Je bedoelt Solo Grind > AoE met priest neem ik aan? Sorry, maar een mage + priest levert enorme hoeveelheden XP/uur op op de juiste plekken. Ik heb een paar levels met een guild mage geAoE grind, en in de tijd dat een ander 1 mob killed, kill je d'r zo een stuk of 10. Daarna heeft de mage wel wat downtime, maar de XP/hour is nog altijd minstens 2 keer zo hoog. En die level 60 zou je dan natuurlijk alleen shielden en healen, dan krijgt de mage wel alle XP.
Gisteren met een raid alliance clubje Zul in geweest, wat een verademing! Leuke sfeer, en voor de verandering eens zonder al te veel problemen alle bosses omgelegd. En het leuke was dat ik samen met een andere shadow priest voor een groot deel lekker aan het DPS-en ben geweest

Hakkar ging nog een keertje fout (lang leve DI) omdat een paar sukkels (waaronder ikzelf) niet in de poison clouds (wist ik veel) stonden, maar op de 2e poging ging 'ie ook netjes neer. Heeft me behalve een paar quest items (coins enzo) en een hoop rep alleen niet veel opgeleverd, maar de volgende run kan ik ook TKP gaan bieden

Wel lekker, alleen zat ik om 1 uur vannacht toch een beetje wazig voor me uit te staren en whack-a-mole te spelen met healthbars

Anoniem: 92838 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:32:
Even een korte vraag, maar waarschijnlijk met een lang antwoord:
Hoe moet je de snake boss in ZG nou aanpakken? Ik heb het 1 maal gezien en begrepen dat het als volgt moet:
Boss tanken door MT, adds stuk voor stuk sleep/sheep pullen en mollen, MT neemt Boss mee naar hoekje van gebied, na mollen van Adds allen ranged damage doen en mana drain (!!), als Boss op 110k health ofzo zit verandert deze in een slang (naga? Fase 2?), dan moet MT uit de poison cloud blijven en doortanken en vooral niet dood gaan, dan DPS er op, oppassen voor cloud, jezelf om de tijd bandagen e.d. . Zo hebben wij de snake boss op 4k health gekregen tot de MT dood ging en wij allen gecrit werden voor 5k dmg enzo

... Het was een geplande ZG raid maar wel met mensen die elkaar niet goed kennen nog. Ik nam de leiding maar zo goed als op me omdat ik deze strategie kende, hiermee voorkom je i.i.g. zoveel mogelijk chain damage en als je bovenop het platform tanked dan wil de boss nog wel eens 10k damage e.d. doen begreep ik.
Okee, wat is nou dé strategie om deze Boss te mollen?
Het belangrijkste wat betreft Venoxis is dat je een goeie tank hebt, zowel in gear als in reactiesnelheid. Die clouds overleeft niemand, dus je tank moet blijven bewegen. Verder is phase-2 vooral een kwestie van de damage op te MT outhealen en DPSen. Mana drainen doen wij niet aan, z'n groene bar is 'korter' dan z'n blauwe

Melee mensen moeten gewoon zelf vooral opletten dat ze uit die gaswolken blijven. Er is voor een healer geen enkele manier om een rogue in leven te houden als 'ie daar in blijft staan, die clouds doen 500dps ofzo.
[
Voor 44% gewijzigd door
Hydra op 22-12-2005 10:40
]