Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:52:
Zet anders in de openingspost dat backups niet werken.. zie die vraag wel erg vaak voorbij komen ;)
Volgens mij staat in de regels van het forum al dat je "backups" niet eens mag noemen.

EDIT: De Splinter Cell spellen zijn net toegevoegd aan de Amerikaanse backwards compatibility lijst!

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 09-12-2005 14:57 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:54:
Vind het raar dat Microsoft bijna 1/3 van je HDD volplempt met meuk die ik niet ga gebruiken.

- Emulator?? Neuh, ik speel liever next-gen games.
- CD-database?? Waar is het nut van MCE en mijn Ethernet-poort en id3-tags?
- Alle extra videos en dergelijke heb ik er al afgegooid.

Dat er misschien 1 of 2GB gebruikt zou worden, tot daar aan toe, maar 7GB. |:(
Die CD database vind ik erg prettig, die kent meer cd`s als gracenote!!
En dan nog, wat moet je met 13 gig ?! allemaal van die trailers jaren bewaren...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 09-12-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:54:
Vind het raar dat Microsoft bijna 1/3 van je HDD volplempt met meuk die ik niet ga gebruiken.

- Emulator?? Neuh, ik speel liever next-gen games.
- CD-database?? Waar is het nut van MCE en mijn Ethernet-poort en id3-tags?
- Alle extra videos en dergelijke heb ik er al afgegooid.

Dat er misschien 1 of 2GB gebruikt zou worden, tot daar aan toe, maar 7GB. |:(
Wat wil je er dan opzetten?

Ik vind het vrij logisch dat ze ruimte reserveren scheelt hoop support gezeik als je 3 jaar verder bent en discs vollopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ze dan die ruimte ook laten gebruiken door de spellen is het helemaal mooi. Wat ik heb begrepen is dat ze op een gegeven moment hadden besloten om een Core en Premium edition op de markt te brengen en de developers te horen kregen dat ze niet van de HDD gebruik konden maken als cache zoals bij de XBOX. Voor sommige spellen zou dat de laadtijd aanzienlijk verkorten en misschien hoeft de DVD drive dan ook niet constant in de hoogste stand te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
kiddyl schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:04:
.......
Voor sommige spellen zou dat de laadtijd aanzienlijk verkorten en misschien hoeft de DVD drive dan ook niet constant in de hoogste stand te draaien.
Cachen gebeurd iig voor mce maar voor de rest geen id. Vergis je niet dat je dan een ander probleem krijgt op XBOX live sommige mensen zijn dan sneller klaar met laden dan anderen en krijg je timeouts enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

het cachen mag wel (bij het opstarten, zoals bij Halo 2, Far Cry en Doom 3) van MS zolang het optioneel is. Ze mogen niet mensen uitsluiten natuurlijk. En dan is het voor veel developers de moeite al niet meer waard denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 09-12-2005 15:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:56:
[...]

Die CD database vind ik erg prettig, die kent meer cd`s als gracenote!!
En dan nog, wat moet je met 13 gig ?! allemaal van die trailers jaren bewaren...
Dus je kunt beter een Core kopen ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

fulgore schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:12:
[...]

Ik zeg: wireless forever... _/-\o_

Maaruh, als jij inderdaad geen nut ziet voor een HDD en het downloaden van trailers, demo-games en overigen, ben je misschien even duur uit met een core en het los aanschaffen van wireless controllers of andere dingetjes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Jawel hoor, veel spellen cachen als een gek, en dat doen ze ook in die gereserveerde 7Gb. Devver van DoA4 zei vandeweek nog dat laadtijden met HD de helft zijn van systemen zonder.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:14:
Jawel hoor, veel spellen cachen als een gek, en dat doen ze ook in die gereserveerde 7Gb. Devver van DoA4 zei vandeweek nog dat laadtijden met HD de helft zijn van systemen zonder.
Dus dan toch maar geen Core :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:12:
het cachen mag wel (bij het opstarten, zoals bij Halo 2, Far Cry en Doom 3) van MS zolang het optioneel is. Ze mogen niet mensen uitsluiten natuurlijk. En dan is het voor veel developers de moeite al niet meer waard denk ik.
Zo moeilijk moet inderdaad het toch niet zijn om het als optie toe te voegen? Mits er een harde schijf aanwezig is, cachen die handel. Het zal zeker de laadtijden ten goede komen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148530

fulgore schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:12:
[...]

Ik weet er nog wel één.. zelfs met Advanced Rgb kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:42:
[...]

Moet zeggen dat ik het niet meer storend vind. De posts hierboven gaan tenminste nog gewoon over de instellingen van je X360 en welke officiele X360 kabels het beste resultaat geeft, dat hoort gewoon hier imho. In de eerste delen hadden we soms ellenlange discussies van het type "moet ik nu de Samsung of de Sony nemen", daarmee bok je idd maar lekker op naar Audio, Video & HiFi Forum :P
Die vlieger zou opgaan als er veel over backups gepost zou worden :). Het aantal HDTV etc. posts is op GoT relatief veel hoger dan op Fok!. Tuurlijk dit is een techforum maar het leest gewoon onwijs irritant weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 148530 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:16:
[...]

Ik weet er nog wel één.. zelfs met Advanced Rgb kabel :)
Ik wacht nog wel ff tot mijn Premium binnenkomt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand een compleet gouden faceplate?

http://cgi.ebay.com/Poor-...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem

Er gaan natuurlijk geruchten over de nepheid van dit ding. Aan de andere kant, deze jongen is geen verkoper die met zijn eerste verkoopje bezig is? Wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Wat doet dat PS3 plaatje onderaan de ad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

PWM schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:39:

Er gaan natuurlijk geruchten over de nepheid van dit ding. Aan de andere kant, deze jongen is geen verkoper die met zijn eerste verkoopje bezig is? Wie weet :)
Jammer dat je dan nog steeds een zilver-plastic DVD-tray hebt... O-)

*edit*
@curry: was het nog in overweging genomen om de links van GameSpot omtrent kabels & TV's op te nemen in de startpost of zullen we copy/pasten voor de volgende die het vraagt?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, dit is echt grappig, check de reactie`s van de mensen is |:(
http://www.gamer.nl/nieuws/28704
(Xbox360 games ingekort omdat het anders niet op dvd past, whahahah)

beetje humor tussendoor kan geen kwaad :+

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 09-12-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:55:
[...]

@curry: was het nog in overweging genomen om de links van GameSpot omtrent kabels & TV's op te nemen in de startpost of zullen we copy/pasten voor de volgende die het vraagt?
Zal dit weekend eens ff kijken, heb straks al wat dingen bijgewerkt en een inhoudsopgave toegevoegd voor de luie mensen :)

Maar als je ziet hoe vaak die vragen over optische kabels e.d. terugkomen leest volgens mij toch geen kip de startpost :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04 15:17
Ik wil misschien ook een xbox360 gaan kopen maar nu weet ik nietof mijn tv hd ready is.

Volgens de specs heeft hij deze beeldbuis:
Real-Flat-HD-beeldbuis

Maar nu wete ik niet zeker of dit echt hd is?

hier staan de volledige specs:
http://www.loewe.nl/download/pis/Nemos_32_nl.pdf

iemand die mij duidelijkheid kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:20
grrrraaaaaaaargh PGR3 UI*%U# cone challenges... ben nu bij championship 7 ofzo en die eerste cone challenge is echt niet te doen, wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan die cone challenges... net zoals de cone challenges van GT.... hmmpg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

gfo schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:51:
Ik wil misschien ook een xbox360 gaan kopen maar nu weet ik nietof mijn tv hd ready is.

Real-Flat-HD-beeldbuis

Het lijkt er helaas niet op. Ik de specs staat er niets over, behalve het woord HD een keer verdwaald. Geen resoluties, niks. Ik vrees van niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Is uit die specs niet af te leiden, maar ik vermoed dat HD voor "High Density" of whatever staat maar iig niet voor HDTV :) Dit soort vragen horen overigens in Audio, Video & HiFi Forum, heeft geen bal met je X360 van doen natuurlijk.
Phusebox schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:54:
grrrraaaaaaaargh PGR3 UI*%U# cone challenges... ben nu bij championship 7 ofzo en die eerste cone challenge is echt niet te doen, wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan die cone challenges... net zoals de cone challenges van GT.... hmmpg
Ligt het aan mij dat ik de Cone Challenges wel leuk vond en ook redelijk moeiteloos deed? 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door curry684 op 09-12-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:45
PWM schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:39:

w00t!! Hahahaha!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, geen HDTV, wel pixel plus. Moet er nog steeds acceptabel uitzien (heb ik ook) en ben zelfs zonder adv. scart al zwaar onder de indruk!!
(mooi ding trouwens ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 09-12-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:54:
Is uit die specs niet af te leiden, maar ik vermoed dat HD voor "High Density" of whatever staat maar iig niet voor HDTV :) Dit soort vragen horen overigens in Audio, Video & HiFi Forum, heeft geen bal met je X360 van doen natuurlijk.

[...]

Tuurlijk heeft het er wel wat mee te maken, hij wil toch zn X360 erop knalle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:54:

[...]

Ligt het aan mij dat ik de Cone Challenges wel leuk vond en ook redelijk moeiteloos deed? 8)7
moeiteloos? hmm, ik speel niet eens op platinum, maar op gold, en zelfs dan vind ik ze niet te doen... met welke auto heb je voornamelijk gereden?
ik bedoel je moet zelfs wat slippen en rondjes draaien op t rechte stuk om die kudos te halen, en een tikje tegen de muur of een paaltje en je kan weer opnieuw beginnen

grr dit verziekt echt het hele spel voor mij.... na 30 pogingen nog niet voorbij die cone challenge... moet 4700 kudo's halen en haal er maximaal 1700.... zijn er nog speciale trucjes waarmee je veel kudo;s scoort?

ik vraag me uberhaupt af hoe je in godsnaam op een rechtstuk met 250 km/h van links naar rechts kunt slingeren door die poortjes en dan niks raken? of spinnen?

zucht

(en platinum is 30.000 kudo's???????????)

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Hacker Team Releases First 360 ISO
Posted by Zonk on Friday December 09, @10:25AM
from the microsoft-must-be-so-proud dept.
XBox (Games)
surefooted1 writes "Xbox-scene.com has a brief story on the first Xbox 360 game dump here. A full dump of the game 'Condemed' has been released. From the article: 'The PI group released Xbox 360 game ISOs today. Note that downloading such releases is illegal and you can't do anything with them yet (they will not boot on your Xbox 360). You can find the NFO of one of their releases here. They also released an open-source tool to extract these releases (basicly it's an 'x360-ISO extractor') so you can check out the files in the image. It will NOT work on original discs as a PC DVD-ROM can't read those.'
(bron: http://games.slashdot.org.../09/1525254.shtml?tid=211)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@phuse: de Gold cones haal ik zelfs nog met een Enzo en dan niet eens op vol gas; als poortje 1 en poortje 2 schuin tegenover elkaar staan; slippend door 1, gas even los, bijsturen, op naar 2, slippend insturen, gas los, bijsturen en naar 3. En als je een beetje de snelheid erin houdt, haal je makkelijk 15 tot 20 cones achter elkaar en een flinke combo bonus.

Platina wordt inderdaad een ander verhaal... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
We hebben het nog steeds niet op dat soort linkjes, ook al kan er in feite niets bijzonders mee gedaan worden.

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-12-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:45
PGR3 heb ik spijtig genoeg nog niet gespeeld (wel reden genoeg voor mij om een xbox360 aan te schaffen aangezien ik zo hooked was op PGR2, maar ik koop pas over een jaar oid ene xbox360),

maar in PGR2 was de clue met de cone challanges gewoon veel oefenen. De eerste keer sloeg ik ze altijd over (op de laagste medaille halen) en vond ik ze totaal niet boeiend. Totdat op een gegeven moment de munt viel en ik totaal verslaafd was aan de cone challenges. Proberen 2 laps perfect te rijden en alles aan elkaar te linken. FUCKING VET.
De tips die er zijn is dat je gewoon elk poortje moet kennen. Cone challenges haal je alleen op geheugen, door iedere keer te proberen weet je steeds beter hoe je bepaalde bochten het beste kan nemen. Beetje bij beetje weet je het hele parcour aan elkaar te linken. Dit is bij de eerste cone challenge, en dan is de rest opeens ook veel duidelijker.
Bij pgr2 was het mogelijk om alles aan elkaar te linken, ook als er een recht stuk zonder poortje was. Dan was het een kwestie van de juiste auto zoeken die genoeg snelheid had om het stuk te halen (en uiteraard de bocht voor het rechte stuk perfect nemen zodat je al op de juiste snelheid zit).

Fok hoe meer ik er over schrijf hoe meer het begint te kriebelen.
In iedergeval, blijf gewoon oefenen, wissel wat met de auto's (sommige slippen teveel en zijn daardoor pauper voor de cone challenges, en sommige slippen weer te weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm cone challenges... van mij mogen ze die crap er echt uithalen, dat was voor mij de reden dat ik pgr2 na een tijdje aan de kant heb gegooid en sindsdien nooit meer gespeeld. en dat dreigt nu ook met pgr3 te gebeuren. zucht. ik haaat dat driften/slippen hoe je het wil noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:58:
[...]
En toch horen TV vragen hier niet thuis. Het is niet alsof de Xbox 360 hele specifieke hardware nodig heeft. Anders zouden zelfs vragen over welke netwerkkaart je in je PC moet stoppen hier thuis horen, want die wil je immers gebruiken voor je Xbox media connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[quote]Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:58:
curry684 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:54:

[...]

Dan kan ie ook een paar pagina's teruglezen; heb 2 links gepost over alle kabels en zooi die te maken hebben met je XBOX en beeld/kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-04 18:09
Ik vind dit wel intressant stukje.

Component
You're going to miss out on a lot if you only play your Xbox 360 on a normal television set. Microsoft mandated that all games on the Xbox 360 be designed with 720p as the reference resolution. In fact, the Xbox 360 renders everything internally at 720p, regardless of what kind of video resolution you use. However, the system will scale the video to the necessary video format. Component video uses three wires to pass the video signal into the television display, and allows for higher resolutions like 480p, 720p, and 1080i. You can actually use old RCA cables in place of real component cables in a pinch, but keep the cable as short as possible to minimize the image degradation caused by an impedance mismatch. The full Xbox 360 system includes a complete set of component and composite video cables.
Ik vind dit dus wel een stuk aantrekkelijker om 30 euro te betalen voor een kabel:

//foutje...

Ik ga van de week zo'n kabel zelf maar solderen.

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 09-12-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

gfo schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:51:

Real-Flat-HD-beeldbuis

Loewe heeft wel een aantal HDtv's (CRT). Of deze daar onder valt kan ik niet terugvinden in de specs.
Er staat wel dat 1 scartaansluiting component aankan. Dus ik zou je aanraden om dmv een scart/component-kastje en de component kabel het gewoon te proberen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Meer mensen waar de xbox een "heel klein iets los zittend geluidje" horen als ze de 360 bewegen? Het lijkt wel paar korreltjes zand of zo (iets groffer ), maar voor de rest doettie t prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Iemand toevallig al een Premium pack zien liggen in Amsterdam? Die nieuwe vooraad zou tussen 12-15dec komen, dus ik hoop dat ik wat kan vinden morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Iemand Ridge Racer 6 al gezien en/of gespeeld? Ik zit een beetje te twijfelen of ik die moet gaan halen aangezien ik PGR3 en NFS:MW al heb. Dat zou dan het 3e racespel worden, op zich niet zo erg alstie de moeite waard is natuurlijk.

De trailer zag er iig goed uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 09-12-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:25:
Meer mensen waar de xbox een "heel klein iets los zittend geluidje" horen als ze de 360 bewegen? Het lijkt wel paar korreltjes zand of zo (iets groffer ), maar voor de rest doettie t prima. :)
Zelfde hier, maar geen problemen zover, werkt als een tierelier! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Jep heb ik ook, kan geen kwaad denk ik (hoop ik althans).
keldon schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:46:
Iemand Ridge Racer 6 al gezien en/of gespeeld? Ik zit een beetje te twijfelen of ik die moet gaan halen aangezien ik PGR3 en NFS:MW al heb. Dat zou dan het 3e racespel worden, op zich niet zo erg alstie de moeite waard is natuurlijk.

Ben ik ook zeer benieuwd naar, zit er over te denken om em in amerika te bestellen alleen dan wordt ruilen zo lastig, wil gewoon een demo :/

[ Voor 43% gewijzigd door bAdmuTs op 09-12-2005 19:00 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 00:23
Shiver23 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:20:
[...]

Loewe heeft wel een aantal HDtv's (CRT). Of deze daar onder valt kan ik niet terugvinden in de specs.
Er staat wel dat 1 scartaansluiting component aankan. Dus ik zou je aanraden om dmv een scart/component-kastje en de component kabel het gewoon te proberen.
Mag toch rap minder worden met mij en mijn lokale Loewe dealers, maar toen ik op zoek was naar een HDTV Ready toestel (ergo , min. 1280x720 Progressive) was er nergens een CRT tv die aan deze specs voldeed. Ook Loewe niet. Heb toen maar een Samsung gekocht als tussenoplossing. Maar ben dan zeeeeeeer nieuwsgierig naar welke crt tv's van Loewe HD ondertsteunen.

Weer ontopic, heeft iemand ondertussen al weer bevestigingen ontvangen van Dim+ voor de 2e levering? Net als bij de 1e levering blijft het vanuit die hoek akelig stil.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
MaZo schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:26:
We hebben het nog steeds niet op dat soort linkjes, ook al kan er in feite niets bijzonders mee gedaan worden.
Je kan het toch ook zo editten dat de link er uit is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net die adv. scart gehaald bij alternate voor 23,50 euro`s. Jezus man, een wereld van verschil zeg, geen blur, trillende lettertjes meer. Nu lijkt het pas ergens op.

(niet dat composite totaal bagger is, nu zie ik pas het verschil :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-04 14:49
composiet is slechter als de advanced scart kabel? huh :P

trouwens heeft iemand al iets van wehkamp gehoort ? :Y)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 15:38
http://www.ggl.com/news.php?NewsId=1692

leuk artikel over het vergelijken van de pc met een xbox 360

ps. als dit al gepost was "bij deze sorry :) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Weet iemand hoe ik makkelijk de mediabibliotheek van MCE op de Xbox leeg krijg???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik raakte gisteren verzeild in een discussie over X-Box 360 en media center opties. Is het zo dat je vanaf je 360 ook door de tv kanalen van je media center pc die ergens anders staat kunt zappen? Zou voor mij namelijk een hele leuke toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

keldon schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:46:

volgens de gasten van gamekings is Ridge Racer 6 precies hetzelfde als deel 1/5 :) het is alleen grafisch mooier maar verder schijnt de gameplay e.d. hetzelfde te zijn. Of er meer modes zijn bijgevoegd weet ik niet... maar vermoed het niet :) dus als jij ridge racer 1/5 hetzelfde vond... alleen grafisch steeds een stapje verder... en het allemeel goed vind, dan vind je waarschijnlijk deeltje 6 ook geen probleem :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

toen ik eergister met een paar live potjes PES5 bezig was, ging de dvd drive opeens 'schreeuwen' irritante constant deuntje de hele tijd. toen ik daarna weer offline ging spelen was het weer goed. vage shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

harryvos schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:29:
http://www.ggl.com/news.php?NewsId=1692

leuk artikel over het vergelijken van de pc met een xbox 360

ps. als dit al gepost was "bij deze sorry :) "
Thnx is idd een goeie vergelijking, misschien iets voor in de SP?

[ Voor 6% gewijzigd door Underworld op 09-12-2005 19:48 . Reden: Typo ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Aap schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:45:
[...]

volgens de gasten van gamekings is Ridge Racer 6 precies hetzelfde als deel 1/5 :) het is alleen grafisch mooier maar verder schijnt de gameplay e.d. hetzelfde te zijn. Of er meer modes zijn bijgevoegd weet ik niet... maar vermoed het niet :) dus als jij ridge racer 1/5 hetzelfde vond... alleen grafisch steeds een stapje verder... en het allemeel goed vind, dan vind je waarschijnlijk deeltje 6 ook geen probleem :)
Mja, heb inmiddels reviews doorgespit en ik denk dat ik er nog maar even mee wacht :) Heb al 2 racers en ga van het weekend Kameo even lenen bij iemand dus dan vermaak ik me wel weer een tijdje.
Njay schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:19:
composiet is slechter als de advanced scart kabel? huh :P

trouwens heeft iemand al iets van wehkamp gehoort ? :Y)
En natuurlijk is composite slechter dan een advanced scart cable, composite is de grootste bagger die er is. Je zal wel in de war zijn met Component, vergelijkbaar in kwaliteit met VGA. Beter kan niet :)

[ Voor 23% gewijzigd door Ace op 09-12-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:10
over project gotham 3,

Ik kan niet meedoen in een race online. Dan staat er: Cannot communicate with all the players.

Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Pewwy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:41:
Ik raakte gisteren verzeild in een discussie over X-Box 360 en media center opties. Is het zo dat je vanaf je 360 ook door de tv kanalen van je media center pc die ergens anders staat kunt zappen? Zou voor mij namelijk een hele leuke toevoeging zijn.
Jep. Ik heb hier een setup draaien en het werkt echt geweldig. Ik kan op de X360 gewoon tv kijken en opnemen. Tijdens het opnemen kan ik gewoon wat anders kijken, een andere opname of zo. Ook kan de Xbox gewoon uit, zolang de Media Center maar aanstaat. Die neemt namelijk de boel op. Op de Media Center heb je geen decoder nodig, de X360 maakt gebruik van z'n eigen ingebouwde decoder.

Het is echt een aanrader! _/-\o_

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 19:22
SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:48:
over project gotham 3,

Ik kan niet meedoen in een race online. Dan staat er: Cannot communicate with all the players.

Hier nog 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Weet jij niet hoe dat komt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161570

Wie heeft de game: FIFA 06: RoAD TO THE FIFA WORLD CUP!

En wil een keertje online tegen mij? (Exploit22)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161570

over project gotham 3,

Heb ik ook vaak.. Gewoon een paar keer proberen ;) :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
ErectionJackson schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:59:
[...]

Jep. Ik heb hier een setup draaien en het werkt echt geweldig. Ik kan op de X360 gewoon tv kijken en opnemen. Tijdens het opnemen kan ik gewoon wat anders kijken, een andere opname of zo. Ook kan de Xbox gewoon uit, zolang de Media Center maar aanstaat. Die neemt namelijk de boel op. Op de Media Center heb je geen decoder nodig, de X360 maakt gebruik van z'n eigen ingebouwde decoder.

Het is echt een aanrader! _/-\o_
Hmm, moet ik er straks nog twee gaan kopen ook :) Kan ik af met een core editie om dit te doen :?
Dan kan ik er een premium bijkopen voor in mijn huiskamer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 161570 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:06:
[...]

Heb ik ook vaak.. Gewoon een paar keer proberen ;) :) :D
DAMNNNN ik probeer het al een paar HONDERD keer! :? dit is egt kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Ehm dat wat je hoort is de zogenaamde tilt sensor die ervoor zorgt dat als je de 360 horizontaal of verticaal neerzet de orientatie van de ring of light meedraait. Deze zit in elke xbox console en iedereen zou deze moeten kunnen horen als je de 360 lichtjes schud. Ik durf te wedden dat het geluid ergens onder de dvd drive vandaan lijkt te komen.. beetje aan de linkerbovenkant ergens..?

[ Voor 21% gewijzigd door OcNewB op 09-12-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 25-04 14:08

Atmoz

Techno!!

OcNewB schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:13:
[...]

Ehm dat wat je hoort is de zogenaamde tilt sensor die ervoor zorgt dat als je de 360 horizontaal of verticaal neerzet de orientatie van de ring of light meedraait. Deze zit in elke xbox console en iedereen zou deze moeten kunnen horen als je de 360 lichtjes schud. Ik durf te wedden dat het geluid ergens onder de dvd drive vandaan lijkt te komen.. beetje aan de linkerbovenkant ergens..?
Wow _/-\o_ Gek, dat wist ik niet. Echt supervet dat dit erin zit. Is maar een klein "simpel" ding maar wel echt heavy shit!! Echt van zo'n snufjes waar ik van hou haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-04 18:09
Ik hoor het alleen niet bij mijn Core system :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
STIMPPYYY schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:55:
je HardCore system ? :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 09:21
atmoz schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:21:
[...]

Wow _/-\o_ Gek, dat wist ik niet. Echt supervet dat dit erin zit. Is maar een klein "simpel" ding maar wel echt heavy shit!! Echt van zo'n snufjes waar ik van hou haha.
zolang je er maar reking mee houd dat je hem niet moet gaan draaien alsie aan staat... tenzij je pdz er in hebt zitten (die krijg je namelijk als je een gameschijf sloopt, wat gebeurt als je hem draait terwijl ie aanstaat)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
STIMPPYYY schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:55:
Harder schudden... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-04 15:56
Even een reactie op http://www.ggl.com/news.php?NewsId=1692
Het is duidelijk geen goede vergelijking, de PC shots zijn vaak overbelicht en zien er daardoor slechter uit.
Verder zeggen ze bij de comments dat ze een AMD FX-55 gebruiken icm met DDR2 geheugen?
Sinds wanneer support AMD DDR2? Oftewel niet een objectief verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
wie weet er hoe het zit met het probleem met verbinden in project gotham racing 3? Ik zit nu al 6 uur lang met dit probleem, en ik word er helemaal GEK van!. WIE HEEFT ER NOG MEER PROJECT GOTHAM RACING 3!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:01:
wie weet er hoe het zit met het probleem met verbinden in project gotham racing 3? Ik zit nu al 6 uur lang met dit probleem, en ik word er helemaal GEK van!. WIE HEEFT ER NOG MEER PROJECT GOTHAM RACING 3!? 8)7
Voeg me ff toe (MAX3400) op Live; dan wil ik wel ff met je testen.

Heb je de UDP/TCP ports open staan uit de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
hoe voeg ik je toe als ik niet eens online kan?
Ik kan wel op marketplace enzo, maar connecting in game is gewoon kut.

Voeg mij dan effe toe, ik weet niet precies hoe.

[ Voor 57% gewijzigd door JSTPS op 09-12-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:08:
Ah, dus daar begint het al; je kan uberhaupt niet op XBLive, begrijp ik hieruit...?

Voeg me anders ff toe op MSN (als je dat wel hebt).

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:16
SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:08:
Ik kan wel op marketplace enzo, maar connecting in game is gewoon kut.

Voeg mij dan effe toe, ik weet niet precies hoe.
Ik neem aan dat je wel Online kan met je account? Dus dat je gewoon een Live!-Profiel aan kunt maken, Marketplace kunt bezoeken etc. Ja dus ;)
Zo niet, dan moet je even kijken of je de poorten kunt forwarden in je Router Settings (Zoals Max al zei), mits je een router hebt.
Kun je wel online met je Live!-Profiel, maar niet online met Games, dan moet je even kijken naar de ''Family Settings'', mits deze ingeschakeld zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 09-12-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Yonix schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:12:
[...]

Ik neem aan dat je wel Online kan met je account? Dus dat je gewoon een Live!-Profiel aan kunt maken, Marketplace kunt bezoeken etc.
Zo niet, dan moet je even kijken of je de poorten kunt forwarden in je Router Settings (Zoals Max al zei), mits je een router hebt.
Kun je wel online met je Live!-Profiel, maar niet online met Games, dan moet je even kijken naar de ''Family Settings'', mits deze ingeschakeld zijn.
Ook dat; of in je Live-profiel even aangeven dat je ouder bent dan 18 en inderdaad in je Family Settings wat aanpassen.

Wat is je Live-naam eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
ik kijk nu bij de family settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Phusebox schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:44:
hmm cone challenges... van mij mogen ze die crap er echt uithalen, dat was voor mij de reden dat ik pgr2 na een tijdje aan de kant heb gegooid en sindsdien nooit meer gespeeld. en dat dreigt nu ook met pgr3 te gebeuren. zucht. ik haaat dat driften/slippen hoe je het wil noemen
Die cone challenges zijn een stuk minder irritant dan pgr1/2 imo, poortjes staan wat verder uit elkaar en ze bestaan allemaal uit maar 1 lap... De truuk is om niet TE hard te gaan, als je moeite hebt om vanuit een slide weer tussen de cones te komen, neem dan eens een auto die niet zo weinig grip heeft. Ik heb al die cone challenges gewoon kunnen halen met een C (slr) of D (TVR Sagaris) auto hoor...Probeer alvast te anticiperen op het volgende poortje als je rijdt en dan is het in principe is mogelijk om een hele rits aan elkaar te linken, dan zit je zowiezo altijd superdik boven de vereiste kudos...

Succes man!!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
soe darkmaster, dat is mijn xbox live naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:20:
soe darkmaster, dat is mijn xbox live naam
Ik heb je toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 25-04 09:19

TheVMaster

Moderator WOS
Het enige wat ik vaag vind (en dat is al vaker voorbij gekomen) en toen speelde ik op een TFT scherm (met vga kabel). Nu game ik op een HP 17" CRT daar heb ik PGR3 ingesteld op 1280x1024 (gewone 4x3 resolutie).

Het vreemde is dat hij in het dashboard wel een goede verhouding weergeeft. Als ik PGR3 start zie ik netjes zwarte balken, maar o phet moment dat de race start rekt hij het beeld op :( HOW COME? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Wie heeft er zin in een potje pgr3? :P voeg me effe toe: soe darkmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-04 05:45
Waar kan ik het beste een PAL advance RGB kabel vandaan halen voor mijn 100 hertz breedbeeld tv. En zijn er nog verschillen qua merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
bokzelluf schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:23:
Waar kan ik het beste een PAL advance RGB kabel vandaan halen voor mijn 100 hertz breedbeeld tv. En zijn er nog verschillen qua merk?
Gewoon een Microsoft kabel kopen, ze zijn allemaal even duur..enneh....ik heb hem gisteren opgehalad bij de DIXONS in Zwolle (gewoon ff rondbellen voordat je gaat :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:10:
Wie heeft er zin in een potje pgr3? :P voeg me effe toe: soe darkmaster
voeg me maar toe TheVMaster :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

bokzelluf schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:23:
Nou vast niet bij Albert Heijn. 8)7
Misschien bij de gameshops ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De XBOX360 is nu ook uit in Japan, dus vanaf nu komen we ook Japanners tegen in de games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geestig. Niet elke PS fans meteen een fanboy :)

PGR3 review op PS3 site:

http://www.ps3portal.com/...article&article=216&cat=9

Wie heeft de complete beschrijving van de PGR3 achievements? Ik zou zweren dat ik ze ergens gezien heb.

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 10-12-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
fulgore schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:23:
[...]

Dan moeten we het maar even doen met de vorige versies die NU backward compatible zijn gemaakt :)

Tom Clancy's Ghost Recon™ 2
Tom Clancy's Ghost Recon® 2 Summit Strike
Tom Clancy's Rainbow Six® 3
Tom Clancy's Rainbow Six® 3 Black Arrow™
Tom Clancy's Splinter Cell®
Tom Clancy's Splinter Cell® Chaos Theory™
Tom Clancy's Splinter Cell® Pandora Tomorrow™

Zie voor de volledige lijst van backward compatible games op:
http://www.xbox.com/en-US...ompatibilitygameslist.htm
Jammer is dat dat Splinter Cell het dus niet doet :( Ik download ff de emulator update ofzo en probeer die ff via een cdrom te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

TheVisionMaster schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:19:
[...]

Jammer is dat dat Splinter Cell het dus niet doet :( Ik download ff de emulator update ofzo en probeer die ff via een cdrom te installeren :)
Dit zijn dus updates voor de NTSC spellen, de PAL versies komen binnenkort online.
Nog even geduld dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 08-02 18:30
Pewwy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:41:
jep.. en ook nog eens op pauze zetten..

[ Voor 5% gewijzigd door StanTheMan op 10-12-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:22:
[...]

Dit zijn dus updates voor de NTSC spellen, de PAL versies komen binnenkort online.
Nog even geduld dus. ;)
Cool ;) whehehe Ik had al zo'n vermoeden :p al kan ik die update wel downloaden en uitvoeren. Hij brult dan alleen dat het gata om de NOVEMBER update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

TheVisionMaster schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:29:
[...]

Cool ;) whehehe Ik had al zo'n vermoeden :p al kan ik die update wel downloaden en uitvoeren. Hij brult dan alleen dat het gata om de NOVEMBER update ;)
Ik heb de update van zowel de Amerikaanse als de Nederlandse versie van Xbox.com gedownload en de CRC32 checksum van beide updates is identiek. Het maakt dus niet uit in welke regio je zit. Microsoft heeft de update ingetrokken vanwege problemen die er in Halo 2 ontdekt. De update schijnt binnen een paar uur weer online gezet te worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85914

Als ik me xbox zachtjes heen en weer schud of omkeer dan hoor ik volgens mij de DVD lens geluiden maken zoals 2 ringetjes die elkaar aanraken. Niks bezonders denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99220

Okee ik had zo'n herrie XboX echt een tering herrie. MS support gesproken afgelopen ma, en op di ochtend werd er een doos afgeleverd die werd die middag al weer opgehaald en vrijdag heb ik alweer een nieuwe XboX das eens service TOPPIE microsoft !! _/-\o_ En dees is lekker still je hoort hem idd haast niet .... me= :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
Ik had een paar dagen geleden Mortal Kombat Deception werkend gekregen door de 360 op non-breedbeeld en PAL-50 te zetten (terwijl Ninja Gaiden juist op PAL-60 moet, lekker irritant maatgoed).
Ik helemaal happy dat ie werkte, Deception was een van de grootste redenen voor mij om nu al een 360 te kopen (heb nog geen 360 spellen, alleen de demo's). En Deception bleek ook zo goed als ik verwachte dus was cool.

Zit ik net te tegen m'n broertje te spelen, lekker finishing moves te proberen tegen elkaar, loopt ie opeens een aantal keer vast. Daarna na een van de reboots krijg ik opeens een update van de Backwards Compatibility binnen. Ik dacht wow, misschien hebben ze alles gefixed en kan de 360 weer op breedbeeld en PAL-60 en crasht ie niet meer.... deed al een vreugdedansje.
Maar wat gebeurde er na de update? "Can't play this game, for more info visit www.xbox.xom/support"... :'(
What the hell? Ik was net een eind in Konquest mode, vermaakte me prima samen met m'n broertje, zelfs met die irritante crashes, maar nu mag ik em niet meer spelen???

Morgen maar even Microsoft helpdesk bellen wat hiervan de bedoeling is, want het spel is nu ook van de USA compatibility list verdwenen (niet van de Nederlandse trouwens). Erg slecht als ze echt dit spel niet meer supporten. :( :'(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Anoniem: 99220 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 03:34:
Okee ik had zo'n herrie XboX echt een tering herrie. MS support gesproken afgelopen ma, en op di ochtend werd er een doos afgeleverd die werd die middag al weer opgehaald en vrijdag heb ik alweer een nieuwe XboX das eens service TOPPIE microsoft !! _/-\o_ En dees is lekker still je hoort hem idd haast niet .... me= :D
Wat is bijna niet horen? Als er geen spel in de Xbox360 zit hoor ik toch wel een hele duidelijke zoem die minstens zo luid is als mijn 1.0 Xbox. Zodra ik er een spel in doe is het net een straaljager die op toeren draait. Zonder een spel er in kan ik er wel goed mee leven, maar met is mij toch echt iets te luid.

Een film DVD speelt hij wel zonder noemenswaardig extra geluid af. Dus als ik hem ooit daarvoor ga gebruiken dan is dat iig geen probleem.

De problemen die ik had met mijn Xbox360 lijken nu iig over te zijn. Ik had probleemn met de grafische weergave onder PGR3, maar is tot nu toe niet reproduceerbaar geweest. Ook een 'disc error' is niet meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-04 15:33

Pubbert

random gestoord

Ik vind mijn 360 ook vrij luidruchtig, niet dat je je eraan stoort, maar vooral met een CD erin hoor je het wel door het algemene geluid heen van mn speakers (die dan niet te hard staan) Wat is nu de norm?

[ Voor 23% gewijzigd door Pubbert op 10-12-2005 08:29 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:15

DoctorV64

Cosmopoliet

kiddyl schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:55:
De XBOX360 is nu ook uit in Japan, dus vanaf nu komen we ook Japanners tegen in de games :p
Kiddyl,

Dan moet je wel steeds opletten hoe laat het is en je "Ohayo gozaimasu" zegt ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Hoe zit het precies met WLAN en de Xbox 360.

Kun je hier elke willekeurige USB WLAN adapter op aansluiten of moet je hiervoor een "Microsoft Xbox 360 Wlan adapter" voor gebruiken die waarschijnlijk een stukje duurder is dan de rest?

Of zit er alleen een RJ45 aansluiting op?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 10-12-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
over project gotham 3,

Heb je de poorten op je router al opengezet voor de Xbox?? Ik had dit eerst ook, maar sindsdien ik dit heb veranderd is het probleem opgelost.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Anoniem: 85914 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 01:39:
[...]

Als ik me xbox zachtjes heen en weer schud of omkeer dan hoor ik volgens mij de DVD lens geluiden maken zoals 2 ringetjes die elkaar aanraken. Niks bezonders denk ik O-)
Dat is een klein schakelaartje in je xbox. Die klikt als je de positie veranderd. Hierdoor "weet" je xbox of hij verticaal of horizontaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

DoctorV64 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 09:33:
[...]

Kiddyl,

Dan moet je wel steeds opletten hoe laat het is en je "Ohayo gozaimasu" zegt ;)
Zenzen ohayakunai desu yo ,konninichi wa desu! bakayaro >:)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.