Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Hotmail (Live Mail)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 35.649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:07:
Ik denk dat ik wat info heb voor al die firefox gebruikers. Live Mail maakt gebruik van WebDav extensies via http. Dat zijn die nifty zaken zoals mails naar mapjes slepen enzo, of rechts klikken op een mail en dan dat menu zien. Wel er is maar één browser die dat ondersteund. 3x raden. 3x raden wie webdav heeft gemaakt. Microsoft inderdaad.
Niet dat ik een expert ben, maar WebDAV is ontwikkeld door de gelijknamige IETF-werkgroep als uitbreiding voor het HTTP-protocol om bestanden op afstand te kunnen bewerken (met HTTP kan je alleen lezen). Naast MSIE/Windows zijn er zat andere programma's en besturingssystemen die WebDAV ondersteunen: MacOS X, Gnome en Konquerer onder Linux, en aan de serverkant o.a. Apache. Rechtsklikken en een apart menu zien lijkt me eerder een DHTML/Javascript truuk eigenlijk :).

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:16
Ja da's leuk. Mijn Internet Explorer crashed op de Live Hotmail versie, dus ik ben gedwongen weer terug naar de oude te gaan. :( :(

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Hier trouwens een link gevonden waarmee je elk hotmail account om kunt zetten naar Live Mail, zonder invite of wat dan ook (wel ff je passport (www.passport.com) op VS zetten): http://www3.imagine-msn.c...stakes/mail/register.aspx?

--

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:58

TheVMaster

Moderator WOS
_PoTaToX_ schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:11:
Hier trouwens een link gevonden waarmee je elk hotmail account om kunt zetten naar Live Mail, zonder invite of wat dan ook (wel ff je passport (www.passport.com) op VS zetten): http://www3.imagine-msn.c...stakes/mail/register.aspx?
Cool, ik heb het net ff geprobeerd met een hotmail account wat nog geen livemail had. Het werkt :)

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Jaja, er is een upgrade:
You said, we said
We're reviewing every comment you send us about Windows Live Mail. Here are a few comments we've gotten from customers like you, with our responses.

You: "Emptying the junk and the deleted items folders couldn't get any easier."

Us: Thanks. Want to see what this person is talking about? Just click the down arrow on the junk or deleted items folder and poof! Your junk e-mail or deleted items are gone.

You: "Love the customizable view with different colors and moveable view pane."

Us: We're glad you like it. If you haven't customized your reading pane or color, just click on the "Customize" link in the upper right hand corner to change your reading pane settings or your color scheme.

You: "I also like how the contacts are nice and easy to find now. No more scrolling through a massive list of names to try and find the one you need"

Us: The "word wheel" is something we're proud of. To try it, go to Contacts and start typing the name of the person you're looking for in the Search Box. Just type a couple letters to see a matching list of names from your contact list.

Try this stuff out and tell us what you think
Learn more about Windows Live™ Mail beta
It’s the future of MSN® Messenger: Sign up to try Windows Live™ Messenger beta
Het ziet er weer een stuk beter uit, en die lastige JS-bug is verdwenen :)

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik heb ook mijn hotmail (eindelijk) omgezet: Wat een vooruitgang, zeg. :P
Het werkt nu razendsnel, ook mijn contactlijst wordt prima weergegeven zonder fouten. Dat was vorige week (met een ander account) nog heel anders.
Het wordt echt een aanrader om het te gebruiken.
En het prettigste: De banner rechts van de mails lijkt ineens verdwenen :9 . Eens kijken hoe lang dat blijft duren.

Enige wat ik blijf missen is die handige mogelijkheid van Google om labels toe te kennen aan een bericht, zodat ze makkelijk te rubriceren zijn. En dan met name de mogelijkheid voor meerdere labels aan één bericht te geven.

[ Voor 23% gewijzigd door tazmaniankoala op 16-05-2006 21:19 ]

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:22
Sinds vandaag kom ik niet meer in m'n inbox, soms (na tig keer f5en)

Hebben meer mensen hier vandaag last van?

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 14:38
Het gaat hier prima! Zonder te F5'en

-

• Pittie
Het lijkt erop dat het hier ook weer fatsoenlijk werkt

Ik kreeg in ieder geval gaf de MS server de hele tijd fout meldingen

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

tazmaniankoala schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:53:
Ik heb ook mijn hotmail (eindelijk) omgezet: Wat een vooruitgang, zeg. :P
Het werkt nu razendsnel, ook mijn contactlijst wordt prima weergegeven zonder fouten. Dat was vorige week (met een ander account) nog heel anders.
Het wordt echt een aanrader om het te gebruiken.
En het prettigste: De banner rechts van de mails lijkt ineens verdwenen :9 . Eens kijken hoe lang dat blijft duren.

Enige wat ik blijf missen is die handige mogelijkheid van Google om labels toe te kennen aan een bericht, zodat ze makkelijk te rubriceren zijn. En dan met name de mogelijkheid voor meerdere labels aan één bericht te geven.
Hoe kun je dat omzetten dan? Ik heb al zeker 5 maanden geleden een uitnodiging gehad om dit te gaan gebruiken maar heb nog steeds gewoon hotmail.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:38
Je kunt het alleen gebruiken met Internet Explorer. Microsoft-monopolie, he? ;-)

• Pittie
Pittie schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:12:
Het lijkt erop dat het hier ook weer fatsoenlijk werkt

Ik kreeg in ieder geval gaf de MS server de hele tijd fout meldingen
Nou, iets te vroeg gejuigd...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Server Error in '/Mail' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error 
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

• tazmaniankoala
  • Nu online
Hoe kun je dat omzetten dan? Ik heb al zeker 5 maanden geleden een uitnodiging gehad om dit te gaan gebruiken maar heb nog steeds gewoon hotmail.
Ik heb het gedaan volgens de link die in het bericht van _PoTaToX_ van 26 april 2006, maar helaas is die actie nu afgelopen.

Voorwaarde voor het omzetten is nog steeds dat je de taal op Engels zet, de Nederlandse taal is nog steeds niet beschikbaar. Ik heb inmiddels wel mijn profiel (woonplaats) terug kunnen zetten naar Nederland.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik krijg random in mijn Hotmail wel een groene text-loze button linksbovenaan.
Klik ik erop, dan zie ik wel een agreement, die ik kan bevestigen met de linker knop die ook naamloos is :? (Ja, na een broncode-onderzoekje was het de linker knop ja), en vervolgens ga ik terug naar Hotmail weer?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Nu werkt het weer niet onder Safari... vermoeiend, dacht dat ze dat probleem hadden opgelost gaan ze het weer veranderen :?

Alle menu items staan door elkaar heen zodat het lastig navigeren wordt. Ook staan alle teksten in mijn inbox door elkaar heen, net als alle andere onderdelen. Alleen het options menu werkt nog goed 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door LoeiOrdinair op 02-06-2006 13:13 ]

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag of gister een marketingmailtje van windows live gehad:

http://ssh.frim.nl/~frim/Picture%205.png

volgens het mailtje
You are receiving this message from Windows Live because you are a valued member. We hope you find these communications valuable, however, if you would prefer to no longer receive promotional offers or research e-mails from MSN® or Windows Live please visit our Marketing Preferences page.
Deze pagina kan ik niet vinden binnen de Live Mail beta. Het enige dat ik kan vinden is dit:
http://ssh.frim.nl/~frim/Picture%206.png

Maar die staan dus al allemaal aangevinkt. Iemand een idee hoe ik niet meer van die mailtjes krijg?

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hotmail/live is vreemd aan het doen, of ben ik het weer ;)

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11 15:25

royco_100

Enthousiaste Tweaker

niels88 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:02:
Hotmail/live is vreemd aan het doen, of ben ik het weer ;)
Ik heb het al van meer mensen gehoord, dus je bent niet de enige. Zelf heb er zelf geen last van :Y)

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:23
hier ook problemen, kon niet direct vanuit mijn msn messenger mijn hotmail openen. Kreeg ik een melding dat mijn account dit niet ondersteunde. Nu werkt het weer wel ...

• tazmaniankoala
  • Nu online
Zolang ze in Beta-fase zijn met de Livemail zal het zo af en toe wel eens vreemd doen of niet werken. Daar heb ik me al bij neergelegd. Ik merk wel dat ze er hard aan werken om het aantrekkelijk te maken. Over het algemeen heb ik gelukkig weinig problemen met LiveMail.

• shadowrazor
  • Laatst online: 26-12-2024
Je kon via een nalatigheid van microsoft een account bemachtigen:

http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=33637

jammer geoneg heb ik dit te laat gelezen :( :( :(

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Jaaaa... Dit is mooi zeg!

Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/685/livemailvaag3lp.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 26-06-2006 15:46 ]

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb inmiddels al iets van 4 keer aangegeven dat ik de migratie naar windows live mail wel wil maar nu zo'n 6 maanden later is het nog steeds hotmail. Lekker geregeld daar bij microsoft zeg.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tja als je evt beta opt-out kom je er ook snel niet meer in !

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Jammer dat het niet meer mogelijk is om in het beta programma te komen.
Was wel benieuwd!

Gaat hotmail ook die duurdere service behouden, waarmee je het met outlook kan laten werken?
Als de dat nou gratis zouden maken was het nog idealer...

• W00fer
  • Niet online
Ehm, kan je je passport account ook weer terug zetten naar Nederland zonder je Windows Live Mail Beta te verliezen ?
Want ik zou graag die Friends list feature willen gebruiken die nu in Windows Live Messenger zit maar ik ben nu volgens mail woonachtig in de states :)

• tazmaniankoala
  • Nu online
Ik heb inderdaad mijn Passport account teruggezet naar Woonplaats Nederland, kan nog steeds gebruikmaken van alle functionaliteit van Live Mail Beta.
Alleen de taal van Live Mail staat nog op Engels.
De Friends List feauture heb ik zelf nog niet getest.

• W00fer
  • Niet online
Versie M8 is inmiddels online van deze geweldige mail service.
Je ziet nu dit: you are using 1% of your 2GB Live mail :D

Friends list werkt nu, omdat ik mezelf "even" verhuist heb van Verenigde staten naar Nederland.
Je friend moet dit helaas wel accepteren, EN hij/zij moet WLM en een toegankelijke msn Space hebben anders werkt het niet.

Durft iemand het aan om even die Basic Version van de nieuwe Live Mail aan te klikken ?

[ Voor 40% gewijzigd door W00fer op 26-07-2006 00:40 ]

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 16:17

Xe0n

^ Me

Haha geinig,

ik kreeg net ook een uitnodiging voor windows live mail beta. Ik heb er helemaal niets voor hoeven te doen. Geen land of taal veranderd. Heb een beetje het gevoel dat omdat ik al zo lang mijn account heb dat ze me voor trekken. Ik had ook als 1 van de eersten 200mb.

Ziet er allemaal wel leuk uit. Nu ff uit testen of het ook echt wat is

...

• W00fer
  • Niet online
Jullie moeten die basic version maar eens proberen, heb ik ook gedaan. Laad als een tierelier en werkt net zo goed als de oude vertrouwde Hotmail.

Ik ben om, ik wil niet meer terug ;)

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

iemand nog een actuele link om de omzetting aan te vragen? Ben nog steeds niet omgezet en de microsoft live help werkt ook niet echt mee.

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 21:58

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

- Zet je taal om naar "English"
- Als je dan naar na inbox gaat krijg je een button dat je je eigen kan opgeven voor de Betá
- Wanneer je aangemeld bent dan kan je je taal weer terug zette naar Nederlands en heb je Live Betá in het NL :D

dit werkte bij mij iig net :)

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Gebruik je Firefox?
Je kunt nu de volledige versie van Windows Live Mail gebruiken als je Firefox versie 1.5 of hoger hebt. We raden je aan om voordat je begint via het helpmenu van Firefox te controleren of er updates zijn. _/-\o_

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
lol ik had al 250mb in me hotmail (free) gewoon postcode enzo op amerikaans zetten, florida ofzo. En dan krijg je dat. Het is gewoon dom dat vs 250mb krijgt en nl een zielige 25 mb

• Termi
  • Laatst online: 03:24
arieman007 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:58:
lol ik had al 250mb in me hotmail (free) gewoon postcode enzo op amerikaans zetten, florida ofzo. En dan krijg je dat. Het is gewoon dom dat vs 250mb krijgt en nl een zielige 25 mb
Ik geloof dat ik nu 2 GB heb of ik mis iets :+. Maar ik zie ook nergens een indicator van de gebruikte ruimte...

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
Mr_Dark schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:50:
- Zet je taal om naar "English"
- Als je dan naar na inbox gaat krijg je een button dat je je eigen kan opgeven voor de Betá
- Wanneer je aangemeld bent dan kan je je taal weer terug zette naar Nederlands en heb je Live Betá in het NL :D

dit werkte bij mij iig net :)
Ik kreeg die knop net met "aanmelden voor Windows Live Mail Beta" gewoon al bij het inloggen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weter148/hotmail.jpg
Termi schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:01:
[...]

Ik geloof dat ik nu 2 GB heb of ik mis iets :+. Maar ik zie ook nergens een indicator van de gebruikte ruimte...
Moet je even onder het kopje vandaag kijken.
Gebruikte opslag: 1% van 2 GB
:9

[ Voor 107% gewijzigd door Cannotwin op 29-07-2006 12:24 . Reden: Quoteje erbij gezet. ]

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:30
Weet niet of het al gezegd is (sorry, geen zin om alles door te lezen) maar met een Live! Domain krijg je 40 invites per domain. Dit is gratis, en je hebt nog hotmailadres (=Windows Live Mail met een invite) op je eigen domain ook.

edit: op http://ideas.live.com/ kun je nu ook gewoon aanmelden zonder invite of iets dergelijks.

[ Voor 18% gewijzigd door praseodymium op 29-07-2006 13:26 ]

• W00fer
  • Niet online
Je hoeft niet zo moeilijk te doen, Live Mail is er ook gewoon in het Nederlands, zie het options menu !

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 11:58
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat mail verstuurd wordt met (onbedoeld) verschillende Font Sizes? Als ik een normaal bericht typ in de standaard font size en het verstuur, zie ik later dat een deel van de text in normal font size is verstuurd en sommige stukken text in een grotere font size, zomaar midden in zinnen. Heel irritant.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

dat is dus het probleem ik heb die link, heb me denk ik al 5 keer opgegeven.

Heb ooit al een mailtje gehad dat ik mee mocht doen aan de Beta en die geaccepteerd maar vervolgens ben ik nooit omgezet. Lekker handig

Nou laat maar, hotmail werkt nog prima

• potatox
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

W00fer schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:16:
Je hoeft niet zo moeilijk te doen, Live Mail is er ook gewoon in het Nederlands, zie het options menu !
Das sinds een paar dagen pas. Sinds Milestone 7. ( http://morethanmail.spaces.msn.com/PersonalSpace.aspx ) <-- blog voor Live mail desktop

[ Voor 22% gewijzigd door potatox op 01-08-2006 10:06 ]

--

• sh4d0wman
  • Laatst online: 13:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb hem ook al sinds langere tijd op 1 account actief. Het is nog erg traag en soms heb ik problemen met het weergeven van post: "bericht aanklikken -> "is working on your request" wat vervolgens zeer lang blijft staan, mail wordt dan niet geopend.

Voor alsnog gebruik ik liever gmail aangezien dat allemaal lekker snel en soepel gaat. Hopelijk gaat dit na verloop van tijd ook beter bij hotmail....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Rafe
Door de taal en locatie op Engels te zetten krijg ik ook wel die knop te zien waarmee je naar ideas.live.com wordt meegenomen maar die is nog in het Nederlands en laat niks zien over Live Mail. Ach, het komt vanzelf wel in de komende maanden :).

• tazmaniankoala
  • Nu online
Gewoon bij de inbox kijken, daar staat op een gegevem moment het plaatje dat Cannotwin hierboven ook toonde. Zo heb ik al het account van mijn neefje ook omgezet.

Ook vanmiddag zag dat plaatje linksboven bij een collega staan. Ik heb haar even op link gewezen, dat er "in feite" niets veranderd en ook zij geniet nu van de extra gemakken van Live Mail.

[ Voor 37% gewijzigd door tazmaniankoala op 01-08-2006 19:43 ]

Verwijderd

Hoe zit het bij jullie met de snelheid? Ik moet gewoon een minuut wachten voordat ik mijn mail zie? En vaak klik ik dan maar op de knop dat ik een langzame verbinding heb en de oude hotmail wil zien...

en met de 700KB/sec die ik haal moet het geen probleem zijn toch?

• tazmaniankoala
  • Nu online
Ik heb binnen 20 seconden mijn inbox zichtbaar, en zo ver klaar dat ik er doorheen kan browsen. Ik gebruik daar IE voor. Maar in FireFox is het nagenoeg even snel.
Alleen berichten met HTML opmaak laden wat trager in de inbox.
Ik ben zelf zeer te spreken over de snelheid (@home 8000) die Livemail me biedt.

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11 22:52
iemand ook het probleem dat je niet in je inbox komt? als ik inlog of via messenger naar mijn mail wil gaan krijg ik een wit scherm. Hij laad een aantal dingen maar dan is ie klaar en is het scherm wit en leeg...
Nog nooit last van gehad en gisteren kon ik nog gewoon in mijn inbox. Ligt de service er misschien uit oid? heb gekeken via help functie maar kon alleen de netwerk status van messenger opvragen waar niks mis mee was.
\
edit:
laat maar probleem heeft zichzelf al opgelost. Zal wel een update zijn geweest aangezien je niet meer direct in je inbox komt maar een lijst met geupdate spaced e.d. te zien krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door Ruudgo op 04-08-2006 09:43 ]

• nnk
  • Laatst online: 29-11 14:23

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik heb vandaag een mail gehad waarin een uitnodiging stond voor Live Mail. Als ik daar op een link druk kom ik bij een "I agree / I dont agree" venster. En daarna krijg ik het onderstaande scherm:
Sorry, but it looks like you won't be able to participate in the Mail Beta at this time.

This might be because:
Your account is with one of our partners and has additional features that Mail Beta doesn’t support yet
Mail Beta isn’t available in your area at this time
You have a parentally controlled account
Your Microsoft Passport indicates you're under 13
To find out more about our other beta programs, please click here.
Ik ben echt wel ouder dan 13 en ik heb ingevuld dat ik in Nederland woon. Verder heb ik ook gewoon een 250Mb account. Meer mensen met deze melding?

Voor de duidelijkheid, deze mail heb ik gehad: Afbeeldingslocatie: http://www.wikihow.com/images/thumb/a/aa/Windows-live-mail-invitacion.jpg/400px-Windows-live-mail-invitacion.jpg

• Termi
  • Laatst online: 03:24
Ik heb ook al een tijde Live Mail, maar kom tot de verbazing dat ik een whopping Mailbox 2 GB heb :+.

• Rafe
nnk: goed lezen ;) er staat "this might be because", dus een of meerdere van de genoemde redenen daar kunnen de reden zijn waarom je niet mee kan doen.

Overigens heb ik nu nog de gewone Hotmail maar wel met 2000MB opslag :? misschien heeft het te maken met het feit dat ik me op http://ideas.live.com/ heb aangemeld voor de beta van Windows Live Mail Desktop, aangezien tot nu toe mijn pogingen om Windows Live Mail te krijgen op mijn account niet zijn gelukt.

edit:
En nee ik heb niuet betaald voor Hotmail Plus.

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 07-08-2006 14:54 ]

• yohan
  • Laatst online: 31-10 17:10
Weet iemand hoe je de link vanuit MSN naar Hotmail via Firefox kan laten lopen? Ik heb het idee dat LiveMail erg traag is in IE. Of is het gewoon van zichzelf trager :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Yohan schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:56:
Weet iemand hoe je de link vanuit MSN naar Hotmail via Firefox kan laten lopen? Ik heb het idee dat LiveMail erg traag is in IE. Of is het gewoon van zichzelf trager :?
Ik had met firefox ook flinke traagheid. Ik heb na een week testen mijn beta test gestopt. Vandaag moest ik een mailtje sturen en dat wilde niet eens omdat hij gewoon een kwartier!!! moest laden voordat ik kon gaan typen.

Nou, laat maar zitten. Wel jammer dat ik nu geen sent items meer kan bewaren, dat vond ik een heel handige optie, maar voor de rest niet echt interessant (als je het alleen voor mailen gebruikt zoals ik).

• W00fer
  • Niet online
Toch ook maar eens die Live Mail Desktop aangevraagt :)
Op mijn nederlandse pagina http://ideas.live.com zag ik hem niet staan dus maar eventjes via een google cache erheen gesurft en de uitnodiging aangevraagd en geaccepteerd :D

Hier de link: http://ideas.live.com/nmC...a4-4a0a-a897-e36dd191a9f4

De bovenstaande download en invitation pagina werkt (uiteraard) nog niet in Mozilla Firefox, tis maar dat je het weet.

[ Voor 13% gewijzigd door W00fer op 07-08-2006 20:49 ]

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:54:
[...]

Ik had met firefox ook flinke traagheid. Ik heb na een week testen mijn beta test gestopt. Vandaag moest ik een mailtje sturen en dat wilde niet eens omdat hij gewoon een kwartier!!! moest laden voordat ik kon gaan typen.
Ik heb het altijd al traag gevonden, terwijl in de weergegeven "customer responses" staat dat de mensen het zoveel sneller vinden. En dat heb ik thuis en op de TU en met zowel IE als FF, :| ? Wat mij betreft mogen ze dus nog we even werken aan de snelheid, want als die grafische ongein zoveel snelheid kost, moet het misschien maar even uitgesteld worden...

Is er al iets bekend of er iets meer komt dan die brakke HTTP-optie om je mail via Outlook te lezen, zoals gewoon POP3 of IMAP-support (zal wel niet). Want ook gewoon je hotmail lezen via Outlook is een actie die je geduld uitgebreid aan het testen is...

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

• W00fer
  • Niet online
QuaQu jij moet maar eens bij de options van je live mail de BASIC VERSION instellen, dan heb je die live meuk niet alleen het uiterlijk, toch 2gb opslag en een veel en veel snellere mailsite tot je beschikking.

Je kunt het altijd eens proberen en weer terugveranderen ;)

• 2_05
  • Laatst online: 29-11 17:04
Waar vind je eigenlijk in de nieuwe hotmail je opslagruimte terug?

• W00fer
  • Niet online
Op de pagina Vandaag.

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
W00fer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:32:
QuaQu jij moet maar eens bij de options van je live mail de BASIC VERSION instellen, dan heb je die live meuk niet alleen het uiterlijk, toch 2gb opslag en een veel en veel snellere mailsite tot je beschikking.

Je kunt het altijd eens proberen en weer terugveranderen ;)
Ah, dat scheelt alweer een slok op een borrel *O*

Maar toch vind ik het dan raar wat ze aangeven bij de opties:
  • Get the full Windows Live Mail experience (recommended) This version includes great features like drag-and-drop, right-click menus, and a reading pane. This version works best if you use Internet Explorer version 6.0 or higher.
  • Always use the basic version This version includes check boxes, and has no reading pane. Choose this version if you usually use a slow Internet connection or a screen reader
Dit suggereert dat ik de "full experience" kan gebruiken met IE 6.0+ en een snelle internetverbinding. Maar veel sneller dan zo ongeveer rechtsreeks op het SurfNet netwerk via de TU is er niet en ook IE6.0 heb ik, dus dan vind ik die dramatische performance wel echt een minpuntje.
Verder vind ik het gewoon een webmail met bijna evenveel ruimte als gmail, die ik bij beide overigens voor nog geen 2% benut...

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

• Resinman
  • Laatst online: 14:50
Live mail heb ik er vandaag vanaf gegooid, veel en veel te traag, om te huilen. Gmail is vele malen sneller en werkt imho beter.

Verwijderd

Hallo,

Ik wil me ook aanmelden voor live-mail, zou iemand me een invite willen sturen? Mijn emailadres is: e_kuipers@hotmail.com

B.v.d.

• Rafe
Je kan ook gewoon naar http://g.msn.com/1csideas/mail_signup_EN-US gaan en je daar aanmelden - dat werkte iig voor mij. Na een paar dagen kreeg ik na het inloggen het scherm waarmee je je voorkeuren voor Live Mail kan instellen en kon ik het gebruiken :).

Verwijderd

Dat had ik ook geprobeerd, maar dan krijg ik onderstaande melding wanneer ik mijn betreffende hotmailadres opgeef:

Het gedeelte van uw e-mailadres na het teken @ behoort tot een e-maildomein zoals live.com, hotmail.com, msn.com of passport.com. Typ een ander e-mailadres.

Ik moet toch mijn hotmail opgeven???

Verwijderd

Dit krijg ik als ik mij wil aanmelden:

Sorry! Je kunt momenteel niet deelnemen aan het bètaprogramma voor Mail

Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:
Je hebt een account bij een van onze partners en beschikt over aanvullende functies die nog niet worden ondersteund in het bètaprogramma voor Mail
Het bètaprogramma voor Mail is momenteel niet beschikbaar in jouw omgeving
Je hebt een account dat door je ouders beheerd wordt
Uit je Microsoft Passport blijkt dat je jonger dan 13 jaar bent

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 12:39
Voor de mensen die het nog niet wisten, Live Mail werkt nu ook prima in Firefox 1.5 (je krijgt dus niet meer alleen de basic versie voorgeschoteld):
Afbeeldingslocatie: http://ypmania.googlepages.com/hotmail-firefox_thumb.jpg

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

• W00fer
  • Niet online
Voor de mensen die het mailtje kregen van Msnfeedback.com ZEER ZEKER DOEN !
Ik heb nu als trouwe invuller al de beta M8 gekregen van Livemail die er nog veel vetter uitziet als de screenshot hierboven !!

Echt zeer stoer is ie en ook een stukje sneller.

Hier een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/1130/betam8me2.png

[ Voor 54% gewijzigd door W00fer op 06-10-2006 01:47 ]

• low_n_slow
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:04:
Dit krijg ik als ik mij wil aanmelden:

Sorry! Je kunt momenteel niet deelnemen aan het bètaprogramma voor Mail

Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:
Je hebt een account bij een van onze partners en beschikt over aanvullende functies die nog niet worden ondersteund in het bètaprogramma voor Mail
Het bètaprogramma voor Mail is momenteel niet beschikbaar in jouw omgeving
Je hebt een account dat door je ouders beheerd wordt
Uit je Microsoft Passport blijkt dat je jonger dan 13 jaar bent
heb ik ook helaas... kan je je helemaal niet meer aanmelden? of is er wat anders aan de hand.. :?

• oversightt
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06-2007
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 02:41:
Had ik ook. Je moet even je taal naar engels zetten. Live Mail heeft nog geen nederlands.

Als het dan niet lukt ff je lokatie op VS zetten en een staat kiezen. Maar alleen de taal naar engels zetten lukt waarschijnlijk ook.

En als het je niet bevalt, bij options kun je aangeven om terug naar de gewone Hotmail te gaan (opt-out)

Succes!
ik heb lm in het nederlands hier op me scherm

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Yes, ik kreeg net een melding toen ik inlogde op hotmail of ik wil overstappen naar Windows Live mail,

Uiteraard meteen op ja geklikt en..............

Hij doet het nog steeds niet, wacht nu al 9 maanden op de omzetting naar windows live mail :/

Verwijderd

Hier werkt live prima.

Met programma's als roamdrive kun je trouwens die 2gb van hotmail goed gebruiken :P. VOorlopig tot G-drive (Mcsft) en Google -drive (google) worden gelanceerd. >:)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

(jarig!)
Ik heb ook een uitnodiging gehad. Ik heb hem geaccepteerd...daarna werd het daverend stil.

Ik heb een link gebruikt vanuit deze discussie:

Het aanmelden werkt dan voor geen meter. Hij laat keurig mijn hotmail adres zien en vraagt of ik me daar mee wil aanmelden. Als ik dan door ga klaagt hij er over dat ik geen hotmail adres mag gebruiken.

Duidelijk nog beta dus

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• oversightt
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06-2007
Ortep schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:13:
Ik heb ook een uitnodiging gehad. Ik heb hem geaccepteerd...daarna werd het daverend stil.

Ik heb een link gebruikt vanuit deze discussie:

Het aanmelden werkt dan voor geen meter. Hij laat keurig mijn hotmail adres zien en vraagt of ik me daar mee wil aanmelden. Als ik dan door ga klaagt hij er over dat ik geen hotmail adres mag gebruiken.

Duidelijk nog beta dus
nee de link is sterk verouderd ik heb even de link die ik kreeg vergleken met de link in dit topic en die is dus ouder

hoe krijg ik beta mg8

Verwijderd

Ik zou ook gaarne een invite ontvangen...
Ik vraag me af of ze ook een invite naar een gmail account kunnen sturen eigenlijk... daar lijkt het niet op :(

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

(jarig!)
oversightt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:15:
[...]
nee de link is sterk verouderd ik heb even de link die ik kreeg vergleken met de link in dit topic en die is dus ouder

hoe krijg ik beta mg8
De link die ik kreeg deed het dus ook niet. Ik heb het pas daarna met de link van het forum gepobeerd. Die deed het op precies dezelfde manier niet

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Hebben ze de layout nou weer veranderd ofzo? :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.schollaart.info/images/livemail_thumb.jpg

edit:
/me Moet even het hele topic lezen :)

[ Voor 37% gewijzigd door t-x-m op 12-10-2006 17:50 ]

GC.Collect();

• low_n_slow
  • Nu online
hoe kom je aan het @live.com adres dan?

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Weet iemand hoe ik weer terug kan naar de ouwe hotmail, Als ik bij de opties kijk zie ik het er niet bij staan?

none

• Rafe
De nieuwe look lijkt meer op die van andere Live sites zoals Spaces en Live.com zelf, dus daar zal verder weinig aan veranderen gok ik aangezien het binnenkort final is :).

Wel grappig dat ik de enige ben uit mijn klas die deze final look al heeft, de rest moet het nog doen met de oude beta look. De enige overeenkomst die ik kan zien met de screenshot van W00fer is dat we allebei naar by117w.bay117.mail.live.com gestuurd worden, mijn vrienden komen bijvoorbeeld op nummer 109 uit.

• W00fer
  • Niet online
T-X-M, dit is versie M8 die eigenlijk de finale versie gaat worden maar nog maar voor een zeer selecte groep gebruikers beschikbaar is. Ik heb hem ook, wees er blij mee !

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Yoow, heb nu ook de nieuwe versie :9

Stukken beter 8)

Dus dit wordt de final?

Verwijderd

8) hier ook de laatste beta binnen. Hij ziet er een stuk strakker uit. _/-\o_ En hij is echt een stuk sneller. Hij logt veel sneller in en door de mail heen lopen gaat ook erg soepel. :9~

• GenesiZ
  • Laatst online: 14-10 16:40
Zojuist ook de beta versie gekregen. Ziet er gelikt uit en werkt lekker.

Ik stond er even van te kijken, maar ben er zeer tevreden mee.

IG MarkMeisner

• freiss
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51
Ik heb ook de nieuwe versie gekregen. Ik had eerst de oude beta-look, maar die beviel me niet zo. Ik vind het vooral handig dat hij niet meer automatisch het eerste bericht opent in je inbox. Ook vind ik de kleuren iets mooier.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 22:02
Werkt het nu ook al goed in Firefox? Ik probeer hem hier @stage te openen, maar het ziet er niet uit. Tijdens het laden kan ik ook kiezen voor de lite-versie, die werkt wel goed.

Het zou volgens deze post dus wel moeten werken:
CrisT schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:43:
Voor de mensen die het nog niet wisten, Live Mail werkt nu ook prima in Firefox 1.5 (je krijgt dus niet meer alleen de basic versie voorgeschoteld):
[afbeelding]
Vreemd, maar thuis werkt het zo te zien wel in Firefox. Er zal wel wat dichtzitten @ stage.

[ Voor 60% gewijzigd door Jozz op 25-10-2006 18:27 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• W00fer
  • Niet online
TheovdS schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 08:40:
Yoow, heb nu ook de nieuwe versie :9

Stukken beter 8)

Dus dit wordt de final?
Ja, maar geloof het of niet er zitten nog genoeg bugs in deze versie. Zoals het soms totaal NIET ontvangen/versturen van e-mail, unicode ondersteuning is nog niet helemaal goed etc.

Daarom is het ook nog een Beta. Eigenlijk is deze M8 pas een week of wat aan 9 miljoen beta gebruikers gepresenteerd. Dat wij hem nu al langer hebben tja dat KAN. Daarnaast moeten ze nog de 100+ miljoen gebruikers 2 gb opslag geven en dat duurt wel even :)
Tenslotte worden er nog continue server en performance tweaks ingestopt onderhuids waardoor ik bijvoorbeeld gisteren al geen sql fouten meer kreeg in het optie menu _/-\o_

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

even een vraag namens een kennis van mams: "hoe krijg ik hotmail.com weer op de "oude" weergave?"
ze heeft namelijk, eindelijk, hotmail.com onder de knie en dan ineens krijgt ze die live versie van hotmail.com voorgeschoteld....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• freiss
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51
bartgrefte schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:21:
even een vraag namens een kennis van mams: "hoe krijg ik hotmail.com weer op de "oude" weergave?"
ze heeft namelijk, eindelijk, hotmail.com onder de knie en dan ineens krijgt ze die live versie van hotmail.com voorgeschoteld....
Opties >> Meer Opties >> Terug naar MSN Hotmal (linkerkant)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

freiss schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:33:
[...]

Opties >> Meer Opties >> Terug naar MSN Hotmal (linkerkant)
zal 't haar zegge als ik der weer spreek, thanx!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het grote voordeel van deze nieuwe "windows live mail" is dat ik er helemaal geen spam meer op ontvang, terwijl ik in de oude situatie af en toe wel even in de ingewenste mail map moest kijken.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• 2_05
  • Laatst online: 29-11 17:04
Peedjeeh schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:47:
Het grote voordeel van deze nieuwe "windows live mail" is dat ik er helemaal geen spam meer op ontvang, terwijl ik in de oude situatie af en toe wel even in de ingewenste mail map moest kijken.
Dat is nu intussen wel verbeterd ja, maar het is tijdens de beta wel even geweest dat een stuk of 2 spam-mailtjes per dag de weg naar je postvak-in vonden.

Verwijderd

Ik had hem een maandje of 2 al geprobeerd maar vond het toen echt niks.
Zag er lelijk uit. Wilde vaak niet openen.

Vorige week kreeg ik mailtje of ik nog x wilde proberen vernieuwde versie.
En ik moet zeggen deze werkt echt lekker. En ziet er ook stuk beter uit.

Krijg alleen nog weleens heel soms dat de service niet beschikbaar is.

• rimave
  • Laatst online: 30-11 20:16
Ik heb nu ook de nieuwe live mail. Ziet er strak uit!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:23

houthakker

Poehé

Ik krijg sinds gisteren ineens sms als ik niet binnen de zoveel tijd m'n email check. Dat zal wel niet voor niets gaan. Maar ik heb geen idee waar ik dat kan uitzetten. Heb kunnen vinden waar dat aan ligt, toch heb ik dat niet zelf aangezet. Heeft iemand hetzelfde?

[ Voor 19% gewijzigd door houthakker op 31-10-2006 16:27 ]

Specs

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
als ik een afbeelding download uit één bericht dan staan er allemaal vage chinesse tekens in de download kop
ik bedoel dus in het balke waar je ziet hoe snel de download gaat!

• W00fer
  • Niet online
niekosniekos schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:07:
als ik een afbeelding download uit één bericht dan staan er allemaal vage chinesse tekens in de download kop
ik bedoel dus in het balke waar je ziet hoe snel de download gaat!
Klopt en dat is totaal niet erg.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 17:25
Heb nu ook live mail en bevalt wel goed, ook makkelijk dat nu al mijn sent items wel standaard opgeslagen worden. Ik erger me alleen nog mateloos aan die enorme windows live banner erboven die een substantieel deel van mijn scherm inneemt.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Emcee schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:44:
Heb nu ook live mail en bevalt wel goed, ook makkelijk dat nu al mijn sent items wel standaard opgeslagen worden. Ik erger me alleen nog mateloos aan die enorme windows live banner erboven die een substantieel deel van mijn scherm inneemt.
Geef dit aan op de feedback pagina...maar het is een reclamebanner. Ik heb het ook gemeld, maar ben bang dat het zo zal blijven? Wanneer is de Final eigenlijk te verwachten?

• Dwid
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Ik probeerde vandaag in te loggen op mijn normale hotmail-adres, krijg ik ineens een live-inlogscherm. Is hotmail nu helemaal weg ofzo ?? Ik kan nu iig mijn mail niet checken 8)7

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 14:22
Ik krijg ook het Live! scherm.

Maar hij blijft maar diverse pagina's laden, maar ik krijg geen Live Mail te zien...

In de adres balk staat iets reason:nocookies.

gg Microsoft :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• T-8one
  • Laatst online: 27-11 12:01

T-8one

take it easy, take a sisi

Dwid schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:14:
Ik probeerde vandaag in te loggen op mijn normale hotmail-adres, krijg ik ineens een live-inlogscherm. Is hotmail nu helemaal weg ofzo ?? Ik kan nu iig mijn mail niet checken 8)7
hier hetzelfde probleem.
Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:

* Er is een probleem opgetreden op de site
* De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
:{ fijn is dat.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:18
Via Messenger lukt het nog wel. :/
Pagina: 1 2 3 4 Laatste