heb nog eens naar de frosttree gekeken en eigenlijk zit er te weinig nuttigs in om full frost te doen. Als ze meer nuttige dingen in de frosttree stoppen, dan is het misschien leuk om full frost te gaan (voor mijn speelstijl), maar nu zitten er te weinig voordelen om de nadelen te overrulen (geen uninterruptable AM, IAE, Clearcast, improved counterspell)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:09:
[...]

Ik heb het over nuttige priests ;)

Holy priests dus

Zijn maar 25 nuttige punten te besteden in holy imo.
Ben zelf 31/20 disc/holy, heb improved renew opgegeven.
Kan gewoon niet zonder de +10% intellect en de 15% mana regen van de discipine tree.

Shadow is een verhaal apart, zeker nuttige specs mee te maken. Maar we zitten nu net in bwl, razorgore al neer, nu veal nog. Bij zulke gevechten heb je elk puntje mana nog nodig. (ok niet bij veal) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zijn alle mensen die nu over mages aan het discussieren zijn niet eens in het bezit van een 60 mage?

Ik moet bijna huilen IRL van de inconsistente argumenten die hier worden aangedragen. Ik zal er een paar noemen:

- +dmg to spells is pas effectief voor een mage als deze een healthpool en manapool heeft van resp. 3k en 5.5k voor PvP. Voor PvE is +dmg niet eens heel belangrijk.
- Fire/Arcane build doet niet onder voor een Frost/Arcane build of elemental build in MC. AP + IAM is zeer hoge DPS output, zeker icm Warlock debuffs.
- +dmg en +to mana gaat zeker wel samen op epic set items
- +to mana regen is alleen maar handig als een mage arcane build heeft met IC mana regen. Mana gaat er veel harder uit dan het er in komt, dus in andere gevallen heb je er vrijwel niets aan.
- frost immune mobs zijn er vrijwel niet
- IAE is niet de meest efficiente noch effectieve manier van AoE tenzij je het gebruikt in combinatie met AP.
- FN+CoC gevolgd door Blastwave mag dan een combinatie zijn van een cone-attack en een aoe spell, maar is wel het meest effectieve burst AoE. Daar heb je dus wel een elemental build voor nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Gooi ook maar ff me duit in het zakje van regen-items.

Regen-items zijn voor priests! (en eventueel druids)
Warlocks hebben drain-life en lifetap en hebben dus geen regen nodig (kan handig zijn, maar een beetje slimme warlock kan zichzelf in leven houden terwijl hij praktisch unlimited mana heeft).
Mages hebben Evocation (wat al meer is dan priests... welke het moeten doen met de broken stat genaamd spirit).

Priests zijn primary healerclass en hebben dus in 90% van de gevallen volledige verantwoordelijkheid voor het in leven houden van de tanks en vaak de raid. Druids en pallies zijn bij ons vaak secondary healers en helpen dus @ tanks indien nodig maar verzorgen vaak gewoon de hele raid terwijl de priests de MTs up houden.

Ik als priest heb 8k mana unbuffed wat ongeveer 9.5k fully buffed is (met BoK erop dan he). In bossfights zoals Broodlord, Razorgore en Ragnaros stouw ik die hele manabar er doorheen om me tanks in leven te houden (met een paar manapots en dark runes). Als ik in zo'n geval oom raak hebben we een probleem omdat dat hoogstwaarschijnlijk betekent dat de MT dood zal gaan. Ik heb fully buffed ongeveer 360 spirit en 30 mana/5sec waarmee ik redelijk wat regen tijdens een gevecht maar dan nog raak ik dik oom.
Een mage die tijdens een dergelijk gevecht oom raakt das jammer. Betekent minder dps maar is niet levensbedreigend, beetje mage kan redelijk goed omgaan met zijn mana en ervoor zorgen dat hij niet na 10seconden oom is (Arcane Missiles spam ftw?). Een mage die echt dan nog oom raakt staat ff stil; gaat staan wanden of weetik wat. Die tijd dat hij geen dps doet is vervelend maar zorgt voorlopig nog niet voor doden.
Een priest die oom staat te zijn terwijl de tank 6k crit MS om ze donder krijgt is toch een ietwat ander verhaal >_<

Vergeet niet: in de meeste end-game bossfights (ragnaros; razorgore; onyxia) is een dooie MT vaak gewoon een complete raidwipe. Een mage oom of dooie mage is vervelend, maar de MT is de spil in het hele verhaal; en zo dus ook de healers van de MT en dus ook de mana van de healers.

@ Raffuhl: Druid hebben die Innervate gespecced heeft? En om innervate als priest volledig te benutten moet je xx seconden niet casten (300% tijdens non-casten, 100% tijdens casten) wat eigenlijk het nut een beetje weghaalt. Let wel (zeg het al 20keer hierboven en nu weer) een niet-castende priest is erger dan een niet-castende mage.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 20-12-2005 13:23 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innervate NE1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:16:
ligt het aan mij of zijn alle mensen die nu over mages aan het discussieren zijn niet eens in het bezit van een 60 mage?
Heb wel lvl60 mage, puur PvE (PvP zuigt :P ), maar nooit de beschikking gehad tot epic set-items, waarmee ik niet bepaald uniek ben, vrees ik.
- Fire/Arcane build doet niet onder voor een Frost/Arcane build of elemental build in MC. AP + IAM is zeer hoge DPS output, zeker icm Warlock debuffs.
En de andere 2 minuut 45 seconde? :P
- +dmg en +to mana gaat zeker wel samen op epic set items
Iedereen doet tenslotte dagelijke MC-runs. :X
- frost immune mobs zijn er vrijwel niet
Vrijwel niet, is dus wel. Maar idd, de grootste reden om voor Fire te kiezen is niet de aanwezigheid van Frostimmune-mobs, maar de hogere damage.

Overigens vind ik wel dat er leuke frosttalents zijn, maar dat komt omdat dat beter bij mijn speelstijl past waarschijnlijk. Ik voelde me verrot kwetsbaar toen ik eventjes Arcane-Fire specced was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 noob vraagjes:
Wat betekend FTW?
En wat betekend PuG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

addictive schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:48:

Ik heb dan wel niet zoveel ervaring met WoW als menig ander hier (lvl 31 mage) maar wat vind jij dan zo "fout" aan een fire/frost build. Deze build lijkt mij juist perfect... fire voor veel damage en frost om je tegenstander te vertragen. Met mijn build kan ik nu mobs aan die 3 tot 4 lvl's hoger dan mijzelf zijn, en ik zal dan ook een eigen build proberen te vormen, en er niet zo maar overnemen van internet.

Maar mijn vraag dus, waarom vind jij een fire/frost build nou een slechte keus? :)
de rede dat fire/frost niet werkt is omdat je als fire spec schijnbaar je tegenstander eerst wil vertragn met je 10 yards minder range forst. En fire is gemaakt om snel van lange afstand vel dmg te doen.

Verder is het zo dat als je zoals je zegt alleen frost hebt om te slpwen, dan kan je net zo goed forstbolt rank1 casten die heeft 1.5 sec cast time, slowed de vijand en kost bijna geen mana. En voor pvp is fire niet eens het allerbeste, sure je heb veen dmg op je spells, en je heb die impact en combustion. Maar je krijgt in pvp nooit een gegarandeerde pyroblast crit gecast voordatje 10 miljoen keer interupted en allang dood ben. Arcane tot IAE of impr counterspell = must voor pvp. En dan fire of frost voor de rest van je spec. Of 31 arcane voor arcane power en rest frost. Met 31 arcane build heb je te weinig voordelen van fire talents maar met frost heb je nog genoeg talents over.

Me mage is atm 52 (me hunter 60) maar ik ben vanaf begin arcane tot IAE, daarna frost. En er was een mage met mij in uldaman en die zat helemaal van frost zuigt, frost zuigt. En hij maar met ze talent dat volgende gegarandeerd een crit is. Dus ik zeg ok, we gaan gewoon gamen, vol uit op alle mobs, is kijken wie het eerst mana nodig heeft. Dat was dus hij by far. En ik was nog niet eens door half me mana heen. En ik stond ook nog hoger op de DPS lijst dan hij. Dus hij en dat kan niet dit en dat kan niet dat. Dus ik zeg: Ok duel? dus we starten duel, ik fire ward ^^ en hij mij sheeped. Hij ze gegarandeerde crit pyro blast ik sheep hem, begin met wat leuke forstbolt spams, hij gaat firebolt casten, ik counterspell hem, ik knaal nog wat door en hij is neer, en hij echt schelden van dat ik cheate en zo. Moraal van het verhaal: Alle mages zweren bij fire tot ze frost/arcane proberen, ik ben gezwicht en velen voor en na mij. Wil je echt je burst dmg houden om in 3 sec VEEL dmg te doen. Tja dan ga je fire, maar weet wel dat je dan na elke mob moet drinken :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:16:

Ik moet bijna huilen IRL van de inconsistente argumenten die hier worden aangedragen. Ik zal er een paar noemen:

1 - +dmg to spells is pas effectief voor een mage als deze een healthpool en manapool heeft van resp. 3k en 5.5k voor PvP. Voor PvE is +dmg niet eens heel belangrijk.
2 - Fire/Arcane build doet niet onder voor een Frost/Arcane build of elemental build in MC. AP + IAM is zeer hoge DPS output, zeker icm Warlock debuffs.
3 - +dmg en +to mana gaat zeker wel samen op epic set items
4 - frost immune mobs zijn er vrijwel niet
5- IAE is niet de meest efficiente noch effectieve manier van AoE tenzij je het gebruikt in combinatie met AP.
6- FN+CoC gevolgd door Blastwave mag dan een combinatie zijn van een cone-attack en een aoe spell, maar is wel het meest effectieve burst AoE. Daar heb je dus wel een elemental build voor nodig.
Ik heb een lvl 60 mage in de MC periode dus iig ik weet waar ik het over heb ;)

Maar ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen met deze punten?

1: +dmg is altijd nuttig, hoe groot je pool ook is
2: frost/arcane is natuurlijk beter, minderresistances, maar een goede arc/fire zal zich best goed kunnen profileren daar.
3: +dmg en +mana regen gaat goed samen met alles :P eigenlijk alle epix hebben zelfs +dmg
4: niet in hoge instances, wel de water elemenals in bijv EP :S
5: IAE is zeer inefficient zelfs, kwa mana that is, maar omdat het instant is een alleen de standaard 1sec cooldown heeft is het wel de snelste manier van aoe en handig bij non elite mobs. (bugs bijvoorbeeld)
6: niet nodig wel handig;) maar om nou een build te bouwen op aoe, ik zie het nut er niet zo van in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Ryceck schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:17:
@ Raffuhl: Druid hebben die Innervate gespecced heeft? En om innervate als priest volledig te benutten moet je xx seconden niet casten (300% tijdens non-casten, 100% tijdens casten) wat eigenlijk het nut een beetje weghaalt. Let wel (zeg het al 20keer hierboven en nu weer) een niet-castende priest is erger dan een niet-castende mage.
Voor Evocation heb je ook de spec nodig. En voor Innervate kan je gewoon vrolijk doorcasten hoor, maakt qua regen geen drol uit.

[ Voor 64% gewijzigd door Thijs op 20-12-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister in ubrs kreeg onze MT healer een lichtelijke ego trip. (1e 4 kamers in het begin tegelijk pullen plus de 2 draken boven ;-)) (natuurlijk de Summonners voor het laatst bewaren.. More Mobs!!)
Lekker chaos dus, geen deaths en nog ruim 50% mana over..
Ze daagde mij (als MT) dus uit.. kommaaar...
Heb dus gewoon naakt (met mn 1 hander equiped voor wat attacks) 2 Dragonguards getankt :+
En nog lukken ook he.. damn wat een healing kwam dr uit!

Altijd heerlijk die after MC zerg runs naar UBRS.
15 man die ff stoom af willen blazen, geen crowdcontrol, chainpulling ftw!
Priests die fear pullen.. oh en dan het geouwehoer op teamspeak.. geweldig.

Bij Rend's room elke keer dat het hek open ging ook maar even naar binnen gerend om alle eitjes mee te nemen >:)

En tijdens laatste groep voor Rend ook nog perongeluk (:X) de hele balcony ge-aggro'd...
Wonder boven wonder nog gered ook.. wel halve raid dood.. maar damn impressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:27:
2 noob vraagjes:
Wat betekend FTW?
En wat betekend PuG?
FTW= For the Win!
PuG=Pick up Group (of te wel randoms die reageren op wat LFM geschreeuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

w00t!

De paladin tree's in 1.9 zijn nog iets veranderd :D
Blessing of Kings is nu een 11 punten talent geworden en holy shield een 31 punten talent :P
Elke paladin zal je nu dus zowat met Blessing of Kings zien rond lopen..

Op zich wel beter nu de 31 talent skills, holy shield op protection, repentance op retribution and holy shock op holy. Wel jammer dat Blessing of Sanctuary nu zo hoog in de tree staat (25 dacht ik) maar hij was ook wel een stuk beter geworden :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:37:
w00t!

De paladin tree's in 1.9 zijn nog iets veranderd :D
Blessing of Kings is nu een 11 punten talent geworden en holy shield een 31 punten talent :P
Elke paladin zal je nu dus zowat met Blessing of Kings zien rond lopen..

Op zich wel beter nu de 31 talent skills, holy shield op protection, repentance op retribution and holy shock op holy. Wel jammer dat Blessing of Sanctuary nu zo hoog in de tree staat (25 dacht ik) maar hij was ook wel een stuk beter geworden :)
Damn, Holy Shield naar 31? .... hmmm ..... dan ga ik maar voor een holy build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
waarom gaan er priests 31/20 en niet 31/15/5..?

spirit tap is echt een onwijs relexe skill voor solo, én voor instances bij mobs...

/edit iets anders.. weet iemand of de nederlandse vertaling van de handleiding van het WoW bordspel ergens online staat..?

had het al in een apart topic gevraagd, maar ze dachten dat het illegaal zou zijn.. (Wat ik betwijfel)?

[ Voor 48% gewijzigd door BootVluchteling op 20-12-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:47:

spirit tap is echt een onwijs relexe skill voor solo, én voor instances bij mobs...

/edit iets anders.. weet iemand of de nederlandse vertaling van de handleiding van het WoW bordspel ergens online staat..?

had het al in een apart topic gevraagd, maar ze dachten dat het illegaal zou zijn.. (Wat ik betwijfel)?
Omdat je practisch niet meer solo-d met deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:27:
[...]

Ik heb een lvl 60 mage in de MC periode dus iig ik weet waar ik het over heb ;)

Maar ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen met deze punten?

1: +dmg is altijd nuttig, hoe groot je pool ook is
2: frost/arcane is natuurlijk beter, minderresistances, maar een goede arc/fire zal zich best goed kunnen profileren daar.
3: +dmg en +mana regen gaat goed samen met alles :P eigenlijk alle epix hebben zelfs +dmg
4: niet in hoge instances, wel de water elemenals in bijv EP :S
5: IAE is zeer inefficient zelfs, kwa mana that is, maar omdat het instant is een alleen de standaard 1sec cooldown heeft is het wel de snelste manier van aoe en handig bij non elite mobs. (bugs bijvoorbeeld)
6: niet nodig wel handig;) maar om nou een build te bouwen op aoe, ik zie het nut er niet zo van in
1: Als jij een mana pool hebt van 4.5k door wat groene +dmg items van de AH te hebben getrokken, denk ik dat je er weinig baat bij hebt. Helemaal als je maar 2k health hebt en je dus ge-1-shot wordt overal in PvP.
2: Je gebruikt je fire spells niet in MC, maar wel je Arcane talents, AP is een goede keuze en ook de extra crit chance en in combat regen als je toch aan het PvE-en bent.
3: dat zeg ik
4: Lijkt me geen reden om niet Frost te speccen dus. Ben je nu aan het weerleggen gewoon om te weerleggen? :P
5: FN+CoC is sneller
6: Leuk voor PvP

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:13:
ga je dr vetjes uit zien komende patch :)

Is het al bekend wanneer die komt? Ik had zelf gegokt op kerst, is wel zo ideaal natuurlijk.
mage ziet er van alle nieuwe graphics het stomst uit, dus helaas voor hem, had maar een lock moeten hebben :p. de testserver is al down, dus patch komt heel snel, misschien morgen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:09:
Pre-MC zijn Shadow priests nuttiger dan Holy priests. ZO! HIERRRR! PAK AAAAAAN! :P
BootVluchteling schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:47:

Spirit tap kicked nooit in in instances omdat de kans dat je de killing blow krijgt echt enorm klein is. Daarnaast ga je met een disc/holy build echt niet meer grinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:57:
1: Als jij een mana pool hebt van 4.5k door wat groene +dmg items van de AH te hebben getrokken, denk ik dat je er weinig baat bij hebt. Helemaal als je maar 2k health hebt en je dus ge-1-shot wordt overal in PvP.
Als je als welke class danook mee denkt te komen end-game met groene AH gear, ben je lekker ook een n00b :) Laten we het kwa discussie wel op end-game blauw+ hebben. Zelf ga ik ook eerst voor devout pieces (e.d.) omdat ik zo een mooie blauwe basis set heb, en ga dan voor specifieke items die m'n healing en manaregen verbeteren. Het voordeel aan end-game pre-MC instances is wel dat je makkelijk een hoop oude levelling zut uit kunt swappen ten faveure van degelijke blauwe items.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, ik heb nu zowel m'n Crown of the Pentinent als m'n Crimson Pimp Hat. Die laatste is blauw, en ook erg goed, maar die Crown is ook erg goed, maar wel groen, en zou dus in verhouding mindere stats moeten hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:12:
Ik zit sinds een maand of 2 bij een raiding guild en we hebben de grootste lol in BWL...er is echter 1 probleem, en jullie raden het al....Chromaggus, voor sommige een probleem en voor sommige een wandeling in het park...

Nu zou ik graag willen weten wat de beste plek is om die uit de kluiten gewassen pitbull zijn twee monden te snoeren...we hebben het aardig onder controle maar we komen niet verder dan 50% :S...door een resist van bijvoorbeeld time lapse...

Ik heb al voorgesteld om het op de trap naar de surpressor kamer te doen, maar dat schijnen we niet helemaal on de knie te krijgen....hoe dan ook, ADVIES!!

Alvast bedankt :D

[off-topic] ik zag net hierboven dat een mage die met zijn wand bezig is niet veel doet, daar ben ik het deels mee eens, echter als de essence gatherer (ja thottbot maar even) er aan te pas komt dan doe je toch nog aardig wat damage :P [/off-topic]
Ik hoop dat dit je helpt. Wat je nu moet doen is Chromaggus zo tanken als in de aangegeven positie, bulk van de group staat boven en kan bij breaths zich achter die pilaar verschuilen, een healbot group gaat beneden staan om de mt levend te houden. Bij time lapse moet iedereen behalve de offtank (Die rent achter de muur, zoals het pijltje aangeeft) in LoS rennen zodat Chromaggus achter hem aan gaat. Nu kan je verwachten dat hij op 3 en als het wat langer duurt op 4 punten van MT wisselt, dit is gewoon een kwestie van aanpassen en alertheid wat je leert naarmate je Chromaggus leert kennen :)

Edit; Laat iedereen Decursive installen :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MJ85 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:19:
Ik hoop dat dit je helpt. Wat je nu moet doen is Chromaggus zo tanken als in de aangegeven positie, bulk van de group staat boven en kan bij breaths zich achter die pilaar verschuilen, een healbot group gaat beneden staan om de mt levend te houden. Bij time lapse moet iedereen behalve de offtank (Die rent achter de muur, zoals het pijltje aangeeft) in LoS rennen zodat Chromaggus achter hem aan gaat. Nu kan je verwachten dat hij op 3 en als het wat langer duurt op 4 punten van MT wisselt, dit is gewoon een kwestie van aanpassen en alertheid wat je leert naarmate je Chromaggus leert kennen :)
Nog nooit in BWL geweest, en de raid alliance is nog niet zo ver. Wat doet die timelapse eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Ryceck schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:17:

Daarvoor heb je een healing rotation :) Je wil niet weten hoeveel priests er bij ons om een innervate zeuren. Als je een priest heb met low mana die gaat regenen is een innervate erg handig. Elke druid bij ons heeft dus ook helaas innervate spec :(

btw sinds gisteren 7/8 stormrage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nu we het toch over mages hebben, ook ik ben een mage. Speel nu 1,5 maand ofzo en ben lvl40. Toch heb ik het gevoel dat ik nog wat aanpruts. Doe vaak hetzelfde bij Mobs killen.
In principe gebruik ik maar een stuk of 4/5 spells van al die spells die ik nu kan gebruiken:

Ik begin meestal met een frostbold, dan krijgt hij 1-2 fireballs tegen zich aangeworpen, als de mob dicht bij is doe ik een frost nova, neem wat afstand en pomp geef weer wat fireballs. Tegen die tijd is monster meestal wel dood. Verder gebruik ik in een instance ofcourse Sheep. En in pvp gebruik ik mijn arcane missles.

Hoewel het niet echt slecht gaat, heb ik toch het gevoel dat ik misschien maar 50% eruit haal wat er op dit moment in zit. AoE-en ofzo doe ik niet en al die andere spells ook niet. Mijn Talentbuild ziet er niet uit en de items die ik draag zijn volgens mij ook niet echt geweldig (http://wow.allakhazam.com/profile.html?665291)

Wat zijn nou dingen waar ik echt op moet letten zodat het allemaal een stuk makkelijker gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SouLmaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:24:
Daarvoor heb je een healing rotation :) Je wil niet weten hoeveel priests er bij ons om een innervate zeuren. Als je een priest heb met low mana die gaat regenen is een innervate erg handig. Elke druid bij ons heeft dus ook helaas innervate spec :(
Je wil niet weten hoe fijn een rest specced druid is joh :D M'n enige zorg in instances is dat ik zonder mana raak, als de groep een beetje competent is tenminste. Je kunt als priest erg veel hitpoints/second healen mits je maar genoeg mana hebt. Over het algemeen gaan slechte pulls ook wel goed totdat de healers OOM zijn.

Druids zijn sowieso fijn in je groep. Druids zijn healers, en de meeste weten hoe het is een healer te spelen, en weten hoe 't zit met healing priorities. Ik heal altijd A) de tank B) de andere healer C) mezelf D) de rest. Als je team een druid heeft die hetzelfde doet (en jou dus healt, jezelf healen als je aangevallen wordt werkt niet echt), scheelt dat een hoop. IMHO zou iedereen een healer gespeeld moeten hebben.

Gisteren nog, in een verder best aardige Strat baron run (baron ging prima op een overaggroende rogue na, maar die ging snel genoeg dood) nog een beetje een Hunter op de korrel genomen. De tank pullde de bosses niet van die trappen voor die piramides af, maar bloven boven staan vechten. Zodat ik dus geen LoS has. Na een paar keer erop aangedrongen te hebben dat ze die mob naar beneden zouden pullen (ik hou er niet van m'n shiney cloth ass naast een cleavende melee mob te parkeren namelijk) vertelde de Hunter dat dat niet 'nodig' was. Heb 'em toch ff vriendelijk doch dringend uitgelegd dat het over het algemeen wel nuttig is aanwijzingen van je healer op te volgen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:34:
Wat zijn nou dingen waar ik echt op moet letten zodat het allemaal een stuk makkelijker gaat?
Ik zou:
- Arcane Subtlety droppen, helpt je solo absoluut niet, en in instances moet je gewoon niet te hard nuken.
- Arcane focus droppen, niet heel erg nuttig op dit moment.
- Imp. Arcane Missiles zeker houden, 5/5 daarin.
- Wand spec droppen, waardeloos, meeste damage komt van je spells.
- 5/5 Arcane Concentration nemen, upped je mana efficency erg. Je gebruikt je bolts, en indien AC procces, gebruik je AM. Arcane Missile doet in verhouding veel damage, maar is niet erg mana efficient. Gratis AM FTW dus :)
- Evoc is erg goed
- 2/2 in Imp. Dampen magic? Ugh! Droppen!

Als je voor een fire/arcane build gaat zou ik hier voor gaan:
http://www.wow-europe.com...1305031510000000000000000

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:21:
[...]

Nog nooit in BWL geweest, en de raid alliance is nog niet zo ver. Wat doet die timelapse eigenlijk?
Het was dan ook niet voor jou bedoelt. En het stunned je voor 6 Seconden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MJ85 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:42:
Dat weet ik, ik hoor alleen iedereen over die time-lapse, ik dacht dat het iets speciaals was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:39:
[...]

(en jou dus healt, jezelf healen als je aangevallen wordt werkt niet echt), scheelt dat een hoop. IMHO zou iedereen een healer gespeeld moeten hebben.
Shield, renew en flash heals (met talentpoints zonder interupt) ftw. In 5 mans groepen ben je vaak de enige healer en moet je jezelf wel eens een keer healen.

En zou zowieso lekker makkelijk zijn als iedereen wat meer classes heeft gespeelt dan begrijpt iedereen dingen wat beter, maar ja eigenlijk zou je dan tot 60 moeten spelen wat het blijft veranderen dus tis een beetje droombeeld ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:29:
Gister in ubrs kreeg onze MT healer een lichtelijke ego trip. (1e 4 kamers in het begin tegelijk pullen plus de 2 draken boven ;-)) (natuurlijk de Summonners voor het laatst bewaren.. More Mobs!!)
Lekker chaos dus, geen deaths en nog ruim 50% mana over..
Ze daagde mij (als MT) dus uit.. kommaaar...
Heb dus gewoon naakt (met mn 1 hander equiped voor wat attacks) 2 Dragonguards getankt :+
En nog lukken ook he.. damn wat een healing kwam dr uit!

Altijd heerlijk die after MC zerg runs naar UBRS.
15 man die ff stoom af willen blazen, geen crowdcontrol, chainpulling ftw!
Priests die fear pullen.. oh en dan het geouwehoer op teamspeak.. geweldig.

Bij Rend's room elke keer dat het hek open ging ook maar even naar binnen gerend om alle eitjes mee te nemen >:)

En tijdens laatste groep voor Rend ook nog perongeluk (:X) de hele balcony ge-aggro'd...
Wonder boven wonder nog gered ook.. wel halve raid dood.. maar damn impressive.
Altijd grappig ja die runs na MC, wij proberen wel eens een speedrecord te zetten en momenteel zitten we op 1u27minuten incl het "father flame" event.
Elleen houd die meuk bij Rend nogal op, altijd weer dat wachten op het volgende pack.
[...]

2: Je gebruikt je fire spells niet in MC, maar wel je Arcane talents, AP is een goede keuze en ook de extra crit chance en in combat regen als je toch aan het PvE-en bent.
4: Lijkt me geen reden om niet Frost te speccen dus. Ben je nu aan het weerleggen gewoon om te weerleggen? :P
1: Ik probeer voor m'n eigen mage op een leuke balance uit te komen, zit nu op +248dmg met fully buffed 3900hp/7600 mana.
2. Ik ben een 31/20 Arc/frost mage, ik gebruik in MC me AP/PoM vaker niet dan wel (vergeet het gewoon).
3. Helaas hebben niet alle epics +dmg (zit nu zelfs met een setje waardeloze arcanist gloves op de bank wachtend op de universele disser).
4. Mjah die water elementals sucken als frostmage, zeker tijdens het essence of water grinden. Ik ben alleen niet vanplan om alleen daarom Fire specced te gaan.
5. IAE is niet grappig, je komt retesnel op de aggro lijst van mobs zonder dat je je daar tegen kan verzetten. Frost aoe is veel effectiever (FN+CoC+CS+FN+Blizz+CoC) Zeker als je frostspecced bent met wat punten in shatter gaat dit heel hard.
6. ...

Ik zit atm weer in dubio om te gaan respeccen, toen ik 33/18 Frost/arc was ging PVP ook heel goed, ik wilde wat meer burst dus ben ik naar een AP/PoM build gegaan icm Frost.

Ik neig atm heel sterk naar een Elemental build (21/30 oid) maar mocht dit me tegenvallen dan ben ik weer 45g lichter (20g voor de respec naar elemental en 25 voor de "rechtzet" respec).

Ow en ook leuk, Gister avond de 2de officieele BWL leer avond gehad, we hebben nu in totaal 8 poging gedaan en er staan nog 7 eitjes overeind, gaat dus de goede kant op (vanavond verder whipen).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MJ85 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:42:
[...]

Yeh, dit in combinatie met ignite flesh = ultieme speelervaring :+

Maargoed echt een pure test wat de tanks, hunters en healers kunnen. Zeker een uitdagend gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:56:
Shield, renew en flash heals (met talentpoints zonder interupt) ftw. In 5 mans groepen ben je vaak de enige healer en moet je jezelf wel eens een keer healen.
In 5-man groepen is het meestal een minder groot probleem. Vooral 15-man UBRS raids zijn vaak complete chaos lang-leve-de-zerg. In DM komt het niet vaak voor dat de warrior geen aggro kan houden, simpelweg omdat de warrior daar gewoon een stuk beter is. In UBRS merk je dat op de trash mobs iedereen maar een beetje aan het DPSen is, en in de minder goeie groepen betekent dat dat ik eigenlijk elke pull wel een paar mobs op me af krijg. Gelukkig heb je dan altijd fade nog. Maak er in zulke groepen eigenlijk altijd een gewoonte van vlak na het begon van 't gevecht te faden.
En zou zowieso lekker makkelijk zijn als iedereen wat meer classes heeft gespeelt dan begrijpt iedereen dingen wat beter, maar ja eigenlijk zou je dan tot 60 moeten spelen wat het blijft veranderen dus tis een beetje droombeeld ben ik bang.
Mja. Het ligt ook erg aan de instelling van de persoon denk ik. Je komt een heel eind door je in te lezen over wat een class nu precies wel en niet kan, vooral weten wie wat kan CC-en is handig. Voordeel van een Priest spelen is weer dat de meeste mensen shackle gewoon helemaal niet kennen, dus ik heb maar een paar keer van die "Sap/Schackle/Sheep" -> "Err, they're not undead" situaties meegemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:12:
Ik zit sinds een maand of 2 bij een raiding guild en we hebben de grootste lol in BWL...er is echter 1 probleem, en jullie raden het al....Chromaggus, voor sommige een probleem en voor sommige een wandeling in het park...

Nu zou ik graag willen weten wat de beste plek is om die uit de kluiten gewassen pitbull zijn twee monden te snoeren...we hebben het aardig onder controle maar we komen niet verder dan 50% :S...door een resist van bijvoorbeeld time lapse...

Ik heb al voorgesteld om het op de trap naar de surpressor kamer te doen, maar dat schijnen we niet helemaal on de knie te krijgen....hoe dan ook, ADVIES!!

Alvast bedankt :D

[off-topic] ik zag net hierboven dat een mage die met zijn wand bezig is niet veel doet, daar ben ik het deels mee eens, echter als de essence gatherer (ja thottbot maar even) er aan te pas komt dan doe je toch nog aardig wat damage :P [/off-topic]
Het is hierboven ook al deels uitgelegd, maar wellicht is het wat duidelijker als ik het ook doe :)

Wij tanken hem op die ramp waar Krixxix en die 3 Wyrmguards naast stonden.

Het belangrijkste in dit gevecht is Line of Sight oftewel LoS. Zijn breaths werken namelijk zo dat als je uit LoS bent, je niet geraakt word, die kleuren debuffs raken je altijd en moeten dus dispelled/decursed/cured etc worden. Het mooie bij de ramp is, dat kleine doorzichtige torentje waar die ramp zich omheen wikkelt geldt als een LoS blokkade waarachter je je dus kan verschuilen.

Posities: afhankelijk van welke breath types je hebt. Bij twee "normale" breaths heb gewoon je healing rotations beneden tegen de muur, achter dat torentje en je dps bovenaan die in en uitlopen bij breathwarnings. Het is dan simpel tank monstertje met warrior, heal warrior, dps rent in en uit. Dat kan _eigenlijk_ niet verkeerd gaan zolang je de debuffs cured (alle 5 de debuffs is trouwens ERG leuk om eens te hebben, ik zal het effect niet verklappen maar het is best grappig alhoewel het een gegarandeerde wipe is), de MT goed healed en niet al te domme DPS-ers hebt. Ik zit nu op werk, als je er echt niet uitkomt kan ik strax ook wel verduidelijkende plaatjes maken.

Nou kun je natuurlijk ook een Timelapse/Breath combo krijgen, en die is weer net even anders. Nu moet je namelijk gaan werken met offtanks die geen Timelapse mogen krijgen en alle anderen moeten juist IN LoS van die Timelapse breath gaan staan. TL werkt namelijk als een de-aggro, en degenen die geen Timelapse debuff hebben komen dus hoog op meneer zijn verlanglijstje te staan. Geloof me, daar wil je alleen maar warriors op hebben.

Wat je dus doet, een kleine 3de (of 4de, whatever jullie gebruiken) healing rotation gaat bovenaan bij de muur tegenover de DPS staan. Dat is ook een LoS positie mits je Chromaggus goed parkeert, en daar ga je nu dus misbruik van maken. Je zet twee off-tanks bovenaan de rand bij de muur die gaan lopen Sunderen en HS-en en daarbij net ONDER de MT in aggro te blijven. Bij een breath warning duiken die weg achter de muur net als de rest; bij een Timelapse warning gaat de HELE RAIDGROEP behalve de offtanks juist IN Line of Sight staan zodat ze allemaal gestunned worden. Wat doet Chromaggus, die rent natuurlijk rechtstreeks naar de hoogste aggroholder van dit moment, en dat zijn je niet ge-Timelapse-de offtanks. Het is in principe het makkelijkst als die een eindje wegrennen zodat ze niet veel geraakt worden want na 6 seconden verloopt Timelapse en dan wordt de aggro situatie weer normaal.

Bovenstaande is de basis-situatie van waaruit je werkt. Er zitten natuurlijk wat haken en ogen aan, en er kan wat fout gaan:

-Je MT resist de Timelapse. Groot probleem totdat dat gefixed wordt in 1.9, want dat is een complete aggro-wipe. Dat betekent dat je offtank de nieuwe MT wordt en dus snel in de goeie positie moet gaan rennen. Dat betekent snelle vingers op de Shieldwall knop want anders ben je gegarandeerd dood voordat je ook maar bij je positie bent, maar ook een MT die doorheeft dattie Timelapse geresisted heeft :)

-Rond de 70% en rond de 25% wissel je sowieso simpelweg van MT door het aggroverschil tussen de offtanks en de MT. Dan geldt bovenstaand scenario ook, Shieldwallen die handel en rennen maar.

Als laatste, zorg voor 3-4 capabele Hunters met Tranq Shot rotatie want Enraged Chrom hit je ERG ERG hard als MT, en zorg voor goede healers voor de laatste 20% want dan gaat hij ook harder slaan. Het is geen moeilijk gevecht, maar vooral een technisch gevecht waarbij iedereen goed moet opletten.

Veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]

Groen AH spul & pvp gaat zowiezo niet goed samen, daarnaast bestaat er ook pve waar je +dmg kan gebruiken
2: Je gebruikt je fire spells niet in MC, maar wel je Arcane talents, AP is een goede keuze en ook de
extra crit chance en in combat regen als je toch aan het PvE-en bent.
Je kan best firespells gebruiken in MC, alleen niet bij de fire elementals =)
ik ook ! :P
Maar geen reden om het juist wel te doen. Fire is gewoon een hogeren dps
Maar heeft cooldowns waardoor je bij veel kleine beestjes met redelijk wat hp niet snel genoeg bent met het killen. Ik kan het mis hebben, maar dat is mijn ervaring.Veel kleine beestjes is: FN + blizzard en dan veel IAE
Ik zou zeggen dat je bij pvp meer nut hebt aan crits en instant damage. Tenzij je groepen wilt killen in 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:29:

Je kan best firespells gebruiken in MC, alleen niet bij de fire elementals =)
en niet bij bepaalde bosses en niet bij de fire imps etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:29:
1. Groen AH spul & pvp gaat zowiezo niet goed samen, daarnaast bestaat er ook pve waar je +dmg kan gebruiken

2. Je kan best firespells gebruiken in MC, alleen niet bij de fire elementals =)

3. ik ook ! :P

4. Maar geen reden om het juist wel te doen. Fire is gewoon een hogeren dps

5. Maar heeft cooldowns waardoor je bij veel kleine beestjes met redelijk wat hp niet snel genoeg bent met het killen. Ik kan het mis hebben, maar dat is mijn ervaring.Veel kleine beestjes is: FN + blizzard en dan veel IAE

6. Ik zou zeggen dat je bij pvp meer nut hebt aan crits en instant damage. Tenzij je groepen wilt killen in 1x
1. Blues met +dmg zijn over het algemeen nog bagger. Neem de superior pvp set. Wat hou je over aan mana pool als mage? 4500 tot 5000 unbuffed?

2. Hoogste DPS bij mij is toch echt IAM. Mana gebruik maakt me niet uit op trash mobs. Op bosses kan ik over het algemeen wel fire gebruiken en anders gebruik ik wel frostbolts zonder talents. Die damage op bosses komt er toch wel.

3. mooi!

4. Niet iedereen is uit op een hogere dps, genoeg mages vinden ice block en ice barrier een must.

5. Blizzard is totaal niet efficient en onvoorspelbaar. Hoevaak ik indertijd niet filmpjes heb gezien van DM East exploits, waar mages die blizz grinden potions moesten gebruiken.

Dan liever FN+CoC combo, IAE tot cooldown en weer combo.

6. In group PvP is AoE zeer gewild. Bovendien heeft AoE ook een veel grotere impact op AV en AB games. Bovendien hebben de mages die elemental speccen over het algemeen toch al goede gear, anders komen ze met die spec niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:13:
[...]

mage ziet er van alle nieuwe graphics het stomst uit, dus helaas voor hem, had maar een lock moeten hebben :p. de testserver is al down, dus patch komt heel snel, misschien morgen al.
http://forums-en.wow-euro...w-general-en&T=716283&P=2

reply #22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:15:
[...]

1. Blues met +dmg zijn over het algemeen nog bagger. Neem de superior pvp set. Wat hou je over aan mana pool als mage? 4500 tot 5000 unbuffed?

2. Hoogste DPS bij mij is toch echt IAM. Mana gebruik maakt me niet uit op trash mobs. Op bosses kan ik over het algemeen wel fire gebruiken en anders gebruik ik wel frostbolts zonder talents. Die damage op bosses komt er toch wel.

3. mooi!

4. Niet iedereen is uit op een hogere dps, genoeg mages vinden ice block en ice barrier een must.

5. Blizzard is totaal niet efficient en onvoorspelbaar. Hoevaak ik indertijd niet filmpjes heb gezien van DM East exploits, waar mages die blizz grinden potions moesten gebruiken.

Dan liever FN+CoC combo, IAE tot cooldown en weer combo.

6. In group PvP is AoE zeer gewild. Bovendien heeft AoE ook een veel grotere impact op AV en AB games. Bovendien hebben de mages die elemental speccen over het algemeen toch al goede gear, anders komen ze met die spec niet weg.
1 als je veel +dmg hebt, heb je minder mana nodig voor dezelfde damage, dus of het echt zoveel slechter is? dat zou je moeten berekenen. (het kan zelfs beter zijn) Als ik ga pvp-en kies ik voor +dmh over +int, een sneller dode tegenstander is minder damage aan mijn kant. Daarom is het ook logisch dat +dmg gear minder +int heeft.

2 jup op bosses kan je zelfs beter je damage verspreiden, omdat je anders aggro krijgt en als mage maggie op je dak...

3 ... ;)

4 dat vind ik dus ook, ik kan echt niet zonder die 2, vooral iceblock & surgers in mc :)

5 Ah ik zal het es proberen, ik gebruik iig altijd IAE na blizz, voordeel van blizz is dat je afstand kan houden.

6 Ik ben geen pvp-er dus ja zoveel kan ik hier eigenlijk niet op zeggen, wat je zegt zal ik als waarheid aannemen ;)

ps het was niet zozeer dat ik van alles wil weerleggen, maar eigenlijk de discussie open houden dat fire/elemental mages zich best kunnen profileren daar waar frostmages meer gewild zijn.
Zelf ben ik een frostmage (18/33) en ben er erg tevreden over. Maar omdat ik vooral veel frost spells gebruik zit ik te overwegen om minder arcane en meer frost, toch lijkt het (nog) niet zo zinvol om meer in frost te steken.

[ Voor 15% gewijzigd door nhimf op 20-12-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
[...]

Erg weinig, 7200 mana buffed. Ikzelf zit nu op 7305 unbuffed, rond de 8800 mana fully buffed (unbuffed zou ik het zo niet weten, ik dacht rond de 7600, met een disc/holy build. Kan vrij lang door healen daarmee, en als ik mana ga regeneraten, dan switch ik van mn GBS (met +22 intel-enchant ;) ) naar mn Soulkeeper met een +20 spirit enchant erop. Ik zit dan fully buffed op 400 spirit, en dat is erg fijn om te regeneraten, vooral als er een innervate bij zit :)

Met Full Prophecy heb je (zonder enchants) 164 intellect, en met mijn spullen (alleen de 8 dingen die normaal in een set zitten (head, chest, boots etc.) zit ik nu op 139. Met al mijn spullen (dus met staff/ringen etc. zit ik 188 intel) op Je vriend die naast je zit doet dus toch ergens iets fout. 7200 mana buffed is echt weinig, en ik neem aan dat je vriend dan ook niet de privéhealer van de MT is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:06
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:16:
[...]

Yeh, dit in combinatie met ignite flesh = ultieme speelervaring :+

Maargoed echt een pure test wat de tanks, hunters en healers kunnen. Zeker een uitdagend gevecht.
Gister nog TL/BF gehad >:) Eerste keer is altijd leuk, omdat onverwachts iedereen in LoS moet én een offtank klaar moet staan ;)

Dozer, Heartless :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee ik heb even een vraagje.. zijn je handleiding en je cd doos gebonden aan je cd key? dus dat je niet een de cd key kan gebruiken, en de handleiding kan opsturen en een nieuwe cd key krijgen? Ik ben het niet van plan ofzo maar ik ben gewoon nieuwsgierig B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
Purechaos schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:37:
[...]

Gister nog TL/BF gehad >:) Eerste keer is altijd leuk, omdat onverwachts iedereen in LoS moet én een offtank klaar moet staan ;)

Dozer, Heartless :>
:)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Dan doet die priest iets verkeerd :P

http://wow.allakhazam.com/profile.html?116602 :)

(Overigens heb ik wel alle punten in Mental Strength zitten :) )

[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 20-12-2005 16:48 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:39:
Hee ik heb even een vraagje.. zijn je handleiding en je cd doos gebonden aan je cd key? dus dat je niet een de cd key kan gebruiken, en de handleiding kan opsturen en een nieuwe cd key krijgen? Ik ben het niet van plan ofzo maar ik ben gewoon nieuwsgierig B)
Err, aan wie wil je die handleiding op gaan sturen dan?
--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:45:

Geen first aid? Tsssk :) Ik moet ook m'n profile eens op laten laden, moet toch eens wat betere gear verzamelen, 't schort op dit moment nog een beetje aan de hoeveelheid INT die ik heb. Draag nog steeds m'n dreamweave vest in de hoop dat ik eindelijk die devout chest eens krijg :(

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:30:
[...]

1 als je veel +dmg hebt, heb je minder mana nodig voor dezelfde damage, dus of het echt zoveel slechter is? dat zou je moeten berekenen. (het kan zelfs beter zijn) Als ik ga pvp-en kies ik voor +dmh over +int, een sneller dode tegenstander is minder damage aan mijn kant. Daarom is het ook logisch dat +dmg gear minder +int heeft.

2 jup op bosses kan je zelfs beter je damage verspreiden, omdat je anders aggro krijgt en als mage maggie op je dak...

3 ... ;)

4 dat vind ik dus ook, ik kan echt niet zonder die 2, vooral iceblock & surgers in mc :)

5 Ah ik zal het es proberen, ik gebruik iig altijd IAE na blizz, voordeel van blizz is dat je afstand kan houden.

6 Ik ben geen pvp-er dus ja zoveel kan ik hier eigenlijk niet op zeggen, wat je zegt zal ik als waarheid aannemen ;)

ps het was niet zozeer dat ik van alles wil weerleggen, maar eigenlijk de discussie open houden dat fire/elemental mages zich best kunnen profileren daar waar frostmages meer gewild zijn.
Zelf ben ik een frostmage (18/33) en ben er erg tevreden over. Maar omdat ik vooral veel frost spells gebruik zit ik te overwegen om minder arcane en meer frost, toch lijkt het (nog) niet zo zinvol om meer in frost te steken.
Wat krijg je gemiddeld op een superior item aan +dmg? +20 of zo? Als je op een superior 20 int krijgt kun je daar meer damage mee doen. Dat levert in mana namelijk een hele frostbolt bijvoorbeeld op. Dus ipv 20 damage bovenop je frostbolt, een frostbolt. Dat is dus meer damage.

Daarom zeg ik dus, het wordt pas interessant als je int/sta EN crit%/+dmg to spells op items kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:48:
[...]

Err, aan wie wil je die handleiding op gaan sturen dan?

[...]

Geen first aid? Tsssk :) Ik moet ook m'n profile eens op laten laden, moet toch eens wat betere gear verzamelen, 't schort op dit moment nog een beetje aan de hoeveelheid INT die ik heb. Draag nog steeds m'n dreamweave vest in de hoop dat ik eindelijk die devout chest eens krijg :(
Bestaat die devout chest dan wel? :'( Ik heb het opgegeven, en heb Robes of Insight gekocht voor een schappelijk prijsje, totdat ik een keer de Prophecy Chest krijg :)

Ben nu op weg naar Benediction, heb alleen nog 1 priest voor me qua dkp's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[...]

Ik heb zelf 8906 mana fully buffed(dat is zeker) en unbuffed zon 7200(dacht ik), wel met de buffs kings, motw, int. Ik heb dan nog niet mijn enchant op mijn hoofd gezet enzo, dat moet ik nog ff doen, ik ben op de robes na full prophecy, dus ik ga als ik me robes heb en benidiction echt wel over de 9200 mana buffed heen. Op mijn wapen ga ik denk ik spirit zetten, want dat is toch wel makkelijk.

@ Sjoan

Dropped die eye of divinity dan veel bij jullie, ik wacht al 9 weken onafgebroken mc op mijn eye, om gek van te worden, alleen die leaf dropped, maar we hebben geen eens hunters die hem nodig hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy55 op 20-12-2005 16:58 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van blizzard? Volgens de policy krijg je een key terug als je of de handleiding of een cd hoes opstuurt, voor als je je key niet hebt gekregen/kwijt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Speedy55 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:56:
[...]

Ik heb zelf 8906 mana fully buffed(dat is zeker) en unbuffed zon 7200(dacht ik), wel met de buffs kings, motw, int. Ik heb dan nog niet mijn enchant op mijn hoofd gezet enzo, dat moet ik nog ff doen, ik ben op de robes na full prophecy, dus ik ga als ik me robes heb en benidiction echt wel over de 9200 mana buffed heen. Op mijn wapen ga ik denk ik spirit zetten, want dat is toch wel makkelijk.

@ Sjoan

Dropped die eye of divinity dan veel bij jullie, ik wacht al 9 weken onafgebroken mc op mijn eye, om gek van te worden, alleen die leaf dropped, maar we hebben geen eens hunters die hem nodig hebben.
We hebben MajorDomo nog niet plat gekregen :) We hebben pas 5 pogingen gedaan op hem. Donderdag gaan we alvast wel Eye of Shadow farmen met de guild, zodat we direct met de quest kunnen beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sjoan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:00:
[...]

We hebben MajorDomo nog niet plat gekregen :) We hebben pas 5 pogingen gedaan op hem. Donderdag gaan we alvast wel Eye of Shadow farmen met de guild, zodat we direct met de quest kunnen beginnen :)
Als je hem een of twee keer plat krijgt gaat ie elke keer plat, maar dan wens ik je veel plezier met wachten op die eye, ja eye of shadow heb ik al heel lang.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:58:
[...]

en niet bij bepaalde bosses en niet bij de fire imps etc etc
Mijn beste Hellfire was op die Imps.

Mijn beste conflagrate was op een Molten Destroyer.

etc.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sjoan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:56:
Bestaat die devout chest dan wel? :'( Ik heb het opgegeven, en heb Robes of Insight gekocht voor een schappelijk prijsje, totdat ik een keer de Prophecy Chest krijg :)
Hehe. Ja, hij bestaat. En hij dropped als ik in UBRS ben samen met een andere priest, level 56, die dan de roll wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand weet of de key en de handleiding en cd doos gebonden zijn? dus dat je niet een je cd key kan gebruiken en de handleiding NAAR BLIZZARD kan opsturen voor een nieuwe? niet dat straks mn account verwijderd wordt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:18:
Niemand weet of de key en de handleiding en cd doos gebonden zijn? dus dat je niet een je cd key kan gebruiken en de handleiding NAAR BLIZZARD kan opsturen voor een nieuwe? niet dat straks mn account verwijderd wordt:P
Ik vroeg je net ook al wat je bedoeling was? Want ik vraag me af of ze alleen de handleiding accepteren, de CD key zit nl. in de doos, en het is ongeveer onmogelijk dat je wel een handleiding en geen doos hebt.

Daarnaast is het oplichten van bedrijven A) een beetje zielig en B) niet iets waar we je hier mee gaan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Speel nu eindelijk met mn ouwe maten op een U.S.server en spel is ineens stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Hij bestaat zeker, 2 keer zien droppen :) (waarvan 1x voor mij! >:)) Van de Devout crown betwijfel ik het bestaan echter nog :o Maar we blijven proberen :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik probeer in te loggen op de realm Stormreaver dan kom ik niet verder dan de melding "Success!" :( Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:51:
Als ik probeer in te loggen op de realm Stormreaver dan kom ik niet verder dan de melding "Success!" :( Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Wow forums -> Technical Support

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
zijn er nog meer mensen die vage connectie problemen hebben?

zo kan ik niet op neptulon inloggen waar me main char op zit maar weer wel op arathor. zo te zien op het forum van blizzard ben ik ook niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hele lange tijd niet meer gespeelt te hebben met mijn lvl 49 warlock wilde ik toch weer graag gaan spelen. Nu heb ik mij al verdiept in de class veranderingen alleen voor alle warlockers welke build gebruiken jullie? Ik heb al gekeken maar ik kom er niet echt uit. Ik wil een pve/pvp build. Ik wil 31/5/11 en dan heb ik net genoeg punten om shadowburn te halen. Ik zie altijd dat sm/ruin een favo build is maar is dit ook wat 21/5/25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry ging even iets fout,

ik wilde zeggen dat ik 3 UBRS runs heb gedaan, en dat ie 3 keer is gedropt :P .

hoe edith ik mijn post eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:51
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:39:
Dat kan, maar dan wordt de oude geblokkeerd. Je denkt toch niet dat ze bij Blizzard achterlijk zijn?

Je oude account (het account waar de vorige cd-key mee correspondeert) wordt dan gewoon opgeheven.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:52:
[...]

wtf :? En wat draag je dan precies als ik vragen mag, alles +int en 0,0 + healing ofzo?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
Sjonge zeg wat is Broodlord makkelijk, down op de 2e try :+

Die suppression room valt ook best mee, beetje doorlopen en je bent er in 20 minuten doorheen. Wel weer casterloot uiteraard.

2x Boots of Transcendence
Bracers of Arcane Accuracy

Naja, morgen Firemaw en Ebonroc neerhalen :o

EDIT:

http://img6.imageshack.us/img6/2651/broodlord12dr.jpg

Ik ben die lieve rogue helemaal rechts

[ Voor 16% gewijzigd door Down op 20-12-2005 23:24 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:57:
Sjonge zeg wat is Broodlord makkelijk, down op de 2e try :+

Die suppression room valt ook best mee, beetje doorlopen en je bent er in 20 minuten doorheen. Wel weer casterloot uiteraard.

2x Boots of Transcendence
Bracers of Arcane Accuracy

Naja, morgen Firemaw en Ebonroc neerhalen :o
BoS easymoders!

Enne, verkijk je niet op Firemaw. Geloof me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:15:
[...]

BoS easymoders!

Enne, verkijk je niet op Firemaw. Geloof me maar :)
Die valt best tegen inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik wil gaan respeccen met mn hunter om zo nuttig mogelijk te zijn in endgame pve (in ons geval MC, Onyxia, ZG en zeer binnenkort BWL).
Mijn huidige talents zijn als volgt: http://www.wowhead.com/talent/?VZqVohtZcbiVohux
0/21/30 dus, scatter shot en de +15% agi en +3% crit

Ik zit nu te denken aan 5/31/15: http://www.wowhead.com/talent/?mxZqVouthtG0VV

Iemand (liefst ervaren hunters :P) met commentaar of suggesties?
Ik pvp zo goed als niet.. dus daar hoef ik me niet op te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
HAHAHA, sorry moet even lachen om de 5 punten in beast.

Waarom?

Ik mag geen pet meenemen MC in, dus zie de noodzaak er niet van in.
Ik ben zelf overigens 0/33/18 specced.

Die extra agility heb ik niet, dus standaard heb ik 370 agility, dat is wel met full BS set en +44 in agility enchants.
Punt met agility is: je hebt er geen reet aan om je punten erin te steken, omdat je enorm veel agi moet leveren voor crit %.
Ga dan wat DM items grinden die %crit geven als je zonodig critten wil.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:03:
Na een hele lange tijd niet meer gespeelt te hebben met mijn lvl 49 warlock wilde ik toch weer graag gaan spelen. Nu heb ik mij al verdiept in de class veranderingen alleen voor alle warlockers welke build gebruiken jullie? Ik heb al gekeken maar ik kom er niet echt uit. Ik wil een pve/pvp build. Ik wil 31/5/11 en dan heb ik net genoeg punten om shadowburn te halen. Ik zie altijd dat sm/ruin een favo build is maar is dit ook wat 21/5/25?
ja je tweede build is beter. Btw slechte builds zijn er eigenlijk niet, alleen afhankelijk van je speelstijl of situatie zijn er soms betere, daarom kan je best vaak experimenteren met builds als je het geld er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

MGSNK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:39:

Waarom?

Die extra agility heb ik niet, dus standaard heb ik 370 agility, dat is wel met full BS set en +44 in agility enchants.
Punt met agility is: je hebt er geen reet aan om je punten erin te steken, omdat je enorm veel agi moet leveren voor crit %.
Hm mijn profiel is niet helemaal up to date.. tegenwoordig ben ik in 3 stuks Giantstalker gestoken, Crown of Destruction en nog wat leuke dingen ;)

Die 5 in beast zou je even beter moeten kijken, die staan in Improved Aspect of the Hawk.. niet in pet-skills 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
aha, ik zie het. Ik moet zeggen dat ik ook van die improved aspect niet onder de indruk ben.
Vond de oude improved toch wel beter. Ik denk dat je die punten beter besteden kan, aan bijvoorbeeld improved volley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

MGSNK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:59:
aha, ik zie het. Ik moet zeggen dat ik ook van die improved aspect niet onder de indruk ben.
Vond de oude improved toch wel beter. Ik denk dat je die punten beter besteden kan, aan bijvoorbeeld improved volley.
euhm, no offense, maar jij hebt ook bijna geen idee waar je het over hebt..

Volley gebruik je misschien 1% van de tijd dat je bezig bent in MC, Aspect of the Hawk 100% van de tijd. Die quickshots gaat echt vaak af, en dat geeft je toch weer een goede boost in je dps. Ik vind het dus wel degelijk een goede talent..

en jou post kan echt wel ff wat aardiger.. teneerste neem je niet eens de moeite om te kijken naar iemand zijn talent en lacht hem bij voorbaad al uit, gaat dus helemaal nergens over..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Ik heb wel een idee waar ik het over heb. Ik heb die talent immers zelf ook gehad...

Tsja, wanneer je volley gebruikt? Nou ik leg weleens een volley neer als er in MC moet worden geAOED. Alle beetje helpen en je doet al gauw 92dmg per hit. Ook als je low lvl guildies helpt is volley erg handig om een dozijn mannekes om te leggen. Ik voel er niks voor om sneller m'n pijlen te kunnen schieten, dat betekent ook tegelijkertijd dat ik er meer doorheen jaag... en thorium headed arrows zijn nou niet bepaald cheap :/. Als ik een snel wapen had willen hebben, had ik wel een Hurricane gekocht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ja die imp AotH heeft zijn nut al best bewezen toen ik in een opwelling BeastMastery ging :P
De volley talent.. bedoel je daar misschien Barrage mee? Die had ik namelijk ook al aangevinkt staan. Die is +15% dmg bij Volley en Multishot, en die laatste gebruik ik bijna constant in MC :)

Pets mogen bij ons trouwens gewoon mee hoor, als je ze maar op passive zet en je moet er zelf voor zorgen.. ze worden niet gehealed of geressurect voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Razorfist schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:11:
Ja die imp AotH heeft zijn nut al best bewezen toen ik in een opwelling BeastMastery ging :P
De volley talent.. bedoel je daar misschien Barrage mee? Die had ik namelijk ook al aangevinkt staan. Die is +15% dmg bij Volley en Multishot, en die laatste gebruik ik bijna constant in MC :)

Pets mogen bij ons trouwens gewoon mee hoor, als je ze maar op passive zet en je moet er zelf voor zorgen.. ze worden niet gehealed of geressurect voor je.
Barrage ja, dat is de goede naam, maar zoals je zelf al zei, dat ik een vrij common attack, zeker als je built naar Trueshot Aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:17:
[...]

Inderdaad, die was niet zo lief. Maar laatste poging op 55% gekregen met 32 man, dus we komen er wel. Begin was even leren.

Broodlord hadden wij trouwens op 1e try neer :+ Maar het schijnt dat je die erna gaat onderschatten. 2e kill zijn we wel wat gewiped (was er niet bij).

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:17:
[...]

Hebben we net gister down gehaald :P . Zijn daar ongeveer zon week mee bezig geweest :) . Vandaag onze 1e poging heel MC in 5 uurtjes te doen kijken of het lukt :) .
Oh als iemand geinteresseerd is in de video van de kill post het dan ffies hier, guildie heeft er 1 gemaakt... Was zelf niet bij de kill though :<

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:11:
Ik heb wel een idee waar ik het over heb. Ik heb die talent immers zelf ook gehad...
<knip>Als ik een snel wapen had willen hebben, had ik wel een Hurricane gekocht :X
Ej, geen kwaad woord over mn lieve Hurricane. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:49:
[...]

wtf :? En wat draag je dan precies als ik vragen mag, alles +int en 0,0 + healing ofzo?
+healing is overrated. Zeker als je gear aan het verzamelen bent (en hij zegt al dat ie alleen blue heeft) dan kun je beter op int/spi focussen dan op +healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:13:
[...]

Hij bestaat zeker, 2 keer zien droppen :) (waarvan 1x voor mij! >:)) Van de Devout crown betwijfel ik het bestaan echter nog :o Maar we blijven proberen :P
Devout Full set > gedischand! DM gear whoot.
Devoute robe blegh! Ga grinden in Strat Scarlet voor truefaith, zodra je dat pattern hebt heb je ook wel rightouse orbs, en dan naar MC.

Ik als priest kan nu al aardig wat grinden, geen mobs, nee das voor noobs ;).

Maraudon Princess, (2 á 3 small brilliant shards.)
Maraudon Tinkerer. (1 á 2 small brilliant shards.)
Pyromancer Lorgerain. ( 1 small brilliant of een large brilliant).
Lord Incendius. (1 large brilliant of 2 á 3 illusion dust of een eternal essence)
En waarschijnlijk ook een baas in uldaman die 2 small shards dropt :).

In een uur kan ik dus heel wat shards farmen, en die doen het goed op de markt :D
Ik moet mijn profile ook maar eens update. Heb toch al wat aardige gear verzamelt :)

Ik ga vanavond mooi ff proberen wat shards te farmen.

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 21-12-2005 09:23 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:05:
[...]

euhm, no offense, maar jij hebt ook bijna geen idee waar je het over hebt..

Volley gebruik je misschien 1% van de tijd dat je bezig bent in MC, Aspect of the Hawk 100% van de tijd. Die quickshots gaat echt vaak af, en dat geeft je toch weer een goede boost in je dps. Ik vind het dus wel degelijk een goede talent..

en jou post kan echt wel ff wat aardiger.. teneerste neem je niet eens de moeite om te kijken naar iemand zijn talent en lacht hem bij voorbaad al uit, gaat dus helemaal nergens over..
hij heeft wel full bs hoor! (sarcasme). Ja, advies vragen en dan zo een antwoord krijgen terwijl die niet eens de moeite neemt om echt goed te kijken zou ik gewoon negeren, maar waarom vraag je het niet aan andere hunters in je guild of goede hunters van andere guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
Haha, na vorige week MC gecleared te hebben gisteren voor het eerst BWL. Razorgore the Untamed, we waren met 32 spelers, na een minuut of zo een wipe.

Wat een chaos, daarna maar met 18 spelers ZG gedaan en boss 1,2 en 4 zonder problemen omgelegd. :)

Die 4e baas (blood.....) dropte de epic Halberd, een prot warrior en een pala hebben erop gerolld. Ik als arms warrior heb al een Obsidian Edged Blade, maar oh oh oh, wat zie die polearm er vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MGSNK schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:39:

Waarom?

Alsof Imp. Aspect ot Hawk iets met je pet te maken heeft zeg...
Als je weinig agility hebt, heb je weinig attack power, en is je base damage dus laag. Wat je wil is een goeie balans tussen AGI en crit. Daarnaast is onze crit talent behoorlijk generfed, dus zo nuttig zijn die +crit items helemaal niet meer.
MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:11:
Tsja, wanneer je volley gebruikt? Nou ik leg weleens een volley neer als er in MC moet worden geAOED.
Bwahahaha :D Laat AoE alsjeblieft aan de AoE classes over. Zelf heb ik ook Barrage, maar die spec heb ik gemaakt toen ik nog solo in AV rondhuppelde.
En een zut +int enchants waarschijnlijk, tikt ook aardig aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 21-12-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Razorfist schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:31:
Ik wil gaan respeccen met mn hunter om zo nuttig mogelijk te zijn in endgame pve (in ons geval MC, Onyxia, ZG en zeer binnenkort BWL).
Mijn huidige talents zijn als volgt: http://www.wowhead.com/talent/?VZqVohtZcbiVohux
0/21/30 dus, scatter shot en de +15% agi en +3% crit

Ik zit nu te denken aan 5/31/15: http://www.wowhead.com/talent/?mxZqVouthtG0VV

Iemand (liefst ervaren hunters :P) met commentaar of suggesties?
Ik pvp zo goed als niet.. dus daar hoef ik me niet op te richten.
Die 2de spec is wel goed. Al heb ik het net iets anders. Ik heb nameliijk 3 in monster, 3 in humanoid, 5 in impr WC, 1 detterence. Die laatste is echt handig voor grinden of als je plotseling 4 hoge crits heb en een molten giant op jou host en je FD resist word. En gewoon in pve mocht er een vierde mob op je pet zitten.

Met die 3 punten die ik dan meer heb stop ik imp arcane shot. en die punt die je in impr conc heb en dat punt in impr serpent gaan dan ook in impr arcane. Zo kan ik arcane vaker shieten en arcane eerder gebruiken na een aimed shot. dat verhoogt de dps toch wel iets. 5 sec cooldown op arcane + 10 sec cooldown op multi = arcane, multi, arcane, arcane, multi, arcane, arcane, multi, arcane etc
etc.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:48:
Als je weinig agility hebt, heb je weinig attack power, en is je base damage dus laag. Wat je wil is een goeie balans tussen AGI en crit. Daarnaast is onze crit talent behoorlijk generfed, dus zo nuttig zijn die +crit items helemaal niet meer.
Maar gaat die balans niet voornamelijk op voor PvP-Hunters? Ikzelf ga puur en alleen voor PvE en ben dan ook van plan om een +Agi-hoer te worden. :P Of het nou mail of leather armor is kan me eigenlijk weinig rotten. +crit is dan leuk, maar volgens mij pak ik dan alleen maar sneller de agro van de MT (tot nog toe regelmatig m'n pet dus :+ ). Persoonlijk ga ik met mn hunter (net als mn mage) liever voor een regelmatige "sustained" damage, dan af en toe een vette crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Feck! Heb ik direct debit, is mijn account frozen geraakt vanwege "Invalid details or
Payment refused". Call ingediend, maar geen idee of ik nog reactie ga krijgen binnen een beetjs tijd..

Weet iemand waar ik snel aan een game card kom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:45:
[...]

:P

Niet veel +healing idd, +41 totaal dacht ik. Maar ik ben ook nog bezig met de ideale equipment uitzoeken ed (ik loop nog in enkele groene stukken :X ) Maar een 10-man strath-run kan ik wel in m'n eentje in leven houden zeg maar :)
(That is... met de ideale latency :X Heb gister iig een strath-run gedaan en samen met een druid gehealed en ik ben eigenlijk nooit OOM gegaan :P Overigens outhealede ik die druid wel bijna dubbel, dus daar lag het niet aan ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door --MeAngry-- op 21-12-2005 10:07 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:16:
[...]

Inderdaad, die was niet zo lief. Maar laatste poging op 55% gekregen met 32 man, dus we komen er wel. Begin was even leren.

Broodlord hadden wij trouwens op 1e try neer :+ Maar het schijnt dat je die erna gaat onderschatten. 2e kill zijn we wel wat gewiped (was er niet bij).
Jeh :) Volgende try met 40man krijgen we hem neer denk ik :)
Tis all about positioning en iedereen die gewoon goed oplet...
Caster die te lang in de buffet blijft staan, MT die denkt "ff" Firemaw te repositionen en zichzelf chronishg out of sight zet, Firemaw die ineens geen zin meer heeft in de MT en een shadowflame op de raid gooit etcetc :P

Fight oogt iig gecontroleerder en gemakkelijker dan Vael :/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

MrVegeta schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:17:
[...]

Devout Full set > gedischand! DM gear whoot.
Devoute robe blegh! Ga grinden in Strat Scarlet voor truefaith, zodra je dat pattern hebt heb je ook wel rightouse orbs, en dan naar MC.

Ik als priest kan nu al aardig wat grinden, geen mobs, nee das voor noobs ;).

Maraudon Princess, (2 á 3 small brilliant shards.)
Maraudon Tinkerer. (1 á 2 small brilliant shards.)
Pyromancer Lorgerain. ( 1 small brilliant of een large brilliant).
Lord Incendius. (1 large brilliant of 2 á 3 illusion dust of een eternal essence)
En waarschijnlijk ook een baas in uldaman die 2 small shards dropt :).

In een uur kan ik dus heel wat shards farmen, en die doen het goed op de markt :D
Ik moet mijn profile ook maar eens update. Heb toch al wat aardige gear verzamelt :)

Ik ga vanavond mooi ff proberen wat shards te farmen.
ik mag toch aannemen dat jij niet in je 1tje ff naar princess kan lopen lijkt me wat sterk eigenlijk als priest zijnde.

gisteren voor het eerst een Hi level instance gedaan met mn priest na sunken temple een aantal keer gedaan te hebben. Het was een dire maul tribute run best leuk alleen jemig wat ben ik ongelovelijk "slap" zeg. Op een gegeven moment een honden patrol van achtere dus alles op mij echt 3 sec later ben je dood. Maar oke het healen van de Main tank ging goed op de big bos. Alleen liep die op het eind te ver weg (stukje naar beneden) en werd ik gehit door die spirits dus geen line of sight tank dood maar oke boss was al op 3% dus geen probleem.

En heeft iemand die wardrobe addon al werkend gekregen die lijkt me wel erg handig met 1 druk op de knop je complete gear wisselen.

Ik ben nu ook een rogue begonnen maar kan je eigenlijk nogsteeds weapon switches maken in combat? Anders wil ik zodra ik op backstab druk dat daar een macro onderzit dat ik gauw weer een dagger in mn main heb.

[ Voor 32% gewijzigd door MantaMania op 21-12-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor.

Ik was in de veronderstelling dat deze woensdag patchdag zou zijn voor 1.9, echter, wanneer ik inlog kan ik gewoon spelen.
Geen patch, niets.

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:18:
Even een vraagje tussendoor.

Ik was in de veronderstelling dat deze woensdag patchdag zou zijn voor 1.9, echter, wanneer ik inlog kan ik gewoon spelen.
Geen patch, niets.

Klopt dit?
Ja, dit klopt, ze willen het eerst uitvoerig testen, ipv een evt buggy patch releasen vlak voordat het support-personeel op kerstvakantie gaat. :Y)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.