Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.481 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:45:
[...]

Shock is ook een beetje voor PvP ;). Maar ik wil zowieso die tier 7 mana totem hebben ;).

Bij Enhancement heb ik overigens wel die extra % mana talents. Kan ik dan maar beter wat extra stoppen in defense / shield blocking?
In PvP en grinden gebruik je toch vaak een 2Her? Ik gebruik zelden een schild, alleen in noodgevallen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
[...]

Shock is ook een beetje voor PvP ;). Maar ik wil zowieso die tier 7 mana totem hebben ;).

Bij Enhancement heb ik overigens wel die extra % mana talents. Kan ik dan maar beter wat extra stoppen in defense / shield blocking?
chainshocking ownt zo hard in PVE, zeker in MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Wiebbe schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:58:
[...]

No offense, maar als jullie nog 9x whipen op geddon dan gaat major domo echt niet in een paar keer neer ;p
Bazen kunnen killen en ze op farm status hebben is wel een erg groot verschil ;)
Nou op farmstatus niveau zijn wij nog lang niet. Gear begint nu pas een beetje bij te trekken en er lopen bij ons ook gasten rond met greens. :D Verder is er gekozen voor rotation van de deelnemers
o.b.v. minst verdiende RAP, dus behalve de RL, MH, en MT heeft er niemand een gegarandeerde spot. Dat is zowiezo niet de snelste manier naar Raggie. Voordat iedereen in epixx loopt gaat zowiezo langer duren. Alleen de locks hebben geluk. Maar de raad van Bokkie en jou zullen we zeker opvolgen.

Maar we hebben wel fun en zo hou je ook de meeste mensen tevreden. Iedereen kan zo mee naar MC en heeft kans op loot. En niet alleen degenen die het snelst zijn met inschrijven. We hebben nu 4 raidavonden in de week(3x MC en 1 x ZG) en dat is met de verplichtingen van de meesten wel maximaal. Door die rotatie kom je toch wel aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Tribute run is maar een boss doodmaken (King Gordok) en de rest laten leven dat is dus een langzame manier om je boek/boeken te vinden. East heeft dan nog de meeste bosses die je kunt doen en allemaal op relatief korte afstand van elkaar.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Hooli-gan schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:43:
[...]

Klinkt veel belovend. Wij hebben de eerste 8 bosses op "farmstatus" en nog krijgen we het niet voor elkaar om MajorHOMO neer te krijgen :(

Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel tries we nu hebben gehad op Major.
Major Domo is dan ook de moeilijkste boss in MC.

Wat je minimaal nodig hebt zijn :

5 of 6 warriors
4 mages
1 of 2 hunters
2 healers per warrior, bestaande uit priests en druids (innervate)
rest dmg dealers

tactiek :

1-4-3 d.w.z. eerst 1 elite, dan 4 priests dan 3 elites. Dit is verreweg het makkelijkst, 2-4-2 is moeilijk omdat voor elke elite die je killed een priest unsheeped.

Zet je minste warrior op major domo, gezien hij minder dmg doet dan de adds. Gebruik een 2e warrior of paladin met veel fire rez die er voor zorgt dat hij naar de pit wordt geteleporteerd. Dit kan door als het ware in Major domo te gaan staan terwijl de warrior tankt. Fire pots helpen hier goed :)

Gebruik 1 of 2 hunters om Major Domo terug te pullen met distract shot als hij ervan door gaat.

Mages sheepen de priests, verder 4 MT's op de adds. Mark 1 add en alle vol dps op 1 elite, wanneer deze dood is moet de warrior die hem aan het tanken was gelijk naar de unsheeped priest gaan tanken. Kill, next priest, kill, en na alle priests de overige elites neer halen.

Major Domo geeft zich over als alle adds dood zijn, maar dat wist je natuurlijk al :)

Tank domo voor de pit waar je aankomt als je naar de boss toeloopt. Adds in een cirkel tegen de muren rechts van de pit.

Zo doen wij het, maar het blijft moeilijk. Coordinatie via ventrilo of zo is een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

zoals ik al zei, mana tide is de enige nuttige (oftewel de minst nutteloze) totem talent :P

om te levellen kan je veel kanten op met de shaman, ik heb bijvoorbeeld met onderstaande build gelevelled naar 60

Elemental Talents - 5 points
Concussion rank 5/5

Enhancement Talents - 24 points
Ancestral Knowledge rank 5/5
Thundering Strikes rank 5/5
Improved Ghost Wolf rank 2/2
Improved Lightning Shield rank 3/3
Two-Handed Axes and Maces rank 1/1
Flurry rank 5/5
Parry rank 1/1
Improved Windfury Weapon rank 2/2

Restoration Talents - 22 points
Tidal Focus rank 5/5
Ancestral Healing rank 5/5
Combat Endurance rank 1/1
Improved Lesser Healing Wave rank 5/5
Tidal Mastery rank 5/5
Nature's Swiftness rank 1/1

main damage output is 2h melee en lightning shield, shocks voornamelijk voor hun side effect en eventueel een afmaker

lekker jezelf healen indien nodig en ook nog eens lekker kunnen bijhealen in instances
op deze manier kan je in instances lekker los gaan met een 2hander terwijl je mana spaart voor noodgevallen (runners, casters, extra healpower)

stats in volgorde van mijn volgorde

agi
attackpower
sta
int

lekker veel +crit poberen te regelen (fu hunters :P shaman loot ftw }> )

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 14-12-2005 12:34 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:16:
[...]

Coordinatie via ventrilo of zo is een must.
Ja dat vind ik nou niet, wij hadden hem de 3e keer dat we daar waren neer. Geen ventrilo ofzo.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:32
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:16:
[...]

Major Domo is dan ook de moeilijkste boss in MC.

uitleg......
'Wij gebruiken een soort gelijke taktiek. We hebben een dps hoek waar de add die gekilled moet worden naartoe gepulled wordt.

Wij sheepen 3 healers en tanken domo en de elites. Killen de niet gesheepte healer, dan 1 elite, dan 3 healers en dan de overige elites. Helaas is de beste try tot nu toe geweest, 1 elite en 4 healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:29:
lekker veel +crit poberen te regelen (fu hunters :P shaman loot ftw }> )
Als het geen beaststalker of boog is, moet iedereen die +crit nodig heeft mogen rollen op +crit items imo. Dus mail +crit items zijn er ook voor enhancement shamans. Alhoewel ik wel vind, dat warriors pas op +crit mail mogen rollen als er geen maildrager is die Need (zo ook met hunter op leather items)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:53:
[...]

Als het geen beaststalker of boog is, moet iedereen die +crit nodig heeft mogen rollen op +crit items imo. Dus mail +crit items zijn er ook voor enhancement shamans. Alhoewel ik wel vind, dat warriors pas op +crit mail mogen rollen als er geen maildrager is die Need (zo ook met hunter op leather items)
beastalker is crap ;) DM is where its at

leuke reward voor de prince kill quest (helm met +crit) en anders de helm van de eindbaas in strat scarlet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
ik ben gisteren, met mn nieuwe guild (shadow sentinels) (+/- 76 lvl 60's op Emerald dream) naar ZG geweest. had me niet opgegeven, maar er kwam een dps tank plaatje vrij.. ik dus naar ZG voor de 2e x.. wel leuk daar..

de slangenpriest ging na 1 try neer met 1 of 2 doden.. velen zijn daar zelden geweest, dus goed nieuws.. daarna gingen we de batboss proberen.. 4 try's 4 wipes.. we kregen het niet voor elkaar.. de 1e fase kwamen we redelijk goed doorheen.. 1 of 2 doden, maar met die bommen werden we kapotgemaakt.. we krijgen niet de mana weg, en op een gegeven moment krijgen de MT healers ineens attacks op hun dak, wat een dode MT betekend. daarvan overnemen heb ik geprobeerd, maar het is bijna onmogelijk.. wie heeft er goede tactics..? we hadden geen hunter, en de 1e try was 10%.. de tries erna waren om te janken.. 17%, 50% en 45% ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

The first boss in Zul Gurub. Getting to him is pretty easy, there is one bezerker patrol, and several bat groups, next to the usual troll groups.
The bat groups consist of a batrider and bat adds. Tank the batrider and dps the bat adds. Then focus the batrider and run away from him when he emotes (raid leader will call it). He will stand still and explode after a few seconds doing massive AE damage, so everyone should back off after the emote + raid leader spam.

High Priestess Jeklik - Phase 1 (Batform)

Special Attacks: consist out of a charge attack (with a pattern which I havent found yet) and an area silence after the charge. She also calls in a group of bats every now and then.

Tactic: space out over the field to avoid too much silencing. Hunters use viper sting and priests use mana burn when not healing to get her mana low. Full DPS on the boss, until she calls for her adds at which point full DPS on the adds.

High Priestess Jeklik - Phase 2 (Priestform)

Special Attacks: consist out of mind flay and greater heals. She calls in a batrider which throws fire bombs on players. Upon detonating, these fire bombs create small fires, which will stay for a while and keep damaging.

Tactic: everyone keep moving! MT walks backwards with the boss on him, melee group keep moving with the boss + MT. Casters move out of the fires. Use counterspell + bash + kicks to interrupt her healing. Some people will die here, just full dps on boss when you're out of the fires..
Mijn tactics die ik heb verzonnen toen we ZG voor het in eerst in kwamen. (dag na release)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57
Wiebbe schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:14:
[...]

Mijn tactics die ik heb verzonnen toen we ZG voor het in eerst in kwamen. (dag na release)
Ik zou hier nog aan toe willen voegen dat locks ook mana kunnen drainen en het misschien handig is om haar tijdens phase 2 ook oom te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vorige week voor het eerst in ZG geweest (als MT, rest van de 2 guilds ook voor het eerst, een enkeling voor de 2/3e keer).
Natuurlijk wel even tactics doorgelezen en weten welke abilities een boss heeft etc.
Zonder problemen de 1e 3 bazen neergelegd.(alle 3 op 1e try) Kon het niet echt moeilijk vinden.
(Maar misschien zijn we redelijk voor de leeuwen gegooid met succesvolle dubbele Firelord pulls in MC op onze 2e run ;))

Kreeg gewoon 'WTH!!?!' reacties op teamspeak toen ik al uit de gifwolk bij snakeboss liep terwijl hij nog niet eens zichtbaar was..:) (lang leve combatstats :*))

Batboss gewoon goed opstellen, overlopen in 2e fase en zorgen dat je niet in het vuur blijft staan.

3e baas (naam kwijt) was ook niet echt moeilijk.. deed wel enorm veel damage btw.
Ging 1 moment ff fout met aggro (fear, geen dwarf priest bij ons) waardoor main healer snel het loodje legde. (kwam daarna direct weer terug naar mij gelukkig). healing gestressed... wat net iets te laat op gang kwam was, dus ik ook down. OT nam over, combat res, buffen en daarna weer lekker verder tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Morgion schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:24:
[...]

Ik zou hier nog aan toe willen voegen dat locks ook mana kunnen drainen en het misschien handig is om haar tijdens phase 2 ook oom te houden.
hunters kunnen ook manaleechen en dan kick/silence/counterspel en tis een makkie.

ZG zitten we ook op de farming.. hakkar is wel grappig maar veels te makkelijk als de andere bosses al dood zijn. Enige wat je daar bij nodig hebt is een redelijke MT, paar healers, 2 hunters en paar dpssers... DPS op hakkar hoef je niet te doen, doettie zelf wel :)

[ Voor 30% gewijzigd door reddevil op 14-12-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

w00t, een maatje stopt tot de zomer met spelen ivm zijn examens, en wat vond ik gisteravond in mijn mailbox ?

150g en 3 Arcanite Bars, precies hetgene wat ik nodig heb voor mijn Epic Mount. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:14:
[...]

Als we toch aan het opscheppen zijn, op de dag de release Bat/Snake/bloodlord meteen de 1e poging dood. Tactieken zijn niet echt nodig voor die. Enige die een beetje tricky waren in het begin zijn Spider en Hexxer. Hakkar tactiek hebben we gewoon gejat want we waren er echt niet op gekomen om poison van zijn sons te gebruiken :P

Panther Boss (met de lading adds) was toen nog echt een wipe feest. Jammer dat ze die nu redelijk generfed hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door DRaakje op 14-12-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gimme bars, dan heb ik er nog maar twee nodig voor mijn epic. :D Heb gelukkig twee 300 alchemist guildies die voor me willen transmuten, en halve guild kijkt al uit naar arcane crystals. :P Dan alleen nog 6 arthas tears (regelt één van de alchemists voor me) en 5 Strat holy water. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier eigenlijk mensen die spelen op de server Arathor.

Zoja, welke guild en doen jullie MC & BWL en zoeken je jullie dan nog members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

DRaakje schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:36:
[...]

Als we toch aan het opscheppen zijn, op de dag de release Bat/Snake/bloodlord meteen de 1e poging dood. Tactieken zijn niet echt nodig voor die. Enige die een beetje tricky waren in het begin zijn Spider en Hexxer. Hakkar tactiek hebben we gewoon gejat want we waren er echt niet op gekomen om poison van zijn sons te gebruiken :P

Panther Boss (met de lading adds) was toen nog echt een wipe feest. Jammer dat ze die nu redelijk generfed hebben.
Mwoah, het was niet zo zeer als opscheppen bedoeld. Wij waren een groepje die het begin waren van een alliantie die MC moest gaan runnen. We hadden alleen nog maar UBRS gedaan want we hadden nog veels te weinig mensen.

voor een non-epic groep deden wij het de eerste zeker niet echt slecht. Maar voor een groep die er nog nooit is geweest werkt een Zerg fest op die bazen echt niet, dan moet je tactics gaan gebruiken zeker omdat je healers en dps teams het niet kunnen bij houden dan. Wij hebben 3/4 gewhiped op de batboss de eerste keer, en als we nu soms een klote combinatie krijgen van Silence+adds dan gaat het snel met de groep hoor ;)

Enige baas die we gewoon nog nooit neer hebben gekregen is Hexxar.. We hebben echt meerdere tactics gebruikt in totaal al 25 tries ofzo maar we krijgen hem gewoon niet neer :(

Dus ZG hebben we nog niet op farm status ;p

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 14-12-2005 14:14 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:12:
[...]

Enige baas die we gewoon nog nooit neer hebben gekregen is Hexxar.. We hebben echt meerdere tactics gebruikt in totaal al 25 tries ofzo maar we krijgen hem gewoon niet neer :(

Jindo de Hexxar is inderdaad een van de pittigste Bosses in ZG, omdat die Shadows opduiken na een tijdje, het is de kunst om die zo snel mogelijk te killen. Maar als je genoeg healingpower erbij hebt dan valt ie nog wel mee hoor :) Wij hebben hem toch ook al een paar keer neergelegt hoor :P

Meestal clearen we heel Zull Gurub in het weekend dit is inclusief de bazen die je kan op
vissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Ik had laatst een leuke manier voor de skeletjes gevonden bij jin'do, clear de omgeving (vaak al gedaan aangezien hij vaak als laatste baas gedaan word) kies ieman met een epic mount en laat hem de skeletjes aggro'en en heel ZG door laten rennen (wel ervoor zorgen dat je niet te ver weg van de skeletjes raakt) zo heb je geen last er meer van en hou je 1 member meer over (normaal ben je er 2 kwijt 1 voor AoE en een voor het healen van de mage die AoE'ed)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:55:
[...]In PvP en grinden gebruik je toch vaak een 2Her? Ik gebruik zelden een schild, alleen in noodgevallen.
Ik ben geen PvP expert .... hangt het niet af of je tegen een melee vecht of tegen een caster?

Zowieso in Battleground heb je met alle soorten te maken, dus is 2-H dan beter? Zou ik nl. nog kunnen kiezen die talent op te schroeven. Ik dacht namelijk dat damage reduction wel handig was. Op schild + wapen heb je ook losse stats zitten, telt ook weer extra mee.

Dus vanwaar is 2H beter in PvP voor een shaman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:37:
[...]

Ik ben geen PvP expert .... hangt het niet af of je tegen een melee vecht of tegen een caster?

Zowieso in Battleground heb je met alle soorten te maken, dus is 2-H dan beter? Zou ik nl. nog kunnen kiezen die talent op te schroeven. Ik dacht namelijk dat damage reduction wel handig was. Op schild + wapen heb je ook losse stats zitten, telt ook weer extra mee.

windfury procs op 2 handers lijkt mij. Bovendien ga je een warrior of zo toch niet tanken als shaman. Zoals ik het begrijp kiten de meeste shamans net zoveel als casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Wiebbe schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:12:
[...]

Wij hebben 'm gisteren voor het eerst neergelegd. Eerst 2x geprobeerd met het enslaven van (3) imps, die doen lekkere damage maar als de enslave breekt (en je wordt, zoals gisteren in mijn geval, direct daarna gefeared door een warrior die net was ge-mindcontrolled) heb je een loslopende imp die de leden van de raid bestookt met 600 damage vuurballen.

De truuk bij ons was om onmiddelijk nadat ze verschijnen de totems te pakken en verder Hexxar te nuken met alles wat je hebt. Die shadows hebben we voor het grootste gedeelte genegeerd. Een mage staat verder bij dat zwembadje te wachten op de skeletjes.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:37:
[...]

Omdat je niet zoveel zal raken (draaien/keren) wil je dat de klap die aankomt ook hard telt. Daarboven op natuurlijk de kans op WF proc.

Daar is nog een geweldig filmpje van in omloop, revenge of the stormstrike geloof ik... van 4k hp naar nul terwijl je eenmaal met je ogen knippert:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:21:
[...]

voor solo levellen is improved lesser heal de bom :)
als je wil healen zou ik voor enhencement gaan erbij in plaats van elemental

als je elemental bent gebruik je veel shocks, veel shocks = minder mana over om jezelf te healen

Totem talents sucken :/ alleen pakken als je 60 bent en mana tide wil gaan speccen voor endgame

@Rasserian

beter laat je de 2e tank ook gewoon meemeppen en laat je beide tanks vechten om aggro
als je MT een knockback krijgt staat de 2e tank never als 2e op de aggro lijst en draait hij zich dus om naar de dmg dealende warriors/rogues
Dat hebben wij ook gedaan (dat van die 2de tank) bij de laatste poging. Het resultaat staat een paar pagina's terug:)

Een van onze mages heeft echt een heel cool filmpje gemaakt van de rag kill, blijf er naar kijken...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwe shaman totem gaat trouwens r00len. Nog eerder starten met IAM in MC. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zijn er al geruchten over de revamp van de priest ik wil namelijk bijna respeccen maar vind het wat zonde als het volgende patch aangepast word heb al iets te vaak gespecced ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
1.10 ;) zal ff een linkje zoeken

gevonden: http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

[ Voor 64% gewijzigd door Puc van S. op 14-12-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Hooli-gan schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:33:
[...]

'Wij gebruiken een soort gelijke taktiek. We hebben een dps hoek waar de add die gekilled moet worden naartoe gepulled wordt.

Wij sheepen 3 healers en tanken domo en de elites. Killen de niet gesheepte healer, dan 1 elite, dan 3 healers en dan de overige elites. Helaas is de beste try tot nu toe geweest, 1 elite en 4 healers.
Bij de Domo Fight moet het gewoon opeens klikken. Als je hem eenmaal 1 keer hebt laten submitten zal je niet snel meer wipen op hem. Het kostte ons 3 wkn waar we tot de laatste keer niet meer dan 5 adds doodkregen. Toen was het opeens "Ding!" en we hadden het door en ze gingen allemaal neer. 2 wkn later was Ragnaros down en nu hebben we net 2dgn gewiped op Razorgore. Beste try 10 eggs over, dus dat kan nog veel beter. Als de kiters echter doorkrijgen hoe de DK en de lego's het beste allemaal te kiten zonder dood te gaan, dan gaat Razor ook down binnen nu en 2 a 3 wkn.

Vanavond maar weer eens MC clearen. Moet de prophecy robe en gloves nog, daarna heb ik niets meer nodig uit MC en kan ik lekker gaan focussen op BWL.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:36:
zijn er al geruchten over de revamp van de priest ik wil namelijk bijna respeccen maar vind het wat zonde als het volgende patch aangepast word heb al iets te vaak gespecced ;)
Als er een flinke talent overhaul is krijg je sowieso een gratis respec.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:02:
[...]

Als er een flinke talent overhaul is krijg je sowieso een gratis respec.
precies daarom wil ik mn geld er nu niet aan verspillen ;)
bedankt

[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 14-12-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Ik word echt zo gek van die wow site. Ze kunnen wel 20000 man op een server zetten maar een fatsoenlijke site hebben ze gewoon niet. Krijg alleen maar time-outs. Elke x het zelfde als ik wat wil doen aan me account.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Versie 1.10... dat kan dus nog wel een paar maanden duren.. Ben benieuwd wat ze er van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Ik wil weer WoWen, heb niet voor niets een Collectors Edition staan. Heb op de 8e een kaart besteld, ze hebben m'n geld allang, maar verzenden doen ze niet :( (gcshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:41:
Zijn hier eigenlijk mensen die spelen op de server Arathor.

Zoja, welke guild en doen jullie MC & BWL en zoeken je jullie dan nog members?
Yup, Arathor sinds m'n eerste stappen in WoW en ik zit bij Velvet Glove. MC hebben we toch wel redelijk op farmstatus, Ony natuurlijk ook en BWL zijn we 2 weken geleden serieus mee begonnen. Vorige week Razorgore voor t eerst plat en deze week weer op de 2e try (ging echt heerlijk die run) plat. Vaelstrazz tot op 6% gekregen en hopelijk morgen ook plat als t een beetje meezit. ;) Helaas op t moment n ledenstop want MC en BWL zitten altijd meer dan vol.

Wat is je charnaam/class ingame? Ben bijna altijd online (verslaafd, nee hoezo? 8)7 ) met een van m'n chars uit m'n sig dus /w me maar ns een keer. /wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
Hoeveel kost dit nou per maand, of zijn er ook dingen om het zonder geld te betalen te spelen (is zekker niet legaal) Ik weet niet precies hoe dit werkt. Als ik niet hoef te betalen wil ik het wel kopen en gaan spelen. Maar ik heb geen zin om nog eens per maand een bedrag te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet betalen is niet spelen. lekker simpel :)

Weet iemand of er een site is met overzicht van (recruitende) guilds ?
(of kent er iemand een leuke guild op Aszune ?)
vind alleen het forum op wow-europe en die is vrij dood :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

SlideR NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:37:
Hoeveel kost dit nou per maand, of zijn er ook dingen om het zonder geld te betalen te spelen (is zekker niet legaal) Ik weet niet precies hoe dit werkt. Als ik niet hoef te betalen wil ik het wel kopen en gaan spelen. Maar ik heb geen zin om nog eens per maand een bedrag te betalen.
€27 per 2 maanden als je uitgaat van een timecard die je gewoon in de winkel haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:48:

makkenlijkste is ff het irc channel van je realm checken daar zitten alle grote guilds vast in,dan in hun channels even vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 14:10
Ik zit nu in een party en er gebeuren allemaal vreemde dingen in de chat; iemand praat in naam van onze partyleden (m.a.w. ik zeg dingen die ik niet zeg), en er komen in de party chat chats binnen van mensen die niet in de party zitten. Een erg flauwe grap, maar hoe kan dit?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:08:
Ik zit nu in een party en er gebeuren allemaal vreemde dingen in de chat; iemand praat in naam van onze partyleden (m.a.w. ik zeg dingen die ik niet zeg), en er komen in de party chat chats binnen van mensen die niet in de party zitten. Een erg flauwe grap, maar hoe kan dit?
Net zolang op de spatie drukken tot ie naar de volgende regel gaat en dan [party]naam: blabla typen :)

De warlocks hebben weer niks te klagen bij ons in de mc raid van vandaag... van de 9 epics die tot nu toe dropten zijn er 4 van de Felheart-set :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh Vael is het nog steeds niet, 4% met 38 mensen... volgende week weer een poging (of 10;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
alles is down.....
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

[ Voor 55% gewijzigd door Xavier op 14-12-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
zat net te lezen van een CM dat er wat problemen zijn met de website

ik speel op dit moment dus down is het niet :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
tntkiller schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:06:
[...]

zat net te lezen van een CM dat er wat problemen zijn met de website

ik speel op dit moment dus down is het niet :P
[10:56] Internal guild error.

strange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Behalve Vael op Trollbane door Blackraven :(.
Tot 20% gehaald, ging soms goed, soms erg slecht :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Xavier schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:06:
[...]

[10:56] Internal guild error.

strange
Thundgot
Blizzard Poster

2. Re: Realm Status | 12/14/2005 9:10:39 AM PST

The website is having some performance issues, but all realms are up. I'm working, as intended

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dat is de manage acount server ook altijd.
nu zijn de game servers waarschijnlijk down vanwege onderhoud
maar die manage acount & signup server waarom liggen die zo vaak plat?

verder is het echt een brute game

• Tekla
  • Laatst online: 06-09 06:53
heuveltje schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:48:

Probeer http://aszune.xsa.ch eens :)

Ik zit zelf in Righteous, maar we zitten vol en genoeg mensen die erbij willen om een derde raidgroep mee te beginnen onderhand.

Guild is te vinden op http://www.righteousguild.org/ mocht je toch een poging willen wagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tekla op 15-12-2005 00:21 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

tntkiller schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:24:
[...]
The website is having some performance issues, but all realms are up. I'm working, as intended
Gelukkig hebben ze nog wel humor bij Blizz :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Snappie88 op 15-12-2005 00:39 ]

Surfin' paradise!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Tekla schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:20:
[...]

Probeer http://aszune.xsa.ch eens :)

Ik zit zelf in Righteous, maar we zitten vol en genoeg mensen die erbij willen om een derde raidgroep mee te beginnen onderhand.

Guild is te vinden op http://www.righteousguild.org/ mocht je toch een poging willen wagen.
/wave Tekla :P Heet je ingame ook zo?

Ik speel zelf ook op Aszune, en ken Groldin, Rohain, Apple en Quenzer uit Righteous allemaal erg goed irl (Rohain is zelfs mijn zusje :D ). Verder ken ik Dexien, Noctu, Azunai vrij goed, en wat anderen nog wel een beetje.. ;)
Ben zelf maar een slacker, nog slechts lvl 40, gewoon te weinig tijd. Leek me leuk om bij jullie in de guild te zitten omdat iedereen die ik ken daar in zit, maar helaas mag het niet van de officieren/guildmaster ;(

m'n nick ingame is Niels btw. lvl 40 NE Warrior atm :)

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Als rested zou stacken zou ik nu een lvl 33 hunter met rested tot level 60 op Aszune hebben... helaas is hij slechts level 33 met ongeveer 1 level rested :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

OxiMoron schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:19:
Als rested zou stacken zou ik nu een lvl 33 hunter met rested tot level 60 op Aszune hebben... helaas is hij slechts level 33 met ongeveer 1 level rested :S
Je ken ook maar iets van1.5 of 2 levels ofso max rested zijn ;)

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:27:
[...]

Je ken ook maar iets van1.5 of 2 levels ofso max rested zijn ;)
Daat vraag ik mij dus af. ik heb een undead rogue lvl5 :D En daar heb ik een 3 weken niks meegedaan. tot gisteren Shadowmoon lag plat en shadowsong was up. Op beide heb ik een char. Dus ik ging ff verder met mijn rogue maar die had maar een half lvl rested.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Xavier schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:33:
[...]

Daat vraag ik mij dus af. ik heb een undead rogue lvl5 :D En daar heb ik een 3 weken niks meegedaan. tot gisteren Shadowmoon lag plat en shadowsong was up. Op beide heb ik een char. Dus ik ging ff verder met mijn rogue maar die had maar een half lvl rested.
je rested xp komt er sneller bij in een hoofdstad.. dus IF en SW voor de alliance. en UC en nog iets voor de hordes..

• Bokkie
  • Niet online
1.5 maximaal

gisteren maar begonnen aan Thorium Borotherhood rep :/ man dat zuigt hard om dat te regelen :(

naja ik wil gewoon die Chromatic gauntlets hebben eigenlijk, maar eerst maar zorgen dat ik Black Dragonscale boots kan maken

2 soorten rested

1. in een inn/hoofdstad
2. outdoor

1e gaat sneller inderdaad

maar in een inn of in een hoofdstad maakt geen verschil

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 15-12-2005 08:46 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
BootVluchteling schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:04:
ik ben gisteren, met mn nieuwe guild (shadow sentinels) (+/- 76 lvl 60's op Emerald dream)
Ik las van de week op de Emerald Dream Community forums dat Shadow Sentinels zijn beste MC luitjes is kwijtgeraakt omdat de GM een druid in MC compleet haf afgezeken. Vervolgens kickte druid iedereen van TS server af en zijn de betere lui gesplit in een nieuwe guild.

Ik dacht eigenlijk dat die guild nu wel zou stoppen.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
Gisteren alle elite quests in Dun Morogh (Dark Iron Dwarfs) gedaan samen met een lvl 60 guildie. Dat schiet lekker op op die manier. Gisteren dus gedingt naar level 33, nog 7 te gaan voor mijn mount. Daar had ik nog een vraagje over;

Hoe kom ik aan geld?

Ik heb nu pas 29 nogwat gold en ik krijg er ook niet snel gold bij. Met mijn vorige mage ging ik op mijn huidige level stacks van bloemetjes (fadeleaf, kingsblood e.d.) en potjes (health potions, mana potions, armor potions e.d.), waardoor ik redelijk snel het geld bij elkaar had. Ik heb nu echter mining en engineering als professions en ik heb geen idee welke dingen goed verkoopbaar zijn op de AH. Heeft iemand wat tips?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57
Scopes moet je wel kwijt komen denk ik en voor de rest gewoon stacks met allerlei bars (van mining).

• Bokkie
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:54:
Gisteren alle elite quests in Dun Morogh (Dark Iron Dwarfs) gedaan samen met een lvl 60 guildie. Dat schiet lekker op op die manier. Gisteren dus gedingt naar level 33, nog 7 te gaan voor mijn mount. Daar had ik nog een vraagje over;

Hoe kom ik aan geld?
grinden :)

forget crafting tot je minimaal lvl 40 bent, crafting kost meer geld dan dat het oplevert (tijd meegerekend)

je bent lvl 33, ga naar shimmering flats en grind daar alle mobs tot je lvl 38 bent, veel leuke vendortrash en snelle exp

als je 38 bent ga je naar badlands en grind je op rock elementals
niet questen, geen geld uitgeven op ah en op lvl 40 heb je geld zat voor je mount

met mount is minen ook veel sneller te doen :)

Verwijderd

Sjoan schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:10:
[...]

De warlocks hebben weer niks te klagen bij ons in de mc raid van vandaag... van de 9 epics die tot nu toe dropten zijn er 4 van de Felheart-set :'(
Mja bij ons ook.. Daarom hebben we inmiddels alle warlocks in felheart, en zelfs 1 in volle nemesis. Tevens pally in volle judgement... :(

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:22:
[...]

Mja bij ons ook.. Daarom hebben we inmiddels alle warlocks in felheart, en zelfs 1 in volle nemesis. Tevens pally in volle judgement... :(
dan re-roll je als lock of paly ;)

* addictive is nu lvl 29... moet nu ook maar eens gaan grinden voor cash, maar waar kan ik dit nu het beste doen?

heb nu ~21g dus heb nog 80g nodig voor mount

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:33:
[...]

dan re-roll je als lock of paly ;)

* addictive is nu lvl 29... moet nu ook maar eens gaan grinden voor cash, maar waar kan ik dit nu het beste doen?

heb nu ~21g dus heb nog 80g nodig voor mount
Wachten met grinden tot je lvl35+ bent, neem skinning -> shimmering flats, vervolgens naar AH, bam cash :)

• reddevil
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:42:
[...]

Wachten met grinden tot je lvl35+ bent, neem skinning -> shimmering flats, vervolgens naar AH, bam cash :)
wachten totdat je honored bent, scheelt 10%

of nog beter, vraag een guildie met hetzelfde ras als jij of hij voor je je mount wilt kopen. Als hij EN honored is EN rank 3+ (of 2, dunno meer) dan heb je 2x 10% korting. Een mount is 'BOU' (bind on use eigenlijk)... scheelt boel geld

• X-t-r-e-m-e
Guild Life
Server Frostwisper

Ragnaros down, in eerste poging die avond, wel met Onyxia en UBRS buff. :)

Op naar BWL, eindelijk ...

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
reddevil schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:47:
[...]

wachten totdat je honored bent, scheelt 10%

of nog beter, vraag een guildie met hetzelfde ras als jij of hij voor je je mount wilt kopen. Als hij EN honored is EN rank 3+ (of 2, dunno meer) dan heb je 2x 10% korting. Een mount is 'BOU' (bind on use eigenlijk)... scheelt boel geld
ahja, ben wel honored bij the gnomeregan exiles, dus dat is dan al 10% korting

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb een vreemd soort geluk in WoW. Tijdens het grinden vind ik aan de lopende band nice drops de laatste tijd, blauwe wapens, groene wapens, ik heb al bijna 10 random drops van minimaal 5g per stuk gevonden de laatste paar dagen, maar zodra ik in een party zit is het uit met de pret. In mauradon dropte een epic sword, ik verlies. We hebben gister lord Kazzak afgemaakt, gaat een andere rogue met de Doomhide Gauntlets aan de haal ( ;( ) en tijdens een prinses run dropt eindelijk de Caster Dagger met +Int en +Mana, ikke blij, want Infernal stone offhand van Warlock class quest, perfecte set dus, roept de hunter (die ook al geneed had op het epic zwaard) dat hij óók een caster is en dus ook mag rollen (/cry) en natuurlijk gaat hij ook met die dolk aan de haal ;(

En daarna ging ik terug naar ungoro voor een beetje XP, alleen, vind ik wéér een Staff, groen, 26 spirit, en daarna na feralas, om een opdracht in te leveren, kom ik een rare spawn tegen in upper feralas, die liet een plate +44 Attack power chest vallen!

Ik heb nog geen enkele drop zelf kunnen gebruiken, maar het is wel duidelijk dat ik misschien nog beter een tijdje kan solo'en en hopen op een eigen epic drop!

• Mior
  • Laatst online: 11:50
Goed weekje kwa wow voor mij..

Afgelopen maandag dropt Foror's Compendium of Dragon Slaying tijdens een Dire Maul east run.
Helaas had mijn guild onyxia eerder die avond al neergelegd, dus moet ik wachten tot volgende week ;)

En Golemagg dropte gisteren ook eindelijk Breastplate of Might, woei :D

Beter droppen die might bracers ook onderhand eens, want kwa might boe items is het echt ellende bij ons.

Allakhazam profiel

[ Voor 20% gewijzigd door Mior op 15-12-2005 10:04 ]

• X-t-r-e-m-e
Haha, wij zijn belt of mights aan het sparen om te disenchanten in patch 1.9. Niet normaal zo vaak deze droppen bij ons. Al onze 8 warriors in guild hebben de belt en we hebben er al 2 of 3 in de guildbank. :) Bracers nog maar 2x gedropped.

• Mior
  • Laatst online: 11:50
Sigh..

Twee maanden zijn we nou in MC bezig, en het enige wat dropte was 1 x Belt of Might, gelukkig had ik genoeg dkp om die te winnen :)

Felheart.. daar hebben we wel genoeg van.. geloof dat we nu al 2 of 3 felheart bracers in de guildbank hebben zitten..

[ Voor 31% gewijzigd door Mior op 15-12-2005 10:12 ]

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:54:
tijdens een prinses run dropt eindelijk de Caster Dagger met +Int en +Mana, ikke blij, want Infernal stone offhand van Warlock class quest, perfecte set dus, roept de hunter (die ook al geneed had op het epic zwaard) dat hij óók een caster is en dus ook mag rollen (/cry) en natuurlijk gaat hij ook met die dolk aan de haal ;(
was geen guildie hoop ik? echt sorry, maar als die hunter bij mij in de party zat kreeg ie meteen een kick, zat ie in de guild had ie een gkick kunnen verwachten echt hoe dom ben je als groep dat je die hunter daarop laat rollen |:( sorry hoor

btw, haal inventors vocal sword van tinkerer in maraudon beter dan die dagger

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:12:
[...]

was geen guildie hoop ik? echt sorry, maar als die hunter bij mij in de party zat kreeg ie meteen een kick, zat ie in de guild had ie een gkick kunnen verwachten echt hoe dom ben je als groep dat je die hunter daarop laat rollen |:( sorry hoor

btw, haal inventors vocal sword van tinkerer in maraudon beter dan die dagger
Het was een PUG ;(

/target self
/slap

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:20:
[...]

Het was een PUG ;(

/target self
/slap
dan nog, dat de rest van de pug er niets aan doet, echt dom gewoon

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:28:
[...]

dan nog, dat de rest van de pug er niets aan doet, echt dom gewoon
Ben ik blij dat ik vaak eigen party's (PuG's) maak en dan meteen Masterloot aanzet zodra er wat kan droppen, zovaak dat gezeik met hunters en druids die dingen toeeigenen (nfi!).

Ik hamer ook de hele tijd op masterloot en als de leader het niet snapt vraag ik altijd of ik dan Masterloot kan doen voor hem.

Als je wat hoger bent, ga daarna voor de Lorespinner, zit redelijk wat stats op en dacht 7 mana per 5 sec als passive op :) Is een Quest in DireMaul btw

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:32:
[...]

Ben ik blij dat ik vaak eigen party's (PuG's) maak en dan meteen Masterloot aanzet zodra er wat kan droppen, zovaak dat gezeik met hunters en druids die dingen toeeigenen (nfi!).

Ik hamer ook de hele tijd op masterloot en als de leader het niet snapt vraag ik altijd of ik dan Masterloot kan doen voor hem.

Als je wat hoger bent, ga daarna voor de Lorespinner, zit redelijk wat stats op en dacht 7 mana per 5 sec als passive op :) Is een Quest in DireMaul btw
Level 52, dus dat moet nog even wachten :P

Eerst maar eens Mauradon en ST farmen, tegen de tijd dat ik daar alle leuke spulletjes uit heb, ben ik wel hoog level genoeg voor Dire Maul (of MC, als het tegenzit)

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:34:
[...]

Eerst maar eens Mauradon en ST farmen, tegen de tijd dat ik daar alle leuke spulletjes uit heb, ben ik wel hoog level genoeg voor Dire Maul (of MC, als het tegenzit)
Helaas ben ik er een beetje laat achter gekomen, maar DireMaul is een leuke instance en heeft echt veel leuke drops voor alle classes. Helaas is het 'rogue' trinketbook wat er dropped een beetje crap maar is wel redelijk nuttig in MC tbh :Y)

• reddevil
addictive schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:51:
[...]

ahja, ben wel honored bij the gnomeregan exiles, dus dat is dan al 10% korting
rank 3 (of 2 dus) geeft nog is 10% korting

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Vandeweek dropte bij ons van een trashmob in BWL de Draconic Maul, en omdat ik nog geen feral wapen had, heb ik maar geboden. Tot m'n verbazing won ik hem ook !! Wapen ziet er echt vet uit op een nightelf druid :D (check link voor plaatje op tauren)

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Naar aanleiding van de discussie gisteren over de achievements op Deathwing na de transfers van de
BWL guilds is er een nieuwe thread aangemaakt op het realmforum. Valt me mee hoeveel guilds er al dan niet via alliances nog in MC zitten.

http://forums-en.wow-euro...ealm-deathwing-en&t=44608

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

SouLmaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:41:
Vandeweek dropte bij ons van een trashmob in BWL de Draconic Maul, en omdat ik nog geen feral wapen had, heb ik maar geboden. Tot m'n verbazing won ik hem ook !! Wapen ziet er echt vet uit op een nightelf druid :D (check link voor plaatje op tauren)
Bij ons haalt iedereen steeds de Draconic Maul & de Herald of Woe door elkaar :P Zeg ik dat ik de HoW wil, is er een dwaas die me whispert "zomg ninja lolcritadin retinoob" etc :P Ben holy/prot :P

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 15-12-2005 10:54 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:34:
[...]

Zodra je lvl 56 bent, gaan we eens beginnen met dm east :P

Gisteren dus kazzak neergehaald met 28 man. Toegegeven, kazzak is een mietje, maar als je ziet dat er in onze guild nog mensen rondlopen met greens en niet iedereen epics heeft, was ik toch erg onder de indruk :P

Dan ook nog eens de doomhide gauntlets die droppen (1 van de allerbeste gloves van het spel volgens velen), maakte dit alles een leuk avondje ;)

Ook leuk om tijdens de raid htt-thalan te horen zeuren over van alles en nog. Je moet toch van die jongen houden he O+

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren het grootste deel van DM West gecleared voor de lock epic quest van een guildie. Jammer genoeg wat teveel whipes, dus nadat het hondje ons dood kreeg (lock en mage gingen te snel nadat de MT aggro verloor) maar gestopt op 1% durability. Zondag nieuwe poging, dan gaan we het wel redden ook met deze groep. Even zorgen dat ik dan m'n eigen epic quest ook alvast gedaan heb zodat ik mijn deel in DM West gelijk mee kan pikken. :)

Verder nog even met een 59 rogue in Silithus elites gaan killen in de grotten. Ze keek al raar op toen ik constant healde, dacht dat ik een onuitputtelijke mana pool had. :P Ondertussen nog wat gemined. Uit één ooze covered rich thorium vein haalde ik naast vijf thorium en vier dense stones ook nog een blue sapphire en twee arcane crystals. :D Epic mount is dus een stuk dichterbij gekomen. ^^

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:01:
[...]Omdat je niet zoveel zal raken (draaien/keren) wil je dat de klap die aankomt ook hard telt. Daarboven op natuurlijk de kans op WF proc.

Daar is nog een geweldig filmpje van in omloop, revenge of the stormstrike geloof ik... van 4k hp naar nul terwijl je eenmaal met je ogen knippert:)
Het enige nadeel vind ik, dat om 2H te bereiken, ik 10 punten moet gebruiken. Op zich zijn 8 punten te doen, althans, ik wil die light shield upgraden. Ik ben zelf (noem het een tik) wel iemand die graag talents vol wil hebben, dus niet ergens 2/5, dus of 5/5 of 0/5 ;). Maar om dan 2 punten te verspillen in improved ghost wolf .... anders moet ik ze msschien in die improved crit talent proppen, maar ja, aangezien ik geen melee character wil hebben, het is net geen paladin zal ik maar zeggen.

Ik wil gewoon wel de rest van de punten in restoration proppen. Ik zit nog te twijfelen tussen improved healing totem en improved light heal. Improved Light heal is wel handig ook in PvP. Ik wil ook niet alleen een PvP build, maar eentje die beide aardig kan. Om een of andere reden ben ik wel iemand die van healing houdt, heb hiernaast namelijk een lvl 60 Druid en Paladin, beiden voornamelijk op hun holy talents gezet. Ik heb nog geen priest, maar ik hou zelf meer van een goeie backup healer die ook nog leuke dmg skills heeft.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Belt of Might, *zucht*, in 4 maanden MC is er 1 gedropt. Ditto voor de Helm of Might. Ik zit al een maand of twee op 6/8 van mijn Might set, ditto voor onze MT trouwens. :'(

Paling Terran & Shaman

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:18:
[...]

Het enige nadeel vind ik, dat om 2H te bereiken, ik 10 punten moet gebruiken. Op zich zijn 8 punten te doen, althans, ik wil die light shield upgraden. Ik ben zelf (noem het een tik) wel iemand die graag talents vol wil hebben, dus niet ergens 2/5, dus of 5/5 of 0/5 ;). Maar om dan 2 punten te verspillen in improved ghost wolf .... anders moet ik ze msschien in die improved crit talent proppen, maar ja, aangezien ik geen melee character wil hebben, het is net geen paladin zal ik maar zeggen.

Ik wil gewoon wel de rest van de punten in restoration proppen. Ik zit nog te twijfelen tussen improved healing totem en improved light heal. Improved Light heal is wel handig ook in PvP. Ik wil ook niet alleen een PvP build, maar eentje die beide aardig kan. Om een of andere reden ben ik wel iemand die van healing houdt, heb hiernaast namelijk een lvl 60 Druid en Paladin, beiden voornamelijk op hun holy talents gezet. Ik heb nog geen priest, maar ik hou zelf meer van een goeie backup healer die ook nog leuke dmg skills heeft.
eigenwijs :P
om te levellen moet je jezelf niet blindstaren op de resto tree
wil je backup healer zijn is 21 in resto meer dan genoeg, ik heb met me 21 resto nog gemainhealed in Maraudon

als je geen 2h wil, kan je denk ik het beste gaan voor de 22/7/22

1 second ghostwolf is te goed om niet te hebben in pvp :P

shocks nuken, 1h +shield, extra mana, 1sec ghost wolf en een uitstekende backup healer

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
Whaaahaha sneeuwballen gevecht in IF roelt!!
En een reindeir mount ook, net als de gnoom in kerstpakje omvormer:)

Je kan een hoop zeggen van Blizz maar dit doen ze toch wel erg goed hoor:)

Slash Care
Mementô

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:39:

gisteren maar begonnen aan Thorium Borotherhood rep :/ man dat zuigt hard om dat te regelen :(

naja ik wil gewoon die Chromatic gauntlets hebben eigenlijk, maar eerst maar zorgen dat ik Black Dragonscale boots kan maken

...
Boots kan ik wel voor je maken als je de mats aanlevert ...

zie :

http://www.exomna.nl/rost...=Trollbane&action=recipes

[ Voor 13% gewijzigd door Optical op 15-12-2005 11:52 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:23:
Belt of Might, *zucht*, in 4 maanden MC is er 1 gedropt. Ditto voor de Helm of Might. Ik zit al een maand of twee op 6/8 van mijn Might set, ditto voor onze MT trouwens. :'(
belt 2x gedropt, bijna 3 maanden geleden, 2 dagen achter elkaar. 'Leuke' is dat de de belt en de helm geloot zijn door dps warriors :s

• Bokkie
  • Niet online
Optical schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:46:
[...]

Boots kan ik wel voor je maken als je de mats aanlevert ...

zie :
http://www.exomna.nl/rost...=Trollbane&action=recipes
ik weet het :) maar ik wil zelf ook dat pattern hebben ^^
bevalt het jullie op TB?

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Jawel, beetje leeg hoor je van sommigen

maar onze pvp sletjes vermaken zich erg goed, qeues voor AB zijn er bijna niet. Alleen moet AV nog een keer beginnen. Ik moet zelf nog exalted worden daar.

Uiteraard is het een gatherers heaven. vooral herbs en potions doen het goed.

1 minpuntje

Ik was de 1e dag een mining rondje aan het doen in burning steppes. En daar zag ik een AFK-ende pally genaamd Radeondutch, en ik heb hem niet gekilled : ( /cry

1 van de meeste gehate pallies van bloodscalp en ik heb vriendelijk gewaved....

* ImdaMned sissyboy !

• Puc van S.
:D ik zal het em zeggen :D

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:59:
[...]

ik weet het :) maar ik wil zelf ook dat pattern hebben ^^
bevalt het jullie op TB?
ik mis het oude vertrouwde van bs wel, van mij had DiE op bs mogen blijven, wat een stelletje **** en mensen die ik wel mis hadden mee verhuist, dan was het perfect geweest. Weet niet of je northbreed kent, maar die ruil ik zo in voor DiE (frostfur, henry, dannoc, negakt) en een paar losse mensen waar je altijd mee kon lachen, op vertrouwen. Op tb zoals bekend geen av voorlopig, alleen maar ab die ik na 1000 potjes wel gezien heb, daarom maar alt begonnen en meer pve met de guild (hakkar neer yeah, ik heb trinket dubbel yeah :) )

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
ImdaMned schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:17:
Ik was de 1e dag een mining rondje aan het doen in burning steppes. En daar zag ik een AFK-ende pally genaamd Radeondutch, en ik heb hem niet gekilled : ( /cry

1 van de meeste gehate pallies van bloodscalp en ik heb vriendelijk gewaved....

* ImdaMned sissyboy !
Hahhaah :D

Misschien maar beter ook dat je het niet deed, want de kans is vrij groot dat hij niet afk was maar met /afk stond te wachten op gankers ;)

Don't fuck met Rade! :>

Doe ik ook wel 's bij Light Hope's Chapel, leuke plek om /afk te gaan en te wachten totdat iemand denkt een easy kill voor z'n neus te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door TangLeFuzZ op 15-12-2005 13:19 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Toch denk ik dat ik een redelijke kans maak als frost mage tegen een paladin : P

hij moet me eerst zien te raken.

**edit**

jij bent zeker dan tangeltje : P

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 15-12-2005 13:30 ]

• Puc van S.
Cleanse ;) (aka geen slowing effects meer op de palladin)

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Blessing of Freedom en hij is 8(?) seconde immuum voor slowing effects :)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hehe, is er eigenlijk (als ik zo al die verhalen moet geloven) nog wel een class die "pakbaar" is voor een mage? :P

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Alle classes zijn pakbaar voor een (goede) mage. Ze zullen het met de ene classe wat moeilijker hebben dan met de andere.
Een mage kan een pally ook zeker omleggen, maar de pally zal zeker bij hem in de buurt kunnen komen.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.