Dus het is ook nog niet mogelijk om een live.be adres te registreren? Is dat uberhaupt de bedoeling? Of is live een dienst die je met elk email adres kan doen? Zoals je bvb ook een willekeurig ander domein 'passport' compatibel kan maken.
Ik heb wel een bericht gehad dat binnen afzienbare tijd m'n hotmail account zal omgezet worden naar een live account. (dit wordt dan niet @live.com, maar gewoon een hotmail account met live mogelijkheden?)
Zal de webinterface dan ook veranderen, of kan je dan een nieuwe live web interface gebruiken. Vanaf wanneer kan je zien dat je overgeschakeld bent op live? Is het een goed idee om mails te backuppen? (naar aanleiding van de verhalen die ik hier lees?) En hoe moet je dat doen bij een hotmail adres (dat je nergens kan inladen in een mail reader?)
Al bij al vind ik die live transitie nogal onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk. Je hebt zo helemaal geen idee wat er gaande is, en wat de nieuwe punten worden. Zelfs op officële sites vind je behalve wat publiciteits en marketing info niet echt veel over wat nu anders zal zijn.
Misschien een moment om m'n gmail accounts wat meer te gebruiken (hoewel de aangeboden services daar soms ook niet echt duidelijk zijn, veel functionilteit samengebald, maar de interface is vlot ed.)
(ja, ik ben n00b

Ik kan wel degelijk met een pc overweg, maar IT dingen, zeker van die online stuff, moeten gewoon niet te ingewikkeld worden

)
Trouwens, off topic, maar weet iemand hoe het gaat om in windows live messenger een contactpersoon te accepten? Sinds ik live messenger gebruik krijg ik niet meer van die kadertjes waarop staat: "persoon x heeft je uitgenodigd tot z'n contactlijst, accepteren ja of nee" of iets in die aard. Dit was vroeger heel eenvoudig. Maar nu? Ik weet dat sommige mensen me hebben toegevoegd (want ik stond er naast toen ze het deden) maar waar blijven de kadertjes? Nu staat hier iets van 'verzoeken'? Moet ik nu echt een live space ding aanmaken om mensen in m'n contactlijst te accepteren? (ik ben geen 'space' liefhebber, gebruik dat toch nooit

)