Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.516 views sinds 30-01-2008

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 10:27
Miles Teg schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:38:
Hehe, is er eigenlijk (als ik zo al die verhalen moet geloven) nog wel een class die "pakbaar" is voor een mage? :P
Priest misschien?

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:48
Ik blijf erbij dat de warriors en paladins de easy kill voor een mage zijn.

Je kan dan wel die blessing erop gooien, maar ik kan nog steeds net zo hard meerennen.

''t schijnt dat een mage ook van een hunter kan winnen (niet met mijn talentbuild btw) door fireblast, arcane missiles om te gebruikern. Een arcane powered POM pyroblast zal het vast ook wel goed doen :)

Normaal ren ik altijd hard weg als ik een hunter zie : P

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 15-12-2005 13:50 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:45:
[..]

waarom? duurt alleen maar langer voor je kan resurrecten :/ you'll only die tired

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
Ik ook :p (ook van warlocks en (shadow)priests btw) de rest lukt me meestal wel (ja ook shammys)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:19:
Toch denk ik dat ik een redelijke kans maak als frost mage tegen een paladin : P

hij moet me eerst zien te raken.

**edit**

jij bent zeker dan tangeltje : P
Blessing of freedom maakt het je vrij moeilijk als mage hoor. Reken daar nog wat schildjes bij en je komt er snel achter dat je (in ieder geval) tegen pallies beter af bent met een arcane/fire build.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik de "verhalen" (posts op blizzardforum) mag geloven kan een Priest de gemiddelde mage zowel outhealen als outdamagen. Maar hey, volgens de mensen daar op dat forum kan de gemiddelde shaman alle 3 de talenttrees tegelijkertijd maxxen. :P

Gelukkig speel ik geen pvp, anders zou ik helemaal depressief raken van dat forum (met mn lvl60 mage :+ ).

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 10:48
Warlocks, shammy's en hunters zijn de classes waar ik de meeste moeite mee heb.
Warriors kan ik meestal makkelijk aan.
Priests zijn moeilijk maar te doen, rogues kan ik aan mits ik ze eerder zie, anders ben ik meestal kansloos (als in: gelijk halve HP weg) druids is ook altijd moeilijk.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Verwijderd

Je kan dan wel die blessing erop gooien, maar ik kan nog steeds net zo hard meerennen.

''t schijnt dat een mage ook van een hunter kan winnen (niet met mijn talentbuild btw) door fireblast, arcane missiles om te gebruikern. Een arcane powered POM pyroblast zal het vast ook wel goed doen :)

Ren je als mage weg voor een hunter? Hahahaha, sheep pet, ice whatever en rellen op de hunter zelf van close range... Dat win je gemakkelijk

• Puc van S.
sheep pet -> immume, blink in death zone->ice trap, Aimed shot + multi shot -> (bijna) dode mage

• ImdaMned
Wolvie is nog nooit een hunter tegengekomen met bestial wrath?

Afgezien van dat, wat milamber zegt

@ bokkie: ik hoop te kunnen mounten en dan weg te wezen : P

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:03:
[...]

Ren je als mage weg voor een hunter? Hahahaha, sheep pet, ice whatever en rellen op de hunter zelf van close range... Dat win je gemakkelijk
BM hunters -> magepuree

als frostmage red je dat niet, als firemage maak je een kleine kans, beter ram je snel op je /naked macro, gooi je er een darkrune tegenaan

hoe eerder je dood bent hoe eerder je weer je weg kan vervolgen :P

Verwijderd

wolvie heeft geen mage volgens mij, theorie is zoals altijd simpeler dan praktijk

• ImdaMned
't ergst zijn Night Elf hunters in battlegrounds

aimed crit op je dak van 3k dmg vanuit het niets

stomme shadowmeld : P

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:11:
wolvie heeft geen mage volgens mij, theorie is zoals altijd simpeler dan praktijk
Wolvie heeft een lock is het type "zoveel mogelijk dmg doen en zo irritant mogelijk zijn voor ik zelf dood ga"

voor de rest wel een geschikte kerel hoor, lult alleen wat veel af en toe :P

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:25:
[...]eigenwijs :P
om te levellen moet je jezelf niet blindstaren op de resto tree
wil je backup healer zijn is 21 in resto meer dan genoeg, ik heb met me 21 resto nog gemainhealed in Maraudon

als je geen 2h wil, kan je denk ik het beste gaan voor de 22/7/22

1 second ghostwolf is te goed om niet te hebben in pvp :P

shocks nuken, 1h +shield, extra mana, 1sec ghost wolf en een uitstekende backup healer
Klinkt goed ..... alleen bovenaan mijn lijstje staat toch die tier 7 mana totem ;)! Ghostwolf is misschien achteraf toch niet verkeerd nee ;) Ik ga er nog even over denken.

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
sebasgrif schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:31:
Blessing of Freedom en hij is 8(?) seconde immuum voor slowing effects :)
Tien.

Tegen een mage werkt cleanse net zo goed trouwens, dispel magic effect. Je weet maar nooit hoe snel je BoF nog nodig hebt na een fight.

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 15:56

Ryceck

Constants and Variables

Miles Teg schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:57:
[...]

Als ik de "verhalen" (posts op blizzardforum) mag geloven kan een Priest de gemiddelde mage zowel outhealen als outdamagen. Maar hey, volgens de mensen daar op dat forum kan de gemiddelde shaman alle 3 de talenttrees tegelijkertijd maxxen. :P

Gelukkig speel ik geen pvp, anders zou ik helemaal depressief raken van dat forum (met mn lvl60 mage :+ ).
Lol... dan mogen ze mij ff aanwijzen hoe ik dan dps moet doen en moet healen :X
Ik wordt geouthealed door druids en dps begin ik niet eens over met een disc/holy spec....

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mages zijn makkelijkst voor mij, ben full feral met 29,15% crit en 1100AP..
Sinds 1.9 is alles een stuk makkelijker geworden..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Puc van S.
Ey monk zou jij eens een keer je gear kunnen posten? (en hoe gaat raiden met full feral? ik neem aan dat je 14/32/5 bent?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:11:
Ik heb wel een mage, maar ik PvP niet omdat ik nog aan het levelen ben.

Maar met mijn warlock doe ik niet anders. Ik geeft zonder meer toe dat Hunters erg vervelend zijn, zeker met beastal wrath. Ik ga vaker dood als zij, dat geef ik allemaal toe, maar een mage heeft tenopzichte van een warlock een paar voordelen qua interupten, shield, crowd controle en escape mogelijkheden.

Daarbij wordt behalve de abilities het meeste bepaald door het moment en de skills van de speler.
Ik ren op voorhand voor niemand weg. Ik doe voldoende damage om iedereen aan te kunnen.

Ook die grote rode rakkers overleef ik regelmatig
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:18:
[...]

Wolvie heeft een lock is het type "zoveel mogelijk dmg doen en zo irritant mogelijk zijn voor ik zelf dood ga"

voor de rest wel een geschikte kerel hoor, lult alleen wat veel af en toe :P
Zekers ik ben een complete pain in the ass voor elke class omdat ik juist niet wegren. Zelfs al ga ik dood, dan zit ik meteen weer achter hun hakken met volle mana. Omdat ik opzich niet afhankelijk ben cooldown, doe ik voldoende damage om iedereen paniek te krijgen. De meeste vallen me zelfs 1-1 niet eens aan :)
Daarnaast speel ik ook met verschillende demons, dus weten de tegenstanders vaak niet waar ze aan toe zijn

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 15:31 ]

• On_E
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

m0nk schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:13:
Mages zijn makkelijkst voor mij, ben full feral met 29,15% crit en 1100AP..
Sinds 1.9 is alles een stuk makkelijker geworden..
reroll rogue n00b

:+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Gaius
  • Niet online
Doe maar niet, dan gaat ie weer rollen op hunterweapons... :+

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

/point *rogue*
/mock

:/

• Puc van S.
Ik denk dat groepen liever hadden dat hij rogue was hoor ;) dan rolled hij alleen op hunter weapons en rogue gear ;) nu rolled hij op caster gear/rogue gear en warrior gear :P

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:47:
Ik denk dat groepen liever hadden dat hij rogue was hoor ;) dan rolled hij alleen op hunter weapons en rogue gear ;) nu rolled hij op caster gear/rogue gear en warrior gear :P
Hoezo hunter wapens? Is het niet meer andersom dat hunters dingen toeeigenen?
Niet dat het me boeit ofzo, maar soms is het vervelend hoor :)

En druids die proberen rogue's na te doen , meh!
Heb laatst een druid in full Shadowcraft gezien, ik dacht dat ik dood ging van binnen :'(

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Rogue? Waarom zou ik in vredesnaam een gimped druid gaan rerollen.. :+
1000+ Maul crits op rogues zijn leuk :+

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:26:
[...]

Ik heb wel een mage, maar ik PvP niet omdat ik nog aan het levelen ben.

Maar met mijn warlock doe ik niet anders. Ik geeft zonder meer toe dat Hunters erg vervelend zijn, zeker met beastal wrath. Ik ga vaker dood als zij, dat geef ik allemaal toe, maar een mage heeft tenopzichte van een warlock een paar voordelen qua interupten, shield, crowd controle en escape mogelijkheden.

Daarbij wordt behalve de abilities het meeste bepaald door het moment en de skills van de speler.
Ik ren op voorhand voor niemand weg. Ik doe voldoende damage om iedereen aan te kunnen.

Ook die grote rode rakkers overleef ik regelmatig

[...]

Zekers ik ben een complete pain in the ass voor elke class omdat ik juist niet wegren. Zelfs al ga ik dood, dan zit ik meteen weer achter hun hakken met volle mana. Omdat ik opzich niet afhankelijk ben cooldown, doe ik voldoende damage om iedereen paniek te krijgen. De meeste vallen me zelfs 1-1 niet eens aan :)
Daarnaast speel ik ook met verschillende demons, dus weten de tegenstanders vaak niet waar ze aan toe zijn
Een gewone hunter is meestal geen probleem dan komt er tenminste een luek gevecht van.
Een BM hunter is andere koek, dan kan je leuk escape mogenlijkheden hebben, CC mogenlijkheden enz enz maar die gaan gewoon niet werken.
Een BM pet kan je niet freezen/sheepen/whatever, die loopt er doorheen en scheurt je mage aan stukken. Daar hoeft de hunter zelf niet eens wat aan bij te dragen.

Magoe, als jij het beter wilt weten dan mensen die al maanden met een Mage spelen moet je dat zelf weten.

Vanochten btw in een PUR Azuregos neergehaald en wat Rolled Luci op de Cold Snap wand?? juist 100!!!

Happy de pappy Frostmage hier, atm op +247 damage en daar komt hopenlijk vnaaf nog eens 18bij waarneer ik me primal hakari girdle eens krijg.

Cold Snap
Binds when picked up
Wand
101 - 189 Frost Damage Speed 1.70
(85.3 damage per second)
+7 Intellect
Durability 75 / 75
Requires Level 60
Equip: Increases damage done by Frost spells and effects by up to 20.
Sells for 7 Gold 77 Silver 91 Copper to vendors
Item Level 70

Slash Care
Mementô

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

m0nk schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:53:
[...]

Rogue? Waarom zou ik in vredesnaam een gimped druid gaan rerollen.. :+
1000+ Maul crits op rogues zijn leuk :+
Weet je dat zon post me het bloed onder de nagels vandaan haalt?
Gewoon het idee dat jullie jezelf ineens zo goed vinden na een patch is gewoon te erg voor woorden.
Stap in de schoenen van een echte rogue of warriors en kijk dan of je het zo leuk allemaal vind :/

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:58:
[...]

Weet je dat zon post me het bloed onder de nagels vandaan haalt?
Gewoon het idee dat jullie jezelf ineens zo goed vinden na een patch is gewoon te erg voor woorden.
Stap in de schoenen van een echte rogue of warriors en kijk dan of je het zo leuk allemaal vind :/
HAHA produceer meer tranen nieuweling. Rogue > Catform.

• Puc van S.
Je hebt het verkeerd om staan Catform > Rogue ;)

en waarom zouden druids niet in cat/bear form mogen spelen? ow w8 het zijn alleen healbots zeker |:(

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:01:
[...]

HAHA produceer meer tranen nieuweling. Rogue > Catform.
Nieuweling? haha neuh dat is het niet, gaat er om dat er zo zielig gedaan moet worden.
Weet niet of je zelf een rogue speelt? maar kijk jij eens of jij nerfs leuk vind ;)

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:03:
[...]

Nieuweling? haha neuh dat is het niet, gaat er om dat er zo zielig gedaan moet worden.
Weet niet of je zelf een rogue speelt? maar kijk jij eens of jij nerfs leuk vind ;)
*wijst naar je eigen ondertitel*

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:04:
[...]

*wijst naar je eigen ondertitel*
Goh! ik speel een rogue, tada! maar ik had het over Raffuhl fyi

• ImdaMned
*bespeurd enige afgunst*

Waarom eigenlijk? ik blijf erbij dat de rogue de dps-er bij uitstek is. Geen enkele class komt erbij in de buurt in end game. Onze rogues hoor ik dan ook zelden tot nooit klagen.

Onze mages daarentegen zijn echte azijnpissers : ) en ja, ik doe er ook een beetje aan mee.

ben benieuwd wat de revamp voor shammies/mages/rogues zal brengen

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:05:
*bespeurd enige afgunst*

Waarom eigenlijk? ik blijf erbij dat de rogue de dps-er bij uitstek is. Geen enkele class komt erbij in de buurt in end game. Onze rogues hoor ik dan ook zelden tot nooit klagen.

Onze mages daarentegen zijn echte azijnpissers : ) en ja, ik doe er ook een beetje aan mee.

ben benieuwd wat de revamp voor shammies/mages/rogues zal brengen
We zijn goed en we hebben weinig te klagen eigenlijk , maar het is vervelend om te pronken met je nieuwe veertjes als er nog zoveel niet klopt en/of balanced is.

Ik klaag verder niet, maar de zinnen "rogue's rollen op hunter wapens" en "druid > rogue" word beetje irritant eigenlijk :/

Achja GoT is toch anti-rogue, dat heb ik al langer door :)

• Puc van S.
GoT is anti-rogue, de rest van de wereld is anti feral-druid ;)

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:05:
[...]

Goh! ik speel een rogue, tada! maar ik had het over Raffuhl fyi
ik heb een rogue ja. Bugs oplossen is het enige wat rogues nodig hebben.

Ik zei trouwens niet dat druids alleen 'mogen' catdpsen. Maar het ging over het aanvallen van clothies volgens mij. Ik mag hopen dat als je feral spec bent, je het merendeel van de damage wel met catform doet.

Hoe zit het eigenlijk met PvP rankings hier? Iemand al High Warlord of Grand Marshal?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 16:10 ]

• Gaius
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:50:
[...]

Hoezo hunter wapens? Is het niet meer andersom dat hunters dingen toeeigenen?
Niet dat het me boeit ofzo, maar soms is het vervelend hoor :)
Hence the :+ -smilie. :P

@IndaMned
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel voor de mages, mede door de complete afwezigheid van "blauwe" posts in het mage forum. Misschien een nieuw icoontje, wellicht een nieuwe frostbolt en een paar forse nerfs om het nieuwe icoontje te compenseren/balanceren. :P

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:08:
GoT is anti-rogue, de rest van de wereld is anti feral-druid ;)
Het vervelende is, feral druids proberen zich te profileren als een rogue/rogue vervanger.
Ze hebben een ton aan talentpoints nodig om maar half te zijn wat wij zijn met 0/0/0 build :)

Niks tegen druids, maar dat afzeiken word irritant!
en ja ik heb een kutdag vandaag... :(

Verwijderd

Miles Teg schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:08:
[...]

Hence the :+ -smilie. :P

@IndaMned
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel voor de mages, mede door de complete afwezigheid van "blauwe" posts in het mage forum. Misschien een nieuw icoontje, wellicht een nieuwe frostbolt en een paar forse nerfs om het nieuwe icoontje te compenseren/balanceren. :P
Mages krijgen pas ergens na priests een review. Waarschijnlijk in patch 1.12 of zo. Als zoethoudertje kan men vanaf 1.9 meer water maken en stijgt de damage wat.

• ImdaMned
Ach, ik ben allang blij met de 10 crystal water per keer :)

Alhoewel dat niet de "revamp" maar alleen een patch, is is dat toch 1 van mijn grotere ergenissen. De arcane missiles en blink boeit me nog niet eens zoveel.

[ Voor 58% gewijzigd door ImdaMned op 15-12-2005 16:13 ]

• Puc van S.
Juist en ik krijg een kut dag van mensen die zeggen dat druids minder dan halve rogues/warriors zijn als er filmpjes en plaatjes te vinden zijn waar ze rogues outdamagen, net onder de rogues staan, MC+BWL tanken.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:12:
Juist en ik krijg een kut dag van mensen die zeggen dat druids minder dan halve rogues/warriors zijn als er filmpjes en plaatjes te vinden zijn waar ze rogues outdamagen, net onder de rogues staan, MC+BWL tanken.
En wie waren ook alweer de 'beste' DPS dealers?
Kijk, dan zijn we er toch ;)

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:14:
[...]

MS warriors

• Puc van S.
RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:14:
[...]

Forms are not as versatile as their counterpart classes, but might be considered as powerful

oftwel beide even goed "de beste" echter hebben jullie meer "support" als rogue (vanish/stuns/blind)

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:17:
[...]

Forms are not as versatile as their counterpart classes, but might be considered as powerful

oftwel beide even goed "de beste" echter hebben jullie meer "support" als rogue (vanish/stuns/blind)
Kijk, waarom kan een class 3 andere vervangen? Dan zou iedereen beter druids kunnen rollen eigenlijk :) Rogues zijn vanaf het begin af aan de beste DPS'ers geweest en horen dat imho ook te zijn, als we dat niet mogen zijn.. wat is onze taak dan in WoW? Beetje lockboxes openen?

De balance is ver te zoeken imho..

Verwijderd

Routed schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:57:
[...]

Een gewone hunter is meestal geen probleem dan komt er tenminste een luek gevecht van.
Een BM hunter is andere koek, dan kan je leuk escape mogenlijkheden hebben, CC mogenlijkheden enz enz maar die gaan gewoon niet werken.
Een BM pet kan je niet freezen/sheepen/whatever, die loopt er doorheen en scheurt je mage aan stukken. Daar hoeft de hunter zelf niet eens wat aan bij te dragen.

Magoe, als jij het beter wilt weten dan mensen die al maanden met een Mage spelen moet je dat zelf weten.
Het gaat niet om beter weten. Het gaat erom dat ik het verschil niet zie tussen een mage en de warlock behalve de spells en damage. Als het mij lukt een BM pet te overleven door volledig op de hunter los te gaan, dan moet een mage dat ook kunnen. Ik zeg ook niet dat ik het altijd win, maar wegrennen vind ik nou ook weer het andere uiterste. Daarnaast onthouden mensen je naam altijd goed en zullen je altijd als eerste aanvallen in een groep als ze weten dat je bang voor ze bent.

Ik weet uit ervaring dat iedereen nerveus wordt als ze volgeplakt worden met curses, fear, deathcoil ect dus als je initieel een flinke bak damage op zijn neus kan kwakken voelt ook een BM hunter zich niet zo lekker.

Mijn grootste probleem met de hunters pet is het interrupten met casten, daar gebruik ik een shieldje voor en de rest kan ik bijna instant casten en is het een kwestie van blijven rennen en dicht bij de hunter blijven... ranged ben je sowieso dood.

• Puc van S.
Als jij mij verteld hoe ik in combat gear kan veranderen als rogue heb je meteen antwoord op je vraag.

Jullie zijn het vanaf begin geweest, druids waren bedoeld om het in cat form ook te zijn, echter zijn ze dat pas vanaf 1.8

ff@ wolfie, jullie hebben het "geluk" dat jullie een shield kunnen krijgen wat jullie geen/nouwelijks mana kost en daarnaast ook nog standaard een shitload aan HP krijgen.

Ik heb als mage bijna in full epics maar 2500/3000 unbuffed HP

[ Voor 35% gewijzigd door Puc van S. op 15-12-2005 16:24 ]

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:10:
[...]

Het vervelende is, feral druids proberen zich te profileren als een rogue/rogue vervanger.
Ze hebben een ton aan talentpoints nodig om maar half te zijn wat wij zijn met 0/0/0 build :)

Niks tegen druids, maar dat afzeiken word irritant!
en ja ik heb een kutdag vandaag... :(
Ik profileer me niet met een warrior of een rogue.. waarom zou ik, want ik speel een unieke class die alles kan. mayb in catform niet zo goed als een goeie rogue, in bearform als een goeie warrior maar ik kan het combineren en nog eens healen. Aan de andere kant is het helemaal niet raar dat men catform vergelijkt met rogues, beide doen ze dmg op basis van energy. Daarnaast neem je mijn opmerking letterlijk, en dat zegt meer over jou dan over mij..

[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 15-12-2005 16:26 ]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:22:
Als jij mij verteld hoe ik in combat gear kan veranderen als rogue heb je meteen antwoord op je vraag.

Jullie zijn het vanaf begin geweest, druids waren bedoeld om het in cat form ook te zijn, echter zijn ze dat pas vanaf 1.8
Door een dikke buff van de druids en een paar leuke nerfs in totaal bij de rogues wel ja..en jij zegt dat jullie ons outdamagen? wat is ons nut dan? 0 buffs, geen andere skills en we worden outdamaged, ik denk dat we beter kunnen gaan vissen ofzo :/

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Kun je dat niet eens op official forums gaan verwoorden? Want enigste wat ik mages daar zie posten is:
OMFG I just saw this Pat video!!ONEONE PVP Warri0rz teh 2-shot WTFPWNOMGAWD MAGES!!!! n3rf!!oneoneeleven blue plz kkthnxbai
Nadat ze die PVP warrior video hebben gezien van Pat, gast gehuld in epic PVP rewards en ubah epics uit MC.

• Puc van S.
out damagen is relatief genomen, rogues doen 99% van de tijd nog steeds meer dps voor de volgende reden: Betere Feint, Vanish, Poisons (ja veel mobs en zelfs sommige bosses in ZG zijn niet immume voor poison), Stuns, Interupts, Evasion, "AoE" in Rogue form

@Kaap, doen niet alle classes dat? ik lees ook zo vaak: Nerf mages if just been 2shotted!!!11

en dan ook door een mage met een berg epics en 2 (semi) rare trinkets

Maargoed nogmaals mijn orginele vraag: Monk hoe gaat het raiden met een feral spec? (en wat van build heb je?)

[ Voor 41% gewijzigd door Puc van S. op 15-12-2005 16:31 ]

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:25:
[...]

Door een dikke buff van de druids en een paar leuke nerfs in totaal bij de rogues wel ja..en jij zegt dat jullie ons outdamagen? wat is ons nut dan? 0 buffs, geen andere skills en we worden outdamaged, ik denk dat we beter kunnen gaan vissen ofzo :/
Bullshit. Als je zo ongelukkig bent, waarom reroll je geen andere class? En dan zeg je dat wij zeuren. Daarnaast outdmg ik ook vaak rogues, maar de meeste rogues uit mijn guild haal ik bij lange na niet in, PvE gezien. Maar daarnaast kan ik offtanken en healen..

Mischien moet je het even wat minder zwart/zit zien.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

m0nk schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:24:
enne, ookal met tonnen talent points, is een goeie druid in mijn ogen nog steeds > rogue..
Papier, schaar, steen noemen ze dat toch..?
Je hoeft het niet weg te halen hoor m0nk... ik voel me totaal niet persoonlijk aangevallen.
Het is irritant als rogue zijnde maar dat word maar weggewuift met "persoonlijk aangevallen voelen" :)

Ben niet ongelukkig, heb het goed naar mn zin met mn rogue en ik weet heus wel dat ik 90% van de classes aankan, maar gewoon dat down kijken op een class word gruwelijke vervelend.
Leuk als je veel dagen /played hebt en je bent de meeste gehate class bent van de hele game.

[ Voor 28% gewijzigd door RaseriaN op 15-12-2005 16:32 ]

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:30:
[...]

Je hoeft het niet weg te halen hoor m0nk... ik voel me totaal niet persoonlijk aangevallen.
Het is irritant als rogue zijnde maar dat word maar weggewuift met "persoonlijk aangevallen voelen" :)

Ben niet ongelukkig, heb het goed naar mn zin met mn rogue en ik weet heus wel dat ik 90% van de classes aankan, maar gewoon dat down kijken op een class word gruwelijke vervelend.
Leuk als je veel dagen /played hebt en je bent de meeste gehate class bent van de hele game.
ik heb medelijden met de class, niet met de spelers.

Verwijderd

Ik ben van plan dit spel te gaan kopen, en dan op private servers te spelen.
Is dit een beetje goed, en heb je vette items en dan ook events?

Want ik vind het namelijk een beetje duur om per maand te gaan betalen, en private servers leken mij een goede oplossing daarvoor!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:32:

Want ik vind het namelijk een beetje duur om per maand te gaan betalen, en private servers leken mij een goede oplossing daarvoor!
Gewoon betalen 1000x leuker.

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Voordat je nog harder gaat roepen.. tis mijn persoonlijke mening omdat ik een druid heb en een rogue. Lees vooral de laatste zin.. en mijn laatste post.
Volgens mij moet de rogue talent revamp ook nog gedaan worden? Wacht daar lekker op, zal vast wel goedkomen :)

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]
ik heb medelijden met de class, niet met de spelers.
_eindelijk_ :)

Laten we maar stoppen met deze discussie, schieten we allemaal niks mee op :D

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:34:
[...]

_eindelijk_ :)

Laten we maar stoppen met deze discussie, schieten we allemaal niks mee op :D
maar niet op DPS gebied.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

I know, dat is het probleem op het moment door alle revamps, andere classes komen in onze buurt en dat doet zeer ;) Achja laat maar hangen.

Ik heb weekend en bier nodig :Y)

Verwijderd

Ik speel een Warrior en een Mage tegenwoordig.
Mage omdat het een wereld van verschil is ten opzichte van een Warrior.

PvP vind ik geweldig, ook al is mijn mage slechts level 41, maar wel Rank 5 en 6 vanaf volgende week.
AB doet wonderen, behalve de queues op The Maelstrom, deze zijn oneindig lang.
Voor een potje AB sta je zo 30 min. tot 60 min. in de queue.

Ik weet niet of het door mijn Rank komt, of omdat met mijn naam onthoudt van wege de aggressieve houding in het spel, maar voor ik het weet heb ik een hoedje met pijl op m'n hoofd en ben ik het middelpunt van belangstelling.
Vaak ook hierdoor de eerste die klappe krijgt en GraveYard mag bezoeken, maar goed.

Zodra een groepie Allies, BS probeert te overvallen, ren ik meestal door dat groepie heen en Ice ze aan de vloer. Altijd makkelijk als ik back-up.
Voor de rest val ik van een afstandje aan met Vuurballen en Arcane en af en toe een sheepje om een medespeler te ontzien.

Waarom ik een hekel aan rogues heb, grotendeels door de rogues zelf gecreeerd.
Moet je maar niet als high level, ganken op low levels.
En dat doen ze.

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:38:
Ik weet niet of het door mijn Rank komt, of omdat met mijn naam onthoudt van wege de aggressieve houding in het spel, maar voor ik het weet heb ik een hoedje met pijl op m'n hoofd en ben ik het middelpunt van belangstelling.
Vaak ook hierdoor de eerste die klappe krijgt en GraveYard mag bezoeken, maar goed.
Nou, volgens de forums, is dat dus omdat je een mage bent, wat vaak overeenkomt met free HK. :P

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Waarom ik een hekel aan rogues heb, grotendeels door de rogues zelf gecreeerd.
Moet je maar niet als high level, ganken op low levels.
En dat doen ze.
Ook andere classes ganken low levels :)
Maar rogues hebben inderdaad een slecht image door spelers die 'hem' misbruiken in de meeste ganks :) En vooral omdat we stealthed kunnen worden :D

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 11:20

Afgezien van het feit dat het illegaal is, is er ook echt geen drol aan. Het leuke is juist om met veel mensen samen te spelen, en je progressie met anderen te kunnen vergelijken.
Op privé servers spelen maar zeer weinig mensen, en deze servers zijn ook veel slechter opgezet dan de echte, met minder content e.d.

WEBN & chill (@IBKR)

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Thermometer

Whoop Whoop!

X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:48:
Guild Life
Server Frostwisper

Ragnaros down, in eerste poging die avond, wel met Onyxia en UBRS buff. :)

Op naar BWL, eindelijk ...
/wave ben je horde of alliance? ik ben horde, speel ook op FW

Verwijderd

Ik ben nu met mijn druid lvl 35, en full resto specced. Nu heb ik slechts 36G en moet ik echt wel snel aan geld beginnen komen wil ik mijn mount kunnen kopen op 40.

Ik heb net een uurtje gegrind in the shimmering flats, maar dat bracht slechts 2G op, dat moet toch echt sneller kunnen denk ik dan.

Iemand tips om snel aan veel goud te komen op mijn lvl? :)

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:02
SM 100 x doen...

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Hallo allemaal,

Ik kon nix anders bedenken om in het gesprek hier te komen, dus dan maar zo.

Ik heb een lvl 54 Warlock (Narhool) op Turalyon en nog 2 >10 chars waarvan 1 als alliance op Tur en 1 horde 1 op Vasj

Mijn Warlock is behoorlijk summon specced (Mijn minion summons duren <1s als ik fel domination gebruik ;) ) en bezit nog geen epic stuff :( maar ik moet dan nog gaan meedoen aan BRD runs en dat soort instances.)

Maare nu was mijn vraag, zitten er nog meer mensen op Turalyon en hebben jullie nog wat tips voor een summon specced warlock

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:27:
Ik ben nu met mijn druid lvl 35, en full resto specced. Nu heb ik slechts 36G en moet ik echt wel snel aan geld beginnen komen wil ik mijn mount kunnen kopen op 40.

Ik heb net een uurtje gegrind in the shimmering flats, maar dat bracht slechts 2G op, dat moet toch echt sneller kunnen denk ik dan.

Mining & skinning oppakken en met mining iron bars op ah gaan gooien. 20x copper bar gaat op mijn server voor ~1 gold weg. 20x iron voor ~5 gold. Dat gaat vrij rap, zeker als je bedenkt dat copper echt overal te vinden is in de low-level gebieden.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Nvidiot schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:37:
[...]

Mining & skinning oppakken en met mining iron bars op ah gaan gooien. 20x copper bar gaat op mijn server voor ~1 gold weg. 20x iron voor ~5 gold. Dat gaat vrij rap, zeker als je bedenkt dat copper echt overal te vinden is in de low-level gebieden.
Skinning heb ik, en ik heb al ondervonden van vorige chars dat dat op lager lvl niet zo heel erg veel opbrengt. Mining heb ik geen zin in, omdat ik dan in low level gebieden moet gaan rondlopen om veins te zoeken, wat veel te veel tijd kost imo.

In SM valt er idd wel wat te verdienen, ben ik net geweest en heb ik Illusionary Rod gehaald :)

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb een vraagje.

waar is het leuk geld farmen voor een 60 rogue.

tyrs hand alleen is zowat niet te doen. slaan beetje hard :)

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
ZviX schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 04:30:
[...]

BAh, wij kunnen hem spawnen en daar houdt het op. Enige tips (forums/sites) ??
Wij downen Nefarian altijd de eerste try :)
Maar het is simpel, laat je mages respeccen voor full AoE spec, frost.
Neem genoeg warriors en rogues mee en rest figure je zelf uit :)

Hey DeadKennedy, we zitten op dezelfde server 8)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?126289

[ Voor 19% gewijzigd door Yinchie op 15-12-2005 22:37 ]

Verwijderd

Ik probeer al 3 f***** dagen Wailing Caverns te doen met mijn shaman .... iedere keer 1 disconnect van een party member, echt IEDERE keer .... ook zit er een stuk, dat als je 1 vijand aanvalt, er ineens vanuit het niets 3 - 4 andere komen .... volgens mij zitten er een paar bugs in WC .... morgen nog 1 keer proberen, dan kap ik ;).

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:58
http://wow.allakhazam.com/profile.html?558269

Ongeveer een 5 tal maanden spelen, ongeveer 7 uur in de week op z'n hoogst.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t!! Vaelstrazz down. Laatste weken alle pijnlijke wipes meegemaakt maar vandaag na n 1% wipe op de 6e try, op de 7e try down. Jammer genoeg vroeg BA gekregen dus n groot gedeelte moeten kijken maar nu ging t echt perfect, bijna niemand behalve de BA's dood en de tankswitches liepen perfect. Morgen eens kijken wat de eerste thrashmobs doen. ;)
Loot; hunter/druid belts en Helm of Endless Rage voor een hele blije DPS warrior. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tekla schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:20:
[...]
Probeer http://aszune.xsa.ch eens :)

Ik zit zelf in Righteous, maar we zitten vol en genoeg mensen die erbij willen om een derde raidgroep mee te beginnen onderhand.
He verhip.
we hebben een eigen forum,wist ik niet eens :)
Mogen ze wel eens wat vaker in IF spammen :)

Overigens ben ik pas lvl51 dus MC zal ik voorlopig nog niet van de binnenkant zien :)
Maar ik lijk toch nog een kans te hebben om in Cantonium-elites te komen :) :) :) :) :) :)
dus mijn zoektocht is dan ten einde :)

Eigenlijk wel iritant, Je hebt
Grote goed georganiseerde guilds. maar die runnen allemaal alleen maar in mc en zg en hebben een memberstop
Kleine ongeorganisserde guilds (<50 man)
Lijkt wel of er niks tussenzit :?
Nvidiot schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:37:
[...]
20x copper bar gaat op mijn server voor ~1 gold weg. 20x iron voor ~5 gold. Dat gaat vrij rap,
Wow leuke server :)
20 copper is 60S ofzo.
20 iron 3-4G

20 copper kun je echt in 10 minuten bij elkaar hebben, leuk voor lowlvl spelers om geld te maken :)
overigens is mining de rampzaligste skill om te lvlen. copper gaat nog wel, maar ik kan nooit genoeg tin vinden. dus om dat nu nog op te pikken is misschien niet zo handig

Zelf vooral veel verdient met skinning. 20 l.leather voor 30S. en 20 m.leather voor 50S.
lijkt niet veel, maar je skint zoveel in een uurtje questen :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:15:
Ik probeer al 3 f***** dagen Wailing Caverns te doen met mijn shaman .... iedere keer 1 disconnect van een party member, echt IEDERE keer .... ook zit er een stuk, dat als je 1 vijand aanvalt, er ineens vanuit het niets 3 - 4 andere komen .... volgens mij zitten er een paar bugs in WC .... morgen nog 1 keer proberen, dan kap ik ;).
nooit niks gemerkt daarvan.
Zelf werd ik helemaal gek van Uldaman.
party vinden duurde veels te lang. en als je dan onderhand een party had.
(waarin altijd meerder lvl 40 wat eigenlijk te laag is :( )
dan kon je er donder op zeggen dat er binnen een uur en 1 iemand disconnecte en 1 essentcieel persoon wegmoest. (waarom gaan mensnen een instance in als ze binnen een uur wegmoeten ?)

Heb na 6 pogingen het bijltje er bij neer gegooid en alle quests maar weggedonderd.

Misschien dat ik het in mijn nieuwe guild nog eens probeer.

[ Voor 64% gewijzigd door heuveltje op 16-12-2005 01:57 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel een Warrior en een Mage tegenwoordig.
Mage omdat het een wereld van verschil is ten opzichte van een Warrior.

PvP vind ik geweldig, ook al is mijn mage slechts level 41, maar wel Rank 5 en 6 vanaf volgende week.
AB doet wonderen, behalve de queues op The Maelstrom, deze zijn oneindig lang.
Voor een potje AB sta je zo 30 min. tot 60 min. in de queue.

pijl is van hunter omdat je voor hen het makkelijkste target bent ---> cloth+low hp Wees blij dat je geen priest speelt, die worden namelijk helemaal gezergd als ze verschijnen ---> cloth + high priority ivm healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Not to mention dat lvl41 zijn ook niet echt helpt :)
* heuveltje is vergeten om op lvl49 weer eens AB in te gaan :(

kent iemand trouwens Heroes of WoW strips op Worldofwar.net ? erg vermakelijk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kwam gisteren thuis, login, zat nog in loadingscreen, maar kreeg meteen een raidinvite voor me keizen ^^

Kazzak was up en die moest weer down :P

duurde even ivm met wat concurerende guilds en wat lastige alliance, maar toch nog even down gekregen

Ring of Entropy,
Infernal Headcage,
Eye of Shadow

veel competitie voor de outdoor raidbosses op Trollbane, wel leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
@Wolvie.

Maak je mage maar ff 60 en zoek wat BM Hunters op, kom dan terug met je ervaring k?
Je vergeet nml ff 2 belangrijke punten, Locks hebben veel meer HP dan een mage en ik heb zegge en schrijven 1 instacast spell die ik van range kan uitvoeren (CoC/FN) moet je dichterbij voor staat, dan sta je meestal in een frosttrap als je zover komt.
Omdat ik nu 31/0/20 ben heb ik ook AP/POM dus kom ik en stuk dichterbij qua damage maar ik redt het atm niet voordat die Slice&Dice pets met hebben opgevreten. (en nogmaals die kan je dus niet fearen/sheepen/vast zetten met FN).
Naast met Fireblast kan ik wel AM gebruiken, non iteruptable channeld maar dat is in totaal een 5sec cast.
Enige id hoeveel dmg een hunter alleen al kan doen in die tijd? (Aimed critshot FTW!!)

magoe, vandaag maar weer eens een paar 100 sneeuwballen er doorheenjagen en met herbalism levelen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Netjes Bokkie en BR...

* KeeZ heeft inmiddels het hoofd geboden aan een zware crisis in Bomen Zijn Relaxed en is daar inmiddels guildleader... wel met 50 leaves zo ongeveer, maar we hopen in ieder geval iets georganiseerder en met een meer open structuur door het leven te gaan, op een uiteraard relaxte manier...

Affijn, binnenkort maar weer eens raiden naar MC en kijken of we nu Lucifron neer gaan krijgen !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 08:39:
Kwam gisteren thuis, login, zat nog in loadingscreen, maar kreeg meteen een raidinvite voor me keizen ^^

Kazzak was up en die moest weer down :P

duurde even ivm met wat concurerende guilds en wat lastige alliance, maar toch nog even down gekregen

Ring of Entropy,
Infernal Headcage,
Eye of Shadow

veel competitie voor de outdoor raidbosses op Trollbane, wel leuk ^^
Wij hoorden iig al dat jullie er stonden (Exomna/RX/BR en nog wat lui??)
Wij zaten zelf in ZG en dat ging hartstikke lekker dus daar bleven we gezellie zitten.In de ochtend wel Azuregos gedaan, leuke wand geloot:)
Ons bevalt het goed op Trollbane, jammer dat er geen AV draait nog (maybe deze week een keer vanwege de dubbele honor) dus zit ik nu een beetje geforceerd AB te doen (die ik echt minder vind).
Gelukkig heb ik een guildie die en AB super vind en verliefd is op mijn mage en die speelt nog wel eens wat AB potjes met me mage.

Dinsdag een allience PUR kazzak gedaan, mocht ook mee en wat me het meeste opviel is dat niet de kill maar het komen daar het moeilijkste is (door al die elites heen gaat toch een stuk minder als je geen epic mount heb).

[ Voor 10% gewijzigd door Routed op 16-12-2005 09:03 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:01:
[...]

Wij hoorden iig al dat jullie er stonden (Exomna/RX/BR en nog wat lui??)
Wij zaten zelf in ZG en dat ging hartstikke lekker dus daar bleven we gezellie zitten.In de ochtend wel Azuregos gedaan, leuke wand geloot:)
Ons bevalt het goed op Trollbane, jammer dat er geen AV draait nog (maybe deze week een keer vanwege de dubbele honor) dus zit ik nu een beetje geforceerd AB te doen (die ik echt minder vind).
Gelukkig heb ik een guildie die en AB super vind en verliefd is op mijn mage en die speelt nog wel eens wat AB potjes met me mage.
Talent was er ook, wat later kwam er ook wat DiE
stonden ook wat alliance gasten, maar daar hadden we weinig moeite mee, we hadden genoeg dps mee, eerste try tankte onze fury warrior maar die werdt steeds door 2 ally rogues belaagd en door een priest gefeared

maar de 2e try kwam 1 van onze MT's online dus kon de fury warrior even wraak neme op de alliance terwijl Brutalbob kazzak tankte

viel me op dat er inderdaad eignelijk op wat losse mensen na geen Alliance guild aanwezig was om een try te claimen

mja wij hebben daar volgens mij een low lvl lock staan met een bag vol shards ^^

@Keez, ik las het man, succes iig met BzR wel jammer

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 16-12-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

Gisteravond georganiseerd alle Alliance capitals aangevallen met een guild of 8.

Was erg leuk, jammer alleen dat wij naar Darnassus gingen, en daar uiteraard amper tot geen alli was.

Toen maar Tyrande Whisperwind aangevallen, en op 25% gewiped.

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/4111/pvp19zs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/3794/pvp28wi.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 16-12-2005 09:13 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Sander1991 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:42:
[...]

/wave ben je horde of alliance? ik ben horde, speel ook op FW
Ik speel Alliance op Frostwisper.

[ Voor 9% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 16-12-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

on_E stormwind was wel cool om te doen et ging ook wel goed tot die gozer op 50% zat en we opeens in de zjikamers gefeard werden vol met guards toen gingen we dus een beetje dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te lezen hoe de economie is op een bepaalde server.
Copper- en iron bars die nog wat opleveren, eigenlijk niet 'wat', maar een boel.

In den beginne ben ik met mijn main gestart met skinning en mining, nog voor mijn 40ste, en uitgaande van het feit dat ik pas op level 30 ben begonnen met doekoes maken, had ik het geld voor een mount ruim binnen.
Nu, tijden later, is de economie op The Maelstrom dusdanig verziekt, dat het maken van een paar doekoes een week taak is geworden.

Ruim genomen en uitgaande van ruwe materialen die op AH geplaatst worden en stacks:

Light leather: 7s, Medium leather: 15s, Heavy leather: 30-40s.
Copper ore: 15s, Iron ore: 75s, Mithrill ore: 1g.
Silk cloth: 40s, Woolen cloth: 80s.

Aangezien ik een alt begonnen ben, mage, nu level 41, dacht ik in eerste instantie aan professions als Enchanting (155 nu) en Tailloring.
Dit zou de ultieme combi zijn, echter, het brengt geen drol op.
Dus Tailloring eruit gegooid en hiervoor Skinning (225 nu) genomen.
Helaas, nu, op level 41, heb ik zegge en schrijve 15g. Waarschijnlijk net genoeg om m'n nieuwe spells aan te schaffen voor het komende level.
Aanschaffen op AH doe ik niet, ik loop nog in verouderde plunje uit de level range 20-30.
Alle items die gevonden worden gaan op AH, maar de opbrengsten zijn nihil.

Enchanting level ik niet meer, in iedergeval, nu ffies niet.

Ik had geluk dat mijn main nog een klein zakcentje had, waarschijnlijk had ik anders nog moeten lopen in plaats van het berijden van een mount.

Welke prof zou op een in mijn ogen verziekte server, nog een beetje op kunnen brengen?
Herbalisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:29:
[..]
Welke prof zou op een in mijn ogen verziekte server, nog een beetje op kunnen brengen?
Herbalisme?
beste manier om dan geld te verdienen is Vendor trash
skinnen had je kunnen houden, verkoopt het niet op ah, levert het iig geld op bij een vendor

en anders gewoon de juiste mobs grinden voor wat silver en grijze drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 22-09 15:51
Zit er hier eigenlijk iemand in een leuk guild op Darksorrow? Had een leuk NL guild maar het nadeel is dat ze redelijk klein zijn, en sinds enkele weken niet erg actief meer (als er meer dan 4 man online zijn was het al een uitzondering). Ben dus op zoek naar een nieuw guild :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 14:25
B-BRAIN schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:14:
heb een vraagje.

waar is het leuk geld farmen voor een 60 rogue.

tyrs hand alleen is zowat niet te doen. slaan beetje hard :)
Een vriend van mij farmed met zijn roque in the Hinterlands, er lopen daar elites rond die een 1% dropkans op +7 intel op bracers scroll hebben. (de mob http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=2642 )
Hij heeft er in een anderhalve week tijd 6 gevonden en ze allemaal voor +70g verkocht.
Plus nog wat ander leuk spul, vond er zelf van de week Warden Staff (verkocht voor 195g)

[ Voor 6% gewijzigd door volder op 16-12-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
In het noordwesten van silithus heb je een berg vol met lvl 55 dust stormers, vorige week in een uurtje 2x Essence of air, 3xElemental Air en 3xBreath of Wind geloot. Verkoopt allemaal best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 19:32

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:27:

Even simpele logica toepassen: Je bent lvl 35 en je wilt vast grinden voor je mount op 40?

Fout.

Op level 39 grind je sneller dan op lvl 35. Wacht dus tot lvl 39. Ga vervolgens naar Shimmering Flats naar het zoutmeertje waar al die basilisks rondlopen en kill ze non-stop voor ongeveer 7-8g per uur (excl. blauwe drops).

En als je het niet erg vind om pas halverwege lvl 40 je mount te kopen -> wacht tot level 40 -> dire bear. Own alles. Lvl 40 is voor druid een waanzinnige powerboost.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Elvis :

Echt snel levelen van enchanting bestaat niet.
Verkopen op low-level is geen aanrader, je bent veel meer tijd kwijt als dat je voor de enchant terug krijgt.

De truck die ik hier toepaste is het hebben van een 1H, Chest en Bracer in mijn inventory.
Deze gebruik ik dan voor mass enchanting, over en over.

De dingen die ik zelf kan gebruiken, gebruik ik dus ook op mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Vuikie schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:22:
Hallo allemaal,

Ik kon nix anders bedenken om in het gesprek hier te komen, dus dan maar zo.

Ik heb een lvl 54 Warlock (Narhool) op Turalyon en nog 2 >10 chars waarvan 1 als alliance op Tur en 1 horde 1 op Vasj

Mijn Warlock is behoorlijk summon specced (Mijn minion summons duren <1s als ik fel domination gebruik ;) ) en bezit nog geen epic stuff :( maar ik moet dan nog gaan meedoen aan BRD runs en dat soort instances.)

Maare nu was mijn vraag, zitten er nog meer mensen op Turalyon en hebben jullie nog wat tips voor een summon specced warlock
Als je alliance bent met je warlock ben je van harte welkom bij Dutch inc (whisper crulon/redskin/managor) wij doe tegenwoordig molten core hebben 3 bosses down en garr en geddon gaan van het weekeind neer (hoop ik). Er zitten bij ons ook wel een paar warlocks die je wat tips kunnen geven. En epics droppen niet veel in brd runs hoor maar tis wel leuk om hoger level instances te gaan doen dan kan je in ieder geval een mooie blauwe set sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:29:
Herbalisme?
Wat is er 'verziekt' aan die server? Die prijzen zijn redelijk normaal.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik ben nu 300 alchemy en verkoop elke dag een essence of air voor 18G. Kassa!!! The Venture Co is een vrij nieuwe server dus alles kost best veel. Arcane Crystals gaan hier voor 20-22G en Arcanite Bars voor 28-30G. Duur maar ja, zo ook de Essence of Air en daar verdien ik goed aan.

Gister nog wel snel geld verdiend. Iemand had Stonegrip gauntlets (world drop tank gloves) voor 20G buyout op AH staan. Ik gekocht, gerelist voor 75G buyout en na 1 minuut ha diemand hem al verkocht. 55G winst :*)

Zo ook Direwing Legguards, blue plate level 58, beter dan Valor. Stond er op voor 30G, gekocht en verkocht voor 95G.

Het kopen en verkopen van items op de AH kan je zoveel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:29:
[...]

Yup, Arathor sinds m'n eerste stappen in WoW en ik zit bij Velvet Glove. MC hebben we toch wel redelijk op farmstatus, Ony natuurlijk ook en BWL zijn we 2 weken geleden serieus mee begonnen. Vorige week Razorgore voor t eerst plat en deze week weer op de 2e try (ging echt heerlijk die run) plat. Vaelstrazz tot op 6% gekregen en hopelijk morgen ook plat als t een beetje meezit. ;) Helaas op t moment n ledenstop want MC en BWL zitten altijd meer dan vol.

Wat is je charnaam/class ingame? Ben bijna altijd online (verslaafd, nee hoezo? 8)7 ) met een van m'n chars uit m'n sig dus /w me maar ns een keer. /wave
Ik ben niet verslaafd maar ik gewoon niet zonder.
Ik ben een Night Elf Rogue lvl 60 genaamd Dreadmist.
Zit toevallig ook Slablaadje bij jou in de guild?

Maar zoeken jullie nog members ik ben op zoek naar een Raid Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende geld problemen:

Een typische seasonal opportunity: ga swoops slopen bij TB en verkoop de eieren _/-\o_

Structureel:

Rugged Leather verkoopt voor +/- 1g per stack *armor patches voor darkmoon fair*
Iron Bars verkopen voor minstens 1.5g per stack *Thorium Brotherhood Rep*

LvL 60: Gewoon ergens lvl 55 humanoids grinden. Als je skinner bent zijn de Yeti's in winter een goede keuze, skinnable humanoids :+

Druid: Skip voorlopig je lvl 40 mount: Je Cheetah vorm is goed genoeg.

Ook een goede: NIET naar MC gaan _/-\o_ We hebben een Onyxia run gecanceled om ff met het hele guild cash te grinden... we konden onze repairs niet meer betalen :+ Wel erg leuk om er een eventje van te maken. Het was erg gezellig en weer eens wat anders dan zo'n high-end instance.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hydra :

De prijzen zijn niet normaal, normaal laag, dat wel.

Waar ik voorheen met m'n main een paar uurtjes mee bezig was om doekoes te verdienen, dat red ik nu niet meer met m'n alt.

De prijzen zijn dermate laag dat ik niet kan spreken over het maken van enig profit door te verkopen op AH.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.