Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.630 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 162077

Anoniem: 79218 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:36:
[...]

Nou, met dank aan diezelfde Marketplace zal ik Need for Speed zéker niet kopen. Ik hoop voor degenen die dat wel hebben gedaan dat het uiteindelijke spel beter loopt dat de demo, want je kunt de frames haast tellen!, in tegenstelling tot bij PGR3.
Zitten inderdaad wat framedrops in, valt wel erg mee hoor. echt last heb je er niet van dat je dan niet goed meer kunt sturen. Hopelijk brengt EA nog is een x een update uit die het probleem verhelpt.
Die drops zijn zeer onvoorspelbaar en niet zoals je zou verwachten als je een bocht omrijdt zodat ie dan nieuwe textures moet inladen. Het is weer gewoon een goed voorbeeld van niet goed genoeg geprogrameerd of slecht geheugen-management. Zal denk ik komen omdat ze toen het spel in ontwikkeling as nog geen "final-dev-kits" waren. Verder, als je een fan was van "Hot Persuit" zoals ik, is dit spl echt de moeite waard. Loop echt 100x beter als op mn pc, welke toch echt wel aardig is dacht ik zo...

specs pc:
- Intel p4 3.0
- asus p4p800 deluxe
- 2 x raid-0 (1x SATA, 1x PATA) swap file windows op 2e raid.
- 4 x 512 DDR3200
- Club3D GF6600GT
- Tuurlijk nieuwste drivers enz.
(geen slechte config d8 ik zo en hierop loopt NFS gewoon vrij kut eigenlijk)

En hoeveel spellen op de xbox1 en ps2 hadden framdrops, best veel eigenlijk!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 15-12-2005 09:57 . Reden: Typing errors ;) ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sorted.bits schreef op donderdag 15 december 2005 @ 06:22:
[...]
Post anders even een link naar die post, aangezien jij 31 pagina's hebt, en ik maar 4. Niet iedereen gebruikt dezelfde post-hoeveelheid-per-pagina.
Lijkt me niet dat ik secretaresse ben voor iedereen die elke 5 minuten dezelfde data moet herhalen.

Of is zoeken op gebruikersnaam ook teveel gevraagd? Of valt het in jouw layout niet op dat er een post staat in dit topic volledig BOLD gedrukt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-04 23:19
Anoniem: 79218 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:36:
[...]

Nou, met dank aan diezelfde Marketplace zal ik Need for Speed zéker niet kopen. Ik hoop voor degenen die dat wel hebben gedaan dat het uiteindelijke spel beter loopt dat de demo, want je kunt de frames haast tellen!, in tegenstelling tot bij PGR3.
Ik hoor hier verschillende dingen over bij mij loopt de retail versie als een speer bij een vriend van mij op de beamer niet om aan te zien. vaag

Bij veel smoke van wielen enzo wordt het nog wel is wat trager aar ik rij met view op de motorkap en dan heb je daar geen last van:)

[ Voor 12% gewijzigd door schiffeb op 15-12-2005 10:23 ]

Anoniem: 84159

Underworld, nog bedankt voor de tip bij Bart Smit. Ik was gelukkig nog een van de laatste die hem echt kon bestellen. Na het weekend heb ik hem. Nu zo eerst even naar de mediamarkt voor games en accesoires :D

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Volg elke dag dit topic op de voet, maar nergens écht duidelijkheid wanneer bepaalde bedrijven nieuwe voorraden X360jes krijgen aangeleverd dus! Zelf heb ik op 3 december een premium besteld bij Bol.com, noem het dom, noem het slim, er stond toen bij dat 15 december de nieuwe voorraad zou komen. Iemand net als ik ook nog steeds aan het wachten?

Mijn bestelstatus staat nu al zo'n 48 uur op: "Wordt verwerkt; Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd." Spannend.

[ Voor 16% gewijzigd door SquareHugo op 15-12-2005 10:40 ]

XBOX 360 Gamertag

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-04 23:19
SquareHugo schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:36:
Volg elke dag dit topic op de voet, maar nergens écht duidelijkheid wanneer bepaalde bedrijven nieuwe voorraden X360jes krijgen aangeleverd dus!
Die duidelijkheid heeft niemand zelfs de meeste bedrijven niet 8)7

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Craigslist ad purported to be from two female gamers who would do anything to get the next-gen console.

How far would you go to get an Xbox 360? Well, if one Craigslist.org ad were to be believed, two Boston-area women would do just about anything to get their hands on the next-gen console. Under the headline "trade sex for an xbox 360," a person claiming to be a 22-year-old woman said "Me and my roommate are totally hard core gamers, but our desperate (sic) attempts to get an Xbox 360 have gotten us nothing so far." The poster told responders to "send me a photo of you holding the system, and tell me what I have to do to get it." She did not mention any particular lewd acts but said her roommate was also willing to join in, despite being "really shy." But while the poster was apparently willing to debase herself to get an Xbox 360, she still had standards. "I'm looking for the PREMIUM system, not the ****ty watered down one," she said. Was the ad for real? We'll never know. Inquiries sent to the e-mail address went unanswered, and the posting has since been removed by the ever-vigilant Craigslist Community.
:X

Professionele website nodig?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor 400 euro kan je toch wel beter krijgen hoor, veeel beter :P

Toch opmerkelijk :)

This space is occupied

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 13:24

fulgore

goud

Zelf heb ik op 3 december een premium besteld bij Bol.com, noem het dom, noem het slim, er stond toen bij dat 15 december de nieuwe voorraad zou komen. Iemand net als ik ook nog steeds aan het wachten?

Mijn bestelstatus staat nu al zo'n 48 uur op: "Wordt verwerkt; Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd." Spannend.
Het is nu toch 15 december 8)7 Het is pas ochtend, de voorraad kan dus nog komen.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• MAX3400

MAX3400

TheEvilCuber schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:54:
Voor 400 euro kan je toch wel beter krijgen hoor, veeel beter :P

Toch opmerkelijk :)
Beter dan wat?

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-05 20:43

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 84159 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:30:
Underworld, nog bedankt voor de tip bij Bart Smit. Ik was gelukkig nog een van de laatste die hem echt kon bestellen. Na het weekend heb ik hem. Nu zo eerst even naar de mediamarkt voor games en accesoires :D
Mooi ben blij dat ik je er mee heb kunnen helpen :Y)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:04

TweakBoy

---

offtopic:
een betere chick

ziekelijk hoe mensen hierom smachten ( amerikanen dan )

---

Anoniem: 157893

Leuke extra voor Condemned die is gister ontdekte:
Weet niet of er nog meer GoT members zijn die Condemned hebben. Maar ik ontdekte gisteren iets leuks (per ongeluk). Alle Achievments bevatten ook nog extra content (zoals: concept art, animatie rigs, videos, etc.) Ik weet niet of jullie dit al wisten. Via het hoofdmenu kan je deze bekijken onder Achievments.

Vraag 1:
Ik beschik niet over een creditcard en wil Bejeweled 2 Deluxe aanschaffen voor mijn wijfie. 800 gamerpoints dacht ik. Mijn vraag is: In welke winkels kan je die prepaid kaartjes halen?

Vraag 2:
Om 1 of andere vage reden die Media Connect het niet meer. Na het installeren van de nieuwste versie. Maar aangezien dit programma zich toch alleen maar beperkt tot het streamen van afbeeldingen en audio vroeg ik mij af of ik mijn huidige Windows XP install kan upgraden naar MCE? Ik heb de cd's hier liggen alleen heb geen zin om alles eraf te gaan gooien. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt,

See ya'll on Live ;)

• MAX3400

MAX3400

TweakBoy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:00:
[...]

offtopic:
een betere chick

ziekelijk hoe mensen hierom smachten ( amerikanen dan )
Ach, als je ziet wat sommigen in geld uitgedrukt voor een XB360 over hebben/hadden, ligt het er dus maar niet aan hoe anderen daar tegenaan kijken. Ik zou zelf ook 1000 Euro voor een XB360 teveel vinden, maar als je het geld kan missen, waarom dan niet.

Anoniem: 163013

LopeZ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:44:
[...]

Beter kijken, het stond dus wel in de link van MAX3400 |:(

http://www.xbox.com/en-US/live/connect/Diagnosing.htm
En nu op donderen als je niet gezocht hebt :(
Grote bek maar heb je dat stuk gelezen.
Microsoft meld:

What does MTU do on Xbox Live?
The MTU of your router or gateway must be greater than or equal to 1365. If it is less than 1365, you won’t be able to connect to Xbox Live.

How do I check my MTU size?
There are two ways. You can check your router or gateway manufacturer’s documentation for your device’s MTU setting. Or, you can let Xbox Live help you. With the latest update of the Xbox Dashboard, you can now determine if your MTU setting is too small for Xbox Live.

Oftewel, moet je eerst online komen om te kunnen checken of je online kan?? Weet iemand of je een update kan d/l voor het dashboard die op cd kan zetten en op mijn xbox instaleren?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 18:30

Pubbert

random gestoord

Hier loopt de demo van NFS:MW prima hoor :? Het oogt net zo snel als mijn laptop, en die loopt volgens Fraps op 40 tot 110 fps.

Weet iemand waar er nog VGA kabels te koop zijn? Dixons/Dynabyte/Mediamarkt (Venray/Venlo/Krefeld) gister al gebeld, die vertelden me allemaal dat Microsoft een grote leverachterstand had.

[ Voor 44% gewijzigd door Pubbert op 15-12-2005 11:10 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Anoniem: 15142

weer even snel een reactie van mij...
zondag toch maar ff Fifa RTCW gekocht, als afleiding tussen het race geweld van PGR.
moet zeggen dat de 6,7 volkomen terecht is, vindt het wel een tof spel, maar heeft voor mij niet het gevoel van PES (nee, ik wil niet die discussie opstarten, want dat is appels, peren) :)

Toch vind ik wel dat EA zijn best heeft gedaan een aantal punten te verbeteren tov Fifa05 (ik heb 06 nog niet gespeeld, maar kan me niet voorstellen dat ie veel anders is dan RTWC). Al met al wel echt een hoop plezier aan gehad tot nu toe, dus geen miskoop!

Wat wel echt een fokking minpuntje is: die kleine lettertje van het menu en bij de opstellingen enzo... Niet alleen klein, maar bijkans onleesbaar :+ als dat is omdat ik geen HD-tv heb... dan... dan... wil ik er alsnog 1 :+

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 163013 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:09:
[...]How do I check my MTU size?
There are two ways. You can check your router or gateway manufacturer’s documentation for your device’s MTU setting.Or, you can let Xbox Live help you. With the latest update of the Xbox Dashboard, you can now determine if your MTU setting is too small for Xbox Live.

Oftewel, moet je eerst online komen om te kunnen checken of je online kan?? Weet iemand of je een update kan d/l voor het dashboard die op cd kan zetten en op mijn xbox instaleren?
Nee, je moet dus niet eerst online en er is ook geen update-CD... :?

Wat heb je wel al gedaan met MTU aan jouw kant van de internet-verbinding en waar/wat kan/wil je controleren?

• curry684

curry684

Topicstarter
Thund3r schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:09:
Weet iemand waar er nog VGA kabels te koop zijn? Dixons/Dynabyte/Mediamarkt (Venray/Venlo/Krefeld) gister al gebeld, die vertelden me allemaal dat Microsoft een grote leverachterstand had.
Woensdag hingen er bij MM Eindhoven nog stapels, was naast faceplate en remotes zo ongeveer enige accessoire die ze hadden (ik wacht al 2 weken op Play&Charge kit en Advanced SCART :/ )

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:00
Curry,

zoek je ngo een advanced scart?

http://www.wehkamp.nl/win...ArtiestID=&FromSterkMerk=
op vooraad bij wehkamp

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• curry684

curry684

Topicstarter
Handig, die foto van de VGA-kabel erbij 8)7 * curry684 weet weer waarom ie de algemene postorderaars niet vertrouwt ;)

• fulgore

fulgore

goud

curry684 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:30:
[...]

Woensdag hingen er bij MM Eindhoven nog stapels, was naast faceplate en remotes zo ongeveer enige accessoire die ze hadden (ik wacht al 2 weken op Play&Charge kit en Advanced SCART :/ )
Er hingen nog genoeg Play&Charge kits en Advanced SCART kabels bij V&D Amstelveen.
Uurtje rijden van Eindhoven :*)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:00
anders bel ze ff zodat ze het kunnen checken

ik kan me herrineren wel al eerder iets besteld te hebben waar een ander plaatje bij stond en wel het gene kreeg van de tekst

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 18:30

Pubbert

random gestoord

curry684 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:30:
[...]

Play en Charge kit ligt bij Krefeld weer met stapels op vororaad (zat een prijskaartje van de normale batterij op :D, dus hij was, iig tot de fout ondekt was, ik neem aan inmiddels van wel, 14,99.) de SCART niet opgelet, maar er was iig een flink kabeltekort zoals enkele filialen me vertelden.

Ik stuur vandaag iig ff een vriend langs MM Eindhoven.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• ST3V3N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-04 08:46
Eindelijk in het bezit van een 360 :) . Echt een heel tof apparaat (behalve die enorme bak lawaai die eruit komt...) Ik heb twee wireless controllers, maar slechts een met een batterij pakket om weer op te laden. Weten jullie of het mogelijk is om gelijk te zien welke van de twee wireless controllers het oplaadbare batterij pakket heeft? Nu moet ik dus eerst de accu van een van de twee losklikken om te kijken welke ik kan opladen. Dat moet makkelijker kunnen! (behalve de controller markeren met stift enz)

Anoniem: 101642

gemiste kans trouwens,dat op die Advance scart,geen 2 tulpstekkerszitten,voor geluid,nu moet je het of digiaal aansluiten op een reciever,luidsprekerset,of via de TV.Ik wou er vandaag 1 kopen,maar hierdoor twijfel ik dus :'(

MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:24:
[...]

Nee, je moet dus niet eerst online en er is ook geen update-CD... :?

Wat heb je wel al gedaan met MTU aan jouw kant van de internet-verbinding en waar/wat kan/wil je controleren?
Wat ik gedaan heb is aangesloten rechtstreeks op mijn chello modem. Hij pakt de de verbinding, het IP, de DNS maar bblijft 'failed' zeggen bij de MTU test.

verder ben ik nog niet gekomen helaas.

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 163013 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:04:
[...]

Wat ik gedaan heb is aangesloten rechtstreeks op mijn chello modem. Hij pakt de de verbinding, het IP, de DNS maar bblijft 'failed' zeggen bij de MTU test.

verder ben ik nog niet gekomen helaas.
Ik ken Chello verder niet en hun apparatuur, maar zou toch wel even kijken naar de MTU die het modem of Chello aanbiedt.

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 20:50
Ik heb geen problemen met chello.
Heb er wel een router tussen staan. Welk modem heb je?

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-05 19:23
raar trouwens dat patches en consols ineens de normaalste zaak van de wereld is geworden.
Dit is wel mijn eerste consol maar was altijd van mening dat het de cd er in rammen was en gamen maar, dat games niet draaien was toch alleen maar weg gelegd voor de pc. (need for speed verhaal)

Neem nu bv. EAgames die staan nu niet echt bekend om hun geweldige support, als je dan nog eens moet gaan wachten op een patch, om een game een beetje met fatsoenlijke frames te kunnen draaien dan zitten we waarschijnlijk al bij de volgende consol.

Blijft natuurlijk wel een fantastisch apparaat. (zo nu weer racen want oefening is hard nodig :) )

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Opzich ook wel goed van M$... MS (sorry) tenzij ze zometeen ook met Hotfixes gaan komen, dat is dan weer minder

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:23:
Opzich ook wel goed van M$... MS (sorry) tenzij ze zometeen ook met Hotfixes gaan komen, dat is dan weer minder
Ach, elk nadeel heb zijn voordeel; een eventuele patch via XBLive zal tot in den treure getest zijn door Microsoft zodat niet "ineens" Microsoft alle 360's moet terugroepen vanwege geen verbinding meer met internet ofzo. En dat is met andere partijen, zoals EA (zie het Battlefield2-drama) niet het geval waar patch X alleen maar meer problemen oplevert dan de vorige...

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-05 19:23
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:25:
[...]

En dat is met andere partijen, zoals EA (zie het Battlefield2-drama) niet het geval waar patch X alleen maar meer problemen oplevert dan de vorige...
daar doel ik dus ook op het blijft natuurlijk nog steeds de bedoeling om te gamen op die xbox 360 en als ik alleen nog maar terug denk aan battlefield2 met al zijn patches dan krijg ik toch de kriebels en hoop dus echt dat het niet gaat gebeuren op de xbox. Want snel een game uitbrengen vlug geld maken en daarna de support verwaarlozen is niemand gelukkig mee (lees de gamer) maar we gaan het zien, zijn nu nog te weinig games om een conclusie te trekken.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 21:53
harryvos schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:14:
raar trouwens dat patches en consols ineens de normaalste zaak van de wereld is geworden.
Dit is wel mijn eerste consol maar was altijd van mening dat het de cd er in rammen was en gamen maar, dat games niet draaien was toch alleen maar weg gelegd voor de pc. (need for speed verhaal)

Neem nu bv. EAgames die staan nu niet echt bekend om hun geweldige support, als je dan nog eens moet gaan wachten op een patch, om een game een beetje met fatsoenlijke frames te kunnen draaien dan zitten we waarschijnlijk al bij de volgende consol.

Blijft natuurlijk wel een fantastisch apparaat. (zo nu weer racen want oefening is hard nodig :) )
Meeste pacthes zijn dan ook niet patches zoals wij ze kennen op de pc.
Veel pacthes zijn extra features of er worden dingen aangepast waardoor bepaalde cheats niet meer kunnen worden gedaan. Echt framrate issues e.d. worden meestal voor de launch wel gefixt,.

Hoe lang moeten wij ons nog gaan vermaken met de launch-games...
Als ik op gamesindustri kijk zie ik maar bar weinig games staan die in korte tijd released worden.
Alleen de nieuwe Ghost Recon _/-\o_ lijkt me interresant, voor de rest komt het meerendeel pas op z`n
vroegst uit in maart :S

Dennis_k schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:11:
Ik heb geen problemen met chello.
Heb er wel een router tussen staan. Welk modem heb je?
Ik heb dat Motorola modem van Chello. Heb jij het wel eens geprobeerd zonder router? Ik weet dat het chello netwerk live ondersteund. En moet jij nog instellingen doen in je router?

• curry684

curry684

Topicstarter
Net even geshopt bij Winkelcentrum Woensel in Eindhoven. Laatste Play&Charge van de FRS meegenomen en de laatste Advanced SCART van de Dixons, maar beide winkels hadden vandaag een X360 Premium binnengekregen voor de snelste die even in de trein wil stappen... en ik zou bellen vantevoren :P

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:44

Xun

Anoniem: 163013 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:35:
[...]

Ik heb dat Motorola modem van Chello. Heb jij het wel eens geprobeerd zonder router? Ik weet dat het chello netwerk live ondersteund. En moet jij nog instellingen doen in je router?
ik heb ook chello en ik kan me xbox niet rechtstreeks op de modem aansluiten. (ik heb een motorola) bij mijn oma is het trouwens hetzelfde verhaal en die heeft weer een ander merk. ik heb anderhalf jaar geleden van iemand van hun helpdesk te horen gekregen dat je er een router tussen moet doen om het werkend te maken. ik heb dat in ieder geval gedaan en het werkt prima.

• Roamor
  • Niet online
Kan iemand foto's laten zien (of een beschrijving geven) van hoe ze de 360 via een a/v receiver hebben aangesloten? Of gaat dit teveel verlies geven qua signaal?

Aangezien ik maar 1 scart aansluiting heb op mijn TV, werk ik via de HK230 receiver. Dus 360, ->component receiver -> via component-scart weer naar TV.

Naast de 360 (wil) heb ik ook een dvd speler en videorecorder op de receiver aangesloten.

/me Hoopt eigenlijk op een goed modbare 360, zodat hij in alle andere apparaten kan vervangen :P

• MAX3400

MAX3400

Roamor schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:51:
Kan iemand foto's laten zien (of een beschrijving geven) van hoe ze de 360 via een a/v receiver hebben aangesloten? Of gaat dit teveel verlies geven qua signaal?

Aangezien ik maar 1 scart aansluiting heb op mijn TV, werk ik via de HK230 receiver. Dus 360, ->component receiver -> via component-scart weer naar TV.

Naast de 360 (wil) heb ik ook een dvd speler en videorecorder op de receiver aangesloten.

/me Hoopt eigenlijk op een goed modbare 360, zodat hij in alle andere apparaten kan vervangen :P
Bijna geen verlies; heb het bij een maat gedaan die ook alles via de receiver heeft lopen.
Maar, als je toch allerlei dingen aan wil sluiten:

http://www.joytech.net/pr...n=catindex&catID=9&lang=1
http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=741480

Xun schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:46:
[...]

ik heb ook chello en ik kan me xbox niet rechtstreeks op de modem aansluiten. (ik heb een motorola) bij mijn oma is het trouwens hetzelfde verhaal en die heeft weer een ander merk. ik heb anderhalf jaar geleden van iemand van hun helpdesk te horen gekregen dat je er een router tussen moet doen om het werkend te maken. ik heb dat in ieder geval gedaan en het werkt prima.
ok, ik ga dat vanavond ff proberen. heb een sweex router. thx

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 08:37
Anoniem: 84159 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:58:
Even animo checken, maar wie gaan er zondag allemaal direct bij opening naar de MyCom in de St Jacobsstraat zondag? Want er komen maar 2 cores, en 2 premiums binnen. En nu weet ik uit zeer betrouwbare bronnen (wetende mezelf) dat het personeel er ook erg om zit te springen :Y)
I know Tom, maar als je je nieuwsbrieven eens leest. Zie je dat personeel excluded is uit deze actie :) Dus helaas! B)

..::System Specs::..

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:11
Ik heb de HK330 en gebruik de component splitter voor mijn DVD en Xbox360..
Geen verschil te zien.

De kabels van beide apparaten in de receiver gestopt en nog een extra van receiver naar tv. Daarna staan ze onder source DVD en Video2

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

en heeft iemand nog een component kabel gezien? in de winkels?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 20:50
Anoniem: 163013 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:58:
[...]

ok, ik ga dat vanavond ff proberen. heb een sweex router. thx
Nee, ik heb geen speciale instellingen gedaan bij mijn router.
Heb er een van sitecom, een WL-025. Gewoon stekkertje erin en gaaaaaaaaan

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik hoorde nu net van een klasgenoot dat morgen Electric city (V&D) onderdeel van Dixons de 360 premiums gaat binnen krijgen (hij wist niet exact hoeveel).
Omgeving: Zaandam (nog geen reserveringen, want ik heb de mijne weg laten halen, was de enigste ;) !!!)

offtopic:
Verder...
Hebben jullie een verzekering afgesloten voor de 360?
je hebt dan 3 jr garantie tegen val/water schade en diefstal!
70 eurie.
Ik vind het zelf een beetje overbodig, aangezien je toch gewoon garantie hebt, en ik niet met water in het rond huppel...en ik nog nooit problemen heb gehad met electrische appratuur!

• Roamor
  • Niet online
Macer schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:02:
Ik heb de HK330 en gebruik de component splitter voor mijn DVD en Xbox360..
Geen verschil te zien.

De kabels van beide apparaten in de receiver gestopt en nog een extra van receiver naar tv. Daarna staan ze onder source DVD en Video2
Waarom gebruik je een splitter dan? Je kunt afaik (iig op de 230) twee apparaten met component aansluiten toch? Video 2 en DVD. Enlighten me :)

• curry684

curry684

Topicstarter
Underworld schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:16:
offtopic:
Verder...
70 eurie.
Ik vind het zelf een beetje overbodig, aangezien je toch gewoon garantie hebt, en ik niet met water in het rond huppel...en ik nog nooit problemen heb gehad met electrische appratuur!
Daar heb ik een perfect functionerende inboedelverzekering voor, net als 99.99% van de huishoudens. Geldtrekkerij.

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:16:
offtopic:
Verder...
70 eurie.
Heb je geen inboedelverzekering? Aansprakelijkheids-verzekering van anderen?

offtopic:
Damn you, Curry, met je first post... >:)

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2005 13:21 ]

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

curry684 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:19:
[...]

Daar heb ik een perfect functionerende inboedelverzekering voor, net als 99.99% van de huishoudens. Geldtrekkerij.
ja maar meer voor schade bedoelde ik hoewel ik die kans zelf al zeer klein inschat.....

En ja,...ik kijk ook Radar ---> Geldtrekkerij ;) :7

• curry684

curry684

Topicstarter
Underworld schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:21:
[...]

ja maar meer voor schade bedoelde ik hoewel ik die kans zelf al zeer klein inschat.....
Inboedelverzekering dekt alles behalve moedwillig het ding slopen, en als iemand anders dat doet is hij/zij aansprakelijk en kan hij/zij het idd op aansprakelijkheidsverzekering verhalen.

Enige wat die verzekering aan pluswaarde biedt dus voor 70 euro is als je zelf een glas water eroverheen kiepert. Lekker nuttig, koop daar lekker een retail game plus wat arcade games voor 8)7

Anoniem: 157893

ID83 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 11:03

Vraag 1:
Ik beschik niet over een creditcard en wil Bejeweled 2 Deluxe aanschaffen voor mijn wijfie. 800 gamerpoints dacht ik. Mijn vraag is: In welke winkels kan je die prepaid kaartjes halen?

Alvast bedankt,
nogmaals...

Edit:
Thanks Curry

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 15-12-2005 13:43 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Ik zag er straks een paar liggen bij de Dixons. Afaik hebben ze ze gewoon in iedere winkel, bij MM Ehv lagen ze geloof ik.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

curry684 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:24:
[...]

Inboedelverzekering dekt alles behalve moedwillig het ding slopen, en als iemand anders dat doet is hij/zij aansprakelijk en kan hij/zij het idd op aansprakelijkheidsverzekering verhalen.

Enige wat die verzekering aan pluswaarde biedt dus voor 70 euro is als je zelf een glas water eroverheen kiepert. Lekker nuttig, koop daar lekker een retail game plus wat arcade games voor 8)7
Oke das duidelijk, verzekering word dus niet getrokken!
Was het ", zoals ik al zij," toch al niet van plan, maar vroeg me af wie het wel had afgesloten met zijn/haar redenen erbij ;)

• MAX3400

MAX3400

No offence, maar kan je wijffie niet ff zelf de stad in voor jou... :+

Anoniem: 142179

Underworld schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:59:
Helaas is het niet meer mogelijk om bij BartSmit de Premium Console te bestellen, (staat weer op "reserveer") ik ben wel dolblij dat ik één van de gelukkigen ben! :) de Core staat nog wel op "bestel".

[...]

Uhm, hebben we het wel over het zelfde? ik bedoelde namelijk die adapter die je in je box moet steken?
Of is dat ook (op een manier) met deze mogelijk?
Heb zelf al (offcourse) linksys router/WPC kaart in huis, wat dat betreft Linksys roelt...;)
Ik neem aan dat dat ding op de Ethernetpoort van de 360 wordt aangesloten, dat kan die van Linksys ook natuurlijk

• fulgore

fulgore

goud

Deeltje 9 komt er vandaag alweer aan, en dat pas vanaf 5 oktober gaat dit topic nog steeds erg snel _/-\o_

• fulgore

fulgore

goud

Uit de Telegraaf:

Microsoft ontkent release HD-DVD-Xbox
van onze redactie | 15 dec 2005 10:42
Nieuws XBOX360

Microsoft heeft negatief gereageerd op de geruchten die de ronde doen dat er in 2006 een Xbox 360 uit zal komen die HD-DVD's kan afspelen. Het gerucht werd woensdag opgepikt door een Japanse nieuwsdienst. "Microsoft, in Amerika en Japan, heeft geen aankondiging gedaan op het gebied van een Xbox 360 met geïntegreerde next generation dvd-speler", zo luidt het officiële statement van Microsoft.

Eerder dit jaar zei Bill Gates echter al dat er wordt gekeken naar een dergelijke versie van de nieuwe console. Ook Yoshihiro Maruyama, directeur van Japanse Xbox-afdeling, heeft gemeld dat het "een mogelijkheid" is. Het plan is dus nog zeker niet definitief van de baan, maar in 2006 zal er geen Xbox 360 met HD-DVD-drive meer uitkomen

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
Zo verwacht ik toch nog dat ik zelf gelijk krijg. Hoop ik wel dat de XBOX360 bezitters die geen HD-DVD zouden hebben eentje gratis krijgen ofzo, want anders krijg je 2 totaal verschillende XBOX360's En dat is dus prut.

• Roamor
  • Niet online
fulgore schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:08:
"Microsoft, in Amerika en Japan, heeft geen aankondiging gedaan op het gebied van een Xbox 360 met geïntegreerde next generation dvd-speler", zo luidt het officiële statement van Microsoft.
Ze ontkennen dus niets, behalve de aankondiging. :Y) Trek uw conclusies maar.

Sony pushed BR via PS3
Microsoft pushed HD-DVD via Xbox360

[ Voor 9% gewijzigd door Roamor op 15-12-2005 14:20 ]

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Vraag heb net mijn xbox360 binnen nog in doos >:). Hoe kan ik hem het beste neer zetten op zijn kant of overeind. Dit in verband met beschadigen van dvds. Of maakt het niet uit.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:03
games zullen altijd op DVD uitkomen. Een eventuele 360 met HD-DVD kan als extra dan HD-DVD's afspelen.

• PeterPan
The D schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:20:
Vraag heb net mijn xbox360 binnen nog in doos >:). Hoe kan ik hem het beste neer zetten op zijn kant of overeind. Dit in verband met beschadigen van dvds. Of maakt het niet uit.
Maakt niet uit maar plat lijkt hij iets minder lawaai te maken.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

The D schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:20:
Het maakt niet uit, als hij maar op een stabiele ondergrond staat, weinig trillingen enzo..

• The D
Underworld schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:22:
[...]

Het maakt niet uit, als hij maar op een stabiele ondergrond staat, weinig trillingen enzo..
Ok bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door The D op 15-12-2005 14:25 ]

• MAX3400

MAX3400

Benn0 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:20:
games zullen altijd op DVD uitkomen. Een eventuele 360 met HD-DVD kan als extra dan HD-DVD's afspelen.
Tenzij een of ander software-huis "cool" wil zijn en een special extended game uitbrengt op HD-DVD. Dat is wel jammer met je huidige XB.

Anoniem: 154414

Ik heb een vraagje, een kameraad van mij heeft nu dus ook een 360, en ik voreg me iets af:
Ik heb hier namelijk nog zo'n usb-hubje liggen, zou je daarmee ook toetsenbord en muis op de 360 aan kunnen sluiten? dit was bij de PS2 altijd heel makkelijk met zo'n verloopstukje te fixen, misschien dat het hiermee ook kan?

• PeterPan
Ik denk niet dat Microsoft dat zal toelaten.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Roamor schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:19:
[...]

Ze ontkennen dus niets, behalve de aankondiging. :Y) Trek uw conclusies maar.

Sony pushed BR via PS3
Microsoft pushed HD-DVD via Xbox360
Microsoft heeft helemaal niets met HD-DVD te maken. Behalve dat Sony ze (nog) niet toelaat tot de Blu-Ray groep.

PSN: Shiver23

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 15-05 07:31

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Anoniem: 154414 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:36:
Ik heb een vraagje, een kameraad van mij heeft nu dus ook een 360, en ik voreg me iets af:
Ik heb hier namelijk nog zo'n usb-hubje liggen, zou je daarmee ook toetsenbord en muis op de 360 aan kunnen sluiten? dit was bij de PS2 altijd heel makkelijk met zo'n verloopstukje te fixen, misschien dat het hiermee ook kan?
Je kan je toestenbord aan sluiten maar je kan er dan alleen mee typen en niet meet spelen dacht ik maar de muis weet ik niet denkt het niet trouwens

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 154414 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:36:
Nee, een muis kan niet en zal nooit kunnen voor games.

Anoniem: 154414

hmm, jammer
Niet dat de controllers niet fijn zijn ofzo (liggen zelfs verrasend goed in je hand vind ik) maar schietspellen zijn altijd fijner als je met je muis aimt, zou dan een goedkope oplossing zijn zo'n hubje.

• curry684

curry684

Topicstarter
En met een beetje logisch nadenken kun je je ook wel voorstellen dat er een goede reden is waarom ze het niet toestaan: iets met online play en gelijke mogelijkheden.

Gewoon even oefenen met de analog sticks, ik ben met CoD2 via controller al vrijwel net zo snel als met muis. Gewenning aan de muis is je grootste tegenstander, niet dat het per definitie superieur zou zijn.

Anoniem: 142179

Eens de binnenkant van je 360 willen zien?

Zie volgende link met high res foto's!

http://www.xteammods.com/Xbox360MotherboardPictures/

• Roamor
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:37:
[...]

Microsoft heeft helemaal niets met HD-DVD te maken. Behalve dat Sony ze (nog) niet toelaat tot de Blu-Ray groep.
Ze spreken iig hun steun ervoor uit, dus om nou te zeggen dat ze er niets mee hebben lijkt me sterk. :)

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:55

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Shiver23 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:37:
[...]

Sony heeft niets te zeggen over wie er wel en niet tot de Blu-Ray groep mogen toetreden. Sony is maar één enkel lid van die groep. Als concurrenten van Sony geen lid mogen worden van die groep, zou die groep alleen maar uit Sony bestaan. Sterker nog, als je lid wil worden van de Blu-Ray Disc Association moet je je aanvraag opsturen naar Panasonic(werkt op console gebied samen met Nintendo). Dat Microsoft geen Blu-Ray gaat gebruiken zal daarom ook meer met trots te maken hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-05 17:15
Volg elke dag dit topic op de voet, maar nergens écht duidelijkheid wanneer bepaalde bedrijven nieuwe voorraden X360jes krijgen aangeleverd dus! Zelf heb ik op 3 december een premium besteld bij Bol.com, noem het dom, noem het slim, er stond toen bij dat 15 december de nieuwe voorraad zou komen. Iemand net als ik ook nog steeds aan het wachten?

Ik heb een premium op 2 december besteld, toen stond er 2-4 werkdagen, daarna 15 december en nu staat er al een paar dagen mij status op "in bestelling bij leverancier". Gisteren heb ik gebeld en toen vertelde ze me dat vandaag de nieuwe release datum zou zijn en ik als eerste er een zou krijgen. Geloof er zelf echer niet echt in, als je er nu een besteld staat er 4-6 weken bij!

Anoniem: 128052

Pfffffffff TPG is echt zo sloom niet normaal. GCshop zegt vorige week donderdag me spellen te hebben evrzonden, en ik heb ze nog niet binnen ;(

• curry684

curry684

Topicstarter
@MetroidPrime: Weinig trots, ze hebben zich gewoon onderbouwd achter de HD-DVD geschaard.

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 15-12-2005 15:29 ]

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:28:
@MetroidPrime: Weinig trots, ze hebben zich gewoon onderbouwd achter de HD-DVD geschaard.
Deeltje 9 dan maar gebruiken voor de discussie?

MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:32:
[...]

Deeltje 9 dan maar gebruiken voor de discussie?
Ow, is het alweer zo ver dan 8)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 128052 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:28:
Pfffffffff TPG is echt zo sloom niet normaal. GCshop zegt vorige week donderdag me spellen te hebben evrzonden, en ik heb ze nog niet binnen ;(
Feestdagen :7
Staat niet voor niks al weken op de brievenbussen

This space is occupied

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:18:
Dat Microsoft geen Blu-Ray gaat gebruiken zal daarom ook meer met trots te maken hebben.
Haha, trots :)

Microsoft is meer dan de Xbox
Sony is meer dan de PS3.

Als MS Blu-ray wil ondersteunen worden ze met open armen ontvangen door Sony. Als MS daadwerkelijk verwacht dat Blu-Ray de toekomst is stappen ze er vanzelf wel in. We zijn hier in een Xbox topic, maar je moet niet te kortzichtig zijn :)

Microsoft vecht ook tegen SAP
Microsoft gebruikt SAP als interne leverancier

Microsoft vecht tegen Apple
Microsoft heeft ook een Office voor de MAC

Sony vecht tegen de Xbox
Sony zet Windows XP op zijn laptops

enz. enz.

De wereld is niet zwart wit. Denken dat MS en Sony alleen hun beslissingen nemen met hun consoles in hun achterhoofd is kortzichtig.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mocht HD-DVD om wat voor reden dan ook over een aantal jaar dé standaard zijn, dan zal Sony ook daarin meegaan. Sony en Philips maken tegenwoordig (ok, tegenwoordig misschien niet meer, maar hebben ze dus wel gemaakt) VHS-videorecorders. Beetje vergelijkbare situatie.

Maar dat bedoel ik dus dat het voor MS helemaal niet vast staat dat ze uitsluitend (zullen) HD-DVD ondersteunen. Voor Sony is dat op dit moment een ander verhaal omdat die heel dik in Blu-Ray zitten.

PSN: Shiver23

• curry684

curry684

Topicstarter
MS maakt het feitelijk geen bal uit, ze maken de hardware niet en ze hebben er verder geen bal mee van doen. Belangrijkste overweging die ze zullen hebben is dat ze niet het doodgeboren kindje in gaan zetten, dus dat ze bijv. HD-DVD erinzetten en die standaard na een jaar dood is. Dus zullen ze wachten tot de "eenwording" wat meer uitgekristalliseerd is.

Sony heeft wel grote belangen bij de keuze voor welk platform ze gaan, ivm hun film- en muziektak.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:55

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:09:
[...]

Haha, trots :)

Microsoft is meer dan de Xbox
Ik doelde ook alleen op console gebied, dat was misschien niet helemaal duidelijk in mijn vorige post. Microsoft zal hoe dan ook met Blu-Ray te maken krijgen zodra de eerste PC-drives daarvoor op grote schaal beschikbaar zullen worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb alle auto's van PGR3 gekocht :)

Nou ja, alle, ik mis nog 2 concepts die ik niet mag kopen, omdat ik nog een paar kudos nodig heb.

Anoniem: 161570

Weet iemand hoe de leaderboards zijn via xbox live voor Call of duty 2? :O waar ze op counten enz

Anoniem: 159529

curry684 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:50:
En met een beetje logisch nadenken kun je je ook wel voorstellen dat er een goede reden is waarom ze het niet toestaan: iets met online play en gelijke mogelijkheden.
Dat lijkt me geen goede reden om een muis niet toe te staan, op de pc zijn tig verschillende configuraties mogelijk en daar gaat het ook niet over gelijke mogelijkheden.

Ik denk dat het verstandig is als Microsoft juist wel een muis en toetsenbord zou gaan ondersteunen om ook FPS gamers met een weerzin tegen een controller over de streep te trekken. Persoonlijk gebruik ik al jaren zowel de controller (voor de Xbox) en keyboard/muis maar ik geef absoluut de voorkeur aan die laatste.

• The D
Xbox live is de sh**** COD2 is vet mooi. MCE extender werkt direct HDTV TS bestanden werken ook goed. MCE remote werkte ook gelijk dus die klein blijft in mijn doos. Dus ik heb (Nog) niks te klagen. Ben nu eve Alles van de marktplaats te downloaden.

Anoniem: 104056

Komt er ooit een demo uit van COD2?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:18
Underworld schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:01:
[...]

:( ---> www.bartsmit.nl ---> "zoeken" ---> "360" invullen ---> 3e pagina ----> "BESTEL Premium systeem"
Ook ik dank je even. Gister snel besteld nadat ik het gelezen gehad, vandaag helaas niet thuis hele dag, komt mijn pa net thuis zegt hij, wat is dat nu krijg ik Bart Smit aan de telefoon. Dus hoera ik heb hem ook binnenkort.Volgend jaar PS3-tje erbij en revolution en dan kan ik weer vooruit voor de komende jaren. :P

Anoniem: 163219

Weet iemand of je de 360 ook kan linken met een xbox1 en dan een oud spel draaien op de 360 bv halo, met 2 xbox1 gaat dat wel (ben ook in de wacht op de nieuwe 360 dus kan dit nog niet uit testen ) vandaar hier de vraag ..

TS files ook,, hmmm. erg interresant. gelijk ff een paar "lenen" O-)

Thnx for the info :Y)

Simpele vraag, als ik nu MCE install ipv XP, kan ik dan hetzelfde verwachten ongeveer qua functionaliteitt?

Sorry als het al 100x gevraagd is. (ja/nee voldoet :+ )

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 15-12-2005 19:31 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 162077 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:29:
TS files ook,, hmmm. erg interresant. gelijk ff een paar "lenen" O-)

Thnx for the info :Y)

Simpele vraag, als ik nu MCE install ipv XP, kan ik dan hetzelfde verwachten ongeveer qua functionaliteitt?

Sorry als het al 100x gevraagd is. (ja/nee voldoet :+ )
100X?? Per dag ja.

Antwoord: Nee niet echt, Ja, wel een beetje

PWM schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:37:
[...]

100X?? Per dag ja.

Antwoord: Nee niet echt, Ja, wel een beetje
Duidelijk :/

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja/Nee was voldoende :)

Wat kan je:

Streamen van TV/Films/Muziek/foto's

Wat kan niet?

Divx/Xvid/opnemen op HD

Dat was mijn vraag niet...

Ik zal het wat duidelijker maken, kan ik met WMC hetzelfde als met WinXP.
Daar bedoel ik mee, internetten. progsel installen zoals "ik" dat ook gewend ben in XP,
msn, photoshop, firefox enz.

Anoniem: 118498

waar kan ik me aanmelden bij de xbox live mede tweakers :P

in ieder geval xforce360 als gamer tag,
heb momenteel need for speed most wanted beschikbaar.

wie-o-wie :P

Anoniem: 128052

Anoniem: 162077 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:58:
Dat was mijn vraag niet...

Ik zal het wat duidelijker maken, kan ik met WMC hetzelfde als met WinXP.
Daar bedoel ik mee, internetten. progsel installen zoals "ik" dat ook gewend ben in XP,
msn, photoshop, firefox enz.
Gewoon Windows xp + media center instaleren lijkt mij.
Ik heb ze allebij op een cdtje, dus zal volgende week wel even WMC instaleren ;p
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.