Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 87300 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:18:
Even een vraagje tussendoor.

Ik was in de veronderstelling dat deze woensdag patchdag zou zijn voor 1.9, echter, wanneer ik inlog kan ik gewoon spelen.
Geen patch, niets.

Klopt dit?
Lijkt me logisch dat als je gewoon kan spelen er geen patch is, je zou ook de wow-forums volgende keer even kunnen raadplegen... daar staat in slechts een thread of 20 (zoals gewoonlijk) uitgelegd dat de patch pas na nieuwjaar zal zijn ivm met de kersttijd @ Blizzard en ze graag een volledige bezetting hebben om eventuele bugs te verhelpen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 21-12-2005 10:24 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:08:
[...]

ik mag toch aannemen dat jij niet in je 1tje ff naar princess kan lopen lijkt me wat sterk eigenlijk als priest zijnde.
geen idee hij dat flikt, maar hij doet het wel :D
En heeft iemand die wardrobe addon al werkend gekregen die lijkt me wel erg handig met 1 druk op de knop je complete gear wisselen.
wat werkt er niet aan dan?
dat kreng werkt out of the box
kwestie van outfits maken en klaar

als je echter niet de button wil gebruiken om te switchen kan je ook commandline gebruiken, hier macros van maken en naar een button slepen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:24

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:08:
[...]

ik mag toch aannemen dat jij niet in je 1tje ff naar princess kan lopen lijkt me wat sterk eigenlijk als priest zijnde.

gisteren voor het eerst een Hi level instance gedaan met mn priest na sunken temple een aantal keer gedaan te hebben. Het was een dire maul tribute run best leuk alleen jemig wat ben ik ongelovelijk "slap" zeg. Op een gegeven moment een honden patrol van achtere dus alles op mij echt 3 sec later ben je dood. Maar oke het healen van de Main tank ging goed op de big bos. Alleen liep die op het eind te ver weg (stukje naar beneden) en werd ik gehit door die spirits dus geen line of sight tank dood maar oke boss was al op 3% dus geen probleem.

En heeft iemand die wardrobe addon al werkend gekregen die lijkt me wel erg handig met 1 druk op de knop je complete gear wisselen.

Ik ben nu ook een rogue begonnen maar kan je eigenlijk nogsteeds weapon switches maken in combat? Anders wil ik zodra ik op backstab druk dat daar een macro onderzit dat ik gauw weer een dagger in mn main heb.
toon volledige bericht
Dat ging vroeger wel, en was ook gelijk een exploit. De server reageerde net iets trager, waardoor de backstab berekent werd naar de max dmg waarde van het zwaard dat je beet hebt, in plaats van de dagger. Mega backstab crits dus. Dit is nu aangepast: Na elke in-combat weaponswitch, krijg je 1.5 sec cooldown op AL je ability's. Een snelle backstab kan je dus wel vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Perox schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:00:
Feck! Heb ik direct debit, is mijn account frozen geraakt vanwege "Invalid details or
Payment refused". Call ingediend, maar geen idee of ik nog reactie ga krijgen binnen een beetjs tijd..

Weet iemand waar ik snel aan een game card kom??
Na gezoek kom ik hierop uit:

Game Cards - Retailers List

Misschien een idee om aan de openingspost toe te voegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:28

Wiebbe

<none />

MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:11:
Ik heb wel een idee waar ik het over heb. Ik heb die talent immers zelf ook gehad...

Tsja, wanneer je volley gebruikt? Nou ik leg weleens een volley neer als er in MC moet worden geAOED. Alle beetje helpen en je doet al gauw 92dmg per hit. Ook als je low lvl guildies helpt is volley erg handig om een dozijn mannekes om te leggen. Ik voel er niks voor om sneller m'n pijlen te kunnen schieten, dat betekent ook tegelijkertijd dat ik er meer doorheen jaag... en thorium headed arrows zijn nou niet bepaald cheap :/. Als ik een snel wapen had willen hebben, had ik wel een Hurricane gekocht :X
Ja, dat jij geen geld wilt uitgeven aan je arrows wil niet zeggen dat iemand anders dat niet moet doen..

die 5% van de tijd die jij net aangeeft voor je Volley is echt niet zo belangrijk als Improved AotH. Die dps increase die je krijgt van improved AotH is echt veel nuttiger dan een klein beetje AOE. En zoals al verder is gezegd een mage doet veel betere AOE. Als jij een beetje op beesten schiet heb je denk ik meer damage gedaan dan dat 92 (oeh oeh) damage per tick per beest..

En pijlen sneller schieten dan je wapen normaal doet betekend dus wel dat je eigelijk 40% increased DPS krijgt voor 8 seconden. (want je weapon damage zelf gaat niet omlaag..)

Autshot gebruik je echt ALTIJD in molten core, en ook al hebt je een guildie eventjes in Deadmines ofzo wil dat zeggen dat hij dat dan ook doet?

nee dus ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 11:00

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:25:
Dat ging vroeger wel, en was ook gelijk een exploit. De server reageerde net iets trager, waardoor de backstab berekent werd naar de max dmg waarde van het zwaard dat je beet hebt, in plaats van de dagger. Mega backstab crits dus. Dit is nu aangepast: Na elke in-combat weaponswitch, krijg je 1.5 sec cooldown op AL je ability's. Een snelle backstab kan je dus wel vergeten :P
Fout, global cooldown bij switches is voor rogues 1 seconden en voor andere classes 1.5 seconde.
Dat gewissel met wapens is helemaal niet handig eigenlijk maarja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 14:14
wohoo ! zondag mijn eerste helft van Bindings of the Windseeker gekregen :D

Nu nog wachten op een drop van Garr :X

Het zwaardje wat je ervan krijgt is zoooo relaxt voor een Rogue (me!) :)
http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=463

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09

On_E

Housemusic

Snake_eYes schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:33:
wohoo ! zondag mijn eerste helft van Bindings of the Windseeker gekregen :D

Nu nog wachten op een drop van Garr :X

Het zwaardje wat je ervan krijgt is zoooo relaxt voor een Rogue (me!) :)
http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=463
Cool ? Ja.

Het waard ? Zeker niet, vooral niet na de proc nerf komende patch.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 13:41
Gister met mijn guild een WSG night georganiseerd. Alles 47+ en 1 43 priest. Allience werd letterlijk geowned. Winning streak: 7 * 3-0.

Zelfs 2 ally teams die altijd fixed group spelen werd compleet van de map gespeeld. Teamspeak heeft echt voordelen. Blij dat we er hebben gekregen.

Mijn guild groeit nu ook goed, 67 members waarvan het gros in level 35-50 en zon 10 man 50+. Lekker hoor, eigen guild runnen. Alles frustraties die ik in guilds had op andere chars kan ik nu zelf controleren.

* JeroenNietDoen is een hele gelukkige guildmaster 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:31:
[...]

Fout, global cooldown bij switches is voor rogues 1 seconden en voor andere classes 1.5 seconde.
Dat gewissel met wapens is helemaal niet handig eigenlijk maarja ;)
waarom is dat niet handig als ik wil openen met een dagger en dan terug wil naar een sword of mace is dat toch wel handig of is die 1 sec te lang ?
Ben net lvl 12 dus heb nog niet echt ervaring hier mee.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:24:
[...]

geen idee hij dat flikt, maar hij doet het wel :D

[...]

wat werkt er niet aan dan?
dat kreng werkt out of the box
kwestie van outfits maken en klaar

als je echter niet de button wil gebruiken om te switchen kan je ook commandline gebruiken, hier macros van maken en naar een button slepen
Ik wil wel een priest die 2 giants of zo een patrol zien soloen lijkt me erg sterk maar oke ik ben al vaker verbaast.

En dat kreng werkt niet omdat die sea en chronos niet goed werken denk ik krijg iedere keer gelijk een fout als ik over het icon van wardrobe beweeg dat sea niet oke is.
Vooral die chronos is volgens mij een irritant ding wow liep gelijk niet lekker meer.

[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 21-12-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 14:14
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:36:
[...]

Cool ? Ja.

Het waard ? Zeker niet, vooral niet na de proc nerf komende patch.
De enigste nerf die ik kon vinden was: The attack speed slowing effect from Thunderfury has been reduced to 20%, and no longer stacks with other such effects such as Thunderclap.

Die 25% naar 20% is ^&*# maar hij procced nog steeds op Bosses in MC en BWL en ik d8 dat thunderclap toch echt niet werkt op hun.

[ Voor 46% gewijzigd door Snake_eYes op 21-12-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:39:
waarom is dat niet handig als ik wil openen met een dagger en dan terug wil naar een sword of mace is dat toch wel handig of is die 1 sec te lang ?
Ben net lvl 12 dus heb nog niet echt ervaring hier mee.
Op LvL60 (en de levels ervoor) deel je je talents in na gelang welk wapen je gebruikt. Een sword build is heel anders dan een dagger build namelijk. Met mijn swordbuild deed ik deze week voor de gein eens een ambush... 400 normal hit, en dat terwijl ik met een daggerbuild vroeger met hetzelfde wapen ~1900 crit had :)

En het wisselen duurt eigenlijk gewoon te lang waardoor je weer tijd verliest, ik heb zoiets.. kies je wapen en bouw je build daar omheen en bouw daar je speelstijl omheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
En dat kreng werkt niet omdat die sea en chronos niet goed werken denk ik krijg iedere keer gelijk een fout als ik over het icon van wardrobe beweeg dat sea niet oke is.
Vooral die chronos is volgens mij een irritant ding wow liep gelijk niet lekker meer.
ItemRack - http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren het allerlangste gevecht ooit gedaan. Azuregos met 29 man :D

Aangezien we nog amper in de epics zitten is onze dps natuurlijk nog niet zo hoog. Pas na 40 minuten wastie neer. 2 mensen hadden al 2x de hele Mark of Frost uitgezeten en konden 2x dus de draad weer oppakken.

Iemand ooit langer in combat geweest in een PvE gevecht?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

[...]
Ik wil wel een priest die 2 giants of zo een patrol zien soloen lijkt me erg sterk maar oke ik ben al vaker verbaast.
Level 60 kan de meeste mobs gewoon ontwijken, aggro range is minimaal (ik ben al lang niet meer in Maraudon geweest), dus volgens mij sla je alles over behalve bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FunkyTrip schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:49:
Gisteren het allerlangste gevecht ooit gedaan. Azuregos met 29 man :D

Aangezien we nog amper in de epics zitten is onze dps natuurlijk nog niet zo hoog. Pas na 40 minuten wastie neer. 2 mensen hadden al 2x de hele Mark of Frost uitgezeten en konden 2x dus de draad weer oppakken.

Iemand ooit langer in combat geweest in een PvE gevecht?
Mijn Borelgore solo-actie duurde ook rond de 30-40 minuten schat ik in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:51:
[...]

Mijn Borelgore solo-actie duurde ook rond de 30-40 minuten schat ik in. :)
Borrelgore :D

heb ik nog samen met een frostmage proberen te kiten :D toen hij me critte voor 3k hebben we maar een party gezocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:55:
[...]

Wat krijg je gemiddeld op een superior item aan +dmg? +20 of zo? Als je op een superior 20 int krijgt kun je daar meer damage mee doen. Dat levert in mana namelijk een hele frostbolt bijvoorbeeld op. Dus ipv 20 damage bovenop je frostbolt, een frostbolt. Dat is dus meer damage.

Daarom zeg ik dus, het wordt pas interessant als je int/sta EN crit%/+dmg to spells op items kan krijgen.
+20 dmg op een frostbolt is per frostbolt +17 dmg (20/3.5*3), een frostbolt kost mij erhm 220 mana (uit het hoofd) 500/17 = per 30 frostbolts een extra frostbolt kwa damage (voor dezelfde mana)
dus als je 6600 mana hebt, maakt het niets uit. Dus inderdaad met 5k mana heb je wat meer aan +int. Uitgaande van het feit dat je de volledige manabar gebruikt ;) Maar hoe groter je manapool, hoe meer profijt je hebt van +dmg gear en (denk ik) vandaar dat je het veel meer ziet in highend gear.

Op een fireball is het een andere berekening en die weet ik niet, ben geen firemage :)
Maar ik denk dat je als firemage meer voordeel van +dmg hebt, aangezien fire minder mana efficiënt is.

Maar omdat het zeer weinig uitmaakt op een hele battle zal je in het algemeen iets meer hebben aan +dmg, daar je sneller iets down krijgt. Zeker in pvp, maar ook in pve zal het je helpen. Ook zal het meer zijn of je graag hoge getallen ziet kwa mana of dat je liever hogere dps doet. (veel mensen geilen op een dikke manapool)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Razorfist schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:31:
Ik wil gaan respeccen met mn hunter om zo nuttig mogelijk te zijn in endgame pve (in ons geval MC, Onyxia, ZG en zeer binnenkort BWL).
Mijn huidige talents zijn als volgt: http://www.wowhead.com/talent/?VZqVohtZcbiVohux
0/21/30 dus, scatter shot en de +15% agi en +3% crit

Ik zit nu te denken aan 5/31/15: http://www.wowhead.com/talent/?mxZqVouthtG0VV

Iemand (liefst ervaren hunters :P) met commentaar of suggesties?
Ik pvp zo goed als niet.. dus daar hoef ik me niet op te richten.
Beide zijn de end game instance builds.

Voordeel van de een is dat je wat meer support hunter bent (TA)
andere is dat je opzich zelf al dikke dmg doet. Door je hogere agil krijg je meer RAP en meer crit en dodge.

Uiteindelijk scheelt de dps niet zo heel veel, iets van 3 of 4 met zelfde gear.
grootste verschil is echt de crits.

nadeel is dat je moet stoppen na improved serpent of mortal shots.
Scatter kan er bij als je wyvern sting niet neemt (pwn in pvp, scatter shot)
De 100 rap die je door TA krijgt en de 5% extra dmg compenseren dus de 15% agil op dps, niet op crit.

Tis wikken en wegen, ik ben zelf marksman, en ontloop in dmg lists men survival maatjes niet zo erg.
Tis ook meer gear gebonden natuurlijk, zorg (in beide gevallen) voor zoveel mogelijk agil.

Het verhaal dat je agil nergens voor nodig heb (oid) van MSGNK is lulkoek, daar is je hele class opgebouwd. je hebt 52 agil nodig voor 1 crit (of 54, weenie meer precies :X ) maar je krijgt per Agil ook 2 rap.
Ik zelf zit dus met een marksmanbuild op 406 agil. das al 8% crit door alleen men agil. Dan men gear der nog over heen en skills er overheen en ik zit op 21% atm geloof ik.

Improved hawk is SUPER! ik ga van 185dps naar 250 ofzo, scheelt zoveel en is zo fijn om daarnaast nog ff rapid shots aan te zetten :) zit ik ineens op 340 dps :D (wel goed op je agro letten ;) )
Geen moment spijt van gekregen sinds ik het genomen heb/

Barrage is half om half. Super goed, en best useless :)
VOlley gebruik je idd amper, maar daar moet je het niet voor doen, de extra dmg die multishot krijgt is geweldig! 3dubbele crits van 1300 is gewoon SUPER fijn. nuff sad (en niet crits van rond de 550)

Als je nog vragen hebt moet je het maar laten weten razorfist :)
heb heeeeeel lang (en nog steeds :X ) zitten twijvelen tussen de 2 verschillende builds.

En firemaw is een bitch! lijkt simpel, maar is toch erg nasty! Grootste probleem zijn je tanks...
Verders als hunter is het wel fijn, paar keer schieten, debuff uitzitten schieten uit LOS, FD eten/drinken en debuff uitzitten. Scheelt healing op jou (dus meer op andere die het wel nodig hebben) en je hebt ook altijd volle mana :D en NOOIT agro

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:28:
[...]

Borrelgore :D

heb ik nog samen met een frostmage proberen te kiten :D toen hij me critte voor 3k hebben we maar een party gezocht :P
Hoera voor geen diminishing returns in PvE, dus Fear > Curse of Doom > Fear > Fear etc.

Eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:43
Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:13:
[...]

mage ziet er van alle nieuwe graphics het stomst uit, dus helaas voor hem, had maar een lock moeten hebben :p. de testserver is al down, dus patch komt heel snel, misschien morgen al.
nee hij komt vandaag niet, was gisteren ook niet op US servers. Maar het wordt een kerstcadeautje (beetje verlaat), denk echt dat hij volgende week komt. Ik verwachte een week nadat bekend is geworden dat de paladin talents weer wat subtiele veranderingen zijn ondergaan (na al het geschreeuw op de fora vanwege crappy nieuwe talents). Dus ik denk dat dat wel uit gaat komen... :)

Gisteren ZG weer helemaal gecleared, is wel erg leuk, op Warsong US hebben we nu inmiddels een group van meer dan 30 european ppl verzameld, 25 in onze guild. Nog een paar en we kunnen mc doen (eindelijk normale tijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:43
Razorfist schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:31:
Ik wil gaan respeccen met mn hunter om zo nuttig mogelijk te zijn in endgame pve (in ons geval MC, Onyxia, ZG en zeer binnenkort BWL).
Mijn huidige talents zijn als volgt: http://www.wowhead.com/talent/?VZqVohtZcbiVohux
0/21/30 dus, scatter shot en de +15% agi en +3% crit

Ik zit nu te denken aan 5/31/15: http://www.wowhead.com/talent/?mxZqVouthtG0VV

Iemand (liefst ervaren hunters :P) met commentaar of suggesties?
Ik pvp zo goed als niet.. dus daar hoef ik me niet op te richten.
Het voordeel van de nieuwe built is dat je iedereen een mooie buff geeft. Verder is het dps verschil minimaal, zeker als je veel agi hebt. Ik heb dezelfde built als de eerste en kan me zo prima redden, je overleeft veel meer (zeker in pvp) en dat is zeker wel zo fijn. Voor instances is imp. trap ook leuk, en surefooted and survivalist zijn ook erg handig.

Ik ben een tijdje terug ook 31/20 geweest, en heb dat als bijzonder vervelend ervaren, de built die je nu hebt speelt veel leuker, maar ik denk dat dat wel persoonlijk is.
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niet mee mag in high end instances zonder true shot aura, niemand zal zich daar echt druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:44:
[...]

nee hij komt vandaag niet, was gisteren ook niet op US servers. Maar het wordt een kerstcadeautje (beetje verlaat), denk echt dat hij volgende week komt. Ik verwachte een week nadat bekend is geworden dat de paladin talents weer wat subtiele veranderingen zijn ondergaan (na al het geschreeuw op de fora vanwege crappy nieuwe talents). Dus ik denk dat dat wel uit gaat komen... :)

Gisteren ZG weer helemaal gecleared, is wel erg leuk, op Warsong US hebben we nu inmiddels een group van meer dan 30 european ppl verzameld, 25 in onze guild. Nog een paar en we kunnen mc doen (eindelijk normale tijden).
hij zal denk ik pas in januari komen, gezien de vakantieperiode (ook bij het support personeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:55
TepelStreeltje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:35:

Het verhaal dat je agil nergens voor nodig heb (oid) van MSGNK is lulkoek, daar is je hele class opgebouwd. je hebt 52 agil nodig voor 1 crit (of 54, weenie meer precies :X ) maar je krijgt per Agil ook 2 rap.
Ik zelf zit dus met een marksmanbuild op 406 agil. das al 8% crit door alleen men agil. Dan men gear der nog over heen en skills er overheen en ik zit op 21% atm geloof ik.
goed verhaal.

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je niet voor increased agility moet gaan als je je %crit omhoog wil krikken. Ik heb zelf ook flink wat agi, maar niet voor de crit.
ik bedoel maar, 52-54 agi voor 1 %crit is niet bepaald weinig. Er zijn classes die het met minder doen, maar dat is geen punt van discussie nu. Ik denk dan ook dat je die punten beter kan steken in wat anders, bv. dmg bonusses en ranged specialisation. Zo doe je meer dmg per sec en kan je voor crit gear gaan ipv all-round gear.

Wat Barrage betreft:

Ik wil NIET lullig doen, maar Barrage is verdomde handig:
1. low lvl guildies helpen
2. multiple mobs aantrekken
3. aggro overnemen
4. etc etc etc.

Er zit genoeg meerwaarde in om daar punten in te steken.

Overigens vind ik critten zowieso niet echt iets handigs. Een beetje hunter crit met aimed shot op een gesunderde mob al gauw 2300+ en ik wil dat niet al te vaak doen eerlijk gezegd. ik heb zelf de vieze gewoonte om dan ook met de autoshot te critten :X, zeker in de pre MC instances heb ik heel snel aggro aan m'n broek =)

(ik speel zelf vooral PvE, en praat dan ook uit dat oogpunt)

[ Voor 17% gewijzigd door MGSNK op 21-12-2005 12:00 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:57:

3. aggro overnemen
4. etc etc etc.

Overigens vind ik critten zowieso niet echt iets handigs. Een beetje hunter crit met aimed shot op een gesunderde mob al gauw 2300+ en ik wil dat niet al te vaak doen eerlijk gezegd. ik heb zelf de vieze gewoonte om dan ook met de autoshot te critten :X, zeker in de pre MC instances heb ik heel snel aggro aan m'n broek =)

Tegenspraak? Je wilt geen aggro overnemen met Aimed Critshots maar wel met je Volley... que?
Sowieso met een hunter aggro overnemen doe je ook niet voor je plezier, stuur liever je pet erop of laat de rogue/tank/paladin/shaman hem offtanken/stunnen for what i care :) (En dan heb ik het over Pre-MC, in MC/BWL/ZG wil niemand behalve de MT aggro hebben!)

Ben geen hunter verder, maar je opmerkingen slaan soms kant nog wal tbh :D

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 21-12-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

goed verhaal.

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je niet voor increased agility moet gaan als je je %crit omhoog wil krikken. Ik heb zelf ook flink wat agi, maar niet voor de crit.
ik bedoel maar, 52-54 agi voor 1 %crit is niet bepaald weinig. Er zijn classes die het met minder doen, maar dat is geen punt van discussie nu. Ik denk dan ook dat je die punten beter kan steken in wat anders, bv. dmg bonusses en ranged specialisation. Zo doe je meer dmg per sec en kan je voor crit gear gaan ipv all-round gear.

Wat Barrage betreft:

3. aggro overnemen
4. etc etc etc.

toon volledige bericht
Ken je de knop : Feign Death ?

Weg aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 123662 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:50:
[...]

Level 60 kan de meeste mobs gewoon ontwijken, aggro range is minimaal (ik ben al lang niet meer in Maraudon geweest), dus volgens mij sla je alles over behalve bosses.
das waar inderdaad dan nog ben ik benieuwd hoe je princess doet maar oke misschien is het idd wel haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Hier staat een filmpje van een NE Priest http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=9320 die de Princess en die Goblin soloed.

[ Voor 10% gewijzigd door Temraakle op 21-12-2005 12:42 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:22:
[...]

Weg aggro.
Die kennen we ja, maar daar zit een cooldown op :X En dan vergeet ik ook nog de resist.

Raserian: Het gaat over verschillende aggro's gozer, wel even terug lezen. Je kan aggro trekken in MC niet vergelijken met aggro trekken van een 10tal non-elites.
Bovendien aggro ik niet zo snel met Volley als ik een boss moet neerleggen.
Volley is bedoeld voor multiple mobs, meestal non-elite (buiten MC). Als een priest de tank staat te healen en hij krijgt er 10 op z'n nek dan ben ik wel bereid mijn leven op te offeren voor het gezamelijke doel.

[ Voor 56% gewijzigd door MGSNK op 21-12-2005 12:41 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:22:
[...]

Weg aggro.
Mja, maar hou rekening met:

Cooldown+resist

Hunters die veel critten zijn in MC toch inderdaad vaak dode hunters ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:38:
[...]

Die kennen we ja, maar daar zit een cooldown op :X
dus? alsof je die spamt? aggro =1x fd en dan 30 sec uit de top van de aggro list blijven.... ja heel moeilijk man. Als hij fd resist heb je pech, maar dat geburt zelfs met imp fd vaak genoeg. Als je zelf kan aanvoelen wanneer je aggro gaat trekken kan je zelf al een fd doen ipv doornuken en zeggen, ja maar resist+ cd

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 21-12-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:43:
[...]
dus? alsof je die spamt? aggro =1x fd en dan 30 sec uit de top van de aggro list blijven.... ja heel moeilijk man. Als hij fd resist heb je pech, maar dat heeft niks met de cd te maken.
Dat klopt, maar als ie resist betekent dat dat ik alsnog dood ben :+ en das nou net niet de bedoeling. Afgezien van dat wil je NIET dat de MT aggro kwijtraakt. Meestal krijg je een whipe aan je broek als er niet asap een (off)tank over kan nemen.

Ik zou wel graag van je willen weten hoe jij 'aanvoelt' dat je gaat critten. Ik zou die truuk ook wel willen leren :D . Volgens mij is critten gewoon een statistisch gebeuren en valt er eerlijk gezegd weinig 'aan te voelen'. Ik heb weleens 5 X achterelkaar gecrit en soms maar 1X.

Edit: We kunnen wel blijven miereneuken maar daar zullen we nergens mee komen.
Iedereen heeft een andere mening ove rhoe een class gespeelt moet worden en waarom dat zo is.
Ik zou het fijn vinden als we dan ook elkaars mening respecteren :)

[ Voor 35% gewijzigd door MGSNK op 21-12-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:45:
[...]

Dat klopt, maar als ie resist betekent dat dat ik alsnog dood ben :+ en das nou net niet de bedoeling. Afgezien van dat wil je NIET dat de MT aggro kwijtraakt. Meestal krijg je een whipe aan je broek als er niet asap een (off)tank over kan nemen.
dan suckt je team :P

sop in MC = zodra je fd van cooldown af is gebruik je hem
heb je een lucky crit, dan neem je een pauze van een paar seconden

zelfde geld voor mages, als je 2x in een row een dikke fb crit heb dan wacht je even, heel simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 139886 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:40:
[...]

Cooldown+resist

30 sec cooldown toch ?

Sorry hoor, maar een dode hunter in MC, is gewoon geen goede hunter. (of het moet de main puller zijn, dat kan best nog eens tricky zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 21-12-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 139886 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:40:
[...]

Cooldown+resist

Ik crit lomp hard (7/8 GS, DS helm en rhokdelar) en erg vaak en ik ga nooit dood in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:55:
[...]

30 sec cooldown toch ?

Sorry hoor, maar een dode hunter in MC, is gewoon geen goede hunter. (of het moet de main puller zijn, dat kan best nog eens tricky zijn)
Hohoho.

Ik raad je eerst aan om zelf met een hunter MC in te duiken, dan kan je het zelf ervaren.
Ik neem aan dat je nu zelf geen lvl 60 hunter hebt. Het is makkelijk om mee te praten zonder mee te maken.

Een hunter is ondanks alles erg afhankelijk van de tank, zeker als hij puller is. Doet deze iets verkeerd dan ben je de sigaar.

Je hoeft niet perse een slechte hunter te zijn als je dood neervalt, er zijn meer dingen die meespelen.

Maar goed, ik hou op met de slowchat voor vandaag. Ik ga lekker met m'n gister gekochte epic mount spele =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MGSNK schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:45:

Ik zou wel graag van je willen weten hoe jij 'aanvoelt' dat je gaat critten. Ik zou die truuk ook wel willen leren :D . Volgens mij is critten gewoon een statistisch gebeuren en valt er eerlijk gezegd weinig 'aan te voelen'. Ik heb weleens 5 X achterelkaar gecrit en soms maar 1X.

Edit: We kunnen wel blijven miereneuken maar daar zullen we nergens mee komen.
Iedereen heeft een andere mening ove rhoe een class gespeelt moet worden en waarom dat zo is.
Ik zou het fijn vinden als we dan ook elkaars mening respecteren :)
zie de post van bokkie, hoef ik het niet te typen. Hunters niet alleen, ook rogues, locks, mages etc zijn soms triggerhappy en proberen zoveel mogelijk dps te doen ipv gecontroleerd te spelen. Dat houdt in dat je aggro verlagende abilities (als je die hebt) af en toe best kan gebruiken naast je aimed shot, pyro enz. Heb je die niet, dan stop je even na een crit, niemand heeft aggro na 1 crit. Zelfs in je voorbeeld zeg je dat je soms 5 crits achter elkaar hebt... hm ik zou dan 'aanvoelen' dat ik snel aggro ga krijgen toch? Het is niet mijn persoonlijke mening, maar een goede hunter kan meer dan alleen schieten en zeggen sorry, fd resist als hij aggro krijgt.
Anoniem: 41017 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:00:
[...]

Ik crit lomp hard (7/8 GS, DS helm en rhokdelar) en erg vaak en ik ga nooit dood in MC.
goede hunter dus

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 21-12-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:59
Onroptemraakle schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:31:
Hier staat een filmpje van een NE Priest http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=9320 die de Princess en die Goblin soloed.
die link werkt wel, maar die file kan ik maar tot 400 kb downloaden.. iemand een andere link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:07:
[...]

zie de post van bokkie, hoef ik het niet te typen. Hunters niet alleen, ook rogues, locks, mages etc zijn soms triggerhappy en proberen zoveel mogelijk dps te doen ipv gecontroleerd te spelen. Dat houdt in dat je aggro verlagende abilities (als je die hebt) af en toe best kan gebruiken naast je aimed shot, pyro enz. Heb je die niet, dan stop je even na een crit, niemand heeft aggro na 1 crit. Zelfs in je voorbeeld zeg je dat je soms 5 crits achter elkaar hebt... hm ik zou dan 'aanvoelen' dat ik snel aggro ga krijgen toch? Het is niet mijn persoonlijke mening, maar een goede hunter kan meer dan alleen schieten en zeggen sorry, fd resist als hij aggro krijgt.
Helemaal juist, daarom heb ik het ook niet echt op crits. Toch blijft aanvoelen wel natte vinger werk.
Soms crit je veel, soms niet. Over een langere tijd crit je pas constant (als je bv. 10000 shots zou bekijken).
Ik crit vaak genoeg, maar kap gelijk na een 2de crit. Overigens.. de 5X achter elkaar was op een trash mob buiten MC (lvl 57 ofzo), dus je kan het nauwelijks hebben over aggro:p 5 autoshot hits en hij was d00d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

30 sec cooldown toch ?

LMAO, beetje ongenuanceerd ftw :)

30 seconden is verdomd lang.. resist een keer en het kan raak zijn.
Enne.. stoppen direct na een crit is ook wel een beetje lag afhankelijk.

Een voorbeeld: gisteren hadden ik en een stel vrienden heerlijk snelle connecties (100 ms) en we hebben meerdere keren een WTF moment gehad waarin mensen insta-dood gingen.. na lezen van de combat logs ging het nooit om mega crits, nee gewoon 6 keer verspreid 500 schade die alleen beetje laat registreerde.

Dat is natuurlijk echt extreem (zo raar als gisteren hadden we nog nooit meegemaakt), maar ook in mindere mate kan zoiets behoorlijk fataal zijn. je staat op auto attack, ziet een crit, ramt op feint/FD en bent te laat omdat je een fractie van een seconde achter de feiten aanliep. It happens....

Ik ben het er echt wel mee eens dat een hunter/rogue niet dood hoeft te gaan in MC en dat hij zelf er heel veel invloed op heeft. Maar shit does happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 20-05 12:47
Wat Barrage betreft:

3. aggro overnemen
4. etc etc etc.

Sorry hoor, maar dat is 1 voor 1 onzin.
1. Dat kun je net zo goed zonder barrage. Die extra damage is niet enorm.
2. Hoeveelheid damage boeit daar niet, met Volley trek je sowieso geen aggro van een AoEende mage bijvoorbeeld.
3. Item.
4. Noem er nog eens een paar, aangezien er kennelijk een hele zwik zijn?

Je kunt lullen wat je wil, maar ik vind het nogal suf dat je iemand uitlacht omdat 'ie Imp. AotH heeft, en dan zelf zo lyrisch bent over een redelijk waardeloze talent als barrage. Barrage is nuttig voor multishot, maar absoluut niet voor Volley. 115% * crap damage = slightly less crap damage.
Nee, hij heeft gelijk. In MC Feign je sowieso eens in de zoveel tijd, dus ook als je nog geen aggro hebt. Dan wipe je je eigen aggro, en kun je lekker voluit gaan zonder dat je aggro trekt. Bovendien is de kans dat FD dan geresist wordt 0 omdat je niet getarget wordt. Als je als Hunter moet FDen in MC omdat je aggro trekt van een Warrior, ben je al te ver gegaan. FD gebruik je elke keer als je CD op is.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 21-12-2005 13:41 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:38:
Nee, hij heeft gelijk. In MC Feign je sowieso eens in de zoveel tijd, dus ook als je nog geen aggro hebt. Dan wipe je je eigen aggro, en kun je lekker voluit gaan zonder dat je aggro trekt. Bovendien is de kans dat FD dan geresist wordt 0 omdat je niet getarget wordt. Als je als Hunter moet FDen in MC omdat je aggro trekt van een Warrior, ben je al te ver gegaan. FD gebruik je elke keer als je CD op is.
Mwah, je FD alleen elke keer bij niet tauntable bazen zoals onyxia/BWL.
Een beetje tank houdt de aggro wel in MC tenzij je het heel extreem maakt door bijvoorbeeld 6 lomp harde crits achter elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Idem met rogue's in lange fights druk ik af en toe op Feint.. verlaag ik mn aggro een heel stuk mee! In Onyxia fights is dat de enige skill die ik gebruik eigenlijk (buiten hemo tijdens phase3 ;) o! mag niet eigenlijk)... je hebt de skills om je aggro te verlagen, waarom niet gebruiken? dan kun je veel harder te keer gaan zelfs :D
Enige voordeel van FD over Feint, bij ons kost het energy wat dus direct ook een attack/finishing move kost. Hunters missen een CD en 1/2 seconde aanval tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Op zich dus wel mee eens hoor, maar er zijn dus wel degelijk nuances. MT krijgt een molten destroyer stun net als die crit land... Molten destroyer host dwars door het veld om de eerst volgende boosdoener te pakken... be it a Priest, Mage, Hunter. Off tank is ook gestunt, of heeft het een fractie te laat in de gaten. Shit happens. Nogmaals, een Hunter/Rogue heeft het gerust wel zelf in de hand, maar soms gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK

Je kunt lullen wat je wil, maar ik vind het nogal suf dat je iemand uitlacht omdat 'ie Imp. AotH heeft, en dan zelf zo lyrisch bent over een redelijk waardeloze talent als barrage. Barrage is nuttig voor multishot, maar absoluut niet voor Volley. 115% * crap damage = slightly less crap damage.
Normaal reageren is ook een mogelijkheid :/ maar dat terzijde.

Ik ben niet lyrisch over barrage. Ik gaf het echter aan als mogelijkheid waarin je die 5 punten van improved hawk kan steken. KAN, hoeft niet :).

Dat jij zelf niet gebruik maakt van volley of multishot moet je zelf weten, JOUW manier van spelen. Dat hoef niet te betekenen dat JOUW manier van spelen de ENIGE manier van spelen is :> .
Ik vind het zelf wel een handige talent, en maak er ook vaak genoeg gebruik van. De omstandigheden zijn er vaak genoeg naar.

Het betekent ook niet dat MIJN manier van spelen en mijn talents indeling uber is. Ik vind zelf vind het adequaat genoeg om dmg te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 21-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-02 18:36

Shezzie

Lekker hoor!

Kaap schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:38:
Teamspeak heeft echt voordelen. Blij dat we er hebben gekregen.
Is idd heerlijk, en verplicht bij ons, geen TS = niet welkom 8) Het beperkt je selectie wel enigszins, maar aan de andere kant krijg je niet van die zwijgers die nooit hun mond open trekken in guildchat. Als ze TS hebben durven ze ook wel te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

hier ben ik het dus wel mee eens (uitzondering daar gelaten), hunters zijn erg goed in het zelf overleven zonder healers in mc. Hunters pakken als het goed is gewoon minimaal agro en houden lekker range dus dan gaat het allemaal goed. En idd onze main puller is nog wel eens de pineut vooral als ik haar met iets te veel range laat pullen bij een surger bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Shezzie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:07:
[...]

Is idd heerlijk, en verplicht bij ons, geen TS = niet welkom 8) Het beperkt je selectie wel enigszins, maar aan de andere kant krijg je niet van die zwijgers die nooit hun mond open trekken in guildchat. Als ze TS hebben durven ze ook wel te praten.
ja wij twijfelen nog wat nu hebben we het alleen voor de "leiders" das opzich ook wel erg lekker beide heeft wel voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 13:20
Dat is het voordeel van een arms warrior ^^. Ik ga altijd voluit in MC en ben meestal 1 van de 3 hoogste dmg dealers. Zo nu en dan trek ik heel af en toe agro maar eigenlijk alleen als we meteen beginnen met dps-en om wat tijd te besparen. Gelukkig kan ik tegen een stootje als warrior :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ga het als Horde Warlock maar niet over aggro in Molten Core hebben denk ik....

(''NIX FFS!!!1one!1one'' in partychat is een wekelijks terugkerend evenement)

En ik moet toegeven dat het soms gewoon leuk is om helemaal los te gaan op een trashmob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:17:
hier ben ik het dus wel mee eens (uitzondering daar gelaten), hunters zijn erg goed in het zelf overleven zonder healers in mc. Hunters pakken als het goed is gewoon minimaal agro en houden lekker range dus dan gaat het allemaal goed.
Mwoa :D

Eerste Luci fight was ik 1 van de twee pullers die dus die adds naar de offtank groepen moeten leiden. probleempje, ik zat in de groep van de MT, en werd dus niet gedecursed. Er is een bepaalde hoeveelheid damage die je zelf kunt bandagen hoor :P
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:38:
En ik moet toegeven dat het soms gewoon leuk is om helemaal los te gaan op een trashmob.
Trashmobs vinden het af en toe ook erg fijn om eens helemaal los te gaan op een warlock of mage ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 21-12-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:36

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 123662 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:50:
[...]

Jup ik kan overal tussen door lopen :D. Ben trouwens ook nog disc/holy specced :D Heb wel wat goede gear hoor. Maar mind sooth gebruik ik om langs humans te komen (brd).

Ook leuk, pyromaster loregrain is een rare elite met 2 adds (humans), 1tje mc en fire blasts op loregrain stoppen. Dan gaat ie dood, 1 add minder loregrain op 80%, weakend soul afgelopen, dus wachten totdat je shield weg is opnieuw shielde, dots + wand :D

En zodra lorgrain neergaat vol nuken op die andere add zodat ie dood is voordat ie andere lui gaat pulle :p (humans run in fear :(). Erg leuk om te doen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:58:
[...]

Mwoa :D

Eerste Luci fight was ik 1 van de twee pullers die dus die adds naar de offtank groepen moeten leiden. probleempje, ik zat in de groep van de MT, en werd dus niet gedecursed. Er is een bepaalde hoeveelheid damage die je zelf kunt bandagen hoor :P
er zijn idd uitzonderingen maar over het algemeen heeft de hunter denk ik de minste healing nodig in mc.
MrVegeta schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:02:
[...]

Jup ik kan overal tussen door lopen :D. Ben trouwens ook nog disc/holy specced :D Heb wel wat goede gear hoor. Maar mind sooth gebruik ik om langs humans te komen (brd).
toch wil ik je princess wel zien soloen zeker als je disc holy bent maak er eens een filmje van !!

[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 21-12-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:02:
[...]

er zijn idd uitzonderingen maar over het algemeen heeft de hunter denk ik de minste healing nodig in mc.

[...]

toch wil ik je princess wel zien soloen zeker als je disc holy bent maak er eens een filmje van !!
Oké, zal mijn HD eens legen en frapse. Wou sowieso (<-- prom) al een solo filmpje maken:).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Bij ons zijn het altijd de hunters en de mages die het minste healing nodig hebben, warlocks willen nog wel eens aggro krijgen als ze helemaal los gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hunters staan het meest op range hé, dus die lijken me het minste healing nodig te hebben...
Ow ja ik ben priest, dus ik weet er wel wat van :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Als ik al aggro verlies, zijn het of warlocks of hunters (auto-shot ftl). Als het iets te vaak voorkomt, wil ik nog wil eens wachten met taunt, gewoon om ze een lesje te leren in aggro control ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb een keer een wedstrijdje gedaan met de MT in MC om de aggro te proberen te trekken op een Molten Destroyer. Met een maximaal gebruik van distracting shot en aimed shots lukte het me niet. Als je tank weet wattie moet doen om aggro te houden is het practisch onmogelijk om na 15 seconden in het gevecht aggro te trekken. Admitted, direct distracten en aimed critten geeft je geheid aggro, maar als je dat doet doe je sowieso iets verkeerd :P

Warlocks met Taliman of Ephemeral Power zijn idd tamelijk imba, wij hebben een aantal locks die we verbieden die dingen te gebruiken op Molten Giants enzo, omdat ze 9 van de 10 keer dat ze hem gebruiken aggro trekken :P

[ Voor 20% gewijzigd door Blistimo op 21-12-2005 15:27 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Blistimo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:23:
Ik heb een keer een wedstrijdje gedaan met de MT in MC om de aggro te proberen te trekken op een Molten Destroyer. Met een maximaal gebruik van distracting shot en aimed shots lukte het me niet. Als je tank weet wattie moet doen om aggro te houden is het practisch onmogelijk om na 15 seconden in het gevecht aggro te trekken. Admitted, direct distracten en aimed critten geeft je geheid aggro, maar als je dat doet doe je sowieso iets verkeerd :P

Warlocks met Taliman of Ephemeral Power zijn idd tamelijk imba, wij hebben een aantal locks die we verbieden die dingen te gebruiken op Molten Giants enzo, omdat ze 9 van de 10 keer dat ze hem gebruiken aggro trekken :P
Ik gebruik m ELKE cooldown, sta er toch om dmg te doen ?
(kan niet wachten op de nieuwe shammy totems)

En onze MT moet met mij zeker geen wedstrijdje doen, want als het moet spam ik Searing Pain en krijg ik ZEKER aggro ;)

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 21-12-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:28:
[...]

En onze MT moet met mij zeker geen wedstrijdje doen, want als het moet spam ik Searing Pain en krijg ik ZEKER aggro ;)
Het is jammer dat warlocks zo weinig armor hebben, anders waren ze zeker goede tanks geweest wat aggro betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:28:
[...]

Ow, zo mogen m natuurlijk wel gebruiken, alleen zorgt dat vaak voor een wat grotere repairbill voor hun, niet dat ons dat wat uitmaakt natuurlijk :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

ik heb over het algemeen nooit problemen aggro te houden (in mc, andere instances is gewoon zerg ;-))
maar er is 1 pally bij ons, op het moment dat hij begint te slaan (bijv op de 2e molten destroyer die ik al ff bezig hou in mn 1ntje) .. hup aggro... ik snap niet hoe die het voor elkaar krijgt.
Sinds wanneer hebben pallies taunt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:21:
Als ik al aggro verlies, zijn het of warlocks of hunters (auto-shot ftl). Als het iets te vaak voorkomt, wil ik nog wil eens wachten met taunt, gewoon om ze een lesje te leren in aggro control ;)
Als je van een Hunter agro verliest die aan het auto-shotten is ben je een enorm crappy warrior. Hoop dat je dat niet meent :) Helft van de DPS komt van de andere shots nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:47:
[...]

Als je van een Hunter agro verliest die aan het auto-shotten is ben je een enorm crappy warrior. Hoop dat je dat niet meent :) Helft van de DPS komt van de andere shots nl.
dat kan ook. Ik verlies niet vaak aggro, maar ik wil het wel eens verliezen van een hunter of een warlock. Ik dacht altijd dat het kwam door autoshot, maar mijn kennis van hunters is niet groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:47:
[...]

idd ja das wel heel erg. hunters willen wel eens iets te snel schieten waardoor het mis gaat maar als je tank al agro heeft moet je wel heel gek doen.
Alhoewel wij 1 tank hebben waar ik echt niks van snap, die gozer heeft redelijke gear doet wat ie moet doen maar hij blijft agro verliezen en dood gaan hij heeft echt wel de meeste pech van allemaal hoor hem altijd zeggen dat ie gepacified word door die giants lag heeft op precies het verkeerde moment healers die net even niet opletten etc etc terwijl dat de rest eigenlijk nooit gebeurt.

alhoewel er uiteraard wel een paar soorten mobs zijn waardoor je ook door het auto shotten van een hunter agro kan verliezen ;) ;)
surgers ftw!!!

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 21-12-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:57:
[...]

alhoewel er uiteraard wel een paar soorten mobs zijn waardoor je ook door het auto shotten van een hunter agro kan verliezen ;) ;)
surgers ftw!!!
Ik verlies alleen aggro bij giants. Het kan natuurlijk ook onoplettendheid zijn van mezelf(die mobs tank je op automatische piloot), maar het zijn altijd dezelfde die aggro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:57:
[...]

surgers ftw!!!
Wij doen niet meer aan Aggro Management en zo bij Surgers/annihalators.. gewoon doodslaan in enkele seconden. Grouphug en damage spammen..gaan zo snel neer dat niemand echt veel schade oploopt :)

Eerlijk gezegd zijn de enige mobs waar we wel eens aggro problemen hebben de Stun mobs... en dan vooral als we ze moeten pullen (charge en zo is niet zo spannend, warrior heeft hem dan iig).

Niks zo naar als die lavapack pulls vanuit Geddons cave naar Garrs cave: Rock elementals stunnen je maintank, fire elemental slipt ertussen door, spamt ff fire spray (Dat geeft trouwens zoveel actie on screen dat de tanks wel eens moeite hebben de mob op te pikken).. hop 3 man plat en alle clothies iig aangebrand. Het wil helaas wel eens gebeuren ^^. Wipen doen we niet meer op die dingen, maar ik haat die pulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 139886 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:12:
[...]

Wij doen niet meer aan Aggro Management en zo bij Surgers/annihalators.. gewoon doodslaan in enkele seconden. Grouphug en damage spammen..gaan zo snel neer dat niemand echt veel schade oploopt :)

Eerlijk gezegd zijn de enige mobs waar we wel eens aggro problemen hebben de Stun mobs... en dan vooral als we ze moeten pullen (charge en zo is niet zo spannend, warrior heeft hem dan iig).

Niks zo naar als die lavapack pulls vanuit Geddons cave naar Garrs cave: Rock elementals stunnen je maintank, fire elemental slipt ertussen door, spamt ff fire spray (Dat geeft trouwens zoveel actie on screen dat de tanks wel eens moeite hebben de mob op te pikken).. hop 3 man plat en alle clothies iig aangebrand. Het wil helaas wel eens gebeuren ^^. Wipen doen we niet meer op die dingen, maar ik haat die pulls.
Je warlocks beter opvoeden, dan zouden die pulls geen enkel probleem moeten zijn.

Of net zoals bij ons al je raidmembers BANISH FFS laten spammen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 139886 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:12:
[...]

Wij laten alle tanks gewoon taunten op surgers dan hebben we tenminste geen dooie clothie als het toevallig mis gaat maar voor de rest gewoon full uit allemaal en zo snel mogelijk neer krijgen.
En die lava pack bevochten we altijd gewoon in die gang pets en void walkers voorop en een pala laten pullen evt clothies even om de hoek veilig staan.

Nu begin ik me pas net met mn rogue maar ik zag te kijken naar die talents als ik nou zoveel mogelijk damage wil doen met daggers in pvp is dit dan een redelijk build neem aan dat er nog behoorlijk wat "foutjes" zijn omdat ik de class nog niet goed ken maar ik wil graag goed starten met talent points.

Summary Details Reset
Assassination
Malice Rank 5
Lethality Rank 5
Assassination Total: 10
Combat
Lightning Reflexes Rank 5
Improved Backstab Rank 3
Precision Rank 5
Improved Sprint Rank 3
Dagger Specialization Rank 5
Dual Wield Specialization Rank 5
Blade Flurry Rank 1
Combat Total: 27
Subtlety
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Subtlety Total: 14
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 21-12-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"IK WEET WEL WAAR DIE BANNISH ZIT!!!!!!!!!" Aphoria, toen die nog in BR zat in MC :p.
Vind het zo schraal als mensen roepen

"Heal bob!!" (bob = soms aan het tanken in Mc oid).

Terwijl diegene die het roepen, mages/hunters/whatever zijn, dus geen bob of healers. Denken zij soms dat alle healers niet opletten -_-. Kan ik me echt aan ergeren. Daar baal ik wel van als priest, je hebt meer verandwoordelijkheid als een dps'er, als een dps'er even niet oplet met dmg doen (dus te weinig) ach, duurd het gevecht wat langer. Als een healer niet oplet en te weinig healt op de MT oid gaat die dood = meestal wipe.

En ga niet met argumenten komen dat mages ook op moeten letten voor agro als ze te veel dmg doen, dat moet een priest ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:15:
[...]

Je warlocks beter opvoeden, dan zouden die pulls geen enkel probleem moeten zijn.

Hey jij als warlock zijnde :P
http://www.wow-europe.com...5250105005250005102000100

Is dit nog een beetje een goede build? Ben nu lvl 33..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MrVegeta schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:20:
"IK WEET WEL WAAR DIE BANNISH ZIT!!!!!!!!!" Aphoria, toen die nog in BR zat in MC :p.
Vind het zo schraal als mensen roepen

"Heal bob!!" (bob = soms aan het tanken in Mc oid).

Terwijl diegene die het roepen, mages/hunters/whatever zijn, dus geen bob of healers. Denken zij soms dat alle healers niet opletten -_-. Kan ik me echt aan ergeren. Daar baal ik wel van als priest, je hebt meer verandwoordelijkheid als een dps'er, als een dps'er even niet oplet met dmg doen (dus te weinig) ach, duurd het gevecht wat langer. Als een healer niet oplet en te weinig healt op de MT oid gaat die dood = meestal wipe.

En ga niet met argumenten komen dat mages ook op moeten letten voor agro als ze te veel dmg doen, dat moet een priest ook. ;)
Ik lach er alleen nog maar om, en als het me teveel wordt rebanish ik de laatste mob per ongeluk een keer, of twee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hehe dat gebeurt bij ons ook wel us ;). Aphoria kon er ook wel om lachen hoor :). Ik neem vandaag een extra HD mee, ga wel ff frapse + editte leuk klusje voor de vakantie. Ga ik een mooi solo filmpje in elkaar gooie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:15:
[...]

Jullie doen die pulls altijd zonder dode ? ^^ Knap, de twee guilds die Nef bij ons slopen verliezen ook nog wel eens mensen op die mobs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 139886 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:34:
[...]

Jullie doen die pulls altijd zonder dode ? ^^ Knap, de twee guilds die Nef bij ons slopen verliezen ook nog wel eens mensen op die mobs :+
Ik zal niet zeggen dat wij dat altijd zonder doden doen, maar het is in principe gewoon een kwestie van oplettende warlocks.

(Ikzelf wil ook nog weleens te laat zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

ik zat wat te zoeken op ebay naar wow boeken en zie best vee topics staan in de trent van:

BEST World of Warcraft GUIDE level 1-60 IN 7 DAYS!!

Is dat echt mogelijk? Dat is toch helemaal niet leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 31660 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:38:
ik zat wat te zoeken op ebay naar wow boeken en zie best vee topics staan in de trent van:

grinden is bij voorbaat niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Miss 7 dagen 24 uur per dag.. maar het lijkt me sterk.. Ik heb een vriend die in 29 dagen non stop spelen lvl 60 heeft bereikt.. hij ging soms slapen en naar school maar dat was dan ook alles wat hij deed behalve wow.. en hij had al ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ken iemand die in 8 played op level 58 zit. Die heeft ervaring en die grind voornamelijk inderdaad.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb iemand in de guild die heeft al iets van 4 lvl 60 chars.. en is MT :p.
W.O.U.T.E.R, zit hier ook op het forum, die gaat hard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719

In Azie heb je bijv bedrijven die je kunt inhuren zodat ze dan 24/7 je char kunnen levelen. Zeg maar een oppas maar dan voor je WoW chars. :? Echt GEK zijn die mensen daar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

MrVegeta schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:44:
Ik heb iemand in de guild die heeft al iets van 4 lvl 60 chars.. en is MT :p.
W.O.U.T.E.R, zit hier ook op het forum, die gaat hard hoor.
Jemig, heeft ie niks beters te doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Mogelijk misschien, maar niet haalbaar. Ik had 16 dagen /played op m'n priest, en hoewel ik aardig wat PvP tussendoor gedaan heb, is dat nog redelijk snel. 7 dagen /played lijkt me niet mogelijk zonder heftig AoE grinden met behulp van een level 60 priest ofzo.
Anoniem: 143719 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:09:
[...]
In Azie heb je bijv bedrijven die je kunt inhuren zodat ze dan 24/7 je char kunnen levelen. Zeg maar een oppas maar dan voor je WoW chars. :? Echt GEK zijn die mensen daar. :9
Gek? Nee. Arm. De gekken zijn de mensen die ervoor betalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 21-12-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:16:
[...]

Mogelijk misschien, maar niet haalbaar. Ik had 16 dagen /played op m'n priest, en hoewel ik aardig wat PvP tussendoor gedaan heb, is dat nog redelijk snel. 7 dagen /played lijkt me niet mogelijk zonder heftig AoE grinden met behulp van een level 60 priest ofzo.

[...]

Gek? Nee. Arm.
Warlock uit onze guild heeft het in 8 dagen /played tot lvl 60 geschopt. (een alt is het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:26:
[...]

ik reageer maar als warlock zijnde... ja beste build voor endgame instances en heel veel mogelijkheden iicm met de pet die je uit hebt of sacrificed. Ik heb die build met volle tevredenheid gehad, maar 2 punten die ik anders zou zetten: ga voor fel intellect ipv fel stamina, je pet kan meer met int dan hp, cataclysm (en zeker 2 punten maar) is de moeite niet waard, ga voor intensity zodat je aoe niet na 1 klap wordt onderbroken en je voor niets 1300 mana kwijt bent, een must in vele instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik geloof dat er zo een mage guide is waarmee je binnen 6 dagen played met continue grinden 60 kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

als je alle spullen die je voor quests moet inleveren van een "vriend" krijgt, hulp krijgt met kill quests, precies weeet waar je welke quests moet pakken, wool enzo inlevert op de verschillende punten voor xp kan je het denk ik wel in 7 dagen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 16-05 21:11

admiral866

The King Personality Disorder

[...]
net gedaan en filmpje gemaakt. Zal em es ergens uploaden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Noooos! Hij had het over mij!

Ben je disc/holy of shadow? Ik wil een show off zijn!

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 21-12-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SaURoN schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:26:
[...]

Overheen gelezen, ja dat is een goede build voor instances zoals gezegd, maar ik vond het nogal saai, en ik voelde me nogal kwetsbaar in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb nogal een discussie op gang gebracht zie ik :D Good ^^
Allereerst.. barrage neem ik NIET voor volley, deze gebruik ik erg weinig.. eigeniljk alleen bij imps en core-hound-packs denk ik. Het gaat me om de multishots! Op bazen die enigsinds stil willen blijven staan gebruik ik multishot ipv arcane shot, en dan is +15% erg lekker ineens!

Waarom ik de +dmg build kies in plaats van +agi build.. ik heb niet zo veel agi eigenlijk. De meeste van mijn items hebben +attack power, daarom denk ik meer aan een marksman build te hebben :)

Bedankt voor alle input, heb het met plezier gelezen, maar ga vanavond toch respeccen naar 5/31/15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

MrVegeta schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:28:
Noooos! Hij had het over mij!

Ben je disc/holy of shadow? Ik wil een show off zijn!
hehe, mwah had ff niets te doen dus ik dacht laat ik dat filmpje maar maken dan :)
ook weer 10g rijker aan loot en mining :P
ben disc/holy

[ Voor 5% gewijzigd door admiral866 op 21-12-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razorfist schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:34:
Ik heb nogal een discussie op gang gebracht zie ik :D Good ^^
Allereerst.. barrage neem ik NIET voor volley, deze gebruik ik erg weinig.. eigeniljk alleen bij imps en core-hound-packs denk ik. Het gaat me om de multishots! Op bazen die enigsinds stil willen blijven staan gebruik ik multishot ipv arcane shot, en dan is +15% erg lekker ineens!

Waarom ik de +dmg build kies in plaats van +agi build.. ik heb niet zo veel agi eigenlijk. De meeste van mijn items hebben +attack power, daarom denk ik meer aan een marksman build te hebben :)

Bedankt voor alle input, heb het met plezier gelezen, maar ga vanavond toch respeccen naar 5/31/15 ;)
waarom zou je multishot niet gebruiken?
En aimshot is beter dan arcane shot in MC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31
Hmm,de wow-europe site doet mijn explorer laten crashen, meer mensen hier last van?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-04 09:23

luppien

All u have R Belong To Me

admiral schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:51:
[...]

hehe, mwah had ff niets te doen dus ik dacht laat ik dat filmpje maar maken dan :)
ook weer 10g rijker aan loot en mining :P
ben disc/holy
wand specialisation O_O dat vind ik echt waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:59
woei.. heb nu een hele leuke set bij elkaar gegrind.. beoordelen jullie ff..? http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332

5804 mana unbuffed @ lvl 55 :D

mijn gear komt uit:

sunken temple
maurodon (waaronder de staff)
eigen mooncloth vergaard (dus laten maken)
en 1 gevonden met mn main lvl 60 in een end lvl instance
1 gekocht (waist devout)

* BootVluchteling is een happy priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

luppien schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:10:
[...]

wand specialisation O_O dat vind ik echt waardeloos :P
hehe mwah, ik heb veel verschillende specs geprobeerd. En je moet ergens 4 punten in pleuren voor divine spirit. En aangezien je als priest erg veel je wand gebruikt vond ik 't niet eens zo'n gekke keus :) Nu nog een vette epic wand :D

Maargoed solo princess filmpjes

Lopen naar princess vanaf het begin van inner maraudon:
http://files.filefront.co.../;4500578;;/fileinfo.html

Solo princess holy priest, lengte 13:30. Einde van 't filmpje staat m'n gear.
http://files.filefront.co.../;4500894;;/fileinfo.html

Ging paar keer bijna dood doordat ik niet echt geconcentreerd bezig was :P. Heb 1 whipper root tuber gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:31:
woei.. heb nu een hele leuke set bij elkaar gegrind.. beoordelen jullie ff..? http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332

5804 mana unbuffed @ lvl 55 :D

mijn gear komt uit:

sunken temple
maurodon (waaronder de staff)
eigen mooncloth vergaard (dus laten maken)
en 1 gevonden met mn main lvl 60 in een end lvl instance
1 gekocht (waist devout)

* BootVluchteling is een happy priest :)
Dat is leuke gear voor je lvl ja (meeste dan). Maar het jammere is, met name vanaf lvl 50, dat je met een hoop dingen zit die op lvl 60 toch echt aan vervanging toe zijn. Simpel omdat je dan je complete gear kunt vervangen in Dire Maul, Scholomance, Stratholme, Blackrock spire. En dan heb je nu leuke spullen, maar je zult ze niet heel lang kunnen gebruiken. Alvast een tip. Ga niet voor de devout set, er bestaan veel betere niet-set items.

Ik heb een warlock alt sinds gisteren, lvl 9 nu :P , maar mn imp zit heel de tijd in mn chatscreen te zeuren en te klagen over dat het wel weer genoeg is geweest etc. Blijft hij dit altijd doen, of kan ik er iets aan doen om hem te laten stoppen / dat ik het niet meer in mn chat zie.

[ Voor 16% gewijzigd door UltraR-pc op 21-12-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
UltraR-pc schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:57:
Ik heb een warlock alt sinds gisteren, lvl 9 nu :P , maar mn imp zit heel de tijd in mn chatscreen te zeuren en te klagen over dat het wel weer genoeg is geweest etc. Blijft hij dit altijd doen, of kan ik er iets aan doen om hem te laten stoppen / dat ik het niet meer in mn chat zie.
re-rollen :)

:+

* addictive heeft sinds gister een undead rogue gemaakt (lvl 8 nu) Leuke class tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

Een vraag.
Ik neem aan als ik World of Warcraft: the burning crusade koop dat ik dan ook de de eerste wow moet hebben om hem te spellen ?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.