Wat is verstandig, illegale dingen doen? Plunder dan direct ff de lokale buurtsuperVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:47:
[...]
Wat heeft leeftijd nou te maken met illegale activiteiten? Alleen maar verstandig
[...]
Kan wel. Ze durven de stap alleen niet te nemen.
[...]
Toen konden ze dat maken want toen was er nauwelijks sprake van piraterij. Nu zouden ze de prijzen laag moeten houden om piraterij de moeite niet waard te laten worden.
[...]
Hij rekent het voor het moment af. En iedereen mag zijn mening geven
De 360 vind ik echt de kleinste grafische vooruitgang hebben van alle generaties. Ik ga niet mee met de standaardhype die onstaat wanneer een nieuwe console uitkomt. De 360 verdient die hype niet.
Ik weet niet of 30 Euro per game haalbaar is. Ik heb geen inzicht in de kostenstructuur van een gemiddelde game studio. Als ik zie dat er jaren aan een game wordt gewerkt, is het een grote gok om zoiets in de markt te zetten. Je weet nl. van tevoren niet of 1 miljoen exemplaren x 55 Euro worden verkocht of 1.000. Ofwel haal je de kosten terug of niet? Gok/risico en een risico neem je alleen met een kans op veel winst maar ook mogelijk een flink verlies.
Als de prijzen zouden dalen naar 30 Euro, blijven de meeste mensen die nu games downloaden nog steeds games downloaden. Ofwel, als je de boodschappen in de super ook te duur vindt, verlaat je ook de super zonder te betalen? Ik denk meer dat een oorzaak voor evt. niet dalen van de prijzen ligt in het feit dat zoveel mensen kopiëren. Zouden er meer legale games verkocht worden, dan zou men de prijs wellicht laten zakken aangezien evt. dekken van de kosten makkelijker wordt.
De 360 heeft een vergelijkbare grafische vooruitgang tov andere consoles in tijd van hun release als je het mij vraagt. En zeker naast de grafische vooruitgang, zijn er andere punten die zwaar wegen. Zoals een online systeem in Live zoals hij nog nooit vertoond is in de wereld.
Al met al ieder z'n mening hierover, maar de 360 is zeker next gen en een goede ook. Ik ben zeer benieuwd naar de PS3, eerlijk gezegd schat ik in dat het niet bijster veel beter gaat worden dan de 360 games. Men zei van de PS2 ook dat 'ie hardwarematig meer zou kunnen met domme getallen dan de xdoos en we hebben gezien wat de werkelijkheid was. Grafisch betere games op de xdoos dan op de PS2.