[30" TFT] Aankondiging DELL 3007WFP

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.298 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die investeren in een scherm van 2000 euro zullen toch wel vaker dan gemiddeld ook investeren in een UPS. Hoop ik. Of ben ik nou zo raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31
Waarom zou ie uberhaupt eventueel niet goed werken op een UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt hier prima op de UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou .. dat is de vraag dus. Ik had er ook nog nooit bij stilgestaan maar ik heb hier bv. een 15" Compaq CRT die het echt verdomd. Ws. pikt ie het bloksignaal niet. Het is toch echt een goede benadering van een sinus, maar het zal toch wel licht getrapt zijn. Dat is het enige dat ik me kan bedenken.

Ik zou toch graag weten dat die Dell het wel slikt. Net als m'n voormalige 22" IIyama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:46:
Mensen die investeren in een scherm van 2000 euro zullen toch wel vaker dan gemiddeld ook investeren in een UPS. Hoop ik. Of ben ik nou zo raar?
Moet ik daar eerlijk op antwoorden ? :p

Maar, waarom zou een particulier ( servers buiten gelaten ) een UPS hebben ? Om te kunnen blijven gamen als het stroom uitvalt ? Heb nog een PSP hoor :p

Offtopic : Er wilt iemand een Opteron 146 ruilen voor een X2 3800.. Ikzelf heb nu de 3800.. Ben ik gek als ik het niet doe ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om netjes een shutdown te kunnen doen ipv dat alles ineens uitklets. Omdat een fatsoenlijke UPS tevens een overspanning/onderspanning/piek/brownout/ruisfilter is. Omdat .. omdat .. nou daarom dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik vermoed niet dat het een probleem zal zijn. Dat scherm is uitgerust met een geschakelde voeding, dus als die daar problemen mee zou hebben zou alle computerapparatuur er niet goed mee overweg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een Smart-UPS van APC en al mijn apparatuur doet het er prima op incl mijn Dell. De computer kan bijna een uur lang doordraaien :D

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die dit scherm hebben en in windows een resolutie van 2560x1600 gebruiken ? Niets is te lezen en tweakers homepage ziet er niet uit :p

Als je een andere resolutie gebruikt is het niet echt mooi meer.. En het valt me mee hoe games draaien.. Ik draai mijn favo game ( Counter Strike Source ) op 2560x1600, 16xAA, 4xAF, Model Detail HIGH, Texture Detail HIGH en heb nog 120FPS met drops naar 60-70..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:41:
Zijn er meer mensen die dit scherm hebben en in windows een resolutie van 2560x1600 gebruiken ? Niets is te lezen en tweakers homepage ziet er niet uit :p
Dat geloof ik eigenlijk niet. De dot pitch van dit scherm is niet asociaal, het scherm is alleen gewoon heel groot.

Als je er echt een probleem mee hebt moet je dat op iedere monitor hebben. Zet je lettergrootte wat hoger als je kippig bent..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:44:
[...]

Dat geloof ik eigenlijk niet. De dot pitch van dit scherm is niet asociaal, het scherm is alleen gewoon heel groot.

Als je er echt een probleem mee hebt moet je dat op iedere monitor hebben. Zet je lettergrootte wat hoger als je kippig bent..
Right.........

Hier een screenie van tweakers.net ( wel groot formaat ) :

http://home.planet.nl/~roeth019/screen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:53:
[...]

Right.........

Minimaliseer uw browser en maak er een window van. Zo ziet het er toch al iets minder belachelijk uit :)

Verder is een dergelijk groot scherm vooral geschikt om met windows (edit: niet het OS, de kadertjes :p ) te werken. (beeld je je een tekstverwerker in, op die grootte...)

Onlangs heb ik effe op een 30" cinema display met mac OSX mogen prullen, en daar is het echt geweldig. De natuurlijke manier waarop in dat OS met windows (kadertjes) gewerkt wordt en niet gemaximaliseerd leent zich uitstekend voor dergelijke grote schermen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Zelfs op mijn 2405FPW zet ik mijn browser niet maximaal, laat staan op een 30" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:53:
[...]

Right.........

Argh, mensen die alles maximaliseren moet je een 15" monitor geven, geen 30" :X.

Ik maximaliseer vanaf 1280 al niks meer, laat staan hoger. En het is prima leesbaar.

Volgens mij zit je ons gewoon te stangen (serieus). Iemand die geld heeft voor zo'n monitor én er eentje koopt, en vervolgens al z'n programma's gemaximaliseerd gaat draaien. Dat slaat zo ongelofelijk nergens op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Inderdaad, gewoon lekker zo doen: http://tweakers.net/ext/f...e9d862f7000ab932/full.jpg (ja, ik zou wel een 30" kunnen gebruiken :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera kan de hele webpagina zoomen, inclusief plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:27:
[...]

Argh, mensen die alles maximaliseren moet je een 15" monitor geven, geen 30" :X.

Ik maximaliseer vanaf 1280 al niks meer, laat staan hoger. En het is prima leesbaar.

Volgens mij zit je ons gewoon te stangen (serieus). Iemand die geld heeft voor zo'n monitor én er eentje koopt, en vervolgens al z'n programma's gemaximaliseerd gaat draaien. Dat slaat zo ongelofelijk nergens op..
Vind dit echt jammer dat je dit zegt...

Het gaat mijn niet om het maximaliseren, maar puur om games ! Ik doe dan ook niets anders, maar vind je post niet helemaal terecht maargoed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:51

Bever!

3

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:48:
[...]

Het gaat mijn niet om het maximaliseren, maar puur om games ! Ik doe dan ook niets anders, maar vind je post niet helemaal terecht maargoed....
waarom post je dan een screenie van t.net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

trouwens over dat maximaliseren gesproken, valt dat op een of andere manier te blocken in internetexplorer ?
(aangezien sommige sites nog wel eens fullscreen willen forceren)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Daar zit ik ook soms mee ja :) Firefox usert hier, ze hebben 't allemaal dus.

Ligt gewoon aan de website, niet meer bezoeken :+

Volgens mij kan je dit niet simpel blocken.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Firefox => Tools => Options => Web features => Advanced => Move or resize existing windows..
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:48:
[...]

Ohw?
Het gaat mijn niet om het maximaliseren, maar puur om games !
Je zat te zeuren dat t.net er niet uitzag, niet over je games. Ik vertel je waarom, en dat als je al zover in de computers zit dat je denkt dat je serieus genoeg bent om een 3007WFP te kopen je dat ook allang had moeten weten.
Ik doe dan ook niets anders,
Je zit blijkbaar ook op t.net. En je zit blijkbaar ook op het forum alhier, getuige je posts.
maar vind je post niet helemaal terecht maargoed....
Waarom dan niet? :)

[ Voor 82% gewijzigd door Mentalist op 15-04-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:47:
Firefox => Tools => Options => Web features => Advanced => Move or resize existing windows..

[...]

Ohw?

[...]

Je zat te zeuren dat t.net er niet uitzag, niet over je games. Ik vertel je waarom, en dat als je al zover in de computers zit dat je denkt dat je serieus genoeg bent om een 3007WFP te kopen je dat ook allang had moeten weten.

[...]

Je zit blijkbaar ook op t.net. En je zit blijkbaar ook op het forum alhier, getuige je posts.

[...]

Waarom dan niet? :)
Ik doe een post... Als jij dat zeuren vind prima.. En als ik zeg dat ik niets anders dan game bedoel ik niet dat ik daarmee 24uur per dag mee bezig bent.. Of verwacht je ook als ik zeg dat je van een mug een olifant maak dat je dan kan toveren ?

En jij geeft aan dat ik zit te stangen ( weet niet waar je dan vandaan haald maargoed ) en ook post je "als je kippig bent". Had je als forum admin hoger ingeschat.. blijkbaar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik proef een snufje jaloezie in sommige reacties, maar dat terzijde.. ;)

Meneer heeft dus een 30 inch TFT met een gigantische resolutie en vervolgens ziet t.net er niet uit omdat zijn scherm voor 2/3 een leeg vlak blijft. Het is gewoon een constatering die gemaakt wordt en vervolgens worden er al opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd in de trant van: "hij is niet bekwaam genoeg om op de juiste manier om met zo'n scherm (en resolutie) te werken."

En de oplossing is zo simpel: Zet de resolutie van je scherm omlaag naar 1280x800 als je gaat internetten, dan passen websites er precies schermvullend op en is het goed leesbaar.

Ga je dan een spel spelen of een film kijken met hoge resolutie, dan draai je weer native. _/-\o_

Simpel toch?
Ik maak even de vergelijking met een snelle geavanceerde sportwagen. De optimale ervaring krijg je bij 200 km/u en sneller. Ben je dan onbekwaam als je er liever 80 mee zou willen rijden.. :? ;)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:47:
[...]

Ik doe een post... Als jij dat zeuren vind prima..
Nou zeuren is misschien niet het juiste woord, maar je zat zeker te klagen. En omdat je imho onterecht zat te klagen is het zeuren.
En als ik zeg dat ik niets anders dan game bedoel ik niet dat ik daarmee 24uur per dag mee bezig bent.. Of verwacht je ook als ik zeg dat je van een mug een olifant maak dat je dan kan toveren ?
Nee, als jij zegt dat je niets anders doet dan gamen ga ik er vanuit dat je wanneer je achter de PC zit (vrijwel) niets anders doet dan gamen, en dat het je eigenlijk ook weinig kan schelen hoe andere dingen op de betreffende PC gaan.
En jij geeft aan dat ik zit te stangen ( weet niet waar je dan vandaan haald maargoed )
Het is gewoon te maf als jij zoveel geld overhebt en uitgeeft aan zo'n scherm om vervolgens niet te begrijpen dat je vensters niet gemaximaliseerd moet gebruiken op zo'n scherm, programma's als 3d studio max uitgezonderd misschien.

Als ik amper m'n rijbewijs heb koop ik ook geen Ferrari. Zelfs al kon ik 'm betalen. Dan ben ik gewoon nog niet toe aan zo'n auto. Als jij niet gewend bent met meerdere vensters tegelijk op je scherm te werken moet je zo'n scherm niet kopen. Als je groot wil gamen is een LCD-TV geschikter, want je kan er dan toch niet bovenop zitten omdat je overzicht nodig hebt.
en ook post je "als je kippig bent".
Als jij op een desktop-TFT (laptops hebben een hogere dotpitch), in Windows, op default instellingen, de letters niet kan lezen dan ben je kippig. Inderdaad. En jij zegt dat je het niet kan lezen.
Had je als forum admin hoger ingeschat.. blijkbaar niet..
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Frank_Knopers schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:03:
Ik proef een snufje jaloezie in sommige reacties, maar dat terzijde.. ;)
Ik weet niet waarom je jaloezie aanhaalt, dat zie ik nergens.. Ik neem aan dat je op mij doelt, maar als ik dit scherm echt wil hebben kan ik 'm binnen een maand kopen. Ik heb het geld er alleen niet voor over, de kleuren/contrast zijn slechter dan mijn 2405FPW en een nóg groter scherm lijkt me toch niet handig. Zelfs als ik m'n 2405FPW gratis zou kunnen omruilen betwijfel ik dat ik 't zou doen..
Meneer heeft dus een 30 inch TFT met een gigantische resolutie en vervolgens ziet t.net er niet uit omdat zijn scherm voor 2/3 een leeg vlak blijft. Het is gewoon een constatering die gemaakt wordt en vervolgens worden er al opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd in de trant van: "hij is niet bekwaam genoeg om op de juiste manier om met zo'n scherm (en resolutie) te werken."
Je kan van tevoren al weten dat dat zo gaat zijn. Je kan moeilijk opeens al die ruimte met content gaan vullen nietwaar? En zelfs als je het nog niet wist, op het moment dat blijkt dat geen enkele website meer in staat is je scherm te vullen (dat kan op 1280 in 90% van de gevallen al niet meer), dan ga je je browser toch in een venster draaien? Ben ik nou zo slim, of is iemand anders dan zo dom om daar niet op te komen?
En de oplossing is zo simpel: Zet de resolutie van je scherm omlaag naar 1280x800 als je gaat internetten, dan passen websites er precies schermvullend op en is het goed leesbaar.

Ga je dan een spel spelen of een film kijken met hoge resolutie, dan draai je weer native. _/-\o_
Kan je beter een TV kopen en je PC in de huiskamer zetten.
Simpel toch?
Ik maak even de vergelijking met een snelle geavanceerde sportwagen. De optimale ervaring krijg je bij 200 km/u en sneller. Ben je dan onbekwaam als je er liever 80 mee zou willen rijden.. :? ;)
Op de normale weg niet nee. Je bent imho wel dom als je Formule 1 wagen koopt om vervolgens te klagen dat je er niet goed boodschappen mee kan doen. Dit soort vergelijkingen gaan altijd krom trouwens. Bottom line, je moet niet met professionele spullen op precies dezelfde manier om willen gaan als met "amateurs" spullen. Als je een hoge-resolutie scherm koopt dan moet je maar leren te werken met vensters. Maar als je al zover bent dat je zoveel geld uitgeeft aan een PC-onderdeel, dan moet je toch daarvoor al zeker een 17" monitor gehad hebben, en bij iedere resolutie boven de 1024*768 krijg je vanzelf de behoefte om niet meer alles te maximaliseren vanwege de ruimte die dan verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeuren is misschien niet het juiste woord, maar je zat zeker te klagen. En omdat je imho onterecht zat te klagen is het zeuren.
Je geeft aan dat zeuren niet het juiste woord is, maar vervolgens zeg je dat onterecht klagen zeuren is ? 8)7
Nee, als jij zegt dat je niets anders doet dan gamen ga ik er vanuit dat je wanneer je achter de PC zit (vrijwel) niets anders doet dan gamen, en dat het je eigenlijk ook weinig kan schelen hoe andere dingen op de betreffende PC gaan.
Dit klopt.. Maar je maakte er zelf van dat ik zat te "zeuren" of "onterecht te klagen" !
Als jij niet gewend bent met meerdere vensters tegelijk op je scherm te werken moet je zo'n scherm niet kopen.
Of je moet hem gekocht hebben om te gamen ? |:(
Kan je beter een TV kopen en je PC in de huiskamer zetten.
Prima, geef mijn 1 merk/type die 2560x1600 aan kan dan !
Ben ik nou zo slim, of is iemand anders dan zo dom om daar niet op te komen?
Jij bent zo slim :O

Nu weer liev zijn O+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Zullen we maar ophouden over hoe iemand anders z'n scherm 'moet' gebruiken? Voor mijn part gebruikt 'ie 'm voor alleen een DOS schermpje, niemand hoeft daar toch verantwoording over af te leggen? :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor ik het scherm gekocht heb :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/CSS_30Inch_Klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, en nu denk je zeker echt dat dit er beter uitziet dan 1920*1200 :) Of zelfs nog lager...
Moeten we onder de indruk zijn trouwens? Ik zie geen enkele meerwaarde in games op deze screenshot. (en ja ik heb er op geklikt) Er zijn zelfs nog duidelijk kartels te zien, dus zet wat AA op :)

Dat is zoals het verschil tussen medium en high textures in battlefield 2, ga maar eens in een tweakguide kijken. Noppes, in actie zie je dat toch niet. Gewoon iets om systemen extra te belasten voor zij die dat blijkbaar graag doen. Kijk hier maar eens: klik Met bewegende game merk je tussen het middenste en het laatste geen enkel verschil. Maar goed, een setting voor de gpu bakkers dus ;)

Al die overhead voor uw grafische kaart, voor een heleboel extra pixels, totaal nutteloos....

En dan nog die obsessie met 'native willen gamen'. Dat ga je lang volhouden.

1280*800 zou qua game-ervaring nauwelijks uitmaken. (en dat is dan precies 2 pixels voor 1 beeldpunt, dus interpolatie is hier geen issue) Bij gamen telt de fysieke grootte van het scherm, niet de resolutie op zich. Je zal niet 'meer' op je scherm zien, gewoon scherpere resolutie.

Iedereen beschouwt 720p (1280*800) als meer dan voldoende om te gamen. De industrie gaat naar full hdtv: 1080p, denk maar naar de ps3. En nu zijn er zelfs al personen die op full HDTV gamen op pc's. 720p is zeker gewoon goed, 1080p is gewoon luxe... Maar jij hebt dus beslist dat zelfs dat niet genoeg is, en dat je pas lekker kan gamen op 2560*1600. 8)7 8)7 Want tja, op 1080p zie je toch helemaal niets meer zeker, zo onscherp.

Hoe belachelijk. Nu ja, het is maar waar de zot z'n geld voor heeft. Ik hoop dat de meerwaarde van die paar pixels groot genoeg was om 1000€ meer te betalen dan een 2405, u een killer gpu set aan te schaffen. En dat ga je mogen blijven doen zolang je dit scherm hebt. :) Veel plezier

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten we onder de indruk zijn trouwens?
Jij vraagt aan mij of jij onder de indruk moet zijn ? Triest !
Al die overhead voor uw grafische kaart, voor een heleboel extra pixels, totaal nutteloos..
Als jij dat vind prima...
Bij gamen telt de fysieke grootte van het scherm, niet de resolutie op zich. Je zal niet 'meer' op je scherm zien, gewoon scherpere resolutie.
Dan koop jij toch lekker een 15" en game je op 800x600 :X
Maar jij hebt dus beslist dat zelfs dat niet genoeg is, en dat je pas lekker kan gamen op 2560*1600.
Dat heb je HEEL goed gezien !!
Ik hoop dat de meerwaarde van die paar pixels groot genoeg was om 1000€ meer te betalen dan een 2405
Inderdaad, anders had ik het scherm niet gekocht ? |:(

Deze post slaat nergens op..

Zoals Abbadon zei : Al gebruik ik de monitor voor DOS !

Edit : Mischien wat overdreven gereageerd ? Maar ik vind je post niet terecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Damn Alvi ... what is your problem ? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/sm_eerie.gif

[ Voor 39% gewijzigd door Yucko op 20-04-2006 07:47 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
NICE!!! :9~

Hoeveel FPS haal je nu? O-) Ik wil ook de 3007 gaan kopen voor (o.a.) CS:Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CroitiX schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:15:
[...]

Settings :

- 2560x1600
- 2x AA
- 4x AF
- Model Detail : High
- Testure : High

Ik haal ong. 130FPS met drops naar 100.. x1900XTX + x1900CF op een X2 3800+...

Het is idiaal met deze monitor gezien de headshots ook wat makkelijker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:55:
[...]

Settings :

- 2560x1600
- 2x AA
- 4x AF
- Model Detail : High
- Testure : High

Ik haal ong. 130FPS met drops naar 100.. x1900XTX + x1900CF op een X2 3800+...

Het is idiaal met deze monitor gezien de headshots ook wat makkelijker zijn :)
Klinkt goed! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CroitiX schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:15:
[...]

Hier nog een sreenie met de volgende setting :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/Settings.jpg

Hier de screenie :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/CSS_Full_Klein.JPG

Nog goed speelbaar trouwens.. Speel met deze settings op ong. 48 FPS en drops naar 32 FPS.. Moet wel zeggen dat in het begin me HDD als een gek aan het ratelen is en dan 30sec. niet speelbaar is.. Is trouwens een 74GB raptor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:02:
[...]

Hier nog een sreenie met de volgende setting :

[afbeelding]

Hier de screenie :

[afbeelding]

Nog goed speelbaar trouwens.. Speel met deze settings op ong. 48 FPS en drops naar 32 FPS.. Moet wel zeggen dat in het begin me HDD als een gek aan het ratelen is en dan 30sec. niet speelbaar is.. Is trouwens een 74GB raptor..
Ziet er goed uit ik kan niet wachten op mijn scherm ik heb hem via de IA gekocht scheelt +-200 euro tov Dell zijn eigen site.

Ben ook benieuwd hoe UT2004 en BF2 het doen op 2560x1200 ik denk dat BF2 best zwaar is op die resolutie met een X1900XTX + X1900CF en een FX-60 @ 2750 (250HTT) en 2GB PC4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:34:
[...]

Ziet er goed uit ik kan niet wachten op mijn scherm ik heb hem via de IA gekocht scheelt +-200 euro tov Dell zijn eigen site.

Ben ook benieuwd hoe UT2004 en BF2 het doen op 2560x1200 ik denk dat BF2 best zwaar is op die resolutie met een X1900XTX + X1900CF en een FX-60 @ 2750 (250HTT) en 2GB PC4000
UT2004 loopt zuiver ! Zelfs met alle details op high.. BF2 heb ik helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:34:
[...]Ben ook benieuwd hoe UT2004 en BF2 het doen op 2560x1200 ik denk dat BF2 best zwaar is op die resolutie met een X1900XTX + X1900CF en een FX-60 @ 2750 (250HTT) en 2GB PC4000
Hier UT2004 alles op max :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/UT_Klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Zet alles in ATI CC eens op max dus AA op 14x en AF op 16x en de rest op het hoogste.
En dan zet FPS in UT2004 eens aan (stat fps)

Ik krijg als het goed is volgende week mijn 30" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alles op Highest + AA op 6x + AF op 16x en alles in CCC op high. AA ging in CCC niet hoger als 6x, jij gaf aan 12x ? Dit is met 256MB DDR266 ram gezien mijn reepje Corsair is overleden vorige week :D Ik heb framdrops naar 100FPS en als ik in sommige hoeken sta zit ik avg. op 140FPS.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roeth019/AA_AF_UT_Klein.jpg

Welk geheugen heb jij nu in combinatie met de Asus A8R32MVP ? Ik zoek nog goed geheugen.. Ben niet van plan te OC'en. Gezien ik AMD draai wil ik toch strakke timmings. Min. 2x 1GB reepjes. Zal wel gewoon weer Corsair worden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:10:
Hier alles op Highest + AA op 6x + AF op 16x en alles in CCC op high. AA ging in CCC niet hoger als 6x, jij gaf aan 12x ? Dit is met 256MB DDR266 ram gezien mijn reepje Corsair is overleden vorige week :D Ik heb framdrops naar 100FPS en als ik in sommige hoeken sta zit ik avg. op 140FPS.

[afbeelding]

Welk geheugen heb jij nu in combinatie met de Asus A8R32MVP ? Ik zoek nog goed geheugen.. Ben niet van plan te OC'en. Gezien ik AMD draai wil ik toch strakke timmings. Min. 2x 1GB reepjes. Zal wel gewoon weer Corsair worden denk ik...
Ik heb OCZ EB DDR PC-4000 2x1024MB Platinum Edition Dual Channel Kit PN – OCZ5002048EBPE-K

Ik heb dan wel overgeklokt alleen met dit geheugen kan je natuurlijk ook gewoon het geheugen op 250MHz(PC4000) laten lopen zonder dat je je HTT overklokt dit doe je bij memclock mode in de bios door hem op 250Mhz te zetten. Ik heb hem nu zelf op 200MHz staan omdat ik mijn HTT op 250MHz(x5) heb en daardoor het geheugen en CPU 1/1 draaien op 250MHz dus ook het geheugen. En omdat ik een FX-60 heb heb ik de MP op 11 gezet hierdoor heb ik hem een beetje sneller lopen 2600@2750 dit heb ik niet verder gedaan omdat deze PC ook gewoon 24/7 draait.
Oja het geheugen heeft een CL van 3-3-2-8 maar als je hem op auto hebt dan draait uit zich zelf al 3-3-2-7 T1 @250MHz maar je zou ook 2-3-2-7 kunnen draaien op 200MHz

Zie link voor meer info over het geheugen (ook Corsair staat er bij) http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2560&p=14

Zeker aan te raden ook al klok je niet over kan je geheugen toch op 250Mhz laten draaien.
En als je de test bekijkt zie je dat @250MHz bij Quake +-20FPS meer hebt en bij Wolfenstein - Radar - Enemy Territory +-4FPS meer hebt tov van 200MHz geheugen met strakkere timing (2-3-2-7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:38:
[...]

Ik heb OCZ EB DDR PC-4000 2x1024MB Platinum Edition Dual Channel Kit PN – OCZ5002048EBPE-K

Ik heb dan wel overgeklokt alleen met dit geheugen kan je natuurlijk ook gewoon het geheugen op 250MHz(PC4000) laten lopen zonder dat je je HTT overklokt dit doe je bij memclock mode in de bios door hem op 250Mhz te zetten. Ik heb hem nu zelf op 200MHz staan omdat ik mijn HTT op 250MHz(x5) heb en daardoor het geheugen en CPU 1/1 draaien op 250MHz dus ook het geheugen. En omdat ik een FX-60 heb heb ik de MP op 11 gezet hierdoor heb ik hem een beetje sneller lopen 2600@2750 dit heb ik niet verder gedaan omdat deze PC ook gewoon 24/7 draait.
Oja het geheugen heeft een CL van 3-3-2-8 maar als je hem op auto hebt dan draait uit zich zelf al 3-3-2-7 T1 @250MHz maar je zou ook 2-3-2-7 kunnen draaien op 200MHz

Zie link voor meer info over het geheugen (ook Corsair staat er bij) http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2560&p=14

Zeker aan te raden ook al klok je niet over kan je geheugen toch op 250Mhz laten draaien.
En als je de test bekijkt zie je dat @250MHz bij Quake +-20FPS meer hebt en bij Wolfenstein - Radar - Enemy Territory +-4FPS meer hebt tov van 200MHz geheugen met strakkere timing (2-3-2-7)
Test heb ik meerdere keren gelezen en baal ENORM dat die Crusial plankjes niet meer te krijgen zijn. Heb overal gezocht en kan ze nergens meer vinden.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
ooja foto ziet er goed uit.
Wat heb je nog maar precies van PC ik kan hem op 14x AA zetten ja maar ik heb ook een X1900XTX en een X1900XT CF vandaar dat die zo hoog kan.
Ik weet niet meer precies hoeveel FPS ik heb maar online had ik in de 300-400FPS en dan alles op high en 12x AA en 16x AF en de :D :D rest in CCC wat omhoog kan heb ik om hoog gezet en single play had ik 429467290 FPS :D zowel avg als cur alleen de laatste 2 cijfers veranderen. en dit op een reso van 1280x1024. Maar zal wel niet helemaal kloppen.

Ik heb trouwens vandaag pas voor het eerst een 24" dell gezien en die vond ik al groot dus kan leuk worden als ik volgende week mijn 30" binnen krijg.

[ Voor 4% gewijzigd door pimpimmers op 27-04-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:57:
[...]

Test heb ik meerdere keren gelezen en baal ENORM dat die Crusial plankjes niet meer te krijgen zijn. Heb overal gezocht en kan ze nergens meer vinden.. :'(
Dan neem je toch die OCZ die zijn top alleen de prijs is waarschijnlijk iets hoger denk ik.
Maar dan kan je mooi 250MHz draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Tering dit is wel het kwijl topic zeg!

Pfff ik zit nog steeds hard te twijfelen tussen de 24inch of de 30inch, als ik het zo leest trekt CF lekker. En aangezien ik de UT serie veel speel.

Hoeveel FPS heeft FEAR dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:05:
Tering dit is wel het kwijl topic zeg!

Pfff ik zit nog steeds hard te twijfelen tussen de 24inch of de 30inch, als ik het zo leest trekt CF lekker. En aangezien ik de UT serie veel speel.

Hoeveel FPS heeft FEAR dan?
Ik moest invallen op me werk en zit er tot 5 uur.. Zal daarna eens FEAR installen en wat screenies posten. Als je het geld hebt zou ik ZEKER voor de 30" gaan. Ik heb de 24" ernaast gehad en het is toch wel een heel verschil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Het geld is geen probleem alleen de afstand zit ik over te twijfelen maar als ik thuis ben ga ik wel even voor een 30inch Apple staan bevalt deze dan is de keus snel gemaakt.

Als je hem trouwens besteld heb je hem dan binnen een week in huis? En hoe zit het met de pixelgarantie? Hoeveel heb jij betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:57:
[...]
...en dat is dan precies 2 pixels voor 1 beeldpunt...
Het is ter mijne attentie gekomen dat je niet kan rekenen ... het is namelijk 4 pixels voor 1 beeldpunt in dat geval :p

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Jongens hoe zit het met een tv-kaart icm dit scherm? Gaat dat voor problemen zorgen ivm de resolutie? En kan je dan wel op full resolutie tv-kijken? Het lijkt mij handig als ik hier eens tv op kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:43:
Jongens hoe zit het met een tv-kaart icm dit scherm? Gaat dat voor problemen zorgen ivm de resolutie? En kan je dan wel op full resolutie tv-kijken? Het lijkt mij handig als ik hier eens tv op kan kijken.
TV kaart ziet er niet uit.. Het beeld is erg erg slecht. Gelukkig heb ik deze er alleen in om voetbal rechtsbovenaan neer te zetten terwijl ik op het net zit :p

Ik had mijn 3007 binnen 2 dagen binnen. Dan wel via 4launch en niet via Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:24:
Het geld is geen probleem alleen de afstand zit ik over te twijfelen maar als ik thuis ben ga ik wel even voor een 30inch Apple staan bevalt deze dan is de keus snel gemaakt.

Als je hem trouwens besteld heb je hem dan binnen een week in huis? En hoe zit het met de pixelgarantie? Hoeveel heb jij betaald?
Ik heb hem via de IA voor 1.962,00 en dode pixels komen haast niet voor heb ik gelezen en zo wel doen ze daar niet moeilijk over.
Levertijd bij IA ligt er aan wanneer je hem besteld hebt, ik heb hem net voor dat de IA afgelopen was besteld en word dus net zo snel geleverd als dell zijn eigen site +-1 week.

En ben ook benieuwd hoe tv kijken is alleen kijk ik via satelliet dus zou wel een stuk beter zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pimpimmers20: Ik wacht met smart op je review, veel pics! En kan jij FEAR testen, thnx!

ps: Ben ik de enige die het achtelijk vind dat jet CF of SLI deze resoluties niet eens heel makkelijk op full detail kan spelen. Straks betaal ik 1100 euro voor 2 kaarten en dan is het nog moeilijk met bijvoorbeeld FEAR op full detail te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
70373R:

Heb je al tijd gehad om FEAR te testen? En zou je verder is een foto willen maken van de aansluitingen icm Crossfire, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 08:07:
70373R:

Heb je al tijd gehad om FEAR te testen? En zou je verder is een foto willen maken van de aansluitingen icm Crossfire, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.
Pimpimmers20: Ik wacht met smart op je review, veel pics! En kan jij FEAR testen, thnx!

Nee dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:00:
[...]

Dan neem je toch die OCZ die zijn top alleen de prijs is waarschijnlijk iets hoger denk ik.
Maar dan kan je mooi 250MHz draaien.
Ik vraag me af of het beter is op een AMD systeem om strakkere timings te nemen inplaats van sneller geheugen. Zoals b.v. de "OCZ 2GB Gold GX" die op 2.3.3.8 200Mhz lopen.

Ik ben er nog steeds niet uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 09:47:
[...]

Ik vraag me af of het beter is op een AMD systeem om strakkere timings te nemen inplaats van sneller geheugen. Zoals b.v. de "OCZ 2GB Gold GX" die op 2.3.3.8 200Mhz lopen.

Ik ben er nog steeds niet uit :|
Dat kan je zo uit de review halen http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2560&p=7
sneller geheugen op minder strake timing is gewoon sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:57:
[...]

Dat kan je zo uit de review halen http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2560&p=7
Leuke Article :

http://www.tomshardware.c...ck_frequencies/page5.html

"These are very weak gains given that there is a 50% increase in memory speed, and these gains are even smaller at lower CPU speeds. In modern games, which are mostly limited by the graphics card, the performance increase would be zero, as even big changes in CPU speed can go by unnoticed."

Dus supersnel geheugen of strakke timings ICM dit scherm heeft helemaal geen zin gezien de bottleneck de graka is..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren is de 30" Dell ook van de 4launch site verdwenen. Nu alleen nog te bestellen via Dell.com voor een magere 2140 euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:59:
Sinds gisteren is de 30" Dell ook van de 4launch site verdwenen. Nu alleen nog te bestellen via Dell.com voor een magere 2140 euro :|
Inderdaad, ik heb gisteren nog een mail gestuurd naar 4Launch met de vraag of ze de 30" in de toekomst weer gaan verkopen. reactie:
Nee die gaan we niet meer verkopen. Daar was niet genoeg volume op te maken.
helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 2 monitoren ernaast wil hebben welke zou het beste passen ? Hier iemand met 1x een 3007FPW en 2x de 3007FP, maar het ziet eruit als 2x de 2007FPW ?

Afbeeldingslocatie: http://i68.photobucket.com/albums/i33/spacecade610/LCDs.jpg

Helaas is de 2007 net iets korter.. Mischien 2x de 2407 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 16:42
Ik heb eerder opstellingen gezien waar de 2001FWP de perfecte match was in een opstelling als 70373R laat zien. Ennuuhh laat ik het zo zeggen de kwijl factor van een dergelijke opstelling is hoog :)

Hans van Zijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwpmzijl schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:44:
Ik heb eerder opstellingen gezien waar de 2001FWP de perfecte match was in een opstelling als 70373R laat zien. Ennuuhh laat ik het zo zeggen de kwijl factor van een dergelijke opstelling is hoog :)
Mischien een pic ? Ik wil wel dezelfde voet als de 3007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:22:
[...]

Mischien een pic ? Ik wil wel dezelfde voet als de 3007 :)
http://www.ubergizmo.com/..._8_megapixel_desktop.html

Als je dezelfde voet wil heb je pech gehad denk ik... alhoewel, je zou eens kunnen bellen naar dell en lief vragen of ze de voet ook los verkopen. Aansluiting op de monitors is toch universeel (VESA) dus zou moeten passen.

[ Voor 10% gewijzigd door lo3k op 07-05-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Ik heb nog steeds mijn scherm niet :'(
Ik hoop dat hetdeze week nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:57:
[...]

Heb je je scherm al ?

En die link zie je duidelijk dat snellere dimmen meer FPS opleveren, maar als je gaat gamen met dit scherm op 2560x1600 maakt het erg weinig uit ?

Ik zit nog in dubio welke mem ik zal gaan kopen.. Heb word vandaag besteld dus ben veel testen aan het lezen.. Echter testen op 2560x1600 zie je niet veel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Hey 70373R ik heb net gister mijn scherm :D ik zat er echtvante kijken wacht een groot en mooi ding het is gewoon de voet alleen al is al mooi _/-\o_ dus hebnatuurlijkde hele nacht gegamed. UT2004 op 2560x1600 14xAA en 16x HQ AF zonder probleem nouja mijn videokaarten worden een beetje warm (115 graden) maar dat is een airflow probleem.

Maar wat ik jou wou vragen hoe stel jij al je games in op 2560x1600 ik heb nu UT2004 ingesteld via een .ini file omdat het spel zelf bij de instelling niet verder gaat dan 1920x1200 ofzo. Doe jij dat ook zo? Er zijn denk ik vast wel games waar het niet mogelijk is. BF2 deed ik altijd al door +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 toe te voegen bij de shortcut dit zou iknu ook weer kunnen doen alleen dan 2560x1600 dan.

Verder voor mensen die twijvelen niet doen het schrem is echt geweldig ik wou eigenlijk eerst ook voor een 24" gaan en toen ik deze besteld had dacht ik nog 24" is groot zat en games lopen misschien iets soeper maar hij is zo mooi een 24" is maar een klein kut schermpje :X ;)

ooja Tweakers en GoT zien er echt kut uit lol helemaal links zie je iets en de rest 3/4 is grijs vlak.
Kan het trouwens niet naar het midden net zo als bijvoorbeeld jaggle die is mooi in het midden.

[ Voor 10% gewijzigd door pimpimmers op 18-05-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:58:
Als je 2 monitoren ernaast wil hebben welke zou het beste passen ? Hier iemand met 1x een 3007FPW en 2x de 3007FP, maar het ziet eruit als 2x de 2007FPW ?

[afbeelding]

Helaas is de 2007 net iets korter.. Mischien 2x de 2407 ?
wtf heb je daaraan!? :D Wil je 3d studio max en maya tegelijk gebruiken ofzo 8)7

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Menesis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:12:
[...]
wtf heb je daaraan!? :D Wil je 3d studio max en maya tegelijk gebruiken ofzo 8)7
Maar ziet er wel leuk uit :D
En ze kosten en stront die 2001FP van € 736,61voor
€ 441,97
Inclusief BTW, exclusief transport
[U bespaart € 294,64] en dan kan je wel zeggen dat je een 8 Megapixel desktop hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ja ok, het ziet er zeker leuk uit!
maar ik vind 1 2001FP voorlopig ook wel groot genoeg

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:09:
Hey 70373R ik heb net gister mijn scherm :D ik zat er echtvante kijken wacht een groot en mooi ding het is gewoon de voet alleen al is al mooi _/-\o_ dus hebnatuurlijkde hele nacht gegamed. UT2004 op 2560x1600 14xAA en 16x HQ AF zonder probleem nouja mijn videokaarten worden een beetje warm (115 graden) maar dat is een airflow probleem.

Maar wat ik jou wou vragen hoe stel jij al je games in op 2560x1600 ik heb nu UT2004 ingesteld via een .ini file omdat het spel zelf bij de instelling niet verder gaat dan 1920x1200 ofzo. Doe jij dat ook zo? Er zijn denk ik vast wel games waar het niet mogelijk is. BF2 deed ik altijd al door +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 toe te voegen bij de shortcut dit zou iknu ook weer kunnen doen alleen dan 2560x1600 dan.

Verder voor mensen die twijvelen niet doen het schrem is echt geweldig ik wou eigenlijk eerst ook voor een 24" gaan en toen ik deze besteld had dacht ik nog 24" is groot zat en games lopen misschien iets soeper maar hij is zo mooi een 24" is maar een klein kut schermpje :X ;)

ooja Tweakers en GoT zien er echt kut uit lol helemaal links zie je iets en de rest 3/4 is grijs vlak.
Kan het trouwens niet naar het midden net zo als bijvoorbeeld jaggle die is mooi in het midden.
Dat over tweakers en GoT heb ik ook gepost.. Kreeg gelijk negatiefe reacties van admins etc. Begonnen te blaten of ik aan het opscheppen was ofzow.. Check paar posts terug.

Ik game alles op 2560x1600 ja en niet alle games ondersteunen die resolutie vanuit het menu. Daarom kijk ik altijd op widescreengamingforum.com voor de oplossing om op 2560x1600 te spelen. 9 van de 10x is het een INI bestand aanpassen.. Ook zijn er nog erg veel games die problemen hebben met die resolutie zoals Chronicles Of Riddick en SS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb een 24" scherm van Dell en ik browse dan ook echt nooit met mijn Firefox window gemaximaliseerd. Op die manier heb je niks aan het scherm. Alleen in foto topics wil ik mijn venster maximaliseren, maar het handige van een groot scherm (naast applicaties zoals games en photoshop die je wel fullscreen wilt gebruiken) is dat je meerdere dingen tegelijk kan zien. Daarom zijn de reacties die jij noemt dan ook gerechtvaardigd in mijn mening. Het komt er gewoon op neer dat je browsen opnieuw moet leren met een window die kleiner is dan maximaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:56:
Ik heb een 24" scherm van Dell en ik browse dan ook echt nooit met mijn Firefox window gemaximaliseerd. Op die manier heb je niks aan het scherm. Alleen in foto topics wil ik mijn venster maximaliseren, maar het handige van een groot scherm (naast applicaties zoals games en photoshop die je wel fullscreen wilt gebruiken) is dat je meerdere dingen tegelijk kan zien. Daarom zijn de reacties die jij noemt dan ook gerechtvaardigd in mijn mening. Het komt er gewoon op neer dat je browsen opnieuw moet leren met een window die kleiner is dan maximaal :+
Ik vind dit zo een onzin.. Of kan jij 10 sites tegelijk lezen ? Dan zou ik ze ook niet maximaliseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Onzin? Ik heb m'n browsers ook nóóit maxed op m'n 24". Dat is zinloos op het gros v.d. websites. En ja, ik lees meerdere sites tegelijk en doe daarnaast veelal ook andere dingen, maar dat lijkt me vrij normaal.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:52

Jrz

––––––––––––

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:34:
[...]

Ik vind dit zo een onzin.. Of kan jij 10 sites tegelijk lezen ? Dan zou ik ze ook niet maximaliseren..
Ik heb zelf ook al meer dan een jaar de 24", maar het enige wat ik maximized doe zijn eclipse en photoshop eigenlijk.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
multitasking noemen ze dat...
Als ik geen 2 browsers naast elkaar heb, zit er meestal wel mail/poker/msn naast, zodat je alles in 1 oogopslag ziet.

't werkt idd heerlijk zonder overlap. Het is natuurlijk een hele investering (30" is voor mij ook net iets te veel), maar als je eenmaal zo'n ding hebt wil je nooit meer wat anders.. O-)

Daarnaast staat mijn pc in de woonkamer, dus straks met het WK makkelijk 2 wedstrijden tegelijk volgen, wat weer tijd scheelt bij de samenvattingen. :Y)

En net ook weer een handigheidje opgevallen. Bij het inhoudelijk reageren op topics lekker het topic ernaast houden, zodat je makkelijk terug kan zoeken.

[ Voor 37% gewijzigd door NewbieNeo op 19-05-2006 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allen,

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Dell 30 inch scherm. Voor de volledige resolutie van 2560 x 1600 gebruik ik de grafische kaart van Sapphire 1600 met 512mb videogeheugen.

Heeft iemand anders ook ervaring met deze kaart zo ja, ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee.

Groet,

Maximillian Arturo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die icm dit scherm een "Counter Strike Source Video Test" kan doen ? Liefst iemand met Crossfire.. Ben benieuwd wat een ander haald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Aangezien ik van plan ben om alles op een laptop te gaan doen voor mijn werk zodat ik overal al mijn bestanden, programma's en instellingen heb. Maar toch thuis een hoge resolutie wil draaien wil ik een laptop kopen maar ik vraag mij af of ik de resolutie van deze 30" dell kan draaien via een laptop.

Kan dat? Wil een kleine dual core laptop kopen met minstens 1gb ram en speel geen games, alleen office applicaties: SPSS, Word, Excel, Powerpoint, Acrobat, Firefox.

[ Voor 24% gewijzigd door Paul_ op 26-05-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik ben bang dat dat niet gaat omdat je laptop waarsch geen dual DVI zal hebben. Met een gewone VGA aansluiting had het wel gekund (mijn oude laptop kan dan zelfs die resolutie aan) alleen ondersteund t scherm alleen DVI.
edit: ow stom van mij, je moet hem dus nog kopen! Koop er dan één met dual DVI als die bestaat :)

[ Voor 19% gewijzigd door Menesis op 26-05-2006 11:32 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Macbook (pro) ofzo voldoet daar bijvoorbeeld prima aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

ik weet niet of er pci dl dvi kaarten zijn ?
maar dell heeft een dockingstation voor de latitude laptops waarin je een pci videokaart kan plaatsen

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul_ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:14:
Aangezien ik van plan ben om alles op een laptop te gaan doen voor mijn werk zodat ik overal al mijn bestanden, programma's en instellingen heb. Maar toch thuis een hoge resolutie wil draaien wil ik een laptop kopen maar ik vraag mij af of ik de resolutie van deze 30" dell kan draaien via een laptop.

Kan dat? Wil een kleine dual core laptop kopen met minstens 1gb ram en speel geen games, alleen office applicaties: SPSS, Word, Excel, Powerpoint, Acrobat, Firefox.
Een 30" voor alleen office applicaties... (word, excel, ...)

Op uw hoofd gevallen ja? Of gewoon veel geld te veel. Neem dan toch een 24" (en dat is al overkill van hier tot in tokyo) Of zelfs een dual screen 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik vind trouwens dat de prijs op dit moment de 6 inch extra ten opzichte van de 2407 niet rechtvaardigt btw, en dan mis je ook een heleboel inputs (misschien ongebruikt, maar toch). Van mij mogen ze nog wel 600 euro eraf halen, dan is het prijstechnisch gezien een goede overweging.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:16

justifire

Shut up and squat !!

Iemand die weet hoe Oblivion hierop loopt?
Vind het een zeer mooi scherm maar heb zelf het idee dat de huidige generatie kaarten de nieuwste games gewoon niet voldoende fps kunnen geven op dit scherm.
En als je dan toch naar de volgende generatie gpus moet gaan kijken, wat doet de concurentie dan ?
Komt Samsung misschien volgende maand met een 30 inch 4ms scherm? (om maar een voorbeeldje te geven)
Of gaat Dell volgende maand zakken met de prijs?
Zijn toch nog de dingetjes die mij aan het denken zetten.
In hoeverre is het op dit moment speelbaar en hoeveel eyecandy moet je daar voor inleveren?

**Na enig research wacht ik toch maar op de Samsung 305T, en dan een leuke nv 8 serie in SLI**

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 27-05-2006 22:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:55:
Iemand die weet hoe Oblivion hierop loopt?
Vind het een zeer mooi scherm maar heb zelf het idee dat de huidige generatie kaarten de nieuwste games gewoon niet voldoende fps kunnen geven op dit scherm.
En als je dan toch naar de volgende generatie gpus moet gaan kijken, wat doet de concurentie dan ?
Komt Samsung misschien volgende maand met een 30 inch 4ms scherm? (om maar een voorbeeldje te geven)
Of gaat Dell volgende maand zakken met de prijs?
Zijn toch nog de dingetjes die mij aan het denken zetten.
In hoeverre is het op dit moment speelbaar en hoeveel eyecandy moet je daar voor inleveren?

**Na enig research wacht ik toch maar op de Samsung 305T, en dan een leuke nv 8 serie in SLI**
Ik speel zelf geen oblivion, maar er is tot nu toe geen spel die ik niet kan spelen. Ik heb gisteren SIN gekocht en die zou zwaarder zijn dan HL2, maar gewoon 120 FPS met eye-candy's aan. Config is een x1900XTX met een 1900CF.

Ik doe 1 van mijn 2 schermen de deur uit denk ik.. Dus als iemand intresse heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
SgtStrider schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:47:
Ik vind trouwens dat de prijs op dit moment de 6 inch extra ten opzichte van de 2407 niet rechtvaardigt btw, en dan mis je ook een heleboel inputs (misschien ongebruikt, maar toch). Van mij mogen ze nog wel 600 euro eraf halen, dan is het prijstechnisch gezien een goede overweging.
Ach das met alles zo. Neem een proc; worden ook bijna exponentieel duurder bij de hogere snelheden en zo ook met geheugen etc etc

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 08:25:
Ik doe 1 van mijn 2 schermen de deur uit denk ik.. Dus als iemand intresse heeft :)
Ja, zie je mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Ik speel zelf geen oblivion, maar er is tot nu toe geen spel die ik niet kan spelen. Ik heb gisteren SIN gekocht en die zou zwaarder zijn dan HL2, maar gewoon 120 FPS met eye-candy's aan. Config is een x1900XTX met een 1900CF.

70373R heb jij last van ghosting / lag op dit scherm?
Wil je scherm niet overnemen dus je kan gewoon eerlijk antwoorden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 31-05-2006 19:42 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:41:
[...]

70373R heb jij last van ghosting / lag op dit scherm?
Wil je scherm niet overnemen dus je kan gewoon eerlijk antwoorden ;)
Ook als je dit scherm wel wilde overnemen zou ik eerlijk antwoorden. Ik heb geen last van ghosting of lag.. Wel vind ik de kleuren iets minder als bij mijn 2407.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:09:
[...]

Ook als je dit scherm wel wilde overnemen zou ik eerlijk antwoorden. Ik heb geen last van ghosting of lag.. Wel vind ik de kleuren iets minder als bij mijn 2407.
Thanx voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

[...]

idd zie je mail ;)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Heb er vandaag 1 besteld na lang wikken en wegen.
Ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:50:
Heb er vandaag 1 besteld na lang wikken en wegen.
Ben erg benieuwd :D
Ga je geen spijt van krijgen denk ik.. Leukste is dat je in het begin roept "Damn wat groot", maar na 4 dagen "wen" je eraan en ga je kijken voor een 40" :p

Nee, zo erg is het nog niet, maar gamen op 2560x1600 blijft een genot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:00:
[...]

Ga je geen spijt van krijgen denk ik.. Leukste is dat je in het begin roept "Damn wat groot", maar na 4 dagen "wen" je eraan en ga je kijken voor een 40" :p

Nee, zo erg is het nog niet, maar gamen op 2560x1600 blijft een genot..
Dat lijkt mij dus ook.
Ben benieuwd of AA en AF nog nodig is op zo'n hoge resolutie ?
Weet jij eigenlijk hoe het zit met dode pixels bij Dell ?(mocht ik ongeluk hebben)
In de US handhaaft Dell bovendien een 19-day return beleid, binnen 19 dagen kan je zonder opgaaf van reden het product terug sturen, hoe zit dat met Dell in Nederland?
Kan het op hun site nergens duidelijk terugvinden.

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 05-06-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:41:
[...]

Dat lijkt mij dus ook.
Ben benieuwd of AA en AF nog nodig is op zo'n hoge resolutie ?
Weet jij eigenlijk hoe het zit met dode pixels bij Dell ?(mocht ik ongeluk hebben)
In de US handhaaft Dell bovendien een 19-day return beleid, binnen 19 dagen kan je zonder opgaaf van reden het product terug sturen, hoe zit dat met Dell in Nederland?
Kan het op hun site nergens duidelijk terugvinden.
AA en AF heb je niet nodig nee.. Je ziet het verschil "bijna" niet..

En er zitten maar 4.096.000 pixels op het scherm... Kans is dus niet zo groot :p
Ik zou niet weten hoe het met pixel garantie zit bij Dell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:04:
[...]

En er zitten maar 4.096.000 pixels op het scherm... Kans is dus niet zo groot :p
Jij hebt 2 perfecte schermen?
Of dode pixels ertussen?

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 05-06-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:26:
[...]

Jij hebt 2 perfecte schermen?
Of dode pixels ertussen?
Nope.. Geen bleeding niets.. Perfecte schermen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:18:
[...]

Nope.. Geen bleeding niets.. Perfecte schermen..
Netjes, ik hou mijn vingers gekruisd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:04:
[...]

Het ziet erwel allemaal wel wat beter uit als ik 14xAA en 16xAF aan heb :Y) kan helaas alleen niet met alle spellen maar UT2004 draait perfect zo. Pixel garantie is er niet maar Dell doet niet moeilijk heb ik gehoord, maar volgens mij zijn er heel weinig 30" TFT's die dode sub/pixels hebben.
Die van mijn is ook gewoon perfect en als ik het hieren daar hoor is dat bij iedereen zo.

Ik vond hem eerst wel groot maar nu vind ik het niet meer ik vind alleen mijn 19" TFT's nu zo klein, echt heel raar hoe snel je gewend er aan raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 07:06:
[...]

Het ziet erwel allemaal wel wat beter uit als ik 14xAA en 16xAF aan heb :Y) kan helaas alleen niet met alle spellen maar UT2004 draait perfect zo. Pixel garantie is er niet maar Dell doet niet moeilijk heb ik gehoord, maar volgens mij zijn er heel weinig 30" TFT's die dode sub/pixels hebben.
Die van mijn is ook gewoon perfect en als ik het hieren daar hoor is dat bij iedereen zo.

Ik vond hem eerst wel groot maar nu vind ik het niet meer ik vind alleen mijn 19" TFT's nu zo klein, echt heel raar hoe snel je gewend er aan raakt.
AA en AF ziet er beter uit, maar dan moet je wel met je neus erop zitten vind ik.. Ik speel de meeste games zonder AA of AF.. Als ik single player speel zet ik het wel aan.. En UT2004 draaid idd. echt super op 2560x1600 + AA + AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:16:
[...]

AA en AF ziet er beter uit, maar dan moet je wel met je neus erop zitten vind ik.. Ik speel de meeste games zonder AA of AF.. Als ik single player speel zet ik het wel aan.. En UT2004 draaid idd. echt super op 2560x1600 + AA + AF.
Om meteen maar een goede indicatie te geven hoever de videokaarten nog achterlopen voor zulke resoluties met AA en AF :D
Nou ja, over 2 jaar kan FEAR dus voluit ;)
Mijn monitor is gisteren verzonden en komt waarschijnlijk maandag binnen, heb er zin in !!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.