Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.807 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

Xun

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:12:
Ook maar ff Live aangemaakt gisteren:

[afbeelding]

Helaas moet ik opnieuw beginnen met de single player bij alle games, omdat mijn normale x360 account etalien heet, en deze al bezet was op Live :(

Ik speel alleen COD2 ;)
je kan je profile naam wijzigen in hetzelfde menu waar je ook nieuwe profiles maakt. ik heb dat gedaan voor ik op live ging, ik weet dus niet of je je etalien account kan omzetten in je gamertag account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:13:

Nu zit ik met een ander probleem, hoe haal je de folders die je hebt aangemaakt in je media center (op de x360) weg. Als ik op info druk staat er delete, maar dan haalt hij voor het gemak gelijk ook de folder in windows weg 8)7
Ik ben hier ook nog steeds niet achter, maar heb het wel via een omweg voor elkaar gekregen... de extender software nogmaals installeren, daarna is alles weer helemaal clean..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:20:
[...]

Ik ben hier ook nog steeds niet achter, maar heb het wel via een omweg voor elkaar gekregen... de extender software nogmaals installeren, daarna is alles weer helemaal clean..
ik ondertussen ookal een andere oplossing gevonden, de map even verplaatsen. Dan de xbox opstarten, map is weg. Map weer terugzetten.
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:30:
[...]

Of voor 59 Euro een 5.1 Aiwa set kopen bij Paradigit (Sony hardware) Incl. alle hardware decoders, heb 'em hier ook staan topsetje digitale ingang hele mikmak! Aanbiedingsprijs, normaal 150 pleuro

check ff www.paradigit.nl

of voor specs en plaatje deze sites

http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html

http://www2.computeruniverse.net/info.asp?id=90105182
heeft dat setje dezelfde kwaliteit als een thx setje van logitech, bijvoorbeeld de z-5300. Heb dat setje namelijk al en wil eigenlijk ook gebruik maken van surround

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:12:
[...]

met ondertiteling??

edit: overigens ik gebruik dvd2svcd in combinatie met cinema craft encoder. Dvd2svcd is een progje waar alles ingesteld moet worden, waaronder ook de encoder die je wilt gebruiken, cce dus. Je gebruikt cce dan ook niet, dvd2svcd doet alles voor je. Deze twee zijn naar mijn mening veel beter dan tmpgenc, want echt alles kan je daar instellen, van de ondertiteling en de te gebruiken audio (stereo, surround enz) tot het maken van de dvd image en hij is nog vele malen sneller ook. Kwaliteit is ook beter dan die van tmpgenc. Of CCE ook dual core ondersteund weet ik niet, ik neem aan van wel.
Ehh..het ging om het omzetten van AVI naar MPEG :) volgens mij heb je daar standaard NIET te maken met subs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:33:
[...]

Ehh..het ging om het omzetten van AVI naar MPEG :) volgens mij heb je daar standaard NIET te maken met subs :p
hmm misschien heb je daar wel een beetje gelijk in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:30:
[...]

Of voor 59 Euro een 5.1 Aiwa set kopen bij Paradigit (Sony hardware) Incl. alle hardware decoders, heb 'em hier ook staan topsetje digitale ingang hele mikmak! Aanbiedingsprijs, normaal 150 pleuro

check ff www.paradigit.nl

of voor specs en plaatje deze sites

http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html

http://www2.computeruniverse.net/info.asp?id=90105182
Ik zit te denken om deze ook te kopen, om mijn huidige(kapotte) creative 6.1 set te vervangen. Ik heb alleen ff een vraagje over de ingangen. Ik moet eigenlijk alleen een subwoofer hebben, want m'n speakers werken nog goed van creative. Ik heb nu 3x een stereo naar jack kabel uit mijn TV lopen naar de subwoofer(Front, Rear, Center) Mijn vraag is : Kan dit bij die Aiwa ook ??
Alle hulp word gewaardeerd!
_/-\o_

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:51
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:33:
@ thamart heeft dat setje dezelfde kwaliteit als een thx setje van logitech, bijvoorbeeld de z-5300. Zijn iets van 125 euro op dit moment.
Let op dat de Z-5300 geen digitale ingang(en) heeft dus dan heb je weer een decoder nodig (de DDTS-100 van Creative bijvoorbeeld).
Ik heb de Z-5300 zelf, grappig voor games (Doom 3) maar voor muziek en films zou ik 'm niet willen aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn0 schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:43:
[...]

Let op dat de Z-5300 geen digitale ingang(en) heeft dus dan heb je weer een decoder nodig (de DDTS-100 van Creative bijvoorbeeld).
Ik heb de Z-5300 zelf, grappig voor games (Doom 3) maar voor muziek en films zou ik 'm niet willen aanbevelen.
mij bevalt hij zeer goed ook met muziek en films, maar mijn vraag is of hij icm een decoder beter of gelijk geluid produceerd als de aiwa set. Of is het mogelijk om nog een extra set op de aiwa aan te sluiten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:36:
[...]

hmm misschien heb je daar wel een beetje gelijk in :p
lol :p

Wat mij trouwens 100% meevalt is Media Center. Ik heb afgelopen weekend mijn pc voorzien van Windows MCE 2005 en ik kan je vertellen WAUW..WAUW..WAUW...wat is dat gaaf op de 360 ;)

Je kunt zelfs streaming het journaal kijken......ik kan me nu geen enkele reden meer verzinnen waarom ik de 360 zou willen laten ombouwen ;) YESssss.....nu nog ff een TV/radio kaart inbouwen voor de ultieme ervaring ;) overigens kun je via (ik geloof) online spotlight ofzo ook oa Radio538 streaming luisteren enneh..muziek bestellen bij de FreeRecordShop of MSN Music.

Video's huren via Maxx-xs krijg ik niet voor elkaar (althans het kijken van de trailers)...hij herkent de codec niet :(

Btw als ik een portable HardDisk inplug (fat32 formatted it is) en ik kies tijdens het spelen van bv PGR3 voor muziek vanaf een Portable Device, dan kan ik ineens WEL door de mappen bladeren terwijl dit niet kan als je kies voor muziek vanaf de COMPUTER (via media connect).

Dat laatste vind ik wel jammer, nu moet ik als ik muziek wil spelen (en niet op Genre of Album wil kiezen) dus de muziek eerst naar me portable HD kopieeren...whehehe..maar ja dat werkt dan ook SUPER :)

LOL ik kan zo voor de marketing afdeling van M$ gaan werken.....wat een SUPERCONSOLE :)

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 12-12-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Nogmaals mij vraag! ik denk dat jullie het wel moeten weten maar ik kan het niet vinden!

vraagje:

Ik heb een anime episode (bleach) omgezetvan "avi" naar "mpg" bestand en op een sd kaard gezet!
deze zit nu in een usb memorycard lezer in de xbox!
ik kan alleen niet deze episode afspelen!! waarom ??
in het vakje video staat leeg!
en kan hem blijkbaar niet afspelen! heeft iemand uitleg? ik zie wel andere media , mp3,jpg

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
Als ik het me goed herinner(paar honderd posts geleden :P) moet het in WMV gecodeerd zijn....

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:25:
[...]

tuurlijk word de PS3 in japan een succes, zon gigant van eigen bodem is voor de japanners niets anders als feest.

ik denk dat er in totaal in japan meer PS3's worden verkocht dan 360's over de hele wereld.
Is denken beredeneren en kunnen onderbouwen met getallen van aantallen kopers in Japan x de PS3, met enige statistische beredenering tov verkopen over de hele wereld

of is denken

een hersenspinsel van WSaeNoTSoCK, welke totaal niet onderbouwd is maar komt uit het idee dat het zo zal zijn als hij het in zijn hersens heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
darkphoenix schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:24:
Nogmaals mij vraag! ik denk dat jullie het wel moeten weten maar ik kan het niet vinden!

vraagje:

Ik heb een anime episode (bleach) omgezetvan "avi" naar "mpg" bestand en op een sd kaard gezet!
deze zit nu in een usb memorycard lezer in de xbox!
ik kan alleen niet deze episode afspelen!! waarom ??
in het vakje video staat leeg!
en kan hem blijkbaar niet afspelen! heeft iemand uitleg? ik zie wel andere media , mp3,jpg
Oke hier dan het antwoord : Je kunt op deze manier geen video's afspelen :) Installeer Windows Media Center Edition en je kunt het wel :) (media ff op je pc plaatsen dan :p)
ruubruub schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:28:
Als ik het me goed herinner(paar honderd posts geleden :P) moet het in WMV gecodeerd zijn....
Zie mijn bovenstaande reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft dat setje dezelfde kwaliteit als een thx setje van logitech, bijvoorbeeld de z-5300. Heb dat setje namelijk al en wil eigenlijk ook gebruik maken van surround
Ik ken het setje van Logitech niet, althans, heb 'em nooit ergens beluisterd. Kan iig zeggen dat dit geluid me zeer bevalt! Maar misschien is het in geval van individuele opties beter om met een losse decoder (die hier eerder werd genoemd) je bestaande boxen te gebruiken. Wie weet kunnen/hebben ze ergens bij Paradigit een setje om te testen? In Deventer zag ik geen testopstelling staan. Ikzelf had nog geen 5.1 setje dus was het voor mij makkelijke keuze voor 59 Euro met alle decoders aan boord, een digitale optische ingang en de mogelijkheid om ook nog 5.1 via USB vanaf de laptop te kunnen krijgen. M.n. als je weet dat Aiwa gewoon Sony spul is

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ok een vraagje over de vga kabel:

Geeft deze als output 1360x768p of i? Ik gok dat hij gewoon progressive is. Maar ik vraag dit toch maar. Ik heb nu namelijk component op 720p maar mijn tv snijd de beelden dan af. Nou krijg ik binnenkort nieuwe firmware en deze schijnt het te verhelpen. Maar ik wil dus weten of het verder dus zin heeft voor me beeld. Ik vermoed van wel... Maar als het nou een interlaced signaal word dan ga ik toch even twijfelen.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:20:
[...]

lol :p

Wat mij trouwens 100% meevalt is Media Center. Ik heb afgelopen weekend mijn pc voorzien van Windows MCE 2005 en ik kan je vertellen WAUW..WAUW..WAUW...wat is dat gaaf op de 360 ;)

Je kunt zelfs streaming het journaal kijken......ik kan me nu geen enkele reden meer verzinnen waarom ik de 360 zou willen laten ombouwen ;) YESssss.....nu nog ff een TV/radio kaart inbouwen voor de ultieme ervaring ;) overigens kun je via (ik geloof) online spotlight ofzo ook oa Radio538 streaming luisteren enneh..muziek bestellen bij de FreeRecordShop of MSN Music.

Video's huren via Maxx-xs krijg ik niet voor elkaar (althans het kijken van de trailers)...hij herkent de codec niet :(

Btw als ik een portable HardDisk inplug (fat32 formatted it is) en ik kies tijdens het spelen van bv PGR3 voor muziek vanaf een Portable Device, dan kan ik ineens WEL door de mappen bladeren terwijl dit niet kan als je kies voor muziek vanaf de COMPUTER (via media connect).

Dat laatste vind ik wel jammer, nu moet ik als ik muziek wil spelen (en niet op Genre of Album wil kiezen) dus de muziek eerst naar me portable HD kopieeren...whehehe..maar ja dat werkt dan ook SUPER :)

LOL ik kan zo voor de marketing afdeling van M$ gaan werken.....wat een SUPERCONSOLE :)
Op de oude xdoos is er ook gewoon XBOX Media Center, met ondersteuning van alle formaten incl. DIVX/XIVD dus blijf het daar wel ff op gebruiken zolang een 360 nog beperkt is in dit soort zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:51:
[...]

mij bevalt hij zeer goed ook met muziek en films, maar mijn vraag is of hij icm een decoder beter of gelijk geluid produceerd als de aiwa set. Of is het mogelijk om nog een extra set op de aiwa aan te sluiten?
Hoe bedoel je extra? Twee speakersetjes tegelijkertijd? Je kunt natuurlijk altijd je huidige boxjes aansluiten op de set als je de andere afkoppelt. Moet je wel opletten, er zitten speciale vorm stekkertjes aan de kant van de subwoofer. Dan zul je dus dmv kroonsteentjes achter deze stekkertjes de draden moeten verbinden met evt. andere speakerset.

De decoders en complete handel is door Sony gemaakt, neem dus aan dat het goed is. Frequentiebereik geeft men aan van 20 tot 20.000 Hz, lijkt me ook voor elkaar. De boxen zijn compleet 'metal shielded' en alles voelt stevig aan. Normaal kosten deze setjes min. 150 tot 250 Euro op het internet. Het lijkt me dus een allerzins goed setje, wat ruim meekan met andere in deze prijsklasse. Echter, natuurlijk kan het altijd anders en beter. Denk dat enige goede idee is om na te gaan of je het setje ergens bij Paradigit kan testen. En anders gewoon gokken voor 59 Euro, heb je altijd een extra setje voor wat dan ook, met de optische en USB ingang altijd te gebruiken al is het voor je laptop of MP3 speler op de slaapkamer/sportkamer weet ik wat.

Mij bevalt het setje iig meer dan goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Weet iemand of er vandaag nou wel of geen nieuwe levering van de 360 komt en ongeveer hoeveel?
Ik had wel verwacht dat Wehkamp vandaag misschien een paar zou krijgen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:51:
[...]

Hoe bedoel je extra? Twee speakersetjes tegelijkertijd? Je kunt natuurlijk altijd je huidige boxjes aansluiten op de set als je de andere afkoppelt. Moet je wel opletten, er zitten speciale vorm stekkertjes aan de kant van de subwoofer. Dan zul je dus dmv kroonsteentjes achter deze stekkertjes de draden moeten verbinden met evt. andere speakerset.

De decoders en complete handel is door Sony gemaakt, neem dus aan dat het goed is. Frequentiebereik geeft men aan van 20 tot 20.000 Hz, lijkt me ook voor elkaar. De boxen zijn compleet 'metal shielded' en alles voelt stevig aan. Normaal kosten deze setjes min. 150 tot 250 Euro op het internet. Het lijkt me dus een allerzins goed setje, wat ruim meekan met andere in deze prijsklasse.
Daar ben ik het wel mee eens, voor het geld wat je ervoor betaalt krijg je *veel*. Alleen zelf zou ik hem niet aanraden om (veel) muziek mee te luisteren, omdat de hoge tonen nogal tegenvallen. De speakertjes bevatten alleen midrange- en basspeakers, en dat merk je bij het luisteren naar muziek wel. Bij spellen en films mis ik het zelf niet.

Zou wel mooi zijn als je op de front speaker aansluitingen speakers kunt aansluiten die wel over tweeters beschikken, dan heb je een ideale combinatie!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
[...]

ik ondertussen ookal een andere oplossing gevonden, de map even verplaatsen. Dan de xbox opstarten, map is weg. Map weer terugzetten.
Nog beter is dus om de map met MP3's even te hernoemen... Maar deze oplossing is in ieder geval al een stuk beter.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
Kan 1 van jullie trotse bezitters van dit Aiwa setje niet even een digi foto maken van de achterkant?Ik krijg namelijk geen antwoord op mijn vrij simpele vraag :(

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:22:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens, voor het geld wat je ervoor betaalt krijg je *veel*. Alleen zelf zou ik hem niet aanraden om (veel) muziek mee te luisteren, omdat de hoge tonen nogal tegenvallen. De speakertjes bevatten alleen midrange- en basspeakers, en dat merk je bij het luisteren naar muziek wel. Bij spellen en films mis ik het zelf niet.

Zou wel mooi zijn als je op de front speaker aansluitingen speakers kunt aansluiten die wel over tweeters beschikken, dan heb je een ideale combinatie!
Dat heb ik ook gedaan met mn logitech Z-5500, de center speaker vervangen voor een goede 3-weg speaker. Een van sony, had ik nog liggen. Vooral als er gepraat word in een film is het op een lager volume wat beter te verstaan. Is het trouwens ook mogelijk om alle speakers van deze set te vervangen door "normale" speakers en alleen de sub nog te gebruiken/ Moet ik dan gaan letten op vermogens zodat ik de ingebouwde versterker niet kapot trek of is die daartegen beveiligd mogt dit gebeuren?

(sorry, beetje off-topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

zo ff media connect erop gegegooit! vet man !!!
ben nu media center aan het downloaden! word alleen maar beter denk ik!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
darkphoenix schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:45:
zo ff media connect erop gegegooit! vet man !!!
ben nu media center aan het downloaden! word alleen maar beter denk ik!
Yeah...connectie met Media Center RULES nog beter dan Media Connect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
wow weer een topic gemist

vraagje: hebben meet mensen alst gehad van dat Live het niet deed dit weekend
(ik heb dit topic niet door gelezen sorry)

en het blijkt dat mij het set DOA is
toen ik zaterdag MS belde hadden ze het te druk en zouden ze me terug bellen..
ik zal vanmiddag maar weer bellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:44:
Eindelijk mijn nieuwe tv binnen en alles gebruiksklaar,loopt m`n xbox om de 2 minuten vast :(

[afbeelding]
Ziet er wel fris uit :) Ik kan niet wachten totdat ik mijn Xbox 360 heb (over 2 weken met kerst) :p Btw, wat voor merk Samsung is dat ook alweer? En waar en voor hoeveel is hij in Nederland te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

TheVisionMaster schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:57:
[...]

Yeah...connectie met Media Center RULES nog beter dan Media Connect ;)
8)

alleen snap ik 1 ding niet!
ik heb van www.xbox.com/pcsetup de 2 update erop gezet maar ik zie nergens media center? en er werd nooit naar me key gevraagt tijdends de instalatie daarvan!??

how come?

(ps ik heb geen xbox harde schijf)

[ Voor 5% gewijzigd door darkphoenix op 12-12-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb een 12 maanden Live kaart. Ik heb nog 2 maanden over. Ik neem aan dat hij hem gewoon verlengd naar 14 maanden als ik hem nu invul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:59:
[...]

Ziet er wel fris uit :) Ik kan niet wachten totdat ik mijn Xbox 360 heb (over 2 weken met kerst) :p Btw, wat voor merk Samsung is dat ook alweer? En waar en voor hoeveel is hij in Nederland te verkrijgen?
Misschien een Samsung 37" LE37R41 of Samsung 26" LCD TV LE26R41

Ligt dr maar net aan hoe groot je hm wilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

PWM schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:17:
Ik heb een 12 maanden Live kaart. Ik heb nog 2 maanden over. Ik neem aan dat hij hem gewoon verlengd naar 14 maanden als ik hem nu invul?
Dat klopt. maar waarom wacht je niet even 2 maanden? of ben je bang dat je het gaat vergeten :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:48:
Voor iedereen die nog geen xbox360 heeft, als ik het een beetje goed heb word er morgen weer een nieuwe lading geleverd bij de MM in Eindhoven. Ik weet het niet zeker maar voor 90% kan ik dit wel zeggen.!
Dat klopt dus, ben vandaag gebeld door media markt maastricht dat ze mn gereserveerde xbox binnen hadden. Maar ik heb hem laten schieten, ik ga toch maar op mijn xbox wachten die ik bij de wehkamp besteld heb, duurt nog ff maar blijft toch een fijne korting :P

Hoe lang zullen ze er bij wehkamp nog overdoen om hun bestelling weg te werken :( :( :(

[ Voor 8% gewijzigd door Xander84 op 12-12-2005 12:41 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Black_Mage schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:58:
wow weer een topic gemist

vraagje: hebben meet mensen alst gehad van dat Live het niet deed dit weekend
Ik ben er wel een keer uitgekieperd ja, kon gewoon direct opnieuw inloggen.
en het blijkt dat mij het set DOA is
:?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
curry684 schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:25:
[...]

Ik ben er wel een keer uitgekieperd ja, kon gewoon direct opnieuw inloggen.

[...]

:?
sorry ben niet helemaal wakker

m'n headset doet het niet/heef thet nooit gedaan :/

ik kan helemaal niet in Live komen
internet doet het, hij zegt ook dat hij connectie kan maken met live
maar als ik wil inloggen met m'n account zegt hij dat hij niet kan inloggen

ik weet niet of dit de oorzaak is maar, op m'n broer zijn xbox360 ging ik mijn account ook toevoegen
kan het zijn dat ik daar door niet meer met m'n eigen xbox360 kan inloggen?
op zijn x360 kan ik nu trouwens ook niet meer inloggen (zelfde fout melding)

en m'n broer heef tnu precies het zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik gok op Head Set. :P

[ Voor 1% gewijzigd door Roamor op 12-12-2005 12:34 . Reden: Net te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Weet niet of dit al gepost is maar best interessant voor de mensen die nog een Xdoos gaan/moeten/willen aanschaffen (zoals ik :( )

http://weblog.powerweb.nl/2005/12/de_waarheid_ove.html

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:35:
Weet niet of dit al gepost is maar best interessant voor de mensen die nog een Xdoos gaan/moeten/willen aanschaffen (zoals ik :( )

http://weblog.powerweb.nl/2005/12/de_waarheid_ove.html
Beetje kinderachtig die gasten van gamekings, vooral die jongens die daar reageren.
Hij heeft wel gelijk wat de 360 aangaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PGR3 sick shit video :9~

Bijna zund om er met 300 per uur voorbij te racen continu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:38:
PGR3 sick shit video :9~

Bijna zund om er met 300 per uur voorbij te racen continu :+
Volgens mij in photo mode opgenomen, dus in real time race je bij deze beelden niet met 300 km p/u voorbij, iets minder zund dan het lijkt dus ;)

Alhoewel het normaal nog steeds mooi zal zijn hoor, maar ff kritisch nootje bij deze bijna te geile beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:50:
[...]

Beetje kinderachtig die gasten van gamekings, vooral die jongens die daar reageren.
Hij heeft wel gelijk wat de 360 aangaat!
Hoezo kinderachtig van de gasten van GameKings? J.J. schrijft een goed stukje waarin hij veel geblaat onderuithaalt en alles in perspectief plaatst.

De reacties zijn wel zeer kinderachtig, maar helaas is het publiek daar hetzelfde als die van gamer.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:51:
[...]

De decoders en complete handel is door Sony gemaakt, neem dus aan dat het goed is. Frequentiebereik geeft men aan van 20 tot 20.000 Hz, lijkt me ook voor elkaar. De boxen zijn compleet 'metal shielded' en alles voelt stevig aan. Normaal kosten deze setjes min. 150 tot 250 Euro op het internet. Het lijkt me dus een allerzins goed setje, wat ruim meekan met andere in deze prijsklasse. Echter, natuurlijk kan het altijd anders en beter. Denk dat enige goede idee is om na te gaan of je het setje ergens bij Paradigit kan testen. En anders gewoon gokken voor 59 Euro, heb je altijd een extra setje voor wat dan ook, met de optische en USB ingang altijd te gebruiken al is het voor je laptop of MP3 speler op de slaapkamer/sportkamer weet ik wat.

Mij bevalt het setje iig meer dan goed!
Ik neem aan dat jij 'm al op de Xbox 360 aangesloten hebt? Zo ja, hoe? En weet je toevallig of er een optische kabel bijgeleverd is in de doos, of moet je die apart aanschaffen?

Alvast bedankt voor de antwoorden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer net in te loggen op xbox live, krijg MTU settings failed, weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:52:
[...]

Ik neem aan dat jij 'm al op de Xbox 360 aangesloten hebt? Zo ja, hoe? En weet je toevallig of er een optische kabel bijgeleverd is in de doos, of moet je die apart aanschaffen?

Alvast bedankt voor de antwoorden... :)
Nope hij zit aan mijn gewone xdoos met HD pack op LCD, waar op het HD pack van MS een digitale optische uitgang zit die met een optische kabel aan de digitale optische ingang van het Aiwa setje zit.

Die 360 koop ik tzt pas na uitgebreide vergelijking met de PS3 over een jaar ofzo ;)

Maar blijft hetzelfde qua opzet. Op de kabels die voor de 360 worden gemaakt door MS zit voor zover ik weet standaard de digitale uitgang (iig op de component kabels van de premium), de optische kabel zit er zelf niet bij, maar te koop voor tussen de 5 en 15 Euro (afhankelijk van verkooppunt en lengte kabel). That's all. Heel simpel en wel Dolby Digital 5.1 surround in de games... en dat scheelt zoveel met stereo ook al loopt dat over een 5.1 setje. Alle boxen kunnen apart geluid geven m.b.t. omgeving in de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
En die surround is wel de moeite waard om in te investeren: ik heb via optisch 6*100W surround correct gepositioneerd om m'n TV, en dat is echt op iedere game een feest van jewelste :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:55:
Probeer net in te loggen op xbox live, krijg MTU settings failed, weet iemand hier raad mee?
Heb je een router draaien? Zo ja, ga even na of je MTU op 1500 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:58:
[...]

Nope hij zit aan mijn gewone xdoos met HD pack op LCD, waar op het HD pack van MS een digitale optische uitgang zit die met een optische kabel aan de digitale optische ingang van het Aiwa setje zit.

Die 360 koop ik tzt pas na uitgebreide vergelijking met de PS3 over een jaar ofzo ;)

Maar blijft hetzelfde qua opzet. Op de kabels die voor de 360 worden gemaakt door MS zit voor zover ik weet standaard de digitale uitgang (iig op de component kabels van de premium), de optische kabel zit er zelf niet bij, maar te koop voor tussen de 5 en 15 Euro (afhankelijk van verkooppunt en lengte kabel). That's all. Heel simpel en wel Dolby Digital 5.1 surround in de games... en dat scheelt zoveel met stereo ook al loopt dat over een 5.1 setje. Alle boxen kunnen apart geluid geven m.b.t. omgeving in de game!
Nice, bedankt! Alleen dus nog een optische kabel kopen en dan kan ik vooruit! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:46:
[...]

Nice, bedankt! Alleen dus nog een optische kabel kopen en dan kan ik vooruit! :*)
Uhm, als je al een 5.1 setje hebt met optische ingang wel ja ;)

Ook de Aiwa aangeschaft of andere set staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Fino schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:44:
Eindelijk mijn nieuwe tv binnen en alles gebruiksklaar,loopt m`n xbox om de 2 minuten vast

[afbeelding]
Euhm ja idd zoals iemand al eerder vroeg, is dat de Samsung LE26R **?? Dus 26 inch?
Zoja dan valt hij toch groter uit dan ik dacht, ik ben namelijk ook van plan deze aan te schaffen.
Hij wordt ook gebruikt als scherm voor de demopods van de xbx360 (wil wel wat zeggen denk ik) en dat zag er ook prachtig uit. Verder krijgt dit scherm op andere vlakken ook positieve reacties. :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0J0 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:53:
[...]

Euhm ja idd zoals iemand al eerder vroeg, is dat de Samsung LE26R **?? Dus 26 inch?
Zoja dan valt hij toch groter uit dan ik dacht, ik ben namelijk ook van plan deze aan te schaffen.
Hij wordt ook gebruikt als scherm voor de demopods van de xbx360 (wil wel wat zeggen denk ik) en dat zag er ook prachtig uit. Verder krijgt dit scherm op andere vlakken ook positieve reacties. :D
Dan neem je toch de LE23R51B, heb je 23 inch alweer een cm. of 7,5 kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je de avanced scart van de xbox1 ook kan gebruiken voor de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:55:
[...]

Dan neem je toch de LE23R51B, heb je 23 inch alweer een cm. of 7,5 kleiner :)
Dat hij groter uitvalt dan ik dacht is bij deze juist positief, ik vreesde er namelijk voor ;) B)
Die 23 inch is me weer wat te klein :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:01:
weet iemand of je de avanced scart van de xbox1 ook kan gebruiken voor de xbox 360?
Nope, andere connector.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

* Bizzarro is blij

Ik loop zo bij de MediaMarkt Rotterdam (centrum), wat ziet mijn oog: wordt er een doos met een premium 360 aan een klant gegeven, de rest van de dozen (2!) ging naar achteren.

Ik vraag aan de verkoper: "Ik zou ook wel graag zo'n xbox hebben <insert puppy look>". Het leek of hij even twijfelde, maar ging hem toen toch voor me halen. Ik liep met een enorme big smile richting de kassa, met verschillende blikken richting mijn "doos" >:)

Ik ga snel weer verder spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bizzarro op 12-12-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:09:
* Bizzarro is blij

Ik loop zo bij de MediaMarkt Rotterdam (centrum), wat ziet mijn oog: wordt er een doos met een premium 360 aan een klant gegeven, de rest van de dozen (2!) ging naar achteren.

Ik vraag aan de verkoper: "Ik zou ook wel graag zo'n xbox hebben <insert puppy look>". Het leek of hij even twijfelde, maar ging hem toen toch voor me halen. Ik liep met een enorme big smile richting de kassa, met verschillende blikken richting mijn "doos" >:)

Welcome to the family dude!

* werd tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg... Het is dat ik te lui ben om nog naar de MediaMarkt Adam te gaan ben..... Maarja morgen maar even hopen dat ze me bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:09:
* Bizzarro is blij

Hoop dat ze hem nog hebben,, een maat van me is nu kijken daar :Y)

EDIT: Hij heeft m, bedankt voor het melden ervan _/-\o_
EDIT2: Ze hebben nog 10 premium paketten bij MM te rotterdam, voor iedereen die wil ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
curry684 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:17:
En die surround is wel de moeite waard om in te investeren: ik heb via optisch 6*100W surround correct gepositioneerd om m'n TV, en dat is echt op iedere game een feest van jewelste :9~
Ook een sony set :Y) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Gatver nee :P

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00004U54K.01._SCLZZZZZZZ_.jpg
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel net naar Mediamarkt Amsterdam, krijg ik een meisje aan de telefoon. Die zegt ja we hebben de Xbox 360 weer binnen, en ik verbind u wel even door naar de goede afdeling. Krijg ik een man aan de telefoon, en die zegt opeens: Nee we hebben hem nog niet binnen....morgen waarschijnlijk pas. Ik was al bijna blij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:15:
Ik bel net naar Mediamarkt Amsterdam, krijg ik een meisje aan de telefoon. Die zegt ja we hebben de Xbox 360 weer binnen, en ik verbind u wel even door naar de goede afdeling. Krijg ik een man aan de telefoon, en die zegt opeens: Nee we hebben hem nog niet binnen....morgen waarschijnlijk pas. Ik was al bijna blij :(
Rijd je toch ff naar rotterdam, zijn tot 9u open 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen auto :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]TheVisionMaster schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:20:
[...]

Hi met dat streaming van journaal hoe krijg je dat voor mekaar. :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Fotooosch :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/360/DSC00128.JPG
Hele pakket, zonder flits (sorry :P )

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/360/DSC00129.JPG
De games!

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/360/DSC00130.JPG
Wireless Controller, Headset en de media remote (die er blijkbaar bij de tweede levering ook nog bijzat :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/360/DSC00131.JPG
\0/ \0/

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/360/DSC00132.JPG

PGR3 faceplate :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje lullig dat ze toch die AB erbij doen,, niet tegenover jou.
Omdat ze eerst heel blij liepen te vertellen dat "ALLEEN" de pre-orders zo`n ding zouden krijgen.
Begin ook steeds sterker te denken dat er helemaal geen tekorten waren, MM heeft er nog 10. dixons net gebeld, ook nog 8, zal ik nog doorgaan ?!

(waar is trouwens dat kleine knopje voor aan de achterkant vaan de draadloze controller?)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
weet iemand hier hoe je muziek van je usb sticky of netwerk naar je 360 hardeschijf kan kopieren? kan het nergens vinden :|

nou..kom er net achter dat het niet mogelijk is...belachelijk...
dan maar naar een CD-RW en weer op de 360 rippen... 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door rikgoodhart op 12-12-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Bizzarro schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:26:
Fotooosch :)

[afbeelding]
Hele pakket, zonder flits (sorry :P )

[afbeelding]
De games!

[afbeelding]
Wireless Controller, Headset en de media remote (die er blijkbaar bij de tweede levering ook nog bijzat :) )

[afbeelding]
\0/ \0/

[afbeelding]

PGR3 faceplate :9~
toevallig voor 50 euro van marktplaats gekocht? :P...je faceplate dan he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

rikgoodhart schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:38:
[...]

toevallig voor 50 euro van marktplaats gekocht? :P...je faceplate dan he :+
nee 32 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben jaloers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:29:
Beetje lullig dat ze toch die AB erbij doen,, niet tegenover jou.
Omdat ze eerst heel blij liepen te vertellen dat "ALLEEN" de pre-orders zo`n ding zouden krijgen.
Begin ook steeds sterker te denken dat er helemaal geen tekorten waren, MM heeft er nog 10. dixons net gebeld, ook nog 8, zal ik nog doorgaan ?!

(waar is trouwens dat kleine knopje voor aan de achterkant vaan de draadloze controller?)
Welke dixons :9
Had er een gereserveerd, maar nog niks gehoord.
Is het trouwens niet lastig om het schijfje in de xbox te doen als deze staat??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste zet naar AVI op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

Wat is die NFS:MW demo toch vet, jammer dat de volledige versie alleen de carreer extra bied, die ik ook op mn PC kan doen, en toch na een tijdje moe ben.

Is er met de volledige versie een soort coöp mogelijk (splitscreen) en dan samen tegen de politie? Dat lijkt me ubervet, maar zit op de PC versie niet d8 ik zo.

Animal: Nee, je klikt hem erin, min of meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Pubbert op 12-12-2005 17:46 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
oh want ik had mijn 2e faceplate voor 50 weten te verkopen :D...zelf hek er ook een :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er ergens op internet een lijst is waarop je kan zien welke Xbox 360 demo's je kunt downloaden via Xbox Live? Moet namelijk een heleboel kabels verlegen en alle pc's thuis ofline halen(router moet ertussen uit) om mijn Xbox 360 online te krijgen.(en is een beetje vervelend als je dat moet doen en er blijkt niets nieuws te downloaden te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze?: http://www.xbox.com/en-US...ivemarketplacecontent.htm
Genoeg te doen denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lijst heb ik ook eens bekeken maar lijkt niet te gelden voor hier. Ik kan bijvoorbeeld geen Fifa 06 demo downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

curry684 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:17:
Via wat voor kabel heb je dat nu aangesloten op je 360?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Laatst online: 10:58
Ik heb mijn PGR3 faceplate voor € 19,95 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:52:
Die lijst heb ik ook eens bekeken maar lijkt niet te gelden voor hier. Ik kan bijvoorbeeld geen Fifa 06 demo downloaden.
Eh jawel hoor. Ik heb de fifa demo al kunnen downloaden. Niet dat ie iets waard is ofzo maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Thund3r schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:57:
[...]

Via wat voor kabel heb je dat nu aangesloten op je 360?
Optisch staat er toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O misschien net nieuw eropgezet dan, sta de King Kong demo er nu ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

OcNewB schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:59:
[...]

Eh jawel hoor. Ik heb de fifa demo al kunnen downloaden. Niet dat ie iets waard is ofzo maar toch..
Niet waard? Niet waard? Pijn aan je ogen zal je bedoelen. Elke Mb is verspilde ruimte. Wat een slecht spel zeg. Of in ieder geval, wat een slechte demo. Ik was Fifa fan t/m degene met het zaalvoetbal ( _/-\o_ ). Nu speel ik niets meer, want PES is ook niet mijn type spel. Nou maar hopen dat ze het licht nog eens een keer gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er toch niet uit man, zwarte voorkant op een witte console :r

Maarja, nice pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:14:
[...]

Niet waard? Niet waard? Pijn aan je ogen zal je bedoelen. Elke Mb is verspilde ruimte. Wat een slecht spel zeg. Of in ieder geval, wat een slechte demo. Ik was Fifa fan t/m degene met het zaalvoetbal ( _/-\o_ ). Nu speel ik niets meer, want PES is ook niet mijn type spel. Nou maar hopen dat ze het licht nog eens een keer gaan zien.
Fifa 97 op de Snes :D

Maarja MM Den haag heeft ze nu ook al binnen.... Nu Amsterdam nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

idd als MM A'dam hem binnenkrijgt zou dat top zijn, mja, ik heb nooit geluk met dat soort dingen :(
Mooi dat gaat dus al de goede kant op :)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik wil een harde schijf ;(
zouden die ook binnen komen deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht net ergens aan wat ik eerder had gelezen, dat je via progs in mce van alles kon doen wat er standaard niet bij zit. Dit is puur theoretisch hoor maar wat nou als je een divx player bij die progs zet in mce en dan het start en een film selecteerd? Ik heb zelf geen xbox 360 maar mss kan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:19:
Ik dacht net ergens aan wat ik eerder had gelezen, dat je via progs in mce van alles kon doen wat er standaard niet bij zit. Dit is puur theoretisch hoor maar wat nou als je een divx player bij die progs zet in mce en dan het start en een film selecteerd? Ik heb zelf geen xbox 360 maar mss kan dit.
Je laat dan de PC de videobeelden en geluid decoderen en ongecomprimeerd over het netwerk sturen. Ik kan me voorstellen dat je dan situaties krijgt waarin het beeld en geluid niet gelijk meer loopt.

Ik heb wel een idee over hoe je het aan de praat zou kunnen krijgen, maar ik heb geen MCE2005 om het uit te testen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 12-12-2005 19:49 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje raar dat MM Amsterdam nog geen 360's binnen zegt te hebben. Iemand anders al gebelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
MediaMarkt Utrecht had net in ieder geval 10'tallen Premium's en Core's staan. Tekorten lijken me wel mee te vallen dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rudi op 12-12-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd ik had gewoon even langs moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

He, niet gaan vloeken hier he :P

Iemand al nieuws van de Wehkamp :?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12-09 15:18
wel maf dat veel mensen nog op hun pre-orders wachten terwijl de premiums gewoon hier en daar in de winkel staan...wat dacht je van cancelen en zelf een doos halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

fulgore schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:02:
He, niet gaan vloeken hier he :P

Iemand al nieuws van de Wehkamp :?
Ik heb nog niks gehoord ;( . Heeft iemand hier via wehkamp misschien al een xbox ontvangen??
jaapstobbe schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:13:
wel maf dat veel mensen nog op hun pre-orders wachten terwijl de premiums gewoon hier en daar in de winkel staan...wat dacht je van cancelen en zelf een doos halen?
Ik had vandaag een gereserveerde xbox bij de MM op kunnen halen, maar ik ga toch voor de korting die ik bij mijn wehkampbestelling krijg, alleen wachten is zo vervelend :(

[ Voor 45% gewijzigd door Xander84 op 12-12-2005 21:16 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:11:
Ik vind het een beetje raar dat MM Amsterdam nog geen 360's binnen zegt te hebben. Iemand anders al gebelt?
Ga ook proberen rond volgende week daar mijn 360 te halen. Hopen dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan beter morgen gaan. Ze zeggen ze dan binnen te krijgen, en waarschijnlijk zal het niet lang duren voor ze weer uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:24:
Je kan beter morgen gaan. Ze zeggen ze dan binnen te krijgen, en waarschijnlijk zal het niet lang duren voor ze weer uitverkocht zijn.
Maar dan heb ik nog niet genoeg geld :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

jaapstobbe schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:13:
En dan de 10% korting mislopen + een waardebon waarvan ik de waarde niet meer weet ? :D
Ik wacht nog wel ff, maar dat duurt zoooooooo lang.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ruubruub schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:43:
[...]

Ik zit te denken om deze ook te kopen, om mijn huidige(kapotte) creative 6.1 set te vervangen. Ik heb alleen ff een vraagje over de ingangen. Ik moet eigenlijk alleen een subwoofer hebben, want m'n speakers werken nog goed van creative. Ik heb nu 3x een stereo naar jack kabel uit mijn TV lopen naar de subwoofer(Front, Rear, Center) Mijn vraag is : Kan dit bij die Aiwa ook ??
Alle hulp word gewaardeerd!
_/-\o_
Nee, aansluitingen zijn 2 * tulp audio (links/rechts) en optisch (TOS link kabel). Via Optische ingang kun je welliswaar 6-kanaals geluid krijgen, maar niet van een analoge bron. En audio kan verder via USB, maar daar heb je niet zoveel aan bij een TV :)

@andere poster (naam even kwijt): Je kunt wel zelf losse speakers aan de subwooferunit koppelen, alhoewel je dan wel zelf stekkertjes voor de connectoren moet verzinnen of van de huidige speakers afknippen.

[ Voor 5% gewijzigd door brama op 12-12-2005 21:56 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40
Krijg je bij de Premium versie een DVD afstandsbediening erbij? :X nee toch?

Maargoed, er zit toch een gewone DVD speler in de Xbox 360. Maakt wel een takke herrie zeg. De oude Xbox is stiller. Zou je die niet op den duur kunnen vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Seagate hdd gekocht van 160 gig, die heb ik verdeeld in 2 partities van 60 gig FAT32 en 100 gig NTFS.
FAT32 is in gesteld als primear actief ingesteld alleen mij X360 pakt hem niet heeft iemand enig idee hoe dit kan? en vooral hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jaxx

volgens mij heb je het wel goed gedaan hoor :9

maar probeer het eens met alleen een fat32 partitie, kijken of de xbox hem dan wel pakt.

succes
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.