Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:01:

Hey, als iemand zo dom is een elemental mage te spelen, moeten de priests daar dan last van hebben omdat hij geen van de toch best wel erg nuttige Arcane talents heeft? Er zijn niet voor niets min of meer standaard specs.

En dan nog. Als een Mage OOM raakt, gaat 'ie toch lekker ff zitten? Mage OOM = kleine DPS drop. Priest OOM = in het ergste geval een dooie MT. Het gaat me er hier om dat het, IMHO, objectief gezien logisch is dat bepaalde classes voorrang hebben op bepaalde items als dit in het belagn van de groep is. Voor een priest is de grootste zorg z'n mana. Voor een mage is het de damage die hij doet. Voor een mage is het zowel voor PvE als voor PvP gewoon nutteloos manaregen gear te nemen, terwijl een Priest daar van gaat kwijlen.
Beste Hydra, ik begrijp je wel, en je hebt gelijk. Een mage die een raid/group reeds van water heeft voorzien is expendable. Maar om nou te zeggen dat een priest z'n mana harder nodig heeft dan een mage, ga jij eens gauw een mage naar 60 spelen. :+
Waar het mij om gaat is dat je zegt dat je er een hekel aan hebt dat spelers menen recht te hebben op items omdat ze "zo" spelen, terwijl jij dan vervolgens wel even bepaald wat ze wel en niet mogen looten. Compleet krankjorem natuurlijk.
En wie ben jij om te bepalen hoe een mage moet speccen? Zolang hij z'n taken binnen parties goed kan uitoefenen (water maken, beetje aoe-damage, waarvan een elemental mage meer kan doen btw) is er toch niets aan de hand? Kom op, laat de andere ook spelen zoals hun dat willen, en niet perse hoe anderen dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Wij hebben zojuist de eerste Thunderfury van de server (Sunstrider) binnengehaald :D
Niet gek voor een guild die Razorgore nog niet neer krijgt ;)

We konden gelukkig Elementium lenen van een veel verder gevorderde guild. Was leuk om te doen.. maar wel ez :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen het probleem dat bij shadow moon, het spel heeeel erg lang over 'retrieving character list' doet? ik ben al anderhalf uur bezig om in de realm te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Ding 60! :D
http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/mount.jpg
<3

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 22:49 . Reden: Voortaan resizen graag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
lol had probleem met ZG een gm gecontact

GM houd volgens mij niet echt van ally's :+ :+

Afbeeldingslocatie: http://www.clubnoa.nl/gmally.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Exitium schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:06:
[...]

Blij dat je het "of tank" erbij zet, heb geregeld een druid met zo'n 4800 health buffed en 8k armor gevraagd te tanken terwijl we ook een warrior bij ons hadden. :P
Uiteraard, ben zelf ook druid dus ik weet dat je instances zonder warrior kan doen. ;) Maar je hebt wel een tank nodig dus warrior is geen support class imo.

Vandaag Razorgore voor het eerst geprobeerd. Best try nog 2 eggs over. Holy shit wat een chaos encounter, op een gegeven moment zijn er zooooveel adds, dat is niet meer bij te houden. :o Donderdag gaan we het weer proberen, hopelijk komen we dan eindelijk in de 'kill him!' fase. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Miles Teg schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:20:
[...]

Beste Hydra, ik begrijp je wel, en je hebt gelijk. Een mage die een raid/group reeds van water heeft voorzien is expendable. Maar om nou te zeggen dat een priest z'n mana harder nodig heeft dan een mage, ga jij eens gauw een mage naar 60 spelen. :+
Waar het mij om gaat is dat je zegt dat je er een hekel aan hebt dat spelers menen recht te hebben op items omdat ze "zo" spelen, terwijl jij dan vervolgens wel even bepaald wat ze wel en niet mogen looten. Compleet krankjorem natuurlijk.
En wie ben jij om te bepalen hoe een mage moet speccen? Zolang hij z'n taken binnen parties goed kan uitoefenen (water maken, beetje aoe-damage, waarvan een elemental mage meer kan doen btw) is er toch niets aan de hand? Kom op, laat de andere ook spelen zoals hun dat willen, en niet perse hoe anderen dat willen.
Een mage die met fire / frost meer AOE dmg doet dan instant arcane explosions? zeker als de mobs 2k health hebben ofzo. Ik ben benieuwd hoeveel mages gaan voor int/spi/mana regen. Mages gebruiken liever greenies zonder stats dan arcanist omdat ze er meer dmg mee doen.

btw, vandaag 2 x Tome of ephemereal power gedropped na een afwezigheid van 10 weken : P

1e was helaas voor mij, ging m'n dkp : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

Thijs schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:16:
[...]

Uiteraard, ben zelf ook druid dus ik weet dat je instances zonder warrior kan doen. ;) Maar je hebt wel een tank nodig dus warrior is geen support class imo.

Vandaag Razorgore voor het eerst geprobeerd. Best try nog 2 eggs over. Holy shit wat een chaos encounter, op een gegeven moment zijn er zooooveel adds, dat is niet meer bij te houden. :o Donderdag gaan we het weer proberen, hopelijk komen we dan eindelijk in de 'kill him!' fase. :p
nice wij ook voor et eerst :) maar dan 10 eggs over, 3 tries totaal hadden niet al te veel tijd jammer genoeg.
Als priest zijnde vraag ik me of mind controlling van legionaires veel wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
Nee, niet echt. Warriors kiten de legionaires, DPS killed alle mages zo snel mogelijk.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:39:
[...]

Een critical shot of melee hit, kan bijvoorbeeld 1000 dmg zijn, terwijl je normaal rond de 150/200dmg doet.
Kleine correctie.
een crit betekent 200% van je normale melee damage of 150% van je caster damage.
(talenten niet meegerekend)
dus je kunt geen 1k crit hebben ipv je normale 150 damage :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 22:48
Vandaag eindelijk Legplates of Might gewonnen :D En Onyxia ging ook netjes neer, dus ik mocht ook mijn Quel'Serrar ophalen.

Nu zie ik er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.pino.nu/~marc/wow/mior.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
eeek een lelijke elf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Imodium schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 01:05:
Nee, niet echt. Warriors kiten de legionaires, DPS killed alle mages zo snel mogelijk.
Wat doen jullie met de dragons dan? Door hunters laten kiten?
Wij hebben hem nog niet neer kunnen halen, maar de techniek die we tot nu toe gebruiken is:

Legionnaires door shamans laten kiten
Dragons door druids laten slapen en de rest door hunters laten kiten
Mages asap killen

We zijn tot 3 eggs gekomen hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
pas jij je sig nou maar aan prutzor :P

damn gisteren 3x moeten proberen voor raggie :/ DPS ging steeds te snel plat

daardoor kon ik niet meer bij de ony kill zijn en loopt er nu een lelijke troll shaman met mijn ten storms helm rond :( :P
Razorfist schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 02:00:
[...]

Wat doen jullie met de dragons dan? Door hunters laten kiten?
Wij hebben hem nog niet neer kunnen halen, maar de techniek die we tot nu toe gebruiken is:

Legionnaires door shamans laten kiten
Dragons door druids laten slapen en de rest door hunters laten kiten
Mages asap killen

We zijn tot 3 eggs gekomen hiermee :)
zo doe wij het ook

als je nog maar 4 a 5eggs over hebt echter, laat je Razorgore die AOE fireball doen, en laat je de warriors fear rotatie doen met hun aoe slow om alles te kiten, (draakjes blijven sleepen en kiten :P ivm imune to slow)

[ Voor 48% gewijzigd door Bokkie op 20-12-2005 08:11 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik weet dat iedereen over MC zn ZG Praat onyxia is ook geen onbekende, maar wij hebben gisteren voor het 1st in MIJN wow carierre HEROD down gekregen.
Ze shoulders waren mijn beloning gezien we gingen met 2 rogues (42,37) Mage 38 Priest 35 ik pala 36.
Was er best trots op heb nu al zin om mij met de guild Onyxia plat te zien gaan, wat een gevoel gaat dat geven.

:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Vraagje:
Wat is beter voor een MC tank. Stamina of Defence?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn "Recruit a friend" account aan iemand gegeven, maar hij heeft geen credit card. Is het nog steeds mogelijk voor hem om WoW te proberen? Of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
artec schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:12:
lol had probleem met ZG een gm gecontact

GM houd volgens mij niet echt van ally's :+ :+

[afbeelding]
haha knetje wist niet dat jij ook op GoT zat
<---- Proqzor :P

hohohoho das knetje niet das silva. Nog bedankt voor dat mooie paarse shirtje he ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Proqzor op 20-12-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je kan als je in nederland woont tegenwoordig je eigen bankgegevens invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Furio schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:42:
Vraagje:
heb niet veele rvaring met mc maar als er veel dots in mc zijn stamina en als er veel wordt gemept defence. Ik verkies zowiezo defense boven stamina omdat een warrior hierdoor minder gehealed hoeft te worden waardoor de priest langer met hun mana kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Vraagje:
beide, maar ik zou voor defense gaan als je nog niet veel daarvan hebt :) Defense betekend minder dam tegen, dus minder heals nodig, dus beter dan sta
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:22:
Hey mensen ik weet dat iedereen over MC zn ZG Praat onyxia is ook geen onbekende, maar wij hebben gisteren voor het 1st in MIJN wow carierre HEROD down gekregen.
Ze shoulders waren mijn beloning gezien we gingen met 2 rogues (42,37) Mage 38 Priest 35 ik pala 36.
Was er best trots op heb nu al zin om mij met de guild Onyxia plat te zien gaan, wat een gevoel gaat dat geven.

:D:D
zo zijn wij ook ooit begonnen, echt elke nieuwe boss down is lekker, moet je nagaan als je bosses in high-end instances killt ;)

[ Voor 64% gewijzigd door reddevil op 20-12-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09
of gebruik prepaid kaart ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
heuveltje schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 01:07:
[...]

Kleine correctie.
een crit betekent 200% van je normale melee damage of 150% van je caster damage.
(talenten niet meegerekend)
dus je kunt geen 1k crit hebben ipv je normale 150 damage :)
nopes, maar je kan wel een double crit krijgen :P
niet dat je dan 1k dam haalt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft mijn trail, dus hij heeft ook geen prepaid kaart, hij wil het natuurlijk eerst proberen... Daarom geven zie die trail toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:02:
[...]

Hij heeft mijn trail, dus hij heeft ook geen prepaid kaart, hij wil het natuurlijk eerst proberen... Daarom geven zie die trail toch? :P
Net gechecked, staat in de openingspost..
Lees IEMAND uberhaupt dat ding? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vraagje:
Gewoon combineren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:07:
[...]

Net gechecked, staat in de openingspost..
Lees IEMAND uberhaupt dat ding? :/
Ja maar de openingspost is ook niet altijd actueel. Ik heb ergens gelezen over fake credit card nummers, of alleen xxx in vullen. Iemand die dit weet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:12:
[...]

Ja maar de openingspost is ook niet altijd actueel. Ik heb ergens gelezen over fake credit card nummers, of alleen xxx in vullen. Iemand die dit weet dus?
Nogmaals staat er gewoon allemaal in wat je wel en niet moet doen.. dus dat het niet altijd actueel is betekend dat deze dat ook niet is?

Ik weiger jouw simpele zoekwerk te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Healers houden van defence, omdat er minder kans op een crit/crushing blow is kunnen ze rustiger healen ipv dat ze ineens een crit van 2+k moeten overbruggen.. maar gelukkig zit op de meeste +def gear een sloot stamina waar je akelig van word :)

Gimbooze, ja jij weet het allemaal al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Fire Resist! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:04:
Hebben meer mensen het probleem dat bij shadow moon, het spel heeeel erg lang over 'retrieving character list' doet? ik ben al anderhalf uur bezig om in de realm te komen
Ja iedereen heeft hier last van. Echt enorm irritant. En als je dan je char hebt doe je "Enter world" en na het laden duurt het nog een 10minuten....
Gisteren is hij ook 2x down gegaan.... 1ste keer in ZulFarrak met een redelijke groep. 2x in ZF met een goede groep. Daarna ben ik niet meer gegaan, veels te irritant als hij telkens down gaat en je bent een 30min bezig om er weer op te komen. En ik moest nog maar 130xp voor lvl45 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:18:
[...]

Nogmaals staat er gewoon allemaal in wat je wel en niet moet doen.. dus dat het niet altijd actueel is betekend dat deze dat ook niet is?

Ik weiger jouw simpele zoekwerk te doen :)
Na lang zoeken heb ik het gevonden op de blizzard forum, het is dus wel mogelijk zonder credit card en paycard. Manier staat ook op hun forum... dus ja de startpost is niet actueel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 23:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:36:
[...]

Heb je hem weer.

Jij noemt nu een paar verschillende valide opties. Fire/frost voor een mage is gewoon een stomme keus. Wil je dat, prima, maar ga dan niet op spul rollen om je ineffectiviteit te compenseren.
Speel jij een (level 60) mage?
Jij bent sowieso een prutser. Maar dan vooral omdat begrijpend lezen niet een van je sterkste punten is ;)
Ik heb het niet over kleine details, maar over mensen die een compleet wazige build hebben of gewoon lukraak punten in hun talent trees gestopt hebben.
Neen, jij hebt letterlijk gesteld dat een mage zonder evocation een "prutser" is.

En nu beweer je weer dat ik een prutser ben.
Je hebt gelijk. Ik heal gewoon die mage niet, scheelt me nog veel meer mana :)

Het probleem wat ik er mee heb is dat als je in een PuG zit, 9 van de 10 keer een dergelijke ring aan een complete malloot kwijtraakt. Manaregen items zijn aan die types compleet verspild, zogauw ze iets zien met +frost damage bijvoorbeeld vendorren ze die ring, maar wee je gebeente als je Priest op +damage/healing rolled, want priests hebben geen +damage nodig! Nee, het is danook +damage/HEALING prutser. *zucht*
'complete malloot ' en 'die types' en 'prutser' in 1 alinea.

Jouw mening =/= waarheid, iets wat jij vaak genoeg ook naar anderen, mijzelf inclus, uitdraagt. Nogmaals, als jij een build van een <insert random class> niet geweldig vind, is die persoon nog niet direct een prutser. Als een mage een +mana ring nodig heeft omdat hij veel +dmg gear heeft, is dat een hele goede manier om het verlies aan manapool een beetje goed te maken, samen met een leuke spirit enchant of +mana on chest. Jij bent niet de persoon die bepaalt wat hoort en wat niet hoort. Zoals tuschinski al zei, dat timmer je van te voren dicht. Zelfs bij een PUG.

Mag ik je verzoeken met iets meer tact te werk te gaan in plaats van beledigingen in het rond te blijven strooien als pepernoten? In jouw ogen ben jij steeds de spil van een groep of onderwerp, wat voor class je ook speelt. Zodra jij een character op 60 hebt, meen jij steeds de wijsheid in pacht te hebben. Ik sta bekend als een eigenwijs persoon die lastig dingen aanneemt, en dat zal dan precies tegen jouw haartjes instrijken, maar zoals je ziet is het niet moeilijk om je fatsoen te bewaren. Wij kunnen het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:35:
[...]

Speel jij een (level 60) mage?

[...]

Neen, jij hebt letterlijk gesteld dat een mage zonder evocation een "prutser" is.

En nu beweer je weer dat ik een prutser ben.

[...]

'complete malloot ' en 'die types' en 'prutser' in 1 alinea.

Jouw mening =/= waarheid, iets wat jij vaak genoeg ook naar anderen, mijzelf inclus, uitdraagt. Nogmaals, als jij een build van een <insert random class> niet geweldig vind, is die persoon nog niet direct een prutser. Als een mage een +mana ring nodig heeft omdat hij veel +dmg gear heeft, is dat een hele goede manier om het verlies aan manapool een beetje goed te maken, samen met een leuke spirit enchant of +mana on chest. Jij bent niet de persoon die bepaalt wat hoort en wat niet hoort. Zoals tuschinski al zei, dat timmer je van te voren dicht. Zelfs bij een PUG.

Mag ik je verzoeken met iets meer tact te werk te gaan in plaats van beledigingen in het rond te blijven strooien als pepernoten? In jouw ogen ben jij steeds de spil van een groep of onderwerp, wat voor class je ook speelt. Zodra jij een character op 60 hebt, meen jij steeds de wijsheid in pacht te hebben. Ik sta bekend als een eigenwijs persoon die lastig dingen aanneemt, en dat zal dan precies tegen jouw haartjes instrijken, maar zoals je ziet is het niet moeilijk om je fatsoen te bewaren. Wij kunnen het allemaal.
0MG1!11!one!`~!! Ik ben het een keer met Thalan eens. In PvP op onze server zijn elemental mages veruit betere pvpers dan arcane/fire of frost/arcane mages. Imp Counterspell en Evocation zijn echt geen must. Ik zou ze persoonlijk op dit moment niet kunnen laten vallen met mijn gear, maar dat ben ik. Deze mages lopen overigens wel rond in pvp gear en tier 2 items.

Ik vind +mana regen persoonlijk een waste of slots, maar dat kan voor een 100% pve-ende mage anders liggen. (voor de duidelijkheid, ik pvp 80% van de tijd en 20% van de tijd zit ik in MC)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
d8 dat we het over wow hadden, boel geflame hiero

tijd voor nieuw onderwerp???

wij gaan vanaaf weer vael proberen, kijken of het nu lukt, vorige keer op 2% wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

reddevil schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:41:
d8 dat we het over wow hadden, boel geflame hiero
Om eerlijk te zijn is het een goed onderwerp :)
Btw, gl on Vael ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
DrProctor schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:56:
[...]

haha knetje wist niet dat jij ook op GoT zat
<---- Proqzor :P

hohohoho das knetje niet das silva. Nog bedankt voor dat mooie paarse shirtje he ^^
Ik bekeek de image en ik dacht.. he krijg nou wat, Knetje :D

ontopic:
Nou, vanavond maar weer eens kijke of we de grote evil draak neer kunne krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:01:
[...]

Nou een beetje inperken omdat jullie rogues eruit dpsen terwijl je plate draagt is imho niet zo raar... Want ik neem aan dat jij ook vind dat een rogue een warrior toch wel eruit moet kunnen dpsen?

/sarcasme komt er niet bij te pas
Daar zal die enrage nerf niet aan bijdragen. Im PvE zal je als dmg dealing warrior nooit enraged worden (als dat wel gebeurd ben je waarschijnlijk dood :+ )

Het is dat ik altijd tank of offtank, anders kan ik full dps gear gaan en ga ik 9 van de 10 rogues voorbij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Gisteren een mooie aanvaring gehad met een lvl?? rogue. Ik was samen met een guildie priest (AoE ftw!) in de buurt van Tarren Mill en we zagen deze rogue. Hij dacht aan 2 makkelijke kills, maar had er niet op gerekend dat wij wel wat skills hadden. Ondanks de vele resists kregen we hem neer! (okay, ik ging net dood, maar kon geressed worden) Dat zijn toch de mooie dingen van dit spel vindt ik. Met z'n tweeën (lvl 35 priest en mage) een lvl?? neerkrijgen :p

Wat houdt dat eigenlijk in lvl ??, ik gok dat dit geen level 60 was maar iets lager. Ik zie wel lvl 44 players, maar vanaf welk level zie je het niet meer?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:16:
[...]

Nou, een mage kan natuurlijk net zomin als een priest in-combat drinken, maar als je als mage geen Evocation hebt, ben je IMHO een prutser. Priests kunnen hun mana IC zelf alleen regennen daar niet te casten, of door mana/sec gear, en niet casten is niet altijd een optie :)

Wat dat betreft was pre-Atlantis DAoC ook wel leuk. Necro + Cabalist = Unlimited Mana voor de clerics :)
Wat een ONZIN
Evocation is handig, meer niet. Je kan het prima afvangen met potions en eigenlijk gebruik je evocation alleen echt nuttig in lange bossfights.
Als je als mage geen evocation hebt, heb je meer andere talents die je goed kan gebruiken. Een full frost mage is betrekkelijk mana efficient en als je dan mage armor gebruikt heb je tijdens het casten nog 30% mana regen.Dus als je dan veel spirit hebt en mana regen, heb je imho evocation niet eens echt nodig.
Instant Arcane Explosion is bijvoorbeeld wel bijna nodig als mage...
Toch zit ik serieus te overwegen om full frost te gaan doen. (ipv 18/33 arc/frost)

Maar een prutser is iemand die niet om kan gaan met zijn built en er dus blijkbaar niet goed over heeft nagedacht. Ook zijn prutsers mensen die chars beoordelen op build en niet op playstyle. Ik heb de meest wazie builds gezien en vaak zijn dat de mensen die goed spelen, juist doordat ze er over hebben nagedacht en weten wat ze doen. Zat mensen die de standaard build hebben, hebben die omdat ze eigenlijk niet weten wat al die talents doen.
Dus nogmaals, een prutser is iemand die slecht speelt, onafhankelijk van de build....
Hydra:
Jij noemt nu een paar verschillende valide opties. Fire/frost voor een mage is gewoon een stomme keus. Wil je dat, prima, maar ga dan niet op spul rollen om je ineffectiviteit te compenseren.
Is dat niet het idee van gear? Jezelf verbeteren? Ik rol op alles waar ik denk nut van te hebben, dus +manaregen, +dmg +dit +dat +whatever, als het een aanvulling is op wat ik heb.
Iedereen is vrij in zijn build keuze en je kan niet overal de beste in zijn, maar een goede speler achter de char is belanrijker dan een goede build of goede equipment. Dus een goede shadowpriest is beter dan een slechte holypriest (en daar zijn er genoeg van :'( )
maar wee je gebeente als je Priest op +damage/healing rolled, want priests hebben geen +damage nodig! Nee, het is danook +damage/HEALING prutser. *zucht*
Ik heb echt nog _nooit_ een discussie gezien dat een priest niet op +heal/dmg mocht rollen vanwege dat een priest geen +dmg nodig heeft, wat ik wel _vaak_ heb gezien zijn discussies dat een priest meer nut heeft van een +heal/dmg item dan een mage omdat een mage geen +heal doet....
imho hebben alle casters nut van +heal/dmg, aangezien er geen pure +dmg (on spells) items zijn, wel bijv +frost.

[ Voor 48% gewijzigd door nhimf op 20-12-2005 10:24 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:09:
..maar een goede speler achter de char is belanrijker dan een goede build of goede equipment. Dus een goede shadowpriest is beter dan een slechte holypriest (en daar zijn er genoeg van :'( )
Hahaha, wij hebben een Holy Priest bij ons en die burned 6-6.5K mana er doorheen als we een thrashmob getagged hebben in MC. De andere priests komen niet verder dan 15% van dat als je pech hebt! Hoe die kerel het doet geen idee, maar overhealing is een kunst die hij heeft uitgevonden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:18:
[...]

Hahaha, wij hebben een Holy Priest bij ons en die burned 6-6.5K mana er doorheen als we een thrashmob getagged hebben in MC. De andere priests komen niet verder dan 15% van dat als je pech hebt! Hoe die kerel het doet geen idee, maar overhealing is een kunst die hij heeft uitgevonden :Y)
Komt natuurlijk omdat ie altijd outrolled wordt door die uberdomme elementalmages op mana-regen items. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:18:
[...]

Ik dacht dat ik snel kon grinden door affliction te gaan, en zware dots te gebruiken. Snel bleek het niet te zijn, wel effectief. Gemiddeld 6 mobs van mijn level voor ik echt moest gaan zitten en drinken. (ondertussen wel lifetap/bandage als je VW aggro aan het krijgen is) maar nu ik SM/Ruin ga (ik mis nog 7 punten naar ruin zelf) wisselt de speelstijl. Soms dotten en tanken, en soms cursen en dan SB spammen. Met een SB spam is de mob 2x zo snel dood, maar ik brand binnen 1 a 2 mobs door mijn mana heen.

Wel een nieuw crit record: 1082 SB crit, met bijna geen +dmg gear, alleen Warlock Q. Robes en Zumrah cane. Rest is +sta +spi en +int. Ik heb best veel spirit voor een lock omdat ik lange pauzes haat :P
Miles Teg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:20:
[...]
Komt natuurlijk omdat ie altijd outrolled wordt door die uberdomme elementalmages op mana-regen items. :Y)
:D :+

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-12-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:39:
[...]
In PvP op onze server zijn elemental mages veruit betere pvpers dan arcane/fire of frost/arcane mages. Imp Counterspell en Evocation zijn echt geen must. Ik zou ze persoonlijk op dit moment niet kunnen laten vallen met mijn gear, maar dat ben ik. Deze mages lopen overigens wel rond in pvp gear en tier 2 items.
PvP = Burst dmg
PvE (raidbosses) = sustained dmg

dus logisch dat een elementalist in PvP uber is, hij heeft alles, CC, instants, uber burst dmg
en mana conservatie is bull in BG's omdat het effiecenter is om dood te gaan als je oom bent dan om te gaan drinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:22:
[...]

PvP = Burst dmg
PvE (raidbosses) = sustained dmg

dus logisch dat een elementalist in PvP uber is, hij heeft alles, CC, instants, uber burst dmg
en mana conservatie is bull in BG's omdat het effiecenter is om dood te gaan als je oom bent dan om te gaan drinken
Ik ben 1 keer met mijn rogue naar Arathi Basin geweest, ik vond het verschrikkelijk :D

Hele tijd die AoE, stealth heeft vaak geen zin, de warriors zwaaien lekker 2h in het rond en de healers zorgen dat hij overeind blijft. WotF is echt verdomd handig daaro. Eigenlijk zou perception een net zo sterke tegenhanger moeten zijn voor WotF, maar ondanks dat ik de rogue geweldig vind, is de warlock mij blijkbaar meer gelegen. Afstands DPS is meer rust, meer overzicht en meer controle, dat kan ik wel gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:32:
[...]

Ik ben 1 keer met mijn rogue naar Arathi Basin geweest, ik vond het verschrikkelijk :D

Hele tijd die AoE, stealth heeft vaak geen zin, de warriors zwaaien lekker 2h in het rond en de healers zorgen dat hij overeind blijft. WotF is echt verdomd handig daaro. Eigenlijk zou perception een net zo sterke tegenhanger moeten zijn voor WotF, maar ondanks dat ik de rogue geweldig vind, is de warlock mij blijkbaar meer gelegen. Afstands DPS is meer rust, meer overzicht en meer controle, dat kan ik wel gebruiken ;)
AB met een rogue is geweldig man! Je weet dat ze veel AoE gebruiken en je weet dat de rogue een oppertunist is ;) Pak de eenzame rogue/priest/warlock/mage eruit en pak hem gruwelijk in!

En als je Hemorrage specced bent en met Dal'Rends rond zwaait zoals ik kun je de shaman/hunter/warrior zelf ook nog wel aan :) (mits deze geen hulp krijgt offcourse! ;)
Wees blij dat je als human perception hebt, weet je hoe handig dat is als je weet als er een rogue is.. jij wint de opener hoor tegen hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:32:
[...]

Wacht maar tot je over en over ''vanachteren'' gepakt wordt door Rogues die wel weten hoe ze zich moeten gedragen in AB.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
AB is nog redelijk... AV is een hell... voor een lvl 54 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Masch schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:09:
Wat houdt dat eigenlijk in lvl ??, ik gok dat dit geen level 60 was maar iets lager. Ik zie wel lvl 44 players, maar vanaf welk level zie je het niet meer?
Spelers en mobs van meer dan 9 levels boven jouw level kan je het level niet van zien, bijvoorbeeld als jij level 30 bent kan je iemand van level 39 wel, maar level 40 niet meer zien.

Gisteren in 30 minuten attunement en de Emporer gedaan, handig zo'n rank 14 rogue in de guild :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:46:
[...]

Wacht maar tot je over en over ''vanachteren'' gepakt wordt door Rogues die wel weten hoe ze zich moeten gedragen in AB.
Leukste blijft nog wel een warlock tot 25-30% rammen en dan een improved Rupture erop te plakken van 1.3k met een tick van 110-111 per keer ;) Die kunnen zich tenminste niet zomaar even healen!

Bij een warrior werkt dat ook ERG goed ;)

"Remember boys and girls, rogue's do it from behind!"

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 20-12-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:47:
AB is nog redelijk... AV is een hell... voor een lvl 54 :P
AV is ook niet echt fun op lvl 54 omdat je dan ook voornamelijk tegen lvl 60ers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:51:
[...]

AV is ook niet echt fun op lvl 54 omdat je dan ook voornamelijk tegen lvl 60ers speelt.
Zijn er niet 2 av's ? 51-59 en 60-60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:48:
[...]

Leukste blijft nog wel een warlock tot 25-30% rammen en dan een improved Rupture erop te plakken van 1.3k met een tick van 110-111 per keer ;) Die kunnen zich tenminste niet zomaar even healen!

Bij een warrior werkt dat ook ERG goed ;)

"Remember boys and girls, rogue's do it from behind!"
Nog leuker is een rogue seducen terwijl ie net gevanished is, en m dan zonder ook maar 1hp te verliezen te slachten in nog geen 5 seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:53:
[...]

Zijn er niet 2 av's ? 51-59 en 60-60?
Nope, AV kan je in vanaf 51 (correct me if im wrong) of 52. Daar zijn dus alle levels vanaf 51 in een AV. Met AB is dit echter wel het geval, dat je een AB hebt voor alleen level 60ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:55:
[...]

Nope, AV kan je in vanaf 51 (correct me if im wrong) of 52. Daar zijn dus alle levels vanaf 51 in een AV. Met AB is dit echter wel het geval, dat je een AB hebt voor alleen level 60ers.
Lmao dat meen je niet, ik met mijn green gear tegen level 60 loladins and greenies met pvp sets? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Miles Teg schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:20:
Ik heb het niet over individuele spelers maar over groepen. Je zegt zelf al dat je als mage expendable bent, bovendien heb je methoden om je mana in-combat aan te vullen. Een priest heeft dat niet. En een OOM priest is niet alleen een waardeloze priest, kans bestaat ook nog eens dat er dooien gaan vallen.
Ik bepaal helemaal niks. Ik vind alleen mages die op manaregen items rollen n00bs. Da's alles. Gisteren een fijne strat baron run waar ik fijn de Crimson Felt Hat en Maleki's Footwraps uitgesleept heb, en de warlock begon te zeuren over die boots, dat die beter voor hem waren. Die gozer zal mij ook wel niet zo aardig vinden :)
Nogmaals, ik bepaal niks, ik beoordeel alleen maar :) Ik heb genoeg ervaring om te kunnen zien wat een slechte en wat een goeie mage is. Aangezien fire/frost specs nou niet bepaald voor niks ontzettend zeldzaam zijn.
RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:19:
Healers houden van defence, omdat er minder kans op een crit/crushing blow is kunnen ze rustiger healen ipv dat ze ineens een crit van 2+k moeten overbruggen.. maar gelukkig zit op de meeste +def gear een sloot stamina waar je akelig van word :)
Inderdaad. Je merkt enorm veel verschil tussen tanks met veel def en die met eigenlijk alleen maar sta. Ze zijn beide goed in leven te houden, maar de eerste vreet veel minder mana. Keer een UBRS run gedaan met een prot spec MC geared warrior, en die gozer tankte de hele instance door met alleen maar een renew op z'n knijter. Ideaal :) Gelukkig heb je in de meeste instances de just-dinged-60 warrior met hun vriendje de overnukende mage, zodat het tenminste een uitdaging blijft :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 11:04 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:42:
[...]

AB met een rogue is geweldig man! Je weet dat ze veel AoE gebruiken en je weet dat de rogue een oppertunist is ;) Pak de eenzame rogue/priest/warlock/mage eruit en pak hem gruwelijk in!

En als je Hemorrage specced bent en met Dal'Rends rond zwaait zoals ik kun je de shaman/hunter/warrior zelf ook nog wel aan :) (mits deze geen hulp krijgt offcourse! ;)
Wees blij dat je als human perception hebt, weet je hoe handig dat is als je weet als er een rogue is.. jij wint de opener hoor tegen hem!
Ow, ik was er natuurlijk nog vergeten bij te vertellen dat ik combat/sword gespecced ben, omdat ik zo hoopte wat beter af te zijn in instancewerk :P Geen ambush of backstab voor mij, ik mis vooral de snelheid in mijn aanvallen, dus BG is zowieso niks voor mij. Ik zal het misschien met mijn warlock wel vaker proberen als ik eenmaal 60 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:58:Nogmaals, ik bepaal niks, ik beoordeel alleen maar :) Ik heb genoeg ervaring om te kunnen zien wat een slechte en wat een goeie mage is. Aangezien fire/frost specs nou niet bepaald voor niks ontzettend zeldzaam zijn.
Niet helemaal waar, hemorrage rogues (leuk voorbeeld ;)) zie je heeeeeeeeel weinig en is veel sterker dan men verwacht, het is zelfs de ultieme stunlock build als je je points goed gebruikt.

Zeker met de laatste nerf op rogues is Hemo beter geworden dan het eerst was! Gelukkig is het een zeldzame build, ik hou ervan om anders te zijn dan andere ;)

Anders betekend niet altijd slecht, maar ook niet altijd goed ;)
HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:02:
Ow, ik was er natuurlijk nog vergeten bij te vertellen dat ik combat/sword gespecced ben, omdat ik zo hoopte wat beter af te zijn in instancewerk :P Geen ambush of backstab voor mij, ik mis vooral de snelheid in mijn aanvallen, dus BG is zowieso niks voor mij. Ik zal het misschien met mijn warlock wel vaker proberen als ik eenmaal 60 ben.
Ik hoop dat je een beetje weet dat de fullcombat spec 20/31/0 niet heel erg geschikt is voor PvPen he.. althans dat is wat ik allemaal hoor en ervaar van andere :)
BG's moet je proberen en leren te spelen, op die manier leer je echt je class kennen tbh. PvE is zo buttonmashen totdat de mob dood is, volgende! Alles is zo scripted... PvP zit je met een menselijke tegenstander die kan inspringen op situaties!

[ Voor 38% gewijzigd door RaseriaN op 20-12-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Hoe zit dat eigenlijk met al die PVP dingen? Je hebt WG, AV en AB, maar wat houdt dat in, hoe kom je er in en vanaf welk level kom je er in?

Ik heb alleen met mijn oude mage wel eens PVP gedaan, maar met mijn huidige heb ik nog helemaal niks gedaan. Weten jullie goede sites waar dit alles staat uitgelegd of willen jullie het mij uitleggen?

Enige wat ik tot nu toe in PVP doe is meegaan met raid's naar SS of crossroads.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:06:
Hoe zit dat eigenlijk met al die PVP dingen? Je hebt WG, AV en AB, maar wat houdt dat in, hoe kom je er in en vanaf welk level kom je er in?

Ik heb alleen met mijn oude mage wel eens PVP gedaan, maar met mijn huidige heb ik nog helemaal niks gedaan. Weten jullie goede sites waar dit alles staat uitgelegd of willen jullie het mij uitleggen?

Enige wat ik tot nu toe in PVP doe is meegaan met raid's naar SS of crossroads.
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/index.html#pvpguide

Daar is alles over pvp te vinden.

*Heb Netherwind compleet na nef down gister **Trots**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
ga je dr vetjes uit zien komende patch :)

Is het al bekend wanneer die komt? Ik had zelf gegokt op kerst, is wel zo ideaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:51:
[...]

Je kan best op 54 AV doen. Meeste tegenstanders hebben niet full life. Je kan het niet zien als een 1 vs 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zie je dan 'kennelijk' het verschil tussen 'ervaren' spelers en 'normale' spelers?

Je bent toch niet zo'n gastje dat mensen gaat uitschelden en met noob gaat bekogelen als men wel voor zoiets rolt? Ikzelf zou er niet van wakker liggen als een ander commentaar heeft hoe ik mijn build wil hebben, en als dat niet aan de hoge eisen voldoet van de die-hards die kennelijk alles weten .... too bad. Er zijn mensen die ook gewoon voor de LOL spelen, en niet een dag laten verzieken dooreen bepaald item en zo .... ik laat dat iig niet gebeuren.

Er moet dus ook maar eens wat respect getoond worden naar mensen die inderdaad gewoon voor de lol spelen. Iedereen kan altijd maar rekening houden met al die mensen die alles weten .... en ook verwachten dat iedereen die online speelt OOK ALLES AL weet .... dat is gewoon niet zo.

Als je met een goeie groep speelt is er altijd NORMAAL overleg over de item drops .... echt, als iemand al begint te kank****** op het moment dat iets valt, en alvast even gaat bepalen wat kan en zo .... daar is ook niet iedereen van gediend. Het is leuk altijd die mensen die alles goed weten in een groep, behalve als ze het hoog in hun bol hebben, en van normale menselijke communicatie geen verstand hebben, en mensen noobs gaan noemen, en erger.

Nee, niet iedereen weet alles, en er zijn noobs .... live with it .... het is een spel waar heel veel mensen aan meedoen, maar als je gewoon normaal communiceeert met mensen, valt overal uit te komen. Maar als je echt iemand helemaal doorscheldt omdat 'ie op een item rolt waar 'ie toch zeker goed gebruik van kan maken, dan vind ikzelf dat een stuk zieliger.

Ik snap overigens niet waarom die Talent trees er nog zijn .... je 'moet' bepaalde builds hebben, zeker voor high level sh** .... pleur die talent trees maar weg dan, en laat mensen automatisch levelende karakters krijgen .... en haal het RPG alsjeblieft uit de naam van MMORPG, verzin maar een andere naam, want vrije keuze is er niet echt, enerzijds de schuld van de develloper, anderzijds de communitie die dingen forceert op anderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee, de mijne is op dit moment level 22. Frost/arcane build. Eerst arcane opbouwen om Evoc e.d. de krijgen. Ik heb me ingelezen, doe ik altijd als ik serieus een bepaalde class ga spelen :)
Yup.
Ik draag m'n meningen uit. M'n goed recht me dunkt. En ik ben inderdaad van mening dat een mage die voor manargen gear gaat een prutser is. Je kunt allerlij kromme redenen bedenken om voor manaregen items te gaan, maar die dingen zijn compleet waardeloos. Mages hebben mana stones en evocation om mana aan te vullen, en daarnaast over het algemeen ook een enorme mana pool. Daarnaast is het voor een mage geen ramp als 'ie echt zonder mana komt te zitten, gaat 'ie lekker zitten wanden. Een OOM priest = in het ergste geval een wipe.
Mag ik je verzoeken met iets meer tact te werk te gaan
Nee dat mag je niet. Als ik vind dat mages die voor manaregen gear gaan gear zitten te verspillen mag dat. Waarom jij zo'n probleem maakt van mijn mening begrijp ik niet. Hou alsjeblieft eens in je achterhoofd dat mensen nu eenmaal van mening verschillen.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:14:
Je bent toch niet zo'n gastje dat mensen gaat uitschelden en met noob gaat bekogelen als men wel voor zoiets rolt? Ikzelf zou er niet van wakker liggen als een ander commentaar heeft hoe ik mijn build wil hebben, en als dat niet aan de hoge eisen voldoet van de die-hards die kennelijk alles weten .... too bad. Er zijn mensen die ook gewoon voor de LOL spelen, en niet een dag laten verzieken dooreen bepaald item en zo .... ik laat dat iig niet gebeuren.
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Nee, ik ga niemand uitschelden. Waarom zou ik? Ik vind schelden in een spelletje nogal kansloos. Die persoon komt hoogstens minder hoog op m'n healing priority lijst te staan ;)
Er moet dus ook maar eens wat respect getoond worden naar mensen die inderdaad gewoon voor de lol spelen. Iedereen kan altijd maar rekening houden met al die mensen die alles weten .... en ook verwachten dat iedereen die online speelt OOK ALLES AL weet .... dat is gewoon niet zo.
Iedereen speelt voor de lol, betekent alleen niet dat het goed is om maar overal lukraak op te rollen. Die andere mensen in de groep spelen OOK louter en alleen maar voor hun plezier, en jouw plezier is niet meer waard dan dat van hun. Bepaalde classes hebben priority op bepaalde items, heel simpel, en met goeie reden.
Nee, niet iedereen weet alles, en er zijn noobs .... live with it .... het is een spel waar heel veel mensen aan meedoen, maar als je gewoon normaal communiceeert met mensen, valt overal uit te komen. Maar als je echt iemand helemaal doorscheldt omdat 'ie op een item rolt waar 'ie toch zeker goed gebruik van kan maken, dan vind ikzelf dat een stuk zieliger.
Grappig. Ik vind een mage die voor manaregen gaat een prutser, en dan ben ik meteen iemand die niet kan communiceren? Hou dergelijke stromannen voor je aub, daar is niemand van gediend. Ik draag hier alleen een mening uit, in-game ben ik een bijzonder plezier persoon (met ietwat weinig geduld hoogstens).

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:06:
[...]

Daar zal die enrage nerf niet aan bijdragen. Im PvE zal je als dmg dealing warrior nooit enraged worden (als dat wel gebeurd ben je waarschijnlijk dood :+ )

Het is dat ik altijd tank of offtank, anders kan ik full dps gear gaan en ga ik 9 van de 10 rogues voorbij :-)
Daarom is die kleine "nerf" imho dus het gekrakeel niet waard ;)

Enne, seriously.. warriors.. jullie vinden het echt niet gek dat een PLATE drager die ook kan tanken met een leather dragende rogue kan concureren?

Over de itemisation: Just for laughs: AR tegen heartseeker... tweehandige warior uitspettert die rogue wel hoor... en indien nodig pakt ie zijn schildje en gaat rustig offtanken. Ander leuk onderwerp: de gratis IBS, wat is het rogue equivalent? Warriors hebben het wat dat betreft echt niet slecht.

Echt ik gun het jullie hoor, en ik roep echt niet dat rogues "kapot"zijn. Ik kan er best mee leven, maar ik vind het niet raar als er wel wat aan jullie instance DPS wordt gesleuteld. Want zoals ik al eens eerder heb gezegd: Rogues verliezen veel nut in de hogere instances (al schijnt dat volgense de meningen hier in BWL veel beter te worden).

En seriously... gehuil over de DPS op de blizzard forum is gewoon lollig..en daar ging het oorspronkelijk om. Net zoals ik om de "OMG we rrr nurfed by 1.8" om Rogues moest lachen. Damage reduction was nihil... in veel gevallen doe ik nu meer damage 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:58:
[...]

Ik heb het niet over individuele spelers maar over groepen. Je zegt zelf al dat je als mage expendable bent, bovendien heb je methoden om je mana in-combat aan te vullen. Een priest heeft dat niet. En een OOM priest is niet alleen een waardeloze priest, kans bestaat ook nog eens dat er dooien gaan vallen.
Dooie dps is meer healing nodig en met pech teveel nodig en dus wipe.
Bijvoorbeeld luci en gehannes = geen mages = wipe
Iedereen is op persoon expandable, maar elke class is nodig. Zeker in de grote raid dungeons.In de kleine 5-15 man (strat, scholo, brs) heb je wat meer variatie in de groepsbouw.
Vaak vergeten priests de mages te healen als aoe nodig is en dan is het 9-10 keer een wipe doordat de mage dood gaat en er nieg genoeg damage is. In een party is iedereen nodig. simpel.
[...]

Ik bepaal helemaal niks. Ik vind alleen mages die op manaregen items rollen n00bs. Da's alles. Gisteren een fijne strat baron run waar ik fijn de Crimson Felt Hat en Maleki's Footwraps uitgesleept heb, en de warlock begon te zeuren over die boots, dat die beter voor hem waren. Die gozer zal mij ook wel niet zo aardig vinden :)
Je bent pas n00b als je op items gaat rollen die je niet nodig hebt (of niet gaat rollen op items die je wel nodig hebt). Mana regen heeft elke caster nodig en dus moet elke caster rollen als ze het nodig denken te hebben.
Ninja's zijn ook n00bs btw
[...]

Nogmaals, ik bepaal niks, ik beoordeel alleen maar :) Ik heb genoeg ervaring om te kunnen zien wat een slechte en wat een goeie mage is. Aangezien fire/frost specs nou niet bepaald voor niks ontzettend zeldzaam zijn.
Je veroordeeld, iemand met een bepaalde build is bij voorbaat slecht (zelfs vooroordeel). Ik weet pas of iemand goed/slecht is als ik een paar keer met diegene heb gespeeld. Tenzij iemand zeer goed of zeer slecht is, dat merk je snel genoeg. Bepaalde dinge zijn zeldzaam omdat mensen een kudde dier zijn en dingen doen omdat iemand anders dat ook doet. Net als zeiken dat shadowpriests nutteloos zijn als healbots, wat niet per definitie waar is.
[...]

Inderdaad. Je merkt enorm veel verschil tussen tanks met veel def en die met eigenlijk alleen maar sta. Ze zijn beide goed in leven te houden, maar de eerste vreet veel minder mana. Keer een UBRS run gedaan met een prot spec MC geared warrior, en die gozer tankte de hele instance door met alleen maar een renew op z'n knijter. Ideaal :) Gelukkig heb je in de meeste instances de just-dinged-60 warrior met hun vriendje de overnukende mage, zodat het tenminste een uitdaging blijft :)
Dat is waar, maar ook saai ;) Strat wordt saai, omdat het te makkelijk wordt, ik ga nu ook liever 5man doen, zit er nog wat uitdaging in. (en meer loot voor d/e of vendor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:04:
[...]

Niet helemaal waar, hemorrage rogues (leuk voorbeeld ;)) zie je heeeeeeeeel weinig en is veel sterker dan men verwacht, het is zelfs de ultieme stunlock build als je je points goed gebruikt.
+7 damage lijkt heel weinig, maar mensen betalen ook goed geld voor een +7 weapondamage, terwijl de rogue er eentje in zijn talenttree heeft die voor alle partymembers werkt :)

Die +7 damage werkt namelijk óók door in de crits...
Zeker met de laatste nerf op rogues is Hemo beter geworden dan het eerst was! Gelukkig is het een zeldzame build, ik hou ervan om anders te zijn dan andere ;)

Anders betekend niet altijd slecht, maar ook niet altijd goed ;)

[...]

Ik hoop dat je een beetje weet dat de fullcombat spec 20/31/0 niet heel erg geschikt is voor PvPen he.. althans dat is wat ik allemaal hoor en ervaar van andere :)
BG's moet je proberen en leren te spelen, op die manier leer je echt je class kennen tbh. PvE is zo buttonmashen totdat de mob dood is, volgende! Alles is zo scripted... PvP zit je met een menselijke tegenstander die kan inspringen op situaties!
Ja, daar was ik me terdege van bewust, dat het absoluut verrot speelt in PvP, maar ik wilde zo graag échte instances doen dat ik de gok nam. Achteraf beetje spijt van, want de dagger rogues komen nét zo goed mee in MC. Zelfs beter, vind ik, omdat stealth en stun toch nutteloos is daar, ik ben aangewezen op SS en Evis, terwijl zij nog BS en Ambush hebben.

Iedere class heeft zo'n zijn pro's en cons. Iedereen zegt dat spirit waardeloos is voor een lock, maar ik heb een tijdje darkpact + imp.imp gehad, inclusief imp.souldrain en nightfall. Af en toe een gratis Shadowbolt, vaak een 10 seconden 100% bonus op mana regen (en 50% tijdens het casten) en een out of combat imp die 150mana/tick regenereert terwijl jij lekker losbarst met je dots en bolts. Het is een manafestijn, echt, die spirit krijgt constant een boost wanneer Imp.souldrain eraf gaat, en dan regen je toch vrij snel.

Ben nu SM/Ruin gegaan omdat ik dat toch wilde als ik end game kwam, en ik moet nu bijna 54 gaan dingen. Ik wil ruin proberen alvorens ze de negatieve resistances eruit halen in 1.9. Misschien kan ik ook wel zo'n leuke 4cijferige SB crit op de teller zetten :P

Mijn top tot nu toe is een 1544 SF, 1082 SB en 400 Immolate. Kán beter, dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:
Nee, de mijne is op dit moment level 22. Frost/arcane build. Eerst arcane opbouwen om Evoc e.d. de krijgen. Ik heb me ingelezen, doe ik altijd als ik serieus een bepaalde class ga spelen :)
Imho overschat jij de nuttigheid/onmisbaarheid van evocation behoorlijk. Waar is het nodig? Bij lange bossfights, that's it. De cooldown is te lang om altijd en eeuwig te kunnen gebruiken. Als je bij normale fights volledig /oom raakt heb je té weinig mana, of je hebt té veel moeten aoe'en omdat iemand iets teveel adds pullde. :P
Ik draag m'n meningen uit. M'n goed recht me dunkt.
Een forum waarbij iedereen dezelfde mening heeft wordt ook zo saai, niet dan? :)
En ik ben inderdaad van mening dat een mage die voor manargen gear gaat een prutser is. Je kunt allerlij kromme redenen bedenken om voor manaregen items te gaan, maar die dingen zijn compleet waardeloos. Mages hebben mana stones en evocation om mana aan te vullen, en daarnaast over het algemeen ook een enorme mana pool. Daarnaast is het voor een mage geen ramp als 'ie echt zonder mana komt te zitten, gaat 'ie lekker zitten wanden. Een OOM priest = in het ergste geval een wipe.
Een mage die niet tijdens noodgevallen uberwtfbbqkkthxbye-dps kan doen kan ook een whipe betekenen. Een mage die constant loopt te wanden omdat ie nadat ie /oom is gegaan niet schijt heeft aan de rest van de party en rustig gaat drinken kun je bovendien net zo goed kicken, aangezien een wand outdamaged wordt door non-combat pets. :P
Nee dat mag je niet. Als ik vind dat mages die voor manaregen gear gaan gear zitten te verspillen mag dat. Waarom jij zo'n probleem maakt van mijn mening begrijp ik niet. Hou alsjeblieft eens in je achterhoofd dat mensen nu eenmaal van mening verschillen.
Jup, dat mag je, daar is het een forum voor. Tegelijkertijd mag ik vinden dat dat een bekrompen visie is. Een mage is zonder mana helemaal niets, en als er dus mages zijn die gaan voor mana-regen items is dat imho een valide optie. Dat ze tegelijkertijd een kleinere manapool krijgen en minder +dmg items zullen kunnen dragen is daarbij hun keuze, maar dát maakt ze nog geen slechte spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:20:
[...]

+7 damage lijkt heel weinig, maar mensen betalen ook goed geld voor een +7 weapondamage, terwijl de rogue er eentje in zijn talenttree heeft die voor alle partymembers werkt :)

[...]

Ja, daar was ik me terdege van bewust, dat het absoluut verrot speelt in PvP, maar ik wilde zo graag échte instances doen dat ik de gok nam. Achteraf beetje spijt van, want de dagger rogues komen nét zo goed mee in MC. Zelfs beter, vind ik, omdat stealth en stun toch nutteloos is daar, ik ben aangewezen op SS en Evis, terwijl zij nog BS en Ambush hebben.

Iedere class heeft zo'n zijn pro's en cons. Iedereen zegt dat spirit waardeloos is voor een lock, maar ik heb een tijdje darkpact + imp.imp gehad, inclusief imp.souldrain en nightfall. Af en toe een gratis Shadowbolt, vaak een 10 seconden 100% bonus op mana regen (en 50% tijdens het casten) en een out of combat imp die 150mana/tick regenereert terwijl jij lekker losbarst met je dots en bolts. Het is een manafestijn, echt, die spirit krijgt constant een boost wanneer Imp.souldrain eraf gaat, en dan regen je toch vrij snel.

Ben nu SM/Ruin gegaan omdat ik dat toch wilde als ik end game kwam, en ik moet nu bijna 54 gaan dingen. Ik wil ruin proberen alvorens ze de negatieve resistances eruit halen in 1.9. Misschien kan ik ook wel zo'n leuke 4cijferige SB crit op de teller zetten :P

Mijn top tot nu toe is een 1544 SF, 1082 SB en 400 Immolate. Kán beter, dacht ik zo :P
No offence, maar imp. soul drain ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:17:
Dooie dps is meer healing nodig en met pech teveel nodig en dus wipe.
Bijvoorbeeld luci en gehannes = geen mages = wipe
Iedereen is op persoon expandable, maar elke class is nodig. Zeker in de grote raid dungeons.In de kleine 5-15 man (strat, scholo, brs) heb je wat meer variatie in de groepsbouw.
Vaak vergeten priests de mages te healen als aoe nodig is en dan is het 9-10 keer een wipe doordat de mage dood gaat en er nieg genoeg damage is. In een party is iedereen nodig. simpel.
Ik weet prima dat je DPS nodig hebt. Elk gevecht is een countdown. Je hebt aan de ene kant de HP-bar van de tegenstanders, en aan de andere kant de mana bar van de healers. Het is de bedoeling dat je 1e op 0 staat voordat de 2e op 0 staat. En dus is het belangrijk dat er goed geDPSed wordt om te zorgen dat dat gebeurt. Maar DPS verkrijg je ook dankzei +damage gear. Over het algemeen is de manabar van de mages niet zo'n groot probleem als de manabar van de healer. En je kunt als mage altijd nog gaan wanden, mijn wand healed niet helaas :)

Oh, en priests 'vergeten' niet de AoEende mage te healen. Ik moet alleen wel even klaar staan voor een AoEende mage, het healen daarvan doe je op een compleet andere manier nl.
Je bent pas n00b als je op items gaat rollen die je niet nodig hebt (of niet gaat rollen op items die je wel nodig hebt). Mana regen heeft elke caster nodig en dus moet elke caster rollen als ze het nodig denken te hebben.
Ninja's zijn ook n00bs btw
Ninja's zijn gewoon sukkels. Ik kwalificeer mensen als 'n00b' als ze niet beter weten. Ninja's weten prima waar ze mee bezig zijn.
Je veroordeeld, iemand met een bepaalde build is bij voorbaat slecht (zelfs vooroordeel). Ik weet pas of iemand goed/slecht is als ik een paar keer met diegene heb gespeeld. Tenzij iemand zeer goed of zeer slecht is, dat merk je snel genoeg. Bepaalde dinge zijn zeldzaam omdat mensen een kudde dier zijn en dingen doen omdat iemand anders dat ook doet. Net als zeiken dat shadowpriests nutteloos zijn als healbots, wat niet per definitie waar is.
Fire/frost builds zijn nou eenmaal slecht, net zoals dat een Holy/shadow build slecht is bijvoorbeeld. Holy Nova speccen als Priest is ook dom. Etc. Elke class heeft builds die wel en niet werken. Sommige classes hadden er maar 1 die echt werkte (Hunter pre 1.7 bijvoorbeeld). Fire/frost is gewoon een domme keuze. Net zoals manaregen gear overigens, Mages hebben meer aan +damage.
Dat is waar, maar ook saai ;) Strat wordt saai, omdat het te makkelijk wordt, ik ga nu ook liever 5man doen, zit er nog wat uitdaging in. (en meer loot voor d/e of vendor :P)
Absoluut, maar probeer maar eens met een 5-man PuG strat door te komen, die groepen hebben al genoeg moeite met classraids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

btw on_E wij zijn gister ook een full earthfury +staff of dominance shaman kwijt geraakt aan ik denk de zelfde guild(heeft met et weer te maken ;) )

zag dat jullie daar ook mensen aan waren kwijtgeraakt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:
Yup.
Dus je noemt niet alleen iemand een prutser op basis van jouw non-existente ervaring met high levels mages, maar je doet dat ook nog eens op basis van iemand anders zijn info :?
Ik draag m'n meningen uit. M'n goed recht me dunkt. En ik ben inderdaad van mening dat een mage die voor manargen gear gaat een prutser is. Je kunt allerlij kromme redenen bedenken om voor manaregen items te gaan, maar die dingen zijn compleet waardeloos. Mages hebben mana stones en evocation om mana aan te vullen, en daarnaast over het algemeen ook een enorme mana pool.
Dat klopt, veel intellect = veel mana. Maar niet iedere mage is hetzelfde. +Dmg gear betekent gewoon dat je minder intellect zult hebben, en dus minder mana. Dat moet je compenseren, toch?
Daarnaast is het voor een mage geen ramp als 'ie echt zonder mana komt te zitten, gaat 'ie lekker zitten wanden. Een OOM priest = in het ergste geval een wipe.
Misschien is het in het eindplaatje een minder grote ramp, maar iedereen zit er voor zijn lol. De mage wil ook zijn best doen, en als een +mana ring hem helpt zijn rol langer te vervullen en minder snel /oom te zijn, heeft de groep daar toch ook profijt van?
Ik maak geen probleem van jouw mening, ik maak een probleem van het feit dat jij jouw mening als reden naar voren schuift waarom een mage bepaalde items niet zou verdienen. Als ik als warlock op een +mana ring zou rollen met jou in de raid, zou jij uit je dak gaan omdat je vind dat ik hem niet verdien. Jij vind dus indirect ook dat jij hem méér verdient dan ik. En dat is niet zo, iedereen heeft er evenveel recht op.
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Nee, ik ga niemand uitschelden. Waarom zou ik? Ik vind schelden in een spelletje nogal kansloos. Die persoon komt hoogstens minder hoog op m'n healing priority lijst te staan ;)
En dat is onprofessioneel. De groep/raid neemt jou mee in het vertrouwen dat jij de groep in leven houd. Als jij van plan bent iemand te laten creperen omdat jij weet dat hij een drop ambieert die jij lievert voor jezelf hebt, kun je beter niet meegaan of dit ongenoegen van te voren kenbaar maken.
Iedereen speelt voor de lol, betekent alleen niet dat het goed is om maar overal lukraak op te rollen. Die andere mensen in de groep spelen OOK louter en alleen maar voor hun plezier, en jouw plezier is niet meer waard dan dat van hun. Bepaalde classes hebben priority op bepaalde items, heel simpel, en met goeie reden.

Grappig. Ik vind een mage die voor manaregen gaat een prutser, en dan ben ik meteen iemand die niet kan communiceren? Hou dergelijke stromannen voor je aub, daar is niemand van gediend. Ik draag hier alleen een mening uit, in-game ben ik een bijzonder plezier persoon (met ietwat weinig geduld hoogstens).
Je zegt nu 'vind', maar zojuist zei je 'is' een prutser. Dat is een groot verschil. Er is niks met jouw mening, bij lange na niet. Maar de mening moet wel een mening blijven, en niet gebruikt worden om dingen af te dwingen of als waarheid door te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:20:
[...]

Die +7 damage is waar iedereen zich blind op staart, maar aangezien hemorrage met weaponspeed wordt berekend, en niet zoals Sinister Strike met een vaste waarde, kom ik met mn Dal'Rend's rond de 200/250 uit met normale hits en tot minstens 500 met crits..(En heb 'maar' 726 AP en 21% crit) Tel daarbij op dat Hemo maar 35 energy kost wat dus sneller combopunten sparen is voor je volgende move. En het je hebt ColdBlood en je hebt Preperation en je hebt Imp Rupture/KidneyShot/Cheapshot/Sap tot je beschikking en Rapid Conc.

Een erg sterke build in PvE en PvP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:30:
[...]

No offence, maar imp. soul drain ? :'(
Ja, ik weet het, maar ik had de punten nu eenmaal nodig en dan had ik liever Imp.Sdrain omdat die veel vaker proct dan nightfall, en die 100% bonus mana regen is toch weer 100mana/tick in plaats van de gebruikelijke 50mana/tick die ik krijg wanneer ik ooc ben. Zeker wanneer je gaat drinken binnen die 10 seconden gaat het extra hard, en ik ben nu eenmaal ongeduldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:28:
Imho overschat jij de nuttigheid/onmisbaarheid van evocation behoorlijk. Waar is het nodig? Bij lange bossfights, that's it. De cooldown is te lang om altijd en eeuwig te kunnen gebruiken. Als je bij normale fights volledig /oom raakt heb je té weinig mana, of je hebt té veel moeten aoe'en omdat iemand iets teveel adds pullde. :P
En...heb je dus geen manaregen gear nodig right?
Een forum waarbij iedereen dezelfde mening heeft wordt ook zo saai, niet dan? :)
Absoluut :)
Een mage die niet tijdens noodgevallen uberwtfbbqkkthxbye-dps kan doen kan ook een whipe betekenen. Een mage die constant loopt te wanden omdat ie nadat ie /oom is gegaan niet schijt heeft aan de rest van de party en rustig gaat drinken kun je bovendien net zo goed kicken, aangezien een wand outdamaged wordt door non-combat pets. :P
Euh, je kunt niet drinken voordat je OOC bent :) En dat van die wand (ik begrijp dat dat niet serieus is) valt ook wel mee. M'n stormrager doet aardig wat damage, en daar kan iedereen makkelijk aan komen. En uberwtfbbqkkthxbye-dps doe je ook weer met damage gear, niet met manaregen spul :)
Jup, dat mag je, daar is het een forum voor. Tegelijkertijd mag ik vinden dat dat een bekrompen visie is. Een mage is zonder mana helemaal niets, en als er dus mages zijn die gaan voor mana-regen items is dat imho een valide optie. Dat ze tegelijkertijd een kleinere manapool krijgen en minder +dmg items zullen kunnen dragen is daarbij hun keuze, maar dát maakt ze nog geen slechte spelers.
Niet per definitie, maar er is een reden dat de meeste mages voor +damage gear gaan. Het is zowel in PvP als in PvE gewoon de beste optie voor een mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:32:
[...]

Die +7 damage is waar iedereen zich blind op staart, maar aangezien hemorrage met weaponspeed wordt berekend, en niet zoals Sinister Strike met een vaste waarde, kom ik met mn Dal'Rend's rond de 200/250 uit met normale hits en tot minstens 500 met crits..(En heb 'maar' 726 AP en 21% crit) Tel daarbij op dat Hemo maar 35 energy kost wat dus sneller combopunten sparen is voor je volgende move. En het je hebt ColdBlood en je hebt Preperation en je hebt Imp Rupture/KidneyShot/Cheapshot/Sap tot je beschikking en Rapid Conc.

Vooral belangrijk is dat het een eigenschap is die op je target aangebracht word, in plaats van eentje die puur op je eigen moves van toepassing is. Een warrior die een target raakt waar hemo op ligt, zal ook meer schade doen. Echt een groepstalent, vind ik. En als er iets is wat rogues hard nodig hebben, is een beetje liefde, ik merk nu zelf ook dat als ik party's samenstel ik doodgegooid word met rogue whispers, terwijl ik eigenlijk heel hard die ene druid of paladin zoek.
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:30:Fire/frost builds zijn nou eenmaal slecht, net zoals dat een Holy/shadow build slecht is bijvoorbeeld.

Mages hebben meer aan +damage.
Ze zíjn niet slecht :{

Jij vínd ze slecht. Iemand heeft net al aangegeven dat elemental mages blijkbaar heel hard pwnen in bepaalde situaties. Je kunt dus op zijn hoogst stellen dat ze niet overal even nuttig zijn met die build.

Mages hebben inderdaad heel veel baat bij +dmg, en juist dáárom denk ik dat menig mage graag wat +mana gear zou hebben om te compenseren voor dat gebrek aan mana.

[ Voor 23% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-12-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:31:
btw on_E wij zijn gister ook een full earthfury +staff of dominance shaman kwijt geraakt aan ik denk de zelfde guild(heeft met et weer te maken ;) )

zag dat jullie daar ook mensen aan waren kwijtgeraakt ofzo
Mist ? Ja...

Maar alles gaat goedkomen bij ons :)

HTT-Thalan, ieder zijn ding, maar iemand die imp soul drain boven nightfall prefereert vind ik vrij apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:32:
[...]

Jup denk dat ik ook hemo zou speccen als ik ooit swords zou gaan, 21/3/27 ofzo. Maar blijf bij m'n standpunt dat overall daggers beter zijn voor PvP ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:31:
Dus je noemt niet alleen iemand een prutser op basis van jouw non-existente ervaring met high levels mages, maar je doet dat ook nog eens op basis van iemand anders zijn info :?
Wat is je punt? Ik weet dat de meeste mages voor +damage gear gaan, met reden? Dat is net zo basic als dat jij nu weet dat manaregen voor healers erg belangrijk is.
Dat klopt, veel intellect = veel mana. Maar niet iedere mage is hetzelfde. +Dmg gear betekent gewoon dat je minder intellect zult hebben, en dus minder mana. Dat moet je compenseren, toch?
Als je +damage gear hebt, heb je per definitie geen +manaregen gear. Het een sluit het ander uit. Daarnaast hebben +damage mages nog steeds een hele flinke manapool, hun manastones en eventueel evoc. Voor een goeie mage is z'n manapool niet zo'n probleem.
Misschien is het in het eindplaatje een minder grote ramp, maar iedereen zit er voor zijn lol. De mage wil ook zijn best doen, en als een +mana ring hem helpt zijn rol langer te vervullen en minder snel /oom te zijn, heeft de groep daar toch ook profijt van?
Heel simpel:
- Mages raken niet zo snel OOM.
- Impact van een OOM mage is een DPS drop, niet meer dan dat. Impact van een OOM priest is vaak een dooie groep.
Ik maak geen probleem van jouw mening, ik maak een probleem van het feit dat jij jouw mening als reden naar voren schuift waarom een mage bepaalde items niet zou verdienen. Als ik als warlock op een +mana ring zou rollen met jou in de raid, zou jij uit je dak gaan omdat je vind dat ik hem niet verdien. Jij vind dus indirect ook dat jij hem méér verdient dan ik. En dat is niet zo, iedereen heeft er evenveel recht op.
Waaruit concludeer jij dat ik 'uit m'n dak ga'? Deze hele discussie is ontstaan omdat ik het jammer vond uitrolled te worden door een mage op die ring. Heb ik ooit gezegd dat ik uit m'n dak ging? Nee, we rollden samen en ik zei gefeliciteerd met je ring. Da's alles. Ik weet alleen dat in normale groepen healers priority krijgen op zo'n ring.
En dat is onprofessioneel. De groep/raid neemt jou mee in het vertrouwen dat jij de groep in leven houd. Als jij van plan bent iemand te laten creperen omdat jij weet dat hij een drop ambieert die jij lievert voor jezelf hebt, kun je beter niet meegaan of dit ongenoegen van te voren kenbaar maken.
Joh, ik laat niemand doodgaan tenzij het echt een volslagen idioot is. Sowieso heb je een vaste prioriteitenlijst als healer, en mages staan sowieso niet bovenaan.
Je zegt nu 'vind', maar zojuist zei je 'is' een prutser. Dat is een groot verschil. Er is niks met jouw mening, bij lange na niet. Maar de mening moet wel een mening blijven, en niet gebruikt worden om dingen af te dwingen of als waarheid door te laten gaan.
Als jij nou in je achterhoofd houdt dat mensen op een forum hun meningen uitdragen, is dat probleem ook opgelost.
Dat denk jij, maar dat komt omda tje nog een beetje een n00bje bent. Geeft niet ;)
Jij vínd ze slecht. Iemand heeft net al aangegeven dat elemental mages blijkbaar heel hard pwnen in bepaalde situaties. Je kunt dus op zijn hoogst stellen dat ze niet overal even nuttig zijn met die build.
Iemand opperde dat elemental mages 'pwnen' in AoE. Als je mages zou kennen weet je dat IAE in de Arcane tree zit, en dat dat de moeder van alle AoE talents is. Fire/frost specs zijn gewoon geen goede keus, en dat is nieteens een mening.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:
[...]

Daarom is die kleine "nerf" imho dus het gekrakeel niet waard ;)

Enne, seriously.. warriors.. jullie vinden het echt niet gek dat een PLATE drager die ook kan tanken met een leather dragende rogue kan concureren?

Over de itemisation: Just for laughs: AR tegen heartseeker... tweehandige warior uitspettert die rogue wel hoor... en indien nodig pakt ie zijn schildje en gaat rustig offtanken Ander leuk onderwerp: de gratis IBS, wat is het rogue equivalent? Warriors hebben het wat dat betreft echt niet slecht.
Dit gaat misschien op in mc oid, maar niet voor dungeons als BWL waar de boss dps 3/4 keer hoger ligt. Ik zie mij al broodlord tanken met mn dps gear :X

Gelukkig pvp ik niet meer met mn warrior, daarom maak ik me totaal geen zorgen om die nerf.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:41:
[...]

Jup denk dat ik ook hemo zou speccen als ik ooit swords zou gaan, 21/3/27 ofzo. Maar blijf bij m'n standpunt dat overall daggers beter zijn voor PvP ;)
Daggers is inderdaad beter voor burst dan swords, door de ambush en backstab.
Ik kreeg op een guildubrs-run ineens de 2 zwaarden voor mn neus en wilde ze opzich BEST graag hebben ;) Heb nu een custom build van 22/3/26, 1 puntje meer in Imp.KS zodat die 4 seconde kortere CD heeft :)

Maar toch kriebelen de daggers hoor als ik de loot-tables bekijk van Garr/MjD/Ragna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:40:
[...]

Mist ? Ja...

Maar alles gaat goedkomen bij ons :)

HTT-Thalan, ieder zijn ding, maar iemand die imp soul drain boven nightfall prefereert vind ik vrij apart :P
Kan ik wel inkomen ;)

Hij procte gewoon niet vaak genoeg, en als hij procte, was dat meestal wanneer de mob al zo goed als dood was, en dan is een extra SB gewoon zonde van mijn mana, dan liever 2 keer wanden, issie ook dood.

Misschien dat ik ooit nog tot inkeer kom, ik ga eerst even lol hebben met deze build :P
RaseriaN schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:45:
[...]

Daggers is inderdaad beter voor burst dan swords, door de ambush en backstab.
Ik kreeg op een guildubrs-run ineens de 2 zwaarden voor mn neus en wilde ze opzich BEST graag hebben ;) Heb nu een custom build van 22/3/26, 1 puntje meer in Imp.KS zodat die 4 seconde kortere CD heeft :)

Maar toch kriebelen de daggers hoor als ik de loot-tables bekijk van Garr/MjD/Ragna ;)
Das andersom toch precies zo? Als je met je shanker voor het eerste UBRS doet, en de Dalrend dropt, dat je denkt van, "was ik maar combat!" :9~

[ Voor 36% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-12-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:46:
[...]

Kan ik wel inkomen ;)

Hij procte gewoon niet vaak genoeg, en als hij procte, was dat meestal wanneer de mob al zo goed als dood was, en dan is een extra SB gewoon zonde van mijn mana, dan liever 2 keer wanden, issie ook dood.

Misschien dat ik ooit nog tot inkeer kom, ik ga eerst even lol hebben met deze build :P
Ik praat dan ook vnl. vanuit PvP oogpunt eigenlijk ;)

Ben allang blij dat ik met mijn NF/Conflag build ook in PvE gewoon mijn mannetje sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:31:

Ik neem aan dat Hydra geboeg eergevoel heeft om dat niet te laten gebeuren als het niet strikt noodzakelijk is. Iedere keer als er een partymember dood gaat vind ik dat als healer echt niet leuk.
(situaties met dualwielding wannabe MT's daargelaten)

Je weet dat je in die situatie kan komen en afhankelijk van de mobs moet je wel eens kiezen wie je laat doodgaan. En het komt zelfs wel eens voor dat ik mezelf offer in een 5 man party, als die greater heal maar weg is op de MT en ik zelf daarna toch zonder mana zit na een misgelopen pull van deze of gene. (SS FTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:36:
En...heb je dus geen manaregen gear nodig right?
Ik niet, aangezien ik niet voor een elemental build heb, en dus wel evocation heb, en bovendien ga ik niet voor +dmg items (niet actief tenminste), ik ga liever voor een grote manapool. :)
Euh, je kunt niet drinken voordat je OOC bent :) En dat van die wand (ik begrijp dat dat niet serieus is) valt ook wel mee. M'n stormrager doet aardig wat damage, en daar kan iedereen makkelijk aan komen. En uberwtfbbqkkthxbye-dps doe je ook weer met damage gear, niet met manaregen spul :)
O kom op, de dps van een wand is gewoon onzinnig. Als je je wand moet gebruiken is het al fout gegaan en sta je er als mage eigenlijk gewoon voor jan lul bij. En omdat je niet kunt drinken voor je OOC bent, heb je er als mage dus voordeel bij om je mana-regen zo hoog mogelijk te krijgen. ;)
Overigens is het me tot nog toe altijd gelukt om agro te trekken als nodig was, ook zonder veel +dmg gear; AoE ftw. :+
Niet per definitie, maar er is een reden dat de meeste mages voor +damage gear gaan. Het is zowel in PvP als in PvE gewoon de beste optie voor een mage.
Jup, omdat Blizzard gewoon een kindje dood heeft aan de mage-populatie en dus de itemization niet goed geregeld heeft, waardoor het óf dps, óf mana, óf iets anders, ipv én én.

[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 20-12-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Azqi schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:50:
Ik neem aan dat Hydra geboeg eergevoel heeft om dat niet te laten gebeuren als het niet strikt noodzakelijk is. Iedere keer als er een partymember dood gaat vind ik dat als healer echt niet leuk.
(situaties met dualwielding wannabe MT's daargelaten)
Inderdaad. Ik heb er wel eens mee gedreigd als mensen echt dom bezig waren (en ik ben echt niet iemand die alles precies perfect wil hoor, maar herhaaldelijk in-combat looten e.d. pik ik niet), en maar 2 keer iemand opzettelijk dood laten gaan, maar dat waren beide keren mensen die domweg een nieuwe groep inrennen terwijl we met een andere groep bezig waren.
Je weet dat je in die situatie kan komen en afhankelijk van de mobs moet je wel eens kiezen wie je laat doodgaan. En het komt zelfs wel eens voor dat ik mezelf offer in een 5 man party, als die greater heal maar weg is op de MT en ik zelf daarna toch zonder mana zit na een misgelopen pull van deze of gene. (SS FTW)
Idd. De priests is nooit de laatste die dood gaat, maar in slechte groepen vaak de eerste :)
Miles Teg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:53:
Ik niet, aangezien ik niet voor een elemental build heb, en dus wel evocation heb, en bovendien ga ik niet voor +dmg items (niet actief tenminste), ik ga liever voor een grote manapool. :)
Stempeltje "OK" :)

En zeg nou zelf, zou jij mensen aanraden voor fire/frost te gaan en dan maar veel manaregen gear te nemen?
O kom op, de dps van een wand is gewoon onzinnig. Als je je wand moet gebruiken is het al fout gegaan en sta je er als mage eigenlijk gewoon voor jan lul bij. En omdat je niet kunt drinken voor je OOC bent, heb je er als mage dus voordeel bij om je mana-regen zo hoog mogelijk te krijgen. ;)
Overigens is het me tot nog toe altijd gelukt om agro te trekken als nodig was, ook zonder veel +dmg gear; AoE ftw. :+
Nou, lukt mij ook wel. Mindblast FTL ;):P Maar MC mages staan over 't algemeen niet te wanden, en niet dankzei manaregen gear right?
Jup, omdat Blizzard gewoon een kindje dood heeft aan de mage-populatie en dus de itemization niet goed geregeld heeft, waardoor het óf dps, óf mana, óf iets anders, ipv én én.
Ah, dus het is Blizzards fout ;) Ik hoop ook op veel Priest purples met veel +sta en +damage, maar helaas :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:49:
[...]

Ik praat dan ook vnl. vanuit PvP oogpunt eigenlijk ;)

Ben allang blij dat ik met mijn NF/Conflag build ook in PvE gewoon mijn mannetje sta.
Ja, creatief moet je wel zijn met je lock vind ik. In PvP gebruik ik vaker een CoS + Corruption, dan syphon life, en dan is een instant SB soms echt een lifesaver, instants heb je sowieso hard nodig in PvP. Deathcoil was een enorme vooruitgang in onze PvP defense.

In PvE is de grootste zorg manaconsumptie, want mits ik mijn mobcontrole in orde heb, kan ik die 2.5 seconden voor 1 shadowbolt echt wel missen, liever heb ik een extra soulshard voor een healthstone en dan nog wat gratis mana erbovenop. Healthstones gaan er hard doorheen in raid instances, dus zal ik waarschijnlijk constant aan het drainen zijn, waarbij ik dan dus ook constant Imp.Souldrain kan triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:30:
[...]

Ik weet prima dat je DPS nodig hebt. Elk gevecht is een countdown. Je hebt aan de ene kant de HP-bar van de tegenstanders, en aan de andere kant de mana bar van de healers. Het is de bedoeling dat je 1e op 0 staat voordat de 2e op 0 staat. En dus is het belangrijk dat er goed geDPSed wordt om te zorgen dat dat gebeurt. Maar DPS verkrijg je ook dankzei +damage gear. Over het algemeen is de manabar van de mages niet zo'n groot probleem als de manabar van de healer. En je kunt als mage altijd nog gaan wanden, mijn wand healed niet helaas :)

Oh, en priests 'vergeten' niet de AoEende mage te healen. Ik moet alleen wel even klaar staan voor een AoEende mage, het healen daarvan doe je op een compleet andere manier nl.
ps een goede discussie houd ik wel van ;)

damage krijg je 2 manieren, meer mana of meer +dmg, dat een mage meer heeft aan +dmg ben ik helemaal met je eens. Toch als je veel speelt met bijna of net 60's is meer mana misschien wat prettiger, ik als 60 mage kan tanken, maar hooguit een paar klappen :P

Als je als mage keuze hebt uit een beter item dat +regen heeft dan moet je dat als mage nemen, als je de keuze uit +dmg of +regen hebt, dan kan je inderdaad beter +dmg nemen. (ik prefereer zelfs +dmg boven +int :P)

Er zijn zat priests die echt niet goed healen bij een aoe-ende mage. Ik ga genoeg dood aan het begin van strat ud, terwijl de priest full mana heeft en genoeg daar is geweest.
[...]

Ninja's zijn gewoon sukkels. Ik kwalificeer mensen als 'n00b' als ze niet beter weten. Ninja's weten prima waar ze mee bezig zijn.
Ik mag hopen van niet :P
[...]

Fire/frost builds zijn nou eenmaal slecht, net zoals dat een Holy/shadow build slecht is bijvoorbeeld. Holy Nova speccen als Priest is ook dom. Etc. Elke class heeft builds die wel en niet werken. Sommige classes hadden er maar 1 die echt werkte (Hunter pre 1.7 bijvoorbeeld). Fire/frost is gewoon een domme keuze. Net zoals manaregen gear overigens, Mages hebben meer aan +damage.
Dat elke class 1 of meerdere builds heeft die het beste werken is zo. Maar fire/frost is niet per definitie slecht, moeilijker te spelen ja. Als jij beter met fire/frost overweg kan, ben je er beter mee ;)
Moeilijker ja, slecht niet per definitie.
Zoals ik al zei een mage heeft inderdaad meer profijt van +dmg dan van +regen
[...]

Absoluut, maar probeer maar eens met een 5-man PuG strat door te komen, die groepen hebben al genoeg moeite met classraids :)
Hehe die 5man is dan ook altijd met 4 bekenden (of minimaal 3), ik heb ook meer wipes bij de baron met 10man raid gezien dan met 5man :)

btw:
evocation heeft een 10min cooldown en dus alleen echt nuttig bij (lange) bossfights. Dus als je het niet hebt, mis je het alleen bij de occasional bossfight en in bijv mc kan je als mage best even wachten met casten om mana terug te krijgen (dus dan is +regen en +spi handig), en mage armor heeft +30% mana regen tijdens het casten en dus imho nuttiger dan evocation ;)

[ Voor 13% gewijzigd door nhimf op 20-12-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:55:
[...]

Ja, creatief moet je wel zijn met je lock vind ik. In PvP gebruik ik vaker een CoS + Corruption, dan syphon life, en dan is een instant SB soms echt een lifesaver, instants heb je sowieso hard nodig in PvP. Deathcoil was een enorme vooruitgang in onze PvP defense.

In PvE is de grootste zorg manaconsumptie, want mits ik mijn mobcontrole in orde heb, kan ik die 2.5 seconden voor 1 shadowbolt echt wel missen, liever heb ik een extra soulshard voor een healthstone en dan nog wat gratis mana erbovenop. Healthstones gaan er hard doorheen in raid instances, dus zal ik waarschijnlijk constant aan het drainen zijn, waarbij ik dan dus ook constant Imp.Souldrain kan triggeren.
Life Tap > Bandage
Life Tap > Cannibalize

Geen manazorgen hier hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:
[...]

Life Tap > Bandage
Life Tap > Cannibalize

Geen manazorgen hier hoor :)
Waar kan ik die cannibalize skill kopen? ;) B)

Ik moet het doen met +5% intellect (gnome ftw) en escape artist (nog nooit nodig gehad).
Life tap is enorm handig, maar in pvp kijk ik er wel mee uit. Ik word liever op low mana aangevallen, dan op low hp. Er zit altijd wel een rogue te wachten op het juiste moment om je te oneshotten met een CB ambush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds een maand of 2 bij een raiding guild en we hebben de grootste lol in BWL...er is echter 1 probleem, en jullie raden het al....Chromaggus, voor sommige een probleem en voor sommige een wandeling in het park...

Nu zou ik graag willen weten wat de beste plek is om die uit de kluiten gewassen pitbull zijn twee monden te snoeren...we hebben het aardig onder controle maar we komen niet verder dan 50% :S...door een resist van bijvoorbeeld time lapse...

Ik heb al voorgesteld om het op de trap naar de surpressor kamer te doen, maar dat schijnen we niet helemaal on de knie te krijgen....hoe dan ook, ADVIES!!

Alvast bedankt :D

[off-topic] ik zag net hierboven dat een mage die met zijn wand bezig is niet veel doet, daar ben ik het deels mee eens, echter als de essence gatherer (ja thottbot maar even) er aan te pas komt dan doe je toch nog aardig wat damage :P [/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:55:
ps een goede discussie houd ik wel van ;)
Uhuh, maar ik moet nu toch echt eens aan 't werk. M'n rondje forums checken duurt wel wat erg lang :D
Als je als mage keuze hebt uit een beter item dat +regen heeft dan moet je dat als mage nemen, als je de keuze uit +dmg of +regen hebt, dan kan je inderdaad beter +dmg nemen. (ik prefereer zelfs +dmg boven +int :P)
Mwoa. Ik vind dat je niet koste wat 't kost alleen aan jezelf moet denken. Ik heb gisteren in Scholomance ook gepassed op een cloth item dat ik op zich wel kon gebruiken voor m'n PvP set, maar niet bijzonder veel beter was dan m'n huidige item (volgens mij waren 't boots, maar weet het niet zeker), terwijl de lock veel meer aan dat item had. WoW zou een stuk leuker zijn als mensen niet zo gierig zouden zijn en alles maar willen pakken als dat een kleine upgrade is. Ik heb m'n Trindlehaven in een LBRS groep gekregen omdat een mage passte omdat het voor mij een grotere upgrade was (liep nog rond met m'n Illusionary Rod). Als die persoon naast me zat was ik hem/haar gaan knuffelen :D
Er zijn zat priests die echt niet goed healen bij een aoe-ende mage. Ik ga genoeg dood aan het begin van strat ud, terwijl de priest full mana heeft en genoeg daar is geweest.
Meh, da's jammer inderdaad. Maar ik heb inderdaad ook groepen meegemaakt waarbij we op die eerste groep daar wipeten. Waarom? Ik heb geen flauw idee, maar de warrior had compleet crappy gear (als ik met 1 flashheal 25% van z'n HP heal is er iets erg mis), ze pullden in 1 keer alles, en ik was als eerste dood omdat ik besprongen werd door ontelbare skeletjes.
Hehe die 5man is dan ook altijd met 4 bekenden (of minimaal 3), ik heb ook meer wipes bij de baron met 10man raid gezien dan met 5man :)
Ik doe sowieso nooit 10-man raids natuurlijk, classraids heb je er maximaal 8. En op zich is het een mooi systeem waarbij iedereen z'n class set krijgt. Punt is alleen dat dat voor veel mensen hun eerste ervaringen met end-game instances zijn, of dat ze zich zelfs gewoon domweg naar 60 gesoloed hebben. We hebben een keer een instance gedaan met een Warrior die gewoon niet wist wat aggro was. Heel fijn persoon verder, netjes, welbespraakt, maar gewoon geen flauw benul. Op zich nog best een leuke run geworden, warriortje opvoeden :D
btw:
evocation heeft een 10min cooldown en dus alleen echt nuttig bij (lange) bossfights. Dus als je het niet hebt, mis je het alleen bij de occasional bossfight en in bijv mc kan je als mage best even wachten met casten om mana terug te krijgen (dus dan is +regen en +spi handig)
Ik snap, dat bedoelde ik dus ook met ff gaan wanden. Je draagt nog iets bij, en buiten 't casten regenerate mana redelijk rap. Met een goeie healing rotation is spirit ook veel beter voor priests dan +manaregen. Probleem is vooral dat priest de enige casters zijn die niet zo maar even kunnen stoppen met casten, vaak vallen er dan dooien ;)
On_E schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:
Life Tap > Bandage
Life Tap > Cannibalize
Inderdaad. Mana moet voor warlocks in PvE geen probleem zijn (als een warlock op +manaregen spul rolled wordt ik wel lichtelijk geirriteerd ;)). Als je op Humanoids grind krijg je genoeg cloth om jezelf te bandagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:54:
Idd. De priests is nooit de laatste die dood gaat, maar in slechte groepen vaak de eerste :)
Dan heb je iig een mage die geen agro trok, das dan weer een pluspuntje :+
Stempeltje "OK" :)

En zeg nou zelf, zou jij mensen aanraden voor fire/frost te gaan en dan maar veel manaregen gear te nemen?
Zelf specialiseer ik liever. Ook vind ik mezelf vrij flexibel; ik speel liever in dienst van het team, dan andersom. Als de mage in kwestie het leuk en prettig vind om fire/frost te spelen met veel mana-regen, dan zou ik hem dat aanraden ja.
Nou, lukt mij ook wel. Mindblast FTL ;):P Maar MC mages staan over 't algemeen niet te wanden, en niet dankzei manaregen gear right?
Nou, ik denk dat de gemiddelde MC-mage Mage Armor gebruikt (ik wel iig)), mag jij raden waarom... Juistem, 30% regeneration wat gewoon doorgaat.
Ah, dus het is Blizzards fout ;) Ik hoop ook op veel Priest purples met veel +sta en +damage, maar helaas :)
Ik weet niet zeker hoe ik die ;) -smilie moet opvatten, maar feit is dat caster moeten kiezen, terwijl er voor bijv. Warriors wel items zijn met +crit en +sta/str.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik moet eigenlijk ook aan het werk :P

Maar als je altijd maar sociaal bent tegen anderen heb jij slechtere gear en jammer genoeg zijn er genoeg die niet sociaal zijn. Dus als ik iets zie wat ik kan gebruiken roll ik need. Of een ander het meer kan gebruiken of niet. Tenzij het een guildy of RL vriend is. (of iemand waar ik ingame veel mee samenspeel), maar bij random pugs ben ik er vooral voor de loot en dus roll ik als ik het nodig heb.

Gelukkig steeds minder random pugs nu de guild aardig in high lvls aan het groeien is. Binnenkort dus ook een guild only (of bijna) ZG groep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:13:
Haha. Nee, in een goeie groep ga ik als 1 of 2 na laatste dood, dan is de warrior diegene die als laatste in leven blijf. Of ikzelf, dankzei de DI van een Paladin natuurlijk. Probleem van een priest is wel dat je zelfs met Inner Fire gewoon een cloth caster blijft, en als ze binnen je Fade cooldown met z'n allen op de priest af komen rennen 't gewoon einde oefening is (tenzij je een oplettende mage bij je hebt natuurlijk). In zulke gevallen wil ik ook wel eens fear gebruiken.
Zelf specialiseer ik liever. Ook vind ik mezelf vrij flexibel; ik speel liever in dienst van het team, dan andersom. Als de mage in kwestie het leuk en prettig vind om fire/frost te spelen met veel mana-regen, dan zou ik hem dat aanraden ja.
Sadist ;)
Nou, ik denk dat de gemiddelde MC-mage Mage Armor gebruikt (ik wel iig)), mag jij raden waarom... Juistem, 30% regeneration wat gewoon doorgaat.
Ja, omdat dat de meest optimale selfbuff is. De andere is iets minder nuttig ;)

"Increases armor by X and frost resistance by Y. If an enemy strikes the caster, they may have their movement slowed to 70% and attacks slowed by 20% for 5 sec, but they are much more likely to just outright kill you." ;)
Ik weet niet zeker hoe ik die ;) -smilie moet opvatten, maar feit is dat caster moeten kiezen, terwijl er voor bijv. Warriors wel items zijn met +crit en +sta/str.
Mwa. Je hebt voor Warriors ook zowel PvE als PvP sets hoor. PvP is all about damage en hitpoints. PvE is voor warriors all about damage mitigation. Geldt ook voor priests, voor PvE healing gear, en voor PvP damage gear. Wat dat betreft heb je als DPS nog het voordeel dat damage zowel in PvP als in PvE erg nuttig is :)
nhimf schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:21:
Ik moet eigenlijk ook aan het werk :P
Bijna lunchtijd ;)
Maar als je altijd maar sociaal bent tegen anderen heb jij slechtere gear en jammer genoeg zijn er genoeg die niet sociaal zijn. Dus als ik iets zie wat ik kan gebruiken roll ik need. Of een ander het meer kan gebruiken of niet. Tenzij het een guildy of RL vriend is. (of iemand waar ik ingame veel mee samenspeel), maar bij random pugs ben ik er vooral voor de loot en dus roll ik als ik het nodig heb.
Mwoa, ik ben wel sociaal, maar niet ten koste van mezelf. Sociaal zijn levert ook in-game vrienden op nl., en netwerken kan nooit kwaad. Maar dat betekent niet dat ik items als Maleki's Footwraps zo maar aan de Warlock ga geven, dat is een van de items die ik juist HEEL graag wil hebben. Ik heb een lijst uitgeprint met voor mij interessante items, en die items daarom zijn gewoon need. Simpel.
Gelukkig steeds minder random pugs nu de guild aardig in high lvls aan het groeien is. Binnenkort dus ook een guild only (of bijna) ZG groep :p
Onze guild is helaas een beetje afgestorven een tijdje terug. Te weinig level 60ies, en de meeste daarvan zijn paladins, en daar hebben we er meer dan genoeg van.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 20-12-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Miles Teg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:13:
[...]

Hehe ik ben semi bekend als de tank mage, ik trek vaak te snel aggro van de mt af (niet in mc, maar ubrs bijv). Maar omdat ik weet wat ik doe, zal ik niet snel doodgaan, en vaak een van de laatste doden (iceblock, frostnova enz). Aangezien ik eigenlijk nooit voor wipes en/of doden zorg vindt niemand het erg dat ik soms (lees best wel vaak) teveel aggro trek.
[...]

[...]

Je bent dom als je het niet gebruikt, aangezien je ook +15 resistance op alles krijgt, dus ook +15 fres, dat heb je meer nodig dan +600 armor ;)
Tegenwoordig gebruik ik mage armor meer dan ice armor aangezien ik minder snel dood ga tegenwoordig.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een 60 full frost arcance mage.

Mijn mana bedraagt Unbuffed (geen AI ) 6800 mana. Dat is veel meer als welke priest dan ook. Dat een priest sneller oom raakt is niet vreemd. Healing kost meer mana dan frostspells.

* over het agro van mt af halen.. Mja je moet niet vol dps en in het begin. warrior eers 3 surender armor en je hebt nergens last van.. tenzij je 2x 2k dmg crits en daarna een 3k deed.. Zoals ik tegen oni...

Leuk dan zo'n CT Raid

*You got agro from Onyxia*

dood -_-

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:44:
[...]

Iemand opperde dat elemental mages 'pwnen' in AoE. Als je mages zou kennen weet je dat IAE in de Arcane tree zit, en dat dat de moeder van alle AoE talents is. Fire/frost specs zijn gewoon geen goede keus, en dat is nieteens een mening.
Ik heb dan wel niet zoveel ervaring met WoW als menig ander hier (lvl 31 mage) maar wat vind jij dan zo "fout" aan een fire/frost build. Deze build lijkt mij juist perfect... fire voor veel damage en frost om je tegenstander te vertragen. Met mijn build kan ik nu mobs aan die 3 tot 4 lvl's hoger dan mijzelf zijn, en ik zal dan ook een eigen build proberen te vormen, en er niet zo maar overnemen van internet.

Maar mijn vraag dus, waarom vind jij een fire/frost build nou een slechte keus? :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:12:
[off-topic] ik zag net hierboven dat een mage die met zijn wand bezig is niet veel doet, daar ben ik het deels mee eens, echter als de essence gatherer (ja thottbot maar even) er aan te pas komt dan doe je toch nog aardig wat damage :P [/off-topic]
Dragon's Touch O-)

[ Voor 22% gewijzigd door addictive op 20-12-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:44:
Heb een 60 full frost arcance mage.

Mijn mana bedraagt Unbuffed (geen AI ) 6800 mana. Dat is veel meer als welke priest dan ook. Dat een priest sneller oom raakt is niet vreemd. Healing kost meer mana dan frostspells.
uhuh

2 van onze priests
1e is healing gear 2e is Fire res gear beide unbuffed

MP / 7.8k / 7.2k
MP / 7k / 6.8k

:P
* over het agro van mt af halen.. Mja je moet niet vol dps en in het begin. warrior eers 3 surender armor en je hebt nergens last van.. tenzij je 2x 2k dmg crits en daarna een 3k deed.. Zoals ik tegen oni...

Leuk dan zo'n CT Raid

*You got agro from Onyxia*

dood -_-
had ik bij een silithius raidbaas :P 2x fireball crit en een pom pyro cirt :X
zag het pas achteraf, in me log, omdat die boss zo groot was dat de sct texten niet zichbaar waren :Y)
kon gelukkig nog wel direct naar de MT blinken zodat ze aoe niet de rest van de dps mages omver blies B)

[ Voor 40% gewijzigd door Bokkie op 20-12-2005 12:54 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.