Waarde bon was ook 10% van het aankoop bedrag, dus in totaal 20% korting. Ik heb pd0 er bij besteld en heb in totaal zo'n 80 euro kortingfulgore schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:39:
[...]
En dan de 10% korting mislopen + een waardebon waarvan ik de waarde niet meer weet ?![]()
Ik wacht nog wel ff, maar dat duurt zoooooooo lang.
Verwijderd
Ah, jij spreekt uit ervaring.brama schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:55:
[...]
Nee, aansluitingen zijn 2 * tulp audio (links/rechts) en optisch (TOS link kabel). Via Optische ingang kun je welliswaar 6-kanaals geluid krijgen, maar niet van een analoge bron. En audio kan verder via USB, maar daar heb je niet zoveel aan bij een TV
@andere poster (naam even kwijt): Je kunt wel zelf losse speakers aan de subwooferunit koppelen, alhoewel je dan wel zelf stekkertjes voor de connectoren moet verzinnen of van de huidige speakers afknippen.
Kapotknippen is niet nodig, anders had ik dat niet zomaar gedaan, ik heb de z-5500 met speakerdraad, heb ook al wat betere kabel in gebruik.
.. voorlopig houd ik het bij de andere center speaker.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:10 ]
Nou vooruit, alstebliefruubruub schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:24:
Kan 1 van jullie trotse bezitters van dit Aiwa setje niet even een digi foto maken van de achterkant?Ik krijg namelijk geen antwoord op mijn vrij simpele vraag

Er wordt regelmatig geschreven dat de titels je moeten aanspreken van de Xbox. Maar wat heeft bv de Playstation dan voor een heel ander soort spellen? Op beide platforms worden toch dezelfde titels uitgegeven?
Verwijderd
w8 nog steeds op mn 360. ik heb hem bij de box gewonnen. zou hem binnen krijgen zodra hij te koop was...
Nee, iedere console heeft zijn eigen exclusieve titels. Nintendo heeft bijvoorbeeld Metroid, Zelda en Mario, Microsoft heeft Halo en Project Gotham en Sony heeft onder andere een aantal Metal Gear en Final Fantasy titels exclusief.wrcveen schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:41:
Er wordt regelmatig geschreven dat de titels je moeten aanspreken van de Xbox. Maar wat heeft bv de Playstation dan voor een heel ander soort spellen? Op beide platforms worden toch dezelfde titels uitgegeven?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Mmm, toch maar even een VGA kabel halen.
Ik moet terugkomen op mijn eerdere beweringen. Mijn tv scaled zelf het 1280x720 signaal naar 1366x768. Op Component kan ik niet instellen dat hij het originele signaal moet gebruiken. Af en toe zie ik dingen die volgens mij niet kloppen.
De VGA input kan ik wel zelf een gewenste resolutie meegeven. Toch maar eens zien of dat (nog) mooier is.
Ik moet terugkomen op mijn eerdere beweringen. Mijn tv scaled zelf het 1280x720 signaal naar 1366x768. Op Component kan ik niet instellen dat hij het originele signaal moet gebruiken. Af en toe zie ik dingen die volgens mij niet kloppen.
De VGA input kan ik wel zelf een gewenste resolutie meegeven. Toch maar eens zien of dat (nog) mooier is.
Laat je bevindingen aan ons wetenPWM schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:04:
denk dat ik me 360 core verkoop en een premium terug koop want voordat ik een harde schijf weet te krijgen en een component kabel ben ik 100.
ik ga morgen vroeg ff media markt proberen
ik ga morgen vroeg ff media markt proberen
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Vanochtend (12/12/05)) heb ik Ridge Racer 6 met de post gekregen 
Had hem vrijdagavond bij VideoGamesPlus besteld, en dus (zoals gewoonlijk) zeer snel geleverd.
Het spel werkt perfect op de PAL Xbox en ook op LIVE doet hij het gewoon, leuk om tegen (voornamelijk) jappaners en amerikanen te spelen. Af en toe een verdwaalde europeaan
Ik vind het een goede game, is leuk om af te wisselen met PGR3, zijn totaal verschillende games
Ik las eerder dat meer mensen hem hadden besteld. Mijn gamertag is: Kendarker
Laatste tijd niet veel tijd gehad om online te gamen maar goed.
Had hem vrijdagavond bij VideoGamesPlus besteld, en dus (zoals gewoonlijk) zeer snel geleverd.
Het spel werkt perfect op de PAL Xbox en ook op LIVE doet hij het gewoon, leuk om tegen (voornamelijk) jappaners en amerikanen te spelen. Af en toe een verdwaalde europeaan
Ik vind het een goede game, is leuk om af te wisselen met PGR3, zijn totaal verschillende games
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 00:49 ]
Verwijderd
Haven't we allVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:44:
Ik heb de 360 nu al bijna 2 weken staan maar ik heb met mn stomme kop niet eens een live game liggen voor de 360

Maar binnen nu en een paar weken heb ik weer een beetje money dus dan komen PGR en CoD2 binnen rollen in mn woning
Dus nog ff ter bevestiging mijn gamertag: Bizkid

Verwijderd
Voor de mensen in het oosten die er nog een zoeken bij de media markt in Enschede heb ik vanmiddag 10 premiums en 9 core's gespot. De Vga HD kabel hadden ze nog niet binnen en heb me toen maar eentje bij de dixons gehaald van Joytech. Fijn kabeltje werkt perfect en er zit ook nog een optical kabel bij.
Ik heb de resolutie ingesteld op 1280*1024 op mijn 19" tft...alleen jammer dat bij pgr3 tijdens een race het spel in breed beeld modus gaat staan want de wielen zijn net eieren. Is dit in te stellen bij dit spel want bij nfs:mw doet ie dat niet dan blijft ie gewoon netjes in 4:3 formaat wat ik ook bij de instellingen heb ingegeven bij display in het dashboard.
Ik heb de resolutie ingesteld op 1280*1024 op mijn 19" tft...alleen jammer dat bij pgr3 tijdens een race het spel in breed beeld modus gaat staan want de wielen zijn net eieren. Is dit in te stellen bij dit spel want bij nfs:mw doet ie dat niet dan blijft ie gewoon netjes in 4:3 formaat wat ik ook bij de instellingen heb ingegeven bij display in het dashboard.
Verwijderd
Klopt niet helemaal, Metal Gear/Solid Snake is in origine van de MSX-2. Later heeft Sony dit in nieuwere vorm op de Playstation uitgebracht. Verder is volgens mij Metal Gear Solid Snake 2 ook op de xbox uitgekomen en zal voor de 360 Final Fantasy ook gaan uitkomen.MetroidPrime schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:52:
[...]
Nee, iedere console heeft zijn eigen exclusieve titels. Nintendo heeft bijvoorbeeld Metroid, Zelda en Mario, Microsoft heeft Halo en Project Gotham en Sony heeft onder andere een aantal Metal Gear en Final Fantasy titels exclusief.
Sony heeft dus helaas de exclusiviteit van die titels toch niet, Halo en PGR zijn voor zover ik weet niet andersom op de Playstation terecht gekomen (Halo 1 wel op PC)
Ik zei daarom ook een aantal Metal Gear Solid titels, niet alle. Ik heb zelf hier ook Substance en Twin Snakes liggen, maar ik heb geen Playstation. Ik noemde Metal Gear Solid omdat dit juist één van de grote publiekstrekkers is voor de Playstation. MGS3 is exclusief voor de PS2 en MGS4 zal waarschijnlijk exclusief voor de PS4 zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:22:
[...]
Klopt niet helemaal, Metal Gear/Solid Snake is in origine van de MSX-2. Later heeft Sony dit in nieuwere vorm op de Playstation uitgebracht. Verder is volgens mij Metal Gear Solid Snake 2 ook op de xbox uitgekomen en zal voor de 360 Final Fantasy ook gaan uitkomen.
Sony heeft dus helaas de exclusiviteit van die titels toch niet, Halo en PGR zijn voor zover ik weet niet andersom op de Playstation terecht gekomen (Halo 1 wel op PC)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Heb ook maar ff een card gemaakt, kan ik toegevoegd worden aan de GoT wiki?
Het verschil met q4 off en online, vind ik de snelheid, gisteren ff paar quickies gedaan en man man, dát is quake! zo snel, zo helder en soepel
[ Voor 26% gewijzigd door LiquidSmoke op 13-12-2005 07:49 ]
Verwijderd
Als iemand vandaag ergens in Amsterdam een Premium Pack ziet liggen... Ik hoor het graag 
Wanneer ik er één heb gevonden zal ik het ook even vermelden.
ik sluit mij hier volledig bij aan, ben ook naarstig op zoek!Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 07:55:
Als iemand vandaag ergens in Amsterdam een Premium Pack ziet liggen... Ik hoor het graag
me vindt dat wehkamp de mediamarkt moet opkopen zo eindelijk me xbox afleveren 
staat nog steeds op levertijd meer als 5 weken
staat nog steeds op levertijd meer als 5 weken
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Verwijderd
Gisteren opgebeld door de mediamarkt dat mijn xbox 360 premium geleverd was.
Gister avond meteen opgehaald en tot mijn verbasing zat er zelfs nog een afstandbediening erbij.
Maar ja mijn gemene vriendin geeft de 360 voor mijn verjaardag en heeft hem dus ingepakt en tot 21 december in de kast geknalt
btw het gaat om mediamarkt zoetermeer
Gister avond meteen opgehaald en tot mijn verbasing zat er zelfs nog een afstandbediening erbij.
Maar ja mijn gemene vriendin geeft de 360 voor mijn verjaardag en heeft hem dus ingepakt en tot 21 december in de kast geknalt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 08:44 ]
Verwijderd
Gisteren was ik bij de MediaMArkt in Rotterdam en daar kwam ook een pallet binnen vol met 360's.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:40:
Ik weet niet of dit vrije voorraad was ofdat ze allemaal gereserveerd waren. Ze gingen iig allemaal netjes naar achteren.
Grappig ik moet ook tot mijn verjaardag op 21dec. wachten
haha ik dacht dat ik het zwaar had, ik moest op 1 van de 2 spellen die ik kreeg van mijn meisje wachten(tot 8 december) ik had COD2 snel in beslag genomenVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:51:
[...]
Gisteren was ik bij de MediaMArkt in Rotterdam en daar kwam ook een pallet binnen vol met 360's.
Ik weet niet of dit vrije voorraad was ofdat ze allemaal gereserveerd waren. Ze gingen iig allemaal netjes naar achteren.
Verwijderd
Zoals al eerder gemeld, gisteren aan het einde van de dag ook volop leverbaar bij MM Utrecht. Dit waren geen reserveringen, ze stonden gewoon in de winkel. Ik schat dat er rond 17u een stuk of 25 premium packs stonden en nog méér cores. Inderdaad met afstandbediening.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:51:
[...]
Gisteren was ik bij de MediaMArkt in Rotterdam en daar kwam ook een pallet binnen vol met 360's.
En de mijne heeft een manufacturing date van 1/12/05.
kickBlack_Mage schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:33:
[...]
sorry ben niet helemaal wakker
m'n headset doet het niet/heeft het nooit gedaan
ik kan helemaal niet in Live komen
internet doet het, hij zegt ook dat hij connectie kan maken met live
maar als ik wil inloggen met m'n account zegt hij dat hij niet kan inloggen
ik weet niet of dit de oorzaak is maar, op m'n broer zijn xbox360 ging ik mijn account ook toevoegen
kan het zijn dat ik daar door niet meer met m'n eigen xbox360 kan inloggen?
op zijn x360 kan ik nu trouwens ook niet meer inloggen (zelfde fout melding)
en m'n broer heeft nu precies het zelfde probleem
en MS support heeft het nog steeds te druk

daar gaan m'n 30 dagen gold.
CoD2 heb ik al uitgespeelt trouwens (kan aleen SP spellen doen)... ik vond deel 1 leuker
Verwijderd
For the sake of completeness: dit is van de Aiwa UZ-US501 USB Digital 5.1 Speakerset? Die heb ik namelijk ook besteld bij de Paradigit, en ik meen er redelijk zeker van te zijn dat er een versterker ingebouwd zit. Toch? Oftewel, gewoon een optische kabel erbij halen, aansluiten op het setje zoals te zien op de foto, en op de 360, en klaar is /me?
Dat is wel heel snel van VG+ Wanneer komt dit spel uit in Europa? Ik wil 'm ook graag spelen want ik zuig nogal in PGR3, misschien dat een wat meer arcade racer me wel lukt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:44:
Vanochtend (12/12/05)) heb ik Ridge Racer 6 met de post gekregen
Ik vind het een goede game, is leuk om af te wisselen met PGR3, zijn totaal verschillende games![]()
Zou het spel voor Live rekening houden met de regio van het spel of de speler? M.a.w. als het spel zometeen uit is in Europa blijf jij met je spel dan nog steeds tegen Amerikanen en Jappaners spelen of gewoon tegen Nederlanders en Europeanen?
Welk merk/type TV heb je ook al weer? Laat idd graag even weten hoe het gaat want ik ben ook nog volop aan het prutsen met mijn CRT monitor en VGA kabel en wil misschien een Samsung le26r41 o.i.d. gaan halen en met VGA aansluiten.PWM schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:04:
Ze hebben nooit gezegd dat alleen preorders 'm zouden krijgen, het was altijd "eerste lading". Dat kun je ook lezen als "totdat de initiele markt beleverd is". TjaVerwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:29:
Beetje lullig dat ze toch die AB erbij doen,, niet tegenover jou.
Omdat ze eerst heel blij liepen te vertellen dat "ALLEEN" de pre-orders zo`n ding zouden krijgen.
Begin ook steeds sterker te denken dat er helemaal geen tekorten waren, MM heeft er nog 10. dixons net gebeld, ook nog 8, zal ik nog doorgaan ?!
(waar is trouwens dat kleine knopje voor aan de achterkant vaan de draadloze controller?)
En die tekorten: ze hebben op 2-12 alle eigen preorders (met kit dus) uitgeleverd, dus tis nogal logisch dat de huidige leveringen de winkel in gaan bij winkels die niet aan andere soorten preorders hebben gedaan (zoals Dixons en MM). De opmerking dat er tekorten zullen zijn tot januari klopt echter zolang de betreffende winkels ze binnen een dag kwijt zijn, je hebt pas geen tekorten meer zodra er nog voorraad is als de volgende shipment komt, dus dat hij volcontinu te koop is
Optisch staat er tochThund3r schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:57:
[...]
Via wat voor kabel heb je dat nu aangesloten op je 360?

Is afaik ook de enige manier om er 5.1 uit te krijgen hoor
Subtiel verschil: MGS4 gaat voor zover bekend wel degelijk PS-exclusive blijven. De exclusives komen met name van de eigen devstudio's, zoals Rare eerst Nintendo-exclusive was hebben ze nu voor de X360 zowel PDZ als Kameo ontwikkeld sinds ze in bezit zijn van Microsoft Game Studios. Bungie (van Halo) en Bizarre (van PGR) zijn ook eigen studios van MGS.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:22:
[...]
Sony heeft had dus helaas de exclusiviteit van die titels toch niet, Halo en PGR zijn voor zover ik weet niet andersom op de Playstation terecht gekomen (Halo 1 wel op PC)
Ben jij even belazerdVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:40:
Gewoon klagen, grote kans dat je gewoon een extra maand krijgt als je een beetje doorzeiktBlack_Mage schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:13:
[...]
kick
en MS support heeft het nog steeds te druk![]()
daar gaan m'n 30 dagen gold.
dixons nog 8 premiums?
in welke stad is dat, want in amsterdam zijn er bij dixons naar mijn weten (en telefonische info) geen nieuwe binnengekomen...?
in welke stad is dat, want in amsterdam zijn er bij dixons naar mijn weten (en telefonische info) geen nieuwe binnengekomen...?
Gisteren maar eens even de benodigde poorten op mijn router aan ‘t forwarden geweest aangezien het downen van demo’s en trailers op mn 360 vrij traag gaat (met Live geen probs overigens). Voor m’n gevoel heeft t wel iets geholpen maar niet veel, ik vraag me alleen af hoe ik kan controleren hoeveel kbps mijn 360 trekt tijdens downen in de huidige configuratie (360 parallel naast PC aangesloten op router). Ben gisteren al aan t rommelen geweest met DU meter, maar die lijkt alleen te kunnen aangeven hoeveel dataverkeer er naar mijn PC stroomt, en niet hoeveel er door de router wordt doorgegeven naar de 360. Iemand enig idee hoe ik de downsnelheid kan meten zonder dat de 360 in serie staat met de PC?
Thanx
Thanx
Bel Dixons in Den Haag anders even (Venestraat) die zouden nieuwe binnenkrijgen!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik ben om half 10 mediamarkt rijswijk net binnen gelopen en daar waren de premium's al weg! wel 6 cores!
was dixons binnen gelopen en geen 360! maaaaaaaaar wel 1 harde schijf! what the fu**
ik gelijk kopen aangezien ik een core heb! nu nog een componentkabel!!!!!!!!!!!!!!!
echt kon me oren niet geloven dat ze een hard disk hadden iedereen vertelt me van nee januari pas weer! die komt heel laat!! heerlijk
was dixons binnen gelopen en geen 360! maaaaaaaaar wel 1 harde schijf! what the fu**
ik gelijk kopen aangezien ik een core heb! nu nog een componentkabel!!!!!!!!!!!!!!!
echt kon me oren niet geloven dat ze een hard disk hadden iedereen vertelt me van nee januari pas weer! die komt heel laat!! heerlijk

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
MS had ook gezegd dat de premiums die dit jaar worden geleverd allen nog een AB bevatten. Maar grote kans trouwens dat die AB er altijd bij blijft als de verkopen op een normaal niveau zijn. En dat je er nog een spel oid bij krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:40:
Tis allemaal marketing.
Download de Kameo demo van 500Mb en meet hoe lang het duurtShiverzz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:58:
Iemand enig idee hoe ik de downsnelheid kan meten zonder dat de 360 in serie staat met de PC?
Thanx

Ik heb alsnog de uitgebreide AB gekocht gisterenfulgore schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:12:
[...]
MS had ook gezegd dat de premiums die dit jaar worden geleverd allen nog een AB bevatten. Maar grote kans trouwens dat die AB er altijd bij blijft als de verkopen op een normaal niveau zijn. En dat je er nog een spel oid bij krijgt.
Tis allemaal marketing.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Het ligt denk ik ook aan de drukte op de servers, soms gaat het erg snel op andere tijden weer traag als stroop..Shiverzz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:58:
Gisteren maar eens even de benodigde poorten op mijn router aan ‘t forwarden geweest aangezien het downen van demo’s en trailers op mn 360 vrij traag gaat (met Live geen probs overigens). Voor m’n gevoel heeft t wel iets geholpen maar niet veel, ik vraag me alleen af hoe ik kan controleren hoeveel kbps mijn 360 trekt tijdens downen in de huidige configuratie (360 parallel naast PC aangesloten op router). Ben gisteren al aan t rommelen geweest met DU meter, maar die lijkt alleen te kunnen aangeven hoeveel dataverkeer er naar mijn PC stroomt, en niet hoeveel er door de router wordt doorgegeven naar de 360. Iemand enig idee hoe ik de downsnelheid kan meten zonder dat de 360 in serie staat met de PC?
Thanx
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Yes, gekocht! Mediamarkt Enschede. Nog circa 10 premiums om 10:00u.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mmm, Xbox360 spelen via je laptop ........... 
http://news.teamxbox.com/...Bridge-and-GameBridge-TV/Adaptec Desktop Solution Group, announced today the Adaptec GameBridge (AVC-1400) and GameBridge TV (AVC-1410). These patent-pending gaming products are the industry's first for connecting and playing Xbox 360, Xbox, PlayStation 2 and GameCube games on your PC or notebook to leverage significantly enhanced graphics without experiencing any performance delay. In addition, the GameBridge line is unique in allowing gamers to record game sequences and best moves in order to replay and share with friends - an "instant replay" capability that is a first for the gaming industry.
With the ability to deliver higher quality resolution - up to 32-bit color 1024 x 768 pixels, a PC Monitor can provide an enhanced gaming environment. However, when connecting and playing console games on a PC or notebook, gamers experience a significant performance delay between moving the joystick and seeing the resulting reaction on screen.
Adaptec GameBridge's innovative, patent-pending technology eliminates this delay and delivers the same TV-connected performance while providing a host of additional benefits that were previously unavailable. Now, serious gamers can play, record and replay gaming sequences with contemporaries, enabling learning for strategic games while accumulating bragging rights for individuals.
Verwijderd
Werd net gebeld dat mijn gereserveerde 360 klaar staat bij MediaMarkt Groningen. Ik heb echter bij de vorige lichting al een gekocht. Wil iemand de reservering overnemen?
edit: afgemeld
edit: afgemeld
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 11:36 ]
kunnen ze die beamen naar amsterdamVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:09:
Werd net gebeld dat mijn gereserveerde 360 klaar staat bij MediaMarkt Groningen. Ik heb echter bij de vorige lichting al een gekocht. Wil iemand de reservering overnemen?
mocht iemand zo gebeld worden dat zijn reservering in amsterdam klaarstaat...ik hou mij aanbevolen!
Verwijderd
Rotterdam, koopgoot, onder de V&Dboefje79 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:49:
dixons nog 8 premiums?
Verwijderd
Kan dat ding ook van andere AB`s leren?Ballebek schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:24:
[...]
Ik heb alsnog de uitgebreide AB gekocht gisteren
Ik ben net door Wehkamp (echt waar ze hebben mij gebeld) om te laten weten dat het ongeveer nog 7 weken kan duren. Ze zeggen dat ze er misschien wel een paar duizend hebben verkocht (geloof ik niks van) en dat ze er maar 10 tallen krijgen per week. Ik krijg zo'n vermoeden dat wehkamp ze met die 10% korting niet mag leveren van microsoft en dat ze daarom wachten. Ik vraag me dan ook af of uberhaubt IEMAND al een xbox 360 heeft gehad van Wehkamp? Als dat werkelijk zo is dan is er nog hoop voor ons.
[ Voor 8% gewijzigd door Ross op 13-12-2005 11:21 ]
ola
Verwijderd
Cancellen en in de winkel halen man,, waarom uberhaubt bij wehkamp iets van te voren bestellenyah schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:20:
Ik ben net door Wehkamp (echt waar ze hebben mij gebeld) om te laten weten dat het ongeveer nog 7 weken kan duren. Ze zeggen dat ze er misschien wel een paar duizend hebben verkocht (geloof ik niks van) en dat ze er maar 10 tallen krijgen per week. Ik krijg zo'n vermoeden dat wehkamp ze met die 10% korting niet mag leveren van microsoft en dat ze daarom wachten. Ik vraag me dan ook af of uberhaubt IEMAND al een xbox 360 heeft gehad van Wehkamp? Als dat werkelijk zo is dan is er nog hoop voor ons.

Ik denk zomaar dat Wehkamp die ongeveer 250 stuks die ze zeiden in bestelling te hebben ook snel gaan leveren gezien de aantallen die MM binnen geeft gekregen.
In de US heeft BestBuys nu 24722 stuks in voorraad (ff snel uitgerekend in Excel
)
http://pictures.xbox-scen...dunits/allocatedunits.txt
EDIT @Yah, als dat waar is ga ik hem cancellen.
In de US heeft BestBuys nu 24722 stuks in voorraad (ff snel uitgerekend in Excel
http://pictures.xbox-scen...dunits/allocatedunits.txt
[ Voor 9% gewijzigd door fulgore op 13-12-2005 11:26 ]
Doh, maar waar sluit je die Optische kabel op je 360 aan? Of ik heb erg slecht gekeken, of ik heb echt geen optische ingang op mn 360 gezien.curry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:46:
[...]
[...]
Optisch staat er toch
Is afaik ook de enige manier om er 5.1 uit te krijgen hoor
Moet ik hier dan weer een apparte kabel voor halen?
Je mag mijn Component HD kabel wel overnemen, aangezien ik een VGA HD kabel nodig heb.darkphoenix schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:08:
Ik ben om half 10 mediamarkt rijswijk net binnen gelopen en daar waren de premium's al weg! wel 6 cores!
[afbeelding]
[ Voor 51% gewijzigd door Pubbert op 13-12-2005 11:30 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
nou omdat je €40 korting krijgt. Dat is niet niks. Dan ben ik in elk geval voor een half jaar gedekt voor prijsverlagingen die gaan kopen en voel ik me niet zo snel genaaid. Vroeger wilde ik een nieuwe console persee op de eerste dag hebben, maar voor €40 korting wil ik nog wel even (liever niet) wachten. Anders had ik m ook al in een winkel gehaals, maar er is nog een reden, omdat je bij de wehkamp zonder gezeik iets kan ruilen als er iets niet goed aan is, en daar schort het bij de meeste winkels aan. Bijv. de psp had ik ook via wehkamp, eerste had dooie pixels ik kreeg de volgende dag weer een nieuwe zonder gezeik. Iedereen moest naar Kassa omdat de normale winkels er niks aan wilden doen. Daarom voor mij Wehkamp.
ola
Verwijderd
@ JAH
Als jij dit gedoe die 40 euro waard vind...
(tis wel bijna 1 game
)
(tis wel bijna 1 game
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 11:31 ]
Ik geloof niet dat het waar is van die paar duizend, want ze zei letterlijk" we hebber er misschien wel een paard duizend verkocht". Dat kan nooit. Ik geloof hooguit een paar honderd.
[b][
ola
LOL, heb je een lineaal voor me?curry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:24:
Download de Kameo demo van 500Mb en meet hoe lang het duurt
Geen handige progjes dus die je routeractiviteiten analyseren?
Hhmmm, vraag me af of het ook wel eens niet druk is op die servers…dadj schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:26:
Het ligt denk ik ook aan de drukte op de servers, soms gaat het erg snel op andere tijden weer traag als stroop..

'k zal vannacht eens wat gaan downen....kijken of t scheelt.
80 hé, ook nog een tegoed bon van 40 euroVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:30:
@ JAH
(tis wel bijna 1 game)
[ Voor 26% gewijzigd door Xander84 op 13-12-2005 11:46 ]
Verwijderd
Wouw best wel ziek eigenlijk zo mooi
http://www.gamer.nl/nieuws/28748
en ff een vergelijking: www.bikewest.com/bs/motogp3_compare.jpg
Bovenste 360, onderste real life. Bijna niet meer van echt te onerscheiden pff.
Dit soort screens trekken mij tog wel over de streep hoor, om er, wanneer ze een beetje redelijk leverbaar zijn, tog maar 1 te gaan halen.

http://www.gamer.nl/nieuws/28748
en ff een vergelijking: www.bikewest.com/bs/motogp3_compare.jpg
Bovenste 360, onderste real life. Bijna niet meer van echt te onerscheiden pff.
Dit soort screens trekken mij tog wel over de streep hoor, om er, wanneer ze een beetje redelijk leverbaar zijn, tog maar 1 te gaan halen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 11:49 ]
Nou, als ze er nog een paar duizendXander84 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:42:
[...]
80 hé, ook nog een tegoed bon van 40 euro, maar 7 weken is wel erg lang
hoop niet dat dat waar is, waarom heeft wehkamp jou eigenlijk gebeld (@ yah)
Mij hebben ze niks laten weten.......

Ik had zelf gisteren gebeld om eens te informeren. Ze zouden vandaag een levering krijgen en op de 20e ook. Het was dus even afwachten. Maar het zal wel een form van klantenserice zijn om te laten weten dat het toch nog langer kan duren. 7 weken is wel erg lang. Ik denk dat het toch wel in december geleverd zal worden ondanks dat ze dat hebben gezegd.
ola
ik ben nu aan het bellen om te informeren hoeveel ze er hebben gekregen. Ze is informeren.
ola
Nou , ze zegt dus dat ze inderdaad een levering hebben gehad. Ze zegt dat ze niet weet hoeveel en hoever ik op de lijst sta. Ik heb ook gevraagd of er een form van compensatie is voor de mensen die zo lang moeten wachten. helaas. (op zich is de korting dat natuurlijk al, maar kon het proberen
). Als ik de andere Wehkampers was zou ik op Wehkamp.nl inloggen en kijken bij hun leveringsstatus of daar al staat of die wordt geleverd. Bij mij ziet het er nog niet goed uit in elk geval. Als er misschien meer mensen bellen verhoogt dat de druk bij Wehkamp :-)
Zal ik voortaan doencurry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:04:
yah: als je 3 posts binnen 7 minuten maakt zonder iemand ertussendoor, gebruik dan aub de edit-knop
[ Voor 21% gewijzigd door Ross op 13-12-2005 12:05 ]
ola
Heeft er iemand de nieuwe lading al kunnen vergelijken met de 1e lading xbox360. Dit ivm met stabiliteit en warmte problemen?
yah: als je 3 posts binnen 7 minuten maakt zonder iemand ertussendoor, gebruik dan aub de edit-knop
nou in België is er alvast geen nieuwe lading binnengekomen. Heb de afgelopen 2 dagen heel Gent afgelopen en zelfs de Mediamarkt verwacht geen nieuwe lading voor eind januari
Hoe heb je je speakerset nu op je Xbox360 aangesloten? Ik zie nergens een optische ingang?curry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:04:
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Als je router SNMP ondersteunt wel, maar dan ben je langer aan het configgen dan dat je gewoon even op de klok kijkt voor je een download start, koffie drinkt, klok kijkt als ie klaar is en vervolgens even wat rekenwerk doetShiverzz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:34:
[...]
LOL, heb je een lineaal voor me?![]()
Geen handige progjes dus die je routeractiviteiten analyseren?

M'n versterker heeft gewoon 2 optische ingangen?Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:09:
[...]
Hoe heb je je speakerset nu op je Xbox360 aangesloten? Ik zie nergens een optische ingang?
[ Voor 21% gewijzigd door curry684 op 13-12-2005 12:14 ]
Oh op die fiets, ik d8 dat je ook zo'n Aiwa setje hebt.
Maar dan de vraag over de mensen met zo'n Aiwa setje, hoe jullie die hebben aangesloten? Ik hoorde dat 1 iemand een kabel van een Xbox1 die er ook in paste hiervoor gebruikt had? Die had wel een optische ingang?
Maar dan de vraag over de mensen met zo'n Aiwa setje, hoe jullie die hebben aangesloten? Ik hoorde dat 1 iemand een kabel van een Xbox1 die er ook in paste hiervoor gebruikt had? Die had wel een optische ingang?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Lees ff het topic door ofzo.. dit is echt al 1000x gevraagdThund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:24:

EDIT: en ja optisch. en nee de xbox1 kabel past niet
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 12:29 ]
Inderdaad, klopt allemaal. Je moet wel nog een videokabel voor je xbox hebben met de optische uitgang erop, zoals de advanced scart of vga-kabel.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:35:
[...]
For the sake of completeness: dit is van de Aiwa UZ-US501 USB Digital 5.1 Speakerset? Die heb ik namelijk ook besteld bij de Paradigit, en ik meen er redelijk zeker van te zijn dat er een versterker ingebouwd zit. Toch? Oftewel, gewoon een optische kabel erbij halen, aansluiten op het setje zoals te zien op de foto, en op de 360, en klaar is /me?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Netjes! Gratsalexbl69 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:29:
Yes, gekocht! Mediamarkt Enschede. Nog circa 10 premiums om 10:00u.
Maar van Amsterdam is nog niks bekend? Dat ligt dichter bij huis
Ik heb helaas nog geen klantennummer (is mijn 1e bestelling bij ze) dus kan ook niet inloggen op de site.yah schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:59:
Als ik de andere Wehkampers was zou ik op Wehkamp.nl inloggen en kijken bij hun leveringsstatus of daar al staat of die wordt geleverd. Bij mij ziet het er nog niet goed uit in elk geval. Als er misschien meer mensen bellen verhoogt dat de druk bij Wehkamp :-)

Nou dan zal ik wel een flinke audio-leek zijn:
Deze kabel heb ik.

Als ik hem via de witte/rode tulp aansluit, heb ik toch geen 5.1 Surround? Omdat de witte/rode toch alleen maar stereo zijn? Of heb ik dan een omzetter nodig van die 2x Tulp van de HD component kabel naar Optisch?
Deze kabel heb ik.

Als ik hem via de witte/rode tulp aansluit, heb ik toch geen 5.1 Surround? Omdat de witte/rode toch alleen maar stereo zijn? Of heb ik dan een omzetter nodig van die 2x Tulp van de HD component kabel naar Optisch?
[ Voor 23% gewijzigd door Pubbert op 13-12-2005 12:38 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Op alle kabels van de 360 zit een optische uitgang!!!!brama schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:33:
[...]
Inderdaad, klopt allemaal. Je moet wel nog een videokabel voor je xbox hebben met de optische uitgang erop, zoals de advanced scart of vga-kabel.
Verwijderd
Heb mijn xbox360 ook bij de wehkamp besteld.Had de bestelling op 11 oktober geplaatst,en had de xbox op 3 december.Heb ik geluk gehad denk ik.Best wel lullig als je nu nog 7 weken moet wachten.
Thnx, ik weet genoeg. Zal er vanavond eens mee gaan puzzelen...curry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:12:
Als je router SNMP ondersteunt wel...
Uitrekenen kan natuurlijk ook, maar ik vind t wel fijn om de real-time datastroom op m'n schermpje te zien....
Dus die 2x Tulp is in dit geval de optische uitgang? Omzetter ervoor, in die Aiwa (of een andere set/versteker met optische ingang) en ik ben klaar?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:37:
[...]
Op alle kabels van de 360 zit een optische uitgang!!!!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Jij hebt duidelijk de HD kabel. Kijk eens heel goed op die dikke connector die in je X360 gaat. Kan niet missen. Daar zit een optische uitgangThund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:36:
Deze kabel heb ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 13-12-2005 12:47 ]
Kijk eens goed naar de connector aan de kant van je X360, en dan vooral bij dat klepjeThund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:44:
[...]
Dus die 2x Tulp is in dit geval de optische uitgang? Omzetter ervoor, in die Aiwa (of een andere set/versteker met optische ingang) en ik ben klaar?
Verwijderd
Denk je dat er iedere lading verbeteringen aan de 360 zullen gebracht worden? Ik weet wel dat in t leven van een console, onderdelen veranderd worden maar zo snel... Wees niet bang om 360 te kopen, alsttie werkt isttie topcvs79 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:01:
Heeft er iemand de nieuwe lading al kunnen vergelijken met de 1e lading xbox360. Dit ivm met stabiliteit en warmte problemen?
De optische kabel voor geluid moet je zelf kopen.Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:36:
Deze kabel heb ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, dat zal dan welDigitizers schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:45:
[...]
Jij hebt duidelijk de HD kabel. Kijk eens heel goed op die dikke connector die in je X360 gaat. Kan niet missen. Daar zit een optische uitgang
Wel zo'n schakelaartje zien zitten d8 ik, maar een klepje niet gezien, maar ook niet erg goed opgelet.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
In MM Enschede nog steeds 5 premiums, nu eentje minder dus er staan er nu nog 4.
En nog 6 cores
En nog 6 cores
op de composiet kabel van de core zit geen optische uitgang. Dus als je die hebt zal je of de advanced RGB of de component of de VGA kabel moet aanschaffen.
Trouwens ben er achter gekomen dat als je batterijen bijna op zijn dat de lampjes om de guide button van je controller gaan draaien. Als ze helemaal leeg zijn wordt wel je game gepauseerd. Dus toen dat gebeurdde at moi gelijk de play & charge kit accu er in... is die gelukkig al precharged.
Trouwens ben er achter gekomen dat als je batterijen bijna op zijn dat de lampjes om de guide button van je controller gaan draaien. Als ze helemaal leeg zijn wordt wel je game gepauseerd. Dus toen dat gebeurdde at moi gelijk de play & charge kit accu er in... is die gelukkig al precharged.
[ Voor 62% gewijzigd door cybermans op 13-12-2005 13:07 ]
Om het geneuzel maar voor eens en altijd op te lossen:

Zoek de TOSLink

Zoek de TOSLink
Verwijderd
WAARSCHUWING:
Ik was gister nieuwsgierig bezig. En wilde eens achter het klepje van de memoryslots kijken. Dus ik duw dat klepke naar binnen, KRAK! Ik dacht omg! Ik deed het hardstikke zacht. Springt dat veertje gewoon kapot. Nu krijg ik het klepje niet meer op zn plaats. Ben al een uur bezig geweest om het terug te krijgen. Dus pas hier echt mee op! Het is zo teer als mn oma van 80 die faceplate!
VRAAG: Hoe haal ik hem er netjes af, zonder hem meteen te breken?
Ik was gister nieuwsgierig bezig. En wilde eens achter het klepje van de memoryslots kijken. Dus ik duw dat klepke naar binnen, KRAK! Ik dacht omg! Ik deed het hardstikke zacht. Springt dat veertje gewoon kapot. Nu krijg ik het klepje niet meer op zn plaats. Ben al een uur bezig geweest om het terug te krijgen. Dus pas hier echt mee op! Het is zo teer als mn oma van 80 die faceplate!
Jij had dan ook geen korting neem ik aan? Heeft er ook al iemand een gehad met korting via Wehkamp?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:40:
Heb mijn xbox360 ook bij de wehkamp besteld.Had de bestelling op 11 oktober geplaatst,en had de xbox op 3 december.Heb ik geluk gehad denk ik.Best wel lullig als je nu nog 7 weken moet wachten.
ola
Ach zeg je dat je er een memorystick induwde en garantie:)Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:14:
WAARSCHUWING:
Verwijderd
En dan 5 weken wachten op een nieuwe? No way dude.schiffeb schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:16:
[...]
Ach zeg je dat je er een memorystick induwde en garantie:)
Verwijderd
Hi all kleine vraag heb nu philips breedbeeld pixel plus 2( 82cm ) hoeveel verschil heb met lcd op 1280/720 is het de waard om lcd tekopen.
Ja het is "het" waard om een lcd te kopen hdtv heeft betere kleuren en hogere resolutie:)Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:21:
Hi all kleine vraag heb nu philips breedbeeld pixel plus 2( 82cm ) hoeveel verschil heb met lcd op 1280/720 is het de waard om lcd tekopen.![]()
![]()
5 weken 5 dagenVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:18:
[...]
En dan 5 weken wachten op een nieuwe? No way dude.
Verwijderd
Klopt, hij staat hier ook, ingebouwde versterker werkt enorm! Optische kabel eraan (hier aan de gewone doos) en draaien optimaal!Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:35:
[...]
Verwijderd
Hoe goed lees jij dit forum? Er is al wel 10x geschreven dat de optische uitgang op de stekker van je xbox kabel zit....Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:27:
[...]
Doh, maar waar sluit je die Optische kabel op je 360 aan? Of ik heb erg slecht gekeken, of ik heb echt geen optische ingang op mn 360 gezien.
Moet ik hier dan weer een apparte kabel voor halen?
[...]
Je mag mijn Component HD kabel wel overnemen, aangezien ik een VGA HD kabel nodig heb.
Trens2day had nog een Premium voor mij liggen, echter heb ik mn Xbox al 10 dagen, iemand interesse?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Maar 10x?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:35:
[...]Hoe goed lees jij dit forum? Er is al wel 10x geschreven dat de optische uitgang op de stekker van je xbox kabel zit....
Verwijderd
Thunder, je bent aan het klunsen van hier tot daar.Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:24:
Allereerst, op de kabel zit een optische UITGANG
Op het Aiwa setje de optische INGANG
Ten tweede heb je nu een 360 of een XBOX 1?
Ik heb nl. m'n normale xdoos er via een nieuw gekochte HD Pack van Microsoft aangesloten, daar zit de optische uitgang op het brede kastje waarmee de 5 tulpstekkers zijn aangesloten, incl. de twee voor normale (geen 5.1) audio die je niet meer wilt gebruiken.
Als je een 360 hebt, zit de optische uitgang op de kabel die aan je 360 hangt richting je beeldscherm, zoals Curry op de foto heeft laten zien.
Snap serieus niet waar je 't nu nog allemaal niet aan elkaar krijgt. Of je hebt een xbox 1 met een HD kabel die niet van MS is, dan heb je kans dat je geen optische uitgang op de kabel hebt zitten. (ik zag dat je een foto maakte van de kabeltulpjes, maar niet de andere kant/complete pakket)
Vertel even wat je hebt en wie weet is de oplossing dan dicht bij, want je blijft zo maar aanklooien en met vage vragen krijg je de foute antwoorden
Verwijderd
goeie foto zegcurry684 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:05:
Om het geneuzel maar voor eens en altijd op te lossen:
[afbeelding]
Zoek de TOSLink
Toslink to optical minijack cable nodig....
Ik wel! waar is dat ergens?Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:37:
Trens2day had nog een Premium voor mij liggen, echter heb ik mn Xbox al 10 dagen, iemand interesse?
Ik heb een Xbox360, en ik wil graag 5.1Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:41:
[...]
Thunder, je bent aan het klunsen van hier tot daar.
Allereerst, op de kabel zit een optische UITGANG
Op het Aiwa setje de optische INGANG
Ten tweede heb je nu een 360 of een XBOX 1?
Ik heb nl. m'n normale xdoos er via een nieuw gekochte HD Pack van Microsoft aangesloten, daar zit de optische uitgang op het brede kastje waarmee de 5 tulpstekkers zijn aangesloten, incl. de twee voor normale (geen 5.1) audio die je niet meer wilt gebruiken.
Als je een 360 hebt, zit de optische uitgang op de kabel die aan je 360 hangt richting je beeldscherm, zoals Curry op de foto heeft laten zien.
Snap serieus niet waar je 't nu nog allemaal niet aan elkaar krijgt. Of je hebt een xbox 1 met een HD kabel die niet van MS is, dan heb je kans dat je geen optische uitgang op de kabel hebt zitten. (ik zag dat je een foto maakte van de kabeltulpjes, maar niet de andere kant/complete pakket)
Vertel even wat je hebt en wie weet is de oplossing dan dicht bij, want je blijft zo maar aanklooien en met vage vragen krijg je de foute antwoorden
Van jou te horen gekregen dat je tevreden was met die Aiwa set, en dat je die dmv een Xbox1 HD kabel op je Xbox aangesloten had.
Dus ging ik er vanuit, dat de Xbox360 géén optische uitgang had, omdat jij er een andere kabel voor gebruikte (ik ging er dus vanuit dat je óók een 360 had)
Dus ik even rustig nakijken, hoe ik zo'n Optische set op mijn Xbox360 aangesloten kan krijgen.
Nu bleek mijn 360 dus wél een Optische uitgang te hebben, op de connector, die in de Xbox360 gaat, zelf, dit was me nog nooit opgvallen (ik ben niet zo'n Handleiding iemand, ook al werk ik zelf op een helpdesk)
Dus nu is het probleem eigenlijk opgelost, en kan ik met een gerust hart een Aiwa 5.1 setje kopen, zodat ik toch 5.1 heb, de commotie is vooral ontstaan doordat ik niet wist dat de optische ingang op die connector zelf zat, en dat ik tot enkele posts van jou terug, d8 dat jij een Xbox1 kabel op een Xbox360 aangesloten had, en zo wel een optische uitgang had.
[ Voor 49% gewijzigd door Pubbert op 13-12-2005 13:52 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
@Xander84 en @ Brama
Thnx voor de antwoorden!Het is helemaal duidelijk nu:)jammer genoeg is het dus niet aantrekkelijk voor mij. Ik baal ervan dat mijn Creative subwoofer stuk is!!!Grrr:@ Groetjes
Thnx voor de antwoorden!Het is helemaal duidelijk nu:)jammer genoeg is het dus niet aantrekkelijk voor mij. Ik baal ervan dat mijn Creative subwoofer stuk is!!!Grrr:@ Groetjes
zucht, waarom wordt Nederland bevoorraad en moeten we in dit achterlijk Belgenland wachten tot eind januari? In Nederland (en zeker Duitsland) liggen er blijkbaar bij Mediamarkt bij hopen en hier verwachten ze er geen voor eind januari

Waarom ?? uh ja verwacht je nu echt een antwoord.Horla schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
zucht, waarom wordt Nederland bevoorraad en moeten we in dit achterlijk Belgenland wachten tot eind januari? In Nederland (en zeker Duitsland) liggen er blijkbaar bij Mediamarkt bij hopen en hier verwachten ze er geen voor eind januari
Dit topic is gesloten.