Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Hotmail (Live Mail)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 35.649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist van MSN een uitnodiging gekregen om de nieuwe Hotmail (Live Mail) te testen.
Toevallig had ik contact gehad met MSN over de 25MB die ik al maanden heb (zie andere topic). MIsschien dat ik daarom nu deze invite kreeg. Maargoed.

Ik heb me gelijk aangemeld. Ik moet zeggen het ziet er geweldig uit. Ook heb ik nu de beschikking over 2GB, en het slepen van berichten naar mappen is erg handig. Google kan beginnen met um te knijpen. Maar nu komt het, de volledige omgeving werkt nog alleen op IE6 en hoger. En ik heb een Mac. Mijn vraag is nu: is er een IE6 gebasseerde webbrowser voor de Mac? En hoe kan ik bijv Safari of Firefox instellen dat hij wordt herkend als IE6 of evt hoger?

Ik wil heel graag Live Mail Beta houden, maar om nou steeds voor mijn e-mail naar de PC van mijn pa te gaan zie ik niet zo zitten.

(P.s. voor de andere Hotmailers, binnenkort komt er ondersteuning voor andere browsers. Staat letterlijk op de today pagina. Als je Live Mail nu opent in bijv. Firefox krijg je een basic versie. Attachments kun je niet sturen in de Basic mode. Maar het komt nog wel)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 23:31 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik denk dat alleen de user agent string naar IE veranderen niet zal helpen. Je komt dan misschien wel door de browser check, maar waarschijnlijk werkt het dan allemaal niet zo goed :P
Wat je wel kan proberen is met Firefox en daarin de IE tab extensie de pagina te bezoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 05-12-2005 23:32 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt in de Terminal het volgende intikken
code:
1
defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1

Je krijgt dan in Safari een Debug menu, waar je de user agent kunt veranderen in Windows MSIE 6.0. Met een beetje geluk moet het daarmee gewoon werken, tenzij ze echt dingen hebben gebruikt die alleen onder IE6 werken. Dan zit er niks anders op dan Windows te gebruiken (dan wel via de PC van je pa, danwel via VirtualPC).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:33:
Je kunt in de Terminal het volgende intikken
code:
1
defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1

Je krijgt dan in Safari een Debug menu, waar je de user agent kunt veranderen in Windows MSIE 6.0. Met een beetje geluk moet het daarmee gewoon werken, tenzij ze echt dingen hebben gebruikt die alleen onder IE6 werken. Dan zit er niks anders op dan Windows te gebruiken (dan wel via de PC van je pa, danwel via VirtualPC).
Nope Safari probeerd Live Mail te laden zoals IE6 het zou doen, maar er klopt helemaal niks van. Alles zit door elkaar.

Is er nog iemand die weet hoe deze functie te activeren met Firefox? Als dat niet lukt ga ik maar terug naar de oude Hotmail (kan nog), want steeds naar mijn vader's pc rennen werkt ook niet, en virtueel (wat ik al geprobeerd heb) gaat vreselijk traag.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:29:
Google kan beginnen met um te knijpen. Maar nu komt het, de volledige omgeving werkt nog alleen op IE6 en hoger.
ik denk dat google ze lekker gaat uitlachen ;)
En ik heb een Mac. Mijn vraag is nu: is er een IE6 gebasseerde webbrowser voor de Mac? En hoe kan ik bijv Safari of Firefox instellen dat hij wordt herkend als IE6 of evt hoger?
IE only = IE only = troep, gaat dus niet met iets anders werken, zo zit Microsoft eenmaal in elkaar, weinig aan te doen :)
(P.s. voor de andere Hotmailers, binnenkort komt er ondersteuning voor andere browsers. Staat letterlijk op de today pagina. Als je Live Mail nu opent in bijv. Firefox krijg je een basic versie. Attachments kun je niet sturen in de Basic mode. Maar het komt nog wel)
wachten dus?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang van wel ja. Maar als er nog iemand weet hoe Firefox als IE6 aan laten zien. Dan kan ik dat nog proberen, en anders dan maar terug naar de gewone Hotmail. Dus iemand?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:00:
Ik ben bang van wel ja. Maar als er nog iemand weet hoe Firefox als IE6 aan laten zien. Dan kan ik dat nog proberen, en anders dan maar terug naar de gewone Hotmail. Dus iemand?
kan niet, totaal andere engine. Het had gekunt als die developers wat beter naar de standaarden hadden gewerkt, immers het is vrij eenvoudig om crossbrowser te werken, vaak ligt het dus ook aan kennis/onwil.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:28

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Gegeven dat het hier een nieuw product van een groot bedrijf betreft, heb ik de neiging incompetentie uit te sluiten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Ik heb het ook gekregen,maar nadat ik de gebruiksvoorwaarden accepteer,krijg ik dit bericht

''Sorry! Je kunt niet deelnemen aan het bètaprogramma voor Mail

Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:
Je bent jonger dan 13 jaar
Je hebt een account dat door je ouders beheerd wordt
Het bètaprogramma voor Mail is nog niet beschikbaar waar je woont''

snap ik dus niet....
Vraagje aan de TS:Wat is jouw locatie op je hotmail instellingen?Nederland?

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook. Je moet even je taal naar engels zetten. Live Mail heeft nog geen nederlands.

Als het dan niet lukt ff je lokatie op VS zetten en een staat kiezen. Maar alleen de taal naar engels zetten lukt waarschijnlijk ook.

En als het je niet bevalt, bij options kun je aangeven om terug naar de gewone Hotmail te gaan (opt-out)

Succes!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

is er geen Netscape voor Mac? de laatste Netscape kan voor zover ik switchen tussen de IE engine en de Gecko ecngine (die bijv in FireFox zit)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:00:
fsfikke schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:31:
Ik denk dat alleen de user agent string naar IE veranderen niet zal helpen. Je komt dan misschien wel door de browser check, maar waarschijnlijk werkt het dan allemaal niet zo goed :P
Wat je wel kan proberen is met Firefox en daarin de IE tab extensie de pagina te bezoeken.
Heb je dat nou al geprobeert?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

fsfikke schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:37:
[...]

[...]

Heb je dat nou al geprobeert?
lees jij die site eens ;)
# Requirement: Microsoft Windows + Internet Explorer > 4.0
het enige wat die extension doet is een IE "object" maken welke toevallig zichtbaar is in een tabje bij firefox, dus je moet gewoon IE daarvoor hebben ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Erkens op 06-12-2005 09:04 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Erkens schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:03:
[...]

lees jij die site eens ;)

[...]

het enige wat die extension doet is een IE "object" maken welke toevallig zichtbaar is in een tabje bij firefox, dus je moet gewoon IE daarvoor hebben ;)
Oeps :X :>
Dan tijdelijk toch maar vmware oid?

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 06-12-2005 16:57 ]

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je BETA-OPT OUT doet verlies je je 2gb dan ook weer ?

• RobertDH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 13:41
Ik kreeg ook een invite, en na landinstelling veranderd te hebben, werkt het! :) het is echt mooi, en die 2 GB is ook beter! Jammer dat Firefox nog niet geheel ondersteund wordt, maar dat komt kennelijk nog.

Verwijderd

Topicstarter
W00fer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:23:
Als je BETA-OPT OUT doet verlies je je 2gb dan ook weer ?
Ja, helaas wel. Ik heb Opt-Out gedaan. en ik heb nu weer gewoon de standaard 250MB.

Opzich is het voor mij geen probleem. 250MB is voor mij meer dan genoeg.

• W00fer
  • Niet online
2 dingetjes:

-Ik zie nergens meer hoeveel ik nu van die 2gb in gebruik heb
-Via Outlook Express moet ik nog steeds die access tot mijn hotmail kopen :(
Krijg nog steeds een message, this is online for subscripted members.

Wel jammer want vooral die 2e is toch wel erg makkelijk.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Live mail is gewoon gebaseerd op de web-interface van Exchange server 2003, die is ook alleen met internet explorer fatsoenlijk te bekijken, het gaat wel met safari/firefox, maar dan loop je idd die sleep functionaliteit mis :(

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:58
Ik heb ook livemail domi :P vind het wel beter als die goedkope kiddy hotmail interface

[ Voor 4% gewijzigd door Brainstorm86 op 07-12-2005 15:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
domi235 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:42:
Live mail is gewoon gebaseerd op de web-interface van Exchange server 2003, die is ook alleen met internet explorer fatsoenlijk te bekijken, het gaat wel met safari/firefox, maar dan loop je idd die sleep functionaliteit mis :(
En het versturen van bijlage, tenminste bij mij (Safari/Firefox).

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:27
Tis wel ff heel erg wennen ja.
Alleen kan je de e-mail berichten ook "gewoon" groter krijgen?
Door die grote reclame balk rechts, kan je de e-mail alleen lezen door te scrollen.
Ok, je kan idd 2x klikken, maar das weer zo uitgebreid ;)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Verwijderd

Ik ben dus op die uitnodiging ingegaan, en na wat geklooi met mijn taalsettings kon ik eindelijk mijn uitnodiging accepteren. Het enige nadeel is dat ik nogsteeds die kiddy hotmail website gebruik, maar wel met 2gig dataopslag :?

• _Oldie_
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Ik gebruik Live Mail nu al bijna een maand en ben er erg tevreden over, op één ding na: afdrukken.

Het wil maar niet lukken om een mailtje fatsoenlijk af te laten drukken (wordt geprint op 1/4 van de breedte van een pagina).

Wie heeft nog meer problemen met afdrukken? Is er een mogelijke oplossing voor?

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Wanneer krijg je een invite??

GC.Collect();

Verwijderd

Ik gok random ;)

• t-x-m
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

*** :( :), dus dat is gewoon dikke pech als je niets krijgt?? is het niet net als bij gmail dat iemand die het al heeft bijvoorbeeld iemand anders een invite kan geven?? :)

GC.Collect();

• _Oldie_
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

T-X-M schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:45:
*** :( :), dus dat is gewoon dikke pech als je niets krijgt?? is het niet net als bij gmail dat iemand die het al heeft bijvoorbeeld iemand anders een invite kan geven?? :)
Je hebt je wel ingeschreven?

• bcd87
  • Niet online
Yay, zag net dat ik ook een invite had :)

Ziet er erg goed uit allemaal en werkt erg lekker!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
_Oldie_ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:36:
[...]

Je hebt je wel ingeschreven?
Ingeschreven? Leg uit... Ik heb dat al ergens anders gelezen, maar kon niet echt duidelijk vinden wat ze bedoelden daarmee. Meld je je dan aan als Beta-tester oid?

En is deze nieuwe maildienst dan de opvolger van hotmail zoals ie nu is? Wat vinden jullier er beter aan? Is er iemand die ene kleine review kan geven voor de mensen die het nog niet hebben...

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb live zonder die invite via een truc
}:O

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Instructies :

Stap 1 : - Zet hotmail taal : engels land : vs
Stap 2 : - Loguit van elke .NET service dienst van MS
Stap 3 : - Kopier deze URL en open het in IE
code:
1
http://by101fd.bay101.hotmail.msn.com/cgi-bin/BetaOptIn?page=option&curmbox=00000000%2d0000%2d0000%2d0000%2d000000000001&a=b9a426ebd4880ad9d14db4b4c55a69f8bb8dea2282102422220030b2b6bb98c8

Stap 4 : - Hotmail inloggen (van stap3)
Stap 5 : - Herhaal stap 3
Stap 6 : - Volg de instructies op het scherm

Let op stap 4, het herhalen van stap 3. Uitloggen dus!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Werkt niet. Ik krijg een leuke pagina van Live! die ik bevestig door op AGREE te drukken, en daarna kom ik weer in Hotmail uit :P...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:51

aex351

I am the one

Matthijs schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:42:
Instructies :

Stap 1 : - Zet hotmail taal : engels land : vs
Stap 2 : - Loguit van elke .NET service dienst van MS
Stap 3 : - Kopier deze URL en open het in IE
code:
1
http://by101fd.bay101.hotmail.msn.com/cgi-bin/BetaOptIn?page=option&curmbox=00000000%2d0000%2d0000%2d0000%2d000000000001&a=b9a426ebd4880ad9d14db4b4c55a69f8bb8dea2282102422220030b2b6bb98c8

Stap 4 : - Hotmail inloggen (van stap3)
Stap 5 : - Herhaal stap 3
Stap 6 : - Volg de instructies op het scherm

Let op stap 4, het herhalen van stap 3. Uitloggen dus!
Je bent het info : stukje nog vergeten over te kopieren van deze geweldige NL instructies ;)

< dit stukje webruimte is te huur >

• AW_Bos

AW_Bos

wat is die info dan?

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:51

aex351

I am the one

Met behulp van de onderstaande instructies nodig je jezelf uit om deel te nemen aan de Windows live Mail beta die nu alleen toegangelijk is voor een beperkt aantal geselecteerde leden.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Tof, Matthijs' uitleg werkt. Het ziet er wel goed uit en het lijkt er op de Outlook 2003 style die ik al gewend ben. :)
Ik ga het fijn uitproberen. :)

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-11 21:36
Bovenstaande methode werkt inderdaad.. :) Alleen als ik uitlog en weer wil inloggen krijg ik wel netjes de pagina van mijn inbox, alleen hij is leeg :( . Onderaan de pagina staat "fout op pagina" en het enige wat ik dan nog kan doen is uitloggen.....meer mensen hier last van?

En ja ja ik weet het....het is nog in Beta fase.. :z

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 11:44
Voor diegene die van een engelse instructie met plaatjes houden kunnen op onderstaand klikplekje klikken.

klikplekje

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Werkt hier niet? Kom gelijk weer op hotmail uit?

Ah..je moet als je de 2e keer bent ingelogd niet uit hotmail uitloggen, maar gewoon die url kopieren.

[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 04-01-2006 20:49 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Joen
Alleen het downloaden van een Word bijlage lijkt maar niet te willen. :/

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb het uitgetest, en het werkt.
Alleen jammer van de JS errors....

Toch maar naar de oude vertrouwde Hotmail gegaan...

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Overigens staat er in die link min of meer dat Firefox niet werkt met deze truc, maar dat is volgens mij onzin :) Ik heb het iig uitgevoerd met vuurvosje :)

Athans..het werkte hier.. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Glashelder op 04-01-2006 22:48 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• NielsHarley
  • Laatst online: 30-11 19:20
Vanmorgen mijn Windows Live Mail Beta Invitation per mail gekregen.

Eerste wat opvalt:
Het is in de gmail style met veel wit.
En de indeling van exchange 2003.

Nog geen dingen tegen gekomen die niet goed werken, maar vanaf nu ga ik er mee werken.

Alleen tijdens het aanmelden zag ik iets staan over een test periode van 2 weken? kan het niet meer terug vinden wat dat precies was.

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

NielsHarley schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:56:
Vanmorgen mijn Windows Live Mail Beta Invitation per mail gekregen.

Eerste wat opvalt:
Het is in de gmail style met veel wit.
En de indeling van exchange 2003.

Nog geen dingen tegen gekomen die niet goed werken, maar vanaf nu ga ik er mee werken.

Alleen tijdens het aanmelden zag ik iets staan over een test periode van 2 weken? kan het niet meer terug vinden wat dat precies was.
Testperiode?
Mij niets over bekend, gebruik het al enige tijd en werkt prima :)

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Glashelder schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:45:
Werkt hier niet? Kom gelijk weer op hotmail uit?

Ah..je moet als je de 2e keer bent ingelogd niet uit hotmail uitloggen, maar gewoon die url kopieren.
Bij bij werkt et net or :? ik kom gelijk weer op de gewone hotmail uit; ook niet na het volgen van die engelse instructie :(

• Joen
Bij mij werkt het gewoon.
Heb je wel je taalinstelling op Engels gezet en in je profiel United States als land gezet voordat je de link uit de instructie gebruikte? En denk er om dat je die link 2 maal moet hebben he!

• TheovdS
JeroenM_tbs schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:37:
Bij mij werkt het gewoon.
Heb je wel je taalinstelling op Engels gezet en in je profiel United States als land gezet voordat je de link uit de instructie gebruikte? En denk er om dat je die link 2 maal moet hebben he!
Jaja, maar als ik op Join Mail Beta klik, kom ik gewoon weer op de oude hotmail uit...

• AW_Bos

AW_Bos

Je taal moet op Engels staan, evenals je land waarin je 'woont' die op Verenigde Staten moet staan.

Verwijderd

theovds schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:41:
[...]

Jaja, maar als ik op Join Mail Beta klik, kom ik gewoon weer op de oude hotmail uit...
Dat had ik in eerste instantie ook, zelfs met invite :?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Volgens mij is de bug gefixed..net even getest met ander account (van collega)..en zie wel het Windows Live logo, maar zonder tekst/knoppen what so ever.. (8>

• TheovdS
Glashelder schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:19:
Volgens mij is de bug gefixed..net even getest met ander account (van collega)..en zie wel het Windows Live logo, maar zonder tekst/knoppen what so ever.. (8>
Ow, vandaar dat het niet werkt ;)

• Pittie
  • Laatst online: 12:22
dat had ik eerst ook, maar daarna land op vs en taal op engels gezet, en de google pop-up blokkering en windows pop-up blokkering uit, en toen kreeg ik iig wel het scherm met de tekst. Maar als ik dan op "join" klik, krijg ik weer de oude hotmail :(

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54

TheVMaster

Moderator WOS
AW_Bos schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:01:
Je taal moet op Engels staan, evenals je land waarin je 'woont' die op Verenigde Staten moet staan.
en toch werkt het hier niet :( Doet hij iets met ActiveX ofzo??

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Gisteravond met 1 account gelukt, net met ander account geprobeerd: -> no go ....... :( :'(

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• TheovdS
Coach4All schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:41:
Gisteravond met 1 account gelukt, net met ander account geprobeerd: -> no go ....... :( :'(
Jaja, ze hebben het door daar bij Microsoft :P
Werkt dat ene account nog wel?

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

theovds schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:34:
[...]

Jaja, ze hebben het door daar bij Microsoft :P
Werkt dat ene account nog wel?
Yep _/-\o_

Verwijderd

Veel wit idd, stoor ik me een beetje aan, of moet nog ff wennen

Wel werkt de banner rechts niet bij mij:
Eerst was dat een banner met "Tell us what you think of Live Mail"
en nu staat er "Learn more about the Reading Pane"

Beide zijn "temporarily unavailable" bij mij...jammer

Voor de rest werkt het wel prettig

Verwijderd

offtopic: kunnen jullie ook al niet op msn?

• TheovdS
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:08:
offtopic: kunnen jullie ook al niet op msn?

Verwijderd

offtopic weer 8)7 : Als ik probeer in te loggen geeft hij aan dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, kan misschien aan de windows live beta liggen?

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Kreeg een uitnodiging voor Windows Live Messenger (messenger 8.0 nederlands), is er niemand online om 'm uit te proberen.....

[ Voor 9% gewijzigd door Coach4All op 05-01-2006 21:55 ]

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

f*ck jammer lukt dus niet meer ;S

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• MenaceD
  • Niet online
oke dit werkt dus niet meer ?

• TheovdS
MenaceD schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:42:
[...]

oke dit werkt dus niet meer ?
Nee, jammer genoeg niet :(
Of zijn er al andere 'hacks' ?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
theovds schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:54:
[...]

Nee, jammer genoeg niet :(
Of zijn er al andere 'hacks' ?
soms werkt het even niet, maar je moet goed op stap 3 letten

• MenaceD
  • Niet online
Matthijs schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:43:
[...]

soms werkt het even niet, maar je moet goed op stap 3 letten
Hoe bedoel je dat ? Je moet toch gewoon die link weer kopieren nadat je bent ingelogd ? Ik krijg dat 'join beta' gebeuren wel maar als ik daarop druk kom ik weer in de 'reguliere' hotmail inbox

• Underworld
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

idd ja...zo gaat het ook steeds bij mij,..ik meerdere manieren geprobeerd, het lke is gewon gedicht of een Beta stop...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:02
Las ergens dat ze tijdelijk mensen weigerden (ook met uitnodiging) om eerst een probleem op te lossen oid, misschien dat de truc later weer werkt?

• W00fer
  • Niet online
De truuk werkt niet meer, het lek is gedicht.

• Ivos
  • Laatst online: 30-11 10:00
Ik heb een uitnodiging gehad (me voor de beta ingeschreven), taal en land in VS en EN verandert, en ben nu succesvol ingelogd. Ziet er mooi uit, hopelijk wordt die reclame rechts wel smaller in de toekomst...

Weet iemand al of je gewoon je land + taal weer op Nederlands kan zetten?

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 19:49

neevedr

Dat was ik niet!

Ik heb vandaag toch een uitnodiging gekregen. Heeft ongeveer 2 weken geduurd. Heb mij toen aangemeld voor Live Messenger (en gekregen) en voor Live Mail. Die laatste heb ik vandaag ontvangen.

• BioHazard
  • Laatst online: 10:37

BioHazard

*\o/*

Iemand screenshots? Zou het wel eens willen zien? :)

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

Waarschuwing dat het waarschijnlijk niet helemaal goed in Firefox werkt:
Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/5849/livemailfirefox4bd.th.png

Hetzelfde dan in IE:
Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/4919/livemailie3xp.th.png

IE Inbox met meerder berichten geselecteerd, net als in Outlook tegelijk verwijderen:
Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/2476/livemailinboxie0we.th.png

Die grote blauwe banners van Windows Live Mail hebben een link naar deze pagina:
Sorry, the page you're trying to reach is temporarily unavailable or the page may no longer exist.

[ Voor 27% gewijzigd door neevedr op 19-01-2006 21:37 ]

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 01:07
Is het mogelijk om het leesscherm onder je inbox te krijgen ipv rechts? Ik kan niet vinden hoe.

[ Voor 15% gewijzigd door birdibird op 22-01-2006 15:05 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• W00fer
  • Niet online
birdibird schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:05:
Is het mogelijk om het leesscherm onder je inbox te krijgen ipv rechts? Ik kan niet vinden hoe.
Bij settings kan dat volgens mij, maar ik heb het uitstaan, vind het irritant.

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 01:07
Daar zie ik alleen een mogelijkheid om ´m idd uit te zetten.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic, maar ik heb sinds een week of 2 /3 windows live mail, maar ik heb sinds een dag of 2 geen toegang meer tot mijn mailbox zowel in IE als in firefox rkijg ik geen toegang tot mijn e-mail box. Ik krijg vrolijk de melding "pagina kan niet wordne weergegeven.

iemand een idee waar dit aan ligt?

b.v.d.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 12:19

Amiet01

Master_A

Ik heb hetzelfde probleem ook sinds 2 dagen idd. Misschien zijn ze bezig met een upgrade of is er een fout in de server van Live mail. Ik kan overigens wel op www.live.com aanmelden en dan kan ik de headlines van me mail wel zien. Als ik er echter op klik dan opent ie nix. Dan zegt ie kan pagina niet weergeven.
Hoop dat het snel gefixed wordt, want ik kan nu me mail niet lezen.

Meer mensen met dit probleem?

Master_A

Verwijderd

Maatje van mij heft wel gewoon toegang tot zijn live mail, zal dus wel 1 van de servers zijn die er uit ligt, kan namelijk niks vinden over een upgrade e.d.

Verwijderd

hij doet het weer!

_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Is er inmiddels al volledige Firefox support?

Wil het weer eens proberen.

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:10:
Is er inmiddels al volledige Firefox support?

Wil het weer eens proberen.
Nope nog steeds niet }:O
Moet iedere keer weer Iexplorer een slinger geven, als ik wil mailen.

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb de invite gekregen, geaccepteerd en het enige wat ik kan doen is de headlines viewen op de live site maar dat hele nieuwe mail scherm krijg ik toch echt niet. Als ik op 1 van de headlines op de live site klik gaat hij vrolijk naar mijn hotmail toe.

Ik heb ook nooit ergens een link gezien die ik aan kon klikken om in te loggen op de live mail beta. Als ik op live inlog krijg ik te zien dat ik meedoe met de messenger beta en met de live mail beta maar als ik dan op live mail klik krijg ik het aanmeldscherm ipv een mail scherm.

Weet iemand wat ik fout doe of is er gewoon nog iets mis bij Microsoft?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• TheovdS
Ik heb vanmiddag ook een invite gehad; maar sinds ik nu LiveMail heb, kan ik hotmail-mails niet meer ontvangen in Outlook 2003, das wel jammer opzich.

Voorderest ziet et er geweldig uit _/-\o_

Edit:
Gelukkig, het werkt weer O+ Ik kan weer m'n mail ontvangen in Outlook

[ Voor 19% gewijzigd door TheovdS op 06-04-2006 15:58 ]

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Zozo ook een invite gekregen, ziet er erg gelikt en soepel uit :)

superB

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Ik heb ook net een invite gekregen.

Wat me vooral opvalt:
- Het is zo traag als dikke stront
- Ik krijg de ene na de andere foutmelding (Windows Live Mail was not able to complete this request. Microsoft may contact you about any issues you report.)

Het ziet er wel mooi uit, maar als het niet snel beter wordt, ga ik weer gewoon terug naar Hotmail.

*Update*
How to get a Windows Live Account:
http://wiki.ehow.com/Get-a-Windows-Live-Mail-Account

[ Voor 14% gewijzigd door DK op 07-04-2006 17:34 ]

• TheovdS
DK schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:30:
Ik heb ook net een invite gekregen.

Wat me vooral opvalt:
- Het is zo traag als dikke stront
- Ik krijg de ene na de andere foutmelding (Windows Live Mail was not able to complete this request. Microsoft may contact you about any issues you report.)

Het ziet er wel mooi uit, maar als het niet snel beter wordt, ga ik weer gewoon terug naar Hotmail.
Het is inderaad traag, vooral het inloggen. En er zijn nog foutmeldingen, maar goed het is nog een beta.
Ik verwacht er veel van in ieder geval. (in elk geval concurentie :9 )

• MR_VIPER
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik heb nu het probleem dat de live mail via msn open krijg dat bij het laden van de messages en de reading pane IE eruit klapt. Ik ben dus aangewezen op het bekijken via firefox. Iets wat op zich goed gaat met wat beperkingen maar dat is te overkomen. Ook het mailen gaat op zich goed. Maar telkens een error bij het laden van de messages in IE is niet helemaal zuiver. "Critical Error IE has to shut down".

*empty*

• MenaceD
  • Niet online
Ik weet dat het een beta is, maar jezus wat is dit traag zeg!
Er moet nog aardig wat aan gespijkerd worden...

en die reclame is ook niet echt bescheiden te noemen

• Pittie
Ik heb sinds gisteren ook live mail van windows gekregen, alleen ik heb een klein probleempje, als ik nu een nieuwe email krijg, dan weigert mijn msn om dit te registreren, (Normaal krijg je dan een pop-up dat je nieuwe mail hebt en onder je naam komt dan een (1) te staan bij email.

Ik gebruik de nieuwste msn 7.5, weet iemand waar dit aan ligt, en hoe het op te lossen is?

• 2_05
Windows live messenger installeren?

• Pittie
2_05 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:59:
Windows live messenger installeren?
maar het is niet mogelijk met msn messenger dus :(?
(Ik heb live messenger een tijdje geleden getest, maar ik vond het niet echt fijn werken)

• 2_05
Pittie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:49:
[...]

maar het is niet mogelijk met msn messenger dus :(?
(Ik heb live messenger een tijdje geleden getest, maar ik vond het niet echt fijn werken)
Ik weet niet of t ook echt werkt dan. Ik gebruik wlm maar heb de popups altijd uitgeschakeld, maar zie wel bovenin wlm aangegeven hoeveel nieuwe mails ik heb. Weet niet of jij dat wel ziet. Maar goed mogelijk dat bepaalde dinge in de nieuwe hotmail alleen gericht zijn op de nieuwe wlm versie.

• Pittie
Neej, dat zie ik zelfs niet. Dat tellertje achter het envelopje blijft steevast op 0 staan

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Niet te geloven.....zelfs mijn vriendin heb al een uitnodiging, maar ik nog niet :(

• Pittie
Tsja en vandaag werkt het opeens wel :S
Toen ik zojuist msn opende, kwam er mooi te staan dat ik 2 nieuwe berichten heb...

Verwijderd

Ik denk dat ik wat info heb voor al die firefox gebruikers. Live Mail maakt gebruik van WebDav extensies via http. Dat zijn die nifty zaken zoals mails naar mapjes slepen enzo, of rechts klikken op een mail en dan dat menu zien. Wel er is maar één browser die dat ondersteund. 3x raden. 3x raden wie webdav heeft gemaakt. Microsoft inderdaad.

Het ligt dus niet aan livemail dat die pagina het niet doet via firefox. Het ligt aan firefox. En ik kan het wel begrijpen dat Microsoft deze politiek hanteert. Ik heb firefox intussen weer van mijn pc afgeknikkert. Elke keer die vragen of het werkt via firefox, met IE heb ik nooit problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 13:08 . Reden: meer voorbeelden... ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
YEsssss....ik heb nu ook Live Mail :) whehee..ziet er wel grappig uit...vande week maar eens ff snuffelen....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste