EUH, Ik durf het bijna niet te vragen hoor maarre, mag ik even? Want hier klopt even iets niet!krouwen schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:32:
Fiddle fiddle, zeg niet dat ik niet gelijk had. Zeg het!
(3D-Mark is niet alleen puur 3D-kaart en dat zeg ik al de hele tijd.)
Om nog even een ander misverstand tussen ons uit de wereld te helpen. Tweakers, hoeveel maakt een Dual Channel setup uit bij de Athlon 64 op de s939 chipset??
Wij zijn het er allebei over eens dat het op een P4 800mhz fsb niet veel uit maakt, maar meen gelezen te hebben dat Dual Channel bij deze nieuwe AMD procc toch wel een must is, fiddle disengreed daartegen met mij. Persoonlijk ben ik zelf ook benieuwd wat nou precies het geval is.
(EDIT: fiddle, ik ben benieuwd, hoe warm wordt die nu op 2,2 Ghz (2X Prime95) op stock koeling??)
Elke keer als ik over 3DMark scores begin ben JIJ degenie die die zegt, maar 3DMark test alleen je VGA, en 3DMArk is geen brouwbare benchmark blablabla... Nu val je mij aan omdat ik 3DMark gebruik, terwijl 3DMark altijd al mijn referentiemodel was..(3D-Mark is niet alleen puur 3D-kaart en dat zeg ik al de hele tijd.)
Daar kom je elke keer mee, en je blijft er keer op keer op doorhameren. Waarom? Ik neem toch niet voor niets 1 maal 1024 ipv 512 twinx? Want dan het ik strax, als we financieel wat minder krap zitten heel mooi 2 gig in dual channel.Om nog even een ander misverstand tussen ons uit de wereld te helpen. Tweakers, hoeveel maakt een Dual Channel setup uit bij de Athlon 64 op de s939 chipset??
Idle op stock speeds: 25 gradenfiddle, ik ben benieuwd, hoe warm wordt die nu op 2,2 Ghz (2X Prime95) op stock koeling??)
Idle op 2200 Mhz: 27 graden
Stressed ga ik voor je testen, maar er kan wel gezegd worden dat dit HELE chille Temps zijn voor een standaard Fannutje... Maar ik geloof dat de stressed temps zowen oc en non-oc niet boven de 35 kwamen...
EDIT:
Ligt het nu aan mij of zuigt de performance in COD 2 in DX9-mode echt hard? Zelf in MP. Alle settings high, no aa &af, dynamic lights normal, alle textures op medium. En nog een gemiddelde framerate van 40
FEAR is weer een ander verhaal:
All Settings MAXED OUT, 1280x960, 2x Antistropic Filtering. (no soft-shadows)

Dit met kaartjes op stock, Proc op 2200Mhz...
[ Voor 17% gewijzigd door Fiddle op 07-01-2006 00:28 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W