Jawel hoor, maar dit is gewoon hotmail plus. En dan live-interface gebruiken!Rafe schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:33:
Pfff... ik probeer de Office 2007 trial, probeer in Outlook m'n Live Mail account toe te voegen, krijg ik de melding dat ik de Microsoft Office Outlook Connector moet installeren. Okee, zo gezegd zo gedaan, krijg ik na de herstart van Outlook alsnog de melding dat ik moet betalen, helaas pindakaas dus. Wat wel interessant is, is dat die connector naast mail ook agenda, contacts, tasks en notes worden gesynced. Nu is dat allemaal leuk en aardig, maar toen ik voor de grap wilde kijken wat zo'n account moet kosten (€20/jaar) dan kan ik me er niet eens voor aanmelden.
Idd vrij jammer dat dit alleen in de Advanced layout kan (die een shitload aan AJAX gebruikt). Of kan het toch in de Light versie?NWD.neoMagic schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:34:
[...]
Ik klik rechts, maar ik krijg niets te zien dat lijkt op de headers van de mail, zowel met IE als Fx... Of klik ik scheef?
Edit: Gevonden! Rechts klikken moet in de lijst met mails, niet in de mail zelf...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Ik kom niet op LiveMail, waarschijnlijk door technische problemen met de Live service. Via hotmail en aanmeld pagina lukt het niet en via de MSN site krijg je de melding dat er technische problemen zijn.
Hebben meer mensen hier last van?
Hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Op m'n werk kan ik nu wel inloggen (oude IE), maar thuis op nieuwe IE of FF lukt het niet. Wie weet waar dit aan kan liggen?
Verwijderd
Dit probleem heb ik dus ook. Heb je hier al een oplossing voor gevonden behalve IE-tab (laatste ga ik zo even proberen). Graag je bevindingen!Onroptemraakle schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:07:
[...]
Sinds de introductie een paar weken geleden kan ik er amper opkomen. Vaak kan ik niet bij mijn inbox komen en als ik erop kan ziet het er vaak zo uit.
Cookies verwijderen de cache legen met Internet Explorer of Firefox het helpt allemaal niet.
[afbeelding]
Weet iemand hoe je onder de nieuwe live mail kan instellen dat html-mails correct weergegeven worden? Onder FF (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; en-US; rv:1.8.1.2) Gecko/20070219 Firefox/2.0.0.2) zien alle html-mails er zo uit:
etc. Beetje ranzig en ik kan de instelling niet terugvinden om het om te zetten....<html><div style='background-color:'><DIV>
<DIV>
<DIV class=RTE><FONT face="Verdana, Geneva, Arial, Sans-serif" color=#ff0066>Hallo allemaal!</FONT></DIV>
<DIV class=RTE><FONT face="Verdana, Geneva, Arial, Sans-serif" color=#ff0066></FONT> </DIV>
<DIV class=RTE><FONT face="Verdana, Geneva, Arial, Sans-serif" color=#ff0066>Ik heb groot nieuws!
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Hmz hotmial live is ineens vaag bij mij aan het doen.
Ik log in, en en je krijgt te zien Windows Live Mail, Loading your messages, maar dat blijft hij maar doen, elke keer zie ik dat hij de pagina refreshed maar hij kotm er maar niet doorheen.
Wat is hiermee aan de hand?
Ik log in, en en je krijgt te zien Windows Live Mail, Loading your messages, maar dat blijft hij maar doen, elke keer zie ik dat hij de pagina refreshed maar hij kotm er maar niet doorheen.
Wat is hiermee aan de hand?
BlaBlaBla
Na de al nodige verzonden emailtjes vandaag wilde ik zojuist nog een mailtje verzenden via windows live hotmail (reply all naar zo'n 10 verschillende personen). Dit lukte niet en kreeg toen de volgende melding:
"Je hebt het maximaal toegestane aantal berichten per 24 uur verzonden. Klik hierboven op Concept opslaan om het bericht op te slaan om later te verzenden."
Wat is het maximaal aantal verzonden emails per 24 uur dan precies?
Ik mail namelijk met een stel vrienden, een soort van kringloop email via reply all
"Je hebt het maximaal toegestane aantal berichten per 24 uur verzonden. Klik hierboven op Concept opslaan om het bericht op te slaan om later te verzenden."
Wat is het maximaal aantal verzonden emails per 24 uur dan precies?
Ik mail namelijk met een stel vrienden, een soort van kringloop email via reply all
Ja, dat gezeik heb ik ook regelmatig.
Nog lulliger is dat hij soms blijft hangen, mensen 200x hetzelfde mailtje stuurt en mij vervolgens verteld dat ik neit meer kan mailen...
Nog lulliger is dat hij soms blijft hangen, mensen 200x hetzelfde mailtje stuurt en mij vervolgens verteld dat ik neit meer kan mailen...
En vervolgens was ik het zat, heb een Gmail account genomen, en iedereen een adreswijziging gestuurd, en gebruik mijn @hotmail.com adres alleen nog voor msn. Doe mij maar Gmail, nog nooit geouwehoer of wat dan ook mee gehad, en is razend snel!MiKeZZa schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:44:
Ja, dat gezeik heb ik ook regelmatig.
Ik log net in op mijn (wat oudere) Hotmail account, ik kijk op de de pagina van Vandaag en ik zie tot mijn grote verbazing dat ik een grote mailbox heb
-----------------------------------------------------------
Hallo Roland!vrijdag 17 augustus
Gebruikte opslag: 1% van 5 GB
Ik wist dat ik veel ruimte had, maar dit is wel heel overdadig veel.
Jammer dat Hotmail wat functionaliteit van Gmail mist (met name de labeling functie), maar voor de rest ben ik er al jaren heel tevreden mee.
Hallo Roland!vrijdag 17 augustus
Gebruikte opslag: 1% van 5 GB
Ik wist dat ik veel ruimte had, maar dit is wel heel overdadig veel.
Jammer dat Hotmail wat functionaliteit van Gmail mist (met name de labeling functie), maar voor de rest ben ik er al jaren heel tevreden mee.
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
Wat mij opvalt is dat het 'spam-filter' in MS' Hotmail steeds minder tegenhoud, dit is ook een van de redenen dat ik hier mijn email account stop. Hebben anderen hier ook last van?
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Ik denk dat dit eerder komt door andere spamtechnieken en een grotere hoeveelheid spam dan dat microsoft z'n strengheid omlaag heeft geschroeft (als dat is wat je bedoeld). Ik heb juist op andere (niet hotmail) accounts juist opmerkelijk veel spam de laatste tijd._Apache_ schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:56:
Wat mij opvalt is dat het 'spam-filter' in MS' Hotmail steeds minder tegenhoud, dit is ook een van de redenen dat ik hier mijn email account stop. Hebben anderen hier ook last van?
Ik zeg niet dat MS zijn spamtechniek omlaag heeft geschroeft, maar meer dat het lijkt dat ze de technieken van vandaag niet bij kunnen houden.2_05 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat dit eerder komt door andere spamtechnieken en een grotere hoeveelheid spam dan dat microsoft z'n strengheid omlaag heeft geschroeft (als dat is wat je bedoeld). Ik heb juist op andere (niet hotmail) accounts juist opmerkelijk veel spam de laatste tijd.
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Ik kan al sinds gister niet meer normaal in me mailbox komen
Het ligt sowieso niet aan me pc aangezien die het op een andere pc ook niet normaal doet, maar andere mensen uit me msn die kunne wel normaal in hun email komen.
Is het slim om prive mail zo te laten zien?Patjuh1990 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:48:
Ik kan al sinds gister niet meer normaal in me mailbox komenHet ligt sowieso niet aan me pc aangezien die het op een andere pc ook niet normaal doet, maar andere mensen uit me msn die kunne wel normaal in hun email komen.
[afbeelding]
In ieder geval ziet mijn Hotmail er sinds 3 dagen ook zo uit. Niet meer te gebruiken dus!
Edit: Zo ziet momenteel mijn Hotmail er uit:
[ Voor 8% gewijzigd door GertjanO op 01-09-2007 22:06 ]
Nee dat leek me niet slimGertjanO schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:52:
Is het slim om prive mail zo te laten zien?
Maargoed, Dan weet ik iniedergeval dat ik niet de enigste ben
[Hotmail] rare layout en heel traagPatjuh1990 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:48:
Ik kan al sinds gister niet meer normaal in me mailbox komenHet ligt sowieso niet aan me pc aangezien die het op een andere pc ook niet normaal doet, maar andere mensen uit me msn die kunne wel normaal in hun email komen.
[afbeelding]
[ Voor 67% gewijzigd door AntonH op 01-09-2007 22:27 ]
Uit een ander topic en hiermee is het probleem bij mij opgelost!!
Het probleem is op te lossen met het volgende:
Stap 1 Ga naar je netwerkverbindingen
Stap 2 Rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt 1 keer klikken en naar eigenschappen gaan.
Stap 3 Ga naar je internet-protocol (TCP/IP)en klik op eigenschappen.
Stap 4 Vinkt onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222
Stap 5 Druk op ok en start je hotmail opnieuw...
Het kan zijn dat je dan nog op refresh moet drukken maar daarna werkt het.
succes ermee
Het probleem is op te lossen met het volgende:
Stap 1 Ga naar je netwerkverbindingen
Stap 2 Rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt 1 keer klikken en naar eigenschappen gaan.
Stap 3 Ga naar je internet-protocol (TCP/IP)en klik op eigenschappen.
Stap 4 Vinkt onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222
Stap 5 Druk op ok en start je hotmail opnieuw...
Het kan zijn dat je dan nog op refresh moet drukken maar daarna werkt het.
succes ermee
Op de inlogpagina kom van Windows live hotmail staat de tekst:
"De nieuwe Hotmail biedt je meer. Meer ruimte (5 GB), betere beveiliging en het is nog steeds gratis. Meld je nu aan."
"Nog steeds gratis".........
Dus over een tijdje niet meer?????
"De nieuwe Hotmail biedt je meer. Meer ruimte (5 GB), betere beveiliging en het is nog steeds gratis. Meld je nu aan."
Nee, gewoon dat het vroeger gratis was en nu de naam is veranderd naar Windows Live Hotmail het nog steeds gratis blijft .middelburg schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:57:
Op de inlogpagina kom van Windows live hotmail staat de tekst:
Sinds wanneer heeft windows live een ingebouwde mp3speler? Heb ik iets gemist en is dit al langer het geval? Of is dit echt iets nieuws?
Ik kreeg namelijk vandaag een mp3tje toegestuurd en deze kon ik afspelen in hotmail...
Ik kreeg namelijk vandaag een mp3tje toegestuurd en deze kon ik afspelen in hotmail...
[ Voor 13% gewijzigd door Pittie op 15-10-2007 19:06 ]
Da's al stukken beter dan bij mij. Als ik mp3's krijg toegestuurd besluit Windows Live even in mijn plaats dat het een onveilig bestand is en heeft het al netjes weggegooid voor mijPittie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:05:
Sinds wanneer heeft windows live een ingebouwde mp3speler? Heb ik iets gemist en is dit al langer het geval? Of is dit echt iets nieuws?
Ja daarom viel het mij ook op! Hetzelfde doet ie overigens met exe-files, weggooien bedoel ik dan eh.Blacksnak schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:39:
[...]
Da's al stukken beter dan bij mij. Als ik mp3's krijg toegestuurd besluit Windows Live even in mijn plaats dat het een onveilig bestand is en heeft het al netjes weggegooid voor mij
Hier is iets mafs aan de hand. Ik kreeg een mail binnen van noreply@*****.nl (die al als veilig stond gemarkeerd!). Echter de mail wordt niet volledig geopend, "Dit bericht is geblokkeerd voor jouw veiligheid". Klik ik op bericht openen: "Bijlagen, foto's en links in dit bericht zijn voor jouw veiligheid geblokkeerd."...
Waar slaat dit op? Ik heb die mail-afzender al(lang) als veilig gemarkeerd
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 29-10-2007 11:10 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
Er is een probleem opgetreden op de site
De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.
Dit krijg ik na klikken op maillink in livemessenger
grr...
heuh, FF werkt wel gewoon
EDIT: ff cookies weggedonderd, opnieuw ingelogd en nu gaat het wel weer goed...
En die ene mail in m'n quote... ene keer wordt de inhoud van die afzender z'n mail wél toegestaan en andere keer niet
Er is een probleem opgetreden op de site
De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.
Dit krijg ik na klikken op maillink in livemessenger
grr...
heuh, FF werkt wel gewoon
EDIT: ff cookies weggedonderd, opnieuw ingelogd en nu gaat het wel weer goed...
Ff aanvulling, weer een mail die geblokkeerd werd alleen dit keer van een mede-hotmail gebruiker die 1: in het adresboek staat en 2: als veilig is toegevoegd en nóg wordt de inhoud geblokkeerd.Raven schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:34:
Hier is iets mafs aan de hand. Ik kreeg een mail binnen van noreply@*****.nl (die al als veilig stond gemarkeerd!). Echter de mail wordt niet volledig geopend, "Dit bericht is geblokkeerd voor jouw veiligheid". Klik ik op bericht openen: "Bijlagen, foto's en links in dit bericht zijn voor jouw veiligheid geblokkeerd."...
En die ene mail in m'n quote... ene keer wordt de inhoud van die afzender z'n mail wél toegestaan en andere keer niet
[ Voor 64% gewijzigd door Raven op 05-01-2015 14:23 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hotmail heeft weer eens problemen. Krijg telkens als ik op een bericht klik:
Kan het geselecteerde bericht niet vinden. Mogelijk is het verplaatst of verwijderd. Klik nogmaals op de map om de weergave te vernieuwen.
F5 paar maal indrukken lost het op
Kan het geselecteerde bericht niet vinden. Mogelijk is het verplaatst of verwijderd. Klik nogmaals op de map om de weergave te vernieuwen.
F5 paar maal indrukken lost het op
Oscar Wilde
Hoi!
Ik gebruik al een tijdje Office outlook connnector i.c.m. Outlook 2007. Al een hele tijd probeer ik om een melding op mijn desktop te krijgen, als ik een mail heb ontvangen op mijn hotmail account. Voor mijn andere accounts is dit simpel in te stellen via Extra > Regels en Waarschuwingen.... maar op één of andere manier werkt dit niet voor mijn hotmail account. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?
Ik gebruik al een tijdje Office outlook connnector i.c.m. Outlook 2007. Al een hele tijd probeer ik om een melding op mijn desktop te krijgen, als ik een mail heb ontvangen op mijn hotmail account. Voor mijn andere accounts is dit simpel in te stellen via Extra > Regels en Waarschuwingen.... maar op één of andere manier werkt dit niet voor mijn hotmail account. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery
Nooit geprobeerd, maar kan het niet d.m.v. een REGEL?
Bij een regel kan je instellen dat er een waarschuwing op het bureaublad weergeven moet worden.
Bij een regel kan je instellen dat er een waarschuwing op het bureaublad weergeven moet worden.
Ik heb het al met verschillende regels geprobeerd maar Outlook reageert op geen enkele...daarom vraag ik me ook af of het wel mogelijk is.TheovdS schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:21:
Nooit geprobeerd, maar kan het niet d.m.v. een REGEL?
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery
Om hier nu een nieuw topic over te beginnen is ook zo wat, dus post ik het maar even hier!
Sinds het nieuwe jaar is tot mijn grote ergernis de oude vertrouwde Hotmail (die ik zo lang mogelijk probeerde aan te houden) veranderd in de moderne Livemail omgeving.
Hartstikke leuk natuurlijk, al die instellingen en mogelijkheden voor een webbased mail, maar er kleeft een groot nadeel voor mij aan en dat is het volgende:
Ik mail al een paar jaar heen en weer met een maat van me (ook oude hotmail), puur voor de lol en hierbij deleten we nooit de voorafgaande tekst, maar geven wel elke reply een enter, zodat het een goed leesbaar verhaaltje wordt.
Sind Livemail er is, bestaat er absoluut geen mogelijkheid meer om een reply te sturen op dit (voor ons) nostalgische mailtje, zodra ik dit probeer, komt het mailtje als een blok tekst aan (alle enters zijn weg). Dit is voor mij natuurlijk een ramp!!! En ik wil de oude Hotmail terug!!!!!!!
Iemand enig idee of het nog mogelijk is om de oude Hotmail terug te krijgen, kan het namelijk niet vinden bij instellingen of opties???
Sinds het nieuwe jaar is tot mijn grote ergernis de oude vertrouwde Hotmail (die ik zo lang mogelijk probeerde aan te houden) veranderd in de moderne Livemail omgeving.
Hartstikke leuk natuurlijk, al die instellingen en mogelijkheden voor een webbased mail, maar er kleeft een groot nadeel voor mij aan en dat is het volgende:
Ik mail al een paar jaar heen en weer met een maat van me (ook oude hotmail), puur voor de lol en hierbij deleten we nooit de voorafgaande tekst, maar geven wel elke reply een enter, zodat het een goed leesbaar verhaaltje wordt.
Sind Livemail er is, bestaat er absoluut geen mogelijkheid meer om een reply te sturen op dit (voor ons) nostalgische mailtje, zodra ik dit probeer, komt het mailtje als een blok tekst aan (alle enters zijn weg). Dit is voor mij natuurlijk een ramp!!! En ik wil de oude Hotmail terug!!!!!!!
Iemand enig idee of het nog mogelijk is om de oude Hotmail terug te krijgen, kan het namelijk niet vinden bij instellingen of opties???
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
*kickje*
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
Hmm, hier is iets mafs aan de hand.
Zo nu en dan is het zo dat, nadat Messenger een "u heeft een nieuwe email gekregen" melding heeft gegeven, de net aangekomen email nergens te bekennen is...
Enig idee hoe dit kan? Zo loop ik namelijk email mis
Zo nu en dan is het zo dat, nadat Messenger een "u heeft een nieuwe email gekregen" melding heeft gegeven, de net aangekomen email nergens te bekennen is...
Enig idee hoe dit kan? Zo loop ik namelijk email mis
Oscar Wilde
Dit heb ik ook gemerkt. Dat wil zeggen, windows live messenger meldt me dat ik een nieuw bericht heb gekregen. In outlook is er dan nog niks te zien. (Ik gebruik Outlook Connector hiervoor)
Echter, log ik dan in via de site, dan zie ik het mailtje daar wel. In de tussentijd dat ik op de site heb ingelogd en daar het mailtje heeft gelezen, heeft Outlook hem inmiddels ook gekregen. Er lijkt dus gewoon een vertraging in te zitten.
Echter, log ik dan in via de site, dan zie ik het mailtje daar wel. In de tussentijd dat ik op de site heb ingelogd en daar het mailtje heeft gelezen, heeft Outlook hem inmiddels ook gekregen. Er lijkt dus gewoon een vertraging in te zitten.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Vertraging my ass... excuus voor taalgebruik
Soms is de nieuwe mail, ook na paar uur wachten, nergens te bekennen @ hotmail.com.
Soms is de nieuwe mail, ook na paar uur wachten, nergens te bekennen @ hotmail.com.
[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 28-01-2008 22:39 ]
Oscar Wilde
Inderdaad, dat heb ik gisteravond zelf ook voor het eerst gehad.
Windows live messenger gaf me een popupje omdat ik een nieuw bericht had gekregen, en een popupje met de afzender. Deze afzender kende ik niet (KwDirect), maar goed. Tot nu toe is er nog geen mailtje van deze afzender in outlook of op de site binnen gekomen.
Mijn enige gok is dat dit bekende spam is die eruit wordt gevist. (maar waarom staat ie dan ook niet bij de junkmail?)
Windows live messenger gaf me een popupje omdat ik een nieuw bericht had gekregen, en een popupje met de afzender. Deze afzender kende ik niet (KwDirect), maar goed. Tot nu toe is er nog geen mailtje van deze afzender in outlook of op de site binnen gekomen.
Mijn enige gok is dat dit bekende spam is die eruit wordt gevist. (maar waarom staat ie dan ook niet bij de junkmail?)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Heb MSN gister daarover gemailt.... Ben benieuwd wat hun d'r van vinden.
Oscar Wilde
Ik heb dit fenomeen zojuist ook meegemaakt.DrivinUCrazy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:11:
Inderdaad, dat heb ik gisteravond zelf ook voor het eerst gehad.
Krijg in msn een melding van een nieuwe mail (Van iemand, geen idee wie het zou kunnen zijn)
Ga vervolgens naar mijn inbox en de mail is nergens te vinden.
Echter in msn blijft wel staan, 1 ongeleven mail...
Nou snap ik ook gelijk waarom de nieuwe-email teller in MSN soms meer aangeeft dan dat er daadwerkelijk is.
Antwoord msn:
Antwoord msn:
Beste Windows Live gebruiker,
Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Support.
Mijn naam is Andy en ik begrijp dat je problemen ondervindt met de Windows Live Service. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.
We hebben soortgelijke meldingen ontvangen over dit probleem, en ze voor onderzoek doorgegeven aan het Windows Live Product Specialist Team.
Dit team zal het probleem onderzoeken en de mogelijke oorzaken achterhalen, waarna oplossingen zullen worden ontwikkeld. Deze oplossingen zullen worden getest om er zeker van te zijn dat ze geen nieuwe problemen opleveren.
Het heeft onze hoogste prioriteit om je probleem op te lossen, maar helaas weten we niet hoe lang het gaat duren voordat een oplossing beschikbaar is.
Bedankt voor je geduld terwijl wij aan een oplossing voor je probleem werken.
Bedankt dat je Windows Live gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
Windows Live Support
[ Voor 86% gewijzigd door Raven op 30-01-2008 15:25 ]
Oscar Wilde
Zo'n standaard antwoord is lekker makkelijk en schuift het lekker op de lange baan.
En nu nog hopen dat het over jouw probleem gaat
en dat er ook iets gebeurd.....
Heb zelf een ander probleem met Live en Hotmail en dat schijnt al meer dan een half jaar bekend te zijn en opgelost maar als je nu een nieuw account opent heb je gelijk weer hetzelfde probleem.
Zie ook dit topic
En nu nog hopen dat het over jouw probleem gaat
Heb zelf een ander probleem met Live en Hotmail en dat schijnt al meer dan een half jaar bekend te zijn en opgelost maar als je nu een nieuw account opent heb je gelijk weer hetzelfde probleem.
Zie ook dit topic
Sinds een aantal weken is er een bug in hotmail dat replies niet meer goed aankomen, maar helemaal LEEG.
Zorg er daarom altijd voor dat je je browservenster MAXIMALISEERT, en/of gebruik Internet Explorer.
De andere browsers kunnen nogal wat moeilijk doen.
Zorg er daarom altijd voor dat je je browservenster MAXIMALISEERT, en/of gebruik Internet Explorer.
De andere browsers kunnen nogal wat moeilijk doen.
En weer een nieuw probleem.
Kom er net achter dat er een aantal door mij verstuurde emails niet zijn aangekomen, geen foutmeldingen gehad...
Kom er net achter dat er een aantal door mij verstuurde emails niet zijn aangekomen, geen foutmeldingen gehad...
Oscar Wilde
Vraagje.
Is er een manier om álle emails + (sub)mappen (met inhoud) van mijn hotmail account over te zetten naar een ander emailadres mét behoud van afzenders? Kan ze wel doorsturen maar dan krijg ik als afzender mijn hotmailadres toch
Is er een manier om álle emails + (sub)mappen (met inhoud) van mijn hotmail account over te zetten naar een ander emailadres mét behoud van afzenders? Kan ze wel doorsturen maar dan krijg ik als afzender mijn hotmailadres toch
Oscar Wilde
Raven, de beste oplossing is ze gewoon binnen te halen in een programma zoals Outlook.
Wat jij precies wilt is niet mogelijk.
Wat jij precies wilt is niet mogelijk.
Outlook gaat lastig worden, heb gratis variant van Hotmail
Ben juist gestopt met Hotmail binnen te halen met Outlook vanwege de vele foutmeldingen...
Ben juist gestopt met Hotmail binnen te halen met Outlook vanwege de vele foutmeldingen...
Oscar Wilde
Mijn afwezigheids-melding werkt niet.
Als ik hem aanzet, krijg ik netjes een voorbeeld in mijn Postvak-in en een waarschuwing dat de afwezigheids-melding ingeschakeld staat. Ik heb aangegeven dat de afwezigheids-melding naar iedereen moet verstuurd worden (dus niet alleen naar contactpersonen).
Als ik een mail stuur, krijg ik geen afwezigheids-melding terug
heel vreemd; iemand een idee?
Zet ik de afwezigheids-melding aan bij een ander hotmail-account dan werkt het wel
Als ik hem aanzet, krijg ik netjes een voorbeeld in mijn Postvak-in en een waarschuwing dat de afwezigheids-melding ingeschakeld staat. Ik heb aangegeven dat de afwezigheids-melding naar iedereen moet verstuurd worden (dus niet alleen naar contactpersonen).
Als ik een mail stuur, krijg ik geen afwezigheids-melding terug
Zet ik de afwezigheids-melding aan bij een ander hotmail-account dan werkt het wel
Stond bij mij ook aan en werkte perfect. Heb ze nu uitgezet want kreeg ook al e-mails van de support terug omdat ze een bericht hadden gestuurd en ze ook zo'n afwezigheids-melding hebben gekregen van mij.TheovdS schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:43:
Mijn afwezigheids-melding werkt niet.
Als ik een mail stuur, krijg ik geen afwezigheids-melding terugheel vreemd; iemand een idee?
Ze mogen wel eens beter hun ticketjes lezen want probleemoplossing begint met klik op start onderaan je scherm (in die aard dan). Gebruik een Mac en staat ook zo ingevuld op het ticket en daar heb je geen start gedoe.
Allemaal leuk en aardig dat Microsoft ons dit programma wil verplichten.
Echter loop ik al een maand lang iedere dag tegen dezelfde bugs aan.
Vaak staan er emails niet aangegeven terwijl in deze map (Postvak In, Ongewenste berichten etc etc) wel degelijk e-mails binnen zijn gekomen.
Ook blijft er vaak na het verwijderen een icoon staan dat aangeeft dat er nieuwe mails zijn terwijl dit niet zo is.
Een beetje slordig vind ik het allemaal... en er komen maar geen updates van het programma uit.
Echter loop ik al een maand lang iedere dag tegen dezelfde bugs aan.
Vaak staan er emails niet aangegeven terwijl in deze map (Postvak In, Ongewenste berichten etc etc) wel degelijk e-mails binnen zijn gekomen.
Ook blijft er vaak na het verwijderen een icoon staan dat aangeeft dat er nieuwe mails zijn terwijl dit niet zo is.
Een beetje slordig vind ik het allemaal... en er komen maar geen updates van het programma uit.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik heb een vraagje over Windows Live Mail.
Momenteel gebruik ik de Engelse variant. (De Engelse taal dus) Echter er is een puntje wat me mateloos irriteert en dat is de tijd. Deze is ook in de vorm van AM/PM. Weet iemand of en hoe dit om te zetten is naar 24uurs tijd?
Momenteel gebruik ik de Engelse variant. (De Engelse taal dus) Echter er is een puntje wat me mateloos irriteert en dat is de tijd. Deze is ook in de vorm van AM/PM. Weet iemand of en hoe dit om te zetten is naar 24uurs tijd?
Verwijderd
Heb je niet ergens via Settings die optie?
Weet iemand overigens hoe je bij de inlogscreen meerdere namen tegelijk laat opslaan? Dit had ik vroeger, en heb ik ook bij meerdere computers gezien maar het komt niet meer terug (als ik een tweede naam probeer op te slaan slaat deze over de eerste heen).
Weet iemand overigens hoe je bij de inlogscreen meerdere namen tegelijk laat opslaan? Dit had ik vroeger, en heb ik ook bij meerdere computers gezien maar het komt niet meer terug (als ik een tweede naam probeer op te slaan slaat deze over de eerste heen).
Kwam dit draadje tegen, denk dat mijn vraag hier wel past.
Ik gebruik Outlook 2007 icm de Outlook Connector versie 12.0.4518.1068. Ik heb een live.nl adres.Mijn adresboek wordt keurig naar Outlook gehaald, maar geen enkel bericht verschijnt in mijn inbox. Ik kan wel mail versturen vanuit Outlook met het Live account. Geen enkel bericht in mijn inbox dus.
De log geeft het volgende aan:
Iemand suggesties? Ik heb me al aardig suf gegoogeld zonder een bevredigend resultaat.
Ik gebruik Outlook 2007 icm de Outlook Connector versie 12.0.4518.1068. Ik heb een live.nl adres.Mijn adresboek wordt keurig naar Outlook gehaald, maar geen enkel bericht verschijnt in mijn inbox. Ik kan wel mail versturen vanuit Outlook met het Live account. Geen enkel bericht in mijn inbox dus.
De log geeft het volgende aan:
De agendafout klopt, ik heb geen betaald account.Outlook Connector versie 12.0.4518.1068
Account: spambotsave@live.nl (<- heb ik even aangepast ivm spambots)
Aangemeld om 4-7-2008 18:05:11
E-mail: Laatst vernieuwd om 18:05.
Agenda: Fout om 18:05.
Contactpersonen: Laatst vernieuwd om 18:05.
Fouten:
Tijd: 4-7-2008 18:05:14
Fout in Agenda
Outlook Connector is alleen beschikbaar voor abonnees.
Iemand suggesties? Ik heb me al aardig suf gegoogeld zonder een bevredigend resultaat.
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Is al tijdje niet meer gepost, maar wou het toch even kwijt
Ik vindt na onlangs overgestapt te zijn naar WL Mail het een erg prettig progje.
Werkt redelijk snel, is gratis, en nog belangrijker, de spamfilter werkt super.
Zou toch wel graag inzage hebben, om zeker te weten dat ik niet mails mis.
Al met al, goed bezig.
ps: wellicht dat de missende mail inderdaad spam is, messenger is daar blijkbaar nog niet (goed) op voorbereid.
Ik vindt na onlangs overgestapt te zijn naar WL Mail het een erg prettig progje.
Werkt redelijk snel, is gratis, en nog belangrijker, de spamfilter werkt super.
Zou toch wel graag inzage hebben, om zeker te weten dat ik niet mails mis.
Al met al, goed bezig.
ps: wellicht dat de missende mail inderdaad spam is, messenger is daar blijkbaar nog niet (goed) op voorbereid.
Waarom werkt Firefox 3.0.0.1 niet met Windows Live Mail ? Alleen de lite versie draait, niet de full.
Dan maar weer terug naar Firefox 2.
Dan maar weer terug naar Firefox 2.
Je moet Internet Explorer hebben, en de Windows Live Sign-In Assistant. Een Firefox-versie is er nog niet, maar ik heb me (door bronnen binnen Microsoft) laten vertellen dat die wel in de maak is.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:14:
Heb je niet ergens via Settings die optie?
We are shaping the future
Ik kwam er gister ook achter. De nieuwe omgeving lijkt wel wat simpeler, sneller, overzichtelijker. Zo op het eerste gezicht is het een verbeteringW00fer schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:23:
Nu is er een nieuwe Mail omgeving !
Zie screenshot !
[afbeelding]
Ik heb deze lay-out inmiddels al een weekje of 3 denk ik. Echter een paar puntjes waar ik me aan irriteer. Ik maak gebruik van de lay out met alle mailtjes boven aan het scherm en er onder opent hij dan het echte mailtje zeg maar. Bij de vorige versie kon je grote van het mailtje als het ware in stellen. Dus dat splitslijn zo ongeveer op de helft ligt. Vervolgens onthield hotmail dan ook hoe je dat had neergezet. Tenminste als je op de zelfde computer inlogde (mijn pc thuis dus).
Echter met de nieuwe lay-out weigert hij dat dus..
Echter met de nieuwe lay-out weigert hij dat dus..
Hmm, ik heb die nieuwe layout nog niet, ook niet als ik de taal op NL zet.
Maak opzich niet uit, want ik gebruik Outlook, ook voor m'n LiveMail.
De nieuwe interface ziet er iig wat frisser uit.
Maak opzich niet uit, want ik gebruik Outlook, ook voor m'n LiveMail.
De nieuwe interface ziet er iig wat frisser uit.
goedendag,
Die nieuwe layout van hotmail ziet er leuk uit,
Maar ik heb toch liever de oude.
Als ik nu een klein scherm maak moet ik bij "postvak in ongewenst...... SCROLLEN zeer irritant.
Ook de knoppen verwijderen, beantwoorden zijn dan onklikbaar....
Van mij mag die oude terugkomen, die vond ik eigenlijks toch mooier
Die nieuwe layout van hotmail ziet er leuk uit,
Maar ik heb toch liever de oude.
Als ik nu een klein scherm maak moet ik bij "postvak in ongewenst...... SCROLLEN zeer irritant.
Ook de knoppen verwijderen, beantwoorden zijn dan onklikbaar....
Van mij mag die oude terugkomen, die vond ik eigenlijks toch mooier
Hmm op me werk heb ik hem wel is open maar het enige wat ik echt mis, wat in die vorige wel zat is de ververs / check mail knop (of wat de naam ook was van dat ding).
ik moet nu of zelf ctrl-f5 en of op andere map klikken en dan weer terug om te checken of er nieuwe mail is, niet erg handig... Vooral ook niet omdat ie niet van zelf refreshed om de zoveel tijd.
ik moet nu of zelf ctrl-f5 en of op andere map klikken en dan weer terug om te checken of er nieuwe mail is, niet erg handig... Vooral ook niet omdat ie niet van zelf refreshed om de zoveel tijd.
[ Voor 14% gewijzigd door SithWarrior op 07-11-2008 12:10 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Vage regel ook he onderaan bij dat welkomst venster? Over opslaan van de planeet Jupiter.
Echt een tweakers grapje.
[ Voor 10% gewijzigd door Henkie-Jan op 07-11-2008 13:19 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Volgens het PC-magazine en de help van LiveMail (zoeken op pop) kun je nu ook andere POP-accounts (bijv. Gmail) binnenhalen in je LiveMail; ik heb echter die optie niet, wie heeft hem wel?
De optie moet staan bij Options > More Options > Send and receive mail from other e-mail accounts
Ik kan daar wel kiezen om mail 'namens' een ander email adres te sturen, maar niet om mail van een ander pop-account binnen te halen.
Anderen wel?
De optie moet staan bij Options > More Options > Send and receive mail from other e-mail accounts
Ik kan daar wel kiezen om mail 'namens' een ander email adres te sturen, maar niet om mail van een ander pop-account binnen te halen.
Anderen wel?
Net getest voor je, en kon zonder problemen mijn Hetnet account toevoegen en ophalen/verzenden.
maw werkt prima, of dit geldt voor alle aanbieders weet ik natuurlijk niet.
update: het kan dus wel, maar versturen niet als ik het even snel doorlees
Ooo..je hebt het over de webversie en niet over de client
Net gecheckt, en ook daar werkt het, mijn taal staat ingesteld op NL.
Weet niet of dat wat uitmaakt.
maw werkt prima, of dit geldt voor alle aanbieders weet ik natuurlijk niet.
update: het kan dus wel, maar versturen niet als ik het even snel doorlees
Hier is de betreffende link en bron van MicroSoft[...]
Windows Live Hotmail users can add up to four POP3 accounts.
To check a POP3 account for new mail, in the left pane, click Mail, and then, on the toolbar, click POP.
The maximum size of an e-mail message that you can download is 15 MB. Messages that are larger than 15 MB won't be downloaded.
You can download 50 messages at a time. If you have to download more than 50 messages, you must download 50 of them at a time.
Ooo..je hebt het over de webversie en niet over de client
Net gecheckt, en ook daar werkt het, mijn taal staat ingesteld op NL.
Weet niet of dat wat uitmaakt.
[ Voor 75% gewijzigd door Yippie op 23-01-2009 20:05 ]
Hier heb ik die optie ook niet. Maar kun je de email niet laten forwarden door Gmail? Heb je een linkje van het artikel van pc magazine? Want wat ik weet is dat de gratis Live Mail accounts sinds 1 a 2 weken weer POP3 toegang hebben gekregen. Haal je dat niet door elkaar?TheovdS schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:40:
Volgens het PC-magazine en de help van LiveMail (zoeken op pop) kun je nu ook andere POP-accounts (bijv. Gmail) binnenhalen in je LiveMail; ik heb echter die optie niet, wie heeft hem wel?
Het zou ook nog kunnen dat het te maken heeft met de landinstelling. Microsoft heeft kleine verschillen in Live Mail afhankelijk van welke landinstelling je hebt gekozen. Ik moest nl. onlangs mijn landinstelling veranderen naar Nederland om toegang te krijgen tot de pop3 mogelijkheid (ophalen in Outlook/Thunderbird bedoel ik daarmee).
[ Voor 22% gewijzigd door Noork op 23-01-2009 19:55 ]
Vage shit. Hier meldt een (op zich) tevreden gebruiker. Drie emailaccounts die netjes naast elkaar werken (Gmail en 2 x Hotmail).
Het duurde heeeeeul lang om alle mail te importeren, hierna leek alles goed te gaan. Niets was minder waar. De ene Hotmailaccount heeft een tijd de mail goed bijgehouden, tot een week terug. Via de browser-Hotmail krijg ik wel alles binnen, maar om de een of andere reden importeert hij de mail niet meer. Dit terwijl er niets veranderd is qua instellingen en wachtwoorden. Wie weet hier iets van?
Het duurde heeeeeul lang om alle mail te importeren, hierna leek alles goed te gaan. Niets was minder waar. De ene Hotmailaccount heeft een tijd de mail goed bijgehouden, tot een week terug. Via de browser-Hotmail krijg ik wel alles binnen, maar om de een of andere reden importeert hij de mail niet meer. Dit terwijl er niets veranderd is qua instellingen en wachtwoorden. Wie weet hier iets van?
Hotmail/Live Mail biedt nu eindelijk ook ondersteuning voor POP3 voor iedereen: http://mailcall.spaces.li...!50118.entry?sa=872392381
POP server: pop3.live.com (Port 995)
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587)
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
TLS/SSL required? Yes
[ Voor 53% gewijzigd door g0tanks op 14-03-2009 21:16 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Schoptijd.Jejking schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 02:34:
Vage shit. Hier meldt een (op zich) tevreden gebruiker. Drie emailaccounts die netjes naast elkaar werken (Gmail en 2 x Hotmail).
Nogmaals: er is niets veranderd, maar nieuwe e-mail importeert hij niet meer (die er wel is).
Je schrijft niet hoe je je mails binnenhaalt.
Helpt het niet om de accounts die niet goed werken te verwijderen en opnieuwe toe te voegen.
Helpt het niet om de accounts die niet goed werken te verwijderen en opnieuwe toe te voegen.