Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.500 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:11:
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die op een RP server zitten... ik zit op een nieuwe (weet de naam niet meer) maar daar wordt niet veel gerolplayed moet ik zeggen.
Ik had voor een RP server gekozen omdat ik dacht dat er dan een volwassener publiek zou zijn, maar dat valt nogal tegen.
RPen valt idd wel mee. Ik zit op Defias Brotherhood en het schijnt dat daar nog het meeste geRPed wordt van alle RP servers. Tenminste, dat hoor ik van bijna alle spelers die van Argent Dawn en Earthen Ring afkomen.

Het RP event van zaterdag avond zal niet gauw geevenaard worden (300 spelers in de arena)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren weer een Nef kill, en wat dropte hij eindelijk deze run?

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19364

Die ging dus helaas net aan mijn neus voorbij :( Maar de volgende is wel voor mij! En we hadden sowieso een geweldige run gisteren

2x Wrath + Spineshatter van Razor
Red Dragonscale protector van Vael
Heartstriker van Broodlord
Claw of the Black Drake van Firemaw
Shadow Wing Focus staff van Ebonroc

Jammer dat Chromaggus weer zijn Angelista disenchant uitpoepte, maar Nef maakte het dus weer enorm goed :) En onze MT is nu 7/8 Wrath, alleen nog maar de Breastplate nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:35:
[...]

Woo... en wij hebben gisteren Majordomo omgelegd, 10 dagen na onze eerste poging :+

Wel stoer om de Big Guy dan onze hele raid eraf te zien vegen omdat iedereen druk screenies aan het maken was _/-\o_
Gratz! Onze guild gaat morgenavond een paar pogingen wagen.
Dit weekend Geddon op de 2e try ipv de 9e try zoals vorige week, dus dat is progressie.
Drie bazen op de 1e try nu, dus dat geeft hoop voor de toekomst.

Zelfde hoop welke morgenavond waarschijnlijk weer even ingedimd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Cool zat in een UBRS pickup groepje om een vriending te helpen. Zal iedereen de drama's besparen, maar een situatie is te mooi.

Fury Warrior: Preist shield me.
Ik: I have a name and I'm drinking, so patience grasshopper.
W: (insert scheldwoord) PREIST shield me!

Vervolgens rent hij de brug over en pulled een zooi van die dragonkin en orcs. Crowdcontrol staat daar verbaasd, maar onze warrior vind dat geen probleem.

W: PRIEST SHIELD ME!!11!!
W: WORTHLESS PREIST. KICK PREIST AND SUMMON MY PRIEST NEED DEVOUT.

Als therapie toen Zul Gurub met guild en de eerste drie bosses dood. Was lastig om tegen de spider boss te vechten, want we waren echt underpowered qua met mensen die iets tegen poison konden doen. Bat en Snake waren flawless, onze Spider aspect assault zal helaas geen schoonheids prijs winnen.

Hydra: Gefeliciteerd :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Azqi schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:24:
[...]

Gratz! Onze guild gaat morgenavond een paar pogingen wagen.
Dit weekend Geddon op de 2e try ipv de 9e try zoals vorige week, dus dat is progressie.
Drie bazen op de 1e try nu, dus dat geeft hoop voor de toekomst.

Zelfde hoop welke morgenavond waarschijnlijk weer even ingedimd is :D
Is dit op Deathwing, en hoe heet je Dwarf Priest dan ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:11:
Zijn er eigenlijk veel mensen hier die op een RP server zitten... ik zit op een nieuwe (weet de naam niet meer) maar daar wordt niet veel gerolplayed moet ik zeggen.
Ik had voor een RP server gekozen omdat ik dacht dat er dan een volwassener publiek zou zijn, maar dat valt nogal tegen.
Ik zit op Argent Dawn, een van de twee RP servers die sinds de opening begin dit jaar actief zijn. RP zie je in de starters gebieden in verhouding erg weinig, veel mensen zijn gewoon op een server begonnen zonder dat ze begrepen wat RP inhoudt. Heck, sommige mensen denken dat 't staat voor Rapid Progression, dat je dus sneller levelled :)

Later wordt het in ieder geval stukken beter :)
Yellow|A schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:45:
Cool zat in een UBRS pickup groepje om een vriending te helpen. Zal iedereen de drama's besparen, maar een situatie is te mooi.

Fury Warrior: Preist shield me.
Ik: I have a name and I'm drinking, so patience grasshopper.
W: (insert scheldwoord) PREIST shield me!

Vervolgens rent hij de brug over en pulled een zooi van die dragonkin en orcs. Crowdcontrol staat daar verbaasd, maar onze warrior vind dat geen probleem.

W: PRIEST SHIELD ME!!11!!
W: WORTHLESS PREIST. KICK PREIST AND SUMMON MY PRIEST NEED DEVOUT.
Been there, did the heartstone ;) Ik heb nu al een tijdje geen echte goeie instance run gedaan, de laatste gaan steeds enorm verkeerd. Zondag ook weer in een UBRS groep gezeten met een ENORM vervelende (unguilded) rogue, die helaas party leader was. Hij zat op iedereen te zeiken, en toen ik 'em zei dat hij ff rustig aan moest doen begon 'ie tegen mij. We wipten op een groep voor the beast (mede omdat die rogue geel zak uitvoerde), en toen werd er opeens een nieuwe priest geinvite. Maakte hij een opmerking als "good, now we can kick the annoting one". Ik: "You don't need to, the annoying one is leaving by herself" > HS. Later kreeg ik nog een invite van een druid in die groep of ik met z'n guild mee wou, maar daar had ik dus geen tijd meer voor (nerf girlfriends).
Hydra: Gefeliciteerd :)
Ook dank! :)

[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 19-12-2005 12:14 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Gisteravond is bevestigd dat het downen van Ragnaros vorige week geen freak accident was :)
Op 35% kwamen de sons, 3minuten later was rag down.
Belangrijkste loot: Eye of Sulfras ;), nog een paar ignots en er is een hele happy paladin bij op Trollbane :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu al een tijdje geen echte goeie instance run gedaan, de laatste gaan steeds enorm verkeerd.
Zeg maar sinds jij main healer bent? Of trek ik dan de verkeerde conclusies? :P ;)

Van 't weekend eventjes vrijwel alle quests in Un'Goro gedaan, ik blijf het ongelovelijk vinden hoe makkelijk het speelt met een hunter, vergeleken met een mage. Mobs 3/4 lvl's boven mn eigen lvl, geen probleem whatsoever. Maar goed, lvl53 nu, zit te twijfelen waar ik nu zal gaan questen. (Zowieso al een verschil, met mn mage heb ik de laatste 8 levels bij elkaar gegrind, nu vind ik questen veel makkelijker gaan.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Miles Teg schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:33:
[...]

Zeg maar sinds jij main healer bent? Of trek ik dan de verkeerde conclusies? :P ;)

Van 't weekend eventjes vrijwel alle quests in Un'Goro gedaan, ik blijf het ongelovelijk vinden hoe makkelijk het speelt met een hunter, vergeleken met een mage. Mobs 3/4 lvl's boven mn eigen lvl, geen probleem whatsoever. Maar goed, lvl53 nu, zit te twijfelen waar ik nu zal gaan questen. (Zowieso al een verschil, met mn mage heb ik de laatste 8 levels bij elkaar gegrind, nu vind ik questen veel makkelijker gaan.) :)
lvl53... ik zou naar WPL gaan, argent dawn blij maken met wat kills :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op 53 kan je heel wat quests doen in Western/Eastern Plaguelands, daar kan je normaal wel naar 60 gaan met quests en misschien een kleine hoeveelheid grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik was lvl 49 toen ik met mn hunter naar ungoro ging. Kon die lvl 54 Frenzied Pterrordax met gemak soloen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik blijf het ongelovelijk vinden hoe makkelijk het speelt met een hunter, vergeleken met een mage. Mobs 3/4 lvl's boven mn eigen lvl, geen probleem whatsoever.
ik ben lvl 30 mage en mobs 4 lvl's boven mezelf kan ik ook gewoon aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Routed schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:12:
Gisteravond is bevestigd dat het downen van Ragnaros vorige week geen freak accident was :)
Op 35% kwamen de sons, 3minuten later was rag down.
Belangrijkste loot: Eye of Sulfras ;), nog een paar ignots en er is een hele happy paladin bij op Trollbane :)
Wat heeft die supportclass dan gekregen/gewonnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
addictive schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:42:
[...]

ik ben lvl 30 mage en mobs 4 lvl's boven mezelf kan ik ook gewoon aan hoor :)
Hebben ze de resistrate naar beneden bijgesteld, of heb jij veel geluk? Bij mij werd altijd meer dan de helft van de spells geresist, met als gevolg dat ik /oom was terwijl die mobs nog een paar hp hadden. :/
Ofwel, ik kwam wel weer terug in dat gebied als ik nog max. 2 levels onder hun level zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
pfft ik d8 ik log weer es in met mn hunter op bloodscalp. Zit ik nog bijna als enige in mn guild en zit er bijna niemand meer in mn friends. Lijkt wel of heel bloodscalp is weggetrasferred, dan maar ff kijken of ik nog kan transferren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Transfers zullen voor jou verdomt lastig worden, die zijn namelijk al gesloten... Jammer dat je ally bent btw ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ach boeiend was toch niet meer van plan om met mn hunter te spelen. Weet iemand miss of ik geld kan overzetten? of heeft iemand miss 325g op Twilight Hammer en wil dit wel ruilen tegen 325g op Bloodscalp?

mja weet niet of dit mag maar als iemand dit wil doen voeg me dan ff toe op niels laagstreepje oegema at hetepost punt vissekom

[ Voor 25% gewijzigd door Proqzor op 19-12-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Miles Teg schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:44:
[...]

Hebben ze de resistrate naar beneden bijgesteld, of heb jij veel geluk? Bij mij werd altijd meer dan de helft van de spells geresist, met als gevolg dat ik /oom was terwijl die mobs nog een paar hp hadden. :/
Ofwel, ik kwam wel weer terug in dat gebied als ik nog max. 2 levels onder hun level zat.
geen idee, maar gister in Gnomeregan ook nog een lvl 32 elite gemold, terwijl de rest van de party bezig was met een paar andere mobs.

Eerst fireball van een afstandje (kan 2 keer en dan is de mob bij me) >> frost nova >> fireball's casten totdat de mob uit mn frost nova is, dan Fireblast dan cone of cold, en weer verder met fireball's casten.

Werkt altijd :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
DrProctor schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:42:
ik was lvl 49 toen ik met mn hunter naar ungoro ging. Kon die lvl 54 Frenzied Pterrordax met gemak soloen :)
Hoe was je specced? Marksman, of beast talents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben hier eigenlijk best wel een probleem. gister ongeveer 10 keer gewiped op onyxia.

Phase 1 en 2 gaan gewoon perfect niemand dood volle mana etc.

maar als Phase 3 komt sterven we echt binnen 2 minuten ofzo.

heeft iemand wat tips ? mischien staan we verkeerd ofzo? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de grote stap gezet en mijn account gecancelled. Speel nu sinds de EU open beta en na al die tijd heb ik het idee alles wel gezien te hebben en kan me er niet meer toe zetten te spelen.
Was bezig met een priest, vond het weer even leuk, maar begon me op een gegeven moment weer te vervelen.
Heb me er erg mee vermaakt, maar aan alle mooie dingen komt een eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:17:
Wij hebben hier eigenlijk best wel een probleem. gister ongeveer 10 keer gewiped op onyxia.

Phase 3:
* Verspreid staan
* zorgen dat je op tijd stopt met dots op Onyx
* bij landen GEEN trinkets oid gebruiken die fear dispellen als je geen main tank bent
* wachten met damage tot ie vast zit op MT
* op blijven letten voor whelps (fear into whelps)
dat is het meet cruciale

oh ja, probeer haar te tanken in dezelfde positie als fase 1

alleen tank aan de voorkant, de rest ernaast/ranged

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 19-12-2005 13:22 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:20:
Eindelijk de grote stap gezet en mijn account gecancelled. Speel nu sinds de EU open beta en na al die tijd heb ik het idee alles wel gezien te hebben en kan me er niet meer toe zetten te spelen.
Was bezig met een priest, vond het weer even leuk, maar begon me op een gegeven moment weer te vervelen.
Heb me er erg mee vermaakt, maar aan alle mooie dingen komt een eind :)
Bedankt voor dit geweldige nieuws! Mijn dag kan niet meer stuk :/
Je was een paar topique's geleden al gestopt was het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hadden daar ook heel erg veel problemen mee, grootste probleem was aggro pingpong waardoor onyxia haar fire breath doet en een complete kant uitmoord.
Wat wij als test gedaan hebben is dat de MT 40k dmg doet in het begin voordat de rest begint.
Phase2 -> 3 gaat nu nagenoeg perfect ( altijd wel een paar doden ) en phase3 doen we gewoon met 2 tanks die om de beurt fear resisten =).
Werkt nagenoeg perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wat Bokkie zegt, maar doe rustig auto-attack/slow attacks en voer de damage van 10% tot 5% rustig op en vanaf 5% kan je blazen al wat je kan! :D
Phase 3 word aangekondigt, meteen terugrennen waar je @ Phase1 stond..
Phase 3 == Phase 1 alleen heb je een fear en een damage die je extra krijgt.
Pak eventueel Greater Fire Prot pots als het teveel is!

Laat je tank rustig de aggro pakken en doe vooral niet TEVEEL damage in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor de reacties ben benieuwd of het vanavond lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Kaap schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:44:
[...]
Wat heeft die supportclass dan gekregen/gewonnen :?
dat oog mischien???
MT's hadden geen intresse, de 2 F/A warrs wel, en uiteraard de pally's ook.
Na guild overleg is besloten deze specifieke pala te belonen voor al zijn inzet voor de guild en die dus het eye of sulfras gegeven.

En die maakt dus: http://thottbot.com/?i=40103
Sulfuras, Hand of Ragnaros
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Mace
223 - 372 Damage Speed 3.70
(80.4 damage per second)
+12 Strength
+12 Stamina
+30 Fire Resistance
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 75 damage over 10 sec.
Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.
Sells for 33 Gold 26 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 80

Maar dat hoef ik jouw niet te vertellen denk ik.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

en weer een paladin met een wapen wat totaal niet bij zijn class past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Yup, dat ding is puur geschikt voor fury warriors, en zeker niet voor paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
bij ons heeft een dmg warrior hem vorige week gehaald, koste hem wel 100dkp :D (NDKP systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hehe. Inkoppertje :D

Nee, het komt er ongeveer op neer dat veel van die PuGs OF ergens in het begin wipen, of dat meteen in het begin blijkt dat het voor het grootste deel complete idioten zijn. Zo ben ik vorige week meegegaan met een UBRS run waarbij de raid leader (de tankende warrior) maar zat de pushen dat we op moesten schieten terwijl ik nog geen AB en GoTW buffs had, geen pala buffs had en nog 1 groep moest fort buffen (1 groep kost me bijna 50% mana nl.). Keer in de raid chat geschreeuwd dat als we nu onze shit niet gingen organiseren ik pleite zou gaan, werd niet geluisterd, ik en guild mage pleite.

Best apart. Ik ben begonnen met end-game raids toen ik level 56 was, en de eerste runs waren perfect. Ik heb op level 56 m'n devout shoulders al gehaald. Maar nu ik 59/60 ben, is het opeens onmogelijk om in een fatsoenlijke groep te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:50:
Yup, dat ding is puur geschikt voor fury warriors, en zeker niet voor paladins.
Prachtig toch :+
Je ziet ook 'genoeg' paladins de ashkandi over warriors krijgen.

En in pvp zie ik liever een paladin met sulfuras/ashkandi dan een warrior die wel echte dmg kan doen.
Gewoon /point /mock /rofl tegen die wannabe warriors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:45:
[...]

Na guild overleg is besloten deze specifieke pala te belonen voor al zijn inzet voor de guild en die dus het eye of sulfras gegeven.
Goed besteed dus!

Mooi toch dat ie met een flink zwaar wapen rondrent? Als het guild die jongen(meisje) blij maakt dan is dat toch super? Ik moet echt erg lachen over class-nijd over wapens van DAT kaliber. Misschien is guildgevoel in zo'n geval belangrijker dan een paar dps puntjes meer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:12:
[...]

Goed besteed dus!

Mooi toch dat ie met een flink zwaar wapen rondrent? Als het guild die jongen(meisje) blij maakt dan is dat toch super? Ik moet echt erg lachen over class-nijd over wapens van DAT kaliber. Misschien is guildgevoel in zo'n geval belangrijker dan een paar dps puntjes meer? ;)
Nee natuurlijk niet.
Dat is het zelfde als je trouwe hond een doos duplo geven.
Hij kan er niets mee, maar misschien is ie er wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:15:
[...]

Nee natuurlijk niet.
Dat is het zelfde als je trouwe hond een doos duplo geven.
Hij kan er niets mee, maar misschien is ie er wel blij mee.
Tuurlijk kan hij wat ermee. Hij kan het gewoon gebruiken en zal meer damage doen dan eerst. Mooie upgrade lijkt me :)
En ja natuurlijk doet een warrior veel meer damage met dit wapen dan een paladin. Maar een warrior doet altijd meer damage met een wapen dan een paladin. Kun je een paladin net zo goed geen wapens laten dragen want als er iets dropt "moet" het toch naar een warrior :S

Het is gewoon de vrijheid van het spel en als de guild er happy mee is wat is het probleem dan :)

Anders moet blizzard maar voor alle wapens class restricties inbouwen. Hebben we tenminste geen last van dit gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is geen gek idee, na een ZG run zijn er ook altijd problemen over de loot bij ons :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, paladins met dat wapen krijgen in pvp een verschrikkelijke boost, het gezanik of het nou bij je class past of niet is geheel subjectief en meestal in de strijd gegooid door gefrustreerde warriors. Zeker de attack speed zorgt dat hij juist voor paladins heel geschikt is als pvp wapen.

Bij ons in de guild is reeds besloten dat alleen paladins die hamer mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:32:
Och, paladins met dat wapen krijgen in pvp een verschrikkelijke boost, het gezanik of het nou bij je class past of niet is geheel subjectief en meestal in de strijd gegooid door gefrustreerde warriors. Zeker de attack speed zorgt dat hij juist voor paladins heel geschikt is als pvp wapen.

En ondertussen maar afvragen waarom alliance toch elke keer verliest met pvp.
Alle horde ligt compleet in een deuk als ze een paladin met sulfuras/ashkandi zien.
Alle paladins zeiken dat ze zo weinig DPS doen maar dan wel een legendary melee wapen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Killua schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:27:
[...]

Tuurlijk kan hij wat ermee. Hij kan het gewoon gebruiken en zal meer damage doen dan eerst. Mooie upgrade lijkt me :)
En ja natuurlijk doet een warrior veel meer damage met dit wapen dan een paladin. Maar een warrior doet altijd meer damage met een wapen dan een paladin. Kun je een paladin net zo goed geen wapens laten dragen want als er iets dropt "moet" het toch naar een warrior :S

Het is gewoon de vrijheid van het spel en als de guild er happy mee is wat is het probleem dan :)

Anders moet blizzard maar voor alle wapens class restricties inbouwen. Hebben we tenminste geen last van dit gezeik
Mee eens.. dat hokjes gedoe in de endgame is echt belachelijk.. Gelukkig als mage is het minder lastig.. Heb zelf ook een pally en een reckoning build zou zo'n wapen goed bij passen.. alleen ik hou zelf meer van de standaard 3.00/3.30 wapens.. net iets handiger in PvP..

(btw ik ben weer terug na 2 maanden geen WoW)

Op de main page staat Medivhs Chosen nog.. Guild bestaat alleen nog maar voor de alts.. de rest zit bij Union en ik met een groot aantal zit in ascension.. http://www.ascension-wow.net/ dunno wie ik daar voor moet informeren.. maar bij deze.. ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nij ons mag dat wapen naar een ieder die hem kan gebruiken en er de DKP voor over heeft en al hard bezig is met arcanite sparen

Onze warrior had alle mats al klaar liggen op de ingots/cores na

deze heeft hij betaald met de DKP voor het oog (100 dkp volgens het ndkp systeem ter vergelijking, Untamed kost bij 55.xxxx DKP)

hij kan dus komende maanden niets winnen tenzij andere warriors niet bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:39:
[...]

Alle horde ligt compleet in een deuk als ze een paladin met sulfuras/ashkandi zien.
Alle paladins zeiken dat ze zo weinig DPS doen maar dan wel een legendary melee wapen nemen
Wij verliezen niet altijd met pvp?
Horde bij ons hebben 2 shamans met sulfuras?
Neem jij paladins die zeiken over dps serieus?

Denken je soms dat zodra een paladin dat wapen heeft, hij vergeet dat hij kan healen en alleen maar /taunt en dps gaat :?

verlicht mij met jouw kennis!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het ook niet helemaal eens met die beslissing nee. Tuurlijk mag je best beloond worden voor al het werk dat je in de guild stopt, maar je helpt er je guild totaal niet mee kwa pve progressie.

Gelukkig hoef ik niet te vechten om melee weapons en dmg gear op mn andere char :-)

Ken overigens wel een shaman die de eye krijgt bij volgende drop, maar dat is enkel omdat de andere warriors al voorzien zijn (stel je voor dat je windfury met dat kreng krijgt :d )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:44:
[...]

Denken je soms dat zodra een paladin dat wapen heeft, hij vergeet dat hij kan healen en alleen maar /taunt en dps gaat :?

Ik neem paladins die DPS doen sowieso niet serieus :P
Maar je geeft dus een legendary melee wapen aan een healer, tsja, jullie keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:44:
[...]

voor zover ik heb meegemaakt in BG's hebben Pallys dat wapen niet nodig om te vergeten dat ze kunnen healen >_>

diegen die het wel weten zitten vaak in fixed groups :P

enhenced spec shaman met sulfuras + healslet is auw :/, maar dat geld ook voor een warrior dus dat maakt niet uit :P

kunnen wapens ook proccen in Dire bear form eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Routed schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:45:
[...]
dat oog mischien???

Maar dat hoef ik jouw niet te vertellen denk ik.
Ik weet wat je met die eye kan maken, alleen heb ik er een mening over. Waarom dacht je dan dat ik er nog express bijzet: supportclass :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Logisch. Eerst maak je een opmerking over het gezanik of een wapen wel of niet bij je class past en dat dat geheel subjectief is en vervolgens stel je dat je guild besloten heeft om het wapen alleen aan bubbles toe te kennen, en je dus je gehele eerste opmerking over class-specific tegenspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Misschien wordt 't tijd eens iets nieuws te verzinnen om over te zeiken, dat gezeur over paladins met legendary weapons is ook al weer ZO last week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:39:
[...]

Mee eens.. dat hokjes gedoe in de endgame is echt belachelijk..
Inderdaad, hoewel ik in kan zien dat sommige wapens meer bij de ene class passen dan bij de andere (wij hebben dan ook een priority list op items) is het toch fijn om je class te kunnen spelen hoe jij wilt.

Zo had ik gister de Head of Onyxia gekocht (de priority op die is 'Any Class' maar healers niet recommended to roll) en dan krijg je daar weer meteen commentaar op. Feit blijft dat ik een hybrid class ben en mijn build zorgt dat elke crit (ook met heals) mijn volgende spellcast 0.5s korter maakt.

Nou zal ik niet op +% crit gear gaan rollen voor bijv. mages/warlocks maar als hybrid probeer ik wel een beetje van alles mee te pikken. Dat wil zeggen +crit, +healing, +mp5 en soms zelfs wat +damage hoewel dat ook al moeilijk gemaakt is doordat +dmg & healing items geen priority meer geven aan healers |:(

En ja ik kan inzien dat mages/warlocks ook hun +dmg willen hebben maar het is niet voor niets +dmg and healing, waar ik beide voordeel van heb trouwens. Feit blijft dat er meer is dan alleen PvE, er is ook PvP en hoewel sommige classes dezelfde gear voor beide kunnen gebruiken is dat voor hybrids/healers al wat moeilijker. Ik wil best healing speccen voor PvE raids (wat ik ook ben) maar waarom zou er dan commentaar geleverd moeten worden als ik items zoals Dragonslayer's Signet wil (die voor mij zowel PvE als PvP handig is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ga me d'r in PUGs sowieso niet druk over maken, zo lang ze maar met hun tengels van m'n class set afblijven. Van 't weekend nog een manaregen ring aan een mage verloren, als priest dus. In een strat/schol groep kun je daar nog een discussie over houden, maar in een UBRS run is tegen die tijd de groep al door aan 't zergen.

Echt, als ik m'n devout chest heb, is dat meteen de laatste keer dat ik die instance inga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:39:
[...]

Alsof Sulfuras ervoor zorgt dat je ineens wint met een PvP game. Oh, nu gaan we winnen want er is een warrior bij ons met Sulfuras! En MC en BWL gaan ineens zoveel gemakkelijker met dit wapen in de hand van een warrior. Komop jongens, wat een onzin. Het is een goed wapen maar de impact op een groep of raidparty wordt hier schromelijk overdreven. Sulfuras gaat bij ons naar diegene die er de DKP voor over heeft, het kan gebruiken, en de drive heeft om het wapen bijelkaar te grinden. Natuurlijk heeft iedereen zo zijn gedachten wie er het best gebruik van kan maken maar iemand dit ontzeggen omdat het naar een warrior *moet* gaat ons te ver. Zelf, als Paladin ga ik er niet voor, ik wacht wel even tot de Herald of Woe dropped in BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:08:
Ik ga me d'r in PUGs sowieso niet druk over maken, zo lang ze maar met hun tengels van m'n class set afblijven. Van 't weekend nog een manaregen ring aan een mage verloren, als priest dus. In een strat/schol groep kun je daar nog een discussie over houden, maar in een UBRS run is tegen die tijd de groep al door aan 't zergen.

Echt, als ik m'n devout chest heb, is dat meteen de laatste keer dat ik die instance inga.
Waarom mag een mage geen mana regen ring? Gewoon ff voor de duidelijkheid.. Niet dat ik zelf zwaar mana regen wil maar in een lange bossfight kan het handig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:08:
[...]

Alsof Sulfuras ervoor zorgt dat je ineens wint met een PvP game. Oh, nu gaan we winnen want er is een warrior bij ons met Sulfuras! En MC en BWL gaan ineens zoveel gemakkelijker met dit wapen in de hand van een warrior. Komop jongens, wat een onzin. Het is een goed wapen maar de impact op een groep of raidparty wordt hier schromelijk overdreven. Sulfuras gaat bij ons naar diegene die er de DKP voor over heeft, het kan gebruiken, en de drive heeft om het wapen bijelkaar te grinden. Natuurlijk heeft iedereen zo zijn gedachten wie er het best gebruik van kan maken maar iemand dit ontzeggen omdat het naar een warrior *moet* gaat ons te ver. Zelf, als Paladin ga ik er niet voor, ik wacht wel even tot de Herald of Woe dropped in BWL.
Nu spreek je uiteraard maar over 1 persoon. Maar als dit soort zaken stelselmatig gebeuren dan zou je makkelijk de nodige impact kunnen voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uhm, ja. Daar zorgt een warrior met Sulfuras wel degelijk voor. Zelfs ik met een Bonereaver rag zo door een groepje van 5 heen als ik maar heals en dispels krijg. En zo'n Sulfuras aan een paladin geven, dan laat je hem maar denken dat ie kan gaan auto-attacken ipv te gaan lopen healen waarmee hij veel en veel nuttiger is in een PvP situatie.

Aan de andere kant: what do I care. Ik ben Horde, Pallies met Untamed/Zin'Rokh/Sulfuras vind ik alleen maar prima, die critten net voor 500/600 dat wordt er zo bijgehealed, en heb ik weer een gratis Enrage erbij. Ook ben ik veels te besodemietert om de mats voor zo'n ding bij elkaar te farmen vooral aangezien in next in line voor een Ashkandi ben. Onze volgende Sulfuras gaat dan ook naar een Shaman (de eerste ging naar een Arms/Fury war) zodra het Oogje dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Skeiron schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:30:
Waarom mag een mage geen mana regen ring? Gewoon ff voor de duidelijkheid.. Niet dat ik zelf zwaar mana regen wil maar in een lange bossfight kan het handig zijn..
Priest OOM is iets vervelender dan een mage OOM. Mages focussen meestal op +damage gear terwijl priests over het algemeen voor +mana regen gaan. Het is niet zo dat een mage het niet mag, maar mana regen is alleen nuttig als je flink wat manaregen items hebt (2 van die items ga je niet merken), en dat heeft een mage over 't algemeen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alsof Sulfuras ervoor zorgt dat je ineens wint met een PvP game. Oh, nu gaan we winnen want er is een warrior bij ons met Sulfuras! En MC en BWL gaan ineens zoveel gemakkelijker met dit wapen in de hand van een warrior. Komop jongens, wat een onzin. Het is een goed wapen maar de impact op een groep of raidparty wordt hier schromelijk overdreven.
Inderdaad... enne Waarom kan een Paladin opeens niet Damage doen? ^^ Ik ben horde, en ik krijg af en toe goed op mijn flikker van die bubbleboys... en dat is nog maar met Tuf. Dus wat ik hier lees is imho gezeur. Als een guild besluit dat die jongen hem hardstikke verdiend, waarom is dat dan opeens een discussie?

Ik snap heel goed dat een guild een legendary als een soort ere-medaile ziet... waarom niet? Tuurlijk, het kan ook worden weggeveild, maar dat is dan de keuze per guild... niet echt stof voor discussie either way.
Sulfuras gaat bij ons naar diegene die er de DKP voor over heeft, het kan gebruiken, en de drive heeft om het wapen bijelkaar te grinden. Natuurlijk heeft iedereen zo zijn gedachten wie er het best gebruik van kan maken maar iemand dit ontzeggen omdat het naar een warrior *moet* gaat ons te ver. Zelf, als Paladin ga ik er niet voor, ik wacht wel even tot de Herald of Woe dropped in BWL.
Ook een goed systeem :)

Ik zie ook al dat de storm van krtiek van de warriors komt^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:42:
[...]

Inderdaad... enne Waarom kan een Paladin opeens niet Damage doen? ^^ Ik ben horde, en ik krijg af en toe goed op mijn flikker van die bubbleboys... en dat is nog maar met Tuf. Dus wat ik hier lees is imho gezeur. Als een guild besluit dat die jongen hem hardstikke verdiend, waarom is dat dan opeens een discussie?

Ik snap heel goed dat een guild een legendary als een soort ere-medaile ziet... waarom niet? Tuurlijk, het kan ook worden weggeveild, maar dat is dan de keuze per guild... niet echt stof voor discussie either way.

[...]

Ook een goed systeem :)

Ik zie ook al dat de storm van krtiek van de warriors komt^^
Mja, als ik af en toe de test realm forums (pally whines) of classforums (mage en priest whines, die zijn soms nog veel leuker ook) irriteer ik me aan de blinde stommiteit van die lui en daar uit ik me over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:46:
[...]

Mja, als ik af en toe de test realm forums (pally whines) of classforums (mage en priest whines, die zijn soms nog veel leuker ook) irriteer ik me aan de blinde stommiteit van die lui en daar uit ik me over :)
Neem dit niet persoonlijk(serieus niet, ik heb je er niet over gehoord), maar ik lach me ook rot over de woede van de Warrior nerfs die er aan schijnen te komen.

Tsja.. Arms/Fury warriors die vrolijk rogues eruit dpsen.. en dan verbaasd zijn dat dat een beetje wordt ingeperkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:03
Skeiron schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:30:
[...]

Evocation / mansa shield / mana ruby / talents / mana pot

als je als mage zijnde oom gaat tijdens een bossfight in MC dan suck je of ben je pvp/fire gespecced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

En ja hoor, na wat leavers door de migration-fase, hebben we nu een ander bekend guild-probleem, mensen die leaven omdat we naar hun mening te langzaam progressen in het PvE gedeelte. (We zijn vrij snel van Luci t/m Domo gekomen, maar steken nu al een tijdje op Raggy omdat mensen langzaam zijn met FR gear verzamelen)

Altijd grappig dat het precies de mensen zijn die al vrijwel al hun MC gear hebben, en nu maar gelijk door willen naar BWL in plaats van een maandje te wachten en samen met de guild Ragnaros om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Het grappige is, er zijn 2 legendary weapons.. en warriors claimen beidde.. :Y)
Alsof warriors zo'n slechte itemization hebben in WoW :)

Which means, dat er VEEL zwaarden/axe's/maces zijn voor Warriors

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 19-12-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Zelf speel ik op Draenor en ben daar Guild leader van Children of Yggdrasil, een Guild met 120+ leden waarbij de levels het meeste in de ranges van 40 - 58 liggen. Er zitten enkele level 60 spelers in, waaronder mijzelf (Jaguar genaamd op de server). WoW blijft een leuk en vooral verslavend spel. Vanavond ga ik in ieder geval weer online! :D

Ik speel trouwens een Male Troll Shaman (level 60 dus) en heb daarnaast een Rogue van level 33.

Ik kijk overingens enorm uit naar de add-on, the Burning Legion!

[ Voor 8% gewijzigd door Godjira op 19-12-2005 16:04 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ben zelf een priest dus daarom zal ik allicht een beetje bevooroordeeld zijn, maar mages hebben minder aan +mana gear dan priests. Een uitzondering allicht, is de mana regen ring uit UBRS (+5mana 5/secs), want het lieve ding heeft ook een +1 crit kans. Ik kan er best meeleven als een mage (warlock, whatever) daarvoor rolt en wint. De ringen uit diremaul east +6mana 5/secs ringen zijn wel echt voor priests vind ik. Daar heb je als een mage (warlock, whatever) zoveel minder aan dan een priest. Toch ik heb zelf ook mijn UBRS ring, want ik vind +1crit wel leuk tenopzichte van 1 mana meer.

On_E: Minder mensen in je guild aannemen die loothungry zijn. Wel naar, mensen geen groepsgevoel hebben. Zou ze gewoon laten gaan en dan zie je ze vanzelf binnenkort guildless rond rennen op zoek naar een BWL guild waar ze inmogen ;)

Offtopic: Quel'dorai Channeling Rod gevonden en gewonnen van het weekend, nu moet ik alleen een enchant ervoor kiezen. Muf :)

[ Voor 25% gewijzigd door Yellow|A op 19-12-2005 16:13 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:41:
[...]

Priest OOM is iets vervelender dan een mage OOM. Mages focussen meestal op +damage gear terwijl priests over het algemeen voor +mana regen gaan. Het is niet zo dat een mage het niet mag, maar mana regen is alleen nuttig als je flink wat manaregen items hebt (2 van die items ga je niet merken), en dat heeft een mage over 't algemeen niet.
Inderdaad!
Mana regen is voor priest eerste keus wat je ook zegt net als dingen met veel spirit. Waarom denk je dat er op de priestssets meer spi / mana regen zit dan bij mages. En mages kunnen zelf water maken dat heeft ook een reden.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:40:
[...]

Aan de andere kant: what do I care. Ik ben Horde, Pallies met Untamed/Zin'Rokh/Sulfuras vind ik alleen maar prima, die critten net voor 500/600 dat wordt er zo bijgehealed,
dikke bullsh*t ik heb crits gehad van palas van over de 1000 en die hadden gewoon een standaard blauwe 2 handige 53.9 noem maar wat

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 19-12-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yellow|A schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:08: De ringen uit diremaul east +6mana 5/secs ringen zijn wel echt voor priests vind ik.
Die Mindtap Talisman (trinkets) uit DM West zijn ook niet verkeerd! 11mana/5secs, niet unique dus je kan er 2 gebruiken.. is toch al 22mana/sec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yellow|A schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:08:
On_E: Minder mensen in je guild aannemen die loothungry zijn. Wel naar, mensen geen groepsgevoel hebben. Zou ze gewoon laten gaan en dan zie je ze vanzelf binnenkort guildless rond rennen op zoek naar een BWL guild waar ze inmogen ;)
Moeilijk om te zien wie lootwhore is en wie niet, en geloof me, daar letten we heel erg op.

Probleem is dat er nu 2 officers in de laatste dagen naar een guild gegaan zijn die wat verder is.

En dat kan natuurlijk niet, officers die dat zomaar ff doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
ImdaMned schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:52:
[...]

Evocation / mansa shield / mana ruby / talents / mana pot

als je als mage zijnde oom gaat tijdens een bossfight in MC dan suck je of ben je pvp/fire gespecced
Leuke conclusie.. vooral nadat ik gemeld had dat ik er niet voor zou rollen.. 33 frost 18 arcane.. En nee ik zit niet echt zonder mana.. alch ook op 300 ;) Ik reageerde op dat een mage wel op zou mogen rollen als hij denkt dat hij er beter mee zou worden.. Dan kunnen wij wel van mening zijn dat andere items beter zijn.. maar als hij zo zou willen spelen is het zijn goed recht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:12:
Inderdaad!
Mana regen is voor priest eerste keus wat je ook zegt net als dingen met veel spirit. Waarom denk je dat er op de priestssets meer spi / mana regen zit dan bij mages. En mages kunnen zelf water maken dat heeft ook een reden.
Nou, een mage kan natuurlijk net zomin als een priest in-combat drinken, maar als je als mage geen Evocation hebt, ben je IMHO een prutser. Priests kunnen hun mana IC zelf alleen regennen daar niet te casten, of door mana/sec gear, en niet casten is niet altijd een optie :)

Wat dat betreft was pre-Atlantis DAoC ook wel leuk. Necro + Cabalist = Unlimited Mana voor de clerics :)
Skeiron schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:14:
Leuke conclusie.. vooral nadat ik gemeld had dat ik er niet voor zou rollen.. denken is ook een vak.. 33 frost 18 arcane.. En nee ik zit niet echt zonder mana.. alch ook op 300 ;) Ik reageerde op dat een mage wel op zou mogen rollen als hij denkt dat hij er beter mee zou worden.. Dan kunnen wij wel van mening zijn dat andere items beter zijn.. maar als hij zo zou willen spelen is het zijn goed recht..
"Dan ben je een prutser" slaat dus op diegene die OOM raakt, niet direct op jou. Reading comprehension FTW. En een van de grootste problemen van WoW is mensen die mensen dat zijn manier van spelen hem het recht geeft overal maar lukraak op te rollen. Het is gewoon dom als een mage voor manaregen gear gaat, daar heb je evocation en je mana stones voor. Priests hebben gewoon meer aan manaregen items dan mages.

Die UBRS ring had inderdaad +crit, dus daarom heb ik m'n mond er ook over gehouden (omdat +crit voor priest weer minder zin heeft), maar priests hebben nu eenmaal veel meer aan dergelijke items, en bovendien heeft de groep daar ook veel meer aan.

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 19-12-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:51:
[...]

Neem dit niet persoonlijk(serieus niet, ik heb je er niet over gehoord), maar ik lach me ook rot over de woede van de Warrior nerfs die er aan schijnen te komen.

Tsja.. Arms/Fury warriors die vrolijk rogues eruit dpsen.. en dan verbaasd zijn dat dat een beetje wordt ingeperkt _/-\o_
Ja, vind ik ook, als fury specced warrior mag je niet verwachten dat je fors damage doet, hoor!
/sarcasme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel dit spel nog niet zo heel lang.. ruim een maand ofzo, maar wat is nou precies het voordeel van een critical hit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
"Dan ben je een prutser" slaat dus op diegene die OOM raakt, niet direct op jou. Reading comprehension FTW. En een van de grootste problemen van WoW is mensen die mensen dat zijn manier van spelen hem het recht geeft overal maar lukraak op te rollen. Het is gewoon dom als een mage voor manaregen gear gaat, daar heb je evocation en je mana stones voor.
Hokjesgeest FTW ook trouwens. ;)
Er zijn ook mages die ervoor kiezen om zowel de frost als de firetree te beklimmen, maar dat zijn dus prutsers volgens jou? Overigens, Evocation heeft spirit nodig om goed te werken, dat was dacht ik ook een priest attribuut voornamelijk, is het niet? :)
1 Van de grootste problemen is imho ook dat spelers andere spelers in een specifieke rol/spec duwen (dat, en de intolerantie/gescheld/gevloek op spelers die een foutje maken :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:35:
ik speel dit spel nog niet zo heel lang.. ruim een maand ofzo, maar wat is nou precies het voordeel van een critical hit?
Het grote voordeel is dat het meer damage doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:35:
Een critical shot of melee hit, kan bijvoorbeeld 1000 dmg zijn, terwijl je normaal rond de 150/200dmg doet.

Ik heb momenteel ook een 45 hunter, die bijna 1000 dmg crits haalt.

Wat is eigenlijk beter voor een Hunter, Marksman talents, of beastal talents?
Ik heb momenteel een combinatie van die 2, en dat gaat wel lekker.
Ook heb ik broken tooth als pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:39:
[...]

Een critical shot of melee hit, kan bijvoorbeeld 1000 dmg zijn, terwijl je normaal rond de 150/200dmg doet.

Horde hunter ? BM
Night Elf Hunter ? MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb een level 41 alt hunter, en daarmee ben ik Beastal specced. Dit omdat het tot level 60 makkelijker is om mee te questen. Je pet kan beter tanken, houdt beter agro etc.

Ik ben pas respecced, daarvoor was ik een mix en nu ik de punten in Beastal gepropt heb, moet ik zegge dat questen nog makkelijker gaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voor soloen is BM erg handig maar voor instances ( MC/BWL ) zou ik toch echt voor MMSV gaan omdat je je pet daar niet of nauwelijks gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:48:
[...]

Voor soloen is BM erg handig maar voor instances ( MC/BWL ) zou ik toch echt voor MMSV gaan omdat je je pet daar niet of nauwelijks gebruikt
Hmm ja, raid instances ben ik nog niet echt aan toe.
Maar idd een Horde (orc uiteraard) hunter.

En als ik dan toch voor BM ga, dan kan ik beter een beer als pet nemen dan broken tooth denk ik.

Echter voor PvP heeft BM weinig zin of niet'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 00:21

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:16:
maar als je als mage geen Evocation hebt, ben je IMHO een prutser.
Dus jij bestemt nu mensen per definitie als zijnde kundig of onkunding adhv te talent build die ze hebben?

Moet ik als warlock affliction, SM/Ruin, DM/Ruin of SM/DM zijn om niet als prutser te classificeren?

Ben ik een prutser als ik kies voor DarkPact zonder Imp.Imp omdat ik die 3 punten beter in improved healthstones steek? (die je dus uitdeelt in de groep maar zelf sneller oom bent)
En een van de grootste problemen van WoW is mensen die mensen dat zijn manier van spelen hem het recht geeft overal maar lukraak op te rollen. Het is gewoon dom als een mage voor manaregen gear gaat, daar heb je evocation en je mana stones voor.
Het ís niet dom, jij vínd het dom. Jij bent van mening dat jij meer recht hebt op manaregen dan een mage, alleen maar omdat hij toevallig evocation ergens in zijn talent tree kan kiezen. Iedereen die grote sloten mana verbruikt tijdens een lang gevecht profiteert net zo hard van +6 mana/tick als de volgende persoon. Als jij zo 500 meer mana tot je beschikking hebt voor een extra heal, kan het zijn dat de raid group nét iets langer kan vechten, maar als de mage die ene extra fireblast kan casten, kan dat wel eens niet nodig zijn omdat de boss eerder dood is.

Spirit, á la, daar heeft een priest misschien sneller profijt van dan een mage, maar mana/tick items zijn voor een mage net zo nuttig als voor een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perox schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:34:
[...]

Ja, vind ik ook, als fury specced warrior mag je niet verwachten dat je fors damage doet, hoor!
/sarcasme
Nou een beetje inperken omdat jullie rogues eruit dpsen terwijl je plate draagt is imho niet zo raar... Want ik neem aan dat jij ook vind dat een rogue een warrior toch wel eruit moet kunnen dpsen?

/sarcasme komt er niet bij te pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
[b][message=24840169,noline]FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @
Overpowered BW FTW. :)
Miles Teg schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:36:
Er zijn ook mages die ervoor kiezen om zowel de frost als de firetree te beklimmen, maar dat zijn dus prutsers volgens jou? Overigens, Evocation heeft spirit nodig om goed te werken, dat was dacht ik ook een priest attribuut voornamelijk, is het niet? :)
1 Van de grootste problemen is imho ook dat spelers andere spelers in een specifieke rol/spec duwen (dat, en de intolerantie/gescheld/gevloek op spelers die een foutje maken :P ).
Hey, als iemand zo dom is een elemental mage te spelen, moeten de priests daar dan last van hebben omdat hij geen van de toch best wel erg nuttige Arcane talents heeft? Er zijn niet voor niets min of meer standaard specs.

En dan nog. Als een Mage OOM raakt, gaat 'ie toch lekker ff zitten? Mage OOM = kleine DPS drop. Priest OOM = in het ergste geval een dooie MT. Het gaat me er hier om dat het, IMHO, objectief gezien logisch is dat bepaalde classes voorrang hebben op bepaalde items als dit in het belagn van de groep is. Voor een priest is de grootste zorg z'n mana. Voor een mage is het de damage die hij doet. Voor een mage is het zowel voor PvE als voor PvP gewoon nutteloos manaregen gear te nemen, terwijl een Priest daar van gaat kwijlen.

[ Voor 81% gewijzigd door Hydra op 19-12-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:55:
[...]

Spec BM, neem een hoge DPS pet, ga op clothie jacht.

Overpowered ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:03:
Spec BM, neem een hoge DPS pet, ga op clothie jacht.

Overpowered ftw.
DPS van die pet is nog steeds niet erg noemenswaardig. Probleem is alleen dat die pet tijdens BW immuun is voor elke vorm van CC, en dat is nou juist wat clothies nodig hebben om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:39:
[...]

Nu spreek je uiteraard maar over 1 persoon. Maar als dit soort zaken stelselmatig gebeuren dan zou je makkelijk de nodige impact kunnen voelen.
Ach, vergeet niet dat we het hier hebben over een legendary. Je mag al blij zijn als de mats voor dat ding uberhaupt een keer ziet droppen in je hele guild-bestaan. Er zijn ook warriors die zoiets willen hebben en dan denk je dat het goed terechtkomt en dan gaat zo'n warrior ineens bij een andere guild. Ja, wat dan? Weg legendary. Over die impact zullen we het nog wel een keer hebben. Op 23/12 gaan we MC in met grijs spul. Dus geen green's, blue's en epic maar allemaal grey stuff. Geloof me, het valt allemaal nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:01:
[...]

Dus jij bestemt nu mensen per definitie als zijnde kundig of onkunding adhv te talent build die ze hebben?

Moet ik als warlock affliction, SM/Ruin, DM/Ruin of SM/DM zijn om niet als prutser te classificeren?

Ben ik een prutser als ik kies voor DarkPact zonder Imp.Imp omdat ik die 3 punten beter in improved healthstones steek? (die je dus uitdeelt in de groep maar zelf sneller oom bent)

[...]
Het ís niet dom, jij vínd het dom. Jij bent van mening dat jij meer recht hebt op manaregen dan een mage, alleen maar omdat hij toevallig evocation ergens in zijn talent tree kan kiezen. Iedereen die grote sloten mana verbruikt tijdens een lang gevecht profiteert net zo hard van +6 mana/tick als de volgende persoon. Als jij zo 500 meer mana tot je beschikking hebt voor een extra heal, kan het zijn dat de raid group nét iets langer kan vechten, maar als de mage die ene extra fireblast kan casten, kan dat wel eens niet nodig zijn omdat de boss eerder dood is.

Spirit, á la, daar heeft een priest misschien sneller profijt van dan een mage, maar mana/tick items zijn voor een mage net zo nuttig als voor een priest.
Betreffende je irritatie over de build-gestapo kan ik me wel in je mening vinden. Toch vind ik betreffende het nut van Mana regen dat je dat toch verkeerd ziet. Mages hebben doorgaans een grotere manapool en hebben zelden giga mana problemen, zelfs niet in een lange bossfight. Dit is eerlijk gezegd ook wel omdat ze vaak decurse-bots zijn ;(

Ik vind het eigenlijk net zo'n probleem als een hunter/warrior die op de Dal'Rend set rolt... een rogue heeft er imho het meest aan, maar ik snap best dat ze er ook op rollen en erger me er niet aan. Dus als een caster op een mana regen ring rolt... tsja, ik zou het waarschijnlijk ook doen Hydra, dus maak je er niet te druk om...gewoon nog een keer mee of een Guild run pakken en het ff van te voren dicht timmeren.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:07:
[...]

DPS van die pet is nog steeds niet erg noemenswaardig. Probleem is alleen dat die pet tijdens BW immuun is voor elke vorm van CC, en dat is nou juist wat clothies nodig hebben om te overleven.
Fear bedoel je? Maar dat is toch alleen de laatste talent in de BM build?

En wat is dan beter, speccen op STA en Armor, of resistances?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:07:
[...]

Bedoelde ook eigenlijk attack speed, want des te hoger, des te meer interrupts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:40:
[...]

Uhm, ja. Daar zorgt een warrior met Sulfuras wel degelijk voor. Zelfs ik met een Bonereaver rag zo door een groepje van 5 heen als ik maar heals en dispels krijg. En zo'n Sulfuras aan een paladin geven, dan laat je hem maar denken dat ie kan gaan auto-attacken ipv te gaan lopen healen waarmee hij veel en veel nuttiger is in een PvP situatie.
Een groepje van 5 noobs, ja. Met heals en dispels ram je overal doorheen, dat ligt nou heus niet helemaal aan dat wapen. En wat mij betreft geen discussie wat een pala doet in PvP, zo speel ik zelf ook maar er zijn momenten waarop je 1 op 1 komt te staan of OOM bent, of misschien in de meerderheid bent. Dan haal ik toch even mijn TUF te voorschijn. Als dat dan een reden is om uitgelachen te worden door de horde dan is dat toch wel een zielig en bekrompen stelletje bijelkaar. Menigeen is het lachen trouwens al vergaan maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:01:

Heb je hem weer.

Jij noemt nu een paar verschillende valide opties. Fire/frost voor een mage is gewoon een stomme keus. Wil je dat, prima, maar ga dan niet op spul rollen om je ineffectiviteit te compenseren.
Jij bent sowieso een prutser. Maar dan vooral omdat begrijpend lezen niet een van je sterkste punten is ;)

Ik heb het niet over kleine details, maar over mensen die een compleet wazige build hebben of gewoon lukraak punten in hun talent trees gestopt hebben.
Je hebt gelijk. Ik heal gewoon die mage niet, scheelt me nog veel meer mana :)
Complete onzin. En zoals gewoonlijk weet je weer eens niet waar je het over hebt. Aangezien jij geen healer speelt hecht ik danook 0.0 belang aan wat jij hier post.
FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:12:
Fear bedoel je? Maar dat is toch alleen de laatste talent in de BM build?

En wat is dan beter, speccen op STA en Armor, of resistances?
Ik zou een mix gebruiken, hoewel voor PvP resistancies belangrijker zijn. Je hebt vaker dat mensen je pet CCen dan dat ze proberen 'em om zeep te helpen. Arcane + Shadow FTW. Je kunt het beste gewoon een aparte PvP en PvE pet in je stables zetten. Ik heb een PvE bear (meer HP) en een PvP cat (resistancies + stealth).
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:08:
Ik vind het eigenlijk net zo'n probleem als een hunter/warrior die op de Dal'Rend set rolt... een rogue heeft er imho het meest aan, maar ik snap best dat ze er ook op rollen en erger me er niet aan. Dus als een caster op een mana regen ring rolt... tsja, ik zou het waarschijnlijk ook doen Hydra, dus maak je er niet te druk om...gewoon nog een keer mee of een Guild run pakken en het ff van te voren dicht timmeren.
Het probleem wat ik er mee heb is dat als je in een PuG zit, 9 van de 10 keer een dergelijke ring aan een complete malloot kwijtraakt. Manaregen items zijn aan die types compleet verspild, zogauw ze iets zien met +frost damage bijvoorbeeld vendorren ze die ring, maar wee je gebeente als je Priest op +damage/healing rolled, want priests hebben geen +damage nodig! Nee, het is danook +damage/HEALING prutser. *zucht*

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 19-12-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Als mana regen gear voor mages niet goed is, Waarom geeft blizzard mages als DM trinket mana per 5 sec???
Ik ben het er ook mee eens dat Healers, voornamelijk priests, het meeste recht hebben om mana regen gear en op spirit te rollen, Maar toch wel vaag dat blizzard mages dat dan geven he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:03
Miles Teg schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:36:
[...]

Ik heb het over boss fights in MC. Ik heb zelf een mana pool van onder de 5k als ik m'n dmg gear aan doe. Magmaddar / Garr zijn allebei wel dood voordat ik en door m'n evocation heen ben en m'n mana ruby heb gebruikt. Mijn spirit zit dan onder de 200. Het wordt natuurlijk anders als je net met de guild MC ingaat. Minder dps = meer mana nodig.

Als je als speler met een startende guild MC ingaat met een pvp build, dan vind ik je idd een prutser. Je hebt in het begin alle voordeeltjes nodig. Later boeit het allemaal geen drol meer omdat de mobs toch snel doodgaan, ongeacht de build van spelers.

@ post hierboven: blizzard gaf mages ook agility op magister set...

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 19-12-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:04:

Nou zal ik niet op +% crit gear gaan rollen voor bijv. mages/warlocks maar als hybrid probeer ik wel een beetje van alles mee te pikken. Dat wil zeggen +crit, +healing, +mp5 en soms zelfs wat +damage hoewel dat ook al moeilijk gemaakt is doordat +dmg & healing items geen priority meer geven aan healers |:(

En ja ik kan inzien dat mages/warlocks ook hun +dmg willen hebben maar het is niet voor niets +dmg and healing, waar ik beide voordeel van heb trouwens. Feit blijft dat er meer is dan alleen PvE, er is ook PvP en hoewel sommige classes dezelfde gear voor beide kunnen gebruiken is dat voor hybrids/healers al wat moeilijker. Ik wil best healing speccen voor PvE raids (wat ik ook ben) maar waarom zou er dan commentaar geleverd moeten worden als ik items zoals Dragonslayer's Signet wil (die voor mij zowel PvE als PvP handig is)?
hoe vaak moet het herhaald worden.... +dmg and healing zit op alle + dmg items die niet restricted zijn aan 1 magicschool, als je zo graag opmerkt dat je bij beide baat hebt roll dan op netherwinter of nemesis ipv stormrage daar zit + dmg and healing op en niet alleen healing..... oh nee kan niet he... gelukkig ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sjaak88 schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:54:
Als mana regen gear voor mages niet goed is, Waarom geeft blizzard mages als DM trinket mana per 5 sec???
Ik ben het er ook mee eens dat Healers, voornamelijk priests, het meeste recht hebben om mana regen gear en op spirit te rollen, Maar toch wel vaag dat blizzard mages dat dan geven he?
99 van de 100 mages die ik ken, hebben die ruk trinket alleen omdat ie een dikke +10 fire res heeft, die mana regen is teh suck :P

als mage in lange bossfights moet je het hebben van je instant mana resources
reden, je regen start pas 4sec nadat je cast gestopt is, als mage nuke je door tot je oom bent, daartussen gebruik je meteen een mana ruby zodra je ongeveer net zoveel gebruikt hebt als dat je ruby restored heeft, daarnaast nog die dingen uit felwood, en als laats je evocation

als healer in endgame bossfights doe je 9 van de 10x aan healer rotation, dwz op een bepaald moment heb je als healer een pauze van xx tijdsbestek waarin je zoveel mogelijk moet regennen, dus heb je alle +man/sec nodig naast je spirit die je maar kan vinden om het zo maar te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:01:
[...]

Nou een beetje inperken omdat jullie rogues eruit dpsen terwijl je plate draagt is imho niet zo raar... Want ik neem aan dat jij ook vind dat een rogue een warrior toch wel eruit moet kunnen dpsen?

/sarcasme komt er niet bij te pas
Ik vind dit wel raar, want 90% van de rogues die zeuren over dit probleem zijn rogues die zelf niet genoeg tijd/effort steken in het verkrijgen van top gear voor hun class. dat de top 0.5% van de warrior pop misschien een beetje imba is, betekent niet dat de complete class, voor wie deze imbaness niet telt nerfs moet krijgen.

Ook ik kan rogues outDPSen tijdens instance runs, Dit zijn echter wel vaak rogues die nog met blue's en greens rondlopen met een item lvl lager dan dan laten we zeggen 58. of bijvoorbeeld nog met green daggers rondlopen. Deze mensen zijn dus of net 60, of doen er niet veel aan om hun gear up to date tehouden.

Terwijl ik 1000+ aan mats heb geinvesteerd om Lionheart,Strongholds en een Reaper te laten craften, Ettelijke full DM west runs gedaan om te prince te killen voor eldritch reinforced legplates talloze ubrs runs voor Brigam girdle en Painweaver band. En daarnaast nog een shitload aan scholo/strat runs voor de rest van mijn gear. Als deze rogues hetzelfde zouden doen zouden ze mij weer outDPSsen.

Dus in dat opzicht vind ik niet dat rogues ook maar iets te klagen hebben zolang ze zelf nog in crappy gear rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
FragNeck schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:59:
[...]

Hoe was je specced? Marksman, of beast talents?
marksman, was nog voordat de hunter talents werden herzien. Daarna was ik 21/30 specced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Kaap schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:58:
[...]
Ik weet wat je met die eye kan maken, alleen heb ik er een mening over. Waarom dacht je dan dat ik er nog express bijzet: supportclass :>
Mjah ik vind warriors ook een support class, hun zorgen er voor dat de mob op hun gefocused blijven zodat de echt belangrijke classes de mob kunnen neerhalen.
Jullie zijn plate heads, inwisselbaar voor de eerstvolgende tank die zijn werk beter doet (zoasl voor elke class geld btw).
En voor een warrior gaat ik echt niet op de vlucht, ookal heeft hij sulfros bij zich.
Er lopen er nu 2 op trollbane, verder dan 1 hit komt hij niet.

En dat pala's geen damage kunnen doen valt wel mee, onze enige pvp pale haalt met zijn OEB crits van rond de 1400, ik wordt er niet bang van maar het doet wel pijn.

En het is een guild beslissing geweest, niet die pala's eigen keus.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Routed schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:39:
[...]

Mjah ik vind warriors ook een support class, hun zorgen er voor dat de mob op hun gefocused blijven zodat de echt belangrijke classes de mob kunnen neerhalen.
Jullie zijn plate heads, inwisselbaar voor de eerstvolgende tank die zijn werk beter doet (zoasl voor elke class geld btw).
En voor een warrior gaat ik echt niet op de vlucht, ookal heeft hij sulfros bij zich.
Er lopen er nu 2 op trollbane, verder dan 1 hit komt hij niet.

En dat pala's geen damage kunnen doen valt wel mee, onze enige pvp pale haalt met zijn OEB crits van rond de 1400, ik wordt er niet bang van maar het doet wel pijn.

En het is een guild beslissing geweest, niet die pala's eigen keus.
ROFLOL, warrior support class. Warrior is een core class, lijkt me duidelijk. Zonder warrior (of tank iig) geen party / raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Thijs schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:13:
[...]

ROFLOL, warrior support class. Warrior is een core class, lijkt me duidelijk. Zonder warrior (of tank iig) geen party / raid.
De enige instances waar een tank onmisbaar is helaas endgame meuk, daar ontlenen ze dan ook hun status aan.
Voor mij zijn ze een support class, zo is iedereen een support class van iemand anders.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben nu dus overgestapt naar de EU servers (kon in haast geen 1 BG kommen :'( ) Maar nu vroeg ik me af wat een leuke server met veel Hollanders en/of Engelse aan de alliance kant. Heb 2 60 horde chars al dus ben toe aan iets anders. :*)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:02:
[...]

[...]
Logisch. Eerst maak je een opmerking over het gezanik of een wapen wel of niet bij je class past en dat dat geheel subjectief is en vervolgens stel je dat je guild besloten heeft om het wapen alleen aan bubbles toe te kennen, en je dus je gehele eerste opmerking over class-specific tegenspreekt.
zucht.

Onze guild (officers) hebben na het wapen geanalyseerd te hebben besloten dat het het beste is in handen van een paladin. Hier waren alle (ja, alle) warriors het mee eens en zo is er dus uitgekomen dat die shit naar paladins gaat.
Ja, thunderfury kunnen we ook equippen, maar het spreekt voor zich dat die veel beter gebruikt kan worden door sword rogues/warriors. Die gaat dus dan ook zonder discussieren naar die classes. (totdat ze hem allemaal hebben, maar dat duurt nog een tijdje, vrees ik ;p )

Ik heb momenteel Drake Talon Cleaver en met die extra damage kan ik welzeker beter in teamverband samenwerken in BG's. In ab bijvoorbeeld word ik regelmatig achtergelaten om in mijn eentje de flag te beschermen (of met z'n 2en). Als ik naast healen ook nog eens een stevige klap kan uitdelen is dat gevecht een stuk makkelijker dan wanneer ik alleen met 1h + shield netjes mijn vriendje zit te healen en tikjes zit uit te delen met mijn hamertje. Natuurlijk zal mijn dps nooit in de buurt komen van classes die specifiek daarvoor gebouwd zijn, maar het idee dat veel mensen hebben dat een paladin totaal geen damage doet is verschrikkelijk achterhaald.

Bovendien heb ik het idee dat veel mensen denken dat je niet meer kan healen als een paladin een "warrior wapen" heeft :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Thijs schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:13:
[...]

Blij dat je het "of tank" erbij zet, heb geregeld een druid met zo'n 4800 health buffed en 8k armor gevraagd te tanken terwijl we ook een warrior bij ons hadden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
misschien is elke speler wel 'supporting' in het geval van een team-effort in party ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.