Zitten inderdaad wat framedrops in, valt wel erg mee hoor. echt last heb je er niet van dat je dan niet goed meer kunt sturen. Hopelijk brengt EA nog is een x een update uit die het probleem verhelpt.Anoniem: 79218 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:36:
[...]
Nou, met dank aan diezelfde Marketplace zal ik Need for Speed zéker niet kopen. Ik hoop voor degenen die dat wel hebben gedaan dat het uiteindelijke spel beter loopt dat de demo, want je kunt de frames haast tellen!, in tegenstelling tot bij PGR3.
Die drops zijn zeer onvoorspelbaar en niet zoals je zou verwachten als je een bocht omrijdt zodat ie dan nieuwe textures moet inladen. Het is weer gewoon een goed voorbeeld van niet goed genoeg geprogrameerd of slecht geheugen-management. Zal denk ik komen omdat ze toen het spel in ontwikkeling as nog geen "final-dev-kits" waren. Verder, als je een fan was van "Hot Persuit" zoals ik, is dit spl echt de moeite waard. Loop echt 100x beter als op mn pc, welke toch echt wel aardig is dacht ik zo...
specs pc:
- Intel p4 3.0
- asus p4p800 deluxe
- 2 x raid-0 (1x SATA, 1x PATA) swap file windows op 2e raid.
- 4 x 512 DDR3200
- Club3D GF6600GT
- Tuurlijk nieuwste drivers enz.
(geen slechte config d8 ik zo en hierop loopt NFS gewoon vrij kut eigenlijk)
En hoeveel spellen op de xbox1 en ps2 hadden framdrops, best veel eigenlijk!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 15-12-2005 09:57 . Reden: Typing errors ;) ]