Gisteren maar voor de Ragnaros try gegaan met de een volle raid. Eerst maar MajorHomo neergelegd voor zn kist met bagger loot, en ja hoor! Er kwam weinig boeiends uitgerold zoals gewoonlijk. Voordeel van deze attempt was, 1e try neer, geen doden nadat de laatste add neer was, vind ik toch een vrij nette prestatie

Zelf nog 1x geteleporteerd naar die lavapit in het midden, meteen heel mn Greater Fire Prot pot weg die ik alvast had ingenomen
Daarna maar door naar Ragnaros en "droog" gaan oefenen, dat wil zeggen, geen extreme buffs zoals de BadLand buffs, LBRS buffs, Onyxia buff en dure potions buiten de Greater Fire Prot's om.
Eerste paar attempts kwamen tot tot ~55% voordat de sons kwamen, dit was geen probleem omdat we toch de Sons wilde oefenen omdat dit een kritiek punt is in de hele encounter. Eerste attempt was het meteen een whipe, 2e attempt stond 50% van de raid nog en 3e attempt stond 90% van de raid nog, vrij nette prestatie toch weer vonden we zelf.
Daarna als een gek met zn alle richting Stormwind gegaan om de Onyxia buff te halen voor een echte attempt, ondertussen hadden we nog maar krap 40 minuten om terug naar Ragnaros te komen voor de laatste attempt voor die avond met volle buffs. Probleem was, er had een guild het Onyxia hoofd al ingeleverd waardoor wij hem niet konden inleveren, ja kan wel maar dan heb je de buff niet en dat was de reden waarvoor er we waren. Tot rond 30/35 minuten resterend met zn alle gediscussieerd over wat nu te doen? Riskeren om in te leveren? Wachten tot het hoofd weg was? Of als een gek terug en kijken of we het dan halen?
Nou we kozen dus het laatste... heel indrukwekkend om een volle raid door IF heen te zien op mounts richting gryphon richting Thorium Point en dan asap MC weer in te duiken
25 Minuten nog over stonden we met zn alle in MC en begon de eerste pull weer (een hoop Firelords en Lava Fuckers waren er weer) Ik heb nog nooit zo snel door MC heen gerend! Ongeveer 10 Firelords (waarvan soms 2 tegelijk gepulled en toen de 1e viel meteen de volgende) en 5 a 6 Lava Fuckers verder hadden we nog 7 minuten toen we bij Ragnaros stonden

Snel allemaal gebuffed, pots gedronken onder het rennen richting hem en daarna 2 minuten volledig gebuffed worden door alle paladins. Zonder Blessing of Kings (10% meer stats) stond ik bijna op 30% crit en had nog wat FR gear aan zelfs
Al met al begon de pull toen en hebben we de Sons eigenlijk op 2 a 3 mensen na overleeft (ongelukkig casters die net op verkeerde moment een heal gooien, je kent het wel!) Sons net op tijd neer voor Ragnaros weer omhoog kwam zodat we allemaal in positie stonden en weer verder konden hakken

Maar aangezien ineens de knockbacks de MT's wel raaktte ipv een mooie kregen random mensen aggro en vielen er steeds meer doden in de DPS groupen. Helaas kwamen we maar tot 13% voordat de volgende group sons kwamen. Ik weet zeker als we volgende keer allemaal DPS gear aantrekken en de Onyxia buff hebben dat we hem kei hard neerhalen
Sorry voor mn lange verhaal, we hebben gewoon lang gewerkt om Ragnaros onder 'controle' te krijgen en eindelijk begint het te komen