Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.256 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:26
Anoniem: 94113 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:28:
Een vraag.
Ik neem aan als ik World of Warcraft: the burning crusade koop dat ik dan ook de de eerste wow moet hebben om hem te spellen ?
Ik denk haast van wel, maar zover is het nog niet.
Sterker nog, als je volgens mij een beetje wilt kunnen genieten van Burning Crusade, zijn we al denk ik richting de zomer en als je dan als lvl 1 online komt en dan rondloopt tussen lvl 70's zal het niet lekker questen zijn.
Want de meeste mensen laten hun "alts" dan ff voor wat het is en gaan dan hun lvl 60 tot lvl 70 brengen.

Grote tip dus: koop nu WoW, speel zo veel mogelijk en wordt lvl 60 met lekker veel cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

O ik ben zelf all lvl 55

maar ik wou het even wetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 94113 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:28:
Een vraag.
Ik neem aan als ik World of Warcraft: the burning crusade koop dat ik dan ook de de eerste wow moet hebben om hem te spellen ?
Absoluut. Blizzard heeft nog nooit een expansion uitgegeven waarvoor je het origineel niet nodig had. Er is ook geen reden om het standalone te maken: dit levert extra geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:52
RollieBollie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:39:
[...]

Ik denk haast van wel, maar zover is het nog niet.
Sterker nog, als je volgens mij een beetje wilt kunnen genieten van Burning Crusade, zijn we al denk ik richting de zomer en als je dan als lvl 1 online komt en dan rondloopt tussen lvl 70's zal het niet lekker questen zijn.
Want de meeste mensen laten hun "alts" dan ff voor wat het is en gaan dan hun lvl 60 tot lvl 70 brengen.

Grote tip dus: koop nu WoW, speel zo veel mogelijk en wordt lvl 60 met lekker veel cash.
Behalve als je blood elf wilt spelen of het andere onbekende ras..

I want to live forever, so far.. so good.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
UltraR-pc schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:57:
[...]

Dat is leuke gear voor je lvl ja (meeste dan). Maar het jammere is, met name vanaf lvl 50, dat je met een hoop dingen zit die op lvl 60 toch echt aan vervanging toe zijn. Simpel omdat je dan je complete gear kunt vervangen in Dire Maul, Scholomance, Stratholme, Blackrock spire. En dan heb je nu leuke spullen, maar je zult ze niet heel lang kunnen gebruiken. Alvast een tip. Ga niet voor de devout set, er bestaan veel betere niet-set items.

Ik heb een warlock alt sinds gisteren, lvl 9 nu :P , maar mn imp zit heel de tijd in mn chatscreen te zeuren en te klagen over dat het wel weer genoeg is geweest etc. Blijft hij dit altijd doen, of kan ik er iets aan doen om hem te laten stoppen / dat ik het niet meer in mn chat zie.
die setbonus dingen is ook niet wat je zegt van "je van het".... heeft iemand een lijstje van dingen die beetje must-have zijn..?

mijn toekomstige guild, waar ik met mn main al inzit, gaat al regelmatig langs ZG, MC en onyxia...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, kan op trial MC in met een guild. Op het programma staat Sulfuron, nou had ik al gelezen dat ie de makkelijkste MC-baas zou zijn, maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten? :)

* Gaius gaat nog even info over Sulfuron zoeken. :P

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

admiral schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:47:
[...]
Maargoed solo princess filmpjes

Lopen naar princess vanaf het begin van inner maraudon:
http://files.filefront.co.../;4500578;;/fileinfo.html

Solo princess holy priest, lengte 13:30. Einde van 't filmpje staat m'n gear.
http://files.filefront.co.../;4500894;;/fileinfo.html

Ging paar keer bijna dood doordat ik niet echt geconcentreerd bezig was :P. Heb 1 whipper root tuber gebruikt :)
tinkerer ook erbij nu :)
http://files.filefront.co.../;4501066;;/fileinfo.html

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]
Ik heb een warlock alt sinds gisteren, lvl 9 nu :P , maar mn imp zit heel de tijd in mn chatscreen te zeuren en te klagen over dat het wel weer genoeg is geweest etc. Blijft hij dit altijd doen, of kan ik er iets aan doen om hem te laten stoppen / dat ik het niet meer in mn chat zie.
/ignore? ;).
Ik heb een extra HD gehaald, zal ook wat filmpjes make :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Om nog terug te komen op dat /played 7 dagen gedoe, gimbooze? :P

Ikzelf had mijn mage in de 13d lvl 60, was mijn 1 char tot de 60, daarvoor 3 tot de 40 :P
Nu hebi k een priest, en die zit met 4d en 10hr aan lvl 39. Kan nog sneller imho, ik sta te veel in de AH.
Mijn hunter gaat onder de 9d lvl 60 halen, dat zoiezo.

Het is dus zeker weten wel mogelijk, en je hoeft er echt niet voor de AoE grinden. Als je gewoon de quests doet van kill x van die en pak x van dat dan is het juist eitje. Blijf wel consequent op 1 plek.
Toen ik dus die water elementals in stv moest hebben moest ik daar ook die bracers hebben voor quest. Gewoon de quest doen, maar dan wel gewoon 1 lvl daar grinden(tot 38 in mijn geval), en als je pas in BB terugkomt (repair/volle bags) DAN pas de quest inleveren.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:16:
[...]

Mogelijk misschien, maar niet haalbaar. Ik had 16 dagen /played op m'n priest, en hoewel ik aardig wat PvP tussendoor gedaan heb, is dat nog redelijk snel. 7 dagen /played lijkt me niet mogelijk zonder heftig AoE grinden met behulp van een level 60 priest ofzo.
Solo Grind -> AoE met priest

7 dagen is haalbaar
snelste wat ik weet is iemand met 6 dagen en xx uur ofzo

paar dingen waaraan je je moet houden om dit te halen

* geen ah
* geen afk
* geen instances
* geen professions
* veel muziek
* grind grind grind grind
* downtime beperken door je grindspots zo dicht mogelijk bij een vendor te zoeken ivm loot
* van te voren je grindspots uitzoeken

easy as pie, enige wat je nodig hebt is inzet en niet te snel afgeleid worden om andere dingen te doen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Anoniem: 92838

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:28:
[...]

Solo Grind -> AoE met priest

7 dagen is haalbaar
snelste wat ik weet is iemand met 6 dagen en xx uur ofzo

paar dingen waaraan je je moet houden om dit te halen

[...knip...]

easy as pie, enige wat je nodig hebt is inzet en niet te snel afgeleid worden om andere dingen te doen
Afgeleid worden? Je bedoelt door zoiets als een sociaal leven/werk/vriendin ? :P hehehe

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 92838 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:37:
[...]

Afgeleid worden? Je bedoelt door zoiets als een sociaal leven/werk/vriendin ? :P hehehe
nee doelde meer op ingame afgeleid worden
het gaat hier om days played niet om eral time days :P

als je elke dag 2 uurtjes hardcore grind op deze manier haal je makkelijk met 7 dagen playedde 60

dingen als afleiding zijn -> fun raids, AH checken, vissen, proff's levellen, te lang in guildchat lullen zonder echt wat te doen, 2 uur LFG roepen in IF/Orgri

dat soort dingen :P

Ja dat het gaat om ingame en niet IRL dat begreep ik wel ;) .Maarre, ik heb lvl60 gehaald in een /played van 22 dagen ofzo. M'n eerste character en dus veel op AH rondgehangen, te veel geouwehoerd met guildmembers e.d. etc etc. Mijn Gnome Warlock is nu lvl14 en daar heb ik ook al iets van 6 dagen /played, simpelweg omdat ik teveel bezig was met Engineering e.d. Nu vind ik een lock ook weinig aan, maar goed. Mijn volgende character wordt denk ik gewoon een kontschoppende warrior ofzo, en dan dus nonstop grinden. Of een mage, maar das gewoon een lock zonder pet :P (flame on! :P ).

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
Mijn Warrior is nu op 65% richting 50 en heb vanaf morgen 3 weken vakantie, moet lukken dacht ik zo!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:00:
[...]

nee doelde meer op ingame afgeleid worden
het gaat hier om days played niet om eral time days :P

als je elke dag 2 uurtjes hardcore grind op deze manier haal je makkelijk met 7 dagen playedde 60

dingen als afleiding zijn -> fun raids, AH checken, vissen, proff's levellen, te lang in guildchat lullen zonder echt wat te doen, 2 uur LFG roepen in IF/Orgri

dat soort dingen :P
en na elke 1.5 lvl ff die character een paar dagen laten rusten voor volledige rested xp :P

Kaap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:07:
Mijn Warrior is nu op 65% richting 50 en heb vanaf morgen 3 weken vakantie, moet lukken dacht ik zo!
Moet kunnen idd! Gewoon beginnen met Sunken Temple nu bv., misschien nog Zul'Farak een keer, bij lvl53 naar BRD en vanaf lvl56-57 naar LBRS voor wat toffe plate drops:) Instances spelen, gaat lekker snel met je xp en je krijgt er imho meer voor dan met grinden (drops en goud).

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50
Anoniem: 92838 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:10:
[...]

Moet kunnen idd! Gewoon beginnen met Sunken Temple nu bv., misschien nog Zul'Farak een keer, bij lvl53 naar BRD en vanaf lvl56-57 naar LBRS voor wat toffe plate drops:) Instances spelen, gaat lekker snel met je xp en je krijgt er imho meer voor dan met grinden (drops en goud).
Eerder naar maraudon nu nog en wat questen gaat nog sneller, maar met 3 weken gaat het zeker lukken

Maraudon kan idd ook ja, hoewel ik een schurft-hekel aan die instance heb. Die klere planten bijvoorbeeld arghl... en niets te sappen/sheepen/shacklen ... Gelukkig hoef ik er niet meer te komen, behalve als ik een lowlvl guildmember mee neem om snel ff Ghost Mushrooms te plukken

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:08:
[...]

en na elke 1.5 lvl ff die character een paar dagen laten rusten voor volledige rested xp :P
is niet nodig, echter als je meerdere chars tegelijk naar 60 wil brengen is dat wel de beste manier :P

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:22:
[...]

ik reageer maar als warlock zijnde... ja beste build voor endgame instances en heel veel mogelijkheden iicm met de pet die je uit hebt of sacrificed. Ik heb die build met volle tevredenheid gehad, maar 2 punten die ik anders zou zetten: ga voor fel intellect ipv fel stamina, je pet kan meer met int dan hp, cataclysm (en zeker 2 punten maar) is de moeite niet waard, ga voor intensity zodat je aoe niet na 1 klap wordt onderbroken en je voor niets 1300 mana kwijt bent, een must in vele instances
Okies, dan pas ik dan straks nog wel even aan :)
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:29:
[...]

Overheen gelezen, ja dat is een goede build voor instances zoals gezegd, maar ik vond het nogal saai, en ik voelde me nogal kwetsbaar in PvP.
hehe ja nou ga toch pas pvp doen op lvl 60 ;) Dan kan ik daar wel weer veranderen :P

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien is dit niet de perfecte plaats om te vragen maar er zijn genoeg mensen hier die er verstand van hebben. Ik wil ook gaan frapse, kleine filmpjes maken etc, alleen wil het nog niet zo lukken. Ik heb een AMD 3500+, 1gb geheugen, ATI X800XT en een A8NE mobo. Aardige specs dus. Wel een oude HD.

Normaal haal ik wel 60 fps, maar als ik fraps aanzet wordt dat vaak minder dan ~30 en mijn filmpje was 1gb voor 1 minuut dat is wel erg veel.

Wat voor instellingen gebruiken jullie voor fraps, voor mooi beeld en een goede fps?
Is het misschien een goed idee om wow op de ene schijf te laten draaien en mijn filmpje op te slaan op een andere schijf?

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 22-12-2005 08:59 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:00:
[...]

Geganked worden door Horde/Alliance :Y)

Surfin' paradise!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
Ik heb trouwens behoorlijk wat framerate problemen in het spel, in 3dmark 2005 haal ik 6000, ik heb een ati radeon 800xt met 3000+amd athlon en 2gb ram geheugen. Toch zit ik in zul gurub constant tussen de 5 en 20 qua framerate, (wel in gevechten dan). Dit speelt irritant en ik weet dat het veel beter zou moeten kunnen. Een lagere resolutie help ook niet (speel nu op 1280 bij 900).

Mn systeem zou het toch beter moeten kunnen...

Anoniem: 139886

[...]

Dat is leuke gear voor je lvl ja (meeste dan). Maar het jammere is, met name vanaf lvl 50, dat je met een hoop dingen zit die op lvl 60 toch echt aan vervanging toe zijn. Simpel omdat je dan je complete gear kunt vervangen in Dire Maul, Scholomance, Stratholme, Blackrock spire. En dan heb je nu leuke spullen, maar je zult ze niet heel lang kunnen gebruiken. Alvast een tip. Ga niet voor de devout set, er bestaan veel betere niet-set items.
-> Als je snel goede priest gear wil kom je een heel eind met alleen DM. Als je haast hebt zou ik Scholo en Strat gewoon overslaan: niks te halen als je geen Devout wil. Misschien de wand in Scholo, maar om daar nou alleen voor te grinden?

-> Devout is niet heel erg slecht *overdrijven ftw*. Als je een leuke spirit build wil werkt Devout heel behoorlijk. Het enige wat ik echt tegen devout heb is dat je met een weekje DM farmen ook wel klaar bent voor MC en zo... voor veel minder werk. Lekker 5 man groepen, dus je hebt minder concurentie.

Afaik valt er in DM voor vrijwel elk slot goede Cloth items (misschien geen schoenen?)

-> Als laatste een aanrader voor de Lvl 42 priest met cash en haast: Robes of insight > daarmee kan je je zonder al teveel schaaamte je ook wel mee in MC wagen

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 139886 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:11:
[...]

-> Als je snel goede priest gear wil kom je een heel eind met alleen DM. Als je haast hebt zou ik Scholo en Strat gewoon overslaan: niks te halen als je geen Devout wil. Misschien de wand in Scholo, maar om daar nou alleen voor te grinden?

-> Devout is niet heel erg slecht *overdrijven ftw*. Als je een leuke spirit build wil werkt Devout heel behoorlijk. Het enige wat ik echt tegen devout heb is dat je met een weekje DM farmen ook wel klaar bent voor MC en zo... voor veel minder werk. Lekker 5 man groepen, dus je hebt minder concurentie.

Afaik valt er in DM voor vrijwel elk slot goede Cloth items (misschien geen schoenen?)

-> Als laatste een aanrader voor de Lvl 42 priest met cash en haast: Robes of insight > daarmee kan je je zonder al teveel schaaamte je ook wel mee in MC wagen
Boots of the full moon.

• DarkShadow
Anoniem: 146357 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:53:
[...]

dat kan ook. Ik verlies niet vaak aggro, maar ik wil het wel eens verliezen van een hunter of een warlock. Ik dacht altijd dat het kwam door autoshot, maar mijn kennis van hunters is niet groot :P
en dan wacht je wel met taunt, om ze een lesje aggro control te leren |:(

Een healer gaat toch ook niet wachten met zn heals op jou, om je een lesje healing te leren...

en je geeft zelf aan dat de kennis van jou over de andere class niet groot is. Lijkt me toch wel een beetje een must om bepaalde dingen te weten als je het over aggro control hebt.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Het heeft even geduurd, maar nadat we deze week eindelijk eens een keer met een serieuze groep Zul'Gurub in zijn gegaan, hebben we die tijgerbaas afgelopen maandag voor het eerst neer gekregen, en gisteravond de panter & Hakkar. :)

Die panter baas is ZO cool, ZG is echt nu mijn favo instance, had er veel eerder serieus mee moeten beginnen.

Oh, en http://www.thottbot.com/?i=51827 nog gewonnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

DarkShadow schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:19:
[...]

Een healer gaat toch ook niet wachten met zn heals op jou, om je een lesje healing te leren...

en je geeft zelf aan dat de kennis van jou over de andere class niet groot is. Lijkt me toch wel een beetje een must om bepaalde dingen te weten als je het over aggro control hebt.
Hey, niemand komt aan dalord, hoor je? De enige die hem afzeikt, ben ik :P

Mja... en damned impressive indeed :)

Crown o/t Ogre King
Mindsurge Robe
Whipvine Cord
Sublime WirstGuards
Padres Trouser
Boots o/t Full Moon
Cloak o/t Cosmos

Enige niet zo daverend voor priest zijn de Brightspark Gloves (mages luv em) en de Diabolic Shoulders.

Dan nog een Mana Channeling Wand, QuelDorai Çhanneling Rod, Elder magus Pendant, 2 x mind Tap Talisman en 2 x Ring of Demonic Guild

Als je echt redelijk rap veel priest spul wil hebben zou ik me op DM gooien. in 1-2 weken zal je niet alles hebben, maar toch wel heel veel:) Wat ook wel scheelt is dat DM echt heel erg farmbaar is.

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Druk bezig met t0's aan het sparen (gewoon voor de heb :P)

alleen Razzy dropt nog steeds m'n shoulders niet :/

binnenkort een weekendje DM voor de nodige crit. gear :)

[ Voor 25% gewijzigd door Xenoborg73 op 22-12-2005 09:49 ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
kan iemand mij uileggen wat het nut is van de 'cards' die je op AH kunt kopen? Kom er een hoop tegen, maar heb geen idee waarvoor ze zijn :D

• Bokkie
  • Niet online
addictive schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:51:
kan iemand mij uileggen wat het nut is van de 'cards' die je op AH kunt kopen? Kom er een hoop tegen, maar heb geen idee waarvoor ze zijn :D
als je 9 kaarten hebt (1-8 plus een ace) van 1 soort, kan je deze samenvoegen tot 1 Deck

deze kan je inleveren voor een trinket op de Darkmoon Faire
elk deck geeft zijn eigen trinket (epic)

http://www.wowwiki.com/Darkmoon_Cards

:)

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 22-12-2005 09:55 ]

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kaap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:07:
Mij lukte het zonder vakantie en met een 40-urige werkweek in 19 dagen van 47 naar 60. Eitje dus. :P

Anoniem: 114195

Die cards zijn voor de epic trinkets, verzamel 2-8 en de Ace, combineren en inleveren bij dat Carnival dinges elk begin v/d maand

of Elements -> Chance on hit voor een Lightning Strike voor 200-300 damage of zo
of Warlord -> Chance on hit om jezelf te healen voor 120
of Beasts -> Chance on succesfull spellcast dat je 100% manaregen hebt voor 15 seconden (een van de beste priest trinkets, heel populair dus ook :))
of Portals -> Kans om met 5% health en mana of zo te kunnen reincarnaten als je dood gaat. Een paar mensen zweren erbij, tis best handig in een lang gevecht waarbij je niet OOC geressed kan worden (zoals Nefarian en Razorgore).

Miles Teg schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:23:
Woei, kan op trial MC in met een guild. Op het programma staat Sulfuron, nou had ik al gelezen dat ie de makkelijkste MC-baas zou zijn, maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten? :)

* Anoniem: 139886 gaat nog even info over Sulfuron zoeken. :P
Sulfuron en Golemagg zijn in ieder geval de meest overzichtelijke gevechten.

Met Luci, Magma en Gehennas zal je (melee DPS) toch heel veel hollen om uit de AOE (curses) te komen. Shazzrah en Geddon zijn ook bazen met redelijk wat gehol (Geddon-Bom+OT die Shazzie terugsleurt). Garr is gewoon druk vanwege die adds (maar na de pull is het echt simpel).

Majordomo vind ik ook chaotisch, maar dat komt ook omdat we hem nog maar net plat hebben. Eerste kill is bij ons wel vaker spannend :+

-> Sulfuron en zijn adds gewoon op hun plaats tanken, en dan 1 voor 1 de adds wegtrekken richting klaarstaande DPS en afmaken (wij slopen ze rechts achterin, bij de lava).
->Golemagg op zijn plekkie tanken, de hondjes naar links en rechts achter trekken. Daarna Golemagg plat nuken. Spannender dan Sulfuron, maar niet moeilijk.

Wat dat betreft vind ik de ZG gevechten veel technischer (en moeilijker). MC is qua strategien redelijk simpel. Het is veel zeggend dat er meerdere strategien zijn. ZG is minder improvisatie vriendelijk.

• addictive
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:53:
[...]

als je 9 kaarten hebt (1-8 plus een ace) van 1 soort, kan je deze samenvoegen tot 1 Deck

deze kan je inleveren voor een trinket op de Darkmoon Faire
elk deck geeft zijn eigen trinket (epic)

http://www.wowwiki.com/Darkmoon_Cards

:)
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:58:
Die cards zijn voor de epic trinkets, verzamel 2-8 en de Ace, combineren en inleveren bij dat Carnival dinges elk begin v/d maand

of Elements -> Chance on hit voor een Lightning Strike voor 200-300 damage of zo
of Warlord -> Chance on hit om jezelf te healen voor 120
of Beasts -> Chance on succesfull spellcast dat je 100% manaregen hebt voor 15 seconden (een van de beste priest trinkets, heel populair dus ook :))
of Portals -> Kans om met 5% health en mana of zo te kunnen reincarnaten als je dood gaat. Een paar mensen zweren erbij, tis best handig in een lang gevecht waarbij je niet OOC geressed kan worden (zoals Nefarian en Razorgore).
oké, cool :)

Bedankt voor de uitleg!

Anoniem: 146357

DarkShadow schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:19:
[...]

Ik weet wel voldoende om te weten dat je gerust aan aggro control kan doen. Als een of andere idiote warlock vol epic em met zijn talisman volle bak een mob gaat aanvallen, dan is het als tank behoorlijk lastig om aggro te houden. Als ze na een paar waarschuwingen nog geen aandacht aan hun aggro besteden, ja, dan wacht ik even met taunt. Moeten ze maar leren aan aggro-control te doen.

Ik weet wat ik moet doen als tank en ik heb nog weinig klachten gehad. Maar geen enkele tank kan op tegen shadow damage van een warlock als deze geen aandacht besteed aan zijn aggro.

edit:
je vergelijking met healing slaat nergens op. Ik kan niet healen en ik kan er weinig aan doen om minder damage te krijgen(afgezien van betere gear natuurlijk). Je kan daarentegen wel leren om om te gaan met damage en aggro. Dat is gewoon je aandacht erbij te houden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 22-12-2005 10:06 ]

• Masch
  • Laatst online: 13:51
Ik vroeg mij iets af;

Ik ben met mijn lieve gnomepje bijna lvl 40 en dan wordt het eens tijd voor mijn mount. Ik weet echter alleen waar je een paard kan kopen. Weet iemand hier waar je de verschillende mounts kan aanschaffen en of er nog restricties zijn voor een gnome (als in: op bepaalde mounts kan niet gereden worden)? En zijn bepaalde mounts dan duurder omdat ik niet honored ben in bepaalde steden? Ik ben op dit moment alleen honored in SW namelijk.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• addictive
Masch schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:17:
Ik vroeg mij iets af;

Ik ben met mijn lieve gnomepje bijna lvl 40 en dan wordt het eens tijd voor mijn mount. Ik weet echter alleen waar je een paard kan kopen. Weet iemand hier waar je de verschillende mounts kan aanschaffen en of er nog restricties zijn voor een gnome (als in: op bepaalde mounts kan niet gereden worden)? En zijn bepaalde mounts dan duurder omdat ik niet honored ben in bepaalde steden? Ik ben op dit moment alleen honored in SW namelijk.
alleen honored in SW... ga eens snel cloth donations in IF doen! :)

• Xenoborg73
Masch schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:17:
Ik vroeg mij iets af;

Mechanostriders beschikbaar in Kharanos geloof ik. Prijzen / rep. korting weet ik niet :)

Mechanostriders zijn alleen door Dwarves & Gnomes te gebruiken, Horse, Ram & Nightsaber door allemaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Xenoborg73 op 22-12-2005 10:27 ]

• addictive
Xeno schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:21:
[...]

Mechanostriders beschikbaar in Kharanos geloof ik. Prijzen / rep. korting weet ik niet :)
ja. mechanostriders zijn te koop waar die 2 tanks staan (iets ten oosten van Kharanos idd).

Zodra je ergens honored bent krijg je 10% korting :)

kosten voor een mount 80g + 20g om te leren rijden op de mount (daar gaat dan nog eens je "honored-korting" vanaf

[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 22-12-2005 10:26 ]

• Masch
Ik wil dus absoluut geen mechanostrider, die zijn té lelijk :D

Weten jullie waar de ram's en nichtsaber's (tijger toch?) te krijgen zijn? Een van deze twee lijkt me wel cool. Klopt het trouwens dat mounts BoE zijn, zodat ik een guildie mijn mount kan laten halen indien ik niet honored ben?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Even een korte vraag, maar waarschijnlijk met een lang antwoord:
Hoe moet je de snake boss in ZG nou aanpakken? Ik heb het 1 maal gezien en begrepen dat het als volgt moet:
Boss tanken door MT, adds stuk voor stuk sleep/sheep pullen en mollen, MT neemt Boss mee naar hoekje van gebied, na mollen van Adds allen ranged damage doen en mana drain (!!), als Boss op 110k health ofzo zit verandert deze in een slang (naga? Fase 2?), dan moet MT uit de poison cloud blijven en doortanken en vooral niet dood gaan, dan DPS er op, oppassen voor cloud, jezelf om de tijd bandagen e.d. . Zo hebben wij de snake boss op 4k health gekregen tot de MT dood ging en wij allen gecrit werden voor 5k dmg enzo :S ... Het was een geplande ZG raid maar wel met mensen die elkaar niet goed kennen nog. Ik nam de leiding maar zo goed als op me omdat ik deze strategie kende, hiermee voorkom je i.i.g. zoveel mogelijk chain damage en als je bovenop het platform tanked dan wil de boss nog wel eens 10k damage e.d. doen begreep ik.

Okee, wat is nou dé strategie om deze Boss te mollen?

• Hydra
  • Laatst online: 12-05 15:52
Je bedoelt Solo Grind > AoE met priest neem ik aan? Sorry, maar een mage + priest levert enorme hoeveelheden XP/uur op op de juiste plekken. Ik heb een paar levels met een guild mage geAoE grind, en in de tijd dat een ander 1 mob killed, kill je d'r zo een stuk of 10. Daarna heeft de mage wel wat downtime, maar de XP/hour is nog altijd minstens 2 keer zo hoog. En die level 60 zou je dan natuurlijk alleen shielden en healen, dan krijgt de mage wel alle XP.

Gisteren met een raid alliance clubje Zul in geweest, wat een verademing! Leuke sfeer, en voor de verandering eens zonder al te veel problemen alle bosses omgelegd. En het leuke was dat ik samen met een andere shadow priest voor een groot deel lekker aan het DPS-en ben geweest :) Hakkar ging nog een keertje fout (lang leve DI) omdat een paar sukkels (waaronder ikzelf) niet in de poison clouds (wist ik veel) stonden, maar op de 2e poging ging 'ie ook netjes neer. Heeft me behalve een paar quest items (coins enzo) en een hoop rep alleen niet veel opgeleverd, maar de volgende run kan ik ook TKP gaan bieden :D Wel lekker, alleen zat ik om 1 uur vannacht toch een beetje wazig voor me uit te staren en whack-a-mole te spelen met healthbars :)
Anoniem: 92838 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:32:
Hoe moet je de snake boss in ZG nou aanpakken? Ik heb het 1 maal gezien en begrepen dat het als volgt moet:
Boss tanken door MT, adds stuk voor stuk sleep/sheep pullen en mollen, MT neemt Boss mee naar hoekje van gebied, na mollen van Adds allen ranged damage doen en mana drain (!!), als Boss op 110k health ofzo zit verandert deze in een slang (naga? Fase 2?), dan moet MT uit de poison cloud blijven en doortanken en vooral niet dood gaan, dan DPS er op, oppassen voor cloud, jezelf om de tijd bandagen e.d. . Zo hebben wij de snake boss op 4k health gekregen tot de MT dood ging en wij allen gecrit werden voor 5k dmg enzo :S ... Het was een geplande ZG raid maar wel met mensen die elkaar niet goed kennen nog. Ik nam de leiding maar zo goed als op me omdat ik deze strategie kende, hiermee voorkom je i.i.g. zoveel mogelijk chain damage en als je bovenop het platform tanked dan wil de boss nog wel eens 10k damage e.d. doen begreep ik.

Het belangrijkste wat betreft Venoxis is dat je een goeie tank hebt, zowel in gear als in reactiesnelheid. Die clouds overleeft niemand, dus je tank moet blijven bewegen. Verder is phase-2 vooral een kwestie van de damage op te MT outhealen en DPSen. Mana drainen doen wij niet aan, z'n groene bar is 'korter' dan z'n blauwe :) Melee mensen moeten gewoon zelf vooral opletten dat ze uit die gaswolken blijven. Er is voor een healer geen enkele manier om een rogue in leven te houden als 'ie daar in blijft staan, die clouds doen 500dps ofzo.

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 22-12-2005 10:40 ]

https://niels.nu

• addictive
Masch schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:30:

Weten jullie waar de ram's en nichtsaber's (tijger toch?) te krijgen zijn? Een van deze twee lijkt me wel cool. Klopt het trouwens dat mounts BoE zijn, zodat ik een guildie mijn mount kan laten halen indien ik niet honored ben?
jup, mounts zijn BoU, dus een guildie kan ze voor je kopen, bespaart je weer een smak geld :)

nightsabers zijn verkrijgbaar in Darnassus, Ram's in... geen idee :D

[ Voor 9% gewijzigd door addictive op 22-12-2005 10:35 ]

• Hydra
Ja, maar om tiger/ram riding te kopen zul je toch echt revered moeten zijn, dus je kunt ze dan wel in je bezit hebben, maar niet berijden.
addictive schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:35:
nightsabers zijn verkrijgbaar in Darnassus, Ram's in... geen idee :D
Dun Morogh :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 22-12-2005 10:41 ]

Anoniem: 108648

Anoniem: 146357 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:00:

Ik weet wel voldoende om te weten dat je gerust aan aggro control kan doen. Als een of andere idiote warlock vol epic em met zijn talisman volle bak een mob gaat aanvallen, dan is het als tank behoorlijk lastig om aggro te houden. Als ze na een paar waarschuwingen nog geen aandacht aan hun aggro besteden, ja, dan wacht ik even met taunt. Moeten ze maar leren aan aggro-control te doen.
*kuch*On_e*kuch*

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 92838 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:32:

Precies zoals je het beschrijft.
Adds even sheepen en sequentieel doodmaken, dan Venoxis slopen. Onze ranged staat meestal op het plateau, de MT+Venoxis doen een dansje om het kampvuur. Essentieel is om de poisons goed te curen (decursive shamans en druids) en uit de poison clouds te blijven (melee). Als het gevecht lang duurt iets van healing rotation te gebruiken, maar dat hebben wij meestal niet nodig. MT wel up houden, dus goede healing is wel belangrijk natuurlijk. Mana drain gebruiken wij niet bij deze baas, gewoon dps, klaar.

Paling Terran & Shaman

• Masch
Hydra schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:41:
[...]

Ja, maar om tiger/ram riding te kopen zul je toch echt revered moeten zijn, dus je kunt ze dan wel in je bezit hebben, maar niet berijden.

[...]

Dun Morogh :)
Is dat echt zo? Is het mogelijk om snel revered te raken of is dat onmogelijk op level 40?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Bokkie
  • Niet online

dan heb je toch echt pech voorlopig
als je een andere mount wil zal je exalted moeten zijn met hun fraction, anders kan je niet hun riding skill leren
Hydra schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:32:
[...]

Je bedoelt Solo Grind > AoE met priest neem ik aan? Sorry, maar een mage + priest levert enorme hoeveelheden XP/uur op op de juiste plekken. Ik heb een paar levels met een guild mage geAoE grind, en in de tijd dat een ander 1 mob killed, kill je d'r zo een stuk of 10. Daarna heeft de mage wel wat downtime, maar de XP/hour is nog altijd minstens 2 keer zo hoog. En die level 60 zou je dan natuurlijk alleen shielden en healen, dan krijgt de mage wel alle XP.
ja solo > aoe
jij hebt hier dan over een lvl 60 priest, dan wel ja, maar dat is voor die priest uber boring
het verschil met aoe grinde - singel target is minimaal

bij grinden gaat het maar om 1 ding -> speed of the kill/exp gained

bij aoe grinden kill je meerdere mobs in 1x, => downtime, mobs dood => wachten op reaspwn = downtime

je hebt net zoveel downtime als met singel target grinden => rondjes lopen en mobs killen als je de laatste mob killed is de eerste weer respawned is evenveel tijd

Op low lvls is aoe grinden totaal inefficient dus daar heb je pas later profijt van

ik heb op mijn mage beide geprobeerd, maar single target was voor mij veel sneller dan aoe

• Hydra
Masch schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:44:
Is dat echt zo? Is het mogelijk om snel revered te raken of is dat onmogelijk op level 40?
Vergeet dat maar gerust. De makkelijkste manier om revered te raken is iets van 10000 (ja, 10k) runecloth in te leveren, en runecloth kun je op level 40 alleen in de AH kopen.
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:46:
bij aoe grinden kill je meerdere mobs in 1x, => downtime, mobs dood => wachten op reaspwn = downtime
Ah, kijk :) Dan is het wel zaak dat je een gebied hebt waar de mobs snel genoeg respawnen! Goed voorbeeld zijn de catacombs onder Raven Hill Cemetary. Daar heb ik dus een paar levels ge AoE grind met die mage, en in 1 pull haalden we een hele kamer leeg. Tegen de tijd dat we de laatste kamer gehad hadden, konden we weer naar de eerste. En dan heb je dus zo'n 10 zombies die je in 1 keer sloopt. Dat ging ERG hard.

Maar ik begrijp wel dat dergelijke camps niet overal te vinden zijn, en je sowieso zuur bent als een andere mage daar al aan 't grinden is. Over het algemeen zal solo grinden gekoppeld aan 't doen van kill quests 't snelst zijn. In Un'goro heb ik een fantastische XP/hour gehaald met al die quests daar.

[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 22-12-2005 10:53 ]

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

snel is bijna onmogelijk je hebt een hele berg geld nodig om dat te halen ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.

• Masch
/cry

Dan wordt het maar een paardje....

Eigenlijk is het wel grappig, je speelt een spel al zo lang, maar er blijven dingen die je niet weet.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

het word dus ook geen paardje als je gnome bent, je kan echt alleen een mechano kopen zonder er exalted voor te worden

[ Voor 207% gewijzigd door MantaMania op 22-12-2005 10:54 ]

• Xenoborg73
precies, koop een mechano :)

ik vind die robo-kippen best koel eigenlijk 8)

[...]

Ik denk dat je inderdaad wel wat hoger level moet zijn voor de repeatbale quests: morrowgrain is geloof ik de beste optie (maar dan heb je wel een paar maten nodig) of waanzinnige hoeveelheden cloth. Het gaat in ieder geval om enorme hoeveelheden tijd+geld.

Volgens mij kan je veel beter voor je AV mount gaan :P

That said: Mechano Striders zijn ontzettend gaaf 8)

Anoniem: 108648

Anoniem: 139886 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:54:
[...]

Ik denk dat je inderdaad wel wat hoger level moet zijn voor de repeatbale quests: morrowgrain is geloof ik de beste optie (maar dan heb je wel een paar maten nodig) of waanzinnige hoeveelheden cloth. Het gaat in ieder geval om enorme hoeveelheden tijd+geld.

Volgens mij kan je veel beter voor je AV mount gaan :P

That said: Mechano Striders zijn ontzettend gaaf 8)
sure, laat hem als lvl 40 een av mount halen.... oh wacht, wat klopt hier niet aan? Er is geen snelle manier om exalted te worden, zoals al eerder aangegeven runecloth inleveren bij de faction waarvan jij de mount wilt (heeeeel veel runecloth)

• Masch
Damn zeg, daar baal ik van.

Dan moet ik inderdaad maar 'gewoon' een mechanostrider gaan kopen en er maar aan wennen. Misschien ga ik hem ooit ook wel cool vinden :p

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Anoniem: 81112

Anoniem: 108648 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:02:
[...]

sure, laat hem als lvl 40 een av mount halen.... oh wacht, wat klopt hier niet aan? Er is geen snelle manier om exalted te worden, zoals al eerder aangegeven runecloth inleveren bij de faction waarvan jij de mount wilt (heeeeel veel runecloth)
Jups, erg veel. Mijn lvl60 alt (priest) zit op ongeveer 7000/12000 honored bij Orgrimmar. Betekent dus nog 5000 rep tot revered, en dan 21000 tot exalted. Met 50 rep per stack van 20 runecloth, komt dat neer op ongeveer 520 stacks, oftewel 10.400 stukjes runecloth...

Maar ja, je moet toch iets doen om jezelf bezig te houden he? ;)

• admiral866
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

Ik denk dat de gekleurde naampjes door ColoredWhispers komt. Heb echt te veel mods in me addons folder staan om dat zeker te weten :P
En het aangepast font is met fontabulous gedaan, maar kga toch maar weer terug naar normale font. Het veld waar je text invoert geeft te grote letters en laat maar een paar woorden zien :S
MrVegeta schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:54:Wat voor instellingen gebruiken jullie voor fraps, voor mooi beeld en een goede fps?
Is het misschien een goed idee om wow op de ene schijf te laten draaien en mijn filmpje op te slaan op een andere schijf?
Ik heb idd fraps filmpjes op een andere schijf op laten slaan. Ik draai resolutie 1280x1024, en heb in fraps ingesteld dat de filmpjes die fraps maakt op de halve resolutie opgenomen moeten worden, 640x512 dus.

Verder om te comprimeren gebruik ik ffdshow/xvid en virtualdub.

• DarkShadow
Anoniem: 139886 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:11:
[...]

DM ftw! absoluut mee eens, het is een best leuke instance, veel bosses en heel erg mooie en behoorlijke drops. Ik heb als hunter ook altijd een beetje een hekel gehad aan beaststalker, nu draag ik nog alleen maar de bracers. In DM valt veel goede crit gear relatief eenvoudig te halen. Ben nu bezig in Zul Gurub en daar dropt weer net wat beter, maar is ook een stuk lastiger om in te komen.

Anoniem: 26351

wbt grinden/reputation/ enzo, is het de moeite waard om 1200 tickets voor dit item te regelen?

Amulet of the Darkmoon
Binds when picked up
Neck
+10 Strength
+19 Agility
+10 Stamina
Requires Level 60
Sells for 2 Gold 50 Silver to vendors
Item Level 65

1200 tickets is wel errug veel...

Anoniem: 108648 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:02:
[...]

sure, laat hem als lvl 40 een av mount halen.... oh wacht, wat klopt hier niet aan?
Inderdaad: das ook lvl 60 werk :) Maar wat ik probeer te zeggen is dat eigenlijk de enig reeele alternatieve mount is.

• DarkShadow
hmm ik dacht dat ze die dingen hadden verbeterd? Dit vind ik het absoluut niet waard (voor mij als hunter)...

Anoniem: 26351 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:23:
wbt grinden/reputation/ enzo, is het de moeite waard om 1200 tickets voor dit item te regelen?

Amulet of the Darkmoon
Binds when picked up
Neck
+10 Strength
+19 Agility
+10 Stamina
Requires Level 60
Item Level 65

1200 tickets is niet zo veel als je LWer bent:

480 Armor Kits= 2400 RL= ~240 G als je te lui bent zelf te grinden. -> Ik heb geen idee hoeveel RL ik in die Yeti cave per uur grinde, maar ik heb zon 10 uur over de helft gedaan, inclusief cash drops die ik weer omzette in Leather. Dan nog de RL drops uit DM en UBRS. De rest waren gulle donaties van guildies. Het ging in ieder geval heel snel.

Of het het waard is? Als Rogue+Hunter+PvP Warrior: TUURLIJK! 240g voor een epic Neck is pindas.
-> Ik vind het zelfs bij bepaalde (PvP) Pala/Shammie builds passen (al is dat natuurlijk wel weer discutabel)

Voor non-PvP warriors en Pala/Shammies is het niet bijzonder, maar ja, blijft goedkoop.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 139886 op 22-12-2005 11:41 ]

DarkShadow schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:24:
hmm ik dacht dat ze die dingen hadden verbeterd? Dit vind ik het absoluut niet waard (voor mij als hunter)...
Wat zou je dan als Hunter neck willen hebben? En dan even tussen de redelijk makkelijk non MC neckjes.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Diremaul is echt mijn favoriete instance. Ga er altijd heen met mijn vaste rogue, hunter, warrior en mage, maar als het moet lukt het ook meestal wel met vier mensen (verboden teveel te drinken in dat geval). Fullmoon boots en manachanneling wand zijn voor priests de "zeldzamere" items, maar zelf die kun je wel goed farmen.

Gisteren ZG gereset en bosses 1-3 dood gekregen. Hadden alleen vreselijke moeite met de eerste boss doordat mensen steeds in de batsbombs bleven staan door lag. We hadden haar op 2% en op 3% maar het lukte steeds net niet. Was echt een half uurtje chaos met non stop disconnects en mensen met lagspikes van een minuut.

|{ brrr }] |

DarkShadow schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:17:
[...]

DM ftw! absoluut mee eens, het is een best leuke instance, veel bosses en heel erg mooie en behoorlijke drops. Ik heb als hunter ook altijd een beetje een hekel gehad aan beaststalker, nu draag ik nog alleen maar de bracers. In DM valt veel goede crit gear relatief eenvoudig te halen. Ben nu bezig in Zul Gurub en daar dropt weer net wat beter, maar is ook een stuk lastiger om in te komen.
Mja, alleen lullig dat er voor Rogues in DM niet zo heel erg veel te halen is (Distracting dagger, Elven ring en Flamescarred shoulders come to mind).

En zelfs ZG is niet zo'n geweldige rogue instance... wellicht omdat SC set bonussen al zo goed zijn :Y) Die losse items (zoals die boots) zijn erg goed, maar als je 6+ SC pieces hebt dan zijn de SC boots net zo goed. Wat dat betreft is imho SC de enige echt geode tier 0 set.

Anoniem: 26351

Anoniem: 139886 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:29:
[...]

1200 tickets is niet zo veel als je LWer bent:

480 Armor Kits= 2400 RL= ~240 G als je te lui bent zelf te grinden.

Of het het waard is? Als Rogue+Hunter+PvP Warrior: TUURLIJK! 240g voor een epic Neck is pindas.
-> Ik vind het zelfs bij bepaalde (PvP) Pala/Shammie builds passen (al is dat natuurlijk wel weer discutabel)

Voor non-PvP warriors en Pala/Shammies is het niet bijzonder, maar ja, blijft goedkoop.
* Anoniem: 26351 is druid en LWer. En dit ding geeft 10*2+19 = 39 ap en 1% crit/dodge (naja, op 0,05% na :P). Wel een leuk projectje na mn hide of the wild...

Ik zie trouwens geweldige Rogue resources (guides, calculators etc) , eigenlijk allemaal wel te vinden via roguespot, maar voor andere classes kan ik heel weinig vinden.

Googletje geeft me direct Allakhazam, worldofwar.net en andere sites waar ik niks mee kan.

Wat ik zoek: '
Calcs+lijsten voor Priest items (ik heb laatst zon pagina gezien, god knows where)
Calcs+lijsten voor Shammie items (nooit gezien)
Calcs+lijsten voor Warriors
Calcs+lijsten voor Druids
Calcs+lijsten voor Hunters
Calcs+lijsten voor Warlocks

En ach... waarom niet:

Same for Pallies ook al ben ik Horde :+

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

ATI heeft nu eindelijk de problemen met de WoW drivers in hun bug log staan. Hoop dat er eindelijk een oplossing komt.
737-21265: VPU Recovery error occurs in World of Warcraft at the Blackwing Lair or Seering Gorge

The information in this article applies to the following configuration(s):
World of Warcraft
If the user goes to the Blackwing Lair or Seering Gorge within World of Warcraft, a VPU Recovery error may occur within 20 - 30 minutes.

ATI Engineering has been advised of this issue and is investigating. Any updates will be published when they become available.
Ik zit nog steeds met drivers met nummer 4.12. Geen centje pijn gelukkig.

• Xenoborg73
Anoniem: 139886 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:12:
Ik zie trouwens geweldige Rogue resources (guides, calculators etc) , eigenlijk allemaal wel te vinden via roguespot, maar voor andere classes kan ik heel weinig vinden.

Googletje geeft me direct Allakhazam, worldofwar.net en andere sites waar ik niks mee kan.

Wat ik zoek: '
Calcs+lijsten voor Priest items (ik heb laatst zon pagina gezien, god knows where)
Calcs+lijsten voor Shammie items (nooit gezien)
Calcs+lijsten voor Warriors
Calcs+lijsten voor Druids
Calcs+lijsten voor Hunters
Calcs+lijsten voor Warlocks

En ach... waarom niet:

Same for Pallies ook al ben ik Horde :+
toon volledige bericht
http://www.wow-loot.com/ heeft voor elke class wel een lijst :)

[ Voor 86% gewijzigd door Xenoborg73 op 22-12-2005 12:14 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb gisteren (denk ik) een soortement van exploit/bug/not working as intended ontdekt.

Ik stond in gadgetzan, en summonde mijn infernal omdat er een rogue in de buurt was en ik de volle 10 seconden niet wou afwachten. Nu kwam ik er een tijdje geleden al achter dat de infernal een fire aura had, zoals Illidan dat in WC3 ook had in shadowform, immolate.

Dit fire aura doet 26 dmg per hit, ongeveer elke 2 seconden, maar zonder aggro te trekken van de guards. Je kunt dus met je pet op passive rustig door BB of GZ lopen, stealthed rogues zichtbaar maken, casts onderbreken, ook mensen die willen mounten, of heartstonen, zonder dat je aggro trekt. Pet op passive, zodat wanneer zij terugvechten, zij wél door de guards in elkaar getikt worden :P

Deze heb ik zelf ontdekt, en heb over nog een 2e (mogelijke) exploit gelezen, namelijk de combo CoR + Fear. Schijnbaar moet deze combo ervoor zorgen dat je op je doel op zijn plaats gefeared word. Je kunt voor de duratie van de fear alleen maar auto-attack doen, en geen skills of spells gebruiken. Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

Gracias! :) Dat was inderdaad wat ik laatst had gezien en was vergeten te bookmarken. Maar zijn er ook ergens van die uitgebreide berekening zoals op die rogue site?

Er is toch wel een nerd die heeft gekeken wat efficienter is? Int, Spirit, + Healing of Mana Regen?:)

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 139886 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:23:
[...]

Gracias! :) Dat was inderdaad wat ik laatst had gezien en was vergeten te bookmarken. Maar zijn er ook ergens van die uitgebreide berekening zoals op die rogue site?

Er is toch wel een nerd die heeft gekeken wat efficienter is? Int, Spirit, + Healing of Mana Regen?:)
daar is meer dan genoeg over tevinden in deze topics zowieso al een tijdje terug hebben we het er nog uitgebreid over gehad en dan is er ook nog eens genoeg te vinden op de diverse sites als je die dingen gewoon in google in tikt.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 26351 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:23:

Amulet of the Darkmoon
Binds when picked up
Neck
+10 Strength
+19 Agility
+10 Stamina
Requires Level 60
Item Level 65

Heb hem de laatste darkmoon gehaald, heb niet echt onwijs zitten farmen. Mijn broertje heeft alles binnen 5 dagen bij elkaar gefarmed (inclusief lw nemen)..
Voor mij is het een relaxte ketting aangezien ik full feral ben.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Aangezien we een beetje hard gaan Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 59 hier een nieuwe topic. Dit topic loopt zoveel harder tegen het weekend aan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:17:
Dit fire aura doet 26 dmg per hit, ongeveer elke 2 seconden, maar zonder aggro te trekken van de guards. Je kunt dus met je pet op passive rustig door BB of GZ lopen, stealthed rogues zichtbaar maken, casts onderbreken, ook mensen die willen mounten, of heartstonen, zonder dat je aggro trekt. Pet op passive, zodat wanneer zij terugvechten, zij wél door de guards in elkaar getikt worden :P
Bekende bug, en is bekend bij de GMs, zou dit dus maar niet in een neutral town doen.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.