Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:37:
[...]

Heb gisteren alle winkels hier in de stad gehad en nergens gevonden :(
Morgen moet ik naar Amsterdam kijk ik daar wel even.
ik heb m zelf ook bij v&d in amsterdam gekocht. Maar probeer anders ook Fame Music even bij de dam. Die hadden vorige week alle accessoires nog liggen. Super service ook trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 11-12-2005 11:43 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Heeft iemand een goede avi--> mpeg/mpg convertor die een beetje rap is en goede kwaliteit convert? ( liefst ook dual-core ondersteuning) kan zo snel niet een goede snelle vinden!

heb trouwens kameo uitgespeeld! wilt iemand hem kopen? 45.-? of ruilen pgr3?

[ Voor 5% gewijzigd door darkphoenix op 11-12-2005 12:31 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:28
Ik zie dat er nu niet alleen normale consumenten die hun xbox360 willen verkopen een graantje meepikken van het succes. Zelfs Mycom gaat nu de Xbox360 verkopen voor behoorlijk meer dan de adviesprijs. :r

edit 13:08; blijkt dat het dus niet meer kost dan de adviesprijs.

[ Voor 15% gewijzigd door johoo op 11-12-2005 13:09 ]

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
dadj schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:39:
Ik heb 2 minimal gripes over de xbox 360, als ik hem in HD mode heb staan en een DVD film kijk heb ik horizontale strepen in beeld.. ben dus gedwongen naar standaard pal om te schakelen voor films.. (originele Ms kabel)

En ten 2e krijg ik nederlandse subtitles heel vaak niet in beeld.. plaatst hij kennenlijk te laag, en dus buiten beeld..
Ja, DVD's afspelen is echt bagger op de X360. Denk je betere kwaliteit beeld te hebben, kun je het mooi vergeten omdat de X360 het beeld verknoeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
AvanCade schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:03:
[...]

Ja, DVD's afspelen is echt bagger op de X360. Denk je betere kwaliteit beeld te hebben, kun je het mooi vergeten omdat de X360 het beeld verknoeit.
Ik vind het perfect hoor op de XboX, beter dan mijn 100 euro DVD speler van 3 jaar terug.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:59:
Ik zie dat er nu niet alleen normale consumenten die hun xbox360 willen verkopen een graantje meepikken van het succes. Zelfs Mycom gaat nu de Xbox360 verkopen voor behoorlijk meer dan de adviesprijs. :r
Waar zie jij dan dat MyCom ze ook gaat verkopen?

Kheb trouwens voor dit weekend Condemned gehuurd, (ja hier worden ze al verhuurd) wat een heerlijk grof spel zeg, ziet er ook lekker goed oud. FEAR engine op de 360. Met stalen pijpen koppen inrammen, geweldig. Voor iedereen die zich verveeld met zn huidige spellen vind ik dit echt een goede aanrader voor wat afwisseling! >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:10:
[...]

Hoorde het gisteren ook in de winkel van hun in Den Haag en toen vroeg ik mij ook al af WAAROM?
Op zich is de XboX wel het beste Media Center Extender apparaat wat ik tot nog toe gezien heb misschien dat ze het daarom gaan verkopen :+

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 10-09 13:28
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:10:
[...]

De nieuwe actiefolder die 12.12.2005 ingaat. Een core (art. 105507) voor 429,= en een system (art. 105494) voor 539,=. Je krijgt er 1 spel bij, de keus uit PGR3, PDZ of Kameo.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:16:
[...]

De nieuwe actiefolder die 12.12.2005 ingaat. Een core (art. 105507) voor 429,= en een system (art. 105494) voor 539,=. Je krijgt er 1 spel bij, de keus uit PGR3, PDZ of Kameo.
Jezus wat een afzetters.
Mag dat wel die dingen verkoper hoger als de aangewezen prijs van MS ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:18:
[...]

Jezus wat een afzetters.
Jah, het gaat tenslotte om een adviesprijs ...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:46:
Heeft iemand een goede avi--> mpeg/mpg convertor die een beetje rap is en goede kwaliteit convert? ( liefst ook dual-core ondersteuning) kan zo snel niet een goede snelle vinden!

heb trouwens kameo uitgespeeld! wilt iemand hem kopen? 45.-?
voor 42 incl verzenden wil ik hem wel overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke is dat als er blijkt dat er helemaal geen tekort is aan XBOX360, maar dat de winkels express de consoles niet leveren om prijzen kunstmatig hoog te houden en meer winst te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een 100hz TV, is het normaal dat ik rustiger beeld heb als ik mn 360 op 50hz zet?
(denk dat dat makkelijker 100hz word, 2x 50 = namelijk 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik vind de Core sowieso een beetje duur als je kijkt wat je voor 100 euro extra er allemaal bij krijgt.
Meeste gamewinkels die nog XboX'en hebben staan verkopen ook de core voor 349,- of de premium voor 549,- :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:27:
[...]

JS: Heel snel versleten, na een paar weken deden de meeste knoppen het al een stuk minder en heb ik besloten dit merk voortaan links te laten liggen en gewoon alles origineel MS te kopen.
Mijn originele controller is nog steeds perfect en die gebruik ik als eerste
Zijn de joytech controllers echt sneller kapot? Ik wil namelijk als 2e 360 controller een wired joytech er bij gaan kopen, maar heb totaal geen ervaring hier mee. Zijn er meer mensen die goede/slechte ervaringen hebben met controllers van joytech :?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Xander84 schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:33:
[...]

Zijn de joytech controllers echt sneller kapot? Ik wil namelijk als 2e 360 controller een wired joytech er bij gaan kopen, maar heb totaal geen ervaring hier mee. Zijn er meer mensen die goede/slechte ervaringen hebben met controllers van joytech :?
Dat van mij was de ervaring met de originele XboX he, weet niet hoe het tegenwoordig met het merk gesteld is maar ik hoef er niks meer van. Ga zo wel een 2e wireless controller kopen; media markt had ze binnengekregen en ligt er 1 apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:21:
[...]

voor 42 incl verzenden wil ik hem wel overnemen
is goed deal! maar stuur me maar een mail of pm aangezien ik zelf dat niet weet hoe dat moet en geen mail van je kan vinden!

[ Voor 24% gewijzigd door darkphoenix op 11-12-2005 12:43 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Ik heb net mn eerste Import game besteld (ridge racer) ;) bij videgamesplus ben benieuwd de gameshop in den haag verkocht hem ook al (de import) maar zat wel een minder prijskaartje aan... 80 euri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik dacht dat de X360 regiogebonden was en dat je importspellen dus niet kunt spelen. Maar dat is dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:38:
[...]

is goed deal! maar stuur me maar een mail of pm aangezien ik zelf dat niet weet hoe dat moet en geen mail van je kan vinden!
weet zelf ook niet hoe dat werkt. Heb uit een wanhopige poging je toegevoegd als buddy, maar dat werkt ook niet 8)7 .

Stuur anders maar je gegevens door naar lm.schoenmaker@quicknet.nl Handelen we het daar verder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Donnie Darko schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:38:
Ik heb net mn eerste Import game besteld (ridge racer) ;) bij videgamesplus ben benieuwd de gameshop in den haag verkocht hem ook al (de import) maar zat wel een minder prijskaartje aan... 80 euri!
dvdboxoffice.com is goedkoper en heeft gratis shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
M.b.t. die MyCom actie, je krijgt er niet alléén een spel bij hoor.

Core 429 euro:
- extra controller
- memory card
- 1 spel

Premium 539 euro:
- extra wireless controller
- battery pack
- play and charge kit
- mini remote (volgens mij is het de 2de lading die microsoft levert (voor mycom de eerste) dus die krijg je er ook nog bij)
- 1 spel

ik kan mij de prijzen van al dat spul niet pcies voor de geest halen, maar volgens mij ben je ongeveer hetzelfde kwijt als je alles los haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Oscar Mopperkont schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:42:
Ik dacht dat de X360 regiogebonden was en dat je importspellen dus niet kunt spelen. Maar dat is dus niet zo?
Het is niet verplicht voor een Xbox/Xbox 360-spel. De Activision-games worden zonder rego-beveiliging verkocht net als Ridge Racer 6. De Microsoft en EA-games hebben wel weer een regio-lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Digitizers schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:56:

Core 429 euro: (299)
- extra controller (34.99)
- memory card (19.99)
- 1 spel (59.99)
totaal 415 euri

Premium 539 euro: (399)
- extra wireless controller (44.99)
- battery pack (14.99)
- play and charge kit (19.99)
- mini remote (volgens mij is het de 2de lading die microsoft levert (voor mycom de eerste) dus die krijg je er ook nog bij)
- 1 spel (59.99)
totaal: 540 euri..

ik kan mij de prijzen van al dat spul niet pcies voor de geest halen, maar volgens mij ben je ongeveer hetzelfde kwijt als je alles los haalt.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:18:
[...]

Jezus wat een afzetters.
even wat onduidelijkheden over de Xbox 360 verkoop bij MyCom weg werken.

Je koopt niet alleen de core kit voor dat geld. Maar je krijgt ook meteen een 2e controller game en memory card er bij voor 429. Reken maar uit, das gewoon voordeliger.
En de premium is een premium kit + 2e wireless controller, play and charge kit, battery pack en een game voor 539. Ja het nijgt inderdaad naar koppelverkoop, maar goed, het is wel voordeliger. En je hoeft het niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Digitizers schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:56:

Premium 539 euro:
- extra wireless controller 39.99
- battery pack 14.99
- play and charge kit 19.99
- mini remote (volgens mij is het de 2de lading die microsoft levert (voor mycom de eerste) dus die krijg je er ook nog bij)[/b]0,-[/b]
- 1 spel64.99

Totale prijs bij losse verkoop: €538,96

scheelt dus niks, punt is wel dat ze je verplichten dit pack te kopen, en dat vind ik een beetje naaiend. Ik heb bijvoorbeeld de spellen al die ik wil thuisliggen, dus ik ga niet zo'n pack kopen.

edit:
damn you snelle mensen B)

[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 11-12-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

offtopic:
:p .. @Bizzarro: ach.. zulke prijzen kom ik dagelijks tegen.. is eitje voor mij om die prijzen op te noemen.

er zijn trouwens wel meerder winkels die aan koppelverkoop doen.. met motto: de gamers betalen toch wel

mycom actie is tenslotte beter dan diverse shops die gewoon extra vragen voor de systeem zelf..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:00:
[...]

even wat onduidelijkheden over de Xbox 360 verkoop bij MyCom weg werken.

Je koopt niet alleen de core kit voor dat geld. Maar je krijgt ook meteen een 2e controller game en memory card er bij voor 429. Reken maar uit, das gewoon voordeliger.
En de premium is een premium kit + 2e wireless controller, play and charge kit, battery pack en een game voor 539. Ja het nijgt inderdaad naar koppelverkoop, maar goed, het is wel voordeliger. En je hoeft het niet te kopen.
Dus voor 134 euro extra krijg ik een tweede controller en een memory card, want een lossen core koopje al voor 294e 8)7 beetje duur!!

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

AvanCade schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:03:
[...]

Bij mij gaat het afspelen van DVD's anders perfect en in een veel betere kwaliteit dan mijn stand alone speler (die nog geen progressive ondersteunde). En de 360 slikt gewoon -/+ R & RW's als het om DVD's afspelen gaat. Het is een stapje terug vergeleken met de .iso seleceteren via een shared /dir in XBMC op een gemodde Xbox1 maar de vooruitgang in kwaliteit is het gedoe van weer branden wel waard.

En nogmaals voor degene die simpele divx/xvid -> mpg2 converter zoeken download dan Videora Xbox 360 converter. Gewoon een frontend voor ffmpeg maar werkt goed (en kan automatisch hele /dirs converten).

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 11-12-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:53
Als mensen nog accessoires zoeken voor de xbox360, bv een extra draadloze controler, play and charge kit of vga kabel e.d., die kwam ik gisteren allemaal tegen in Waalwijk.
Was niet echt op zoek maar kwam het wel tegen.
Bij de Bart Smits daar hing het wel onopvallend in een hoekje bij de balie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

http://www.gamespot.com/news/6141063.html

Over de launch in Japan. Is denk ik gezien de verkopen van de eerste Xbox toch nog best wel een succesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 07:15
curry684 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:42:
[...]

Wel belangrijk, anders kun je namelijk niet betrouwbaar bepalen welke controller je vast hebt ;)

[...]

Er zit een RJ45 en een USB achterop. De MS WLAN adapter plugt in de USB en heeft klemmetjes waarmee je 'm netjes en mooi achterop de X360 kunt klikken. De Xbox 1 Wireless adapter werkt naar verluidt ook. Via de RJ45 kun je ook een willekeurige wireless bridge inpluggen, zolang hij maar gewoon netwerk verschaft zou alles moeten werken wat je daar in plugt (TCP/IP is TCP/IP in the end). Nadeel is wel dat je dan losse poweradapters e.d. hebt losslingeren voor je wireless bridge, omdat USB wel stroom levert en RJ45 vanzelfsprekend niet.

Uiteindelijk is die X360 WLAN adapter teringduur ja, maar wel de mooiste en netste oplossing, en bovendien enorm goede kwaliteit.
Bij mediamarkt (almere) is hij 39,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Oscar Mopperkont schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:42:
Nee, regiogebondenheid is een feature die de developer wel of niet aanzet zover ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Xander84 schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:33:
[...]

ik snap niet dat je voor wired gaat.. draadloos is zo heerlijk!!!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net maar weer even gaan kijken in Amsterdam. Maar nog steeds niks te krijgen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggpelupessy schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:54:
[...]

Bij mediamarkt (almere) is hij 39,95
Bij alle Mediamarkten kost hij zo duur. Ik heb de mijne ook voor 40 euro bij de MM in alkmaar vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
keldon schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:15:
[...]

Bij mij gaat het afspelen van DVD's anders perfect en in een veel betere kwaliteit dan mijn stand alone speler (die nog geen progressive ondersteunde). En de 360 slikt gewoon -/+ R & RW's als het om DVD's afspelen gaat. Het is een stapje terug vergeleken met de .iso seleceteren via een shared /dir in XBMC op een gemodde Xbox1 maar de vooruitgang in kwaliteit is het gedoe van weer branden wel waard.
Nou hier gaat het niet zo best, beeld is versprongen en dan heb ik het nog nieteens over NTSC DVD's.

Hier een foto hoe het op mijn scherm staat
Afbeeldingslocatie: http://www.avancade.demon.nl/images/DVD.On.XBOX360.jpg
(Voor de mensen die het willen weten, het is een shot van X-men2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 09:55

Phydomir

Dennis

AvanCade schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:14:
[...]

Nou hier gaat het niet zo best, beeld is versprongen en dan heb ik het nog nieteens over NTSC DVD's.

[afbeelding]
X-Men 2 is toch 2.35:1. Dan ik het toch normaal dat je twee balken krijgt?

Net even dvdtje getest. Alles prima hier.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:36:
[...]

X-Men 2 is toch 2.35:1. Dan ik het toch normaal dat je twee balken krijgt?

Net even dvdtje getest. Alles prima hier.
Da wou ik ook net zeggen. Ik heb nergens last van, alleen dat NTSC dvd`s wat tikjes vertonen. Dat was op de oude xbox ook met DVDRegionX, XBMC deed het wat beter met ntsc maar die had k.u.t. sub playback. Heb net blade 2 weer is zitten kijken en daarna dezelfde scene in de xbox1, op de 360 is het toch wat scherper allemaal. (Blade 2, PAL retail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
Zo alle Arcade games zijn toegevoegt aan de wiki.

[ Voor 4% gewijzigd door cybermans op 11-12-2005 15:06 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

AvanCade schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:14:
[...]

[afbeelding]
Wat bedoel je precies met beeld is versprongen? Afgezien van het feit dat foto's van een stilstaand scherm nooit zo denderend zijn zie ik er eigenlijk weinig mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De VGA kabel is echt super op mn 21" Sony TFT :)

Waarom zit er niet een optie voor screenshots, die je kan saven op je memunit. Dit leek mij toch wel handig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
dat is voorbehouden aan de debug kits hebbende figuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:17:
http://www.gamespot.com/news/6141063.html

Over de launch in Japan. Is denk ik gezien de verkopen van de eerste Xbox toch nog best wel een succesje.
De launchlocatie is uitverkocht en dat zegt niet veel over de gehele verkoop. Die locatie zit trouwens direct aan het drukste voetgangers kruispunt van de hele wereld. Zou wel gek zijn als die niet was uitverkocht!

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Sou desu ka? shinjuku wa isogashii desu ne!

oke dat was weer me dagelijkse oefening!
Maar ik baal! ik heb PGR3 gekocht en ben er toch achtergekomen dat race spellen niks voor mij zijn! balen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
keldon schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:07:
[...]

Wat bedoel je precies met beeld is versprongen? Afgezien van het feit dat foto's van een stilstaand scherm nooit zo denderend zijn zie ik er eigenlijk weinig mis mee?
Die horizontale balken zijn het probleem ook niet, kijk verticaal aan de linkerkant. En kijk het DVD menu-tje van de X360 eens, die staat nieteens geheel op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

en kan je bij media markt een 360 spel nadat ie geopend is ruilen voor een ander spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
darkphoenix schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:28:
Sou desu ka? shinjuku wa isogashii desu ne!

oke dat was weer me dagelijkse oefening!
Maar ik baal! ik heb PGR3 gekocht en ben er toch achtergekomen dat race spellen niks voor mij zijn! balen!!!!
Sla je er even 2 uur doorheen en zorg dat je met de Ferrari 355 op Easy gaat racen, dan ga je het vanzelf leuk vinden ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Zodan, zooitje achievements van PGR3 gehaald vandaag... Vanochtend vanuit bed een random online raceje gedaan, blijkt dat ie opeens op Gotham TV kwam, meteen Gotham Hero binnen :) Toch leuk met mn Novice (12) rating :+ (tegen een paar ~22 mensen, niets bijzonders).

Net de solo career op Silver uitgespeeld, dat zijn meteen 3 achievements, en tussendoor nog de auto's voor de 3 car clubs gekocht :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee waar ik een headsetje kan scoren???

Ze lijken overal uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:53:
Iemand nog een idee waar ik een headsetje kan scoren???

Ze lijken overal uitverkocht :(
Dimensionplus heeft ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:57:
[...]

Dimensionplus heeft ze nog op voorraad.
Besteld!!!

Dank je wel!!!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vroeg me af of het mogelijk was om b.v. een Creative 5.1 op de xbox360 aan te sluiten. Deze sets hebben 3 mini jack pluggen (8> Zo ja, welke kabels zijn er dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ozxobez schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:13:
Ik vroeg me af of het mogelijk was om b.v. een Creative 5.1 op de xbox360 aan te sluiten. Deze sets hebben 3 mini jack pluggen (8> Zo ja, welke kabels zijn er dan nodig?
360 zelf heeft alleen optical ingang. Verder moet je het doen met de kabels die uit de beeldkabels komen (meestal dus stereo (tulp wit en tulp rood)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozxobez schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:13:
moet je zon jack naar tulp omzetter hebben (kosten niks die dingen), maar werkt alleen wanneer je gebruik maakt van composiet. Al die andere kabels hebben optical out. Of je moet de aanschaf van een creative ddts-100 aanschaffen, alle hardware decoders en uit-/ingangen zitten erop. Voor 100 euro heb je er al 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:28:
[...]

moet je zon jack naar tulp omzetter hebben (kosten niks die dingen), maar werkt alleen wanneer je gebruik maakt van composiet. Al die andere kabels hebben optical out. Of je moet de aanschaf van een creative ddts-100 aanschaffen, alle hardware decoders en uit-/ingangen zitten erop. Voor 100 euro heb je er al 1.
VGA kabel heeft ook twee stereo-out pluggen.

Niet alleen composiet heeft het dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik de xbox via VGA aansluit op m'n 21" Dell P1110 kan ik alle resoluties selecteren behalve 1280x1024 (deze staat er niet eens tussen). Als ik de breedbeeldresoluties 1280x720/768 of 1360x768 gebruik springt het scherm vanzelf terug naar 1024x768. Iemand hier ervaring mee?

Als ik trouwens op m'n pc via Ati Control Center deze resoluties probeer werken deze wel (uiteraard met zwarte balken onder en boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Heb Condemned binnen,nu mijn 360 nog....
Hey Wehkamp,schiet es op met leveren!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Chakotay schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:46:
Zodan, zooitje achievements van PGR3 gehaald vandaag... Vanochtend vanuit bed een random online raceje gedaan, blijkt dat ie opeens op Gotham TV kwam, meteen Gotham Hero binnen :) Toch leuk met mn Novice (12) rating :+ (tegen een paar ~22 mensen, niets bijzonders).

Net de solo career op Silver uitgespeeld, dat zijn meteen 3 achievements, en tussendoor nog de auto's voor de 3 car clubs gekocht :)
Ik heb ook gotham hero op een door mij onbekende reden gescoord. Was echt de eerste race online ofzo... :) Maar ja kweet dus nu wat het betekend: Thnx!

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bang dat je lang kan wachten op de wehkamp :P Op hun site staat 4-5 weken...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met het afspelen van DVD's op mijn xbox 360. Ik heb een LCD tv en heb mijn premium 360 aangesloten via de HD kabel. Werkt perfect en ik heb nog nooit een vastloper oid gehad.

Bij het afspelen van DVD's stottert het beeld echter zo nu en dan. Niet continu, maar toch wel eens per 3 minuten of zo. Het zijn hele kleine stotteringen, je merkt dat het beeld even verspringt, daarna draait hij weer gewoon verder.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb al wat gezocht en het enige dat ik kan vinden is dat bij sommige mensen het helpt om de xbox360 in PAL-50 of PAL-60 stand te zetten, maar volgens mij geldt dat niet voor de HD (component) aansluiting. Ik kan in elk geval nergens in mijn 360-menu een PAL-50 of PAL-60 instelling vinden.

Kan iemand me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
nnndoh schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:08:
hoe kan ik via mediacenter muziek toevoegen aan mijn afspeel lijst?
want als ik via mijn xbox kijkt, is alles leeg, want hij kijkt op de C schijf terwijl mijn muziek bestanden op de D schijf staan..
op de pc moet je dat toch kunnen regelen? maar via media extender kan ik niks vinden
Je moet dat gewoon op je xbox regelen --> ga naar muziek en druk dan op de INFO knop op je afstandbediending.

Je kunt mediacenter op de xbox en pc afzonderlijk van elkaar gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Bluto schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:27:
Heb Condemned binnen,nu mijn 360 nog....
Hey Wehkamp,schiet es op met leveren!!!! :(
Same here :( Heb perfect dark zero al, maar mijn 360 hebben ze nog niet geleverd :r

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Zeer veel interesse voor de X360 in Japan :D

[img]=http://www.kotaku.com/gaming/nightbeforethetsutayalaunch-thumb.JPG[/img]

http://www.kotaku.com/gam...-the-box-sweat-142267.php
The night before the launch in the Tsutaya department store, this Xbox 360 kiosk was all but ignored. Several people were interested in the DS next to it, but in 10 minutes, only one person tried demoing the 360, and all he played was Hexic HD…

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
darkphoenix schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:46:

heb trouwens kameo uitgespeeld! wilt iemand hem kopen? 45.-? of ruilen pgr3?
Ik heb een goeie converter met dual-core ondersteuning :)
Ik heb hem zelf aangeschaft --> TMPGEnc 3.0 XPress SUPERPakket. Hij zet ALLES om....van Mpeg naa rAVI van AVI naar WMV of naar MPEG... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Wow, net de meest recente trailer van The Outfit zitten kijken; dat wordt echt mijn volgende aanschaf, wat een ongelofelijk gaaf spel wordt dat zeg. Vooral het systeem dat je tijdens een missie met behaalde credits bijvoorbeeld een air-strike kan oproepen, of een tank kan laten aanvliegen is echt heel gaaf bedacht. Het is geen ultra-realistische shooter, maar dat vind ik helemaal niet erg.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:55:
[...]

Ik heb hem zelf aangeschaft --> TMPGEnc 3.0 XPress SUPERPakket. Hij zet ALLES om....van Mpeg naa rAVI van AVI naar WMV of naar MPEG... :)
met ondertiteling??

edit: overigens ik gebruik dvd2svcd in combinatie met cinema craft encoder. Dvd2svcd is een progje waar alles ingesteld moet worden, waaronder ook de encoder die je wilt gebruiken, cce dus. Je gebruikt cce dan ook niet, dvd2svcd doet alles voor je. Deze twee zijn naar mijn mening veel beter dan tmpgenc, want echt alles kan je daar instellen, van de ondertiteling en de te gebruiken audio (stereo, surround enz) tot het maken van de dvd image en hij is nog vele malen sneller ook. Kwaliteit is ook beter dan die van tmpgenc. Of CCE ook dual core ondersteund weet ik niet, ik neem aan van wel.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

FL!PNEUS schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:09:
Wow, net de meest recente trailer van The Outfit zitten kijken; dat wordt echt mijn volgende aanschaf, wat een ongelofelijk gaaf spel wordt dat zeg. Vooral het systeem dat je tijdens een missie met behaalde credits bijvoorbeeld een air-strike kan oproepen, of een tank kan laten aanvliegen is echt heel gaaf bedacht. Het is geen ultra-realistische shooter, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Een air-strike oproepen is niets nieuws, zat ook al in Call of Duty.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
fulgore schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:54:
[...]

Een air-strike oproepen is niets nieuws, zat ook al in Call of Duty.
Alleen had je daar geen credits voor nodig. Nu moet je (neem ik aan :P ) zorgen dat je genoeg punten hebt, anders moet je op een ander manier oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand ervaring met haperingen tijdens het spelen van een DVD-film ?

Ik heb een LCD tv en heb mijn premium 360 aangesloten via de HD kabel. Werkt perfect en ik heb nog nooit een vastloper oid gehad.

Bij het afspelen van DVD's stottert het beeld echter zo nu en dan. Niet continu, maar toch wel eens per 3 minuten of zo. Het zijn hele kleine stotteringen, je merkt dat het beeld even verspringt, daarna draait hij weer gewoon verder.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb al wat gezocht en het enige dat ik kan vinden is dat bij sommige mensen het helpt om de xbox360 in PAL-50 of PAL-60 stand te zetten, maar volgens mij geldt dat niet voor de HD (component) aansluiting. Ik kan in elk geval nergens in mijn 360-menu een PAL-50 of PAL-60 instelling vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

fulgore schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:54:
Zeer veel interesse voor de X360 in Japan :D

[[url==http://www.kotaku.com/gaming/nightbeforethetsutayalaunch-thumb.JPG]afbeelding[/url]]

http://www.kotaku.com/gam...-the-box-sweat-142267.php

[...]
Flauw.

Er is een term voor die me even ontschoten is. Een foto van een klein stukje electronica zaak, met daaronder een tekst die niet te controleren is.

- Misschien deed de 360 het niet
- Misschien is het na sluitingstijd
- Misschien staan er 50 360's achter de fotograaf die allemaal bezet zijn
- Misschien interesseerd die Xbox ze inderdaad geen ruk

Je weet het niet. Zo'n foto zegt niets. Voor hetzelfde geld gemaakt door de marketing afdeling van Nintendo. Na een release zijn er vaker van dit soort flauwigheden.

Ik heb geen oogkleppen :) Ik denk dat de PS3 echt wel beter gaat verkopen dan de 360 in Japan. Echter, beter verkopen dan de Xbox 1 gaat die heus wel, en Jappaners zijn nieuwsgierig genoeg om die Demopods te proberem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 12-09 22:29

Polycom

Poes van goud

haha altijd, meneer voelt zich aangesproken.

Dat de xbox360 een slechte lauchday heeft gehad is gewoon een feit. Vind je het gek met maar 3 japanse games, waarvan 1 een beta is (final fantasy) en die game is al 2 jaar te spelen op pc en ps2. Japaners kopen echt geen console van 400 euro om rigde race ( :r ) 6 te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog geen xbox360 heeft, als ik het een beetje goed heb word er morgen weer een nieuwe lading geleverd bij de MM in Eindhoven. Ik weet het niet zeker maar voor 90% kan ik dit wel zeggen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PuDy schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:46:
haha altijd, meneer voelt zich aangesproken.

Dat de xbox360 een slechte lauchday heeft gehad is gewoon een feit. Vind je het gek met maar 3 japanse games, waarvan 1 een beta is (final fantasy) en die game is al 2 jaar te spelen op pc en ps2. Japaners kopen echt geen console van 400 euro om rigde race ( :r ) 6 te kunnen spelen.
Zucht. Waarom wordt je altijd in een hoekje geduwt als je het van de andere kant bekijkt?

Ik zeg toch dat de PS3 gewoon gaat winnen van de 360?

Als je je info goed had, wist je trouwens dat de 360 in Japan veel goedkoper is dan in de US of Europa. EDIT: Euro 280,- voor de Premium. EDIT 2: 248,- volgens www.gwk.nl

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 11-12-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Dus ik kan beter uit Japan een xbox360 laten komen, goedkoper, en ik heb hem vast sneller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 12-09 22:29

Polycom

Poes van goud

Iemand maakt gewoon een grapje snap dat dan.

Dan ga jij als een moraalridder even aantonen dat het niet zo is. Fanboys voelen zich ook altijd zo aangevallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:13:
Niemand ervaring met haperingen tijdens het spelen van een DVD-film ?

Ik heb een LCD tv en heb mijn premium 360 aangesloten via de HD kabel. Werkt perfect en ik heb nog nooit een vastloper oid gehad.

pal 60 kan je vinden door bij het opstarten helemaal naar de rechter balk te gaan. Daar voor console settings kiezen, screen settings (ofzoiets). Daar heb je de keuze uit drie opties onder 1 van die drie staat pal 60. Kan op dit moment niet op de 360 om dat te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het ophalen van een 360 i.v.m. een defect???
Hij loopt om de 2 min. spontaan vast,maakt niet uit wat je doet.
heb microsoft al gebeld,ze zouden terugbellen :?

Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt het omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh binnen 2 dagen halen ze hem op, dan gaat hij naar duistland en heb je hem als het goed is binnen 3 dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Zo!
Net Kameo uitgespeeld....WAT EEN MODDERVET SPEL!!
Wat die 360 in realtime kan laten zien is echt vet. Alle tussenfilmpjes zijn gewoon realtime Ik snap echt niet dat de gfx bij sommigen tegenvallen. En dan de muziek....superb!
Het einde is gewoon super!
Echt deze game is geweldig. Oh ja, hij speelt ook subliem. Dit spel brengt echt wel de gloriedagen van Rare terug :*)
Ik heb er 20,5 uur over gedaan Ongeveer 2x zo lang dan gemiddeld.
Steeds zitten vergapen aan de omgevingen, lekker ff het slagveld op alles uitroeien, met je paard alle trollen kapot raggen enz.

Misschien een iets te enthousiaste post maar ja, dat ben ik dan ook over dit spel O-)
Kan niet wachten op een eventueel vervolg.

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 11-12-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:15:
Iemand ervaring met het ophalen van een 360 i.v.m. een defect???
Hij loopt om de 2 min. spontaan vast,maakt niet uit wat je doet.
heb microsoft al gebeld,ze zouden terugbellen :?

Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt het omruilen?
Waren gisteren 2 mensen in de Gameshop in Den Haag met exact hetzelfde probleem.
Beetje standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:56:
Zo!
Net Kameo uitgespeeld....WAT EEN MODDERVET SPEL!!
Wat die 360 in realtime kan laten zien is echt vet. Alle tussenfilmpjes zijn gewoon realtime Ik snap echt niet dat de gfx bij sommigen tegenvallen. En dan de muziek....superb!
Het einde is gewoon super!
Echt deze game is geweldig. Oh ja, hij speelt ook subliem. Dit spel brengt echt wel de gloriedagen van Rare terug :*)
Ik heb er 20,5 uur over gedaan Ongeveer 2x zo lang dan gemiddeld.
Steeds zitten vergapen aan de omgevingen, lekker ff het slagveld op alles uitroeien, met je paard alle trollen kapot raggen enz.

Misschien een iets te enthousiaste post maar ja, dat ben ik dan ook over dit spel O-)
Kan niet wachten op een eventueel vervolg.
Helemaal met je eens! :) Ik vindt het ook een prachtige game, die vele male mooier is (graphics/gameplay) dan de bladen duidelijk hebben gemaakt. Samen met CoD2 mijn 360 toppers. :) PGR3 vindt ik door het vele laden tegen vallen (heb ik een hekel aan, baantje herstarten..laden... :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FL!PNEUS schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:09:
Prcies wat je zegt. Mij veels te arcade, dus daaarom uitermate geschikt voor op een console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je bij die geinstalleerde extender in windows mappen kan toevoegen, kan het nergens vinden. Hij kan op dit moment maar gebruik maken van twee mappen die ik bij de installatie heb toegewezen. Nu weet ik dat ik bij media center dan op info moet drukken, gaat prima maar op het moment dat ik dan de map wil lezen weigerd hij dit. Kortom windows probleempje. De mappen die de xbox kan gebruiken staan trouwens niet als gedeeld aan gegeven, dus dat is het niet.

edit: laat maar ben er al achter gekomen. Kan je doen door naar start --> control panel --> windows media connect te gaan.

Nu zit ik met een ander probleem, hoe haal je de folders die je hebt aangemaakt in je media center (op de x360) weg. Als ik op info druk staat er delete, maar dan haalt hij voor het gemak gelijk ook de folder in windows weg 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:03:
[...]

pal 60 kan je vinden door bij het opstarten helemaal naar de rechter balk te gaan. Daar voor console settings kiezen, screen settings (ofzoiets). Daar heb je de keuze uit drie opties onder 1 van die drie staat pal 60. Kan op dit moment niet op de 360 om dat te controleren.
De keuze voor PAL50/60 heb je niet met een HD-aansluiting via component. Dan kun je alleen kiezen uit 480P, 720P en 1080i.

Ik heb ook last van haperingen bij het afspelen van DVDs. Ik heb tot nu toe overigens alleen NTSC-dvds gebruikt want daar heb ik nou eenmaal de meeste (kopietjes) van. (Ook de meeste originelen maar die speelt die dus niet af vanwege de regio-lock :( ). Opvallend is trouwens dat de Xbox 360 NTSC-films afspeelt op 576P ipv 480P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:27:
[...]

De keuze voor PAL50/60 heb je niet met een HD-aansluiting via component. Dan kun je alleen kiezen uit 480P, 720P en 1080i.

Ik heb ook last van haperingen bij het afspelen van DVDs. Ik heb tot nu toe overigens alleen NTSC-dvds gebruikt want daar heb ik nou eenmaal de meeste (kopietjes) van. (Ook de meeste originelen maar die speelt die dus niet af vanwege de regio-lock :( ). Opvallend is trouwens dat de Xbox 360 NTSC-films afspeelt op 576P ipv 480P.
misschien in een toekomstige live update?? (die problemen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:51:
[...]

misschien in een toekomstige live update?? (die problemen dan)
Eej volgende keer beter racen he ;)

Net tegen je gespeeld ik ben (STB1981 ;) :) )

Vind het er toch zelfs op een 100hz tv nog erg goed uitzien weliswaar met een advanced scart cable.

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:56:
[...]

Eej volgende keer beter racen he ;)

Net tegen je gespeeld ik ben (STB1981 ;) :) )

Vind het er toch zelfs op een 100hz tv nog erg goed uitzien weliswaar met een advanced scart cable.
was dat die race met ene ronny, die als laatst eindigde? Om een uur of zeven? In dat geval was het mijn zusje :p

Die beukte er maar wat op los. Op een gegeven moment ging ze bij een stijl heuveltje te laat in de remmen, waardoor ze tegen een andere auto aanknalde en die ook leuk de lucht mee in nam. Bij bochten gebruikte ze de vangrail gebruikte min of meer om af te remmen en iedereen die haar een tik gaf moest en zou een tik terug krijgen :p

Of als je mij op de nuhrburgring zag, daar zuig ik 8)7

Ik kan het me namelijk niet meer herrinneren. (sorry sorry :p )

Heb jij trouwens ook dat de letters wat kartelig zijn op jouw breedbeeld

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

TheVisionMaster schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:55:
[...]

mercie!

vraagje:

Ik heb een anime episode (bleach) omgezet naar "mpg" bestand en op een sd kaard gezet!
deze zit nu in een usb memorycard lezer in de xbox!
ik kan alleen niet deze episode afspelen!! waarom ??
in het vakje video staat leeg!
en kan hem blijkbaar niet afspelen! heeft iemand uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:28:
[...]

Of voor 59 Euro een 5.1 Aiwa set kopen bij Paradigit (Sony hardware) Incl. alle hardware decoders, heb 'em hier ook staan topsetje digitale ingang hele mikmak! Aanbiedingsprijs, normaal 150 pleuro

check ff www.paradigit.nl

of voor specs en plaatje deze sites

http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html

http://www2.computeruniverse.net/info.asp?id=90105182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Wow, heb nu ook Call of Duty (Dank u Sinterklaasje :+), maar het verschil tussen de demo en de volledige versie is echt heel groot. De demo vond ik maar matig (ook qua sfeer ed), maar het hele spel is echt ontzettend gaaf gedaan. Speel op Veteran (gamerscore :+), maar das ook goed moeilijk. Ondanks dat ik niet van die halo-achtige health houd is het in CoD toch wel makkelijk. Maar nu kan ik mooi 2 (af en toe frustrerende spellen afwisselen :9). Ben druk bezig om PGR op platina te halen en ga me nu ook focussen op de single player van CoD. Het is moeilijk om de controller neer te leggen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:54:
Uhh binnen 2 dagen halen ze hem op, dan gaat hij naar duistland en heb je hem als het goed is binnen 3 dagen terug.
helaas hoor ik van meerdere mensen dat dit helaas niet altijd het geval is.
als je hem ter reparatie aanbied krijg je een belgies gezin aan de lijn die alles regelen
alleen gaat dit niet geheel vlekkeloos.
ze zeggen 2 dagen dan bellen ze pas terug met geluk!
daarna duurt het dan nog 2 dagen voor op het ophalen.
en terug sturen gaat over het algemeen wel snel.
maar reken op 10 dagen tot 2 weken.
en zit die belgen een beetje achter hun vodden aan want vaak bellen ze niet terug.

PS dit is geen flame
en het gebeurd ook niet iedereen maar soms wel.
dus let erop dat ze echt terug bellen en hem snel ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, ik heb vrijdag even fifa gespeeld en het Wk gewonne, dan krijg je een nieuwe team nzo, leuk en aardig allemaal. Maar ik krijg zo lelijk beeld bij het ontvangen van de beker, dan zie je die echte beelden van die voetballers, en die zijn helemaal blauw, dus niet eens normaal aan te zien.

iemand meer van dit probleem gehoord?
Ik gebruik de gewoone kabel, die erbij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen bij games nog wel wat kleine prog fouten in te zitten zover ik weet...
Zo zijn bijv. bij mij de tussenfilmpjes van Kameo( _/-\o_ ) erg happerig (alsof de 360 moeite heeft om ze af te spelen direct van de cd) maar dat hebben wel meer mensen heb ik begrepen.

Dus hou het maar op een soort van "kinderziekte", aangezien die makers natuurlijk ook ff moeten wennen aan de 360.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
PWM schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:51:
[...]

Zucht. Waarom wordt je altijd in een hoekje geduwt als je het van de andere kant bekijkt?

Ik zeg toch dat de PS3 gewoon gaat winnen van de 360?

Als je je info goed had, wist je trouwens dat de 360 in Japan veel goedkoper is dan in de US of Europa. EDIT: Euro 280,- voor de Premium. EDIT 2: 248,- volgens www.gwk.nl
tuurlijk word de PS3 in japan een succes, zon gigant van eigen bodem is voor de japanners niets anders als feest.

ik denk dat er in totaal in japan meer PS3's worden verkocht dan 360's over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:10:
Er schijnen bij games nog wel wat kleine prog fouten in te zitten zover ik weet...
Zo zijn bijv. bij mij de tussenfilmpjes van Kameo( _/-\o_ ) erg happerig (alsof de 360 moeite heeft om ze af te spelen direct van de cd) maar dat hebben wel meer mensen heb ik begrepen.

Dus hou het maar op een soort van "kinderziekte", aangezien die makers natuurlijk ook ff moeten wennen aan de 360.
Ik heb nergens last van. Zet je 360 eens op 60hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:09:
[...]

was dat die race met ene ronny, die als laatst eindigde? Om een uur of zeven? In dat geval was het mijn zusje :p

Die beukte er maar wat op los. Op een gegeven moment ging ze bij een stijl heuveltje te laat in de remmen, waardoor ze tegen een andere auto aanknalde en die ook leuk de lucht mee in nam. Bij bochten gebruikte ze de vangrail gebruikte min of meer om af te remmen en iedereen die haar een tik gaf moest en zou een tik terug krijgen :p

Of als je mij op de nuhrburgring zag, daar zuig ik 8)7

Ik kan het me namelijk niet meer herrinneren. (sorry sorry :p )

Heb jij trouwens ook dat de letters wat kartelig zijn op jouw breedbeeld
Nee het was later op de avond rond een uurtje of 10.30/11.00
De letters ogen bij mij gewoon goed ..... als ik hem op een 32" LCD zet heb ik daarintegen wel karteltjes en geen FSAA :P

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:03:
[...]

Is dit de oplossing hiervoor dan? ik heb namelijk ook last van een stotterende DVD speler op 360 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar ff Live aangemaakt gisteren:

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Et%20The%20Alien.jpg

Helaas moet ik opnieuw beginnen met de single player bij alle games, omdat mijn normale x360 account etalien heet, en deze al bezet was op Live :(

Ik speel alleen COD2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:25:
[...]

tuurlijk word de PS3 in japan een succes, zon gigant van eigen bodem is voor de japanners niets anders als feest.

ik denk dat er in totaal in japan meer PS3's worden verkocht dan 360's over de hele wereld.
Lijkt me heel sterk als je ziet hoe groot de vraag nu al is. Ten tijde van de eerst xbox was de vraag lang niet zo groot wereldwijd als die nu is.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.