Nou zeuren is misschien niet het juiste woord, maar je zat zeker te klagen. En omdat je imho onterecht zat te klagen is het zeuren.
En als ik zeg dat ik niets anders dan game bedoel ik niet dat ik daarmee 24uur per dag mee bezig bent.. Of verwacht je ook als ik zeg dat je van een mug een olifant maak dat je dan kan toveren ?
Nee, als jij zegt dat je niets anders doet dan gamen ga ik er vanuit dat je
wanneer je achter de PC zit (vrijwel) niets anders doet dan gamen, en dat het je eigenlijk ook weinig kan schelen hoe andere dingen op de betreffende PC gaan.
En jij geeft aan dat ik zit te stangen ( weet niet waar je dan vandaan haald maargoed )
Het is gewoon te maf als jij zoveel geld overhebt en uitgeeft aan zo'n scherm om vervolgens niet te begrijpen dat je vensters niet gemaximaliseerd moet gebruiken op zo'n scherm, programma's als 3d studio max uitgezonderd misschien.
Als ik amper m'n rijbewijs heb koop ik ook geen Ferrari. Zelfs al kon ik 'm betalen. Dan ben ik gewoon nog niet toe aan zo'n auto. Als jij niet gewend bent met meerdere vensters tegelijk op je scherm te werken moet je zo'n scherm niet kopen. Als je groot wil gamen is een LCD-TV geschikter, want je kan er dan toch niet bovenop zitten omdat je overzicht nodig hebt.
en ook post je "als je kippig bent".
Als jij op een desktop-TFT (laptops hebben een hogere dotpitch), in Windows, op default instellingen, de letters niet kan lezen dan
ben je kippig. Inderdaad. En jij zegt dat je het niet kan lezen.
Had je als forum admin hoger ingeschat.. blijkbaar niet..
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Ik weet niet waarom je jaloezie aanhaalt, dat zie ik nergens.. Ik neem aan dat je op mij doelt, maar als ik dit scherm echt wil hebben kan ik 'm binnen een maand kopen. Ik heb het geld er alleen niet voor over, de kleuren/contrast zijn slechter dan mijn 2405FPW en een nóg groter scherm lijkt me toch niet handig. Zelfs als ik m'n 2405FPW gratis zou kunnen omruilen betwijfel ik dat ik 't zou doen..
Meneer heeft dus een 30 inch TFT met een gigantische resolutie en vervolgens ziet t.net er niet uit omdat zijn scherm voor 2/3 een leeg vlak blijft. Het is gewoon een constatering die gemaakt wordt en vervolgens worden er al opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd in de trant van: "hij is niet bekwaam genoeg om op de juiste manier om met zo'n scherm (en resolutie) te werken."
Je kan van tevoren al weten dat dat zo gaat zijn. Je kan moeilijk opeens al die ruimte met content gaan vullen nietwaar? En zelfs als je het nog niet wist, op het moment dat blijkt dat geen enkele website meer in staat is je scherm te vullen (dat kan op 1280 in 90% van de gevallen al niet meer), dan ga je je browser toch in een venster draaien? Ben ik nou zo slim, of is iemand anders dan zo dom om daar niet op te komen?
En de oplossing is zo simpel: Zet de resolutie van je scherm omlaag naar 1280x800 als je gaat internetten, dan passen websites er
precies schermvullend op en is het goed leesbaar.
Ga je dan een spel spelen of een film kijken met hoge resolutie, dan draai je weer native.

Kan je beter een TV kopen en je PC in de huiskamer zetten.
Simpel toch?
Ik maak even de vergelijking met een snelle geavanceerde sportwagen. De optimale ervaring krijg je bij 200 km/u en sneller. Ben je dan onbekwaam als je er liever 80 mee zou willen rijden..

Op de normale weg niet nee. Je bent imho wel dom als je Formule 1 wagen koopt om vervolgens te klagen dat je er niet goed boodschappen mee kan doen. Dit soort vergelijkingen gaan altijd krom trouwens. Bottom line, je moet niet met professionele spullen op precies dezelfde manier om willen gaan als met "amateurs" spullen. Als je een hoge-resolutie scherm koopt dan moet je maar leren te werken met vensters. Maar als je al zover bent dat je zoveel geld uitgeeft aan een PC-onderdeel, dan moet je toch daarvoor al zeker een 17" monitor gehad hebben, en bij iedere resolutie boven de 1024*768 krijg je vanzelf de behoefte om niet meer alles te maximaliseren vanwege de ruimte die dan verloren gaat.