Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:07

Sa1

Ik zie dit topic pas voor het eerst, en zie dat er een poll geweest is, deze is dus gesloten. Ik heb al enige tijd de z-5500 en heb hier dus ook een b'tje last van. niet zo heel erg gelukkig. maar dacht dus dat het aan mijn stroomkring ligt (die suct best in dit studenten hok, daarom heb ik ook een ups voor m'n server).

het aansluiten van m'n set op de ups had niet echt veel zin, leek wel iets minder last er van te hebben, maar ik heb liever m'n server der op dan m'n speakerset. aangezien ze nogal ver uit elkaar staan is het niet mogelijk, beide der op te doen.

In de start post heb ik begrepen dat Logitech het wijdt aan een slechte stroomkring. in hoeverre is er al contact opgenomen met een consumenten programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

DukeBox

loves wheat smoothies

NOFI, maar ga eerst dit topic es lezen !
LiMbO83 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:16:
[...]
En over de brom kan ik simpelweg niet meepraten. Ik heb er geen last van. We kunnen dat er ook niet zomaar bijhalen, tenzij een van ons een minstens zo uitgebreide beschrijving van het probleem kan geven als die van de ploppen. Het moet ook duidelijk zijn dat dat twee heel andere dingen zijn. Persoonlijk vraag ik me af in hoeverre die brom te maken heeft met de 60cm afstandsnorm, maar ik weet er te weinig van en wil hier verder ook niet over oordelen. :) .
Ik heb het in mijn stukje al beschreven. om eerlijk te zijn, zou ik er mee kunnen leven, maar in een stille kamer is het duidelijk hoorbaar tot zo'n 5 meter afstand. Hierbij moet ik wel vertellen dat je het alleen hoort als je in een rechte 'straal' voor de sub zit. N.b. de brom hoor je ook als hij op mute staat. Zodra er geluid uit komt hoor je de brom niet meer, maar zodra er een stilte valt (veelal bij films of klasieke muziek) erger ik me er rot aan. Indien gewenst kan ik er wel een geluidsopname van maken.

[ Voor 79% gewijzigd door DukeBox op 17-01-2006 22:16 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
DukeBox schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:10:
[...]

NOFI, maar ga eerst dit topic es lezen !

[...]

Ik heb het in mijn stukje al beschreven. om eerlijk te zijn, zou ik er mee kunnen leven, maar in een stille kamer is het duidelijk hoorbaar tot zo'n 5 meter afstand. Hierbij moet ik wel vertellen dat je het alleen hoort als je in een rechte 'straal' voor de sub zit. N.b. de brom hoor je ook als hij op mute staat. Zodra er geluid uit komt hoor je de brom niet meer, maar zodra er een stilte valt (veelal bij films of klasieke muziek) erger ik me er rot aan. Indien gewenst kan ik er wel een geluidsopname van maken.
Met de afstandsnorm bedoel ik niet de luisterafstand, maar de minimum afstand van 60cm van de subwoofer tot welk elektronisch apparaat dan ook. Die enorme dikke waarschuwing die bij de subwoofer verpakt zat. Maar als die afstand van 60cm gehanteerd wordt door de 'brom-gebruikers', zou dit inbegrepen moeten worden bij de tekst die naar de technicus gaat.
Alleen ik ken het probleem niet goed, en weet ook niet of alles al geprobeerd is, of beter gezegd, wat er al geprobeerd is, dus ik houd me van deze tekst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Sa1 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:01:
Ik zie dit topic pas voor het eerst, en zie dat er een poll geweest is, deze is dus gesloten. Ik heb al enige tijd de z-5500 en heb hier dus ook een b'tje last van. niet zo heel erg gelukkig. maar dacht dus dat het aan mijn stroomkring ligt (die suct best in dit studenten hok, daarom heb ik ook een ups voor m'n server).

het aansluiten van m'n set op de ups had niet echt veel zin, leek wel iets minder last er van te hebben, maar ik heb liever m'n server der op dan m'n speakerset. aangezien ze nogal ver uit elkaar staan is het niet mogelijk, beide der op te doen.

In de start post heb ik begrepen dat Logitech het wijdt aan een slechte stroomkring. in hoeverre is er al contact opgenomen met een consumenten programma?
Nee, we hebben natuurlijk nog geen contact opgenomen met een consumentenprogramma. Dat is onze troefkaart die we pas spelen als Logitech zich te asociaal opstelt in het oplossen van dit probleem. Voor de Nederlandse tak hebben we er helaas meermaals mee moeten dreigen, totdat we alleen nog maar inhoudsloze spelfouten terugkregen. Sindsdien hebben we betere medewerking van iemand uit het hoofdkantoor van Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onderhand ook een mailtje gestuurd en me aangemeld. Maar in het topic zie ik steeds meer mensen met een X-530 setje die dezelfde problemen hebben waaronder ik dus. Het zou wel ontzettend fijn zijn voor ons als in de correspondentie met Logitech ook deze set vermeld word. Natuurlijk begrijp ik dat het om de Z-5500 set gaat, maar het zou onzinnig zijn om weer een nieuw topic voor deze set te beginnen, lijkt me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:14

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Goh, ik had niet verwacht dat er zo snel al een reactie uit de states zou komen.
Helemaal top!
Langs de weg, ik vind de tekst die LiMbO83 in elkaar heeft gezet wel goed.
Het is niet negatief maar informatief, precies zoals ze willen. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
LiMbO83 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:20:
Wat de plopjes betreft:

The problem we (all 60* of us) experience are popping sounds. The amplitude of these sounds ranges from very small to violently and painfully large. The volume of the popping sounds are independent of the volume at which the POD is configured.
And all speakers, in any configuration pop. Whether protected powersockets are used or not, the speakers pop. Whether the is optical, coaxial or direct - the speakers pop anyway. So whether music is being played or not, the speakers pop.
Even with no sound source connected to the POD, the speakers pop. This means that source is not of importance. Ofcourse, when the POD displays 'No Digital Data' or 'Mute On', the speakers do not pop, because they are not producing sound in any way (this includes silence, as you will understand).
We have concluded these sounds occur when fluxes emerge on the power net, which is normal in every household. Of course, every household is constructed differently, which is a major explanation for differences in amplitude of the popping sounds. Nonetheless, the problem occurs when the Z-5500 speakerset is connected to both new and old power nets, as we can all conclude from our different types of households.
For instance, when the fridge turns itself on, or when you flip a lightswitch. A small flux is produced when these things occur, and no other advanced electrical device, like a monitor, PC or even a projector, seems to be affected by these disturbances. But the Z-5500 does appear to be very sensitive to it, the same way a simple light bulb flickers for a moment when a normal electrical flux flows through the power net.
We have concluded that this sensitivity is in direct contrast with the Declaration of conformity (which comes with the set).

You must understand that a lot of us have already contacted Logitech technical support in Europe - and received, through RMA procedure, new Z-5500 sets. All new sets still produce the popping sounds. This excludes the possibility of unique fabrication errors, but implies a consistent fabrication error.

edit: Among us are users with the Logitech X-530, Logitech Z-3, Logitech X-220, who also experience the popping noises, with the symptoms mentioned above.

*Of onderhand meer?

Mis ik nog iets? Ben ik nog iets vergeten?
Dit lijkt mij wel aardig, alleen weet ik niet of het handig is om de z-3 en de x-220 erbij te zetten. Dit namelijk omdat er weinig mensen hebben aangemeld met deze set, de x-530 zijn er al meerdere, dus daar kan je vanuit gaan dat het geen uniek probleem is. Maar goed, my 2 cents.

In ieder geval moeten we goed duidelijk maken dat het ons betreft, niet alleen bart. Zoiets wat LiMbO83 heeft getikt lijkt me wel goed genoeg om te versturen.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
LiMbO83 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:20:
edit: Among us are users with the Logitech X-530, Logitech Z-3, Logitech X-220, who also experience the popping noises, with the symptoms mentioned above.
Z-4 graag. Z-3 gebruikers ben ik in dit topic nog niet tegengekomen, dus ik ga ervanuit dat het een typefout is.

Ik kan me voorstellen dat er weinig mensen met en Z-4 hier terecht komen, omdat:
  • Het topic als titel alleen de Z-5500 omvat
  • De Z-4 set is betrekkelijk nieuw, nog weinig bezitters

[ Voor 21% gewijzigd door gertvdijk op 18-01-2006 01:27 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Ja, het is mogelijk wel een probleem voor de mensen die er later bij zijn gekomen met andere sets. We kunnen het namelijk niet pushen, zoals je begrijpt. Technisch gezien is iedere speakerset apart ontworpen en dus een apart model. Ik heb het vermoeden dat ze het misschien moeilijk vinden om alles over één kam te scheren.
Daarnaast is deze klacht ook nog eens begonnen als een puur Z-5500 probleem, dus veel geordende informatie over de andere sets, zoals de X-530, is nog niet samengevat.

Misschien een apart topic, opdat we beter geordend info kunnen uitwisselen? Als het aan Logitechs kant niet onderedelijk is om de andere apparaten ook onder de loep te nemen, blijven we hier natuurlijk over door corresponderen. Zo niet, dan helaas niet.

[ Voor 13% gewijzigd door LiMbO83 op 18-01-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Het lijkt mijzelf ook verstandiger als mensen met een andere set dan de Z-5500 een nieuw topic openen om te meten hoeveel mensen met een andere set last hebben van dit probleem.

Dit is ook makkelijker voor Logitech lijkt mij.

(Ik zal vanavond de e-mail naar Logitech in de USA sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:24:
(Ik zal vanavond de e-mail naar Logitech in de USA sturen).
Kun je je vinden in het erin laten van de opmerking over de 'Declaration of Conformity'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gerust een topic openen voor de andere setjes. Gewoon om een idee te krijgen hoe en in welke mate het probleem er voorkomt.
Echter lijkt het mij wel onbegonnen werk dat wij (= de mensen met andere sets, maar dezelfde problemen) helemaal van nul af aan moeten beginnen met mails te sturen naar Logitech NL en weer helemaal van voor af aan moeten beginnen met de Logitech-mensen te overtuigen.

Ik stel dus hetzelfde voor: ik open een nieuw topic met daarin een poll. We proberen een algemeen idee te krijgen wat de symptonen zijn bij de andere setjes (volgens mij exact hetzelfde als de symptonen van de Z-5500) en proberen genoeg stemmen te krijgen waaruit blijkt dat het ook een algemeen probleem is. Van zodra aangetoond is dat het bij de andere sets ook een algemeen probleem is, en dat het veel voorkomend is, kan Bart (als hij dat wil doen) deze resultaten ook rechtstreeks doorspelen naar de USA of naar Zwitserland (allenszins naar 1 vd kerels die ons serieus neemt. Waarom zou ik aan Bart vragen omdat te doen. Omdat tot nu toe alle communicatie is verlopen via zijn e-mail (en hij heeft dus al geloofwaardigheid getoont, evenals de drang om door te zetten) en als iemand anders het zou moeten doen, dan kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen van voorafaan om ons standpunt duidelijk te maken en duidelijk te maken dat we het menen.

Alleen moet ik dan wel weten welke setjes er allemaal opgenomen moeten worden in de poll:
- X-530
- X-220
- X-680
- Z-4

Zijn er nog? Zijn er fouten in de types hierboven?
Wat denken jullie van mijn voorstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:00:
Ik wil gerust een topic openen voor de andere setjes. Gewoon om een idee te krijgen hoe en in welke mate het probleem er voorkomt.
Echter lijkt het mij wel onbegonnen werk dat wij (= de mensen met andere sets, maar dezelfde problemen) helemaal van nul af aan moeten beginnen met mails te sturen naar Logitech NL en weer helemaal van voor af aan moeten beginnen met de Logitech-mensen te overtuigen.

Ik stel dus hetzelfde voor: ik open een nieuw topic met daarin een poll. We proberen een algemeen idee te krijgen wat de symptonen zijn bij de andere setjes (volgens mij exact hetzelfde als de symptonen van de Z-5500) en proberen genoeg stemmen te krijgen waaruit blijkt dat het ook een algemeen probleem is. Van zodra aangetoond is dat het bij de andere sets ook een algemeen probleem is, en dat het veel voorkomend is, kan Bart (als hij dat wil doen) deze resultaten ook rechtstreeks doorspelen naar de USA of naar Zwitserland (allenszins naar 1 vd kerels die ons serieus neemt. Waarom zou ik aan Bart vragen omdat te doen. Omdat tot nu toe alle communicatie is verlopen via zijn e-mail (en hij heeft dus al geloofwaardigheid getoont, evenals de drang om door te zetten) en als iemand anders het zou moeten doen, dan kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen van voorafaan om ons standpunt duidelijk te maken en duidelijk te maken dat we het menen.

Alleen moet ik dan wel weten welke setjes er allemaal opgenomen moeten worden in de poll:
- X-530
- X-220
- X-680
- Z-4

Ik zou nog een tijdje afwachten voor je logitech gaat bestoken met vragen over andere sets. Laten we eerst kijken wat hier uitkomt en daarna naar andere sets kijken. Misschien komt hier wel een oplossing uit die ook voor andere sets makkelijk toe te passen is. Het is een beetje raar als je een correspondentie over de Z-5500 hebt lopen en nog voordat men de tijd heeft gehad de problemen op te lossen gaat roepen kijk ook ff naar de X-530.

Edit: Een topic openen om de problemen in te schalen kan natuurlijk geen kwaad. Je kan dan vooral proberen na te gaan welk percentage mensen met een bepaalde sets problemen heeft en hoe ernstig deze problemen zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Rene85 op 18-01-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar ik kan wel al een topic openen om te zien op welke schaal het probleem zich voordoet bij de andere sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:36:
[...]

Kun je je vinden in het erin laten van de opmerking over de 'Declaration of Conformity'?
Aangezien ik de enige ben die tegen is... (niet echt tegen...) blijft hij er gewoon in. Dus Ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
Weet iemand van jullie of het probleem zich ook voordoet van de Z-5400?
Want dat lijkt een aardig alternatief voor de mensen die op korte termijn toch een 5.1 set willen hebben.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:00:

- X-530
- X-220
- X-680
- Z-4

Ja daar kan ik me wel in vinden, open maar een nieuw topic om alle problemen met de andere setjes te verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met andere sets dan de Z-5500 ( X-530, X-220, X-680, Z-4, ...), maar met (ongeveer) dezelfde problemen, gelieve hier "het formulier" in te vullen aub:
Het Logitech PLOPJES probleem topic (andere sets dan Z-5500)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist is er een reactie gestuurd naar Logitech USA. Ik verwacht binnen enkele dagen een reactie. Hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Zou je misschien ook een link naar het topic voor niet-Z-5500 speakersets kunnen plaatsen in de startpost? Misschien handig voor mensen die later op dit topic stuiten.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
gertvdijk schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:28:
Zou je misschien ook een link naar het topic voor niet-Z-5500 speakersets kunnen plaatsen in de startpost? Misschien handig voor mensen die later op dit topic stuiten.
Gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Jongens is dit draadje gesloten ofzo, niemand reageert meer en hij staat niet meer in de lijst van actieve draadjes bij audio........
Het feit dat ik kan reageren betekent natuurlijk dat het niet gesloten is, maar het moet niet doodbloeden hier.

De knallen zijn trouwens stuk erger geworden sinds de wasmachine weer aangesloten is. Dat ding zorgt pas voor knallen. Even opgezocht, dat ding neemt 3,5 kw op :D .....geen wonder dus. Dit is volgens mij wel de grootste slurper van het huis. Knetterd en knalt iig lekker....ben er niet blij mee, maar zonder wasmachine is het ook niet fijn :)
Misschien ga ik wel basic leven, geen koelkast en wasmachine en andere stroomvreters. Alleen ik, mijn computer, de Z-5500 en internet :*)

* Wacht ondertussen op USA antwoord cq oplossing O+ *

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nomad85 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:19:
Jongens is dit draadje gesloten ofzo, niemand reageert meer en hij staat niet meer in de lijst van actieve draadjes bij audio........
Het feit dat ik kan reageren betekent natuurlijk dat het niet gesloten is, maar het moet niet doodbloeden hier.
Ik heb gisteren een e-mail gestuurd naar de USA, dus zoals je zelf al aangeeft, we wachten op een reactie.

Vandaar dat de mensen ook niet echt reageren. Wat moeten ze zeggen...
Dus waneer er een reactie komt van Logitech zullen er wel weer veel reacties komen.

(Ik zal nu meteen even een mail sturen naar USA om te vragen wat momenteel de plannen zijn om e.e.a. op te lossen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
nomad85 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:19:
Hier wordt actief gediscussieerd (nog steeds) over de oorzaak van de problemen.

[ Voor 46% gewijzigd door gertvdijk op 19-01-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
gertvdijk schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:52:
[...]

Hier wordt actief gediscussieerd (nog steeds) over de oorzaak van de problemen.
Niet met betrekking tot de Z-5500 als het goed is. Waneer het over die set gaat, moeten we toch echt in dit topic zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
tm030614 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:54:
[...]
Niet met betrekking tot de Z-5500 als het goed is. Waneer het over die set gaat, moeten we toch echt in dit topic zijn...
Eens, maar daarom is het nog wel interessant om de oorzaak van alle-andere-ploppende-logitech-setjes te weten. Het zou zomaar kunnen zijn dat die oorzaak ook bij de Z-5500 van toepassing is. Ik vermoed van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Kom kom, het maakt toch niets uit. Het is beter dat het gescheiden blijft. Op deze manier is de oorzaak misschien zelfs beter te achterhalen, dmv het andere topic.
Het belangrijkste omtrent dit topic is onze correspondentie, die de Z-5500 betreft.

Everybody keep up the good work 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb zelf al vanaf het begin last van het bekende brommende geluid van de Z-5500... Echter, gezien dit topic denk ik dat ik het maar voor lief neem... Buiten de risico's van beschadiging tijdens transport heb ik geen zin om zometeen een systeem terug te krijgen dat weer last heeft van plopjes (heb ik nu totaal niet)... Logitech zegt trouwens dat ook het vervangen van de zekering mogelijk een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:13:
Ik heb zelf al vanaf het begin last van het bekende brommende geluid van de Z-5500... Echter, gezien dit topic denk ik dat ik het maar voor lief neem... Buiten de risico's van beschadiging tijdens transport heb ik geen zin om zometeen een systeem terug te krijgen dat weer last heeft van plopjes (heb ik nu totaal niet)... Logitech zegt trouwens dat ook het vervangen van de zekering mogelijk een oplossing is.
Momenteel is Logitech bezig het probleem op te lossen. Het is naar alle waarschijnlijkheid niet nodig om de set op te gaan sturen.
Als je een e-mail stuurt naar plopjesprobleem@xs4all.nl met je adresgegevens (zie startpost) word je meegenomen in de correspondentie die momenteel loopt met de 'Audio Business Unit' in de USA en het hoofdkantoor.

Op termijn komt er dan (als het goed is) een definitieve oplossing voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Maar ik heb dus geen last van dat ploppende geluid maar wel van dat zoemende geluid. Geldt het daar dan ook voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:46:
Maar ik heb dus geen last van dat ploppende geluid maar wel van dat zoemende geluid. Geldt het daar dan ook voor?
Je bedoelt een brom door de subwoofer...?
Ook dat horen we graag, want daar doet Logitech ook onderzoek naar momenteel.

Is het echt een heel ander probleem dan vermeld in dit topic, dan kun je het beste Logitech bellen want dan is er waarschijnlijk iets anders defect.
In dit geval krijg je een nieuwe set toegestuurd en moet je van je oude set de kabels knippen en deze retoursturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Volgens mij wordt er verspreid in dit topic ook over dat gebrom/gezoem gepraat...

Maar eh... ik denk dat ik het risico van beschadiging, andere problemen niet ga lopen. Ik heb mijn sub al verplaatst en hoor het al nauwelijks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Darth Malak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:07:
Volgens mij wordt er verspreid in dit topic ook over dat gebrom/gezoem gepraat...

Maar eh... ik denk dat ik het risico van beschadiging, andere problemen niet ga lopen. Ik heb mijn sub al verplaatst en hoor het al nauwelijks meer...
Kerel, daar gaat dit hele verhaal juist om. Ik heb al mijn 3e set gekregen van Logitech. Het werkt allemaal niet goed. Je hoeft niets terug te sturen. Alleen je stem te laten horen. Dus mail nou je adresgegevens en naam naar plopjesprobleem@xs4all.nl, als je hoop wil koesteren op een oplossing. Je zal je set, ook na toereiking van de oplossing, als die komt, niet hoeven op te sturen.
Logitech heeft al laten blijken dat dit nooit nodig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:54
Even een snelle vraag tussendoor,
ik had een mail naar dat xs4all.nl addres gestuurd, heb je daar niet iets van een auto(of handmatige) responder opstaan of is mijn e-mail ergens blijven hangen in een spamfilter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Sterker nog, je krijgt je set binnen voordat je de oude hoeft op te sturen. Indien de nieuwe set 'slechter' is kun je altijd de nieuwe terug sturen met een 'sorry briefje' erbij o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Consequator schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:55:
Even een snelle vraag tussendoor,
ik had een mail naar dat xs4all.nl addres gestuurd, heb je daar niet iets van een auto(of handmatige) responder opstaan of is mijn e-mail ergens blijven hangen in een spamfilter :-)
Ivm enorme drukte ben ik niet meer in staat geweest om iedereen een reactie terug te sturen. En autoresponder staat niet ingesteld.

Maar alles werkt normaal en de afgelopen dagen zijn er nog een aantal 'aanmelding' binengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

LiMbO83 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:43:
[...]

Kerel, daar gaat dit hele verhaal juist om. Ik heb al mijn 3e set gekregen van Logitech. Het werkt allemaal niet goed. Je hoeft niets terug te sturen. Alleen je stem te laten horen. Dus mail nou je adresgegevens en naam naar plopjesprobleem@xs4all.nl, als je hoop wil koesteren op een oplossing. Je zal je set, ook na toereiking van de oplossing, als die komt, niet hoeven op te sturen.
Ga ik vanavond even doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiMbO83 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:43:
Je zal je set, ook na toereiking van de oplossing, als die komt, niet hoeven op te sturen.
Ik vraag me dan af wat ze dan wel als oplossing gaan aanbieden. :?
DukeBox schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:57:
Sterker nog, je krijgt je set binnen voordat je de oude hoeft op te sturen. Indien de nieuwe set 'slechter' is kun je altijd de nieuwe terug sturen met een 'sorry briefje' erbij o.i.d..
Dat zou hééél mooi zijn (indien je een set krijgt teruggestuurd waarin ze het plopjesprobleem hebben opgelost) _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:49:
[...]

Ik vraag me dan af wat ze dan wel als oplossing gaan aanbieden. :?
[...]
Ze moeten wel iets doen, of het wordt extreem negatieve publiciteit. Dus als ze technisch gezien het probleem niet kunnen oplossen en ons daarbij geen nieuwe sets kunnen sturen, wordt het poen ontvangen.
Maar ik ben, net als jij, ook heel benieuwd. Maar we hebben een mooie troefkaart in handen, er is meer mogelijk dan je denkt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een Z-5500 :*)

Ik kan gelukkig zeggen nergens last van te hebben ? Kan lichten aan/uit doen, voor sub gaan leggen met m'n oor, en hoor geen plopjes of brom ?!

Ik heb hem aangesloten via dat optisch gedoe. Glasvezel kabel ofzo. Maar ik hoor jullie ook over snoeren die vast zitten aan de boxen enzo. Maar ik heb gewoon van die clipjes ?

Raar hoor, misschien is er een nieuwe oplage, waarbij alle problemen verholpen zijn? Hij komt bij Alternate vandaan trouwens...

[ Voor 5% gewijzigd door Razr op 21-01-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:18
Ik had eerst ook nergens last van, totdat ik mijn halogeenlamp op hetzelfde stopcontact zette. Als er een versie was waar de problemen zijn opgelost hadden ze die wel aan omns gegeven en hoefden ze niet in amerika naar een oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Logic Lion schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:53:
Ik had eerst ook nergens last van, totdat ik mijn halogeenlamp op hetzelfde stopcontact zette. Als er een versie was waar de problemen zijn opgelost hadden ze die wel aan omns gegeven en hoefden ze niet in amerika naar een oplossing te zoeken.
Haha ja dat had ik toen ik m net aangesloten had, toen zat de set in dezelfde stekkerdoos als mijn halogeenlamp. Als ik die aanzetten gebeurde er vanalles... Maar goed dat was met mijn ouwde versterker ook, nu heb ik de stekker in ander stopcontact gedaan en nergens last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
Kan ja, maar dan nog hoort het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Razr schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:36:
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een Z-5500 :*)

Ik kan gelukkig zeggen nergens last van te hebben ? Kan lichten aan/uit doen, voor sub gaan leggen met m'n oor, en hoor geen plopjes of brom ?!

Ik heb hem aangesloten via dat optisch gedoe. Glasvezel kabel ofzo. Maar ik hoor jullie ook over snoeren die vast zitten aan de boxen enzo. Maar ik heb gewoon van die clipjes ?

Raar hoor, misschien is er een nieuwe oplage, waarbij alle problemen verholpen zijn? Hij komt bij Alternate vandaan trouwens...
Nou daar ben ik wel benieuwd naar dan. Uit welk jaar komen de testen op de 'Declaration of Conformity'? Dat is dat kleine papiertje wat bij de manual zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Als datum staat er July 28, 2004
En als model naam: S-0115B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Razr schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:30:
Als datum staat er July 28, 2004
En als model naam: S-0115B
Nog geen nieuw model, je hebt mooi geluk met je huishouden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Hoi allemaal. Ik heb ook de z 5500, en blijkbaar veel minder geduld als jullie allemaal. Ik heb naar test aankoop geschreven en wacht nog op antwoord. Ik houd jullie op de hoogte.

Groenten en fruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
FlipTrip schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:11:
Hoi allemaal. Ik heb ook de z 5500, en blijkbaar veel minder geduld als jullie allemaal. Ik heb naar test aankoop geschreven en wacht nog op antwoord. Ik houd jullie op de hoogte.

Groenten en fruit.
Beetje onredelijk tegenover Logitech, dat zal men bij Test Aankoop wellicht ook wel bevestigen. Veel succes ermee, maar mijn steun heb je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
FlipTrip schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:11:

Groenten en fruit.
Ik geef hierin GEEN medewerkering. Ik snap ook niet waarom je een brief naar 'test aankoop' (Consumentenprogramma van ons buurlandje) schrijf.
Logitech is momenteel toch bezig het probleem te onderzoeken en uiteindelijke op te lossen. Wat wil je hiermee nu bereiken...???
Je kunt niet van Logitech verwachten dat men binnen een week een oplossing heeft. Er moet eerst van alles getest worden.

Ik vind dat je nu gewoon onredelijk bezig bent! En je hoeft mij dan ook niet op de hoogte te houden. Wat je nu doet, komt de oplossing echt niet ten goede. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de vraag of iemand een stekkerdoos met een filter heeft geprobeerd, kan ik bevestigend antwoorden. Helaas, 90 euro down the drain...
Ook ik heb eerst contact gehad met Logitech en ook mijn 2e setje had precies hetzelfde, zelfs zonder input, bromt de subwoofer. Als ik dan wel een kabel met input aansluit ongeacht of het een optische, coax of jack is, beginnen ook de boxen te brommen echter wel heel erg summier. Links voor is bij mij duidelijk het ergst, is dat bij de rest ook zo?

Ik heb het setje op elke groep van mijn huis aangesloten en overal krijg ik het bromgeluid. Voor zover ik het heb kunnen bedenken heb ik alles geprobeerd. Technisch ben ik niet, dus bij mij blijven de schroeven zitten waar ze zitten.

Jammer dat er nog geen concrete oplossing is, ik wacht met smart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:53:
[...]

Ik geef hierin GEEN medewerkering. Ik snap ook niet waarom je een brief naar 'test aankoop' (Consumentenprogramma van ons buurlandje) schrijf.
Logitech is momenteel toch bezig het probleem te onderzoeken en uiteindelijke op te lossen. Wat wil je hiermee nu bereiken...???
Je kunt niet van Logitech verwachten dat men binnen een week een oplossing heeft. Er moet eerst van alles getest worden.

Ik vind dat je nu gewoon onredelijk bezig bent! En je hoeft mij dan ook niet op de hoogte te houden. Wat je nu doet, komt de oplossing echt niet ten goede. :(
Iedereen hier moet exact doen wat jij wil. En je schrijft met dikke letters om extra op te vallen en je wil extra kracht mee te geven. En dan ook nog boze rode koppetjes posten als iemand wil helpen via een andere weg dan jouw routebeleid.

Hoe meer druk er is voor Logitech hoe eerder er een eventuele oplossing zal komen. Dus als er vanuit ons buurland ook hulp komt dan is dat alleen maar voordelig voor jou. Maargoed, ik zal niet verder offtopic gaan door over jouw enge autoritaire gedrag door te zeuren.
Op de vraag of iemand een stekkerdoos met een filter heeft geprobeerd, kan ik bevestigend antwoorden. Helaas, 90 euro down the drain..
Ja dat is niet geheel onverwacht he. het inmiddels duidelijk dat de storing niet via de stekker uit het lichtnet komt. De electronica is slecht ontworpen en door een slechte afscherming pikt dit de storing op. Anders had een UPS ook wel geholpen. De brom is gok ik gewoon 50hz van de voeding. Dit haal je ook niet weg met een netfilter.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:05
Heb net ook een mailtje met Naam + adres naar plopjesprobleem@xs4all.nl gestuurd, wist niet dat het zo
n groot probleem was. Wilde ook spanings fiter proberen, goed dat ik dit topic tegen kom.

Jullie inzet word gewaardeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik distancieer mij ook volledig van jouw opmerkingen, wat mij betreft mogen al jouw posts genegeerd worden zolang logitech netjes (en snel) reageert op de verzonden mailtje. Wat jij wil bereiken met je geforceerde methode heeft alleen maar negatieve gevolgen in het stadium waar wij en logitech zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:47:
[...]

Iedereen hier moet exact doen wat jij wil. En je schrijft met dikke letters om extra op te vallen en je wil extra kracht mee te geven. En dan ook nog boze rode koppetjes posten als iemand wil helpen via een andere weg dan jouw routebeleid.

Hoe meer druk er is voor Logitech hoe eerder er een eventuele oplossing zal komen. Dus als er vanuit ons buurland ook hulp komt dan is dat alleen maar voordelig voor jou. Maargoed, ik zal niet verder offtopic gaan door over jouw enge autoritaire gedrag door te zeuren.
Nou, de gemoederen hoeven hier niet hoog op te lopen. Maar toch heeft tm030614 gelijk. Als we ons aansluiten bij de 'hulp vanuit het buurland', dan kan het nog wel eens fout lopen. Je moet je wel beseffen dat het belangrijk is voor Logitech om ze een kans te gunnen het probleem op te lossen. Pas als dat niet helpt, is het gerechtvaardigd om naar een consumentenprogramma te stappen.
Ik vind het dus niet terecht als Logitech (die nu wellicht bezig zijn het probleem op te lossen) meteen in slechte publiciteit te brengen met een programma als Test Aankoop.

Ook is het waarschijnlijk, en dit is het belangrijkst, dat als wij ons bij de 'hulp uit ons buurland' aansluiten, dat Logitech ons helemaal niet meer wil helpen en het dan maar op juridisch vlak wil laten uitvechten. Dan zijn we zowieso een jaar verder.
Daarom is het belangrijk dat we als gehele groep de poging om Test Aankoop of elk ander consumentenprogramma niet erkennen, omdat deze vorm van druk bij Logitech in het verkeerde keelgat zal schieten.

Dan kunnen we het wel schudden en kunnen we redelijke communicatie met Logitech wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:10:
[...]

Ik distancieer mij ook volledig van jouw opmerkingen, wat mij betreft mogen al jouw posts genegeerd worden zolang logitech netjes (en snel) reageert op de verzonden mailtje. Wat jij wil bereiken met je geforceerde methode heeft alleen maar negatieve gevolgen in het stadium waar wij en logitech zijn.
Dus wereldwijd mag niemand meer klagen richting Logitech ?
En dat arrogante ventje mag iedereen die het lef heeft om Logitech vragen te stellen afbranden omdat hij de baas is ?

Laat die Belg rustig zijn eigen weg gaan.
En van mij mag hij ons hier op de hoogte houden van zijn eventuele vorderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:17:
[...]

Dus wereldwijd mag niemand meer klagen richting Logitech ?
En dat arrogante ventje mag iedereen die het lef heeft om Logitech vragen te stellen afbranden omdat hij de baas is ?

Laat die Belg rustig zijn eigen weg gaan.
En van mij mag hij ons hier op de hoogte houden van zijn eventuele vorderingen.
Je begrijpt het niet, ventje. Wat mij betreft mag iedereen zoveel klagen als hij of zij wil, op zijn eigen manier. Dus jij ook. Klaag maar raak. Klim op de rug van de Belg en schreeuw mee, voor mijn part. Maar deze actie heeft al heel wat bereikt met Logitech, dus willen we niets te maken hebben met acties, die achteruitgang voor ons kunnen betekenen.

Veel plezier met klagen :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is anders niet wat ik lees
Maar succes verder hoor

En ik zou in mijn brieven en emails richting Logitech ook met bold letters schrijven.
Dat maakt echt indruk

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:32:
Dat is anders niet wat ik lees
Maar succes verder hoor

En ik zou in mijn brieven en emails richting Logitech ook met bold letters schrijven.
Dat maakt echt indruk
Thanks! Ik ben blij dat ik blijkbaar indruk op je maak ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Omdat het grote topic voor deze set niet echt actief meer is, plaats ik hier maar even een klein vraagje mbt tot de set..

Is het mogelijk in te stellen dat het licht van het controlpanel na een tijdje dooft ? Dat ding staat namelijk naast mijn monitor en dan is het wel mooier als tijdens een film, het display donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Ik ben blij dat ik blijkbaar indruk op je maak ;).
Ja je hebt zeker indruk op me gemaakt. Weliswaar de indruk van een kortzichte idioot die meeloopt met de hardste schreeuwers zonder zelf na te denken ... maar ja je hebt zeker indruk gemaakt

Maargoed we kunnen allemaal met modder gooien
Lees nou zelf een wat er staat

Een Belg die in België aan de bel trekt bij zo te zien een soort kieskeurig mag hier niet posten wat zijn vordering zijn omdat "jullie" zo lekker opschieten. Voorlopig hebben jullie nog niets bereikt.
En dat moet allemaal in bold geschreven worden omdat hij bang is niet genoeg op te vallen. Dat is mijns inziens erg zielig gedrag.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:03:
[...]

Ja je hebt zeker indruk op me gemaakt
Weliswaar de indruk van een kortzichte idioot die meeloopt met de hardste schreeuwers zonder zelf na te denken ... maar ja je hebt zeker indruk gemaakt

Maargoed we kunnen allemaal met modder gooien
Lees nou zelf een wat er staat

Een Belg die in Belgie aan de bel trekt mag hier niet posten wat zijn vordering zijn.
En meneer de Belg mag hier posten wat hij wil. Net als jij. Ik mag dan vervolgens posten dat ik het niet met hem eens ben en van hem distantieer.

PS: ik ben zelf hierhttp://gathering.tweakers...message/24702307#24702307begonnen met de actie. De persoon die jij schreeuwerd noemt, is een fantastische woordvoerder met Logitech, die tevens de topicstart voor de actie heeft gemaakt. Ik vind het daarom een beetje jammer dat je mij een meeloper noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
Op dit moment zijn ze zelfs al in amerika aan het kijken naar een oplossing en dan wil je ons vertellen dat we geen vooruitgang boeken. Als we logitech geen eens even de kans geven om de set te testen dan schieten we daar toch ook niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was hier al eerder mee bezig dan jouw topicstart. Gelukkig heb ik het weten op te lossen.
De credits zijn inderdaad voor jou als OP.

Maar ik blijf toch echt lezen dat die Belg hier niet gewenst is. Jij sluit je daar zo te zien bij aan.
En dat en die manier waarop hij het post is waar ik op reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
De belg zelf is hier wel gewenst alleen zijn contact met test aankoop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logic Lion schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:34:
De belg zelf is hier wel gewenst alleen zijn contact met test aankoop niet.
En leg mij nou eens uit waarom hij niet bij een belangen organisatie mag aankloppen in zijn eigen land ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
Omdat logitech al druk bezig is met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:35:
[...]

En leg mij nou eens uit waarom hij niet bij een belangen organisatie mag aankloppen in zijn eigen land ?
Hehe, hij mag dat best. :). We sluiten er ons gewoon niet bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiMbO83 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:49:
[...]

Hehe, hij mag dat best. :). We sluiten er ons gewoon niet bij aan.
Er staat hier meerdere keren dat hij van "jiullie" geen contact op mag nemen.
Moet ik het dan echt quoten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Modbreak:Zullen maar stoppen met schreeuwen? Dat dikke stuk in bold was niet echt heel handig, je komt daarmee autoritair over en het lijkt alsof je het mensen verbied. Als je je ergens niet bij aansluit, dan hoef je dat niet expliciet te melden hoor ;).

Smooth2K: Jij had iets minder provocerend mogen reageren, ik snap je punt, maar zo slaat de vlam in de pan.

Ik denk dat iedereen het met elkaar eens is dat dit niet constructief is, dat iedereen zelf met logitech mag doen wat-ie wil en dat we daar in dit topic niet over hoeven te praten.

Even lekker autoritair doen: Ik ga alle offtopic zaken na deze post verwijderen ;). Mocht je er inhoudelijk commentaar op hebben: ik heb een mail adres wat ik lees :) en lLieve Adjes is ook nog steeds een openbaar forum. Nu graag weer ontopic!

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 22-01-2006 18:54 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik denk dat jullie beter kunnen stoppen met dit offtopic geklets en je beter in discussie met elkaar kan gaan via msn/mail.

Verder ben ik het eens met de stelling van Limb083 en tm030614 waarbij zij stelden dat ze geen medewerking gaven aan het initiatief van de belg.
Ik vind het alleen een beetje ver gaan om te zeggen: "Ik vind dat je nu gewoon onredelijk bezig bent!" want iedereen mag klagen bij producenten en organisaties als het product dat hij/zij gekocht heeft niet blijkt te deugen

Edit: ben weer te laat :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Rene85 op 22-01-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:47:
[...]

Jeetje... wat een reacties allemaal...

Niemand hier moet iets doen wat ik wil. Maar waneer iemand dit topic 'misbruikt' om medewerking te krijgen van 'Test aankoop' ja, dan maak ik me boos.
Laten we even heel duidelijk stellen. Alles wat ik doe, doe ik in overleg zowel hier als met de mensen die hun e-mail adres aan mij bekend hebben gemaakt. Ik post/stuur niks zomaar op eigen houtje, maar overleg eerst zoveel mogelijk.
De persoon die naar 'test aankoop' heeft geschreven, heeft NIET overlegt met ons of wij het hier wel mee eens zijn. Maar hij 'misbruikt' wel ons topic, om zijn brief richting test aankoop te bekrachtingen.

Daarbij, het helpt momenteel helemaal niks om naar 'Test aankoop' te schrijven. Logitech is er druk mee bezig, meer kunnen ze niet doen. Het enige wat Logitech nu kan gaan denken is;

'Wij proberen een oplossing voor hun te vinden en wat krijgen we terug, negative publiciteit in een tv programma. Laat de consument voorlopig dan maar stikken. We komen toch op een negatieve wijze op tv'.

De reden dat ik met dikke letter schrijf is omdat ik 'woordvoerder' ben met Logitech. Belangrijke zaken doe ik dus gewoon in hoofdletter, das makkelijker terug te vinden ;) Het is met de beste bedoeling gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
OEPS.... Euh... ik hoop dat dit nog mag blijven staan. Ik wilde graag het e.e.a. uitleggen.
Ik denk dat ik mezelf toch wel (op nette wijze) mag verdedingen.

Maarja...

Nu weer on topic

[ Voor 16% gewijzigd door tm030614 op 22-01-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nergens dat hij dit topic "misbruikt"
Hij post hier alleen zijn vorderingen.

Gesterkt door de mening van het modje hou ik verder op met zeuren
Ik geef je wel de tip om op te houden met die bold letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 'tijdje geleden' (3jaar terug) problemen gehad met een cheap ass Target setje.. ook vooral het brommen bleef hinderlijk. zelfs als ik wel input had via mijn pc of een mp3 speler dan hoorde ik het brommen gewoon door me muziek heen als deze zacht stond..
Ik hoop voor jullie dat er een oplossing komt voor dit probleem en dat jullie uiteindelijk toch die 399 euro goed besteed hebben.
Het is een goed initiatief van tm030614, en de manier van aanpak lijkt misschien een beetje langzaam te gaan, maar als je dan zorgt dat iedereen die deelneemt aan deze 'actie' zich dan kan herkennen in de brieven en manier van handelen dan is het toch goed??
En zint je dat niet dan doe je het toch op je eigen houtje, maar zeg dan niet 'Kijk die 80 mensen die die actie op GoT steunen hebben er ook last van'.
offtopic:
Dat noem ik zielig gedrag..... Ik begrijp de reacties van de TS heel goed. Ik zit me ook te verbijten op die reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Bart, ik heb liever dat wanneer je contact hebt gehad en overige hoofdzaken betreft deze topic in bold schrijft, dat is namelijk inderdaad makkelijk terugvinden, soms scroll ik gewoon hard door totdat ik een bold geschreven stuk vind. Dus gaarne die zaken in bold blijven schrijven het komt mij absoluut niet autoritair over in ieder geval.

Dan even meer ontopic weer, het gaat er inderdaad gewoon om dat we met z'n alle tot een oplossing komen, dat je individueel actie onderneemt is wat mij betreft een bijzaak en kan ook gewoon worden gedaan, zolang je (vind ik) in je geschreven stukken niet deze "beweging" van mensen en topic vermeld, qua imago doet dat bij voorbaat al niet ten gedoe en we moeten Logitech de tijd geven om te kunnen antwoorden, het is voor hun ongetwijfeld ook geen makkelijke zaak.

Ik ben benieuwd hoe Logitech ons probleem wil aanpakken, lijkt me geen makkelijk klus. Ik ben al blij met een enige teruggave, maar zeker een totaal oplossing natuurlijk, ik ben verder wel degelijk tevreden met deze set en wil em ook wel graag houden :)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen nog nieuws van Logitech? Anders misschien eens een mailtje sturen om naar een update te vragen? Dan herinneren we ze er aan om de kwestie zeker niet te ver in de schuif te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik las toevallig net bij tweakers dat er veel mensen met dit probleem zijn
ik moet zeggen heb hier zelf een Z-5500 en ik heb hier regelmatig last van
wat me alleen opvalt dat het vooraal scheelt wat ik aansluit
op mn X-Box heb ik er totaal geen last van
als ik film zit te kijkken gebeurt het (bij een film van ongeveer 2 uur)
ongeveer 3 of 4 keer
wat best irritant is want ik kijk graag horror films en als je dan lekker
in de film zit PLOP je schrikt terwijl er eigenlijk niks gebeurt
verliest je concentratie en de sfeer van de film is weer voor een paar
minuten verpest
maar aangezien dit dus een echt probleem schijnt te zijn meld ik me hierbij
aan bij jullie om hier mischien iets aan te laten doen
als ik nou BV een X530 gekocht had van 50 euro had ik gezegt
goedkope set maar een speakerset van deze prijsklasse
(nog steeds niet duur voor een digitale maar goed)
mag je toch wel iets meer van verlangen denk ik zo

tevens over het bromprobleem vergeten te zeggen
er komt een hele zachte brom uit die ik eigenlijk alleen snachts hoor
als ik wil gaan slapen
dus niet echt mega vervelend

[ Voor 9% gewijzigd door HADES2001 op 23-01-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
Ik weet niet of je et al gedaan hebt, maar als je je aan wilt melden moet je ff een mailtje sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl metdaarin je naam, adres enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee dat is niet mogelijk, anders had het wel in de handleiding gestaan. Als je er veel last van hebt kun je zelf het lichtje loshalen in de pod maar de garantie ben je dan denk ik ook kwijt.
Eenvoudiger is misschien een 'rookglas' stikkertje eroverheen plakken ?

Ikzelf stoor me er helemaal niet aan, het display schijnt schuin naarboven en niet direct (zoals mijn tft wel doet).

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 23-01-2006 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand 't Z-5450 Digital 5.1 Speaker System gaat kopen, en als deze ook last heb van 't plop-probleem, zou die dat dan hier of in 't andere topic voor dit probleem willen melden. Ik zou namelijk deze set graag willen hebben, maar toen ik hoorde van dit topic, overwoog ik 't toch om 't niet te doen. 't Is namelijk wel erg veel geld voor een set die niet goed functioneerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HADES2001 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:09:
als ik nou BV een X530 gekocht had van 50 euro had ik gezegt
goedkope set maar een speakerset van deze prijsklasse
(nog steeds niet duur voor een digitale maar goed)
mag je toch wel iets meer van verlangen denk ik zo
Dat is natuurlijk dikke onzin, ook van een set van 70 euro verwacht ik een set die niet ploft bromt of radio ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:55:
[...]

Dat is natuurlijk dikke onzin, ook van een set van 70 euro verwacht ik een set die niet ploft bromt of radio ontvangt.
Maar wel iets minder hard gaat ;)

Iets heel anders, het THX vertificaat mag je ook alleen dragen indien er geen vervorming e.d. uit de speakers komt. Het weergeven van storingen (radio ontvangst) en/of brommen (door bijv. een slechte voeding) valt onder de norm 'verstoringen' volgens de overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

ik heb deze polp ook maar deze plop word alleen veroorzaakt als er een apparaat aan gaat die veel stroom trekt maar das meestal maar 1 keertje en en vrij zachte plop

mijn erg simpele oplossing is. Doe je Z-5500d even uit en dan weer aan.

Voorbeeld is als ik me TL of m`n wasdroger aan doe. dan wil die dat wel eens doen. Voorde rest ben ik er zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JO people :*) ,

Ik heb hetzelfde probleem en irriteer me er mateloos aan :( |:( 8)7 . Heb mijn set via http://www.cool-prices.nl gekocht en daar zijn ze ook niet echt behulpzaam. Ze willen hun vingers er niet aan branden maar gelijk mijn geld terug geven en tja, daar zit ik echt niet op te wachten. ik wil die set niet kwijt, als hij het helemaal goed doet is hij super. Bij logitecht wordt ook in mijn geval het probleem heel makkelijk gezien. Hopelijk bereiken we iets met dit forum..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelf geen last van..

heb er zelf een MGE surge protection ervoor zitten.
http://www.mgeups.nl/products/index.php?prod=cl
Protection Box is bestemd voor het filteren van de voeding van aangesloten apparatuur om deze te beschermen tegen overspanning, storingen en indirecte gevolgen van de bliksem.
Ik zal ém er een keer tussenweg halen, kijken of ik dan de plopjes krijg.

Ohh ja: SPDIF Digitaal
Pid nummer zoek er nog even bij.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:23:
JO people :*) ,

Ik heb hetzelfde probleem en irriteer me er mateloos aan :( |:( 8)7 . Heb mijn set via http://www.cool-prices.nl gekocht en daar zijn ze ook niet echt behulpzaam. Ze willen hun vingers er niet aan branden maar gelijk mijn geld terug geven en tja, daar zit ik echt niet op te wachten. ik wil die set niet kwijt, als hij het helemaal goed doet is hij super. Bij logitecht wordt ook in mijn geval het probleem heel makkelijk gezien. Hopelijk bereiken we iets met dit forum..... _/-\o_
Gegevens al verstuurd?? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:09:
[...]

Gegevens al verstuurd?? ;) ;)
Uiteraard... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:55:
Dit vind ik ook.
Trouwens redeneren van

"mijn set is duur geweest, dus die moet vervangen worden (door een nieuwe set waarin de plops zijn opgelost) en een goedkope set moet niet vervangen worden (m.a.w. Z5500 -> meer geneigd om te vervangen en X-530 -> minder geneigd om te vervangen)"
( = redenering 1)

gaat niet op, want als je consequent bent moet je het dan ook vanuit een ander standpunt bekijken:

als Logitech in de toekomst nu een Z-5500 moet vervangen door een nieuw exemplaar (waarbij de plops zijn opgelost) kost hun dat 399 (was dit de prijs ongeveer van een z-5500?) euro (Logitech maakt dan veel verlies -> ze gaan dus minder geneigd zijn om te vervangen). Als Logitech een X-530 moet vervangen door een nieuwe waarin het plopverlies is opgelost, kost hun dat 70 euro (minder verlies -> meer geneigd zijn om te vervangen).
( = redenering 2)

Redenering 1 en redenring 2 compenseren elkaar.

Als je een factor wilt bepalen voor welke setjes moeten vervangen worden en welke niet, moet je rekening houden met de 2 redeneringen (m.a.w. de verhouding nemen van de wegingscoefficienten van beide redeneringen). Dit kan je doen door de verhouding te nemen van de kostprijs van de set gedeeld door het verlies dat Logitech zou maken om de set te vervangen.

Doe dit bij alle verschillende setjes van Logitech en je krijgt bij alle setjes een factor die gelijk is aan 1. (immers 399euro/399euro = 1 en ook 70euro/70euro = 1)

M.a.w. kan je concluderen dat de prijs niets ter zake doet.

Het bovenstaande is ook logisch, mits bij alle setjes het eenzelfde soort probleem is (veroorzaakt door een gebrekkig ontwerp, dat ook in alle setjes voorkomt).

Het is een beetje een theoretische benadering en ik hoop dan ook dat jullie het begrijpen. Maar als je consequent bent, moet je erkennen dat wat hierboven staat waar is (in het geval dat ze de setjes gewoon zouden gaan vervangen door exemplaren waarin het probleem opgelost is).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:49:
[...]

Dit vind ik ook.
Trouwens redeneren van

"mijn set is duur geweest, dus die moet vervangen worden (door een nieuwe set waarin de plops zijn opgelost) en een goedkope set moet niet vervangen worden (m.a.w. Z5500 -> meer geneigd om te vervangen en X-530 -> minder geneigd om te vervangen)"
( = redenering 1)

gaat niet op, want als je consequent bent moet je het dan ook vanuit een ander standpunt bekijken:

als Logitech in de toekomst nu een Z-5500 moet vervangen door een nieuw exemplaar (waarbij de plops zijn opgelost) kost hun dat 399 (was dit de prijs ongeveer van een z-5500?) euro (Logitech maakt dan veel verlies -> ze gaan dus minder geneigd zijn om te vervangen). Als Logitech een X-530 moet vervangen door een nieuwe waarin het plopverlies is opgelost, kost hun dat 70 euro (minder verlies -> meer geneigd zijn om te vervangen).
( = redenering 2)

Redenering 1 en redenring 2 compenseren elkaar.

Als je een factor wilt bepalen voor welke setjes moeten vervangen worden en welke niet, moet je rekening houden met de 2 redeneringen (m.a.w. de verhouding nemen van de wegingscoefficienten van beide redeneringen). Dit kan je doen door de verhouding te nemen van de kostprijs van de set gedeeld door het verlies dat Logitech zou maken om de set te vervangen.

Doe dit bij alle verschillende setjes van Logitech en je krijgt bij alle setjes een factor die gelijk is aan 1. (immers 399euro/399euro = 1 en ook 70euro/70euro = 1)

M.a.w. kan je concluderen dat de prijs niets ter zake doet.

Het bovenstaande is ook logisch, mits bij alle setjes het eenzelfde soort probleem is (veroorzaakt door een gebrekkig ontwerp, dat ook in alle setjes voorkomt).

Het is een beetje een theoretische benadering en ik hoop dan ook dat jullie het begrijpen. Maar als je consequent bent, moet je erkennen dat wat hierboven staat waar is (in het geval dat ze de setjes gewoon zouden gaan vervangen door exemplaren waarin het probleem opgelost is).
_/-\o_ Ik zal blij zijn als het probleem verholpen is en we gewoon normaal naar een film kunnen kijken.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:05
tot € 50.000 voor modellen met 8 stekers
:o weet je zeker dat je er geen reclame voor loopt te maken...
[ontopic]
Had al mail verstuurd maar ik zal ook nog effe wat gegevens.

PID: R512
aan gesloten, met Direct en Coax kabel, met mono to tulip plug, op audigy 2 ZS.
de Coax is die die ik bij mijn VGA kaart kreeg.
Heb dus last van plops als beneden het licht aan of uit gezet wordt. Heb er sinds het door branden en vervangen van de zekering die er in zit geen last meer van gehad... Al denk ik niet dat door die zekering komt :P zou wel erg absurd zijn.

Toch effe zekering merk post. Wickmann 10 G-Sicherungseinesätze 250 V AC ( made in duitsland :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:14

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Marf0rz schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:21:
Bart, ik heb liever dat wanneer je contact hebt gehad en overige hoofdzaken betreft deze topic in bold schrijft, dat is namelijk inderdaad makkelijk terugvinden, soms scroll ik gewoon hard door totdat ik een bold geschreven stuk vind. Dus gaarne die zaken in bold blijven schrijven het komt mij absoluut niet autoritair over in ieder geval.
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Ik ben meer geinteresseerd of er al nieuws is van het Logitechfront dan de ja-ik-heb-een-plop/bromgeluiden-in-mijn-set-posts. :>
nofi
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:08:
Ondertussen nog nieuws van Logitech? Anders misschien eens een mailtje sturen om naar een update te vragen? Dan herinneren we ze er aan om de kwestie zeker niet te ver in de schuif te steken.
Persoonlijk zou ik wachten tot het eind van de week.
Opnaaien heeft ook niet veel zin.

[ Voor 25% gewijzigd door Zondagskindje op 23-01-2006 18:08 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ík vind de prijs van de set totaal niet relevant bij de afhandeling van de klachten (omruilen voor een non ploppend model). Iemand die een Z-5500 heeft gekocht heeft net zo veel recht op een goedwerkend product als iemand met een X-530 (zoals ik).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:49:
als Logitech in de toekomst nu een Z-5500 moet vervangen door een nieuw exemplaar (waarbij de plops zijn opgelost) kost hun dat 399

Als Logitech een X-530 moet vervangen door een nieuwe waarin het plopverlies is opgelost, kost hun dat 70 euro[/i]
Blijkbaar is hier niet (economisch) over nagedacht, ten eerste kost het logitech natuurlijk nooit de verkoopprijs, daarnaast bestaat er zoiets als afschrijving waardoor belastingtechnisch er al helemaal weinig overblijft.
Ook zal er op de duurdere set meer winst worden gemaakt dan de goedkope, om de afzet t.o.v. productie en fabrikage/inkoop kosten tegemoed te komen.
(Dat logitech een set van €399 niet terug laat sturen maar direct vervangt i.v.m. verzend kosten moet ook een belletje laten rinkelen)
Waarschijnlijk zijn er ook veel minder x5500 dan x530 sets verkocht waardoor het collectief omwisselen/terughalen ook goedkoper uit zal vallen.

Zo kan je wel aan de gang gaan, maar de bottomline is dat je niet zomaar dingen kan aannemen. Het blijft een feit dat voor beide series er gelijkwaardige set's zijn (qua specificaties !) die zonder bijgeluiden werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:41:

Blijkbaar is hier niet (economisch) over nagedacht, ten eerste kost het logitech natuurlijk nooit de verkoopprijs,
Echter komen er wel weer bijkomende kosten voor nieuwe R&D om het probleem op te lossen. Eventueel ook nieuwe infrastructuur om de veranderingen toe te passen, nieuwe materiaalkosten,...

Feit is ook, dat het eigenlijk mij niet uitmaakt hoe het economisch in mekaar zit voor Logitech. Ik heb een gebrekkige set die nog onder garantie is, en daardoor hebben ze zich gebonden aan enkele verplichtingen.
daarnaast bestaat er zoiets als afschrijving waardoor belastingtechnisch er al helemaal weinig overblijft.
Niet helemaal duidelijk :? Geldt toch voor zowel de Z-5500 als de X-530 als de ...
Ook zal er op de duurdere set meer winst worden gemaakt dan de goedkope, om de afzet t.o.v. productie en fabrikage/inkoop kosten tegemoed te komen.
Winst in verhouding met de verlieskost van een nieuwe verbeterde set te ontwikkelen. Deze verhouding zal bij alle sets niet veel veranderen.
Waarschijnlijk zijn er ook veel minder x5500 dan x530 sets verkocht waardoor het collectief omwisselen/terughalen ook goedkoper uit zal vallen.
In de winkel waar ik mijn set heb gekocht, heeft men mij nochtans verteld dat een Z-5500 meer werd gekocht dan een X-530. Verbaasde mij wel. Goed 1 winkel is niet representatief, maar ik zou het zo maar niet aannemen.

Mja cijfertjes die ik gebruikt heb, zijn niet exact (had er bijgeschreven dat het gewoon theoretisch is), maar vooral bedoeld om mijn statement duidelijk te maken dat redenering 1 ook een weerszijde van de medaille heeft, namelijk redenering 2 (en eventuele anderen). Er zullen idd meerdere factoren zijn die het al dan niet acceptabel maken om de Z-5500 of X-530 of nog andere set te vervangen. Feit blijft, vind ik, dat redenering 1 (zoals ze al een paar keer geopperd is in dit topic) op zich relatief hypocriet is.
Het is een collectief probleem van alle types sets, en als de Z-5500 wordt vervangen, zou dit een erkenning zijn van Logitech dat dit idd zo is. Als ze dan echter gaan weigeren om goedkopere sets te willen vervangen, terwijl ze het probleem echter wel al erkent hebben, tsja dan begrijp je wel dat ik met een dubbel gevoel zit.

Dit is zo een beetje de hoofdzaak wat ik bedoel zonder diep in te gaan op de financiële details. Ik hoop dat de hoofdzaak van wat ik bedoel een beetje overkomt:
als het probleem bij de Z-5500 wordt erkent, mja dan moeten ze het ook erkennen bij de goedkopere sets met dezelfde symptonen. Als voor de Z-5500 een service wordt aangeboden waarbij ze de set kostenloos vervangen, dan moeten ze die service ook aanbieden voor gebruikers van goedkopere sets met dezelfde symptonen.
De meerprijs van de Z-5500 biedt geen extra service t.o.v. goedkopere sets vind ik. Voor de meerprijs krijg je namelijk een veel krachtigere set.

PS: het is zeker niet de bedoeling om er geld uit te slaan door een vervanging te eisen hoor. Ik zou persoonlijk al tevreden zijn, met een filtertje dat het probleem oplost,of iets dergelijk, te koop in de winkel voor een zacht prijsje en een handleiding hoe ik het zelf kan plaatsen. Tegen een vervanging zou ik natuurlijk geen neen zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Van de 'gewenste belg' met 'ongewenst test aankoop contact'

Beste mensen voor alle duidelijkheid:

ten eerste heb ik helemaal geen verwijzing gemaakt naar dit forum
ten tweede doe ik wat ik wil
ten derde, ik heb nog niks gehoord van test aankoop. (Of mocht ik dit mss niet zeggen)
en ten vierde, ik moet zeggen dat je tot nu toe al serieus vorderingen hebt gemaakt ....?????

Greetz en succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipTrip schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:22:
ten eerste heb ik helemaal geen verwijzing gemaakt naar dit forum
Perfect, dan kan er jouw ook niets verweten worden.
en ten vierde, ik moet zeggen dat je tot nu toe al serieus vorderingen hebt gemaakt ....?????
Mja , momenteel ligt de bal in het kamp van Logitech. Het is afwachten geblazen. We zijn toch al over Zwitserland tot in Amerika geraakt.

Groeten van een andere gewenste (hopelijk toch ;) )Belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ok mensen omdat heel veel mensen wel erg diep ingaan op mn post
wou ik nog een kleine melding doen
ik bedoelde er mee te zeggen dat als ik een set van 50 euro koop
ik het niet zo erg vindt dat het een tikje of plopje geeft het is tenslote een
goedkope set en ga dan sneller ermee akkoord om het zo te zeggen

daarintegen van een set waar ik 350 euro voor heb neergelegt
mag ik ook mn verwachtingen wat hoger leggen vindt ikzelf

dit natuurlijk mijn mening net als de vorige post dus ik hoop niet dat ik
mensen hiermee heb beledigt of kwaad heb gemaakt zowel
mn excuses hiervoor

en op de andere vraag ja ik heb de mail verstuurt en mn bij de group gejoined ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
FlipTrip schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:22:
Ik heb nog niks gehoord van test aankoop. (Of mocht ik dit mss niet zeggen)
We hebben meer vorderingen gemaakt dan jouw tot nu toe :+ ;) :O

Sorry...moest het ff kwijt

[ Voor 8% gewijzigd door tm030614 op 23-01-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HADES2001 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:45:
ok mensen omdat heel veel mensen wel erg diep ingaan op mn post
wou ik nog een kleine melding doen
ik bedoelde er mee te zeggen dat als ik een set van 50 euro koop
ik het niet zo erg vindt dat het een tikje of plopje geeft het is tenslote een
goedkope set en ga dan sneller ermee akkoord om het zo te zeggen

daarintegen van een set waar ik 350 euro voor heb neergelegt
mag ik ook mn verwachtingen wat hoger leggen vindt ikzelf
Mja het is geen tikje of een plopje, maar het is constant luid geplop.
Dat je de lat bij een goedkopere set minder hoog legt, akkoord, maar dan wel op gebied van vermogen, features, algemene helderheid/zuiverheid van het geluid, enzovoort. Dit maakt mijns inziens het nog niet acceptabel dat een goedkopere set mag ploppen en radio ontvangen, want dat is al een heel andere kwestie. Dat je het van een Z-5500 minder snel het probleem zou verwachten begrijp ik maar al te goed. Maar dat praat het nog altijd niet goed dat het probleem zich voordoet, zowel niet bij de Z-5500 als bij de X-530 of nog andere sets. Zeker niet als het veroorzaakt wordt door een simpele verlichting die uit/aangezet wordt, en dit op zulke grote schaal bij heel veel gebruikers.
dit natuurlijk mijn mening net als de vorige post dus ik hoop niet dat ik
mensen hiermee heb beledigt of kwaad heb gemaakt zowel
mn excuses hiervoor
Mij heb je niet beledigd of kwaad gemaakt ofzo hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat ik er niet mee akkoord ga, en ik wil dit ook beargumenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartje bedankt jongen voor je moeite... _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.