Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl net als de psp kan je niet kijken of je aan een stuit van die final fantasy beta dvd`s kan komen daaro ik denk dat de regio code van JAP hetzelfde als van ons is .. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Er zit trouwens wel een heel groot nadeel aan die 360 controller. Ik krijg altijd van die koude wijsvingers als ik te lang PGR3 speel :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

launch japan in ieder geval meer dan 20 man ;-)

http://www.gamespot.com/news/6141009.html

greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
wie heeft er project gotham 3, en heeft ook de message: cannot communicate with all players.

Dat is zoo irritant, ik kom echt ongeveer nooit in een server, en als ik dan in een server kom, staat er meteen: Connection lost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:40:
wie heeft er project gotham 3, en heeft ook de message: cannot communicate with all players.

Dat is zoo irritant, ik kom echt ongeveer nooit in een server, en als ik dan in een server kom, staat er meteen: Connection lost :(
Heb ik ook last van :(
De andere optie om op zelf gemaakte tracks/races te spelen werkt wel ...... :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ kiddyl :

Met gamen maakt de dvd idd aardig wat geluid ik heb nooit een xbox 1 gehad dus vergelijken kan ik niet. Mijn probleem was dat die fannetjes net zo veel lawaai maakte als de standaard intel coolers van me dual Xeon. Ook als ik alleen in de dash zat en er geen dvd in zat. Nu is hij echt stil en als ik game hoor ik hem eigenlijk niet doordat aan ut gamen ben. Maar nu durf ik um wel weer in me huiskamer te zetten en als media center extender te gebruiken, dat was echt onmogelijk daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
atmoz schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:21:
[...]

Wow _/-\o_ Gek, dat wist ik niet. Echt supervet dat dit erin zit. Is maar een klein "simpel" ding maar wel echt heavy shit!! Echt van zo'n snufjes waar ik van hou haha.
Wel belangrijk, anders kun je namelijk niet betrouwbaar bepalen welke controller je vast hebt ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 09:42:
Hoe zit het precies met WLAN en de Xbox 360.

Kun je hier elke willekeurige USB WLAN adapter op aansluiten of moet je hiervoor een "Microsoft Xbox 360 Wlan adapter" voor gebruiken die waarschijnlijk een stukje duurder is dan de rest?

Of zit er alleen een RJ45 aansluiting op?
Er zit een RJ45 en een USB achterop. De MS WLAN adapter plugt in de USB en heeft klemmetjes waarmee je 'm netjes en mooi achterop de X360 kunt klikken. De Xbox 1 Wireless adapter werkt naar verluidt ook. Via de RJ45 kun je ook een willekeurige wireless bridge inpluggen, zolang hij maar gewoon netwerk verschaft zou alles moeten werken wat je daar in plugt (TCP/IP is TCP/IP in the end). Nadeel is wel dat je dan losse poweradapters e.d. hebt losslingeren voor je wireless bridge, omdat USB wel stroom levert en RJ45 vanzelfsprekend niet.

Uiteindelijk is die X360 WLAN adapter teringduur ja, maar wel de mooiste en netste oplossing, en bovendien enorm goede kwaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 10-12-2005 12:43 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
darkphoenix schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 10:40:
[...]

Zenzen ohayakunai desu yo ,konninichi wa desu! bakayaro >:)
Japanners zal je niet snel betrappen op het gebruiken van slechte taal, maar online heb ik er geen ervaring mee. Denk dat ze het eerder leuk vinden dat er een buitenlander een beetje Japans kan :p

De beta DVD's van FFXI zitten niet in elk Premium pakket dacht ik. Ook zal het in het Japans zijn en je kan het op de PC spelen en PS2. Ik twijfel of er uiteindelijk wel veel van zijn verkocht. Hoor er heel weinig over van bekenden iig.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Voor de mensen die nog een 360 premium pakket wouden; je moest vanochtend bij de mediamarkt in utrecht zijn.

Was vandaag dus in utrecht om iets op te halen. Helaas moest ik nog 25 min wachten voor de volgende trein dus ging maar even langs de mediamarkt. Even gekeken wat de prijzen van games daar zoal waren en toen zag ik 2 xbox360 premium dozen staan. Dacht eerst van; die zijn vast leeg! Even opgetilt en het was toch aardig zwaar. Er stonden opeens twee anderen gasten die een medewerker erbij geroepen hadden om wat zaken te vragen. Ik vroeg dus aan de medewerker of je deze zo kon meenemen. Was dus helemaal geen probleem. Het waren 2 pre-orders die nog steeds niet opgehaald waren en dus gewoon weer in de verkoop gingen. De 2 gasten hadden dus die twee al voor m'n neus weggekaapt natuurlijk ;) (had er helaas nog geen geld voor anders had ik er zeker 1 meegenomen).

Misschien een beetje onzin verhaaltje maar ik vond het toch leuk om het even te melden. Ben je er dus niet naar op zoek vind je er gewoon zo weer 2 in de winkel! :)

En nog wel andere nuttige info; ze hadden bij de mediamarkt nog een stuk of 8 vga-hd kabels. Dus mocht je nog op zoek zijn dan kan je daar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:29:

Ja, wel net als de PC-versie 6 maanden na de PS versie as usual (exclusivity contract met Rockstar)
Rockstar wil daar niet meer aan doen en geloof dat de volgende GTA het laatste deel zal zijn, waar dat bij gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:32:
[...]

vermoed na wat speurwerk: 768 x 576

dat verklaart waarom PAL avance RGB nog altijd heel mooi kan zijn (althans stuk beter dan brak NTSC 480 composite aangesloten bijv)

Ben namelijk best tevreden met mijn 360 op mijn philips pixel plus breedbeeld met avance rgb scart kabel
100 hz breedbeeld 82 cm zit er met rgb scart net zo uit goed uit, als composiet op een oude 70 cm crt-tv. Composiet op die breedbeeld ziet er dan weer niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
PhuSioN schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:22:
Voor de mensen die nog een 360 premium pakket wouden; je moest vanochtend bij de mediamarkt in utrecht zijn.

Was vandaag dus in utrecht om iets op te halen. Helaas moest ik nog 25 min wachten voor de volgende trein dus ging maar even langs de mediamarkt. Even gekeken wat de prijzen van games daar zoal waren en toen zag ik 2 xbox360 premium dozen staan. Dacht eerst van; die zijn vast leeg! Even opgetilt en het was toch aardig zwaar. Er stonden opeens twee anderen gasten die een medewerker erbij geroepen hadden om wat zaken te vragen. Ik vroeg dus aan de medewerker of je deze zo kon meenemen. Was dus helemaal geen probleem. Het waren 2 pre-orders die nog steeds niet opgehaald waren en dus gewoon weer in de verkoop gingen. De 2 gasten hadden dus die twee al voor m'n neus weggekaapt natuurlijk ;) (had er helaas nog geen geld voor anders had ik er zeker 1 meegenomen).

Misschien een beetje onzin verhaaltje maar ik vond het toch leuk om het even te melden. Ben je er dus niet naar op zoek vind je er gewoon zo weer 2 in de winkel! :)

En nog wel andere nuttige info; ze hadden bij de mediamarkt nog een stuk of 8 vga-hd kabels. Dus mocht je nog op zoek zijn dan kan je daar terecht.
Ik denk wel handig voor mensen die niet kunnen wachten om hem even opzij te laten leggen? Ik wacht zelf nog wel even (lees spaar nog even) zodat ik tegelijk een grote lcd tv mee kan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kwijl :9~

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/events/gallery/27/1134025140.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/events/gallery/27/1134028373.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/events/gallery/27/1134025749.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/events/gallery/27/1134025541.jpg

Stemmen voor de beste op www.teamxbox.com :) De beste gaat in productie.

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 10-12-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Die 2e is erg strak, de rest is een beetje te druk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha die eerste !

HAL.

Kijk maar uit dat je 360 je niet te grazen neemt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor mij de Halo 2 de coolste. Gewoon om het feit dat de Ring of Light opeens een onderdeel is geworden van een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whow, geile shit. Zijn deze later ook te koop. Ik wil de 2e _/-\o_
(halo 2 erg cewl, met die ring of light in het wapen)

Die met die mooie ring zal m wel winnen; http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=399550
(link tijdelijk down)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Bij deze moet ik iets recht zetten! Ik had ik deel 6 of 7... ja zo hard gaat het nu eenmaal. Een medling gedaan dat ik waarschijnlijk last had van artifacts. Helaas blijkt dat dit niet door mijn XBOX360 komt!

Waar ging het om?
Ik kreeg artifacts in PGR3 tijdens het bekijken van een auto in de 'buy car modus". Tijdens het ronddraaien van de auto's kreeg ik links bovenin een groene waas en werden rode auto's lichtgeel/groenig.

Hoe ben je erachter gekomen?
Vandaag bij me broer langs geweest en xbox360 op zijn tv aangesloten. Situatie herhaald en daar uit blijkt dat het niet aan me XBOX360 ligt.

Oplossing
Ik thuis zelf nog even lopen stoeien met mijn TV en ik ben erachter gekomen dat als ik mijn contrast en brightness hoog zet ik deze rare artifacts krijg. Het ligt dus aan mijn TV!! Voor de nieuwsgierige mensen :P ik heb een Samsung Plano TV 50HZ SD-TV modelno. CW21A83NS8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:43:
Kwijl :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Stemmen voor de beste op www.teamxbox.com :) De beste gaat in productie.
2e is idd meesterlijk!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
doe mij maar die zwarte aub B)

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Zodan, m'n vriendin heeft net 135k in Hexic marathon mode gescoord, nu sta ik net boven The DDragon in de leaderboards :)

Ik heb ook eindelijk een play & charge kit gevonden, de V&D had er precies nog 1... Nou even wachten tot het einde van de maand voor nieuwe games & spullen :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Mijn vriendin is verslaafd aan Bejewled 2 (Trail)

Vraagje: krijg je bij de trail versies van games ook Achievements? Zou wel dope zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

kiddyl schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:54:
[...]

Japanners zal je niet snel betrappen op het gebruiken van slechte taal, maar online heb ik er geen ervaring mee. Denk dat ze het eerder leuk vinden dat er een buitenlander een beetje Japans kan :p

De beta DVD's van FFXI zitten niet in elk Premium pakket dacht ik. Ook zal het in het Japans zijn en je kan het op de PC spelen en PS2. Ik twijfel of er uiteindelijk wel veel van zijn verkocht. Hoor er heel weinig over van bekenden iig.
Ik ben een keer op een verdwaalde avond met het spelen van StarWars Battlefront 1 twee japanners tegen gekomen. Met mijn nederige kennis en niet al te goede uitspraak in het japans wat het toch wel leuk om even een kort gesprek te voeren. Het mooiste was dat ik hen hoorde en "Nihon go ga?" riep en het even stil viel aan de andere kant en ik opeens een stortvloed van japans over me heen kreeg. Het zinnetje waar kom je vandaan kon ik nog beantwoorden en melden dat ik een heel klein beetje japans versta was ook wel leuk. Daarna was het redelijk stil omdat die 2 japanners ons finaal inmaakten tijdens de match :(

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:05:
Haha. Mijn vriendin is verslaafd aan Bejewled 2 (Trail)

Vraagje: krijg je bij de trail versies van games ook Achievements? Zou wel dope zijn
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
De fifa demo is trouwens te downloaden van de Marketplace.. Niet dat er veel aan is maar goed.. :Y)
Zit eerder te wachten op de King Kong Demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Kong Rulezz!
heb hem vandaag weer effe gespeeld
OcNewB schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:12:
De fifa demo is trouwens te downloaden van de Marketplace.. Niet dat er veel aan is maar goed.. :Y)
Zit eerder te wachten op de King Kong Demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
DoctorV64 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:08:
[...]

Ik ben een keer op een verdwaalde avond met het spelen van StarWars Battlefront 1 twee japanners tegen gekomen. Met mijn nederige kennis en niet al te goede uitspraak in het japans wat het toch wel leuk om even een kort gesprek te voeren. Het mooiste was dat ik hen hoorde en "Nihon go ga?" riep en het even stil viel aan de andere kant en ik opeens een stortvloed van japans over me heen kreeg. Het zinnetje waar kom je vandaan kon ik nog beantwoorden en melden dat ik een heel klein beetje japans versta was ook wel leuk. Daarna was het redelijk stil omdat die 2 japanners ons finaal inmaakten tijdens de match :(
Dat Japanners goed zijn in games heb ik zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Ze zijn heel fanatiek en zeker in de arcade kon ik helemaal niks inbrengen. Degenen die online spelen zijn ook allemaal vrij fanantiek volgens mij.

Ik heb ik dit weekend geen mogelijkheid meer om online te komen in Live. In Japan lijkt de Xbox360 inderdaad wat lauwtjes ontvangen te zijn. Mede omdat het aantal typische Japanse titels nog moeten verschijnen.

FFXI voor de Xbox360. Ik weet zelf niet of die wel voor extra suc6 zou zorgen in Japan. Aangezien de meesten gewoon een PS2 hebben en daar ook gewoon op kunnen spelen. Wel weet ik dat die discs helaas niet los te krijgen of te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn nieuwe tv binnen en alles gebruiksklaar,loopt m`n xbox om de 2 minuten vast :(

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v473/mikedekanjer/Afbeelding006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

DoctorV64 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:08:
[...]

als ze dan denken dat je japans kan ...maak je borst maar nat!
ik leer japans op de vrij universiteit en vind het een zeer gaaf taal-tje. vooral omdat je al die beleeftheidsvormen lekker brutaal kan zijn! >:) geintje |:(

maar ik zit nu ff vast in PDZ in rooftop level en krijg dat vliegende ding niet kapot! HULP!

en ik heb me zoektocht verlengt naar een HD component kabel en nog steeds niks gevonden! dag 8 en stil searching! ik bied op marktplaats zelf 40 euro en niks!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

darkphoenix schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:45:
[...]
maar ik zit nu ff vast in PDZ in rooftop level en krijg dat vliegende ding niet kapot! HULP!
spoiler:
Gewoon op de 2 motoren schieten links en rechts van de cockpit

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 10-12-2005 17:54 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

@Fino,

Dat is toch een Samsung als ik me niet vergis wat jij gehaald hebt? Ga jij je pc ook nog daarop aansluiten?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
kiddyl schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:23:
Ik heb ik dit weekend geen mogelijkheid meer om online te komen in Live. In Japan lijkt de Xbox360 inderdaad wat lauwtjes ontvangen te zijn. Mede omdat het aantal typische Japanse titels nog moeten verschijnen.
Het is wat je lauwtjes noemt. ;) Binnen een half uur uitverkocht, bron, dat is niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

bAdmuTs schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:53:
[...]

spoiler:
Gewoon op de 2 motoren schieten links en rechts van de cockpit
dank je! alleen hebben ze wel heel veel kogels nodig!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:19:
@Fino,

Dat is toch een Samsung als ik me niet vergis wat jij gehaald hebt? Ga jij je pc ook nog daarop aansluiten?
Ja,is een samsung,en ik typ er op nu ;)
Had alleen liever pgr3 gespeeld nu........bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Roamor schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:24:
[...]

Het is wat je lauwtjes noemt. ;) Binnen een half uur uitverkocht, bron, dat is niet slecht.
Ja, die 20 van de launchlocatie ;) Die 120 mensen daar waren de meeste fanatieke xbox'ers van Japan.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Net ook even een CC aan live gekoppeld en m'n eerste arcade game (Zuma) gekocht, werkt erg soepel allemaal :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ai ai, wat is Fifa slecht. Het ziet er gewoon niet uit. De demo is als vanouds ook erg matig. 1 helft en dan stopt ie. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
PWM schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:13:
Ai ai, wat is Fifa slecht. Het ziet er gewoon niet uit. De demo is als vanouds ook erg matig. 1 helft en dan stopt ie. Jammer.
Ik had het spel van de week nieuw gekocht, omdat er geen demo was, en komt er uitgerekend nu! een demo. Naja, gelukkig kreeg ik netjes mijn centjes terug wnt dit is me toch een slecht spel, al was het enkel voor de giga frame drops :/

Pff k wil toch echt een2e game maar nix kan me boeien :P .. Wanneer kwam DOA4 nou :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:31:
[...]

Ja,is een samsung,en ik typ er op nu ;)
Had alleen liever pgr3 gespeeld nu........bah :r
Dat wil ik wel geloven ja... PGR3 ruleerd :Y)

Maar heb je de R41? 32"/26"?

Ziet er leuk uit in ieder geval :)
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:40:

Tot nu toe ben ik dit alleen nog maar tegen gekomen bij mensen die een router tussen het modem en de 360 hebben. Zet DMZ routing maar eens aan naar je 360 en je hebt nergens meer last van!

[ Voor 58% gewijzigd door Neejoh op 10-12-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:51
TheVisionMaster schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:32:
Het enige wat ik vaag vind (en dat is al vaker voorbij gekomen) en toen speelde ik op een TFT scherm (met vga kabel). Nu game ik op een HP 17" CRT daar heb ik PGR3 ingesteld op 1280x1024 (gewone 4x3 resolutie).

Het vreemde is dat hij in het dashboard wel een goede verhouding weergeeft. Als ik PGR3 start zie ik netjes zwarte balken, maar op het moment dat de race start rekt hij het beeld op :( HOW COME? :)
Dat is mij ook opgevallen op mijn 4:3 CTR monitor. 1280x1024 gaat niet goed in PGR3. 1024x768 echter wel en 1280x720 ook (bij die laaste moet je je horizontale instellingen wel in elkaar 'drukken' om zo zelf balken te creeren).
Bij de NFS demo is het beeld weer anders (4:3 maar niet zo uitgerekt als bij PGR3). Vreemd allemaal.
Overigens denk ik dat je op een kleinere CTR monitor het best de native resolutie van de 360 kan gebruiken (1280x720). Op die resolutie heb je geen scaling.

[ Voor 14% gewijzigd door PeterPan op 10-12-2005 20:51 . Reden: typo + aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik weet niet of ik :r moet doen of _/-\o_ :

http://www.techzine.nl/nieuws/8466

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:44:
Eindelijk mijn nieuwe tv binnen en alles gebruiksklaar,loopt m`n xbox om de 2 minuten vast :(

[afbeelding]
die Samsung heb ik ook, je kan hem wel elke dag afnemen met de bijgeleverde doek want dat ding is echt een stof-magneet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Neejoh schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:50:
[...]

Dat wil ik wel geloven ja... PGR3 ruleerd :Y)

Maar heb je de R41? 32"/26"?

Ziet er leuk uit in ieder geval :)

[...]

Het is de 32 inch.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat microsoft je xbox omruilt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Is zoiets legaal om te doen? Het is immers erg misleidend.

Wel erg goed gevonden trouwens van de verkoper :X, maar ik neem aan dat ebay tegen zulke misleidende verkopers wel actie zal ondernemen!

Deze verkoper zal er in ieder geval een slechte beoordeling op na houden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt wel eens vaker. Laats had iemand ook een doos van een 360 gekocht voor een paar honderd dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:20:
[...]

die Samsung heb ik ook, je kan hem wel elke dag afnemen met de bijgeleverde doek want dat ding is echt een stof-magneet :*)
@Fino & bad-joey,

Gewoon in de winkel gekocht of bij een internetshop (voor welke prijs)?
Ik had graag de Samsung 930MP willen kopen voor op mijn pc/studeerkamer, maar misschien is een grotere beter voor in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen maar weer is even langs de winkels lopen in Amsterdam, en hopen dat ik toevallig een Premium Pack tegen kom :P Anders op dinsdag wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:37:
Ik ga morgen maar weer is even langs de winkels lopen in Amsterdam, en hopen dat ik toevallig een Premium Pack tegen kom :P Anders op dinsdag wachten :'(
Klanten die ik geinformeerd had over a.s. dinsdag zullen moeten wachten tot woensdag. i.v.m. logistieke aangelegenheden ( planning etc. )

Het ziet er voor veel winkels naar uit dat deze levering zelfs groter is dan de levering op 1/2 december.... :|

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakBoy schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:41:
[...]

Klanten die ik geinformeerd had over a.s. dinsdag zullen moeten wachten tot woensdag. i.v.m. logistieke aangelegenheden ( planning etc. )

Het ziet er voor veel winkels naar uit dat deze levering zelfs groter is dan de levering op 1/2 december.... :|
OMG.

Is er hoop?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Veel xb360 zullen het niet zijn.. overwegend veel core weer.. (tjah.. er moet geld verdiend worden.. ergens... ) Toch ben ik er heilig van overtuigd dat 15-20% iedereen die ik in de zaak heb gehad wel blij kan maken.....

en uitgaande dat iedereen bij meerdere winkels vraagt is dat een hoog percentage :p ... trouwens nog een lading met wifi adapters verwacht.. en misschien 1 a 2 hdd's

offtopic:
//ik zit eigenlijk wel een beetje te lurken in dit topic.. geen tijd om zelf te spelen op de xb360 + een defect.. :(

[ Voor 12% gewijzigd door TweakBoy op 10-12-2005 22:56 . Reden: ot bij tikken... ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke zaak dan Tweakboy?

Ik sta 10de op de lijst bij de MediaMarkt Adam en hun zouden eerst vrijdag de 360 binnen krijgen en nu dinsdag..... Dus dat is nu woensdag?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:00:
Bij welke zaak dan Tweakboy?

Ik sta 10de op de lijst bij de MediaMarkt Adam en hun zouden eerst vrijdag de 360 binnen krijgen en nu dinsdag..... Dus dat is nu woensdag?
dat ze de vrijdag binnen zouden komen is nooit het geval geweest.. Microsoft Nederland heeft hun planning staan voor > 12 december .. Dus bullshit met die beloftes van op afgelopen vrijdag.

De zaak waar ik werk ga ik niet noemen aangezien er al bedreigingen naar het personeel is gegaan betreffende leverbaarheid van de xb360... ( sjorry, vandaag nog sjaggie gast aan de kassa gehad daarover.. even geen zin om dit te doen )

Maar als ik zo kijk naar de leveringen maken Amsterdam, Groningen, Utrecht en Rotterdam de grootste kans om veel te krijgen.. dit in resp. volgorde naar grootste levering. (h>l) .. Het schijnt ook zo te zijn dat personeel van MM zowieso voorrang krijgen van hun chefs .. ( voor bron mag je mij persoonlijk vragen )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedrijgingen voor een 360? jezus...
Maar ja ik zag al dat er zaterdag ook een kleine levering is geweest bij een aantal winkels in Groningen. (gehoort van wat mensen)

Kan je anders even mailen welke zaak, ben wel benieuwd :p cubewood@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
net ff kameo uitgespeeld en zat ffkes te kijken of ik op live kon. kon dus niet.
maar somehow kwam ik op een gegeven moment in een scherm waar ik kon kiezen: quick join, join nogwat (specifieke game) en host....
toen drukte ik om een of andere reden op B en ging die uit dat scherm. nu weet ik niet meer hoe ik erin ben gekomen... mischien een beta onderdeel van een toekomstige update om kameo co-op online te gaan laten draaien? :X

gamertag; Just Rik :*)

[ Voor 4% gewijzigd door rikgoodhart op 10-12-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De Xbox360 is gewoon op voorraad in vele winkels in Japan. Daar dus absoluut geen leveringsproblemen voor MS zoals in Europa en Noord-Amerika het geval is. Geeft MS Japan nu de voorkeur om daar iedereen massaal aan de Xbox360 te helpen (+/- EUR 300 voor een premium) of ligt het ergens anders aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
TweakBoy schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:14:
[...]

dat ze de vrijdag binnen zouden komen is nooit het geval geweest.. Microsoft Nederland heeft hun planning staan voor > 12 december .. Dus bullshit met die beloftes van op afgelopen vrijdag.

De zaak waar ik werk ga ik niet noemen aangezien er al bedreigingen naar het personeel is gegaan betreffende leverbaarheid van de xb360... ( sjorry, vandaag nog sjaggie gast aan de kassa gehad daarover.. even geen zin om dit te doen )

Maar als ik zo kijk naar de leveringen maken Amsterdam, Groningen, Utrecht en Rotterdam de grootste kans om veel te krijgen.. dit in resp. volgorde naar grootste levering. (h>l) .. Het schijnt ook zo te zijn dat personeel van MM zowieso voorrang krijgen van hun chefs .. ( voor bron mag je mij persoonlijk vragen )
Kan ik je gelijk hierbij uit de droom helpen. We krijgen dus echt geen voorrang ofzo. Voorbeeldje: de PSP mochten we op dag 1 niet reserveren, als er aan het eind van de dag nog wat was mochten we dat kopen. Gelukkig was dit wel het geval dus was er geen probleem. De 360's die wij hadden voor de losse verkoop (dus geen preorderkitjes) zijn gewoon allemaal aan klanten verkocht. Met die preorderkitjes waren enkele personeels leden er wel als de kippen bij (krijg je he als je er zo dicht bij bent, maar kan jij ze dat kwalijk nemen).

Den Haag...... Daar noem je ook wat op..... MM Rijswijk de gekste! (en wel met een redelijk aantal VGAAAAAAAAAAAA kabels in de aanbieding (morgen geopend tussen 12 en 5))

PS tweakboy: wees ff eerlijk, zeg jij tegen je personeel nee als die heel graag zon ding wil helpen? Anders zit jij de hele dag met een chago werknemer. Ut moet natuurlijk niet te gek worden zoals dat je er meer dan 1 mee neemt maar als er een paar aan het personeel verkocht worden is dat niet gek. Veel van de mensen die daar komen werken (zeker de studenten/scholieren) hebben vaak ook persoonlijke intresse in de stuff (op de afdeling haardrogers daargelaten ;-) )

[ Voor 22% gewijzigd door cybermans op 11-12-2005 00:01 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

kiddyl schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:46:
De Xbox360 is gewoon op voorraad in vele winkels in Japan. Daar dus absoluut geen leveringsproblemen voor MS zoals in Europa en Noord-Amerika het geval is. Geeft MS Japan nu de voorkeur om daar iedereen massaal aan de Xbox360 te helpen (+/- EUR 300 voor een premium) of ligt het ergens anders aan O-)
die lage prijs is meer om mensen over de hoge sony/ps2 drempel heen te helpen ... mensen blijven liever thuis met hun sony apparaat dan in de kou voor een product wat ze niet kennen..

in japan / azie legt microsoft wat meer geld toe op het pakket.
Ik denk ook niet dat de voorraden groter zijn dan in Europa, aangezien er in Azie gewoon wat minder vraag is naar dit prachtconsole...

@cybermans: sorry dat ik ging generaliseren.. maar ik heb het hier echt over den haag
vervolg: nou.. persoonlijk heb ik ook 2 xb360's meegenomen die dag toen ze binnenkwamen.. dus ik ga ook niet zeuren.. maar tegen mij is letterlijk gezegd dat zelfs pre-orders of reserveringen genegeerd werden .. ( voor 2e levering dan.. ) .
dat doe ik persoonlijk niet bij mij op de zaak... ( er werken maar 12 man, dus jah.. :+ )

[ Voor 22% gewijzigd door TweakBoy op 11-12-2005 00:05 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Japan is voor consoles gewoon een uberbelangrijke markt. MS gaat gewoon keihard proberen door slimme marketing en altijd voldoende voorraad zorgen dat er zoveel mogelijk japanners zon ding gaan hebben. EN natuurlijk is Japan minder ver vliegen dan europa van uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het was een beetje sarcastisch bedoelt. Feit is dat de Japanners helemaal niet warmlopen voor de Xbox360. Er zijn ook maar 6 launchgames en daarvoor koop je niet zo snel een nieuwe console. Ik denk dat MS dit zelf ook heel goed weet en het aantal geleverde Xbox360's aan de Japanse retail markt zal veel kleiner zijn dan in Europa of de VS, ook al is de Japanse markt voor consoles al bijna groter dan die 2 samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 15:46
Vandaag eerste hanger gehad met de XboX :(
Was tijdens PGR3, heel onverwachts.
Machine reboote en daarna werkte ie weer als altijd...

Wat ook raar is: Als ik hem via component op de Sony Bravia aansluit en je kiest in het menu 1080i ( of 720p) dan gaat alles goed, maar na 5 sec. ofzo zie je de TV weer terug gaan naar 576i ?!
Heeel raar. Nu staat ie via VGA en gaat het wel goed (andere TV btw)

[ Voor 50% gewijzigd door Uberprutser op 11-12-2005 00:21 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dat probleem heb ik ook gehad en na 20 minuten proberen kwam ik er achter dat er een schuifje zit op de connector die in je Xbox gaat. Zet hem in de goede stand en hij werkt op 720p en 1080i ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

cybermans schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:47:
[...]

Kan ik je gelijk hierbij uit de droom helpen. We krijgen dus echt geen voorrang ofzo. Voorbeeldje: de PSP mochten we op dag 1 niet reserveren, als er aan het eind van de dag nog wat was mochten we dat kopen. Gelukkig was dit wel het geval dus was er geen probleem. De 360's die wij hadden voor de losse verkoop (dus geen preorderkitjes) zijn gewoon allemaal aan klanten verkocht. Met die preorderkitjes waren enkele personeels leden er wel als de kippen bij (krijg je he als je er zo dicht bij bent, maar kan jij ze dat kwalijk nemen).

Den Haag...... Daar noem je ook wat op..... MM Rijswijk de gekste! (en wel met een redelijk aantal VGAAAAAAAAAAAA kabels in de aanbieding (morgen geopend tussen 12 en 5))

PS tweakboy: wees ff eerlijk, zeg jij tegen je personeel nee als die heel graag zon ding wil helpen? Anders zit jij de hele dag met een chago werknemer. Ut moet natuurlijk niet te gek worden zoals dat je er meer dan 1 mee neemt maar als er een paar aan het personeel verkocht worden is dat niet gek. Veel van de mensen die daar komen werken (zeker de studenten/scholieren) hebben vaak ook persoonlijke intresse in de stuff (op de afdeling haardrogers daargelaten ;-) )
idd ik zag wel 5-6 vga kabels! alleen mijn (on)geluk was dat ik een component zocht die er niet was!
trouwens ik had mijne gekocht bij www.gameshop.nl 300.- core en ze verkopen hem nu voor 350.- sneaky little hobits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
whehehehe die fout wordt zo duidelijk op Teamxbox of ign gezet dat het bijna hilarisch als je dat hoort.

sorry hoor ff lachen *Proest* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
darkphoenix schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:32:
[...]

idd ik zag wel 5-6 vga kabels! alleen mijn (on)geluk was dat ik een component zocht die er niet was!
trouwens ik had mijne gekocht bij www.gameshop.nl 300.- core en ze verkopen hem nu voor 350.- sneaky little hobits!
Heb echt stennis staan schoppen daarom bij hun.
Ik koop echt al meer dan 10 jaar spelcomputermeuk daar en dat WETEN ze gaan ze glashard in mijn gezicht staan liegen dat het voor hun inkoop is bij de leverancier... WAT DENK JE NOU ZELF!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
kiddyl schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:27:
Dat probleem heb ik ook gehad en na 20 minuten proberen kwam ik er achter dat er een schuifje zit op de connector die in je Xbox gaat. Zet hem in de goede stand en hij werkt op 720p en 1080i ;)
Pas NU zie ik dat schuifknoppie :P
Zag het in de handleiding staan maar ik ZOEKEN niet normaal!
Verdomd, nu doet ie het wel! Snel van de 26" naar de 40" LCD toe nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb de volgende dag ook maar eens voor de gein door de handleiding gebladerd en daar stond het er vrij duidelijk in :p. Geef anders eens feedback over welke kabel jij het mooist vind: de VGA of Component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
kiddyl schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:41:
Ik heb de volgende dag ook maar eens voor de gein door de handleiding gebladerd en daar stond het er vrij duidelijk in :p. Geef anders eens feedback over welke kabel jij het mooist vind: de VGA of Component kabel.
VGA is mooier op mijn 26" ( 1280x768 ).
Waarom? Kleuren zijn helderder, beeld loopt beter in elkaar over ( hoe leg je dat uit ) en zo nog een paar kleine dingen.
VGA kabel was voor mij zeker geen miskoop, sterker nog, ik had die kabel een dag voordat ik mijn XboX kocht 8)7
Op de Bravia ( 40" ) kan ik de VGA niet testen aangezien hij alleen maar HDMI als ingang heeft en component en de bekende scart en SVHS.

[ Voor 23% gewijzigd door Uberprutser op 11-12-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:45:
[...]

Waarom? Kleuren zijn helderder, beeld loopt beter in elkaar over ( hoe leg je dat uit ) en zo nog een paar kleine dingen.
VGA kabel was voor mij zeker geen miskoop, sterker nog, ik had die kabel een dag voordat ik mijn XboX kocht 8)7
Op de Bravia ( 40" ) kan ik de VGA niet testen aangezien hij alleen maar HDMI als ingang heeft en component en de bekende scart en SVHS.
Ik zit er ook over te denken om de VGA kabel voor mijn Samsung LE26R51B te kopen om de volgende reden:

Het blijkt dat deze een deel van het beeld afsnijd tijdens films en waarschijnlijk ook games. (getest door dezelfde filmpjes op de xbox 360 en me pc af te spelen) En soms is het echt een behoorlijk deel. Doordat hij component is aangesloten kan ik minder 'formaat' opties kiezen (waaronder degeen die het volgens mij oplost). Ik wil gewoon 1:1 weergave van de bron. Ook zou het misschien een voordeel zijn dat vga 1360x768 aan kan (mijn native resolutie)

Nu wacht ik nog even tot maandag want dan komt er een samsung monteur langs voor een firmware upgrade, blijk toch helaas soms tearing problemen te hebben :( En dan zal ik hem eens even laten zien dat de samsung het beeld afsnijd en dat ik dus gewoon 1:1 wil (dat mag je toch verwachten van een tv, dat hij het HELE beeld laat zien?? ) Wellicht dat er ergens iets ingesteld kan worden in het service menu. We'll see.

Maar zou je misschien dus wat meer duidelijkheid over het verschil tussen compnent en vga kunnen aangeven, rekening houdend met mijn verhaal? :)

Alvast bedankt.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:31:
[...]

@Fino & bad-joey,

Gewoon in de winkel gekocht of bij een internetshop (voor welke prijs)?
Ik had graag de Samsung 930MP willen kopen voor op mijn pc/studeerkamer, maar misschien is een grotere beter voor in de woonkamer.
ik heb de LE26R41B bij 4launch vandaan, goede winkel :*) dacht dat ie rond de 1000 euro was, iets minder (tijdje terug al gehaald)
als ik het goed las had fino een 32 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:45:
[...]

waar ik last van heb op mn Dell 24" TFT (component 720p) zijn die kartelige lijnen in o.a. PGR3 (alsof er geen AA is gebruikt) wat kun je daarover vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Datzelfde heb ik ook met mijn Dell 24" maar dat komt volgens mij omdat de lijnen niet goed berekend worden (zo ziet het eruit).
VGA kabel is dan ook niet echt een oplossing aangezien het scherm een native 1920x1200 scherm is => de meeste TV's met een DVI of VGA aansluiting zijn 1280x720 of x768 waardoor er niet omgerekend hoeft te worden door het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Heeft er iemand anders nog gemerkt dat er in GTA: San Andreas geen AA gebruikt wordt als je het spel op de 360 speelt? Bij alle andere Xbox spellen die ik geprobeerd heb wordt er gewoon AA gebruikt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Yeaah..'k heb mijn 360 aan mijn Media Center edition pc gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:16:
Bedrijgingen voor een 360? jezus...
Maar ja ik zag al dat er zaterdag ook een kleine levering is geweest bij een aantal winkels in Groningen. (gehoort van wat mensen)

Kan je anders even mailen welke zaak, ben wel benieuwd :p cubewood@gmail.com
bedrIJgingen?

Ga jij je eens heel hard schamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe games marketplace hearts,spades,backcamon ook de nieuwe update voor backwards games 1.2 is uit voor europa ghost recon summit strike werkt nu ook...

greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb de 360 aan een media center pc gekoppeld, zonder problemen.
Helaas is het wel zo dat bij sommige mpg's en sommige geconverteerde divx/xvids, de audio wat achter loopt op het beeld.

Dit is bijzonder irritant, ik heb al van alles geprobeerd. Het enige dat echt werkt is om de audio handmatig te compenseren met tmpgenc xpress. Niet zo leuk om te doen.

Het is een beetje hit & miss dus met de videora xbox 360 converter.

Iemand anders hier mee bezig, of misschien een apart topic openen voor de 360 als mce ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Misschien komt er ooit wel is een XviD en DivX codec voor de MCE :)

[ Voor 65% gewijzigd door Uberprutser op 11-12-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 02:30:
[...]

bedrIJgingen?

Ga jij je eens heel hard schamen!
Kijk eens even verder, daar zie ook nog gehoort staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Digitizers schreef op zondag 11 december 2005 @ 01:20:
[...]

waar ik last van heb op mn Dell 24" TFT (component 720p) zijn die kartelige lijnen in o.a. PGR3 (alsof er geen AA is gebruikt) wat kun je daarover vertellen?
Er wordt geen AA gebruikt, daarom dus :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:39:
[...]

Pas NU zie ik dat schuifknoppie :P
Zag het in de handleiding staan maar ik ZOEKEN niet normaal!
Verdomd, nu doet ie het wel! Snel van de 26" naar de 40" LCD toe nu ;)
Dit is gelukkig ook niet pas een keer of 50 geschreven in de afgelopen 2 weken. :+

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 11-12-2005 10:42 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Banjy schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:57:
[...]

Ik zit er ook over te denken om de VGA kabel voor mijn Samsung LE26R51B te kopen om de volgende reden:

Het blijkt dat deze een deel van het beeld afsnijd tijdens films en waarschijnlijk ook games. (getest door dezelfde filmpjes op de xbox 360 en me pc af te spelen) En soms is het echt een behoorlijk deel. Doordat hij component is aangesloten kan ik minder 'formaat' opties kiezen (waaronder degeen die het volgens mij oplost). Ik wil gewoon 1:1 weergave van de bron. Ook zou het misschien een voordeel zijn dat vga 1360x768 aan kan (mijn native resolutie)

Nu wacht ik nog even tot maandag want dan komt er een samsung monteur langs voor een firmware upgrade, blijk toch helaas soms tearing problemen te hebben :( En dan zal ik hem eens even laten zien dat de samsung het beeld afsnijd en dat ik dus gewoon 1:1 wil (dat mag je toch verwachten van een tv, dat hij het HELE beeld laat zien?? ) Wellicht dat er ergens iets ingesteld kan worden in het service menu. We'll see.

Maar zou je misschien dus wat meer duidelijkheid over het verschil tussen compnent en vga kunnen aangeven, rekening houdend met mijn verhaal? :)

Alvast bedankt.
HD switchje op de kabel al omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Macer schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:42:
[...]

Dit is gelukkig ook niet pas een keer of 50 geschreven in de afgelopen 2 weken. :+
Ik heb zelfs de handleiding gelezen :*) maar ik zag geen knopje; ik dacht dat het zoon knopje was die je in moet drukken als je de de kabel uit je xbox trekt maar het bleek een andere functie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
cybermans schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:42:
[...]

HD switchje op de kabel al omgezet?
Eerste wat ik gedaan heb toen ik de xbox 360 uitpakte ;) Hij staat gewoon op 720p ingesteld. Het ligt gewoon aan de tv want op me pc scherm heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is er uberhaupt al wat bekend over de verkopen in Japan? Ben eigenlijk wel benieuwd, want hij is schandalig goedkoop on Japan, maar volgens mij zitten ze er inderdaad niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren me xbox 360 aangesloten via VGA kabel van joytech op me LCD tv, wat een verschil met scart !! raad iedereen aan om de VGA van joytech te kopen, www.dixons.nl heef ze op voorraad, mijn resolutie staat nu op 1280x768 60HZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hoe kan ik via mediacenter muziek toevoegen aan mijn afspeel lijst?
want als ik via mijn xbox kijkt, is alles leeg, want hij kijkt op de C schijf terwijl mijn muziek bestanden op de D schijf staan..
op de pc moet je dat toch kunnen regelen? maar via media extender kan ik niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:08:
ik heb gisteren me xbox 360 aangesloten via VGA kabel van joytech op me LCD tv, wat een verschil met scart !! raad iedereen aan om de VGA van joytech te kopen, www.dixons.nl heef ze op voorraad, mijn resolutie staat nu op 1280x768 60HZ
Ikzelf heb dan niet zoon goede ervaring met Joytech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
nnndoh schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:08:
hoe kan ik via mediacenter muziek toevoegen aan mijn afspeel lijst?
want als ik via mijn xbox kijkt, is alles leeg, want hij kijkt op de C schijf terwijl mijn muziek bestanden op de D schijf staan..
op de pc moet je dat toch kunnen regelen? maar via media extender kan ik niks vinden
Ok het duurde even voor dat ik het door had maar dit moet je doen:

Op de pc: Zet een aantal mappen beschikbaar voor het netwerk.

Op de xbox 360: ga naar muziek (bijvoorbeeld) en druk daar op info op je remote. Nu kan je op de xbox 360 mappen toevoegen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Kiddyl, heb je enig idee over de NTSC <-> PAL locks of zelfs NTSC <-> NTSC in 't geval van US en JPN games?

eigenlijk is 't een verkapte check voor 't importeren van 'n japanse x360, als je nog aan imports doet that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:10:
[...]

Ikzelf heb dan niet zoon goede ervaring met Joytech...
Vertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RSP schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:12:
Kiddyl, heb je enig idee over de NTSC <-> PAL locks of zelfs NTSC <-> NTSC in 't geval van US en JPN games?

eigenlijk is 't een verkapte check voor 't importeren van 'n japanse x360, als je nog aan imports doet that is :)
Volgens mij is het gewoon weer 3 regio's. Europa + australië, US, Japan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:14:
[...]

Volgens mij is het gewoon weer 3 regio's. Europa + australië, US, Japan.
Volgens mij waren sommige spellen gelockt op regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
WEet iemand of je de voeding ook los kan krijgen???

Wil mijn Xbox strakls op 2 tv's gaan gebruiken, maar heb geen zin op elke keer de voeding heen en weer te nemen (ligt ook niet echt gunstig wat dat betreft).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb voor de oude XboX een RGB scart kabel gekocht van het merk en een Joystick:

RGB: Laat diagonale strepen zien over het scherm, niet heel goed zichtbaar maar als je even speelt dan merk je dat er iets niet goed is. Kabel omgeruild in de winkel en bleef hetzelfde.
Dit heb ik dus niet met de originele advanced scart kabel van MS die ik na dit avontuur kocht

JS: Heel snel versleten, na een paar weken deden de meeste knoppen het al een stuk minder en heb ik besloten dit merk voortaan links te laten liggen en gewoon alles origineel MS te kopen.
Mijn originele controller is nog steeds perfect en die gebruik ik als eerste

Weet iemand trouwens wanneer die charge & play kabels te koop zijn?
Kan nu wel een oplaadbare batterij kopen maar de kabel om hem op te laden is ook wel handig.

[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 11-12-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ballebek schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:27:
[...]
Weet iemand trouwens wanneer die charge & play kabels te koop zijn?
Kan nu wel een oplaadbare batterij kopen maar de kabel om hem op te laden is ook wel handig.
V&D

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Adam had er ook nog een paar liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Heb gisteren alle winkels hier in de stad gehad en nergens gevonden :(
Morgen moet ik naar Amsterdam kijk ik daar wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb 2 minimal gripes over de xbox 360, als ik hem in HD mode heb staan en een DVD film kijk heb ik horizontale strepen in beeld.. ben dus gedwongen naar standaard pal om te schakelen voor films.. (originele Ms kabel)

En ten 2e krijg ik nederlandse subtitles heel vaak niet in beeld.. plaatst hij kennenlijk te laag, en dus buiten beeld..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.