Heb je hem weer.
Jij noemt nu een paar verschillende valide opties. Fire/frost voor een mage is gewoon een stomme keus. Wil je dat, prima, maar ga dan niet op spul rollen om je ineffectiviteit te compenseren.
Ben ik een prutser als ik kies voor DarkPact zonder Imp.Imp omdat ik die 3 punten beter in improved healthstones steek? (die je dus uitdeelt in de groep maar zelf sneller oom bent)
Jij bent sowieso een prutser. Maar dan vooral omdat begrijpend lezen niet een van je sterkste punten is
Ik heb het niet over kleine details, maar over mensen die een compleet wazige build hebben of gewoon lukraak punten in hun talent trees gestopt hebben.
Het ís niet dom, jij vínd het dom. Jij bent van mening dat jij meer recht hebt op manaregen dan een mage, alleen maar omdat hij toevallig evocation ergens in zijn talent tree kan kiezen. Iedereen die grote sloten mana verbruikt tijdens een lang gevecht profiteert net zo hard van +6 mana/tick als de volgende persoon. Als jij zo 500 meer mana tot je beschikking hebt voor een extra heal, kan het zijn dat de raid group nét iets langer kan vechten, maar als de mage die ene extra fireblast kan casten, kan dat wel eens niet nodig zijn omdat de boss eerder dood is.
Je hebt gelijk. Ik heal gewoon die mage niet, scheelt me nog veel meer mana

Spirit, á la, daar heeft een priest misschien sneller profijt van dan een mage, maar mana/tick items zijn voor een mage net zo nuttig als voor een priest.
Complete onzin. En zoals gewoonlijk weet je weer eens niet waar je het over hebt. Aangezien jij geen healer speelt hecht ik danook 0.0 belang aan wat jij hier post.
Ik zou een mix gebruiken, hoewel voor PvP resistancies belangrijker zijn. Je hebt vaker dat mensen je pet CCen dan dat ze proberen 'em om zeep te helpen. Arcane + Shadow FTW. Je kunt het beste gewoon een aparte PvP en PvE pet in je stables zetten. Ik heb een PvE bear (meer HP) en een PvP cat (resistancies + stealth).
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:08:
Ik vind het eigenlijk net zo'n probleem als een hunter/warrior die op de Dal'Rend set rolt... een rogue heeft er imho het meest aan, maar ik snap best dat ze er ook op rollen en erger me er niet aan. Dus als een caster op een mana regen ring rolt... tsja, ik zou het waarschijnlijk ook doen Hydra, dus maak je er niet te druk om...gewoon nog een keer mee of een Guild run pakken en het ff van te voren dicht timmeren.
Het probleem wat ik er mee heb is dat als je in een PuG zit, 9 van de 10 keer een dergelijke ring aan een complete malloot kwijtraakt. Manaregen items zijn aan die types compleet verspild, zogauw ze iets zien met +frost damage bijvoorbeeld vendorren ze die ring, maar wee je gebeente als je Priest op +damage/healing rolled, want priests hebben geen +damage nodig! Nee, het is danook +damage/HEALING prutser. *zucht*
[
Voor 30% gewijzigd door
Hydra op 19-12-2005 17:42
]