Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:21:
Hi all kleine vraag heb nu philips breedbeeld pixel plus 2( 82cm ) hoeveel verschil heb met lcd op 1280/720 is het de waard om lcd tekopen. :? B) :?
Voor je xbox360 mogelijk wel. (Als je niet van niet echte kleuren en potentiele ghosting houdt).
Voor gewoon tv kijken zou ik het echt nooit doen. Maar ja, ik ben toch ook vrij anti-lcd. Behalve dat de tv plat is en zuiniger is het achteruitgang als je het vergelijkt met een topkwaliteit CRT.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 13-12-2005 14:00 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:50:
[...]

Dus nu is het probleem eigenlijk opgelost, en kan ik met een gerust hart een Aiwa 5.1 setje kopen, zodat ik toch 5.1 heb, de commotie is vooral ontstaan doordat ik niet wist dat de optische ingang op die connector zelf zat, en dat ik tot enkele posts van jou terug, d8 dat jij een Xbox1 kabel op een Xbox360 aangesloten had, en zo wel een optische uitgang had.
Als je nou al eens consequent zou zijn met het benoemen van in- en uitgangen zou het al gescheeld hebben :D

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOGMAALS!! :( Hoe verwijder ik de faceplate?

edit:
Het is al gebeurd. Veertje was gelukkig niet afgebroken. Alles zit weer op zn plaats! _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:04:
staat toch uitgelegd in de handleiding :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:04:
Is toch niet zo moeilijk :( Trappen, schoppen, trekken :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:08:
[...]

Is toch niet zo moeilijk :( Trappen, schoppen, trekken :D
En dan zeker ook zeggen dat je er een MEM-card in hebt gepropt lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Vraag anders even aan de jongens van http://www.smashmyxbox.com/ hoe ze het voor elkaar hebben gekregen ;)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:27:
[...]

Doh, maar waar sluit je die Optische kabel op je 360 aan? Of ik heb erg slecht gekeken, of ik heb echt geen optische ingang op mn 360 gezien.
Moet ik hier dan weer een apparte kabel voor halen?

[...]

Je mag mijn Component HD kabel wel overnemen, aangezien ik een VGA HD kabel nodig heb.
super mag ik je mail? kunnen we het verder afhandelen! alvast bedankt

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Thund3r, check je mail @xs4all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
[quote]Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:24:
TheVisionMaster schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:20:
[...]

Je kunt zelfs streaming het journaal kijken......ik kan me nu geen enkele reden meer verzinnen waarom ik de 360 zou willen laten ombouwen ;) YESssss.....nu nog ff een TV/radio kaart inbouwen voor de ultieme ervaring ;) overigens kun je via (ik geloof) online spotlight ofzo ook oa Radio538 streaming luisteren enneh..muziek bestellen bij de FreeRecordShop of MSN Music.

Hi met dat streaming van journaal hoe krijg je dat voor mekaar. :? :? :?
Nou gewoon... Windows Media Center Edition installeren op een pc. XBOX koppelen met pc (media center dan) en dan via Online Spotlight (ofzo) kun je dan kiezen voor Nederland 4 en daar staat Journaal24 ;)

Streaming enwel 800Kb/sec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

curry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:59:
[...]

Als je nou al eens consequent zou zijn met het benoemen van in- en uitgangen zou het al gescheeld hebben :D
Ben Console-leek, dit is mijn 1ste console sinds een Atari uit 1990 :P Enige audio-aansluitingen waar ik mee gewerkt heb zijn 3,5mm mini-jacks :P

Over die Component kabel, zat er bij de Xbox Core een gewone S-Video kabel? Dan kunnen we eventueel wel wisselen + wat bij betaling ;) Zodat ik mijn 360 nog altijd via Tulp aan kan sluiten.
Maar laten we dit maar via mail doen, bertp [apenstaartje] xs4all [dot] nl

[ Voor 27% gewijzigd door Pubbert op 13-12-2005 14:42 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
[quote]TheVisionMaster schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:34:
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:24:

[...]
Nou gewoon... Windows Media Center Edition installeren op een pc. XBOX koppelen met pc (media center dan) en dan via Online Spotlight (ofzo) kun je dan kiezen voor Nederland 4 en daar staat Journaal24 ;)

Streaming enwel 800Kb/sec ;)
Waar zit online spotlight in en uitschakelen ik kan in media center niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:21

Phydomir

Dennis

Nog even over die AIWA set. Ik raad iedereen aan die het kan om door te sparen voor een digitale set van Logitech. Bijvoorbeeld de Z-5500.

Ondank dat die AIWA heel erg goedkoop is hoor je dit er ook heel duidelijk vanaf. Weinig laag, weinig hoor en weinig dynamisch midden geluid. Wat dat betreft zijn die Logitech sets toch echt vele malen beter, echter wel een stuk prijziger.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Spaar dan gelijk door voor een 'echte' surround receiver van bijv. Yamaha.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horla schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
zucht, waarom wordt Nederland bevoorraad en moeten we in dit achterlijk Belgenland wachten tot eind januari? In Nederland (en zeker Duitsland) liggen er blijkbaar bij Mediamarkt bij hopen en hier verwachten ze er geen voor eind januari 8)7
Je geeft het antwoord zelf al waarom deze situatie zo is ;)

Alhoewel er in NL ook geen 'hopen' liggen hoor. Voor velen is het nog steeds zoeken m.n. naar premiums. Maar uh, zo groot is België toch ook weer niet, dus ff een ritje over de grens naar NL of anders Duitsland moet te doen zijn?

Of doelde je met het 'achterlijk Belgenland' ook op het feit dat er nog met paard en wagen gereden wordt ipv iets wat op de snelweg mag :)

Volgens mij een Mediamarkt te vinden in Breda, Eindhoven, Heerlen en Maastricht. Zal er allicht één van relatief dicht in je buurt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Heeft iemand hier enig idee waar ze de 360 op voorraad hebben ?
Ik had begrepen dat er een nieuwe lading op de 12de zou binnen komen namleijk.

Kan iemand dit bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Amsterdam ook natuurlijk en ook ergens in Friesland of Groningen in de buurt (of daar kwam een nieuwe :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:38:
Nog even over die AIWA set. Ik raad iedereen aan die het kan om door te sparen voor een digitale set van Logitech. Bijvoorbeeld de Z-5500.

Ondank dat die AIWA heel erg goedkoop is hoor je dit er ook heel duidelijk vanaf. Weinig laag, weinig hoor en weinig dynamisch midden geluid. Wat dat betreft zijn die Logitech sets toch echt vele malen beter, echter wel een stuk prijziger.
Ho even, je maakt een paar stapjes teveel

1. De Aiwa kost 59 Euro
2. De logitech Z-5500 kost 300 Euro of meer (Mediamarkt zelfs 369 Euro)
3. De Aiwa is door Sony gemaakt, alle decoders zitten erop, boxjes gaan van 20-20.000 Hz, het kan zijn dat boxjes van andere sets veel beter kunnen zijn, maar voor dit geld met deze ingangen (ook optisch) is het gewoonweg geen geld
4. Ik vind dat de tonen er best ok uitkomen, alle waar naar z'n geld. Voor een XBOX/360 en games incl. films is dit gewoon een zeer goede oplossing. Muziek valt wellicht over te twisten
5. Moet je ook even vertellen dat de Logitech Z-5500 last heeft van enorm harde plops en brom effecten door andere apparatuur op het lichtnet. Als je het licht ergens in huis in of uitschakelt liggen meerdere mensen naast hun stoel van het plopeffect. Zie ook het forum hier op Tweakers over die speakers. Dan vind ik 300 Euro veel geld voor een systeem wat probleem heeft met stroomdipjes en pieken
6. Je kunt altijd een andere losse centerspeaker zien te bemachtigen die de hoge tonen evt. beter uit zou laten komen om deze aan te sluiten op het setje als je dermate audiofiel bent en veel muziek afspeelt. Aangezien alle mogelijke decoders hardwarematig aanwezig zijn en het setje voldoende kan versterken beste aankoop in tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
krijg net een meeltje xbox 360 full verwacht 13-12... had dus wel gelijk dat er nog wat zou komen voor de kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:59:
Ik heb een Seagate hdd gekocht van 160 gig, die heb ik verdeeld in 2 partities van 60 gig FAT32 en 100 gig NTFS.
FAT32 is in gesteld als primear actief ingesteld alleen mij X360 pakt hem niet heeft iemand enig idee hoe dit kan? en vooral hoe ik dit kan oplossen.
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Dezjay schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:54:
krijg net een meeltje xbox 360 full verwacht 13-12... had dus wel gelijk dat er nog wat zou komen voor de kerst
Kan je mij ook vertellen waar ze hem dan vandaag verwachten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:48:
[...]

1. De Aiwa kost 59 Euro
3. De Aiwa is door Sony gemaakt, alle decoders zitten erop, boxjes gaan van 20-20.000 Hz, het kan zijn dat boxjes van andere sets veel beter kunnen zijn, maar voor dit geld met deze ingangen (ook optisch) is het gewoonweg geen geld
4. Ik vind dat de tonen er best ok uitkomen, alle waar naar z'n geld. Voor een XBOX/360 en games incl. films is dit gewoon een zeer goede oplossing. Muziek valt wellicht over te twisten
5. Moet je ook even vertellen dat de Logitech Z-5500 last heeft van enorm harde plops en brom effecten door andere apparatuur op het lichtnet. Als je het licht ergens in huis in of uitschakelt liggen meerdere mensen naast hun stoel van het plopeffect. Zie ook het forum hier op Tweakers over die speakers. Dan vind ik 300 Euro veel geld voor een systeem wat probleem heeft met stroomdipjes en pieken
6. Je kunt altijd een andere losse centerspeaker zien te bemachtigen die de hoge tonen evt. beter uit zou laten komen om deze aan te sluiten op het setje als je dermate audiofiel bent en veel muziek afspeelt. Aangezien alle mogelijke decoders hardwarematig aanwezig zijn en het setje voldoende kan versterken beste aankoop in tijden
Ik geef alleen mijn bevindingen van de geludiskwaliteit zoals ik dat hoor. Maar vooral qua punt 2, dat zegt natuurlijk vrij weinig. Iedere set kan van 20/20.000Hz laten horen, hoe goed hij dit echter doet kun je hier natuurlijk niet van aflezen.

Maar wat betreft de prijs heb je wel gelijk, voor 59 euro heb je een grappige set.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:48:
[...]

1. De Aiwa kost 59 Euro
Die plopjes zijn makkelijk op te lossen door wat zilverfolie...
Ik heb deze set ook en idd ik heb ook plopjes, leuk is anders maar ik stoor me er niet aan.
Plopjes is geen touw aan te knopen want ik heb alle schakelaars in huis geprobeert en nix scheen uit te maken. Verder is het gewoon en erg goede set, ik heb idd zoals jij zij ook de center vervangen voor een goede 3-weg speaker en ook voor de hoge tonen (niet dat het bagger was maar ik wou beter).

Verder kan ik me ook moeilijk voorstellen dat een set van 70 euro goed geluid kan geven met een DTS decoder, dit is gewoon TE goedkoop. Voor mensen die het geen ruk kan schelen en toch lekekr willen gamen op 5.1 (een echte aanrader) gewoon kopen die set! Want het is geen geld. 8)

jezus, 59 euro zelfs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:08:
Ik ben om half 10 mediamarkt rijswijk net binnen gelopen en daar waren de premium's al weg! wel 6 cores!

was dixons binnen gelopen en geen 360! maaaaaaaaar wel 1 harde schijf! what the fu**

ik gelijk kopen aangezien ik een core heb! nu nog een componentkabel!!!!!!!!!!!!!!!

echt kon me oren niet geloven dat ze een hard disk hadden iedereen vertelt me van nee januari pas weer! die komt heel laat!! heerlijk

[afbeelding]
is mijn spelletje al op de post :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wordt ik echt helemaal gek van die kut MM Amsterdam... Gisteren een emailtje gestuurd of hun ze al binnen hebben. Heb ik vanmiddag op me werk nog gebelt of ze ze al hebben, en toen zeiden ze nee we hebben ze nog niet binne. Kom ik thuis zie ik dat ik om 11:00 een emailtje van Mediamarkt heb gehad dat ze ze wel binnen hebben gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand (met een XBOX360) die zin heeft om een 'show-je-xbox360-setup' fototopic aan te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:13:
Nu wordt ik echt helemaal gek van die kut MM Amsterdam... Gisteren een emailtje gestuurd of hun ze al binnen hebben. Heb ik vanmiddag op me werk nog gebelt of ze ze al hebben, en toen zeiden ze nee we hebben ze nog niet binne. Kom ik thuis zie ik dat ik om 11:00 een emailtje van Mediamarkt heb gehad dat ze ze wel binnen hebben gehad.....
Als je service wilt moet je ook niet naar MM gaan, voor advies al helemaal niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
net een gozert van de Bart Smit in Zoetermeer horen zeggen dat ze volgende week hun eerste (!!) drie (!!!!) xboxen binnenkrijgen...maar deze zijn allang gepre-orderd

de MM had geen premiums meer maar wel een hele voorraad core's

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:02:
[...]

Die plopjes zijn makkelijk op te lossen door wat zilverfolie...
Ik heb deze set ook en idd ik heb ook plopjes, leuk is anders maar ik stoor me er niet aan.
Plopjes is geen touw aan te knopen want ik heb alle schakelaars in huis geprobeert en nix scheen uit te maken. Verder is het gewoon en erg goede set, ik heb idd zoals jij zij ook de center vervangen voor een goede 3-weg speaker en ook voor de hoge tonen (niet dat het bagger was maar ik wou beter).

Verder kan ik me ook moeilijk voorstellen dat een set van 70 euro goed geluid kan geven met een DTS decoder, dit is gewoon TE goedkoop. Voor mensen die het geen ruk kan schelen en toch lekekr willen gamen op 5.1 (een echte aanrader) gewoon kopen die set! Want het is geen geld. 8)

jezus, 59 euro zelfs....
Als die plopjes makkelijk op te lossen zijn door wat zilverfolie (waar te doen overigens, want dan zou ik dat als ik jou was ff posten op het topic voor de Logitech setjes hier op het GOT/Tweakers aangezien niemand daar een goede oplossing heeft behalve het setje ruilen en hopen dat ze zonder plops terug komen), is dat te doen. Ik vind het echter vreemd voor een dergelijk duur 5.1 setje dat dit euvel niet door Logitech verholpen wordt. Het is nl. bekend dat bij vele zo niet alle setjes dit probleem bestaat.

De 3-weg speaker vervangen bij de Aiwa kan dus ook, trouwens, welke 3-weg speaker heb jij los gekocht voor jouw setje en voor welke prijs en waar?

Normaal kost deze set ook meer, online min. 150 Euro tot 250 Euro. Paradigit heeft op de één of andere manier er tegen bodemprijs kunnen inslaan. Klaarblijkelijk omdat het een iets ouder model is/incourant en wie weet ook wel een faillietpartij van een andere shop. Zeg het maar. Feit blijft dat alle hardwaredecoders aan boord zijn, de boxjes metal shielded zijn geen lichte plastic troep en ik me nu al avond aan avond vermaak met het 5.1 geluid. Dat het beter kan zal, een Bose systeem van 2.500 Euro doet het helemaal goed maar tja... Te goedkoop, ik zeg gewoon mazzel, Sony hardware, misschien een ander center 3-weg speaker erbij als je wilt upgraden, voor de rest top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk,om de 360 aan te sluiten,op een wireless netwerkkastje(ik bedoel dus niet de optionele wirelesss kaart die voor de 360 beschikbaar is)op X-box live?

Ik heb ehm sinds vandaag,maar moet nog bekijken,hoe ik ehm op het internet kan aansluiten,in verband met dat mijn internet aansluiting op een andere kamer zit.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:25:
Is het trouwens mogelijk,om de 360 aan te sluiten,op een wireless netwerkkastje(ik bedoel dus niet de optionele wirelesss kaart die voor de 360 beschikbaar is)op X-box live?

Ik heb ehm sinds vandaag,maar moet nog bekijken,hoe ik ehm op het internet kan aansluiten,in verband met dat mijn internet aansluiting op een andere kamer zit.
pas een keer of 10 langs gekomen:
je kan zon linksys game adapternemen
een andere gamebridge
de ms wifi dongle

een of andere site beredeneerde dat die van MS de beste prijs/functionaliteit verhouding had......

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Thamart.

Lees deze dan maar even door: Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

Hoe paradigit dat doet, heel simpel zoals MM ook doet. Restpartijen en RMA spul opkopen,
98% van de mensen komen toch niet terug. Tuurlijk zit er goed spul tussen geen twijfel daarover.

Bron, goede vriend intern bij MM. (assistend bedrijfsleider)

Verder, wil ik niet gaan zeuren wat nu beter is... tuurlijk zal die Aiwa leuk zijn, vooral als je het geluid van je tv gewend bent.
Ik vind alleen als die set normaal 200,- kost wat jij zegt, dat er dan iets niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde eigenlijk meer een wireless client/accespoint |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:25:

hou er wel rekening mee dat wanneer je offline een profiel aanmaakt en je gaat spellen spelen, je op het moment dat je online gaat weer helemaal overnieuw mag beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,bedankt,ik had inderdaad een offline profiel gemaakt,ik had trouwens wel verwacht dat er een memorycard bij zou zitten(ik heb de premium)

Of slaat deze nu alles op,op de HD?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:24:
[...]

Als die plopjes makkelijk op te lossen zijn door wat zilverfolie (waar te doen overigens, want dan zou ik dat als ik jou was ff posten op het topic voor de Logitech setjes hier op het GOT/Tweakers aangezien niemand daar een goede oplossing heeft behalve het setje ruilen en hopen dat ze zonder plops terug komen), is dat te doen. Ik vind het echter vreemd voor een dergelijk duur 5.1 setje dat dit euvel niet door Logitech verholpen wordt. Het is nl. bekend dat bij vele zo niet alle setjes dit probleem bestaat.

De 3-weg speaker vervangen bij de Aiwa kan dus ook, trouwens, welke 3-weg speaker heb jij los gekocht voor jouw setje en voor welke prijs en waar?

Normaal kost deze set ook meer, online min. 150 Euro tot 250 Euro. Paradigit heeft op de één of andere manier er tegen bodemprijs kunnen inslaan. Klaarblijkelijk omdat het een iets ouder model is/incourant en wie weet ook wel een faillietpartij van een andere shop. Zeg het maar. Feit blijft dat alle hardwaredecoders aan boord zijn, de boxjes metal shielded zijn geen lichte plastic troep en ik me nu al avond aan avond vermaak met het 5.1 geluid. Dat het beter kan zal, een Bose systeem van 2.500 Euro doet het helemaal goed maar tja... Te goedkoop, ik zeg gewoon mazzel, Sony hardware, misschien een ander center 3-weg speaker erbij als je wilt upgraden, voor de rest top
Ik vind de set prima, zeker prijs kwaliteit gezien. Ik wilde gewoon niet meer dan 80 euro aan mn 5.1 set uitgeven en deze set bleek de ideale oplossing. Moet alleen zeggen dat de subwoofer een minimaal bass bereik heeft (maar waar wat wil je met 30 watt) en dat me dit wel tegen valt, maar das het enige dat ik erop aan te merken heb.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:37:
@ Thamart.

Lees deze dan maar even door: Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

Hoe paradigit dat doet, heel simpel zoals MM ook doet. Restpartijen en RMA spul opkopen,
98% van de mensen komen toch niet terug. Tuurlijk zit er goed spul tussen geen twijfel daarover.

Bron, goede vriend intern bij MM. (assistend bedrijfsleider)

Verder, wil ik niet gaan zeuren wat nu beter is... tuurlijk zal die Aiwa leuk zijn, vooral als je het geluid van je tv gewend bent.
Ik vind alleen als die set normaal 200,- kost wat jij zegt, dat er dan iets niet klopt...
Over het algemeen klopt die prijs wel, de internet prijs ligt gemiddeld rond de 150 euro (dit zouden eventueel oude prijzen kunnen zijn maar geloof van niet).

[ Voor 21% gewijzigd door Xander84 op 13-12-2005 16:51 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou MM adam zegt dat ze er 40 binnen hebben gehad... Hij belt me zo terug want hij gaat even op de reserervings lijst kijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:46:
ok,bedankt,ik had inderdaad een offline profiel gemaakt,ik had trouwens wel verwacht dat er een memorycard bij zou zitten(ik heb de premium)

Of slaat deze nu alles op,op de HD?
Alles op HD inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:50:
[...]

Ik vind de set prima, zeker prijs kwaliteit gezien. Ik wilde gewoon niet meer dan 80 euro aan mn 5.1 set uitgeven en deze set bleek de ideale oplossing. Moet alleen zeggen dat de subwoofer een minimaal bass bereik heeft (maar waar wat wil je met 30 watt) en dat me dit wel tegen valt, maar das het enige dat ik erop aan te merken heb.

[...]

Over het algemeen klopt het wel, de internet prijs ligt gemiddeld rond de 150 euro (dit zouden eventueel oude prijzen kunnen zijn maar geloof van niet).
Bas is niet zo erg belangrijk met gamen, als je maar goed kan horen wat er om je heen gebeurt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

http://www.telegraaf.nl/i..._Xbox_360_valt_tegen.html

Daadwerkelijk dus 63.000 verkocht op Launchdag. Volgens wie valt dat tegen? MS had geen verwachtingen neergezet.

Volgens mij is 63.000, 630% meer dan de Xbox 1 bij Launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
<h2>Microsoft Sells 123,000 360s</h2>Gates and Co. get a head start in Japan.

December 13, 2005 - In its bid to grow a positive presence in the Japanese market, Microsoft Corp. Saturday began its romp by selling through 28% of its Xbox 360s, or 123,000 units, said market researcher Media Create Co. in an e-mail statement late Tuesday.

Microsoft plans to ship between 2.75 and 3 million units worldwide in the first 90 days and 5.5 million units by June. Exclusive to the Japanese launch were games Every Party and Tetris. The Japanese Xbox 360s also come bundled with a trial version of Square Enix's Final Fantasy XI.

In the US and Europe the Xbox 360 console sold out in the first 24 hours, topping out at approximately 330,000 units in each territory. The American software company sells the Xbox 360 at one pricing tier in Japan, for 37,900 yen ($316) without tax, as opposed to the U.S. and Europe, where the company offered two prices ($399 premium, $299 core in North America).
123k is eigenlijk nog niet eens rampzalig slecht als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met Kerst 2004:
Xbox Weekly Sales in Japan
Sep 08 to Sep 14 - 573
Sep 15 to Sep 21 - 310
Sep 22 to Sep 28 - 650
Sep 29 to Oct 05 - 640
Oct 06 to Oct 12 - 980
Oct 13 to Oct 21 - 440
Oct 20 to Oct 26 - 630
Oct 27 to Nov 02 - 470
Nov 03 to Nov 11 - 480
Nov 10 to Nov 16 - 315
Nov 17 to Nov 23 - 7,536 (Halo/PGR2 Bundle Released)
Nov 24 to Nov 30 - 4,080
Dec 01 to Dec 07 - 2,939
Dec 08 to Dec 14 - 2,659
Dec 15 to Dec 21 - 2,400
Dec 22 to Dec 28 - 3,017
Dec 29 to Jan 04 - 4,300
Jan 05 to Jan 11 - 1,950
Jan 12 to Jan 18 - 1,249
En bij de launch van de Xbox 1 in 2002:
Between its launch on February 22nd and June 30th XBox has sold 236,372 units in Japan while for the same time period
Zitten ze in 2 dagen toch al op de helft van, en dat met nauwelijks en al helemaal geen Japanse games in de launch lineup :P

Maja ik verwacht dat ie weer ver achter de PS3 gaat hangen in het Land v/d Rijzende Yen, wel jammer op zich omdat dat ook support verneukt voor bepaalde goede Japanse franchises.

edit:
mep PWM :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb call of duty eens uitgespeeld, en het is al bij al een hele mooie game voor de 360 :9
Geen enkele keer schokkende beelden of iets dergelijks meegemaakt, en het ziet er gewoon zeer lkkr uit allemaal. Kheb de 360 nu bijna 2 weken (duh...), en ik heb best veel consoles, ik denk dat deze comp. op ten duur zelf de dreamcast als all time favorit gaat verslaan voor mij. :)
Wat een console, en dan te bedenken dat de "echte" games moeten komen... :P
Ik moet wel zeggen dat high def en een goed geluids systeempje het geheel compleet maakt.

Wat een console. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yesssssss kan hem ophalen bij mediamarkt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik heb nu media center editie 2005 en me xbox verbonden en alleen wilt ie niet mp3 en video afspelen! en ik bedoel geen avi's!

erg vervelend!

want ik wil me series op me tv kijken!

foto's ziet ie wel via media center en bestanden ook! alleen doet ie geen kloot met afspelen

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:20:
Enjoy, en neem een paar daagjes vrij ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Iedereen!!! Show hier je Xbox360 setup!! :D
Het grote "Show je Xbox360 setup" topic

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mijn dank is groot. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:31:
[...]

pas een keer of 10 langs gekomen:
je kan zon linksys game adapternemen
een andere gamebridge
de ms wifi dongle

een of andere site beredeneerde dat die van MS de beste prijs/functionaliteit verhouding had......
Ik heb zelf zo'n Linksys wireless bridge aan de xdoos 1 hangen, werkt ook top, daarnaast ook nog eens versterkende functie op de eerste etage voor rest van het huis (wireless router staat op begane grond). Volgens mij iets van 89 Euro, het ding draait ook zonder drivers op een MAC (da's ook nog wel eens een probleem), PC noem maar op. Daarnaast als ik niet op Live, maar op XBConnect ga, drop ik de laptop aan de xbox vast met kabel en zet de wireless op de laptop, klaarrrr

Stukken veelzijdiger dan de 360 wireless denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GRRR PGR3!

Alles gaat prima. Maar er is 1 race die niet lukt. Je moet een tijd zetten op de Nurburgring van +/- 7.10 (afhankelijk van de carklasse). Ik heb steeds een seconde of 5-10 teveel nodig :( Heb het al 50 keer geprobeerd met alle soorten auto's. Lukt gewoon niet. EDIT: is voor Gouden Medaille

Ik heb overigens mij Style Achievement niet, terwijl ik wel aan alle eisen voldoe :?

25K kudos Online
Alle mogelijke Style dingen
10x combo

Enige waar ik dan over twijfel is de 25m powerslide. Neem aan dat dat glijdend door de bocht is?

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 13-12-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:20:
Waren er nog veel?
dan ga ik desnoods vanavond nog :X

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Heb hem eindelijk ook en moet zeggen ziet er zeer goed uit, vind alleen iets knap irritants en dat is het teamspeak geluid, dat had ik echt verwacht alla battlefield2 maar dit is terug in de tijd naar counterstrike. Heb daar nog maar weinig mensen over gehoord ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:23:
Heb hem eindelijk ook en moet zeggen ziet er zeer goed uit, vind alleen iets knap irritants en dat is het teamspeak geluid, dat had ik echt verwacht alla battlefield2 maar dit is terug in de tijd naar counterstrike. Heb daar nog maar weinig mensen over gehoord ???
Hoe bedoel je? Dat je niet ziet wie er aan het praten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het meer mensen op gevallen dat;

Als je net op een baan zit in PGR3 en de seconde beginnen met aftellen, dat soms de textures van gebouwen een fractie van een seconde later komen?

Het is alleen soms aan t begin, en tis kwestie van laden lijkt mij, maar toch. Is iets wat ik niet graag zie op een 360. :) Begon op de xbox met halo2 :X toen was de xbox op zn laatste adem.
Meer scherpe ogen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:27:
[...]

Hoe bedoel je? Dat je niet ziet wie er aan het praten is?
Nee het geluid zelf is bijna niet te verstaan (net een robot ofzo), weet niet of je ooit counterstrike heb gespeeld maar daar klinkt het geluid precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

harryvos schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:31:
[...]

Nee het geluid zelf is bijna niet te verstaan (net een robot ofzo), weet niet of je ooit counterstrike heb gespeeld maar daar klinkt het geluid precies zo.
Idd. Er zou wel van een wat betere codec gebruik mogen worden gemaakt. Al vind ik voip in PGR3 een stuk beter klinken dan in PD0. maar heb wel echt moeite met het verstaan van niet nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topic is dicht :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar gaat hij dan net opgehaald door ups wegens stofziuger geluid
zaterdag gebeld en vandaag opgehaald datum van xbox360 17-10-05
ben benieuwd hoe lang het duurt ben ik de eerste of weet iemand hoe lang het duurt
volgens de man aan de telefoon 72 uur kan iemand dat bevestigen verder valt hij mij goed
tegen wat het extender gedeelte betreft heb 3 x pc in huis met mce en de xbox werkt goed als ik
er 2 uit heb anders wil hij steeds een nieuwe code verder geen xvid/divx en converteren
doet er langer over dan er een dvd van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
Als je net op een baan zit in PGR3 en de seconde beginnen met aftellen, dat soms de textures van gebouwen een fractie van een seconde later komen?
Als je erop let, is het inderdaad heel duidelijk te zien.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit echt een mega vet spel, maar qua afwerking verdient het duidelijk niet de hoogste score. Vooral het onzin laden (als de baan toch al geladen is, bijvoorbeeld bij een retry), vind ik zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:30:
Is het meer mensen op gevallen dat;

Ik heb dat ook gemerkt. Met name bij Gotham TV en als je meteen in het begin van auto switcht. Dan heb je een tiende van een seconde bv. geen asfalt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlowMeDown schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:57:
[...]

Als je erop let, is het inderdaad heel duidelijk te zien.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit echt een mega vet spel, maar qua afwerking verdient het duidelijk niet de hoogste score. Vooral het onzin laden (als de baan toch al geladen is, bijvoorbeeld bij een retry), vind ik zeer irritant.
Idd, maar je leest het nergens. Toen ik PGR3 voor t eerst speelde kon ik echt niet begrijpen dat in geen enkel blad/site iets stond over t overdreven laden :? Race games vragen wel eens om regelmatige retry, dan is laden niet het leukste...

Als ik zo hoor wat de 360 voor herrie maakt, vraag ik me echt af wat "stofzuiger eluid" inhoud. Een normaal werkende 360 maakt al een herrie te vergelijken met een pc met case fans. Ach, zolang alles koel blijft en de console gaat vele jaren mee, klaag ik niet. 1 oplossing: dolby digital stevig open draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stofzuiger geluid bedoel ik echt we hebben er drie en deze maakte echt een geluid van een
opstijgende harierjet
gemeten op 47 db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb zoiets van, koop dan een pc die je zelf helemaal kan instellen als je er problemen mee hebt met het produceren van geluid/warmte van de 360.

Van zo'n apparaat word veel verwacht dat ie constant goed blijft draaien, ik denk dat MS hem gewoon op safe heeft gezet en dus danig extra toeren laat draaien voor de gewenste prestaties...

Ik kan het van mijn pc niet altijd zeggen als ik uren lang een game aan het spelen ben (ook de legale games!) dat ie constant goed zijn werk doet.

+ dat het apparaat niet heel erg duur is voor zijn "kunnen" in tegen stelling tot een Pc/graphic kaart

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 13-12-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sorry, maar kunnen we AUB eens een keer stoppen met M$. Het is zo triest, zeker in een Topic waar iedereen voor de verandering is een keer gezamenlijk blij is met een product van MS/Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

underworld heb je wel gelezen ik heb 3 van die dingen 2 voor de kinderen en een voor mij
als er 2 daarvan goed zijn en er 1 klinkt als een stofzuiger dan is er toch wat mis en ja dat ding
is spot goed koop want hij kost goedkoper dan mijn dual 7800 gtx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

PWM schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:32:
[...]

Sorry, maar kunnen we AUB eens een keer stoppen met M$. Het is zo triest, zeker in een Topic waar iedereen voor de verandering is een keer gezamenlijk blij is met een product van MS/Microsoft.
srry dat komt door de gewoonte :P
frapant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:32:
[...]

Ik begrijp je redenering maar vergeet niet dat geen enkel bedrijf het direkt interesseert of jij plezier aan hun product heb. Als ze maar aan je verdienen. Het is misschien nadrukkelijk aan t worden dat geld tekentje maar tis wel t gene waar t allemaal omdraaid.
Ik snap dus dat je t vervelend vindt gaan worden, maar ga het niet emotioneel maken ajb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Eolis schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:43:
Heeft iemand hier enig idee waar ze de 360 op voorraad hebben ?
Ik had begrepen dat er een nieuwe lading op de 12de zou binnen komen namleijk.

Kan iemand dit bevestigen ?
Futurezone in Rotterdam had vandaag een lading binnengekregen en ik zag bij Mediamarkt ook nog wat mensen vertrekken met een 360 doos richting kassa.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:59:
Ik heb een Seagate hdd gekocht van 160 gig, die heb ik verdeeld in 2 partities van 60 gig FAT32 en 100 gig NTFS.
FAT32 is in gesteld als primear actief ingesteld alleen mij X360 pakt hem niet heeft iemand enig idee hoe dit kan? en vooral hoe ik dit kan oplossen.
Zou het bijvoorbeeld kunnen komen doordat ik geen originele hdd of memorycard heb?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:32:
underworld heb je wel gelezen ik heb 3 van die dingen 2 voor de kinderen en een voor mij
als er 2 daarvan goed zijn en er 1 klinkt als een stofzuiger dan is er toch wat mis en ja dat ding
is spot goed koop want hij kost goedkoper dan mijn dual 7800 gtx
offtopic:
Sorry maar was moeilijk te volgen zonder hoofdletters/punten/komma's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:38:
[...]

Ik begrijp je redenering maar vergeet niet dat geen enkel bedrijf het direkt interesseert of jij plezier aan hun product heb. Als ze maar aan je verdienen. Het is misschien nadrukkelijk aan t worden dat geld tekentje maar tis wel t gene waar t allemaal omdraaid.
Ik snap dus dat je t vervelend vindt gaan worden, maar ga het niet emotioneel maken ajb. :)
Ik maak het niet emotioneel, maar soms begint het een beetje irritant te worden :)

Maar goed, jouw redenering volgende zal ik in het vervolg praten over:

$ony
Philip$
Grol$ch
Tweaker$
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit forum heet games en discussies, dus om het laatste eens aan te wakkeren heb ik een reviewtje geschreven over 1,5 week met de 360. :

Laat ik me eerst even voorstellen, ik woon in Duitsland ben man en reeds 41 jaar jong.
Ben sinds mijn 15e aan de computers, voor de kenners onder jullie ; mijn eerste was een trs-80.
Ook zo'n beetje alle consoles gehad, dus ben een gamer van het eerste uur.
Jaja ook in 1979 kon je al meer gamen dan alleen pong :-)

Dus hou het bovenstaande in de gaten als je mijn xbox 360 review leest, na de midlife crisis ben
je net iets minder enthousiast dan als je tussen de 16 en 25 bent ;)

Vrijdag 02-12 dus in de rij gestaan bij de plaatselijke mediamarkt, hoewel rij ; daar was niet echt sprake van.Er stonden zo'n 15 man 5 minuten voor de openingstijd voor de poorten van het electronische paradijs.

Dus zonder moeite een xbox 360 premium pakket gekocht, bij de Duitse MM inclusief een gratis 2e
wireless controller. Gelijk PGR3 meegenomen en een 20 meter lange netwerk kabel om via het rookkanaal van de open haard in de kelder uit te komen waar de router staat.

De indrukken van de xbox 360 tot nu toe :

Uiterlijk - warmte - stabiliteit

Het creme witte doosje staat bijzonder netjes bij de tv en ziet er terughoudend uit, iets wat bij de dames in huis beter scoort dan zo'n te dikke zwarte doos van de vorige xbox. Ook fijn dat er geen draden overde vloer lopen als je aan het gamen bent. De controller en bijgeleverde afstandsbediening zijn gewoon perfect, en zouden net zogoed dure speeltjes van Apple kunnen zijn. De wireless controller werkt uitstekend en voelt bijzonder natuurlijk aan in de hand. Wel lastig om die werkelijk enorme voeding ergens weg te werken,ook de kabels daarvan zijn nogal dik en weinig buigzaam.

Wat mij direct brengt bij de warmte ontwikkelling van de 360. In tegenstelling tot berichten op het internet, valt de warmte afgifte echt reuze mee. Na een aantal uren gebruik komt er wel warme lucht uit het achterrooster, maar het is beslist niet heter dan wat er uit een gemiddelde pc komt. Het voedingsblok wordt slechts handwarm. De verhalen over warme 360's en blokken stammen waarschijnlijk hoofdzakelijk uit de US alwaar er 110 volt door het stopcontact stroomt ipv 230. Dit heeft een aardige invloed op de warmte bij voedingen.

Ook de stabiliteit is na ruim 1,5 week gebruik uitstekend te noemen, ik heb tot nu toe nog geen crash of vastloper gehad. Met 1 uitzondering en dat is de MCE (media center extender) functionaliteit, waarover later meer.

Het geluid valt ook mee, tijdens MCE en dvd's is hij redelijk stil en te vergelijken met een vhs recorder qua geluid. Tijdens het gamen draait de dvd drive echter op volle toeren en lijkt het alsof er een kleine heli onder de tv staat.

Beeld en PGR3

Even voor de duidelijkheid, ik gebruik de 360 op een Panasonic plasma scherm op 720p.
Het scherm zelf is een standaard plasma met 852x480 punten. Het tv beeld van deze plasma
is stukken beter dan 90% van de nu beschikbaare hd-lcd's.

Het beeld is met 720p beduidend scherper en mooier dan op 480p, ondanks dat op 720p de
plasma het beeld terug moet rekenen naar 852x480. Alles goed scherp, met uitzondering
van gebouwen in de verte bij pgr3, waarbij je een moire effect krijgt. Dit is duidelijk aan de resolutie van de tv te wijten en niet aan pgr3 voor zover ik kan bezien.

De auto's in pgr3 zien en indrukwekkend uit vooral in de replay mode, ook aan de omgeving is veel
aandacht besteed. Daar merk je echter weinig van als je met 300km per uur er langs scheurt.
Wel jammer is het dat de weg vaak zo smal is en de wanden niet erg duidelijk door alle schaduwen,
waardoor je nogal vaak tegen de rail aanklapt. Hoofdzakelijk omdat je een flauwe bocht niet gezien hebt. De krappe bochten zijn goed aangegeven met pijlen, zodat je die niet kunt missen.

Verder is het een game waar je erg veel tijd in moet stoppen om enigzins met de online liga te kunnen meekomen. De online gameplay bestaat voor 90% uit mensen met een F50 *wat rijdt dat ding vreselijk overigens* of een Koeinigsegegegegegegg (topgear..). Hierdoor is de online gameplay weinig afwisselend helaas.

Mooie game, maar niet echt iets bijzonders in mijn ogen. De graphics zijn in verhouding tot een pc erg vloeiend maar niet wereldschokkend in kwaliteit.

Enorm minpunt van pgr3 zijn de lange laadtijden en het continue herladen van tracks als je die wilt herstarten. Zodoende zit je 40% van je tijd op de bank voor je uit te staren terwijl pgr3 aan het laden is.

Media center extender

De 360 werkt als media center extender, hiervoor moet je wel een wmce installatie draaiend hebben ergens in je netwerk. Laat er nu net in de kelder zo'n servertje staan met wmce erop.
Het werkt allemaal prima vooral als je een router het met upnp dan is de setup een fluitje van een uurtje.

Echter : zoals bekend geen divx en xvid. Maar er zijn meer problemen helaas. Het convertern van divx naar mpeg1-2 of wmv9 werkt lang niet altijd goed voor de 360. Meestal is de audio na de conversie niet meer in Sync. Dit is bijzonder vervelend en het is mij tot nu toe niet gelukt om een duidelijke oorzaak te vinden.

Bovenstaande betekend dat de MCE functionaliteit eigenlijk onbruikbaar is. Ik moet namelijk voor elke video file een conversie doorlopen om daarna te zien of de audio in sync is. Is die dat niet dan kan ik een 2e conversie doorlopen om de audio in sync te krijgen. Dit is allemaal handwerk en tja ik heb wel veel tijd, maar er zitten ook maar 24 uur in een dag. Met mce wordt je slaaf van de codec's en daar heb ik geen zin in.

Xbox live - Arcade

Geweldig de functionaliteit van live en de arcade games zijn gewoon top. Echter :
Live is niet bepaald snel met downloaden en daar zitten ook nog wat bugs in.
Zo start elke download met 5%, en als je hem afbreekt en weer opstart zit die op 50%...
Verder kan de 360 niets anders doen tijdens het downloaden dus veel heb ik nog niet
van live gedownload. Wel heb ik de Nfsmw demo, die goed laat zien hoe vreselijk slecht
dit spel is qua graphics. Stotter de stotter all over the place. Laat die 50-65 euro voor
nfsmw maar beter in je zak.

Verder zeurt elke arcade demo continue of je hem niet liever wilt kopen ;-)

Prijs - kwaliteit :

399 voor de premium inclusief een 2e controller is een redelijke prijs. Niet goedkoop maar in
lijn met de vorige console releases als je de inflatie even meerekend. Je krijgt daarvoor een
netjes afgewerkte console met een volwassen uiterlijk en een super controller. Over de
headset en zijn onverstaanbare spraak laat ik me maar niet uit.

BUT en dit is een big but : de games zijn vreselijk prijzig, enkele duizenden keren duurder
dan de torrents waaraan ik gewend ben. ;)

Positief :

+ Mooie console en het premium pakket is af, op een game na
+ Live zit goed in elkaar, maar moet nog iets sneller qua download
+ Super controller en afstandsbediening
+ Mooie graphics
+ goed geluid via de optical aansluiting
+ Stabiel
+ Redelijk stil bij muziek/mce/dvd

Negatief :

- MCE heb je maar weinig aan met Audio sync problemen
- Niets bijzonders als je al een forse pc hebt
- Dvd player is niet geweldig, ook mpeg2 via mce niet al te best
- Prijzige games
- Lange laadtijden
- Veel herrie tijdens games

Mijn 360 gaat weer de deur uit, ik vind MCE tegenvallen en na een week uitzoeken heb ik geen
zin meer in het gedoe met de audio sync met al mijn video files. De games zien er niet
mooier uit dan pc games en kosten een vermogen, 10 games en je zit al op een dikke 500-600 euro.
Let wel dit is 1100-1300 gulden voor een paar games.

De 360 komt direct terug in huis als :

- de games 25-30 euro zijn
- MCE goed functioneerd ipv 70%
- De dvd software, laadtijden en herrie aangepast zijn

Kortom : De xbox 360 is een evolutie geen revolutie.

[ Voor 1% gewijzigd door HaseMike op 13-12-2005 19:58 . Reden: Zpelvauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 90% gewijzigd door curry684 op 15-12-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En klaar. We gaan weer liev O+ doen tegen elkaar. Including me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nette review! Maareh, vind je het gek dat torrents goedkoper zijn dan spellen die je in de winkel koopt? 8)7 Ik bedoel, die zijn niet voor niets illegaal he ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik was van het weekend in stockholm en daar hebben ze wel een leuke actie

Xbox360 core system + Kingkong+ game naar keuze + Wireless controller voor minder dan 400 euro. jammer dat het ticket 150 euro was :P

maar als je zin hebt in ongelofelijk veel mooie zweedse dames en lekker kleding shoppen dan is het een optie :D

[ Voor 31% gewijzigd door mindcre8r op 13-12-2005 19:57 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal het niet meer doen . verder gaan met topic please
heb hier een 2,5 hd 40 gig ,en geformateerd fat 32, kan er gewoon muziek op zetten
en xbox ziet hem heb de premium.
is trouwens usb 2 en gevoed door de usb kabel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:51:
[...]

Ik maak het niet emotioneel, maar soms begint het een beetje irritant te worden :)

Maar goed, jouw redenering volgende zal ik in het vervolg praten over:

$ony
Philip$
Grol$ch
Tweaker$
etc.
haha, andere uiterste. Je snapt me vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik zit nu zelf te wachten op een port van XBMC >:) Ik wil zo graag o.a. ook mijn video's kunnen afspelen op m'n 360.

Ik vraag me af of ik ooit een 250+GB x" HD kan aansluiten op de hd aansluiting van de 360. Al meer info daarover?

[ Voor 79% gewijzigd door Actreon op 13-12-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Lange xbox 360 review

Waarschijnlijk post hij hem hier zo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier maar staat alles stap voor stap
http://www.llamma.com/xbo...%20Hard%20Drive%20Mod.htm

8)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inderdaad, games voor de pc zijn wellicht goedkoper maar zoveel scheelt het nou ook weer niet.
Je moet natuurlijk geen appels met peren vergelijken.

[ Voor 23% gewijzigd door AP3X op 13-12-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Negatief :

- MCE heb je maar weinig aan met Audio sync problemen...
- Niets bijzonders als je al een forse pc hebt had je kunnen weten...
- Dvd player is niet geweldig, ook mpeg2 via mce niet al te best heb je dvdspeler voor ;)
- Prijzige games had je kunnen weten.. en xbox(1) had dezelfde prijs dus, prijzig is het niet.
- Lange laadtijden Je hebt 1game getest... hoe kun je nu weten wat de rest gaat doen?
- Veel herrie tijdens games Dit zal ook wel verschillen per game...vermoed ik
Ik snap eigenlijk waarom je nou deze console hebt gekocht. Je wist dat games zo'n 60euro zouden worden... (en ja, dan zijn 10games 600euro). Nu zijn de games ongeveer nog gelijk aan de PC... maar is dat dan erg? het gaat toch dat je het leuk vind om te spelen? of de ervaring die je ervan krijgt...

Wel ben ik het eens met je laatste regel:

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen hier die een Aiwa 5.1 setje met optische kabel aan hun gewone xdoos of 360, welke instellingen hebben jullie gemaakt voor optimaal geluid? Er zit ook een geluidsveldskeuze op voor 'Game', maar persoonlijk vind ik de 'Cinema Studio EX A' een intensievere belevenis geven, of Dolby Prologic II Movie c.q. Music.

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
mindcre8r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:56:
ik was van het weekend in stockholm en daar hebben ze wel een leuke actie

Xbox360 core system + Kingkong+ game naar keuze + Wireless controller voor minder dan 400 euro. jammer dat het ticket 150 euro was :P

maar als je zin hebt in ongelofelijk veel mooie zweedse dames en lekker kleding shoppen dan is het een optie :D
In Duitse MM krijg je bij premium versie een extra controller, ik moet toch al tijdje wachten voordat er ergens een 360 te krijgen is, maar dan wacht ik wel dat ze hem weer hebben in Duitsland scheelt wel weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nette uitgebreidde review, echter denk ik toch dat je op een aantal punten de plank enigsinds mis slaat, met name over PGR3, MCE en de prijzen van games.

PGR3:

Online niet genoeg diepgang? Je hebt tijdens de online career 6 of 7 verschillende speltype die allemaal een totaal andere ervaring geven. Tevens kan je ook gewoon online gaan. Als je dit met een aantal vrienden of bekende doet is dit toch wel heel erg vermakelijk.

MCE:

Het is een MCE extender, dus dat je divx naar mpeg2 geconverteerde films niet goed zijn is niet de schuld van de 360, maar van een gare omzetting.

Prijzen van games:

Deze liggen op hetzelfde niveau als de ps2 en iets hoger dan de PC. Het is natuurlijk helemaal krom om deze prijzen te vergelijken met iligale downloads via torrents.

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

En al weer uit de lucht gehaald.....Dan moet iedereen zijn setup maar hier showen, er zijn toch nog niet genoeg delen van het grote xbox 360 topic B)
Ligt het aan mij of is llamma uit de lucht gehaald :?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:08:
Voor alle mensen hier die een Aiwa 5.1 setje met optische kabel aan hun gewone xdoos of 360, welke instellingen hebben jullie gemaakt voor optimaal geluid? Er zit ook een geluidsveldskeuze op voor 'Game', maar persoonlijk vind ik de 'Cinema Studio EX A' een intensievere belevenis geven, of Dolby Prologic II Movie c.q. Music.

Wat jullie?
Ik heb hem op prologic cinema staan, maar ik heb hem momenteel op tulp aangesloten aangezien ik mijn xbox nog niet heb door die toffe snel leverende wehkamp :( . Hoe hebben jullie trouwens de verhouding surround,wooffer en center staan? Ik heb centers op -5 staan, surrond 2 en bass 6 (om teminsten nog een beetje bass er uit te persen)

[ Voor 157% gewijzigd door Xander84 op 13-12-2005 20:32 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

HaseMike schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:53:
Wel heb ik de Nfsmw demo, die goed laat zien hoe vreselijk slecht
dit spel is qua graphics. Stotter de stotter all over the place. Laat die 50-65 euro voor
nfsmw maar beter in je zak.

Verder zeurt elke arcade demo continue of je hem niet liever wilt kopen ;-)

BUT en dit is een big but : de games zijn vreselijk prijzig, enkele duizenden keren duurder
dan de torrents waaraan ik gewend ben. ;)
- Prijzige games
- Lange laadtijden
- Veel herrie tijdens games

Mijn 360 gaat weer de deur uit, ik vind MCE tegenvallen en na een week uitzoeken heb ik geen
zin meer in het gedoe met de audio sync met al mijn video files. De games zien er niet
mooier uit dan pc games en kosten een vermogen, 10 games en je zit al op een dikke 500-600 euro.
Let wel dit is 1100-1300 gulden voor een paar games.

De 360 komt direct terug in huis als :

- de games 25-30 euro zijn
- MCE goed functioneerd ipv 70%
- De dvd software, laadtijden en herrie aangepast zijn

Ik denk dat je voor NFS je TV de schuld moet geven. Op mijn LCD scherm is hij echt rete mooi, en vloeiend. Niet mijn type spel, maar qua beeldkwaliteit top.

Ik had van een 41 jarige eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zou pochen met zijn Torrent games. Ik neem aan dat:

A. Je begrijpt dat games geen 30,- kunnen zijn
B. Je als ervaren console man weet dat spellen als 20 jaar rond deze prijs zweven (NES en SNES spellen kosten ook 120-160 gulden, als je de inflatie meerekend is het dus zelfs goedkoop)
C. Je een console niet mag afrekenen na 1 1/2 week

Er gaan natuurlijk nog fixes komen. Lang leven de Live integratie.

Het feit dat je nu nog niet meerdere dingen kan downloaden, of iets anders mag doen wordt gefixed als alles up and running is. Nu is het gelimiteerd om er voor te zorgen dat niet 1.000.000 mensen in 1 keer alles gaan downloaden wat los en vast zit.

Als je perse een early adaptor wilt zijn moet je wel iets kunnen verdragen. Een niet 100% functionerend MCE en een matige download snelheid vind ik absoluut geen rampen en hoort IMHO een beetje bij de allereerste van de wereld willen zijn.

Ik denk dat jouw problemen op de spellen prijzen na snel verholpen willen zijn.

Alles hierboven is mijn Review van jouw Review :)

Concluderend:

- Prijs van spellen is niet gek hoog (feit)
- Kleine MCE en download problemen geen ramp (mening)
- Beeld op 720P is top en NFS loopt vloeiend. Zou je TV eens nakijken (feit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
mwah vind het wel leuk zo in een apart topic, geen slotje voor nodig (imho).

ergens wel mee eensch. Ik ben trotse bezitter van de xbox, die ik voornamelijk gebruik vanwege xbox mediacenter (zoals velen). Ben gewoon wat minder gaan gamen de laatste jaren. Natuurlijk heb ik de xbox 360 nauwlettend gevolgd, en het sprak me zeker aan, maar vooral door het gebrek aan divx/xvid functionaliteit heb ik er vanaf gezien. Dat is toch voor mij een erg belangrijke functie van een console.
Ik heb er wel even mee gespeeld in de macro, en was natuurlijk erg enthousiast, spellen zagen er goed uit en speelden heerlijk. Helaas heb ik zelf geen beschikking over een hd tv.
Al met al dus voor mij even wachten totdat er een (al dan minder legale) oplossing is gevonden voor xvid, en de games idd wat goedkoper zijn. (het kan ook zijn dat oblivion me eerder op andere gedachten brengt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:08:

Wat jullie?
Prologic moet je sowieso niet kiezen. Dat is namelijk een stereo signaal opleukt naar 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is niet uit de lucht
probeer deze eens of type het over

http://www.llamma.com/xbox360/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:25:
[...]

Prologic moet je sowieso niet kiezen. Dat is namelijk een stereo signaal opleukt naar 5.1
Nee die heb ik ook niet opstaan, maar was de vraag dus niet helemaal duidelijk. Heb je zelf ook het Aiwa setje? Welke vind je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw. Dat wireless inet ding voor je xbox kost nu ook 80 bij de mediamarkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, deze doet het bij mij ook niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iemand nog een idee wat ik verkeerd doe voor de "Style Racer Badge" bij PGR3?

Ik heb dus zeker alle benodigdheden, alleen de 25powerslide weet ik niet. Wat houdt die slide in? Gewoon driftent door de bocht? Ik kan me niet voorstellen dat ik in 300 races geen Powerslide heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:23:
[...]Ik had van een 41 jarige eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zou pochen met zijn Torrent games.
Wat heeft leeftijd nou te maken met illegale activiteiten? Alleen maar verstandig
A. Je begrijpt dat games geen 30,- kunnen zijn
Kan wel. Ze durven de stap alleen niet te nemen.
B. Je als ervaren console man weet dat spellen als 20 jaar rond deze prijs zweven (NES en SNES spellen kosten ook 120-160 gulden, als je de inflatie meerekend is het dus zelfs goedkoop)
Toen konden ze dat maken want toen was er nauwelijks sprake van piraterij. Nu zouden ze de prijzen laag moeten houden om piraterij de moeite niet waard te laten worden.
C. Je een console niet mag afrekenen na 1 1/2 week
Hij rekent het voor het moment af. En iedereen mag zijn mening geven

De 360 vind ik echt de kleinste grafische vooruitgang hebben van alle generaties. Ik ga niet mee met de standaardhype die onstaat wanneer een nieuwe console uitkomt. De 360 verdient die hype niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Iemand hier die nederland 4 van online spotlight aan de praat heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:30:
[...]

Uhm, deze doet het bij mij ook niet hoor
bij mij ook niet
misschien een hele NOOB vraag :)
maar stel , ik ben het wachten beu op een harde schijf...( is de waarheid) en ik koop een externe usb 2.0 harde schijf van zeg maar 250 gig....149 eurie....
kan ik dan ook alles doen als wat je met een xbox harde schijf kan?
zoals me game saven of contents downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
nnndoh schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:49:
[...]

bij mij ook niet
misschien een hele NOOB vraag :)
maar stel , ik ben het wachten beu op een harde schijf...( is de waarheid) en ik koop een externe usb 2.0 harde schijf van zeg maar 250 gig....149 eurie....
kan ik dan ook alles doen als wat je met een xbox harde schijf kan?
zoals me game saven of contents downloaden?
NEE pas ook 10x langs gekomen. waarom kunnen mensen niet zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat heeft leeftijd nou te maken met illegale activiteiten? Alleen maar verstandig
Daar is al veel discussie over geweest. Dat zou topic vervuiling worden.
Kan wel. Ze durven de stap alleen niet te nemen.
Nee, dat kan tegenwoordig niet meer.

Eerst zou dan de Xbox een stuk duurder moeten worden. Anders komen ze nooit uit de kosten.

Weet je wel hoeveel mensen er tegenwoordig aan een spel werken. Als je er vanuit gaat dat een spel daadwerkelijk 30,- kost dan blijft er (-BTW -Winkel Marge - andere kosten) 10,- over voor de ontwikkelaar, en daar mag hij dan zijn persooneel ook nog van betalen en de marketing doen. Op een aantal toptitels na verlopen spellen geen X miljoen keer. Het is geen hobby hoor. EA is groot, maar veel anderen hebben moeite met het hoofd boven het hoofd te houden.

Aan PGR3 is 3 jaar met 250+ mensen aan gewerkt. Enig idee wat dat kost??
Toen konden ze dat maken want toen was er nauwelijks sprake van piraterij. Nu zouden ze de prijzen laag moeten houden om piraterij de moeite niet waard te laten worden.
Geen piraterij? De eerste Gameboy b.v. was beroemd om die Cardridges die 15cm boven de Gameboy uitstaken met 80 spellen er op.

Toen was er misschien minder piraterij, dat kan, maar concurrentie was er toen ook. Zowel met PC als met andere consoles.
Hij rekent het voor het moment af. En iedereen mag zijn mening geven
Klopt, en ik geef mijn mening daar weer over. Ik reken hem er niet op af.
De 360 vind ik echt de kleinste grafische vooruitgang hebben van alle generaties. De 360 verdient die hype niet.
Wat jij wilt. Maar Vergelijk jij PGR3 maar met PGR1. En vergelijk dan PS1/N64 spellen met eerste generatie PS2/Gamecube spellen.

De vooruitgang is groot. Echter iets er matig uitziet er mooi uit laten zien is makkelijker iets wat er al erg goed uitziet nog mooier uit te laten zien.

Voordat ik wordt uitgemaakt door het standaard "fanboy" geblaat: Mijn verhaal gaat net zo goed op voor de PS3 als de Revo.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.