iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
't is gewoon normale xp pro met wat leuke toevoegingen. Ben er zelf erg tevreden over!
Met dank aan Neejoh het testkonijn
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 162960
was de xbox dinsdag 19 uur opgehaald door ups.,
vanmiddag lag er al weer een nieuwe top service daar deze is echt geruisloos, dacht eerst
dat de vans het niet deden deze is gemaakt op 17-11-05.
precies een maand later ook is het lawaai van de dvd speler in het apperaat 70% stiller,
dus heb je er 1 die echt te veel lawaai maakt gewoon even bellen ,zeker de moeite waard.
verder heb ik nu een vga hd kabel van yojtech en microsoft gekocht om te vergelijken,
bij de yojtech zit ook nog een glasvezel kabel voor je geluid optical cable.
moet zeggen de 2 kabels geven 100% beeld voorkeur
bij dixons
Anoniem: 162077
Valt toch wel mee hoeveel ge-tweak dat is, heb er niet zo veel tijd voor.
nee nog 1000 te gaan toch?PWM schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:26:
AAAAAAHHHHAAAHHHH 1005 postsDit moet het einde van GoT zijn
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 104056
Ik dacht dat het beetje normaal was dat de 360 luidruchtig was. Bij de meeste mensen is dit toch zo?Anoniem: 162960 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:17:
wegens een hoop lawaai uit mijn xbox 360 gemaakt op 17-10-05.
vanmiddag lag er al weer een nieuwe top service daar deze is echt geruisloos, dacht eerst
precies een maand later ook is het lawaai van de dvd speler in het apperaat 70% stiller,
dus heb je er 1 die echt te veel lawaai maakt gewoon even bellen ,zeker de moeite waard.
verder heb ik nu een vga hd kabel van yojtech en microsoft gekocht om te vergelijken,
moet zeggen de 2 kabels geven 100% beeld voorkeurgaat naar yojtech kost ook 24,95
bij dixons
Of maakte die van jou nog meer lawaai?
Kan wel hoor: http://www.tss2000.nl/vbforum/showthread.php?t=50Phydomir schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:02:
[...]
Ja, MCE = Win XP pro op domein ondersteuning na.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
ik vond dat te veel lawaai, de modellen van ..11-05 zijn gewoon stiller
kan er niks aan doen.
Ik snap je verhaal niet helemaal; bedoel je nu dat de joytech vga kabel een beter beeld geeft als de vga kabel van microsoft, wat betekent 100% beeld voorkeur?Anoniem: 162960 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:17:
wegens een hoop lawaai uit mijn xbox 360 gemaakt op 17-10-05.
moet zeggen de 2 kabels geven 100% beeld voorkeurgaat naar yojtech kost ook 24,95
bij dixons
Overigens denk ik niet dat de productiedatum een indicatie is voor de geruisloosheid, mijn xbox is van 24-11 en ik vind hem niet echt geruisloos, zeker de dvd drive niet, mijn pc is stiller.
dan zie je boven in een batterij indicatie stukje
just my 2 cents
Anoniem: 162077
Dat wou ik weten, ThnxCougar schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:05:
draai nu al een jaar wmc
't is gewoon normale xp pro met wat leuke toevoegingen. Ben er zelf erg tevreden over!
Anoniem: 157893
Kwam het toevallig tegen van onze onder buren. Wel deftig, en ook iets minder "netjes" dan GameKings.
http://www.gunk.be/ > check GunkTV
[/spam mode]
microsoft vga kabel 24,95 kaal
scheelt al gauw 12,50
beeld bijde kabels gelijk op mijn grundig planavision plasma hdtv 107 centimeter
dus jojtech heeft mijn voorkeur.
geluid van deze xboxs is weer veel stiller dan die 2 van mijn kinderen,
dus ik dacht dat de xboxen uit nov stiller waren
dus deze gaat naar de woonkamer.
zo beter
Kameo er meteen bijgehaald
Ze hadden alleen geen HD VGA kabels meer jammer genoeg, en onze plasma ondersteund geen HD.
Ziet er alsnog onwijs goed uit tho, kan niet wachten om te zien hoe 't er in HD uitziet allemaal
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Anoniem: 74065
Wat vind je ervan? Is het waard om het toch te kopen? Zijn de graphics veel mooier dan op de normale xbox?
Met die kabels, wil je hiermee ook zeggen dat de VGA aansluiting betere kwaliteit heeft dan de Component aansluiting? Kan iemand dit ook bevestigen? Volgens mij had PWM dit ook getest of niet soms?Anoniem: 162960 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:25:
jojtech vga kabel 24,95 plus extra optical cable
microsoft vga kabel 24,95 kaal
scheelt al gauw 12,50
beeld bijde kabels gelijk op mijn grundig planavision plasma hdtv 107 centimeter
dus jojtech heeft mijn voorkeur.
geluid van deze xboxs is weer veel stiller dan die 2 van mijn kinderen,
dus ik dacht dat de xboxen uit nov stiller waren
dus deze gaat naar de woonkamer.
zo beter
Jaa!!D4V3 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:02:
Ik heb zo'n xbox wired controller voor op mn windows pc, later voor op mn 360 als ik er 1 gekocht heb. Nu is het een prachtding alleen ik merk in geen enkele game iets van force/vibration, is dit niet mogelijk in windows of maken mijn spellen daar gewoon geen gebruik van ofzo? heb o.a. NFSMW, NFSU:2, CMR:2005 enz al geprobeert maar ik merk er niets van. Is dit te testen met een progje ofzo?
Dat vraag ik mij dus ook af.
Vandaag toevallig ook de controller gekocht, en heb ook nog geen vibratie gemerkt. (Dit is alleen in games vanaf DirectX 7.0 of 8.0 ..weet niet meer precies. Maar al die games die jij hebt gespeeld, hebben allemaal DirectX9.0c, dus daar zou je vibratie moeten voelen
[ Voor 199% gewijzigd door Yellowneck op 15-12-2005 22:22 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Wat raar hij hoort dat wel te doen, moet je niet in de game nog iets aanzetten.D4V3 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:02:
Ik heb zo'n xbox wired controller voor op mn windows pc, later voor op mn 360 als ik er 1 gekocht heb. Nu is het een prachtding alleen ik merk in geen enkele game iets van force/vibration, is dit niet mogelijk in windows of maken mijn spellen daar gewoon geen gebruik van ofzo? heb o.a. NFSMW, NFSU:2, CMR:2005 enz al geprobeert maar ik merk er niets van. Is dit te testen met een progje ofzo?
Ik krijg morgen met de post één met draad, en hoe voelt hij aan?want die dingen voor de pc voelen vaak slecht aan, en dan bedoel ik niet de "xbox360 controller voor windows" mee.
Persoonlijk zou ik niks aannemen van iemand die zo MSN's z'n berichten neerkwaktKoffiezuiper schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:13:
[...]
Met die kabels, wil je hiermee ook zeggen dat de VGA aansluiting betere kwaliteit heeft dan de Component aansluiting? Kan iemand dit ook bevestigen? Volgens mij had PWM dit ook getest of niet soms?
het ziet er vele malen beter uit op een standaard tv. Ik zelf vind het er nog behoorlijk scherp uit zien allemaal, al zal dit met een hdtv natuurlijk allemaal net een tikkeltjes scherper ogen. Je zal iig geen spijt van je x360 krijgen.Anoniem: 74065 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:10:
Zijn er mensen die de Xbox360 op een normale TV spelen?
Wat vind je ervan? Is het waard om het toch te kopen? Zijn de graphics veel mooier dan op de normale xbox?
Net kameo ff gespeeld en wat een sfeer
Anoniem: 52038
Top dat wou ik dus ook ff weten, aangezien ik geen 1000 over heb voor een LCD schermdikki dik schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:24:
[...]
het ziet er vele malen beter uit op een standaard tv. Ik zelf vind het er nog behoorlijk scherp uit zien allemaal, al zal dit met een hdtv natuurlijk allemaal net een tikkeltjes scherper ogen. Je zal iig geen spijt van je x360 krijgen.
Net kameo ff gespeeld en wat een sfeerEn dan die characters, zo goed over nagedacht allemaal. Echt een aanrader.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Maar PWM is niet zo maar iemandkeldon schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:22:
[...]
Persoonlijk zou ik niks aannemen van iemand die zo MSN's z'n berichten neerkwakt
VGA is beter dan component bij mij. Daar is ook wel een goede reden voor.
Component = 1366x768 op mijn tv. Ik kan het niet instellen., TV Scaled dus
VGA Kan ik wel gewoon netjes instellen op 1280x720
Anoniem: 85914
http://www.xboxworld.nl/news/7561/
Ziet er best leuk uit !
Na de aftiteling volgt nog leuk gameplay momentje
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 85914 op 15-12-2005 23:30 ]
Anoniem: 134033
Heb zelf een gewone Philips Matchline breedbeeld en een Samsung HD-TV. Als je op een gewone tv speelt is het heel goed te doen hoor, maar je mist wel scherpte/kleur enz maar dat is volgens mij al heel vaak gemeld. Als je het geld kan missen zou ik zeker een hd-tv kopen. Als je de twee schermen naast elkaar ziet zul je het verschil pas echt goed kunnen zien, en dat verschil is naar mijn mening erg grootUnderworld schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:37:
[...]
Top dat wou ik dus ook ff weten, aangezien ik geen 1000 over heb voor een LCD scherm
Dit topic is gesloten.