Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-07 15:18
LiMbO83 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:22:
Ik begrijp best het ongeduld van sommige mensen, maar we zijn nauwelijks 2 maanden met constructief contact bezig. Iets goeds verkrijgen uit deze situatie is gewoon een zaak van geduld.

We doen allemaal ons best, en ik ben vooral gelukkig met het werk wat Bart doet.

Zo lang iedere reactie van Logitech vooruitgang vertoont, mogen we niet klagen. Kijk, als het straks weer november is en Logitech houdt ons op een afstand, dan ondernemen we stappen.

Voorlopig lijkt me dit een normale correspondentie waarin duidelijk naar een oplossing gewerkt wordt.
Dit topic gaat over hoe we dat moeten doen, en zoveel mogelijk ideeën zijn welkom.

Als je er echt geen vertrouwen meer in hebt mag je dat best laten weten, maar dan begrijp ik daar ook uit dat je niet meer op de petitielijst wil staan? Als de oplossing toch niet komt, hoef je er ook niet voor in aanmerking te komen.

Misschien een idee.
Als er een oplossing komt, heeft iedereen die zo'n set heeft daar recht op, of diegene nu in de petitie staat of niet. Het heeft namelijk nooit goed gewerkt en Logitech heeft constant alle zaken afgedaan met setjes die evengoed niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

benchMarc schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:02:
[...]
Als er een oplossing komt, heeft iedereen die zo'n set heeft daar recht op, of diegene nu in de petitie staat of niet. Het heeft namelijk nooit goed gewerkt en Logitech heeft constant alle zaken afgedaan met setjes die evengoed niet werken.
idd, niet iedereen heeft tijd over om te gaan mierenneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 15:04
Anoniem: 110299 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:29:
[...]

idd, niet iedereen heeft tijd over om te gaan mierenneuken.
Ik geef toe, dat zou het meest rechtvaardige zijn.

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 19:45
Zojuist een e-mail van B.L. van het Logitech hoofdkantoor, op mijn (eena)laaste e-mail.

Hello Mr.,

Please do not apologize, in a way you are helping us out so much.

I have now escalated all of your concerns to the Marketing Manager for the EU region, he will discuss your requests with the Vice President of the Audio BU.
I again promise you we are taking this very seriously and are not just stalling for time. I do not know how to convince you and the others that I would never ever lie to you or them.

What I can tell you is, for the people with the 5500 I will get some updated control pods, about 20 in all to test. They have made some cabling changes, I am also still looking for the correct line filters, sorry I did in fact, as you said, send you not a line filter but a surge suppressor. I am trying to get a line filter for you and all customers. I will also receive some new control pods for testing.

Please, Please continue to be patient.

B.L.

EDIT:
Mocht iemand iets direct aan dhr. B.L. willen vragen of vinden dat e.e.a. niet juist behandeld word dan kan ik deze vragen direct aan hem doorsturen.

[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 16-02-2006 18:23 ]

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:25

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Nieuwe pods... Ben benieuwd. Blijft de schade misschien beperkt voor Logitech, stuur gewoon nieuwe pods en zorg dat mensen de oude pod in z'n geheel terugsturen :)

Nogmaals bedankt voor je inzet, tm030614 :)

Hier stond een dode link.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:43

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Misschien kun je hem vertellen dat velen al linefilters (en zelfs ups-en) hebben maar deze niet helpen. Misschien zelfs een optie om een lijstje te maken van div. filters/ups-en die al 'getest' zijn ?
Het is zonde voor logitech om daar geld in te stoppen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• tm030614
DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:01:
Misschien kun je hem vertellen dat velen al linefilters (en zelfs ups-en) hebben maar deze niet helpen. Misschien zelfs een optie om een lijstje te maken van div. filters/ups-en die al 'getest' zijn ?
Het is zonde voor logitech om daar geld in te stoppen.
Ik heb een reactie teruggestuurd waarin ik dit even aangeef. Bedankt dat je me er even op wijst.

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 16-02-2006 18:24 ]

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
tm030614 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:35:
EDIT:
Mocht iemand iets direct aan dhr. B.L. willen vragen of vinden dat e.e.a. niet juist behandeld word dan kan ik deze vragen direct aan hem doorsturen.
Het is niet mijn zaak (want heb zelf niet zo'n set) Maar:
1) Een set hoort te werken zonder netfilter, goed als die nodig is en het werkt dan, oke mooi!
2) Een netfilter monteer je niet zomaar ertussen!!!
Er zijn veel parameters die de werkelijke betrouwbaarheid van het filter bepalen. Een netfilter monteren doe je niet zomaar, je moet weten hoe dit moet. Om maar iets te noemen: de lengte van de aansluitdraden heeft een enome invloed op de werking van het filter (zelfinductie van de draden, die filteren gewoon mee dan hoor). Verder zijn er verschillende types netfilters en de plaatsing van het filter maakt ook veel uit.

Het is onjuist van hem om jou/jullie een netfilter op te sturen en te zeggen monteer dat er maar tussen, zonder dat jullie weten hoe dat precies moet. Want stel je neemt bijvoorbeeld aansluitdraden van 50cm lang, nou dan is je hele filter al zo goed als nutteloos.

Als je wilt zou ik een stukje van mijn theorieboek hierover kunnen inscannen.

[ Voor 8% gewijzigd door JuuL20 op 16-02-2006 19:13 ]

• DukeBox

DukeBox

Ik neem aan dat lt een 'stekkerblok' bedoeld met ingebouwd filter..

• JuuL20
DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:01:
Jongens jongens, zelfde verhaal als hierboven.
Als het filter niet werkt hoeft het niet aan het filter te liggen, de bedrading kan fout zijn, de positie van het filter kan verkeerd zijn etc.
Aangezien jullie gebruikers zijn en geen electronica achtergrond hebben betwijfel ik het of ze wel goed zijn geplaatst. (No offence!)

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 20:48
Nieuwe pod, komt bekend voor. Dat hebben ze namelijk ook bij de Z-680 gedaan toendertijd.

Maja ik geloof nog steeds in ze dat ze er durk mee bezig zijn ;).

If it aint broke, fix it till it is!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Venxir schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:19:
Nieuwe pod, komt bekend voor. Dat hebben ze namelijk ook bij de Z-680 gedaan toendertijd.

Maja ik geloof nog steeds in ze dat ze er durk mee bezig zijn ;).
En, heeft dat toen het probleem verholpen?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-07 22:52
Ik heb zo'n belkin surgemaster van een 80 euro gekocht destijds (was meteen de duurste uit het schap) om het probleem misschien te kunnen verhelpen. En natuurlijk omdat het ding wel een soort van extra veiligheid oplevert voor je hardware (thuis als zowel op lans)

De plops zijn hierdoor afgenomen maar niet volledig weg. Ik weet niet of jullie dit met filter bedoelen maar dit werkt dus niet volledig.

Ik volg dit topic bijna dagelijks en moet zeggen dat de topicstarter prima werk verricht!!

• DukeBox

DukeBox

JuuL20 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:17:
[...]
Aangezien jullie gebruikers zijn en geen electronica achtergrond hebben betwijfel ik het of ze wel goed zijn geplaatst. (No offence!)
Spreek voor jezelf.

• Venxir
Zondagskindje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:45:
[...]

En, heeft dat toen het probleem verholpen?
Yep

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tm030614 Good going :)

ik zelf moet zeggen ik heb mega veel geduld ik ga toch over een jaar verhuizen en dan
ga ik die set echt pas veel gebruiken dus ik heb nog wel even

dus daarom blijf ik hier altijd zo positief en geef volle vertrouwen in tm030614
(btw mensen niet als flamebait bedoelt maar tm030614 neemt het wel voor iedereen hierop
en doet alle moeite dus als mensen er problemen mee hebben hoe hij te werk gaat
of vindt het niet snel genoeg gaan
zou mijn persoonlijke mening zijn start zelf een actie back to scratch en kijk wat je zelf
kan berijkken maar het feit blijft zolang je aardig doet geduld toont en vooral ook
de mensen in hun waarde laat (respect tonen enz.) doen ze ook meer voor jou)
ik werk zelf in een winkel en ik moet zeggen zodra mensen grof gaan doen en onbeschoft
is het erg simpel we doen zo min mogelijk voor die klant puur om het feit een klant is koning zolang
hij zich als koning gedraagt

Dus kom op mensen houdt de moed erin en laten we het als volwassen mensen oplossen zoals
B.L. al zei in de e-mail hou zou nooit tegen ons liegen als ze opeens niks meer doen kunnen
we met die e-mails hard maken dat hij zn woord niet heeft gehouden
persoonlijk heb ik vertrouwen in deze persoon omdat hij goeie informatie geeft over wat er gebeurt
en met wie hij het in overleg zet
(beter als een gemiddeld bedrijf waar je een antwoord krijgt als "Ja we zijn ermee bezig heb geduld"
ok en wat gebeurt er ? "Ja dat hoort u zodra we klaar zijn heb maar even geduld goeiedag")

• tm030614
HADES2001 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:28:
tm030614 Good going :)
volle vertrouwen in tm030614
(btw mensen niet als flamebait bedoelt maar tm030614 neemt het wel voor iedereen hierop
en doet alle moeite
O+ :Y) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-06-2023
Er zit vordering in de zaak :)!!!Top!!Als er nog mensen nodig zijn om de nieuwe pods te testen wil ik daar wel aan meewerken(ik lees dat ze er maar 20 wegdoen) :7. Puik werk tm :9.

Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164847

Sketchy schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:22:
Er zit vordering in de zaak :)!!!Top!!Als er nog mensen nodig zijn om de nieuwe pods te testen wil ik daar wel aan meewerken(ik lees dat ze er maar 20 wegdoen) :7. Puik werk tm :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sketchy schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:22:
Count me in om te testen, gezien er maar 20 pods zijn. By the way; puik werk TM! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
goed nieuws, die 20 pods. Hoewel ik het graag zou willen testen denk ik dat tm030614 de pods verspreidt onder de eerste 19 aanmelders van het probleem. maar ik hou me aanbevolen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Wat een goed nieuws, Bart. Wat gaat dit goed. Wat een verschil met een aantal maanden geleden, hè. :).

Ik ben natuurlijk heel enthousiast om een nieuwe POD te testen.

Als je nog ergens hulp mee nodig hebt, misschien vanwege tijdgebrek, aarzel dan niet om 't te vragen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Reactie van Logitech

Hello Mr.,

Since the control pods will ship from somewhere in Asia, it might take a bit of
time, I am still waiting on confrimation that they have been shipped and by what
service.

I am also following up on a line filter, since I have two colleagues with the same
issue, I will test with them and when I have an acceptable unit will forward to you
for testing.

B.L.

PS: I am never upset to improve our product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
Had je mijn mailtje nog ontvangen tm???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Sketchy schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:52:
Had je mijn mailtje nog ontvangen tm???? :)
Kijk niet elke dag in de mailbox van 'plopjesprobleem@xs4all.nl'. Maar heb net even voor je gekeken, en jouw mailtje staat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik wil ook wel een POD testen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Uiteraard wil ik ook graag 1 nieuwe POD uitproberen, maar dat zullen we allemaal wel willen, we willen allemaal er vanaf zijn en deze oplossing klinkt plausibel.

Ontopic verder:P

De laatste paar mailtjes zijn wel duidelijke mails van switserland, mail waarin beloftes staan waar we ze aan kunnen houden. Ik vind niet dat ze heel erg snel zijn met hun tests en onderzoeken, maar daar kunnen we weinig aan doen. De laatste berichten zijn gunstig en het feit dat hij 20 nieuwe PODs heeft is ook goed nieuws. Niet veel werk om te ruilen. Ondanks dat ik het gevoel heb dat "ze" hun best doen, bekruipt me het gevoel dat als ze uiteindelijk niks oplossen, velen van ons terug denken en de tekenen wel zien dat ze ons alleen maar aan het lijntje hielden. Maar zoals ik al zei ik heb er wel vertrouwen in en ik hoop dat deze tekenen volledig lucht zijn! :P we blijven duimen en ploppen :Y)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Digitizers schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:11:
goed nieuws, die 20 pods. Hoewel ik het graag zou willen testen denk ik dat tm030614 de pods verspreidt onder de eerste 19 aanmelders van het probleem. maar ik hou me aanbevolen O-)
Dat zou wel zo eerlijk zijn om het op die manier te doen.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Spannend wordt het nu :). Ik hoop dat deze nieuwe revisie van de POD naar behoren werkt :).

Verklaart ook gelijk waarom zowel mijn ups als scheidingsfilter van 15 kg het er niet uit kunnen filteren, de storing komt van binnnen.

Toch merk ik wel dat ferrietblokjes een beetje helpen, heb er nu al een half jaartje 2 aanhangen. Aangezien ik nogal meedeed aan de discussie in het logitech speaker topic ipv dit topic.

Maar ik houd alles goed in de gaten nu :).

Nogmaals lof aan de mensen die dit voor elkaar proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
Heb je al eens meerdere windingen om dat ferietkerntje geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Dit is zeker een vooruitgang! Nu hopen dat het echt werkt :)

Ben erg benieuwd naar de resultaten!

(Uiteraard wil ik zelf ook wel testen O-) )

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 19-02-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
JuuL20 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:05:
Heb je al eens meerdere windingen om dat ferietkerntje geprobeerd?
Ook geprobeerd, alleen de kabel om de pod is zo dik dat het maar 1 keer kan, me audiokabels zitten er wel 3x omheen gewonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Goeie zaak die nieuwe mail tm, we wachten met spanning af. :)

Great job so far.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Amazing! _/-\o_

Maar hoe kan 't eigenlijk dat je radio ontvangst hebt met een audiosetje?
Ik heb 1 keer met mijn oude X-340 + oordopjes + volume erg hoog een hoop Frans gelul mogen ontvangen.. Hoe kan dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mvdlaak schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:28:
Amazing! _/-\o_

Maar hoe kan 't eigenlijk dat je radio ontvangst hebt met een audiosetje?
Ik heb 1 keer met mijn oude X-340 + oordopjes + volume erg hoog een hoop Frans gelul mogen ontvangen.. Hoe kan dit dan?
dat zijn ze nu dus al een tijdje aan het uitzoeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Als je zo'n nieuwe pod ontvangt moet je dan je oude inleveren?

Zo ja, dan wacht ik wel tot het helemaal rond is, zoniet dan dan houd ik me ook aanbevolen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 127279 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:54:
Als je zo'n nieuwe pod ontvangt moet je dan je oude inleveren?

Zo ja, dan wacht ik wel tot het helemaal rond is, zoniet dan dan houd ik me ook aanbevolen..
Geen idee. Verwacht het eerlijk gezegt niet. Moet het wel, dan gaat het op kosten van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

oki.

We wachten rustig af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
Ik ben sinds kort verhuisd, zit nu in een redelijk oud huis. De plopjes zijn wel zachter geworden alleen nu ontvang ik radio met de z-5500 :+ . Het geluid komt echter alleen uit de subwoofer B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Digitizers schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:20:
[...]

Denk je nu echt dat die duurbetaalde engineers van Logitech niet weten waarom hun setjes radio ontvangen??? 8)7

Jammer alleen dat ze zo stom zijn om er pas achteraf achter te komen en niet bij de design...

Logitech zwijgt het gewoon dood. Enige oplossing is alle sets terughalen en vervangen. Hoe groot acht jij de kans dat dit gaat gebeuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Darth Malak schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:40:
[...]

Logitech zwijgt het gewoon dood. Enige oplossing is alle sets terughalen en vervangen. Hoe groot acht jij de kans dat dit gaat gebeuren??
Dat is dus niet waar. Als inderdaad de ongewenste ruis opgepakt wordt in de kabel tussen de POD en de versterker, zou de nieuwe POD (waarvan er 20 onderweg zijn) best een correcte oplossing kunnen zijn. Mocht dit een goede oplossing zijn, dan is het nog steeds wel duur voor logitech om alle POD's te vervangen, maar al minder duur dan hele sets. Bovendien zal het niet zo gaan. Mochten de POD's werken, dan zal er een berichtje komen te staan op logitech waarin staat dat je de klantenservice moet bellen als jij ook 1 van de ongelukkigen bent, vervolgens zullen zij gratis een nieuwe POD sturen en moet jij op eigen kosten je oude POD terug sturen. Zoiets verwacht ik als uiteindelijke uitkomst. Ik zeg niet dat dit een correcte oplossing is, maar in het beste geval verwacht ik zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Darth Malak wees is iets positiefer als je had gelezen dan hebben we mails van een
Logitech werknemer (dus hard bewijs) dat ze de problemen ontdenkt hebben en bezig zijn
met een oplossing makkelijker gezegt ze moeten met een oplossing komen
en als de laatste mail klopt is die er nu ook

Vergeet niet dat we met logitech praten niet met Trusth of Sweex dit is een wat meer
kwaliteit erkend bedrijf en die ziet zn naam liever niet ten onder gaan omdat 100 mensen
last hebben van een slechte speakerset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
HADES2001 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:09:

Vergeet niet dat we met logitech praten niet met Trusth of Sweex dit is een wat meer
kwaliteit erkend bedrijf en die ziet zn naam liever niet ten onder gaan omdat 100 mensen
last hebben van een slechte speakerset
En dan ook niet de minste speakerset, het is de duurste van hun gamma..... Ik ben altijd tevreden geweest van Logitech, nu hoop ik natuurlijk dat dit probleem ook opgelost wordt.

Mijn set is aangesloten op tv (coaxiaal DVD), ploppen heb ik af en toe, en als ik de set afsluit (gewoon powerknop) dan hoor ik niets meer. Doch als ik de set aansluit op m'n pc, en POD staat af (krijg ik toch nog ruis te horen) Ik moet dan echt wel electriciteit afzetten voor volledige stilte...toch raar dat bij tv dit niet het geval is....

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
HADES2001 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:09:
omdat 100 mensen last hebben van een slechte speakerset
Hou er rekening mee dat het niet om 100 mensen gaat. Het zijn er héél veel meer.
Laat zeggen zo'n 60% van de mensen. Daarbij voldoet de set niet aan de eisen die door de EU worden gesteld...

Vandaar dat ze het zo graag op willen lossen. (Tevens verklaart het waarom er niks over hun website te vinden is over dit probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

tm030614 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:53:
[...]
Vandaar dat ze het zo graag op willen lossen. (Tevens verklaart het waarom er niks over hun website te vinden is over dit probleem).
In mijn ogen komt dat neer op het stilzwijgen van een groot probleem voor een erg dure speakerset. Het zou wel zo netjes van ze zijn om in ieder geval het probleem publiekelijk te erkennen en te melden dat ze inderdaad bezig zijn het op te lossen (wat ik sterk betwijfel op de enkele gevallen hier na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:47:
[...]

In mijn ogen komt dat neer op het stilzwijgen van een groot probleem voor een erg dure speakerset. Het zou wel zo netjes van ze zijn om in ieder geval het probleem publiekelijk te erkennen en te melden dat ze inderdaad bezig zijn het op te lossen (wat ik sterk betwijfel op de enkele gevallen hier na).
Daarom heb ik aangegeven dat ik het prettig zou vinden om dit probleem op de website te vermelden.
Dit verzoek is inmiddels door meneer B.L. geescaleerd naar de vice president van de Audio Business Unit in de USA.

Ik verwacht hier deze week uitsluitsel over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Darth Malak schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:47:
[...]

Ehm, juist dat publiekelijk erkennen is onze troef. Zoiets is nooit goed voor de verkoopcijfers. De gang van zaken zoals ze nu verlopen is een heel normaal proces. Er zijn iedere dag wel honderden bedrijven met hun klanten aan het onderhandelen om hun naam hoog te houden, en tevens alleen de klanten te helpen die echt ergens last van hebben.

Want zijn er zat mensen die er geen last van hebben. Voor die mensen hoef je die geluidsset niet onnodig in diskrediet te brengen natuurlijk, zonde van je naam en niet te vergeten: zonde voor de klant! Want zeg nou zelf, als je Z-5500 gewoon goed werkt, zou je dat mensen voor 300 euro niet willen onthouden.

Zoals het nu loopt, lijkt het erop dat wij dit probleem voor het eerst stevig onder de aandacht hebben gebracht bij Logitech. Als een oplossing echt komt (hopelijk nu al met de vernieuwde PODS), dan is deze oplossing natuurlijk ook beschikbaar voor alle andere klanten die contact opnemen met de klantenservice. Zij hebben tenslotte garantie.

Jammer dat het zo gelopen is/moet lopen voor veel mensen (waaronder niet te vergeten ikzelf), maar het lijkt erop dat Logitech echt gedurende lange tijd niet doorhad hoe erg dit probleem was. In dat geval is het geen wonder dat we werden afgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:25:
[...]
Maar het lijkt erop dat Logitech echt gedurende lange tijd niet doorhad hoe erg dit probleem was. In dat geval is het geen wonder dat we werden afgescheept.
Dat kan ik helaas niet geloven. Tevens geeft meneer B.L. zelf aan dat een tweetal collega's zelf last hebben van het probleem.

Ik ben zeer zeker positief en verwacht een goede oplossing. Maar ik geloof niet, dat dit voor Logitech een onbekend probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Digitizers schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:20:
[...]

Ik snap dat ze nu aan het uitzoeken zijn waar die plopjes e.d. door veroorzaakt worden in deze set. 8)7

Ik doelde meer op het voorkomen van radio ontvangst bij computer speakers in het algemeen, de 5500 is niet de enige met onbedoelde radio-eigenschappen.

[Edit]
Als die 2 collega's van B.L. er last van hebben,.. waarom moesten er dan zonodig 2 setjes uit Nederland opgestuurd worden? Logitech zal het wel makkelijker gevonden hebben om de boel de boel te laten en als er een klacht kwam, om dan maar een nieuw setje op te sturen.

Zoals ze in de vroegste correspondentie met Logitech al opmerkten, er komen meer mensen met problemen met de 5500 op dit topic af dan mensen met een goed werkende set. Die mensen zoeken er niet naar. Daarom vonden zij die poll ook niet echt relevant.

[ Voor 38% gewijzigd door Mvdlaak op 20-02-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Ach, speculaties of Logitech het wist of niet, vind ik allemaal niet zo boeiend. Als systeembeheerder probeer ik ook de vervelendste probleempies te vergeten :P En natuurlijk houdt Logitech dingen voor zich, er zal vast wat te ruiken zijn rond dit gebeuren, maar zolang er vaart in de tent zit is het wat mij betreft een goeie zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Marf0rz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:37:
Ach, speculaties of Logitech het wist of niet, vind ik allemaal niet zo boeiend. Als systeembeheerder probeer ik ook de vervelendste probleempies te vergeten :P En natuurlijk houdt Logitech dingen voor zich, er zal vast wat te ruiken zijn rond dit gebeuren, maar zolang er vaart in de tent zit is het wat mij betreft een goeie zaak.
Das waar...

Het belangrijkste is dat Logitech met een oplossing komt, en die komt er. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tm030614 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:56:
[...]

Das waar...

Het belangrijkste is dat Logitech met een oplossing komt, en die komt er. _/-\o_
Thank God and tm030614 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zo komen we wel aan de 1000post en een 2e deel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-07 18:38
Effe niet over die plopjes:

Ik heb nu een logitech z-340 set, niet al te heftig dus :+ maar ik wil dus overstappen naar een logitech 5500. Nu heb ik wat problemen met de z-340, bijvoorbeeld als ik just a lil bit van 50 cent luister, en de begin toon (bass) hoor, hoor ik alleen de eerste bonk, en daarna alleen maar geratel van m'n bass :? dus deze bass kan die lage tonen niet goed weergeven, maar nu is mijn vraag:

Kan de bass van de logitech z-5500 dat wel? :9

Kleine details, maarja daar gaat het bij mij om als k een nieuwe set koop :P

[ Voor 9% gewijzigd door JSTPS op 22-02-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
tm030614 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:31:
[...]

Dat kan ik helaas niet geloven. Tevens geeft meneer B.L. zelf aan dat een tweetal collega's zelf last hebben van het probleem.

Ik ben zeer zeker positief en verwacht een goede oplossing. Maar ik geloof niet, dat dit voor Logitech een onbekend probleem was.
Nee ik geloof ook niet dat het een onbekend probleem was, maar ik doelde eerder op een onderschat probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:35:
Ja, de bass van de Z-5500 heeft daar tot op zeer hoge, voor het oor zowat pijnlijke volumes geen last van. Je moet de subwoofer daartoe wel de ruimte geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
LiMbO83 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:44:
[...]

Ja, de bass van de Z-5500 heeft daar tot op zeer hoge, voor het oor zowat pijnlijke volumes geen last van. Je moet de subwoofer daartoe wel de ruimte geven.
Wat bedoel je met de ruimte geven? hoe groot moet je kamer zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:35:
Effe niet over die plopjes:

Ik heb nu een logitech z-340 set, niet al te heftig dus :+ maar ik wil dus overstappen naar een logitech 5500. Nu heb ik wat problemen met de z-340, bijvoorbeeld als ik just a lil bit van 50 cent luister, en de begin toon (bass) hoor, hoor ik alleen de eerste bonk, en daarna alleen maar geratel van m'n bass :? dus deze bass kan die lage tonen niet goed weergeven, maar nu is mijn vraag:

Kleine details, maarja daar gaat het bij mij om als k een nieuwe set koop :P
De 188watt rms ingebouwde versterker en 10" driver die de subwoofer van de z-5500 rijk is kan jouw nummertje van 50 cent echt wel normaal afspelen hoor, haha :D

Hij bedoelt overigens dat je subwoofer het liefst zoveel mogelijk vrij moet staan. Zorg ook dat er geen elektronica apparatuur te dicht bij de subwoofer staat, houd bijv. rekening met 1 meter afstand. De magneet achterop de subwoofer is namelijk vrij sterk, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Marf0rz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:07:
[...]

De 188watt rms ingebouwde versterker en 10" driver die de subwoofer van de z-5500 rijk is kan jouw nummertje van 50 cent echt wel normaal afspelen hoor, haha :D

Hij bedoelt overigens dat je subwoofer het liefst zoveel mogelijk vrij moet staan. Zorg ook dat er geen elektronica apparatuur te dicht bij de subwoofer staat, houd bijv. rekening met 1 meter afstand. De magneet achterop de subwoofer is namelijk vrij sterk, hehe.
oke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

hehe, ik had de sub nogal dicht bij m'n monitor gezet,..
'n Boem Boem liedje opgezet,... en toen verbaasde ik me erover dat 't beeld een beetje begon te trillen..

Toch maar de sub verder weg gezet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 22:25

Silentpuma

To much mind...

Marf0rz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:07:
Dus ook geen bankpasjes en dat soort ongein in de buurt houden dus... :+ :P

Mijn plan is binnenkort ook z'n geweldige Z-5500 set te halen, maar dit topic heeft me die aankoop nog even weten te onthouden.. Ben benieuwd wat eruit zal komen, of Logitech met een oplossing zal komen of een hun huidige lijn aan Z-5500 zal aanpassen, het klinkt toch wel als een 'serieus' probleem.. :/

En over de sterkte van de magneet van de subwoofer, over een paar maanden ga ik verhuizen en heb dat bakbeest naast me kast(je) voor me TV en DVD-speler gepland. Heb verder weinig ruimte om hem ergens anders neer te zetten... Afstand subwoofer - TV/DVD zal pak-en-beet 50cm zijn, zijn er hier toevallig mensen die hem ook zo hebben geplaatst en zo ja gaat dat allemaal goed??

Verder niets meer dan lof voor degene die dit euvel samen met Logitech proberen op te lossen, keep up the good job!! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Silentpuma op 22-02-2006 20:57 ]

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

zolang je er geen dingen in de buurt houdt die er problemen mee kunnen krijgen is er niets aan de hand. Eigenlijk alleen een crt-tv kan rare kleur vlekken krijgen, verder kan ik niet veel bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 20:51
Silentpuma schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:55:
[...]

Dus ook geen bankpasjes en dat soort ongein in de buurt houden dus... :+ :P

Mijn plan is binnenkort ook z'n geweldige Z-5500 set te halen, maar dit topic heeft me die aankoop nog even weten te onthouden.. Ben benieuwd wat eruit zal komen, of Logitech met een oplossing zal komen of een hun huidige lijn aan Z-5500 zal aanpassen, het klinkt toch wel als een 'serieus' probleem.. :/

En over de sterkte van de magneet van de subwoofer, over een paar maanden ga ik verhuizen en heb dat bakbeest naast me kast(je) voor me TV en DVD-speler gepland. Heb verder weinig ruimte om hem ergens anders neer te zetten... Afstand subwoofer - TV/DVD zal pak-en-beet 50cm zijn, zijn er hier toevallig mensen die hem ook zo hebben geplaatst en zo ja gaat dat allemaal goed??

Verder niets meer dan lof voor degene die dit euvel samen met Logitech proberen op te lossen, keep up the good job!! _/-\o_
Volgens Logitech zelf is het minimum 60 cm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ik speel even modje :+

Het Logitech X- en Z-Serie Topic - Deel 7

[ Voor 60% gewijzigd door tm030614 op 22-02-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:36
Niet om het een of ander maar ik heb het ook met mijn Z-5300 zowel in mijn oude als nieuwe huis.
In het nieuwe huis is zelfs het hele electragedoe vervangen inclusief nieuwe aardpen en weet ik het allemaal.
Just for info.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Marf0rz
Silentpuma schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:55:
[...]

Bij mij is 50cm a 60cm ook het geval hoor en dat moet geen problemen geven. Je subwoofer is zoveel mogelijk shielded wat dat betreft, tis niet dat je apparatuur ontploft :D Met je TV met hele harde bassen kan het nog wel eens zijn dat je wat trillingen ziet, maar op 50-100cm afstand zal dat minimaal zijn.

• tm030614
Vandaag even een 'dipje' in het hele plopjesprobleem gebeuren.

Via via ben ik erachter gekomen dat wanneer mensen contact op nemen met de support afdeling van Logitech, en aangeven dat hun Z-5500 speakers plopppen op het moment dat er een electrische apparaat schakeld, er pertinent gesteld word dat dit NIET aan de speakerset ligt.

Ofwel mensen die vragen of er een bekend plopjeprobleem is bij de Z-5500 krijgen te horen 'NEE, er is géén probleem van dergelijke aard bij ons bekend'.

Dit irriteerd mij enorm, aangezien Dhr. B.L. van Logitech zelf heeft aangegeven op zoek te gaan naar mensen die dit probleem hebben (hij wilde zoveel mogelijk gedupeerde zodat hij intern kon aantonen dat er veel mensen waren met dit probleem). Hij zou daarom de nederlandse support afdeling inlichten over dit probleem.

Ik zal meneer B.L. om een reactie vragen, want vind dit niet zo netjes...

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 23-02-2006 17:48 ]

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Als inderdaad onze spokesman daarzo een bericht zou sturen naar de nederlandse support afdeling, is daar iig niks mee gedaan. Wat 2 dingen kan betekenen: 1 hij heeft het nooit tegen ze gemeld, of 2 hij is niet "machtig" genoeg om zulke dingen te veranderen op de afdeling support. Beide mogelijkheden zijn niet gunstig voor ons. Maar nogmaals, hij kan het ook vergeten zijn, of miscommunicatie, maar toch.....het is inderdaad niet zo fijn dat dit zo gebeurd.

Goed werk nog steeds TM :).....je krijgt genoeg complimenten, maar je verdient ze ook :7

Anoniem: 169350

hallo!

ik heb een nieuwe set van Logitech ontvangen een paar weken trug maar die is nog veel minder dan die ik daarvoor had!

dus ik weer bellen en toen vertelden ze (mij) dat ze aan het uitzoeken zijn wat het probleem is met de Z-5500,en verder vertelden ze mij dat het nog wel een tijdje gaat duren voor dat het probleem opgelost is:

maar ze houden contackt met me.

en ik kreeg nog een waardebon van logitech.

en zeiden, onze excusses voor dit ongemak maar we gaan der alles aan doen om het probleem op te lossen.

ik wacht met spanning af wat der gaat gebeuren en die 20 nieuwe pods die we mogen gaan testen.

• tm030614
Anoniem: 169350 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:30:
hallo!

ik heb een nieuwe set van Logitech ontvangen een paar weken trug maar die is nog veel minder dan die ik daarvoor had!

dus ik weer bellen en toen vertelden ze (mij) dat ze aan het uitzoeken zijn wat het probleem is met de Z-5500,en verder vertelden ze mij dat het nog wel een tijdje gaat duren voor dat het probleem opgelost is:

maar ze houden contackt met me.

en ik kreeg nog een waardebon van logitech.

en zeiden, onze excusses voor dit ongemak maar we gaan der alles aan doen om het probleem op te lossen.

ik wacht met spanning af wat der gaat gebeuren en die 20 nieuwe pods die we mogen gaan testen.
Bedankt voor je reactie. Maar helaas kan ik er niet veel mee.... je hebt je vandaag pas geregisteerd... Ik weet dus niet hoeveel waarde ik kan (mag) hechten aan je bericht.

Mijn eigen ervaring en die van andere is helaas anders...

• tm030614
nomad85 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:16:
Als inderdaad onze spokesman daarzo een bericht zou sturen naar de nederlandse support afdeling, is daar iig niks mee gedaan. Wat 2 dingen kan betekenen: 1 hij heeft het nooit tegen ze gemeld, of 2 hij is niet "machtig" genoeg om zulke dingen te veranderen op de afdeling support. Beide mogelijkheden zijn niet gunstig voor ons. Maar nogmaals, hij kan het ook vergeten zijn, of miscommunicatie, maar toch.....het is inderdaad niet zo fijn dat dit zo gebeurd.

Goed werk nog steeds TM :).....je krijgt genoeg complimenten, maar je verdient ze ook :7
Ik heb betrouwbare informatie waardoor ik met zekerheid kan zeggen dat het probleem bekend is op de support afdeling van Logitech in NL. (Bron: Ook mensen van Logitech lezen hier mee, en er zijn hele vriendelijke bij :+ ... vul maar aan)

ja daar heb je miss wel gelijk in maar in lees al een hele tijd mee op dit forum!

en dacht ik ga nu eens een account aanmaken!

maar dit wou ik heel graag even kwijt,

verder heb je mijn email en adres gegevens al een hele tijd ;)

maar we wachten af wat der gaat gebeuren,

• tm030614
Anoniem: 169350 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:53:
ja daar heb je miss wel gelijk in maar in lees al een hele tijd mee op dit forum!

en dacht ik ga nu eens een account aanmaken!

maar dit wou ik heel graag even kwijt,

verder heb je mijn email en adres gegevens al een hele tijd ;)

maar we wachten af wat der gaat gebeuren,
Dan had je me ook kunnen mailen :+ . Adres gegeven zeggen me niks. Neem van mij aan dat er echt wel een medewerker van Logitech tussen zit, om zo de interne correspondentie over mail te volgen.

Of het nu wel of niet zo is maakt me niet uit. Feit blijft dat er nog steeds klanten afgewimpelt worden door te zeggen dat het NIET aan de speakerset ligt.

Ik zal Dhr. B.L. dan ook om een reactie vragen. Ik steek hier enorm veel tijd in en tot op heden heb ik Logitech met enorm veel dingen geholpen en doe dit allemaal voor niks.
Krijg nu een beetje het 'stank voor dank idee'.

ja tuurlijk!

iedereen hoopt op een oplossing.

maar dat zeiden ze tegen mij en wou dat graag even melden omdat ik het ook vervelend vind wat er nu gebeurd,

ze moeten ons niet aan het lijntje houden,

waneer komen die 20 nieuwe PODS aan? weet jij daar iets vanaf of nog niet?

daar ben ik zo benieuwd naar, ik hoop dat daar het probleem inzit en iedereen straks een nieuwe pod krijgt

• tm030614
Ter info:

Door een format van m'n systeem ben ik de mailgroep waarin alle e-mail adressen zaten kwijt. Hierdoor moet ik, als ik een e-mail willen sturen naar alle ondergetekende, deze met de hand in het BCC veld zetten. Dit kost nogal wat tijd dus op dit moment even geen mail. ;)

In het weekend zal ik alle gebruikers weer in de 'Logitech' groep plaatsen. Momenteel heb ik hiervoor geen tijd. Dus excuses voor dit ongemakt.

Dus, ik ben géén data kwijt, enkel de distributielijst zeg maar.

[ Voor 11% gewijzigd door tm030614 op 23-02-2006 20:22 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

In hoeverre werkt men aan een generieke oplossing voor zowel Z-5500 eigenaren als X-530 eigenaren? Ik zie dat er inmiddels een los topic is gemaakt voor non Z-5500 sets namelijk. Het zou zonde zijn als al het werk straks nog eens overnieuw zou moeten voor de X-530 eigenaren.

De problemen (oa. radioontvangst) lijken met mijn X-530 set alleen maar toe te nemen. :?

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 23-02-2006 20:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Anoniem: 10664

hey, dit topic had ik niet eerder gezien.

ik heb een poos geleden (maand of 7) gemaild naar logitech dat ik last van plopjes had.
hun antwoord was inderdaad iets in de strekking van:
"ja, je huisinstallatie is slecht, en niet ons product."

ik ben erg benieuwd of die pod's helpen!

goed om te zien dat er iemand achteraan zit! :)

zet me maar op die distributielijst ! (als dat nog kan ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 10664 op 23-02-2006 21:54 ]

• tm030614
Bor de Wollef schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:31:
In hoeverre werkt men aan een generieke oplossing voor zowel Z-5500 eigenaren als X-530 eigenaren? Ik zie dat er inmiddels een los topic is gemaakt voor non Z-5500 sets namelijk. Het zou zonde zijn als al het werk straks nog eens overnieuw zou moeten voor de X-530 eigenaren.

De problemen (oa. radioontvangst) lijken met mijn X-530 set alleen maar toe te nemen. :?
Wanneer de probleme met de Z-5500 opgelost zijn, zal ik zeer zeker bereid zijn om mensen met een andere set te helpen. Dus bij deze geef ik je m'n volledige medewerking. Maar eerst de Z-5500. Als we alles te gelijk willen stuit dat denk ik alleen maar op meer weerstand.

• tm030614
Anoniem: 10664 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:52:
hey, dit topic had ik niet eerder gezien.

ik heb een poos geleden (maand of 7) gemaild naar logitech dat ik last van plopjes had.
hun antwoord was inderdaad iets in de strekking van:
"ja, je huisinstallatie is slecht, en niet ons product."

ik ben erg benieuwd of die pod's helpen!

goed om te zien dat er iemand achteraan zit! :)

zet me maar op die distributielijst ! (als dat nog kan ;) )
Je mag je gegevens sturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl

(NAW gegevens).

• Venxir
Ik heb mijn POD laatst open gehad het eerste wat me opviel wat dat de POD kabel GEEN shielding leek te hebben. Maar wat ik nog vager vond was dat 2 aders buiten de andere 10 draden(ongeveer) kern zaten. Dus zeg maar in een mantel tussen de buitenmantel en de kernmantel(van de 10 draden).

Heb zoiets nog nooit gezien.

Ik dacht ik meld het even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Het is gewoon een standaard VGA kabel inclusief connector. Zelfs de connector is niet shielded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49
Het is geen standaard vga kabel. Bij een vga kabel mist namelijk een pin (ik dacht nummer 15) en die zit er bij deze kabel wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132627

Hoi

Ik ben sinds 16 februari ook in het bezit van de Logitech Z-5500 set. En jawel ik heb ook last van de plopjes, ook zoemt/bromt mijn sub. Dit zoemen van de sub is in mijn geval niet erg hard en niet duidelijk merkbaar. Maar dit hoort natuurlijk niet zo te zijn! Het duurde voor mij niet lang om dit topic op GoT te vinden. Ik heb gisteravond/vanacht het hele topic ff gelezen en vanochtend het lezen afgemaakt. Ik moet zeggen dat ik enorm veel respect voor jou heb tm030614 (Bart?), ik vind het geweldig om te zien hoe ver je (jullie) al zijn gekomen.
Zelf ben ik een meer een GoT-lezer en niet echt een GoT-poster, dus vandaar mijn lage aantal posts. Ik ben blij dat ik al in 2004 geregistreerd ben, en dat ik dus hopelijk niet als ''zo'n maffe logitech-medewerker'' (die ff wat post, en verder niet reageerd) gezien wordt. :+.
Mijn steun heb je bij deze ook, ik zal mijn gegevens (ik weet niet of dat nog nodig is) naar je sturen.
Ik zou zeggen ga zo door! En bij deze wil ik alle andere mensen die meer GoT-lezers ipv posters zijn, en ook last van dit probleem hebben, toch aansporen ook hieraan mee te helpen.

Ga zo door.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132627 op 24-02-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-03 20:41
Venxir schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 22:57:
Ik heb mijn POD laatst open gehad...
Ik zou in dit stadium maar voorzichtig zijn met het openen van PODs of iets dergelijks: Misschien verlies je de garantie door e.e.a. zelf te openen...

Geen idee of ze zo flauw zijn bij Logitech, maar je weet het niet :)

Eat more Freud, it keeps you Jung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Logic Lion schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:14:
Het is geen standaard vga kabel. Bij een vga kabel mist namelijk een pin (ik dacht nummer 15) en die zit er bij deze kabel wel aan.
De kabels is echt een standaard vga (iib v2) kabel, wat je terug vind in vrijwel alle monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist een reactie van B.L. van Logitech op mijn vraag waarom de customer support in NL nog steeds zegt dat het plop probleem niet word veroorzaakt door de speakerset.

Hello Mr.,

What I can I say. We are not trying to desive people. I have been honest with you from day one and I will take immedaite action with all agents. We will send to all of them an email with a What to say policy. They will never say that it is not our product at fault again. I do apologize for what can only be said as my poor communication to the agents on the phone.

I know you think it is very easy for me to tell you stories, but I am not and we are taking this issue very seriously.

B.L.

Ook m.b.t. de PODS heeft meneer B.L. wat meer informatie gegeven. Op zijn verzoek maak ik hier verder nog niks over openbaar. Ik kan alleen aangeven dat binnen korte tijd e.e.a. getest gaat worden.
Een aantal van jullie zal ik hierover een e-mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik denk dat hij netjes de waarheid spreekt, natuurlijk moet je zelf wel goed de touwtjes in de handen houden.

Maar ik ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 17:55
Goh, ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Zo te horen zit er echt schot in de zaak nadat ik weer ff wat heb gelezen.
tm030614, ik vind het heel goed wat jij allemaal aan het doen bent en dat je dat allemaal voor de z-5500 bezitters doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Yup,

Klinkt goed!

Superveel dank naar tm030614 _/-\o_ voor de sublieme correspondentie en de vele tijd die hij er nog steeds in steekt, bedankt Combax voor idee van de petitie en een bescheiden dank naar LiMbO voor de juridische crap. O-)

Wil toch even laten weten dat we er nooit alleen voor hebben gestaan, en dat ik ook nog wat credit overhoud aan 't eind ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:45:
Yup,

Klinkt goed!

Superveel dank naar tm030614 _/-\o_ voor de sublieme correspondentie en de vele tijd die hij er nog steeds in steekt, bedankt Combax voor idee van de petitie en een bescheiden dank naar LiMbO voor de juridische crap. O-)

Wil toch even laten weten dat we er nooit alleen voor hebben gestaan, en dat ik ook nog wat credit overhoud aan 't eind ;) .
_/-\o_ :+ O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132627

Wat ik me trouwens ook nog afvraag, en wat ik verder nergens heb gelezen in dit topic:
In hoeverre zijn de plopjes eigenlijk schadelijk voor de boxen/conus/etc zelf? Het zal toch hopelijk niet zo zijn dat hoe meer en hoe erger de plopjes worden, hoe meer de boxen beschadigt raken? Als dit wel zo is dan is alles op den duur zodanig beschadigt dat we misschien wel helemaal niet meer kunnen ruilen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
Anoniem: 132627 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 22:33:
Wat ik me trouwens ook nog afvraag, en wat ik verder nergens heb gelezen in dit topic:
In hoeverre zijn de plopjes eigenlijk schadelijk voor de boxen/conus/etc zelf? Het zal toch hopelijk niet zo zijn dat hoe meer en hoe erger de plopjes worden, hoe meer de boxen beschadigt raken? Als dit wel zo is dan is alles op den duur zodanig beschadigt dat we misschien wel helemaal niet meer kunnen ruilen? :X
Plopjes (gelijkspanning) door je subwoofer is het minste erg en door tweeters (echte tweeters zitten niet in de set dus het valt mee) het ergste. Maar het zal wel meevallen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:47:
Zojuist een reactie van B.L. van Logitech op mijn vraag waarom de customer support in NL nog steeds zegt dat het plop probleem niet word veroorzaakt door de speakerset.

Hello Mr.,

What I can I say. We are not trying to desive people. I have been honest with you from day one and I will take immedaite action with all agents. We will send to all of them an email with a What to say policy. They will never say that it is not our product at fault again. I do apologize for what can only be said as my poor communication to the agents on the phone.

I know you think it is very easy for me to tell you stories, but I am not and we are taking this issue very seriously.

B.L.

Ook m.b.t. de PODS heeft meneer B.L. wat meer informatie gegeven. Op zijn verzoek maak ik hier verder nog niks over openbaar. Ik kan alleen aangeven dat binnen korte tijd e.e.a. getest gaat worden.
Een aantal van jullie zal ik hierover een e-mail sturen.
Ik vind het iig fijn dat mr.B.L. met ons meevoelt en denkt.
Hopelijk is er snel een oplossing voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik las net even de laatste nieuwe posts en ik had er nooit over nagedacht dat in onze mail lijst van iemand zit van logitech, zodat ze onze snode plannen horen :)
Uiteraard is dit wel logisch, maar daar zou ik niet aan gedacht hebben. Ben ook wel benieuwd waarom logitech nog even niet wil dat we horen over de vorderingen van de nieuwe POD. Maar tm vindt het geloof ik plausibel dus daar zal ik verder niet over navragen. Toch jammer, we volgen allemaal dit topic maar er is zo weinig dat we kunnen doen. De kabel is trouwens idd gewoon precies een VGA kabel, je kan hem dus ook verlengen met een monitor verlengkabel :) (mocht je sub wat verder weg staan :) )

* We blijven nauwlettend het draadje volgen *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:03
Sinds de aankoop van mijn z-5500 in augustus 2005 altijd last gehad van deze plopjes. Nooit geweten dat er een compleet topic over was.

Het is inderdaad super irritant vooral als er iemand in het huis een tl-lamp aanzet die dan even flikkert voordat ie aan gaat.

Van alles al geprobeerd, maar kon geen oplossing vinden

Ik heb inmiddels ook mijn gegevens verzonden en ga dit topic nalettend in de gaten houden.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Fredster schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:57:
[...]

Ik zou in dit stadium maar voorzichtig zijn met het openen van PODs of iets dergelijks: Misschien verlies je de garantie door e.e.a. zelf te openen...

Geen idee of ze zo flauw zijn bij Logitech, maar je weet het niet :)
Hierop kan ik zeggen dat ze zo flauw niet zullen zijn. Ik heb al aangegeven dat een aantal technische mensen de POD hebben onderzocht om zo tot een oorzaak/oplossing te komen.

Tevens heb ik aangegeven dat de nieuwe PODs ook intern bekeken gaan worden om te zien wat er aan veranderd is.

Kijk, wanneer je je POD dus echt sloopt, ja dan word het een ander verhaal. Maar met beleid openmaken en kijken is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Een vraag aan jullie:

Vinden jullie dat Logitech op de NL site moet aangegeven dat er in een aantal gevallen problemen zijn met deze set?

Momenteel is er op de site niks te vinden over dit plop probleem. Mensen die dus niet bekend zijn met dit topic word dus eigenlijk een mogelijke oplossing onthouden.

Ik persoonlijk zeg 'Ja' Logitech moet dit op hun site vermelden. Ik vind dat iedereen recht heeft op een oplossing ook als zijn niet bekend zijn met dit topic.

Dus wat vinden jullie?

Bijna 1000 post, dus op naar deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:00:
Een vraag aan jullie:

Vinden jullie dat Logitech op de NL site moet aangegeven dat er in een aantal gevallen problemen zijn met deze set?

Momenteel is er op de site niks te vinden over dit plop probleem. Mensen die dus niet bekend zijn met dit topic word dus eigenlijk een mogelijke oplossing onthouden.

Ik persoonlijk zeg 'Ja' Logitech moet dit op hun site vermelden. Ik vind dat iedereen recht heeft op een oplossing ook als zijn niet bekend zijn met dit topic.

Dus wat vinden jullie?

Bij 1000 post, dus op naar deel 2
Ik vind dat men het recht heeft om te weten dat er problemen kunnen zijn met dit setje.
Dus ja, ik ben het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:07:
[...]

Ik vind dat men het recht heeft om te weten dat er problemen kunnen zijn met dit setje.
Dus ja, ik ben het met je eens.
Meer dan 1000 post _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

We gaan hier verder.
Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

yep, deze is vol