Beste Hydra, ik begrijp je wel, en je hebt gelijk. Een mage die een raid/group reeds van water heeft voorzien is expendable. Maar om nou te zeggen dat een priest z'n mana harder nodig heeft dan een mage, ga jij eens gauw een mage naar 60 spelen.Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:01:
Hey, als iemand zo dom is een elemental mage te spelen, moeten de priests daar dan last van hebben omdat hij geen van de toch best wel erg nuttige Arcane talents heeft? Er zijn niet voor niets min of meer standaard specs.
En dan nog. Als een Mage OOM raakt, gaat 'ie toch lekker ff zitten? Mage OOM = kleine DPS drop. Priest OOM = in het ergste geval een dooie MT. Het gaat me er hier om dat het, IMHO, objectief gezien logisch is dat bepaalde classes voorrang hebben op bepaalde items als dit in het belagn van de groep is. Voor een priest is de grootste zorg z'n mana. Voor een mage is het de damage die hij doet. Voor een mage is het zowel voor PvE als voor PvP gewoon nutteloos manaregen gear te nemen, terwijl een Priest daar van gaat kwijlen.
Waar het mij om gaat is dat je zegt dat je er een hekel aan hebt dat spelers menen recht te hebben op items omdat ze "zo" spelen, terwijl jij dan vervolgens wel even bepaald wat ze wel en niet mogen looten. Compleet krankjorem natuurlijk.
En wie ben jij om te bepalen hoe een mage moet speccen? Zolang hij z'n taken binnen parties goed kan uitoefenen (water maken, beetje aoe-damage, waarvan een elemental mage meer kan doen btw) is er toch niets aan de hand? Kom op, laat de andere ook spelen zoals hun dat willen, en niet perse hoe anderen dat willen.