Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.697 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02

LopeZ

Too much is never enough

Anoniem: 163013 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:34:
[...]

daar vind ik niks over het vast lopen bij de MTU test?
Beter kijken, het stond dus wel in de link van MAX3400 |:(

http://www.xbox.com/en-US/live/connect/Diagnosing.htm
En nu op donderen als je niet gezocht hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Anoniem: 85914 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:39:
[...]

waarom moet alles perse nieuw zijn voor iedereen, leg mij dat eens uit. Als een console op een gegeven moment een grote collectie met games heeft waarvan een groot gedeelte tegen een leuk prijsje nog steeds te koop is , heeft het zeker een meerwaarde. Een console afkraken met als argument als games zijn te duur gaat hier gewoon niet tegen op.
Alles HOEFT niet persé nieuw te zijn, begrijp me niet verkeert.

Het gaat echter om de discussie dat de games duur zijn en dan bedoelt men m.n. de nieuwe games. Discussie gaat alleen over het feit of een game van 55 Euro duur is, gezien de overige console en PC games, dan wel het aantal uren spelplezier wat je eraan beleefd. Als je naar de bios gaat ben je tegenwoordig ook al wel 9 Euro voor een kaartje kwijt en dan zit je maar 1,5 tot 2 uur voor vermaak, hoe lang doe je wel niet met een game?

Alleen, is het geen faire vergelijking met games in de aanbieding. Tuurlijk zijn die er, maar die zijn er nu en voorlopig voor de 360 nog niet. Je moet dus alles nieuw kopen, de mensen die nu zo´n console hebben aangeschaft zitten nu eenmaal voor dat simpele feit. Daarnaast, natuurlijk valt alles op termijn goedkoper te krijgen, dat is evident aan de discussie op welke prijs iets in initiele vorm is uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013

LopeZ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:44:
[...]

oeps, sorry daar heb ik overheen gekeken. ik ga dat gelijk vanavond proberen. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

LopeZ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:44:
[...]

Doe niet zo grof man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Associated Press
Toshiba to Delay HD DVD Player Launch
12.13.2005, 11:50 AM

Japanese electronics maker Toshiba Corp. said Tuesday copy protection issues would delay the Japan launch of the first players supporting its HD DVD format, the latest development in the high-stakes battle for the next generation of video discs.

Players will not hit the Japanese market until details of a copy protection system for the players are worked out, Toshiba said in a statement, reversing its earlier intention to roll out the first players in Japan by the end of the year. Toshiba did not give a specific release date.

But the company said it would continue to push for a U.S. launch early next year.

The delay brings the launch of the HD DVD, jointly developed by Toshiba and NEC Corp., closer to the expected debut of its main competitor, the Blu-ray disc, which is backed by Sony Corp.

PlayStation 3, Sony's popular next-generation video game console, is expected in Japan early next year and will read Blu-ray discs.

The two formats are incompatible, raising fears of a repeat of the VHS-versus-Beta battle over the format for videotape recorders in the early 1980s.

The HD DVD is backed by Universal Studios, Warner Bros. and Intel Corp., as well as Microsoft Corp., which hopes its new Xbox 360 video game console will challenge the longtime dominance of Sony's PlayStation.

Blu-ray is backed by Apple Computer Inc., Hewlett-Packard Co. and Dell Inc., along with a variety of other tech companies and studios.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Vermijd (voorlopig) King Kong voor de XBOX360 wanneer je een CRT tv hebt !!!

Van de bbc site:
TV glitch mars Xbox 360 Kong game
By Alfred Hermida
Technology editor, BBC News website

Gamers can play as explorer Jack Driscoll and as King Kong
Fans wanting to get the best out of the King Kong video game should avoid the version for Microsoft's new Xbox 360, the game's maker Ubisoft has suggested.

Ubisoft boss Yves Guillemot admitted that the 360 game is too dark on standard TVs, making it hard to play.
"I'm a bit disappointed that we didn't see it when we were developing the game," he told the BBC News website.
The game of the Hollywood blockbuster has received generally positive reviews and sold well in the UK.

Ubisoft's team worked closely with King Kong film director Peter Jackson, and the game has been praised for recreating the cinematic experience of the film.

As with many big blockbuster games, Ubisoft made multiple versions in order to sell as many copies as possible.

Versions for the PlayStation 2, Xbox, GameCube and PC hit the shops in the UK in mid-November to favourable reviews.

When you play on an Xbox or a PlayStation 2, you start to see that it is beautiful Yves Guillemot, Ubisoft

The Xbox 360 edition went on sale at the beginning of December.

Kong is currently at number four in the official all formats games charts, with the 360 version accounting for 12% of sales.

Players will have expected, at the very least, that Skull Island would look better than on other consoles, taking advantage of the better graphical and processing abilities of the 360.

But Ubisoft has warned that the opposite may be the case.

"We have a problem on the 360," said Mr Guillemot. "The screen is dark on some TVs and it totally changes the experience. When it's dark, you don't see where you have to go."

The Ubisoft boss said the team who made the game used certain settings on high-definition TV screens.

It did not occur to them that there would be a problem with standard televisions, which are what most people use to play console games.

Other 360 games, like Microsoft's Perfect Dark Zero, offer an option to select what type of TV is being used.

"We are looking to see if we can fix the code," said Mr Guillemot.

"It is the beginning of the high-definition TV era for us. It's a shame, but it happens with new machines. I don't think we will have it anymore."

He recommended that fans of the movie stick to the version for more established games consoles.

"When you play on an Xbox or a PlayStation 2, you start to see that it is beautiful," he said.

[ Voor 7% gewijzigd door fulgore op 14-12-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 23-05 16:23
fulgore kan je niet beter ff korte omschrijving doen + urls ofzo want dit is ook weer niet handig

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kvind het wel goede nieuwtjes. En wie weet hoe lang die op de BBC site blijven staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

cybermans schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:31:
fulgore kan je niet beter ff korte omschrijving doen + urls ofzo want dit is ook weer niet handig
ze hebben hem niet getest op een gewone televiesie
waardoor ze niet hebben gezien dat die te donker is
en je eigelijk te veel mist en soms plekken niet kan vinden omdat het gewoon niet te zien is.
alleen bij normale televisies niet bij hd lcd enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 23-05 16:23
dat had ik al gelezen op IG maar bedoel meer van zulke quotes moet je op eens een halve kilometer scrollen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou, de Xbox360 reclamecampagne begint nu ook in Nederland :). Net was op TMF de commercial met het monster en die van Perfect Dark Zero. Vraag me wel af of het nu de juiste tijd is om te gaan adverteren, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

cybermans schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:31:
Is goed mijn jongen, ik had 'm al 'iets' ingekort. Volgende x zal ik 'm wat samenvatten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:29
Rox_NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:01:
Nou, de Xbox360 reclamecampagne begint nu ook in Nederland :). Net was op TMF de commercial met het monster en die van Perfect Dark Zero. Vraag me wel af of het nu de juiste tijd is om te gaan adverteren, maar goed.
Laatste 2 weken voor kerst lijkt me juist de tijd om te adverteren.. Maar misschien zeg ik iets doms nu.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

:( Zit al 5 uur te wachten totdat Microsoft Support me terugbelt.

Waarschijnlijk mijn probleem met creditcard-billing al gevonden; vanavond testen en dan laat ik het wel weten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
Ik weet niet wie er hier een paar bladzijdes terug spraken over voorraden X360 bij Mediamarkten over de grens maar ik kan jullie melden dat MM Nordhorn en MM Muenster mij beiden hebben weten te melden dat er geen X360 voorraad meer is en beiden zeggen ook dit jaar niét meer bevoorraad te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

GCshop is zo sloom, echt niet normaal.... Ze zeggen Donderdag me 2 spellen (PDZ+ PGR3) te hebben verstuurd. NU heb ik nog niks binnen, en neem ik aan dat het aan tpg ligt. Heb gisteren middag een emailtje gestuurd met de vraag of ze me de barcode van me verzending kunnen geven, zodat ik TPG kan bellen...... Heb nu nog geen atwoord gehad.

Ik wil me spellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Nasty Nate schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:15:
Ik weet niet wie er hier een paar bladzijdes terug spraken over voorraden X360 bij Mediamarkten over de grens maar ik kan jullie melden dat MM Nordhorn en MM Muenster mij beiden hebben weten te melden dat er geen X360 voorraad meer is en beiden zeggen ook dit jaar niét meer bevoorraad te worden.
De MediaMarkt zegt zoveel...

Die lui moet je niet altijd geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:20:
GCshop is zo sloom, echt niet normaal.... Ze zeggen Donderdag me 2 spellen (PDZ+ PGR3) te hebben verstuurd. NU heb ik nog niks binnen, en neem ik aan dat het aan tpg ligt. Heb gisteren middag een emailtje gestuurd met de vraag of ze me de barcode van me verzending kunnen geven, zodat ik TPG kan bellen...... Heb nu nog geen atwoord gehad.

Ik wil me spellen :(
Klopt, in december is TPG een hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik wil PDZ verkopen. Kijk ik op Marktplaats, staat het al helemaal vol met 360 spellen :) Ik dacht dat ik er vroeg bij was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Vraagje.
Die Xbox 360 controller werkt dus ook op de PC.
maar ik kan dus NIET vinden of die Wireless versie ook werkt op de PC, weet iemand dit?
Lijkt me uitermate relaxed :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:47:
[...]

_/-\o_

Heeft er trouwens al iemand ervaring met het aanschaffen van XBLive / GamerPoints via de XBox & Creditcard? Meer specifiek; wordt er een SSL opgezet of gaat het plain-text over de lijn ofzo?
Werkt perfect, heb al meerdere MS Points transactions gedaan. Hoe ze het doen weet ik niet, maar Microsoft kennende gaat dat volledig over public/private key encryptie, waarschijnlijk SSL3.
YellowNeck schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:33:
Vraagje.
Die Xbox 360 controller werkt dus ook op de PC.
maar ik kan dus NIET vinden of die Wireless versie ook werkt op de PC, weet iemand dit?
Lijkt me uitermate relaxed :)
Ik zal niet zeggen dat we het al vaker hebben gezegd, maar nee, de Wireless kan met geen mogelijkheid (dus ook niet met de Play&Charge kabel) op je PC werken. De X360 gebruikt een custom protocol voor de wireless controllers omdat Bluetooth niet performant genoeg was.

[ Voor 36% gewijzigd door curry684 op 14-12-2005 16:36 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Ook dat is al veel te vaak gevraagd, misschien zoeken in dit topic naar draaloos /controller /pc?

Het antwoord is nee trouwens.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Hoeveel inch was de samsung lcd van de demopods?

Zoek iets goeds voor onder de 1000 euro voor een kamer van 3 bij 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Ik gok 21"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:35:
[...]

Werkt perfect, heb al meerdere MS Points transactions gedaan. Hoe ze het doen weet ik niet, maar Microsoft kennende gaat dat volledig over public/private key encryptie, waarschijnlijk SSL3.

[...]

Ik zal niet zeggen dat we het al vaker hebben gezegd, maar nee, de Wireless kan met geen mogelijkheid (dus ook niet met de Play&Charge kabel) op je PC werken. De X360 gebruikt een custom protocol voor de wireless controllers omdat Bluetooth niet performant genoeg was.
Is vast een geëncrypte versie van bluetooth 2.0
Word vast wel gehacked de komende tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Was het met die zwarte rand?? Vanaf €899.- te verkrijgen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 11-06 09:52
Anoniem: 149626 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:20:
[...]

De MediaMarkt zegt zoveel...

Die lui moet je niet altijd geloven.
Nou ja ten eerste zijn dit Duitsers en die lullen toch wat minder uit hun nekjes weet ik uit ervaring en ten tweede kan ik me sowieso niet voorstellen dat ze nee gaan lopen verkopen terwijl ze nog voorraad hebben in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Even animo checken, maar wie gaan er zondag allemaal direct bij opening naar de MyCom in de St Jacobsstraat zondag? Want er komen maar 2 cores, en 2 premiums binnen. En nu weet ik uit zeer betrouwbare bronnen (wetende mezelf) dat het personeel er ook erg om zit te springen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62233

Heb het hele topic nu beetje doorgespit maar kan nog niet direct vinden of je met de xbox360 als media extender nu dvd's van de hd van je media center pc kan afspelen.
Iemand die dit echt werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Inflatable schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:14:
[...]
Laatste 2 weken voor kerst lijkt me juist de tijd om te adverteren.. Maar misschien zeg ik iets doms nu.. ;)
Maar waarom zou je, dure, advertenties uitzenden als je niets hebt om te verkopen?
Paul Naber van MS heeft zelf gezegd dat de decembervoorraad al verkocht is. Tuurlijk zijn commercials wel goed, maar zonder iets om te verkopen is het weggegooid geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:45
Check dit topic even voor die Samsung LCD tv, klik!

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Rox_NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:59:
[...]

Maar waarom zou je, dure, advertenties uitzenden als je niets hebt om te verkopen?
Paul Naber van MS heeft zelf gezegd dat de decembervoorraad al verkocht is. Tuurlijk zijn commercials wel goed, maar zonder iets om te verkopen is het weggegooid geld ;)
Zorgen dat de aandacht er blijft zodat ze in januari, februari en maart ook nog alles leegverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 62233 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:59:
Heb het hele topic nu beetje doorgespit maar kan nog niet direct vinden of je met de xbox360 als media extender nu dvd's van de hd van je media center pc kan afspelen.
Iemand die dit echt werkend heeft?
Dat lukt alleen wanneer je de .vob's renamed naar .mpg's. Eventueel kan je er dan ook meteen 1 grote .mpg file van maken door ze aan elkaar te plakken.

Niet echt een hele handige oplossing aangezien je geen audio streams meer kan selecteren (en er niet altijd de goeie gepakt wordt wanneer er meerdere streams aanwezig zijn) en subs ook niet allemaal meer werken. Menu is dan ook out of the question.

Dus qua media functionaliteit haalt de Extender functie van een 360 het helaas niet vergeleken met een Xbox + XBMC ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96261

Hey mensen, ik vroeg me nou iets af.
Ik heb nu Fifa 2006 op Semi-pro een Wk gewonnen en krijg ik een classic team erbij.

Maar als je nu op Pro een Wk wint, krijg je wat? of is dit alles wat je kan krijgen.

Ik vraag dit aangezien je best veel wedstrijden moet spelen om een wk te kunnen winnen en spelen.

Hebben mensen hier ervaring of antwoorden op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:42
keldon schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:14:
[...]

Dat lukt alleen wanneer je de .vob's renamed naar .mpg's. Eventueel kan je er dan ook meteen 1 grote .mpg file van maken door ze aan elkaar te plakken.

Niet echt een hele handige oplossing aangezien je geen audio streams meer kan selecteren (en er niet altijd de goeie gepakt wordt wanneer er meerdere streams aanwezig zijn) en subs ook niet allemaal meer werken. Menu is dan ook out of the question.
geldt dit ook voor xbox 360 + media centre 2005 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:16

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:28:
Ik wil PDZ verkopen. Kijk ik op Marktplaats, staat het al helemaal vol met 360 spellen :) Ik dacht dat ik er vroeg bij was :?
Ik denk er ook over om hem te gaan verhkopen...OMG die game wordt gewoon TEVAAK aangeboden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dixons Hengelo heeft nu 3 premiums en 1 core....net binnen gekregen dus waar wachten jullie nog op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TheVisionMaster schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:23:
[...]

Ik denk er ook over om hem te gaan verhkopen...OMG die game wordt gewoon TEVAAK aangeboden :(
Is vast van al die mensen die een gescratchte disk hadden en nu van Microsoft de gratis PDZ hebben gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 14:41

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Vraagje: er is nu een patch voor de xbox 360 te downloaden om oude xbox spellen te spellen maar nu is mijn vraag kan je ook xbox spellen uit bijv.Amerika spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Topicstart, ctrl-F, 'region'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

maar er was een iemand die de patch van de amerikaanse site heeft gehaald omdat hij nog niet op de nederlandse site stond van xbox maakt dat geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Bartsmit.nl Nog niet uitverkocht! <---- 360 Premium

Voor de lief hebbers, volgens mij kan je hem gewoon nog bestellen, net als ik vanmiddag heb gedaan :D, ik werd ook terug gebeld door BartSmit om mijn bestelling te bevestigen!

Dixons forget it, die krijgen haast niets binnen :S

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Underworld schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:47:
Bartsmit.nl Nog niet uitverkocht! <---- 360 Premium

Voor de lief hebbers, volgens mij kan je hem gewoon nog bestellen, net als ik vanmiddag heb gedaan :D, ik werd ook terug gebeld door BartSmit om mijn bestelling te bevestigen!

Dixons forget it, die krijgen haast niets binnen :S
Maar wanneer heb je hem dan binnen dat kan natuurlijk ook januari worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

i don't thinkso...

volgens de 2de bevestiging word ie nu verstuurd

er stond ook in het bericht dat het artikel eerst niet op voorraad was en nu weer wel maar zeer beperkt

EDIT: hier de mail:

Titel: Xbox 360 verkrijgbaar!

Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Een artikel is
tijdelijk niet leverbaar geweest of het wachten was op de releasedatum van het
product. U heeft de Xbox 360 http://www.bartsmit.com/search/search.
php?zoekproduct=wireless+system&tabbladid=0&whoami=

bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft
gereserveerd te bestellen.

Wij hebben slechts een hele kleine voorraad binnengekregen, dus reageer snel.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager

Bestelling:
Het kan zijn dat u wordt gebeld door onze klantenservice, om de gegevens van uw
bestelling door te nemen. Zodra wij een bevestiging hebben, kunnen wij de order
gaan uitleveren.

Dus zodoende ;)
Hopelijk hebben er nog een hoop mensen mazzel!

[ Voor 82% gewijzigd door Underworld op 14-12-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 12:40
Ik heb mijn Xbox 360 Premium ook binnen :) Ik heb iedereen van de Wiki toegevoegd aan mijn friends list. Misschien handige tip voor mensen die hetzelfde doen, je kan een USB toetsenbord aan de 360 hangen en dat werkt een stuk sneller. Helaas kon ik niet door de menu's navigeren, maar de namen inkloppen was zo wel een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sperenvanger schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:20:
Ik heb mijn Xbox 360 Premium ook binnen :) Ik heb iedereen van de Wiki toegevoegd aan mijn friends list. Misschien handige tip voor mensen die hetzelfde doen, je kan een USB toetsenbord aan de 360 hangen en dat werkt een stuk sneller. Helaas kon ik niet door de menu's navigeren, maar de namen inkloppen was zo wel een stuk sneller.
Werkt een muis ook ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil ook een 360 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Kheb vandaag een HDD kunnen bemachtigen! :*)
Allemaal leuk en aardig, maar klein irritant iets...:
Ik dacht ik haal HEXIC van 1 van me accounts, isttie gelijk van heel de schijf af :(
Kan ik op 1 of andere manier HEXIC terug krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 17:52

Convoy

g44p

ik neem aan dat wanneer de lampjes op je controller een draai beweging gaan maken de battarijen bijna leeg zijn?

[ Voor 171% gewijzigd door Convoy op 14-12-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Kan er misschien iemand een kleine review schrijven over de Draadloose bridge set (die van 79,99 eurie)
of ie de moeite waard is om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je geld meeneemt naar de winkel kun je 'em daar ophalen.

Als je geen geld hebt, vraag je om de 360 in de MediaMarkt, krijg je de doos op de computerafdeling al in handen, maar moet je hard rennen bij de uitgang om weg te komen zonder te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 142179 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:51:
[...]

Als je geen geld hebt, vraag je om de 360 in de MediaMarkt, krijg je de doos op de computerafdeling al in handen, maar moet je hard rennen bij de uitgang om weg te komen zonder te betalen
Als je genoegen neemt met een Core wel ja, Premiums zijn overal alweer uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:51:
[...]

haha zo bedoelde ik het niet
eerst wou ik hem niet gelijk kopen maar een tijd wachten
maar nu wil ik hem gelijk hebben eigelijk.
geld is trouwens niet het grootste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 34043 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:56:
[...]

haha zo bedoelde ik het niet
eerst wou ik hem niet gelijk kopen maar een tijd wachten
maar nu wil ik hem gelijk hebben eigelijk.
geld is trouwens niet het grootste probleem.
:( ---> www.bartsmit.nl ---> "zoeken" ---> "360" invullen ---> 3e pagina ----> "BESTEL Premium systeem"

Quote:
Xbox 360 System + Wireless Controller
Heel beperkt leverbaar, OP=OP!

(tenzij geld een klein probleem is :O )

[ Voor 15% gewijzigd door Underworld op 14-12-2005 19:01 . Reden: iets toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ga niet de gok wagen dat ik hem zondag op m'n werk misloop (xboxen niet voor personeel :( grrmmbl) dus maar bij Bart Smit on-line besteld.

Hoe laat belden die grappenmakers ongeveer? Want ik zit morgen op school, en dan moeten ze niet bellen als ik net m'n tentamen zit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2023
Ik heb een probleem de HDTV settings, bij System blade, optie display blijft ie zeggen dat m'n HDTV output disabled is en dat m'n HDAV kabel op TV staat (en het kleine grijze knopje staat op HDTV!!).

Ik heb dus ook een HDTV en ut knoppie staat goed |:(. Iemand anders dit probleem of misschien suggesties? Wat ik eigenlijk dus wil weten is of dit aan de kabel of de xbox ligt (iemand in de buurt van Dordrecht met een goede kabel, die me zou willen helpen om dit te testen, zou me erg blij maken). Van een kapotte kabel lig ik niet wakker, maar als het de 360 is, kan hem terugbrengen.

Mijn TV geeft het trouwens wel aan als ik tussen 720p of 1080i schakel 8)7.

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 19:25

bAdmuTs

mAzE

freekweb schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:47:
ik neem aan dat wanneer de lampjes op je controller een draai beweging gaan maken de battarijen bijna leeg zijn?
Jep dan is je accu/battarijen bijna leeg.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 14-12-2005 19:08 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 84159 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:04:
Nou ik ga niet de gok wagen dat ik hem zondag op m'n werk misloop (xboxen niet voor personeel :( grrmmbl) dus maar bij Bart Smit on-line besteld.

Hoe laat belden die grappenmakers ongeveer? Want ik zit morgen op school, en dan moeten ze niet bellen als ik net m'n tentamen zit te maken.
Om precies te Zijn: 16:31 (2 uur na bestelling te hebben geplaatst) gesprek duurde 34 seconden persoon vraagt alleen NAW gegevens meer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Underworld schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:10:
[...]

Om precies te Zijn: 16:31 (2 uur na bestelling te hebben geplaatst) gesprek duurde 34 seconden persoon vraagt alleen NAW gegevens meer niet ;)
klinkt goed, hopen dat ze ook een avond dienst hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

hahaha ja, nou ja verwacht maar dat je morgen ochtend word terug gebeld, het was een 0299 nummer (purmerend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 09:59
MediaMarkt Middelburg:
4 of 5 core systems, 3 harddisks, een boel VGA kabels, 1 Advanced SCART en een hoop controllers en play&charge kits enz (geen component kabels).
Er staat ook al minimaal een week een, zo te zien goed afgestelde, demo pod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 03-06 23:37
Underworld schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:50:
Kan er misschien iemand een kleine review schrijven over de Draadloose bridge set (die van 79,99 eurie)
Duur maar werkt hier perfect. Heb beter ontvangst op mijn 360 dan op mijn pc die er 2 meter vanaf staat via een linksys kaartje.

WPA en WEP worden ook ondersteund...

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou gaan voor de WET54G van Linksys, heb dat ding hier ook staan voor m'n xdoos 1 en werkt perfect. Kan ook op MAC en PC zonder drivers, werkt daarnaast ook als bridge/versterker van je WiFi router zodat je draadloos nog een beter signaal hebt op de bovenverdieping/achtertuin! Prijs om en nabij hetzelfde als dat MS ding en zo spek je ook nog eens niet Bill z'n zakken omdat die XBOX handel kunstmatig zo duur kan worden gehouden ;)

Zie deze link van Linksys

http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

hully schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:18:
[...]

geldt dit ook voor xbox 360 + media centre 2005 ?
Ja, wanneer je video wilt streamen is MCE2k5 de enige optie. Dus met die setup ben je gedwongen al je xvid/divx's te converten naar mpg2 en DVD's weer te branden (aangezien de vob rename actie verre van vlekkeloos werkt).

Het is een stapje terug vergeleken met XBMC op een gemodde Xbox maar ik ga er vanuit dat het tijdelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:15:
:( Zit al 5 uur te wachten totdat Microsoft Support me terugbelt.

Waarschijnlijk mijn probleem met creditcard-billing al gevonden; vanavond testen en dan laat ik het wel weten.
Testen verloopt erg slecht; XBLive-site is erg traag zodra je je account-informatie probeert aan te passen. De rest werkt wel snel. Maar ja, krijg nu constant dat de webserver te druk is en dat ik het later moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161328

Mijn kameraad was gisteren in de Play It in Emmen. Hij heeft nog geen 360 want overal is ie uitverkocht en hij zag bij de Play It nog één doos staan ( Premium ). Hij gevraagd of ie gereserveerd was, nou dat was ie niet.

Verkoper: We verkopen deze laatste console met opbouw. Er is nu al 500 euro geboden dus voor goedkoper als dat gaat ie niet weg."

Mag dat wel? Hij had hem toch gewoon voor vierhonderd euro kunnen kopen? Je mag toch niet zomaar iets met opbouw gaan verkopen, en al helemaal niet in een gamewinkel toch? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161328 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:14:
Mijn kameraad was gisteren in de Play It in Emmen. Hij heeft nog geen 360 want overal is ie uitverkocht en hij zag bij de Play It nog één doos staan ( Premium ). Hij gevraagd of ie gereserveerd was, nou dat was ie niet.

Verkoper: We verkopen deze laatste console met opbouw. Er is nu al 500 euro geboden dus voor goedkoper als dat gaat ie niet weg."

Mag dat wel? Hij had hem toch gewoon voor vierhonderd euro kunnen kopen? Je mag toch niet zomaar iets met opbouw gaan verkopen, en al helemaal niet in een gamewinkel toch? _/-\o_
Is gewoon zwarte markt. Mag idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Zo vandaag mn collectie uitgebreidt met Call of Duty 2 en Kameo...

Call of Duty 2 is echt zo goed als alle reviews zeggen wat een sp ervaring zeg, damn... Had em al op de pc (geforce 6800GT, amd64 3400+ en 1 gig intern) gespeeld, maar dit ziet er toch nog net wat strakker uit vind ik. (misschien ligt het ook aan het feit dat ik hem op een 103 cm samsung lcd heb gespeeld natuurlijk...) Ook even op xboxlive bezig geweest en wat is het jammer dat het spel zo'n gaar lobbysystem heeft zeg. Ik heb een paar keer een game gehost en niemand had last van noemenswaardige lag, maar in 3 van de 5 gevallen is het gewoon onspeelbaar. De rondes die wel goed speelbaar waren kan ik heel kort over zijn: echt supergave MP en maximaal 8 spelers maakt niet eens zo heel veel uit. Tenminste niet zo spawn, paar frags, dood, spawn gevoel, iets tactischer.. (ik hoop echt op een toekomstige patch, ook met het ook op de savebug waar wat mensen last van schijnen te hebben|.)

Kameo valt me 100% mee. Het eerste level (ook het level van de demo) is echt de minste tot nu toe (ben nog niet zo heel ver) en soms deed het spel me denken aan banjo kazooie op de n64 kwa gameplay en characters dan. Wat een graphics, sommige levels zien er echt ziekelijk vet uit, wat zou het strak zijn als Rare deze engine finetuned en gebruikt voor een next-gen banjo...

Dus al met al kan ik weer even vooruit!! :D

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161328 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:14:

Wat bedoel je in vredesnaam met OPbouw? Premium ipv core?
Ja hoor, ze mogen verkopen voor de prijs die ze willen, 399 is adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Hij bedoelt in principe dat ze hem veilen. Per opbod dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
dit is misbruik maken van de situatie, en wie steekt die 100 euro in zn zak?
als ze slimmer waren dan had een verkoper hem zelf gekocht en dan via marktplaats of ebay voor 500 verkocht. maar zolang hij in de winkel staat, vind ik dat je hem mag claimen voor 399 mijpart een euro fooi. en volgens mij kunnen ze daar jurridisch niets tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Helaas is het niet meer mogelijk om bij BartSmit de Premium Console te bestellen, (staat weer op "reserveer") ik ben wel dolblij dat ik één van de gelukkigen ben! :) de Core staat nog wel op "bestel".
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:46:
[...]

Ik zou gaan voor de WET54G van Linksys, heb dat ding hier ook staan voor m'n xdoos 1 en werkt perfect. Kan ook op MAC en PC zonder drivers, werkt daarnaast ook als bridge/versterker van je WiFi router zodat je draadloos nog een beter signaal hebt op de bovenverdieping/achtertuin! Prijs om en nabij hetzelfde als dat MS ding en zo spek je ook nog eens niet Bill z'n zakken omdat die XBOX handel kunstmatig zo duur kan worden gehouden ;)

Zie deze link van Linksys

http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper
Uhm, hebben we het wel over het zelfde? ik bedoelde namelijk die adapter die je in je box moet steken?
Of is dat ook (op een manier) met deze mogelijk?
Heb zelf al (offcourse) linksys router/WPC kaart in huis, wat dat betreft Linksys roelt...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 17:06

Phydomir

Dennis

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:51:
als ze slimmer waren dan had een verkoper hem zelf gekocht en dan via marktplaats of ebay voor 500 verkocht. maar zolang hij in de winkel staat, vind ik dat je hem mag claimen voor 399 mijpart een euro fooi. en volgens mij kunnen ze daar jurridisch niets tegen doen.
Lol. Als ik tegen jou zegt dat een product niet x kost maar y. Dan heb je daar maar mee te leven. Je kan in geen enkele winkel eisen dat iets voor de advies prijs, of zelfs een prijs die op een prijslijst staan verkocht wordt (iedere winkelier dekt zich in door de kleine lettertjes, drukfouten ed.), als de verkoper tegen jou zegt dat het toch echt bedrag y moet worden je twee keuzes. Het of kopen, of weg gaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

hmmm,zij ner meer mensen met beeldfouten in PGR,als ik b.v over een brug rij,die ik soms zwarte blokjes,plekken :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:51:
Onzin natuurlijk, je kunt niks claimen wat is dat nu voor een clownsuitspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Underworld schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:59:
Helaas is het niet meer mogelijk om bij BartSmit de Premium Console te bestellen, (staat weer op "reserveer") ik ben wel dolblij dat ik één van de gelukkigen ben! :) de Core staat nog wel op "bestel".

[...]

Uhm, hebben we het wel over het zelfde? ik bedoelde namelijk die adapter die je in je box moet steken?
Of is dat ook (op een manier) met deze mogelijk?
Heb zelf al (offcourse) linksys router/WPC kaart in huis, wat dat betreft Linksys roelt...;)
Ghe fingers crossed, hopen dat ik nog een van de gelukkige was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Phydomir schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:17:
[...]

Lol. Als ik tegen jou zegt dat een product niet x kost maar y. Dan heb je daar maar mee te leven. Je kan in geen enkele winkel eisen dat iets voor de advies prijs, of zelfs een prijs die op een prijslijst staan verkocht wordt (iedere winkelier dekt zich in door de kleine lettertjes, drukfouten ed.), als de verkoper tegen jou zegt dat het toch echt bedrag y moet worden je twee keuzes. Het of kopen, of weg gaan.
Je vergeet het gaat om een adviesprijs van MS. Ze hebben geen prijs opgelegd gekregen dat ze ze moeten verkopen voor 299 of 399 euro. Het is gewoon vraag en aanbod, grotere vraag dan aanbod dus de prijs gaat omhoog. Als jij die prijs niet wilt betalen heb je pech, ook heb je geen poot om op te staan ze zullen je eerder keihard uitlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 56386 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:37:
[...]

Je vergeet het gaat om een adviesprijs van MS. Ze hebben geen prijs opgelegd gekregen dat ze ze moeten verkopen voor 299 of 399 euro. Het is gewoon vraag en aanbod, grotere vraag dan aanbod dus de prijs gaat omhoog. Als jij die prijs niet wilt betalen heb je pech, ook heb je geen poot om op te staan ze zullen je eerder keihard uitlachen.
een goede naam krijgen ze er iig niet door.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:04:
[...]

Zou niet weten waarom niet. Als het aanbod schaars is en de vraag hoog, stijgt een prijs. Zo is het met olie, zo is het met alles waar handel in voorkomt ook een 360

Je koopt 'em of je koopt 'em niet verder niet zeuren

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 14-12-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:25
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:25:
[...]

Zou niet weten waarom niet. Als het aanbod schaars is en de vraag hoog, stijgt een prijs. Zo is het met olie, zo is het met alles waar handel in voorkomt ook een 360

Je koopt 'em of je koopt 'em niet verder niet zeuren
Omdat winkels een eerlijke wijze van handelen hanteren. Ik ben nog geen enkele shop tegen gekomen die hem boven de adviesprijzen verkoopt. Ik hoop ook dat niemand zo dom is er meer voor te gaan betalen dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06 18:42
Nou heb ook eindelijk mijn Xbox360 premium. Pre-order via Bart Smit, zat alleen net niet bij de eerste levering (gingen allemaal naar E-plaza).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

STIMPPYYY schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:31:
[...]

Omdat winkels een eerlijke wijze van handelen hanteren. Ik ben nog geen enkele shop tegen gekomen die hem boven de adviesprijzen verkoopt. Ik hoop ook dat niemand zo dom is er meer voor te gaan betalen dan nodig.
Het is toch niet oneerlijk om iets boven ADVIESprijs te verkopen? Daar is een ieder vrij in en een consument is er vrij in om het aanbod te aanvaarden of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Phydomir schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:17:
[...]

optie 3, s'nachts dat ding jatten en 400 in de kas leggen met een briefje:
"jullie gierigheid word gestraft door winkel schade en er is nix gejat mazzel" :w
dikki dik schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:04:
[...]

ze krijgen een goede naam van: "die winkel heeft nog premiums op voorraad"
niet zeggen dat ze 650 euro kosten maargoed.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 14-12-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
valt nog mee dat ze de prijzen van de harde schijf niet opdrijven ...want die is net zo lastig te vinden als een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

nnndoh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:37:
valt nog mee dat ze de prijzen van de harde schijf niet opdrijven ...want die is net zo lastig te vinden als een xbox
Bij de dixons online shop uit voorraad leverbaar morgen komt de mijne ;)

http://www.dixons.nl/De_o...+GB).7062840/default.aspx

Turn it off and on again.

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 17:25
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:34:
[...]

Het is toch niet oneerlijk om iets boven ADVIESprijs te verkopen? Daar is een ieder vrij in en een consument is er vrij in om het aanbod te aanvaarden of niet
Het mag... Maar als een winkel op zo'n manier te werk gaat zegt het meen ik al genoeg over de manier van zaken doen, omzet en service. Normale winkels hoeven dit gewoon weg niet te doen omdat zij niet leven van enkel de omzet van een Xbox 360.

• PWM
  • Niet online

PWM

Hehe, het werd tijd. Een sneer van Sony :)
Xbox 360 Doesn’t Have True HD Functionality – Sony Worldwide Studios President

Phil Harrison, the president of Sony Computer Entertainment Worldwide Studios, has claimed that the Xbox 360 “doesn’t have true HD functionality” and that consumers looking for such functionality will have to wait for the PlayStation 3 to arrive.

In an exclusive interview with GamesIndustry.biz, Harrison said: "As you well know, the Xbox 360 doesn't play high definition movies and doesn't have true HD functionality - PlayStation 3 is the only format that has 1080-progressive, which is the true definition of HD, so it's really premature to be talking about the HD era."

"The HD era really only starts when we are on the market," he concluded.

www.teamxbox.com
Ik vond ze al erg stil :P

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Serieus, geen troll of flame, maar.....

Tot nu toe had de Xbox de beste graphics. De PS2 aanhang vertelde dan altijd (al dan niet terecht, dat laten we in het midden), dat graphics niet belangrijk zijn. Ik voorspel nu dat forums overstroomt gaan worden, voorzover niet het geval, dat de PS3 veeel mooiere graphics heeft, en dat de 360 dus ruk is :)

Dit door dezelfde jongens die de 360 onnozel vonden, omdat: "toch niemand een HD-TV heeft" :)

Ik maak me er niet druk om. Ik ben blij met wat ik heb, en vind het allemaal prima. Sowieso wachten op een console waarvan nog geen releasedata is, geen echte screens van zijn, en geen line-up bekend is vind ik raar. Ben ik naief om te denken: "Dat zien we dan volgend jaar wel, nu eerst gamen?"

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 15-12-2005 00:21 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Waarom moeilijk doen als TeamXbox het heeft gedaan. For all it's worth onderschrijf ik hun conclusie volledig, ding werkt perfect hier in huis met probleemloos multiplayeren op 15m en 4 muren afstand van een Linksys WRT54G router met WPA :)
freekweb schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:47:
Ja, open ook even de Guide dan zie je linksbovenin de batterijstatus van de controller die hem opende ;)
Geengrenzuh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:31:
Ook even op xboxlive bezig geweest en wat is het jammer dat het spel zo'n gaar lobbysystem heeft zeg. Ik heb een paar keer een game gehost en niemand had last van noemenswaardige lag, maar in 3 van de 5 gevallen is het gewoon onspeelbaar. De rondes die wel goed speelbaar waren kan ik heel kort over zijn: echt supergave MP en maximaal 8 spelers maakt niet eens zo heel veel uit. Tenminste niet zo spawn, paar frags, dood, spawn gevoel, iets tactischer.. (ik hoop echt op een toekomstige patch, ook met het ook op de savebug waar wat mensen last van schijnen te hebben|.)
Er zijn al tig petities, topics op Xbox.com en topics op IWNation.com over het trieste MP van CoD2 helaas, en niemand krijgt reactie. Ik heb zelf ook al met Activision support gemaild, en kreeg daar enkel op terug "we hebben het doorgegeven aan de developer". Rukkers :/

SP wel fantastisch idd, evenals Kameo :Y)
PWM schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:17:

En vooral refereren aan "true 1080p" wat geen bestaande standaard is :z

• AvanCade
  • Laatst online: 07-06 02:26
Op veel plaatsen is de 360 (premium en core) nog niet uitverkocht. Zoals in Heerlen bij bijvoorbeeld E-Plaza en zo zijn er nog meerdere plaatsen in Nederland. Dus ik snap niet hoe mensen aan het nieuwsbericht komen dat de 360 uitverkocht is.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:14
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:27:
[...]

Pagina 31, 6e bericht van onderen, bold gedrukt?
Post anders even een link naar die post, aangezien jij 31 pagina's hebt, en ik maar 4. Niet iedereen gebruikt dezelfde post-hoeveelheid-per-pagina.

Verder : wat ik begrijp is dat ze overal wel uitverkocht zijn weer. Dan heb ik het alleen over de Premiums en niet over de Core's. Er is niet veel vraag naar de core's, behalve van mensen die het wachten op een premium beu zijn.

BTW : De bart smit kwam met een verhaal dat ik alleen de eerste 2 weken garantie had via hun en daarna via MS ? Lijkt me niet dat dat kan, toch ? Zo snel kan je iets niet op de fabrikant afschuiven, lijkt me.

[ Voor 46% gewijzigd door sorted.bits op 15-12-2005 07:33 ]

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-06 14:38
nee, zij verkopen het, dus jij hebt een kooopovereenkomst met hun, dus zij moeten ook zorg dragen voor de service.

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Wat een geld voor een console... Mij niet gezien, hou het wel bij de PC :P

Ici kann uw Werbung staan

• Phydomir
  • Laatst online: 17:06

Phydomir

Dennis

DaViDoViTsCh schreef op donderdag 15 december 2005 @ 07:58:
Wat een geld voor een console... Mij niet gezien, hou het wel bij de PC :P
Uitspraak van het topic! Hulde _/-\o_

hoop dat je sarcastisch was...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
PWM schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:17:

[...]

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Serieus, geen troll of flame, maar.....

Tot nu toe had de Xbox de beste graphics. De PS2 aanhang vertelde dan altijd (al dan niet terecht, dat laten we in het midden), dat graphics niet belangrijk zijn. Ik voorspel nu dat forums overstroomt gaan worden, voorzover niet het geval, dat de PS3 veeel mooiere graphics heeft, en dat de 360 dus ruk is :)

Dit door dezelfde jongens die de 360 onnozel vonden, omdat: "toch niemand een HD-TV heeft" :)

Ik maak me er niet druk om. Ik ben blij met wat ik heb, en vind het allemaal prima. Sowieso wachten op een console waarvan nog geen releasedata is, geen echte screens van zijn, en geen line-up bekend is vind ik raar. Ben ik naief om te denken: "Dat zien we dan volgend jaar wel, nu eerst gamen?"
Gelukkig zijn er ook erg veel LCD's die 1080P aankunnen... :+

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Phydomir schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:10:
[...]

Uitspraak van het topic! Hulde _/-\o_

hoop dat je sarcastisch was...
nee serieus :+

Nee, die komt nog wel een keer :P

Ici kann uw Werbung staan

Anoniem: 148530

Iemand zin in een potje PES5 vanavond 2 tegen 2 :)

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

trouwens!

ik ben helemaal weg van marktplace! wat gaaf man ik heb heerlijk de "need for speed" demo gespeelt en die nba live en echt te gek voor worden hoe mooi en gaaf!
ben elke dag er meer weg van!
zekers sinds media center edion eraan gekoppeld zit! nu me vriendin ineens haar series op tv kan kijken inplaats van laptop/pc is het wel ineens leuk! 8)7

en trouwens gameshop.nl verkocht de core voor 350! ik had hem daar daar nog voor 300!

[ Voor 13% gewijzigd door darkphoenix op 15-12-2005 09:19 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Anoniem: 79218

darkphoenix schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:13:
trouwens!

ik ben helemaal weg van marktplace! wat gaaf man ik heb heerlijk de "need for speed" demo gespeelt
Nou, met dank aan diezelfde Marketplace zal ik Need for Speed zéker niet kopen. Ik hoop voor degenen die dat wel hebben gedaan dat het uiteindelijke spel beter loopt dat de demo, want je kunt de frames haast tellen!, in tegenstelling tot bij PGR3.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.