Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:47:
[...]
Wat heeft leeftijd nou te maken met illegale activiteiten? Alleen maar verstandig

[...]
Kan wel. Ze durven de stap alleen niet te nemen.

[...]
Toen konden ze dat maken want toen was er nauwelijks sprake van piraterij. Nu zouden ze de prijzen laag moeten houden om piraterij de moeite niet waard te laten worden.

[...]
Hij rekent het voor het moment af. En iedereen mag zijn mening geven

De 360 vind ik echt de kleinste grafische vooruitgang hebben van alle generaties. Ik ga niet mee met de standaardhype die onstaat wanneer een nieuwe console uitkomt. De 360 verdient die hype niet.
Wat is verstandig, illegale dingen doen? Plunder dan direct ff de lokale buurtsuper ;)

Ik weet niet of 30 Euro per game haalbaar is. Ik heb geen inzicht in de kostenstructuur van een gemiddelde game studio. Als ik zie dat er jaren aan een game wordt gewerkt, is het een grote gok om zoiets in de markt te zetten. Je weet nl. van tevoren niet of 1 miljoen exemplaren x 55 Euro worden verkocht of 1.000. Ofwel haal je de kosten terug of niet? Gok/risico en een risico neem je alleen met een kans op veel winst maar ook mogelijk een flink verlies.

Als de prijzen zouden dalen naar 30 Euro, blijven de meeste mensen die nu games downloaden nog steeds games downloaden. Ofwel, als je de boodschappen in de super ook te duur vindt, verlaat je ook de super zonder te betalen? Ik denk meer dat een oorzaak voor evt. niet dalen van de prijzen ligt in het feit dat zoveel mensen kopiëren. Zouden er meer legale games verkocht worden, dan zou men de prijs wellicht laten zakken aangezien evt. dekken van de kosten makkelijker wordt.

De 360 heeft een vergelijkbare grafische vooruitgang tov andere consoles in tijd van hun release als je het mij vraagt. En zeker naast de grafische vooruitgang, zijn er andere punten die zwaar wegen. Zoals een online systeem in Live zoals hij nog nooit vertoond is in de wereld.

Al met al ieder z'n mening hierover, maar de 360 is zeker next gen en een goede ook. Ik ben zeer benieuwd naar de PS3, eerlijk gezegd schat ik in dat het niet bijster veel beter gaat worden dan de 360 games. Men zei van de PS2 ook dat 'ie hardwarematig meer zou kunnen met domme getallen dan de xdoos en we hebben gezien wat de werkelijkheid was. Grafisch betere games op de xdoos dan op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cybermans schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:57:
[...]

NEE pas ook 10x langs gekomen. waarom kunnen mensen niet zoeken
als ik zoek op het forum krijg ik een error
dank je voor je spontane reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:01:
[...]

als ik zoek op het forum krijg ik een error
dank je voor je spontane reactie
had je ook gewoon een paar bladzijden door kunnen bladeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Fight Night Round 3
While EA has released spotty versions of its usually outstanding sports games on the 360, Round 3 is shaping up to be the first true, next-generation sports game on the console. All this proves that given the proper development time, developers can push the power of the 360 to its limits. Next generation gameplay? Check. Next generation graphics? Check. In fact, the visuals are some of the best ever seen in gaming, period. We'll keep you posted as more media and information about Round 3 trickles in. So brace yourself for the hype. The bell rings Spring, 2006.
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/675/675158/fight-night-round-3-images-20051212054119014.jpg

IGN Hands-on! http://xbox360.ign.com/articles/675/675388p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:03:
[...]

had je ook gewoon een paar bladzijden door kunnen bladeren
ik ga niet weer 8 xbox topic doorbladeren he ;)
maar goed...nadat ik hier vandaag gelezen had dat iemand een harde schijf wist te bemachtigen, ben ik net met volle moed naar mm rotterdam gegaan...niks dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
En pure graphics is niet eens het allerbelangrijkste. Dingen zoals Live hebben de toekomst. En dat heeft Microsoft heel goed voor elkaar. Ik heb de 360 vooral gekocht vanwege de online mogelijkheden (ik herinner me de e3 presentatie nog wel, ik viel als een baksteen voor de functies (8> ). Het blijft dan grappig om te zien dat Sony vooral loopt te showboten met de specs, terwijl er zo veel meer is aan een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn0 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:35:
[...]

Dat is wel heel snel van VG+ Wanneer komt dit spel uit in Europa? Ik wil 'm ook graag spelen want ik zuig nogal in PGR3, misschien dat een wat meer arcade racer me wel lukt.

Zou het spel voor Live rekening houden met de regio van het spel of de speler? M.a.w. als het spel zometeen uit is in Europa blijf jij met je spel dan nog steeds tegen Amerikanen en Jappaners spelen of gewoon tegen Nederlanders en Europeanen?
als het goed is speel je dan gewoon tegen iedereen, ik heb ook al tegen wat britten gespeeld, dus als straks de NL versie uit is zullen er ook wel nederlanders zijn om tegen te spelen. dit was ook het geval met andere xbox spellen die regio vrij waren, alles werkt gewoon.

spel komt dacht ik 19 of 20 januari, zoiets uit. en VGA+ is bij mij meestal zo snel, een keer duurde het een week de rest 4 dagen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, loop ik zojuist toch even tegen een demo van Painkiller aan die in januari uitkomt voor de xdoos... Damn, ik wacht nog wel even met aanschaf 360 want ik ga me hiermee perfect vermaken en ziet er voor mij al next gen genoeg uit om me nog even een tijdje mee te vermaken:

http://www.gamespot.com/xbox/action/painkiller/media.html

check die filmpjes... het lijkt wel of ze nu pas echt het uiterste uit die goede oude doos weten te persen ;)

Geloof dat er (nog) geen 360 versie is aangekondigd, maar als ze dit al met de gewone xdoos kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:39:

Geloof dat er (nog) geen 360 versie is aangekondigd, maar als ze dit al met de gewone xdoos kunnen
Correct me if i'm wrong:

Werd er voor nieuwe Xbox spellen niet automatisch een emulaor gemaakt voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:09
Nogsteeds erg blij met me xbox360, hoewel hij nu toch al verscheidene keren is blijven hangen. Dit vooral tijdens PGR3, dus neem aan dat ik er in de toekomst bij andere spellen minder last van zal hebben. Is overigens niet zo dat de voeding te warm wordt, hij chrasht alleen als ik tijdens laden van een online race op de xbox-live knop duw. Nog meer mensen dit probleem?

[shameless plug]
Neem aan dat dit geen probleem is hier, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken :).

Gisteren Perfect Dark Zero gehaald, maar dit blijkt toch niet echt mijn spel. Hij is bij deze te koop, niet meer in seal dus maar wel in perfect staat. Gehaald bij de Toys R Us in Den Haag, met bonnetje. Dit is niet de limited.

Wil er 45 euro voor INCL verzendkosten. Mail me maar op digitalmind[at]alaxy[dotterdedot]net, of mail met een goed bod.
[/plug]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Games voor rond de 30 euro ? Ik denk het wel. Na verloop van tijd is dat zeker wel mogelijk.
Ik zag laatst Forza Motersport, Dead or Live Ultimate voor 30 euro p.stuk in de Mediamarkt liggen.

Het zal zo ook wel lopen met de xbox360 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:05:
Xbox Games voor rond de 30 euro ? Ik denk het wel. Na verloop van tijd is dat zeker wel mogelijk.
Ik zag laatst Forza Motersport, Dead or Live Ultimate voor 30 euro p.stuk in de Mediamarkt liggen.

Het zal zo ook wel lopen met de xbox360 games.
We hebben het over nieuwe games natuurlijk. Alles wat in de uitverkoop komt te liggen kan goedkoper worden duh

Na verloop van tijd is er of

1. Genoeg van verkocht zodat de kosten eruit zijn en men probeert af te romen in de markt
2. De game totaal niet verkoopt en men wel moet verlagen om nog wat te verkopen
3. Games die gesubsidieerd worden door MS om verkoop aan te jagen (ook de console), net zoals ze veel Live pakketten verkopen met games en een communicator headset voor dik onder de kostprijs om Live te promoten..

Dus veel nieuws vertel je niet, maar over afprijzen na een initiële verkoopprijs ging de hele discussie dan ook niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live Promoten ze ook door bij het Premium pakket een maand gratis Xbox Live Gold mee te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand hier of je een Live pakket van bijvoorbeeld 12 maanden die je koopt in de VS ook hier kan activeren? De prijzen zijn in de VS en Japan veel lager dan hier namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door kiddyl op 13-12-2005 22:23 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mmmm... Lekker vaag.

Mijn Hotmail-account, aan de hand waarvan ik mijn XBLive-account heb gemaakt, staat geregistreerd in NL. Maar nu wil ik met mijn creditcard gaan verlengen en staat op de een of andere manier mijn land op de VS, staat Beverly Hills en kan ik dus niet mijn correcte billing-information ingeven.

Hotmail-account: gecontroleerd en staat op NL.
XB-gamertag: gecontroleerd en staat op VS

Weet iemand hoe je je gamertag gelijk kan trekken met je Hotmail-account zodat ik mijn creditcard kan gebruiken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:53:

Media center extender

De 360 werkt als media center extender, hiervoor moet je wel een wmce installatie draaiend hebben ergens in je netwerk. Laat er nu net in de kelder zo'n servertje staan met wmce erop.
Het werkt allemaal prima vooral als je een router het met upnp dan is de setup een fluitje van een uurtje.

Echter : zoals bekend geen divx en xvid. Maar er zijn meer problemen helaas. Het convertern van divx naar mpeg1-2 of wmv9 werkt lang niet altijd goed voor de 360. Meestal is de audio na de conversie niet meer in Sync. Dit is bijzonder vervelend en het is mij tot nu toe niet gelukt om een duidelijke oorzaak te vinden.

Bovenstaande betekend dat de MCE functionaliteit eigenlijk onbruikbaar is. Ik moet namelijk voor elke video file een conversie doorlopen om daarna te zien of de audio in sync is. Is die dat niet dan kan ik een 2e conversie doorlopen om de audio in sync te krijgen. Dit is allemaal handwerk en tja ik heb wel veel tijd, maar er zitten ook maar 24 uur in een dag. Met mce wordt je slaaf van de codec's en daar heb ik geen zin in.

Negatief :

- MCE heb je maar weinig aan met Audio sync problemen

Mijn 360 gaat weer de deur uit, ik vind MCE tegenvallen en na een week uitzoeken heb ik geen
zin meer in het gedoe met de audio sync met al mijn video files. De games zien er niet
mooier uit dan pc games en kosten een vermogen, 10 games en je zit al op een dikke 500-600 euro.
Let wel dit is 1100-1300 gulden voor een paar games.
moet je een beter programma gebruiken, heb zelf nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

@HaseMike; het converteren en niet in sync lopen lijkt me niet zozeer een probleem van het converteren als wel van het feit dat je gebruik maakt van een pakket (en aanverwante codecs voor alle formaten) waardoor het gewoon de mist in loopt.

Hier converteer ik bijna dagelijks DivX/Xvid/WMV/MPG etc naar elkaar zonder ook maar een greintje moeite om dingen in sync te laten lopen. En daarbij; als je merkt dat elke conversie out of sync is, kan je vooraf je pakket instellen om automatisch dat aan te passen naar een preset-value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vóórdat ik de 360 online had aangesloten, een tijdelijk useracountje aangemaakt op me 360 met de gedachten dat ik éénmaal online, de via PC aangemaakte acount zal recoveren. Nu ik dus xboxlive heb, heb ik dus me definitieve useracount in gebruik. PGR3 save games (game punten) kon ik zonder problemen overzetten, maar kameo wil maar niet over gezet worden naar me nieuwe account. Geen groot probleem maar niet handig 2 accounts, ik wil t gewoon op me xboxlive account hebben al me archievements.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Waarom?
Promoten ze ineens op tv reclame spotjes van COD2 voor de 360!?
Als je al een tekort hebt in het land en er nu al tijdens primetime reclame voor gaat maken is dat toch niet slim?

Beter is tijdens de begin kerst periode denk ik of als je er wel genoeg kna aanleveren

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitalmind schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:00:
Neem aan dat dit geen probleem is hier, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken :).

Gisteren Perfect Dark Zero gehaald, maar dit blijkt toch niet echt mijn spel. Hij is bij deze te koop, niet meer in seal dus maar wel in perfect staat. Gehaald bij de Toys R Us in Den Haag, met bonnetje. Dit is niet de limited.

Wil er 45 euro voor INCL verzendkosten. Mail me maar op digitalmind[at]alaxy[dotterdedot]net, of mail met een goed bod.
[/plug]
U got mail.

ontopic:
@HaseMike: hier geen problemen, idd goeie converter pakken. WinAVI pakt bij mij alles goed, totnogtoe geen enkele videofile out-of-sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:51:
Waarom?
Promoten ze ineens op tv reclame spotjes van COD2 voor de 360!?
Als je al een tekort hebt in het land en er nu al tijdens primetime reclame voor gaat maken is dat toch niet slim?

Beter is tijdens de begin kerst periode denk ik of als je er wel genoeg kna aanleveren
Heb je de taktiek nog niet door van microsoft? :) Ik vindt het wel humor dat vele denken dat zo een groot bedrijf, zoveel "foutjes" maakt.
Als je nu een 360 wil, moet je ergens een core kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

PWM schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:57:
Wat jij wilt. Maar Vergelijk jij PGR3 maar met PGR1. En vergelijk dan PS1/N64 spellen met eerste generatie PS2/Gamecube spellen.

De vooruitgang is groot. Echter iets er matig uitziet er mooi uit laten zien is makkelijker iets wat er al erg goed uitziet nog mooier uit te laten zien.

Voordat ik wordt uitgemaakt door het standaard "fanboy" geblaat: Mijn verhaal gaat net zo goed op voor de PS3 als de Revo.
Ondanks dat we het feitelijk nog niet 100% zeker kunnen zeggen, kan ik wil vertellen dat de Revo anders word dan de PS3 en Xbox360. Waarbij de zowel microsoft als sony eigenlijk doorgaan op de oude manier, schijnt Nintendo een nieuwe weg in te gaan. We kunnen het pas met zekerheid zeggen als we alle consoles hebben. :) Maar grafisch gezien, vind ik ook de xbo306 wel next gen. en zeker nog wel de games die zullen gaan komen :D jammer dat de revo niet zo erg mee zal gaan kwa graphics... wel nextgen... maar minimaal next gen. op grafisch gebied dan he

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien dat het verschil qua graphics nog wel mee zal vallen. Waar PS3 en 360 vooral voor HDTV gaan blijft Nintendo "trouw" aan lagere resolutie. Misschien dat ze hiermee gelijkwaardige graphics kunnen leveren, maar dan in lagere resolutie. Dus voor de "casual gamer" met een gewone tv zou dat geen verschil uitmaken.

Puur speculatie (8>

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

Phydomir

Dennis

Shiver23 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:26:
Misschien dat het verschil qua graphics nog wel mee zal vallen. Waar PS3 en 360 vooral voor HDTV gaan blijft Nintendo "trouw" aan lagere resolutie. Misschien dat ze hiermee gelijkwaardige graphics kunnen leveren, maar dan in lagere resolutie. Dus voor de "casual gamer" met een gewone tv zou dat geen verschil uitmaken.

Puur speculatie (8>
Tja, heel leuk en aardig. Maar geen HD support is voor mij een reden om niet de revo te kopen. Ookal zal ie er waarschijnlijk toch wel komen als er een Zelda op uitkomt :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
heeft de advanced scart ook een optical output?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:19:
heeft de advanced scart ook een optical output?
die zit toch al standaard op de 360 xbox zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:41:
[...]

die zit toch al standaard op de 360 xbox zelf
Nee die zit niet op de 360 zelf, en ja de advance scart heeft een optical out(heb em zelf ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

http://www.darkmoon.org/xbox360_photos.htm

kopen en open maken mij niet gezien.
volgends mij is de 360 aardig goed op verschillende niveau's beveiligd maar ja alles is te kraken...zelfs een kokosnoot 8)7

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:28

MazeWing

The plot thickens...

Heb nu ook een xbox360 premium en bevalt me zeer goed.

Enige mindere is echter dat ik een kapotte PGR3 schijf heb gekocht. Van de 20 examplaren die er liggen pak ik weer net die eruit die niet gesealed is en ooit omgeruild is en waarom? omdat er net zoals dat filmpje met die "quake 4 dvd in de xbox doen en dan de xbox bewegen" een enorme kras opzit (helemaal rond), PGR3 doet het dus haast niet (af en toe een keer een track) dus moet ik morgen maar omruilen voor een goed exemplaar. Voor de rest heb ik Perfect Dark Zero en Kameo, welke ik beide nog nauwelijks gespeeld heb.

Maar eerste indruk xbox360 is erg goed alleen jammer van de karteljes bij games

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Weet er iemand of er voor vandaag nog ergens xboxen te halen zijn lieft ergens rond a'dam dan kan ik er ook 1 halen, het lieft wil ik natuurlijk de dure, ik heb me spel al (PGR3) ma ik kan niet wachten.

Ik heb trouwens ook bij de Wehkamp een xbox bestelt eind november met korting en tegen mij die mervrouw dat ik hem pas in januari krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:58:
@HaseMike: hier geen problemen, idd goeie converter pakken. WinAVI pakt bij mij alles goed, totnogtoe geen enkele videofile out-of-sync.
Jammer dat de mod mijn review hier tussen alle "ik heb hems" en "waar is die" stukjes heeft geschreven zo is alles na 2 pagina's weg. Maar goed ik heb hem een pm gestuurd ;)

ontopic :

Ik heb werkelijk alles geprobeerd voor de sync, ook winavi en ffmpeg/videora/tmpgenc xpress/zelf doen met vdubmod naar wav enz enz. Het blijft zo dat een deel van de divx/xvids problemen geven na conversie op de xbox en niet op de pc. Het is niet wereld schokkend maar voor mij een enorm nadeel om bij (nogmaals : een aantal files niet alle) handmatig aan de slag te gaan om de sync op orde te krijgen.

paar opmerkingen op de reacties :

Leeftijd heeft weinig te maken met torrents, en het opmerken dat je dat gebruikt valt niet onder pochen. Dat is wel het laatste waar ik behoefte aan heb. Overigens qua leeftijd ; mijn vader van bijna 70 heeft dagelijks utorrent aanstaan. Zolang de media industrie absurde prijzen voor hun producten blijven vragen en de heffingen op cd/dvd's er zijn blijft de situatie met "illegaal downloaden" zoals hij is.

En waarom aanschaffen : Ach ja ik heb tot nu toe (bijna) alle consoles wel een keer in huis gehad, het is gewoon leuk om een nieuw stuk techniek te kopen en eens te kijken wat het kan. Als het niet bevalt gaat/ging de console op ebay. Niet voor de 50 euro winst maar omdat hij anders enigzins werkloos bij de tv staat.

De prijzen van de games : Tja dat is een discussie die al vaak langsgekomen is maar : Als games rond de 30 euro waren dan had ik er waarschijnlijk al 4 staan. Nu met een prijs van 55-65 euro staat er 1. Ik denk dat de gamemakers meer geld binnenhalen bij een lagere prijs. Je verdient tenslotte meer met 4x15 euro winst dan met 1x40 euro.

Dan is de vraag natuurlijk waarom ik dan nu geen 2 games heb voor ook zo'n 120 euro ; Dat is het "kroket voor 10 euro syndroom". Ik vind bijna geen enkele game 55-65 euro waard, misschien zijn er 4-5 per jaar waar je zoveel plezier uithaalt dat ze het waard zijn. De overgrote meerderheid van de games hebben slechts 10-15 uur speelwaarde (althans voor mij) en zijn te duur om te kopen.

Je krijgt gewoon echt te weinig waar voor je geld vor 60 euro. Laat ik nog even pgr3 nemen. Hoe vloeiend de graphics ook zijn, het blijft een standaard race game waarvan ik er al 125 gezien heb. In mijn ogen beleef ik 25 euro plezier aan pgr3. Ik ben gewoon niet iemand die 50 uur in 1 game kwijtkan. Natuurlijk wist ik de prijs van de games voor dat ik de 360 kocht...

Iemand maakte opmerkingen over de kwaliteit van de tv die ik heb staan (plasma). Deze opmerkingen zijn niet terecht. NFSmw schokt ontzettend en ziet er niet best uit , in verhouding tot pgr3, en dat blijft zo of je nu een plasma of een lcd hebt staan.

Overigens heb ik de 360 ondertussen op een hd beamer gezien en het verschil met 720p op mijn plasma (852x480) en 720p op de beamer is zeer beperkt. De panasonic staat bekend om zijn zeer goede interpolatie of in dit geval terugrekenen van resolutie's. Het merendeel van de lcd-hd's zien er niet uit in vergelijking tot een buis of een plasma op wat anders dan hun native reso.

De meeste lcd-tv's hebben een 1376 x 768, de 360 heeft 720p = 1280x720. Dus zelfs op een aardige hd-lcd zit je met interpolatie artifacts.

Grootste probleem voor mij blijft toch het gedoe met video files en mce.

[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 14-12-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33
Phydomir schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:30:
[...]

Tja, heel leuk en aardig. Maar geen HD support is voor mij een reden om niet de revo te kopen. Ookal zal ie er waarschijnlijk toch wel komen als er een Zelda op uitkomt :+
De standaard games (Zelda + Mario) zijn voor mij weer reden om hem wel te kopen, ook al is hij geen HD.

Ook de prijs van de Nintendo console is altijd weer een goede reden, aangezien deze eigenlijk nooit meer boven de 200 euro uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Advance Scart kabel halen,maar maakt die nog veel verschil uit tenopzichte van de bijgelverde composiet kabel,ik bedoel dan vooral het verschil op een LCD TV.

En weet niemand een antwoord op mijn vraag over wireless accespont/client,via de X-box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahoo,

Ik heb hem. Yess. Ik kan niet wachten tot ik thuis ben..

Afbeeldingslocatie: http://www.ivojansen.nl/Xbox360Premium.jpg

SJALABERT

ps. Raimond 2, als je lcd tv HD ready is raad ik je echt aan om deze adv. scart te kopen. Hier zitten de 3 stekkertjes voor de HD ready op..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:42:
Yahoo,

Ik heb hem. Yess. Ik kan niet wachten tot ik thuis ben..

[afbeelding]

SJALABERT

ps. Raimond 2, als je lcd tv HD ready is raad ik je echt aan om deze adv. scart te kopen. Hier zitten de 3 stekkertjes voor de HD ready op..
Component hoop ik? Scart geeft volgens mij geen HDTV door:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:25

TheVMaster

Moderator WOS
cybermans schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:48:
Iemand hier die nederland 4 van online spotlight aan de praat heeft gekregen?
Jups.....wat doet het niet?? :) werkt hier super. Zelfs dat Maxx-xs videokanaal (de trailers dan) werken hier perfectos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:05:
[...]

Component hoop ik? Scart geeft volgens mij geen HDTV door:)
Vanuit de Xbox Adv. Scart kabel komen 6 draden. (3 op de scartblok wat je bij de premium krijgt (geel/wit/rood) en 3 voor de HD/ready ingang (groen/blauw/rood). Als je die 3 aansluit van HD/ready krijg je subliem beeld (vergeet niet het knopje om te zetten 8)7 ). Maar je hebt wel geen geluid maar een beetje versterker heeft optische ingang, dan heb je meteen mooi surround :9.

groetjes,

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yesssss...heb gisteravond de December update voor de Backwardscompatibility (goed geschreven? :p) gedownload en heb gelijk ff Tom Clancy's Splinter Cell gespeeld...

Werkt SUPER...zelfs downloaden van levels op XBOX Live werkt gewoon :)

Overigens heb ik de Amerikaanse update gedownload :p op de NL site van XBOX.com stond hij nog niet O-)

[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 14-12-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:27:
[...]
Vanuit de Xbox Adv. Scart kabel komen 6 draden. (3 op de scartblok wat je bij de premium krijgt (geel/wit/rood) en 3 voor de HD/ready ingang (groen/blauw/rood). Als je die 3 aansluit van HD/ready krijg je subliem beeld (vergeet niet het knopje om te zetten 8)7 ). Maar je hebt wel geen geluid maar een beetje versterker heeft optische ingang, dan heb je meteen mooi surround :9.
OK

Om ook maar ff mee te doen in de 360 setup hype
Afbeeldingslocatie: http://rabbit.tweakdsl.nl/xbox.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet een ander topic maken voor: Post hier je Xbox360 setup :D

Lijkt me een leuke tegenhanger voor het HT topic ;)
(meerendeel is ook andere doelgroep lijkt me)

Ik zou m graag maken, ben nieuw hier dus houd het liever bij wat kleinere topics voorlopig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:27:
[...]

groetjes,
Waar jij het steeds over hebt is de component/composiet kabel, de advanced scart cable kan je los kopen en is voor TV's met RGB ondersteuning op de scart ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
TheVisionMaster schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:24:
[...]

Jups.....wat doet het niet?? :) werkt hier super. Zelfs dat Maxx-xs videokanaal (de trailers dan) werken hier perfectos ;)
als ik journaal 24 probeer te kijken krijg ik op me 360 een video fout
in mce zelf doetie het wel

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:47:
[...]

Waar jij het steeds over hebt is de component/composiet kabel, de advanced scart cable kan je los kopen en is voor TV's met RGB ondersteuning op de scart ingang.
Maar er is eigenlijk toch niets beters dan HD signaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu MCE op mn pc installer ipv. XP pro SP2, heb ik dan dezelfde functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:54:
[...]

Maar er is eigenlijk toch niets beters dan HD signaal ?
Dat klopt en daarvoor heb je die HD/AV (component) kabel die je standaard bij het pakket krijgt.
Voor mensen die een gewone TV hebben is die advanced scart cable het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:46:
Kunnen we niet een ander topic maken voor: Post hier je Xbox360 setup :D

Lijkt me een leuke tegenhanger voor het HT topic ;)
(meerendeel is ook andere doelgroep lijkt me)

Ik zou m graag maken, ben nieuw hier dus houd het liever bij wat kleinere topics voorlopig ;)
Is al gebeurd en gesloten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whow, had nog niet eens gekeken, maar cewl. Vanaaf ff foto`s maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Zoals jullie inmiddels weten heb ik een xbox 360 in bestelling staan bij Wehkamp die ik in de actie periode heb besteld waardoor die €40 goedkoper was. Ik had ook nog €20 euro tegoed. En vandaag kreeg ik dus een mail met mijn kortingsbon van 10% aan waarde, voor wat ik toen in die actie periode had besteld. Die xbox dus. tjing tjing. €36 euro die ik mocht gebruiken. Dus dan maar een spel besteld Call of duty 2 voor maar €34. Kijk dat is lekker. Nu nog die xbox snel verzenden en het feest is compleet en Goedkoop 8)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:31:
[...]

OK

[afbeelding]
Leuke Xbox
Leuk meubel ;)
Mag ik vragen waar u die vandaan heeft (het meubel bedoel ik dan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net telefoontje gehad van dixons Zwolle dat mijn premium binnen was gekomen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:56
Dixons A'dam zegt ze vandaag binnen te krijgen...opgelet dus...mocht je er nog een zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:12:
[...]

We hebben het over nieuwe games natuurlijk. Alles wat in de uitverkoop komt te liggen kan goedkoper worden duh
Dus veel nieuws vertel je niet, maar over afprijzen na een initiële verkoopprijs ging de hele discussie dan ook niet over...
waarom moet alles perse nieuw zijn voor iedereen, leg mij dat eens uit. Als een console op een gegeven moment een grote collectie met games heeft waarvan een groot gedeelte tegen een leuk prijsje nog steeds te koop is , heeft het zeker een meerwaarde. Een console afkraken met als argument als games zijn te duur gaat hier gewoon niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:33:
Dixons A'dam zegt ze vandaag binnen te krijgen...opgelet dus...mocht je er nog een zoeken
Welke Dixons in Amsterdam heb je gesproken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Iemand hier had een VGA kabel gekocht voor bij z'n HD-TV, al verschil kunnen merken tussen component en VGA. Als VGA namelijk beter is moet ik toch maar eens gaan denken om zo'n kabel te kopen. Dan kan ik als het goed is namelijk precies de goede resolutie kiezen voor bij mijn LCD tv.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan! Zojuist alle GoT members in friendlist gezet...wat een werk :O

Rep me up, i rep u up! ;)

Ook wel bekend als: TripHopper

Edit:
Ik ondervind ook bizzare sympthonen met betrekking tot de dvd-speler :'(
Ik kreeg steeds de melding dat de disks niet herkend werden (Condemned & PGR3) Na verschillende re-boots nog niks...toen de 360 horizontaal gezet en werkte het ineens weer wel. Nu weer vertikaal gezet, en hij leest alles weer. Toch verontrustend. Zie ook enorm veel krassen op de game dvd's.

Iemand die hetzelfde probleem heeft ondervonden?

Net Condemned uitgespeeld! Wat een meesterlijk en ziek spel. Als er een award voor engste game van 2005 zou zijn. Zou Condemned deze zonder twijfel krijgen. F.E.A.R is echt een lachertje vergeleken met deze game. Nu alle extra Achievments nog unlokken. Maar ik weet niet of ik nog wel een keer durf :P

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Hmmm, ik heb iets doms gedaan :P

Omdat ik eerst alles zonder live speelde, en ik toen een "fresh" start wilde maken op live, had ik even alle savegames verwijderd, zo ook de savegame van Hexic.

Nu blijkt dus dat deze savegame gewoon de complete game is, en ik dus hexic heb verwijderd. Op marketplace is deze niet te downloaden, en ik vraag me af of ik Hexic nog terug kan krijgen.

Heeft iemand anders dit ook gehad of ergens gelezen toevallig hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:31:
[...]

OK

[afbeelding]
Dat meubel heb ik ook. Alleen zitten bij mij alle deurtjes er nog in en alle poten er nog onder :)
http://www.ikea.com/webap...angId=-22&productId=40155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Phydomir schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:47:
Iemand hier had een VGA kabel gekocht voor bij z'n HD-TV, al verschil kunnen merken tussen component en VGA. Als VGA namelijk beter is moet ik toch maar eens gaan denken om zo'n kabel te kopen. Dan kan ik als het goed is namelijk precies de goede resolutie kiezen voor bij mijn LCD tv.
Ik heb zelf geen VGA kabel, maar als je zo'n aansluiting hebt moet je hem zeker gebruiken. Gebruik dan de native resolutie van je LCD tv wat waarschijnlijk meer is dan die 720 lijnen en je hebt een stuk mooier beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig..net van mn gameboer te horen gekregen dat hij de losse harddisk en VGA HD kabel pas weer in januari krijgt... Lekker dan, zit ik met een Core waar ik niets mee kan! (verdom het om zo'n dure memory card te gaan kopen) :( Verrot dat ik al aan die preorder vast zit...zul je zeker zien dat als ik nu naar een willekeurige winkel ga dat ze daar liggen (als ik de berichten hier zo hoor).. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: ik kom niet online met mijn 360. Hij blijft steeds hangen op MTU. iemand een idee. Ik heb mijn xbox rechtstreeks aangelsoten op mijn chello modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft die Advance scart kabel nou zichtbaar beter beeld,vergeleken met die composiet kabel?

Ik heb nog steeds geen antwoord daarop gehoord |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:43:
Vraag: ik kom niet online met mijn 360. Hij blijft steeds hangen op MTU. iemand een idee. Ik heb mijn xbox rechtstreeks aangelsoten op mijn chello modem.
Search werkt ook. Heb ik pas een aantal keer zien voorbij komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Bizzarro schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:10:
Hmmm, ik heb iets doms gedaan :P

Omdat ik eerst alles zonder live speelde, en ik toen een "fresh" start wilde maken op live, had ik even alle savegames verwijderd, zo ook de savegame van Hexic.

Nu blijkt dus dat deze savegame gewoon de complete game is, en ik dus hexic heb verwijderd. Op marketplace is deze niet te downloaden, en ik vraag me af of ik Hexic nog terug kan krijgen.

Heeft iemand anders dit ook gehad of ergens gelezen toevallig hoe dit op te lossen is?
Bel MS denk dat ze dat heel snel voor je kunnen oplossen. Je zal toch wel niet de eerste met het probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:26:
[...]
Dat meubel heb ik ook. Alleen zitten bij mij alle deurtjes er nog in en alle poten er nog onder :)
http://www.ikea.com/webap...angId=-22&productId=40155
Offtopic: goed gezien maar wel offtopic;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:43:
Als je eerder hier je pc op had gaat dit niet werken. Chello koppelt het mac-adres van je NIC aan die van je modem. Als dit veranderd krijg je geen ip. Als je dit vast wilt blijven gebruiken moet je ze ff bellen en dan kan je weer aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in de Media Markt geweest rijswijk er staan nog 2 core systems dus voor de gene die er nog eentje zoeken..... Eff een vraagje zijn er nog mensen die via de mediacenter xbox 360 de plugin van talpa uitzending gemist aan de praat krijgen jammer dat deze niet werkt

greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Phydomir schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:03:
[...]

Als je eerder hier je pc op had gaat dit niet werken. Chello koppelt het mac-adres van je NIC aan die van je modem. Als dit veranderd krijg je geen ip. Als je dit vast wilt blijven gebruiken moet je ze ff bellen en dan kan je weer aan de slag.
dacht dat je in de 360 een ander mac adres kan opgeven bij network settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

lol, chello helpdesk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Voor iedereen die eens wil lezen en spelen met zijn internet & XB360

http://www.xbox.com/en-US/live/connect/glossary.htm

Er staat zat info vermeld over allerlei settings; hopelijk heeft iemand er wat aan en wordt het ook opgemerkt als men een search uitvoert hier op GoT.

offtopic:
Hopelijk valt Bold een beetje op; zolang men ook eens terugleest... :X

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:55:
Geeft die Advance scart kabel nou zichtbaar beter beeld,vergeleken met die composiet kabel?

Ik heb nog steeds geen antwoord daarop gehoord |:(
Al erg vaak voorbij gekomen maar het antwoord is 'ja'.

Composite
Advanced Scart
Component / VGA

Van slecht naar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die search is gewoon vervelend, vooral met dit soort grote topics.. kun je ff 40 pagina`s gaan doorlzen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:57:
Als ik nu MCE op mn pc installer ipv. XP pro SP2, heb ik dan dezelfde functionaliteit?
Ja hoor...ik tenminste wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:35:
Die search is gewoon vervelend, vooral met dit soort grote topics.. kun je ff 40 pagina`s gaan doorlzen 8)7
Maar wat ook vervelend is, is dat de meeste antwoorden niet alleen op GoT staan, maar ook op ign.com, gamespot.com en nog veel meer andere sites alsmede via Google. Dat zijn wel iets meer dan 40 pagina's per deeltje en zelfs daar is men te lui voor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:05:
Eff een vraagje zijn er nog mensen die via de mediacenter xbox 360 de plugin van talpa uitzending gemist aan de praat krijgen jammer dat deze niet werkt

greets marco
Je bedoelt het Python script voor de 'oude' Xbox?? Hmm...dat werkt zowieso niet, maar ik vraag me af of er niet de mogelijkheid is om streams toe te voegen is...bij Online Spotlight ofzo...

Heb hier wel een hele batterij add-ons gevonden voor Media Center

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 14-12-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zal iets duidelijker zijn. Het probleem dat ik heb vind ik nl nergens terug in deze thread. Iedereen heeft problemen met DNS, IP of NAT. Ik krijg dus een IP (dat loopt goed), maar wanneer hij de MTU test doet, geeft hij hier een foutmelding in. De 'more information' button ernaast vermeld dat dit de Maximum Transmission Unit is en dat die minimaal 1368 moet zijn. Normaal kan je dit instellen in een router, maar ik heb hem rechtstreeks aangelsoten op mijn modem (zonder router dus). Zou volgens hun info dan aan de gateway liggen, dat is Chello en die zeggen Xbox live volledig te ondersteunen op hun netwerk.

Is iemand wel eens blijven hangen op de MTU test, en hoe heb je dat opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Nu online
Daarvoor heeft tweakers de mooie optie zoeken in dit topic. Werkt perfect en zou men wat mij betreft op meer fora mogen invoeren.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 14-09 19:21

LopeZ

Too much is never enough

1) Je kan gewoon searchen in topic op keywords, wordt het topic ineens geen 40paginas meer.
2) Alleswat hier gevraagd wordt, dag in dag uit, is wel terug te vinden in de topicstart.

Het is triest dat de topicstart zo bijzonder weinig gelezen wordt, het is echt één van de beste allertijde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

In die uithoek waar ik woon liggen de Core Systems nog volop in de winkels, evenals de grotere pakketten tot een paar dagen geleden.

Ik heb mijn x360 inmiddels alweer (met een beetje winst) verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

LopeZ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:45:
[...]

1) Je kan gewoon searchen in topic op keywords, wordt het topic ineens geen 40paginas meer.
2) Alleswat hier gevraagd wordt, dag in dag uit, is wel terug te vinden in de topicstart.

Het is triest dat de topicstart zo bijzonder weinig gelezen wordt, het is echt één van de beste allertijde :/
_/-\o_

Heeft er trouwens al iemand ervaring met het aanschaffen van XBLive / GamerPoints via de XBox & Creditcard? Meer specifiek; wordt er een SSL opgezet of gaat het plain-text over de lijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:46:
[...]

Welke Dixons in Amsterdam heb je gesproken ??
Net mijn premium in de losse verkoop gescored!
Er staan er nog 3 bij Dixons buitenveldert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:45:
[...]

Hoe zoek je dan in een topic... lukt me namelijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

boefje79 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:49:
[...]

Waar is buitenveldert ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:57:
[...]

Hoe zoek je dan in een topic... lukt me namelijk niet!
Bovenin? Je zit al in het topic; dan kan je in je zoekveld kiezen voor "Dit Topic".
Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
}:O B) 8)7 |:( :z :Z

Dixons
Buitenveldertselaan 182 Telefoon 020-6422950
1081AC Amsterdam Fax 020-4420075
Openingstijden
Maandag 13:00 - 18:00 uur
Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
Woensdag 09:30 - 18:00 uur
Donderdag 09:30 - 18:00 uur
Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag 09:00 - 17:00 uur
Zondag Gesloten

[ Voor 5% gewijzigd door boefje79 op 14-12-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:49:
[...]

Vreemd, ben er 12:00 langs geweest, neem aan dat je met "net" ruim voor twaalven bedoelt :) ... anyway, ze hadden daar niets meer, enkel nog een core. V&D in Amstelveen heeft ook enkel nog maar cores.

Ik wacht wel rustig tot de volgende lading (2 weken?) ... of tot mijn (met korting) bestelde wehkamp box eens een keer word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:01:
[...]

Vreemd, ben er 12:00 langs geweest, neem aan dat je met "net" ruim voor twaalven bedoelt :) ... anyway, ze hadden daar niets meer, enkel nog een core. V&D in Amstelveen heeft ook enkel nog maar cores.

Ik wacht wel rustig tot de volgende lading (2 weken?) ... of tot mijn (met korting) bestelde wehkamp box eens een keer word geleverd.
Wil je een scan van de bon? ;)
Ze werden rond 13.00 uur geleverd, ik heb hem rodn 13.30 opgehaald.
Ik werk er om de hoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Hoop dat jij voor half nov besteld hebt bij wehkamp
anders kan je tot januari wachten

tevens wie nog hardeschijven zoekt wehkamp heeft voorraad

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:00:
[...]

Bovenin? Je zit al in het topic; dan kan je in je zoekveld kiezen voor "Dit Topic".

[...]

Amsterdam
Jezus, ik kom al jaren hier. Heb ik nog nooit gezien dat!!
(bedankt voor het ophelderen :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:03:
[...]

Wil je een scan van de bon? ;)
Ze werden rond 13.00 uur geleverd, ik heb hem rodn 13.30 opgehaald.
Ik werk er om de hoek ;)
Jemig ... wat een "service" ... die gast zei inderdaad dat ze er 4 hadden binnen gekregen, maar dat die allemaal al weg waren ... werk 5 minuten van die dixons af ... en ze zijn nu niet te bereiken via de foon

Hoe dan ook, veel plezier met je box ... het is me blijkbaar niet gegunt ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:09:
[...]

Jemig ... wat een "service" ... die gast zei inderdaad dat ze er 4 hadden binnen gekregen, maar dat die allemaal al weg waren ... werk 5 minuten van die dixons af ... en ze zijn nu niet te bereiken via de foon

Hoe dan ook, veel plezier met je box ... het is me blijkbaar niet gegunt ... :(
het duurt erg lang voordat ze opnemen...3 kwartier geleden waren er nog 3, als je er nu heengaat heb je hem wel hoor...

zeg gewoon dat er een apart staat met "joost" er op ;) ...ik was zo snel bij ze na ontvangst, dat ze er nog niks op gezet hadden (ik heb ze vanmorgen eerst gebeld en gevraagd of ze er een wilde vasthouden, dat was geen probleem) dus zij weten niet dat ik er al ben geweest ;)

[ Voor 22% gewijzigd door boefje79 op 14-12-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
Chocovla schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:45:
[...]

Daarvoor heeft tweakers de mooie optie zoeken in dit topic. Werkt perfect en zou men wat mij betreft op meer fora mogen invoeren.
bovendien als je ?limit=999 er83r zet hoef je alleen per deel te zoeken :D

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:13:
[...]

het duurt erg lang voordat ze opnemen...3 kwartier geleden waren er nog 3, als je er nu heengaat heb je hem wel hoor...

zeg gewoon dat er een apart staat met "joost" er op ;) ...ik was zo snel bij ze na ontvangst, dat ze er nog niks op gezet hadden (ik heb ze vanmorgen eerst gebeld en gevraagd of ze er een wilde vasthouden, dat was geen probleem) dus zij weten niet dat ik er al ben geweest ;)
:) ... over 15 minuten staan er dus 10 klanten in de rij die allen joost heten en een 360 willen ;) ... ow nee, 9 ... kan helaas niet weg nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:01:
[...]

Was gisteren bij MM in A'dam, daar hadden ze er een stuk of 40 gehad (allemaal alweer weg), volgende week verwachten ze weer een lading.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook net op de zoek functie gezocht naar MTU, dit is waar mijn 360 op blijft hangen. Als ik hierop zoek in dit forum krijg ik alleen mijn eigen berichten te zien. Die zoek functie werkt dus, mijn live account niet en zo te zien ben ik de enige met deze fout.

please help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:26:
heb ook net op de zoek functie gezocht naar MTU, dit is waar mijn 360 op blijft hangen. Als ik hierop zoek in dit forum krijg ik alleen mijn eigen berichten te zien. Die zoek functie werkt dus, mijn live account niet en zo te zien ben ik de enige met deze fout.

please help!!
Pagina 31, 6e bericht van onderen, bold gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:22:
[...]

:) ... over 15 minuten staan er dus 10 klanten in de rij die allen joost heten en een 360 willen ;) ... ow nee, 9 ... kan helaas niet weg nu :(
haha, ja dat zou toch wat zijn he ;) die verkoper heet ook nog Joost namelijk, dus toch 10 ;)
bel ze gewoon, ze nemen laat op maar ze nemen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:27:
[...]

Pagina 31, 6e bericht van onderen, bold gedrukt?
daar vind ik niks over het vast lopen bij de MTU test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:30:
[...]

haha, ja dat zou toch wat zijn he ;) die verkoper heet ook nog Joost namelijk, dus toch 10 ;)
bel ze gewoon, ze nemen laat op maar ze nemen op...
Enkel nog een Core pakket ... maar ja, dat zeiden ze ook om 12 uur :) ...

I was so close ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:42:
Jemig..net van mn gameboer te horen gekregen dat hij de losse harddisk en VGA HD kabel pas weer in januari krijgt... Lekker dan, zit ik met een Core waar ik niets mee kan! (verdom het om zo'n dure memory card te gaan kopen) :( Verrot dat ik al aan die preorder vast zit...zul je zeker zien dat als ik nu naar een willekeurige winkel ga dat ze daar liggen (als ik de berichten hier zo hoor).. :'(
dat verhaal werd mij ook opgehangen door elke winkelier!
totdat ik gisteren 9.30 1 min na opening dixons binnenloop en vroeg of ze een premium hadden.
en nee was het antwoord en toen liep ik al bij weg en zij en de hard disk? ja die wel! :9~
ik was blij!! alleen geen component kabel!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:53:
Echter : zoals bekend geen divx en xvid. Maar er zijn meer problemen helaas. Het convertern van divx naar mpeg1-2 of wmv9 werkt lang niet altijd goed voor de 360. Meestal is de audio na de conversie niet meer in Sync. Dit is bijzonder vervelend en het is mij tot nu toe niet gelukt om een duidelijke oorzaak te vinden.

Bovenstaande betekend dat de MCE functionaliteit eigenlijk onbruikbaar is. Ik moet namelijk voor elke video file een conversie doorlopen om daarna te zien of de audio in sync is. Is die dat niet dan kan ik een 2e conversie doorlopen om de audio in sync te krijgen. Dit is allemaal handwerk en tja ik heb wel veel tijd, maar er zitten ook maar 24 uur in een dag. Met mce wordt je slaaf van de codec's en daar heb ik geen zin in.
MCE doet prima wat het moet doen: timeshifting en EPG en dat soort grappen bij het tv kijken. Dat jij het wilt gebruiken om gedownloade films te bekijken, soit, daar kan MCE ook weinig aan doen. Extenders (zoals de Xbox 360) kunnen alleen MCE's eigen formaat aan, andere codecs zoals divx worden gewoonweg niet ondersteund, vanwege licenties en uiteraard DRM. Daar heeft elke extender last van, niet alleen de Xbox 360 (wat op dit moment de enige extender is die je in Europa kunt krijgen). Jij zoekt de functionaliteit van het homebrew XBMC-project.

En zoals al door iemand gezegd, als je je divx hercodeert naar WMV of zo met een programma wat problemen heeft met a/v synchronisatie, dan is dat ook niet de schuld van MCE of de 360.
Verder zeurt elke arcade demo continue of je hem niet liever wilt kopen ;-)
Ja, duh. Dat doet Winzip ook. ;)
BUT en dit is een big but : de games zijn vreselijk prijzig, enkele duizenden keren duurder
dan de torrents waaraan ik gewend ben. ;)
Misschien worden games wel steeds duurder omdat steeds meer mensen ze illegaal downloaden. :(

Maar je laat zoveel zaken onbelicht.. De gamercards, zodat iedereen in huis z'n eigen profiel heeft en je niet in elk spel apart profielen hoeft te maken, de mogelijkheid om je eigen muziek via een ipod of zo te spelen tijdens games, de faciliteiten in Live zoals de persistence (altijd online in elke game zodat je vrienden je kunnen inviten ook al speel je een ander spel), de verschillende kanalen (voor hardcore gamers, zo-nu-en-dan-gamers, kinderen...), gamercards die op internet te raadplegen zijn voor extra bragging rights, de messaging... Je klaagt over de lange downloadtijden van Live Arcade en demo's... nou, ik vind het al heel wat dat je nu demo's op je console kunt downloaden! Vroeger had ik alleen reviews van games, nu kan ik binnen een half uurtje het spel zelf testen.

Zoals ook al iemand zei, je bent wel een early adopter. Ik denk niet dat de extender-functies veel gewijzigd gaan worden, maar geef de 360 wel even de tijd om z'n plaatsje op de markt te verdienen. De eerste generatie Xbox en PS2-games waren ook niet te vergelijken met wat nog komen ging.

Ik geef toe dat de fancy graphics snel wennen... maar heb zeker geen spijt van mijn aankoop.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.