Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:10:
gisteren weer Razorgore omgelegd eindelijk :/
hadden maar 1 lock, die ook nog in Trial zit trouwens en normaal niet zou kunnen looten dus, maar gezien hij de enige lock was, kwam ie gisteren weg met Nemesis Bracers EN Black Book :X
hoezo lucky :D
/invite conundrum dan! :p haha We beginnen binnenkort aan bwl, maar hoe komen jullie ineens aan lock tekort?
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:30:

Jep op lolbane nu .... jij ook? Welk guild/naam? :)
Exomna/ Conundrum
Ik was een pvpslet met de beste groep op BS, maar hier kan dat niet meer :( iig ik zal je niet meer zo vaak targetten dan nu ik 100% zeker weet dat jij het bent :P
gratz met de kill (in TB is nu mc clearen helaas bijna hetzelfde als lvl 60 zijn, in het begin lijkt het heel wat maar je bent 1 v/d 15 guilds atm :s). En ja... nachtelf, nog een macro voor gemaakt omdat die gewoon in av zat op bs soms. Zag hem ook in ab en gaf door om hem te targetten en te emoten :) Tweede kans mijn ***, maak maar een 2de char als je ony ninja'd om daarna met 10 verhalen te komen dat jij het niet zelf was terwijl iemand een ss heeft waar je zegt dat je het express deed.
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:57:
Oo gisteren Raggy op 22%. DPS was te laag in het begin.

Heel de raid heb ik als warrior (31/20/0) nr. 1 gestaan op de damage meter ^^. Wij hebben 8 warriors in de guild, 2 PVP gericht en de rest allemaal MT's omdat ze dat zelf graag willen en leuk vinden.
als er een boss is waar dmgmeters van pas komen is het wel bij ony, bedoeling is juist dat je NIET hoog op de lijst komt ivm met haar rare aggro en niet te taunten is.... maar ok. Bij ons kijkt iemand naar de dmg/ heal lijsten om de nr 1 juist te laten stoppen met dmg/ healen hierdoor.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 13-12-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:56:
Bokkie, wat is jouw ingame nick eigenlijk?

Je zit bij Blackraven right?
Djengis
Tomoe
Tsuruko

@conundrum

we hebben niet echt een lock tekort
zitten er rond de 5 a 6 ofzo in de guild echter 1 is een beetje inactief wegens rl bezigheden (studie)

2 andere hebben moeten cancelen gisteren en nog 2 andere hebben niet altijd tijd

maar Tsuruko is mijn lock en die is hard aan het levellen

[ Voor 42% gewijzigd door Bokkie op 13-12-2005 10:11 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:02:
als er een boss is waar dmgmeters van pas komen is het wel bij ony, bedoeling is juist dat je NIET hoog op de lijst komt ivm met haar rare aggro en niet te taunten is.... maar ok. Bij ons kijkt iemand naar de dmg/ heal lijsten om de nr 1 juist te laten stoppen met dmg/ healen hierdoor.
Bij ons precies hetzelfde, krijg je gewoon een vriendelijke reminder dat je wat minde dmg moet doen. Als rogue/hunter kun je nog je aggrodumpen.. maar de rest heeft hier wat meer moeite mee!
Ony is wat dat betreft vrij saai.. constant autoattack/slow attack ;)

Btw, #Trollbane op quakenet.org is maar saai zeg :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 13-12-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
offtopic:
zoalang je maar in trollbane zit en niet in trollbane.wow ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 13-12-2005 10:16 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
So, gisteren een behoorlijke kutdag gehad zeg.

1. Stratholme run, na 5 minuten raid geleaved omdat de warrior een complete moron was, en de rest van de groep ook gewoon slecht was (eerste pull ging al mis).
2. 2e stratholme run, niet van de grond gekomen en ben ik maar naar IF gestoned.
3. 2 AB potjes gedaan, eerste was een ramp, 2e minder.
4. Scholomance classraid in een wat leek erg goeie groep. POEF. Server knalt eruit.
5. Half uur later, Scholomance raid met een iets andere groep. Zijn we om 1:00 eindelijk bij Barov (dus 1 boss voor Gandling, de enige boss daar die iets voor mij kon droppen), moeten er 2 mensen echt weg omdat ze morgen moeten werken. Ja ik ook lul!

*zucht*

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
echt ongelovelijk, de discussie over Prstine hide of the beast gaat maar door in het tradeskill forum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:36:
echt ongelovelijk, de discussie over Prstine hide of the beast gaat maar door in het tradeskill forum :D
Ik vind dat dat ding een absurd lage droprate heeft... kijk hij hoeft niet meteen met bosjes te vallen (Pristine Black Diamond anyway? :/) maar meer dan 1 keer uit een miljoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06
Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:02:
[...]
Onyxia halen we elke keer neer na instance reset :) Wij gebruiken in onze guild dmg meters in MC en draaien muziek op de achtergrond omdat we MC allemaal spuugzat zijn :)

Ondanks dat Raggy nog niet down is, maar vanavond gaat hij neer en op naar BWL :)

Maar de eerste 8 bosses zijn nu echt te makkelijk gewoon. Major Domo hebben we altijd nog veel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:40:
[...]

Onyxia halen we elke keer neer na instance reset :) Wij gebruiken in onze guild dmg meters in MC en draaien muziek op de achtergrond omdat we MC allemaal spuugzat zijn :)

Ondanks dat Raggy nog niet down is, maar vanavond gaat hij neer en op naar BWL :)

Maar de eerste 8 bosses zijn nu echt te makkelijk gewoon. Major Domo hebben we altijd nog veel moeite mee.
mja same here

MC is echt alleen nog maar een noodzaak ivm loot enzo
onyxia is nog wel leuk,

BWL wordt nu bijna leuk, maar is tot nu toe alleen nog maar wipefest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:48:
[...]

Ach, wees blij dat je nog wat te doen hebt :)
Wij moeten nog 3 van de 4 nieuwe draken slopen, hopelijk komt AQ uit tegen de tijd dat we net de laatste hebben gesloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

[...]

mja same here

onyxia is nog wel leuk,

BWL is best grappig... alleen is er 1 groot verschil met MC.
Bij MC is het zo van: 1x boss gekilled == tactic bekend == volgende keer relatief makkelijk neer (mss 1 wipe).
Bij BWL is het meer van: 1x boss gekilled == we weten dat we het kunnen == volgende keer misschien 5 minder wipen... >_<
Onze wiperecords:
Razorgore: 4 weken non-stop wipen (denk met gemak 35-40 wipes gezien) en eindelijk razor dood, 2e kill 3 wipes en 4e try neer.
Vaelastraz: 1e kill 2 avonden wipen (10-12 wipes), 2e kill 3 avonden wipen (18-20 wipes)
Wil niet weten hoe het er bij Broodlord en de rest aan toe zal gaan >_<

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hadden wij dus ook :/ iets van 4 weken tussen 1e razorgore kill en dus gisteravond weer

wij hebben van de week Tearar geprobeerd, maar dat ging niet echt lekker :X switch op 75% nekte ons na 5 tries maar gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Broodlord? Whipe is weer opnieuw die kamer clearen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Routed schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:42:
jaja gisteravond was het eindelijk zover, na 3 MC runs waarin we een serieuze poging waagden en de 11de try overal was het eindelijk zover....

[afbeelding]

Het begin van de avond begon niet zo leuk, zoals sommige nog weten hadden wij op Bloodscalp een nija incident met onze 2de Ony kill. Deze knakker is mee verhuist naar Trollbane en heeft daar nieuw onderdak gevonden bij een andere guild (en deze geven hem een 2de kans).
Well deze guild zat dus ook in MC en na wat opmerkingen overen weer monde het uit in een verbale matpartij in /1.
Tot op een gegeven moment onze MT met de mededeling kwam dat een GM hem aangesproken had omdat er een klacht wegens grieving binnen was gekomen en dat hij een suspend van 3uur kreeg ingaande direct :(
Uiteraard hebben wij gelijk petitions gedaan naar de GM staff oa omdat een member van hun het nodig vond ons "kenker joden" te noemen...

Magoe wij zijn dus verder gegaan met een andere ingeroepen warrior en onze backup MT zou Rag gaan tanken met de 3de "MT". Na het in record tijd neerleggen van Domo was het hop hop naar raggie toe en proberen maar weer :)
En toen was het op de 4de poging eindelijk zover, rag op 40% toen de sons kwamen met 0 doden.
Na de AOE/Blizzard douche voor 7 van de 8 sons en het afmaken van de enige gebanishde door de hunter (kunnen de mana users ff mana regenen) kwam ragnaros weer omhoog...

Nahja de rest is verleden tijd, de resterende 40% waren binnen 2 minuten er vanaf.

Loot:
[afbeelding]
Uiteraard ook die quest item voor thunderfury die naar een rogue is gegaan die ook al 1 binding heeft.

Daarna feestje gevierd in IF met drank/vuurwerk/parade.

Rottige bijeenkomst voor onze MT die kort na 00:00 weer online mocht was dat een GM hem daarna aansprak dat na het reviewen van de klacht zijn susspend niet gerechtigd was en hij dus helemaal niet geband hoefde te worden.

Posing shot:
[afbeelding]
gz man!! :-)

Tijd om BWL nu ff snel te clearen voor 1.9 :p
Ryceck schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:13:
[...]

BWL is best grappig... alleen is er 1 groot verschil met MC.
Bij MC is het zo van: 1x boss gekilled == tactic bekend == volgende keer relatief makkelijk neer (mss 1 wipe).
Bij BWL is het meer van: 1x boss gekilled == we weten dat we het kunnen == volgende keer misschien 5 minder wipen... >_<
Onze wiperecords:
Razorgore: 4 weken non-stop wipen (denk met gemak 35-40 wipes gezien) en eindelijk razor dood, 2e kill 3 wipes en 4e try neer.
Vaelastraz: 1e kill 2 avonden wipen (10-12 wipes), 2e kill 3 avonden wipen (18-20 wipes)
Wil niet weten hoe het er bij Broodlord en de rest aan toe zal gaan >_<
Voor de moeilijkheidsgraad van de bosses hoef je je geen zorgen te maken (mits je een goed team aan tanks hebt) De moeilijkste encounter in BWL zijn de wyrmguards imo xD

Gewoon meer ervaring krijgen daar, en het is cake.

@ Gimbooze

Die draken zijn waarschijnlijk niet te doen voor mijn guild op stormreaver :( We hebben een zweedse guild op die server die 24/7 ALLE outdoor bosses campen. Als er 1 spawned bellen ze hun members en hebben ze binnen 15 min een 30/40 man raid (zelfs op werkdagen ja)

Gevolg is dat we weinig nature ress hebben voor AQ.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 13-12-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol dat is eigenlijk wel grappig :p, ook wel knap!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:26
RaseriaN schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:37:
[...]

Ik vind dat dat ding een absurd lage droprate heeft... kijk hij hoeft niet meteen met bosjes te vallen (Pristine Black Diamond anyway? :/) maar meer dan 1 keer uit een miljoen ;)
Op mijn vorige warr heb ik UBRS totaal 137 keer gerunned voor Chromatic Carapace, heb hem nooit zien droppen voor mijn Breastplate of Chromatic Flight quest.

Absurd gewoon, zelfs epics uit MC en BWL droppen nog vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 93525 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:23:
@ Gimbooze

Die draken zijn waarschijnlijk niet te doen voor mijn guild op stormreaver :( We hebben een zweedse guild op die server die 24/7 ALLE outdoor bosses campen. Als er 1 spawned bellen ze hun members en hebben ze binnen 15 min een 30/40 man raid (zelfs op werkdagen ja)

Gevolg is dat we weinig nature ress hebben voor AQ.
Dat zuigt ;/
Ik vind het sowieso niet erg slim om nature res equip van outdoor bosses te laten droppen, ik bedoel gooi wat random drops op de loottables van BWL bazen.

Bij mij op de server is iedereen nog lekker bezig met MC/BWL tho, dus zijn de green drakes voor ons alleen atm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

Gimbooze schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:09:
[...]

Dat zuigt ;/
Ik vind het sowieso niet erg slim om nature res equip van outdoor bosses te laten droppen, ik bedoel gooi wat random drops op de loottables van BWL bazen.

Bij mij op de server is iedereen nog lekker bezig met MC/BWL tho, dus zijn de green drakes voor ons alleen atm :D
Same @ Stormrage.
Mijn guild (Orion) heeft 2 server-firsts op draakjes (Taerar en Ysondre) omdat de rest er gewoon de tijd niet aan besteed. Vorige week wel witness geweest van 2 andere guilds die taerar aan het proberen waren. 1 Alliance en 1 Horde, en omstebeurt wipen :D Uiteindelijk zijn wij 2 uur later maar naar Taerar gegaan om hem uit zijn lijden te verlossen :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:04:
[...]
Op mijn vorige warr heb ik UBRS totaal 137 keer gerunned voor Chromatic Carapace, heb hem nooit zien droppen voor mijn Breastplate of Chromatic Flight quest.

Absurd gewoon, zelfs epics uit MC en BWL droppen nog vaker.
Ik heb UBRS nog geen 15 keer gedaan en heb dat ding 2 keer zien droppen. :P
De pristine hide nog niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

HTT-Thalan schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:36:

Hey, random aggro for teh lose! Ik had nog geen poot uitgestoken en ik lag al :')
}) Maar, maar, maar,.. een goede rogue gaat niet dood! Feint, Vanish, Evasion!!!

Ik hoop dat je nu begrijpt dat je sommige dingen dus echt niet kan beoordelen als je er nooit bij bent geweest. :Y)

En succes verder in MC:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 16:27
ZviX schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 04:30:
[...]

BAh, wij kunnen hem spawnen en daar houdt het op. Enige tips (forums/sites) ??
Als je kan vertellen wat er precies niet lukt... :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Miles Teg schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:24:
[...]

*item geloot heeft 8) (maar 60 runs oid)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 13-12-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

Onze server loopt leeg, vrijwel alle hardcore-guilds zijn naar Talnivarr gegaan.

Pluspuntjes : Nu zijn wij 1 van de ''beste'' guilds, outdoor bosses zijn nu een optie, PvP zal een stuk makkelijker zijn etc.

Ja, ondanks veel twijfels ben ik blij dat we blijven !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Gimbooze schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:13:
[...]

Ach, wees blij dat je nog wat te doen hebt :)
Wij moeten nog 3 van de 4 nieuwe draken slopen, hopelijk komt AQ uit tegen de tijd dat we net de laatste hebben gesloopt :P
Same.. Nefarian hebben we nu onder de knie, t'is alleen dat die 4 draken + Azu + Kazzak gecamped worden door een guild die elkaar s'nachts wakker bellen als een van de bovengenoemde gespawned is.. :x

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Miles Teg schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:24:
[...]

Bedoel je niet de Chromatic Scales? Want die droppen vrij vaak. De Chromatic Carapace dropped alleen van Rend's mount, Gyth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Dat zuigt ;/

Hoe moeilijk zijn die Draken? Het lijkt ons (blackraven) ook leuk om te proberen, maar tot nu toe wordt er vaak gezegd dat ze veel te sterk zijn, je weet vast wel hoe ver we zijn met gear etc..

Iig we begin steeds meer poot aan de grond te krijgen in BWL, dus op dat niveau zijn we ongeveer, wat raad je ons aan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ik raad jullie aan het niet te doen ;) dan kunnen wij ze teminste killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:34:
[...]

Hoe moeilijk zijn die Draken? Het lijkt ons (blackraven) ook leuk om te proberen, maar tot nu toe wordt er vaak gezegd dat ze veel te sterk zijn, je weet vast wel hoe ver we zijn met gear etc..

Iig we begin steeds meer poot aan de grond te krijgen in BWL, dus op dat niveau zijn we ongeveer, wat raad je ons aan?
Gewoon proberen.. Met MC op farmstatus zouden ze in principe geen probleem moeten zijn wat equipment betreft.

Gewoon met Ysondre beginnen, die is het makkelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

maandag 5x gewpied op taerer alu :P

die shadow bolt draak ownde ons in 10 seconde
op BS hebben we er Ysondre omgelegd samen met shiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

[...]

Dat zuigt ;/

Mwoah, wij hebben afgelopen Zondag Taerar getried een stuk of 5 keer, tot aan 75% ging het goed, maar zodra die ads komen ontstaat er wat chaos, dus daar moeten wij een oplossing voor zien te vinden. En vallen er dus ook veel doden. Dit komt vooral door die poison clouds. Maar opzich moet die draak zelf niet zo moeilijk zijn om te doen, mits je die ads maar snel kilt. Wat ik wel irritant vind is dat je een 15 minuten moet wachten als je gereleased bent door die spel die je krijgt als je doodgaat.

Daarnaast vallen er best wel interessante items van die groen draken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:34:
[...]
Bedoel je niet de Chromatic Scales? Want die droppen vrij vaak. De Chromatic Carapace dropped alleen van Rend's mount, Gyth.
Nee, die Chromatic Scales heb ik dan weer niet zien droppen namelijk. :P
Het was echt beide keren de epic Carapace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Miles Teg schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
[...]

Nee, die Chromatic Scales heb ik dan weer niet zien droppen namelijk. :P
Het was echt beide keren de epic Carapace.
Lucky bitch :> Ik zou die breastplate echt graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:56:
[...]
Lucky bitch :> Ik zou die breastplate echt graag willen hebben.
Niks lucky, ze dropten beiden terwijl ik met mn mage speelde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Miles Teg schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:07:
[...]

Niks lucky, ze dropten beiden terwijl ik met mn mage speelde :'(
Vertel mij wat! Ik was in MC en daar dropte 2 delen van de felheart set, 1 andere epic robe en een epic 2h staff.... helaas speelde ik op mijn rogue ipv mijn warlock ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:23:
[...]

Vertel mij wat! Ik was in MC en daar dropte 2 delen van de felheart set, 1 andere epic robe en een epic 2h staff.... helaas speelde ik op mijn rogue ipv mijn warlock ;(
boeiend, als er iets vaak dropt in MC dan is het wel felshard :/
toen we nog geen NDKP hadden had elke lock elke item voor minimaal dkp
omdat er gewoon zo weinig locks waren en het spul erg vaak dropte

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 13-12-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Damn, Deathwing heeft nu de migration open naar een andere server, (we hadden queue's van 500 elke avond tot een uur of 22:00) en echt ALLE BWL guilds gaan naar de nieuwe server. We hebben nu in totaal 1 guild over die MC kan clearen op alliance kant, verder zijn wij (de guild alliantie :P) een van de weinigen nog die MC ver kunnen runnen.

Word erg stil nou denk ik in /1 in mc op een zaterdag avond :(

Voordeel is wel dat PVP nu niet meer gedomineerd word door 1 guild op de server..

On_E, blijf jij? of ga je ook over naar de nieuwe server?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 16:27
[...]

Lethon kan je sowieso echt beter laten voor wat het is :)
De draken zijn érg leip, wij hebben nu 2x Nefarian verslagen, maar hebben nog steeds grote problemen met die draken. Als je ze wil proberen, probeer dan eerst Ysondre en Emeriss.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Wiebbe schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:35:
Damn, Deathwing heeft nu de migration open naar een andere server, (we hadden queue's van 500 elke avond tot een uur of 22:00) en echt ALLE BWL guilds gaan naar de nieuwe server. We hebben nu in totaal 1 guild over die MC kan clearen op alliance kant, verder zijn wij (de guild alliantie :P) een van de weinigen nog die MC ver kunnen runnen.

Voordeel is wel dat PVP nu niet meer gedomineerd word door 1 guild op de server..

Groote kans dat SotA van Stormscale ook oververhuist. We zijn de Queue ook zat en aangezien veel grote guilds ( Alliance ) over gaan lijkt ons een nieuwe start ook wel leuk :).

Givf AB plx! B) .

Is alliance veel actief op het PvP gebied?

Edit: Over die outdoor bosses, zodra je de tactiek weet en wat maraudon gear / sandstalker gear fixed zijn deze ook geen probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Arinen op 13-12-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

HTT-Thalan schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:23:
[...]

Ik denk dat je eerst nog 3 runs moet doen voordat je iets kan 'kopen' 8)

Ik ben teruggekomen na een pauze van 3 weken. Was te 'verslaafd' en besloot het even aan de kant te schuiven. Vlak nadat ik stopte, werd mijn guild gedisband ;(
Waren al heel wat onenigheden en we begonnen meer en meer leechers te krijgen in de guild. Jammer genoeg dat het zo gelopen is, want we stonden op het punt ragnaros neer te krijgen.

Nu ik weer ben begonnen, heb ik maar een 'kleinere' mc guild gejoined, vanwege het feit dat er 3 irl vrienden bij zitten waaronder, jawel, htt-thalan. En omdat deze guild ongelooflijk relaxt is en het allemaal niet zo zwaar neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik zie soms wel eens een grijs shieldje boven high lvl prot warriors.

Wat is dat dan? :/ een soort buff of crit kans op een buff ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Pretender schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:13:

volgens mij is dat gewoon het shieldje dat aangeeft dat ze stance wisselen
mayb een addon die op die manier aangeeft dat ze shieldwall aan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nee een schildje erboven betekend dat ze defensive stance in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Pretender schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:13:

Waarschijnlijk crusader die procced

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wij blijven !

En zijn nu 1 van de top Horde guilds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

heuveltje schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:56:
[...]

Er bestaan geen nederlandse creditcards. Een creditcard is altijd uitgegeven door een grote CC maatschappij (visa mastercard etc). Hij kan wel aan jou verstrekt worden via Abnamro of mycom of weet ik wat. maar het nlijft een internationale kaart. dus dat is geen verschil.

Kijk maar op je kaart zal wel een mastercard of visa logo'tje opstaan
Ik bedoelde Nederlands als in met een Nederlandse billing address. Ik weet dat een creditcard een creditcard is, dat is het probleem niet. ;)

Ik weet alleen niet of ze creditcards toelaten met een Nederlandse billing address. Volgens iemand op het WoW forum moet je een NA billing address hebben, en de FAQ was nogal onduidelijk, en Blizzard billing support heeft nog niet geleerd om goed te lezen.

Maar dit beantwoordt mijn vraag nog niet echt helemaal... Kan ik prima met m'n CC (Nederlandse billing address dus!) betalen, of gaan ze opletten op Euro's op US servers en hen kicken?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 16:34

luppien

All u have R Belong To Me

@deathwingers

Wij blijven ook

surge ftw :D

gelukkig zitten de meeste die ik ken niet in hardcore guilds dus dat scheelt voor mijn vriendenkring. :O
Waarschijnlijk vanavond geen que meer denk ik

[ Voor 5% gewijzigd door luppien op 13-12-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat je eerst nog 3 runs moet doen voordat je iets kan 'kopen' 8)

Ik ben teruggekomen na een pauze van 3 weken. Was te 'verslaafd' en besloot het even aan de kant te schuiven. Vlak nadat ik stopte, werd mijn guild gedisband ;(
Waren al heel wat onenigheden en we begonnen meer en meer leechers te krijgen in de guild. Jammer genoeg dat het zo gelopen is, want we stonden op het punt ragnaros neer te krijgen.

Nu ik weer ben begonnen, heb ik maar een 'kleinere' mc guild gejoined, vanwege het feit dat er 3 irl vrienden bij zitten waaronder, jawel, htt-thalan. En omdat deze guild ongelooflijk relaxt is en het allemaal niet zo zwaar neemt.
3 Runs? het gaat me op mijn huidige snelheid nog weken kosten om die lock MC ready te krijgen :')

"Deze guild" is bijna compleet samengesteld uit grieken. Ze zijn allemaal lam en lui, vaak stoned en of bezopen, en houden van "shadow" humor, maar spelen wel verdomd goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

Trinsec schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:39:
[...]

Ik bedoelde Nederlands als in met een Nederlandse billing address. Ik weet dat een creditcard een creditcard is, dat is het probleem niet. ;)

Ik weet alleen niet of ze creditcards toelaten met een Nederlandse billing address. Volgens iemand op het WoW forum moet je een NA billing address hebben, en de FAQ was nogal onduidelijk, en Blizzard billing support heeft nog niet geleerd om goed te lezen.

Maar dit beantwoordt mijn vraag nog niet echt helemaal... Kan ik prima met m'n CC (Nederlandse billing address dus!) betalen, of gaan ze opletten op Euro's op US servers en hen kicken?
[1] ]Players who do not use a method of payment accepted in North America
and
[2]who do not have a North American billing address
will not be able to play on US servers

aangezien je aan 1 voldoet kun je dus spelen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ging b.v. Decimation ook dan? Heb ik zelf nog niet gehoord?
Onze Guild doet MC op vrijdag en zondagavond ;) En komt sinds afgelopen weekend ook aardig ver.. (EO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

Deathwing Migration

horde weg : Phoenix, Pariah, wat losse mensen

alliance weg : decimation, moonlight counsil,first blood,Exalted champions(de remains), And an imagenary friend, losse mensen.

dat is et volgens mij.

edit alliance burning blade ook nog

[ Voor 8% gewijzigd door luppien op 13-12-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

heuveltje schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:47:
[...]

[1] ]Players who do not use a method of payment accepted in North America
and
[2]who do not have a North American billing address
will not be able to play on US servers

aangezien je aan 1 voldoet kun je dus spelen :)
*knikt* Dat vermoedde ik ook. Maar wist't niet zeker. Plus dat ik ergens op het WoW forum las dat je een NA billing address nodig had, hielp ook niet echt. Maar misschien was dat voor iemand die geen CC had.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:54:
Deathwing Migration

horde weg : Phoenix, Pariah, wat losse mensen

alliance weg : decimation, moonlight counsil,first blood,Exalted champions(de remains), And an imagenary friend, losse mensen.

dat is et volgens mij.

edit alliance burning blade ook nog
Volgens mij is dit alleen maar goed voor de server, aangezien de H:A ratio nu min of meer gelijk zal zijn, in plaats van de eerdere 1:1.7 ratio, EN nu hebben de kleinere of net-niet-hardcore guilds OOK eindelijk eens kans op outdoor raid bosses, winnen in AB/WSG/AV etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
On_E schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:32:
[...]

Volgens mij is dit alleen maar goed voor de server, aangezien de H:A ratio nu min of meer gelijk zal zijn, in plaats van de eerdere 1:1.7 ratio, EN nu hebben de kleinere of net-niet-hardcore guilds OOK eindelijk eens kans op outdoor raid bosses, winnen in AB/WSG/AV etc.
ik vind het ook niet erg :D. Onze server is juist andersom Alliance heeft insta AB queues en Horde moet gewoon 15 / 30 minuten soms wachten. Meeste grote guilds AFK'en uit omdat ze tog weten dat er meer als genoeg random horde groepen in Queue staan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:11
welke outdoor bosses zijn trouwens met minder dan 40 man te doen (bv 20 man)?

Of is daar weer niets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:54:

Ligt er maar net aan wat voor gear en ervaring je groep heeft, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Kazzak kan prima gedaan worden met 20 man, denk zelfs dat 15 nog wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

leuk spel alleen aso dat ze er geld voor vragen
merendeel van de tijd doet de payment signin server het niet.
of half.
echt super slecht. verder doet de game het wel alleen payments doet het zelden tot nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

mja same here

onyxia is nog wel leuk,

Waar zitten jullie vast in BWL? De eerste baas is een eitje, laat de priests zoveel mogelijk Legionairs mindcontrollen, vervolgens moeten ze met die Legionair een draak aanvallen (1 keer slaan is genoeg). Verbreek mindcontrole daarna en je zult zien dat de Legionair verdwijnt. Mages gewoon direct aanvallen en killen uiteraard. Tweede boss is gewoon geluk hebben als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 64138 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:08:
[...]

Waar zitten jullie vast in BWL? De eerste baas is een eitje, laat de priests zoveel mogelijk Legionairs mindcontrollen, vervolgens moeten ze met die Legionair een draak aanvallen (1 keer slaan is genoeg). Verbreek mindcontrole daarna en je zult zien dat de Legionair verdwijnt. Mages gewoon direct aanvallen en killen uiteraard. Tweede boss is gewoon geluk hebben als je het mij vraagt.
Nooit slim om je taktiek op een bug te baseren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arinen schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:03:
[...]

Dit hebben wij ook gedaan :D:D

Best gaaf om te doen, had nog z'n 5 seconden over voor de spawns.

Maar wat wil je met 3 TF's :p
O netjes, beste wat onze guild (No Name op bloodfeather) heeft is 14% geloof. Maar ons realm is ook niet één van de oude maar van de tweede lichting dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:13:
[...]

Nooit slim om je taktiek op een bug te baseren natuurlijk.
Is dat een bug dan? haha word nog leuk als ze dat fixen dan :z
Ach we hebben Nefarium ook plat gekregen voor het eerst vorige week, dus die eerste baas krijgen we ook wel plat zonder die bug dan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 64138 op 13-12-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen

Azuregos is ook wel te doen met 20. Moet je wel even pots in slaan voor een 30 minuten gevecht B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 21:47
Arinen schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:51:
[...]

Groote kans dat SotA van Stormscale ook oververhuist. We zijn de Queue ook zat en aangezien veel grote guilds ( Alliance ) over gaan lijkt ons een nieuwe start ook wel leuk :).

Givf AB plx! B) .

Is alliance veel actief op het PvP gebied?

Edit: Over die outdoor bosses, zodra je de tactiek weet en wat maraudon gear / sandstalker gear fixed zijn deze ook geen probleem.
Voor zover ik weet gaat er geen enkele grote Alliance guild van Stormscale naar de andere server.

De oudste en grootste Nederlandse Allianceguild op Stormscale blijft iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

vergeet de hogger fan club niet, en ook nog veel kleinere guilds zijn overgestapt ;p

Voor zo ver ik weet blijft alleen The herbal tribe over die MC kan clearen (aan de hand van het PvE guild Achievements op het deathwing realm forum) en zijn er wel veel guilds over gebleven die redelijk ver komen maar nog geen raggie clearen.

BWL wise zijn ze volgens mij allemaal weg op Deathwing aan de alliance kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:11
azeregos weet ik wel te vinden, maar waar kan ik kazzak vinden?

edit: kheb het al, blasted lands. Hmm laten we die maar eens proberen dan.

Waar zitten die 4 nieuwe draken eigenlijk? Zijn die een beetje lastig te doen?

[ Voor 56% gewijzigd door DarkShadow op 13-12-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:13:
[...]

Is dat een bug dan? haha word nog leuk als ze dat fixen dan :z
Ach we hebben Nefarium ook plat gekregen voor het eerst vorige week, dus die eerste baas krijgen we ook wel plat zonder die bug dan :)
Lijkt me wel dat dat een bug is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG die suppression room :X

echt te erg als je dat voor t eerst ziet :P

Die Broodlord is echt een lachertje, eerste poging ooit ging ie neer.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 14-12-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
deze film: klik vind ik toch wel erg bruut!

Denk wel de mooiste WoW movie zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 23:08

Flapmo

and back is gigi!

hij si idd sweet. heb hem net even gekeken. Nujas even, 24 mins :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ok alliance op Trollbane,

be afraid :P naast Skroog van DiE nu 2e horde warrior met imba damage wapen

Zeent van Blackraven mocht gisteren Eye of Sulfuras looten, nadat sulf zijn might shoulders niet dropte, toch nog een schrale troost :P

Meteen even gehaald natuurlijk ^^

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/3185/tnwowscrnshot1214050036484au.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img313.imageshack.us/img313/534/tnwowscrnshot1214050043008sj.th.jpg[/quote]

Legendary vs Legendary

Overzichtshot ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 14-12-2005 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Wiebbe schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:20:
vergeet de hogger fan club niet, en ook nog veel kleinere guilds zijn overgestapt ;p

Voor zo ver ik weet blijft alleen The herbal tribe over die MC kan clearen (aan de hand van het PvE guild Achievements op het deathwing realm forum) en zijn er wel veel guilds over gebleven die redelijk ver komen maar nog geen raggie clearen.

Bij ons in de guild zijn ze nu helemaal los in MC. Eindelijk genoeg priests en het gaat als de brandweer.

Magmadar (6 tries on 2 days) Afgelopen vrijdag down
Gehennas (2 tries on 1 day) Afgelopen vrijdag down
Garr (2 tries on 1 day) Afgelopen vrijdag down
Geddon (9 tries on 1 day) Afgelopen zondag down.
Shazzrah (2 tries one 1 day) Gisteren
Sulfuron (2 tries on 1 day) Gisteren
Golemagg (2 tries on 1 day) Gisteren

Volgens dit schema gaat Raggie dus volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:06:
[...]

Bij ons in de guild zijn ze nu helemaal los in MC. Eindelijk genoeg priests en het gaat als de brandweer.

als je genoeg dps en Fire res heb zou dat best wel eens kunnen kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:11:
[...]

als je genoeg dps en Fire res heb zou dat best wel eens kunnen kloppen :)
Nou die dps zot wel goed, maar die fire res zeker niet. Gemiddelde gear is nog niet goed genoeg.
Onze MT heeft pas 2 epics bv. Dus voorlopig gaan we daar eindeloos whipen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:24:
[...]

Nou die dps zot wel goed, maar die fire res zeker niet. Gemiddelde gear is nog niet goed genoeg.
Onze MT heeft pas 2 epics bv. Dus voorlopig gaan we daar eindeloos whipen. :P
Dark Iron gear is niet epic ^^
regel een armor smith naar revered, farm dark iron en cores en stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

Wiebbe schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:20:

aan horde kant heeft mist eerste 2 neer gehaald en alliance kant Resurected eerste 2.

horde kant is mist en talent de enige 2 die rag neer hebben maar denk dat wowrush,surge(ik dus ;P),bots en century ook wel dicht bij komen. Onze laatste try was 35 % oke niet zo goed maar wel als je et vergelijkt dat we eerste de sons niet neer kregen :X

alliance heeft geloof ik Herbal Tribe en die russische guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:29:
[...]

Dark Iron gear is niet epic ^^
regel een armor smith naar revered, farm dark iron en cores en stuff :)
Dark Iron helm, bracers, boots, leggings en gauntlets zijn toch echt epics hoor ;)
Alleen dark iron plate, en dark iron shoulders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MadKow schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:53:
[...]

Dark Iron helm, bracers, boots, leggings en gauntlets zijn toch echt epics hoor ;)
Alleen dark iron plate, en dark iron shoulders niet :)
hmmz oops :P dacht dat ze allemaal blauw waren :)

vanavond geen Vael voor mij, ben bijna blut, vandaag maar weer eens een dagje farmen met mijn restogimped shaman

ff me enhencement gear uit de bank halen en met mijn 2h zwaaien voor geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:40:
[...]

aan horde kant heeft mist eerste 2 neer gehaald en alliance kant Resurected eerste 2.

horde kant is mist en talent de enige 2 die rag neer hebben maar denk dat wowrush,surge(ik dus ;P),bots en century ook wel dicht bij komen. Onze laatste try was 35 % oke niet zo goed maar wel als je et vergelijkt dat we eerste de sons niet neer kregen :X

alliance heeft geloof ik Herbal Tribe en die russische guild
Gisteren iig veel potjes gewonnen in AB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 15:28
Zijn er ook mensen hier die op Dragonblight (PvE) spelen?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

On_E schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:25:
[...]

Gisteren iig veel potjes gewonnen in AB :P
:( ab ons pvp team is doodgegaan vorige week nu vind ik er niets meer aan zonder team kan ik toch niet veel als priest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb de laatste 2 dagen al een aantal keer geluk gehad, waaronder 2 blue items (een 2h sword en een polearm) drop in Feralas en in Ungoro. In Ungoro probeer ik zo snel mogelijk alle quests af te maken, ik ken het gebied goed omdat ik er heeeel lang heb rondgehangen met mn rogue. Nu kwam sirdalord met zijn (60 prot build) warrior even een handje meehelpen.

Dat ging vrij aardig, en toen zag ik een druid lopen. Met mijn warlock heb ik een stuk grotere virtuele bek dan met de rogue, en ik mag graag wat horde pakken in Ungoro als ik de kans krijg, dus ik dacht, 51 lock tegen 60 dr00d, what the heck, laat ik het eens proberen :P

Nu had ik niet gezien dat ik bijna /oom was toen ik aanviel (daar kom ik meestal pas tijdens een gevecht achter, in pve is dat nooit echt een probleem) en dalord kende die druid, ik niet. Bleek die behangen met epics te zijn, dat verklaarde wel waarom we er zo'n moeite mee hadden :')

Alles werd geresist en wat niet geresist werd, dat werd gecleansed. Zo goed en zo kwaad als het ging (en 4 volle manabars later) is de druid toch maar /oom en low hp weggerend :P

Beetje lef moet je hebben, toch? 8)

De warlock is veel beter geschikt om te ganken dan de rogue, jammer dat je mijn gnome, hoe klein ook, toch altijd wel ziet aankomen :P

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-12-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 00:06
Argh.....gisteren Ragnaros....2%....wipe sniff :'(
Vanavond gaat het lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
rogues zuigen. Ik wordt elke keer zwaar gefrustreerd als ik iemand achterna mag lopen in stealth en steeds net niet cheap shot kan gebruiken. En als het dan eindelijk zo ver is doet een mage weer es arcane explosion terwijl er een andere dude naast me loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:38:
Ik heb de laatste 2 dagen al een aantal keer geluk gehad, waaronder 2 blue items (een 2h sword en een polearm) drop in Feralas en in Ungoro. In Ungoro probeer ik zo snel mogelijk alle quests af te maken, ik ken het gebied goed omdat ik er heeeel lang heb rondgehangen met mn rogue. Nu kwam sirdalord met zijn (60 prot build) warrior even een handje meehelpen.

Dat ging vrij aardig, en toen zag ik een druid lopen. Met mijn warlock heb ik een stuk grotere virtuele bek dan met de rogue, en ik mag graag wat horde pakken in Ungoro als ik de kans krijg, dus ik dacht, 51 lock tegen 60 dr00d, what the heck, laat ik het eens proberen :P

Nu had ik niet gezien dat ik bijna /oom was toen ik aanviel (daar kom ik meestal pas tijdens een gevecht achter, in pve is dat nooit echt een probleem) en dalord kende die druid, ik niet. Bleek die behangen met epics te zijn, dat verklaarde wel waarom we er zo'n moeite mee hadden :')

Alles werd geresist en wat niet geresist werd, dat werd gecleansed. Zo goed en zo kwaad als het ging (en 4 volle manabars later) is de druid toch maar /oom en low hp weggerend :P

Beetje lef moet je hebben, toch? 8)

De warlock is veel beter geschikt om te ganken dan de rogue, jammer dat je mijn gnome, hoe klein ook, toch altijd wel ziet aankomen :P
warlocks had ik nooit echt moeite mee met mjin dr00d..Warriors gewoon proberen in root lock te houden en dan snel rwarlock afmaken en concentreren op warrior maarja als je die dan dood hebt is de warlock ongeveer ook terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Eergisteren met zeven mensen uit mijn oude guild weggegaan. We waren niet tevreden met de manier van nieuwe leden werven en daar waren we al meer dan een maand duidelijk ontevreden mee maar er werd niet naar ons geluisterd. Veel van die nieuwe mensen waren echt vreselijk lui en loot greedy. Niet echt een fijne situatie dus. 1337 speak is niet leuk.

Gisteren zijn nu naar een andere guild gegaan waarvan ik al meerdere mensen kende. Saampjes hebben we gisteren dan ook meteen de eerste twee bosses van zul gurub doodgemaakt. Nieuwe guild blij met hun nieuwe healers en damagedealers en wij zijn blij dat we niet meer naar stomme mensen hoeven te luisteren. Vanavond hopelijk de derde boss en zo verder.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren maar voor de Ragnaros try gegaan met de een volle raid. Eerst maar MajorHomo neergelegd voor zn kist met bagger loot, en ja hoor! Er kwam weinig boeiends uitgerold zoals gewoonlijk. Voordeel van deze attempt was, 1e try neer, geen doden nadat de laatste add neer was, vind ik toch een vrij nette prestatie :) Zelf nog 1x geteleporteerd naar die lavapit in het midden, meteen heel mn Greater Fire Prot pot weg die ik alvast had ingenomen :D

Daarna maar door naar Ragnaros en "droog" gaan oefenen, dat wil zeggen, geen extreme buffs zoals de BadLand buffs, LBRS buffs, Onyxia buff en dure potions buiten de Greater Fire Prot's om.
Eerste paar attempts kwamen tot tot ~55% voordat de sons kwamen, dit was geen probleem omdat we toch de Sons wilde oefenen omdat dit een kritiek punt is in de hele encounter. Eerste attempt was het meteen een whipe, 2e attempt stond 50% van de raid nog en 3e attempt stond 90% van de raid nog, vrij nette prestatie toch weer vonden we zelf.

Daarna als een gek met zn alle richting Stormwind gegaan om de Onyxia buff te halen voor een echte attempt, ondertussen hadden we nog maar krap 40 minuten om terug naar Ragnaros te komen voor de laatste attempt voor die avond met volle buffs. Probleem was, er had een guild het Onyxia hoofd al ingeleverd waardoor wij hem niet konden inleveren, ja kan wel maar dan heb je de buff niet en dat was de reden waarvoor er we waren. Tot rond 30/35 minuten resterend met zn alle gediscussieerd over wat nu te doen? Riskeren om in te leveren? Wachten tot het hoofd weg was? Of als een gek terug en kijken of we het dan halen?

Nou we kozen dus het laatste... heel indrukwekkend om een volle raid door IF heen te zien op mounts richting gryphon richting Thorium Point en dan asap MC weer in te duiken :D

25 Minuten nog over stonden we met zn alle in MC en begon de eerste pull weer (een hoop Firelords en Lava Fuckers waren er weer) Ik heb nog nooit zo snel door MC heen gerend! Ongeveer 10 Firelords (waarvan soms 2 tegelijk gepulled en toen de 1e viel meteen de volgende) en 5 a 6 Lava Fuckers verder hadden we nog 7 minuten toen we bij Ragnaros stonden ;)
Snel allemaal gebuffed, pots gedronken onder het rennen richting hem en daarna 2 minuten volledig gebuffed worden door alle paladins. Zonder Blessing of Kings (10% meer stats) stond ik bijna op 30% crit en had nog wat FR gear aan zelfs ;)

Al met al begon de pull toen en hebben we de Sons eigenlijk op 2 a 3 mensen na overleeft (ongelukkig casters die net op verkeerde moment een heal gooien, je kent het wel!) Sons net op tijd neer voor Ragnaros weer omhoog kwam zodat we allemaal in positie stonden en weer verder konden hakken :D Maar aangezien ineens de knockbacks de MT's wel raaktte ipv een mooie kregen random mensen aggro en vielen er steeds meer doden in de DPS groupen. Helaas kwamen we maar tot 13% voordat de volgende group sons kwamen. Ik weet zeker als we volgende keer allemaal DPS gear aantrekken en de Onyxia buff hebben dat we hem kei hard neerhalen :D

Sorry voor mn lange verhaal, we hebben gewoon lang gewerkt om Ragnaros onder 'controle' te krijgen en eindelijk begint het te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Op het moment ben ik bezig met een lvl 60 Orc Warrior op de realm Ragnaros.. Ben protection specced en zit in een veel belovend guild (Zul'Gurrub, eerste bazan gaan vrij makkelijk neer, en binnenkort Molten Core). ATM al +68 defense (~6850 armor en 4500 HP). Ben nu Diremaul-West Tendris Warpwood aan het farmen voor "Foror's Compendium", nou vroeg ik me af , heeft een van jullie dat boek al is gevonden en hoe vaak ben je er in geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

[...]

No offense, maar als jullie nog 9x whipen op geddon dan gaat major domo echt niet in een paar keer neer ;p

Bazen kunnen killen en ze op farm status hebben is wel een erg groot verschil ;)

Maar Quebeen is ondertussen revered met Thorium brotherhood (leider van de HPR) en zal die items best voor een zacht prijsje + mats voor je kunnen fixen. zeg maar dat wiebbe je heeft gestuurd ;P

Hijs meestal online op: Banez, (60 pala) Banes, (60 priest) of Quebeen (60 dps warrior).

wij hebben baas 1-8 op "farm status", wil dus zeggen elke keer de eerste keer neer zonder tactics te hoeven uit te leggen. Nou hebben we soms iets te overijverige mensen in de groep waar door we vorige keer bij Lucrifon oppeens een add zonder tank hadden rond lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
RaseriaN schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:29:
...
Maar aangezien ineens de knockbacks de MT's wel raaktte ipv een mooie kregen random mensen aggro en vielen er steeds meer doden in de DPS groupen. Helaas kwamen we maar tot 13% voordat de volgende group sons kwamen. Ik weet zeker als we volgende keer allemaal DPS gear aantrekken en de Onyxia buff hebben dat we hem kei hard neerhalen :D
Hoeveel fire res hebben jullie MTs dan ??? Wij hebben ook 1 keer de pech gehad dat net beide tanks geknockbacked worden direct achter elkaar, maar die kans is echt nihil met hun fire res (390 ofzo met pala aura).
Wij zorgen wel meestal dat we ony buff hebben (elke 6 dagen farmen we ony ff), tis dan stukken makkelijker om ff rag neer te leggen ;)

Laatste tijd hebben we last van golemagg, die wordt gepulled op het moment dat we boven hem over de brug lopen... volgens mij komt dat door een hunter met multishot ofzo :) Ach ja, we kunnen er wel om lachen

[ Voor 12% gewijzigd door reddevil op 14-12-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Av3ng3rtje schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:54:
Op het moment ben ik bezig met een lvl 60 Orc Warrior op de realm Ragnaros.. Ben protection specced en zit in een veel belovend guild (Zul'Gurrub, eerste bazan gaan vrij makkelijk neer, en binnenkort Molten Core). ATM al +68 defense (~6850 armor en 4500 HP). Ben nu Diremaul-West Tendris Warpwood aan het farmen voor "Foror's Compendium", nou vroeg ik me af , heeft een van jullie dat boek al is gevonden en hoe vaak ben je er in geweest ?
Zonder dollen heb ik geloof ik iets van twee honderd bosses in Diremaul doodgemaakt en ik heb dat ding nog nooit gezien. Wel iets van tien class books en ook nog wel wat librams (easy money), maar het warrior boekje heb ik nog nooit gezien. Je kan binnen 10 minuten de eerste twee west bosses dood hebben, Tendris en die undead mindcontroller aan de linkerkant (mindtap talisman voor priests, shoulders voor rogues, caster amulet). Twee kansen op een boek en je vind zo een priest die diremaul west met je wilt farmen (mindtap talisman). Vijf keer doen, reloggen en dan weer doorgaan. Per uur minimaal tien keer een kans, maar het wordt wel saai na een tijdje.

Sidenote een warrior met wie ik vaak west en of north doe heeft hem wel gevonden, maar daar was ik niet bij. Nadeel is wel dat hij nog vaker in diremaul zit dan ik ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister maar weer eens met mijn Shaman gaan spelen, even genoeg van Alliance ;).

Ik zat te denken 'm te respeccen naar Restortation, om een of andere reden vind ik heal karakters wel kick, heb nog geen priest, wel 3 karakters als secondary healer ingesteld (druid, paladin, en nu shaman).

Die 5 talents punten voor je improved lagere versie heal, is dat wel handig? Ik steek verder 0,0 punten in totems talents, behalve lowever mana use for all totems talent.

Ik zit namelijk te denken ook nog 5 punten te steken in more dmg to shock spells en lower cooldown on shockspells, die instant spells gebruik ik namelijk best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Yellow|A schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:13:
[...]

Zonder dollen heb ik geloof ik iets van twee honderd bosses in Diremaul doodgemaakt en ik heb dat ding nog nooit gezien. Wel iets van tien class books en ook nog wel wat librams (easy money), maar het warrior boekje heb ik nog nooit gezien. Je kan binnen 10 minuten de eerste twee west bosses dood hebben, Tendris en die undead mindcontroller aan de linkerkant (mindtap talisman voor priests, shoulders voor rogues, caster amulet). Twee kansen op een boek en je vind zo een priest die diremaul west met je wilt farmen (mindtap talisman). Vijf keer doen, reloggen en dan weer doorgaan. Per uur minimaal tien keer een kans, maar het wordt wel saai na een tijdje.

Sidenote een warrior met wie ik vaak west en of north doe heeft hem wel gevonden, maar daar was ik niet bij. Nadeel is wel dat hij nog vaker in diremaul zit dan ik ;)
is als je relogged na 5 x die "to many instances done" niet meer geldig dan dat zou wel lekker zijn ik wil north nog farmen voor die +def shoulders.
En west dan ook maar eens doen klinkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

reddevil schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:13:
[...]

Hoeveel fire res hebben jullie MTs dan ??? Wij hebben ook 1 keer de pech gehad dat net beide tanks geknockbacked worden direct achter elkaar, maar die kans is echt nihil met hun fire res (390 ofzo met pala aura).
Wij zorgen wel meestal dat we ony buff hebben (elke 6 dagen farmen we ony ff), tis dan stukken makkelijker om ff rag neer te leggen ;)
Ze hebben meen ik uit mn hoofd beide rond de 350/360FR (dit durf ik niet zeker te zeggen!)
We hebben 1 MT erop staan en de andere staat gewoon standby voor als MT1 een knockback heeft, maar als je pech hebt ga je na een AE Knockback weer terug DPS'en en dan is de warrior er niet meer, dan vind Raggy je toch niet zo lief meer :Y)

Ik denk ook dat de Ony buff een heel verschil zal gaan maken in de encounter ;)
Gelukkig staat Ony op farm dus is een hoofd krijgen niet zon heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:17:

Ik zat te denken 'm te respeccen naar Restortation, om een of andere reden vind ik heal karakters wel kick, heb nog geen priest, wel 3 karakters als secondary healer ingesteld (druid, paladin, en nu shaman).

Die 5 talents punten voor je improved lagere versie heal, is dat wel handig? Ik steek verder 0,0 punten in totems talents, behalve lowever mana use for all totems talent.

Ik zit namelijk te denken ook nog 5 punten te steken in more dmg to shock spells en lower cooldown on shockspells, die instant spells gebruik ik namelijk best veel.
voor solo levellen is improved lesser heal de bom :)
als je wil healen zou ik voor enhencement gaan erbij in plaats van elemental

als je elemental bent gebruik je veel shocks, veel shocks = minder mana over om jezelf te healen

Totem talents sucken :/ alleen pakken als je 60 bent en mana tide wil gaan speccen voor endgame

@Rasserian

beter laat je de 2e tank ook gewoon meemeppen en laat je beide tanks vechten om aggro
als je MT een knockback krijgt staat de 2e tank never als 2e op de aggro lijst en draait hij zich dus om naar de dmg dealende warriors/rogues

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 14-12-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 86074 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:17:

Mijn shammy heeft nu 16/25/10 en voorlopig hou ik dat nog even.
16 punten voor de Clearcasting, hogere shock crit en goedkopere shocks
25 punten voor alle leuke Enhancement skills en imp. WF (en de 5% extra mana ipv shield )
10 punten voor betere LHW en goedkopere totems.

Ik noem het de 'mana efficiente' enhancement build. Duurt vrij lang voor ik OOM ben en eindig toch altijd ergens bovenaan in scholo/ubrs/strat raids enzo. Volgens mij komt dit door Taran icebreaker. Dit is slechts een 49dps 2Her zonder stats (maar met een 250 fireball proc), maar het lijkt wel of de speed ideaal is. 2.2 of 2.3 (kweenie precies) seconde per klap. De fireball proct en WF proct dus heel vaak. Daarnaast 20% crit (normale blauwe gear), dus zit bijna non-stop te flurryen.

Kan niet wachten op mijn dps output met een trager +30str wapen ofzo.

Inmiddels ook al wat int/heal gear verzameld, zodat ik kan healen/dpsen al naar gelang de bossfight. (5k unbuffed)

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 14-12-2005 11:32 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oké jongens, na 8 of 9 tries ben ik er achter gekomen dat Pyromancer loregrain niet te solo'en is voor een (disc/holy) priest. Althans, niet zonder een enorme doses geluk!

Ten eerste moet je langs 3 groepen mindsoothen, dat is opzich geen probleem, tenzij die wordt geresist.. 0_o. Ow ja, je moet ook nog enorm mzzl hebben of die er is of niet, in 20 resets was er ie er 2 x, gelukkig kan je mind vision snel kijken of die er is.

Oke, ben je langs die 2 groepen zonder agro te hebben gepakt moet je loregrain met zijn elite's pakken. Wat ik probeerde was 1 add te mindcontrole en dmg doen op de andere add, want zonder die adds doet ie minder dmg dan ik kan heale.

Zou opzich goed werken maar helaas breekt MC erg vaak! het is me 2 x gelukt om de ene dood te krijgen door MC de andere add op 30% en loregrain op 80% en ik nog full hp/mana. Toen ging ik die andere add killen, dots er op enzo.. maar wtf humanoid gaat die eikel rennen :'(. Pulled ie die beide andere groepen. /cry.

Toen nog wat tries dat MC veel te vroeg brak enzo.. laat die kut staff dan maar rotten in de hell. Kreeg toch van een hele lieve guild member een Soulkeeper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

MantaMania schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:17:
is als je relogged na 5 x die "to many instances done" niet meer geldig dan dat zou wel lekker zijn ik wil north nog farmen voor die +def shoulders.
En west dan ook maar eens doen klinkt goed
Pin me er niet op vast, maar volgens mij wel. Kan ook toeval zijn dat de twee keer dat ik het gedaan heb net het uur voorbij was na de vijfde kill, maar dat lijkt me wel erg toevallig, zou wel typisch zijn. Diremaul vind ik wel de leukste plek voor warriors en priest of +def of +mana per five seconds te farmen.

North kun je helaas niet snel farmen op die eerste paas na die wel een paar leuke dingen heeft. Als het reloggen trucje niet werkt kun je dat altijd nog doen om het uur vol te maken :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Yellow|A schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:34:
[...]

Pin me er niet op vast, maar volgens mij wel. Kan ook toeval zijn dat de twee keer dat ik het gedaan heb net het uur voorbij was na de vijfde kill, maar dat lijkt me wel erg toevallig, zou wel typisch zijn. Diremaul vind ik wel de leukste plek voor warriors en priest of +def of +mana per five seconds te farmen.

North kun je helaas niet snel farmen op die eerste paas na die wel een paar leuke dingen heeft. Als het reloggen trucje niet werkt kun je dat altijd nog doen om het uur vol te maken :)
Tribute runs vallen goed binnen in een uur te doen al heb je een goeie groep, en ik zag op allakhazam dat je ook kans hebt om hem daar uit te halen. Maar even farmen dan maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28
[...]

Klinkt veel belovend. Wij hebben de eerste 8 bosses op "farmstatus" en nog krijgen we het niet voor elkaar om MajorHOMO neer te krijgen :(

Ben de tel kwijtgeraakt hoeveel tries we nu hebben gehad op Major.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:21:
[...]voor solo levellen is improved lesser heal de bom :)
als je wil healen zou ik voor enhencement gaan erbij in plaats van elemental

als je elemental bent gebruik je veel shocks, veel shocks = minder mana over om jezelf te healen

Totem talents sucken :/ alleen pakken als je 60 bent en mana tide wil gaan speccen voor endgame
Shock is ook een beetje voor PvP ;). Maar ik wil zowieso die tier 7 mana totem hebben ;).

Bij Enhancement heb ik overigens wel die extra % mana talents. Kan ik dan maar beter wat extra stoppen in defense / shield blocking?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.