Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Hotmail (Live Mail)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 35.649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zwelgje_76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 12:49
Bij mij werkt het via de normale weg ook niet. (oftewel via hotmail.com)
Via een omweg lukt het me wel om in te loggen: inloggen op msn.nl en dan via de link mail kom je in je inbox. Irritant gedoe...

• leandres
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 09:45

leandres

ook nog?

via de omweg lukt het mij ook niet, krijg ik ook dit:

Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:

- Er is een probleem opgetreden op de site
- De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

Ze zijn er weer lekker (NOT) mee bezig :O

1: PVoutput Hoogezand, GN | 2: PVoutput Sappemeer, GN

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hangt een beetje af van welke server je krijgt. Ik heb een adres met NL locatie en een ander met US. Deze laatste werkt gewoon. Geduld dus ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:38
Net even ingelogd via www.hotmail.com, ik kreeg het Live inlogscherm en kon gewoon snel naar mijn inbox.
Het lijkt allemaal een kwestie van geduld te worden eer alle mailboxen weer beschikbaar zijn op de gebruikelijke manier.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik kan ook niet inloggenmet mijn email account. Maar via deze link kan ik wel gewoon inloggen :*)

• mars-L
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-01-2024
vanuit trillian of via www.hotmail.com kwam ik er niet in. Kreeg wel zo'n live-mail inlogscherm, maar na inloggen kreeg ik dezelfde melding als hierboven al genoemd is.

Via webmessenger kom ik wel gewoon in de standaard hotmail-inbox.

hier de link; http://webmessenger.msn.com/

[ Voor 8% gewijzigd door mars-L op 09-11-2006 11:56 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
via : www.msn.nl/hotmail/

kan je op de ouderwetse manier inloggen.

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 12:55
Jeez, wat een gedoe. Ook via de link hierboven kom ik weer uit op die Live crap uit. Er wordt wel een pagina geladen maar alle images hebben kruisje. Ik kan nu al drie dagen niet bij m'n mail.
Ik wil gewoon m'n oude interface terug! Ik heb nooit gevraagd om die Live crap :(

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Demon_Eyez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:19:
Jeez, wat een gedoe. Ook via de link hierboven kom ik weer uit op die Live crap uit. Er wordt wel een pagina geladen maar alle images hebben kruisje. Ik kan nu al drie dagen niet bij m'n mail.
Ik wil gewoon m'n oude interface terug! Ik heb nooit gevraagd om die Live crap :(
een gegevens paard niet in de bek kijken.. en zijn genoeg alternatieven.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
andreict schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:21:
[...]

Gegeven? In het geval van Windows is het meer opgedrongen vaak. Ze dwingen je gewoon om al die toeters en bellen te gebruiken. Let maar op, die ene link via msn werkt binnenkort ook niet meer

• Demon_Eyez
andreict schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:21:
[...]

Wat is dat nou voor Bullshit. Ik wil gewoon m'n mail kunnen checken, dat moet toch niet zo moelijk zijn?! Nu wordt er een product door heen gedrukt dat gewoon buggy is en niet werkt. Ik ben geen beta tester. Als ik via Outlook nou nog hotmail kon ophalen maar dat is ook al niet meer mogelijk.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:31:
[...]
Wat is dat nou voor Bullshit. Ik wil gewoon m'n mail kunnen checken, dat moet toch niet zo moelijk zijn?! Nu wordt er een product door heen gedrukt dat gewoon buggy is en niet werkt. Ik ben geen beta tester. Als ik via Outlook nou nog hotmail kon ophalen maar dat is ook al niet meer mogelijk.
lul niet zo. Live Mail is een stuk beter dan hotmail. Je zegt het zelf nooit getest. Dus hou je mening alsjeblieft voor jezelf. |:(

Verwijderd

https://www.bethefirstatlive.nl/

Iemand codes?

Als het goed is, moet het mogelijk zijn om deze middag een live account te registreren.

Dat zegt www.msn.nl in ieder geval.

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:37:
[...]

lul niet zo. Live Mail is een stuk beter dan hotmail. Je zegt het zelf nooit getest. Dus hou je mening alsjeblieft voor jezelf. |:(
Op zich heeft Demon gelijk, je wordt nu verplicht livemail te gebruiken, terwijl het niet eens werkt !
Dat schiet niet op natuurlijk. En natuurlijk zal het er best flex uitzien en prettig werken als het WERKT.... Kunnen velen dus nog niet zeggen, die worden er op deze manier mee geconfronteerd.
Helaas...microsoft tactics
Gewoon maar ff geduld hebben neem ik aan....

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 00:20
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:39:
https://www.bethefirstatlive.nl/

Iemand codes?

Als het goed is, moet het mogelijk zijn om deze middag een live account te registreren.

Dat zegt www.msn.nl in ieder geval.
Jup! DEFGH14523 is de code... :)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 09:03

sjaak

un giorno credi

Ikl heb daarnet een account kunnen reggen en alles werkt als een zonnetje nu na een ochtend problemen met het netwerk. :)

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 14:22
Als ik die code gebruik, dan kom ik uit op http://ideas.live.com/. Lijkt me niets speciaals :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Dwid schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:14:
Ik probeerde vandaag in te loggen op mijn normale hotmail-adres, krijg ik ineens een live-inlogscherm. Is hotmail nu helemaal weg ofzo ?? Ik kan nu iig mijn mail niet checken 8)7
http://www.msn.com -> sign in -> hotmail werkt "gelukkig" wel.... (maar alleen in die volgorde)

(heb al een aantal mensen "zwetend" aan m'n buro gehad dat ze toch echt bij hun mail moesten ...... waar hebben we dan zakelijke mail voor....)

8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vanaf nu kun je ook @live.nl emails registreren

-zojuist Viper at live.nl geregistreert.nl >:) -

heerlijk, die was altijd weg namelijk

[ Voor 53% gewijzigd door Viper® op 09-11-2006 14:57 ]

• Piels
Die 2Gb storage is trouwens wel beter zeg :)

• Viper®
  • Niet online
die had hotmail ook al hoor

hmm, tweakers@live.nl is al weg :(

fok@live.nl ook al

• Bennobuch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10-2021
Waar precies kan je reggen dan? Krijg het niet gevonden...

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 16:46
Waar kan je die live emails registreren? Ik zou graag een nieuwe willen aanmaken. :)

/edit/

http://get.live.com/#105 :*) Kan wel lang duren want servers zijn een beetje overbelast.

[ Voor 146% gewijzigd door Dosed op 09-11-2006 15:15 ]

• Bennobuch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10-2021
lama :+ heb em

[ Voor 97% gewijzigd door Bennobuch op 09-11-2006 15:24 ]

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 12:37
Hoe kun je meerdere accounts op je live pagina krijgen zoals te zien is bij de tweakers-frontpage-nieuwsbericht....
http://tweakers.net/ext/i.dsp/1163069524.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door DaTiezl op 09-11-2006 15:35 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Dosed
DaTiezl schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:35:
Hoe kun je meerdere accounts op je live pagina krijgen zoals te zien is bij de tweakers-frontpage-nieuwsbericht....
http://tweakers.net/ext/i.dsp/1163069524.jpg
Bij het inloggen aanvinken dat die het Live account moet onthouden op deze computer

• DaTiezl
Dosed schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:36:
[...]

Bij het inloggen aanvinken dat die het Live account moet onthouden op deze computer
Dat had ik dus gedaan maar dan is mijn oude weer weg :s

• Demon_Eyez
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:37:
[...]

Ja hallo! Elke keer dat ik wil inloggen blijft 'ie hier hangen of staat er Live beta. Daar heb ik niet om gevraagd. En het zal heus wel beter/leuker/fijner werken. Maar dat boeit me geen reet...ik wil gewoon bij m'n mail kunnen en die kan ik nu al drie dagen niet ophalen op welk manier dan ook door deze ongein. Is dat nou zo moelijk te begrijpen?

Ik heb het inderdaad niet getest, dan gaat ook niet want die pagina blijft hangen. :X |:(
Ik heb nergens toestemming gegeven dat ik naar live over wilde gaan. Dus MS zadelt me nu met HUN probleem op.

[ Voor 14% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-11-2006 16:15 ]

• DaTiezl
Demon_Eyez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:12:
[...]
Ja hallo! Elke keer dat ik wil inloggen blijft 'ie hier hangen of staat er Live beta. Daar heb ik niet om gevraagd. En het zal heus wel beter/leuker/fijner werken. Maar dat boeit me geen reet...ik wil gewoon bij m'n mail kunnen en die kan ik nu al drie dagen niet ophalen op welk manier dan ook door deze ongein. Is dat nou zo moelijk te begrijpen?
Janus overdrijf....ik heb nog niet één keer niet mijn mail op kunnen halen, af en toe iets langer wachten ofzo. Dat er Beta of Live staat weerhoud jou toch niet van het bekijken van je email? Beetje vooroordelen ruik ik hier.

• Demon_Eyez
DaTiezl schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:15:
[...]

Janus overdrijf....ik heb nog niet een keer niet mijn mail op kunnen halen, af en toe iets langer wachten ofzo. Dat er Beta of Live staat weerhoud jou toch niet van het bekijken van je email? Beetje vooroordelen ruik ik hier.
Leuk voor je dat 'ie het bij jouw wel doet, na een half uur is die pagina nog steeds niet geladen hier of ik krijg direct een fout melding. Dat er Live of Beta staat maakt me geen drol uit. Al staat er met koeie letters Microsoft in beeld, maakt me ook niet uit. Wat nou vooroordelen? Als ik iets tegen MS had, dan had ik toch in eerste instantie toch nooit hotmail genomen?
Waar het mij omgaat is dat het gewoon moet werken, voordat je zomaar ongevraagd wordt 'geupgrade'

[ Voor 3% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-11-2006 16:22 ]

• Viper®
  • Niet online
Demon_Eyez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:21:
[...]
Leuk voor je dat 'ie het bij jouw wel doet, na een half uur is die pagina nog steeds niet geladen hier of ik krijg direct een fout melding. Dat er Live of Beta staat maakt me geen drol uit. Al staat er met koeie letters Microsoft in beeld, maakt me ook niet uit. Wat nou vooroordelen? Als ik iets tegen MS had, dan had ik toch in eerste instantie toch nooit hotmail genomen?
Waar het mij omgaat is dat het gewoon moet werken, voordat je zomaar ongevraagd wordt 'geupgrade'
Volgens mij ligt het probleem dan meer aan je systeem/internet of browser oid

windows xp herinstalleren met sp2 en IE 6.0 of 7.0 gebruiken

dan werkt het wel goed

• DaTiezl
Dosed schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:36:
[...]

Heeft het iets te maken met Sign-in Assistant van Windows Live? Ik heb gezocht in de help en MS geeft aan dat je die plugin gekregen moet hebben bij Messenger Live maar volgens mij ontbreekt die...

• Dosed
Dat zou best wel eens kunnen ja, hier staat die wel geinstalleerd en ik zie mijn verschillende live accounts zoals op dat plaatje. Dus misschien toch eens installeren die assistant.

• DaTiezl
Dosed schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:30:
Dat zou best wel eens kunnen ja, hier staat die wel geinstalleerd en ik zie mijn verschillende live accounts zoals op dat plaatje. Dus misschien toch eens installeren die assistant.
Hoe? Moet ik dan heel messenger opnieuw installeren? Ik ken nergens een apparte installer vinden...

• Demon_Eyez
Viper® schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:27:
[...]
Volgens mij ligt het probleem dan meer aan je systeem/internet of browser oid

windows xp herinstalleren met sp2 en IE 6.0 of 7.0 gebruiken

dan werkt het wel goed
Daar heb ik in eerste instantie ook even aan gedacht, maar ik hoor nu van wat bekenden, m'n ouders en de Tweakers FrontPage dat ze precies dezelfde problemen hebben. Op m'n werk kan ook al niemand meer via Apple OS X bij z'n hotmail.

Dus m'n goedwerkend en stabiele systeem met SP2 en IE6 erop ga ik zeer zeker niet herinstalleren voor deze ongein

• Viper®
  • Niet online
Demon_Eyez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:08:
[...]
Daar heb ik in eerste instantie ook even aan gedacht, maar ik hoor nu van wat bekenden, m'n ouders en de Tweakers FrontPage dat ze precies dezelfde problemen hebben. Op m'n werk kan ook al niemand meer via Apple OS X bij z'n hotmail.

Dus m'n goedwerkend en stabiele systeem met SP2 en IE6 erop ga ik zeer zeker niet herinstalleren voor deze ongein
LoL

zeuren met je Apple OS X dat je niet bij je Microsoft Hotmail kan.

de vraag is natuurlijk heeft Microsoft live mail niet volgens de w3 norm gebouwd of is apple gewoon zo gaar dat ze de pagina niet ondersteunen

Verwijderd

Bij mijn broer deed hij het ook niet. Hier ook niet. Vanuit MSN kom ik wel in m'n mail en m'n broer heeft zich dus even aangemeld op mijn MSN en vervolgens in 1x naar de mailbox toe :)

Achterlijk systeem

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Op mijn werk kon ik altijd bij mijn Hotmail, maar vanaf vandaag gaat ie opeens door naar Live Mail en als ik daar inlog blijf ik steken op een wit scherm met steeds de meldingen dat ik naar een beveiligde verbinding ga, dan weer naar onbeveiligd, dan weer beveiligd, etc. Zo blijf ik de hele tijd op OK klikken en kom ik niet verder.
Enig idee hoe ik toch weer mn mail kan gebruiken?

[edit]
Oh ik heb dus hetzelfde probleem als Demon_eyez

[ Voor 7% gewijzigd door Syntagma op 09-11-2006 19:41 ]

Verwijderd

Ik ben nu ook overgestapt, maar het sorteren van mn mail wil nog niet echt lukken. Ik had altijd mn nieuwste bericht onderop staan, nu staan de nieuwste berichten boven. Ik krijg dat niet omgedraaid. Iemand een suggestie?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb mijn hetzelfde adres dat ik bij hotmail had ook maar onder live.nl geregistreerd. Ik wilde wel gewoon overstappen en mijn oude adres behouden, maar ik wil ook mijn mail via outlook kunnen blijven gebruiken. Dat wilde ik eerst testen met outlook, voordat ik definitief zou overstappen.

Conclusie die ik voorlopig na veel proberen heb getrokken: outlook en gratis live mail == no-go. Ik weet niet in hoeverre dit al bekend was, maar met hotmail werkte het wel gewoon. Ik heb de server van http://login.hotmail.com/login.asp omgezet naar http://login.live.com/login.asp. Dit lijkt te kloppen, maar doordat ik niet de betaalde versie heb, weigert die server het dus.

De foutmelding in outlook is:
Bij taak Live.nl: Map:Postvak IN Bezig met synchroniseren van headers. is een fout (0x800CCC33) opgetreden: De toegang tot de account is geweigerd. Controleer uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.De server heeft als volgt geantwoord: Forbidden.

Uiteraard kloppen de gebruikersnaam en het wachtwoord, via de site kan ik gewoon inloggen.
Als iemand een work-around weet, houd ik me aanbevolen. (via Google en de GoT Search kom ik iig niets tegen)

[edit] Outlook 2003 dus. Account als HTTP account ingesteld, net zoals hotmail.

[ Voor 3% gewijzigd door DrivinUCrazy op 09-11-2006 21:58 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik gebruik de Windows Live Mail Desktop beta op het moment, en de URL die daar staat ingevuld voor Live Mail is het volgende: http://oe.hotmail.com/cgi-bin/hmdata

Je moet je opnieuw registreren voor een live.nl adres als ik het goed begrijp?

Verwijderd

Ik vindt het gewoon te lang duren met een 300kb download verbinding ook de light genoemde live mail duurt te lang tegen over hotmail

enig idee hoe dit komt ?

Internet bestanden zoals cookies worden om het uurtje automaties verwijderd , dit maakte bij hotmail niks uit

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 15:43

erhan12

PMD

heb nog steeds niet gevonden waar je @live kan registreren.
help??

• Demon_Eyez
Viper® schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:12:
[...]

LoL

zeuren met je Apple OS X dat je niet bij je Microsoft Hotmail kan.

de vraag is natuurlijk heeft Microsoft live mail niet volgens de w3 norm gebouwd of is apple gewoon zo gaar dat ze de pagina niet ondersteunen
Ja, Hotmail/Live wordt ook gebruikt op mac systemen. Missschien moeilijk te begrrijpen voor zo'n fanboy als jezelf. Was om even aan te geven dat het niet alleen Windows based systemen zijn die dus moeilijkheden hebben.
Dus als Live het niet doet, moet je volgens jou met een Windows systeem het hele systeem er nieuw opzetten en op een Apple systeem ligt het natuuuurlijk aan de browser.
Ja hoor, beetje vreemd dat de gewone hotmail altijd op beide platformen goed gedraait heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-11-2006 23:06 ]

• Rafe
erhan12 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:59:
help??
Naar https://www.bethefirstatlive.nl/ gaan in IE (in Firefox wilde het niet ook al had ik in about:config mijn locale aangepast naar nl-NL), klikken op het gele post-it-achtige blaadje, aanmelden voor een gratis abonnement en daar de registratieprocedure doorlopen :).

[ Voor 25% gewijzigd door Rafe op 09-11-2006 23:09 ]

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
Zie www.mess.be voor instructies!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is jammer dat er een stukje reclame wordt meegestuurd aan de onderkant van je mail. Is het bekend dat die stukje reclame in de toekomst verwijderd wordt? Lijkt mij toch wel een must imo als je wilt concurreren met Gmail oid.

Ik weet dat je destijds kon gaan betalen, kreeg je meer opslagruimte en had je geen reclame enzo. Maar naar mijn mening moet dat stukje reclame ook in de gratis versie verdwijnen.

Verwijderd

Zo dan, de optie om terug te keren naar de oude Hotmail is blijkbaar ook weggehaald :? Goed bezig, Microsoft.

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Rafe schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:47:
Ik gebruik de Windows Live Mail Desktop beta op het moment, en de URL die daar staat ingevuld voor Live Mail is het volgende: http://oe.hotmail.com/cgi-bin/hmdata

Je moet je opnieuw registreren voor een live.nl adres als ik het goed begrijp?
Zal het straks eens testen, zit nu op mijn werk.

[edit]Inmiddels getest: "er is een onbekende fout opgetreden." Dit zal dus waarschijnlijk niet kloppen.

Je hoeft je niet opnieuw te registreren, je kunt ook je oude adres behouden en toch overstappen. Maar omdat ik outlook wilde blijven gebruiken moest ik weer zo nodig eigenwijs doen. :P
erhan12 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:59:
help??
Gisteren kreeg ik een mailtje dat Nederland als eerste officieel mag overstappen naar Live Mail. Ik had eigenlijk verwacht dat iedereen dat had gekregen, maar blijkbaar niet.
Vanavond zal ik de link om over te stappen / te registreren wel hier neer zetten; ik heb de mail nog.

[ Voor 4% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-11-2006 18:53 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Ah het lijkt erop dat de 'oude' Hotmail weer terug is! Ik kan er in elk geval weer in, joepie!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Yes, werkt! _/-\o_ voor de mess.be-crew!

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Gistermiddag lanceerde ze de nieuwe versie van hotmail.com

nu vandaag hebben ze weer terug gezet naar de oude versie?

mail.live.nl
dat is wel in de nieuwe stijl hier verwijsde www.hotmail.com eerst ook weer naar toe!

Heb inmiddels al wel een live account aan kunnen maken met een emai adres; emailadres@live.nl

Het ziet er nu uit dat ze weer zijn terug gegaan naar oude vorm!
gisteravond was hotmail voor mij continu onbereikbaar en had ik aldoor last van inlog problemen!deze lijken nu te zijn opgelost!

het ziet er wel allemaal mooi uit windows live mail!
heb 2gb opslag ruimte(zoals iedereen)!

Ik vind de nieuwe stijl van windows... Live stijl! (portal)vind ik een goed initatief! ook www.live.nl lekkr gemakkelijk css toevoegen (tevens je mail) ideaal gauw op de hoogte van alles!

Enige wat ik mis is effe een overzicht van wat je nou allemaal met live kunt!

Net zoals me google!ik zou bij mijn god niet meer weten hoe en wat je allemaal met google kunt!

Windows live! Een super goed idee! mooi design en werkt goed!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

het ziet er wel allemaal mooi uit windows live mail!
heb 2gb opslag ruimte(zoals iedereen)!
Waarom moeten bij Microsoft nou vaak eerst concurrenten met iets komen en komen dáárna zij pas?
Echt innovatief is Microsoft niet meer te noemen.

Voorbeeld 1: Gmail begon als eerste met 1 GB (wat steeds verder toenam) mailboxen, en bijlagen van 10 mb waren mogelijk. Hotmail had een inbox van 10 mb waar je geen bestanden groter dan 2 mb naar toe kon sturen.Dit was dan ook de grootste reden dat ik van Hotmail af ben gestapt en naar Gmail ben gegaan.

Voorbeeld 2: Firefox komt met tabbladen.De nieuwe IE heeft dat nu (na een lange tijd) ook..

Vista is misschien (eindelijk) een innovatie, maar wel een hele dure innovatie. Als je van alle features optimaal gebruik wilt maken zul je veel geld kwijt zijn!
* Aero
* Directx 10 Videokaart
* Veel ram geheugen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee, het is dat Windows zeer gebruiksvriendelijk is in verhouding tot ander OS.
Nu maar hopen dat Vista een innovatie is voor mij én het Redmondse bedrijf.

Hoi!

Verwijderd

Hellup!! Ik wil terug naar het oude Hotmail ipv het nieuwe Windows Live Mail. Tot voorkort bestond hier nog een optie voor, nu is deze optie nergens meer te bekennen. Mailen naar iemand dmv een snelnaam in te vullen is ook geeneens meer mogelijk. Berichten kun je niet sorteren zodat je de nieuwste onderaan wilt hebben en zo zijn er nog wel een aantal dingen wat ik best hinderlijk vind. Microsoft, waarom???

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De link uit de mail die ik gisteren dus had gekregen is als volgt:
http://imagine-windowsliv...default.aspx?Locale=nl-nl

Outlook en Outlook Express kunnen niet meer de gratis accounts gebruiken, de betaalde versies wel. Het staat ook in de FAQ's, maar ik wilde het tóch proberen. Helaas werkt het dus niet.

[ Voor 40% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-11-2006 19:03 ]

Verwijderd

Ik heb nu meerdere e-mailadressen aangemaakt bij live.nl. Is het mogelijk om deze e-mails op 1 adres binnen te laten komen, zodat ik maar 1 emailbox hoef te open voor al m'n mails?

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
Misschien kun je alles forwarden. Of probeer Windows Live Mail Desktop eens! Hiermee kun je a la outlook alles in één programma inladen. Zie hier: http://www.messbase.nl/nieuws/10303

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:58
Iemand toevallig ervaring met Live Mail (Plus) via Outlook? Ik heb nu pop3 via een hostingprovider, maar daar kleven wat nadelen aan: lokale .pst-bestanden, alleen op pc met .pst-bestand emails, minder betrouwbaar dan Microsoft.

Nu wil ik niet volledig over op Live Mail via m'n browser, simpelweg omdat ik Outlook lekker snel en geavanceerd vind maar vooral omdat ik mijn contactpersonen en agenda via Microsoft ActiveSync synchroniseer met mijn Windows Smartphone. Dat laatste kan natuurlijk alleen via een programma dat lokaal draait, niet via een browser; logisch. Nu vroeg ik me af: als ik Live Mail Plus gebruik via Outlook... kan ik dan nog steeds ActiveSync'en?

Ik heb gezocht op de website van Live, maar ik kan de pagina met informatie over Live Mail Plus niet meer vinden, 't lijkt verdwenen sinds gisteren. Daarom heb ik MS ook maar even gemaild...
Beste Roel,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Mail.

Mijn naam is Stefan en ik begrijp dat je wilt weten of je een Windows Live Mail Plus via Outlook kunt synchroniseren. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Je kunt inderdaad synchroniseren via Outlook met een Windows Live Mail Plus account.
Helaas is er geen andere mogelijkheid om te betalen.
Misschien kun je een credit card van iemand anders gebruiken?

Bedankt dat je Windows Live Mail gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Stefan
Windows Live Mail support team
Doordat de reactie er nogal 'knullig' geschreven uit ziet ('Mijn naam is Stefan' Nou, fijn om te weten zeg, daar begin ik mijn email vaak niet mee. 'Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.' Ik heb alleen een vraag!) vertrouw ik het antwoord niet helemaal. Dat is de reden dat ik het hier vraag ;)

Hoe zit het trouwens met Windows Live Mail Desktop? Kan je daarmee wel zonder een Plus-abonnement je email openen en beheren?

Verwijderd

Hallo;

Ik wil graag terug van de windows live mail naar de oude hotmail,

maar zie nergens OPT-OUT staan!

Kan iemand mij hierbij helpen?

Dank, Mike.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:38
Ik denk dat de "oude" versie van Hotmail verdwenen is en niet meer zal terugkomen.
Je kan wel via Opties -> Meer Opties -> Mail aanpassen -> Kies tussen de light-versie en de volledige versie van Windows Live Mail -> dan kiezen voor de Light versie.

Dat komt nog het meest in de buurt van de "oude" Hotmail.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 10:27
Even een vraagje: is het al mogelijk om met je "oude" hotmailadres windows live te krijgen, of moet je een nieuw live-account aanmaken? Ik heb geen zin om aan iedereen weer een nieuw adres door te geven...

Edit laat maar: kreeg net twee minuten geleden bericht terwijl ik weer eens aanmeldde voor hotmail 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door vogelaarke135 op 12-11-2006 17:17 ]

vogelaarke135

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
vogelaarke135 schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:03:
Even een vraagje: is het al mogelijk om met je "oude" hotmailadres windows live te krijgen, of moet je een nieuw live-account aanmaken? Ik heb geen zin om aan iedereen weer een nieuw adres door te geven...
Hotmail wordt vanzelf Windows Live mail over een tijdje, zie ook: Hotmail krijgt upgrade; wordt Windows Live Mail.

The devil is in the details.

• Doane
  • Nu online
Hahn schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:12:
[...]

Hotmail wordt vanzelf Windows Live mail over een tijdje, zie ook: Hotmail krijgt upgrade; wordt Windows Live Mail.
Eh, ja...Hotmail krijgt de Live-look, de hotmailadressen blijven gewoon.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 22:02
Zijn er meer mensen zoals ik die een groot deel van hun e-mail bij Hotmail Live Mail kwijt zijn? Ik had zo'n 800+ e-mails er in staan. Ik zie er nu nog 108. Alles voor 5 oktober 2006 is verdwenen.

Gelukkig heb ik het nog wel lokaal in Thunderbird, maar ik vind 't wel vervelend.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een @live.nl adres.
Een ding snap ik alleen niet. Ik heb op een informatiesite van microsoft gelezen dat er een automatische spellingcontrole opzit als je een bericht maakt. Ik zie nergens iets van een spellingscontrole.

Wie weet hoe dit kan of hoe het zit?

mvg

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik kan mijn Gmail account niet toevoegen in Windows Live Mail. Hij vraagt bij het ophalen van mail steeds om wachtwoord en usseraccount.
Als user vul ik in mijnmail@gmail.com en als pass gewoon ********

Wat doe ik verkeerd?

nikszolekkeralss.exe

• Hahn
  • Laatst online: 11:49
Uhm, misschien heb ik iets gemist, maar... Gmail account toevoegen in Windows Live Mail :? Gmail en Live Mail zijn concurrenten, dus het lijkt me sterk dat je met een Gmail account kan inloggen op Live Mail?

The devil is in the details.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

WLMail ziet er erg goed uit, en functioneel is het prima in orde. Persoonlijk vind ik het overzichtelijker dan Gmail, maar daar zullen de meningen behoorlijk verdeeld over zijn vrees ik.

Even dat terzijde: heeft iemand anders ook het 'probleem' dat het laden van dergelijke eye-candy tijd vreet?
Het initiële inladen van je mailbox duurt al gauw een paar seconden, als het niet meer is, en echt tof is het niet om te gaan zitten wachten op je mailbox met een 6Mbit-lijntje waarvan je router verder niets staat te doen dan te wachten op WLMail. Het perloaden van alle gifs/pngs/css/graphics duurt me gewoon te lang, wat mijns inziens echt afdoet aan het product an sich.

Evaringen van anderen?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Hahn schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:23:
Uhm, misschien heb ik iets gemist, maar... Gmail account toevoegen in Windows Live Mail :? Gmail en Live Mail zijn concurrenten, dus het lijkt me sterk dat je met een Gmail account kan inloggen op Live Mail?
Kan gewoon via POP3 andere mail accounts binnen halen. Ik heb er al eentje aan de praat, dus dan vind ik dat gmail ook gewoon moet kunnen.

nikszolekkeralss.exe

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sinds een paar dagen kan ik mijn mail via hotmail niet meer inkomen. Ik kreeg telkens een melding dat er een probleem is op de site, en dat de site geen deel uitmaakt van het live network.
Soms lukt het wel via explorer, of juist via firefox, maar heel vaak doet hij gewoon permanent niks.

Hebben meer mensen hier last van?

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Ja, hier hetzelfde, onmogelijk om erop te komen.

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Heel fijn, anders deleten (?) ze gewoon 80% van mijn inbox! :(

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

justawitte schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
Sinds een paar dagen kan ik mijn mail via hotmail niet meer inkomen. Ik kreeg telkens een melding dat er een probleem is op de site, en dat de site geen deel uitmaakt van het live network.
Soms lukt het wel via explorer, of juist via firefox, maar heel vaak doet hij gewoon permanent niks.

Hebben meer mensen hier last van?
Sinds de introductie een paar weken geleden kan ik er amper opkomen. Vaak kan ik niet bij mijn inbox komen en als ik erop kan ziet het er vaak zo uit :(.

Cookies verwijderen de cache legen met Internet Explorer of Firefox het helpt allemaal niet.
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/5180/naamloosjo1.jpg

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Even wachten dan laad hij door en krijg je het wel te zien.
Maar ik geef je gelijk dat de Firefox compatibility nog niet goed is.

Heb je wel Firefox 2 ?

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Even wachten? Rechts onderin zie je dat ik al 161 seconden wacht :P.

Nu zit ik net weer eens te kijken en via FireFox2.0 werkt het op dit tijdstip niet
The Windows Live Network is unavailable from this site for one of the following reasons:

* This site may be experiencing a problem
* The site may not be a member of the Windows Live Network

You can:

* You can sign in or sign up at other sites on the Windows Live Network, or try again later at this site.
en als ik switch met IE TAB werkt het wel. Blijkbaar moet je Internet Explorer gebruiken of moeten ze de compatibiliteit nog wat verbeteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 29-11-2006 23:40 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• AW_Bos
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mobie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:34:
Heel fijn, anders deleten (?) ze gewoon 80% van mijn inbox! :(
Zo iets had ik ook pas. Opeens waren veel mailtjes niet meer zichtbaar gedurende een dag :?
Naja, het was gelukkig weer gerepareerd een dag later.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28
kan ook alweer 3 dagen niet in mijn mailbox kijken.... :( :( dit wordt echt vervelend....

Verwijderd

Ik heb meerdere @live.nl accounts aangemaakt. Is het mogelijk om meerdere emailadressen te laten binnenkomen op 1 emailadres (forwarden o.i.d.)?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Idd foutje van mij. Maar Microsoft mag Mozilla niet zo he ;)
Concurrentie...

• Rafe
Pfff... ik probeer de Office 2007 trial, probeer in Outlook m'n Live Mail account toe te voegen, krijg ik de melding dat ik de Microsoft Office Outlook Connector moet installeren. Okee, zo gezegd zo gedaan, krijg ik na de herstart van Outlook alsnog de melding dat ik moet betalen, helaas pindakaas dus. Wat wel interessant is, is dat die connector naast mail ook agenda, contacts, tasks en notes worden gesynced. Nu is dat allemaal leuk en aardig, maar toen ik voor de grap wilde kijken wat zo'n account moet kosten (€20/jaar) dan kan ik me er niet eens voor aanmelden 8)7.

• Doane
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:27:
Ik heb meerdere @live.nl accounts aangemaakt. Is het mogelijk om meerdere emailadressen te laten binnenkomen op 1 emailadres (forwarden o.i.d.)?
Iig niet bij de gratis live-mail. |:(

Verwijderd

Ik gebruik nu windows live mail dsktp. Ziet er allemaal goed uit, alleen krijg ik de volgende foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden. Onderwerp 'horloges', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Het synchroniseren is mislukt omdat de opslaglimiet van je postvak is overschreden. Verwijder oudere berichten, totdat je de opslaglimiet bereikt als je de gegevens wilt synchroniseren. Fout bij het synchroniseren van bericht.', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x85AD0005, Foutnummer: 0x85AD0005

Wie kan mij helpen. het bericht is niet belangrijk dus mag ook eventeel verwijderd worden.

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:10:
Ik gebruik nu windows live mail dsktp. Ziet er allemaal goed uit, alleen krijg ik de volgende foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden. Onderwerp 'horloges', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Het synchroniseren is mislukt omdat de opslaglimiet van je postvak is overschreden. Verwijder oudere berichten, totdat je de opslaglimiet bereikt als je de gegevens wilt synchroniseren. Fout bij het synchroniseren van bericht.', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x85AD0005, Foutnummer: 0x85AD0005

Wie kan mij helpen. het bericht is niet belangrijk dus mag ook eventeel verwijderd worden.
Je dient oude berichten te verwijderen omdat je over je limiet zit. Staat ook vemeld in de foutmelding dus lijkt me geen moeilijk probleem.

Verwijderd

Ik heb al m'n oude mail verwijderden en opnieuw windows live mail desktop geopend. Hij geeft eerst aan dat in nog email in Postvak Uit wil verzenden, maar dat dat met de verkeerde accountgegevens is gebeurt (?????) Vervolgens krijg ik nu de volgende twee foutmeldingen:

Kan het bericht niet verzenden. Onderwerp '', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Er is tijdens het synchroniseren van je e-mailaccount een fout opgetreden. Controleer of de account op de juiste wijze is geconfigureerd door je e-mail eerst op internet te openen.', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800C006C, Foutnummer: 0x800C006C

Ik zie ook nergens een mapje 'postvak uit' zodat ik daar nog emails weg kan halen. Wie kan mij helpen?

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik ehh krijg iets raars en onverwachts. Ik heb die liveupgrade alweer meer dan een maand geleden gedaan. Krijg ik ineens dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Thank you for registering with Microsoft.com.

Step 4 (Final Step)
TO VERIFY that you own this e-mail address click:
https://profile.microsoft.com/RegSysProfileCenter/ConfirmEmail.aspx?lcid=2057&EmailEntered=naam_van_emailadres%40hotmail.com&eck=tAhUVf7NRby9mWufLWVtlA&CP=0&brand=Microsoft+TechNet&Wizid=28bf5041-20af-47ba-b0a1-786b76545482&fu=aHR0cHM6Ly93d3cubWljcm9zb2Z0LmNvbS9iZXRhZXhwZXJpZW5jZS9zY3JpcHRzL2V4Y2hhbmdlLmFzcHg*bGNpZD0xMDQzJkFjdGlvbj1kb3dubG9hZCZSZWdpb249RU1FQSZDb3VudHJ5Q29kZT1OTEQ-&Sec=1 

Troubleshooting:
If clicking on the link above does not work, try the following:

Select and copy the entire link.
Open a browser window and paste the link in the address bar.
Click Go or, on your keyboard, press Enter or Return.
Make sure to sign out of Passport and also clear your Browser "Cookies".
You may be asked to sign in with a Microsoft .NET Passport. When you get prompted at this screen make sure to sign in with your original Passport account not the email address you just changed it to.

Note to Hotmail and MSN users: If you are using a Passport account other than the one you used to receive this verification e-mail you must follow the Troubleshooting steps above to successfully complete your e-mail verification process.

Please do not reply to this message; it was sent from an unmonitored e-mail address and we are unable to respond to any replies.

If you continue to have access problems or want to report other issues, please write us by visiting Contact Us.

© 2005 Microsoft Corporation.

naam_van_emailadres is dus mijn adres. Ik vind dit maar vaag :?.

Volgens mij klopt er geen drol van en ruikt naar ordinaire phising?. Niet dat gedeelte copy/paste in je browser want ik vertouw het dus niet :/.

specs

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-11 15:41
Ik zit hier nou met een probleem. Ik kan ineens 2 dagen niet meer in me live mail komen. En daarvoor werkt het goed. Kwam eerst niet niet me msn, maar dit werkt gewoon weer.
Ik heb al van alles al geprobeerd.

Virus scanner uit / Firewall uit / lookupdns / via de hoofdsite.

Ik log me in, en de volgende site is een blanco pagina met onder de balk "gereed"
En verder komt hij niet.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Piels
Heb je het probleem met zowel IE als FF?

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-11 15:41
Ik gebruik alleen IE. Als ik van MSN op die link klik werkt dit ook niet.
Hij zoekt naar de pagina. Maar die is blank en staat op gereed.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• paQ
  • Nu online

paQ

Weet iemand of je nog headers kunt lezen in live mail? ik zoek me een ongeluk in de settings, maar vind dit nergens terug...

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
paQ schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:40:
Weet iemand of je nog headers kunt lezen in live mail? ik zoek me een ongeluk in de settings, maar vind dit nergens terug...
Moet je voor de grap eens rechts klikken op je mailtje... ;)

• paQ
  • Nu online

paQ

he :)

grappig :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Nu word ie helemaal mooi, ze weigeren gewoon een mail zonder enige kennisgeving. Het komt niet eens in de ongewenste berichten map te staan. :(

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

Blacksnak schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:43:
[...]
Moet je voor de grap eens rechts klikken op je mailtje... ;)
Ik klik rechts, maar ik krijg niets te zien dat lijkt op de headers van de mail, zowel met IE als Fx... Of klik ik scheef? :)

Edit: Gevonden! Rechts klikken moet in de lijst met mails, niet in de mail zelf... :D

[ Voor 13% gewijzigd door NWD.neoMagic op 11-12-2006 23:40 ]

www.networkingday.com

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Peedjeeh schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:15:
Nu word ie helemaal mooi, ze weigeren gewoon een mail zonder enige kennisgeving. Het komt niet eens in de ongewenste berichten map te staan. :(
Dit probleem had ik zojuist ook... :/

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

HIER

[ Voor 174% gewijzigd door Sak3d op 22-09-2009 17:39 ]

• Doane
  • Nu online
Sak3d schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:32:
Is het nu al mogelijk om live.com te reggen?
Nop. Afwachten.
Kon wel heel even, zelf heb ik er een _/-\o_ , maar zit nu dicht.

Verwijderd

Dus het is ook nog niet mogelijk om een live.be adres te registreren? Is dat uberhaupt de bedoeling? Of is live een dienst die je met elk email adres kan doen? Zoals je bvb ook een willekeurig ander domein 'passport' compatibel kan maken.

Ik heb wel een bericht gehad dat binnen afzienbare tijd m'n hotmail account zal omgezet worden naar een live account. (dit wordt dan niet @live.com, maar gewoon een hotmail account met live mogelijkheden?)

Zal de webinterface dan ook veranderen, of kan je dan een nieuwe live web interface gebruiken. Vanaf wanneer kan je zien dat je overgeschakeld bent op live? Is het een goed idee om mails te backuppen? (naar aanleiding van de verhalen die ik hier lees?) En hoe moet je dat doen bij een hotmail adres (dat je nergens kan inladen in een mail reader?)

Al bij al vind ik die live transitie nogal onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk. Je hebt zo helemaal geen idee wat er gaande is, en wat de nieuwe punten worden. Zelfs op officële sites vind je behalve wat publiciteits en marketing info niet echt veel over wat nu anders zal zijn.

Misschien een moment om m'n gmail accounts wat meer te gebruiken (hoewel de aangeboden services daar soms ook niet echt duidelijk zijn, veel functionilteit samengebald, maar de interface is vlot ed.)

(ja, ik ben n00b :p Ik kan wel degelijk met een pc overweg, maar IT dingen, zeker van die online stuff, moeten gewoon niet te ingewikkeld worden ;) )

Trouwens, off topic, maar weet iemand hoe het gaat om in windows live messenger een contactpersoon te accepten? Sinds ik live messenger gebruik krijg ik niet meer van die kadertjes waarop staat: "persoon x heeft je uitgenodigd tot z'n contactlijst, accepteren ja of nee" of iets in die aard. Dit was vroeger heel eenvoudig. Maar nu? Ik weet dat sommige mensen me hebben toegevoegd (want ik stond er naast toen ze het deden) maar waar blijven de kadertjes? Nu staat hier iets van 'verzoeken'? Moet ik nu echt een live space ding aanmaken om mensen in m'n contactlijst te accepteren? (ik ben geen 'space' liefhebber, gebruik dat toch nooit :) )

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een Windows Live Mail Plus account en heb ook problemen met email te openen vanuit Outlook. Kan iemand eens duidelijk uitleggen hoe dit probleem te verhelpen is? De oplosiing die in de helpfunctie van Live Mail staat, klopt namelijk niet. Met Hotmail Plus werkte het voorheen wel prima

• Rafe
Beste Bart

Je wordt zo nu en dan gevraagd je te identificeren zodat we zeker weten dat je MSN Hotmail-account door een persoon wordt gebruikt en niet door een geautomatiseerd programma. Op deze manier proberen we je te beschermen tegen ongewenste e-mail (spam).

Je moet deze verificatie voltooien. Je Hotmail-account is tijdelijk niet beschikbaar totdat de verificatie is voltooid.

Als je er zeker van wilt zijn dat je account niet door een geautomatiseerd programma wordt gebruikt, ga je naar http://www.hotmail.com en meld je je op normale wijze aan. Je krijgt een afbeelding te zien met letters en cijfers. Typ die letters en cijfers over om de verificatie te voltooien. Daarna kun je je MSN Hotmail-account gebruiken.

Voor meer informatie over de aanmeldingsverificatie klik je op Help in het aanmeldingsvenster van MSN Hotmail en lees je het onderwerp Tekst van afbeelding overtypen.

Bedankt dat je ons helpt bij het verkleinen van de hoeveelheid ongewenste e-mail.
Met vriendelijke groet,
Het MSN Hotmail-personeel

MSN respecteert je privacy. Voor meer informatie lees je onze privacyverklaring op http://privacy.msn.nl/.

Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
Irritant gedoe dit... de zoveelste keer dat ik dit krijg sinds ik Windows Live Mail desktop gebruik. En ik kan m'n neef en oom ook al niet e-mailen vanaf mijn Hotmail adres (ze hebben Xs4all), mail komt gewoon domweg niet aan. Om moe van te worden.

Haakanson: het wil dus niet als je de juiste Outlook Connector gebruikt?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

Acheron

updatepack.nl

Ik heb nu ook Windows Live Messenger 8.1 beta in combinatie met Windows Live Desktop Beta opgezet en alles vanuit Outlook Express 6 met hotmailaccount + lokaal adresboek + msn-contacten gemerged en ben tot nu toe nog geen grote problemen tegengekomen.
Het werkt zelfs best lekker. Aangezien Windows Live Desktop ook werkt zonder internetverbinding kan je in ieder geval altijd bij je e-mail in geval van een internet-storing. Verder biedt dit ook mogelijkheden om te synchroniseren via Exchange.

Je kan via http://ideas.live.com/pro...a4-4a0a-a897-e36dd191a9f4 meedoen met dit beta programma, een geduchte concurrent van Google. En nee, ik werk zelf niet voor Microsoft ;)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste