[30" TFT] Aankondiging DELL 3007WFP

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikep_577
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:45:
Ik zit er over te denken dit scherm te kopen, alleen de videokaart is een probleem. Het wordt vaak niet aangegeven op websites van fabrikanten of die dingen dual link DVI ondersteunen.
Weet iemand toevallig een budgetkaart (bij voorkeur AGP) die dual link DVI en de schermresolutie van deze dell ondersteunt? 3D performance maakt mij niks uit. Hij moet wel stil zijn.

Verder beng ik nu een 19" samsung gewend met een helderheid van 500 en en contrastratio van 1000:1 (samsung staat er ook wel bekend om het contrastrijke beeld. Dat is wel een stukje hoger dan de 400 en 700:1. Mensen die ervaring met het 30" Dell scherm hebben: hoe vinden jullie het contrast en hoe vergelijkt het zich met bijv zo'n samsung? 't Is iig een stuk beter dan de 400:1 van de Apple :)
Ik heb het scher ook thuis staan en heb zojuist bij Mycom een AGP ATI X1600Pro 512mb gekocht voor 149,- deze kaart is dual link en ondersteund het scherm prima. (zie quotes boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikep_577 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:11:
[...]

Ik heb het scher ook thuis staan en heb zojuist bij Mycom een AGP ATI X1600Pro 512mb gekocht voor 149,- deze kaart is dual link en ondersteund het scherm prima. (zie quotes boven)
Je draaid dus 2560x1600 ? Ik heb zelf een 6600GT AGP en die kan niet verder dan 1280x800..

Ookal heeft mijn kaart ( denk ik tenminste ) geen dual DVI, waarom kan ik niet 1600x1200 draaien b.v. ? Ik moet dan met de muis scrollen om de rest van het beeld te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:21:
[...]
Je draaid dus 2560x1600 ? Ik heb zelf een 6600GT AGP en die kan niet verder dan 1280x800..

Ookal heeft mijn kaart ( denk ik tenminste ) geen dual DVI, waarom kan ik niet 1600x1200 draaien b.v. ? Ik moet dan met de muis scrollen om de rest van het beeld te zien :(
Dat is denk ik een beperking van de drivers. Er is net een beta 84.12 waarin de release notes expliciet aangeven
  • GeForce 7 Series, GeForce 6 Series: Resolutions higher than 1280x800 are unavailable on the Dell 3007WFP panel with dual-link DVI GPUs.
En verder heeft jouw kaart inderdaad géén dual-link dus hoger dan 1920x1200 zul je niet komen.

Hans van Zijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwpmzijl schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:43:
[...]

Dat is denk ik een beperking van de drivers. Er is net een beta 84.12 waarin de release notes expliciet aangeven
  • GeForce 7 Series, GeForce 6 Series: Resolutions higher than 1280x800 are unavailable on the Dell 3007WFP panel with dual-link DVI GPUs.
En verder heeft jouw kaart inderdaad géén dual-link dus hoger dan 1920x1200 zul je niet komen.
Maar dat is het probleem.. Ik kan alle resoluties wel kiezen.. Maar ik moet dan met mijn muis "uit beeld" om de rest te kunnen zien.. Ik snap er niets meer van..

Mike : Kon jij wel hoger dan 1280x800 ? Zonder dat je je muis uit het beeld moet bewegen voor je wat zag uiteraad..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 16:42
En inmiddels is er een nieuwe inkoopactie waarbij ook de 3007 te bestellen is tegen € 1962,00 + verzendkosten. Dat is een voordeel ongeveerd 9% € 180,00 :P

Hans van Zijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Voor de gamers; reviewtje met Dell's scherm + nieuwe videokaarten. Blijkt dat SLI/CrossFire niet overbodig is bij hoge resoluties ;)

http://www.firingsquad.co...2560_1600_gaming_preview/

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
SgtStrider schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 01:02:
Voor de gamers; reviewtje met Dell's scherm + nieuwe videokaarten. Blijkt dat SLI/CrossFire niet overbodig is bij hoge resoluties ;)

http://www.firingsquad.co...2560_1600_gaming_preview/
thnx, vette benchmark. Je kan met Crossfire echt goed gamen op deze resolutie zeg. Niet alles aan maar zonder AA / AF kan je heel ver komen, dit maakt zon scherm wel erg aantrekkelijk zeg!

[ Voor 30% gewijzigd door Wackmack op 15-03-2006 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 04:16:
[...]

thnx, vette benchmark. Je kan met Crossfire echt goed gamen op deze resolutie zeg. Niet alles aan maar zonder AA / AF kan je heel ver komen, dit maakt zon scherm wel erg aantrekkelijk zeg!
Ik kan het je binnenkort vertellen ;)

Ik hoop eind deze week alles binnen te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 04:16:
[...]

Ga je nogsteeds voor Crossfire nu de 7900 serie uitgekomen is ? In combinatie met dit scherm zou ik toch eerder kiezen voor een 7900GTX. Ik heb zelf de CPU binnen en wacht nog op het moederbord en 1 kaart.. Ik heb al 1 7900GTX binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:24:
[...]

Ga je nogsteeds voor Crossfire nu de 7900 serie uitgekomen is ? In combinatie met dit scherm zou ik toch eerder kiezen voor een 7900GTX. Ik heb zelf de CPU binnen en wacht nog op het moederbord en 1 kaart.. Ik heb al 1 7900GTX binnen..
Zeker weten ga ik de X1900XT halen, deze is namelijk beter in de spellen die ik wil spelen. Zoals FEAR enzo maar over 2.5 maand ben ik terug dan kan ik wel een xtje langs komen om je scherm te bekijken he. Ik twijfel nog tussen de 24 en de 30 inch maar ik ga denk ik voor de 30 inch Dell, zo stoer, relax voor games alleen hoe zit op lage resoluties? en super vet voor films.

Ben echt jaloers dat jij hem nu al hebt maar ik zit nu lekker in Shanghai:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:09:
[...]

Zeker weten ga ik de X1900XT halen, deze is namelijk beter in de spellen die ik wil spelen. Zoals FEAR enzo maar over 2.5 maand ben ik terug dan kan ik wel een xtje langs komen om je scherm te bekijken he. Ik twijfel nog tussen de 24 en de 30 inch maar ik ga denk ik voor de 30 inch Dell, zo stoer, relax voor games alleen hoe zit op lage resoluties? en super vet voor films.

Ben echt jaloers dat jij hem nu al hebt maar ik zit nu lekker in Shanghai:)
Probleem met dit scherm is dat deze alleen 1280x800 of 2560x1600 ondersteunt.. Je hebt geen middenweg dus.. Als je het geld hebt zou ik zeker voor de 3007 gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:24:
[...]

Probleem met dit scherm is dat deze alleen 1280x800 of 2560x1600 ondersteunt.. Je hebt geen middenweg dus.. Als je het geld hebt zou ik zeker voor de 3007 gaan...
Bedoel je dat je in games niet voor 1920x1200 kan gaan?
Of bedoel je gewoon in windows?

Mijn PC is namelijk onderweg ik heb wel genoeg snelheid ATI XTX & Crossfire en FX-60 2GB mem etc maar het zou toch wel makkelijk zijn als je ook bv 1920x1200 kan draaien als een game sloom loopt.
Ik heb nog geen scherm besteld dat doe ik pas als de pc helemaal klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Pimpimmers20 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:37:
Mijn PC is namelijk onderweg ik heb wel genoeg snelheid ATI XTX & Crossfire en FX-60 2GB mem etc maar het zou toch wel makkelijk zijn als je ook bv 1920x1200 kan draaien als een game sloom loopt.
Dat wordt een leuk systeem. Hoeveel watt voeding ga je gebruiken?

Het lijkt mij echt een super schermpje voor aan de computer, jammer dat de prijs wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:37:
[...]

Bedoel je dat je in games niet voor 1920x1200 kan gaan?
Of bedoel je gewoon in windows?

Inderdaad.. Het is OF 1280x800 OF 2560x1600...

Waarom een FX60 als ik vragen mag ? Op deze resolutie neemt deze toch geen CPU in gebruik,

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:50:
[...]

Waarom een FX60 als ik vragen mag ? Op deze resolutie neemt deze toch geen CPU in gebruik,
Dit is toch niet waar? Is het alleen in Windows? Of ook in Games?
En heeft dit met je 7900 Kaart te maken of heeft de X1900 het ook?

Kan een driver dit probleem oplossen? Ik heb nog nooit gehoord dat je maar 2 resoluties kan kiezen. Zie jij het als een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 06:42:
[...]

Dit is toch niet waar? Is het alleen in Windows? Of ook in Games?
En heeft dit met je 7900 Kaart te maken of heeft de X1900 het ook?

Kan een driver dit probleem oplossen? Ik heb nog nooit gehoord dat je maar 2 resoluties kan kiezen. Zie jij het als een probleem?
Ik zet morgen me nieuwe systeem in elkaar.. Ik hoop dat het met Dual-Link te maken heeft.. Echter kan ik b.v. op dit moment geen 1600x1200 kiezen met een 6600GT..

Je kan idd. maar 2 resoluties kiezen ( ook met de nieuwe drivers ! ). je kan met de laatste versie wel verschillende reso's kiezen, maar dan moet je met het muis uit beeld om meer beeld te kunnen zien... Dit is echt zwaar ****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Bram schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:24:
[...]

Dat wordt een leuk systeem. Hoeveel watt voeding ga je gebruiken?

Het lijkt mij echt een super schermpje voor aan de computer, jammer dat de prijs wat minder is.
Wordt het zeker :D heb ook lang voor moeten sparen, en eigenlijk zou ik een jaar terug al een nieuwe kopen maar toch een jaar uitgesteld omdat mijn systeem die ik nu heb het nog wel kon trekken. Dus ik had nu genoeg geld ik wou eigenlijk een 24" kopen maar toen ik die 30" zag dacht ik waarom ook niet ik heb het geld ervoor.

Maar nu is het tijd voor een nieuwe :) Er komt een Enermax Liberty 620W voedingen in verder nog 2 x 150GB WD Raptor (RAID0) en 2 x de nieuwe Caviar SE16 WD 500GB en dit allemaal komt in een SilverStone SST-TJ03S case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:25:
[...]

Ik zet morgen me nieuwe systeem in elkaar.. Ik hoop dat het met Dual-Link te maken heeft.. Echter kan ik b.v. op dit moment geen 1600x1200 kiezen met een 6600GT..

Je kan idd. maar 2 resoluties kiezen ( ook met de nieuwe drivers ! ). je kan met de laatste versie wel verschillende reso's kiezen, maar dan moet je met het muis uit beeld om meer beeld te kunnen zien... Dit is echt zwaar ****
Nou dat hoop ik dan maar zou toch raar zijn 2 resoluties als dat echt zo is dan weet ik eigenlijk niet of ik het scherm wel wil. Er zijn toch ook games die niet 2560x1600 aan kunnen wat moet je dan?
Ik zie wel net in een PDF op de dell site dat er staat Preset Display Modes VESA 1280 x 800 en 2560 x 1600 zou mooi k#t zijn. Ik weet nog niet wat ik doe, ik moet eerst maar mijn PC hebben en dan kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Volgens mijn kan die toch wel andere resoluties aan ik zat net nog even dit topic snel door te lezen en kwam de reactie van mikep_577 tegen zie mikep_577 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:21:

Hij had hem dus op een ATI 9700 Pro aangesloten (dus niet dual link)
Die komt sowieso niet boven de 1280x800 maar daaronder wel:
800x600 oke
1024x768 - oke
1152x864 - geen beeld
1280x720 - oke
1280x768 - oke
1280x800 – oke

Dus ik denk dat het met gamen ook wel kan. Maar ik wacht jou reactie ook nog even af 70373R.

Ooja waarom ik een FX-60 neem, nou lekker snel natuurlijk wou eerst eigenlijk een FX-57 omdat die sneller is maar die is niet op de toekomst gericht. En ik doe wel meer dan games. Dus dit was gewoon een betere keus dan een single core. En ik heb het geld ervoor over, ik heb er alleen wel lang voor moeten sparen maar dan heb je ook wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pimpimmers20 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 04:09:
[...]

Wordt het zeker :D heb ook lang voor moeten sparen, en eigenlijk zou ik een jaar terug al een nieuwe kopen maar toch een jaar uitgesteld omdat mijn systeem die ik nu heb het nog wel kon trekken. Dus ik had nu genoeg geld ik wou eigenlijk een 24" kopen maar toen ik die 30" zag dacht ik waarom ook niet ik heb het geld ervoor.

Maar nu is het tijd voor een nieuwe :) Er komt een Enermax Liberty 620W voedingen in verder nog 2 x 150GB WD Raptor (RAID0) en 2 x de nieuwe Caviar SE16 WD 500GB en dit allemaal komt in een SilverStone SST-TJ03S case.
Tering en ik maar denken dat ik een dikke pc ga halen. Ik doe 4 x 250GB in RAID 0

Maar zeker goed nieuws dat die wel meerdere resoluties aankan. Zoals FEAR wil ik op 1600 alles met full max kunnen spelen. Op 2560 is dat gewoon onmogelijk. Maar als het echt maar 2 resoluties aankan dan is de keus snel gemaakt, de 24inch dell + 32 inch Samsung TFT TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 05:00:
[...]

Tering en ik maar denken dat ik een dikke pc ga halen. Ik doe 4 x 250GB in RAID 0

Maar zeker goed nieuws dat die wel meerdere resoluties aankan. Zoals FEAR wil ik op 1600 alles met full max kunnen spelen. Op 2560 is dat gewoon onmogelijk. Maar als het echt maar 2 resoluties aankan dan is de keus snel gemaakt, de 24inch dell + 32 inch Samsung TFT TV
Gezien de spullen die gekocht worden ( kwijlmode even aan :9~ ) gaan de meeste in combinatie met dit scherm toch om te gamen.. Tot mijn verbazing worden er dikke CPU's en RAID aangeschaft.. Ik heb zelf een FX55 en een X2 3800+ en ik kan vertellen dat je nog geen 2 frames meer eruit haald met een betere CPU op deze resolutie.. Ook RAID haal je niets uit dan dat de levels iets sneller geladen worden.. Ik heb 2x de 37 en 2x de 74GB raptor in RAID 0, maar er gaat er 1 uit en komt gewoon in een ander systeem.. Je wint er niets mee..

Dit is geen flame ofzow, maar ik wilde zeggen dat je beter het geld uit kan geven voor ander hardware.. Dus 4x 250GB RAID 0 vind ik een beetje onzin.. Uberhaupt RAID op een gamersmachine.. En in het geval van Pimpimmers20 maakt het toch geen reet uit, want die kan het geld nergens voor gebruiken gezien alles al 'top of the hill' is :p

Ik krijg vandaag de rest van mijn onderdelen en zal ik wat screenies posten op een reso van 2560x1600.. Ook uiteraad of je met games wel andere resoluties kan kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Zou ik ook niet doen hoor 4 x 250GB als je echt de ruimte nodig bent kan je beter een paar 500GB kopen = minder ruimte minder stroom minder warmte die zou je in RAID0 kunnen doen. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik denk in RAID0 omdat ik de snelheid wel kan gebruiken (en nee niet speciaal voor games)
Ik heb zelf nu voor data 2 van die Lacie Bigger Disk Extreme 1TB op Firewire 800.
Kan je ook mooi uit doen als je ze nodig bent.

Maar 70373R ik snap niet waarom bij jou RAID0 niet sneller is. Ik heb nu zelf 2 x 250GB in RAID0 daarvoor had ik ze gewoon en ik kan zeker de snelheid wel merken. Ik heb het niet gemeten ofzo maar je merkt het gewoon.

Maar ik ben heel erg benieuw hoe het bij jou gaat en benieuwd naar je screenies :D
Laat ook even weten wat je precies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
70373R we wachten op je screenies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik wacht op mijn spullen :(

Ik zou vrijdag alles binnen krijgen.. Ik heb wel een vinkje gezet dat als alles op stock was het pas verstuurd zou worden. Ik hoop niet dat er iets in backorder staat. Toen ik het bestelde op de site nog niet tenminste.. Ik kan maandag pas bellen om te vragen.. Screenies komen uiteraad z.s.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 10:02:
[...]

Ik zou vrijdag alles binnen krijgen.. Ik heb wel een vinkje gezet dat als alles op stock was het pas verstuurd zou worden. Ik hoop niet dat er iets in backorder staat. Toen ik het bestelde op de site nog niet tenminste.. Ik kan maandag pas bellen om te vragen.. Screenies komen uiteraad z.s.m.
Haha dat heb ik dus ook. ik heb alles als het goed is volgende week 29 maart maar dat ligt er aan wanneer mijn kast er is en ik moet 1 ding annuleren omdat de levertijd onbekend is en daar ga ik natuurlijk niet op wachten.
Ik heb bij 5 winkels gekocht omdat de een niet heeft wat de andere weer wel heeft. Ik had vorige week alles besteld maar het zijn ook best wel veel spullen (2 pc's).
En als alles er is en het draait ga ik pas die TFT kopen. Misschien via inkoopactie dat scheelt weer 200,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 07:52:
[...]

Gezien de spullen die gekocht worden ( kwijlmode even aan :9~ ) gaan de meeste in combinatie met dit scherm toch om te gamen.. Tot mijn verbazing worden er dikke CPU's en RAID aangeschaft.. Ik heb zelf een FX55 en een X2 3800+ en ik kan vertellen dat je nog geen 2 frames meer eruit haald met een betere CPU op deze resolutie.. Ook RAID haal je niets uit dan dat de levels iets sneller geladen worden.. Ik heb 2x de 37 en 2x de 74GB raptor in RAID 0, maar er gaat er 1 uit en komt gewoon in een ander systeem.. Je wint er niets mee..

Dit is geen flame ofzow, maar ik wilde zeggen dat je beter het geld uit kan geven voor ander hardware.. Dus 4x 250GB RAID 0 vind ik een beetje onzin.. Uberhaupt RAID op een gamersmachine.. En in het geval van Pimpimmers20 maakt het toch geen reet uit, want die kan het geld nergens voor gebruiken gezien alles al 'top of the hill' is :p

Ik krijg vandaag de rest van mijn onderdelen en zal ik wat screenies posten op een reso van 2560x1600.. Ook uiteraad of je met games wel andere resoluties kan kiezen..
Bedankt voor de nuttige info. Even erop inhaken. Je zegt dat RAID 0 niet merkbaar is, hmm veel mensen dit wel. En verder vind ik het gewoon fijn om een x veel ruimte te hebben en het is echt niet zo duur. Ruim 400 euro voor 1 TB goed te doen toch of kan ik beter 2 x 500GB doen?

Verder zeg je dat ik verder mijn hardware ergens in moet steken maar ik heb al 2 x 1900XT? Wat kan dan beter? Als CPU doe ik de 4200 X2, voor de rest 7.1 set van Creative. Ik kan niks bedenken, alleen dat dit scherm heel duur is maar wel super super vet!

Hoe ver zit je van het scherm af? Want volgens mij is het zo groot en ik zit normaal maar 1 meter van me scherm af.

Echt moeilijke keus, de 24 inch is rond de 1000 euro, voor 6 inch meer betaal je bijna het dubbele, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Versteegrob schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:34:
[...]

Bedankt voor de nuttige info. Even erop inhaken. Je zegt dat RAID 0 niet merkbaar is, hmm veel mensen dit wel. En verder vind ik het gewoon fijn om een x veel ruimte te hebben en het is echt niet zo duur. Ruim 400 euro voor 1 TB goed te doen toch of kan ik beter 2 x 500GB doen?

Verder zeg je dat ik verder mijn hardware ergens in moet steken maar ik heb al 2 x 1900XT? Wat kan dan beter? Als CPU doe ik de 4200 X2, voor de rest 7.1 set van Creative. Ik kan niks bedenken, alleen dat dit scherm heel duur is maar wel super super vet!

Hoe ver zit je van het scherm af? Want volgens mij is het zo groot en ik zit normaal maar 1 meter van me scherm af.

Echt moeilijke keus, de 24 inch is rond de 1000 euro, voor 6 inch meer betaal je bijna het dubbele, waarom?
van 20" naar 24" kost helaas ook dik het dubbele. Helaas :'(

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

[...]

Grotere panels zijn zeldzamer, enige reden. Maargoed... wat drijft jullie tot het kopen van dit scherm.. en dan zeker voor deze prijs :S Beetje belachelijk hoog in my opinion voor een computerscherm. Iedereen zijn eigen ding. 1 meter van een 30" scherm afzitten is pijnlijk... krijg je behoorlijke nekkrampen :>

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Rob, 4x 250GB in RAID0 is humor.. Pure overkill.. Je geeft aan dat je veel ruimte fijn vind. Echter met RAID0 heb je maar 250GB om te gebruiken als je RAID0 gaat draaien..

Gooi een 74GB raptor als opstart schijf en er een 250GB of mischien 2x een 250GB ernaast...

En wat betreft het verschil tussen de 2405 en de 3007 is niet alleen 6 inch, maar ook een resolutieverschil....

1x de 3007 gezien te hebben en je bent verkocht... Gamen op 2560x1600 is wel uber _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:44:
[...]

Rob, 4x 250GB in RAID0 is humor.. Pure overkill.. Je geeft aan dat je veel ruimte fijn vind. Echter met RAID0 heb je maar 250GB om te gebruiken als je RAID0 gaat draaien..

Gooi een 74GB raptor als opstart schijf en er een 250GB of mischien 2x een 250GB ernaast...

En wat betreft het verschil tussen de 2405 en de 3007 is niet alleen 6 inch, maar ook een resolutieverschil....

1x de 3007 gezien te hebben en je bent verkocht... Gamen op 2560x1600 is wel uber _/-\o_
Bij raid 0 heb je dus de volledige 1TB ;)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Dat is het natuurlijk niet alleen 6 inch meer

Hier wat info wat ik heb opgezocht:

* TN panel: goedkoop, snelle repons, voor de rest middelmatig (minder kleuren, grotere kans op dode pixels)
* S-IPS: dé keuze als kleurechtheid het belangrijkste is, maar duur, trage respons en laag contrast.
* MVA: zéér trage respons tenzij met overdrive, goede kleurechtheid, grote inkijkhoek
* PVA: iets beter dan MVA, zeer hoog contrast, goede inkijkheid maar nog niet ideaal

- De 30” heeft dus S-IPS en de 24” heeft PVA.
- De 30” heeft een ander ontwerp met een betere voet van aluminium als ik het goed heb wat natuurlijk ook weer extra kost.
-Het mechanisme om hem op hoogte te stellen is weer anders en je bent bijna geen kracht nodig om het scherm te verstellen en dat zou natuurlijk ook net weer wat meer kosten.
Ja en natuurlijk 6 inch groter en heeft dus ruim vier miljoen pixels en ruim twaalf miljoen subpixels. De 24” heeft ruimt 2.3 miljoen pixels en bijna zeven miljoen subpixels.

Het verschil in prijs valt best mee de 30” kost 2140,- de 24” kost 1225,- dus 915,-
Als je zo gaat vergelijk is het best veel misschien maar vergelijk dan de 20” met de 24”
Die kost 590,- verschil is dan 635,- voor maar 4” verschil, dus meer als de helft duurder.

Natuurlijk is het een hoop geld maar ik vind eigenlijk de prijs nog wel meevallen ik had zelf verwacht dat die wel 2500,- zou kosten maar dat is die gelukkig niet anders zou ik hem ook niet menen.
En via IA is die maar 1962,- scheelt ook weer wat :)

En 70373R 4 x 250GB RAID0 is altijd nog 1TB wat jij bedoelt is RAID1 waar je wel gelijk in hebt is dat het overkill is vooral voor data opslag. 4x zoveel risico dat het kwijt raakt als er 1 schrijf sterft. Ik neem dan toch liever 2 x 500GB RAID0 het snelheidverschil zou niet eens zoveel zijn. Misschien wel niets als je bv de nieuw WD5000KS neemt (heb ik ook besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
[...]

Ben benieuwd, de 30inch gaat er komen als ik kan wissel tussen de resolutie. De schijfen zijn geen probleem daar kijk ik nog wel even over na. Het enige probleem is wachten, ik ben nog ruim 2 maanden weg. Maar in juni wil ik zeker je scherm even komen bekijken. Het is het geld zeker waard.

Heb je ook een tv kaart? Of kan je deze niet goed aansluiten voor tv? Hoever zit jij er dan vanaf? En welke spellen speel je? Ik wil fotos zien!! Of wacht je nog op je 2e kaart?

Trouwens de 1900XT ondersteunt toch gewoon dual dvi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
[...]

Ben benieuwd, de 30inch gaat er komen als ik kan wissel tussen de resolutie. De schijfen zijn geen probleem daar kijk ik nog wel even over na. Het enige probleem is wachten, ik ben nog ruim 2 maanden weg. Maar in juni wil ik zeker je scherm even komen bekijken. Het is het geld zeker waard.

Heb je ook een tv kaart? Of kan je deze niet goed aansluiten voor tv? Hoever zit jij er dan vanaf? En welke spellen speel je? Ik wil fotos zien!! Of wacht je nog op je 2e kaart?

ps: Echt vet topic dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Versteegrob schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:44:
[...]
.

ps: Echt vet topic dit!
Yep dual LINK (neem aan dat je dat bedoelt) ik krijg zelf deze week die van Asus op de site staat er niets over alleen Max Resolution 2048 X 1536 maar dat is weet ik wel zeker voor analoog als je een beetje zoekt kom je bijvoorbeeld op een franse site tegen max 2560x1600 dual Link en de andere merken staat er meestal wel duidelijk bij dual link 2560 x 1600.

Maar let op met gamen is een 2de kaart geen overbodige luxe.
Ik zelf krijg de XTX + XT Crossfire })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukejoost
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 15:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:50:
[...]

Forceware_Display_Property_User_Guide.pdf pagina 74-75:
Display Adapter Scaling. Select this setting if you want lower‐resolution images
scaled to fit the flat panel. For example, if your flat panel has a maximum
resolution of 1400x1050, an image with a resolution of 1024x768 will be scaled to
appear on the screen at a 1400x1050 resolution.

En natuurlijk de goede driverversie voor mijn scherm gebruiken : nVidia 81.98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dukejoost schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:49:
[...]

Forceware_Display_Property_User_Guide.pdf pagina 74-75:
Display Adapter Scaling. Select this setting if you want lower‐resolution images
scaled to fit the flat panel. For example, if your flat panel has a maximum
resolution of 1400x1050, an image with a resolution of 1024x768 will be scaled to
appear on the screen at a 1400x1050 resolution.

En natuurlijk de goede driverversie voor mijn scherm gebruiken : nVidia 81.98.
Werkt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt jullie 3007WFP ook geluid? Ik hoor duidelijk een zoem.
Voordat ik 'm kocht las ik een een review dat de monitor helemaal stil zou zijn. Ik kan me voorstellen dat de reviewer het net niet gehoord heeft, maar ik vind het erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:30:
Voordat ik 'm kocht las ik een een review dat de monitor helemaal stil zou zijn. Ik kan me voorstellen dat de reviewer het net niet gehoord heeft, maar ik vind het erg irritant.
Welke resoluties kan jij gebruiken dan? En hoeveel meter zit jij ervanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor hem echt niet.. Zelfs niet als mijn computer uit staat...
Versteegrob schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:34:
[...]

Welke resoluties kan jij gebruiken dan? En hoeveel meter zit jij ervanaf?
1280*800 en eronder.. Erboven KAN wel, maar dan moet ik met de muis uit beeld om de rest te kunnen zien.. En ik zit er nog geen 50cm vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Plaats eens wat pix mensen :) Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat pimp foto's van dat über scherm 8)
(ik weet nog hoe ik een half uur lang bewegenloos/ademloos naar mn 20"scherm (ook dell) zat te kijken toen ik die nieuw had. dat moet bij jullie nog veel langer zijn geweest ;) )

[ Voor 52% gewijzigd door Menesis op 27-03-2006 18:23 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Native resolutie, op armlengte afstand hoor ik toch echt duidelijk een zoem. Computer staat achter een muur dus die overstemt het niet.

Trouwens, volgens mij zit het zo met de resoluties: met single link DVI doet hij maar tot 800 verticaal, al kan single link op zich best best meer aan. Daarboven wordt er gescrollt. Met dual link gaat hij tot 1600 verticaal en alle resoluties daartussen in worden dan wel netjes geresized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem namelijk ook bij de 2405fpw, alleen is deze zoem zo miniem dat het muisstil moet zijn en dan moet je heel goed luisteren wil je het horen en dat op een afstand van kleiner dan een meter gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die een 3007WFP heeft even aan de achterkant luisteren? Op 30cm moet iedereen het duidelijk kunnen horen, ook al heb je wat meer omgevingsgeluid. Ik wil graag weten of het net aan die ene die ik heb ligt of dat ze het allemaal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nog een review, deze keer van CNET: http://reviews.cnet.com/4520-10442_7-6470175-1.html?tag=lnav
De 3007WFP wordt hierin vergeleken met het 30" Apple Cinema Display.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid gaat weg als ik de brightness op maximaal zet! Alleen wil ik het scherm juist op minimale brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:22:
Het geluid gaat weg als ik de brightness op maximaal zet! Alleen wil ik het scherm juist op minimale brightness.
En wat zegt dell er van, die zou ik eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:22:
Heb ik ook met een staande lamp (zo'n ding die naar het plafond staat gericht) :+ lijkt me idd niet zo leuk om in je scherm te hebben :o

[ Voor 8% gewijzigd door Menesis op 28-03-2006 23:31 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 10:02:
[...]

Zijn je spullen al binnen? Ben benieuwd hoe het is met de resoluties. Zag net weer dat er op alle schermen 20% korting is behalve op de 30inch versie. Als we daar nou eens 20% korting op krijgen.
Want 1000 euro meer voor 6 inch is wel erg veel geld, moeilijk moeilijk. Het zou wel cool zijn als ik de 30inch versie heb als ik naar Drome 13 ga:) Dan wordt het pas leuk film kijken.

Trouwens hoeveel spellen ondersteunen de 2560 resolutie? 95%??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Versteegrob schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:17:
[...]

Zijn je spullen al binnen? Ben benieuwd hoe het is met de resoluties. Zag net weer dat er op alle schermen 20% korting is behalve op de 30inch versie. Als we daar nou eens 20% korting op krijgen.
Want 1000 euro meer voor 6 inch is wel erg veel geld, moeilijk moeilijk. Het zou wel cool zijn als ik de 30inch versie heb als ik naar Drome 13 ga:) Dan wordt het pas leuk film kijken.

Trouwens hoeveel spellen ondersteunen de 2560 resolutie? 95%??
Het is niet alleen 6 inch meer zie een aantal berichten hier boven van mij.
Hij ziet er toch ook niet zo uit als de 24 inch.

Maar 20% had ik ook gezien maar dit heeft een reden omdat er een nieuw scherm aan komt. Dus deze moeten ze nog ff snel de deur uit werken, daarom zit er geen korting op de 30 inch. Ik zeg niet dat het zo is maar dit is mijn logische verklaring.

Ik ga nog steeds voor de 30 inch :) nieuwe PC is binnen ben druk aan het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Pimpimmers20 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 02:49:
[...]

Het is niet alleen 6 inch meer zie een aantal berichten hier boven van mij.
Hij ziet er toch ook niet zo uit als de 24 inch.

Maar 20% had ik ook gezien maar dit heeft een reden omdat er een nieuw scherm aan komt. Dus deze moeten ze nog ff snel de deur uit werken, daarom zit er geen korting op de 30 inch. Ik zeg niet dat het zo is maar dit is mijn logische verklaring.

Ik ga nog steeds voor de 30 inch :) nieuwe PC is binnen ben druk aan het bouwen.
Dit is nietwaar, ze hebben al veel eerder en vaker deze kortingen gegeven. Dus die vlieger gaat niet op.

offtopic:
waarom staar je je blind op die raptors :? je hebt ze zeker ook al gekocht ook :X :X lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
SgtStrider schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:26:
[...]

Dit is nietwaar, ze hebben al veel eerder en vaker deze kortingen gegeven. Dus die vlieger gaat niet op.

offtopic:
waarom staar je je blind op die raptors :? je hebt ze zeker ook al gekocht ook :X :X lol
Ik weet dat ze vaker goedkoper zijn geweest maar deze 20% is weet ik bijna zeer omdat de laaste te verkopen omdat er een opvolger komt en ze ga vast niet 2 verschillende 24" verkopen.
En zover ik weet is die nog niet zo goedkoop geweest alleen als je 2 schermen ging kopen kreeg je soms de 2de voor 50% van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4launch staat de 3007FPW tekoop voor 1989 euro.. Scheeld weer 150 euro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:12:
4launch staat de 3007FPW tekoop voor 1989 euro.. Scheeld weer 150 euro !
Bedankt voor de tip, ik ben nog 2 maanden weg dus misschien zakt die nog iets maar hoeveel meter zit jij van je scherm af? Want ik hoor iedereen zeggen dat je je nek echt moet draaien.

30 inch is toch al gauw bijna 80cm, niet verkeerd voor een pc scherm waar je vrij dicht op zit. Als ik thuis ben ga ik gelijk naar de Apple winkel om te kijken of 30inch niet te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:06:
[...]

Bedankt voor de tip, ik ben nog 2 maanden weg dus misschien zakt die nog iets maar hoeveel meter zit jij van je scherm af? Want ik hoor iedereen zeggen dat je je nek echt moet draaien.

30 inch is toch al gauw bijna 80cm, niet verkeerd voor een pc scherm waar je vrij dicht op zit. Als ik thuis ben ga ik gelijk naar de Apple winkel om te kijken of 30inch niet te groot is.
Ik zit er 30cm vanaf.. En ik vind het perfect.. Hoe groter hoe beter.. In het begin had ik iets van "wow, dit is groot". Nu ik eraan gewend ben wil ik groter !!

Er komt er trouwens nog 1 aan die ernaast komt te staan :D

En spullen zijn binnen op de 1900XTX na.. Heb alleen een CF edition liggen u :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:30:
[...]

Ik zit er 30cm vanaf.. En ik vind het perfect.. Hoe groter hoe beter.. In het begin had ik iets van "wow, dit is groot". Nu ik eraan gewend ben wil ik groter !!

Er komt er trouwens nog 1 aan die ernaast komt te staan :D

En spullen zijn binnen op de 1900XTX na.. Heb alleen een CF edition liggen u :|
HUH ? Je had toch de 7900 Serie? Welk systeem heb je nu dan? Vertel alles is. En vooral welke mobo heb je? Want het is echt moeilijk kiezen, volgens tweakers is alleen de DFI goed. Ik ga me mobo niet overclocken welke zal ik dan nemen?

De witte Sapphire is geweldig maar 1 pci slot, te weinig want dan is die gelijk vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:37:
[...]

HUH ? Je had toch de 7900 Serie? Welk systeem heb je nu dan? Vertel alles is. En vooral welke mobo heb je? Want het is echt moeilijk kiezen, volgens tweakers is alleen de DFI goed. Ik ga me mobo niet overclocken welke zal ik dan nemen?

De witte Sapphire is geweldig maar 1 pci slot, te weinig want dan is die gelijk vol.
7900GTX draaid al een week.. Ik zit te wachten op de 1900XTX om aan te sluiten op de 3007FPW.. Voor de 7900GTX heb ik de Asus A832 en voor de 1900XTX de Asus MVP3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:45:
[...]

7900GTX draaid al een week.. Ik zit te wachten op de 1900XTX om aan te sluiten op de 3007FPW.. Voor de 7900GTX heb ik de Asus A832 en voor de 1900XTX de Asus MVP3200.
Huh? Dus je hebt 3 kaarten besteld? Heb je soms 2 x de 30inch versie? Hoe bevalt je moederbord, Asus MVP3200. Je hebt dus niet de deluxe versie genomen? Welke cpu heb je genomen?

Tering geld te veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:48:
[...]

Huh? Dus je hebt 3 kaarten besteld? Heb je soms 2 x de 30inch versie? Hoe bevalt je moederbord, Asus MVP3200. Je hebt dus niet de deluxe versie genomen? Welke cpu heb je genomen?

Tering geld te veel :)
3 totaal ja.. En ik heb nu 1x de 3007 staan, maar er komt een nieuwe aan als het goed is.. Moederbord bevalt prima, maar ik OC nooit.. Heb wel mem gekocht die op de comp. list stond. CPU voor de 1900GTX de X2 3800+ en op de 7900GTX de FX55..

Edit : De deluxe ja "Asus A8R32-MVP Deluxe Xpress3200"

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Inderdaad zeg... en dan dat er ook nog voor over hebben... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:59:
[...]

3 totaal ja.. En ik heb nu 1x de 3007 staan, maar er komt een nieuwe aan als het goed is.. Moederbord bevalt prima, maar ik OC nooit.. Heb wel mem gekocht die op de comp. list stond. CPU voor de 1900GTX de X2 3800+ en op de 7900GTX de FX55..

Edit : De deluxe ja "Asus A8R32-MVP Deluxe Xpress3200"
gebruik je het ook ergens voor allemaal? :o

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

pics!!!!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:30:
[...]
gebruik je het ook ergens voor allemaal? :o
Nee, het staat allemaal in mijn fitrinekast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:58:
[...]

Nee, het staat allemaal in mijn fitrinekast :9
Dikke shit maar gebruik je het in dual? Waarom heb je 2 computers dan? En hoe oud ben je dan als ik vragen mag. Ik dacht dat mijn 5000 euro voor pc + monitor veel is maar als ik jou zie:)

Tering, post een pics en zeg nou even van allebei je pc's je gehele specs, ben echt benieuwd. Wat voor een kast, wat voor harddisk, enz

Welke spellen speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zondag 02 april 2006 @ 07:48:
[...]

Dikke shit maar gebruik je het in dual? Waarom heb je 2 computers dan? En hoe oud ben je dan als ik vragen mag. Ik dacht dat mijn 5000 euro voor pc + monitor veel is maar als ik jou zie:)

Tering, post een pics en zeg nou even van allebei je pc's je gehele specs, ben echt benieuwd. Wat voor een kast, wat voor harddisk, enz

Welke spellen speel je dan?
Ik zit op dit moment in Spanje bij mijn schoonouders.. Als ik thuis ben gooi ik alle kasten wel eens open en maak dan pics..

En het 2e scherm komt niet in Dual, maar daar word films op gekeken en veel gebruikt voor remote desktop ( voor me studie gebruik ik meerdere servers ). Dual 3007 vind ik een beetje overdreven.

Ben inmiddels 25.. Ik geef er veel geld aan uit omdat dit me leven ( en werk ) is.. De ander gooit op een zaterdag avond even 200 euro over de balk.. Daar zie je niets van terug en dat vind ik pas zonde.. Het is waar je het voor over hebt toch :)

En op hardforum staat er een post met een dual setup... Dual dual dan wel "2x 3007FPW in Dual en 2x 2405FPW in Dual". Het kan altijd gekker :)

En die 2e machine is er gekomen omdat me vriendin het ook leuk vind om te gamen.. En gezien ik nooit achter het toetsenbord vandaan kom moest er wel een 2e machine komen.

Gezien ze gek is op WoW, oblivion etc. kon het geen P2 worden..

Edit : Games die ik speel is vooral 3D Schooters ( heb me eigen CSS clan ). Counter Strike-Source, Unreal 2004, Fear, Half Life 2, Pariah, Quake 4 etc..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tering zit echt te kwijlen hier maar wat vet! Ik heb eens nagedacht en ik moet de 30inch versie ook hebben. Alleen moet ik dan wel kunnen switchen tussen de resoluties maar dit kan denk ik wel.

Trouwens als de X1950XTX uit komt dan ga ik waarschijnlijk voor de 24inch versie, de kaarten zijn wat duurder en dan kan ik alle spelen bijna op full spelen denk ik. 2 x 1950XTX moet toch lukken op 1920. Ik heb het geluk dat ik maar de helft hoef te betalen.

Dus 2000 voor 24inch of 2500 voor 30inch. Maar ja het is nog allemaal koffie dik kijken, ben hier nog 2 maanden. Pffff ik kan niet wachten, ik wil gamen! Ga je trouwens ook naar Drome 13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zondag 02 april 2006 @ 09:32:
Tering zit echt te kwijlen hier maar wat vet! Ik heb eens nagedacht en ik moet de 30inch versie ook hebben. Alleen moet ik dan wel kunnen switchen tussen de resoluties maar dit kan denk ik wel.

Trouwens als de X1950XTX uit komt dan ga ik waarschijnlijk voor de 24inch versie, de kaarten zijn wat duurder en dan kan ik alle spelen bijna op full spelen denk ik. 2 x 1950XTX moet toch lukken op 1920. Ik heb het geluk dat ik maar de helft hoef te betalen.

Dus 2000 voor 24inch of 2500 voor 30inch. Maar ja het is nog allemaal koffie dik kijken, ben hier nog 2 maanden. Pffff ik kan niet wachten, ik wil gamen! Ga je trouwens ook naar Drome 13?
Nee, vind Hengelo tever..

Maar als je de 1950XTX gaat halen moet dit ook kunnen op de 3007FPW hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja dat weet ik, moet alleen even kijken hoe ik het met geld doe. 2500 heb ik zeker dus 5000 moet lukken, ach die laatste paar 100 moet ook lukken. Ik ben nu op het hardforum, zo geil al die Dells. Ik ga hem zeker halen, zit nu op 5025 op 4launch met alles erop en eraan.

Hoe vind jij de lawaai van de Ati serie dan? Het enige probleem kan zijn de levering van een product maar dat komt allemaal goedl Veel plezier in Spanje, ik ga de trein pakken zo, 14 uur hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:01:
Ja dat weet ik, moet alleen even kijken hoe ik het met geld doe. 2500 heb ik zeker dus 5000 moet lukken, ach die laatste paar 100 moet ook lukken. Ik ben nu op het hardforum, zo geil al die Dells. Ik ga hem zeker halen, zit nu op 5025 op 4launch met alles erop en eraan.

Hoe vind jij de lawaai van de Ati serie dan? Het enige probleem kan zijn de levering van een product maar dat komt allemaal goedl Veel plezier in Spanje, ik ga de trein pakken zo, 14 uur hell...
Check deze :

http://hardforum.com/show...p?t=1017391&page=22&pp=20

Hij heeft 2x de 3007FPW en 2x de 2405FPW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Als je nog even verder leest, zie je dat dat halve forum gewoon dual alles heeft, en veel te veel geld heeft. Oh, maar 1700 dollar? Doe er dan gelijk maar 2... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien klein voorstel (zoals gezien in de thread van de Dell 2405), namelijk een poll starten om te zien hoeveel procent van de schermen dode pixels heeft?

Nog een vraagje: iemand ervaring met een de 3007 gekoppeld aan een MacBook Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waardeloze link! Moet ik mijn browser helemaal maximaliseren om het forum nog een beetje normaal te kunnen bekijken. Mijn 2405FPW wordt wel een beetje gekleineerd door de 3007FPW. Wel een hele mooie, maar voor mij veel te dure, monitor.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gaaf ding; al vind ik de 24" al vrij fors. 30" is inderdaad meer TV-formaat. :) Wel leuk om op te gamen.
Maar ik ben wel benieuwd naar 70373R's setup, al vraag ik me af sinds wanneer Planet Internet ook in Spanje haar diensten aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn two cents toevoegen:
Heb gisteren mijn Dell 3007 ontvangen! Heeeel erg mooi!

Moest wel een nieuw videokaart aanschaffen. Gelijk een Sapphire x1900 Pro AGP gehaald. Scherm en videokaart werken perfekt!!

Ik ben heel erg blij met deze aankoop. De brightness op zijn laagste niveau is erg bekijkelijk zonder veel eye stress. Font etc zijn haarscherp, en kleur ist wunderbar.

Al in al, als je aan het twijvelen bent, doe dat niet! Als prijs je niet tegenhoud, halen zeg ik!

P.S: Galactic Civilizations 2 en Civ 4 op 2560 is echt...brilliant. Gewoon brilliant! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:45:

Moest wel een nieuw videokaart aanschaffen. Gelijk een Sapphire x1900 Pro AGP gehaald. Scherm en videokaart werken perfekt!!

Ik ben heel erg blij met deze aankoop. De brightness op zijn laagste niveau is erg bekijkelijk zonder veel eye stress. Font etc zijn haarscherp, en kleur ist wunderbar.

Al in al, als je aan het twijvelen bent, doe dat niet! Als prijs je niet tegenhoud, halen zeg ik!

P.S: Galactic Civilizations 2 en Civ 4 op 2560 is echt...brilliant. Gewoon brilliant! :-)
En hoe is gamen op een lagere resolutie?
Bijvoorbeeld 1920x1200, 1680x1050 1440*900
Is dit mogelijk en ziet het er dan nog goed uit.
Omdat er zijn best nogal wat games die geen 2560x1600 aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:45:

...
Gast, waar heb jij die videokaart uitgehaald ? Lijkt me een geweldige kaart zodat ik tenminste eens de eye-candy omhoog kan gooien hier op mijn 2405FPW. Ik kan hem (AGP versie) echter nergens vinden :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Yucko op 08-04-2006 10:12 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04
Er bestaat daar geen agp variant vorm van volgens mij van die kaart. De snelste agp kaart is de nvidia 7800gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaj. schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:41:
Gaaf ding; al vind ik de 24" al vrij fors. 30" is inderdaad meer TV-formaat. :) Wel leuk om op te gamen.
Maar ik ben wel benieuwd naar 70373R's setup, al vraag ik me af sinds wanneer Planet Internet ook in Spanje haar diensten aanbiedt.
Gezien ik een VPN verbinding maak voor mijn werk. Ik doe nu een post direct vanaf telefonica speciaal voor u :)

Ik zal van de week foto's/specs posten. Nu eerst weer genieten van het weer ( 30 graden :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Laatst online: 08-05-2024
Wat gebeurd er eigenlijk als je dit scherm aansluit op een videokaart die geen duallink DVI ondersteund? Krijg je dan helemaal geen beeld? of kun je dan maximaal maar 1920x1200 op dit scherm toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CroitiX schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:44:
Wat gebeurd er eigenlijk als je dit scherm aansluit op een videokaart die geen duallink DVI ondersteund? Krijg je dan helemaal geen beeld? of kun je dan maximaal maar 1920x1200 op dit scherm toveren?
Dan kan je een max. resolutie gebruiken van 1280x800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:43:
[...]

Dan kan je een max. resolutie gebruiken van 1280x800
Waarom 1280x800? SingleLink kan toch maximaal 1920x1200 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:47
eigenlijk kan single link maximaal 1920x1080 aan, maar 1920x1200 blijkt vaak ook te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

CroitiX schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:02:
[...]

Waarom 1280x800? SingleLink kan toch maximaal 1920x1200 dacht ik?
Ja, maar het lijkt erop dat het scherm boven de 1280 dual-link nodig heeft.
XiN schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:51:
eigenlijk kan single link maximaal 1920x1080 aan, maar 1920x1200 blijkt vaak ook te werken...
Reduced blanking, kan iedere moderne videokaart aan :).

[ Voor 34% gewijzigd door Mentalist op 09-04-2006 23:53 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
W3ird_N3rd schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:52:
[...]
Ja, maar het lijkt erop dat het scherm boven de 1280 dual-link nodig heeft.
Okay, maar WAAROM. Ik ben benieuwd naar de technische reden. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
om dat je videokaart die resolutie niet aankan 8)7 Hij heeft dan eeen te kleinen bandbreedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
batman73 schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:03:
om dat je videokaart die resolutie niet aankan 8)7 Hij heeft dan eeen te kleinen bandbreedte
Nee want op een andere monitor (2405 bijvoorbeeld) kan hij wel 1920x1200 draaien... Daarom leek het mij niet meer dan logisch dat deze resolutie op de 3007 ook haalbaar moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

CroitiX schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:06:
[...]

Nee want op een andere monitor (2405 bijvoorbeeld) kan hij wel 1920x1200 draaien... Daarom leek het mij niet meer dan logisch dat deze resolutie op de 3007 ook haalbaar moest zijn.
De monitor gaat boven de 1280 (blijkbaar) gewoon in dual-link mode en gaat dan de bandbreedte verdelen over beide links. B.v. 1600*1200 over een single link binnen trekken is het scherm blijkbaar niet toe in staat.

Dat zal wel een keuze zijn, waarschijnlijk makkelijker om te maken, doe je verder niks aan. Misschien een nieuwe firmware schrijven (als de beperking alleen daar zit), maar waarom zou je de moeite doen?

Ik denk/gok trouwens dat ie 1920*1080i wel over single-link zal slikken ivm. HDTV.

[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 10-04-2006 10:11 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met Dell gebeld over m'n lawaaierige 3007WFP: ze zeggen dat ze 'm wel om kunnen ruilen, maar dat ik dan een refurbished ding uit dezelfde lichting krijg die misschien ook dat probleem heeft.
Ik moet dus even zeker weten of ik een exemplaar heb dat meer lawaai maakt dan andere 3007WFPs die in dezelfde tijd gefabriceerd zijn (jan/feb). Op de achterkant staat Rev. A00. Kunnen jullie eens kijken welke revisie jullie hebben?
En als je achter je monitor hangt, hoor je dan echt niet een duidelijke zoem? (contrast moet daarvoor wel op minder dan maximaal staan)
Ik irriteer me er echt dood aan maar als ik foto's van de setups van anderen zie dan kan ik me wel voorstellen dat die er niks van zouden merken; daar staat de computerkast er naast op het bureau en die overstemt het natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:35
Dat is de voeding, scherm is gewoon niet goed dus lijkt me logisch dat ze het scherm: of maken, of omruilen voor een exemplaar dat wel werkt, dus een nieuwe. Ik zou niet van hun probleem jou probleem maken, zei moeten maar zorgen voor een juist product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Kan iemand nu een zeggen of het kan en zo ja, ziet het er een beetje uit op een andere resolutie te gamen bijvoorbeeld 1920x1200, 1680x1050,1440x900
Omdat er zijn best nogal wat games die geen 2560x1600 aan kunnen. En ik denk dat zelfs mijn nieuwe systeen (FX-60, X1900XTX + CFXT, 2GB etc) sommige games niet soepel kan spelen op 2560x1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
Pimpimmers20 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:46:
Kan iemand nu een zeggen of het kan en zo ja, ziet het er een beetje uit op een andere resolutie te gamen bijvoorbeeld 1920x1200, 1680x1050,1440x900
Omdat er zijn best nogal wat games die geen 2560x1600 aan kunnen. En ik denk dat zelfs mijn nieuwe systeen (FX-60, X1900XTX + CFXT, 2GB etc) sommige games niet soepel kan spelen op 2560x1600
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!

ik heb een systeempje samengesteld (klik) en ik vraag me hetzelfde af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:46:
Waarom een FX60 als je gaat gamen op een reso van 2560x1600 ?

Edit : Check deze link :

http://firingsquad.com/hardware/2560_1600_gaming_preview/

Het systeem wat jij opnoemt kan je aardig gamen hoor, zelfs met eye-candy's aan. Echter in de toekomst zal je het moeten doen zonder eye-candy's, maar het systeem gaat wel even mee.. Ook op een reso van 2560x1600 :9~

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:56:
[...]

Waarom een FX60 als je gaat gamen op een reso van 2560x1600 ?

Edit : Check deze link :

http://firingsquad.com/hardware/2560_1600_gaming_preview/

Het systeem wat jij opnoemt kan je aardig gamen hoor, zelfs met eye-candy's aan. Echter in de toekomst zal je het moeten doen zonder eye-candy's, maar het systeem gaat wel even mee.. Ook op een reso van 2560x1600 :9~
Bedankt voor de link ik ga er zo direct ff na kijken.
En ga vanavond ook de 30” bestellen :D

Waarom vraag je me steeds waarom ik een FX-60 neem, ik game niet alleen maar ook al zou ik het wel doen dan nog werkt 2,6GHz dual core perfect ik zou niet anders willen.
En dat het niet lang mee gaat is persoonlijk. Als ik het over een jaar te sloom vind koop ik misschien wel iets nieuws maar misschien denk ik ook wel dat het nog makkelijk kan.
Daarom ook de vraag kan die andere resoluties aan als dat kan zet ik hem gewoon iets lager als het niet lekker draait.

Ik kocht eigenlijk elke jaar een nieuwe PC (snelste wat er was op dat moment) maar ik heb het nu 3 jaar uitgehouden met een P4 3.2GHz Northwood en 1x een andere videokaart.

Ik denk dat ik voorlopig hier ook nog wel even tevreden mee ben. En zo niet koop ik weer iets anders. Ik ben nu alweer aan het sparen voor mijn nieuwe PC. Die ik dus over een jaar of misschien over 3 jaar ga kopen. Zodat ik geld genoeg heb om dan weer het snelste te kopen en ja ik weet je betaald de hoofdprijs maar dat boeit me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlanders zijn gek, maar amerikanen zijn gekker !!

http://img109.imageshack.us/my.php?image=img00208uz.jpg

http://hardforum.com/show...p?t=1017391&page=27&pp=20

3x de 3007 8)7 O-) _/-\o_

Pimpimmers20 : Sorry man.. Ik vergeet het steeds :p

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Hahah wil ik ook, nee kan helaas niet als ik deze TFT heb ben ik ook blut ben ik bang.
Ik heb dan alleen nog een berg hardware liggen die ik nog steeds moet verkopen. 3 printers PC's en heel veel lossen dingen SCSI HD's 15k, SB Audigy 2x, draadloze toetstenborden, videokaarten en nog meer spul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:29:
Nederlanders zijn gek, maar amerikanen zijn gekker !!

http://img109.imageshack.us/my.php?image=img00208uz.jpg

http://hardforum.com/show...p?t=1017391&page=27&pp=20

3x de 3007 8)7 O-) _/-\o_

Pimpimmers20 : Sorry man.. Ik vergeet het steeds :p
Ik zie toch duidelijk AJAX staan, dus nederlander lijkt me ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier is iemand bezig geweest met deze monitor:

http://gadgets.qj.net/Wal...s-mounted/pg/49/aid/21281

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:51

Bever!

3

zie je je muispointer nog wel van die afstand? 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo vet ! Ik zou wel 4 rijen maken ipv 3 en dan met 3 monitors elke rij, heb je breedbeeld "wall" :o
3000 watts of power...
IEmand die kan uitrekenen wat dat per maand gaat kosten voor de energie rekening ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 30" Dell moeite heeft met het lopen vanaf een UPS?

Ik vraag dit omdat ik recentelijk een 15" CRT scherm aansloot, en die weigerde keihard. Terwijl mijn oude 22" CRT er totaal geen problemen mee had. Maar die is nu dus overleden dus ik zoek een opvolger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:52:
Weet iemand of de 30" Dell moeite heeft met het lopen vanaf een UPS?

Ik vraag dit omdat ik recentelijk een 15" CRT scherm aansloot, en die weigerde keihard. Terwijl mijn oude 22" CRT er totaal geen problemen mee had. Maar die is nu dus overleden dus ik zoek een opvolger :P
Jeetje, denk niet dat veel mensen dit scherm hebben icm een UPS, maar als je een UPS meeneemt mag je hem van mij testen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.